Tékozló Homár

Brutális ellenőrök ellen nyomoz a rendőrség

2008.12.04. 14:17 | ge | 124 komment

Újabb ajánló, ezúttal a tömegközlekedés világából: verekedő BKV ellenőr-biztonsági őrök ellen indult eljárás, akik kedd hajnalban Sz. Z. budapesti lakost ledobták a buszról, majd ököllel verni, rugdosni kezdték a mellkasán, fején és egyéb testrészein. A BKV kirúgja az esetben érintetteket, ha rájuk bizonyosodik a gyanú, de az eljárás alatt nem függeszti fel őket az állásukból. Részletek az Indexen.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PR32 (törölt) 2008.12.04. 15:08:41

Ajjaj. Rögtön jön lütty, aki szerint ez BKV/rendőrség reklám... :)

hubert1975 2008.12.04. 15:21:56

borzasztó, hogy biztonsági őrök verik az utasokat. ki kell rúgni az ilyeneket.

a cikkből csak pár dolog maradt ki:
- mennyi és milyen anyag volt a kedves utasban az incidens előtt
- miért a 80éves halott nagymamának az adatai voltak a csekken

amúgy mutatós, tényfeltáró újságírás. korrektorra persze nem telik ;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.04. 15:34:01

Az a felháborító hogy ez az első eset hogy egyáltalán léptek valmit!
Volt már pár meredek dolog, és eddig a fülük botját sem mozdították, bár gondolom nem volt feljelentés...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.04. 15:37:45

@helianthus : Én a múltkor valami ifjúságvédelmis riportban láttam valami ifj. védes rendőrt, hát ha az utcán találkoznék vele, simán besorolnám a kancigány státusba...

@hubert : Igen, eddig is úgy ismertük a BKV-t mint akik mindenkivel kedvesek...
És amúgy ha az utas bérlet hamis volt? Akkor már meg kell verni? Mert még ha ősemberek lennénk akkor teljesen OK lenne a dolog, de állítólag onnan már kinőttünk... Bár némelyeket elnézve...

Gobbi Hinta 2008.12.04. 15:38:57

yay yay lecsaptak a hejesiráshijénák

kicsimancs 2008.12.04. 15:44:53

egy másik poszt alatt elindult a gyűjtés, tehát Kerekes Zoltán részére várjuk az 1000 Ft-okat, már csak 105-en kellene csatlakoznotok

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.04. 15:45:37

@kicsimancs : OKé, 23 ezrest efogadtok?

kicsimancs 2008.12.04. 15:47:18

www.szoljon.hu/cikk/194972
ColT, ez komoly, néhányan tényleg megsajnáltuk a bácsit, amikor azt mondta, hogy örült hogy volt 108 000 Ft-ja...

Labasmaz 2008.12.04. 15:47:24

Az hogyan is van, hogy ha valaki elagyal egy "kozszolgalatot ellato" valakit, az sulyosbito korulmeny, de ha eppen a kozszolgalat ellatasa kozben teszi ezt egy atlagemberrel, az nemhogy nem sulyosbit, de sokszor eppenseggel enyhit a cselekmeny sulyan, ha eppen fel nem menti a felelosseg alol egeszen?!?!

jusztIacika 2008.12.04. 15:48:45

A kis település, Kétpó utcájába kanyarodva egy kis, romos épület fogadott bennünket. Az ügy sértettje, az idős Kerekes Zoltán éppen a kecskéket zárta be az ólba. Megörült nekünk, mert mint mondta, régi Néplap előfizető. De halkan hozzátette, sajnálja, hogy ilyen ügy miatt lesz benne az újságban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.04. 15:49:10

@kicsimancs : OK, ezt nem lehetett kihagyni.

PR32 (törölt) 2008.12.04. 15:51:10

kicsimancs: sokan ki fognak nevetni, és valszeg felhívják majd arra is a figyelmed, hogy kb. 1,5 m hasonló helyzetű ember van ma ebben a ____ országban, aki öreg, és elképzelni nem tudja, mennyi 108 e Ft.
De hajrá! Jó látni, hogy vannak, akik foglalkoznak másokkal is. Sok sikert, komolyan! :)

kicsimancs 2008.12.04. 15:51:49

:) tudom, elég lenne 2 db 27ezres...

PR32 (törölt) 2008.12.04. 15:52:16

kicsimancs: ja, és a 2 sör árával én is benne vagyok!

jusztIacika 2008.12.04. 15:52:18

Hol lehet adakozni? De tényleg!

kicsimancs 2008.12.04. 15:53:05

ne sok sikert, hanem egy ezrest:)

helianthus 2008.12.04. 15:53:09

ColT, mivel én vagyok az egyik kezdeményező, 23 ezrest elfogadunk, de csak abban az esetben, ha 4 db ötezres és 3 db ezres formájában adod. :)
Minden más esetben felküldjük az ismerősiedet este, akiknek nem lesz hosszú a mondanivalójuk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.04. 15:54:30

@helianthus :
A francba, csak egyben van...
Az ismerőseim jöhetnek, csak a munkahelyemre jöjjenek, mert melózok, és hozzanak sört.

kicsimancs 2008.12.04. 15:54:46

még csak elvi síkon megy az adakozás (kb fél órája jutott eszembe), a gyakorlati részleteket még nem dolgoztam ki

helianthus:):)
van ötleted?

helianthus 2008.12.04. 15:55:39

PR32 2008.12.04. 15:51:10
Teljesen igazad van, de mivel mindenkin nem tudsz segíteni, elég lenne egyszerre csak egyen (mondjuk az utadba kerülő kolduson). Vagy akkor ne is segítsünk senkinek?
A vagy mindenki vagy senki között nagy a különbség.

PR32 (törölt) 2008.12.04. 15:56:54

Kicsimancs: azt is felajánlottam!
2 korsó sör=4 liter benzin=1000 Ft :)

Ofélia . 2008.12.04. 15:57:32

Egyszer kb. 3 hónapja a rossz sorsom éjszakai BKV járatra kényszerített (Elsöröztem a taxiköltséget)

Hát az ottani szintársulatot biztos, hogy nem anya szülte.

Ta lán az alien. Hozzájuk képest a láncfűrészes gyilkos szolid pap és apáca volt.

Öt megállót mentem és folyamatosan imátkoztam droidokért hitlerért sztálinért csendőrért vagy géppisztolyért de legkevésbé sem ombusmanért.

jusztIacika 2008.12.04. 15:58:47

Elsőzésért jár verés?

PR32 (törölt) 2008.12.04. 15:59:58

helianthus: dehogynem! én is az ügy mellé állok, ofkorz!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.04. 16:00:09

Csak ha másodiknak írod be hogy első...

kicsimancs 2008.12.04. 16:01:01

jó akkor komolyan gondolkozzatok a kivitelezésen. Szép estét mindenkinek! Holnapra várom az ötleteket

Secnir 2008.12.04. 16:19:28

Viszont!
bizonyíthatóan van egy (1!) rendőr, aki dolgozik!
naaaagy tapsot neki. komolyan.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.04. 16:24:17

Szerintem van még, csak

1. ha csinálja, akkor azt a marhaságot amit a léhűtő felettesei mondtak neki
2. ha mégis a dolgát teszi akkor jó eséllyel seggfej
3. amelyik egyik sem annak respect.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.12.04. 16:30:15

Csak akkor verés az, ha rendőr látja, egyébként nem történt semmi. Évek óta ez megy. "Ha bebizonyosodik, hogy helytelenül jártak el"... Kurvanyád

stabika 2008.12.04. 16:30:49

"A szóvivő szerint ugyanis a BKV-nak is érdeke az, hogy kiszűrje a durván viselkedő munkatársakat."

Talán nem élesben kéne a kedves BKV nak tesztelnie a nem oda való ellenőrőket! Meg van erre szerintem a megfelelő teszt.

Csak duma, hogy ök mindent megtesznek.
Ezért járok gyalog, autóval, kerékpárral.
Várjak, utazak bűdős bkv-n? És még szarrá is verhetnek mert nincs eladó jegye a buszosnak hogy aztán az ellenőr oda adjon egy olyan 12.000,-Ft csekket amit jogellenesen 20 perc múlva nem fogadnak el és még el is vernek, majdgyáván menekülni próbálnak!

Nagyon szép. A bérlet mellé pofon is jár? Lécci!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.04. 16:32:35

"Talán nem élesben kéne a kedves BKV nak tesztelnie a nem oda való ellenőrőket!"
Még a hülye is tudná hogy a teszten nyugisnak kell lenni és akkor OK... :(

stabika 2008.12.04. 16:33:17

És még az adónkból a mindenkori kormány pótolja ezeknek a hiányt! Hog fizethesenek farok ellenőrőket! Menyjenek ezek a főldekre krumplit gyomlálni!
parasztnak, paraszti munkát!

stabika 2008.12.04. 16:34:23

ColT Én arra gondolok, hogy amikor élesben kint vannak, akkor az adott járatokra beépítenek ál utast! Érted?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.04. 16:36:23

Na ja, ez még működne is... De hát nem érdekük.

Amúgy az engem is felháborít hogy én fizetem a BKV-t, amikor évente ha 2x használom és akkor is jeggyel...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.04. 16:37:27

@stabika : Ja, meg ha már kint tesztelődnek akkor az éles... De a módszerek tényleg ennek kéne lennie...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.04. 16:46:14

Hát én sem mostanában, de az valahogy elfogadhatóbbnak tűnik. Nem OK hogy nagyrészt mi fizetjük, de ám legyen, mert ha nem pesti vagyok, akkor is szükségem lehet rá. Egy olyan dologra viszont, ami konkrétan egy városé a sok közül, és az ország kis része használja minden nap, nem szeretnék pénzt adni.

Secnir 2008.12.04. 16:47:39

a BKV közügy, értitek? mindenki ügye!

ennyi erővel alapítok egy vállalkozást, csődközeli leszek hitelező nélkül, majd két strómanom a parlamenben lobbizik évi 10mrd forint vissza nem térítendő segélyért... ...hmmm, finom.
amúgy a BKV tulajdonosa (értitek, TULAJDONOS) a főváros. namármost.
ha csődközeli, akkor a főváros vegyen föl rá hitelt, bassza meg. vagy kérjen a kormánytól. de akkor a kormányban nincs olyan tökös legény, aki azt mondja:
-rendben, a vállalat ér 100mrd-ot, mi adunk 10mrd-ot, akkor kérjük a Zrt. részvényeinek 10%-át. meg 2 igazgatótanácsi postot. nem adtok? akkor menjetek bankhoz.

könyörgöm, piaci verseny van, miért ne lehetne a BKV-nak versenytársa? ez a legnagyobb probléma, hogy nincs kikényszerítve a bvk-ból, hogy érdekük legyen a fejlődés. olvastam a zindexen, hogy ha betelefonálsz a bkv-hoz, keresed a Járműkölcsönzési Osztályt (vagy 40-en dolgoznak ott),akkor kb. negyedóra várakozás után tudnak kapcsolni. és ha már kapcsoltak, akkor beszélsz az ügyintézővel, és megkérded, hogy mennyibe kerül egy busz bérlése, mondjuk egy hétvégi legénybúcsúra, akkor benyögik, hogy a bkv 19nemtomhány óta nem foglalkozik buszkölcsönzéssel. ha megkérded, hogy akkor ők mit csinálnak ott, akkor meg felháborodottan leteszik a telefont.

igenis kell alternatív cég. el tudok képzelni olyan járatot, pl. ami mondjuk némediből bejön a 66-os útvonalán a határ útig. egy jegy 100ft., fizetés az első ajtón, kasszánál.

miért van az, hogy egy 20.000 fős pestkörnyéki településen egy buszos cég 6 alkalmazottal (ebből 5 sofőr, egy bérletárus-ügyintéző) fényesen meg tud élni? (ismerős, azért tudok adatokat). NYERESÉGES! tiszta, klímás buszokkal!
beszarás mi? ha pesten magkapná a BKV üzemeltetési jogát, mit tudna csinálni? aranybánya ez, csak beleszarnak a közepébe.

Secnir 2008.12.04. 16:49:55

korábban olvastam: veszteséges a HÉV.
aham.
adják nekem oda ingyen akkor. mindhárom vonalat. a többit meg bízzák rám.
akkor hörgök, mikor a reggel-este látom a tömeget a HÉV-en (kocsiból a sorompó előtt), és mint a sprotni figyelnek rajta. csak nem csöpög.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.04. 16:50:15

Aranybánya ez nekik, főeg hogy kevés a kiadásuk, pont ezek miatt.
A "veszteség" szerintem az ami a zsebekben landol. Vagy a támogatás, végülis a mi szempontunkból mindegy.

Random666 2008.12.04. 17:00:13

"Szilágyi hozzátette, hogy bármelyik utas, akivel szemben az ellenőrök vagy a biztonsági őrök erőszakosan jártak el, tegyen panaszt a BKV ügyfélszolgálatán, mert a közlekedési cég csak így tudja kivizsgálni az eseteket."

Gondolom, ideiglenesen oda helyezték át az ellenőröket!

Ofélia . 2008.12.04. 17:01:41

Egy régi pénzügyminiszter jut eszembe aki egyszer a rádióban elszólta magát:

A költségvetési tárgyalásokon a költségvetési, államháztartási hiány nem tényező!!!.

De, hogy ki legyen a máv, malév, bkv, pósta nagyvezíre na azért késhegyre menő viták folytak.

Itt valaki nem forog hanem röhög a sírjában.

É2I 2008.12.04. 17:08:38

@ofélia 2008.12.04. 17:01:41

"Itt valaki nem forog hanem röhög a sírjában."

Annak ellopták a koponyáját, nem tud ott röhögni....


Jajj ez sz@r volt, én kérek elnézést. Ja szólt Irén, ő is.

Átlagarcú 2008.12.04. 17:13:44

...mit is akartam mondani?
Valami sünnel, meg a BKV-val volt kapcsolatban...

Ofélia . 2008.12.04. 17:15:50

secnir: Ha pesten megkapnák a BKV-ét először ki kéne rúgni mindenkit osztályvezető fölött mancikástol ismerősöstöl és boldog ősöstöl.

A hozzáértő szakiknak kéne adni a kondícionált koloniál bútoros irodákat.

Persze végkielégítésröl szó sem lehet.

Na ez megoldható??.

Ofélia . 2008.12.04. 17:19:23

+ + irén: Röhög az valahol de már nem ő csuklik.

Secnir 2008.12.04. 17:33:28

ofélia:
hát igen.
igen, igen, igen.
(csak hogy a klasszikusokat idézzem)
én magam is valahogy így kezdeném.
a kis különbség az az, hogy az irodákat bútorostul kiadnám, én meg leköltöznék vmi szerényebbe, aminek kisebb a fenntartási költsége, illetve elég annak az 5 embernek, aki irányítja a céget.
eleve nem értem, minek pl. 30 bérszámfejtő meg könyvelő egy cégnek. egy AS/400-ason jól megírt progi kb 2 óra alatt legenerálja 1200 ember bérlapját, plusz ki is nyomtatja hárompéldányos papírra, majd elmodemezik a bankkal és átutalja a fizut.
van ahol erre komplex csordákat tart fent, akiből 2 ember dolgozik.
nálunk a könyvelésről (10fő) mindig 3-4 ember kávézik vagy bagózik vagy bent sincs. fingom nincs mit csinálnak, mert az IT leltárt például az IT-val végeztetik (ki hallot ilyet?). aztán átveszik a leltárt, majd bemutatják a nagyfőnöknek, hogy kész a leltár. az meg megdicséri őket, és mindenkinek mondogatja, hogy milyen hasznos a könyvelés munkája.
na kb ez folyhat a bkv-nál is, csak nagyipari szinten.

Secnir 2008.12.04. 17:35:54

sőt!
nálunk van olyan könyvelő (a ranglétra alján persze), aki APEH ellenőrzéskor (minden negyedévben) havonta adóbevalláskor (asszem hó elején) éves bevalláskor stb. nem mehet szabadságra és nem lehet beteg. mert ő csinálja, és ő érti. nem vicc. és a többiek? egyszer rákérdeztem, mi van ha meghalsz? azt mondta szemlesütve: -nem szabad.

Ofélia . 2008.12.04. 17:52:03

secnir: Az It leltárt az It csinálja???.

Na mármost szükségem lenne 4 terányi SCSI winyóra + vezérlőkártya mivel a keresztfiam filmjeivel már tele van a bérlettokom.

Secnir 2008.12.04. 18:06:06

:)
hasonló cipőben járok.

te, nem kell egy ibm xseries szerver? otthonra ideális.

Ofélia . 2008.12.04. 18:17:51

Csak akkor ha rajta van a BKV vezetőség összes adata és az előkészített éves jutalmazási keret is.

Na az nagy durranás lenne.

Mylady 2008.12.04. 22:51:32

Secnir 2008.12.04. 17:35:54

Hááát, ismerős.
Én speciel a negyedév első hónapjában az 1-21. munkanapig, a második hónapban 1-18. munkanapig, a harmadik hónapban 3-16. munkanapig teljesen nélkülözhetetlen vagyok. (Egy hónapban ugye átlagosan 21 munkanap van.)
A fennmaradó munanapokon vegyem ki az összes szabadságomat és csúsztassam le az összes felgyülemlett túlórámat, különben azonnali hatállyal főbelőnek. Fellebbezésnek helye nincs.
(persze ezekre a napokra is jut munka egész napra, amit természetesen nem csinál meg senki helyettem, csak nem 10 órányi, hanem 6-8 órányi)

Nemrég besokalltam és úgy döntöttem, némileg megkönnyítem a főnök dolgát és megszervezem a saját helyettesítésemet, legalább részben (ha már ő nem teszi meg)
De a főnk nem engedi. És bármit próbálok másnak átadni, betanítani, mindig jön a főnök, hogy én csináljam, mert a másik nem ér rá.
Aha. Kb. 30x annyi túlórám van felgyűlve, mint a többieknek. Nyilván ők nem érnek rá.

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.12.05. 01:21:06

Szerintem is nagyon rosszul csinálják ezt az őskommunista vezetők, és beékelődött csak bérüket felvevő emberek.
Egyébként minden "állami" vállalatnál, van a vezetőségben, igazgatói tanácsban parlamenti küldött. Ezeknek az adatoknak elvileg teljesen publikusnak kellene lenni, persze semmit sem ér ez a küldött, mert ilyenkor csak a pénzt veszi fel, és semmit sem tud a helyzetről. Ez ilyen politikusok kiosztott + juttatás.

www.jateklinkgyujtemeny.hu

Garázda 2008.12.05. 07:25:54

Na az ilyenekért kell Fa testápolóval utazni Pesten, ill. ork barátaink miatt...

Boo 2008.12.05. 07:36:39

májgeriberi 2008.12.04. 14:50:38
"tudjátok mi van?!
aki semmi máshoz nem ért vagy nem tud semmit AZ megy el rendőrnek vagy biztonsági embernek"

Nem tudok ezzel egyetérteni. Ismerek pár embert, aki még oda sem volt alkalmas. Polgárőr lett belőlük. XDDD

jusztIacika 2008.12.05. 07:45:04

májgeriberi 2008.12.04. 14:50:38
"tudjátok mi van?!
aki semmi máshoz nem ért vagy nem tud semmit AZ megy el rendőrnek vagy biztonsági embernek"

Boo 2008.12.05. 07:36:39
Nem tudok ezzel egyetérteni. Ismerek pár embert, aki még oda sem volt alkalmas. Polgárőr lett belőlük. XDDD

Nem tudok ezzel egyetérteni. Ismerek pár embert, aki még oda sem volt alkalmas. Biztonsági őr lett belőlük. XDDD

kicsimancs 2008.12.05. 08:16:16

nemnem! apeh-, bkv-, volán-, stb ellenőr lett belőlük.

Pénzes Gyula 2008.12.05. 08:53:02

Ki kell,hogy áljak a biztonsági őrök mellett.Elősször is azzal kezdeném,hogy ma divat egy nemlétező név mögé bújva baromságokat írni,aztán büszkén a mellét döngetni otthon egyedül,hogy én bezzeg megírtam.Én úgy gondolom,hogy mint minden munkahejen, vannak jó,és rossz dolgozók, úgy itt is.Nem több nem kevesebb mint máshol.Ezért nem lehet általánosítani. A negatív írók belenéztek már a tükörbe,hogy ők a saját munkahejükön hogyan dolgoznak!Vagy talán még nem is dolgoztak?Ezért kérem Őnőket,hogy tartsanak önvizsgálatot,és lehet,hogy rájönnének, még rendőrnek,és biztonsági őrnek sem lennének jók.Egy nem rendör nem biztonsági.
Pénzes Gyula

potrzebie 2008.12.05. 08:57:15

Gyula

mi azért ritkán verünk hülyére embereket itt a munkahelyemen.

de ha erre jársz, szívesen teszünk kivételt. :)

kicsimancs 2008.12.05. 09:12:44

Gyula!
"Én úgy gondolom,hogy mint minden munkahejen, vannak jó,és rossz dolgozók, úgy itt is."
1. MunkaheLYen..
2. ITT??? Akkor te mégiscsak...?

jusztIacika 2008.12.05. 09:18:31

Gyuszi!

"hogy mint minden munkahejen(!!!), vannak jó,és rossz dolgozók, úgy itt is."

Példul akik interneteznek, mint te is?

Rui Blaaz 2008.12.05. 09:20:43

Már nagyon régen szeretném leírni, hogy az ilyen SZARJON FARFEKVÉSES SÜNT.
Köszönöm.

Guga 2008.12.05. 09:23:52

komoly duhajpumpa

helianthus 2008.12.05. 09:36:59

kicsimancs a bácsit úgy találjuk meg, hogy elmegyünk Kétpóra, megállítjuk az első embert és megkérjük, hogy mutassa meg, hogy lakik a birkás bácsi, aki a tévében volt.
Lefogadom, hogy tudni fogja, kivéve, ha pont valami rokonlátogató idegen állítunk meg elsőre, de akkor megkérdezzük a második embert.

Rui Blaaz 2008.12.05. 09:38:05

Ki kell hogy álljak az őreink mellett. Úgy gondolom, hogy mint minden munkahelyen, úgy itt a táborban is vannak jó és rossz dolgozók. Még a legjobb dolgozóval is megtörténhet, hogy a hideg miatt elalszik és leesik a toronyból. Vagy a cső tisztítása közben elsül a géppuska. Esetleg családi problémák miatt kéigránátokat dobál a foglyok közé. Mindazonáltal biztosíthatom önöket, hogy HR-politikánk különös hangsúlyt fektet a megfelelő őrök kiválasztására és ezt sikerrel átültettük a gyakorlatba is. Nem veszünk fel például senkit tériszonnyal.
Aki itt dolgozik, az mindig is itt akart dolgozni egy jó és igaz ügy szolgálatában.
J. Kramer, Bergen-Belsen

helianthus 2008.12.05. 09:39:26

Pénzes Gyula 2008.12.05. 08:53:02
Önvizsgálatot tartottam.
1. Dolgozom.
2. Sokat és jól.
3. Nem, nem lennék jó sem rendőrnek, sem biztonsági őrnek, mert ehhez túl okos és szociábilis vagyok, azaz nem tudnék bunkó és kegyetlen lenni, így hamara kiutálnának a többiek.

helianthus 2008.12.05. 09:40:34

Rui Blaaz 2008.12.05. 09:38:05
Jujjjj!!!!!

kicsimancs 2008.12.05. 09:45:11

helianthus, ez oké, ez nekem is vili. konkrétan a lóvé összegyűjtésére gondoltam. befizetitek a bankszámlámra??? :)

szgyula 2008.12.05. 10:05:49

Valaki kifejti nekem a 12 000-re büntették, mert nem tudot jegyet venni az éjszakai járaton kijelentést? Itt valami nem kerek...

helianthus 2008.12.05. 10:06:36

Halkan súgom meg: {Ja nem, dehogy, osztozunk, azaz megosztjuk az adományokat, a felét Neked fizetik a felét nekem. :) }

kicsimancs 2008.12.05. 10:18:10

tudtam én hogy itt nincs egy komoly ember se :)

elwood 2008.12.05. 10:21:27

dehogy nincs. én komolyan gyűjtök a tescoban egy dobozba adományokat, csak még nem volt időm ráírni hogy a birkás bácsinak megy

۝merta-X 2008.12.05. 10:21:42

Nonsense.

Fejlövést a geciknek.

۝merta-X 2008.12.05. 10:23:20

Amúgy az az élet, hétfő este bulizni menni, kedd hajnalban csontmetál beállva ellenőrökkel verekedni, másnap dolgozni menni:D

Vagy suliba, mindegy.

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2008.12.05. 10:52:22

hőbölögni és beszólni és fejcsóválni jó dolog, de (bkv) vezetőnek lenni jobb. igy volt, igy van, igy is lesz mindig...

É2I 2008.12.05. 10:55:26

Na mi van? Ellőte tegnap a homár a puskaport? Vagy mi?

Ellenőröknek meg sűrű sünöket!!!

De jump mán!

helianthus 2008.12.05. 10:57:11

Hát tudok én komoj lenni, ha nagyon muszály. De a komolyság már nehezebben megyen.
elwood 2008.12.05. 10:21:27
Hagyjad Elwood, ma úgyis arra járok, majd ráírom, hogy BIRKÁS BÁCSI, az analfabéták kedvéért pedig oda is rajzolom.
Ő lesz a minta:
www.epa.oszk.hu/00800/00804/00164/eletm/birka.JPG

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.05. 11:14:30

amerikaban le is lottek volna
bar lehet csarlsz bronzon megvedi ha arra boklaszik
O minden ejjel jarorozott

soseleszekelső 2008.12.05. 11:16:37

Én azért az ellenőrök mellett elbeszélgetnék a buszvezetővel is, aki nyilván végignézte az egészet.
Utána meg szépen elgurult az ellenőrökkel, hátha megússzák. Neki kellett volna elsőnek rendőrt hívni.

kicsimancs 2008.12.05. 11:23:16

tehát... ugye Sz.Z. próbált jegyet venni, ámde nem tudott, mert nem volt jegy a buszvezetőnél. Utóbbi mégis felengedte a buszra, nyilván nem ingyé. Tehát itt valami megint nem tiszta, pl. a buszos keze az ügyben. Soseelső, érted?

Boo 2008.12.05. 11:25:41

Pénzes Gyula 2008.12.05. 08:53:02
"Ezért kérem Őnőket,hogy tartsanak önvizsgálatot,és lehet,hogy rájönnének, még rendőrnek,és biztonsági őrnek sem lennének jók.Egy nem rendör nem biztonsági. Pénzes Gyula"

Kedves fogadatlan prókátor. Tájékoztatom, hogy magamba szálltam, az elvégzett önvizsgálat eredményéből világosan láttam, hogy a mércét qrv@ magasan verem, az ön által megjelölt szinthez képest...... muhaha .. Egyébként úgy írják, hogy: Önöket, rendőr, stb.

soseleszekelső 2008.12.05. 11:32:17

Értem, de ha buszvezető lennék, inkább vállalnám a felelősséget azért, hogy felengedtem egy utast jegy nélkül, minthogy otthagytam az utasomat összeverve a járdán...
Vagy onnantól, hogy ledobták a buszról már nem utas???

jusztlacika 2008.12.05. 11:35:05

szerintem ez hülyeség!

soseleszekelső 2008.12.05. 11:35:39

Kedves Pénzes Gyula!

Rossz ellenőr az, aki udvariatlan, pontatlan, esetleg ellógja a munkát.
Az, aki utast ver, az nem rossz ellenőr, hanem egy állat.

Gumidomino 2008.12.05. 11:38:10

jusztlacika
akkor ebből sem lesz műsor?
csak nem vagy rajta a BKV szupertitkos tanácsadói fizetési listáján? D:

Gumidomino 2008.12.05. 11:41:46

ez meg milyen szmájli már. összekevertem. fogszabályzós (?)

szóval
:D

MosoMasa 2008.12.05. 12:02:11

Őnők vazze! Milyen állatfaj az?

Krisztina (törölt) 2008.12.05. 12:07:11

Nem szabad verekedni. De annak a picsanak, aki tegnap a 2-es metron a kovetkezokepp nyilvanult meg, en siman lenyomtam volna egy fulest az ellenor helyeben, mielott rendort hivok hozza.
Jegyeket berleteket kerem ellenorzesre felmutatni! Erre a kifejezetten jol oltozott, sminkelt, fodraszolt, stb. 25-35 kozotti "holgy" A fa*omat az ellenorzesetekkel, ha kivancsi vagy ra, gyere utanam, sietek. Mi a fa*szomat akartok mar, reggel, este allandoan ellenorizgettek. Na ez akkor most megerdemelt volna egy fulest vagy megerdemelt volna egy fulest? Jegyet, berletet persze nem mutatott fel. Masik erdekes eset, hogy kire vonatkoznak a szabalyok e skire nem: Szeged-Budapest IC, reggeli orakban. Az elovarosokbol sokan felszallnak, sima berlettel az IC-re. kalauz: kerem faradjon at a gyorsvonati reszbe vagy fizessen potjegyet. utas: nem faradok at, mert ott hideg van es nincs hely, a havi 27 ezer forintos berletemert. Es a kalauz nem tudta kitessekelni. Kerdem en, akkor nekem miert kell kifizetnem a helyjegyet? Vagy legkozelebb en is azt mondom, nem faradok at, le vagy sz*rva? O a berletevel nem vett maganak jogot ahhoz, hogy helyjegyes reszen utazzon. Szomoru, ahogy a MAv ott tart, hogy csak az IC-n elehet normalisan utazni, de ez pont olyan, mintha a boltban sportszeletet fizetne de milkaval kivanna tavozni. Ugyanolyan lopas. Szoval vannak egyenlobbek az egyenlok kozott. Engem ezek az esetek merhetetlenul elhaboritottak, utas is van bunko jonehany. Velem mondjuk meg sem kalauz sem BKV ellenor nem volt kocsog, bar en nem kidumalni pobalom magamat, hanem veszek jegyet.

jusztIacika 2008.12.05. 12:28:55

Végezze mindenki rendesen a feladatát. A BKV szolgáltasson, az ellenőr ellenőrizzen szabályosan, az utas meg vegyen jegyet. Ha bármelyik tényező hibás ebben a Szentháromságban az úgyis csak konfliktushoz vezet. Szerintem hallunk még összehuggyozott-hányt villamosról, bliccelő utasról és agresszív ellenőrről.

jusztIacika 2008.12.05. 12:41:10

szgyula 2008.12.05. 10:05:49

Ezért 12.000 a büntetés!:)

Az Index értesülései szerint a BKV egy vadonatúj felsőkategóriás Audi A6-ost bérel Kocsis István vezérigazgatónak. A gépkocsi értéke becslés szerint mintegy 20 millió forint, ilyen értékű szolgálati autója a BKV-nak még nem volt

szgyula 2008.12.05. 13:30:45

Igazából arra akartam hivatkozni, hogy a cikkben éjszakai járatról van szó. Jó eséllyel az előző járat is az volt. Akkor viszont nem értem a büntetést, hiszen éjszakai járatra fel lehet szállni jegy nélkül és a járaton venni 350-ért jegyet. Valami itt nem világos nekem.

۝merta-X 2008.12.05. 14:47:26

"Krisztina 2008.12.05. 12:07:11"

MÁV bérenc e vagy, drága

Ofélia . 2008.12.05. 15:03:54

krisztina: Teljesen egyetértek mivel ez a hozzáállás nem emberi tehát az illetőnek nem lehet emberi joga.

Pofont neki leverni min a jancsiszöget.

Minél jobban hiszi az ilyen, hogy valaki annál inkább senki.

B! 2008.12.06. 16:42:17

Hajcson át a busz a k*cs*g*k*n!!!

Én egy hadonászó ellenőrrel szálltam le eccer a Móriczon, azt' odajött a magát civil rendőrnek kiadó haverja. Kértem tőle igazolványt, erre megfenyegettek, hogy bevisznek az őrsre. Erre mondtam, hogy akkor hívok rendes járőröket, akik előtt tudom igazolni magam, illetve megtehetem a feljelentést civil személy ellen a személyes adataim jogosulatlan megszerzésének kísérlete miatt. Erre úgy elszeleltek, hogy csak na. Pár keresetlen szót még utánuk eresztettem, aztán írtam panaszt, meg voltam az Irodában is, ahol sok ejnyebejnyemiérnemjeggyelutazik mellett felvették a panaszt, amit természetesen elutasítottak, csak a régi tartozásaim elővételét segítettem az egésszel.
Metróban meg (ha tömegközlekednem kell) egy jegyet használok már vagy egy éve. Mer' nem nézik a szerencsétlenek, csak a mozdulatot figyelik, hogy kezelem-e...

CID 2008.12.07. 18:48:53

B!
"csak a régi tartozásaim elővételét segítettem az egésszel.
Metróban meg (ha tömegközlekednem kell) egy jegyet használok már vagy egy éve. Mer' nem nézik a szerencsétlenek, csak a mozdulatot figyelik, hogy kezelem-e... "

Gratula, büszke lehetsz magadra..........

Bassza meg , még büszke is magára valaki, ha csal. Eszem megáll

süti beállítások módosítása