A Homárnak mindig fogas kérdés, mi legyen a "döglött vombatot találtam a kacsamájkrémben"-jellegű olvasói beszámolókkal. Hogy is állíthatnánk, hogy vombat volt a májasban, ha nem mi magunk vágtuk fel a gyanúsan dudorodó húsipari terméket? Nem is szoktunk ilyet állítani, de a hitelesnek tűnő sztorikon persze szívesen csámcsogunk, már amennyire a szájszervünk ezt lehetővé teszi. Itt viszont konkrétan olyan esetről volt szó, amikor a Pizza Hut - ha némi huzakodás árán is - látatlanba visszafizette egy pizza árát, amiben állítólag csótányt talált Szajuri Szan, a Naiv Rovarszakos Ügyfél. Ez arra utal, hogy a cég legalábbis elképzelhetőnek tartotta, hogy a Tiroli pizzában tájidegen svábbogarak mászkáljanak. Vagyis feküdjenek döglötten. Ez azért tényleg valószínűbbnek is tűnik, minthogy Szajuri Szan cselesen megölt egy csótányt és aljas cselszövésből elhelyezte egy PH-termékben. Rovargasztronómiai beszámoló alant, legnagyobb erőssége az "internetes weboldal" kifejezés.
„A Pizza Hut megérinti az embereket a világ minden tájáról…" – olvasható a Pizza Hut internetes weboldalának bevezető soraiban. Valóban így van. Engem is mélyen megérintett, amikor a házhozszállítással megrendelt 6 szeletes Tiroli pizzából 2 szelet elfogyasztása után felfedeztem egy szépen átsült 'Blatella germanica'-t, ismertebb nevén csótányt.
Nem mintha vegetáriánus lennék, de ami sok, az sok! A másnapi telefonos reklamáció során fájdalomdíjként felajánlották egy másik pizza kiszállítását, de valahogy nem volt gusztusom élni ezzel a lehetőséggel… Nehezen, de többszöri felháborodott telefonálgatás után végül visszafizették az „extra feltéttel" készült pizza összegét…
Ez persze nem kárpótol, ha belegondolok hogy naponta százak rendelnek ételt egy olyan konyháról ahol nagy valószínűséggel nem tartják be az alapvető higiéniai szabályokat és nem figyelnek oda hogy mi is kerül a kemencébe és később az asztalunkra… Egy biztos: a történtek után messziről elkerülöm a Pizza Hut összes éttermét, és rendelni sem fogok tőlük!
Az utolsó 100 komment: