Tékozló Homár

Nyolcvan magyart hagyott Párizsban a Wizzair

2008.12.05. 12:30 | ge | 41 komment

Műszaki hibára hivatkozva törölte szerda esti, Párizsból Budapestre tartó járatát a Wizzair. A Párizsban rekedt utasoknak legfeljebb 70 euróig térítették meg szállásdíjukat, ételre-italra pedig négy eurót adtak. Elvileg kártérítést is fizetniük kéne, írja az Index. Ha bárkinek van infója kintrekedt honfitársainkról, írja meg nekünk. Hamarosan egy ottragadt újságíró kollégánk részletes beszámolóját is posztoljuk, kíváncsian várjuk mit vett a 4 eurójából.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gasztonyi_Ádám 2008.12.05. 12:31:17

förszt ha sikeres vagyok

Mertcsak 2008.12.05. 12:32:16

4 eroért kapott-e 2! bagettet?

@nális coitus 2008.12.05. 12:35:44

a reptéren 4€ egy darab nagyobb szendvics, de nagyon finom :-)

bsr 2008.12.05. 12:39:25

Én is Wizzel voltam nemrég Párizsban, de rájöttem, hogy hülyeség, mert a 26 eurós oda-vissza shuttle-lel kb ugyanúgy jöttem ki, mintha a CDG-re mentem volna Air France-szel vagy Malévval, ahonnan hipp-hopp a városban vagy és nem kell másfél órát utazni...
Aki Wizzel megy Párizsba, sikeres ember nem lehet.

Col.Maybourne 2008.12.05. 12:41:25

Aki egyaltalan Wizzairrel utazik nem lehet sikeres.
A 250EUR-t ami ilyenkor jar mar felvette valaki?

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.12.05. 12:45:02

Saját postot szeretnék már, nem indexre linkelő ajánlókat. Saját, Homáros postot.

Edéset, pizzásat, magentásat, upc-set, postásat, mind1. De jöjjönmár.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2008.12.05. 12:47:20

Még mindig jobb, mintha budapesten hagytak volna 80 párizsit.

Col.Maybourne 2008.12.05. 12:51:32

Malevval 29eFt-ert oda vissza meg lehet csinalni CDG-t. Ez a legolcsobb, all-in.

Ezzel szemben a legolcsobb Wizz:
14eFt + hitelkartya hasznalati dij 4EUR per szegments, tehat 8EUR, 1 csomag oda-vissza 10+10=20EUR, tehat lazan egy huszas. Es akkor Parizstol x kilometerre tesz le. Ha hozzaadod a transzfert nem erdemesebb normalis legitarsasaggal utazni?
Az, hogy a fapados olcsobb az egy tevhit. Nem olcsobb, csak szarabb...

b[ALien] (törölt) 2008.12.05. 12:55:50

Szerintem irányítsátok át a homar.blog.hu-t az index.hu-ra és akkor nem kell fáradni

Troppauer Hümér 2008.12.05. 13:15:05

Ehun vannak a zünnepek, nyakunkon a karátson. Mi van má? Senkit se b@sznak át a teszkóban, korában, ikeában, ósönben, postán, Kozsó teázójában, Tré-mobilnál, Yodafonnál, Pannonná, BalatonfürEDEn, Ráckevén, stb-e?

Vagy a homár is elhúzott soppingolni, oszt nincs kedve panaszos leveleket olvasgatni, postolni?

Netalántán felvett valami rövidgatya-strandpapucsos vallást, és most hitgyülibulin van-e?

NORMÁLIS POSTOT!!!

Átlagarcú 2008.12.05. 13:30:47

Senki ne mondja, hogy ez nem ügyes húzás. Én is légitársaságot fogok alapítani és csak a törölt járatokból megélek. Gép nem is kell hozzá.

2008.12.05. 13:47:16

Gépük nincs is a légitársaságoknak: úgy lízingelik őket más cégtől.

tygger 2008.12.05. 13:49:17

Col.Maybourne 2008.12.05. 12:51:32

nettó baromság, amit írtál.
fapadossal kurva jókat lehet utazni, persze akinek a bőre alatt is pénz van, annak nyilván mindegy.

én örülök, h ketten 11ezerért megyünk nápolyba, oké, bécsből, de a két oda-vissza volánbusz jeggyel még mindig kb 20e az út.

ezt ismételje már meg vmi nem fapados légitársaság!

Lxxxx 2008.12.05. 14:05:10

Jó ötlet!

Én pedig repülőteret fogok alapítani. Repülőtér nélkül. Bár egyelőre kissé bonyolultnak tűnik. Egy barátomnak van UFO-leszállópályája és olyan kevés a bevétele (egyelőre), hogy kénytelen mellette dolgozni járni.

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2008.12.05. 14:05:19

"én örülök, h ketten 11ezerért megyünk nápolyba"

a párizsiak is örültek, hogy mentek. a baj ott volt, hogy jönni nem tudtak :)

punpa 2008.12.05. 14:16:09

Én is hasonlóan jártam nemrég. A ParasztAir-rel utaztam, nem hoztak haza, viszont szerencsére kárpótoltak 54 ezer forinttal.

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.12.05. 14:16:15

Azért az ilyeneket kicsit keményebben kellene szankcionálnia az ilyen eseteket. Nem ismerem a párizsi árakat, de szerintem ez elég soványnak tűnik.
Sünt nekik!

www.jateklinkgyujtemeny.hu

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.12.05. 14:17:38

fakultativ program volt a jarattorles, csak ugye megint senki nem olvasta el az aprobetus reszt. f@Sze' kell mindent alairni? ja' es a 200 eves husegnyilatkozatrol majd itthon kapnak bovebb tajekoztatast!

bsr 2008.12.05. 14:23:46

tygger 2008.12.05. 13:49:17

Hát ez pont ugyanolyan szar megoldás, mint Párizs Wizzel, vagy még szarabb. Viszont olcsóbb.
Amúgy szerintem Nápoly kocsival jobban megéri.

Col.Maybourne 2008.12.05. 15:33:33

tygger 2008.12.05. 13:49:17

Te meg nem utaztal nem fapadossal...
Azert a 11eFt gyanus... A fizeteskezelesi dijjal, meg a poggyaszdijjal egyutt kizart...

Átlagarcú 2008.12.05. 16:39:18

Ezentúl nevezzük csak Odair-nek.
A Visszair nem volt nyerő.

GatyaPityu 2008.12.05. 16:47:57

Ez van, ha az ember FAPADOS légitársasággal repül. Persze a pénz nagy úr, én is ilyennel utaztam a legutóbb.

amerea 2008.12.05. 17:25:02

Col.Maybourne
en oda vissza 10e-ert utaztam Romaba ket evvel ezelott, ketszer is.

btw a Malev ezt ugyanigy megcsinalja kb, utolag azt mondja hogy nem fizet, mert 1, nem is toroltek a jaratot, 2, nem vallalnak azert felelosseget amit a repter mondd, 3, jusztse.

irtam is az illetekes hatosagnak, most varom a valaszt.

maccar 2008.12.05. 17:34:55

A malev Bp-Paris-Bp 29eFt-os ajánlata egy helyen sántít, nincs benne az illeték+adó, vagyis egy nagy kacsa ár, és rávilágít a tényre, hogy a drága cég továbbra sem a teljes árról informálja a kuncsaftjait, és ez bizony törvényt sértő cselekedet!!!

vércica 2008.12.05. 18:14:37

Most mééé, jobb lett volna, ha csakazértis elindítják a gépet, oszt lezuhanik???

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2008.12.05. 18:39:38

Törlés van, No1 utas bosszankodik, lehetőségeket felmér/informálódik, megoldja, másnap hazajön a kiküldött géppel.
Törlés van, No2 utas bosszankodik, majd várja hogy megoldják helyette, majd rikácsol, cserben hagyták, jajj mi lesz most, hívjuk fel az ertéelt, majd ők segítenek, úristen végünk van, lehetőségeket felmér/infórmálódik hogy jajj mi lesz most, megint cserben hagytak, megoldja, másnap ismét ertéel és tévékettő, biztos ami biztos, majd hazajön a kiküldött géppel.

Párizsba easyvel kell menni, amúgy is jobb helyen száll le, a 4júró kupon meg (sajnos) tök reális, amit érte lehet kapni az meg nem a légitársaság hibája.
Ajánlom a FT1 büféket ;)

AsgardV 2008.12.05. 19:03:56

Ki az aki wizzel eszik parizsit?

mókus 2008.12.05. 19:17:52

épp ma futottam bele a wizz air álláshirdetésébe, mely így hangzott: students

gyanútlan voltam, megnéztem ki adta fel, a wizz volt, és diákokat keresnek dolgozni (nem gyakorlatra).

cyan 2008.12.05. 20:21:43

"Hamarosan egy ottragadt újságíró kollégánk részletes beszámolóját is posztoljuk, kíváncsian várjuk mit vett a 4 eurójából."

mikor jön ez az újságíró?

mindig csak az igéretek....

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.12.05. 21:49:28

ujsagiro collega biztos konyvirasra vetemedett

anno en 2 pici gyerekkel ragadtam egy tranzitba, mert kozben kitort valami forradalom. ehh, de orultem volna akar egy szaraz kiflinek is. azota utalom a smartiest.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.06. 04:49:32

engem egyszer rackeven hagyott ott a csajom es egy kanyit se fizetett
el kellett mennem vacra vicianhoz vacsorazni

digiteye 2008.12.06. 14:13:06

Azért ez elgondolkodtató. Az Index várja haza az ottragadt újságírót, hogy majd jól olvasson (írjon) be.

Kérdem én: miért nem ment egyből Malévval? Meg mások is.
Úgy tűnik, egész addig jó a Wizz, amíg nincs valami gond. Ha gond van, akkor egyből előbújnak azok, akik megmagyarázzák, hogy nem is olcsóbb, csak sz@rabb.

A 250euro kártérítést ki találta ki? Már a 70 eurón is elbukta a profitját a Wizz, az biztos. Párizs pedig egy koszos, szakadt hely, ahol 250-ért is simán kapsz tetvet az ágyban (nő nélkül is), az se megoldás.

De elmondom a sok nyafogó, világotjárt Alleswisser-nek, hogy az anno világelsőnek (a sejk pénzén) kikiáltott Emirates se fizetett semmiféle 250 eurókat, amikor a hibájából Düsseldorfban rekedtem. Kaptam egy kupont, amivel beraktak a reptéri szálloda kazánra néző szobájába (bár ez éjjel tökmindegy volt) és kaptam egy zónamenüt vacsorára.
A Lufthansás csaj megsajnált, mert tisztálkodócuccom se volt rendes (a bőröndben volt, amit nem adtak oda) és kisegített egy Lufis 1st Class piperetáskával, hogy fogat tudjak mosni, meg ilyenek.

Na ezt tudta nyújtani a nagy Emirates, amelyiknek a legrémesebb ülései vannak a világon economy-n (a segged alatt hátulról előre lejt, egész úton görcsben vagy, hogy le ne csússz) - amit azért csinál, hogy jó kontraszt legyen a business és felsőbb osztályának kényelmes széke. Mitúl imádják a népek? Telepakolja a kajástálcád mindenféle kekszekkel meg csokikkal, hogy jó soknak nézzen ki. Meg jó nemzetközi csajsziválaszték van a személyzetben (fiúk is, akinek az a gusztusa).

A Wizznek kellene tartania készenléti kajacsomagot és üdítőt, hogy az ilyen esetekben ne a 4 eurókba kössenek bele a népek (akik 25-ért vettek egyébként jegyet). Picit felturbózni a személyzet mosolygását - és nem lenne se ügy, se fórumozás.

Egyébként belegondolt már bárki is abba, hogy ha "nagyvonalúbb" a Wizz a műszaki problémákat tekintve, milyeneket lehet hullani az Alpok felett télen?

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2008.12.06. 15:58:55

Hopp-hopp!
digiteye nagy igazságokat mond!!!
Abszolút adom az írását!

the_one_and_only 2008.12.06. 19:04:54

digiteye nagyon egyetértek azzal amit írtál!

ha a táncoslábú Zsámboki nincs ott az rtltől, semmi médiát nem kap az egész szerintem

Kisangyal 2008.12.07. 04:29:49

Akkor én most megvédem az Emiratest, szerintem magasan jobb, mint a Lufthansa+ Malév és társai összesen! Az utobbiak igen fapadosak az Emirates mellett.
Az Emiratesnek vadi új gépei vannak, mindenkinek saját LCD monitorral a turista osztályon is, a Video -on-Demand rendszerből legalább 150-200 mozi közül lehet válogatni. A világ egyik legfiatalabb repülőflottája Airbus A33 és Boeing 777 gépekkel, 100%os biztonsgi statisztikával. És akkor még nem említettem a Dubai repteret, ott legalább kijelöltek helyet a dohányzásra. A kaja is kifejezetten finom, piából is jó a választék :), az ülések is jobbak, pl. a két ülés között teljesen fel lehet hajtani a karfát, digiteye biztos pont kifogta.

Alex_79 2008.12.07. 18:11:31

Én voltam már többsözr Londonban és Párizsban is Wizzairrel, 3ad annyiból kijön, ha okosan választod meg az utazás napjait.
Amit az utasokkal művelt a Wizzair a törlés miatt az sajnálatos, gondolom a NKH büntetése kevesebb lesz mint a szállás az utasoknak. :-D LOL

Élményindex 2008.12.08. 11:31:08

Minket meg Stockholmban hagyott a wizzair, csak az enm került be a hírekbe.
12 órát késett, de persze mindezt csak 2-3 óránként jelentették be, hogy még ennyit, még annyit. És így nem kellett a szállást kifizetniük.
És persze mindezez Stockholm-libalegelő-alsón volt. Busszal másfél óra az város. Ami oda vissza 12e HUF.

Soha többet wizzair!

tygger 2008.12.09. 10:24:24

Col.Maybourne 2008.12.05. 15:33:33

annyi az. bár most épp hozzátettem 10 eurót egy checked baggage-re, h visszafele tudjunk hozni sok finom olasz kaját.

amúgy sky europe, amelyik viszont nemsokára csődbe mehet. szegény. remélem márciusig (és júniusig) kihúzzák.

nápoly meg annyira nem éri meg kocsival, legalábbis sajáttal. a benzin még mindig drága, hiába egyre olcsóbb, a sok olasz baromtól meg félteném. bérautót azt nem. bérelünk is. életemben először zero risk opcióval, h véletlenül se kelljen egy fillért se fizetnünk, napi 6 euró felárat bőven megér.
süti beállítások módosítása