Tékozló Homár

Középkori televíziózás

2009.01.09. 15:05 | ge | 214 komment

Sixx ideges és mindjárt kiszakad a feje teteje az idegtől, mert a DigiTV-nél három napig tart valami, aki egy-két klikkel elintézhető lenne. Dühében hétfőn átmegy a T-csoporthoz, ahol majd szívhat tovább ugyanígy, nyilván.

DigiTV-előfizetőként, nem túl sikeres emberként próbáltam volna díjcsomagot váltani 2009-ben, telefonon, péntekeken délután, és persze azt hittem, hogy ez úgy meg, hogy engem beazonosítanak, én megmondom, mit akarok (HBO-t, melóhoz kellett volna vasárnap estére), ők meg bekapcsolják nekem, klikkol egyet a rendszerben, és kész, ráfrissít a kártyámra, a beltéri max. kikapcsolom a biztonság kedvéért, és van HBO-m.

Nincs, mert a XXI. században HÁROM munkanap kell ahhoz, hogy ezt elintézze az egyik legnagyobb hazai tévés szolgáltató. Mégis, mi történik ebben a három napban? Én leadom a rendelést pénteken, ezt pénteken Gizike I rögzíti a renccerben, ami szombat-vasárnap nem működik, mert csak. Hétfőn Gizike II képernyőjén is megjeleni hogy mit akarok, ő ezt kinyomtatja, aláíratja a főnökével, beteszi egy borítékba és elküldi nekem. Kedden pedig bekapcsolják. De miért nem lehet bekapcsolni pénteken? Aztán küldözgetni a szerződést? Sebaj, ha nem kell a pénzem, elviszem máshová, hétfőn azzal kezdem a napot, hogy lerángatom a kibaszott tányérjukat a tetőről, és átmegyek szívni a T-csoporthoz.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.10. 13:17:03

@staropramen: Jelena nem kap ebédet, csak reggelit, meg vacsorát. Egy élsportolónak vigyázni kell a vonalaira.
Egyébként elő méltóztatott jönni végre:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.10. 14:45:07

@ColT: hat ihem ehu olyn hylue kuhizhatos foreelnem alidt mellettem
dpity
a fekara nem emleksem, meh komaban ;ehettem

hae rameoeehust azt nem tud, de az tenyleg hihetetlen volt hpgu 3 napih el sem mozdult mellolem, fzok is na paprolaslrimp;iy
lrhrt azt sonkaval mrt votdli ninx=cd itthon?
azyan facsarok friss narancsot

Dervenkál Egon 2009.01.10. 15:05:50

Na akkor írok egy fűzfánfütyülőset. 15 évvel ezelőtt volt valami nagy boxmeccse (asszem még tyson papa). Akkor épp Londonban voltam. Haver közölte, hogy ő meg akarja nézni tv-be. Igenám csakhogy a közvetítés olyan adón jött, ami külön fizetős.
Telefon a cable company-nak, hogy márpedig nekünk ma este muszáj boxot néznünk. Mondták jó. És a meccs előtt fél órával aktív volt a fizetős csatorna. A meccs után pár perccel meg újra hangyamozit kaptunk.
Hó végén jött egy számla 1 órányi adásnézésről, ami akkor elég durvának tűnt 15 fontért.

De lehet, hogy azóta az angolok is várnak 3 napot az HBO-ra.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.10. 15:31:11

hej tivadar, vazze, próbáltam rájönni melyik nick a fiadé, de senki nem írta, hogy apám meghalt:)))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.10. 15:37:46

azé minden eshetőségre Marynek mutasd meg a homárt, hogy időben tudjam postázni a koszorút!!

remélem már minden ok, küldök ezennel neked egy virtuális húslevest (gyógyleves), és T.macika is pusszant (már nagykorú lett!!!)

Átlagarcú 2009.01.10. 15:52:45

@Nálunk meg itt Tarpán: nem lennék Jelena helyében. Ilyen szívtelen embert!
Még fel fog jelenteni a Mancs alapítványnál. Meg is érdemelnéd:))))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.10. 16:05:15

@sellina: Hát igen így kell ezt. Ha ők csak szolgáltatgatnak, akkor megoldja az ügyfél okosban.

@mamapicilánya: A fia nickjét egy másik fórumon tudom :)

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.10. 16:07:23

@sörecet: Te csak ne véggyed! Súlyosan visszaél a helyzetével és az ősi törvénnyel: az ember nem öli meg azt az állatot, amelyiknek nevet adott.
Úgy látszik, nem tanult Brusznyiczky(gádzsér) példájából, akinek a vége felé már annyira kinyílt a csipája, hogy az ágyunkba is befosott. 5 óra sötétzárkára ítéltem. Rólam tudni kell, hogy nem a fenyítő, hanem a megengedő nevelést részesítem előnyben. Ebből következik, hogy nem is volt az ítélet végrehajtására alkalmas helységem. Faute de mieux a gázsütőt alkalmaztam. Természetesen kis lángon. Nem vagyok én szadista.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.10. 16:07:37

@mamapicilánya:
a fiamnak ki lettt adva, hogy a hmart ertesitse
d az a;;aptom csak dilyos volt es nem eletvveszelyes
es a gyogulas teljes s veglehes
nem ebben fgk bemrdelni

FINTA EDE B.FÜRED 2009.01.10. 16:14:15

JÓPOFÁSKODNI TILOS!!!!
Szerintem ez a tirpák fizetett jópofa (jól pofán kéne vágni ) FONTOSSSSSS!!!!

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.10. 16:22:33

Azt elfelejtettem mondani, hogy Jelena mindenórás várandós. Ha egyetlen tarka malaca is születik, vagy ha csak egy szál fehér szőre lesz, azt a malacot Finta Edének fogják hívni. A korcsnak hozzáillő nevet kell adni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.10. 16:26:33

ja ez itt USA de 3 nap siman kell ilyesmihez
ha elromik es nem valami szelfijar miatt szakad le karmi es latjak bent hogy nincs jel akkor kijonnek aznap
ilen csomagvaltast meg ilyenek azokat illik ala is irni
mongyuk ha valami fntos filmet akarok megnezni es mincs az ingyenes kinalatbanakkor megveszem innen helybol ha mar tul van a dvd a fel even, beutom a lartyaszamom, oszt hagy szoljon

deputy sheriff 2009.01.10. 16:33:55

@hagyma:
Ja es a Room Service sem volt rossz, agyhoz viszik amit a menurol rendelsz, mikozben lognak ki beloled a csovek. Ingyen csapviz viszont hozza.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.10. 16:42:05

@deputy sheriff:
hat gondolom etlap otthon is van
a vizet azt csereleik rendszeresen
de a rndes kjahoz mindig van gyumile

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.10. 16:52:10

@hagyma: "nem ebben fgk bemrdelni"

hát nem is, majd a nyáron ha megyünk robogóval Füredre, egy kék szalag fog a nyakadra tekeredni miközben a bogratschból készült bukósisak a szemedre csúszik és nekihajtasz a a műemléki környezetben álló "vendégháznak"

sellina 2009.01.10. 17:06:18

@ColT: Szerelőkkel szeretek jóba lenni, amikor a digit szerelték a lépcsőházba egyet berángattam a lakásba, hogy segítsen már polcot fúrni... :)

kisgalád 2009.01.10. 17:11:51

@Nálunk meg itt Tarpán: Ezt azonnal hagyjátok abba! Vegetátiánus vagyok, még a narancsot is lelkifurdalással facsarom ki!

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.10. 17:12:19

Az őszön a zasszony is berángatta, még jó, hogy időben hazaértem és a téli tüzelőt is felvágattam vele. ...hamáeccer ott vót. ...nemigaz?

kisgalád 2009.01.10. 17:13:55

Ja, akartam írni, hogy cornwall, még szerence, hogy előbb végigolvastam.:)

kisgalád 2009.01.10. 17:16:41

@Nálunk meg itt Tarpán: Mondanám, hogy ha lesz foltos örökbe fogadom, de anyám tuti agyonvágna. Mármint engem, nem a malacot, mert az állatokat ő is szereti.:)

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.10. 17:19:30

@kisgalád: Akkor azt már el sem mesélem, hogy hogy járt Nyikita,(öreg kecske) aki nemcsak a sót, hanem a háromfázist is megnyalta.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.10. 17:20:10

@hagyma: Hát nem vennénk jó néven ha csak úgy itthagynál minket :D

Étlap? Itthon? Kórházban? Régen voltam, de nem rég vezették be azt hogy egyáltalán többféle kaja legyen (tehát ne napi egy hanem 2 menü).
Na jó a csapvíz talán ingyé' van.
Csak nehogy valaki kiszámlázza a TBnek.

@kisgalád: Szokj rá a fotoszintézisre... :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.10. 17:55:03

hat menu csak egy van azt eszik mindenki mar ha nem igenyel kulonlegeset, cukros ilyesni
na nem kell extra etlapra gondolni
par leves slatak szendok hasab meg kieheszitok
hat ha mar ugyis van konyha
ersze ez nem ingyert van

jovan mamapici, d lotte kisfaszenesezzunk egyet 14 orakor

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.10. 17:59:18

ha hazamegyek mercit fogok berelni
automatat
mer mary szerintem nem is tud manualisat vezetni, de ha felbred megkerdezem, mermost ledolt reggeli utan, isteni toast csinalt, mint mondta elleste tolem
en paprikaskrumplit akarok de nem bohratschban, de mindig elrntom
talan ma nem

kisgalád 2009.01.10. 18:03:30

Hogy a posthoz is hozzászóljak. Nekünk Digi van és jó. Viszont a gázzal gond van. Hiába tekerem feljebb a konvektort csak nem akar melegebb lenni. Azt hiszem szolgáltatót váltok.
Ez FONTOS! Már csak azért is, mert, ha nem lesz sürgősen melegebb, a macskák a lenyúzott bőrömmel fognak takarózni. Bár lehet, hogy el kéne vinnem őket egy fertődi hétvégére, aztán megbecsülnék ami itthon van.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.10. 18:08:55

@hagyma:
a mercy marynek kell, mi robogozunk

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.10. 18:14:07

@hagyma: Itthon szerintem ez már luxusellátás lenne...
Van egy fogadásom hogy a 90-es évek eleje (akkor voltam utoljára kórházban) óta nem nagyon változott a kaja minősége. Szerintem arra még te is emlékezhetsz :D

@kisgalád: Sok sikert a vezetéképítéshez. Felárért elhozzátok erre is? Itt távhő van de rohadtul nem fűtenek rendesen.

kisgalád 2009.01.10. 18:27:39

@ColT: Már nem kell. A dögökkel alkut kötöttem. Egyik jobbról, másik balról, egy az ölemben, mindünkre sátorként borul a mikroszálas takaró. Üdvözlöm Ukrajnát!
Tarpa: Az ólban melegebb van mint egy fertődi vendégházban? Mert ha igen megyek, ha meg nem akkor Jelena azért jött elő későn, mert Homárpostot írt. (És nem ér megírni, hogy vemhessége miatt hisztis!)

staropramen 2009.01.10. 18:29:42

@tarpa
tegyél le az edés névadásról. nem kell azt a malacot azonnal vérig sérteni.

ArnoldS 2009.01.10. 18:34:55

DIGItévét rendeltem.
Én hülye.
Dec 10.-én
Karácsonyig tutirabeköttyük mondták vala.
Le is mondtam a TV-t, na azóta is jönnek, van 1 szobaantennám...
Itt Szabolcsban, még a telefonjukat is 2 hétbe került kideríteni, mert az emilemre annyi volt a reakció, hogy hívjam fel az ügyfélszolgát, ami persze 1 droid.

fasza kis cég.

Azt mondták, Márciusig nem kell fizetni, de nem hittem, hogy addig be se kötik...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.10. 18:38:14

@ColT:
hat en otthon egyszer voltam korhazban, mikor megszulettem, de latogatobann azert voltam
az erdekes az volt hogy lesnek minden kivansagod, a dokik is nyltak normalsak
mongyuk itt egy nover megcsinalja a havi 4 k-t dollarban
olyan olajozottan megy minden
erdekes volt
de aze itthon jobb vegre

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.10. 18:49:13

mekkerdeztem Maryt csak automatat tud vezetni
gndoltam mongyuk

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.10. 19:07:34

@ArnoldS: Most őszintén, lemaradtál valamiről? Karácsonykor nem is kapcsoltuk be a TV-t. Amúgy persze hogy márc.-ig nem kell fizetni, ha addig nincs TV :D

@hagyma: Na akkor örülj hogy a magyar kórházakat kihagytad :D
Az Orange Country Choppers egyik részében van hogy eljönnek Európába valami meghívásra, és kézi váltós kocsit kapnak, anyám, az 5 amcsi mit szerencsétlenkedik :D Egyik vezet, a mellette ülő vált, rendszeresen elfelejtik a kuplungot :D

@kisgalád : A gáz már eddig is krtikán aluli minőségű volt :/ A macsek mint fűtőelem, nem is rossz :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.10. 19:12:19

@ColT:
hat mindenkinek meg kell tanulni a valtogayatast, O meg eleteben nem t\ult olyanban 30 eve vezet nem is rosszul, autonataval, mmert kenyelmeebb amugy
sokkal
mar en se mennek vissza manualisra
mikor loszor vezettem milyeneket fekeztem mert kup;ungolni akartam hehe

jön Pipacs bácsi a nagykéssel, trallala 2009.01.10. 19:25:09

a sztori valami isteni!
en mar kicsit unom a hagyma pocs dolgait.
de ez nem vaqltoztat semmin.

kisgalád 2009.01.10. 19:30:10

@ColT: Ráadásul megújuló energia.:)

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.10. 19:39:15

@kisgalád: Az ólban jó idő van, mert a körülményekre tekintettel becsavartam két ilyen piros infra vagymi lámpát. Jelena nem mozdul alóla. Meg a bejáratra is tettem egy kimustrált szőnyeget.

kisgalád 2009.01.10. 21:01:24

@Nálunk meg itt Tarpán: Akkor megyek. Bár így a macskákkal a takaró alatt nem is olyan rossz.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.10. 21:32:32

Rendeltem egy pizzát a Donpepéből, de nem volt benne csótány. Hol lehet panaszt tenni?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.10. 21:52:26

@megélhetési sünöző - Sün az élet!:
en meg elkezdem a paprikaskrump;it mer kon a mecccs
a csotant beszerzese malam is gond de HBO=m van

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.10. 22:14:21

@megélhetési sünöző - Sün az élet!: Csótány kapható lerobbant szállodákban, kollégiumokban.
Itt az albérletben nincs, de a ház pincéjében akkorák vannak hogy 1 elég lenne 1 pzzához.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.10. 22:18:22

@ColT:
amerikaban vannak a legnagypbb cstnyok, klonosen floridaban volt szerncem hozzajuk
nem pizzaban

Tomi Papa 2009.01.10. 23:06:36

A T-Csoport - személyes tapasztalatok alapján - hatalmas szívás. A "kedvencem" az e-mail-en történő kapcsolattartás, illetve a telefonos ügyfélszolgálat. Mostanában azzal töltöm szabad perceimet hogy a telefonos ügyfélszolgálat munkatársainak beszámolok a T-Csoport újdonságairól...Ők nem mindig tudnak róla, és ez különösen vicces...Szóval gondold meg...:)

Ofélia . 2009.01.11. 07:34:58

@mamapicilánya: 2009.01.10. 15:37:46

A koszoru árát már rég elittuk(nem is emlékszel)2009.01.10. 16:52:10

Nem fog nekimenni a bográtshon likat vág és dart véderkén az energiával(amik a csövekböl jönnek) felégeti az egész kócerájt:))

Lelki szemeim előtt egy NAGY faszenes (tekintettel a gerendákra) kezd kibontakozni:)))

Ofélia . 2009.01.11. 07:45:25

@hagyma: 2009.01.10. 22:18:22

Azokre a szép 7 centisekre gondolsz??

Ajánlom söréttel lőve tört burgonya körettel.

Ofélia . 2009.01.11. 07:49:28

@megélhetési sünöző - Sün az élet!:
Azt te csak hoszed, hogy nem volt a don pepében:))

Nem voltak a kolbásznak ízelt lábacskái??.

Én már találkozta ilyennel.

neet 2009.01.11. 08:16:46

@webster: "Ha Tamitange, az mindent megmagyaráz" :) Ismerős?
Hagyma,
én bírlak, de már nem bírlak érteni. Már nem H-ban vagy, de még hanyattfekve gépelsz? Jobbulást.
neet

sixx · http://comment.blog.hu 2009.01.11. 08:19:12

nu, az értelmi fogyatéos és/vagy bejegyzést nem olvasó gyökereknek akkor elmondom mégeccer, hogy világos legyen. vasárnap este/hajnalban lesz egy műsor az HBO-n, a Golden Globe-díj átadása (guglizzad, ha nem tudid, mi az), amit meg kellett volna néznem élőben, közben írnom róla, élőben, tehát az utána letorrentezem dolog nem kóser, mert ÉLŐBEN kellett volna írnom róla, és ehhez feltételeztem azt, hogy majd én csak telefonálok, ők meg átraknak egy magasabb díjcsomagba, mint ahogy pl. a mobiltársaságok azonnal át tudnak kapcsolni, sőt, amig upc tányéros voltam, ott is ment ez, telefon, klikk, frissít, megvolt az hbo. ezért mertem ideges lenni. és most szarjatok sünt, aztán baccpapuccsak kenjétek szét a leszakított ajtón, amit majd laptopra cseréltek a roby g-bótban.

The Good Boy 2009.01.11. 09:01:16

@sixx: Hú, itt valaki nagyon durcás ma reggel. Nem aludtad ki magad?
Soha semmi közöd nem volt a homárhoz? (dehogynem itt dolgozol/dolgoztál) Tudhatnád, mit kap itt az user az olyan bejegyzésektől, hogy kell a hbo a munkámhoz stb. Jó homár exdolgozó/olvasóként tisztába lehettél volna vele, hogy az ilyen szöveggel, mint a fenti, vagy a megyek a tréhez dumával, gyakorlatilag pofonokért jöttél ide. És ezzel minden posztolónak illik tisztába lennie.

The Good Boy 2009.01.11. 09:03:05

mielött belémkötsz: az itt dolgozol/dolgoztál az index (blog)birodalomra lett értve, nem magára a homárra! Kéretik nem sünt szaratni érte

dixidixi 2009.01.11. 10:09:30

Ügyes ember ingyen tölti le az internetről a DigiTV kódjait...

Átlagarcú 2009.01.11. 10:19:12

Újak hiányában átolvastam újra a kommenteket.
Tarpa: "Faute de mieux a gázsütőt alkalmaztam."
...azért csak kibújik a szög a zsákból. Engem gyanúsítottál meg, hogy bőcsész vagyok. Ilyent, amit Te írtál, fehérember nem ír le. Csak bőcsész. Teszed nekünk itt a tanyasi parasztot.
Nem baj, csak úgy mondom...
A mondat a Te szádból úgy kellene hangozzon, hogy: nincsen sufnim, oszt bebasztam a spórba.

Átlagarcú 2009.01.11. 10:21:26

@dixidixi: " Ügyes ember ingyen tölti le az internetről a DigiTV kódjait..."
Mifelénk az ilyet nem ügyesnek, hanem tolvajnak nevezik.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.11. 11:08:09

@sörecet: jajmá! ennyire a szívedre vetted? Került a lyány által a házba egy könyv. az a címe, hogy Felsőoktatási felvételi tájékoztató.
Utánanéztem benne a bőcsésznek, csak hogy tudjam mi az. Nem akkora szégyen az.
Azzal a sütődologgal meg az a helyzet, hogy nem tudtam hirtelen hogy kell írni helyesen. Mert, ha azt írom véletlenül, hogy lyobb híján, akkor azé csesztetnétek. Nem kell ebből ilyen messzemenő következtetést levonni.

Attee 2009.01.11. 11:23:43

Hagyjátok szegényt, elég baja van neki:)

Menj át a técsoporthoz, majd megtudod, mi az igazi szívás...visszasírod majd a három munkanapot:)
Csak akkor már késő lesz, mert aláírtad a 2 évet...


Azért nekem is kellene olyan munka, amihez szükség van a HBO-ra:)))) Jól fizetik legalább?:)

Nagy az Isten állatkertje...

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.11. 11:24:56

ja, azt elfelejtettem, hogy a Kenyeres Banditól tanultam, akkor amikor eccer fél pár gumicsellóban jött be a kocsmába. Mondom neki, hogy mé, erre mondta ő, hogy: Faute de mieux

kulup 2009.01.11. 11:30:48

@sixx:

Eszembe se jutott volna csak ezért HBO-t rendelni. Aki nem talál a neten live stream-et, az meg is érdemli. Esetleg fizetsz érte 5 dollárt, ha tuti megbízhatót akarsz.

Átlagarcú 2009.01.11. 11:46:59

@Nálunk meg itt Tarpán:" ja, azt elfelejtettem, hogy a Kenyeres Banditól tanultam, akkor amikor eccer fél pár gumicsellóban jött be a kocsmába. Mondom neki, hogy mé, erre mondta ő, hogy: Faute de mieux"
Ezért feljelentettelek a Napi szóvicc blogon.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.11. 12:05:27

@kulup: Na én is ezt üzenem a kedves kollegának... Meg hogy azért előre lehetett tudni hogy lesz GoldenGlobe-os műsör... Esetleg nem előtte pár órával kell rendelni, ha már ismerjük a magyar szolgáltatókat...
Amúgy a liveblog is rettenetes fontos dolog tényleg, aki akarja az menézi azt a szart, aki nem az meg nem fogja még olvasgatni is hogy a sztárocskák mit fosnak össze.

Trejo 2009.01.11. 12:20:56

@sixx: Te niemand! Először beírsz küldesz egy történetet, amiből csak az derül ki, hogy egy nagyképű türelmetlen pöcs vagy, aki nem tud előre gondolkodni, aztán emberkedsz. Ilyen egy bölcsész-újságíró-asszisztens-helyettes. SZÁNALMAS VAGY!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.11. 12:49:49

@neet:
mar itthon vagyok es lecsereltem a klavit
sokak oromere
meg egy het labadozas

Fanatikus Oltás 2009.01.11. 14:19:22

@UnitedParcelService:
1. igazad van
2. a digi nekem bejött, eddig két nap nem volt net (egyszer), a tvcsatik néha estefelé nem mennek, csak fekete képernyő az adó helyén, a telefon hol volt, hol nem volt, mint a mesében.
Összességében a három szolgáltatásért együtt fizetek 6200 + telefonálási díj, mert a telo alapban ingyé van náluk és egy ajándék készüléket is hozzámvágtak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.11. 18:10:34

De lelaposodtunk :)
Mindenki sörözni ment? :D

Én oda lépek záros határidőn belül :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.11. 18:30:21

@ColT:
kezdodik a Giants meccs
sorrel persze
nem kellett megrendelni adjak orszagoson

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.11. 18:32:35

Sixx ideges és mindjárt kiszakad a feje teteje az idegtől

ez nem egy Pulitzer-díjra érdemes megfogalmazás, az tuti.

Suxxxx!

ÚJ POSTOT!!!!!!!!!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.11. 18:42:57

De most komoJan, egész hétvégén ezt a LYaLY de gagyi postot kellett olvasgatni, a türelmetlen maLYommal! LYól fog LYárni ha átmegy Tréékhez, és mi is LYól LYűrunk, mert maLYd írogatLYa a LYobbnál LYobb postokat! Hogy a Tré 5 perc alatt nem törölte ki a fenekét, és hasonlók! LYaLY! SúJos!

ÚLY POSTOT!!!!!!!!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.11. 18:44:26

Volt egyszer egy postíró,
Digi TV-nél volt előfizető.
Nem volt velük megelégedve,
Úgy döntött, hogy átmegy a tréhez.
Minden versben fő a rím,
Mici mackó hokizik.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.11. 18:46:31

Én már nem bírom,
Ezt már nagyon unom,
Lapos az életem,
Valaki vigyen innen el...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.11. 19:08:25

A Homo homaricus nevű emberfajról

A Homo homaricus Jó napot! helyett Szarjon sünt!-el köszön. FONTOS, hogy sikeres ember,aki baccpapucsot, Zara bőrdzsekit és Helly Hansen gatyát hord. Mercije van, amivel a Szervita téri parkolóházban parkol, majd görgős emelővel és kutyával távolítja el onnan járgányát, amelyben Alfatex
bőrhatású üléshuzat van. Irodájában Ikea széket találunk. Fontos elfoglaltságai közé tartozik az EDÉzés. Szabadidejében elsőzik, vagy borhotelekbe jár, esetleg csapvizet kér valamelyik kávézóban. Külföldre
Wizzairrel utazik. Néha elmegy az Electro Worldbe ciciket zoomolni.
Türelmetlen fajta, és ha 3 nap alatt nem kötik be neki a munkájához elengedhetetlenül szükséges
écsbijót, akkor felváltva anyázik, illetve postol. Cserepes virágaiból apró fehér lények másznak elő.
Manócskáját kék színű nyulak vizsgálgatják, méghozzá traffipax felszereléssel. Dugni nem tud, mert
nem néz ki 18-nak, ezért egy multi sem hajlandó kiszolgálni őt sexuális termékkel. Karácsonyra olyan dolgokat kap, amikről nem tudja, hogy mi az. Ő viszont betépett tolókocsis nagyit ajándékoz. LCD tévéje képernyőjébe beleég az RTL logó. Viszont hisz benne, hogy ha Braco eleget nézi, akkor egy idő utána eltűnik majd. Addig is elszórakoztatja magát különféle ügyfélszolgálatok hívogatásával, esetleg
az aktuális Reders Digest küldeményét bontogatja. Ebédre pizzát eszik, és szétDASSZA az ideg,
valahányszor csótányt talál benne. Várja az új posztot, mert elsőzni akar, és amúgy is unja a banánt.

jesszumpepi (törölt) 2009.01.11. 19:35:24

Na kérem szépen.A homo homaricus annyiszor olvas sünökről és kék nyulakról,hogy azzal álmodik,amint eme élőlények egymással sexuális életet élnek.

Szerény személyem álmodta ezt,pedig csak egy fél unicumot ittam este.

jesszumpepi (törölt) 2009.01.11. 19:37:13

Ráadásul bölcsész vagyok,melírozott szőke tincsekkel a hajamban.

Szerintetek vegyek egy ásdelmagad-felszerelést?Vagy ráér az később is?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.11. 19:37:59

@jesszumpepi: A fejlődőképességre (Hoározás :) )való tekintettel, ne vagyél :)

jesszumpepi (törölt) 2009.01.11. 20:07:24

@ColT: Szavaidat úgy értsem,hogy aki homározik,annak elnézhető hogy bölcsész?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.11. 21:13:52

De pasi vagy? Mert egy pasi melírozott szőke tincsekkel, háááát... :-S

sellina 2009.01.11. 23:12:40

Juj, nekem is van vámpírom, ismerem a bitefightot. Szabadidejében sün tenyésztő germanisztikát tanuló bölcsész. Persze csak a koporsóban.. :)

sellina 2009.01.11. 23:20:11

@megélhetési sünöző - Sün és sünhődés:
Ez nagyon tetszett :)
Na húzok én is aludni, hátha holnapra elmúlik ez a 3 napos digi őrület...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.11. 23:55:09

@ColT: Ráckevénél még nem éltem, még csak egy kósza perverz gondolat voltam csak...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.11. 23:56:56

csak egy szóismétlés volt csak a mondatban csak :-DDD

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.12. 00:03:28

Azt mondtam már, hogy tegyetek ilyen görgős emelőt a kutya alá?

És azt, hogy ÚJ POSTOT AKARUNK?????????

jesszumpepi (törölt) 2009.01.12. 03:22:53

@megélhetési sünöző - Sün és sünhődés:

Te se állsz messze a bölcsészségtől.
Kijavítod a szóismétlést.

És jó a nicked :-)

hubert1975 2009.01.12. 09:16:43

ebben az a homár, hogy az index vezető tvkritikusának péntek délután jut eszébe, hogy hoppá, vasárnap goldenglobe. Digi szar, de azt nem gondoltam volna hogy sixx ennyire hülye :P

facsipesz 2009.01.12. 11:49:08

Te, ember, szerintem a legjobban teszed, ha dühből átmész a t-csoporthoz.

Akkor nem kell három napot várnod a pornócstira se. Egy hétig fog tartani:)

Részletekben: Előszöris kezdd el lemondani a digitv-det, aztán igényeld meg a t-home-ot, és ha minden jól megy, egy-másfél hónapot várj rá, míg bekötik. Csak gratulálni tudok neked, amiért ezt megírtad, meg annak, aki ezt közzétette. Hiszti.

facsipesz 2009.01.12. 11:51:25

Te, hagyma, neked lecserélték a billentyűzeted? Vagy részegen irkálsz? Vagy elnyaltál egy bélyeget? Kicsit nehéz dekódolni, mi akar átjönni a túlpartról..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.12. 12:02:10

@facsipesz:
ah szar volt a klavim csak utottem vertem, most mar kicsereltem, igy csak a szokasos elutesek maradnak meg
sorry

helianthus 2009.01.12. 14:08:21

@ColT: Azt én sem tudom, de sixx 4215 postot írt, és ez sok mindent elárul. Én ennyit még nem olvastam! Nemhogy írni. Csak bőcsész skeptikus lehet.

Blokkolnám 2009.01.12. 16:49:38

Mit pattogsz, hogy 3 nap volt?
Nálam:
Vadiúj társasház, egyetlen szolgáltató akinek a rendszerét lehet használni. Na ki az? Tréhóm.
1 hónapja írtam alá velük, de b@sznak kijönni. Akkor kapok idegbajt, ha egyet kattint a szerelő és lesz adás. Elvileg minden ki van építve, fúrnia sem kell...

Danner (törölt) 2009.01.13. 08:18:45

Egyetértek a cikk szerzőjével.

Sztori: költözés odébb 100 méterrel, korábban net kábelen UPC (akkor még nem volt Digi), TV pedig Digi parabolán.

Szerdán este beszéltem telefonon UPC, mondom ember elköltözött, kábel benn van új helyen, te jönni, internet bekötni. Mindez karácsony előtti héten. Hát internet csütörtökre működni, picit bácsi dolgozni, rendszer működni(még a laptopot is be akarta állítani külön).

Na, akkor Digi biztos ugyanígy. Még csütörtökön bemegy délelőtt központba. Kéri: csókolom, digi innen el, költözzön odébb 100 méter, kábel a házban, tessék karácsonyig megcsinálni.
Néni: először ott felmondó nyilatkozat, majd itt új szerződés. Hát legyen. De január 9 előtt nem számítsak rá. Tessék?
Mondom karácsonyra. Felejtsem el. Komolyan? Komolyan. Hm, ok. Amúgy meg akkor hozzam be a tányér a fejjel, meg minden szarával. Kérdem komolyan gondolja? Hogy én másszak ki a 3.-ról és szereljem le? Erre oldalra bök: mások is behozták. Aha....
Akkor kérem a szerződésem totális törlését. 2500-ért kijönnek és leszerelik. Óóó, persze fizetem...na akkor adjak számot majd szólnak és gyünnek leszerelni. Ennek több mint 3 hete. Nem jöttek azóta se. Ja, amúgy ha nincs meg irányító(5000), kábel(az a 80 centi 1000-ért), beltéri doboza(!)(500-ért) akkor majd fizessem ki. Hát akkor szépen húzzatok a picsába!

UPC felhív, dobjatok akkor ugyanazon a kábelen TV-t is. Kérdésük: és + 50 ft-ért gyorsabb net, mert a TV miatt akció? Legyen. Én kábel összeköt bent lakásban. Pénteken délután TV bekötve. Nem is zaklattak semmivel. Ennyi.

Ugyanannyit fizetek mint korábban a 2 szolgáltatónál. Most akkor?
süti beállítások módosítása