Tékozló Homár

Kirúgták a ribancozó eladót a Cserépvárosból

2009.01.20. 15:58 | szily | 149 komment

Hát ez gyorsan ment. Vasárnapról hétfőre virradóra posztoltunk be egy beszámolót arról, hogy az Aréna Pláza Cserépváros nevű boltjában állítólag megkattant az eladónő, és iszonyú trágár szavakat köpködve kitessékelt egy vevőt, amit egy rakás vásárló figyelt döbbenten. Kedden a következő levelet kaptuk a bolt tulajdonosától:

Kedves Szily!

Köszönöm az észrevételt, fontos, hogy Te is tudd, a kolléganőtől azonnal megváltunk és az érintettektől azonnal elnézést kértünk, itt a blogon is, ami történt, felháborító és megbocsáthatatlan.

Köszönettel

Kirschner Péter

Cserépváros


Kértünk további részleteket az ügyről, ha megérkeznek, kibővítem velük ezt a posztot.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.01.20. 17:42:11

én már csak azt hiányolom, hogy Kirschner Péter úr _még_ nem ajánlott fel a kedves vásárlónak egy minimum 10k-s ajándékutalványt... illene...

mnmnbkhj 2009.01.20. 17:46:17

A plázák eladói sok esetben nem többek plázacicáknál :)

Rák Attantam 2009.01.20. 17:53:30

Jaj, de rég voltam már itt! És mire kell visszatérnem? Még mindig akadnak fogyasztóvédelmi problémák!? Nem is hittem volna.

Dalra is fakadok menten! (Aki nem bírja, nem olvassa...)

---------------------------------------

Cserépváros

Nem tom, hogy ki mit néz el s néha köp
Valamiért mégis énrám mennydörög
Orrom előtt trükköztél te, a mindenit
Hülyeribanckurva lettem helyben itt

Cserépváros - hülyeribanc nem vagyok
Nagyon káros, ettől a bolt zárni fog
Zárni fog...

Valaki már panaszkodna, hogyha tudna
De a boltos kituszkolja a pláza-placcra
Boltja rácsát lehúzza nem lopakodva
Kaspó nélkül vörös fejjel megyek vissza

Cserépváros - hülyeribanc nem vagyok
Nagyon káros, ettől a bolt zárni fog
Zárni fog...

Cserépváros - hülyeribanc nem vagyok
Nagyon káros, ettől a bolt zárni fog
Zárni fog...

---------------------------------------


Tudom, közben megoldódott a dulva eladó kéldése, de azért mégiscsak...

toddzos 2009.01.20. 17:55:50

@erosnegyes: hát, khmmm... azé' blokkolnék egyet-kettőt

a térdelés a minimum...

kadaj01 2009.01.20. 18:27:03

Én is ott voltam, és nem értem, hogy miért nem írják, hogy a kevdes vevő lekurvaanyázta elöszőr az eladót? Én kivertem volna pár fogát is...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.20. 18:32:31

Hát ez fasza. A Homár már fogyasztóvédelmi nagyhatalom.

Sajnálom szegény eladót is, de attólmég hogy szar napja van, nem lehet így viselkedni.
34633 másik ember vár a munkahelyre, akik esetleg kultúráltan is tudnak eladni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.20. 18:34:39

@B.Tamas: De nem teszed mert van annyi eszed hogy azért a főnöködtől (ha van) fejmosás lesz.

Tooomi 2009.01.20. 18:45:34

Lehet hogy nem véletlenül kurvázta le az eladó azt a csajt...Az üzlet vezető meg elintézi azzal h kirugja az eladót,mi sem egyszerübb,lényeg h az imidzs megmaradjon a boltnak,és dőljön a pénz.az ilyen plázák tele vannak faszfej ribancokkal,csordában mennek egymás után...De némelyik ruházati üzletben meg olyan beképzelt naplopó (szintén faszfej) elado ribancok állnak...Bömböl a zene,annyira hogy nem lehet érteni mit mond a másik.És követ amerre csak megyek mintha lopni mennék oda.Meg is érdemlik az ilyen üzletek ha kilopkodják a cuccokat...:D Ráadásul 8-10 ezer forintért árulják a selejt nyomott pólókat.Könnyen észreveszem mert ezzel foglalkozok.

É2I 2009.01.20. 18:47:13

Na, nem engedett Irén a géphez.......
Szóval elég hamar kirugás lett a vége. Ennek alapján úgy érzem a főnöknek sem volt a szíve-csücske az eladó, vagy csak kell a népszerűség.
Ahogy Szily, úgy én is várom a további részleteket, mert így még mindig hiányos a sztori.

/off
Mulekulárisan átalakultam, ez van. De még mindig fehérek a falak :(
/on

Carnivora (törölt) 2009.01.20. 18:52:09

@ColT: Belőle meg lehet a csepeli gyújtogató utódja :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.20. 18:54:49

@Tooomi:
akarmit mond a vevo, nem ribancozhatod le ha problema van szolni kell a fonoknek
na most persze hogy mitol ragadtadta el magat ennyire es ribancozott arra en is kivancsi lennek
ez meg be is zart?

É2I 2009.01.20. 19:10:31

@hagyma:
Jaja, bezárt. Gondolom, hogy nehogy szabadcsapatok meg tudják szerezni a vásárlók könyvét.
Meg persze idegességében belehányt valamelyik cserépvárba.

b[ALien] (törölt) 2009.01.20. 19:37:15

Tüvapok 2.0 baszki,
1. feltörték az indapassodat, vagy
2. Prozac+Haloperidol és iszol rá
3. LSD
4. Viccelsz

Szerintem 4. Még röhögtem is, hogy sörecet asszem vitatkozott veled és nem vágta. Kiváncsi vagyok meddig birod:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.20. 19:57:06

tenyleg az volt mar hogy lehet a no az eledo pasijaval hgetteyg es meg a panaszkonybe is be akart irni?
mer' akkor jogos
mert ha jol veszem le nem is o irta a levelet hanem a szemtanuk

varom az elado jelentkezeset,a fonoke tuti megmondta neki a homar miatt lett kibaxva, mar nem miatt hanem az ott megjelentek vegett

ubul2000 2009.01.20. 20:03:59

Aki nem került még kapcsolatba vevőkkel, az könnyen ítélkezik az eladó felett - függetlenül attól, hogy a hangnemet én is elítélem.
Egy példa: videotékába bejön a kölcsönzőnő (pár napja lépett be - nem szőke! a rajta lévő ékszer, és ruha kb 1 évi fizetésem) és hasonlóan trágár hangnemben elkezdi szidni az eladókislányt, hogy becsapta őt, mert direkt kérdezte és nincs a dvd-n magyar felirat. Mindezt több kölcsönző előtt. Pedig csak a hülyéje nem találta meg a feliratot. Tanúja voltam az esetnek. Ilyen esetben mit tennétek?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.20. 20:10:00

.1/udavriasn megmtatnam neki hogy kell beallitani, majd kozolnem hogy itt a telszamom, ha barmilyn problemaja akad komolyabb muszaki cikkek hasznalataval, mint kenyerpirito, kv fozo, micro, vagy tv taviranyito, akkor hivjon es segitek
2./ ennyit se tudtal beallitani hulye ribanc?

ninimimi 2009.01.20. 20:14:11

Hú, de megható, hogy egy üzlet vezetője a dolgát teszi Bolondhonban!
Egyébként a leírt eset nem egyszerűen az eladó-vevő viszonylatban megengedhetetlen, hanem bűncselekmény is egyben. "Az egész környék megdöbbent" körülménnyel a botrányos viselkedés tökéletesen kimeríti a garázdaság tényállását. Ahogyan látom, ez senkinek nem jutott eszébe.
Ahogyan azt sem látom, hogy Homárék sajnálkoznának az eredeti írásra adott 1-es pontszámú minősítésükért... Amivel nem az írást minősítették.

jusztlacika 2009.01.20. 20:53:19

holnap bemegyek a cserépvárosba és telefingom

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.01.20. 21:01:22

@b[ALien]:5. nézd, pár poszttal korábban, pár kedves kommentelő társunk felnyitotta szemem a destruktív óvodás viselkedésemről, mely nagyban megérintette a lelkem, amit ezúton is köszönök nekik. Rájöttem, hogy eddig magam és a valóság ellen küzdöttem! Szerencsére, ők igaz emberek, akik félretették a félelmüket és szavukat rossz legyőzése ellen fordították!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.20. 21:07:12

@b[ALien]:
de mi Maryvel tarjuk a frontot
nem beszelve vicianrol
amugy viciannak van egy ismerose Cserepfalun de tenyleg
adoellenor

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.20. 21:14:01

hinnye! Már ki is rúgták azt a félkegyelműt? Patent! Grat a tulajnak.
Off
Ez a Krischner nem az EK-s Krischner?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.01.20. 21:14:36

@hagyma: Szia Hagyma! Öreg cimbora! mi újság nálatok odaát? Te is nézted a történelmi korszakot nyitó 44. elnökötök beiktatását? sajnálom, hogy most nem vagyok amerikai és nem osztozhatom az örömben!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.20. 21:15:15

Volt egyszer egy anyuka,
Úgy hívták, hogy Marika.
Bement a Cserépvárosba
Az eladónő leribancozta.


Mérges lett a Marika,
Be is írt a homárba.
Az eladónőt kirúgták,
Nem jut eszembe több rím.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.20. 21:18:47

@Nálunk meg itt Tarpán: Ezt a "patent" még egyszer el ne nyomd! A volt munkahelyemen volt szállóige, az egyik csopvez mondta mindig ha mesélte mit hogy csinált.
Általában miután elmondta mennyit dolgozott a műszakjában, és mi jó, azokhoz a dolgokhoz mentünk először megjavítani, mert természetesen egyik sem volt megcsinálva :D Vagy ha igen akkor rosszabb volt mintha hozzá se nyúlt volna.

A "patent" az kb. olyan szállóige volt ott mint itt a Batz papucs.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.20. 21:19:35

@tüvapok 2.0: Köszönöm, megvilágosodék!

Már csak az érdekelne, hogy Palkovicsné és a baccpapucs melyik postban szerepelt.

Meg hogy kinek van meg az EDÉS poszt.

De amúgy mindent tudok. Még Pocsayékat is ismerem!

Musuka 2009.01.20. 21:21:16

Kár, hogy az eladó nem tud itt "megszólalni", - bár az sem lenne mentség számára. A vevő "szent", akkor is ha hülye, akkor is, ha az eladót nem tekinti embernek, akkor is, ha az idegein táncol, netán megalázza, - mert bizony ez is előfordul. Üzletvezető vagyok, vannak történeteim, de hagyjuk :-( Ha bementek egy üzletbe 90 %-ban nem köszöntök, még akkor sem, ha az eladó üdvözöl, köszöntéssel fogad. Egyszerűen levegőnek nézitek, olykor telefonáltok, olykor esztek, olykor családi életet éltek, stb.
Elvárások... Ezeknek amolyan kölcsönöseknek kellene lenniük, meg kellene egymást tisztelnünk.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.20. 21:27:35

@tüvapok 2.0:
@megélhetési sünöző - SALEtoló:
dehogy a fiam
kedves vaci baratom
Komuves
az en fiam deputy sheriff, de ritkan jar a homarra

nem neztem az avatastutoljara politikai jellegu esemnyt akkor neztem mikor Brezsnyev meghalt mert kotelezo volt a seregben bevonulni az ebedlobe
Mondjuk Lidi akkor is kilogott sorert
na megyek melozni, csk le neribancozzak valakit
hehe

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.20. 21:29:10

@ColT: Van aki magyarázni tud patentul, van aki mecsináni. Ez így patent:)))

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.20. 21:34:44

Részletkérdés, de az eredeti posztból nem derült ki: Az eladó hozzávágta a vevőhöz a lét és lerántotta a redőnyt.
A vevő elvitte-e az árut is, meg a pénzt is?

kopaszfeketemercis 2009.01.20. 21:38:31

Az IWIW-re menjetek fel,és a bővittet keresésbe irjátok be a munkahelyre hogy cserépváros!!! SZerintem ott a csaj:-)!!! Veszélyes ez az iwiw,mindig is mondtam:-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.20. 21:38:59

@Nálunk meg itt Tarpán:
igen sok a a homalyos pont
felkertjuk a vevot es az eladot dsurgosen jelentkezzenk vagy legalabb az iwiw elerhetoseguket adjak meg
thx

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.20. 21:42:18

@Nálunk meg itt Tarpán: "Az eladó hozzávágta a vevőhöz a lét és lerántotta a redőnyt."

Lehet akkor is ez történt volna ha az "Ugye egy APEH ellenőrzés során semmi rendellenességet nem találnának" mondatot mondod a cégtulajnak :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.20. 21:45:03

@Nálunk meg itt Tarpán:
hat most akarom megvedeni, mert csak a szemtanukra hagyatkozunk
jojjon az elado
en meg meg is bocsajtok neki ha aznap hagyta el a pasija megjott mensije a 20-ik barom vevo volt es meg nincs kifizetve a gazszamlaja
szoval legalabb is enyhito korulmeny

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.20. 21:45:36

@ColT: Nem kizárt, hogy ez is elhangzott:))) Hozzánk csak a zanza szöveg jotott el, az meg csak annyi hogy ribanckurva.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.20. 21:48:35

komolyan mondom én már a végefelé Edét is sajnáltam:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.20. 21:51:10

@Nálunk meg itt Tarpán:
azert ne essunk tulzasba
neki meg van az az ego-ja hogy tudja most is hogy neki volt igaza es mindenki mas huje aki nem ugy gondolja

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.20. 22:00:53

@hagyma: akkor most félre lettem vezetve? fasza!
tüva: köszönöm szépen! SALE-es terpesz, előrehajol, sünfeltolás ánuszgyűrűn keresztül!!!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.20. 22:04:47

@kopaszfeketemercis: az első csaj gyanús, előző munkahelye a Mango! :-DDD
Kár, hogy a Helly Hansen nem szerepel ott, akkor már tuti lenne!

kopaszfeketemercis 2009.01.20. 22:12:24

@megélhetési sünöző - SALEtoló: Én a kékpolosra gyanakszom,annak olyan frusztrált feje van.Küldjetek annak a 12 csajnak levelet hogy nem-e ő az illető:-)

kopaszfeketemercis 2009.01.20. 22:13:49

Ja és mindenki törölje magát az iwiwről! tudják hogy nézel ki,kik a barátaid,hol dolgozol.Még a BKV-is megtalál,ha blicceltek:-)Nem hiányzik ez senkinek se!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.20. 22:29:04

@kopaszfeketemercis: írj neki te, 1. pasi vagy 2. ha mercid van, tuti válaszol

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.20. 22:31:41

Hozzuk össze a kurvázó eladónőt a cicizoomoló biztonsági őrrel!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.20. 22:32:59

"Kedves Szily!
Köszönöm az észrevételt, FONTOS, hogy Te is tudd" stb.

tehát FONTOSCH :-)
Látszik, hogy a cserépvárosi polgármester is homározik.:-)

kopaszfeketemercis 2009.01.20. 22:38:12

@megélhetési sünöző - SALEtoló: De kopasz vagyok,és kigyurt,tőlem megilyed,és csak egy régi s600 asom van,de nem járok vele,mert 30 at iszik!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.20. 22:48:58

@kopaszfeketemercis: az nem baj! ha meghallja hogy merci egyből fellelkesül, és mercihez tudvalevő, hogy kopasz kigyűrt csávó jár :-))))

Mylady 2009.01.20. 22:54:30

Szerintem attól, hogy rossz napja volt, nem beszélhetett volna így a vevővel.

Én backoffice jellegű területen dolgozom, vevőkkel nincs kapcsolatom, de van egy kollégám, akit időnként (napjában egytucatszor) nagyon szívesen elküldenék a JBKA-ba. Na, én még ezt sem tehetem meg, mert előbb-utóbb attól is repülnék.
Akkor is, ha igazam van.

kopaszfeketemercis 2009.01.20. 22:58:30

@megélhetési sünöző - SALEtoló: És eltolod az aréna plázáig,vagy tankolsz bele?:-)Ha még valaki nem látta volna: www.youtube.com/watch?v=yg_zQTHeCSU&feature=related

Mylady 2009.01.20. 22:58:44

@megélhetési sünöző - SALEtoló:
Palkovicsné és a bacc pacsker nagyon régi poszt.

Palkovicsné nagyon kedvező konstrukciójú nyereménylaptop témában utazott, ahol akkor kapod meg a laptopot, ha pár nappal előre! befizeted neki a nyereményadót.

A baccpapucs meg simán baccpapucsboltos sztori. Valaki akart venni, több boltban is járt, de nem talált csak hibásat és még el is hajtották. Panaszkodott itt, erre kapott egy ajándék baccpapucsot.
Szerintem az a gesztus volt a homár történetének egyik fénypontja.

kopaszfeketemercis 2009.01.20. 23:04:55

@Mylady: Ezeket én is értettem,de ez a Pocsay család kimaradt valahogy.Ird le ezt is légyszives,ha ismered a sztorit!

Átlagarcú 2009.01.20. 23:06:31

Komolyra fordítva: Nekem az eredeti post nem volt teljesen tiszta, abból a pár sorból nem derült ki, hogy mi történt tulajdonképpen.
Bízom benne, hogy az üzlet vezetője jó vezető, utánajár a dolgoknak, és ha megérdemli a dolgozó akkor kiáll mellette, ha nem, kirúgja.
Remélem körültekintően járt el és akkor a Homár is büszke lehet magára.

Átlagarcú 2009.01.20. 23:10:20

@Nálunk meg itt Tarpán: "A vevő elvitte-e az árut is, meg a pénzt is?"
Ez bennem is felmerült:))))

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.20. 23:10:42

@Mylady: Köszönöm! :-) nem semmi, ez a laptopos nagyon durva!

Mylady 2009.01.20. 23:34:41

@kopaszfeketemercis:
év elején volt egy poszt, ahol a posztoló azon siránkozott, hogy a szilveszter éjjelén küldött mintegy 20 smsből több nem érkezett meg a címzetthez, de a Pannon felszámította az árát. És panaszára azt javasolták (a Pannonnál), máskor küldjön inkább emailt.

Itt írta be valaki kommentbe, hogy felesége egyszer kapott egy jópofa szilveszteri sms-t, amit továbbküldött ezer példányban, csak rajtafelejtette az eredeti aláírást (Pocsay család), a címzettek meg nem értették, ki az a Pocsay család.

És ebben a posztban azt is szóvátették egyesek, hogy mi a bánatos francért kell pontban éjfélkor mindenfélét kívánni minden ismerősnek sms-ben (mikor mindenki tudja ugye, hogy ettől behal minden).

No, ezekből jött össze az a szép szokás,hogy egyesek -elkerülendő a szilveszteri leterheltséget- már jó előre boldog új évet kívánnak 2010-re. Természetesen a Pocsay család nevében.

Röviden ennyi.

Mylady 2009.01.20. 23:38:29

homar.blog.hu/2007/07/04/dr_batz_papuccsal_karpotolta_a_hoppon_ma

no, itt a baccpacsker
illetve, ez már fejlemény, de ott vannak a hivatkozások is.

Mylady 2009.01.20. 23:42:35

most nézem, nem is szilveszteri, hanem karácsonyi smst reklamált hősünk
no mindegy, a lényeg ugyanaz

kisgalád 2009.01.20. 23:45:40

@tüvapok 2.0: Kiváncsi vagyok meddig bírod...:)))

kisgalád 2009.01.20. 23:48:13

@szmoker: Már adtam leírást, pont a Cserépvárosos történet első részénél. Kb. a 170. komment körül keresd.

kisgalád 2009.01.20. 23:52:43

@Nálunk meg itt Tarpán: A vége felé én is majdnem megsajnáltam Edét. Majdnem.:))

kisgalád 2009.01.20. 23:55:19

@kadaj01: Ha tényleg ott voltál az esetnél, miért nem írod le, mit láttál-hallottál? Mert a sztori így nagyon hiányosnak tűnik.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.21. 00:05:13

@Mylady: Csak egy?! Te nagyon mákos vagy :D

Mylady 2009.01.21. 00:11:48

@ColT:
ezt nem értem
mi csak egy?

Mylady 2009.01.21. 00:16:17

ja, hogy kolléga?
egy, de az triplán számít

Mylady 2009.01.21. 00:21:10

vagyis a négy közvetlenből egy
(az 25%)

és kibékíthetetlenül gyűlöl
aminek egy oka van: előtte állok a rangsorban
ami a több tapasztalatomnak, tudásomnak, helyismeretemnek, hozzáállásomnak, gondolkodóképességemnek és egyéb tényezőknek (úgymint szépség és szerénység) köszönhető

mert azt hiszi, egy ovh az olyan k nagy ember
pedig még az osztályon se mindig számít a szavam
és ez inkább munkát, meg felelősséget jelent és nem elismertséget
de mindegy
már lesz@rom

Mylady 2009.01.21. 00:23:46

ma már holnap van?
hurrá
sanszos, hogy ez jobb lesz, mint a tegnap

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.21. 00:28:31

@Mylady: Ja, akkor már nem vagy olyan mákos...
Mindig és mindenhol vannak ilyenek... Sokat kezdeni nem lehet velük :/


Mi is voltunk öten, abból egy aki nem dolgozott, de látványosan... Aztán szerencsére benyalta magát máshova, és már nincs itt.
Most kb. mennek a dolgok, de úgyis ki fognak rúgni mindenkit :D

Mylady 2009.01.21. 00:37:09

Én valahogy úgy érzem, nálunk sokan nem dolgoznak. És ezt elég látványosan teszik.
Csak a főnök ún. "jófej"típus, aminek általában én iszom meg a levét. Mert mindenkit én helyettesítek. Van ugyan egy helyettesítési rend, de be sincsenek tanítva a helyettesek, hiszen én úgyis mindent meg tudok csinálni. Bárkit lazán elhelyettesítgetek, akár heteken át, a saját munkám mellett.
Volt olyan, hogy kolléganő elment szülni, 3 hétig volt párhuzamosan az utódjával, a munkájának 1/3-át kellett átadnia neki, a többit senkinek, mert majd én úgyis tudom. Hónapokkal később adhattam át az utódjának a maradék 2/3-ot, azt is több részletben. 1 évig tartott, mire megszabadultam az ő munkájától. Pedig amúgyis én dolgozom a legtöbbet az osztályon.
Nagyon durva.

De lelépek. Amint tehetem. Csak hülye voltam, mert különböző okokból 2 ajánlatot is elutasítottam. Aztán jött a válság és most pangás van.
Megszívtam.

Mylady 2009.01.21. 00:38:49

Ez a kirúgás komoly? Már többször említetted.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.21. 00:42:39

@Mylady: Ja OK. Úgy nálunk is tele van minden léhűtőkkel, de a mi csoportunkban (supportosok) már nincs :)
Gondolj bele milyen káosz lesz a helyeden ha rájönnek hogy mennyi mindent csináltál :D

A régi helyemen nekem is akkor nőtt meg a respectem amikor elmentem 2 hét szabira... Többiek mondták hogy fogalmuk sem volt hogy mit csinálok, de többet nem mondják azt hogy nem dolgozok :D

A beugró az nálunk is így volt... Egy ideig beugrott, aztán azt vettük észre hogy ő 8-tól 4-ig, mi meg 12 órában járunk éjjel-nappal, és ha valaki szabin van akkor túlóra.
Néha tudok örülni annak is ha valaki nyal, mert a pofa elkerült innen :)

Ja hogy te még le is tudsz hova lépni :) Jó neked.
Én nem akarok mert jó ez a hely (hehe, mivel innen Homározok :) ) de valszeg a válság miatt :( úgyis repülünk... :(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.21. 00:43:54

A kirúgás annyira komoly hogy fogalmunk nincs mi lesz mert ez a buzi cég semmit nem közül előre. Szóval ha kirúgnak azt úgy tudod meg hogy felhívnak hogy mehetsz haza.
Vagy ha nem vagy bent akkor ne gyere be.
:/
Sünszarás. Nem csak ezért, van még rá ok :D

Mylady 2009.01.21. 00:51:34

Hát az szar ügy.
Nálunk is voltak furcsa leépítések. Évekkel ezelőtt volt egy olyan eset (ősszel), hogy a management (a cég 10%-a) elvonult 3 napra egy vidéki szállóba, ahol eldöntötték, kiket fognak kirúgni (10%). Ki is rúgták őket. Majd lemondták az újságelőfizetéseket, mint költségtakarékossági lépés!
Ezután lecserélték a céges flottát (némileg bővült is a létszáma) és az év végi partin a vezér elmondta, hogy a cég történetének egyik legeredményesebb évét zárta.
Köpni-nyelni nem tudtunk.

Mylady 2009.01.21. 00:52:59

Most nem lesz leépítés. A válság érint minket is, de nem annyira komoly a helyzet. Aztán nem tudom, mi lesz, mert össze-vissza beszélnek nálunk is.

Mylady 2009.01.21. 00:55:10

A kirúgás nálunk is úgy megy, hogy behívják a delikvenst egy irodába, aláiratják a papírt, aztán mire visszamegy a helyére, gépe kikapcsolva és azonnal távozzon. Személyes cuccaiért pár nap múlva, előre egyeztetett időpontban bemehet.

De hallottam olyat (másik cég), hogy az illetőt lehívták a recepcióra, hogy valaki várja. És már nem engedték vissza.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.21. 01:11:58

@Mylady: Ó ez így szokott zajlani. Amikor nehéz helyzetben van a cég olyankor hirtelen a céges autók megújulnak. Meg az ilyesmik valahogy Magyarországon gyakoriak.
Valaki mondta hogy a túl nagy bevétel miatti túl magas adózás miatt csinálják :/ Inkább kisebb bevétel legyen de kevesebbet vesznek el a cégtől. Van ilyen?

A kirúgottak nálunk vissza se mehetnek a helyükre :D
Minket amúgy nem közvetlenül a válság miatt rúgnak ki csak valaki rájött hogy sok a léhűtő, és mi "papíron" nem vagyunk olyan fontosak. Csak ha nem lennénk akkor megállna a gyár. Csak hát papíron nincs rögzítve (ill. van csak senki nem nézi) hogy egy nappalosban 15-20 problémát oldasz meg, amik fele simán a kiszállítást veszélyezteti.


Mi van csak mi nem alszunk? :D

Mylady 2009.01.21. 01:15:10

@ColT: a többiek az újabb poszton elsőznek

illetve csak próbálnak, de lekéstek :)))

Mylady 2009.01.21. 01:16:25

A flottacsere közgazdasági indokai:
1. a régi autó fenntartása drága
2. a már nullára leírt autók után nincs amortizáció, azaz nincs költség, ami csökkentené az eredményt (itt jön be a kevesebb adó)
3. na nehogy má' ne kapjunk újat

Mylady 2009.01.21. 01:18:41

Az meg nálunk is nagyon megy, hogy "tartalékoljunk most, mert most sok az eredmény, jövőre meg nem lesz, aztán akkor majd ezt elővesszük"
minden évben eljátszuk
sokszor az elért eredmény 1/3-át simán elrakjuk így "rosszabb időkre"

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.21. 01:54:16

@Mylady: Ja ja ja, megy a kamu sírás :D

Az eredményből meg hova is szoktak rakni... zsebbe...?
Na hol az az új post... :)

Mylady 2009.01.21. 01:56:01

@ColT: nem zsebre, céltartalék

már két új poszt is van :)

vauvauvau 2009.01.21. 05:32:05

Nem tudom mért rúgtad ki Peti a hölgyet!

Nekem szimpatikus volt, sokat beszélgettem Vele. Most többet nem megyek oda!

Űrhajós 2009.01.21. 09:03:33

és most akkor vácon kinek is van olyan nagy melle? mer erre már nem nagyon emléxem.
én dunakeszisi vagyok, itt nem jár a nagymellű?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.01.21. 10:38:55

Tegnap moziban voltunk a Mammutban és 2 plázapicsa vihogva ment keresztül a jegyszedőn, rá se figyeltek.

Az úgy szaladt utána, hogy "
-Elnézést hölgyeim legyenek szívesek a jegyüket megmutatni
-Már megmutattuk egyszer
-Sajnos a jegyet el kell kérnem, hogy a mozi szabályzata értelmében az érvényesítési szelvényt levegyem
-Hát ez mekkora paraszt bunkó! Tudja meg hogy van jegyünk és be is megyünk!"

..és már bent is voltak a teremben. Én sajnáltam a jegykezelőt, fiatal csóka volt aki még nekünk jó szórakozást is kívánt...

cinimini 2009.01.21. 14:34:37

Egyébként, aki nem dolgozott eladóként, az nem tudja, hogy bizony a vevők milyen gusztustalanok tudnak lenni.Egy kicsit megvédenem az eladót, őt is meg kellett volna hallgatni.Nem fair play!!!!!

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.01.22. 01:46:12

@sálas: Csak szólok, a bipoláris szindróma nem rohamokkal jár; régebbi neve "mániás depresszió", így talán már ismerősebb.
süti beállítások módosítása