Tékozló Homár

Drogokkal a tehenekért

2008.09.05. 19:00 | jackyll | 40 komment

A Homár nagy barátja a pszichedelikus reklámoknak (ha lenne tenger ideje, biztosan csinálna villodzó animgifet Lady Vakolatból), úgyhogy csak bátorítani tudja a reklámügynökségeket, engedjék szabadjára kreatívjaik fantáziáját. Ne féljenek a butaságoktól, a butaság a barátjuk! Az alábbi tehéngyógyszerreklámban egyesül az ufókísérletek ikszaktás hangulata egy debil szóviccel, amit az MGM oroszlánosból tehenesre konvertált logójával koronáztak meg. Állítólag Gát Görgy az utolsó pillanatban meggondolta magát és a Vuk 3 helyett legközelebb ezt fogja megfilmesíteni.

Olvasson tovább!

A töredékpercekkel trükköznek a mobilcégek

2008.09.05. 11:40 | jackyll | 155 komment

Tiboirnak eszébe jutott egy elég prosztó lehúzás, amin utoljára a 90-es években keseregtünk, hogy vajon miért percdíjakat számolnak a mobilszolgáltatók, amikor minden eszközük meg van rá, hogy tök korrekten, a fogyasztás alapján lehessen fizetni. Egyszer régen volt egy nagy másodperc alapú átálláskampány, de azóta az összes szolgáltató, így a Pannon is rájött, hogy az EU akármennyire faragja le a tarifákat, a töredékperceken lazán és észrevétlenül lehet kaszálni:

Nemrégiben leellenőriztem a Pannon Praktikum kártyás mobilomon, mennyit beszéltem adott idő alatt, és amikor kijött a végeredmény, majd fenékre ültem. Hogy miért? Mit gondoltok, mennyiért hirdeti a Pannon a Praktikum kártyás csomagot? Nézzétek meg itt. És íme, a számolásom, egyszerűen követhető, március 5-től május 26-ig 3:02.22 órát beszéltem le, egyenlegeim alant:

Olvasson tovább!

Re: Duplán fizetteti ki az ingyenes biztosítást a CIB

2008.09.05. 09:56 | ge | 59 komment

Viktor elkövette azt a hibát, hogy igényelte az akciósan az új számlához járó, ingyenes biztosítást, amit aztán duplán fizettetek ki vele. A történet folytatásában a bank elismeri hogy hibázott, de csak félig, majd újra megszivatja Viktort.

Fenti történetem azzal folytatódik, hogy viszonylag gyorsan megkaptam a korábban beadott reklamációmra a választ. Lényege az, hogy elismreik, a kolléganő a kártya igénylésekor félretájékoztatott, ezért elnézést is kérnek, de mivel éppen ilyen akció nem volt, ezért a kétszer kiszámlázott éves biztosítás díjból csak az egyikre (ami adminisztrációs hiba) jogos a reklamáció, tehát azt írják jóvá.
Olvasson tovább!

A jófej Tesco behallucinált Legót ad a vásárlónak

2008.09.05. 00:30 | jackyll | 152 komment

Béla minden eddiginél testenkívülibb élménnyel örvendezteti meg a Homárt és kedves olvasókat. Nem terméket cserélt neki a hipermarket, hanem egy meg sem vásárolt játékkal kárpótolta, amiért annak dobozán nem egy, hanem két starwarsos űrjármű szerepelt. A győri Tescón keresztül jön el Mária igazi országa? Ez már olyan, mintha külföldön lennénk.

A 6 éves unokaöcsém rendkívül bátran viselt foghúzást, ezért betértünk egy közeli Tescoba, hogy meglepjük valami aprósággal. Kreatív gyermekként természetesen rábökött a LEGO, a dobozban lévő játékmennyiséghez képest magas árú (3500 Ft-os) termékére. Megvettük neki. Hazafelé nézegette a dobozt és kitalálta, hogy az egyik játékkal ő fog játszani, a másikkal pedig majd én. Otthon azonban kiderült, hogy a (sértetlen) doboz csak az egyik játékot tartalmazza (naná, hogy az, amit magának választott). Az eset rettenetesen felháborított, mivel a csomagoláson nem szerepelt, hogy a kép illusztráció vagy hogy a másik játék (amivel nekem kellett volna játszanom) külön lenne megvásárolható. Lelkes homáristaként (fogyasztóvédőként) azzal a lendülettel visszamentem a Tescoba. Az ügyfélszolgálatos hölgy próblált elküldeni, de nem hagytam magam és felvetettem az estről egy jegyzőkönyvet.

Olvasson tovább!

Hűvösvölgyi út - talán jövőre

2008.09.04. 14:00 | jackyll | 55 komment

Városjáró kapott egy lesújtó levelet a II. kerületi önkormányzattól, miszerint legkorábban jövőre, de inkább 2010-re várható csak, hogy felújítsák a Hűvösvölgyi utat:

A Hűvösvölgyi út útfelújítására vonatkozó tervek  (a Budakeszi út Hidegkút között) elkészültek. A kivitelező személyére vonatkozó közbeszerzési eljárás folyamatban van. A Főv. Csat. Művek 2009. tavaszára jelzett még csatorna felújítást. Természetesen az útburkolat felújítására csak az összes közművezeték felújítását követően kerülhet sor! 2009. évben, legkésőbb 2010-ben az út burkolat felújítása is elkészül. (A Budakeszi út felújítása is szerepel a programunkban!)

Vizuálhorrorral a boldogságért

2008.09.04. 12:00 | jackyll | 142 komment

Gyurcsány Gergő a hibás, hogy ez a kép most mindannyiunk agyába beleégett. A Homár már boldog (hogy túlélte a sokkot), ki hitte volna, hogy ennyire egyszerű? Az ismeretlen szerző minden bizonnyal sosem hallott még a Fotosopról, mintha más újságokból ollózta volna össze. A kaszting agentet pedig rúgják ki.

Ma reggeli újságolvasás közben egy érdekes hirdetésre figyeltem fel egy helyi reklám lapban. Egyszerűen nem lehet mit hozzáfűzni, a kép magáért beszél. Nem teljesen értem mit keres egy ilyen táskás szemű nő egy vakolat reklámjában. A kép gyűrődéséért bocsánatot kérek, sehogy sem sikerült jobban kisimítani.

Bankkártyával nem megy az iTunes Store

2008.09.04. 11:24 | jackyll | 63 komment

Még mindig az Apple körül pörögnek a T. olvasók, azon belül ezúttal az iTunes Store paranormális fizetési rendszere akasztotta ki Szabolcsot:

Az iTunes store csodálatos haza elindulását egy kicsit beárnyékolja, hogy kizárólag hitelkártyát fogadnak el a regisztrációt során, egy olyan bankkártyát nem ami egyébként a világon mindenhol (többek között az Apple Online Store-ban is) használható. És mi a válasz... Váltsak ki hitelkártyát. Köszi.

Akit részletesen érdekel a levelezés az alábbiakban:

Olvasson tovább!

Visszasírja a MÁV biztosítót

2008.09.03. 13:33 | jackyll | 71 komment

Még egy hónapja sem szűnt meg, máris van, aki visszasírja a MÁV biztosítót. S.S. autójába július elején szaladt bele egy mávos, pénzt viszont azóta sem látott senkitől:

Július elején hátulról belémszaladtak, és Máv biztosított volt az okozó gépjármű, viszont nem a tulajdonos vezetett... Azóta megvolt a kárszakértői vélemény, okozói nyilatkozat, kéksárga... Először arra hivatkozva nem fizettek hogy nincs okozói. Amint azt megszereztem, arra hivatkoztak hogy a szekértői vélemény nincs lezárva. Van egy egyezségi összegük, ami épphogy eléri a 300.000-et, de ezt nem írhatom alá, mert gazdasági javíthatóságát még vizsgálják... Eltelt július, Máv megszűnt előrelépés nem történt. Amikor besétáltam egy klubelnöki EuTaxClassic baleset előtti értékbecsléssel, és egy javítási kalkulációval az ÁBE-hez benyújtani, hogy legalább valamit mozduljunk valamerre, akkor közölték velem hogy aláírhatom az egyezségi összegük. Megtettem aláírtam. Kérdésemre hogy ezt eddig miért tehettem meg, az volt a válaszuk hogy MÁV már nincs, felszámolást végző Kht.-nek átadják így az aktám, és ott eldöntik fizetnek-e... Tehát az aláírásommal elfogadott összeget nem garantáják hogy megkapom, ők nem is beszélhetnek a Kht. nevében ezen összegről, csak az aktám lezárása miatt írhattam alá...

Olvasson tovább!

Még perverzebb, anyukás reklámmal jelentkezett a Campona

2008.09.03. 11:42 | szily | 80 komment

 

Először csak ámuldoztunk azon - konrétan az Anya-fia erotikával reklámoz a Campona című posztban - hogy az ismert bevásárlóközpont titokzatos okból diáklánypornós öltözékben hetyegő mamával és zsenge fiacskájával próbálta odavonzani a vevőket az iskolaszer-vásárrra. Egyszeri, megismételhetetlen reklámtörténeti eseménynek tűnt a dolog. De persze megint nem nekünk lett igazunk. Ádám ugyanis újabb camponás reklámot fotózott nekünk, amin a fiú kicsit megnőtt, a mamája meg fistingmániás cheerleaderből dugni vágyó úriasszonnyá avanzsált. És itt még nincs vége a rejtélyeknek!

Olvasson tovább!

Vidám canossa-járás a T-pontok között

2008.09.03. 11:30 | ge | 43 komment

Miklós kérdése jó: ha minden adatot számítógépen tárolnak az ügyfélszolgálatok, miért küldözgetik A-ból B-be majd B-ből A-ba, ha az ő hiábjukból hetekig nem tudja használni a szolgáltatást? Válasz híján Mikós inkább szolgáltatót vált.

Látom, hogy sokaknak meggyűlik a baja a T-Mobile szolgáltatásaival. Barátnőmnek és nekem is problémánk volt velük, ami csúnya szakításhoz vezetett. Na nem köztünk, hanem barátnőm és a T-Mobile között. Mindenütt átvágják a fejünket, ígérgetnek, egyedül a Westendes T-Pont üzletvezető volt korrekt, fájdalomdíjként adott nekünk 5000 Ft levásárolható T-Mobile utalványt, csak a T-pontokban beválthatóan. Ha lehetne náluk kalapácsot venni akkor elkölteném. Történet alant az ügyfélszolgálatnak írt levelemben.

Olvasson tovább!