Ataman sokatt küzdött a DIGI-vel, mire bekötötték hozzá a műholdas tv-t, de október végén a telepített eszköz meghibásodott, így szerelőt kellett hívni hozzá. Az lassan ugyan, de megérkezett, egy használt dobozzal, mivel szerinte újra már nincs pénze a cégnek. Ahogy a szerelők fizetésére se.
Update: felvettük a kapcsolatot a DIGI TV-vel, hogy megtudjuk, mi az igazság abból, amit a szerelő állít. Még jelentkezünk.
Sajnos, ahol lakom nem érhető el semmilyen televíziós szolgáltatás a műholdason kívül, se kábeltévé, se IPTV. A Hello HD drága, a UPC-vel már egyszer befürödtem, igaz az kábeltévé volt és a régi lakóhelyemen. Ezért a nyár közepén rendeltem meg a Digi műholdas szolgáltatását, de már a bekötés se ment zökkenőmentesen. Több mint másfél hónapot vártam rá, mivel eszközhiány miatt nem tudott kijönni szerelő. Csak augusztus vége felé hívott, hogy tudna jönni másnap, mivel megjött egy pár doboz. Nagyon korrekten mindent megcsinált, el is mutogatta, hogy mit hogyan kell kezelni a készüléken stb.
Egy ideig minden jól is ment, majd október végén egyre gyakrabban lefagyott a doboz, akadozott a kép és a hang. Gondoltam felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy mégis mi lehet a gond, sokadjára kellett próbálkoznom, de végül felvette egy ügyintéző. Elmondtam a panaszomat, aki azt tanácsolta, hogy ellenőrizzem a készülék hátulján a vezetékeket, illetve áramtalanítsam egy pár percre és ha még mindig gond van, akkor hívjam vissza őket. Sajnos ugyanúgy jelentkezett a hiba, ezért másnap ismét próbálkoztam a hívással, de csak többszöri alkalommal vették fel. Ismét előadtam a bajomat, aki azt mondta, hogy kiküld egy szerelőt és megnézi, várjam a hívását. Egy pár nap múlva a beltéri már semmire se reagált, még a kijelzőn se jelent meg semmi. Nem tudtam, hogy mit csináljak, ezért megint felhívtam őket, mert szeretnék már normálisan tévézni, természetesen számítottam, hogy többször kell, mivel újfent nem vette fel senki elsőre. Majd végül elértem egy ügyintézőt, aki közölte, hogy már a szerelőnél van az eset és várjam a hívását.
Másnap végre jelentkezett, de közölte, hogy most hiába is megy ki, mivel nem tudja kicserélni az eszközt, ugyanis egy darab sincs. De azonnal szól, ha lesz készülékük, hát mondom, hogy ilyen nincs. Több mint 10 nap múlva fel is hívott, hogy jönne, mivel szerzett készüléket. Amikor megláttam, hogy egy használt, elég rossz állapotú, kopott készüléket hozott, erre megkérdeztem tőle, hogy ezt meg ugyan hol szerezte? Azt mondta, hogy csőd szélén áll a Digi és csak a lemondások után visszakapott készülékeket tudja felszerelni, mivel újakat már nem kapnak, mivel tartozás miatt a Hyundai se szállít nekik. Elmondta azt is, hogy a szerelőket se fizetik már nagyon ki, és ő se marad sokáig.
Kíváncsi leszek, hogy ezután mi lesz azzal a sok Digi előfizetővel, akik bizalmat adva megrendelték a szolgáltatást, cserébe meg arra se képes a cég, hogy megfelelően tájékoztassa őket a jelenlegi helyzetről. Ezek szerint bármikor előfordulhat, hogy egyik percben van adás, a másik percben már nincs.
ataman
Az utolsó 100 komment: