Tékozló Homár

Hamisítják a Zóna Taxit?

2008.11.21. 08:38 | jackyll | 91 komment

A Zóna Taxinál Novi szerint nem tudják kik dolgoznak, nem ismerik a saját sofőrjeiket vagy valaki hamisítja ezt a kiváló márkát:

Külföldi hölgy megérkezik a éjjel a Népligeti buszpályaudvarra, majd szerencsétlenségére, egy valamilyen okból ott lebzselő Zóna Taxis autóba száll. Irány a Kerepesi út. A taxis - vagy inkább nevezzük rablónak - 7900 forintot kér. A hölgy átad 5000 forintot, majd a szállodában váltana pénzt, hogy rendezze a számla többi részét, mikor is megosztja velem a történetet. Kimentem és megkérdeztem a taxistól, hogy mennyi is lenne a számla, mert talán félreértés történt. Mint kiderült, semmi félreértés, 7900 forintot akar.

Finoman megemlítettem, hogy ezt az utat párszor már megtettem én is és akkor 2200-2500 forint körüli számlát kapok, igaz kedvezményes tarifával, de ha egy kicsit számolok, akkor  se lehet több egy ilyen út 4000-4500 forintnál a legdrágább tarifával számolva. Ekkor tudtam meg,hogy szerinte mindenki olyan tarifával dolgozik,amilyennel akar, ő pedig 1000 FT/km-es tarifát alkalmaz. Itt rövidre zártam a vitát, mondtam hogy ennek biztos örülni fog a cége, de ő több pénzt nem kap. Érdekfeszítő társalgásunk után, felhívtam a Zóna Taxi diszpécsereit és elmeséltem az esetet, majd e-mailben is panaszt tettem október 6.-án. Mind a kétszer közöltem az autó rendszámát is.

November 14.-én sikerült is válaszolniuk:
"Köszönjük véleményét és bejelentését mellyel hozzájárul szolgáltatási színvonalunk emeléséhez. Tájékoztatni szeretném, hogy XXX-XXX-os forgalmi rendszámú taxivezető Társaságunknál nem dolgozik, nincs a rendszerünkben. Amennyiben pontosabb információval tud szolgálni, igyekszünk az esetet kivizsgálni."

Aha....értem, tehát 1 hónap alatt ennyit sikerült kideríteni. Gyors volt és eredményes a vizsgálat, semmi kétség. A pontosabb információkkal (bár ha a rendszám nem elég, akkor teljesen mindegy) vajon mihez kezdenének? Feljelentést tesznek márkahamisításért?

A legnagyobb gond, hogy nem az első eset, amikor panaszt teszünk a Zóna Taxinál és érdekes  módon valahogy sosem volt elég se a rendszám, se a számla, se az hogy mikor és hová indultak a Ferihegyi terminálról, mindig pontosabb információkat szerettek volna. Igérem legközelebb megkérdezem majd a kedvenc horgászhelyét is, hátha így egyszer sikerül...

Üdvözlettel:
Novi

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.21. 08:44:28

en szigethalmon es godollon horgasztam altalaban
de nem voltam taxis
se benzinkutas

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.21. 08:45:37

egy utolsozot akarsz megelozni
ugyan:)

sermájer 2008.11.21. 08:45:44

a fenébe! mégse! :(

sermájer 2008.11.21. 08:47:46

Hát próbáltam, de 1 másodperc az sok idő! Lassan gépeltem! :D

rákenrolldetektív 2008.11.21. 08:47:54

Gödöllőn csak bölcsészek akadnak a horgomra mindig...

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.11.21. 08:48:23

Biztos a kerekítés miatt lett ennyi a vége...

sermájer 2008.11.21. 08:50:07

Én szerencsére életemben 2szer, max 3szor ültem taxiban, de mindig kedvesek voltak velem és becsületesek, meg mástól sem hallottam ilyesmiről, szóval semmi rosszat nem tudok mondani róluk.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.21. 08:51:05

bocs sermajer
Mar a hibas mert horkol es nem tudok aludni, meg holnap offos vagyok
es el is olvastam
majd valahogy jovateszem

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.21. 08:51:48

Nagy szarban lehet az aki már a Zóna Taxihoz behazudja magát :D

É2I 2008.11.21. 08:52:00

Rendszám alapján feljelentés a rend őreinél, miszerint csalás alapos gyanuja áll fenn. Oszt' ennyi.

Addott cég panaszirodája sose fogja beismerni. Oszt' annyi.

FONTOS!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.21. 08:52:26

Mar= Mary
hat a taxisok szeretnek szorakozni a kulfoldiekkel ez nem ujsag

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.21. 08:53:54

vagyis ma vagyok offos mer ma 3 ora mingya

homár molla 2008.11.21. 09:01:37

peche volt a hölgynek, a zóna taxi speciálisan a legnagyobb parasztok gyűjtőhelye. gyakorlatilag bármelyik másik társasággal jobban járt volna (nagyáltalánosságban megtippelve. mert az azért nincs kizárva, hogy pont kifogja az Év Faszfej Taxisát társaságtól függetlenül).

staropramen 2008.11.21. 09:06:03

1. Az éjszakai dögevő hiénákkal kapcsolatos reklamációkat a Serengeti Nemzeti Park közönségkapcsolati osztályán kell bejelenteni.
2. Ezek csak annyit mondtak, hogy xxx-xxx frsz taxisofőrjük nincsen.Ilyen rendszámú kocsijuk persze attól még lehet.
Ha a hiéna jattol a központban, soha nem fognak semmit kivizsgálni.

Neménvótam 2008.11.21. 09:20:02

Ilyen rendszám nem lehet (xxx-xxx) mert legalább egy számnak lenni kell benne.

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2008.11.21. 09:22:31

És nem római számokkal írják a rendszámot :)

s.o.v.i.e.t 2008.11.21. 09:26:06

Zóna legalább nemzetközi és minden nyelven érthetően beszélnek.
Nekem 2-3 hete a gyorsforgalmin a középső ujjával jelezte, hogy nem kíván beszélgetni arról, hogy miért hagytam magamat leszorítani általa. Szimpatikus kopasz ember volt azzal az elvetemült bűnöző fejjel.

Gumidomino 2008.11.21. 09:26:44

meg nem kisbetűvel.
fotosopp.

MosoMasa 2008.11.21. 09:28:15

Persze hogy kevés az információ: dns, ujjlenyomat alapvetően kell. Plusz személyi szám, vezetői engedély. Ja persze, és fotó!!! De nem ám csak úgy - családi is, meg az autóról is külön...
Na ha ezek birtokában vagy, akkor talán érdemes panaszt tenni. Bár a renccer így is azt fogja mondani ilyen sofőrjük nincs.

Gumidomino 2008.11.21. 09:30:26

De mi lett a történet vége?
Kifizette? Nem fizette?

Ha kifizette, akkor mi alapján?
Utólagos bemondás alapján?
Merthogy az nem jogos. Legalább egy sajtcetlit kell kirakni az autóba hogy milyen árakkal dolgozik. Szóval ha kifizette akkor ez is utólagos pofon a szarnak. Adott nyugtát? Mert ha nem, APEH. Ha adott nyugtát, akkor meg lehet keresni.
Szóval azért ki lehet még csavarni ebből a történetből egy-két dádát, hajrá. :)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.21. 09:31:44

mit kell ezen csodálkozni kedves posztíró!? mikor a BA kiírta a pályázatot a szolgáltatások szinvonalának emelése és a reptérről 20 éve dolgozó hiénák (akik évente cserélnek matricát, mert egy verebet csak 1x le lehet lelőni) elüldözése volt a cél! ugyan ezen hiénák gyorsan cégbe tömörültek és aláígértek az összes bp-i taxitársaságnak. mivel a pályázaton a legnagyobb súlyozás az áron volt meg is nyerték. tehát mégegyszer... azok nyerték, akik miatt kiírták! teccikérteni!? azóta a 2-3 év óta az áraik ütik bármelyik bp-i taxitársaságét! állat módjára közlekednek és mindenkit ott húznak le ahol lehet... teccet már hallani a +500/csomag díjról!? na ott olyan is van, csak még nem látta a tarifatáblán feltüntetve, illetve olyan apróbetűs az a tarifatábla, ha max mikroszkóppal olvasható!

javaslat, mivel a posztból úgy tűnik te vagy a portás, ne enged az utasnak hogy a számlát kifizesse, kocsirendszám felír, utas nyelvén +1magyar nyelven levél a fogyasztóvédelemnek és el kell vetetni az engedélyt.

az olyan tarifát alkalmazok pedig azzal a kitétellel igaz, hogy olyan helyiségben/falu/város tanya, ahol nem írja elő/maximálja a helyi önkormányzat, vagy valami hivatal, illetve ha a tarifatáblán fel van tüntetve!

jelenleg budapesten 8 évvel ezelőtt fagyasztották be az árakat. ezek kb. (mivel lusta vagyok utánatúrni) nappal 240/km éjjel 336/km.

népliget, ha az üllői úti oldalról indul és a OMV kútnál fordul meg, majd könyves, hungária, hotel stadion, akkor is max 5-5.5km szal lehet szorozgatni...

faszkorbácsot az ilyeneknek :o)

elwood 2008.11.21. 09:37:42

Nekem a Taxi 2000 sofőrje mesélte vidáman (nekem aki éppen utas voltam (!)) , hogy vágják át az utasokat.

Mondta: A céges taxicsekkesek szinte meg sem nézik mit írnak alá, volt egy kedvenc utasuk akiért szinte versenyeztek, ki tud az adott reptér - lakás fix utvonalon többet aláiratni vele.

Jól szórakoztam volna, ha nem gondolnám köcsög bunkó dolognak.

sermájer 2008.11.21. 09:44:09

Jól van hagyma, semmi gond, legközelebb majd 1 szóval kevesebbet írok be és akkor megelőzlek. na én megyek dolgozni sajnos, mert valakinek azt is kell! :D

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.21. 09:50:44

elwood 2008.11.21. 09:37:42
az meg a másik fele... a cég nagy része szállodázik, aki meg nem fér a husosfazékhoz, kénytelen ezt játszani...

EÖ (törölt) 2008.11.21. 09:51:55

a diszpécser csak akkor adja ki az XXX-XXX rendszámhoz tartozó sofőr nevét, ha befizetsz #### forintot a xxxxxxxx-xxxxxxxx-xxxxxxx számlaszámra és megadod a pin kódodat: ****

whizzzzkid 2008.11.21. 09:55:07

En mar ketszer jartam ugy, hogy dublini taxis nem volt hajlando jattot elfogadni. Azota nem probalkozom...

De amugy utalom az osszes taxist, mert ha surgos fuvarjuk van, meg a szirenazo mentoautot is kepesek letolni az utrol, ha meg csak utasra vadasznak, akkor kepesek 2-vel haladni. Raadasul savvaltaskor extra pofatlanok - egyet sem engedek be. Direkt.

EÖ (törölt) 2008.11.21. 09:56:00

azt mondjuk nem értem, hogy a BRFK Országimázs-védő Elit Alakulata miért nem ültet be angolul beszélő fiatal párokat a Ferihegyi reptéren a taxikba, és amikor a szállodánál mondja a sofőr, hogy alig hetvenezer forintért hozta őket ide, akkor közölni vele, hogy volt egy engedélye és lassan elindulhat új munkát keresni.
egyszerűen nem hiszem el, hogy bármit meg lehet csinálni, tegnap a hatos úton mentem és teli volt olyan hölgyekkel az út széle, akik nem akartak átmenni az úton. gondolom a rendőrség ezt kurvára nem látja.

hagyma, ámerikában is vannak prostik az út szélén?

lókupec 2008.11.21. 10:05:31

1000 HUF/km???
Csak egy cikk:
www.stop.hu/articles/article.php?id=336815
Atomot neki. És járjatok lóval. Persze, ha végre vissza tudjuk szerezni a románoktól. ;)

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.11.21. 10:17:00

Taxisok sírnak a benzinár miatt, és amikor emelnek arra fogják... Most hogy csökken az üzemanyag ára, egyik sem csökkent árat.
Élősködő vérszívó népség.

www.jateklinkgyujtemeny.hu

csibenyussz 2008.11.21. 10:40:22

a hatszorhat taxi nekem eddig bevált, ugyhogy aki taxira vetemedik annak csak ajánlani tudom
ui: nem dolgozom a 6x6-nál, mielőtt... :D

csibenyussz 2008.11.21. 10:41:23

Egyéves Önkéntes
hát nem volt szemet gyönyörködtető látvány? :P :D

staropramen 2008.11.21. 10:44:44

Egyéves
lehet,hogy a brfk emberei éjszaka másodállásban taxiznak.Ezért nem ültetnek senkit sehova.

Almatlan Jozsi 2008.11.21. 10:47:29

Utalom a taxisokat. Az a dobbenetes, hogy minden orszagban egyforman szemetek. Es meg ok kerdezgetik, hogy tudom-e hol van a hely. Egy szaros GPS-re keptelenek penzt aldozni.

Itt Del Afrikaban kulonosen kocsogok. Megrendeled es van ugy hogy fel ora mire jon aztan nem is jon egyaltalan. Aztan van olyan aki azt mondja nyugodtan hivd kozbe meg a repterrol erkezik hozzad de azt nem mondja, hogy bocs 1 ora mire megerkezek inkabb hivjal mast.

Es kozbe allandoan mindegyik beszelgetni akar veled, meg faggatnak mindenfelerol. Idonkent kifogok egy feher taxist - ilyenkor ledobbenek mekkora a kulonbseg feherek es feketek kozott. Kezdek rasszista lenni. Egy fekete hoteldolgozo siman atmegy rajtad, a vendegen, ha talalkoztok a folyoson, veletlenul se kerulne ki. Elotted szall be a liftbe es szall is ki.

Szal, ne menjetek gyakran Del Afrikaba mert rasszistak lesztek akkor is ha nem akartok.

George Jung 2008.11.21. 10:48:31

RosszQtya:

Nem tartozik szorosan ehhez a témához, ezért ha gondolod, megadom az e-mail-címem, de azt magyarázd el, légyszi, hogy mi a különbség, ha azért nyomok fel egy taxit, mert részegen ül a kocsijában, vagy azért, mert túlszámláz!

Egyébként mi a történet vége??? Kifizette, vagy nem? Éa ha nem, akkor ehhez mit szólt a taxis?

EÖ (törölt) 2008.11.21. 10:48:31

csibenyusz

hát éppen azon gondoltam, hogy mennyire meg kellene ahhoz szorulnom, hogy egy rusnya, román kamionos után pillepalackból megmosdott hölgyre vetemedjek

staropramen

nem gond, mert ha éjjel taxiznak, akkor úgy sem maradna senki vizsgálódni, tehát magukat mintegy automatikusan kizárnák az ellenőrizendők közül
aztán nappal műszakban meg ellenőriznének

csibenyussz 2008.11.21. 10:53:22

Egyéves Önkéntes

Na én csaj fejjel is elfilóztam már párszor ezen, hogy fuuuuuuuujjjj de undorító, és hogy fene a gusztusát annak a pasinak akinek ezek a mosdatlan útszélik bejönnek...

EÖ (törölt) 2008.11.21. 11:01:44

csibenyusz

félreértettél, nem az a baj, hogy pillepalack meg román kamion, hanem hogy 5 percért van pofája 6ezret elkérni :)

gondold meg az jobb óradíj mint egy szoftveres mérnök.
szoktam is nekik mondani :)

mqqq 2008.11.21. 11:07:27

Kedves levélküldő,

A válaszban az szerepel, hogy nem dolgozik (jelen idő), nem az hogy nem dolgozott, amikor történt az eset (múlt idő). Tehát kibaszták az illetőt, csak a cég mossa a kezét, ezért írták ilyen formában a levelet.

üdv
...

EÖ (törölt) 2008.11.21. 11:11:44

mqqq

igen, ez a legvalószínűbb

utána meg - karöltve a UPC-vel - elmentek facsemetét ültetni a játszótérre

csibenyussz 2008.11.21. 11:22:04

Egyéves Önkéntes

miért? ha 500 lenne, élnél vele? :P

EÖ (törölt) 2008.11.21. 11:23:01

csibenyusz

most is élek, csak akkor többször!!! :)))

Gumidomino 2008.11.21. 11:23:43

A pillangókkal az a baj, hogy a régi rendszerből ragadtak itt.
Még mindig órabérben akarnak dolgozni teljesítménybér helyett.

csibenyussz 2008.11.21. 11:31:09

jujjjj... hááát, fene a gusztusod...
amugy meg egyévesen nem korai kicsit? :D

staropramen 2008.11.21. 11:34:55

csibe
valszeg nem voltál katona a monarchiában vagy közvetlen utána.Egyéves kérésre biztos elmagyarázza a kifejezés valódi jelentését.Én is megtenném de Ő a tulajdonos.

bekbórd! 2008.11.21. 11:35:28

Én egyszer mentem a Népligettől kb. az Örsig éjszaka taxival, az 3000.- volt jattostól, ha jól emléxem. 1 éve lehetett. Igaz, én úgy hívtam a kocsit, nem ott intettem le. Az se mindegy.
Ha a Nagyfaluba járok, és taxiznom kell, mindig megkérdezem a helyieket, h melyik társaságot érdemes hívni.

maincoon © 2008.11.21. 11:36:18

Szia csibenyussz! :)

Egyéves: csalódtam benned :D

bekbórd! 2008.11.21. 11:38:06

Úgy látom, le vagyok maradva, taxikról dumálok, pedig már egy másik közúti szolgáltatásról van szó. Ahhoz kapcsolódó élményem nincs.

maincoon © 2008.11.21. 11:40:47

bekbórd:
én ezt szeretem ebben a blogban
kinek mi jut eszébe a tárgykörrel kapcsolatban, azt írja le :D

George Jung 2008.11.21. 11:41:58

Jackyll:

Az ilyen taxis cuccok meg szoktak jelenni a hallotaxi.hu-n, és ott sokkal komolyabban veszik, figyelik a taxis górék stb stb.

Nem kéne ez oda? Akkor lenne foganatja. (Persze leginkább rendszámmal, típussal együtt.)

EÖ (törölt) 2008.11.21. 11:44:34

staro

hagyd, ezek a csibék nem voltak katonák a monarchiában :)

egyéves önkéntes a Svejkben van, asszem cellatársak is egy ideig
és akkora idióta, hogy néha Svejken is túltesz
na ezért választottam ezt a nevet

maincoon

nem te vagy az első... :)

bekbórd, a taxis cím csak álca

[Titok on]
maincoon
azt ne hidd már, hogy majd leállok ilyeneknek
mikor hetente jön a plébános úr hozzánk látogatóba :)))
[Titok off]

staropramen 2008.11.21. 11:49:14

Egyéves
Katz tábori lelkész Úr szemályesen látogat meg?

maincoon © 2008.11.21. 11:52:33

Egyéves: most mégjobban ledöbbentettél! :D
Új oldaladat mutattad meg :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.11.21. 12:00:00

@Egyéves : Na a BRFK-tól csak ne várjunk a "tisztességes autósok basztatása" -nál nagyobb színvonalú melót. Még valamelyik rendőr megerőltetné magát, ill. veszélybe kerülne.

mqqq 2008.11.21. 12:49:14

Bekbórd, városon belül szinte mindegy melyiket hívod. Lényeg, hogy telefonon (nem csak a tarifa miatt, hanem nyoma is van) és ne utcán, főleg ne mezítlábasba. City, Főtaxi, Budataxi, 6x6 stb, pár Ft különbség van km-enként, ez a végösszegben nem jelentős. Tarifatáblákat elemezni csak hosszabb utak vagy gyakori igénybevétel esetén érdemes.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.11.21. 12:55:17

Így van, telefonon kell kérni taxit és kész. Azt már csak nem tudják hamisítani! (Bár a Játsz/mában még a telefonhívást is bekamuzták...) Akikkel én utaztam/szállítottam, a normálistól kurva jó fejig tartó kategóriákba tartoztak.

Szarazkoro 2008.11.21. 12:55:29

Sajnos otthon ilyen patkanyok a taxisok. Nem 1 kulfoldi cimboram jott mar orszaglatogatasra es amint halljak a soforok, h nem magyagyar az illeto jol lehuzzak. Ez mar beillik katasztrofa turizmusnak is! Kocsog taxisok!! Sunt nekik, es Edet utasnak!

EÖ (törölt) 2008.11.21. 12:59:45

staropramen

Katz úr sajnos nem tud jönni, mert a Vodicka utcában levizelte egy spániel

maincoon

ne ijedj meg, lesz még rosszabb is :)

ColT

én ezt értem, csak akkor minek vannak?
szüntessük meg őket...

2008.11.21. 14:08:39

Az nem lehet, hogy az illető korábban volt csak zónás, és már az ügy előtt kivágták, csak ő nem adta le a matricáját?

Egyébként a Zónáról pletykaszinten durva dolgokat hallottam (legyen elég annyi, hogy egy bizonyos párthoz közel álló vállalkozás :) ), taxisok is utálják őket, mint zsebben a szart...

Gazsi bácsi lótetű 2008.11.21. 14:27:13

Tessen mondani miért van Bp-en annyi taxi? És ezek mennyi adót fizetnek? Hogyan adózik, ha képesek órákat ácsorogni egyhelyben? Miért nincs szervezetük, maximált létszámmal, és komoly szakmai ellenörzéssel? Miért engedi ki az utakra az ezeréves roncsokat taxizni?

garázda 2008.11.21. 14:29:54

Szerintem abban a pillanatban hívom a rendőrt amikor benyőgi a viteldíj összegét, hátha azok a feldúltságomban hazavisznek ingyen!!!!
Mivel tököm van ezért még attól sem kell tartanom hogy megerőszakolnak!

Bár a magyar rendőröktől még egy kis homo... sem kizárt!

Szóval azt nem hiszem el hogy valaki hamisít egy sárga rendszámot, felmatricázza vagyonokért a kocsiját és a cége nem tudja ki és mi volt!!!
Zóna Taxi feketelistás!!

Col.Maybourne 2008.11.21. 14:46:53

garazda,
Amikor legutobb volt szerencsetlensegem Magyarorszagon jarni a Nyugatinal lattam egy hamisitott sarga rendszamos (meg az ecsethuzasok is latszottak) CityPark taxit...

blamm 2008.11.21. 15:24:51

Azért az igazi zóna taxik is érdekesek :) Engem multkor reptérről hozott egy, majd fizetésnél nem volt aprója és valami kétszáz forint körüli összeget nem bírt visszaadni. Erre odaadott egy euro-t, hogy jólesz-e ez. Ha megyek külföldre majd úgyis tudok fizetni vele... jólvan mondom..

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.21. 15:56:26

cégalapító · cegalapitas.blog.hu 2008.11.21. 10:17:00

azt az apróságot kihagytad _véletlenül_ hogy 8 éve maximalizálva van a tarifa és nincs emelve... és mikor 350 volt a gázolaj akkor se volt...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.21. 15:57:47

George Jung 2008.11.21. 10:48:31
te már megint kevered a szart!

a részeget felnyomkodásod alkalmával egy szolgálatok kívüli részeg taxisról írtál! jelen esetben a túlszámlázást munkaidőben követte el.

ha nem tudod mi a különbség, akkor sajnálom!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.21. 16:00:31

mqqq 2008.11.21. 12:49:14
a budataxit hívja csak a legtöbbet, mivel beleolvadt a tele5be, szal már nem létező cég :))

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.21. 16:02:23

Szarazkoro 2008.11.21. 12:55:29
gratulálok a magvas írásodhoz. imádom az _általánosító_ fajtádbéli szarjankókat... neked is sünt komám és püföljék fel neked batz papuccsal és ez FONTOS!!!

garázda 2008.11.21. 16:04:51

Col.Maybourne.

ecsettel festett sárga rendszám?

Te hallottál már CityPark taxi cégről?

Szerinted egy festett rendszámos kocsi meddig gurulhat Budapesten?

Ha ennyire rühelled Magyarországot akkor ne is gyere többet!

Attól ha ilyet írsz hogy "Amikor legutobb volt szerencsetlensegem Magyarorszagon jarni" attól még nem leszel menő!

Tudod van aki szereti ezt a szerinted szar országot!!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.21. 16:06:19

Gazsi bácsi lótetű 2008.11.21. 14:27:13
tessék mondani miért van BPen ennyi éjjelnappali közért!? mennyit adóznak!? hogy képesek éjjel is nyitva lenni mikor csak óránként 1-2 vásárló megy be!? miért nincs maximalizálva a számuk és miért nem ellenőrzik őket 0-24 próbavásárlásokkal!? ezeréves roncsok!? évente kell vizsgázni, lehet jobb állapotban vannak mint a te autód...

és különben is, tessék már megmondani miért van minden sarkon irodaház!? minden kerületben 47 plaza!?

folytassam?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.21. 16:08:18

garázda 2008.11.21. 16:04:51
Szerinted egy festett rendszámos kocsi meddig gurulhat Budapesten?"
hónapokig komám jobb ha tőlem tudod!

garázda 2008.11.21. 14:29:54
Mivel tököm van ezért még attól sem kell tartanom hogy megerőszakolnak!"
azért erre a hipót ne idd meg :))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.21. 16:19:42

Egyeves onkentes
hat ha itt kiallna valami qrwa az ut szelere az pontosan 1 perc 28 masodperc mulva a bortonben lenne
/lehet 27/

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.21. 16:24:42

pedig lehet hogy csak buszra vár szegény :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.21. 17:04:56

hat arra varhat itt olyan orat az tuti

2008.11.21. 18:29:14

Tegnap a csomagfelveteltol rendeltem egy taxit (nem Zonat, mert sikeres vagyok), 5 perc mulva kinn allt a droszton, segitett berakni a csomagomat, nem szaguldozott, nem ment at a piroson. Lehetett kartyaval fizetni, anelkul, hogy huzta volna a szajat. Kulon megkerdezte, hogy transzfer arat kerem-e, stb. Nagyon pozitiv csalodas volt ebben a taxis fertoben.
A zonasok meg szarjanak sunt, semmivel nem kulonb az o szolgaltatasuk az elozo "rendszernel", most is ott vannak a "taxi-taxi" embereik az erkezesnel, kerdezoskodnek stb. Ez mar itt a balkan!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.21. 18:55:02

TaZ
arra azertfelhimnam a figyelmedet, hogy van 2 bolgar kolleganom es qrwa jol meloznak es buszkek hogy a balkanrol szarmaznak
/jo mongyuk haza nem mennenek az is tuti/
de a "balkan" csak nalunk szitokszo

George Jung 2008.11.21. 20:31:17

RosszQtya:

Nem is vagy Te olyan rossz. Csak buta.
Most, hogy így mindenkit kiosztottál, már nyugodtan pihenhetsz le.
Köszönjük a hozzászólásaid.

Az értelmes társalgásra ismét alkalmatlannak bizonyultál.
Szervusz!

manualis mammografus 2008.11.21. 21:01:49

pusztan annyit szeretnek hozzatenni, hogy szet kell nezni jobban. van olyan tarsasag, amelyik 168 huf/km arban megy, amennyiben telefonon rendelsz. nem keves autojuk van, viszont melojuk annal tobb. kulturaltak, pontosak, megbizhatoak. nalam ok a befutok.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.21. 21:35:42

afta 2008.11.21. 21:01:49
olcsó húsnak híg a leve..
mondjuk úgy, hogy annyi van rá kiírva :)

Tutanhamon 2008.11.21. 21:42:26

afta!

Ilyen nics. Monnd azért a nevét, hogy rajtakapjunk a hazugságon!

Prinzessin Erbsen (törölt) 2008.11.22. 10:53:53

mielött beülök az autoba, megkerdezem, hogy az kb mennyi, ha tul sok keresek egy masikat

Prinzessin Erbsen (törölt) 2008.11.22. 11:02:47

Aacenben ugyan azt az utat haztol a klinikaig 5x 5 különfele arert sikerült megtennem taxival - nem nagy tavolsag az ar 10 -es 15 € között volt, de megis soha nem ugyan akkora,
de a soförök között volt, török, iraqi, ukran, es kettö sötetbörü ismeretlen nacio, de nemet nem - ugylatszik ezek a taxis trükkök nem nemzetisegspecifikusak

kihanemén 2008.11.22. 13:29:51

hijjatok mini mobilt. az occsó. eddig semmi negatív tapasztalat. mondjuk iccaka előre meg kell tervezni, h mikor indulsz honnan hova, mert kevés a kocsijuk és igen népszerüek. nem véletlen.

kis ember 2008.11.22. 17:04:26

A legjobb taxi Hondurasban volt. 5 $ per fő árat kért, csak úgy hasra, de nem volt szabad fizetni, csak amikor a nap végén érted jött és visszavitt, különben nem jön vissza. Viszont így pont ötkor ott volt a strandon és mosolygott.

Red Velvet 2008.11.23. 12:36:21

A fuvardíj három részből áll, de Budapest területén mind a három részt maximálta a Főváros, azaz ettől csak lefelé lehet eltérni:

* Alapdíj (távolságtól független, nappal max. 300 Ft, éjjel maximum 420 Ft)
* Kilométerdíj (nappal max. 240 Ft, éjjel maximum 336 Ft)
* Várakozási díj (nappal maximum 60 Ft, éjjel maximum 84 Ft)

Aki a maximált árnál többet kér, feljelenthető a Fogyasztóvédelemnél, a fővárosi főjegyzőnél és a Közlekedési Főfelügyeletnél.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2008.11.23. 13:00:37

hat lehet hogy a közlekedesi felügyelettel Hondurasban erdemes probalkozni, mert Mo.-on ilyennekkel csak Kolhas Mihaly sorsara fogsz vele jutni,

jesszumpapa 2008.11.23. 21:00:20

@passport: Teljesen egyet értek veled. Bejegyzésed óta sem változott semmi. Siralmas így ez a Homár, csak hagyma és receptek.

Sandokan 2008.11.24. 11:47:22

Zóna taxiról rosszat vagy semmit: 3x utaztam vele, mindig volt valami gebasz. Vagy 'picit beindítjuk innen az órát', vagy, ha egy percre megállok az 1000 Ft plusz lesz ám - persze csúnyán nézve és kéztördelve, hogy érezzem, h azért a 'taxis hiéna' fogalma még tovább él.

A jó hír az. h ügyesen el vannak különítve a zóna taxinál, más társasággel nem volt gondom, most már kedvesek, udvariasak (sztem) a taxisok. Aztán jön a reptér meg a zóna, és mintha egy öltönyös fekete octaviás megidézné a 80as/90es éveket.

Szép!

Auver Doser 2010.10.08. 15:29:20

A Zónataxira nem vonatkozik a KRESZ. Zónataxis lehet olyan szerencsétlen beteg ember is, akinek a volánnál ülve, pirosban, jobbra rángatózik a feje, és ezzel együtt mehet 120km/h-val ott, ahol 70-nel szabad... Épp túléltem egy rázós repülőutat, beültem a taxiba, s pár perc múlva azt hittem felszállunk...a gyorsforgalmin olyan közel zúztunk az előttünk jövőhöz, mintha el akarnánk olvasni a volánnál ülő pulóvercimkéjén, hogy hány fokon mosható... Ha fékez, csak felfele menekülhettünk volna... Rászóltam, kétszer is fentiek miatt. "Így szoktuk" - védte be a céget, frappánsan. Rángatózó Zónatataxis legyek, ha még egyszer beülök egybe.

ms. popy 2010.11.24. 23:00:36

Mit vártok egy olyan társaságtól, aminek a tulajdonosa az ámokfutó citadellás, ránézésre 10 év fegyház Veres Pityesz??? Könyörgöm csukjuk má le!!!!!!!!
süti beállítások módosítása