Tékozló Homár

Hazudós a Fibernet ügyfélszolgálata?

2008.11.13. 09:40 | ge | 70 komment

Bizony volt már nálunk Fibernetes poszt, akkor a szentendreiek szembesültek a szolgáltatás minőségével. Most bandilovics el sem jutott idági, ugyanis a szolgáltató nyár óta csak ígérni tudja a kábeltévét, bekötni nem, mert hol szerepel a rendszerben az igénye, hol nem.

(Update: megkeresett minket a Fibernet, de hiába küldtük el bandilovicsnak a levelüket, amiben segítséget ígértek, az visszapattant. Bandilovics jelentkezz!)

Nem tudom, hogy a Fibernet nevű formáció szolgáltatott-e már nektek témát, de én nagyon megjártam velük. Elvileg nekik telefon, kábelnet és kábeltv szolgáltatás a profiljuk. A cég már házon belül volt nálunk - azaz a kábel már a tévéig ért... -, így azt gondoltam, hogy nem lesz gond, és napok alatt képesek lesznek bekapcsolni nálam a kábeltv szolgáltatást.

Első lépésben az olimpia előtt adtam le megrendelésemet, hogy majd szurkolhassak a srácoknak - nem jött össze. Ezután kb 15-20 alkalommal reklamáltam. Több ügyintézővel már név szerint is megismerkedtünk, de ez sem vezetett eredményre. (Közben több sorstársammal is
beszéltem, akik megerosítettek, hogy a cég nem tekinti létkérdésnek, hogy a
megrendelt szolgáltatásokat be is kapcsolja a delikvenseknél).

A telefonos reklamációimnál voltak vicces momentumok. Pélául az egyik legutolsó probálkozásomnál az ügyintéző srác azt mondta, hogy nem lát a rendszerben, úgyhogy célszerű újra megrendelnem a szolgáltatást. Ez azután történt, hogy két nappal elotte  a kolleginája azt mondta, hogy
"SOS"-re tette a megrendelésemet, úgyhogy már bármelyik pillanatban hívhatnak.

Ma kétszer telefonáltam. Az első hölgy reakciója ez volt: - Nem látom a rendszerben, holnap visszahívjuk. A második ügyintéző, akit 1 perccel az előző hívás után zaklattam azt mondta, hogy dupla sos jelzés van a megrendelésemen, úgyhogy ma-holnap hívni fognak.

Szóval 4 hónapja várok... Az első telefonomnál direkt rákérdeztem:
maximum egy hónapot várathatják a tisztelt vevőt a céges policy-jük szerint. Szerintetek mit kéne tennem?

Maradok tisztelettel:

bandilovics

a valódi nevemet kérlek ne írjátok meg, mert valszeg akkor sosem lesz adásom:-)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

parapali 2008.11.13. 09:48:10

Szerintem a megrendeléssel kapcsolatos dokumentumokkal(ha van olyanod) tedd fel a kérdésedet a Fogyasztóvédelem honlapján Máténak! Na Ő megmondja neked mit tehetsz!hallgass rá nyugodtan!www.panaszfal.hu

Ha ez reklámnak minősül akkor elnézést!!!!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.13. 09:48:42

Gondolom volt egy igazgatósági ülés, ahol kitalálták hogy túl jó szolgáltatást nyújtanak a többi szolgáltatóhoz képest, és túl keveset kérnek érte.
Persze nem drágítottak, inkább a szolgáltatás színvonalát csökkentették az itthon elfogadottra...

Amúgy az adatbázis úgy tűnik vicces dolog.
Hogy a rákba' lehet olyan adatbázist csinálni, ami egy szempontra megtalál egy rekordot, másik 2 szerint meg nem?
A Fiberneté még jobb, mert ugye itt 2 egymás utáni keresés adott különböző eredményt...

Ilyen melóért engem egy szar adatbáziskezelés vizsgán is megvágtak volna, nem hogy még cégeknek tervezzek adatbázisokat...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.13. 09:49:43

Szeva Zep! Azt hitük mán meghóttá'.

Primavera 2008.11.13. 09:50:56

Melyik olimpia előtt adtad le a rendelésed? Csak a tisztánlátás kedvéért kérdezem...:)

Impega 2008.11.13. 09:52:50

Zep nem ho' meg csak atalakul. (Mint a posztolo jelenlete a rendszerben )

Pikka 2008.11.13. 10:01:12

Rendeld meg máshol is, valaki csak beköti neked. Hátha egyszer észreveszik, hogy versenyhelyzet van és nem monopólium, hogy 3évet vájon a megrendelő.

elwood 2008.11.13. 10:16:18

én a helyedben tetetnék rá dupla, tripla, quadro, hiper, mega sos jelzést.

De az is lehet hogy hagynám őket a francba.

goes 2008.11.13. 10:24:49

Mit kéne tenned? Rendelj tányéros tévét 2800-ért havonta. Igaz UPC (furcsa cég az is), de 5 éve semmi gondom nincs.

Egyébként sógoromnál a Fibernet ingyen szolgáltat közel 3 éve. Átvették a MatávKábel rendszerét, küldtek postán szerződést, amit ő soha nem küldött vissza. Adás azóta is van.

elwood 2008.11.13. 10:27:27

Fabienne: Whose motorcycle is this?
Butch: It's a chopper, baby.
Fabienne: Whose chopper is this?
Butch: It's Zed's.
Fabienne: Who's Zed?
Butch: Zed's dead, baby. Zed's dead.

(Pulp fiction)

elwood 2008.11.13. 10:28:53

ha a UPC-től rendelsz akkor két fura fazon fog hintázni a csilláron, meg műúszást rendeznek a kis faszenes mellett

Jemi 2008.11.13. 10:29:31

Lehet, hogy majd egyszer kárpotolnak a késésért mondjuk egy EDÉnél eltölthető nyaralással, hogy érezd, számukra FONTOS vagy:)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.13. 10:29:53

a sógor fija...a Bélus mikor pesten volt albiban akkor kötött náluk zinternetet...nem volt semmi gond....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.13. 10:32:37

@elwood : Sikítva menekülnék ha 2 ilyen buzi kísérne mindenhova...

2008.11.13. 10:42:05

unalmasak ezek a kábelszolgáltatós siránkozások. Kérjetek egy kábeldobot és húzzátok ki a spárgát.

elwood 2008.11.13. 10:46:40

Ez egy különösen sikeres poszt. zep04 és zep05 is írt bele.

s.o.v.i.e.t 2008.11.13. 10:46:48

ColT 2008.11.13. 09:48:42
névsor szerint:
-bandilovics
-sosbandilovics
-sossosbandilovics
-...

az adatbázis szerintem ok

a szolgáltató természetesen sün. mások talán hamarabb telepítenek szolgáltatást. én beadnám máshova is.

és ha egyszerre jönnek szerelni, akkor sávszéllicit helyben

ge 2008.11.13. 10:49:57

zep, szeretnék neked mondani valamit.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.13. 10:52:16

gabriseszter 2008.11.13. 10:49:57

gondlom azt, hogy JBQA :)

Taurusz 2008.11.13. 10:53:48

Kedves Ügyfelünk!

Panaszát olvastuk, a megfelelő lépéseket megtettük. (Az összes András keresztnevű bekötésre váró igényt tartozási listára tettük)

Tisztelettel:
Fibernet ügyfélszolgálat.

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2008.11.13. 11:08:51

Énis FibetNetes vagyok... ha majd bekötik a kábel tv-t lesheted a számládon az ismeretlen tételeket:))
Sőőőt, én fogyasztóvédelemhez és GVH-hoz is fordultam, a fogyasztóvédelmis közölte hogy ő is FiberNetes és ő is küzd velünk - mint magánszemély is....
szóval sok sikert:)
Amúgy emiatt nem tudod felmondani a szerződést? Elvégre ők nem teljesítik

Fairy Girl 2008.11.13. 11:10:08

Zep csak szellem, vagy ennyire gyors a mod.?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.13. 11:13:29

@soviet : Az adatbázis OK? Pár perces különbséggel 2 különböző eredmény?
Viszont az igaz hogy lehet az adatbázis OK, ha az ügyintéző hibásan van beállítva, és unja a melót ---> akkor viszont át kell állítani sünszarásra.

helianthus 2008.11.13. 11:23:06

jó, hogy kommentáljátok Zep felbukkanásait, mert így mire ide értem, azt hittem volna, hogy zep már nincs, de így tudom, hogy van, mégha nem is látom, a szelleme köztünk jár.

Ofélia . 2008.11.13. 11:25:31

Tényleg hol van Zep?.

Elvonási tüneteim vannak.

Amúgy be kéne dugni a drótot a tévébe.
Kis hazánkban vannak még csodák.
Röhögnék ha működne csak utánna maradj csendben.

helianthus 2008.11.13. 11:27:54

Vigyázzatok, már 7-nél jár!
kérjük, mindenki hagyja el a blogot, és hagyjuk Zepet egyedül, hátha elmondja végre nem túl hosszan mit akar.

Dscdbb 2008.11.13. 11:28:58

Én már megszabadultam tőlük, de mivel nem tudtak rendes számlát küldeni kb 8 hónapig, ezért azzal még lógunk nekik. Pár napja sikerült helyes névre és helyes címre küldeniük egy egysoros számlát kb 100ezerről. Felhívtuk, hogy most akkor kérnénk egy részletes számlát amin le van írva, hogy 8 hónap alatt 8ezer forintos havidíjjal hogy jön ki 100k, erre közli, hogy ezt írásban kell kérni és mellékeljük az eddigi összes számlát stb.
Annyiban maradtunk, hogy ha nem küldik akkor nem fizetünk, vihetik bíróságra az ügyet, megvan az összes eddigi csekk, amit az utcában helytelen névre/címre küldtek.
Egyszer személyes befizetéssel is próbálkoztunk, hogy most azonnal mindent kifezetünk csak szálljanak le, hát sajnos beteg a pénztáros... Ennyi, ezek le vannak maradva pár évtizeddel...

Dscdbb 2008.11.13. 11:30:18

Mellesleg az előző fibernet post az én történetem.

AlulírottFentemlített 2008.11.13. 12:05:00

Huzzák magukba a kábeleiket!

Secnir 2008.11.13. 12:20:53

ezt elteszem az utókornak:
zep08 2008.11.13. 12:13:02

ha majd ülök a kandallónál, mesélem az unokáimnak: nézzétek, volt egyszer egy szellemi fogyatékos. azt hitte, hogy erősebb a moderátornál. ha nagyok lesztek, ti is lehettek moderátorok...

helianthus 2008.11.13. 12:23:28

Secnir, ez nagyon muhaha volt!

Zep, ha erősebb nem is, de bátrabb még lehet. Majd kiderül, ha Afrikában a vadasparkban az oroszlánok elé lökik az éhes négerek, akik már az összes vadőrt megették.

Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2008.11.13. 12:45:35

Ha elfogad a posztoló egy tanácsot: ne kaparjon azért, hogy a Fibernet legyen bármilyen (kábel TV, internet, telefon) szolgáltatója.

Szívás. Mondhatnám, szívás a köbön.

Ippeg azon vagyok, hogy megszabaduljak tőlük.

Piszkosul csípi a csőrömet, hogy a kábel TV családi csomagnál büszkén reklámozzák az 59 csatornát, melyben igen "közkedvelt" csatornák vannak, mint a CCTV4 kínai, RTR Planeta orosz, csatornák, valamint a említett 59 csatornán belül a Duna TV 3 helyen, a TV2 két helyen fogható.

Ami egyenlő azzal, hogy 59-5=54

Az igaz, hogy a a VH1 közkedvelt zenei csatornát megfelezték és annak helyét megosztva használja a Comedy Central tekintetében, valamint a DW német csatornát szintén megosztja az éjszakai órákban valamelyik felnőtteknek szóló szextartalmú csatornával.

A képlet eztán így alakul: 59-5+2=56

Egyszóval még mindig nem 59.

Nekem a kevesebb is elég lenne. Megvallom őszintén nem érdekelnek sem a kínai, sem az orosz, de még a francia és a német adók sem.

Amennyi kevés szabadidőm van azokat a csatornákat szeretném nézni, melyeket magam válaszok ki. Az a szomorú ebben, hogy a legtöbbje nem is szerepel a Fibernet kínálatában.

Olyanok, mint a Film+2, a Filmmúzeum, Zone Europe, Zone Romantica, MGM, Sorozat+, Poén!, Zone Reality, Wine TV nem is sorolom tovább.

Az a kérdés merült fel bennem, hogy miért nem magunk választhatjuk meg a csatornák: hangsúlyozom a csatornák választékából azokat, amelyek bennünket érdekelnek.

Miért a szolgáltató által meghatározott csatornákat kell "elszenvednünk" a pénzünkért?

A Fibernet most villog a digitális noname minicsomagjaival. A kutyát nem érdekli, hogy külön pénzért ezeket megrendelje.

A parányi eszükkel nem jutottak el arra a következtetésre, hogy azokat az embereket kérdezzék meg igényeikről, akikből élnek.

Mint a posztoló panaszából is kiderül azért, mert nem érdekli. Mert Magyarországon úgy működik minden, mint a mondásban.

"Ameddig kutyaszar van, addig légy is van." A kutyaszart is el tudják adni, a legyek pedig mi vagyunk.

Azért a többi szolgáltatónál már valami elindult. A UPC, az Antenna Digital, de még a T-Home is igyekszik váltani.

A Fibernet bedugult. Hamar rá fog jönni, hogy hiába vásárolja fel a kábeleket a szolgáltatásokat nem fogja vele együtt megszerezni ilyen piac politika mellett.

É2I 2008.11.13. 13:02:32

Hehe már zep09 :D

@Gromek 2008.11.13. 12:45:35

"Az igaz, hogy a a VH1 közkedvelt zenei csatornát megfelezték és annak helyét megosztva használja a Comedy Central"

Ezt nem csak ők osztják így meg a T is. De nekem jó így.

A Fiber meg, ha ennyire szax ott kel hagyni őket. Vagy beperelni szerződés szegésért.

Secnir 2008.11.13. 13:05:50

zep nem fogja, hogy a moderátornak gyakorlatilag unott pofával jobb klikk, remove, yes - kb ennyi egy zep**.
ő meg küszködik a regisztrációval, a mondanivalójával stb...

sárkánylábasárga 2008.11.13. 13:09:19

........ééééééééééés:

zep09 2008.11.13. 12:46:26 !!!!!!!!!!

vajon meddig jut el?
Az örömteli hír viszont az, hogy legalább nem hazudik. Nincs egy betűnyi mondandója se.

princessophia 2008.11.13. 13:26:37

Secnir!
A múltkor olyan szépen elmagyaráztad nekem, hogy mit is lehetne tenni zep -ügyben!
Mivel te hozzáértő vagy,nem lehetne megoldani, hogy meg is csinálod?
/A fizetséget és az egyéb esetlegesen felmerülő költségek megtérítésének módját megbeszéljük.:)/
Amúgy a Fibernetet nem ismerem, szerencsére parabolám van.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.11.13. 15:11:41

Azt kell tenned, hogy:

1) bemész ide -->

FiberNet Kommunikációs Zrt.
1013 Budapest Krisztina tér 2.

2) kéred az ügyintézők főnökét

3) előadod neki a problémád, vered az asztalt

4) ha még mindig semmi, akkor feljelented őket a pitschába

szu.csi · http://sumare.blog.hu 2008.11.13. 15:30:55

Fibernet egy rakás sz*r
Ott dolgozik egyik kedves barátom, ő szokta ezt mondani, szal nyugis belső info:)

al Dajjal 2008.11.13. 16:30:20

Mi kb egy éve szüntettük meg a fibernet ktv előfizetésünket. Az adás azóta is kifogástalanul vehető.
Szóval a kikötéssel sem sietnek - nem mintha bánnám. :-D

Dscdbb 2008.11.13. 18:16:25

EnZsolt:
krisztina tér 2-ben senki sincs fibernettől. Ez tény, voltunk ott. Portás mondta, hogy bejelentve vannak csak oda, embert még nem látott tőlük.

jacek 2008.11.13. 18:33:27

EnZsolt: Az ügyfélszolgálati iroda már régen nem a Krisztina téren van, az új cím:
Promontor Udvar Üzletház 1221 Bp., Kossuth Lajos utca 25-29.

Az én Fibernetes sztorim röviden:
Csütörtök este fél 6-kor bementem megrendelni a netet.
Pénteken délben jöttek és bekötötték.
Persze nálunk is voltak a ~3 év alatt gondok a számlázással, a szolgáltatással és a modemmel, de átlagban évi 1 szopás ebben az országban kiemelkedő teljesítménynek számít.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.13. 18:50:29

jacek
hat azer Marynek kitennem a stafirungjat

dr. _mmm_ 2008.11.13. 19:31:58

A góréság még mindig a Krisztinán van. Csak 1 része költözött ki. A portás hazudik. Az Ő emberük.

joetaylor 2008.11.13. 22:03:12

Én dolgoztam a Fibernetnél és annyira azért nem rossz cég az. Voltam pár hónapot az UPC-nél is ahol pár lakótelepre csak saját autóval mentünk, mert ha meglátták volna az UPC logót hát lehet, hogy megkéseltek volna. A véleményem a cégnél való munkavégzésre vonatkozik, és nem a nyújtott szolgáltatás színvonalára.

cseresznye1 2008.11.13. 23:00:17

namármost személyes esetet kell felhoznom ismét. dologztam anno a trénél nem vagyok büszke rá de több egyéni rekordot felálitottam ott igaz ez elkanyarodik a témátol de elmesélem. 1ik ismerösöm felhiv (csütörtök munkaidö végén) hogy lejárt a hüségnyilatkozatuk stb és hogy új szám kéne mondom semmi gond hozza be a lemondot stb igy ugye olcsobb 3500 forint aqz új vonal. mondom no problem meg lessz oldva ésatöbbi ésatöbbi persze péntek reggel felhiv 8kor mikor épp munkába álltam hogy ha neki erre net is kell de csak péntekig akciós. Na erre kapartám ugyan a falat semmi gond minden oké telefon megrendelését felvettem kérdés jön hogyan tovább mivel személyesen behozta a lemonási nyil. igy nagy problem nem volt ugyan vele. másik kérdés bekötik e még aznap.
Reggel 9 óránál jártunk a parkolobanm sopronban a tré telephelye elött magyarázom neki nem kell élö telefonvonal a bekötéshez kezedben a szerzödés amit akkor adtam át nei stb stb elmehetsz megrendeled a cuccost rá mire az hozzánk beér rég lessz vezetékes telefonod stb stb. Namármost mivel régi cimborám volt az arc mégiscsak felhivtam a létesitöket "tcom fizikai szerelö csoport" hogy ugyanmár nézzen a dologra. válasz persze épp hazefelé megyek utbaesik. 15 perc mulva élt a vonal az ember házában. kb mire hazaért..... no comment. Ezután jött a neheze révén péntek szombaton senki nem dolgozik telefon felemel hiv datanet ügyintézöi rangot bevetve kértem öket hogy a kb 1-2 órás adsl megrendelést ugyanmár faxolják át nekünk a többi az én dolgom. mind szépésjó fax érkezik én leiktatom az arra hivatott emberekkel szakit hivom hogy ez meg ez lenne 7végi procedura de azért hétfö reggel megcsinálják. szombaton hiv az arc hopgy okés a vonal ezt persze rögzitöre mondta de sos-ben megcsinálták hétfön reggel hivom datanet user pass kéne mire nyomja a vakert h szerzödésen rajtavan stb stb felhi span mond neki real net megy frankó tehát a tényállás amire figyelsz arra lehet okoskodni. Rekord 1 nap alatt telefonvonal. szintén 1 nap alatt adsl mivel a 7vége nem számitt munkanapnak!!!!!!
Amit ebböl ki akarok hozni?
Másik ismerös ugyanigy telefon adsl megrendelésre adta az okos buksit. PEchjére nem szolt nekem. intézik az ügyét persze tréonline stb. becsörög kérdezi mi a bré stb. ügyintézö mond neki okosság majd még 2 hét. akkor már 3 hete várt. felhiv tudunk e vele valamit kezdeni se papirja se semmi stb mondom oké megnézem mi a bré lehet vele. rekord keresés név szerint
aztán többszáz oldal végiglapozása mire 1 találat. zsirság megdobbenésemren ügyfél létezik de semmi nincs rögzitve neki. önálositani nem tudom annyira magam hivom baro gázvan semmi nincs rögzitve stb stb. elkezdi épp most kötik a netet!!!!!! Jön a poén m,ég 3 oldalt lapozok az adatbázisban és megtalálom ugyanazt az embert cim adatok stimm és kötik neki a netet! Rendszer leállás volt a hiba oka de alusta ügyintézö nem kereste vissza a létezö ügyfelet hanem minden újra kreált. Hol a hiba? Abban van a hiba kéremszépen hogy a lusta és nem épp allulfizettet tré alkalmazottak a f@szukat verik vagy ém m@szturbál munka közben érdemben meg semmit nem csinálnak. Hozzászolásom elvonatkoztatható a trétöl ügyani minden Ü.F-en ez megy és ha a tré ezt sértésnek veszi várom a ráckevecei biroságon ahol sünszarásra fogják itélni. sziámi ikersünök természetesen :))

LiberAll 2008.11.14. 12:54:15

Anno voltam Fiberfosos, ez a szolgáltató netes neve, elég csak megnézni a PH! fibernet topikját.
Szóval ha normális netet akarsz ami nem szakad naponta 10-200 alkalom között random, nem akarsz az 1970-es évek amerikai földi tv sugárzásának megfelelő kábeltévét, s akkor még nagyon jóindulatú voltam (úgy hangyás, ahogy szellemképes, nagyon) vagy használhatatlan iptelefont, akkor nem a fibernetet válaszd.
Jah és hogy miket hoztak össze 5 év alatt.
5 napig se net, s tv, kb 5 havonta meghaló modemek, az internet szakad naponta többször is, de úgy ám, hogy kb 10perc, hogy felálljon utána a modem. A telefonban nem hallod a hívót, ha nincs net, nincs telefon. A sebesség ingadozik mint az EKG, este 6 után használhatatlan bármire is, túlterhelés miatt. A szerelők simán kikötik az élő internet előfizetést, mert nem tudják, hogy van előfizetésed, ergo az ügyféladatbázisuk, egy rakás.... nah az.

HandG 2008.11.14. 14:17:33

HOgy ma mennyi kedvencem van!:))

Fibernet téma megoldása!:)
Nekem ez bejött mert én is küzdöttem velük.

Jótanács!
Udvariasan de határozottan és KIZÁRÓLAG E-MAIL-BEN!!
Szó elszáll, írás megmarad a pofázást meg senki nem hallgatja vissza soha. Ellenben bazi nagy türelmed van ha telefonon képes voltál ennyiszer beszélni velük! Le a kalappal!

gote 2008.11.14. 16:23:00

@bandilovics
Jótanács: Ha teheted, nagy ívben kerüld el a Fibernetet. Szentendrei lévén "jó" tapasztalataim vannak velük. Műszaki ügyekben analfabéták, ügyfélszolgálat egy katasztrófa, a szolgáltatás minősége valahol a 80-as évek szinvonalán stagnál. Dunakanyar Holdinggal is voltak problémák, de ők legalább rugalmasak voltak, és valahogy mindig el lehetett intézni a ügyeket. Fibernettel sikeres ember nem lehetsz. :)

PappaJoe 2008.11.14. 20:12:03

És ami furcsa, hogy az ügyfélszolgálaton nincs TV ahol meg tudnák mutatni milyen az adás minősége.
Aki DIGITÁLIS adókra előfizet a Fibernetnél inkább NE TEGYE!!! A kép olyan mintha erős élsímítást végeztek volna a képen. Az emberek feje olyan mintha ráfost@k volna. A hajszálakat nem lehet elkülöníteni egymástól, a kép kockásodik, az emberek arca, mintha plasztikáztatni járnának. Ha valaki olajfestmény akar nézni a tv-n akkor annak ajánlom bevezetni. Egy cseppet többe kerül, mint az analóg adás, dehát ...

A másik, hogy a szerződést miért nem a bekötés után kell kötni, számomra ez is felfoghatatlan. Ez olyan mintha felpróbálnák a boltban egy öltönyt, de már előtte aláíratnának velem egy szerződést, hogy meg kell vennem.

sramenzikarbonát 2008.11.16. 19:30:01

ez egy mocsok szemét tróger cég. tudomásom szerint hamarossan jó hírek jöhetnek a náluk szerződésben állóknak, ugyanis néhány tőlük kirúgott emberke elkezdte borogatni a bilit és szép nagy okosságokat találtak minden téren. tehát mindenkinek fel a fejjel, hamarosan bebuknak ezek a tetvedékek!

Jegkoko 2008.11.16. 19:30:42

A digitáli adással nincsen baj, nekünk is az van , bár az is igaz, hogy néhány hete még szar volt a kép, de végülis kijöttek és megcsinálták. Amugy meg az összes csatorna elérhető és nem kell érte töbet fizetnünk.

@nyuci (törölt) 2008.11.17. 00:56:01

sramen,könyörgöm mit tudsz?kábé 10 hónapja átvették a Dunakanyar Holdingtól a szolgáltatást, azóta szar a net,szar a kábel,már amikor van.Előfordult,hogy 5 napig se kép, se hang.Mellesleg számláznak fix IP -t,ami idén már nincs is, kérem ,irják jóvá,áááááá....fossanak sünt!

ZoborG 2008.11.24. 22:08:10

Én FiberNetes vagyok. Tudom, hogy mit vettünk Szentedrén. Ha körbenéztek a piacon, ritkán láttok olyan szolgáltatót, aki egy ilyen vásárlás után azt mondja, hogy átépítem az egészet, és használható hálózatot hozok létre. Az elmúlt évben gyökeresen megváltozott a cég szemlélete, és rengeteg energiát fektet abba, hogy ne csak marketing legyen az ügyfélközpontú szolgáltató szöveg.

Persze vannak zökkenők, de még nem láttam olyat, ahol nem lenne probléma.

Moderátornak: ha bandilovics is hozzájárul, akkor kérem küldje meg elérhetőségét, felvesszük vele a kapcsolatot.

Tisztelettel, ZoborG

doncsi 2008.12.18. 17:07:56

Helló!Én másfél hónapja küzdök azért,hogy a meglévő KIT csomagomhoz amiben a kábeltévé és a telefon van rákössék az internetet.Pedig minden adott hozzá,még a modem is.Már többször felhivtam őket,mindig az volt a válasz,hogy jé még munkalap sincs irva.De majd most!!!Irtam nekik e-mailt,levelet a központba,de sehol nem reagáltak.Ma aztán megint telefon,de most már nagyon mérgesen,érdekes módon most volt munkalap,már a szerelők el is vitték 17-én mondják ők,és hogy a héten tutira bekötik.Ugye ma nem jöttek,holnap vége a hétnek,ugyhogy kiváncsi leszek.Meg akartam kérdezni a központ telefonszámát a sráctól,hogy esetleg oda is betelefonálok,azt a választ kaptam,hogy sajnos ők nem tudják a telefonszámukat.Ez is röhejes nem?Mondtam neki,hogy akkor majd én kideritem,mert ugyis van miért elbeszélgetni velük.Meg is szivattak tavaly októbertől nem küldtek csekket,hiába kértem.Aztán az idén áprilisban kiküldtek 50000ft csekket,avval a felszólalással,hogy ha nem fizetem ki,akkor.....de ezt mindenki tudja.Ezzel kapcsolatban is hiába irogattam,meg telefonálgattam bárhova,csakis én voltam a hibás,be kellett fizetnem.Igaz,hogy a részletfizetést engedélyezték.Hát erről ennyit,már nagyon várom a holnapot.Szoritsatok nekem!!!!!!!Ui:Most kénytelen vagyok Vodafonos kütyüvel internetezni.

mbsmbs 2009.01.07. 16:43:46

ZoborG, ha tényleg FiberNetes vagy, annyit árulj már el, hogy az ügyfélszolgálatokon dolgozó droidok miért nincsenek felhatalmazva semmire? Miért nem képesek döntést hozni, értelmes magyarázatot adni? Nem azért ügyfélszolgálat az ügyfélszolgálat, hogy segítsen? Ha egyes dolgokban nem kompetensek, akkor miért lehetetlen "feljebb sétálni", és olyannal beszélni, aki képes egy problémát megoldani? Se a személyes ügyfélszolgálat, se a telefonos, se a postai levél nem használ. Semmire nincs válasz, vagy értelmes megoldási javaslat. Ha írtok, azt is valamilyen csoport nevében teszitek, a levelek nincsenek aláírva, hogy XY ügyintéző, vezető, akármi. Akivel beszélni lehet, ha gondom van, és mondjuk kezelni KÉPES a problémákat. Nekem egy közel 2 éves ügyem van a céggel, és egymásnak teljesen ellentmondó információkat küldözgetnek, hol új szerződést, hol fenyegető levelet, de leggyakrabban semmit. Ja, de, a számlákat azokat rendesen. :) MONDD, HOL VAN OTT EGY ÉRTELMES, DÖNTÉSKÉPES, FELHATALMAZOTT EMBER???? Hová, kihez lehet fordulni? Ha TE belső ember vagy, legalább tippet adhatnál. Köszi előre is.

ZoborG 2009.01.14. 18:22:59

Most tudtam ismét belépni. Sorry.

Doncsinak üzenem, hogy remélem azóta már a mi internetünket használja. Ha valami miatt nem így van, akkor az e-mail-emre (nem tudom, hogy a moderátor át tudja-e adni) küldje meg az adatait, és utánanézetek.

Mergeslany kérdése jogos. Már 2008. év végével - első lépésként - a telefonos ügyfélszolgálat fejlesztését (1280) indítottuk el, és ezt a területet folyamatosan fejleszteni fogjuk. Hiszem, hogy hamarosan tapasztalni fogjátok a javulást ezen a területen is. Ahhoz, hogy ha lehet segítsek, szintén felajánlom az e-mail címem.

Blád 2009.01.27. 11:48:12

@ZoborG:
Sziasztok,

Azelőtt semmilyen gondom nem volt a Fibernettel - ezért azt köttettem a Bnőmnél is, de sajna átléptük a szerződésben foglalt 1 hónapot - anélkül hogy hívtak volna hogy mikor kötik be - vagy mikor fogják, vagy BUÉK vagy bármi.... Persze hívogatom őket kitartóan, de nemtudom meddig tart még a türelmem. Tegnap kénytelen voltam 3G - Wifi hálót építeni, mert csak 1 nm-en fogható normális sávszélességű GSM - és fárasztó ott szobrozni...
Nem szeretnék UPC-s ügyfél lenni, mert csak a baj van velük - de ha ez így folytatódik - nem lesz más választásom...

Üdv:

Curt

ZoborG 2009.01.28. 13:08:42

Sziasztok,

beírom a címem. Curt, arra kérlek, hogy erre add meg az adatokat.

z___org@freemail.hu

Üdv, ZoborG

acka 2009.02.25. 20:59:47

Sziasztok!
Nekem is FiberNetem van immár 2,5 éve.Az első időszakban,amikor a kábelszolgáltatást megfejeltük ( novemberben)az internettel akkor kellett volna fizetnem közel 7000 ezer forintot mindezért.Három hónap eltelte után vettem észre,hogy még mindég csak a kábeltévét vonja a számlámról.Amikor szóvá tettem,akkor kijött a következő hónapban 15.000 forintos díj .Ez még rendben is lett volna,de a következő hónapban újra csak a kábel árát vonta.Ezt is jeleztem,de semmi nem történt.Júniusban kaptam egy számlát 26.000 forintról akkor fenyegetőztem fogyasztóvédelemmel.Azt mondták,hogy a díjhátralékokat is ki kell fizetnem amiket ők le sem számláztak!!!Ekkor már az idegösszeomlás szélén álltamban a párom azt mondta,hogy egye fene d...enek meg felkiáltással,de fizettünk!A következő hónapba már rendesen jött a csekk egészen augusztusig.Akkor ujra kijött egy 14.000 forintos csekk,és azt mondtam,hogy ha törik,ha szakad,ezt már nem fizetem be!Megmakacsoltam magam,fölhívtam egy hivatali zombit,és megfenyegettem őket fogyasztóvédelemmel,és médiával,és azzal,hogy átmegyek Ceglédre,és ráborítom az asztalt az ügyintézőre erre a csaj azt mondta,hogy milyen hangon beszélek én vele,és hogy ez felháborító.Mondom neki,hogy az lesz a felháborító,hogyha nem néz utána a számláimnak,és nem korrigálja a helyes összegre a csekket!Egy hét múlva kaptam egy levelet 7400 forintos csekkel.Mindezek után féltem,amikor lett a net és kábel mellett egy telefonvonalunk is,hogy újra több ezreket fogok nyugtatókra,és telefonokra költeni,de hála(kopogjam le gyorsan fán és fölfelé) ez a mai napig még nem történt meg.

burkuska 2009.09.23. 15:39:32

ZoborG mi újság a FiberNet-nél? Működik még? Ott vagy még?
süti beállítások módosítása