Tékozló Homár

UPC: "Hiába telefonálgat, attól nem fogunk dolgozni"

2008.12.19. 14:10 | jackyll | 272 komment

A Bush-kormány idő előtt nyugdíjazott dezinformátorai olvasónk levele szerint magyar UPC ügyfélszolgálatában találtak menedéket. Legalábbis ezidáig 3 hete vetítenek mindenféle indokot, miért nem javítják meg Naiv Ügyfél kábeltévéjét. Valójában persze azért, mert év végén átállnak csillagpontosra, erre a rövid időre meg már minek:

"A xxxxxxx-os ügyfélszámmal ez év november 24-én jelentettem be, hogy a kábeltv-szolgáltatás gyakorlatilag nem működik. A kijött szerelők azt a választ adták nekem, hogy a már szinte csak a mi lépcsőházunkban működö régi típusú soros rendszer elromlott, pontosabban egy ún. átkötés ment tönkre. Ezt azonban a cég nem hajlandó megjavíttatni, mert dec.31-én ez a szolgáltatástípus megszűnik és áttérnek az ún. csillagpontosra. Így inkább pár napon belül kijönnek és kiépítik azt. Mai napon december 14-ét írunk és annak dacára, hogy UPC 6 kezelője illetve egy csoportvezetője ígérte meg ez idő alatt, hogy "napokon belül" illetve "nagy valószínüséggel" még azon a héten megoldják a dolgot, azóta sem történt semmi.

A cég működésére egyébként jellemző, hogy a csoportvezető csak akkor volt hajlandó-két hét után-visszahívni minket, amikor a felettes szervekkel és jogi útra tereléssel fenyegetőztünk. A többszöri határozott kérdésemre, miszerint "akkor most a cég megígéri-e nekem, hogy a héten megoldja a problémát", határozott igen volt a válasz. De nem történt semmi. A technikus kollégájuk pedig megüzente nekem, hogy "hiába telefonálgatok, attól ők nem fognak dolgozni."

Több ízben kérdeztem meg ez idő alatt a cégtől az okot, ami akadályozza őket abban, hogy megoldják ezt a problémát, de mindig más választ kaptam, egyiknek sem volt köze sem egymáshoz, sem a valósághoz, hiszen azóta sem történt semmi. Az már csak hab a tortán, hogy az ügyfélszolgálatukat ingyenesen hívni csak upc-s telefonszámról lehet, az ügyintézés pedig olyan nehézkes, hogy rengeteg pénzbe került már az nekem, hogy a cég hazudozhasson az én számlámra.
Véleményem szerint nem olyan bonyolult kiépíteni az új rendszert és addig is helyreállítani a régit, annál is inkább, mert ez már sok ezer alkalommal sikerült és már a szomszéd lépcsőházakban is az új típusú rendszer működik, nagyon régóta.
 
Maximálisan fel vagyok háborodva és kikérem magamnak, hogy bár 3 hete nem üzemel a szolgáltatás, a cég a soron következő számlát is kiküldte nekem, hogy fizessem be, majd amikor ezt megreklamáltam, a következő választ kaptam: továbbítják a panaszomat kivizsgálásra (!) és ha szerintük is igazam van, akkor kompenzálnak. Viszont a kiesett szolgáltatásért csak és kizárólag abban az esetben nem kell fizetnem a rendes havidíjat, ha felhívom őket akkor, amikor már rendbe jött a szolgáltatás és ezt bejelentem átverekedve magam a hosszadalmas telefonrendszeren, jó pénzért.
 
Mindezt kikérem magamnak úgy, hogy március 1-óta, amióta előfizető vagyok, pontosan azt a havidíjat fizettetik velem, mint azokkal, akik a csillagpontos rendszer szerint kapják a szolgáltatást, ami a gyakorlatban azt jelente, hogy én azóta összesen 26 db csatornát kapok ugyanannyi pénzért. Erre az indok pedig a következő volt: hamarosan úgyis áttérnek az újra.
 
Vélményem szerint engem a cég megkárosít ezév márciusa óta, nem tanusítja az elvárható gondosságot és engem hátrányban tart. Arról nem is beszélve, hogy milyen kellemetlenséget élek át november 24-e óta, amióta engem, a fogyasztót hülyének nézve, összevissza hazudoznak nekem a telefonban, viszont még mindig nem történt semmi, szolgáltatás továbbra sincs.
 
T.cím! Ezt az emailt most önöknek, a Gazdasági Versenyhivatalnak és a Fogyasztóvédelemnek is elküldöm, mert rájuk is tartozik. Ebben az emailben egy betúnyi túlzás vagy ferdítés nincs, ezt az önök által felvett beszélgetéseink és a számlakivonatok bizonyítják.
 
A magam részéről szégyennek tartom, hogy ilyen nem létező munkamorállal cégek egyáltalán létezni tudnak és kíváncsian várom, hogy a mai naptól számítva még hány hét telik el anélkül, hogy történne bármi. Illetve kíváncsian várom az általam felsorolt sérelmezett pontokra az érdemi választ, bár nyilvánvalóan ez nem fog megtörténni.
 
Ezt a levelet a mai napon kinyomtatom és a fent említett szerveknek is postára adom.

Bp. 2008. 12.14."
 
Ma reggel hívtam őket újra, a válasz, másfél óra után a következő volt: amikor tavasszal kijöttek átszerelni a kébeleket csillagpontosra, azt mondta nekik a Közös képviselő, hogy küldjék el neki a terveket, mert le kell szerelnie az esetleges hisztis lakókat azzal, hogy indokolt a zaj, amivel ez jár. Upc akkor elvonult szerelés nélkül.
Erre azt üzeni nekem a csoportvezető, hogy látja, ide van írva, hogy a terveket kéri a Közöskv, ezért és itt a lényeg: a KÖZÖSKV KÜLDJÖN EMAILT, AMIBEN KÉRI, HISZEN LÁTJÁK, HOGY KÉRI!!!!
 
Itt kaptam agyvérzést. Budapest, UPC, 2008.

instant update: még posztolás előtt megjött a hepiend, a határozott fellépés és megfelelő ütemű asztalcsapkodás hatására hirtelen elindult a munka:


Kedves Homár, íme a csattanó, okulásul mindenkinek, aki nem boldogul a UPC-vel: a levelem elküldése után a férjem olyan szinten lett ideges, hogy bement a UPC irodaházba és addig csapkodta az asztalt a recepción, ahonnan természetsen el akarták hajtani, hogy meghallotta az egyik középvezető és elkérte az elérhetőségünket tőle. Egy óra múlva telefonált, közölte velünk, hogy 3 osztállyal beszélt eddig, mindhárom mást mondott neki is, erre ő személyesen utasítást adott a probléma azonnali elhárítására. Eredmény: másnap reggel helyreállt a régi, a cég szerint megjavíthatatlan rednszer, az újat pedig két brigát építi azóta is, őrült tempóban. Az ügyfélszolgálat pedig naponta kétszer telefonálgat, hogy minden rendben van-e és meg vagyunk-e elégedve.
 
Köszönet a cég egyetlen emberének, aki dolgozik és a férjemnek, aki megunta, hogy hülyének nézik!
 
Szép napot nektek!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibenyussz 2008.12.20. 14:53:21

hmmm hmmm...
hiányosságaim vannak autó-anatómia téren... ? :D
bár ha feltételezzük hogy a kormos és nem kormos részek összefogdosásának eredménye képpen az egész kocsi végül kormos lett, akkor még akár helytálló is lehet az előző kérdés... :)

staropramen 2008.12.20. 14:57:28

feltétlen tudnom kell, hogy a nyugger doki dohányzott-e, mert ha igen akkor nem kell az autó.Remélem nincs füstszaga.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.20. 14:57:35

Akkor a forgalimban át kell íratni feketére a színt :D

manualis mammografus 2008.12.20. 15:03:11

ennek a postnak egy lenyege van. sose bizz nore semmi elinteznivalot...

csibenyussz 2008.12.20. 15:03:46

anno mikor autót kerestem, láttam egy nem-dohányzónak kikiáltott kocsit (első tulajtól) amiben cigi-égés nyomok viritottak a vezető oldali ajtó kárpitján.... kérdeztem az eladót hogy akkor most ez vajon micsoda? "öööö,öööö... nem is vettük észre, biztos vezette olyan is aki dohányzik"... na ja...

Ofélia . 2008.12.20. 15:10:34

staro: Az elszállító begyüjtő és pállinkaképes szakmunkások megállás nélkül keresték magát a pörköltet mivel csak mócsingot találtak a csomagtérben.

A székelykáposztára csak akkor vagyok vevő ha ede kissebbik vendégháza előtt készülült bográcsban.( amugy nyam nyam)

OLdalas van benne???.

Mézes B. Ödön 2008.12.20. 15:16:06

Tévedünk,ha naiv és ostoba módon azt hisszük,hogy egy közönséges UFO-nak nincsenek részei. Pedig műszaki szempontból az egész valójában egy bonyolult és máig nem teljesen érthető szerkezeti elemek köntösébe burkolózó óriási mechanikai tömb.

staropramen 2008.12.20. 15:20:09

@ofélia
füstölt csülök, füstölt kolbász és némi friss sertéshús.oldalas az nincs benne.
Mi történt kedves B Ödön?Valaki skarlátos lett?

Ofélia . 2008.12.20. 15:32:31

staro: ezek után az oldalas hiány megbocsájthaó:))

Ödön: a nyűgöt, hogy szombaton dolgoznom kell és az ünnepléssel járó konyakot pezsgőt és egyébb szeszeket levonva sem értem???.

Mit csobogsz kis patak??.

staropramen 2008.12.20. 15:39:17

Ödön adj magadról életjelt.Félek valami bajod eshet!

Ofélia . 2008.12.20. 15:50:12

szerintem blogot mézet bödönt es szexpartnert tévesztett:))

staropramen 2008.12.20. 16:01:01

ez az "óriási mechanikai tömb "tényleg gyanús

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.20. 16:12:05

Engem inkább az óriási szexológiai tömbök érdekelnek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.20. 18:57:23

mingya jon Mary oszt ranthatom azt a qrwa csirkecombot
sose vegyetek el amerikai not

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.20. 19:00:06

Most mi bajod van, szeretsz főzni vagy mi :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.20. 19:04:43

37 F
minden decemberben kijon az allergiam es ilyenkr nem szeretek
de a multkor Mary csinalta a rantottcsirket es ha nem szeretnem annyira/Maryt/ akkor meg se ettem volna
igy ma kenytelen leszek en megcsinalni
raadasul mondtam neki tegnap hogy olyan kozepes combokat hozzon erre itt van 10 kibaxott strucccomb
sose vegyetek el amaerikai not
/de imadom/

Impega 2008.12.20. 19:06:13

Azt olvastam a dolgozok 33 szazaleka szexel munkavacsin :D

Valaki aki a mercis parkolo fele jar, megnezhetne ott van e meg a jargany, vagy mar szethordak a hangyak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.20. 19:09:29

raadausl kommunikacios problemaink is vannak, mer ha megiszik 2 bladimerit elkezd hadarni es a felet se ertem mit beszel
mongyuk se Ot se engem ez nem hat meg

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.20. 19:12:49

hat az termeszertes Impega
eszunk iszunk,
aztan.....
ez az elet
en a fel APEH-ot megdugtam karacsony elott
mar ugy hogy minden evben mast
FONTOS a kivalasztas

Ofélia . 2008.12.20. 19:14:39

hagyma: Hát étvágyatok az van. 10 bazinagy comb??.

A nemzeti gárda megy vacsira??.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.20. 19:19:46

@ofelia
mar mondtam miota itt lakik 10 kilot hizott
imadja amit fozok-sutok, most mindig azt mondja jovo evtol fogyozik
ezt hallom minden nap
next year next year mikozben eszik
sose vegyetek el merikai not
/de imadom/
4-et siman betur ma is ujkrumplival aztan meg nassol
1 lehet marad ejszakara mer en ejszakai evo is vagyok

Impega 2008.12.20. 19:27:28

Hagyma, jo oreg lehetsz akkor :D

Ofelia, neked is BUEK. Nem akartam "ott " valaszolni. Gondolod onnan szivargott ki a cim?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.20. 19:31:34

nem vagyok gyerek de a fel apeh a felhozatalt tekintve es akit nem zaklatott a ferje par honapja es meg ivott is eleget szoval ez lyan 5 not tett ki
tulajdonkeppen nem hiszem el, hogy nem lehet parkingbol kivenni es kitolni

Ofélia . 2008.12.20. 19:33:46

impega: ha nem kerülsz már net közelébe akkor neked is buék.

Nem tudom honnan a végén már én adtam meg ezen a poston. Viszont végre kaptam leveleket és két napig volt elfoglaltságom:)))

Impega 2008.12.20. 19:37:35

ofélia: ohhh, leszek meg, jovoheten meg dolgozom :)

hagyma :), amugy lehet mar kivettek

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.20. 19:45:20

@hagyma : Ez nem újdonság, hog fogyózni akar és eszik :D Az enyém is ugyanezt csinálja, csak nem amerikai :D

"de a multkor Mary csinalta a rantottcsirket es ha nem szeretnem annyira/Maryt/ akkor meg se ettem volna"

Ez jó :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.20. 19:52:18

ColT
higgye nekeme egy igazi amerikai no totalisan bena a konyhaban
en nem tudom ez hogy alakult ki, mert a szakacsok ngy tobbsege meg no az ettermekben
szoval megallapithatjuk ha egy amerikai no tud fozni az szakacs lesz aki nem az feleseg

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.20. 19:54:36

es emiatt en csinalom a qrwa rantottcsirket
aszongya anyam tegyek az olajba vizet az ujkrumplihoz de nekem ez nem tunik jo otletnek

avatartalan 2008.12.20. 20:10:47

többször nem írom le
jupiszi szar
digiékhez átmentem
az első digis problémánál azonnal írok ide
igérem

Impega 2008.12.20. 20:25:31

hagyma, ne tegyel bele vizet, az tonkre teszi:S. A gasztronomia orszagaban vagyok, hallgathatsz ram
Van aki kenyeret tesz bele, hogy ne egje, de mindegy, ha friss nyomassad bele az ujkrumplit.

nem várt fordulat 2008.12.21. 04:05:42

nem gáz, hogy két napja nincs új bejegyzés?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.21. 04:40:42

Impega
en petrzselymest akartam nem hasabot
nincs is frizorunk mert rakkelto
egyebSt isteni lett minden

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.21. 07:22:18

"nincs is frizorunk mert rakkelto"
A fodrász rákkeltő...? :D
Jó volt ez az elírás :D

Mondjuk fodrászt én sem tartok otthon.

Amúgy nyugi, az itteni nők is kezdenek bénák lenni a konyhában... Mondjuk nálam nem szempont hogy jól főzzön, de egy hasznos extra a jelenlegiben :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.21. 09:31:19

nincs olajsutonk na
otthon volt
fodraszom az mindig volt
anyam, noverem, a noim
Mary hajat se vag,,,,,,
sose vegyetek el amerikai not
/de imadom/

csibenyussz 2008.12.21. 09:53:07

hagyma! mutasd meg marynek, kis főzőlecke:
www.youtube.com/watch?v=razq7QIALSg
:D

Impega 2008.12.21. 10:22:56

hagyma, a rantott csirket nem oljban sutod, az sem jobb mint a sultkrumpli :S. Amugy kiraly paros :p

Kenton Delacruz 2008.12.21. 11:50:56

Ez a kód: BRS8A3-779L36-RAB28B

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.21. 12:43:53

a krumpliy kisutottrm margarinba
aztan olajban a csirket de ,imdkettot serpenyoben nem ebben a fritozban vagy miben
es minden OK
mindenki utazik, minednki happy
karacsony van
ma foci is lesz meg csarlibraun
mondjuk en dolgozok is kozben
deeeeeeeeeee
sose vegyetek el maerikai not ha az nem Mary

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2008.12.21. 13:08:52

Ha nyerni akarsz kukucskálj be hozzám. Csak kommentálni kell, és tiéd lehet a pendrive!
tudtad.blog.hu/2008/12/07/van_pendriveod

Ofélia . 2008.12.21. 14:30:25

Tudtad?:

Rajta van az EDE-post??.

Ha nyerni akarok akkor nem hozzád kukucskálok hanem a feleségem combocskái alá.

A szuper vacsi garantált.

Amugy van dugaszolós memóriám is, meg péniszem is.

Nem megmondtuk már, hogy a homár nem a REKLÁM és a POLITIKA helye??.

Mióta homározok ekkora fa@ságot még nem láttam!!!.

Ofélia . 2008.12.21. 14:36:10

Impega: Tekintettel az egészséges életmódra és a koleszterinszintünkre az asszonnyal: mi a véleményed a rántott csirkecomb libazsírban sütésével kapcsolatban??.

Mert mi ílyet teszünk.

Ofélia . 2008.12.21. 14:41:27

hagyma: Most egy fél életre elvágtad magad előttem.

Krumplit sütöttél margarinban????????.

Uristen mi lett abbol?, az ízéröl már nem is beszélve.

HHHIHHHETETLEN a vérnyomásom közelíti a kétszázat.

Ofélia . 2008.12.21. 14:44:48

hagyma: Légyszi megadni a szállodád nevét mert ha véletlen kinennék tudnom kell, hogy mit kell nagy ívben elkerülni.:)))

Ofélia . 2008.12.21. 14:48:17

hagyma: Remélem kikap a csapatod:)))

vércica 2008.12.21. 16:42:08

A közöskv az közös kávé?
Közös kvnak híg a leve!

maincoon © 2008.12.21. 17:11:04

Sziasztok, végre előkerülök itt a tegnapi fergeteges évzáró után... Nagyon jól sikerült, kaptunk bankjegyeket tartalmazó borítékot is :D

@Impega 2008.12.20. 19:06:13
"Azt olvastam a dolgozok 33 szazaleka szexel munkavacsin :D"
Hááát, basszus ... lett volna jelentkező. A dekoltázsom megtette a hatását. Meg a sok sör és pálinka.
Én rengeteg munkavacsin voltam már, de még nem szexeltem ott - legfeljebb utána otthon. Ez nagyon gáz??? :DDDD

jesszumpepi (törölt) 2008.12.21. 17:19:55

@ofélia

A libazsír finom,és egészségesebb,mint az olaj.

Ofélia . 2008.12.21. 17:49:28

maincoon: A jelenkező vállogatja.

De utánna otthon?.

Na lojális leszek tekintettel a dekoltázsodra. mivel a zoomolt része szép.

Kivételesen nem gáz:)))

staropramen 2008.12.21. 17:50:33

szevasztok
sztrovacsekek megvan még a merdzsó a parkolóházban?
A sütésről meg annyi, hogy szerintem minden egészséges, ha jól van elkészítve normális alapanyagokból.Valamikor a zsír volt az egészséges, utána az olaj , utána szűkítették a napraforgóolajra ,most legújabban meg a mangalicazsírról mondják, hogy a legjobb.
a kajálás egy szint felett már ízlés dolga , ízlésbeli dolgokról meg legfeljebb ordítozni lehet vitázni nincs értelme.
Néha én margarinon párolom a zöldbabot.kövezzetek meg érte, csak ne dobjatok dulván a padlóla.

Ofélia . 2008.12.21. 17:55:14

jesszumpepi: Még nem tértem magamhoz a margarinban sütött krumli miatt(ala hagyma)

Na ezért zár be diroit ezt még a maffia sem bírja.

Ugyanott kiválló lábszárcsontok és elsőrendü koponyák.

maincoon © 2008.12.21. 18:01:10

@ofélia 2008.12.21. 17:49:28

"De utánna otthon?"
a párommal, nem a kollégák valamelyikével :D

Tetszik ez a kajacsata :)
Már több ötletet is vettem innen, pedig nem egy receptfórum :)
Én még holnap dolgozom és keddtől aktív főzés-sütés, na meg takarítás.

Ofélia . 2008.12.21. 18:02:45

staro: végül is van némi igazság abban amit mondasz.

DE: vitázzunk inkább maincoon dekoltázsárol??.

Biztos gusztább mint bármilyen sült krumpli:))

staropramen 2008.12.21. 18:07:36

semmi kétségem, igazad van.Akkor hol itt a vita?
A dekoltázs is izlésbeli kérdés azon sem lehet vitázni.

Ofélia . 2008.12.21. 18:21:05

Valahol már leírtam de így karácsony előtt mégegyszer emlékeztetek mindenkit:

Kell egy bazi nagy pulyka, beletölteni egy kissebb libát, beletölteni egy kacsát beletölteni egy csirkét, beletölteni egy foglyot, beletölteni egy fürjet.

Minden madarat belüröl kell kicsontozni, hogy csak a husa és a bőre maradjon egybe.

Minden madarat a jellénél fogva fűszerezni( mintha csak őt sütnéd egyben).

Aztán jó erös spagival összekötni(jellemzően úgy működik mint mikor az asszony nyaralási bőröndjét csukja be az ember).

Az egész cucc kb 12 kiló.

A tetejére teszünk még sok szalonnát(mangalica) és mehet a sütőbe.

Sütési idő kb 6 óra.

Ja: és kell hozzá egy láda sör(2 üveggel locsolni 18 üveg a pociba)

Persze az első 4 órában alufólia alatt párolni!!.

Aki még konyhát csak a mamánál látott nem ajánlom.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.21. 18:48:28

@ofélia : Ezt a kaját már többen leírták, kíváncsi lennék... Arra is aki megsüti... Ügyes ember kell hozzá az mán igaz.

@Maincoon : OK, képanyagot várunk a dekoltázsról 8)

Szerencsére nálunk Karácsonkor nincs céges buli, csak évközben, barátnőméknél meg "lemaradunk" róla szerencsére... A múltkori annyira erőltetett volt hogy jaj.
Mondjuk volt 1-2 szép dekoltázs :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.21. 18:49:34

Jajj, viszont mindenkinek Boldog Karácsonyt, mert bizonytalanul leszek netközelben :/

maincoon © 2008.12.21. 18:55:52

ColT
neked is boldog karácsonyt! :)

kaja
mi is beszéltünk róla, hogy most ki kellene próbálni egy egészben sütött pulykát, de még nem is szereztünk, úgyhogy szerintem eltoljuk jövőre.

sajna nekem eddig elég rossz sütőm volt, mident megégetett. nyáron amikor költöztünk, akkor kaptam egy villanysütőt, iszonyatosan meg vagyok vele elégedve, egyik legjobb döntés volt, hogy ilyet választottunk.
szerintem bármilyen étel elkészítésénél egyik döntő tényező a jó sütő, ami nem teszi tönkre amiért órákat gürcöltél :S

sálas 2008.12.21. 21:20:08

szép jóestét kívánok!
hű, jól elment a téma az upc-től :)
és mindenki a karácsonyi kajákról írogat, miközben éhes vagyok.. nahát :(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.21. 21:48:48

ki is kapott vazze
hajszalnyi eselyunk marat a p[lay ofra
2interception a nergyenik negyedben
ma is csirke leszek kimargarizom a jenait, arra megy az ujkrumpli aztan a csirkecombok besozva majoranna valami kis paprika meg bors a tetejere ujkrumpli megint meg valami margarin
a felso kurmlpi ala teszek valamennyi hagymakarikat is
aztan a lufolia
nem melos es szeressuk

sálas 2008.12.21. 21:50:58

najó. mentem enni.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2008.12.21. 21:56:44

Szarfaszú banda ez a upc is. Ugyanúgy, mint a thome, tvnet és a többi fasszopó multi, akik ölni tudnának az ügyfelekért, de ha már aláírtál náluk, akkor le se szarják a fejedet.

GVH,Fogyvéd? Ugyanmár!? Kilóra megveszik őket. Kapnak 10 milliós bírságot? Röhely! Szánalom! Takony!

sálas 2008.12.21. 22:30:15

és így ünnepek előtt egy kis bolondság:
www.youtube.com/watch?v=BX8M09NBZ3g

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.21. 23:26:29

tulajdonkeppen egy targoncaval is ki lehetne hozni
ofelia profi targoncas

Mylady 2008.12.21. 23:27:10

Halkan kérdezem: ez már a karácsonyi poszt?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.21. 23:43:16

en csak a dekoltazsodra vagyok kivancsi
tolem lehet husvet is
raadasul Mary megint bekoltoztt a furdobe
sose vegyetek el amaerikai not

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.21. 23:47:01

most rakopgtam erre aszngya most ne za varjam mert a labat bnorotvalja
de en meg bepisalok
a csirkem viszont isteni lett

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.21. 23:49:10

el kell mondanom ofelianak az ujkrumpli igen jo kimargarinozott jrnaiban

csibenyussz 2008.12.22. 00:26:49

garantáltan sosem fogok elvenni amerikai nőt...
de magyart sem...
:P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.22. 05:59:08

ez megnyugtato csibe
bar a ferfiak nagy tobbsege imadja a leszbikus noket
nem tudom miert
bar en is
najo nem mindet nemelyik tenyleg tok ferfi

tulajdonkeppen a Mercit haggyuk ott
mi a xarnak kuzdenenk vele

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.22. 06:01:22

van eleg bajunk
bacc papucs
EDE
biztonsagi orok
Lakat T Karoly
Maryrol mar nem is beszelek
sose vegyetek el amerikai not

Ofélia . 2008.12.22. 06:01:28

hagyma: Mikor gasztronómiai katasztrófát láttam akkor azt hittem, hogy te margarinban csinálsz sültkrumplit.

Így már egy kicsit elfogadható de én inkább kivajaznám.

Egy kicsit arra emlékeztet mikor kérdeztem a sógornőmet, hogy vaj van e a háznál és ő igent mondott.

Mikor a felkészített kákabéllel kerestem a vajat " hát ott van a delma" ?????.

Myladi: Ha nem látok egy jó dekoltázst elintézem.

Csibe: Hála a magasságosnak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.22. 06:03:47

viszont azt mondta a csirkemre
hogy
fantasztik
4 combot meg is evett tehat lathatoan qrwa jol fozok-sutok
de amerikai not ne vegyetek el:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.22. 06:07:06

most dolgozik a memoriam
nem emlekszem van -e olyan igazi tea vaj
a zsirt 2 ev utan talaltam meg de agyon van homogenizalva
olyan olajat mint ami otthon vam 12 eve nem talaltam, azt a napraforgot

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.22. 06:09:16

itt kukoricabol van meg zoldsegbol
es Mary halaegnek alszik
es ofelia dogojj meg mert nagyon kikaptunk es ugy tonik eluszott a playoff:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.22. 06:10:44

mindez a fakken margarin miatt
es meg hideg is van

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.22. 06:19:18

mer egy igazi amerikai nonek 3 rossz tulajdonsaga van
-zabal
-vedel
-nem tud fozni
-ejjel lehuzza a takarot rolad
-hulye sorozatokat es vetelkedoket nez
-es ezeket olyen csodlatosan csinalja, hogy el kell venned

Ofélia . 2008.12.22. 06:39:41

Hagyma: Nálunk még létezik teavaj.

Itt figyel a hűtőben mivel ma vajas kenyeret fogok reggelizni pick szalámival.

Namármost: a margarin és a vaj között az a különbség, hogy az első alapanyaga befelé megy a tehénbe a másiké alul az Un. tőgyön távozik.

Az iz és a tápérték közötti különbséget a tehén okozza.

A margarin legnagyobb hátránya az,( a pocsék ízén kívül) hogy iszonyu mennyiségü koagulánst is tartalmaz mitöl olyan " finom" krémes lessz.

A csapatot sajnálom ez a tehén átka volt nem az enyém.:)))

Ofélia . 2008.12.22. 06:48:44

Aki a takarót lehúzza az egyébb minősített bűntettre is képes.

Még megissza a sörödet. BRRRRRRR.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.22. 06:55:38

az exnejem kuldott carolinabol gyulai kolbaszt
meg van belole
jovan marrgarinoso kenyeret en se eszek, de suteshez elmegy
a soromet rendszeresen megissza, de mindig O hozza
tegnap is hozott 2 pakkal pedig qrwa hideg van
en meg footballt neztem
szoval vannak jo tulajdosagais deeeeeeeeeeeeeesose vegyetek el amerikai not ha nem Marynek hivjak
az en Marymet persze felejcsetek L

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.22. 06:57:50

sose
kimaradt
mert hideg van
mi van a Mercivel?
EDE-rol nem is beszelve

Ofélia . 2008.12.22. 07:00:20

Gyulait carolinábol. Hát nem csodálom, hogy van még belőle.:)))

Ofélia . 2008.12.22. 07:04:11

Edét eddig 20 embernek küldtem el, a mercit már rég elvitték a méhes beszállítók.

Megmondanád a hideget emberi mértékegységben?? celsius.

Ofélia . 2008.12.22. 07:06:04

Ezek után: Ki lusta ma az UPC-nél:))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.22. 07:10:08

7 fahrenheit
qrwa hideg celsiuszban
de semmi kedvem most menni a googlira

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.22. 07:11:20

1 ora 12
megnezem anyam irt e valamit
aztan iszok meg egy sort oszt lecet

Impega 2008.12.22. 11:02:42

ofélia 2008.12.21. 14:36:10

Na az valami iszonyat finom lehet :p. Ez a velemenyem. en nem vagyok rantottcsirke, sultkrumpli ellenes. Mindent, csak modjaval. Ha mar ettunk egy fel csirket, akkor mar csak egy kicsi maglyarakas utana :D

Impega 2008.12.22. 11:04:56

maincoon ♀ 2008.12.21. 17:11:04

Ez annyira nem gaz ha nem a "munkat vitted haza" a parti utan :D:D:D

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2008.12.22. 12:21:31

Én sokmindent sütök margarinon

Ja, kimargarinozott tepsit megszórom zsemlemorzsával, belevágom minden krumplit, tejfölt, maradék spagettiszószt, kolbászt, tetejére fokhagymástejföl és sajtreszelék, fél óra a sütőben, és jobb mint a rakottkrumpli.

Személyes hősöm a Budai, aki két körtéből négyfogásos ebédet rittyentett :D

innovativnak kell lenni.

Amugy margarinlében sültkrumplival még nem probalkoztam, de adnék hozzá egy kupaknyi citromlevet, és nem lesz nehéz, lágyan majszolható.

hogy minden izlelőbimbód izguljon, hjetvegen rantotthushoz hasabburgonya, de a krumplit már elkapta a fagy a pincében, és édeskés lett kisütve. direkt jó volt :)

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2008.12.22. 13:01:28

maincoon ♀ 2008.12.21. 17:11:04

"Nem zavar, hogy a feleségem pornósztár, csak azt utálom, ha munkát hoz haza"
:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.22. 14:24:25

amugy a gyulai tenyleg tok magayar otthonrol jott
bar nemolyan mint fenykoromban
de komolyan kikened a jenait margarinnal, mehet ra minden xaar es jo lesz

b4zs1 2008.12.24. 19:31:13

baze ti nem ismeritek a csetet?
faxe nincs itt moderator, olvashatatlan az egesz komment resz

Dublin 2009.01.02. 13:48:56

bejle, szerintem a www.tippoldal.hu is akarnivalo. :)))
süti beállítások módosítása