Tékozló Homár

Re: Cégkivonatot online?

2009.01.15. 09:45 | ge | 31 komment

Az elmaradt válasz megérkezett, így felcsillant a remény, hogy az online ügyintézés egyszer még problémák nélkül is működhet talán. Igaz, ehhez az OTP-nek is tisztába kéne lennie azzal, miért nem műkődött a rendszerük.

Nagyon sajnáljuk, ha szolgáltatásunk használata során kár vagy egyéb bosszúság érte Önt. Természetesen kártalanítjuk, az OTP által levont összegeket átutaljuk Önnek, ha küld egy számlaszámot, valamint az Ön által igényelt közhiteles dokumentumot is elküldjük, ha még igényt tart rá.

2002. óta havonta többezer ügyfelet szolgálunk ki sikeresen rendszerünkön keresztül , de igen ritkán sajnos a technika ördöge okozhat fennakadást.

A hozzánk beérkező e-mailek ellenőrzése során megtaláltuk az Ön dec. 17-i levelét, amelyben írja, hogy az OTP hibát jelzett a fizetési folyamat során, és a dokumentumra a továbbiakban nincs szüksége.

Sajnos ez az e-mail elkerülte ügyfélszolgálatunk figyelmét, amiért szíves elnézését kérjük!

Nagyon ritkán előfordulhat, hogy technikai problémákból kifolyólag időlegesen megszakad a kapcsolat cégünk szervere és az OTP szervere között. Nagy valószínűséggel munkatársunk rutin ellenőrzés során találta meg az Ön által kezdeményezett vásárlás nyomait később a rendszerben és mivel látta, hogy az OTP felénk küldött visszajelzése szerint a fizetés megtörtént, kiküldte Önnek a kért dokumentumot.

Az újabb  közhiteles dokumentum vásárlása során sem kapott szerverünk automatikus értesítést a fizetés sikerességéről, így annak ellenére, hogy az OTP rendszere levonta az Ön bankszámlájáról a dokumentum ellenértékét, cégünk sajnos nem tudott teljesíteni.  Utólagos ellenőrzést kértünk az OTP-től, ahol csak annyit tudtak mondani, hogy az ő nyilvántartásuk szerint mindkét fizetés sikeres volt. Hogy milyen konkrét technikai gond volt a sikeres fizetések visszajelzésével kapcsolatban, sajnos nem tudták megmondani.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liven 2009.01.15. 09:51:42

Boldog Új Évet Minden Homározónak 2010-re! A Pocsay család.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.15. 09:53:55

"2002. óta havonta többezer ügyfelet szolgálunk ki sikeresen rendszerünkön keresztül"

Igen csak azok nem szoktak panaszkodni :D

Korrekt válasz amúgy.

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.01.15. 09:59:06

Szerintem meg a Pocsay családnál van a pénz... De az is lehet hogy az igazolást az OTP a postán küldte el, és ezért nem ért oda...

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.01.15. 10:03:14

Mivel már sokszor volt gond az OTP online fizetési rendszerével, ezért nem hiszem el, hogy a hiba egyedi lenne. Sosem fogom megérteni ha vmi tudottan szar, akkor miért használják azt a cégek, illetve a szolgáltató miért nem tesz kisérletet annak kijavítására.
A kapcsolat megszakadása is kezelhető, van erre is kiváló informatikai megoldás (pl websphere vagy más hasonló csatornakezelő cuccok) így azok alkalmazásával ez megoldható lenne. Olcsóbb házitáki megoldásként pedig egy egyszerű adatbázis megfelelő felépítése is képes biztosítani, hogy ne legyen ilyen jellegű ügyfélpanasz.
Ilyenkor szerintem a probléma kijavítására és nem az utólagos mosakodásra kellene törekedni, de sajnos ettől a magyar céges kultúra nagyon, de nagyon messze áll.
A válasszal amúgy nincs bajom, csak ha meg lehet előzni, akkor erre kellene törekedni.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.01.15. 10:03:42

KOrrekt válasz, de költői kérdés: miért kell megvárni a homár posztot, amikor a kedves ügyfél világosan leírta az ügyfélszolgálatnak is, hogy mi a gondja.

Jó, arra lehet hivatkozni, hogy a CRM rendszer kiküldött egy levelet, hogy az ügyfélszolgálat fogadta a megkeresést és 15 munkanapon belül valami történik is, de ez múltszázadi duma.

Egy rendes rendszerben van olyan, hogy bizonyos idő múlva nagyobb lesz egy szál fontossága és specialista / vezetőség elé kerül.

Nálunk az ügyfélszolgálaton általában 5 perc alatt kell egy emilre válaszolni és nem azt, hogy napok múlva megkeressük :) 1 óra amíg specialistához kerül és 4 amíg csoportvezető illetve 1 nap amíg osztályvezető szintre jut. Persze ezek munkaidőben vannak egy 16:58-kor érkező levél simán várhat másnap 9:58-ig

jusztlacika 2009.01.15. 10:04:55

egyszer fingottam az otpben.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.15. 10:21:41

@sambalabammbumbumm: Még jó hogy válaszolt...

Az OTP meg azért szarik rá mert amúgy is dől a lé. Akkor meg minek. Szerintük.

bogec 2009.01.15. 10:30:40

Jéééé! Noóóóórmális válasz!

vic 2009.01.15. 10:36:33

normális válasz, korrekt elnézést kérés (remélhetőleg az ügyfél felé is hasonló ment...)

erre mondjuk nincs is 600 komment 10 perc alatt...

Harlequin 2009.01.15. 10:53:19

"Sajnos ez az e-mail elkerülte ügyfélszolgálatunk figyelmét, amiért szíves elnézését kérjük!"

Ha nem kerül fel a homárra, vajh akkor is ilyen kedvesek elennének-e...

Tűzvillám (törölt) 2009.01.15. 10:59:46

Ki az a Pocsay család?

Kíváncsi vagyok, hogy az egyéb, nem homáron keresztül reklamáló is ilyen udvarias választ kap-e.
Erős a gyanúm, hogy ez a szép, udvarias és szolgálatkész stílus csak ollós barátunk hatalmának köszönhető.

elwood 2009.01.15. 10:59:50

Korrekt levél. Jóváhagyom, hogy a kiszart sünt visszatolhatja.


Ez a mondat:
"A hozzánk beérkező e-mailek ellenőrzése során megtaláltuk az Ön dec. 17-i levelét, amelyben írja, hogy az ..."

azt jelenti, a Homár cikkig a kutyát nem érdekelte. Én sem találtam volna ki jobbat.

De kártalanítás van, spongyát rá.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.15. 11:00:50

@elwood: "Örüljön hogy válaszoltunk."

Még mindig jobb mint egyes szolgáltatók akik sz*rnak mindenre.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.01.15. 11:10:50

de miért csak a Homáron megjelent cikk után vették észre, hogy elkerülte e figyelmüket????
Ez nem korrekt válasz, csak annak akar tűnni.

Secnir 2009.01.15. 11:12:30

"Sajnos ez az e-mail elkerülte ügyfélszolgálatunk figyelmét"

ja, velem is van úgy, hogy ott egy olvasatlan levél kivastagítva a mailboxom közepén hetekig, és néha elolvasom a felette levőket, meg az alatta levőket, meg kiírja, hogy van még egy olvasatlan levelem, meg ránézek és elbújik előlem a monitor mögé, hát istenem, van ilyen :)

CssaBee · http://cssabee.blogspot.com 2009.01.15. 11:17:24

Korrekt válasz az szent. Bár nekem az egészből csak az derül ki, hogy 2002-ben megálmodtak egy ügyfélszámot és ehhez igazították a rendszert és azóta nem gondoltak semmit újra az igények növekedtével sem... Mo...

MosoMasa 2009.01.15. 12:41:50

Miért utólag magyarázkodik mindenki, miért a legjobb védekezés a "technika ördöge"? Miért nem lehet normálisan működni? Miért akkor reagál valaki, ha megsajtóztatják, nyilvánossá teszik?Olyan unalmas és visszatetsző ez a dolog, és borzasztóan hiteltelen.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.01.15. 12:47:24

Volt egyszer egy szlovák ügyfél aki rendelni szeretett volna tőlünk emillel. 1 nap után semmi válasz nem jött így betelefonált, hogy mi van. Szegény ügyfélszolgák izzadtak egy napot, de nem találták meg az emilt. A backup mailboxon sem volt (nem mintha le tudták volna törölni nyom nélkül...) az ügyfél bizonygatja, hogy elküldte már 2x. Sőt, yahoo mailboxa alá is és oda megérkezett. White list-re adom, de sehol semmi. Végül kiderült, hogy a kedves ügyfél 3 féle vírussal szórja a világot és az általunk használt antivírus és spam szűrő automatikusan kinyírja a levelet.

Ez azonban a mi technikai "hibánk" az üzletág igazgató személyesen utazott ki elnézést kérni és vitte az összeállított doksit, hogy hogyan lehet kinyírni a virnyákokat, milyen exchange patch kell számukra és egy javaslatot, hogy vegyenek már egy víruskeresőt... Addig meg a cég faxolt és ingyen web mailről rendelt :))

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.01.15. 13:17:54

@sambalabammbumbumm: naaa eeeez ügyfélbarát. Már már én érezném magam kellemetlenül mint ügyfél :)

pingpong 2009.01.15. 13:39:50

hihetetlen, hogy a bepanaszolt felek milyen gyorsan rátalálnak a homáron a rájuk vonatkozó posztokra :)

kisgalád 2009.01.15. 13:50:01

Korrekt válasz, grtatula. Máshol is így kéne.

kisgalád 2009.01.15. 13:52:22

Egyébként éljen a Homár! Újfent bebizonyosodott, milyen hasznos:

MosoMasa 2009.01.15. 14:13:12

@kisgalád: Ez a korrekt: "Sajnos ez az e-mail elkerülte ügyfélszolgálatunk figyelmét, amiért szíves elnézését kérjük!" ? Örülök hogy örülsz, de ez nem korrektség, ezt jobb helyeken hanyagságnak, nemtörődömségnek, tré szolgáltatásnak hívják. Főleg hogy ugye lé van a dologban, nem egy online doktor, vagy tiniclub....

s_marky 2009.01.15. 14:13:23

Ebben a remek országban miért nem tud elterjedni pl. a PayPal??Érdekes,azzal Nekem az elmúlt 5 évben SOHA nem volt problémám!NAHÁT???DE HOGY LEHET EZ???Biztos hazug vagyok

aardwark 2009.01.15. 15:03:00

@jusztlacika: "egyszer fingottam az otpben."
én többször is:)
sőt a földhivatalban, az apeh-nél (nál?)
és az externetnél is...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.15. 16:23:34

"Sajnos ez az e-mail elkerülte ügyfélszolgálatunk figyelmét, amiért szíves elnézését kérjük!"

Elnézni a kecske szarva között szoktak, miközben DASSZÁK.

Bit Rot 2009.01.15. 16:27:31

Csak ismételni tudom, hogy én igénybevettem 1-2 hete az illető cég szolgáltatását, minden rendben ment, 1-2 napon belül meg is jött a hiteles kivonat, ahogy kell.

De én nem is panaszkodtam.

Azért az emailre illett volna időben válaszolni, persze!

nem várt fordulat 2009.01.15. 19:09:17

kíváncsi lennék azért, hogy ha tranzakció azonosító alapján lekérdeznénk az otp választ, akkor SIKER állna -e abban az XML-ben? Mert ugye ilyet is lehet.
süti beállítások módosítása