Tékozló Homár

Nem könnyű tévéhez jutni az outletben

2008.12.19. 10:10 | ge | 149 komment

Zirowe lefoglalózta a kiválasztott tévét, jelezte hogy pontosan mikor megy érte, de a megbeszélt napon csak egy anyázós alkalmazott fogadta. A hetedik bekezdés végére megkapja, de akkor jön még csak a java!

Idén októberben vettem egy zsír laptopot, amint van hdmi kimenet, és elbírja a fullhd videókat. Anyukám ezen felbuzdulva úgy döntött, hogy vesz karácsonyra a családnak egy 42"-os fullhd lcd tv-t. Volt nekünk egy bejáratott üzletünk, a www.grx.hu (másik nevén electroutlet), ahonnan régóta vásárolunk dolgokat, és mindig mindennel meg voltunk elégedve. Október közepén szépen kinéztünk magunknak egy szép 42"-os Lg lcd tv-t (42lg5500), aminek az volt a fő specialitása, hogy van benne, az akkor még ritkának számító mpeg-4 tuner, amivel majd lehet fogni a magyar földi digitális műsorszórást. Gondoltuk ez jó lesz nekünk, 220ezer forintért.

Be is mentünk a boltba, ahol (arra tekintettel,hogy akkor még nem volt meg a teljes összeg és már érezni lehetett a gazdasági válság hatásait, értsd--> naponta változó árak) adtunk 10ezer forint foglalót a tv-ért ,megjelölve, hogy legkésőbb november 15-ig jövünk érte, elötte egyeztetve, hogy van-e az adott modellből raktáron.

Anyukám november 12-én személyesen ment a boltba szólni, hogy másnap, 13-án megyünk a tv-ért, az eladó megnyugtatta, hogy a tv bent van az üzletbe, lehet érte jönni.

Elmentünk másnap hárman az anyukámmal kocsival, hogy elhozzuk, amikor is kezdetét vette egy kellemesnek éppen nem mondható eseménysorozat:
szóltunk az eladónak, hogy jöttünk a tv-ért. Mutatjuk a papírt.. A csávó elkezd nézni bambán, teló elő és elkezdi hivogatni a kollegáit.  A telefonban közben hangosan káromkodik a másik féllel. Leteszi, odajön és mondja, hogy nincs itt a tv. Anyukám nem éppen az a higgadt természetű emberi lény, főleg, hogy előző nap szóltunk, hogy jövünk, és mondták, hogy nyugodtan, és azért is, mert a fél városon átkeltünk a csúcsforgalomban. Először higgadtan kérdezi,hogy miért nincs bent, nem ez lett megbeszélve.
Erre a csávó, szó szerint: nincs bent és kész, mit akar tőlem, szüljek magának egy tv-t? Különben is a papír szerint 14-én, holnap kell jönni a tv-ért!
Ezt már elég hangosan mondta, majdnem súrolva az üvöltést.

Erre közbeléptem én, kérdezve,hogy micsoda viselkedés ez, különben is a papírra az van írva, hogy max november 14-ig előzetes egyeztetéssel, vagyis ha én előre szólok, hogy mikor jövök és van tv, ő köteles adni nekem, ha nem, a foglaló duplán jár vissza nekem, és különben is én úgy emlékszem,hogy a vevőnek mindig igaza van. Válasz: hát, nála nem így van ez, a vevőnek nincs igaza. Anyukám odavágta neki: frusztráló lehet minimálbéren képesítés nélkül itt gürizni. A csávó erre elkezdett hangosan szitkozódni.

Elhagytuk a boltot, mert roppant ideges voltam, és féltem, hogy neki esek.
A párom visszament, és kapott két ajánlatot: vagy jövünk holnap és kuss, vagy elviszünk 200ezerért egy kisebb, szarabb, más márkájú tv-t.
A másnapot választottuk, miután többször is konzultáltunk a bolt tulajával telefonon, amikor is kiderült, hogy az anyázós alkalmazott, vmi kisfőnök, vagy kisfőnök fia, nem emlékszem pontosan, de egy olyan ember, aki ezt megteheti, és nem ujdonság a viselkedése.

Másnap elmentünk megint a boltba, az alkalamzott megint szemtelenkedett, amire szépen megkérdeztem, hogy hol van a panaszkönyv. MIre ő: miért, valami bajod van? Mondom igen, a viselkedésed! Halkan eleresztett egy anyádat vagy vmi haspnlót, amikor is visszakérdeztem, hogy tessék, és így álltunk egymással szemben, kb arra várva, hogy ki üt először ,de szerencsére nem történt semmi. Beírtam a panaszkönyvbe, de éreztem, hogy ennek úgyse lesz semmi következménye.

Hazavittük a tv-t és élveztük a fullhd örömeit.

Az az élveztük volna, amikor is a következő problémákkal szembesültünk: a tv-hez bolti gari járt, 1éves, ok. A bolt termékei úgy vannak meghírdetve, hogy bontott vagy csomagolás sérült termékek, ok, erre fel voltunk készülve, ezért is olcsóbb a tv 20-30%al. De! A tv-n hátul egy baromi nagy matrica virított,hogy out of warranty(magyarul lg nem vállal érte felelősséget). Eddig ok, majd a bolti elintézi.

A tvről megemlíteném, hogy, mint később kiderült, kinézetre teljesen megegyezik a 42lg5000-es modellel, amitől összesen 4dologban különbözik: az 5500ason nincs jack kimenet és usb szervíz bemenet, más a távirányítójuk és az 5000-esben mpeg-2es tuner, az 5500-asban mpeg-4 tuner van. Az enyémhez az 5500as távirányítóját adták.

Nos, ezt a vételkor nem tudtam, és a kedves Lg összesen egy matricával jelzi a tv modeljét a tv hátulján (minőségi megoldás egy negyed milliós tv-től).

A tv-vel egyébként meg voltam elégedve.

Eljött december 1, amikor is beindut a híres digitális felszíni sugárzás Magyarországon, én meg alig vártam, hogy kipróbáljam a tv beépített tunerét.

Az az próbáltam volna, de nem volt semmi. Gondoltam még szar a sugárzás..

Vártam pár napot, és amikor már mindenki vette a két adót(duna és duna autonómia), akkor furcsa kezdett lenni a szitu, hogy a tv megtalálja az adókat, de se kép se hang, és a tv szoftvere azt írja, hogy 5000-es modell.

Felhívtam az Lg-t, és megállapítottuk a külső jelek alapján, hogy ez bizony egy lg5000-es model, ami boltban kb 195ezer forint.

Megnéztem a bolt honlapját,ott még hírdette az 5500as modelt, mondom sebaj, majd akkor kicserélik.

Felhívom a tulajt, mondom ki vagyok ,mi a baj, megemlítem a panaszkönyvi bejegyzést is, és kértem egy olyan tv-t, amit eredetileg is szerettem volna, és amiért fizettem. Azt mondja nincs több ilyen tv-jük, nem cseréli ki, meg én eleve legalább fél hónapig használtam,hogy az én hibám, és legfeljebb örüljek, ha visszaadja a pénzt és vigyem én be a tv-t.

Sok anyázás, fenyegetés, fogyasztóvédelem és telefonálás után az lett a végeredmény, hogy eljöttek a tv-ért és elvitték, pénz vissza.

Namármost, a tv doboza, távirányítója, használati utasítása mind az 5500-as modelből volt, míg maga a készülék 5000-es volt.
Nem hibáztatom (annyira) a boltot, mert a beszerzőjüktől (amiről felvilágosított az Lg képviselete,hogy szürkeimport külföldről,hivatalos Lg-t megkerülve) kapták így a tv-t, de ez azért elég durva átvágás, és a bolt kutya kötelessége kipróbálni a tv-t mielött eladják és meggyőződni, hogy az a megfelelő modell (igaz, hogy nem volt adás,amivel lehetett próbálni a tunert, de egy kis utánanézéssel, ahogy én is tettem később, meg lehet állapítani melyik modelről van szó).

Végülis egy másik boltból 10ezer forinttal drágábban (amihez 10ezer forintnyi ajándék cucc járt) 2év garival megszereztem ugyanazt a tv-t amit eredetileg szerettem volna és újonan.

A grx meg most hírdeti az 5000-es modeljüket.(még annyi, hogy a balhé elött nem is árultak ilyen modelt)

Mi a tanulság? Soha senki ne vegyen semmit a grx-ben. Nem biztos,hogy azt kap, amit szeretne ,és az eladó egy nagy bunkó!

Tisztelettel: Zirowe

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.12.19. 11:18:20

hagyma: mi az a farenheit? olyan is van mucsarocsogen? sot, nem hogy van, de egybol 39?

maincoon © 2008.12.19. 11:20:35

@Impega 2008.12.19. 11:16:46

tiszta irigy vagyok :DD
ráadásul nem is tudtam, hogy a női nemet képviseled. most már tudom az okát miért voltak mindig is szimpik az írásaid :)

Zirowe 2008.12.19. 11:26:36

azt azért megjegyezném(bár lehet írtam),hogy először nem ajánlotta fel magától a visszafizetést,hanem azt mondta,hogy mit akarok,ez az én hibám,hogy nem vettem észre,hogy rossz tv-t vettem,és már így is fél hónapja használom,vagyis elégedett vagyok a vásárlással.

A Saturn és hasonszőrüek meg azért kaphatják be,mert az a model amit kaptam,az 5000es ugyebár,az árgép szerint 198ezer,Saturnban 270ezer,MMben pedig 299ezer körül van,azt hiszem.

Mondjuk azért kárpótolhattak volna vmivel..Erre jött,hogy akkor ugyebár per meg minden,é karácsonykor tv nélkül leszek ha ezt bevállalom:S (azért a kb10ezer ftnyi kártérítésért amit kaphattam volna nem érte meg ez az egész hercehurca).

Örülök,hogy végül elvitték a saját költségükre a tv-t,megkaptam a pénzt és kis ráfizetéssel szereztem ugyanolyat(ami akkor amikor foglalóztam,elvileg máshol 270ezer körül volt).

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.12.19. 11:30:48

Azért ha vásárol valami nagyot, és akár szállításilag nem zacskóba rakható dolgot az ember, akkor józan paraszti ésszel is kipróbáltatja a boltban. Főleg ha már bontott termékről van szó, akkor még dobozolás sem gáz, ha ki kell nyitni.
Szóval hülyeségből futottatok pár kört, és ezért írod meg.

www.jateklinkgyujtemeny.hu

Zorro2007 2008.12.19. 11:52:05

Ha ilyet karsz venni, bepakolod a kis csaladot a kocsiba es irany Becs, olcsobban megkapod es meg vilagot is lattal:)

Az ilyen draga tv-ken jobb a gagyi tv-k szinvonala?

scsaba1 2008.12.19. 11:52:26

Aki outletben vásárol LG tévét a főnök fiától, sikeres ember nem lehet... :D

bekbórd! 2008.12.19. 11:53:00

Vajon mit mondana az "outlet" embere, h az 5000 típus mellé hogyan került az 5500 távirányítója, leírása? Tök véletlenül? Vagy csak nem nézték ki a vevőből, h hiányozni fog neki egy USB?

Zirowe 2008.12.19. 11:57:29

Mondtam,hogy a vásárlás pillanatában még nem tudtam milyen csatlakozók vannak pontosan a két modelen(nem is igazán törödtem vele,mert egy usb bemenet és egy jack csatlakozó nem olyan,amit az ember észrevesz),és csak egy szempont alapján lehetett volna megtudni,hogy jó-e a tv,ha fogja a digitális földi müsorokat,de mivel akkor éppen nem volt adás,honnan tudtam volna leellenőrizni?Nem is gondoltam,hogy rossz tv-t kapok.

Itt egyíébként a fő problémám nem az volt,hogy a végén megkaptam a pénzt,hanem hogy először szerettem volna,ha kicserélik arra a tv-re amit eredetileg szerettem volna venni,amit a reklamáció idejekor még hírdettek a honlapjukon.

Valóban nem vagyok sikeres ember,de szerettem volna spórolni pár tízezer forintot,és eddig meg voltam elégedve az ott vásárolt termékekkel és az eladók se voltak bunkók.

Zirowe 2008.12.19. 11:58:47

Egyébként az usb csati csak szervíz célokra volt,szóval nem is tudtam volna használni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.19. 12:11:50

Fogyasztóváédelmet nekik, ez azért bárhogy nézzük, csalás a bolt részéről. OK hogy nincs rajta gari, de azért mi az hogy más típust kapsz, drágábban!


Persze alanyi jogon jár a sün is...


"Anyukám odavágta neki: frusztráló lehet minimálbéren képesítés nélkül itt gürizni."

Azért ez minimum egy pofánvágás, akár vevő mondja, akár nem.

Scrabantia 2008.12.19. 12:14:45

Olcsó húsnak híg a leve... aki megveszi vállalja a kockázatot és ne ríjon...

Zirowe 2008.12.19. 12:19:24

CoIT,elhiheted,hogy anyukám azt már akkor mondta,miután az eladó káromkodott,ordított velünk meg ilyenek.
Alapból nem dobunk neki oda ilyen beszólást.

Igen,egyeztettem is a fogyvédelemmel,de az általuk kínált alternatíva is az lett volna,hogy pénz vissza(sőt,tanácsolták,hogy örüljek,hogy megkapom a pénzemet és maradjak nyugton!:) ),és hagyjam a többit,mert felesleges hercehurca,sok idő,és az általam áhított tv kiadására nem lehet őket kötelezni.

Hajvé 2008.12.19. 12:25:10

Hülye köcsög eladók, fordítva ülnek a lovon, tisztelet a kivételnek.

2008.12.19. 12:25:24

cégalapító · cegalapitas.blog.hu 2008.12.19. 11:30:48
Okostojáska, hogyan próbálja ki, ha még akkor nem is létezett digi adás, aminek kapcsán kiderült a probléma ?
Tehát a javaslatod ?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.19. 12:27:27

A fogyvéd azt mondta hogy örülj hogy pénz vissza? Az kedves. És ezeknek kéne megvédeni minket?

Foglalózás és kapcsolódó dolgokra mondtak egyáltalán valamit?

Joe-ból is megárt a shock !!! (törölt) · http://www.tuzelestechnika.net/ 2008.12.19. 12:32:52

Olcsó húsnak híg a leve, ráadásul sokszor kiderül, hogy a "hús" máshol is ugyanannyi.

Egyébként sajnos tipikusan magyar dolog, hogy simán áthúznak bárkit a palánkon bizonyos "kereskedők". Kihasználva azt, hogy Magyarországon az emberek az akció és a leértékelés szavakra egy másik elmeállapotba kerülnek. Nem is említve az okosba megoldjuk szó összetételt.
Nap, mint nap látom a saját környezetemben is a hatását, illetve kereskedőként azt is látom, amikor bejönnek az emberek és egyből azt kérdezik átszellemült arccal, hogy akció van?

Egyébként én 90%-ra bevertem volna annak a prosztó eladónak! Anyámmal üvöltözni? Sőt, tuti!
Egyszer apámnak el volt törve a keze és lerobbant a kocsija és mikor odaértem azt látom, hogy egy nagydarab (kétszer akkora, mint én) szállító üvöltözik vele, hogy tolja arrébb a kocsit, a törött kezével, egyedül, mivel ő nem akar 15 méterrel távolabbról cipelni!
Mivel ezt az ember a furgonjából üvöltözte, kis szájkarate után kinyitottam az ajtaját, elkaptam a nyakát és kapott egy pofont. Na utána nagyon szépen pakolt 15 méterről.

Az eladó is megérdemelte volna4 Nagyon erősek az emberek addig, míg valaki szájon nem csapja őket!

huta9020 2008.12.19. 12:33:30

Igaz, hogy a csládom még a gagyi képcsöves készülékeknél tart (amik egyébként sok tekintetben nem rosszabbak, mint az LCD-k, sőt), de a Samsung TV-k bejöttek, tudom ajánlani.

Zirowe 2008.12.19. 12:34:34

A fogyvédelem(és elötte egy fogyvédő civil szervezettel is egyeztettem)azért kedves volt,elmondta,hogy mit kéne csinálnom(felszólítás,amire 30napon belül válasz,ha nem fizeti ki a tv árát+vagyoni/nem vagyoni káromat[mert ugyebár ez az amit magától sose ismert volna be,nem egy nagy összeget ítélnek oda ilyenkor,kb 15-20ezer ft]akkor először békéltetés megpróbálása,majd per..addig meg persze a tv árát se adta volna oda,a tv nála,amiért ő meg kérhetett volna használati díjat elvileg,utána meg per),de hogy kár ezen végig menni és örüljek,hogy "probléma nélkül"megkapom a teljes összeget amit a tv-ért adtam.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.19. 12:35:25

ColT,
a fogyasztóvédelem egy kalap sz@r. Itt legalább mondtak valamit, mert alapból azt szokták csinálni, hogy továbbítják a panaszt a bepanaszoltnak. (PSZÁF dettó.)

Zirowe 2008.12.19. 12:36:18

Én is azért lettem ideges,hogy hogy merészel így beszélni anyukámmal,és még én érezzem magam kényelmetlenül,hogy majdnem negyed milliót akarok nála hagyni.
Ki is kellett mennem a boltból,mert majdnem nekiestem az eladónak.

A tv ára akkoriban még drágább volt máshol.

Joe-ból is megárt a shock !!! (törölt) · http://www.tuzelestechnika.net/ 2008.12.19. 12:36:42

a tv-re pedig azt mondom, hogy nézz körül több boltban és a hallotakat rakd össze és az alapján válassz, hisz a kínálat már havonta változik
én egyébként lg-t vettem, nekem tökéletes, nem csúcs minőség, viszont a közép kategóriát tekintve, illetve a kihasználtságát, pont megfelelő
egy év múlva úgyis elavult lesz :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.19. 12:38:47

@Zirowe : Másrészt, én visszakértem volna a lóvét és veszek TV-t máshol. Ha még egy ideig nincs digitálistuneresfullhádétévéje az embernek az nem egy tragédia.

csakazértse 2008.12.19. 12:40:05

Postíró volt-e már baszogatva?
Zsír laptop+full HD? Amikor válság van?
Egyébként hányadik?

Zirowe 2008.12.19. 12:41:01

Műszaki jellemzőkre (42",5ms válaszidő,kontraszt,mpeg-4 tuner) ez az lg5500as volt a tuti választás 220ezerért(akkoriban 270-280ezer volt máshol).

Amit meg felajánlott az első alkalommal a tv helyett,amit lefoglaltam,az 200ezerért egy 82-es samsung(8ms válaszidő,82centis átmérő,mpeg-2)lett volna.

Arról nem is beszélvenem is tudom,hogy írtam-e eredetileg),hogy amikor közöltem vele,hogy akkor ha holnap,az utolsó napon nem lesz itt a tv,akkor törvény szerint nekem vissza foglaló duplán,megint türhetetlen hangnemben válaszolt és mondta,hogy akkor ő most azonnal visszaadja a foglalót(persze szimplán).

Zirowe 2008.12.19. 12:42:21

Igen,persze,tudom,burzsuj..
Laptop azért kellett,hogy évfolyamdolgozatot írjak(és ha már az ember vesz egy ilyet,akkor legyen egy minőségi darab)+az otthoni gép 8éves,és ez lett a szülinapi+karácsonyi ajándékom.

Anartia 2008.12.19. 12:46:50

éééérdekes...
@Zirowe: erről beszéltél, ugye?
www.grx.hu/shop/product/766/lg-32lg5500-32-os-(82-cm)-lcd-tv.html

bár ez 32", nem 42"

S. Tamás 2008.12.19. 12:53:39

Hát, érdekes történet ez.

Az eladó nyilván egy nagy tirpák volt, ez nem kétséges. Én csak azt nem értem, hogy miért alacsonyodtatok le ti is az ő szintéjre? Ilyenkor a legjobb megoldás az, ha fogod a pénzt, és otthagyod őket.

Bejjja 2008.12.19. 12:54:54

Nem azt írta a postíró, hogy bejáratott üzlet nekik a www.grx.hu? Ez azt jelenti, hogy eddig semmi probléma nem volt vele?

Egyébként az összes olyan kereskedő, aki ilyet csinál, ennyire nem vevőorientált, mindenkinek ignorálni kéne, és akkor sorra mennének tönkre. Rájönnének, hogy ők vannak értünk, nem mi őértük. És igenis, a pénzünkért mi vagyunk a Tisztelt Ügyfél! Csak sajnos a magyar akkor is visszamegy legközelebb egy helyre, ha páros lábbal rúgják ki onnan.

Bejjja 2008.12.19. 12:57:23

ddd.dino, két év nem nagy idő hibátlan működéshez :-) Az én Grundig 51 cm-esem nyolcadik évét töltötte be idén :-) No hiba.

neménvagyok 2008.12.19. 13:00:50

Műszaki cikket "outletben", interneten és kínai pacon venni lúzerség.

Én Sony szalonból vettem, 10%-kal többért, mint amennyi a neten volt, de: a netesre is "bolti garancia" volt, ami azt jelentette, ha bármi baja van, majd ők elviszik megjavíttatni Németországba, mert ugye szürkeimport. Hát persze, kabbe!

Szóval megvettem a Sony szalonban, este kihozták, falra szerelték, megittunk 4 sört kipróbáltuk nálam (!! nem a bemutató HD dvd-ről!!), és boldogok voltunk. Amúgy a tv kurvajó, HD jön mint állat.

Pepin bácsi 2008.12.19. 13:05:16

Bejjja 2008.12.19. 12:57:23

nekem van egy 10 éves, hibátlanul működő, 72 cm-es LG-m.
Akkó most nyertem ? ;)

Hirdetes 2008.12.19. 13:06:49

(amiről felvilágosított az Lg képviselete,hogy szürkeimport külföldről,hivatalos Lg-t megkerülve)

Hehe miről beszél??? EU van, hol van már ez a szöveg:)

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.12.19. 13:08:18

sambalabammbumbumm 2008.12.19. 10:41:30 >>>

Móunikát nem követem, csak a Barátok köztöt, de azért jó az a TV. Discoveryn is mennek jó kis műsorok néha.

Többieknek köszi a tippeket, utánajárok, melyik lenne a legjobb.

Na de amúgy lapos legyen, vagy képcsöves? :)

Pepin bácsi 2008.12.19. 13:13:59

BKV figyelő · bkvfigyelo.blog.hu 2008.12.19. 13:08:18

Törpe Katiban nincs TV ?

Buzz Lightyear 2008.12.19. 13:15:37

Én 6 éve a Móricz Zs körtérnél vettem Philips tv-t, ott gyári outlet van. Mivel csomagolási sérült volt, teljes gyári garanciával vettem, és tényleg annyi baja volt, hogy össze volt zúzva a karton, meg a belső térkitöltő szarok is meg voltak torzulva. Kb. 20-25%-kal adták olcsóbban, mint amennyibe akkor boltban került. Szerintem meg az a hülye, aki képes tízezreket kifizetni azért, hogy a szép nagy áruházban érezhesse komoly embernek magát.
Igaz, nekem nincs mit kompenzálnom, értem el elég sikert az életben, valószínűleg ezért is van, hogy sose fordult meg a fejemben, hogy micsoda faszagyerek leszek, ha veszek egy méteres plazmát.

PR32 (törölt) 2008.12.19. 13:32:46

TV-m továbbra sincs, ezzel kompenzálom a 10 milliót a bankban én az 57 cm-es méretemet. De hol van a Merci? Tettek-e alá-e görgőt-e?

Sofian 2008.12.19. 13:35:39

Üdv! Ha kinéztétek a típust, miért nem használtátok a google-t és kerestetek egy nem outletes áruházat ami gyári és nem bolti garival adja a cuccot?

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.12.19. 13:39:55

Pepin bácsi 2008.12.19. 13:13:59 >>>

Ott a Móunika a menő, azt meg nem szeretem :( Na meg olyan szar helyen van, hogy laptopról nem fogom a 3G-t ;)

Fszom, barátok köztöt inkább letöltöm, ráér az a TV... :)

Netuddki. 2008.12.19. 13:42:57

A magyar digitális műsorszórás mikor lesz a Homáron? Mert az is megér egy misét. MPEG-4, 2 csatorna(!).

Joe-ból is megárt a shock !!! (törölt) · http://www.tuzelestechnika.net/ 2008.12.19. 13:47:51

Buzz Lightyear 2008.12.19. 13:15:37

Itt nem is arról van szó, hogy ugyanazt a terméket megtalálod-e máshol olcsóbban, azért mert szépséghibás!!!!!!!
1, a tied gyári outlet volt
2, az övé nem, hanemm külföldön leselejtezett termék

Itt a gáz az, hogy nem azt adták, amire szerződtek!!!!

Az ilyen "outletektől" kell óvakdni!!

Nem a gyáritól, vagy attól a cégtől aki behozza az országba és a világ végén van egy apró boltja, ahol a piaci ár alatt értékesít.

Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2008.12.19. 13:48:22

Ez a sztori semmi ahhoz képest, amikor én háromszor vittem vissza a Samsung HDTV-t a Media Marktba, mert mindhárom szar volt, de azt nem adta le a Homár.

Bejjja 2008.12.19. 13:55:31

Pepin bácsi, ott a pont. Nyertél. Szép teljesítmény :-)

citrix 2008.12.19. 13:56:06

Levonva a konzekvenciát:egy jó dugás mindennél többet ér!

eszembejutottvalami 2008.12.19. 14:01:29


1995-ben vásároltam egy Thomson 100Hz-es tv-t 2007-ben romlott el először a tápja, 8000Ft-ért javították, asszem csak jövőre cserélem le. Februárban könyörögnek majd hogy vegyek féláron LCD-t. TV-ben sikeres vagyok.

ittazaki 2008.12.19. 14:04:27

Melyik csatornát kell néznem hogy HD-t lássak?Maddzagos UPC nél van ilyen???

seto3 2008.12.19. 14:15:04

mi olyan 8-10 éve vettünk egy lg tv-t 72-em es képátló 100 programhely meg ien alap dolgok és eddig semmi baja sem volt

ittazaki 2008.12.19. 14:17:52

Nincsenissenincsen 100 program...:)

bekbórd! 2008.12.19. 14:24:47

Én majd ollan hádét veszek, amin átjön annak a mosléknak is a szaga, amit híres sztárjaink főznek. Sőt, nyalogathatom is a képernyőn át a Tünci buktáját!

Giga Fika · http://gigafika.blog.hu 2008.12.19. 14:25:01

TUdom hogy a legtöbben azt írják hogy TV az meg minek...de azért az kell! Mi például egy csomó dolgot tartunk rajta.

Bejjja 2008.12.19. 14:31:31

Uglee, az én Citibankos sztorimat se közölték le, pedig az is megért volna egy misét :-) Azóta minden adatomat letiltottam, megváltoztattam, hogy egy citibankos marketinges se tudjon elérni. Nincs az a TV vagy dugás, amiért én újra szóbaállnék velük :-)

na_most_akkor 2008.12.19. 14:33:52

Na most akkor mi az a farenheit, hagyma?
Biztos az is valami hülye amcsi cucc mint a billió amit a milliárd helyett szoktak használni. Meg elevátort a lift helyett.

ittazaki 2008.12.19. 14:34:31

Szervízben:
-Morzsás a kép.Mi lehet a baja?
-Mikor jön elő ez aproblema?
-Amikor reggelizünk...

ittazaki 2008.12.19. 14:36:31

farenheit=cékiskör :)))

na_most_akkor 2008.12.19. 14:40:45

Na most akkor minek dumál bele olyan aki nem tudja. Vagy tudja, csak rosszul.

ittazaki 2008.12.19. 14:44:21

Jujj bocsi nem tuttam.Fahrenheit to Celsius:33,8-1

2008.12.19. 15:04:41

Szvsz a postíró anyukája nagyon korrekten járt el az említett megjegyzéssel, nem értem, miért bántják őt egyesek ezért...

Én+ismerősök is azt tapasztaltuk, hogy szórakoztató elektronikában a min. szint az a Panasonic/Sony, bánja a fene azt az 15-20% +árt, ha nem kell kéthetente garanciális problémák miatt szervizbe rohangálni... (Az LG mentségére legyen mondva, hogy a szakszervizben mindig korrektek és rendesek voltak, gyorsan dolgoztak, kár, hogy túl gyakran kellett mennünk :) )

Netes rendelés: miért lenne baj elektronikus cikket neten rendelni? Ha jól tudom, jogszabály írja elő, hogy 8 napon belül indoklás nélkül kötelesek visszavenni. Tehát Saturn-ban kipróbál, hazamegy, neten megrendel, otthon 1-2 napig tesztel, ha nem tetszik, akkor bocsi, de visszaadjuk...

2008.12.19. 15:06:46

Ja, és ha mondjuk valahol 50 rugóval olcsóbban adják ugyanazt az árut, mint az összes többi boltban, én azért gyanakodnék, hogy ott valami gebasz van/lesz...

Zirowe 2008.12.19. 15:11:38

Anartia:
Ezt árulják most(gondolom ez az ami nálam volt,mert elötte ilyenjük nem volt):
www.grx.hu/shop/product/1042/lg-42lg5000-42-(-107cm-)-full-hd-lcd-tv.html

Bejja: igen,vettünk már párszor dolgokat náluk és semmi gond nem volt velük,meg voltunk elégedve,de többet már nem megyünk oda az biztos.

Hirdetes: Vagy EU-n kívülről,vagy EU-n belülről,megkerülve a hivatalos LG-t,nem tudom a részleteket,nekem ezt mondta az Lg képviselet(meg hogy ezért nem adnak hivatalos Lg garit ilyen tv-khez és ők nem tudnak semmit se kezdeni ezzel).

J8: pontosan,külföldről leselejtezett termékről volt szó,és kb mint a magyar romlott hús,"át is volt címkézve".
Ugyebár a honlapjukon ez áll:"Új csomagolássérült,szépséghibás termékek kiárúsítása".
Sehol se szerepel hogy ez úgymond refurbished cucc,vagyis nem azt kaptam(többszörösen is),amiért fizettem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.19. 16:46:25

baskiria
mucsarocsogen ugy van hogy valaki kerdezte miljen az ido
erre en az egeren megnyomom a gombot
es kiirja, hogy jelen pillanatban 62 F
ez FONTOS!!!!
Mary minden reggel megkerezi merr ugy oltozkodik
retegesen
mer mi walkingolunk mer mi 3 percre lakunk a melotoll
OK?
]azt is kiirja ,hogy 1 USA dollar 185.915 ft jeleneg es meg sok mindent kiir ha akarm
es most eszek 2 burritost mert Mary nem tud fozni nekem meg ma nincs idom

vércica 2008.12.19. 19:25:14

felháborító, úgyhogy felháborodtam

Bugreport 2008.12.19. 21:46:32

Szeritnem te is frusztrált lehetsz, szereted ismételni a TV-d méretét, és kissé kamugyanúsnak látom a sztorit. Eladó így nem beszél, legalábbis ha másnap nem akar dolgozni... Anyukámozol folyamatosan, nem hinném, hogy több vagy 20-nál, márpedig az outletben mosógépekkel és 70 kilós 42"-os fullhd lcd tv-kel gyúró eladónak, anyáddal együtt sem vagy több mint két szándékoz izomrándulás. Amúgy szar post, nem tom mi van mostanság a homárral. Nem bibliákat akarok olvasni, sznobista részletekkel.

Bugreport 2008.12.19. 21:48:51

Az eladó viselkedéséhez no még csak annyit, hogy említetted anyád is nagypofájú, képzelem az amúgy is sok köcsög vásárló idióta hülyeségein pallérozott nyugalmát, anyád meg te a sürgetős add ide gyorsan hol lesz már, engedj belőle 20%-ot stílust persze, hogy elküld benneteket a picsába.

sasani 2008.12.19. 22:28:06

Nekem csak az a fura, h van barinőd...

Zirowe 2008.12.19. 23:29:29

Acsi: a te anyád nagypofájú!És igen,a sztori igaz,ha nem hiszed menj be a grx üzletébe és kérd ki a panaszkönyvet,november 14-ei bejegyzés,valamint az eladó valóban így viselkedett,ahogy leírtam!
És képzeld,több vagyok 20nál.

A tv méretét azért ismételtem el,mert vki nyomott egy linket,hogy arról van-e szó,de nem.

Bugreport 2008.12.20. 00:19:29

Kétségtelenül igazad van, anyám is nagy pofájú... Ha ez tényleg igaz, akkor az az eladó remélem nem dolgozik már ott. De szó-mi-szó ez tendencia. Vevő bejön, neki mindig igaza van, kivéve amikor nincs, és panaszkönyv meg ecetera. Hát... no comment

Bugreport 2008.12.20. 00:26:04

Egyébbként legjobb tudomásom szerint mpeg-4 -nek semmi köze hozzá (már a digitális földi sugárzáshoz) ahhoz inkább DVB (Digital Video Broadcasting kell) na de sebaj. Nem olvastam kommenteket, most az egyszer, de jah, és elkezdek anyázni, azért továbbra is fenntartom, hogy eléggé indulatos ember vagy, és történt bárhogy is a szituáció...........Ha az eladó tényleg ekkora burnyák volt, menjen a büdös faszba és szarjon sünt................De ha te úgy mentél oda hozzá, hogy lehúzott sliccel a farkad kínáltad neki, akkor vess magadra a bánásmódért.

Zirowe 2008.12.20. 00:33:09

Hát,márpedig én teljesen jószándékkal mentem oda,hogy megvegyem a tv-t problémázás nélkül,mint az emberek általában szokták.

És rosszul tudod,a földi sugárzás a dvb-t(ahol a t a terrestrial),és Magyarországon mpeg-4es formátumban sugároznak(Európa többi országaiban,ahol ez már egy ideje elindult a régebbi mpeg-2es szabványt használják,tehát a régi vevők nem kompatibilisek).

Bugreport 2008.12.20. 00:37:12

Mindazonáltal nem értem, hogy az emberek miért a homárt választják lelki szemetesládájukként. Oké oké, nem élveznénk el egy páran ha nem lenne valami csámcsognivaló, no de egy kemény ember, kitudja a szart is vasalni a kamuzó kretén eladóból... ez is csak az alul szocializáltságot és informáltságot támasztja alá. Sosem voltam valami kérkedős alak... No de érdekes mód most, hogy vettem egy monitort, a TV-m a házimozim, meg minden szarom, amit csak egy férfi ember hiúságból vesz tökéletesen működik, nem pláne, hogy a mobilszolgáltatóm érdekes siklását is le tudtam rajtuk vasalni, és a többin elgondolkodva. Azt hiszem sikeres ember vagyok :D :P

Bugreport 2008.12.20. 00:43:19

Pfej micsoda mocskos arrogancia, felköptem és alááltam jelentem :D Nézt barátom... Mivel kb hasonló helyen dolgozom. (nem outlet, de szórakoztató elektronika) Ismerem a vásárlók fajtáit. Nem kérdőjelezem tovább a történeted, de először nekem nagyon tipikus volt. Az iylen embert én is elhajtanám mint a magzatot, de tudod mit? Úgy vagyok vele, hogy nem alacsonyodok le a primitív szintjére, és segítek neki amiben csak lehet. egészségére... Én nem azért kapom a fizetésem, hogy eladjam a szart, sőtt.... Embereket beszéltem le szarokról. pedig az nagyobb guba lett volna. Nekem minden vásárlóm olyan bánásmódot kap amit én elvárnék... Különben az outletek rossz választás. És nem hiszem, hogy azon a pár tízezren múlt volna. különben a fullhd-t meg BR-el tudod élvezni igazán :) nicnsm ég olyna földi sugárzás ami FHD-ben nyomja a stuffot....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.20. 03:54:25

Acsi
en sose minositek embereket
mert hat nem nem vagyunk egyformak es sosetudni kinek van igaza
de te igazi talajparaszt vagy
sorry a homar kozonsegetol

Pavel_ · http://www.bpracing.hu 2008.12.20. 09:01:58

GRX-et én se ajánlom, anyázás ugyan nem volt, de az eladók mindig taplók. Ráadásul az áraik sem olcsók igazán, így a vásárlásig nem is jutottunk el. Kíváncsi lennék hogyan hajtanának el, ha szeretném érvényesíteni a bolti garanciát...

Bugreport 2008.12.20. 09:33:03

hagyma:

ebben igazad van látod, és direkt az erős kritika. Ugyanis, ide bárki bármit fel tud dobni. Egyoldalú vélemény és kis csámcsogás valaki(k) minősíthetetlen munkavégzése által. A minősítés viszont egy dolog, részemről élesen kritikusan általában a postoló szavait használva. És mentalitását sugározva. Olvasd el még egyszer a postot. Egyébként igazad van, de kikérem magamnak a parasztok nevében, hogy hozzám alacsonyítod őket. Mondjuk úgyis, hogy egy kötekedő alak vagyok aki a kákán a csomót keresi. Kolléga megtudta magát védeni ész érvekkel. De azért rémélem iróniám érthető...

CID 2008.12.20. 12:12:38

Hmm, Acsi. Szokatlan hangvétel ez tőled :) Taláncsak nem kezzd eleged lenni a Karácsonyi hajtástól ? :)

HandG 2008.12.20. 13:11:16

Mit is mondott Sir Winston Leonard Spencer Churchill?
"Én nem vagyok annyira gazdag, hogy az olcsó dolgokat megvehessem."?

Ábelesz-kobelesz 2008.12.20. 19:11:00

"Anyukám odavágta neki: frusztráló lehet minimálbéren képesítés nélkül itt gürizni."

Azért ennél a pontnál az eladó helyében, én megmondtam volna anyukádnak, hogy az is szar lehet, ha az ember törött kézzel a fogait szedegeti...

CID 2008.12.20. 21:29:23

"Anyukám odavágta neki: frusztráló lehet minimálbéren képesítés nélkül itt gürizni."

Mondjuk, ezidáig nekem nem volt még ilyen " ügyfelem" szerencsére. Nyílván felajánlottam volna a klimaxos seggének, a szomszéd vadaspark elefántbikáját.
Nem vagyok benne biztos, hogy a paraszt viselkedésre, a még parasztabb válasz a legcélszerűbb megoldás.

Bugreport 2008.12.20. 22:23:58

Szia CID!


A karácsonyi roham nem egyszerű, és mint "szakavatott" ebben a témában az átlagnál nagyobb rálátással rendelkezvén, nekem ez egy tipikus naponta többször előforduló esetnek tűnik. Kedves vásárló bejön, asztalra csap, kicsit kötekedik, végig érezteti veled, hogy ő itt csak akkor hagyja a pénzét, ha ezért lekezelheti az üzlet alkalmazottait, és még ezen túlmenően keresi azt a határvonalat, amikor az eladó már nem tűri a sértegetést, és azt hogy hülyének nézik. Én naponta sok ilyen emberrel találkozom, de kedvesen mosolygok nekik és azzal, hogy segítek amiben csak lehet, hamarabb megszabadulok tőlük. Közben nem anyázom, nem fogom a cégre ha valami nem flott, hanem egyszerűen elnézést kérek. Nem leszek attól kevesebb emberileg, sőt ugye az okos enged tematika. Hamarabb megszabadulok tőle.

Szegény hagyma kolléga is jól félreértett az előbb, szarul sikerült iróniám miatt. Remélem azért érti a lényeget amit sugározni akartam.

CID 2008.12.21. 08:17:13

Acsi : Teljes mértékben igazad van. De hát, ebben is van valami szép. Bunkózik, lenéz, cseszeget, kötekedik, aztán meg vásárol :) Kevés olyan ember van akit nem cseszeget valaki..( persze azért ven egy-két érdekes mentalitású "kereskedő" is )
hagyma meg nyílván értette az iróniádat, csak lehet, hogy már nemcsak a billentyűzete, hanem a monitora is hibás és első olvasatra nem értette :)

Bugreport 2008.12.21. 10:32:00

Bunkó kereskedőről jut eszembe. Kecskemét történelmi városrészében, egy méltatlanul elhanyagolt utcában, ami anno nagy prioritással bírt, van egy ócskás. Nagy arc a csávó. Egyszer bementem, mert a kacatok közt néha kincs van és egy laza monológ tőle: "Mit akarsz? nem látod, hogy van bent vásárló? menjél és várjál odakint, aztán majd jössz ha elment az előtted lévő..."

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.21. 12:53:43

mondtam hogy vettem a lapot
es nem vagyok szegeny
igaz gazdag se

Zirowe 2008.12.21. 13:11:47

Ismételten megjegyezném,hogy ez a beszólás anyukám részéről csak akkor jött,amikor az eladó már kb 10perce bunkóskodott,ordibált és káromkodott velünk.

Szerintem ennyit csak megengedhetünk magunknak.


És egyáltalán nem úgy mentünk oda,hogy balhét akarunk,csak vásárolni szerettünk volna.

CID 2008.12.21. 13:44:25

Értem én Zirowe, de ugye elolvastad végig amit írtam ?

Hát Acsi valószínű nem lennék ott törzsvásárló, bár megvan a maga bája a dolognak :)))))

isti77 2008.12.22. 12:20:39

A történet első részéhez (a vásárlás) csak annyit: és te a leírtak ellenére ragaszodtál ahhoz, hogy náluk vedd meg a TV-t.
A válságot meg ne hangoztassuk már annyit, mert fáj a hasam a röhögéstől. LCD TV-t általában válság idején vásárolnak az emberek, főleg azok, akik már érzik is a hatását, ugye?

AlexWolf 2008.12.22. 16:01:15

Nemtom valaki írta-e már, de a hétvégén nem kicsit készültem be. Gondoltam megosztom ebben a jó kis TV-s témában azt amit láttam. MM (nagy elektronikai "szak"áruház). TV, 260 cm-es képátló. És most jön az ára: !!!35 millió!!! forint. Elsőre azt hittem rosszul számolom a nullákat, de nem.
Hát ennyi.

Döbbenet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.23. 20:02:06

nem letezik
biztos rosszul lattad vagy vicceltek
annyibol meg itt is hazat veszek

Schulteisz, az ikrek 2008.12.23. 20:19:02

Megérdemled, ha ennyire ostoba vagy!
Nézzél fekete-fehér Junosztot, taplókám!

ALW 2008.12.23. 21:03:53

"Idén októberben vettem egy zsír laptopot, amint van hdmi kimenet, és elbírja a fullhd videókat. Anyukám ezen felbuzdulva úgy döntött, hogy vesz karácsonyra a családnak egy 42"-os fullhd lcd tv-t."

Hát bazdmeg, most nagyon sajnállak. Anyukád is.

Zirowe 2008.12.24. 00:20:09

@Corrio: Egészségedre.

hagyma:lehet elírták,de én is láttam azt a tv-t a westendben mm-been.Eléggé durva.

cbc 2008.12.24. 00:21:00

"Ismételten megjegyezném,hogy ez a beszólás anyukám részéről csak akkor jött,amikor az eladó már kb 10perce bunkóskodott,ordibált és káromkodott velünk."

Én csak azt nem értem, hogy 10 perc káromkodás után hogyan jutottatok el odáig, hogy bármit is vásároltok? :-) Lehet olcsón venni műszaki cikket, meg autót is sokszor, de aztán csak a baj lesz vele. Lásd még az E betűs ismert elektronikai kereskedés.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.24. 13:27:24

@Zirowe:
hat aki ennyiert tv-t vesz az meg is erdemli

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.24. 13:29:16

bar meg mindig fenntartom
nincs egy kis vonal az utolso 2 nulla elott?
olyan amerikas megodasban

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.24. 13:35:31

ba nar megneztem
a sony LCD-je 500 dollarol indul
hazimozi 100 dollarrol
biztos van dragabb is, de
de hogy 100 ezer dollar lehyen
no

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.24. 13:37:42

na most en is lehagytam egy nullat
hehe
de reggel fel nyolc van
Maryalszik es kocsonyat fozok
szoval 1000 dollarert igen super rendszert veszel
ha a akarsz

Parasite 2008.12.29. 23:17:46

féláron veszed és hőbörögsz? anyukázol tini vagy-e? édesanyád miért gondolja, mert van pénze 220ért tévét venni, akkor még beugathat másnak? örülj hogy ennyivel megúsztad én szartam volna a fejetekre.

Dublin 2009.01.02. 23:41:33

ne kerdezgesd folyton. www.tippoldal.hu de most mar jegyezd meg laci koma
süti beállítások módosítása