Jövőre a Homár életére esküszöm, hogy megcsináljuk a kommandót egy csapat nyugdíjassal, akik minden áldott nap felváltva fogják hívogatni az Intrum Justitia munkatársait azzal, hogy a kimutatásunk szerint rengeteg tartozásuk van nálunk. Hogy bír a csoffadt ügyfélszolgálatuk ilyet válaszolni - miután megpróbálták az előfizető halála után keletkezett tartozását örökösein zaklatás útján behajtani -, hogy fizesse be, majd próbálja meg leperelni az 5000 forintot a tartozás valódi tulajdonosán? Rendőrségen nyomja már fel vki ezeket a parasztokat zaklatásért, csalásért, meg biztos van még valami:
A történethez egy kis háttér: Szüleim 2002-ban elváltak, édesapám az új élettársával elköltözött, majd röviddel rá sajnos elhunyt. Új lakásában új élettársával az Invitel-től igényelt egy telefon-előfizetést, megtörtént a bekötés, halála időpontjában a vonalat már használták, illetve feltételezhetően az élettársa a továbbiakban is telefonált. Pár hónapra rá jött egy felszólító az Inviteltől egy megközelítőleg 5ezer forintos tartozásról. Ekkor Édesanyám felhívta a szolgáltatót, beszámolt az esetről, az ügyfélszolgálaton nyugtázták, valóban a tartozás így felénk nem jogos, bekérték a halotti anyakönyvi kivonatot, és ezzel az ügy el volt intézve. Legalábbis azt hittük...