Az elmaradt válasz megérkezett, így felcsillant a remény, hogy az online ügyintézés egyszer még problémák nélkül is működhet talán. Igaz, ehhez az OTP-nek is tisztába kéne lennie azzal, miért nem műkődött a rendszerük.
Nagyon sajnáljuk, ha szolgáltatásunk használata során kár vagy egyéb bosszúság érte Önt. Természetesen kártalanítjuk, az OTP által levont összegeket átutaljuk Önnek, ha küld egy számlaszámot, valamint az Ön által igényelt közhiteles dokumentumot is elküldjük, ha még igényt tart rá.
2002. óta havonta többezer ügyfelet szolgálunk ki sikeresen rendszerünkön keresztül , de igen ritkán sajnos a technika ördöge okozhat fennakadást.
A hozzánk beérkező e-mailek ellenőrzése során megtaláltuk az Ön dec. 17-i levelét, amelyben írja, hogy az OTP hibát jelzett a fizetési folyamat során, és a dokumentumra a továbbiakban nincs szüksége.
Sajnos ez az e-mail elkerülte ügyfélszolgálatunk figyelmét, amiért szíves elnézését kérjük!
Nagyon ritkán előfordulhat, hogy technikai problémákból kifolyólag időlegesen megszakad a kapcsolat cégünk szervere és az OTP szervere között. Nagy valószínűséggel munkatársunk rutin ellenőrzés során találta meg az Ön által kezdeményezett vásárlás nyomait később a rendszerben és mivel látta, hogy az OTP felénk küldött visszajelzése szerint a fizetés megtörtént, kiküldte Önnek a kért dokumentumot.
Az újabb közhiteles dokumentum vásárlása során sem kapott szerverünk automatikus értesítést a fizetés sikerességéről, így annak ellenére, hogy az OTP rendszere levonta az Ön bankszámlájáról a dokumentum ellenértékét, cégünk sajnos nem tudott teljesíteni. Utólagos ellenőrzést kértünk az OTP-től, ahol csak annyit tudtak mondani, hogy az ő nyilvántartásuk szerint mindkét fizetés sikeres volt. Hogy milyen konkrét technikai gond volt a sikeres fizetések visszajelzésével kapcsolatban, sajnos nem tudták megmondani.
b[ALien] (törölt) 2009.01.15. 09:51:07
liven 2009.01.15. 09:51:42
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.15. 09:53:55
Igen csak azok nem szoktak panaszkodni :D
Korrekt válasz amúgy.
betépett felhasználó 2009.01.15. 09:58:38
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.01.15. 09:59:06
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.01.15. 10:03:14
A kapcsolat megszakadása is kezelhető, van erre is kiváló informatikai megoldás (pl websphere vagy más hasonló csatornakezelő cuccok) így azok alkalmazásával ez megoldható lenne. Olcsóbb házitáki megoldásként pedig egy egyszerű adatbázis megfelelő felépítése is képes biztosítani, hogy ne legyen ilyen jellegű ügyfélpanasz.
Ilyenkor szerintem a probléma kijavítására és nem az utólagos mosakodásra kellene törekedni, de sajnos ettől a magyar céges kultúra nagyon, de nagyon messze áll.
A válasszal amúgy nincs bajom, csak ha meg lehet előzni, akkor erre kellene törekedni.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.01.15. 10:03:42
Jó, arra lehet hivatkozni, hogy a CRM rendszer kiküldött egy levelet, hogy az ügyfélszolgálat fogadta a megkeresést és 15 munkanapon belül valami történik is, de ez múltszázadi duma.
Egy rendes rendszerben van olyan, hogy bizonyos idő múlva nagyobb lesz egy szál fontossága és specialista / vezetőség elé kerül.
Nálunk az ügyfélszolgálaton általában 5 perc alatt kell egy emilre válaszolni és nem azt, hogy napok múlva megkeressük :) 1 óra amíg specialistához kerül és 4 amíg csoportvezető illetve 1 nap amíg osztályvezető szintre jut. Persze ezek munkaidőben vannak egy 16:58-kor érkező levél simán várhat másnap 9:58-ig
jusztlacika 2009.01.15. 10:04:55
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.01.15. 10:08:17
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.15. 10:21:41
Az OTP meg azért szarik rá mert amúgy is dől a lé. Akkor meg minek. Szerintük.
bogec 2009.01.15. 10:30:40
vic 2009.01.15. 10:36:33
erre mondjuk nincs is 600 komment 10 perc alatt...
Harlequin 2009.01.15. 10:53:19
Ha nem kerül fel a homárra, vajh akkor is ilyen kedvesek elennének-e...
Tűzvillám (törölt) 2009.01.15. 10:59:46
Kíváncsi vagyok, hogy az egyéb, nem homáron keresztül reklamáló is ilyen udvarias választ kap-e.
Erős a gyanúm, hogy ez a szép, udvarias és szolgálatkész stílus csak ollós barátunk hatalmának köszönhető.
elwood 2009.01.15. 10:59:50
Ez a mondat:
"A hozzánk beérkező e-mailek ellenőrzése során megtaláltuk az Ön dec. 17-i levelét, amelyben írja, hogy az ..."
azt jelenti, a Homár cikkig a kutyát nem érdekelte. Én sem találtam volna ki jobbat.
De kártalanítás van, spongyát rá.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.15. 11:00:50
Még mindig jobb mint egyes szolgáltatók akik sz*rnak mindenre.
Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.01.15. 11:10:50
Ez nem korrekt válasz, csak annak akar tűnni.
Secnir 2009.01.15. 11:12:30
ja, velem is van úgy, hogy ott egy olvasatlan levél kivastagítva a mailboxom közepén hetekig, és néha elolvasom a felette levőket, meg az alatta levőket, meg kiírja, hogy van még egy olvasatlan levelem, meg ránézek és elbújik előlem a monitor mögé, hát istenem, van ilyen :)
CssaBee · http://cssabee.blogspot.com 2009.01.15. 11:17:24
MosoMasa 2009.01.15. 12:41:50
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.01.15. 12:47:24
Ez azonban a mi technikai "hibánk" az üzletág igazgató személyesen utazott ki elnézést kérni és vitte az összeállított doksit, hogy hogyan lehet kinyírni a virnyákokat, milyen exchange patch kell számukra és egy javaslatot, hogy vegyenek már egy víruskeresőt... Addig meg a cég faxolt és ingyen web mailről rendelt :))
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.01.15. 13:17:54
pingpong 2009.01.15. 13:39:50
kisgalád 2009.01.15. 13:50:01
kisgalád 2009.01.15. 13:52:22
MosoMasa 2009.01.15. 14:13:12
s_marky 2009.01.15. 14:13:23
aardwark 2009.01.15. 15:03:00
én többször is:)
sőt a földhivatalban, az apeh-nél (nál?)
és az externetnél is...
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.15. 16:23:34
Elnézni a kecske szarva között szoktak, miközben DASSZÁK.
Bit Rot 2009.01.15. 16:27:31
De én nem is panaszkodtam.
Azért az emailre illett volna időben válaszolni, persze!
nem várt fordulat 2009.01.15. 19:09:17