Tékozló Homár

A világválság elvitte a UPC ügyfélszolgálatát?

2008.12.11. 11:59 | jackyll | 46 komment

Úgy tűnik a karácosnyi megszorítások vagy a cica elvitte a UPC ügyfélszolgálatasainak legalább az egyik felét. Az ügyféldeaktivásáli csoport Tibor szerint érintetlen, nála például a havi számla (előre számláznak, tehát a fogyasztást követő havi) kiküldése előtt használhatatlanra korlátozták az internetet, visszakapcsolni viszont 3 nappal a befizetés után sem sikerül senkinek:

Pár napja ugyanúgy befizettük a tele UPC internet szélessáv és telefon számlánkat, mint szoktuk, mégis a befizetés előtti (amikor a számla még nem érkezett meg) napokban agresszíven vissza lett véve az internet sebessége. Ügyfélszolgálat szerint 90%-ban, az 1,5 kbit per sec-es sebesség gyakorlatilag használhatatlan. A problémám az, hogy a számla befizetése utáni 3 nappal sem voltak képesek visszakapcsolni, ügyfélszolgálatukon 1200 ft-ot hagytam ott telefonon keresztül. Itt jön az izgalmas rész, problémám reális oldala, ami szerintem tényleg felháborító:

 Lelkes ügyintézőm nem adott ki kérésemre sem vezetői (felettesi) elérhetőséget, de még titkárnői elérhetőséget, vagy levelezési címet sem. A saját főnökének a nevét, sem elérhetőségét. ((Ez olyan mintha a teszkóban nem érném el a biztonsági főnököt, vagy az áruházvezetőt probléma esetén. Ő viszont elér engem, hűségnyilatkozattal sakkban tart, és építí a vagyonát a pénzemből.)) De még egy iroda címét sem. Mondván nekik ez tilos. Szerintem ez ellent mond bizonyos fogyasztói törvényeknek, mellesleg az internetem továbbra is használhatatlan, munkáimat nem tudom elküldeni, illetve a havi összeg majd egyötödét rájuk telefonáltam el. Mit lehet ilyenkor tenni? Megteheti egy cég az ügyfelével, hogy nem ad ki vezetői információkat probléma esetén egy olyan személy felé, akivel kölcsönösen szerződés köti?

Tisztelettel: Tibor

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.12.11. 12:00:24

Gyertek elsőzni ide !

2008.12.11. 12:02:24

Első bekezdés:
"...karácosnyi... a UPC ... ügyfélszolgálatasainak ... ügyféldeaktivásáli "

Bravó homár csak így tovább !

Csákk Norrisz 2008.12.11. 12:05:20

Kulics, "a UPC"-vel mi a gondod?

A JÚPÍSZI. Sztem hibátlan.

2008.12.11. 12:06:39

télleg a UPC jó.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.11. 12:07:42

Elvitte?... Miért, volt működő ügyfélszolgálat?

Bár a telefonosok egész jók voltak ha nem kellett fél órát várni rájuk épp.

fofoka · http://adobevallas-konyveles.hu 2008.12.11. 12:07:46

Én ma hívtam a UPC-t, hogy vajon miért is nincs kábeltv sem ma délelőtt, sem tegnap délelőtt nem volt. Nagyon kedvesen válaszolták, hogy ELMÜ, és áramszünet, majd lesz... ha az ő elosztójuknál helyreáll az áramszolgáltatás...

É2I 2008.12.11. 12:11:47

Hagyd őket ott a francba, már ha teheted.

Egyébként meg telefonon újra hívd őket, nyugodtan elmodhatod, hogy te is rözíted a beszélgetést. Ezután kéred mutatkozzon be érthetően az ügyintéző, majd kéred a problémád mielőbbi megoldását, elérhetőségük megadását, felettes szervük elérhetősét (utóbbit is kutya kötelességük megadni).

Ha ez mégsem hat, akkor felettes szervnek panasz levél. Nekik meg ugyanezt másolatban, ajánlva.

schokobanane (törölt) 2008.12.11. 12:14:02

Szerintem kopizzuk be az összes hozzászólást a korábbi UPC-s posztokból, biztosan lesz közte megoldás.

jusztlacika 2008.12.11. 12:14:41

Én megakarom dugni a UPC üszis csajt.

É2I 2008.12.11. 12:14:51

Upc! Néhágy betű kimaradt, tehát pótolom:

n, g, ség,

É2I 2008.12.11. 12:16:40

Na nekem is el kell mennem szemészhez, vagy agysebészhez agyatváltani. Hogy a hétmeganyócát. Sünöket nekem, hadd bökjenek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.11. 12:17:22

@jusztlacika : Tehát akkor még nem dugtál UPC-st!
És ki dugott már?

Amúgy amikor én UPC ügyfélszolgálaton voltam kénytelen járni, akkor mindig vagy 574859463 éves csoroszlya, vagy faszi volt az ügyintéző. :(

Ofélia . 2008.12.11. 12:19:18

jusztlacika: pisilés előtt vagy után?.:))

pallaz 2008.12.11. 12:20:07

Menj a Sugárba, ott van 1-2 jó anyag :)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.12.11. 12:22:42

egyébként ők még nem mentek csődbe?

Secnir 2008.12.11. 12:24:52

j311:
ott a pont.
ügyfélszolgálatosnak egy sün

schokobanane (törölt) 2008.12.11. 12:29:52

j311:
Nyilván arról van szó, hogy az 1,5 kbit/s-es sebesség mellett be sem jönnek ezek az oldalak :P

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.11. 12:40:29

upc... olyan ismerősen hangzik...
Nem ezek raknak 83,5 pzs-t a százas csomagba?

Dr Gregory House 2008.12.11. 12:42:09

„...ügyfélszolgálatukon 1200 ft-ot hagytam ott telefonon keresztül.”

Nem arról volt szó, hogy UPC-telefonról UPC-telefont ingyen lehet hívni?

smatte 2008.12.11. 12:51:29

Tibor!

Megoldás: fizetni határidőre! Akkor nincs korlátozás, idegeskedés, egyéb költségek stb.

Skótduda 2008.12.11. 12:55:29

indítsd újra a modemet :D korlátozás után csak így működik

kancellar 2008.12.11. 13:17:58

felettes neve telszáma nyiélvános adat, meg kellene adja. Nálam az eon üf szolgálat szívózott ezen, de én kicseleztem őket.

köpőcsésze 2008.12.11. 13:38:10

Engem is lekorlátoztak egyszer kétezer forint miatt, úgyhogy kirúgtam őket és mobil internettel nyomom. Pedig a lemondáskor mindent megpróbáltak, hogy mégse, de addigra elkéstek:-)

were 2008.12.11. 14:14:07

Na mármost, két lehetőség van vagy nem fizettél és azért korlátoztak, vagy túllépted a limitet és azért. Mind a kettő benne van az ÁSZF-ben amit te megszegtél tehát a korlátozásod jogos, rinyálásod felesleges.

azize 2008.12.11. 14:19:11

Attól függ. Az én kollégámnak konzekvensen ÚPÉCÉ, minden alkalommal :) Akkor viszont az UPC.... ;)

elwood 2008.12.11. 14:35:31

Ha meglesz a titkárnői elérhetőség tedd ki ide légyszíves, lehetőleg zoomolt fotóval együtt.

elwood 2008.12.11. 15:10:07

egyébként nálam hasít a upc, halálba ilyesztik egymást a torrentmakik, hogy így meg úgy le van korlátozva, pedig csak annak aki többet tölt le mint amit megnéz

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.12.11. 15:16:56

az "A UPC"-vel nincsen semmi gond. nálunk pl a autó is úgy van meg a ablak is. persze ez leginkább csak beszédben van, írásban most csak a szemléltetés kedvéért van.

nálunk a upc-s irodába faszi van, és nem akarom megdugni

zep szopjon lovat

az 1,5 kbit/sec az szopás. egy egyoldalas téikszté nem megy át egy másodperc alatt. próbáltad másik géppel? nem lehet hogy ott van a baj hogy pl vírus foglalja a sávszélt? vagy tűzfal vagy valami.

upc-s múltkor kijött a céghez modemet cserélni, és tőlem kért csavarhúzót. gánya munkát végzett, én fúrtam fel a falra az új modemet. paraszt is volt a kolleganővel az irodában. undorító.

Serzone 2008.12.11. 15:43:45

furcsa....elvileg nem hallgathatja el a kért információt, hiszen rögzítik a beszélgetést, és a későbbiekben visszakereshető.
minden ügyintéző tud adni olyan elérhetőséget, amin panaszt lehet tenni. max az kellemetlenaz ügyfélnek, hogy írásban kérik tőle, dehát ugye ez a hivatalos formája/útja ennek (szó elszáll...)
egy lehetséges ok létezik, hogy nem tudta, az pedig az, hogy a UPC-nél kölcsönzött munkaerővel dolgoztatnak, és ezért nem is érdekli az üszist, hogy mi lesz a későbbiekben. elég nagy náluk ugyanis a fluktuáció...

MosoMasa 2008.12.11. 15:56:19

Hát én kíváncsi lennék arra a rögzített beszélgetésre is, ahol kiderülne, hogy a kedves posztoló hogyan, milyen hangnemben adja elő a dolgát.
Nekem iy volt ilyen problémám többször is - egyszerűen betelefonáltam, jeleztem, hogy problémám van, erre nem hogy egy nap múlva, de bőven egy órán belül megoldották. Az upc az egyik legnormálisabb cég, akivel eddig találkoztam.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.12.11. 16:19:06

Szeretném ha lenne digikábel és upc kábel a házunk előtt és problémát jelentene, hogy melyiket is válasszam...

A poszthoz: persze, pontosan kell fizetni, de az a szolgáltató amelyik lekorlátoz azonnal az nem jó, mert magával is kitol (ideges ügyfél, ügyfélszolga zaklatása stb.)
Ahelyett, hogy azt mondaná, hogy minden hó 10-re itt a pénz, ha nem jön akkor a jegybanki alapkamat duplája a késő napokra...
Így minden egyes nap késés olyan 30Ft-odba kerül (az 5. már lehet 300 a kamatos kamat miatt) de legalább van neted, a cégnek meg extra pénze, hogy türelmes volt.

szemtanú - alibit nem igazol! 2008.12.11. 16:36:07

Engem kedden felhívott az UPC, hogy elmaradásom van és rendezzem, mert jövő hétfőn! korlátozzák a szolgáltatást. A számlát netbankon átutaltam pénteken, az igazolást azonnal átküldtem mélen, jött is rá egy iktatószámos visszaigazolás. Este aztán kikapcsolták a kábelt. Hívtam az ügyfélszolgálatot, 1 percen belül visszakapcsolták és közölték, hogy ez 2880 ft volt. Erre elmondtam, hogy hét elején felhívtak és mondták, hogy jövő héten fognak korlátozni, ehhez képest most péntek van, én befizettem amit kértek, ők mégis kikapcsolták a jelzett időpont előtt 3 nappal. Az ügyintéző hárította a kérdést. Erre megkérdeztem, hogy ő a helyemben mit tenne, ha ő lenne az ügyfél, akit félretájékoztattak és most épp 2800 ft-tal leszednek. Erre a nő: ÉN RENDES ÁLLAMPLGÁR VAGYOK, AKI MINDIG BEFIZETI A SZÁMLÁIT! Nem kaptam szikrát. Anyázás közepette kinyomtam. Fél perc múlva visszahívott, hogy nem értette pontosan az utolsó mondatomat. Mondtam neki, hogy rendes állampolgárként menjen el a fülészetre, akkor hallani fogja. Ennyit ezekről a szemétládákról!

schokobanane (törölt) 2008.12.11. 16:38:47

"...mégis a befizetés előtti (amikor a számla még nem érkezett meg) napokban agresszíven vissza lett véve az internet sebessége."

Mondjuk érdekelne valami. Hol van ebben, hogy az ügyfél késett a befizetéssel?

avatartalan 2008.12.11. 19:11:00

2 honapja beköttettem digiéket,annyira rühellem ezt a geci jupiszit,hogy inkább fizetek nekik még 1 honap hűségeskedést de már rég nem használom a szar szolgáltatásukat
1.telefonos ügyintézés trágya,a legegyszerübb hibaelhárítási módszer helyett a legbonyolultabbat kezdték magyarázni
2.28 perc alatt még nem sikerült őket felhívnom ha a 4es menűpontot választom(szerződés lemondása) akkor soha nem fogják felvenni(ezt pl.megértem :-))
3.hetente nyomják be a sunyi korlátozásokat,használ6atlan a net
stb.
folytat6nám de nem érnek annyi billentyű leütést
otthagyni öket a picsába és irány a digi(ott eddig csak pozitív tapasztalatom van és nincs hűség...)
holnap megyek sugárba és elkezdem a felmondást

damogran_ 2008.12.11. 21:29:52

Ilyen a világon nincs, én is ott dolgoztam. Tessék befaxolni beazonosíthatóan a bef. bizonylatot a 061/456-2797-re, 24 órán belül biztosan fel lesz dolgozva és visszakapcsolva. Enélkül amíg nem kerül a befizetésed könyvelésre, még jó hogy hátralékkal nem kapcsolnak vissza... Ebből a bénaságból posztot csinálni..

szemtanu 2008.12.11. 16:36:07
Amennyiben bizonyíthatóan hétfőt ígértek, de pénteken lekorlátoztak, lehet h jóváírják a díjat. A behajtási osztályt kéne felhívnod, de fejből nem tudom a számukat. Kérdezd meg 1221-en vagy lehet h a számlalevélen/felszólítón rajta van.

2008.12.12. 00:40:26

Pár hónapja lemondtam a tv-t és a HBO-t, mert lejárt a hűség. Kérdezték: miért? Mondom: mert DRÁGA.
Rá pár napra hívott egy csengő hangú hölgyike, hogy látják ám, mennyire hűséges tv és HBO előfizető vagyok, valami nagy fantasztikusságot szeretne ajánlani...
Mondom, hogy 3 napja lemondtam az egészet, már ki is kötötték...

1977ex 2008.12.12. 10:01:58

visszakapcsolásra a leggyorsabb eljárás a következő: befizeted a számlát vagy átutalaod. a bizonylatot szkenneled vagy lefényképezed majd elküldöd az info@upc.hu címre. ezután érkezik egy válaszmail tőlük amiben szerepel egy iktatószám. ezután telefon 1221 bediktálod a kezelőnek az iktatószámot, vagy a mail címed amiről küldted a mailt. ezután a rabszolga kikeresi a mailt megnézi a bizonylatot hogy tényleg befizetted e majd elindítja a visszakapcsolást. kb 5 perc és ismét teljes sávszélességgel használhatod a netet, igaz ez a voip-ra is ill a digitalis tv-re, feltéve ha az analógot még nem kötötték ki a helyszinen.

Illetve a havi számla az náluk ELŐFIZETÉSI DÍJ-ként szerepel értelem szerűen előre kérik a pénzt a szolgáltatásért. ahhoz hogy korlátozhassanak minimum 30 napos hátralékodnak kell lennie. 30 nap ugyan nem olyan sok idő de ha időben fizeted a számlát sosem kéne a béna ügyfélszolgálattal csevegni.

illetve a csoportvezetőkről. na őket tényleg nem lehet elérni telefonon. a nevüket ugyan a kezelőknek ki kéne adniuk de sokra nem mennél velük. hivatalból nem szabad ezt kiadni. valahol érthető is. kb 100 ember dolgozik kezelőként. kb 8 ember a csoportvezető. akiknek amúgy nem az a munkájuk hogy ügyfelekkel beszélgessenek. ergó ha mindenkinek kiadnák a telefonszámot akkor ők is egész nap ugyfelekkel beszélnének és már is kezelőknek számítanának. na és persze nem azért kaparták ki maguknak a gesztenyét hogy ilyen szar munkával foglalkozzanak :) amúgy az a menet ilyenkor az, ha feletest kér az előfizető elkérik a számát és visszahívást ígérnek neki. amit ha tényleg a csopvez hív vissza az kb 3 hét ha annak a helyettese akkor az csak 1-2 hét. szóval felesleges a 1221-en felettest kérni mert hát nem fog sikerülni:(
érdemes azomban mailben vagy levélben panasszal élni, mivel az a hivatalos, és annak írásos nyoma van. ezekre köteles a cég 30 napon bellül érdemben reagálni. persze van hogy az a 30 nap 60 nap lesz a végén de akkor tuti valami történni is fog.

Balance Of Power 2008.12.12. 11:36:37

De ha en csoportvezetot kerek, akkor miert aluszik?

Scrabantia 2008.12.12. 12:47:40

engem úgy korlátoztak le, meg küldték a fenyegetést, hogy ők tartoztak nekem... novemberben szerencsére megváltunk egymástól... soha többé upc....

nemáá 2008.12.12. 13:37:18

soha nem is volt ugyfelszolgalatuk, legalabbis nem jutott valasz semmi levelemre - honapokig nem tudtam levalasztani magam roluk es a szaros 10e kauciot is kesve kaptam vissza. Kedves arcok..

Tron65 2008.12.13. 09:51:37

Két sztoricska velük (az egyik még chello, a másik már váltós):
1:
Kollegina hív, hogy a net halott. Másfél óra bírkózás a géppel, már majdnem modemet kértem kölcsön a szomszédból, mert a sebesség 0,5-150k közt ingadozik. Végül a szomszéd javasolta, hogy hívjam fel náluk az ügyfélszolgálatot (a kolleginánál nincs telefon), mert ott ingyenvan. 20 perc drótgizi után emberi hang: 12.000-res tartozás miatt korlátoztak. Vissza a kolleginához, aki másodpercek alatt előszedett (április volt) 4 db arra az évre szóló csekkszelvényt. És ekkor jött a döbbenet: ELKEVERTE ŐKET!!! Ő balga a JÚNIUSI és JÚLIUSI csekket fizette be február és március helyett. A csellónak meg ez nagyon nemmidegy. Másnap asztalcsapkodás ügyfélszolgálaton, estére lett rendes net.
2:
Ügyfél elkövette azt a balgaságot, hogy költözött. Ráadásul pont abban az időszakban, amikor a cselló átalakulódott upc-vé. Net van, levelezés nincs. 2 hét és két szerelő kihívása után engem is elhívott, hogy a levelezője még mindig nem küldi ki az iméleket, és egyet se kap. Itt félórámba került kideríteni, hogy a költözéssel együtt új felhasználó jött létre az upc-nál, ergo a régi fiókbeállítások nemműködnek, sőt, a régi imélcím és a hozzá tartozó alisaok is megszüntek. Regeltem neki független free imélt és kiment a körlevél: mostantól azt használják.
U.i.:
Nemtudom mennyire jellemző az ilyen jellegű progléma a cselló/jupíszí szolgáltatóra, de eddig az ÖSSZES ismerősömnél, akik ilyennel rendelkeztek, már legalább egyszer komoly problémák voltak a szolgáltatással.

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2008.12.15. 03:14:00

Én alapvetően elvoltam a UPC-vel, most lejár a husegem, es költözünk is, szoval le fogom mondani.

de az utolso ket honapban az az 5 megabit jó ha egy.

a kedvencem a rendszerben, hogy a 1221-et (vagy mit) UPCről ingyen lehet hivni.

Én összesen kétszer hivtam fel egy év alatt, amikor a szerzodesben foglaltak szerinte eleget tettem hibabejelentesi 'kotelezettségemnek'

Marmint az egesz hazban(tömbben) kiment at egész UPC. tök jó, be lehet jelenteni neten, vagy telefonon. Mobilrol persze siman pengetem a percdijat, 12 perc mire odakapcsol valami droidhoz, aki ket percig kattingat, aztan unott hangon megjegyzi "igen, tudunk a problémáról. majd egyszer csak jó lesz"

ez idegesitett fel csak, hogy ingyenes hibabejelentés az aktualis mobilszolgaltatom percdijai alapján.

Állítólag amerikában interneten is be lehet jelenteni az áramszünetet, hát ez kb annyira hasznos fícsör.
süti beállítások módosítása