Tékozló Homár

Iwiwen nyomoz, majd telefonon zaklat a BKV ügyvédje

2008.12.18. 11:29 | szily | 108 komment

A Homár tökéletesen megérti N.M.-et, ugyanis hónapok óta zaklat egy ügyvédi iroda, hogy fizessem be egy Gripen árát, amiért pár éve elkaptak a hetes buszon. Persze ordas hazugság az egész, nem kaptak el, hetes busszal utoljára úgy tíz éve utaztam. Mondtam nekik, hogy rendes vagyok, így hajlandó vagyok aláírásmintát adni, de az nem kellett nekik és azóta is zaklatnak. Csakúgy, mint levélírónkat, akinek viszont sokkal pikánsabb a sztorija. Az ő mobilszámát az ügyvéd ugyanis hazugsággal csalta ki egy rokonából. Részletek alant.


A BKV egyik haveri ügyvédi irodája próbál rajtam behajtani egy összeget, ami egy állítólagos büntetésből származik egy olyan időszakból, amikor én külföldön éltem. A lényeg nem is ez, ilyenből már hallottuk párat, hanem hogy mobiltelefonon hívtak fel, zaklatás céljából, meg hogy adatokat szedjenek ki belőlem.

Node honnan volt meg nekik a szám? Az ügyvédi iroda modern, innovatív módszert alkalmazott. Kérem szépen, az iwiwen beazonosítottak engem, majd feltérképezték a rokonságomat (!). Közülük volt egyvalaki, akinek nyilvános volt a telszáma, és tőle az én ismerősömnek kiadva magukat kiszedték a mobilszámomat (ügyes). Szegény rokont nem hibáztatom, elsőre lehet, hogy én se kapcsolok. Viszont kezdem megérteni azokat, akik megszüntették iwiw-adatlapjukat...

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Col.Maybourne 2008.12.18. 11:45:11

Az iwiw kivalo informacioforras az NBH-nak is... En mar csak tudom... :)))
Balek aki felteszi magat, kb 1 ora alatt osszerakjak a cimet, telefonszamat, az anyja neverol meg a szemelyi szamarol mar nem is beszelve...
A BKV nehany fokkal hulyebb banda, de azert ott sem mindenkinek 2 digites az IQ-ja...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.18. 11:45:30

Engem intrumék bombáztak esemesekkel míg meg nem kérdeztem tőlük, honnan vették a mobilszámomat. Azóta hallgatnak. (Azt csak sejtem, hogy egy pár évvel ezelőtti centrumos parkolási mizéria miatt üldöztek.)

Col.Maybourne 2008.12.18. 11:46:38

hagyma,
azt te csak hiszed, hogy messze vagy...

Pepin bácsi 2008.12.18. 11:47:50

hagyma 2008.12.18. 11:42:52
megtalálunk, ne félj....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.18. 11:50:49

nem felek pepin
sot en megyek haza nemsoka
de tenyleg toroltek magukat sokan es en csak az igazi ismerosoket vettem fel
valami oka lehet
Col
messze vagyok a BKV-tol az tuti

égafater 2008.12.18. 11:56:54

nagyon durva, az NBH lenyomozta az iwiwen a volt osztálytársaim nevét és meghiúsította az aktuális érettségi találkozót. szerintem ezért maradt el az idén.
Soha ne regisztráljatok, kinézik belőle a lábméreteteket és eltűnik az összes negyvenkettes a piacról, és ezzel fognak zsarolni, sohasem fogtok tudni cipőt venni!!!!!

Col.Maybourne 2008.12.18. 11:57:23

hagyma,
ki beszelt a BKV-rol? :)
en is megyek haza nemsokara... :)

Pepin bácsi 2008.12.18. 11:58:47

...és még a PIN kódot is lelesi egy vírus !!!

Lakkozotteger (törölt) 2008.12.18. 12:02:09

Én nekem fenn van minden infom iwiwen ergó sikeres már nem lehetek de még javíthatom az imázsomat...megyek is elrejtem a fontosabb infókat:P:D

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.12.18. 12:04:03

Most hallottam, hogy megegyezett az IWIW ás a BKV és ezentúl a 7-es busz az IWIW-en is közlekedik!
Vigyázzatok! FONTOS!!!!

gabor2 2008.12.18. 12:08:28

Nekem a volt munkahelyemen egy (balfek) kollegambol szedtek ki a telefonszamomat. Teljesen kiakadtam amikor felhivtak. Mivel hamarosan tavozom az orszagbol fizettem mint a katonatiszt. Arra gondoltam, hogy fel kene terkepezni azokat a munkatarsakat es kozszemlere tenni Oket, mert nagyon-nagyon pofatlanokka valtak. Egyebbkent utalom az eroszakot es polgari szolgalaton voltam csak...

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2008.12.18. 12:08:56

"iwiwen vizsgálódás amugy megszokott dologgá vált, sok helyen alkalmazzák, szóval nem árt ha az ember nem adja meg a kapucsengő kódját is"

No ige'

Én fenn vagyok iwiwen, de azon kevesek között, akik nick-el vannak regisztrálva (hopp, lebuktam! :D )
pl Tóth Béla helyett siman "Zsákos Frodó a hegyről" vagy valami.
A lényeg, hogy aki bejelöl, az ismeri a nickemet, vagy spammer. igy még azt is kiszűröm könnyedén.

Ilyet meg hogy cím.. a várost láthassa' mindenki, az igazi ismerőseim meg tudják hol lakom.

anarch 2008.12.18. 12:13:35

Mondjuk ha az NBH-nak az iwiw-re van szüksége, hogy egymás mellé rakja valakinek az anyja-neve, lakcím, szemszámát az rég rossz... :). Akkor milyen adatbázisból dolgozik az Okmányiroda? :).

Lakkozotteger (törölt) 2008.12.18. 12:16:54

@anarch: Sztem abból az aktás-papíros fajtából:P:D

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.12.18. 12:19:17

lassan mindenki a facebookra költözik, megértem én is azt, aki törli magát az iwiwről.

Almatlan Jozsi 2008.12.18. 12:21:55

EDE is leiratkozott az iwiwrol, mert valamelyik kotsog bemoszerolta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ezert fogynak az iwiwesek!!!

tiborc2008 2008.12.18. 12:31:28

iviv-tagságot abban a pillanatban kellett megszüntetni, amikor a tö-köm megvette.

Taurusz 2008.12.18. 12:38:08

Belőlem egy biztosítós próbálta meg kiszedni apám számát. Merthogy benne van a rendszerben. Akkor hívja fel. De az nem jó szám. Na, akkor mégsincs benne. De adjam meg. Én aztán nem. Nem hatalmazott fel rá. Merthogy a levélre sem válaszolt, amit kiküldtek Debrecenbe. Na, akkor azért... sose laktunk még arrafelé sem. Akkor mondjam meg a címét. Na, az benne van a rendszerben nézze meg. De nem jó. Aztán mondott egy születési dátumot, mondom még csak a közelben sincs. Szóval nem jött be neki...
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy mielőtt valakinek az adatait kiadod, gondolj arra, hogy szeretnéd-e, ha hétvégi paintball meccs közben illatmintákkal / banki kölcsönökkel zaklassanak. Ha nem, te se tedd ezt ismerőseiddel. Ha igen, velem akkor se...

2008.12.18. 12:39:00

tiborc: en akkor szuntettem meg, amikor azt lattam a munkahelyemen hogy a HRes csaj az interjura behivottak utan iwiwen kutakodik, es messzemeno kovetkezteteseket von le az ott szereplo fotokbol, sot, az ismerosok/rokonok fotoibol. 1 honapja voltam kb. regisztralva ilyen "miert is ne" alapon...

Bit Rot 2008.12.18. 12:39:43

Egy újabb béna ügyfél, aki megérdemli a sorsát!

Nem bégetni kell, tenni valamit.

1. Mondd meg az ügyvédi irodának, hogy ha szerintük jogos a követelés, menjenek bíróságra, majd ott találkoztok. Onnantól kezdve minden telefonba csak annyit kell kérdezni, hogy "beadták már a bírósági keresetet?"

2. Ha bátrabb vagy, akkor rendőrségi feljelentés zaklatásért + csalás gyanújával. Hiszen itt csalással akarnak pénzt kihúzni a zsebedből.

j311 2008.12.18. 12:52:15

Akinek iwiw fiókja van, az sikeres ember nem lehet.

kancellar 2008.12.18. 12:53:21

iwiw sztorim nekem is van:
férj iskola + kóter egyben portása volt és egy fickó még az ő műszakja előtt besurrant, hogy ezt meg ezt keresi, mire a férjem beért sikítozó lányok hívták, hogy segítsen mert a lánykollégium szobáiban nézi az öltöző/vetkőző csajokat.
Mint utóbb kiderült egy kollégista lány az iwiw-en adta meg az elérhetőségét egy vad idegen pasinak ismerkedés céljából

cseresznye1 2008.12.18. 13:00:50

èn is frankon jártam amugy de majdnem hasonló cipöben. IWIW-en amugy énis becenéven futotttam már nem mert töröltem magam. de a legdurvább hogy nekem is iwiw-röl lesték le hogy kik a rokonaim na rögtön le is csaptak anyámra és tudakozotol kikérték a számát. Jön a poén. mivel én lecseréltem a számom anyámat kezdték zaklatni napi 5-6 sms és 2-3 telefonhivás muter meg jön hogy leakarja cserélni a számát. Na akkor elment a pumpa csörög a tella felveszem fapofával mondom neki xy ügyvéd vagyok amit tesznek zaklatás amennyiben eme tevéjkenységüket nem fejezik be menni fog a feljelentés. Azota nem csörgött :) De amugy profán dolog anyámat zaklatni azzal hogy én logok 5ezerforintos büntivel ennek vagy annak. Amig anyámat hivogatták az kb 3x annyiba került. Naszoval ennyi :)

cseresznye1 2008.12.18. 13:02:40

mikörzben ikersünök integetnek az ablakbol :)

moonclown 2008.12.18. 13:05:02

Na most nem értem.Az iwiw önkéntes, azt adsz meg amit akarsz.Ez egy.

Kettő: amúgy is minden adatot nyilvános, főleg a hivataloknak.Akkor meg?Ha meg sáros vagy hát így jártál.Persze bűnügy esetén könnyebb ismerősöket találni.

Valaki írja hogy elhúz az országból gyorsan befizette.na ez pláne életszagú.Ha lelépek pont abkv büntit fizetném be...

Reisz Manfréd 2008.12.18. 13:07:09

moonclown 2008.12.18. 13:05:02
Én befizetném. Ötvennégyezresekkel.

báró Csekonics 2008.12.18. 13:10:44

Na, ezért nem (sem) vagyok fent az iwiwen.

szpal 2008.12.18. 13:14:57

Fordulj az ügyvédi kamarához. Előtte tanulmányozd a kamara honlapján elérhető mindenféle etnikai és egyéb szabályzatokat. Az ügyvédek nem csirkefogóskodhatnak.

Balance Of Power 2008.12.18. 13:20:41

baskiria: Miert ne nezne meg a HR-es? Ne tegyel fel "sugarban hanyunk a haverokkal a Szimpla elott"-tipusu fotokat.
Kulonben is, a Subba miatt plane vigyazni kell ;))))

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.12.18. 13:22:22

Ez viszont szerintem már büntetendő... legalábbis keményen p***n kellen vágni az ilyenért őket. Ügyvédi iroda megszüntet, összes ott dolgozó ügyvédnek örökre megszüntetve ügyvédi pályafutásának lehetőségét, aztán mehetnek kapálni.

www.jateklinkgyujtemeny.hu

demizson bobby 2008.12.18. 13:24:00

Megtaláltalak Hagyma...kicsit nehéz volt az irányítószám alapján....de Mary elárulta a címed, szóval most ako ne lepődj meg,ha megy a BKV csekk.....

Martian (törölt) 2008.12.18. 13:24:05

"Az iwiw kivalo informacioforras az NBH-nak is... En mar csak tudom... :)))
Balek aki felteszi magat, kb 1 ora alatt osszerakjak a cimet, telefonszamat, az anyja neverol meg a szemelyi szamarol mar nem is beszelve..."

Ha ez Iwiw nélkül nem is megy nekik, elmehetnek kapálni... pláne ha valaki kamu adatokat tesz fel.

Rolli · http://soromok.blog.hu/ 2008.12.18. 13:27:23

Régen öt év, most már egy év az elévülési idő. Ha egy éven túl vagy akkor, ha földhöz verik magukat, sem tudják behajtani. Ha ügyvéd, ezt tudnia kellene. :))

Cselo 2008.12.18. 13:28:03

Nálunk a feleségemnek küldött ki egy felszólitó levelet K.S. irodája. A nejem abban az időszakban nyilvánvalóan nem utazhatott azon a villamoson, mert akkor otthon volt (külföldön) és különben is 4 éves követelés, ami a módosított ptk szerint elévül. Így aztán felhívtam az ügyvédi irodát és elküldtem őket a qrva anyjukba. Azóta is az idióták nekem küldözgetnek sms-eket. Innen is üzenem nekik: köcsögök, írogassatok csak nyugodtan, nektek kerül pénzetekbe és én nem fogok rá válaszolni! :-))))).

szpal 2008.12.18. 13:28:15

cégalapító kollega, és mi a helyzet az ügyvédi reklámmal? azért nem kell pofán vágni?

HDani 2008.12.18. 13:30:52

Tudatában kell lenni annak, hogy minden infó amit az ember a netre tesz visszakereshető, reglap, postafiók feltörhető. Ennyi.

georg 48 2008.12.18. 13:34:23

Egyébként mostanság oriási divat lett, hogy mindenhol elkérik a telefonszámomat! Bútorbolt, híradástechnikai üzlet, stb. Avval a kifogással, hogy ha megjön az árúcikk, rámcsörögnek. Ma lementem a tejboltba megrendelni a jövőheti tejmennyiséget, azt mondta az eladómaca, adjam meg a telcsiszámom, ha megjön a tejcsi, rámszól! Tiszta vicc.

Mike36 2008.12.18. 13:38:33

tegyél feljelentést az ügyvédei iroda ellen, csalás büntette miatt

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.12.18. 13:45:30

csak ennyit kell mondani: "találkozunk a bíróságon"

Mike36 2008.12.18. 13:47:16

iletve ismeretlen tettes ellen
a csalás meg legyen csak gyanú

indapasssucks 2008.12.18. 13:47:41

személyes adatokkal való visszaéléssel gyanusítani egy görény ügyvédet komoly jogi következményeket vonhat maga után.

és akkor most énekeljük el közösen az Europa kiadó egyik szerzeményének ide vágó részletét:

"... élni és visszaélni vele /
Nekem minden egyformáááán, popzeze..."

indapasssucks 2008.12.18. 13:49:35

ja, és nem kell megszüntetni az iwiwes profile-odat.

csak minden adatod legyen ordítóan pontatlan. Azt több idő ellenőrizni, mint tudomásul venni hogy haverodtók kell megszerezni.

W Joe 2008.12.18. 13:58:58

Törvényes ez a telefonszámszerzés? A BKV-s ügyvédek, ellenőrök, biztonsági őrök csak úgy zaklathatnak bárkit?

zaphodbeeb 2008.12.18. 14:05:42

iwiw-en infot szerezni ősi román szokás

Piraeus 2008.12.18. 14:07:16

1, Van-e olyan bűncselekmény Magyarországon, hogy "zaklatás"? ezt már rég szerettem volna tudni. Lehet-e ilyen alapon pert indítani, magánszemély, ügyvéd vagy hivatal ellen.

2, Aki azt hiszi, hogy az Iwiw nélkül nem lehet infókat találni róla, az sikeres ember nem lehet. Persze, Iwiw nélkül nem olyan egyszerű, de kérdés, hogy mi a nagyobb: a haszon, vagy a kockázat. Szerintem a haszon. Iwiw marad. Aki rossz célra akarja használni, azzal szemben más megtorló eszközeim vannak. És nehogymár miatta ne tudjon megtalálni, aki jó célra használja (állásajánlatok, barátok, bombanők stb.).

3, Aki azt hiszi, hogy a titkosszolgálat Iwiw nélkül nem tud meg róla egy órán belül bármit, amit csak akar, az nem csak sikeres, de racionális ember sem lehet. Van aki komolyan gondolja, hogy szegény NBH aggódva rágja a körmét, ha Kovács Pityu maffiózó letörölte magát az Iwiw-ről, pedig nagyon kéne róla épp egy környezettanulmány? :DD Nemár...

4, A BKV hüje. És úgy látszik az is marad. Kár.

Piraeus 2008.12.18. 14:13:30

baskiria 2008.12.18. 12:39:00

Kívánom mindenkinek, hogy az a cég ahol a HR-es is ezen az értelmi színvonalon áll, na az sose vegyen föl titeket! Engem meg még csak meg se keressen, ha lehet kérni.

W Joe 2008.12.18. 14:14:45

Piraeus: Nem értek hozzá, de mintha pár hónapja olvastam volna, hogy most már van telefonos zaklatás a magyar jogban.

Piraeus 2008.12.18. 14:16:06

"Almatlan Jozsi 2008.12.18. 12:21:55
EDE is leiratkozott az iwiwrol, mert valamelyik kotsog bemoszerolta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ezert fogynak az iwiwesek!!!"

Mi mást tehetett volna?
Esélyt sem kapott.
Mint anno a bogrács.
Vagy mégis.

Piraeus 2008.12.18. 14:21:22

.: Wita.hu Joe, a népszavazó nemceleb ::. · www.Wita.hu/ 2008.12.18. 14:14:45

Na ennek örülnék, kár hogy nem vagy biztos benne.
Már csak olyan BTK paragrafus kell, ami hivatali zaklatás ellen is jó. Egyik rokonom öt éven át kapta a felszólításokat, hogy fizessen köelezőt, amit mindig fizetett.
Annyiszor volt bent az okmányirodán, hogy már majdnem összejártak dugni az ügyintéző kislánnyal. Végül a hivatalban megállapították, hogy a befizetések stimmelnek, a rendszer mégis tartozást hoz. Kitörölték.
Azután is kapta a felszólításokat. :)

LD 2008.12.18. 14:38:38

Én is így jártam, ahogy a történetíró meséli. Az iwiw-es részben nem vagyok biztos, csakhogy egyszercsak meglett a telszámom. Azóta küldenek smst- é hívogatnak, állításuk szerinti kb 3-4 éves bkv büntetéssel kapcsolatban. Eddig kb max 10-szer büntettek meg bkv és mindet pár napon belül redeztem, szóval húzzanak az anyjukba!!! Egyáltalan ez lehetséges jogilag, hogy csak úgy "nyomozgatnak", aztán heti rendszerességgel zaklatják az embert?

s.o.v.i.e.t 2008.12.18. 14:43:18

"Viszont kezdem megérteni azokat, akik megszüntették iwiw-adatlapjukat..."

én meg Pándi apukát...:)))

Kotit 2008.12.18. 14:45:45

Piraeus:
"Annyiszor volt bent az okmányirodán, hogy már majdnem összejártak dugni az ügyintéző kislánnyal."

Most akkor a rokonod panaszkodott vagy dicsekedett?

Egyébként meg a postoló a homárhoz fordult, de vajon 100 ilyen esetböl hányan tesznek ilyet? Szal az ügyvéd egyáltalán nem hülye, ha az emberek hiszékenységére/butaságára épít.

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2008.12.18. 14:48:01

"3, Aki azt hiszi, hogy a titkosszolgálat Iwiw nélkül nem tud meg róla egy órán belül bármit, amit csak akar, az nem csak sikeres, de racionális ember sem lehet. Van aki komolyan gondolja, hogy szegény NBH aggódva rágja a körmét, ha Kovács Pityu maffiózó letörölte magát az Iwiw-ről, pedig nagyon kéne róla épp egy környezettanulmány? :DD Nemár..."

Ja.

ismerősöm katonatiszt, magasabb rangú.
Náluk voltunk házibulin, neki meg a 'céges' telefonja ott pihent egy hangfal tetején
15 percenként rezegtette a hangfalat.
Kérdezte valami naiv, hogy ennyire nincs térerő?
"A francot, csak hallgatózik. ha kikapcsolnám a telefonomat egy órára, már megb@sznák a számat"
(utána mondta, hogy figyeljük, és valóban pontosan 15 percenként aktiválódott)

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2008.12.18. 14:49:27

ja, meg ha valaki ellen eljárás van folyamatban, az is megfigyelheti, mikor "talál térerőt" a mobilja. Elég gyakran fogja csinálni. hallgatózik a kis mocsok :)

Tib 2008.12.18. 14:57:27

Nem kell aggódni. A következő a megoldás:

- "Tisztelt uram, az Öntől érkező minden további hívás rögzítésre kerül. Amennyiben nem ért ezzel egyet, kérem szakítsa meg a vonalat."

- A fickó elmondja amit akar.

- "Hogy hívják Önt és melyik cég nevében hív?"

- ...

- "Tisztelt uram, ön egy magán telefonszámot használ jogtalanul. A személyes adataim védelméről szóló törvény szerint jogomban áll a jogtalan adatfelhasználás megszüntetésére felszólítani, illetve ezzel kapcsolatosan jogi lépéseket tenni. Kérem az adatkezelője regisztrációs számát és pontos megnevezését."

Itt valahol le fogja tenni, főleg ha ügyvéd zaklat, mert tudja, hogy nincs igaza.

És neked egyébként jogod van odamenni az adatkezelőhöz, ingyenesen évente egyszer betekintést kérni, és az összes személyes adatod töröltetni, valamint erről jegyzőkönyvet készíttetni. Ha tovább megy a műsor, akkor tehetsz jogi lépéseket.

Nem kell nyuszinak lenni...

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.12.18. 14:57:58

itt senki nincs fent az iwiwen vagy fent volt de már rég törölte magát. a tévés blogokon pedig senki nem néz tévét sőt a többségnek tévéje sincs :)

pistola 2008.12.18. 15:00:29

engem is baszogatnak folyamatosan, amíg be nem megyek az irodájukba egy kennelnyi pitbullal...

LD 2008.12.18. 15:05:29

És még egy apróság a szerzőt kérdezem: ők azok:
dr. Kováts Sebestyén Ügyvédi Iroda
kamarai nyilvántartási szám: 17472 Budapesti Ügyvédi Kamara
1132 Budapest, Váci út 30. II. em. (Business Center 30.)
Telefon: 887-9150, Fax: 887-9152
Letéti számlaszám: 14220108-27390012

?

NBH (törölt) 2008.12.18. 15:13:45

Az Olvasó 2008.12.18. 14:48:01
ismerősöm katonatiszt, magasabb rangú.
Náluk voltunk házibulin, neki meg a 'céges' telefonja ott pihent egy hangfal tetején
15 percenként rezegtette a hangfalat.

Az Olvasó 2008.12.18. 14:49:27
ja, meg ha valaki ellen eljárás van folyamatban, az is megfigyelheti, mikor "talál térerőt" a mobilja. Elég gyakran fogja csinálni. hallgatózik a kis mocsok :)


XD
Kevesebbet kellene inni és akkor nem haluznátok ilyeneket.

mrmetal (törölt) 2008.12.18. 16:05:10

Aki fent van az iwiw-en sikeres ember nem lehet.

rexter 2008.12.18. 16:07:30

ezert jobb ezerszer a facebook. ott csak annak lathatod az adatlapjat, aki bejelolt es te visszajelolted. csak a nev meg egy foto latszik. ennyi a megoldas.

torma99 2008.12.18. 16:16:41

Az még a jobbik eset, hogy az iwiwről lehúzzák valami adatodat (persze könnyű ha nem rejted el), de az sztetek milyen hogy az ember "barátja" önként és dalolva mindenféle engedély nélkül megadja egy hitelközvetítőnek a telefonszámodat...

erogén zónapörkölt 2008.12.18. 16:22:15

Azért a Matáv (most már t-home)telefonkönyve változatlanul veszélyforrás. Ha nem hívnak tizen naponta, hogy nyertem egy utazást, két kiló bőrös virslit, vagy vegyek bármit (lélegzetet), akkor megnézem, hogy nem jött-e ki a dugó a falból. De az sem semmi, amikor fazonok a wiwen csetelve kurvaanyáznak névvel és lakcímmel. Moderáció meg ugye alma. Na jó: alma light!

rexter 2008.12.18. 16:22:28

egeyrtrelmu h Kovats Sebestyen ugyvedi iroda. na oket fogja a forradalom eloszor falhoz allitani!

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2008.12.18. 16:23:45

szerintem meg az megoldás, hogyha lopsz-csalsz-ingyen utazol, akkor utána kussolsz vagy fizetsz. ha meg nincsen komolyabb vaj a füled mögött, akkor meg ne képzelődj...

BushDoctor 2008.12.18. 16:27:58

aki az iwiwen azok után, hogy eladták/megvették , és még mindig fennt van az nem komplett

2008.12.18. 16:41:45

"Miert ne nezne meg a HR-es? Ne tegyel fel "sugarban hanyunk a haverokkal a Szimpla elott"-tipusu fotokat."

Nem tettem fel en semmi olyat, de ki tud mindenre odafigyelni? Nehogy mar azert ne vegyenek fel dolgozni valahova mert "nezd mar ennek ismerose a Julcsi, azt a csajt hogy utalom, ez jo srac nem lehet". Persze sarkitottam, de a lenyeg ertheto...

Vagy olyan iwiw oldalt fogok csinalni, ami kifejezetten allasinterjura keszul! :D Imadok dolgozni, tulora minden mennyisegben, lehetoleg alacsony berezessel szeretnek elhelyezkedni, stb. es bejelolom ismerosnek az osszes hires tudost, kozgazdaszt es orvost aki csak fent van. :D

nickita 2008.12.18. 16:46:03

ehhe, nekem anyám se tudja a számom, mert minden héten új van. catch me if you can.

2008.12.18. 16:48:51

Az Olvasó 2008.12.18. 14:48:01

ELnézést, te értesz valamit a mobiltelefon kommunikációs protokollról?
Az aktuális cella torony és a mobilkészülék ugyanis állandóan kommunikál egymással és az összes környező cellával is, hogy megállapítsa a jel erősségből hova csatlakozzon.

Ennek periódusa változó.

Ez nem lehallgatás, hanem normál működés.
Ettől még persze lehet illegális kutakodást is csinálni a mobilon, de azt nem szúrod ki, hogy ki és mikor csinálja.

_N. M. 2008.12.18. 16:58:46

LD, rexter: ezúttal nem a hírhedt K.S. volt, hanem a Bartus Ildikó-féle ügyvédi iroda, aki szintén fent van a bkv.hu-n.

www.bkv.hu/jegyek/potdij2008.html
(3. pont)

algi 2008.12.18. 17:46:21

Ez most nem az eredeti posthoz szól, hanem az iwiw védelmében: Aki felrakja az adatait az nem azzal a tudattal rakja fel, hogy valaki meglelje? Aki úgy rakja fel adatait a netre, hogy arra számít, hogy nem találják meg, az téved.

airdace · http://metamorfozisok.blogspot.com 2008.12.18. 18:06:50

csak itt nem arról van szó, hogy csak úgy megtalálták, hanem hogy valakit közben át is vertek (a rokont)..

asztrografológus 2008.12.18. 18:13:40

ezt az ügyvédet valaki már pofánvághatná egy párszor! Jellemtelen szar! A BKV meg egy fos!

rob-rob · http://filtergaleria.hu/ 2008.12.18. 19:10:17

Ezt már annyian emlegették, hogy az wiw-en le lehet vkit nyomozni, meg beazonosítani, meg meg tudni róla mindent.
A baj azzal van, hogy ennyi ember simlis, hogy fél, mert az azt jelenti, hogy van mitől félnie.
Nyilván nem a centrum-ot védem, mert az nem tesz semmit a közért, de könyörgöm, adócsalók ne hangoztassák már, hogy szar van az országban...
Meg a kismillió 30 éves leszázalékolt se!

MP 2008.12.18. 19:42:08

Nem azért de ha az említett ügyvéd Dr. K.S. akkor jó lenne ha már valaki helyretenné. Nevetséges ahogy fenyeget. Nekem pl. vagy háromszor küldött utolsó felszólítást.

saranszkig 2008.12.18. 20:22:04

Sziasztok!

Ha már csekk.
Én kaptam postán egy felszólítást, h fizessek be 41e forintot mert 2 és fél meg 3 és fél éve blicceltem.
Szerintetek ezzel kell ilyenkor foglalkoznom, egy ekkora büntetést nem illik ajánlva feladni?

pécs 2008.12.18. 20:22:35

Mit csodálkoztok ezen. Matávos informatikusok a levelezésed is simán leszedik és oda adják mindenféle jó barátnak, megfigyelik az sms forgalmad, az email forgalmad...és mindezt büntetlen tehetik, ennyit a matávról is.

bjela szila 2008.12.18. 21:31:37

Amúgy is érdekes ez a Kovács Sebestyén iroda ! fura mód k basztattak autópálya díj , parkolási díj ügyben , gyermekemet bkvval .az állami bulikat érdekesen ők kapják .csak ők .
mellesleg 92 ügyben , nem jogi diplomával simán lenyomtam őket , tehát tehetségtelenek is .
mellesleg egy jogos követelés sem volt ezek közt .
a gyermekemet zaklató hölgynek napokon belüli seggbekúrást ígértem , mily fura abbahagyta . a kamarához mehettek , holló a hollónak...
egy derekas ütlegelést megérdemelnének .

Gecc 2008.12.18. 21:43:42

A víziló is randa, és büdös a szája, mégse mondja mindig, hogy: "Jegyeket, bérleteket ...

Stormbird 2008.12.18. 22:49:15

Nesze neked iwiw, meg owiw... modern lakosság megfigyelő rendszer:D
ilyen szaroknak nem leszek a tagja, másrészt le cummanthat Kovács Sebi is a bkv-s ingyenélő vezetőséggel együtt:) Harmadrészt inkább kerékpárral járok inkább ázzak szarrá egyszer kétszer de az biztos hogy nem veszek 9000ezerért majd bérletet meg majdnem 300 akármennyiért jegyet felőlem felkophat az álluk a mocskoknak. Máglyára velük.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2008.12.18. 22:58:54

Én bezzeg nem találom meg a volt csajomat, mert azt írja túl sok ilyen van és szűkítsem a keresést.

Most jöttem csak rá, hogy mennyire átlagos is volt a csajom... :)

moli 2008.12.18. 23:24:23

Piraeus: 1. van, nyilvan, regota. viszont sajnos csak 1 eve van elektronikus zaklatas, pedig nekem regebben kellett volna. nem volt jo erzes, hogy tehetetlen vagy. 2-3. de nem mindegy, hogy 5 perc alatt, vagy 1 het alatt. legtobbszor nem eri meg, mert monjduk nem szamitasz olyan konnyunek, igy ramennek masra (rad.).

villamos alóli kacaj 2008.12.18. 23:26:44

Lehet, hogy csak én utazom jeggyel?
A többi meg csak ártatlan?

gonnaburninflames 2008.12.19. 00:25:50

Ingyen Online Stratégia játék magyarul · www.travian.at.hu 2008.12.18. 12:04:03
Most hallottam, hogy megegyezett az IWIW ás a BKV és ezentúl a 7-es busz az IWIW-en is közlekedik"

Csak a fel hirt hallottad: a BKV megegyezett az iwiwwel, mert mar nem elegendo informacioforras a rendorseg es a veluk tartott meleg barati kapcsolat.

Tanulsag: ha bliccelsz ne iwiwezz.

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2008.12.19. 00:39:37

Kulics 2008.12.18. 16:48:51
ELnézést, te értesz valamit a mobiltelefon kommunikációs protokollról?

igen ;)

NBH 2008.12.18. 15:13:45
XD
Kevesebbet kellene inni és akkor nem haluznátok ilyeneket.

No ja "Fú bazz mégegy abszint és nekiállunk verset írni!" "csak a szexuális identitásunkat őrizzük meg!" :)

jó, azért mi is kivettük annó a részünket az ország egy főre jutó alkoholfogyasztásából, de ez nem az az eset volt.

Nem is a Zeitgeist/Farenheit stb féle összeesküvéselméleteket gyártom/hirdetem.

Ezek tények.

NEM AZT MONDOM, hogy valahányszor megrezzen a telefonod alatt a hangfal, akkor lehallgatnak, hanem annak is lehet a jele.

a telefonod megfelelő helyen ejtett két click után ugy sugároz, mint egy rádióadó. Akár titokban is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.19. 01:20:20

demizson
be kell vallanom olyan 13 eve bebuktunk a metron a fijammal mert nem volt jegyunk
egyszeruen nem tudtam venni mert zarva volt minden
szoval most felek

2008.12.19. 09:17:21

száz után:
ELSŐ !

2008.12.19. 09:24:45

Az Olvasó:
"a telefonod megfelelő helyen ejtett két click után ugy sugároz, mint egy rádióadó. Akár titokban is."

bocsáss meg, da a mobiltelefon VALÓJÁBAN is egy rádióadó. Most értem én, hogy valami bombasztikusat akarsz itt közölni, de ha kijelented a krumplilevesről, hogy krumplileves, akkor azon döbbenjek meg ?

Következő dobásod még az, hogy "képzeljétek, ha ki van kapcsolva a telefonod, akkor is lehallgathatnak".

nemertekhozza 2008.12.19. 11:30:12

szpal 2008.12.18. 13:14:57
"Fordulj az ügyvédi kamarához. Előtte tanulmányozd a kamara honlapján elérhető mindenféle etnikai és egyéb szabályzatokat."
Az ugyvedi kamaranal van etnikai szabalyzat? Nocsak, ciganyok/negerek/zsidok nem lehetnek tagok, vagy mi? :o :D

heliox 2008.12.20. 16:26:45

Az igaz, hogy a telefon néha közli a hálózattal, hogy még megvan, de a 15 perc az túl sűrű. A szabvány alaphelyzetben 90percet javasol. Mindig a hálózat szólítja meg a telefont és a telefon csak válaszol. A szolgáltató nem fogja levinni 15 percre ezt az időt, mert feleslegesen terhelné a hálózatot.

A szolgáltató az SS7 csatornán tud olyan jelet küldeni, ami normál esetben a hívás felépítéséhez kell. Erre már válaszol a telefon, de még nem cseng ki. Ha ezt követően nem folytatódik a hívásfelépítés, akkor a telefon csendben maradt, a hálózat és a nyomozószervek mégis egész pontosan be tudták mérni a készülék helyzetét (vidéken a pusztán pár kilométer, városban pár száz méter).

Mi köze ennek a BKV-hoz, a K.S. ügyvédi irodához és az iwiw-hez?

avatartalan 2008.12.20. 20:27:54

aki iwiwen valos adatokat ad meg az meg is érdemli h zaklassák :-)))
0 ismerös és 0 zaklatás
csak én tudok rákeresni bárkire engem senki nem tud basztatni
ilyen 1xü

moli 2008.12.21. 11:33:25

igen, mar en is sajnalom, hogy teljesen kileptem, mert igy nem tudom megnezni a subbasokat :D, sot sok helyen normal hirekben is olyan termeszetesseggel linkelik, mintha mindenki latna

bugsy 2008.12.21. 19:07:51

Eh, de sokan szenvedtek itt üldözési mániában! A leghangosabb IWIW-fikázóknak már tán nemcsak a fülük mögött van vaj, hanem már az ánuszrózsa is tocsog benne.

Tanulság: ha bliccelsz, sikkasztasz és nem fizetsz számlákat, akkor ne IWIW-ezz, ne fórumozz, ne csetelj, ne telefonálj! Védd a személyiségi jogaid az utcán is: takard le a fejed egy teszkós zacsival, titkosítsd le a telefonszámod még önmagad előtt is és lapíts csendben... :-P

heszusz 2008.12.27. 13:43:27

Most komolyan: ki hiszi, hogy az NBH-nak szüksége van iwiwre? pff

Don Poli! 2008.12.29. 12:01:20

ügyvédi fórumok rendszeresen emlitik a bkv kintlévőségeit nem hajthatja be ügyvédi iroda egy precedens itélet alapján :D
süti beállítások módosítása