Tékozló Homár

Újrahasznosít a Vodafone

2008.12.16. 11:14 | jackyll | 95 komment

Ferinek sikerült Vodafone-előfizetése mellé bónuszként megszerezni F. Attila ismerőseinek jelentős részét, akik hónapokkal később is őt hívogatják. A Homár elképzelhetőnek tartja, hogy Attila véletlenül az összes direktmarketinges ismerősének megadta a számát csere előtt, de az továbbra is misztikus, miért nem lehet legalább 1 évet várni a döglött számok újrahasznosításával:

Lehet nem lesz magas homárfaktora ennek a levélnek, de engem meglepett, és idegesítő, hogy más, korábbi előfizetők számát passzolgatja a Vodafone új előfizetőkknek. Már régóta Vodafone-os vagyok, és eddig semmi problémám nem volt velük. Eddig kártyás voltam, de pár hónapja kötöttem egy előfizetést a tripla csomagjukra, mert szerettem volna kihasználni a lebeszélhető 1000 perceket. Minden faja, erre a szerződésem megkötése után egy héten belül egy hívás érkezik amin éppen F. Attilát Keresik. Mondom meglepetten, de mintha teljesen ura lennék a helyzetnek: "- Ez már nem az ő száma."
Oké... azóta hetente - kéthetente kapok egy - egy hívást.

Már tudom F. Attilának melyik bankban van számlája, milyen munkát végez, és még azt is, hogy szokott buliba járni. Ugyanis egyszer egy munkahelyi utazás fáradalmainak levezetéseképpen egy klubban voltam Nagy-Britanniában, mikor is egy arc ismeretlen számon felhív, hogy menjek már ki mert nem hall, és beszélni akar velem. Mondom fasza, de kábé 1000 Km-re vagyok.

Az ügyfélszolgálaton teljes természetességgel vették a panaszom, és valami ilyesmivel jöttek, hogy egy szám érvényességi ideje x idő alattj jár le... nem sok köze volt ahhoz szerintem amit kérdeztem.  Mondom jó, de ezen a számon akkor is F. Attilát fogják keresni. Végül hagytam az egészet, amúgy sem vagyok az a reklamáló fajta, meg nem lett volna értelme új számot kérni mikor már minden fontosabb simerősömnek megadtam.

Pár hónap után még mindig kapok néha hívásokat, de azt akkorsem értem, hogy egy új előfizetőnek miért adnak "használt" számot? Adatbáziskímélés talán? Lehet én vagyon tudatlan, de eddig nem sejtettem, hogy ez így működik.

Üdv, maradok további olvasótok,
Feri

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takacs 2008.12.16. 11:17:00

el is olavstam már

Meklén és Tamara 2008.12.16. 11:19:22

valami kis kerekű gurulós emelő segíthet a dolgon.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.12.16. 11:19:24

Hát mert már majdnem betelt a 70-0000000 ... 70-9999999 számmező. :-) Ebből is látszik, mennyi ügyfele van a Vodának.

É2I 2008.12.16. 11:23:57

Pedig ez így működik. Lusták megvenni újjabakat, így kiadják a visszaadott számokat.
Régebben akár egy évig is pihentették, mostanában már csak 1-2 hónapig.
Nyalogathatnának sünöket fukarságukban.....

Egyébként meg 1000 percért kaptál még 1000 új ismerőst is :P

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.12.16. 11:32:32

Nem volt már ilyen téma egyszer? Vagy az panonnal volt?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.16. 11:34:11

ki kell eroltetni P-bol a valtot, megyaz a zatn megemelni az elejet es kuhuzni

bekbórd! 2008.12.16. 11:41:18

Volt már. Mintha az is Voda lett volna.

jusztlacika 2008.12.16. 11:43:02

Minden kiadott szám után fizetnie kell a vodának is meg a pannonnak meg tének is számhasználatot, nevetséges összeg mittudomén 20 forint/hó / szám. egy olyan társaság részére akinek semmi más dolga nincs csak azt hogy nagy büdösfejű geci parasztok és nézik, ahogy nő a fű az udvaron.


És így csak inkább ezt pörgetik a gecik, mint vesznek egy újat. vezetékes detto.

Shagrath 2008.12.16. 11:48:16

émmeg lecseréltem a telefonomat. De még mindig ugyanazok az idióták hívogatnak érted. FONTOS!!!

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.12.16. 11:51:16

Azért annak a cégnek lenni mégjobb, akinek a 20/hó/számot fizetik a szolgáltatók. Na, AZOK aztán tényleg csak a füvet nézik, havi kb. 200 misi fixért.

Gumidomino 2008.12.16. 11:57:10

Igen. Annál a cégnél én is szívesen dolgoznék.
Egy kockás füzetbe felírom azt a csillió számot és ha megveszik, kihúzom.
Néha-néha átnézem hogy megdolgozzak a pénzemért.

Ugyanitt olcsón second hand számok kaphatók. Még (!!!) lehet válogatni.

bekbórd! 2008.12.16. 12:00:14

De mér nem vitted át a régi számodat? Netán azt akarod üzenni néhány téged hívónak, hogy "a hívott számon előfizető nem kapcsolható"???

egyszerüen 2008.12.16. 12:01:15

te ne sirjál posztiro:DD hetente 2 hetente 1 hivás az smafu

Aszonypajtásnak OTP értesitő jön mikor valaki a kártyáját használja, meg jönnek az sms-ek hogy irgum burgum késedelembe van:DD

hetente sokszor jön ez

A voda szarik bele, az otp szarik bele. Ennyit az adatvédelemről:DDD de már tudom melyik automatábol vesz fel az egyén pénzt és mennyit:DD illetve hol szokott vásárolni:DDDD

egyszerüen 2008.12.16. 12:02:33

természetesen nekünk nincs otp számlánk:DDD valakinek a számát kapta meg:DDDD

É2I 2008.12.16. 12:09:05

Jah, havernak is külde a zotpztr valakinek az egyenlegét, meg mikor és hol és mennyiért vásárolt. Soha nem volt másé a telószám. Csak gondolom a durva biztos banknál keletkezett rés a pajzson.....

mqqq 2008.12.16. 12:22:14

A törvény szerint egy megszűnő telszám csak 1 év után adható ki másnak, pont az ilyen eset elkerülése végett. Reklamálhat jogosan.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.16. 12:28:17

egyszerüen,
az ótépé nem tehet semmit, amig a számlatulajdonos nem méltóztatik bejelenteni, hogy megváltozott a telefonszáma.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.16. 12:40:18

Amúgy meg évente van 3 ilyen poszt: egy vodafonos, egy pannonos és egy tmobilos.

Juc Kisagyszony 2008.12.16. 12:40:23

A trémobil után a vodafos is iwiw díjcsomagot dobott volna a piacra?

1000 ingyen perc, és bónuszba 1000 új ismerős!

anarch 2008.12.16. 12:44:53

egyszerűen, tedd ki valamilyen blogba. Egyből mindjárt érdekes lesz az otp-nek. Volt is egy ilyen eset kb fél éve. Egy ideig fenyegetőztek pereskedéssel meg miegymással. A megoldás az lett, hogy egyszerűen letiltatták a blog-ot, szóval olyan blogra tedd ki, ameddig nem ér el az otp :). Hátha akkor csinálnak valamit.

anarch 2008.12.16. 12:53:05

Nelson Mandula, a másik cikk alapján, ha tudja igazolni a bank felé hogy a telszám az övé és nem rendelt meg ilyen szolgáltatást (ld. a bankszla nem az övé), akkor a bank köteles letiltani ezt a szolgáltatást. Or else megy az egész a netre, ami viszont büntetőjogi kategória...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.16. 13:03:50

anarch,
igen, van benne valami, mert ez (ha igazolja, hogy a szám az övé) és továbbra is küldik az esemeseket, zaklatás.

Fairy Girl 2008.12.16. 13:05:26

Szerintem a postíró régi számán meg őt fogják keresni egy vadidegen új előfizetőnél még hónapokig :)

Abdab 2008.12.16. 13:06:20

Így még sosem jártam ugyan, de valami hasonló velem is megesett. Réges-régen, a mobiltelefonálás hőskorában a telefonszámon egyetlen számjegyben tért el egy nagyobbacska rádióadó sms kívánságvonalától. Az volt ám a jó világ! Az elején még kedvesen válaszoltam, hogy ne legyen csalódott a delikvens, hogy nem húzzák el a nótáját (mimózalelkű tizenéves voltam), aztán meguntam.

Szerencsére azóta megszűnt a kívánságműsor. Remélem, nem azért, mert elhappoltam a beküldőket.

Lesből Támadó Szárítókötél 2008.12.16. 13:07:24

mqqq: nem egy év, csak hat hónap, és igen, a hívószámokat minden szolgáltató újra kiosztja.

A banknak pedig egyetlen egy levelet kell írni, tértivevénnyel, melyben leírod, hogy megváltozott a hívószám előfizetője, vegye fel a bank a kapcsolatot (posta, telefon, email, tökmindegy)a folyószámla-tulajjal, hogy változtassa meg a mobilszámot. (Mondjuk az ilyen balfasz tulaj meg is érdemli, hogy más nézegesse a tranzakcióit, ha nem tűnik fel neki, hogy nem csipog az SMS...) Az átvételt követően érkező banki SMS-ek kapcsán pedig irány az adatvédelmi biztos, felnyomni a bankot, Avtv. 7. § (1) bekezdés b) pont, valamint 10. § (2) bekezdés.

Majd megtanulják, mi a magyarok istene...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.12.16. 13:25:37

nekem míg pannonos voltam és 6 szám volt a kapcsolási szám 512410 volt a számom :) a szombathelyi képviseleté meg 96-512410 :) helyből helyi hívás!? a többit találjátok ki :))

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.12.16. 13:30:41

Lesből Támadó Szárítókötél:
Ez esetben a magyarok istene az APEH, és a PSZÁF lenne?

Szerintem meg ki kell verni belőlük, hogy ne zaklassanak. Írni felszólítást nekik, és 3 napon belüli választ várva, és ha utána is jön, felnyomni, és kártérítést kérni zaklatásért. Húzd le a bankot, hiszen ő is azt csinálja.

www.jateklinkgyujtemeny.hu

elwood 2008.12.16. 13:39:39

mondd meg minden hívónak, hogy szarsz a fejére. Szegény F. Attila elveszíti sok barátját a száma után, de téged sem fognak hívogatni.

Ez a 20Ft/szám valami vicc ? Vagy tényleg fizetnek ezután is ? Aszittem a frenvenciáért fizetnek, az sem kevés ...

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.12.16. 13:52:37

na szilynek megvan a terv, most jackyll keresett elő egy ősrégi posztot és tolja be kilóra!

gyulaszu 2008.12.16. 15:05:46

Nekem már onnantól gyanús, hogy miért kért/kapott új számot, ha előtte volt feltöltőkártyás száma. A szolgáltató boldogan csinál prepaid-ből havidíjasat, nem?

Ofélia . 2008.12.16. 15:07:15

Ezer perc???.

Ennyit életemben nem fecsegtem telefonon.!!

A barátaimmal a kocsmában a feleségemmel otthon az üzletfeleimmel a munkahelyen beszélek.

Aki ezer percet fecseg az társaságtol függetlenül marad sikertelen.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.16. 15:19:20

Ehh, ez már nem újdonság. Azért a Voda megérdemel pár sünt ezért is.

Egyébként az adott számokat miért nem tiltod le?

betépett felhasználó 2008.12.16. 15:26:26

idokerek vissza fel fokkal,meg a triplapackos atteres elotti 5're es jol kikotni, hogy mar pedig neked osztan nehogy eladjak az IDdet masnak..., majd idokerek vissza mai datumra, nehogymaazangyalkesveerkezzen.

(ja, hogy ez mar volt...?)

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2008.12.16. 15:26:34

lett volna annyi eszed észreveszed, hogy az összes szolgáltatónál ugyanannyiért pofázol, csak méshogy van kiirva, akkor most is az lenne a számod mint 10 éve és nem lenne feszültség...

Jólfelhúztammagam 2008.12.16. 15:36:55

"Lesből Támadó Szárítókötél: mqqq: nem egy év, csak hat hónap, és igen, a hívószámokat minden szolgáltató újra kiosztja."

A törvény egy büdös nap pihentetést sem ír elő. Ennek ellenére tartják a 6 hónapot a szolgáltatók.
Amúgy ha nem használnák újra a számokat már réges régen kifogytak volna, de ennek felismeréséhez legalább 30 másodpercnyi gondolkodásra lenne szükség. (Na jó, 15 is elég)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.12.16. 15:38:15

SEGÍTSÜNK már ennek a jóembernek! :)

Jólfelhúztammagam 2008.12.16. 15:44:23

Elwood.
Ha nem is 20 forintot, de igen fizetni kell minden számért. Nem egyesével, hanem tartományonként, (tehát azért is, ami mondjuk nincs is épp használatban). Nevetséges összegnek tűnik, de ha beszorzod a pármilliós darabszámmal, mindjárt havi többtízmilliós tétel lesz belőle.

schokobanane (törölt) 2008.12.16. 15:56:33

Jó mondta az elején valaki, jó sok ismerőst kaptál tök ingyen. Ez mér nem jó? Ez ám az igazi, nem kell új kapcsolatokat építgetni, a vodafone ingyen hozzád vág néhányat.

elwood 2008.12.16. 16:00:07

jólfelhúztam:

ja, furi. A frekiért fizetnek egy rakás pénzt, ott még értem, mert véges sok van, és eladják annak aki üzletel rajta.

De a számokat ? Más úgysem használhatná ? Kifogy a számegyenes vagy mi ?

Juc Kisagyszony 2008.12.16. 16:05:44

elwood:

9 999 999 lehetőség van szolgáltatónként. ezt több, mint az ország lakossága. (bár tudom, hogy van akihez több szá tartozik, de sokaknak meg nincs telefonja. Sőt, ha mégse lenne elég, lehet megint bővítani 1 számjeggyel, mint anno.

SOHA nem fogom megérteni miért kell újrahasznosítani a számokat.

Ofélia . 2008.12.16. 16:11:45

Juc: Mint már irtam keveset telefonálok de volt egy tartalék mobilom aminél deaktiválódott a sim kártya( a kutya nem nyult hozzá egy éve).

Az természetes,hogy ez az őrült felelőtlenség pénzbe kerül.

DE mi a fészkes fa@ért nem lehetett a régi számot megkapni???.

Még jó, hogy ezt a számot a csládbol is csak 3 ember tudta.

Na ez a nagy T volt.

CID 2008.12.16. 16:29:19

Juc Kisagyszony 2008.12.16. 16:05:44
elwood:

9 999 999 lehetőség van szolgáltatónként. ezt több, mint az ország lakossága.

Azért ez így ebben a formában nem igaz. 0-val és 1-el pl. biztos nem kezdődhet szám. Asszem :)
Az meg azért nem annyira egyszerű, hogy plusz 1 számot eléraksz..

É2I 2008.12.16. 16:30:13

@schokobanane 2008.12.16. 15:56:33
"Jó mondta az elején valaki,..."

Jó tudni hogy vagyok [b]valaki[/b] :D

CID 2008.12.16. 16:31:19

ofélia ! Lehet azt, ha letelik 6 hónap 5e+áfa, s megveheted.

Juc Kisagyszony 2008.12.16. 16:34:48

Irén:

akko együtt vagyunk valaki.

Ofélia . 2008.12.16. 16:51:45

CID: Az 5 E+áfa stimmel de a régi számát nem voltak hajlandók odadni.

moli 2008.12.16. 17:05:08

szerintem 1 ev pihentetes rettento keves. talan 7 ev lenne az, ami alatt elfelejtenek valakit es tuti nem zaklatnak a - teljes aron vasarolt megis hasznalt - telefonszamon.

Vladimir Harkonnen 2008.12.16. 17:07:19

A régi szép időkben - amikor még nem kellett újrahasznosítani a számokat - vettem a Westelnél egy telefont, vadi új számmal. Fél órával azután, hogy kiléptem a boltból máris csörgött a készülék, a vonal másik végéről egy hölgy közölte, hogy nyertem egy egyiptomi utazást! Kérdeztem honnan vette a számot, mire ő, hogy a gép sorsolta ki! Ja, persze! Nem is a Westel valamelyik emberétől mi?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.16. 18:08:22

Vagy a Westel valamelyik gépe. Pl. azt írta be hogy kéri a legújabb számokat. Sorsolás vagy mi :D

É2I 2008.12.16. 19:45:29

@Juc Kisagyszony 2008.12.16. 16:34:48

Az elejéről volt szó :) :D :P

CID 2008.12.16. 19:49:19

moli 2008.12.16. 17:05:08
szerintem 1 ev pihentetes rettento keves. talan 7 ev lenne az, ami alatt elfelejtenek valakit es tuti nem zaklatnak a - teljes aron vasarolt megis hasznalt - telefonszamon.

rettentő fontos ember lehet, ha a régi számát lecserélte 1000 ingyen percre, amit gondolom voda irányba tudott lebeszélni.

Egyébként, magentánál még jó is ha minnél többen hívnak gyülnek a KAP pontjaid, aztán gyorsan aranykártyás lesz az emberke :)

Soha nem értettem miért cserélik le az emberek a régi telszámaikat, 4-5 ezer forint kedvezményért. Na mind1.

ofélia 2008.12.16. 16:51:45
CID: Az 5 E+áfa stimmel de a régi számát nem voltak hajlandók odaadni.

Ezt mondjuk nem értem, de ha valaki már megvette illetve "becsomagolták" Dominosra akkor tényleg elég nehézkes, persze nem lehetetlen, de gondolom annyi pénzt azért nem akarna kifizetni. Egyszerübb megadni annak a 3 családtagnak az új számot :)

É2I 2008.12.16. 19:51:18

Számhordozás nem játszhat ilyenkor?

CID 2008.12.16. 20:00:10

Hát, ha nem a tied, a szám, merthogy deaktív, s megszűnt a szerződés közted és a mobilszolgáltató között, akkor nem.

sikeres-e 2008.12.16. 20:06:52

Biztos lesz biznisz ebből is: ha zsír új számot akarsz, akkor fizessé majd x zsét plusszba.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.16. 20:53:41

@CID : Főleg mióta van számhordozás :D

gumby 2008.12.16. 21:09:02

más szolgáltató sem pihenteti tovább a számot. jó persze, szar dolog, nekünk a matávossal volt ugyanez. éjjel-nappal villanyszerelő cégként volt teleszórva egy kerület összes társasháza a számunkkal, na az nem volt semmi!
ok, itt különösen dívik szídni a zótépét, de ha az ügyfél nem jelzi a banknak hogy megváltozott a száma-ezt pláne hitelszámla kapcsán KÖTELEZŐ megtennie- az nem fog róla tudomást szerezni, "vadidegennel" meg nem tudnak igazán mit kezdeni egy banknál vagy akármilyen hasonló bürokrata cégnél(ha kicsit belegondolunk rájövünk, hogy miért-talán igazuk is van) ezen felül, ha megváltozik a számod, de nem mondod meg anyádnak, és ő azon hív akkor ki a fasz? na ki? anyád?
minek beírni ilyen levelet? minek kirakni? miért olvasom el és reagálok rá? faszomat má'

CID 2008.12.16. 21:19:53

ColT 2008.12.16. 20:53:41
@CID : Főleg mióta van számhordozás :D

Későn is van, meg sört is ittam, meg hülye is vagyok, de ezt nem értem :(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.16. 21:32:55

Ja azt egy korábbi hozzászólásodra írtam, miszerint kedvezményért minek vesz valaki új simet...

@gumby : Igen, az "anyám nem tudja az új számom" típusú dolgok miatt kellene pihentetni 1 évig a számokat, mert addig azért csak felhívják az emberek, és ha nem elérhető (esetleg "előfizetés megszűnt" szöveget kapnának a hívók), akkor hátha kitörlik vagy mi.

Yoss 2008.12.16. 21:48:08

Azt mesélje már el valaki, hogy miért kell egyáltalán újra kiadni. 7 számjegyen 10 millió számot lehet ábrázolni, egyik szolgáltató sem használta fel még a felét sem, akkor mi a töknek kell újra kiadni a használt számokat, pláne ilyen hamar????

CID 2008.12.16. 21:57:19

Yoss ! Ha olvasnál, s ne adj isten gondolkoznál 7 számjegyen, matematikailag is max. 9.999.999 számot lehetne képezni, persze ha a 0-át nem vesszük figyelembe, s nem használjuk ki mind a hét karaktert. De mind1.

sonran 2008.12.16. 22:08:33

Egyrészt, a szolgáltató nem csak telefonáláshoz használnak számokat hanem pl. faxámokat adnak, netes számokat adnak stb. Azon kívül hogy egy egy számért ami használatban van fizetni kell nekik rendszeresen, még egy egy számmezőért is fizetni kell ha megnyitják és ott már nem keveset.

vércica 2008.12.16. 22:27:18

Én egyszer hónapokig nyomon követhettem a mobilomon egy szegedi hölgy összes erste bankos tranzakcióját. Sokszor irigyeltem, amikor több zsé volt a banlszámláján, mint nekem. Aztán felhívtam az erstét, hogy ne küldözgessék már nekem ezeket a buzi sms-eket. A második hívás után végre sikerült sztornózni őket.

CID 2008.12.16. 22:38:37

Nekem is volt, van egy dominós számom. Mindig jött az SMS az ERSTE banktól, hogy nem tudták levonni az ilyen-olyan biztosításomat. Nem lettem tőle idegbajos. Múltkorában, jött egy hívás ( mint kiderült a banktól ) közöltem, ez már az én számom. Hölgy megköszönte elnézést kért, s azóta nem jön SMS.

Nyálkás Compó 2008.12.16. 22:50:44

trémobil feltöltögetős vagyok. napi rendszereséggel csörög a mobil és az OTP ügyfélszolgálatát!!!!, ami vonalas szám!! keresik. egy ideig próbálkoztam, de azt mondták, hogy valszeg az OTP-nél van v.mi szarul beállítva, tehetetlenek. OTP-nél is érdeklődtem, de feladtam. inkább, ha van kedvem eljátszom az ügyfélszolgálatost, bombáznak mindenféle hülye kérdéssel, kapnak rá még hülyébb választ. szórakoztat.

ElPresidente 2008.12.16. 23:09:17

Cöcöcö, engem meg azért hívnak, hogy megy-e kamionom Oroszországba, és hogy mikor? :o) (vmi fuvarcégé volt a szám előtte) jah, és persze vodás vagyok...

amzso 2008.12.16. 23:38:56

Én a pannonnál vettem tavaly szeptemberben egy nokiát számlás előfizetéssel. Anyám használja azóta is, de az én nevemen van. Eddig minden oké. Idén nyár elején kaptam egy levelet a 9. kerületi rendőrkapitányságról, hogy be kéne mennem ekkor és ekkor tanúskodni a nevemen lévő telefonszám miatt. Természetesen elmentem, és kiderült, hogy arról a telefonszámról csalók indítottak hívásokat és vertek át embereket. Megkérdezték, hogy nem ismerek-e bizonyos xyz és zyx nevű nyolcadik kerületi lakost. Természetesen nem. Nevük bármelyik kékfény vagy fókuszban elhangozhatott volna.
Tapasztalt homár olvasóként annyira nagyon nem lepődtem meg, tudtam, hogy újraosztják a számokat. DE amin ledöbbentem, hogy ezek a hívások akkor történtek, amikor már anyám használta a telefont!! Erre varjatok gombot... én nem tudtam. Nem, anyám nem csaló, aki erre gondolt, téved :)
Szóval a beküldőnek legalább nem kellett rendőrségre mennie...

a kertész tömlővel 2008.12.16. 23:40:29

nekem kb 9 éves a számom,,mindig mindenki megtalál,eredeti 2essel kezdődik.jó mi
,,,és még így is észreveszem h mikor adták el újabb marketing cégeknek csomagba a számom mint felhívható esetleges célpont,,na én meg ezt utálom nagyon amikor jönnek és elakarnak adni vmit ami nem kell,,és mindig megkérdezem h honnan szerezték a számom és általában akkor lerakják rögtön.

a kertész tömlővel 2008.12.16. 23:42:06

jah mer a telkönyve amu "titkositva van,,bár lofat se ér ez a titkositás.

AlulírottFentemlített 2008.12.16. 23:44:49

Kérj segítséget Robintól + Rúzsa Sanyitól, esetleg Kásástól!

amzso 2008.12.16. 23:52:20

rúzsa sanyi valami rokona a magdinak? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.17. 00:03:27

@kertész : Na igen, ez még egy kényes kérdés.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.17. 03:56:22

az nem letezik hogy egy mercit nem lehet kivonni
leveszed a rendszamkat es varsz a kijaratnal
ja telefonszam
vedd le azt is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.17. 03:56:51

az nem letezik hogy egy mercit nem lehet kivonni
leveszed a rendszamkat es varsz a kijaratnal
ja telefonszam
vedd le azt is

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.12.17. 07:57:32

Várjatok, mindjárt hozok segítséget! CSeeeereeeeesznyeeeeeee1…..segííííítséééééég! Ha baj van hívd cseresznyét…..az értelmes megoldások keresőjét!

Layosh 2008.12.17. 09:12:32

T-mobile is kiadja a régi számokat. Az én régi számom is már másnál van :)

Matiz Papa (törölt) 2008.12.17. 09:17:07

F. Attila, az az F. Ede rokona?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.12.17. 09:37:55

cseresznye1 2008.12.17. 09:32:11

no örülök, hogy a humorérzékedet is elhoztad....:) tudod ketten az úton, segítjük egymást sok éven át.....ketten a homáron segítünk mindenkinek sok kommenten át......

staropramen 2008.12.17. 09:41:35

macska az úton, már túl van a dolgon és nélküle száll az idő..(KFT)
bocsi de erről ez ugrott be

Impega 2008.12.17. 10:34:33

Ma mar pentek van? Ez a hetvegi poszt?

cseresznye1 2008.12.17. 10:35:10

tegnap gerjedtem ma lapos vagyok.... mikor hogy humorérzékem meg ugy ahogy...

staropramen 2008.12.17. 09:41:35
téged nem érteni........

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.17. 10:46:38

most akkor alátoljuk a kis görgős izét a pannonnak vagy lesz új poszt is?

Impega 2008.12.17. 10:50:10

Indexesek lehet a mercit tollazzak

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.17. 10:50:30

ja ez voda... mindegy... toljuk alá a témobilnak is!

torma99 2008.12.17. 10:55:23

a pannon sokkal aranyosabb, nekem felajánlották hogy exta 6000-ért cserébe adnak egy másik, feltehetően szintén újrafelhasznált telefonszámot, hogy a használtautókereskedő helyett, gondolom szintén adóst keressenek rajtam.

misterx 2008.12.17. 21:38:56

Sok évvel ezelőtt csörög a teló, idegen szám, belekurjant egy csinos női hang: "Na csőőőőő!" Mondom: micső?? Jó számot hívott, de a 30 -as helyett a 20 -ast tárcsázta... Aztán még jelentkezett párszor, próbáltam neki csapni a szelet, de nem vette a lapot. Aztán nyilván megtanult telefonregiszterből vagy híváslistából tárcsázni...

mesegomba 2008.12.17. 22:34:01

Kicsit unalmas a poszt, már lerágott csont.Nincs annyi számtartomány, hogy több millió embernek teljesen új számot adjanak a szolgáltatók. Azt, hogy mennyi ideig kell pihentetniük, azt jogszabály szabályozza. Erről csak annyit, hogy ha valaki az ismerőseit fél éven belül nem értesíti a különböző bankokat meg ismerősöket, hogy hahó, ja amúgy megváltozott a számom, az vessen magára.
Amúgy ha banktól kapsz smst, általában az szokott segíteni, hogy visszaküldöd a stop szót smsben. És hogy ezt honnan tudom? Nekem is volt új számom, özönlöttek rá az otps smsek. Felhívtam az otpt és ők mondták hogy így csináljam.Voálá. Mégsem posztoltam, bár így belegondolva....
szánalmas...

zeugma 2009.01.11. 02:04:04

Pihentethetik a visszaadott számokat akármeddig, akkor is lesz, aki még az előző tulajt keresi rajtad.

Februárban lesz három éve, hogy anyu mint közalkalmazott kedvezményes előfizetést váltott Magentáéknál, mindjárt kettőt (egyet nekem is, hogy óccsón hívhassuk egymást). Azóta már tudjuk, hogy anyu száma korábban Zsókáé volt, aki a nemmondommegmelyik bábszínház igazgatója, az én számom pedig Bélához tartozott, aki egy elektrotechnikai cég fontosembere. Bélát utoljára tegnap keresték nálam, Zsókának pedig egy hete volt az utolsó hívása anyu telefonján. Ilyenkor igyekszünk higgadtak maradni, hiszen nem a kedves telefonáló tehet róla, hogy azon a héten ő már a tizedik. Az a bosszantó, amikor valaki nem képes felfogni a tényállást, és a régi számot a telefonjából kitörölni, hanem felhív másnap is, meg a jövő héten, újra meg újra...
A másik bosszantó típus pedig, amikor meghallja a tájékoztatómat (akár magnóra is vehetném már, és akkor csak Play gomb...), hogy ez a szám már nem a Béláé, akkor rögtön azt feltételezik, hogy én ezt a Bélát ismerem is, és nagyon nem értik, hogy miért nem tudom nekik megadni a Béla új számát...

IndaMuncher 2009.01.13. 13:41:23

@zeugma: Oké ti győztetek, én postoltam, de ez még durvább. Nálam lassan lekoptak az emberkék.
Én is szívesen vittem volna tovább a régi számom, de nem igazán tudtam, hogy meddig fogom ezt az előfizut használni, és még mindig jobb egy új számról lemondani, mint egy átvitt számot megint áttenni feltöltőkártyásra...

Ha egy hónapban 1000 percet beszélek sikeres ember nem lehetek, Igazából csajommal csak hétvégéken talizunk ezért a telefonálós sztori. Persze akinek messze lakik a csaja vagy sokat hajlandó pofázni vele az megint nem sikeres. Megszoktam...

Viti · http://startpage.co.uk 2009.04.15. 10:50:56

Minden hasonlóan járt Vodás ügyfél figyelmébe:
a 2008. júniusában kelt alábbi cikkem után
homar.blog.hu/2008/06/12/a_vodafon_kis_pihentetes_utan_ujrahasznositja_a_regi_szamait
az Ügyfélszolgálati Igazgatójuk hivatalos megkeresésben közölte, hogy az eset kapcsán olyan döntést hoztak, miszerint az újrahasznosított szám miatt reklamáló ügyfeleknek díjmentesen biztosítanak egy másik, "szűz"(???) számot.
A kérdés persze, hogy létezik-e még náluk ilyen...
süti beállítások módosítása