Tékozló Homár

15 pólóból már 7-et lenyúlnak a Postán

2009.01.14. 11:11 | jackyll | 221 komment

Tamás szomorúan tapasztalta, hogy a válság a postára is begyűrüzött. Mostanra már a szétlopott csomagok felét hasznosítják újra az ebayen vagy kitudjahol, a másik felét pedig visszaborítják a dobozba, hogy többnek nézzen ki:

December közepén elhatároztuk, hogy rendelünk egy amerikai online shopból dolgokat. Úgy gondoltuk, hogyha összeállunk többen, akkor ezáltal elosztódik a postaköltség, és mindenkinek jobban megérné a dolog. Én voltam a fő szervező, az én bankszámlámról és szervezésemmel történt az egész hadművelet. Hogy miket rendeltünk? Nagyrészt pólókat, de volt jónéhány könyv, valamint játék, kulcstartók, rellikviák. A legnagyobb amerikai pankrációs online shoptól rendeltünk, a Highspotstól, mely bolt Magyarországon nyilván nem igazán ismert, hiszen a műfaj amivel foglalkozik, nem népszerű az országban. De mindegy is hogy honnan rendeltünk, a lényeg csak annyi, hogy kb. 15 póló, 5 könyv, meg egy tisztességes mennyiségű csecsebecse lett megrendelve, mindez olyan 350 dollár összértékben, plusz 100 dollár a postaköltség.

A Highspots korrekt volt, feladta a csomagot, és az amerikai USPS szolgálatnak köszönhetően online lehetett nyomkövetni a csomag haladási útját. Néhány nap alatt meg is érkezett Magyarországra, majd a lakásomba is. Maga a doboz úgy nézett ki felbontás előtt, ahogy a dsc07751.jpg nevű képen látható, ez a közvetlen felbontás előtti állapot. (Mindent lefényképeztem, hogy a netes barátaimat korrekten tudjam tájékoztatni a pillanatnyi helyzetről.) Amikor a dobozt kinyitottam, a dsc07752.jpg nevű képen látható állapotok fogadtak. Egy nagy kupac cucc, igazából kicsit meglepődtem hogy mennyire egyszerűen csak szó szerint 'be vannak hányva' a cuccok a dobozba, az amerikai boltot kicsit igényesebbnek képzeltem el ennél, de sebaj, a lényeg végülis az hogy a rendelt cuccok itt vannak épségben és hiánytalanul. Hiánytalanul, mi? Na itt lett a móka érdekes. Számoltam, osztottam, szoroztam, összevetettem az érkezett készletet a rendelési listával... itt bizony 7, azaz hetes darab póló hiányzik. Nyomtalanul. Na mi legyen?

A többiek tanácsára írtam a Highspotsnak, és közöltem velük, hogy sajnos 7 póló hiányzik, úgyhogy szíveskedhetnének vagy elküldeni újra amit elfelejtettek, vagy visszautalni az árát. Meg kell mondjam, hogy a picit ingerült hangvételem ellenére is tök normálisan válaszoltak a Highspotsnál, egy pillanatig sem akadékoskodtak, hanem kérdezték a hiányzó termékek listáját, és megígérték hogy rövidesen utánküldik, ingyér és bérmentve.

Így is tettek. A mai nap pedig megjött a pótküldemény. Megmutatnám a dobozt amiben jött: kep968.jpg. E képen látható.

Észrevehető néhány érdekes dolog:

- Jól látható, hogy ez egy szép Express Mail USPS doboz. Az első kör doboza egy nem túl szép barna doboz volt, Magyar Posta ragaszokkal összetoldva. Ezen nyoma sincs Magyar Posta ragaszoknak.
- Amikor kibontottam ezt a második adagot, a pólók szépen, gondosan összehajtogatva kerültek elő belőle. Ellentétben az első adaggal, ahol szó szerint úgy nézett ki a doboz belseje, mintha behánytak volna a belsejébe egyet, és még meg is rúgdosták volna párszor.
- Ebben a dobozban volt rendes kinyomtatott megrendelőlap és számla, a Highspots munkatársainak aláírásával, ahol tételesen fel volt sorolva a rendelt áru. Egy ilyen megrendelőlap teljes mértékben hiányzott az első dobozban, vahjon miért is?...

A fentiek alapján pedig innentől fogva én garantálom, hogy a magyar posta volt aki kilopta a dolgok felét. Nemhogy kilopta... szétszedte az eredeti dobozt, kiszedte annak teljes tartalmát, kilopta belőle ami tetszett neki, majd átcsomagolták (szó szerint beleb.szták) egy másik dobozba, és azzal küldték tovább. A tételes számlát pedig kivették belőle, hátha olyan barom a vásárló hogy nem tudja mit rendelt, és nem tűnik majd fel neki a hiány.

Természetesen minden jó ha a vége jó... és mi az amerikai bolt korrekt hozzáállása miatt jól fejeztük be ezt a történetet... de ez kizárólag az amerikaiak jószándékán múlott, és biztos vagyok benne hogy nem mindenki találkozik ilyen korrekt magatartással, aki külföldről rendel.

Szóval abszolút nem csodálkozom azon, hogy néhány nagy kereskedő egyenesen tiltólistára tette ezt az országot. Mindenkinek akinek ez bántja itt a fene nagy önérzetét, csak annyit üzenek hogy egy pillanatig sem hibáztatom ezeket a kereskedőket, sajnos minden okuk meg van rá.

Ami pedig a drága postás munkatársakat illeti, ki kéne rúgni azt a kb. 20-30 embert aki ezt az egész cirkuszt csinálja. Én naponta járok szinte postára - egyéb dolgaim miatt - és azokat a postás dolgozókat akikkel nap mint nap találkozom, ismerem annyira, hogy nem feltételezem róluk, hogy pont ők lopták ki a dolgainkat. Ezt valaki olyan vagy olyanok csinálják, akik nem találkoznak a vevőkkel, háttérben vannak. Ez becslésem szerint valahol a vám környékén lehet, és legfeljebb kb 20-30 embert érinthet. És ez a 20-30 ember teszi tönkre az egész rohadt ország külföldi megítélését.

Kedves Magyar Posta! Ideje lenne egy belső vizsgálatot csinálni a cégnél, és a halál véreres f.-ra kirúgni ezeket a szemeteket, egy olyan kártérítési perrel a nyakukban, hogy az unokáik is fizessék! Jövőre is szeretnénk rendelni ugyanettől a bolttól, de megfogadtuk, hogy akármennyivel is drágább, csakis futárszolgálattal ejtjük majd meg a rendelést. Vesszen ez a szemétláda magyar posta.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogec 2009.01.14. 11:13:44

Elsőre elhiszem, csavar volt-e bennük?

lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2009.01.14. 11:15:23

biztos fáztak a fűtetlen buszon

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.14. 11:19:21

sajnos a kurvanyázáson kívül nem sokat tehetsz, ez a legdühítőbb az egészben: a tehetetlenség. Illetve valamit mégis tehetsz.
Évente 1-2x járok Amerikában, már jópár éve üres bőrönddel megyek ki. Ismerőseim megrendelik az áhított cuccokat és nővérem kinti címét adják meg. Oda hiba nélkül ki is szállítják természetesen, majd amikor odamegyek, elhozom a dolgokat és itthon kézbesítem a megrendelőknek. (Szintén pólók, meg könyvek és hasonló apróságokról van szó). Az ismik már tudják, hogy mikor megyek és van idejük rendelni, sőt már azt is tudják, hogy a bőröndöm max 20kg lehet :)
ha ismersz ilyen embert, aki jár ki - vízummentesség miatt egyre többen - és van egy ami cím, ahova kérheted az árut, akkor megéri szerintem kiiktatni a magyar postát mindenféle szállítási folyamatból.

bogec 2009.01.14. 11:19:59

Amúgy meg tényleg mocskos-féreg banda, nem véletlenül tüntetnek a monopólhelyzetük mellett: ha megnyílik a piac, az első cég lesz, aki kihullik, többévszázados előnnyel...

Banxa - Changes 2009.01.14. 11:21:06

Pusztuljon az összes ilyen postai dolgozó.Még országon belül is futárszolgálatot használok. Én most teljesen megértem a srácot.

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2009.01.14. 11:22:29

Még szerencse, hogy ők nem sztrájkolnak, mint a vasutasok

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.14. 11:23:46

"a műfaj amivel foglalkozik, nem népszerű az országban."
Nem a francot nem, olyat nyomott a Konzum előtt 2 csöves tegnap hogy csak lestem :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.14. 11:25:49

"nem túl szép barna doboz volt, Magyar Posta ragaszokkal"

Nekem már itt gyanús lett volna :/


És akkor azt mondtam volna mint a pankrációzó csövesek:

"-Kiveszem a beleeeed wazzeeee
Kiveszeeeem!!!!!!!!"

winston01 2009.01.14. 11:31:20

ColT 2009.01.14. 11:23:46

Nem népszerű, csak elterjedt. :-)

manualis mammografus 2009.01.14. 11:33:10

de a posta legalabb nyereseges! vagy ez nem az a poszt? :)

2009.01.14. 11:39:57

Tettel panaszt a postan, vagy csak itt teped a szadat draga posztolo?
Peldaul az amerikaiaktol el lehet kerni a feladovevenyt, amire ra van irva hany kg volt. Es le lehetett volna merni a megerkezett csomagot is. Gondolom van kulonbseg, mert a draga postai dolgozok nem igyekeztek grammra pontosan ujracsomagolni.
Szoval panasz nelkul nem lesz valtozas...

torma99 2009.01.14. 11:43:14

Még 2001-ben rendeltem én is egy pólót. A csomag amiben jött félig szét volt szakítva és kevésbé igényesen visszaragasztgatva. A szerencsém a póló nem tetszett a lopós postásnak és a számlát is mellette hagyta. Gyanús egyébként hogy a helyi postán dézsmálhatták meg,mivel meg voltak lepődve, hogy nem küldetem vissza velük, hanem át akarom venni. (Gondolom a csomagkiadó hölgy mégis meggondolhatta magát és a visszaúton kikézbesítette volna a saját táskájába)

lolperec 2009.01.14. 11:44:01

az iPod Touchom Kaliforniából Philadelphiáig jutott UPS-el, ott a küldemény csomagolása már üres volt a következő szkennelésnél..

szóval finoman a futárokkal is..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.14. 11:44:02

@afta: Szerintem még csak nyereséges se. Csak ott nem sztrájkolnak.

@TaZ : Jól fizet ha volt rajta értékbiztosítás... :)

Robin Scherbatsky 2009.01.14. 11:49:32

Pont most történt velem is egy nagyon hasonló dolog. Én Angliából rendeltem, még december elején, a Postát ismerve karácsonyra már biztos voltam benne, hogy végleg eltűnt a csomagom (Mo.-ra még beérkezett), aztán január 5-én kaptam egy e-mailt az angol cégtől, hogy visszakapták a csomagot, merthogy nem lehetett kézbestíeni. Egyeztettük a címet, teljesen rendben volt. A dolog azért furcsa, mert a munkahelyemre kértem, ahol 24 órás portaszolgálat van, nem lehet, hogy nem volt aki átvegye a csomygot. Aztán láss csodát, tegnap megérkezett, teljesen szétszakadt (karácsonyi) díszcsomagolásban, de legalább az volt benne, amit kértem :)

manualis mammografus 2009.01.14. 11:51:07

@ColT: tavalyi evben 4,8 milliard adozas utani nyereseggel zart :)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.01.14. 11:53:41

100 dollár körüli összegért szerintem már a UPS vagy a Fedex is elhozza, így szépen ki lehet hagyni a Magyar Kir. Postát a buliból.

staropramen 2009.01.14. 11:54:28

Sztrovacsek!
valami súlyos gond lehet a postán ha a 15 pólóból csak hetet nyúltak le. A többiek biztos táppénzen voltak.

cowkie 2009.01.14. 11:59:32

en azt nem ertem, h a posta rendszere miert nem dobja ki magabol az ilyen rothadt elemeket? az ilyen storykat vilagga kell kurtolni, h mindenki tudja: mocskos tolvajok dolgoznak ott. a kivetel pedig leszegett fejjel jar dolgozni. nem igaz, h senki nem tud rola, dobjak fel az ilyen embereket es ne az allasukat vegyek el toluk, hanem vagjak le a kezuket. regen az mukodott.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.14. 12:05:26

@afta: Aha! Csak nem eladták az "elveszett" csomagokat :D

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.01.14. 12:06:13

Nekem a karácsonyi lapom borítékja lett szétszedve, de teljesen, pedig csak egy kinyitható képeslap volt benne.
Látszik, hogy szakszerűen, egy hosszú, éles eszközzel lett felvágva, úgy, hogy mindkét felén a szélesebb rész ki lett vágva...aztán meg becsomagolták posta-zacskóba, és mellé raktak egy papírt, miszerint sérülten érkezett (bruhaha) és felelősséget nem vállalnak.

tiborc2008 2009.01.14. 12:12:26

Állami cégnél reklamálni reménytelen, legyen az MÁV, BKV, Posta, vagy bármi más. Fogyasztóvédők megvéve kilóra. Nekem is ellopták külföldről jövő kiscsomagjaim egyharmadát, be is fejeztem a vásárlást, illetve külföldi rokonhoz postáztatok, vagy csomagküldőt veszem igénybe. Ezek a csomagok mindig sértetlenül, hiánytalanul és kifogástalan állapotban érkeznek meg, míg a Magyar Posta által hozott csomagok nagy részén látszik, hogy kiváncsi szemek már megvizslatták. Doboz, csomagolás sérült és néha sajnos az áru is. Az a baj, hogy a kiscsomagoknál nincs semmilyen konkurrenciája a gennyhedett Postának, a futárcégek ezt nagyon drágán kézbesítik. Komoly bevételtől esik el a posta a kiábrándult ügyfelei miatt, de egyelőre még nem nagyon érzik az internetes kereskedelem felfutása miatt.

RaveAcE 2009.01.14. 12:13:57

Azért nem rúgják ki, mert ez lopás intézményesítve van. Nem követik a csomagokat (ez nem ajánlott levél), ergo nem tudják rábizonyítani, hogy nála tűnt el. Pont azért nem követik, hogy ne kelljen kártérítést fizetnük.

aardwark 2009.01.14. 12:18:57

magyar posta, hahaha, egy sima belföldi levelet nem tud kézbesíteni normálisan
példa: anyám levelet várt Nyíregyházáról, levél feladva a bélyegző szerint 2008.12.15. megérkezés 2009.01.09. és a boríték hátulján egy szegedi, ismétlem szegedi körbélyegző 2008.12.27. dátummal.
ennyit tudnak meg a nevüket
dasszást nekik az ánuszgyűrűjükbe

aardwark 2009.01.14. 12:20:20

@aardwark: jahh, anyám Budapesten lakik, ez lemaradt...

tygger 2009.01.14. 12:22:34

mocskos, undorító, buzi posta. én is rendeltem már ebayről egy top case-t a macemhez, nem nagy cucc, 24 usd, priority maillel jött, szintén trackinggel. megkaptam, csomag szétszakadva, benne nekem is a cetli, h sérülten érkezett. szerencsére nem tudták, mi az a top case, így a tartalom benne maradt a dobozban.

és amúgy én is biztos vagyok benne, h egy szűk kör lehet a tolvaj, nálam agglomerációban a postás az utcában lakik, hihetetlenül kedves, bent is ismernek. ami oda megjön, én azt meg is kapom. na de h a nemzetközi elosztóközpontban mi történik... fogyasztóvédelmet oda, a kurva anyjukat.

és még valami: tracking nélkül senki ne rendeljen semmit. ha vki first class mail internationallal szeretne küldeni vmit, NE MENJETEK BELE, kérjétek minimum a priorityt. a first class szinte biztosan eltűnik, könyvelt küldemény kisebb valószínűséggel, de mint a post is bizonyítja, sajnos semmire sincs garancia. félek is, most érkezik nekem szintén usából vmi...

tiborc2008 2009.01.14. 12:23:36

Érdekes lenne tudni, hogy volt-e vámolva a történetben szereplő holmi. 350 dollár értékű áru vámköteles. Ha eltüntették a számlát, akkor gondolom vámmentesen jött be, tehát a költégvetést is megkárosítják a tolvajok.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.01.14. 12:30:01

@RaveAcE: ez a fizetés kiegészítése a postán, jaja.

jusztlacika 2009.01.14. 12:37:47

1: Szerintem beszéljük meg ezután, hogy ki merre jár a világban, és egyeztessünk, hogy ki mit tudna hova mikor elvinni.

2: Összes postásnak kivétel nélkül:
A kurva anyádat! Én nem válogatok, hogy melyik postásnak ne üzenjem ezt. Amelyiknek ne kell adja át a munkatársának üdvözletemet.


UI: Van alapja, hogy miért anyázok, eddig 70.000 forintom bánja, thx for KÖCSÖG POSTÁS!

Móricka, fokozd a hülyét:
Hülye, hülyébb, leghülyébb!
-Még valaki gyerekek? Igen? Mondd, kisfiam.
-RENDŐR POSTÁS VASUTAS!

hiszti 2009.01.14. 12:41:27

Én kizárólag olyan cégtől rendelek online, aki futárokkal dolgozik. Mert akkor az ügy menete tiszta.

A postások monnyanak le! Ez fontos!
A postánál is EDE a főnök?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.14. 12:46:16

@tiborc2008: Hát igen, ez alapján már nem csak egy postai kártérítésnyit lehetne rájuk verni.

aardwark 2009.01.14. 12:46:40

arra azért kíváncsi leszek amikor a magyar posta zrt-t privatizálják...mekkora káosz lesz yeah...
ja, és a Magyar Királyi Postát (anno 1945-ig kb) nem kell bántani, no ott és akkor flottul mentek a dolgok, pl nagyanyó mindig megkapta a frontról a leveleket amiket nagyapó írt neki... és most csak úgy jelzem 2009 van és nem 1914 vagy 1943... szerintem

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.14. 12:47:29

@bogec: Majd a Centrum Posta Zéjerté rendbe teszi a dolgokat...

Pema 2009.01.14. 12:48:12

Én azért a posta körül köröznék és amikore meglátom a pólómat véletlenül valakin (lévén hogy egyedi Mo-n nem kapható pólókat rendeltél) süncsaládod dugnék fel neki...

Bár könnyen pofázok...203cm, 130kg :)

Boo 2009.01.14. 12:48:45

A 106cm-es képátlóból is kiloptak pontosan 67,9 centit, hogy az a......

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.14. 12:49:47

@cowkie: Mert maga a rendszer olyan, a főpostás elvtársak kapják a legjobb cuccokat. Szerintem.

Shagrath 2009.01.14. 12:53:58

Amíg USA nem az EU tagja, addig meg lesznek "vámolva" a csomagok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.14. 12:54:13

@Kitalátor feljegyzete: Újraelosztás a Postán belül! Állam az államban!

tygger 2009.01.14. 12:56:28

@Kitalátor feljegyzete:

a tej nem jó a pocimnak. de biztos azzal innám! :) mert EZ FONTOS!

Farkasbab 2009.01.14. 13:01:03

ti azt tudtátok, hogy az ajánlott levelet is simán be lehet dobni a postaládába?
nem kell értesítővel meg egyéb baromsággal szórakozni... majd megtalálja a kretén, ha nem, nem.

helianthus 2009.01.14. 13:01:58

Kitaláltam rendelni kell legközelebb plusz 7 pólót, különcsomagoltatni a tetejére egy levél kíséretében
-Kedves tolvaj postások!
Kérlek fogadjátok el tőlünk ezt a 7 original american T-shirt-öt. Ha elfogadtátok, kérlek vegyétek le a mocskos kezeteket a többi cuccról, Nektek semmi nem elég?
Köszönjük.

helianthus 2009.01.14. 13:04:10

@Farkasbab: Én tudtam. Mi a baj ezzel? Majd megvárják, amíg hazaérsz, mi? :D

anarch 2009.01.14. 13:13:21

Én azért megnézem, hogy a Highspots továbbra is szállít-e Magyarországra. Vagy csatlakozott azon cégekhez, akik felvették a tiltólistára...

jusztlacika 2009.01.14. 13:16:12

én csak azt szeretném mondani, hogy éjszaka a postások ellopták a polóinkat!

anarch 2009.01.14. 13:16:21

Egyébként érdemes kérni biztosítást a csomagra, pláne ha többen rendeltek valamit nagyobb tételben. Ekkor ugyanis szépen felbontjátok a csomagot átvételkor (ilyet általában ki sem szállítanak, csak küldenek egy fecnit hogy gyere be a főpostára), tételesen át tudjátok nézni és ott helyben lehet jegyzőkönyvezni. Pénzben nem sok egy ilyen biztosítás, absz megéri.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.14. 13:16:55

@helianthus: Fel lennének háborodva fogadjunk. Hogy ŐK! Lopni?! Háhogyanmá!

Köldökszösz (csodalampa) 2009.01.14. 13:19:44

Nagyon érdekes, hogy még nem volt szerencsém olyan külföldről érkező csomagot átvenni, amelhez ne lett volna mellékelve a "Sajnos sérülten érkezett meg a csomag, nem vállalunk érte felelősséget".

Azt, hogy '85-ben minden csomagot felbontottak, amit Ausztriából kaptunk, azt valahol még fel tudom fogni, de azt, hogy 2009-ben is megteszik ezt ...

Ezért kell a csomag sarkába egy kevés hintőport szórni, hátha örülnek, mikor kibontják a (lo)postások!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.14. 13:20:18

@jusztlacika: Lebuktál cicus! Más nem írja polónak a pólót. ;-)

moli 2009.01.14. 13:22:21

"""ki kéne rúgni azt a kb. 20-30 embert aki ezt az egész cirkuszt csinálja. ... azokat a postás dolgozókat akikkel nap mint nap találkozom, ismerem annyira, hogy nem feltételezem róluk, hogy pont ők lopták ki a dolgainkat."""

muahahahahaaahahaaaa!!!!!!!!

Secnir 2009.01.14. 13:26:24

szvsz magyar posta a JBQA.

amúgy meg.
van-e az olvasók között postás? van-e infója arról, hogy a külfödről érkezett nem átlátható csomagokat kell-e bevizsgálniuk a következő célból:
-tartalmaz-e kábítószert
-vám- és adóköteles terméket (pl. cigaretta, szesz)
-robbanóanyagot

ha igen, akkor hogyan vizsgálják meg? röntgengéppel? pista bácsi simán felbontja? van ott velük egy vámos, aki ellenőrzi a munkájukat?
mert pl. ha én feladok egy csomagot fedex-el, vagy dhl-el, benne 2kg kokainnal, és elküldöm hollandiába dhl-el, és ráírom, hogy könyvek 5e ft értékben, 2kg súlyban, akkor azt simán kiviszik. dobozolva adom, dobozolva adják át.
van ilyen infója valakinek?

Farkasbab 2009.01.14. 13:27:01

@helianthus:
igen, ez valóban vicces.
te talán soha nem kaptál "értesítés ajánlott küldemény érkezéséről" feliratú papírt?
én, vén csont még igen.
de akkor biztosan azt is tudod, ha ez a fajta is szabadon bedobható, akkor miért is könyvelik szám szerint gondosan? nem a visszakereshetőség miatt? vagy a "gondosabb kezelés" miatt? hogy is van ez?

Secnir 2009.01.14. 13:27:32

most induló vállalkozásomhoz szükséges ez az infó :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.14. 13:28:35

@Secnir: Olyan cuccot kéne beletenni ami kibontásra robban. Aztán ha felrobbanna a logisztikai központ akkor kiderülne hogy lopnak a postások.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.14. 13:29:45

@Farkasbab: Nekem soha nem dobták be, mindig cetli jön.
De hogy miért könyvelik pontosan?
Mert azt mondták nekik!
Szerinted tudja ott valaki hogy mi merre miért :D

qwertzu 2009.01.14. 13:33:21

Pedig, rohadtul egyszerű lenne elkapni a lopósokat, de se a posta vezetése, se a rendőrség nem akarja úgy látszik.

Farkasbab 2009.01.14. 13:36:08

@ColT:
nekem is mindig cetli jön itt óbudán(de én csak unalmas lveleket kapok). pl. a nővéremnek törökbálintra küldött ajánlottan feladott cd, bélelt borítékban szerinted megérkezett?
pompásan kitapogatták, hogy mi van a borítékban, aztán "bedobták"...

Infomaker 2009.01.14. 13:40:25

Könnyen pofázok: 340cm, 240kg :)

jusztlacika 2009.01.14. 13:42:43

Könnyön pofáztok ti, de egyszer összetörlek, mint postás a cdmellékletet!

manualis mammografus 2009.01.14. 13:45:59

nincsen felvetel a posta logisztikai kozpontjaba veletlen? :D mehetnenk beepulni...

tiborc2008 2009.01.14. 14:32:45

Van még egy lehetőség a postásokon kívül, és ez a vám. Két helyen kéne vizsgálódni. Egy normális országban megtennék, de itt esélytelen a dolog. Posta vezetői is jól elvannak, sikerült eltapsolni a patinás Várfok utcai épületet, helyette bérelnek a Gateway nevű építészeti ocsmányságban -gondolom jó drágán.

elwood 2009.01.14. 14:58:42

A Magyar Posta nemzeti kincs, tilos privatizálni. Így szeretjük ahogy van.

facsipesz 2009.01.14. 15:02:08

Ember, nem kéne ennek utánajárni???

Én úgy ütném az asztalt, hogy repedne. Mert igazam volna. Vinném mindkét cuccot a postára, és mondanám, hogy "és ezt így hogy?"

Csak azért, mert KI KELL, HOGY DERÜLJÖN már végre, mi a retek történik a postán. Miért van az, hogy harmadik világbeli noname államokkal vagyunk egy szinten nemzetközi csomagküldésben!?

Az amcsi cég egy új lett, amelyik felvette kis országunkat a tiltólistára, már rengeteg ilyen van (tulajdonképpen aki már egyszer küldött hozzánk bármit..).

Úgyhogy én bemennék, csak hogy mondják el, hogy legalább mi történhetett az én nemzetközi csomagommal időközben, hogy nézhet ez ki így..... És kiapicsa lop???

felismerés 2009.01.14. 15:02:13

Sosem értem az ilyen eltünősdiket. Én fél év alatt több száz csomagot küldtem Magyarországon mindenhova, a községektől a nagyvárosokig a Magyar Postával. Mindig mindegyik hibátlanul megérkezett.
Szlovákiába, Romániába 3 nap alatt hibátlanul, és pénz meg vissza.
Szerintem a külföldi posta cseszekszik.

kitt206 2009.01.14. 15:23:03

Nekem is lopott a posta a csomagomból.
Rendeltem egy garnitúra fokolókereket a kocsimhoz, de mire ideért, csak 1 db volt benne a 2 helyet. Biztos kellett nekik, mert olyan szép szines fogaskerék.

A_Vajda 2009.01.14. 15:23:22

korábban is említették már, de én is leírom mégegyszer, ha van rá lehetőség, biztosítást kell tenni a csomagra, legalább 2x olyan értékben, mint amennyi érték benne van, akkor TUTI nem tűnik el belőle semmi. évente többször kapok csomagot nagy értékű alkatrészekkel az USA-ból, dupla, esetenként tripla összegű biztsítással, (ami egyébként nem sokkal dobja meg a küldés díját) és eddig semmi nem tűnt el. nyugodtan is alszom....

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2009.01.14. 15:26:25

Fel kéne számolni a kurva postát. Mint a németeknél, vegye át a DHL. Jobban járnánk...

thetriggerhappy 2009.01.14. 15:28:33

mi pont a magyar post jóhíre miatt küldtük anno haza a saját, pótolhatatlan cuccainkat egy neves nemzetközi, dhl-nek nevezett szolgáltatóval a tengerentúlról.

azzal nem fárasztanék senkit, hogy a max 25kg-nak nevezett dobozuk kb egy nagyobbacska cipősdoboz nagyságú, ergo csak akkor éri el a 25 kg-os határt, ha megfelelő formájú ólomnehezékkel rakom meg, a nagyobb baj, hogy a kettőből egyet sikerült szépen elveszteni, majd letagadni, hogy két doboz lett volna. érdekes, hogy a saját szállítólevelüket sem olvassák el.
milyen érdekes, jogi lépések kilátásba helyezése és sok-sok telefonos fenyegetőzést követően, hetek múlva, orosz feliratokkal teleragasztva megjelent a másik doboz is, amiről pár héttel azelőtt a tengerentúli ügyintéző határozottan állította, hogy nem is létezik.....

szóval lehet, hogy a magyar postán lopnak, de az a baj, hogy a méregdrága futárszolgálatokban sem bízom meg.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.14. 15:30:13

@A_Vajda: tudod mi az érdekes, magyarországról ha amerikába küldesz, nem köthetsz értékbiztosítást. Nem tudom, fordítva hogy működik. Azért ez elég beszédes.

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2009.01.14. 15:33:13

@Secnir:
"mert pl. ha én feladok egy csomagot fedex-el, vagy dhl-el, benne 2kg kokainnal, és elküldöm hollandiába dhl-el, és ráírom, hogy könyvek 5e ft értékben, 2kg súlyban, akkor azt simán kiviszik. dobozolva adom, dobozolva adják át.
van ilyen infója valakinek?"

Sencir az év üzletembere!
a csicskák onnan hordják a cuccot, pótkerékbe tömve, de ő... :D
Ő látja el hollandiát :D

amc 2009.01.14. 15:36:42

Pólót rendeltél amerikából?
Egyéniséged hangsúlyozandó?
14 éves vagy-e?

gimme 2009.01.14. 15:41:37

Nem vagyok én bennfentes postás, de mikor megépült az OLK-a főközpont budaörsön,kb.6-7éve,akkor mint nemsikeres diák dolgoztam ott egy nyáron,igaz csak rövidebb ideig bírtam.

Na én azóta kerülöm a postát nagyobb értékkel,mert amit ott láttam,ha mondják el se hiszem.
Ziher hogy ott lopnak,sztorik:
A sérült levelek:-vagy télleg sérülnek, mert ami nem szabványméretű (tudjapicsa mekkora pontosan,de ami nem fér bele egy automatába) azt kézzel válogatják (dobálják) kosarakba és zsákokba..tehát simán szakadnak,ha kihullik belőle vmi,érdekes elteszik,de van hogy leszarják.Én mint egyetemista kilógtam a sorból, mrt az átlagottani diák hát nem egy értelmiségi..volt ám levéldobáló verseny, és senki se szólt h nem kéne...
-de volt olyan h csak poénból végignézték a "postások" tel.számlákat ("néézd mán mari ez mi a faszt telefonáál 30ezerér") meg asszem a volt vmi promoció hogy az x cég a számla mellé küldött tollat..elég sok dolgozónak volt olyan tollja...

-volt egypár olyan nő akinek még érettségije se volt és ők csoportvezetőként v hasonlóként.
-a nehezebb munkáknál, pl. a leveles zsákokat egy nagy gurulós kocsiba belerakni és hasonlók, na ott lecsúszott férfiak vagy értelmi fogyatékosok (szép dolog, de: ) feladat: különböző római számok jelölnek különböző irányokat, egy zsák egy strigula egy papírra...volt pár olyan ember.."ááá ezt én nemmértem bazze..berakom ide oszt jóvan"..

-A nagycsomagos rész közelébe diák közelébe se mehetett, ott csak a csókosok dolgozhattak.

-Egyszer volt nagy hajtás ott mikor akkor volt az h állítólag feladott a post chip-es leveleket és figyelték h melyik kapunk mikor megy át, és ha valahol késett akkor lett volna jujuj...nemtom mi lett az eredménye, de annyi levelet sztem sose tapogattak még át h "úúú lehet h ebbe vaaan, lajos néézd má meg te is, neeem olyan"

Akik ott vannak és lopnak nem postások.Doridok...a postás aki kibiciklizik a levélel és bedobja.

TCSA · http://make.blog.hu 2009.01.14. 15:41:40

Érdekes, nekem még sosem loptak ki semmit belőle. Igaz, hogy általában könyveket rendelek... szoktam is kuncogni, amikor látom a doboz sarkán a vágást :) Könyv vajon miért nem kell nekik?

gimme 2009.01.14. 15:46:01

@gimme:
ja és kifelé nincs ellenőrzés (mint a tescoban) h mit viszel kifele a táskádban...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.14. 15:49:46

@felismerés:
hat basszus me, is a karcgrol-matszlakara kuldott makosbejglit dezsmaljak
tolem is loptak mar nem egyszer, kp-t is cuccot is
listat kell irni azt beletenni a csomagba es biztositani ahogy itt is irjak
mondjuk ha egy $ 200 erteku csomagot bebiztositassz akkor $6 helyett fizetsz $ 10-et
es hat eleg bnyolult az utja azt mondjak, utana behajtani az itteni biztositon, de azta nem tunt el semmi

BushDoctor 2009.01.14. 15:52:10

Minden külföldi csomag egy helyre érkezik be, ott miért nem dolgozik a belső elháritás ??? Ez évtizedes probléma egyszerüen közröhely, hogy nem tudja a posta ezt megoldani. Obudsman ? Valaki ? Nem, érne ez meg egy égbetörő nagy sajtó-botrányt?

flea 2009.01.14. 15:53:04

@aardwark: a posta még a '90-es években is egész elfogadható volt a maihoz képest. Ma ott tart, hogy az egyetlen helyes eljárás az lenne, hogy mindenkit kirúgni, épületeket lerombolni, helyét felszántani, sóval behinteni. Aztán jöhet a Deutsche Post. (A monopólium megszűnése után jönni is fog, és visz majd mindent - nagyon helyesen. Már alig várom.)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.14. 15:54:16

@BushDoctor: De, dolgozik a belső elhárítás is. Ők lopják ki a legjobb cuccokat a melósok táskájából...

mikike 2009.01.14. 15:56:10

Hát nemtom hol lopnak, de tény h míg Pesten laktam, valóban tűntek el dolgok. Itt kint az agglomercióban mindig minden megérkezett eddig, pedig rendszeresen vásárolok ebayről, amazontól, stb és három külföldi hetilapot is járatok. Szal lehet, h ez vmi helyi dolog...

Sean 2009.01.14. 15:57:26

EGYSZERŰ A MEGOLDÁS!


MINDENKI RENDELJEN LÉPFENÉT AMERIKÁBÓL! ELSŐ HÉTEN MEGHAL AZ ÖSSZES GECI LOPÓS POSTÁS!

A_Vajda 2009.01.14. 15:58:24

@Rékuc: még érdekesebb, hogy Mo-ról az USA-ba azonos tömegű csomagot drágábban és lassabban küldhetsz, mint ugyanezt USA-ból Mo-ra. Valami nem stimmel.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.14. 16:00:41

szoval ugy ertettem hogy $200-at biztosits $ 500-ra
de nagyon bnyolult bizonyitani ha csak valami hianyzik belole
ha csak 1-2 darab van benne azt szepen ra lehet irni a paperra
ileyn polkat felsorolni az nem megy
a noverem ha kuldd haza csomagot belulre a lista melle mindig odairja kerlek ne lopj, en dolgoztam erte es a fiam varja

mikike 2009.01.14. 16:00:44

@A_Vajda: Nincs ezen mit csodálkozni, itthon szinte minden drágább mint az USA-beli megfelelője.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.14. 16:04:30

tudom, hogy kp-t nem, szabad kuldeni levelben, a tnulopenzt en is megfizettem annak idejen, szaradjon lee a postas keze, de ha mondjuk husvetkor ilyen dupla udvozlolapba es boritakba vagy 20 levelbe beletennenek 100-100 dollart es ugy juttatnak a rendszerbe mintha amerikabol jonne
a fele eltunne es 10 tolvaj mar meg is lenne
a repulogeprol val leszedestol a kezbesiyesig kene kovetni
nagy osszegben fogadok a fele eltunne

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.14. 16:05:48

@mikike:
a "szintet" szinte el is hagyhatod:)

tehenke 2009.01.14. 16:06:40

Én számítógép alkatrészt rendeltem magyarországról postán. Előre kifizettem, rendes csomagként jött volna meg.
Nem jött. Amikor eltelt már egy csomó idő, akkor bementem a postára, és kerestem a csomagot. Volt valamilyen számom, ami alapján lehetett keresni.
Közölték, hogy már 2x kiértesítettek, de nem mentem be, és most nem tudják hol van, türelem keresik. Természetesen nem értesítettek, sőt ki sem hozták, mert mindég volt otthon valaki. Végül sok balhé után kiderült, hogy a postás felvitte magával a csomagot az öltözőbe véletlenül, és ott volt....
SOHA nem rendelek azóta semmit postán, be sem teszem oda a lábam, ha csak tehetem. Tolvaj banda vidéken és pesten egyaránt.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.01.14. 16:11:11

Secnir: a UPS-nél ha vámárú van, egy vámos egyedül nem nézheti meg, kell lennie egy másik vámosnak, meg egy UPS dolgozónak is. Asszem így van, már nem dolgozom ott :)))

posy 2009.01.14. 16:11:44

Korábbi munkám során elég sok dolgom akadt a postával, mert (nagyon) nagyfeladó volt a cég, és a feladások nagyrészt én intéztem. Azok a dolgok, amiket tapasztaltam ősz végéig, már önmagukban megérnek egy posztot.

1. Alapszabály lett elég hamar, hogy ha a feladott dolog eszmei rtke meghaladja a 100 Ft-ot, akkor ajánlás nlkül (most épp +200 Ft) semmi értelme feladni. A többi rendszeresen eltűnt, még a filléres receptfüzetecskék is.

2. Nagyobb értkű dolgot kizárólag értékbiztosítással küldeni. Ha sérülten, hiányosan - neadjisten sehogyan - érkezik meg, a posta a megjelölt rték többszörösét fizeti vissza. Ez nagy visszatartó erő, sosem volt panasz ezekre a feladásokra (10.000 Ft érték esetén ajánlotti díj + háromszáziksz forint)

A világ legszemetebb szopatásai posta módra:

- Az értékküldeményeket öntapadós papírral leragasztva, a ragasztásnál pecsételve vagy aláírva kell feladni. Több vnyi tapasztalatunk, és több ezer ilyen küldemény feladása után egyszercsak a posta rászokott, hogy százas nagyságrendű tételeket küld vissza, helytelen biztonsági ragasztás miatt, a feladási díjat pedig újra meg kellett fizetni átragasztgatás után.

- Ha egy ajánlott küldemény nem érkezett meg, lehet tudakozódni. Ez egy nagyon vicces dolog, mert emlékeim szerint többe kerül a tudakozódási nyotatvány benyújtása, mint egy szabvány ajánlott küldemény feladása. Ekkor a posta nagykegyesen utánanéz a könyvelésben, hogy mi lett a feladott dolog sorsa. Ez minimum 1 hónapot vesz igénybe, és jó esetben kapsz egy levelet, hogy gratulálunk, kézbesítve lett időközben.

- Rossz esetben kedves levél a postától, hogy sajnáljuk, az ajánlott küldemény elveszett.

- Ez esetben a feladási díjat vissza lehet kérni. Mindent összevetve ha veszünk egy szabvány levélelet, ami elvész, benne valamilyen fontos irattal pl, aminek a feladása 270 Ft-ba kerül, plusz hozzáadjuk a tudakozódás háromszázegynéhány forintos díját, a mérleg: A posta semmit nem csinált, de nyert rajtad kb 100 forintot, miközben te az elveszett küldemény eszmei értéke miatt sokkal nagyobb mínuszba kerülsz.

Most hirtelen ennyi jut eszembe...

De ugyanennél a cégnél futárszolgálattal is volt mókás helyzet. Szerződsben álltunk egy nagy futárcéggel, heti szinten többszázas feladással.
Előfordult olyan, hogy a feladott cucc nem érkezett meg a címzetthez, ámde a fuvarlevél visszajött "Kézbesítve" megjelöléssel, rajta az átvevőnl odahamisítva a FELADÁST anno intéző kollegina aláírása gondosan elírva. Ezen a mai napig csak ámulunk és nem értjük...

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.01.14. 16:12:09

Csomag tartalmáról két példányos listát írni, felvételkor mindkettőt aláíratni és lepecsételtetni, egyiket a dobozba, helyben lezárni és minden biztosítással feladni, a másik példányt feladás után faxolni (szkennelni-emailezni) a címzettnek?
Tudom, bilibe ér a kezem...

indapasssucks 2009.01.14. 16:12:16

gondolom vetted a fáradtságot és panaszt tettél a postán és visszaírtál az amcsiknak, hgoy köszi, most minden jó volt.

Amúgy nem véletlen, hogy a legtöbb csomagküldő egyszerűen nem fogad le magyar címet, hiszen sok országban az a törvény, hogyha bármi gáz van, a cégnek kell állnia a cehhet.

Talán át kéne venni a külföldi postáktól a szabályrendszert, és akkor egyszerűen nem szállítanának ki más dobozban, mint ami a hivatalos.
Érdekes módon nekem a "Tartalma: mustár és használt alsógatyák" hazaért Dijonból :) Nem ettek bele a mustárba és nem lopták ki az alsógatyákat :p

nemáá 2009.01.14. 16:13:04

egy haverom meselte, hogy most fogtak meg itthon egy jo par faszkalapot a DHL-nel, akik rendszeresen fosztogattak a csomagokat. Mar csak 4-5 ev es meg is kapjak melto buntetesuket: negyed evet felfuggesztve fel evre... aztan ha minden elmult, biztonsagi orok lesznek legfeljebb

pakesz (törölt) 2009.01.14. 16:15:00

biztos hogy mindig a postan keresztul megy a dolog? nekem ebay en rendelve csomoszor mas ceg hozta...

vidéki suttyó 2009.01.14. 16:15:25

Nekem egyszer egy sima üdvözlölapomat loptak el a Kalvin teri nagypostan, ahol feladtam. Gondolom, a felvevö "hölgy" figyelmet a boritekot attapogatva a dombornyomasu kepeslap keltette fel (ki tudja, mit sejtett a boritekban), es kepes volt emiatt nem tovabbitani cimzettnek.

Akkor mit varunk a csomagoknal, ha egy egyszerü kepeslapot is lenyulnak?

Wolf Gabor · http://www.MarketingCommando.hu 2009.01.14. 16:18:41

Van megoldás. Többe kerül, de pl az Amazonnál mindig az "Expedited shipping"-et kell választani, mert azt nem a posta, hanem a UPS hozza ki, és ott mindig minden megvan. Én évek óta rendelek így cuccokat és eddig soha semmi nem veszett el.

Ha az online boltban csak USPS van, akkor írj az ügyfélszolgálatnak, hogy hajlandó vagy extrát fizetni, de küldjék Fedex-szel vagy UPS-vel (UPS nem egyenlő USPS!)

Labasmaz 2009.01.14. 16:19:16

100 es 140 font arban vettem eBay-en buvarholmit Angliabol. Egyik sem jott meg. ZX81 billentyufolia 2,5 fontert persze siman. Azota, ha nagyritkan hazulra postaztatok, mindig ugy, hogy megfelelo erteku biztositas + ajanlott kuldemeny, a feladas masnapjatol naponta zaklatva a Posta kek szamat, hogy latjak-e mar, megjott-e mar, mikor vamkezelik, mikor mehetek erte stb. Ezzel a modszerrel eddig meg sikerult megmenteni a postasok enyves kezetol a cuccaimat, bar az is igaz, hogy nem jo par tizezer Ft-os es konnyen, jo penzert ertekesitheto buvarholmi volt bennuk.

Meg egy erdekesseg: DHL-lel Nemetorszagbol kuldott cucc egy olcsobb, foldi szallitasu konstrukcioban ugy erkezik, hogy a sima csomagpostas hozza ki, nem a DHL futarja. Ezzel is jott neha cuccom, pl. vadonatuj Schuberth bukosisak, ami 80 ezer Ft-os tetel volt itthon (azert vettem inkabb kinn), buvarpalack (25 ezres tetel) stb., es megjott minden epsegben. Azaz ugy tunik, valoban nem az ugyfellel kozvetlen kapcsolatban levo dolgozok azok, akik sajat szakallra "vamoljak" a cuccot.

Farkasbab 2009.01.14. 16:23:24

@vidéki suttyó:
nem hiszem, hogy pont a felvevő volt az.
még sok más kézen is keresztül kell annak mennie...

Labasmaz 2009.01.14. 16:24:25

Igaz, hogy kulfoldre kuldott level volt, de szamos potolhatatlan papirral (szamlakkal a konyvelesbe), de az ajanlott tudakozvany nem kerult semmibe. Az mondjuk vicces volt, hogy kitoltettek velem a papirt, majd mondtak, hogy ezt most begepelik a szamitogepbe, akkor kapjak meg az angol kollegak. Masnap visszaszoltak a cegtol, hogy rendben megerkezett a boritek, este fel 10-kor (!!!) vitte ki egy postas. Biztos, hogy akkor szokott arra jarni...? :-)))

A m. kir. termeszetesen csak egy het mulva szolt vissza, rekordsebesseggel, hogy visszaigazoltak a kezbesitest. No persze, ha kellett ket ora ahhoz, hogy Londonba erjen a tudakozvany, masnapra elokeritettek es kezbesitettek a levelet, egesz biztos vagyok, hogy Londonban allt meg 5 napot az eset, mire visszaszoltak ugyanazon a rendszeren keresztul...

PTibor (törölt) 2009.01.14. 16:25:43

azt kéne, hogy egy kamerát becsomagolni, nagyhatótávolságú rádiós jeltovábbítással, és belecsempészni az usaból érkezett cumók közé, és a OLK mellett rögzíteni amit a kamera ad..

nyilván kibontják, látják kamera.. nézegetik, forgatgatják, és mindent látna a kamera..

persze mindezt hitelesíteni állami szervvel, és már ott is a biznyíték, és a vádlottak.. :)

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.01.14. 16:26:12

nemááá: ilyen volt a UPS-nél is, mert a csomagok kezelői nagy általánosságban minimálbéren (sem) fizetett diákok, vagy más munkát nem találó emberek. Amikor megvolt a razzia, elvittek közülük párat, gondolom, biztos lesz valami bünti, és a takarító talált még utána a raktári szemetesben digitfotóapparátot, mert a marha tolvaj odadobta első ijedtében :) Loptak ott is mindent, de a legnagyobb lopások a németországi központban vannak, oda jön be minden tengerentúli és más országbeli göpzis küldemény. Én ha rendelek valamit, akkor inkább osztrák vagy német ismerőshöz, az meg elhozza.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.14. 16:26:33

Festék-levélbombát nem lehet kapni?

Egyébként ha el akarnának kapni a tetveseket, akarom mondani a tetteseket, arra is van régi megoldás. A '70-es évek vége felé nálunk, Edelényben a gimiben egyre több lopás történt. A dirinő elbeszélgetett a helyi rendőrkapitánnyal, aztán egyszer elrendelték az ebzárlatot, senki nem mehetett sehova, és mindenkinek be kellett mennie a fotólaborba, ahol sötét volt, meg két rendőr és egy-két tanár felváltva. Szépen rávilágítottak mindenki kezére UV-lámpával. Nemcsak az derült ki, hogy ki lopta el a fluoreszcens anyaggal preparált ötvenest (nagy pénz volt az akkor, ~10 korsó sör/~4-5 doboz cigi/125 db kifli), hanem az is, kinek a zsebében, táskájában kereskedett még, sőt az is, hogy a kiscsaj kinek a sliccén motozott.
De az emberjógik ma már nem engednének ilyen vizsgálatokat. Még lebuknának...

Labasmaz 2009.01.14. 16:29:03

Egy kollega meselte: kornyezeti hatasokra, elsosorban melegre igen erzekeny vegyi anyagokat, reagenseket vartak Japanbol. Megjott ket het alatt, tonkrefove (juliusban). Ujat rendeltek, de beraktak melle egy kutyut, ami tiz percenkent mert mindent, homersekletet, legnyomast stb. Japanbol a ferihegyi betonig masfel nap volt, jol latszottak a repuloutak a nyomasadatokbol. Utana ott allt a tuzo napon 30-35 fokos homersekleti adatokkal masfel hetet, mire szoltak, hogy megjott, at lehet venni...

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2009.01.14. 16:31:10

PTibor: aham, megnézem a Nemzeti Nyomozóirodának küldött számlát:

1 db nagyhatótávolságú rádiós jeltovábbító, 1 db digitális törés és ázásvédelemmel ellátott kamera, 1 db rádiójelscanner, az álcázás tökéletesítésére egy db kívül dobozszínű fedlapocska a kamerára, az annyi mint 1,5 milla. + Áfa. De uraim siker, Tamásnak megkerült a 7 db pólója, ami uszkve 122 dollár :)))) (nem tom, mennyibe kerülnek ezek a kütyük :)))

Farkasbab 2009.01.14. 16:32:51

mi a fene az az "aham"?

vidéki suttyó 2009.01.14. 16:35:21

Farkasbab,

Mindegy, hogy ki volt. A felvevö eppugy lehetett, mint mas. Ezert kar volt a billedet koptatnod.

Farkasbab 2009.01.14. 16:37:02

@vidéki suttyó:
hát igen. neked meg amiatt az abszurd feltételezés miatt, hogy már képeslapot is lopnak!

Pilgram (törölt) 2009.01.14. 16:37:55

érdekes, amikor airsoft fegyvereket rendeltem hongkongból, kínából, sosem hiányzott egyszer sem belőle semmi, gondolom féltek, ha vmi eltűnik akkor bizony bemegyek és "mészárolok" (annyi esze nincs a postásoknak hogy rájöjjenek, nem igazi..)
ha lenne rá pénzem és időm hogy ilyenekkel foglalkozzak, biztos hogy kamuból berendelnék vmi ismerőstől néhány skorpiót, néhány fekete mambát, meg néhány mérges pókot és hasonló finomságot, ráírnám a dobozra, hogy ezüst ékszer, és aztán figyelném a híradót, hogy hol halt meg x postás a kiszabaduló kis édeskék miatt..és aztán jót röhögnék rajtuk.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.01.14. 16:39:05

Már ott gyönyörű a dolog, hogy a vámolás esetleges: jelenleg az az általánosan elfogadott, hogy 100$ alatt nem vámolnak. (Mer' nem bírja a vámhivatal!!!) Ettől függetlenül még felbonthatják a postán (VIII. kerület, Orczy tér 1., csak szólok, hova kell dobni a pálpusztait... ;-) csomagot, mondván, "ellenőrizni kell a beltartalmat".

úgyhogy fel is fogják bontani a csomagot, és erre még ráadásul joguk is van.

ha lehet, ki kell kerülni a Postát, még ha drágább is.

peti papagáj 2009.01.14. 16:47:09

Egyszer rendeltem 20 ezer Ft értékben DVD-ket az USA-ból, sosem kaptam meg. A postások gecisége azóta is fájó seb lelkemen.

Pesti Dezso 2009.01.14. 16:53:51

Én komoly zenei kottát rendeltem az USÁ-ból, Kaliforniából. A két kotta sikeresen eljutott Budapestre, a Nyugati nagypostára, de hozzánk már nem. A Nyugatival azonos kerületben nem ment a kézbesítés.
Megírtam a cégnek, hogy nem jött meg a két kotta, mire újra feladták L.A.-ben, értékbiztosítással, meg egyebekkel, meg is jött rendben.
Csak azt nem értem, mihez kezd valaki két, gyerekeknek való hárfakottával?!
Ez nem egy mindennapos dolog...

myrtill 2009.01.14. 16:54:41

magyar posta, magyar posta...
a német posta az ajánlottan küldött, kartonnal megerősített A3as fotót, amire 2 nyelven ki volt írva, h fotó, kérem, ne hajtsa össze, simán addig hajtogatta, míg befért egy levládába... a német vevő ki volt akadva, de ez kivételesen végre nem magyar sár volt, csak ő balhézhatna miatta.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.14. 16:56:15

Az egyikbe teszkósparizelt csomagol, a másikkal meg kitörli az ánuszát a flexus pontól a hüvelybemenetig. Remélem, rákkeltő volt a festék!

myrtill 2009.01.14. 17:00:57

kihagytam, hogy természetesen pufiborítékban ment, amit még nehezebb hajtogatni.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.14. 17:08:55

@A_Vajda: fika.blog.hu/2007/12/04/csomagkuldes_az_usa_ba tessék itt van egy számszerű összehasonlítás, ott rohadjon meg a posta, ahol van...

crash 2009.01.14. 17:27:34

Nekem rengeteg dolgom tűnt el a postán, és természetesen nem ők a hibásak.
Meg kellene szopatni a lopós postásokat: borítékban hamis pénzt feladni. Amikor felhasználják, buknának. Előbb-utóbb csak elfogyna a lopós banda...

ka64 2009.01.14. 17:28:42

Még a 90-es évek elején küldetem egy levelet külföldre. Az összes létező extra szolgáltatást igénybe vettem (ajánlott levél, talán tértivevény, stb.), mert nagyon fontos volt -állás miatt leveleztem, gyakorlatilag már célegyenesben voltam.
A cégtől nem kaptam választ. Írtam újabb levelet és visszaválaszoltak, hogy mivel a diplomám hiteles másolata nem érkezett meg, ezért más kaptam meg az állást.
Irány a posta. Ott kitöltöttem egy tudakozványt -komolyan így hívják- több száz forintért. Erre egy hónapon belül kelett volna válaszolniuk. Eltetelt vagy két hónap válasz nem érkezett. Megyek a postára, viszem a tudakozvány cetlit. Vagy két órán keresztül kavartak, majd közlik, hogy nem találják a tudakozványomat.
Kérdeztem, hogy akkor most mi van. Erre azt mondták, hogy töltesk ki egy extra tudakozványt kb. ezer forintért, ami alapján majd megkeresik az eredeti tudakozványomat, ami alapján az eredeti ajánlot levelemet kellett volna megkeresniük.
Ekkor elküldem őket a halál f@szára.
Ha nincs a Magyar Posta, akor most Ausztráliából írtam volna ezt a levelet.

eiffelke 2009.01.14. 17:29:56

Az ebay-en rendelt fényképezőgépünket is a postán lopták el. Aztán megláttuk a posta mellett nem messze lévő fotóbizományi kirakatában..... no comment. A posta pedig nem vállalta a felelősséget. Rendőrség rendes volt, de az elkövetővel nem tudom, hogy mit csinált. Nem először loptak már tőlünk a postán. Most is van még két objektívem valahol meg egy szűrőkészletem.
Amúgy meg az ajánlott levelet is nem egyszer a szomszéd vagy valamelyik lakó hozza a ládájából, hogy nem a magáé, kedveském?

Parajpuding 2009.01.14. 17:32:08

Nem tudom, hogy már említette-e valaki, de azért - noha nagy eséllyel a postások lopták szét a csomagot - a sorban szereplő másik félről se feledkezzünk meg: a vámosokról. Azért ott sem mindenki a becsület díszszobra.

Volti 2009.01.14. 17:35:23

Nagy szar a posta,javaslom a dhl-t vagy bármi mást, igaz,hogy drágább,de ha rendesen megjön a csomag,akkor szerintem mindenképpen megéri.Főleg ugyebár külföldről és ha megosztjátok a költséget.

Postát teljesen bojkotálni kell, számlákat is el lehet már intézni jó ideje online bankon átutalással és akkor még "csekkekkel sem kell szenvedni"

eiffelke 2009.01.14. 17:36:35

Ja, és még valami! Ha az ebay-en rendelsz, vannak cégek - komoly fotós cégek -, akik nem csak használt cuccokkal kereskednek, azt írják, hogy a világon három országba nem szállítanak, csak a saját küldőszolgálatukkal. És minő véletlen, a három közül az egyik Magyarország. (Albánia és Szomália a másik kettő még.)

Dr. Panasz Muki 2009.01.14. 17:45:00

Nem kell a postával szállítattni.
Sportcipőt kerestem német oldalakon. Persze Magyarország ott sem volt megadva. Íram nekik, hogy tőlük szeretnék rendelni. Visszaírtak, hogy persze oké simán, írjam bele a megjegyzésbe az országot, n euró lesz a szállítás (már nem emlékszem, nem akarok hülyeséget írni), és egy futár céggel szállítanak.

Ha megnézitek a MPL árait, simán veri őket szinte bármelyik futárcég.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2009.01.14. 17:51:22

az a vicces, hogy mi pontosan az elobb olvasottak miatt küldtünk ki egy nagyobb csomagot skóciába a dpd-vel. azt is elnyelte a fold. a csomagot valaki átvette, szépen megvolt a szignált átvételi elismervény.
a dpd legalább normális volt, mivel visszautalták a doboz ellenértékét. de csak a NETTO-t. üzleti csomag révén buktam az áfa tartalmat és kb 3 hónap nyomozásba került mire beismerték hogy valaki hibázott.

phcalvin 2009.01.14. 17:53:37

Ja, magyar cégnél ritkán lehet érdemben reklamálni. Én ebayen vettem pár dolgot, volt, hogy törött volt ez az valószínű a posta hibájából és ingyé újat küldtek, ez külföldön rendszer, és nem csak csomagküldésnél, múltkor törölték a British Airwaysnek azt a járatát, amire volt jegyem, másnap választhattam járatot, adtak 50GBP kupont, meg kifizették a szállodát, tehát ezek a dolgok komoly helyeken megvannak, otthon hajlamosak még az étteremben is csapvizet pénzért adni, nem várok többet...

Páneurópai Harci Kos 2009.01.14. 17:55:08

Ahogy elolvastam, szinte sejtettem, hogy Magyar Posta dolgozói fújták meg.
Nincs ezen mit szépíteni.
Régen igényes cég volt mostanra egy szemétkupac -atomot rá és sóval behinteni a helyét.

lega 2009.01.14. 17:55:21

Nekem a személyi igazolványomat küldték ki postán, csakhogy a ládában egy nyitott borítékot találtam, üresen. A személyi külön lapult a láda aljában, a rozsdás szutyokban.

petyabá 2009.01.14. 17:55:30

Mit lehet várni egy olyan cégtől, amelyik budai székházát kerékpárra cseréli?

phcalvin 2009.01.14. 17:57:55

@phcalvin: még annyi, hogy sose használtam levél küldésen kívül másra postát, két és fél éve Angliában gyűröm az ipart, előfordul, hogy küldök, vgay kapok "pakkot", eddig kb.4 csomagom "veszett" el nyomtalanul, meg olyan szöveggel, hogy biztos rossz volt a cím, komolyan néha hülyénak nézik az embert.
eddigi károm összesen olyan 25-30e Ft.
persze royal mailnél is vannak gáz arcok, itt például az, hogy signature required annyit tesz, bárki aláírhatja... a szomszéd is, és a két 100fontos koncert jegy volt, akkor szevasz

Páneurópai Harci Kos 2009.01.14. 17:58:09

Hova tűnt az anthraxos csomagom??
Ne már, belekóstolt valaki?

zdlr 2009.01.14. 17:59:17

@jusztlacika:

1: azt ugye tudod,h téged is a postás csinált :DDDD tudod, a postások általában nem válgogatósak
2: tisztelet a kivételnek :)

bakerstreetbacchus 2009.01.14. 18:03:13

Nem hallottatok? Lesz Magyar Posta sztrajk, beremelesert, kollektiv szerzodesert stb. :)))

Amugy ha valaki jar az Orczy teri kulfoldi csomagelosztoban, olyan kommunista nemtorodom munkamoralt tapasztal hogy csak na, megeri megnezni (ha nem a csomagjaink bannak).
persze ott fityeg a falon az ISO akarhany tanusitvany meg egyeb minosegvizsgalati kituntetes. Csak tudnam mire kaptak.

kristoforo56 2009.01.14. 18:06:46


Többen írják, hogy "nincs mit csinálni", "tegyél panaszt", "évszázados mocsokság".
Természetesen hetek alatt lehetne normálisan működő postát csinálni, de ahhoz először is az kellene, hogy megszűnjön a politikai maffia fejőstehene lenni, és ne haverok jutalom lerakóhelye legyen .(az egymillió/hó fölötti posztokra)
Egyébként a MÁV ugyanez, csak éppen az még évi plusz százmilliárdba kerül közvetlenül is. Magyarul először is az állami tulajdont kell megszüntetni. Amit, - mármint az állami cégeket - a drága jó ellenzék (gúny nélkül írom, naná, hogy rájuk fogok szavazni)
is védelmez: persze, ők se ellenségei a leendő tehénkének, mégha százmilliárdokat is kell kidobni rájuk, amellett, hogy normális működésre képtelenek és ezzel közvetve is óriási kárt okoznak. Volt itt működő posta a kommunizmus előtt, van működő posta a valóban demokratikus
világban ma is - belső nyomozórészleggel például.... Ami persze az ügyfelek érdekében nyomoz a hanyag, tolvaj munkatársak megtalálására. Nálunk is van köze a nyomozáshoz a Postának annyiban, hogy, főleg a vezetői, miliiós állások bőrfoteleiben ma is azok ülnek, akik a diktatúra javára nyomoztak ellenünk. Egyedüli "szakmai" elvárás volt velük szemben az "éberség", a szocializmus ellenségeinek és küldeményeiknek a felderítése. Egyik jutalmazási formájuk volt az ellopott szajré, orosz eredetű szavukkal: a zabrálás. Ezek az alakok soha nem lesznek képesek felfogni, mi az a szolgáltató posta, amelyik az ügyfélért van és nem ellene. Mindannyiunk szégyene, hogy nem tudunk még egy normális postát se kikövetelni a politikai maffiától.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.01.14. 18:07:58

@allisfulloflove: jaja! :-) a héten jártam ott, bekukucs az ablakon a szomszéd helyiségbe, pasziánsz ott figyelt a monitoron. na mondom, ezért nem sikerült dec. 22. óta levámolni a cuccomat (jó persze, közben volt egy karácsonyi szünet, tudom-tudom... ;-)))

bréniek 2009.01.14. 18:13:05

na ezért nem kell meglepődni, amikor nem lehet beállítani célállomásnak Magyarországot.
Egyszer kétszer benyeli a cég a cuccot, utána azt mondja neki egyszerűbb, ha nem is szállít ebbe a foskupacba.

balkán

fagzal 2009.01.14. 18:14:20

" azt kéne, hogy egy kamerát becsomagolni, nagyhatótávolságú rádiós jeltovábbítással, és belecsempészni az usaból érkezett cumók közé, és a OLK mellett rögzíteni amit a kamera ad.. "

Wow ez milyen kiraly otlet! :):)

Tovabba erdemes lenne meg "tartalom: draga alkatreszek" felirattal hatalmas nagy loszart berendelni. Konkretba (tm).

nynfus 2009.01.14. 18:16:03

Nemsokára „liberalizálják” a postai szolgáltatásokat is és a piacra belépő multiknak igazán nem lenne jó, ha egy jól működő, megbízható Magyar Postával kellene felvenniük a versenyt. Innentől kezdve vezéreinknek nem érdeke, hogy bármit is pozitív irányba változtassanak. Néhány hónappal ezelőtt a MP szóvivője elmondta a televízióban, hogy racionalizálással és a szolgáltatások színvonalának növelésével készülnek a nyílt piac kihívásaira – mondta ezt annak kapcsán, hogy bezártak egy csomó kis postát, és a megmaradók nyitva tartását is drasztikusan csökkentették. A baj csak az, hogy 36.000 ember dolgozik a postánál és biztos, hogy nem mind lop. Néhány év múlva – a kellő leépítések után - nem marad az egészből semmi, csak döglődő állami vállalat elherdált ingatlanokkal (illetve nélkül), nulla bevétellel és egy csomó naplopó vezetővel, akiket fizethetünk közpénzből. A multik – meg még egy páran – meg jól járnak.

zsebtelep 2009.01.14. 18:16:41

Én is kaptam már apróbb e-bay -es ajándék helyett üres csomagolópapírt, rendesen megcímezve, többféle külföldi pecséttel, magyarpostás "sérülten érkezett" cetlivel.. azóta is szeretem őket.

November környékén pedig egy órát rendeltem amcsiból, ott már a csomagkövetéses elsőbbségi küldést választottam (usps). Na az meg is érkezett, miután egy hónapot pihent a magyar vámhatóságnál, de rendesek voltak, mert előre kicsomagolták nekem és visszahányták a dobozba, szóval csak ki kellett bontani és kiszórni a tartalmát.

Nyugdíjas Szektor 2009.01.14. 18:27:07

@allisfulloflove: Az ISO csak azt jelenti, hogy mindig ugyanúgy csinálják. Ha a folyamatdefinícióban az van, hogy minden 100. csomagot el kell lopni, akkor azt ISO szerint el is kell lopni :)

akárki999 2009.01.14. 18:35:18

Érdemes lenne nem csak a postát szidni.
Némi útvonalleírás:
Tegyük fel USPS csomag ez. Itt feladják kimegy a reptérre /pölö New York/ átadják a reptéri alkalmazottaknak jobb esetben egy közvetlen járattal Bpestre érkezik, ha nincs közvetlen járat akkor Frankfurt am Main vagy Wien az érkezése.
Frankfurtból reptéri alkalmazottak segítségével Bécsbe vagy Bp-re kerül.
Ha Bécsbe érkezett reptér és Osztrák posta kezelésével már gépkocsival érkezik Bp-re.
De Frankfurtból is jöhet Bécsi reptérre és Bp-re is akár.
Budapesten reptéri alkalmazottak kiszedik a csomagot és átadják a postának ki átadja a VÁM-nak. Lásd nem EU ország. A VÁM visszaadja a postának aki továbbküldi a kézbesítő postának.
Ebből is látszik rengeteg kézen megy át és akár a reptéri alkalmazott, vámos és akár a posta is megdészmálhatja.
De annyi hátulütője van a külföldi csomagnak, mivel kötelező a nem EU-s országból jövő csomagra vámjelző cédulát ragasztani és azon a tartalmat feltüntetni /feladó által/hogy ezáltal csak azt bontom fel ami engem érdekel.

VIKUNYA 2009.01.14. 18:38:25

mindig bontsd fel a dobozt, nézd meg, mi van benne, mielőtt aláírod az átvételi elismervényt és elengeded a postást! ENNYI!

Kamatra cserélt szerelem 2009.01.14. 18:41:26

akárki menj már a pecsába!egyik reptéren sem szedik ki,lévén idejük sincs rá,lévén be van kamerázva az atya úristen is!azt csak is a postán szedték ki.Mellesleg Olaszokhoz sem küldenek usából sokan ,mivel ott is ugyanez a helyzet.A levél írója meg nem értem miért nem tett bejelentést a postán,kivizsgálják az ilyen ügyeket mert kötelező nekik!szóval nem ide kéne írkálni hanem a megfelelő helyre.

akárki999 2009.01.14. 18:41:53

@VIKUNYA: a postás aláírás elött nem adhatja oda a levelet, csomagot.
Aláírás után megnézhető a csomag, levél és fel lehet szólalni és jegyzőkönyvet lehet felvetetni.

csibra 2009.01.14. 18:42:12

Robbanós festékpatronnal kell ellátni a csomagokat, szólni a vevőnek előtte, hogy óvatosan nyissa fel.

au 2009.01.14. 18:43:26

Igen, én is rendeltem memúria kártyát, nem jött meg...

akárki999 2009.01.14. 18:44:21

@Kis Hableány: Akkor azt mondod a Vámos Reptéris alkalmazott szent ember?
Egyébként minden helyen van olyan ahová a kamera nem lát be...

wecky 2009.01.14. 18:46:00

tudjátok milyen nehéz olyan sok dobozt kinyitni? ráadásul max minden másodikban-harmadikban van valami használható, de azt is csak jóval áron alul lehet elpasszolni...

paráznabillegető 2009.01.14. 19:00:26

bizonyítsd, hogy ők lopnak, vagy beperelnek rágalmazásért! :D

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2009.01.14. 19:04:20

A postásokkal sokkal kevesebb gond van, mint a posta vezetésével , amiről inkább nem írok semmit, mert elszaladna velem a ló. Postás = droid Vezetőség = Birodalmi császár Az olyan levelekért lehet aggódni, aminkek nincs száma. Amit amazonról rendelsz annak sincs száma és rendes nyilvántartás sincs róla.
A felbontásra válaszolva: a vámon felbonthatják, ha gyanús nekik , de gondolom bizottságilag.

zsebtelep 2009.01.14. 19:09:16

Másik kedvencem: az amazonról rendelt ILYENVASTAG könyvet félig betuszkolja a levélszekrénybe a póstásbácsi, és a csengőt képtelen megnyomni utána.

Mondjuk jobb mint az előző alkalmazott, aki a környékről az összes 23as számra kapott levelet hozzánk dobta be..

nade ez már offtotyik

Tomekkowal 2009.01.14. 19:13:04

@Kis Hableány:
Ahol én lakom,ott régen sokan dolgoztak a Ferihegyen,és nagyon jól tudta mindenki,hogy kilopják a cuccokat a csomagból,sokan ebből gazdagodtak meg.
Azon meglepődtem a posztban,hogy polóárus cég,szó nélkül küldte a hiányzó polókat,és fel sem merült bennük,hogy a srác át akarja verni őket.

Waclav Kamel 2009.01.14. 19:25:57

Mellékinfó.
Ugyanezt a dobozt meg sem kapnád Mexikóban.( Oda sem ad fel az USA):D

kukatr 2009.01.14. 19:27:54

sztem a ferihegyi rakodómunkásoknak is van közük hozzá, dolgozik ott ismerősöm. a fényképezőgépe például onnan van, egyik munkatársa 1000 Euro-t talált egy táskában, és még sorolhatnám...:S

Berci_JCHC (törölt) 2009.01.14. 19:29:15

Nekem eddig minden hiánytalanul megjött, pedig már rendeltem pólót, cédét, könyvet, magazint... Az eddigi leghosszabb "utazása" egy csomagnak majd' 1 hónap volt, de szemmel láthatóan a legtöbbet a Vámhivatal csücsült rajta.
De volt olyan amerikai küldeményem is, ami előbb jött meg, mint egy belföldi. :D

Amúgy biztosan vannak olyanok, akik le-le nyúlnak ezt-azt. Sajnos nehéz kiszűrni őket, mivel azért a fizuért egyre több a nem teljesen korrekt alapelvű alkalmazott.

Ami nagyon jó lenne, ha az amerikai elsőbbségi, de nem ajánlott küldeményeket is ugyanúgy felvinnék a rendszerbe, lévén amerikai ragszámuk van, mint minden ajánlott levélnek.
Na ez nem történik meg, ezért vész nyoma amikor megérkezik az országba.

Ha meg parázol, akkor nyugodtan írj a webshopnak közvetlenül a rendelés után, hogy doboz mellett egy biztonságos fóliába (olyasmi, mint a régi, belül fekete tejeszacskó, csak erősebb) is csomagolják be. Azt nem lehet nyomtalanul, vagy a szállításra hivatkozva, sérülésmentesen megdézsmálni. Ha jól írod meg, akkor nem juttatod az országot tiltólistára, viszont ha odaát nagyon segítőkészek, akkor egy ilyen segítség növelni fogja az amerikai önbizalmukat. ;)

Mr. Brown 2009.01.14. 19:45:20

@Pilgram: én is rendeltem airsoft pisztolyt hongkongból, és érdekes módon sértetlenül érkezett meg 4 nap alatt. a kis cetli befigyelt a postaládába, értementem ennyi. ja, és vicces volt, hogy a dobozra az volt írva, hogy "model parts" meg egy rakat kandzsi.

Körömcsiga 2009.01.14. 19:45:39

Én sikeresen letiltattam magam ebayen egy eladónál, mikor már paypal dispute-ot indítottam ellene, mert nem jött meg a csomag. Láss csodát, 1 hónap után meglett a csomag a posta mélyéről... Nem győztem elnézést kérni.

Xezs 2009.01.14. 19:54:35

Nekem egyszer maga a USPS baszta el a dolgot, mikor már régóta nem jött a cucc Ámerikából, elkezdtem nyomozni e-mailben. A poén az, hogy volt valami központi mailcím, ahova írtam, de ott nem nagyon tudtak segíteni. Végül megtaláltam valamiféle másik mailcímet, és onnan meg visszaírtak, hogy náluk van (ez persze egy tök más állam volt, mint ahonnan feladták, és nem is kellett volna ott áthaladnia a csomagnak). Visszaküldettem a feladónak, az meg újra elpostázta.

Viszont a Magyar Postáról hallott történeteknek hajlamos vagyok hitelt adni, úgyhogy az ötletem a következő: Valami óriási undormányt kellene csomagolni egy csilivili (EZ FONTOS!) nagyon menő dobozba, és ráírni olyanokat, amitől fontos és drága küldeménynek tűnik. Belülre az undormány mellé meg egy üzenet, hogy "ha már kibontottad, akkor innentől a tiéd, te köcsög". MIttomén, lehetne egy hatalmas nagy szar egy ételhordóban vagy mittudomén :)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.14. 19:59:04

Egy kisfiú ír egy levelet a Jézuskának
"Kedves Jézuska, nagyon szegény családból származom. Kérlek, küldj nekem 10000 forintot karácsonyra!"
A postások nem tudják kézbesíteni, ezért kibontják. Megsajnálják a kisfiút és gyűjtést szerveznek, de csak 5000 forint gyűlik össze, amit el is küldenek a gyereknek. Egy hét múlva újra levelet küld a kisfiú a Jézuskának, a postások ezt is kibontják. Ez áll benne: "Kedves Jézuska, te nagyon rendes vagy, de azok a szemét postások lenyúlták a pénz felét!"

Wizz Air 2009.01.14. 19:59:27

GIMME
Amikor a Postán dolgoztál , megtaláltad a helyedet , nem kellett volna ott hagynod !
Az írásod alapján feltételezem TE is ÉRTELMI FOGYATÉKOS VAGY .

Stinger · http://stinger.gamer365.hu 2009.01.14. 20:02:28

Uh,

én is tudnék mesélni sokat erről a mocskos szemét bandáról (T. a kivételnek, mert azért ott is dolgoznak jó emberek - többek közt a keresztanyám is, aki nagyon sokat mesélt a Postán uralkodó katasztrófális helyzetről).

Aktívan ebayezem, rendelgetek külföldről már három-négy éve, volt néhány komolyabb csomageltűnésem, volt, hogy kivertem a balhét, de a helyzet úgy általánosságban véve nem sokat változott. Én azt mondom, hogy a biztosítás és a NYOMKÖVETÉS a tuti, ha valaki külföldről rendel, bizony kalkulálja be ennek is a költségét - ekkor nyugodtabban alszom....

Azokkal a dolgokkal van baj, amik később nem szerezhetőek be, netán csak az az egy darab van belőlük (aki vmit gyűjt, és csak emiatt vásárol ebay-ról, tudja, miről beszélek) - mert akárhogyis kártérítés meg minden, lósz@rt nem ér az egész. Azért az EMS, a DHL, a DPD és az UPS elég megbízhatóan vizsgáznak, nagyobb tételnél érdemes őket választani.

Azonban ha meg is érkezik a csomag, célszerű egy postafiókot vagy vmit nyitni, mert már az is vicc, ahogy a kézbesítők bánnak a csomagokkal, sőt! Sokszor nem is gondolná az ember, de ők a ludasok.

A külföldi csomagok beérkezésekor gyanítom, a Nemzetközi postakicserélőben vannak a beépített emberek, akik ráspecializálódtak a csomaglopásokra - először őket kellene kirúgni a francba. De mint ahogy keresztanyám is mondta, ezeket gyakorlatilag lehetetlen elkapni, mert ha meg is találják az illetőt, az új tag rövid időn belül simán beilleszkedik a tolvajok közé. Vicc ez az egész, komolyan. Nem a sok egyéb lóf@sz szolgáltatást (értékőr, autóőr, anyámőr, stb) kellene erőltetni, hanem ka kézbesítést biztonságosabbá tenni. Pont.

spring 2009.01.14. 20:04:15

Nekem a szigorlati tételeimet lopták el! Hogy az mire kellett nekik ????

Berci_JCHC (törölt) 2009.01.14. 20:12:01

@spring: megcsinálják helyetted a szigorlatot, te meg pihenhetsz. :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.14. 20:16:22

nekem egy internetes baratnom kert valami faxom kocsihoz iyen szervizkonyvet, nem volt nagy cucc
mondtam neki haggya a farancba valami 15 dollar, ha kikuldi ugyanottvagyunk a feladasi dijjal
elkuldom oszt jol van
sose erkezette meg nana hogy siman adtam fel es USPS-el egy faxom tan Hunday szervizkonyv
na hat szerintetek elhiszi hogy feladtam
szerintem nem
biztos gondolja 20 dollarert ragom a szart
meg a penzek
adjanak a postan 1 honapot megfognam az egesz mffiat
penzt nem kerek csak kotsegteritest

Xezs 2009.01.14. 20:17:01

@spring: nyilván fingjuk sem volt hogy mi is az, azt hitték valami titkos kormányakta és eladható a feketepiacon :)

caliber 2009.01.14. 20:36:00

Postát mindenki felejtse el,mert nagyon gáz.2008.decembertől uniós jogszabályt alkalmazunk a vámolásban,ami azt jelenti,hogy ha a számlaérték nem éri el a 150 eur-t,akkor nem kell vámot fizetni,de áfát igen!!!!

klacus 2009.01.14. 20:36:34

A DHL a világ legszarabb futárszolgálata, és még PARASZTOK IS!!!!! Napi kapcsolatom, van azzal a csürhével. Lekezelő faszfejek! 10-ből 2 csomag elvész, abból egy kb örökre a másik néha megkerül. Inkább a Posta baszott nagy biztosítással. A FEDEX biztos jobb, mert azt nem ismerem :-)))

b0risz · http://zahar.blog.hu 2009.01.14. 20:41:38

nem tom, de nekem az MPL-es komám azt mondta, hogy a nemzetközi és a magyar posták találkozáskor van 1 homály, és ott az internacionális űrben "vesznek el" a cuccok.
nekem 1 komplett alsógatya szállítmányom veszett így oda.
brühű

Mille38 2009.01.14. 20:41:43

@TCSA: Szerencsés vagy, hogy a könyveid megvannak, nekünk senki hozzá nem értő által nem használható négy darab egyforma szakkönyv tűnt el, amit karácsony előtt rendeltünk meg Budáról Pestre... immár négy hete nem érkezett meg :(((
Megint csak a küldő korrektsége miatt, ismét elküldte, immár gépkocsival közlekedő egyik alkalmazottja által (lehet, hogy elvesztette a bizalmát a postában??)

herpesz 2009.01.14. 20:55:20

komolyan, alapítsunk csomagküldő céget...
amúgy szerintem a biciklis postások sem jobbak... aki nálunk van, egyfolytában be akarna jönni, és mindig elvárja a borravalót. Egyszer hugom volt itthon és nem tudta a kis lüke hogy adni KELL neki borravalót, és jó lebaszta hogy ő sem lottón nyerte a lábait.
Egyszer meg fürödtem amikor jött, kirohantam, gyors köntös fel, szaladok, nyitom az ajtót és nekem is beszólt h "miért nem nyitottad ki, nem szeretem az ilyet"
Mindig a szaros ki biztosításait akarja ránksózni, meg sokkol a hülyeségeivel... de ha nem vagyok vele jóba, hova fog eltünni a cuccom?
patt, nagyon patt.

balintus · http://napoleon.blog.hu 2009.01.14. 21:02:15

nekem Angliából küldtek egy nagyon spéci kábelt és a posta szerint "üresen érkezett a magyar posta kezelésébe"
Újraküldék az árut az angolok jófejségből, és megígérték hogy soha a büdös életbe' nem szállítanak Magyarországra :(

bréniek 2009.01.14. 21:03:33

ja, most jut eszembe!!!
3-4 éve postás ismerős kérezi ne-e kell egy PCMCIA globetrotter 3G kártya.
mondom nem, de miért adja el???

mert ezt kellett volna kivinnie, de nem volt semmiféle tértivevény, így el is adta 20ezerért a kis csíra.

peti papagáj 2009.01.14. 21:04:26

Érdemes lenne belföldön köbreküldözgetni egy bontásra lemoshatatlan festéket spriccelő csomagot, vagy legalább egy robbanó szarral teli ládát.

Berci_JCHC (törölt) 2009.01.14. 21:09:26

@herpesz: a biztosításos "zaklatásra" sajnos "kötelezve" vannak - nem "kötelező", de "nagyon ajánlott". ;] :|

niman77 2009.01.14. 21:11:54

@amc: Sziasztok! Én most karácsonykor csalódtam a csomagküldőben is.Az valószínű, hogy azt is Magyarországon bontották ki, Barca melegitők, felsők polók voltak benne, egy felső és egy poló cserélt gazdát, megfosztva egy gyereket a karácsonyi ajándékától.Egyébként a csomagküldők promójában benne van, hogy átvételkor a futár jelenlétében kell átvizsgálni a tartalmat, akkor lehet reklamálni, egyébként nem.Mi is elmulasztottuk ennek árát fizettük.

silent76 2009.01.14. 21:12:35

@caliber: Ha Amerikából rendelsz, akkor van vám, amit irsz csak az EU-n belüli rendelesekre vonatkozik

Nektekannyi 2009.01.14. 21:18:03

ÁÁÁ szerintem Photoshop! :D

Berci_JCHC (törölt) 2009.01.14. 21:23:50

@niman77: viszont ezt is, mint a postánál, csak akkor teheted meg, ha már aláírtad az átvételi lapot. És igazából ilyenkor se tud túl sokat tenni a futár, maximum tanúsíthatja, hogy tényleg gáz volt a csomaggal.

tiem 2009.01.14. 21:24:32

Céget alapítottam, kb 3 hónap múlva egyszer csak jön egy levél az APEHtől, hogy büntim van, 50.000. Beszéltem az ügyintézővel, és mondja 2x próbáltak levelezni velem (vmit szarul töltöttem ki), de nem vettem át a levelet, most kesseljek. Mondtam, én bizti nem, majd a Posta. Meglátogattam a Nyugati téri Hivatalt. Gyerekek, időutazás, vissza kb. 40 évet. Füst, ótvar, és számítógép egy szál sem. papír alapon zajlik az élet. Eredmény: Béla bácsit, a Postást nyugdíjba segítettem, Apehes nénivel megegyeztem, zéróra csökkentette a büntimet, mert az azért szerinte jogos volt. Mit lehet tenni, ez a Magyar valóság.

tiem 2009.01.14. 21:27:09

Ja és a tököm tele van, ha akarunk valamit rendelni külföldről, akkor kell vmi havert keresni Bécsben, mert így bizti meglesz, meg Magyarországra nem is szállít mindenki, én megértem, szóval a haver átveszi, kifizeti, aztán csak megyek egyszer arrafelé, vagy jön valaki és megkapjuk a cuccost.

Shopping 2009.01.14. 21:27:40


Sokat vásárolok.

Budapesti címet SOHA nem adok meg, inkább a rokonokhoz küldtem az agglomerációba.

Karácsonykor NEM SZABAD rendelni. akkor sokkal éhesebbek a tolvajok!!

tiem 2009.01.14. 21:34:47

itt ülök puffogva magamban, de azért megvilágosodtam. Nektek is megmondom a tutit. Senkinek sem érdeke ezt rendberakni. a) qva sok embert kellene kirugni mert az albán gépsornál sokkal olcsóbb és megbízhatóbb a gép, b) a pártoknak egyszerűen kell bevételt generálniuk. És c) a legszomorúb, hogy a Postának van egy nagyobb és egy kisebb testvérkéje is, MÁV és BKV néven futkorásznak, ja és több mint 100.000 munkavállaló is van nekik...

marosy 2009.01.14. 22:16:32

geci postások és geci vámosok

hardrock 2009.01.14. 22:39:11

Futárszolgálat. 350 dollárnál már megéri.

zotya-DUB · http://bookmrk.wordpress.com/ 2009.01.14. 22:46:20

a postasok Mo.-on mindent ellopnak ami mozdithato. En Nemetorszagban csak 500 euro feletti erteku arura kotok biztositast, az alatt mindig sima postaval jon es evek ota meg is erkezik mindig. Hong Kong-bol 2 nap alatt itt az aru. Hiaba, nalunk meg szocializmus van. (minden kozos)

Mrs.E 2009.01.14. 22:59:04

2006-ban nyáron rendeltem egy Morrissey polót az usából. Októberben írtam nekik, hogy még nem küldték el. Levelezés, hogy márpedig elküldték, de jófejek voltak elküldik mégegyszer, de valami szuper biztosítással. Persze, azóta sem érkezett meg. Életem párja próbált a születésnapomra NY-ból csomagot küldeni, ami teljesen eltünt senki nem látta.... az utolsó csomagot úgy adta fel, hogy lehetett követni, abban a pillanatban, hogy bejutott az országba naponta hívogattam őket és végül személyesen mentem érte a központi elosztóba. Egyszerűen nevetséges. Szánalmas banda.

gyongyev 2009.01.14. 23:03:06

Én is jártam így. A gyerekemnek rendeltem cuccokat, és a 4 csomagból először csak kettő érkezett meg, majd a végén csak egy maradt a felejtőben. Viszont 2008-ban ez a második csomag volt, aminek bottal üthettem a nyomát. NEm is feltétlen az bosszant, hogy ez történt, hanem hogy ezt büntetlenül megússzák!!! Én sem bízok már a postára semmit. Csak azt nem értem, hogy akkor mire fizetem a postai díjat!!! Felháborító.

p.a.r.t.i.z.a.n 2009.01.14. 23:04:35

Mégis veritek a nyálatokat mikor szóba kerül hogy privatizálni kéne az egész szemétdomb postát, hogy így nemzeti érték meg stratégiai vállalat... Privatizálni a g..-be, az egész tolvaj banda hamarosan az utcán találná magát. Kit érdekel hogy egy páran megszednék magukat belőle?

balage28 2009.01.14. 23:06:32

Mikor felejtitek el már végra a magyar postát ? évek óta nem küldünk magyarországon belül SEM árut postával.

A kezdet kezdetén 3 MP3 játékosból 2 ért oda. Automatikusan többet rendeltünk...

Bár végülis nekünk jó volt, mert az érték alapján kifizette a posta, de az ügyfeleink felé azért ciki volt....

Futárcég az elmúlt 6-8 évben 1 alkalommal hagyott el csomagot (napi 5-10-ből... - lehet %-ot számolni : ))

A magyar posta régóta szatócsboltokat üzemeltet, meg gagyi biztosítót, meg cukorkát árul.

DE csomagot NE bízzatok rá - külföldről meg hozzák csak a MIB-ek (men in brown)

wesborland 2009.01.14. 23:07:56

A nővérem évekig New Yorkban élt, és gyakran küldött csomagot. Abból is eltűnt olykor ez-az... Póló, CD, PAPUCS(!!!) 2 hete egy ismerősömnek feladtam egy DVD-t, négy nap alatt ért oda kettétörve... NC :)

zsebtelep 2009.01.14. 23:16:10

miért, ha nem töröd ketté több idő amig odaér? :>

Ormótlan · http://bogaras.blog.hu 2009.01.14. 23:32:18

Két éve Új-Zélandra küldtem egy csomó magyar gyerekkönyvet kinn dolgozó barátném kisfiának. Egészen a városukig elment a csomag, azonban a kézbesítés nem volt egészen sikeres, mivel látszólag barátném átvette, de különben meg nem kapta meg a csomagot. Kérdés, hogy az új-zélandi postás mit csinált a Weöres versekkel...

kiberneky 2009.01.14. 23:39:57

Amerikában 5 évig terjedő szabadságvesztés + max 250 ezer dollár büntetés lopásonként.

Itt jó esetben elbocsátás. Akkor meg elmegy színesfémet lopni, mert itt Észak-Balkánban azt se igazán büntetik.

Vagy kimegy a Ferihegyre csomagot dézsmálni. Ha a bőröndjeid lemaradnak, és csak másnap hozzák ki garantálható, hogy néhány dolog hiányozni fog. És persze a futár még pimaszul fel is szólít, hogy nézzed ám meg, le van plombálva a csomag.

avirex801 2009.01.14. 23:41:22

herpesz 2009.01.14. 20:55:20 en meg direkt nem szoktam adni,mivel en sem lopom a penzt,dolgozik az a munkaja,o vallalta,ugyanugy megdolgozik azert a penzert mint en,csak itthon nagy divat ez a borravalosdi,nemetorszagban csak lesnek ram,ha akarok adni,itthon meg 10% amit lepengetsz a fodrasznal,postasnak,pincernek,stb..

glad az egyetlen 2009.01.14. 23:48:32

Magam is gyakran vásárlok On-line, szóvel ez most tapasztalatból:

1, Csak is ajánlott küldeményt szabad kérni (mert azt nem merik annyira abajgatni), nem szabad sajnálni rá a plusz 2-3 font/dollárt!

2, Sajnos ez is tapasztalat: A jelenlegi törvények értelmében semmilyen panasszal nem lehet élni a sima "nem ajánlott/regisztrált" küldeményel kapcsolatban! A törvény furcsa fintora ként noncs olyan kategória, hogy egy ilyen levél/csomag eltünik!
Ezt sajnos a posta is tudja és visszaélvele. A postás aki lenyulja azért, mert tudja hogy megteheti, a főnőke pedig azért mert minek foglalkozzon vele, csak a baj van akkor, jobb ha tudomást se vesz róla.

:(

duke64 2009.01.15. 01:48:56

A nyáron engem is meglopott a M. Posta.Szintén póló volt a zsákmányuk,azaz egy dedikált focimez.Gyakorlatilag pótolhatatlan nekem,még akkor is ,ha fizetett a Posta.(2 hónap után,ezer papír kitöltése után)
Nagyon felháborított az eset,2008-ban ilyen még előfordulhat?Felelős persze nem volt.Egy zárt postai rendszerben, eltűnik egy 15 000 Ft értékű csomag?
Ez már tényleg a Balkán v. annál is rosszabb!!!!!

Musza 2009.01.15. 02:56:03

Érdekes történet. USA-ból vártunk csomagot, amely First Class International-ként lett feladva. Interneten nyomon követhető egészen a magyar határig. Onnantól nincs rálátás.

Onnatól, hogy Magyarországra ért, 3 hét telt el, mire megérkezett hozzánk egy olyan, posta által leragasztott dobozban, melyre rá volt írva, hogy sérülten érkezett, leragasztották, de még így is tenyérnyi lyuk volt az egyik sarkán.

Természetesen hiányzott a dobozból pár dolog. Reklamáltunk a postán, fénykép, lista, hogy mi volt a dobozban, számla és természetesen a feladóvény.

Négy hét múlva a postától kaptuk a levelet, hogy sajnos nem áll módjukban kártérítést biztosítani a számunkra, mert a csomagot lemérték, amikor az országba érkezett, és 2,2 kg volt, de a feladásnál 48 deka volt ráírva, így ők nem tehetnek semmit. Fellebezésnek helye nincs, mehetek a bíróságra, ha nem értek egyet.

Megnéztem a csomagot: nem 48 volt ráírva, hanem 4.8 és mögötte ott volt, hogy pounds...

No comment...

dwdHU 2009.01.15. 03:29:35

megkoszonted az amerikaiaknak?

Musza 2009.01.15. 03:38:23

@dwdHU: Hm, a postának akartem megköszönni... mert ugye a 4.8 pounds az kb 2,208 kg...

Mike36 2009.01.15. 03:52:25

elküldték a hiánypótlást majd feketelistára tették Magyarországot (bár ez csak tipp, nem néztem utána)

Mike36 2009.01.15. 04:00:11

miért nem lehet büntetőfeljelentést tenni, ismeretlen tettes ellen?

puncipöcögtető 2009.01.15. 04:04:47

azt hiszem indítok itt Ámerikában egy onlájn ánusz-sün shoppot, és így a lopáskor a kedves postai dolgozók egy egyszerű mozdulattal felhelyezhetik maguknak a lopott sünöket...

nekemtenemmutogatol 2009.01.15. 04:24:11

Ormótlan, itt újzélandon nem biztos, hogy a postás lopta el, lehet, hogy simán letette a küszöbre és valaki elvitte. Én már kétszer jöttem haza arra, hogy a lépcsőfeljárónkon figyel egy baszott nagy USPS doboz... délelőtt kihozta a koma, oszt otthagyta, én meg meló után találtam meg amikor hazaestem.

Én csomó dolgot rendeltem már postán, belföldit vagy az USÁból, minden megjött hibátlanul. Anyósom rendszeresen ad fel kibaszottsok pénzért Mo-ról csomagot, eddig minden megjött.

Pedig itt a bejövő csomagot kinyithatja a vám, a posta, a biosecurity, meg a babámfasza is. Nekünk még semmit nem nyitottak ki soha.

Amúgy se értem, hogy innen egy sima levél, légipostával hogy tud elmenni másfél dollárból (kb. 170 forint) de ide rni egy levelet az majd ezer forint...

Biztos NZ közelebb van Mo-hoz, mint forditva.

Biztos itt is vannak anomáliák, pedig itt a posta az okmányiroda is és egyedül karácsony környékén kell sorba állni... nagy titkok tudói lehetnek...

puncipöcögtető 2009.01.15. 05:02:01

@niman77: b+, nem mondták még neked, hogy a ruha az nem ajéndék, hanem szükségleti cikk

záp 2009.01.15. 07:31:07

Feljelentest tettel-e? Ha nem akkor minek ugralsz itt a Homaron?

Amugy meg a "minden jo ha a vege jo"-hoz csak annyit hogy kurvara nem lett jo a vege. Megloptak az amerikai boltot, akik ha ez meg parszor elofordul valoszinuleg szinten beszuntetik a szallitast magyarorszagra.

phare 2009.01.15. 07:41:22

Sziasztok!

Ezek a lenyúlások már évek óta folynak. Én az édesapámnak küldtem Bp-ről, a Mohácsi otthonba egy csomagot. Volt benne márkás neszkávé, két karton marlboro, meg egy feltöltőkártyás mobil stb, összesen cirka 40-50.000 ft értékben. Ez a csomag meg sem érkezett az idősek otthonába. Sokáig még azt sem tudtam hogy a posta dolgozói, vagy az ápolók nyúlták-e el. Amikor rákérdeztem az otthon vezetőjénél hogy megkapták-e a csomagot, azt válaszolták hogy ők nem kaptak semmit (én elhiszem nekik). A posta meg váltig azt állította hogy rendben kézbesítették a csomagot. Írtam panaszlevelet a postán, de nem is válaszoltak, úgyhogy ennyiben maradt.
Én azt mondom SEMMI ÉRTÉKESET NE ADJATOK FEL POSTÁN.

b0c1k4 2009.01.15. 08:13:41

Hi!

Nekem 1x loptak el amazon.com -rol erkezo cuccomat. Azota amazon.co.uk -rol rendelek futarral igy a vamos es a posta is benyelheti, tovig.

l.skywalker 2009.01.15. 08:17:33

Jol mondja az iro, itt nem azokrol van szo, akiket a postan ismerunk, hanem vannak olyan emberek, akik kockaztatjak az allasukat mindaddig, amig eszre nem veszik. Nekem rengeteg ismerosom volt igy. Volt olyan, aki csak azert ment a seregben a konyhara, pedig egyaltalan nem tudott fozni, hogy mindent hazalophasson. A teat ugy adta ki cukor nelkul, mert a csaladnak mar akkor hazavitt vagy 2 mazsaval. Mindent, ami nem volt romlando, zsakszamra cipelte haza, az ostoba vezetoknek meg semmi nem tunt fel. En nem mondom, hogy nem vagyok a csinytevesben benne, de ha mar masokat karositunk meg, akkor semmi esetre sem tennek rosszat...
Magyar POSTA=szara POSTA

Ritter 2009.01.15. 08:34:39

Hell!

Én vaterán kereskedek hobbi szinten karórákkal. Az egy dolog, hogy lopnak (ez régi dolog, mert a budaőrsi központban c.-k dolgoznak), ezért adom fel kizárólag ajánlva az árut. De ami teljesen kiborított, hogy amikor feladtam az órát a postán, az ügyintéző egy laza mozdulattal a válla fölött hátra dobta a borítékot a gyűjtőkosárba :S. Azóta dupla pufi borítékot használok :S

Üdv: Ritter

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.01.15. 09:26:48

küldtem haza pár éve amerikából egy doboznyi könyvet és egyebeket. sosem érkezett meg. szemét mocskos primitív postás banda.

bizonytalan  2009.01.15. 11:10:24

nagy ügy... csicska Tomecskó majd megint írat egy olyat, hogy csókolom, ez egyedi eset és a (Postás dolgozókkal végzett!) mérések szerint csak a csomagok x (nagyon kevés) százaléka tűnik el, ill. lopódik széjjel.

satho 2009.01.15. 12:09:38

Erre csak azt tudom mondani, hogy remélem egyszer már végre eladják ezt a szar céget a vasúttal és a BKV-val egyetemben egy olyan szakmai befektetőnek aki piaci alapon működik és szolgáltatni is tud.

Szerintem sem szabad postán feladni semmit, levél helyett e-mail ha lehet, csomagküldésnél belföldre futár, helyben hajtipajti ! Ennyi !

Berci_JCHC (törölt) 2009.01.15. 14:06:02

@nekemtenemmutogatol: NZ az egy másik világ szerintem. már amiket olvasok róla.
Szívesen lépnék le én is oda. :D

Ja, ma megjött egy pulcsi + könyv. Sértetlenül, hiánytalanul, és még a Vámhivatal se nyitotta ki (a pecsétjük tegnapi). Biztonsági fóliás csomagolása volt. ;)

Berci_JCHC (törölt) 2009.01.15. 14:13:13

Szal pólót csak ilyenbe csomagolva küldessetek. Szerintem nyugodtan meg lehet nekik írni, hogy:
www.uline.com/BL_1551/Uline-Tear-Proof-Polyolefin-Mailers

Az utolsó balti Hering 2009.01.15. 17:40:59

Érdekes, postán küldtem egyszer egy cd-t ismerősnek Szolnokra, 3 hét után visszaért hozzám, mondván címzett ismeretlen.
Viszont ha az egyik szlovák netboltban valamit rendelek délután 6 előtt, akkor azt másnap már házhoz hozza sokszor reggel 9re valamelyik futárszolgálat.
Most akkor hogy is van ez?

mizie 2009.01.16. 09:59:38

Az milyen szép lesz amikor a postások nyújtják majd a tenyerüket az eladott posta után, mert z nekik jár. hiszen ők emelték a magasba...

A legszebb dolgok a postán amikor 40 ember van ott 2 ablak nyitva és 5-6 alkalmazott meg hátul beszélget. és persze ilyenkor jönnek a nyugdíjas nénik akiknek mindenképpen 10 percig kell érdeklődni minden faszságért...

Attis75 2009.01.16. 21:42:34

Az én rövid szösszenetem:
költözés haza Dubaiból. Tengeri szállítás, ergó mindent bezacskózva, aztán kartondobozba csomagolni. Itthon csodavárás. Helyette a szokásos bullshit: "sérülten érkezet" Hja, az araboknál lopták ki, ahol kézlevágással jutalmazzák az ilyet...
Érdekesség: a Genius 5+1-es hangfalszett hiányzik, de a becsomagolásához használt nagyméretű, duplán körberagasztott műanyag zacskó atomjaira tépve ott figyel a doboz alján.
Dögöljön meg az összes tetű vámos meg postás!
Javaslat: nem kell ezeket bebörtönözni. Vásároljunk egy kisebb szigetet valahol a Polinéz szigetvilágban és küldjük oda az összes ilyen barmot. Aztán önszerveződjenek...

chillking 2009.01.17. 17:56:37

nekem is azt mondta a postás (Londonban),hogy mindegy mivel küldöm a mobiltelefont ,nem fedezik Magyarországra,mert túl sok eltűnt.De végül is megkapta a címzett 3 hónap után.

borovi 2009.01.19. 19:33:20

El nem hiszem, hogy van még ember ebben az országban, aki értéket a Magyar Postára bízna.

Kozika · http://www.k-1.hu 2009.01.20. 09:41:11

A Highspots-tól ti ugyan nem rendeltek jövőre - a cég soha többet nem szállít agyarországra - pont mint a legtöbb külföldi cég.
süti beállítások módosítása