Úgy tűnik a karácosnyi megszorítások vagy a cica elvitte a UPC ügyfélszolgálatasainak legalább az egyik felét. Az ügyféldeaktivásáli csoport Tibor szerint érintetlen, nála például a havi számla (előre számláznak, tehát a fogyasztást követő havi) kiküldése előtt használhatatlanra korlátozták az internetet, visszakapcsolni viszont 3 nappal a befizetés után sem sikerül senkinek:
Pár napja ugyanúgy befizettük a tele UPC internet szélessáv és telefon számlánkat, mint szoktuk, mégis a befizetés előtti (amikor a számla még nem érkezett meg) napokban agresszíven vissza lett véve az internet sebessége. Ügyfélszolgálat szerint 90%-ban, az 1,5 kbit per sec-es sebesség gyakorlatilag használhatatlan. A problémám az, hogy a számla befizetése utáni 3 nappal sem voltak képesek visszakapcsolni, ügyfélszolgálatukon 1200 ft-ot hagytam ott telefonon keresztül. Itt jön az izgalmas rész, problémám reális oldala, ami szerintem tényleg felháborító:
Lelkes ügyintézőm nem adott ki kérésemre sem vezetői (felettesi) elérhetőséget, de még titkárnői elérhetőséget, vagy levelezési címet sem. A saját főnökének a nevét, sem elérhetőségét. ((Ez olyan mintha a teszkóban nem érném el a biztonsági főnököt, vagy az áruházvezetőt probléma esetén. Ő viszont elér engem, hűségnyilatkozattal sakkban tart, és építí a vagyonát a pénzemből.)) De még egy iroda címét sem. Mondván nekik ez tilos. Szerintem ez ellent mond bizonyos fogyasztói törvényeknek, mellesleg az internetem továbbra is használhatatlan, munkáimat nem tudom elküldeni, illetve a havi összeg majd egyötödét rájuk telefonáltam el. Mit lehet ilyenkor tenni? Megteheti egy cég az ügyfelével, hogy nem ad ki vezetői információkat probléma esetén egy olyan személy felé, akivel kölcsönösen szerződés köti?
Tisztelettel: Tibor
2008.12.11. 12:00:24
2008.12.11. 12:02:24
"...karácosnyi... a UPC ... ügyfélszolgálatasainak ... ügyféldeaktivásáli "
Bravó homár csak így tovább !
Csákk Norrisz 2008.12.11. 12:04:02
Csákk Norrisz 2008.12.11. 12:05:20
A JÚPÍSZI. Sztem hibátlan.
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.12.11. 12:05:54
2008.12.11. 12:06:39
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.11. 12:07:42
Bár a telefonosok egész jók voltak ha nem kellett fél órát várni rájuk épp.
fofoka · http://adobevallas-konyveles.hu 2008.12.11. 12:07:46
É2I 2008.12.11. 12:11:47
Egyébként meg telefonon újra hívd őket, nyugodtan elmodhatod, hogy te is rözíted a beszélgetést. Ezután kéred mutatkozzon be érthetően az ügyintéző, majd kéred a problémád mielőbbi megoldását, elérhetőségük megadását, felettes szervük elérhetősét (utóbbit is kutya kötelességük megadni).
Ha ez mégsem hat, akkor felettes szervnek panasz levél. Nekik meg ugyanezt másolatban, ajánlva.
Rajmond 2008.12.11. 12:13:38
schokobanane (törölt) 2008.12.11. 12:14:02
jusztlacika 2008.12.11. 12:14:41
É2I 2008.12.11. 12:14:51
n, g, ség,
j311 2008.12.11. 12:15:28
www.upc.hu/rolunk/sajto/elerhetoseg
www.upc.hu/rolunk/sajto/igazgatok
www.upc.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat/iroda_kereso
É2I 2008.12.11. 12:16:40
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.11. 12:17:22
És ki dugott már?
Amúgy amikor én UPC ügyfélszolgálaton voltam kénytelen járni, akkor mindig vagy 574859463 éves csoroszlya, vagy faszi volt az ügyintéző. :(
Ofélia . 2008.12.11. 12:19:18
pallaz 2008.12.11. 12:20:07
a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.12.11. 12:22:42
Secnir 2008.12.11. 12:24:52
ott a pont.
ügyfélszolgálatosnak egy sün
schokobanane (törölt) 2008.12.11. 12:29:52
Nyilván arról van szó, hogy az 1,5 kbit/s-es sebesség mellett be sem jönnek ezek az oldalak :P
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.11. 12:40:29
Nem ezek raknak 83,5 pzs-t a százas csomagba?
Dr Gregory House 2008.12.11. 12:42:09
Nem arról volt szó, hogy UPC-telefonról UPC-telefont ingyen lehet hívni?
smatte 2008.12.11. 12:51:29
Megoldás: fizetni határidőre! Akkor nincs korlátozás, idegeskedés, egyéb költségek stb.
Skótduda 2008.12.11. 12:55:29
kancellar 2008.12.11. 13:17:58
köpőcsésze 2008.12.11. 13:38:10
were 2008.12.11. 14:14:07
azize 2008.12.11. 14:19:11
elwood 2008.12.11. 14:35:31
elwood 2008.12.11. 15:10:07
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.12.11. 15:16:56
nálunk a upc-s irodába faszi van, és nem akarom megdugni
zep szopjon lovat
az 1,5 kbit/sec az szopás. egy egyoldalas téikszté nem megy át egy másodperc alatt. próbáltad másik géppel? nem lehet hogy ott van a baj hogy pl vírus foglalja a sávszélt? vagy tűzfal vagy valami.
upc-s múltkor kijött a céghez modemet cserélni, és tőlem kért csavarhúzót. gánya munkát végzett, én fúrtam fel a falra az új modemet. paraszt is volt a kolleganővel az irodában. undorító.
Serzone 2008.12.11. 15:43:45
minden ügyintéző tud adni olyan elérhetőséget, amin panaszt lehet tenni. max az kellemetlenaz ügyfélnek, hogy írásban kérik tőle, dehát ugye ez a hivatalos formája/útja ennek (szó elszáll...)
egy lehetséges ok létezik, hogy nem tudta, az pedig az, hogy a UPC-nél kölcsönzött munkaerővel dolgoztatnak, és ezért nem is érdekli az üszist, hogy mi lesz a későbbiekben. elég nagy náluk ugyanis a fluktuáció...
MosoMasa 2008.12.11. 15:56:19
Nekem iy volt ilyen problémám többször is - egyszerűen betelefonáltam, jeleztem, hogy problémám van, erre nem hogy egy nap múlva, de bőven egy órán belül megoldották. Az upc az egyik legnormálisabb cég, akivel eddig találkoztam.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.12.11. 16:19:06
A poszthoz: persze, pontosan kell fizetni, de az a szolgáltató amelyik lekorlátoz azonnal az nem jó, mert magával is kitol (ideges ügyfél, ügyfélszolga zaklatása stb.)
Ahelyett, hogy azt mondaná, hogy minden hó 10-re itt a pénz, ha nem jön akkor a jegybanki alapkamat duplája a késő napokra...
Így minden egyes nap késés olyan 30Ft-odba kerül (az 5. már lehet 300 a kamatos kamat miatt) de legalább van neted, a cégnek meg extra pénze, hogy türelmes volt.
szemtanú - alibit nem igazol! 2008.12.11. 16:36:07
schokobanane (törölt) 2008.12.11. 16:38:47
Mondjuk érdekelne valami. Hol van ebben, hogy az ügyfél késett a befizetéssel?
avatartalan 2008.12.11. 19:11:00
1.telefonos ügyintézés trágya,a legegyszerübb hibaelhárítási módszer helyett a legbonyolultabbat kezdték magyarázni
2.28 perc alatt még nem sikerült őket felhívnom ha a 4es menűpontot választom(szerződés lemondása) akkor soha nem fogják felvenni(ezt pl.megértem :-))
3.hetente nyomják be a sunyi korlátozásokat,használ6atlan a net
stb.
folytat6nám de nem érnek annyi billentyű leütést
otthagyni öket a picsába és irány a digi(ott eddig csak pozitív tapasztalatom van és nincs hűség...)
holnap megyek sugárba és elkezdem a felmondást
damogran_ 2008.12.11. 21:29:52
szemtanu 2008.12.11. 16:36:07
Amennyiben bizonyíthatóan hétfőt ígértek, de pénteken lekorlátoztak, lehet h jóváírják a díjat. A behajtási osztályt kéne felhívnod, de fejből nem tudom a számukat. Kérdezd meg 1221-en vagy lehet h a számlalevélen/felszólítón rajta van.
2008.12.12. 00:40:26
Rá pár napra hívott egy csengő hangú hölgyike, hogy látják ám, mennyire hűséges tv és HBO előfizető vagyok, valami nagy fantasztikusságot szeretne ajánlani...
Mondom, hogy 3 napja lemondtam az egészet, már ki is kötötték...
1977ex 2008.12.12. 10:01:58
Illetve a havi számla az náluk ELŐFIZETÉSI DÍJ-ként szerepel értelem szerűen előre kérik a pénzt a szolgáltatásért. ahhoz hogy korlátozhassanak minimum 30 napos hátralékodnak kell lennie. 30 nap ugyan nem olyan sok idő de ha időben fizeted a számlát sosem kéne a béna ügyfélszolgálattal csevegni.
illetve a csoportvezetőkről. na őket tényleg nem lehet elérni telefonon. a nevüket ugyan a kezelőknek ki kéne adniuk de sokra nem mennél velük. hivatalból nem szabad ezt kiadni. valahol érthető is. kb 100 ember dolgozik kezelőként. kb 8 ember a csoportvezető. akiknek amúgy nem az a munkájuk hogy ügyfelekkel beszélgessenek. ergó ha mindenkinek kiadnák a telefonszámot akkor ők is egész nap ugyfelekkel beszélnének és már is kezelőknek számítanának. na és persze nem azért kaparták ki maguknak a gesztenyét hogy ilyen szar munkával foglalkozzanak :) amúgy az a menet ilyenkor az, ha feletest kér az előfizető elkérik a számát és visszahívást ígérnek neki. amit ha tényleg a csopvez hív vissza az kb 3 hét ha annak a helyettese akkor az csak 1-2 hét. szóval felesleges a 1221-en felettest kérni mert hát nem fog sikerülni:(
érdemes azomban mailben vagy levélben panasszal élni, mivel az a hivatalos, és annak írásos nyoma van. ezekre köteles a cég 30 napon bellül érdemben reagálni. persze van hogy az a 30 nap 60 nap lesz a végén de akkor tuti valami történni is fog.
Balance Of Power 2008.12.12. 11:36:37
Scrabantia 2008.12.12. 12:47:40
nemáá 2008.12.12. 13:37:18
Tron65 2008.12.13. 09:51:37
1:
Kollegina hív, hogy a net halott. Másfél óra bírkózás a géppel, már majdnem modemet kértem kölcsön a szomszédból, mert a sebesség 0,5-150k közt ingadozik. Végül a szomszéd javasolta, hogy hívjam fel náluk az ügyfélszolgálatot (a kolleginánál nincs telefon), mert ott ingyenvan. 20 perc drótgizi után emberi hang: 12.000-res tartozás miatt korlátoztak. Vissza a kolleginához, aki másodpercek alatt előszedett (április volt) 4 db arra az évre szóló csekkszelvényt. És ekkor jött a döbbenet: ELKEVERTE ŐKET!!! Ő balga a JÚNIUSI és JÚLIUSI csekket fizette be február és március helyett. A csellónak meg ez nagyon nemmidegy. Másnap asztalcsapkodás ügyfélszolgálaton, estére lett rendes net.
2:
Ügyfél elkövette azt a balgaságot, hogy költözött. Ráadásul pont abban az időszakban, amikor a cselló átalakulódott upc-vé. Net van, levelezés nincs. 2 hét és két szerelő kihívása után engem is elhívott, hogy a levelezője még mindig nem küldi ki az iméleket, és egyet se kap. Itt félórámba került kideríteni, hogy a költözéssel együtt új felhasználó jött létre az upc-nál, ergo a régi fiókbeállítások nemműködnek, sőt, a régi imélcím és a hozzá tartozó alisaok is megszüntek. Regeltem neki független free imélt és kiment a körlevél: mostantól azt használják.
U.i.:
Nemtudom mennyire jellemző az ilyen jellegű progléma a cselló/jupíszí szolgáltatóra, de eddig az ÖSSZES ismerősömnél, akik ilyennel rendelkeztek, már legalább egyszer komoly problémák voltak a szolgáltatással.
Koronás Udvari Chinpoko Mester 2008.12.15. 03:14:00
de az utolso ket honapban az az 5 megabit jó ha egy.
a kedvencem a rendszerben, hogy a 1221-et (vagy mit) UPCről ingyen lehet hivni.
Én összesen kétszer hivtam fel egy év alatt, amikor a szerzodesben foglaltak szerinte eleget tettem hibabejelentesi 'kotelezettségemnek'
Marmint az egesz hazban(tömbben) kiment at egész UPC. tök jó, be lehet jelenteni neten, vagy telefonon. Mobilrol persze siman pengetem a percdijat, 12 perc mire odakapcsol valami droidhoz, aki ket percig kattingat, aztan unott hangon megjegyzi "igen, tudunk a problémáról. majd egyszer csak jó lesz"
ez idegesitett fel csak, hogy ingyenes hibabejelentés az aktualis mobilszolgaltatom percdijai alapján.
Állítólag amerikában interneten is be lehet jelenteni az áramszünetet, hát ez kb annyira hasznos fícsör.