A Monty Python-jelenet óta tudjuk, a Sosemfizet-biztosítás a kedvence a biztosítóknak, minden más konstrukcióban azonban kénytelenek rendezni a fábaszorult autósok számláit. De csak egyszer! A UNIQA a jelek szerint már posztgazdaságiapokalipszis-üzemmódba kapcsolt, úgyhogy szó nélkül lapátra teszi a ráfizetéses ügyfeleket:
Biztos vagyok benne, hogy betű szerint jogosan jártak el, nem is kívánom a jogosságát vitatni, ráadásul könyörögni sem fogok hogy fizethessek, valahol tuti van ilyen a szerződésben, de azért leesett az állam, hogy ilyen van. Előzmény: 3 autónk van biztosítva a UNIQA Biztosítónál 2 vagy 3 éve. Mint ahogyan tavaly, idén is megkaptam a következő évre vonatkozó biztosítási ajánlatot. Igen ám, de idén csak kettőt. Megkérdeztem hol a harmadik.
Az alábbi beszélgetés zajlott le köztem és a fenti biztosító munkatársa közt pár perce:
- Jó napot kívánok, XY vagyok és az iránt érdeklődnék, hogy a harmadik autóra mikor kapom meg az ajánlatot?
- Arra nem fogja megkapni, mert felmondtuk a biztosítást.
- ???? Miért?
- Mert történt idén egy káresemény az autóval.
- Igen, valóban, a munkatársam volt a hibás. Ezért Önök azonnal szerződést bontanak?
- A biztosító is felmondhatja a szerződést.
- Igen, tudom, de Önök mindenkivel szerződést bontanak, aki kárt okoz?
- A biztosító felmondhatja a szerződést.
- Értem én, nem is a jogi hátterét firtatom, de teljesen életszerű az, hogy addig vagyunk üzleti kapcsolatban, amíg százezreket fizetek Önöknek, az első olyan történetnél, ahol Önöknek kell fizetni, repítik az egyik autómat?
- Igen, a biztonságtechnikai szakértőnk úgy állapította meg, hogy nem hosszabbítunk szerződést.
- Jó, akkor én úgy állapítom meg, hogy a másik két autót is viszem más biztosítóhoz. Nem áltatom magam, hogy érdekelni fogja Önöket, lesz elég ügyfelük nélkülem is, de azért ezt az elintézési módot durvának tartom. Viszont hallásra.
- Viszont hallásra.
Tudni kell, hogy olyan állati nagy kockázatot azért nem jelenthetünk, évek óta az idei volt az egyetlen balesetünk és fizetünk rendesen, időre.
Amit még nehezményezek: amennyiben én nem kötök új biztosítást, automatikusan az idei hosszabbodik meg. Ebben az esetben vajon mi történik? Akkor, ha ők mondják fel, nem illik értesíteni az ügyfelet, hogy nézzen már körül, mert ők aztán nem biztosítják automatikus hosszabbítással?
@nális coitus 2008.11.11. 14:49:21
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.11. 14:50:43
Viszont a bunkóságért automaikus sünszarás és egy nyaralás EDÉVEL a nyeremény..
@nális coitus 2008.11.11. 14:51:27
Dr.Bio74 2008.11.11. 14:51:44
Secnir 2008.11.11. 14:52:35
gáz.
drága is, szar is...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.11. 14:53:07
Dr.Bio74 2008.11.11. 14:53:39
De most már én is elolvasom, BAAAAAAAAAH !!
@nális coitus 2008.11.11. 14:54:32
Dr.Bio74 2008.11.11. 14:56:34
@nális coitus 2008.11.11. 14:56:42
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.11. 15:00:36
goes 2008.11.11. 15:01:58
É2I 2008.11.11. 15:02:17
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.11.11. 15:07:50
Dr.Bio74 2008.11.11. 15:08:56
helianthus 2008.11.11. 15:11:15
Muhaha!
csibenyussz 2008.11.11. 15:12:41
nagyon be vagyok már rágva rájuk egy ideje! :((
AvgDvl 2008.11.11. 15:13:53
AlulírottFentemlített 2008.11.11. 15:17:06
Nem gyanús az nektek, hogy már a homár szerkesztősége is elsőzik :-)???
zsoci 2008.11.11. 15:17:47
Így aztán nem értem a postot.
Üdv Zsoci
hbe 2008.11.11. 15:19:28
EÖ (törölt) 2008.11.11. 15:22:28
van tíz másik, ahová mehetsz!
De ÉN hová menjek, ha a kurva UPC-ből elegem van? Nincs alternatívám...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.11. 15:23:31
Nem, most még itthon vagyok, éjjelre megyek... :D Majd onnan folytatom, remélem ma sem lesz jobb dolgom, mint tegnap :D
rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.11.11. 15:24:35
csibenyussz 2008.11.11. 15:24:54
mi nem kaptunk csekket, nem jártunk utána (fel sem tünt akkor), aztán egyszer csak jól meglepődtünk mert semmi értesités vagy felszólitás csak megszüntették a kötelezőt úgy, hogy tavaszról még lógtak is pénzzel, és 97 óta másik két biztositásunk is náluk van! telefonok, levelek, semmi eredmény. balesetmentes, bónuszos ügyfél elvesztése nem tudom mennyiben éri meg a biztosítónak ilyen módon... méltányosság vagy egyebek fel sem merült. na hát örülhetnek még az emelt összegű kötelezőnek addig a pár hónapig amig ott kell lenni.
elwood 2008.11.11. 15:25:52
Szívlapáttal.
havajj 2008.11.11. 15:50:38
a biztosító köteles veled biztosítást kötni, nincs olyan hogy nem
értelmetlen az egész hülyeség
NorbiGO 2008.11.11. 15:50:38
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.11. 15:53:24
Boo 2008.11.11. 15:53:35
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.11. 15:55:48
tibro · http://www.tibro1977.hu 2008.11.11. 16:00:22
tibro · http://www.tibro1977.hu 2008.11.11. 16:11:27
igaz ha ügyfél nem keres magának mást akkor a BIT(hogy okosak legyetek: BIztosítási Törvény) szerint mégiscsak visszakerül az eredeti biztosítójához, aki felmondta a szerződést. de ennek azért nézzetek utána és ne pereljetek be, csak egy bithajcsár voltam/vagyok és nem jogász!
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.11.11. 16:47:06
Nemfizetés esetén ugrik a bónusz, ennek érdemes utánanézni! Akkor is, ha a biztosító nem küld csekket! Akkor is, ha a biztosító nem szedi be a csoportos beszedéssel a lóvét. Nemfizetés, nemfizetés, nemfizetés. Hussbónusz, hussbónusz,hussbónusz.
"Jelentősen változott a korábbi szabályozás annyiban, hogy míg korábban a díj-nemfizetés miatt megszűnt szerződés bonus-malus fokozata nem volt átvihető az új szerződésre, tehát A0-ba került a szerződő, addig 2001-től a díj-nemfizetés miatt megszűnt szerződéseknek csak a bonus fokozata szűnik meg új szerződéskötés esetén."
www.ebizt.hu/infotar/kgfbmain.php#m11
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.11. 16:55:02
havajj 2008.11.11. 17:15:10
ugyanígy csop.beszedésnél, ha nem tudják levonni, neked kell átutalni különben megszűnik a bizti
bár ennek van nyoma, hogy próbálták-e egyáltalán, vagy nem-e
szal ha nem kapsz csekket reklamálni kell, nem lehet aszondani, hogy ha elfelejtették, hát akkor biztos be se kell fizetnem
s.o.v.i.e.t 2008.11.11. 17:46:56
mert ugye ha casco, vagy no-casco veszünk járművet és nem egyben fizetünk, akkor bizony más-más a törlesztő: azért, mert ha no-casco vesszük,akkor köt rá az eladó bújtatottat és beleépíti a törlesztőbe az árát...
(btw. a második kocsi csak 4 napig futott bátyám alatt és azt is vitte az Uniqa..:)) )
Így megértem! összesen negyed éves biztosítási díjon bukott villámgyorsan 9 gurigát :)))))
rkpeti · http://www.uzemanyaglopas.hu 2008.11.11. 18:29:13
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2008.11.11. 19:22:07
Gratulálok a bátyád vezetési tudományához!
Megtennéd, hogy minden reggel a post témájától függetlenül írsz egy kommentet, hogy aznap merre jár? 8-))))
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.11.11. 19:47:59
s.o.v.i.e.t 2008.11.11. 19:52:47
most nincs kocsija. nyárra akar venni egyet. addig nyugi
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.11. 20:03:35
citromtorta 2008.11.11. 20:33:33
csibenyussz 2008.11.11. 21:31:33
tudok róla hogy nemfizetés esetén ugrik a bónusz. tudom hogy a betűre pontosan követték a köcsög előirásaikat. viszont nézzük már meg a másik oldalt is:
11 éve ügyfél, 3 biztositással, maximális bónusszal, káreset nélkül. egy 8000-es összegről van szó, úgy hogy a biztosító még tavaszról 6000-rel tartozott is.eddig sem fizetési késés, sem egyéb probléma nem volt. csekket tényleg nem kaptunk (persze hazudhatnám hogy nem, de minek?) és értesitést sem, de egy rohadt telefont sem hogy elmaradásban vagyunk.
nem mondom hogy ennyi kijárt volna tekintettel az elmult 11 évben befizetett nem kicsi összegekre, vagy csak magára az elvre hogy "hűséges ámde naiv" ügyfélként kitartottunk biztositónk mellett, de hogy szó nélkül megtorlás??
a kötelező biztositásunk az eddigi 8000-ről 18000-re nőtt. és az eset óta már 1x fizettünk egy 50-est, és most is kaptunk egy 20 ezres csekket a jó ég tudja hogy mire, na tudjátok ez azért nonszensz.
na jó hosszu lett, bocs de indulatból született.
rákenrolldetektív 2008.11.11. 22:32:53
Nem a sofőra veszélyes, mert a másik kettőre folytatták.
Remélem sok pénzt kap a szakértésért...
s.o.v.i.e.t 2008.11.11. 23:11:35
"fizettünk egy 50-est, és most is kaptunk egy 20 ezres csekket a jó ég tudja hogy mire"
az 50-est blinkre, a 20-ast meg arra, hogy befizettétek az 50-est.
a tisztességest nem becsülni, hanem nyúlni az olyan szittymagyar etelközi szolgáltatói szokás.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.12. 00:31:49
de ha "csak" karambolozol akkor qrwara megemelik, meg akor is ha nem te vagy a hibas
vagy ha elkapnak egy ittas vezetesen
elobbi Mary
utobbi ismeretlen:(
Tron65 2008.11.12. 08:35:08
Főúr1127 (törölt) 2008.11.12. 09:02:43
Postíró:
Mekkora értékű volt a káreset (nem tolakodásból, vagy a pénztárcában való vájkálási szándékból, hanem a dolog megítélésének szempontjából kérdem)?
ex-dr. vuk 2008.11.12. 10:36:29
Zurna 2008.11.12. 10:47:57
hoppacska72 2008.11.12. 10:55:04
Nincs hozzá fűződő érdekem,mielőtt valaki megtalál magának.
De pl nekem a 1/4 éves díj 29e helyett 11e lesz náluk...
Azért ez már szimpatik...
poczok2 2008.11.12. 11:49:40
Azóta van egy "nemkívánatos biztosítóm" a saját kockázatelemző programom szerint.
platoon80 2008.11.12. 11:51:15
Dofly 2008.11.12. 12:23:36
Nekem K&H-nál van, és elégedett vagyok.
movhu 2008.11.12. 13:25:59
Azért ez a Generteles módszer sem piskóta. Szerintem sok átszerződött lepődik majd meg, hogy mennyi az annyi, ha netán mégis beüt a ménkű.
Andreas2 2008.11.13. 08:57:59
"2009. január 1-jétől a Genertel megszünteti a kármentességi kedvezmény évközi visszavonhatóságát. Ez annyit jelent hogy kármentességi kedvezményt tartalmazó díja abban az esetben sem fog változni 2009 végéig, ha évközben kárt okoz..."
Apika001 · http://www.pofa.blog.hu 2008.11.13. 09:21:00
Közben kértem, hogy a B1 bónuszomat írják jóvá, mert időközben eladtam az egyik korábban használt autómat. Nem írták jóvá, mert a kármentességi igazolás (2007-ről!) két hónapnál idősebb volt. (Hozzáteszem, hogy a kármentességi igazolás érvényessége már nem vész el két hónap után!) Így ma is A0-ban vagyok, miután 3 éve rendelkezem 2. autóval.
A minap küldtek egy levelet, amelyben tájékoztattak, hogy a 2009-es díjam 54e/év lesz (duplája bármely biztosítónak), és remélik, a szolgáltatásuk és áraik megnyerték tetszésemet.
Kedves UNIQA! Ezúton tájékoztatom önöket, hogy ilyen pocsék szolgáltatással és árral rendelkező biztosítóval az életben nem találkoztam. És remélem, egy életre sikerül Önöket elkerülnöm. Másodszor kaptak meg egy díjat (nem értem), azóta szaros piszkafával nem lehet felérni az orrukat. Ennyire nem kellene érzékeltetni, hogy az ügyfélnek csak a pénze kell.
álnév 2008.11.13. 10:34:58
Azonnali hatállyal hoztam el az összes biztosításomat. Mondjuk a többi biztosító se különb, de ez arcpirító volt.
üdv
scubadiver 2008.11.13. 16:16:30
Tutek11 2008.11.13. 16:23:27
Bár nem az Uniqa biztosítót akarom védeni, de mivel biztosítós vagyok sajnos ellent kell mondanom az előző kommenteknek.
A 190./2004-es kormányrendelet határozza meg a kötelező biztosítás feltételeit ebben pedig szerepel, hogy a biztosítást egyoldalúan az ügyfél és a biztosító is felmondhatja indoklás nélkül évfordulóval.Ezzel a jogával a biztosító él is hiszen nem biztos hogy megéri neki egy olyan ügyfél aki befizetett X összeget és ők 3X összeget fizettek ki kárra.Erről azonban minden esetben az Ügyfél megkapja az értesítést legkésőbb dec 1-ig, hogy legyen kedves máshol kötni.
Tutek11 2008.11.13. 16:30:50
tibro · http://www.tibro1977.hu 2008.11.13. 20:26:40
azért gondolom kedves testvérednek feltűnt, hogy a biztosító mégsem fizette ki a teljes kárt, ugyanis a casco év végéig szól vagyis kárkifizetés = megállapított kár - biztosítási díj év végéig rendezése
csak érdekesség, holott a biztosított jószág már meg is szűnt létezni....
uns97 2008.11.13. 23:34:37
Lyl 2008.11.15. 00:15:02
kpetya 2008.11.17. 11:34:26
paprika007 2009.09.27. 12:08:39
Pár biztiosítót azért igazán megsuhinthatna elég lenne csak az itteni eseteket kivizsgálni.
Ja de lehet hogy a MABISZT is a biztosítók szponzorálják csakúgy mint a PSZÁF-et a bankok?