Sixx ideges és mindjárt kiszakad a feje teteje az idegtől, mert a DigiTV-nél három napig tart valami, aki egy-két klikkel elintézhető lenne. Dühében hétfőn átmegy a T-csoporthoz, ahol majd szívhat tovább ugyanígy, nyilván.
DigiTV-előfizetőként, nem túl sikeres emberként próbáltam volna díjcsomagot váltani 2009-ben, telefonon, péntekeken délután, és persze azt hittem, hogy ez úgy meg, hogy engem beazonosítanak, én megmondom, mit akarok (HBO-t, melóhoz kellett volna vasárnap estére), ők meg bekapcsolják nekem, klikkol egyet a rendszerben, és kész, ráfrissít a kártyámra, a beltéri max. kikapcsolom a biztonság kedvéért, és van HBO-m.
Nincs, mert a XXI. században HÁROM munkanap kell ahhoz, hogy ezt elintézze az egyik legnagyobb hazai tévés szolgáltató. Mégis, mi történik ebben a három napban? Én leadom a rendelést pénteken, ezt pénteken Gizike I rögzíti a renccerben, ami szombat-vasárnap nem működik, mert csak. Hétfőn Gizike II képernyőjén is megjeleni hogy mit akarok, ő ezt kinyomtatja, aláíratja a főnökével, beteszi egy borítékba és elküldi nekem. Kedden pedig bekapcsolják. De miért nem lehet bekapcsolni pénteken? Aztán küldözgetni a szerződést? Sebaj, ha nem kell a pénzem, elviszem máshová, hétfőn azzal kezdem a napot, hogy lerángatom a kibaszott tányérjukat a tetőről, és átmegyek szívni a T-csoporthoz.
Az utolsó 100 komment: