Tékozló Homár

Papuccsal kárpótolták a selejtvadász vevőt

2007.07.04. 15:30 | jackyll | 42 komment
Ha ezt előbb olvassa a Homár, biztos nem posztolja az Oakley-harcos pozitív történetét, de úgyis itt a hidegfront, legalább a szívekbe költözzön egy kis melegség. A legfrisebb fejlemény, hogy a karcmentes Dr. Batz-papucsok után nyomozó K. közepesen köcsög bullshittelgetős válaszlevele után felhívta a kereskedelmi igazgatót, aki végre felfogta, hogy értük és nem ellenük küzd a T. fogyasztó. Körbenéztek a kérdéses üzletekben, ahol tényleg találtak leharcolt papucsokat a raktárakban. Fáradozásaiért cserébe K. kapott egy grátisz papucsot, ami ugyan nem a hagyományos 8-10 pár, mint Dubaiban, de legalább valami:
Tegnap, miután Makó László kereskedelmi igazgató nem túl kedves levelét megkapam, úgy gondoltam ez nem maradhat ennyiben, így telefonon felhívtam őt. A telefonos beszélgetés során a kereskedelmi igazgató rájött arra, hogy én nem lejáratni akartam a cégét, hanem valós a problémám és egy idő után hangnemet váltott. Megegyeztünk abban, hogy elküldöm neki a postacímemet, és ők egy garantáltan hibátlan példányt elpostáznak számomra utánvéttel. A levelet meg is írtam, elküldtem részére. Néhány órán belül visszahívott Makó úr és elmondta, elmentek az általam felsorolt üzletekbe és valóban kifogásolható minőségű papucsok voltak a raktárban.

Ezeket a termékeket leselejtezték és felhívták a viszonteladóik figyelmét, hogy a sérült árukat küldjék vissza a gyárnak. Mivel észrevételeimet megalapozottnak találta a menedzsment, ezért a kereskedelmi igazgató megígérte, hogy még a héten megkapom postán az általam óhajtott terméket, és nem is kell fizetnem érte semmit. A mai napon meg is kaptam a papucsot, hibátlan példány, és valóban 0 Ft-os számlát mellékeltek hozzá. Így a Dr. Batz papucsvásárlás története pozitívan zárult.

Köszönöm Makó Lászlónak a (bár csak utólagos, de összességében mégiscsak) ügyfélközpontú és korrekt hozzáállását. Hála neki nem kell Dubaiba mennünk egy jó minőségű lábbeliért. Kérek mindenkit, az én történetem miatt nem menjen el senkinek sem a kedve a Dr. Batz termékek megvásárlásától.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pete_r 2007.07.04. 15:34:39

Sőt hmhm... Végre valaki rájött, hogy ki kiből él...

disco diva 2007.07.04. 15:34:48

valaki irja mar meg tenyleg hogy hol a csudaban van ilyen cucc Dubaiban, szeretnem mostmar megnezni.

Aaronka 2007.07.04. 15:39:45

én aszittem Dubaiban aranyat venni jó buli...
a story vége Happy End, van értelme a Homárnak.

homár molla2 2007.07.04. 15:43:45

bravúros pikírt homár-bevezető. K. meg jön egy sörrel az összes kommentelőnek.

mogyorobokor 2007.07.04. 15:49:01

Olyan aranyosak az ilyen sikersztor

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2007.07.04. 15:53:32

Gyááááááááááááááááááááááááá... ez király :) riszpekt :)

(Azt azér ne felejcsed el, hogy ha nincs a Homár, akkor nincs ingyen papucs, úgyhogy a magam nevében csak annyit mondok, hogy ide a bojtot, de jogosan :D)

Különben meg gratula még eccer :D

Mária 2007.07.04. 15:58:42

Karcpapucs. Mé'??? Régen a karcóráé' is sorba' álltak!

}:-)

Soockit van Dalen 2007.07.04. 16:08:02

ILyen Magyarországon. Könny szökken a szemembe, gratulálok.

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2007.07.04. 16:27:15

Nem azért jó a homár, mert valaki ingyen papucsot kapott, hanem mert a másik oldalon valakinek kinyílt a szeme.

Jonas-R 2007.07.04. 16:59:27

Mi az hogy kinyílt a szeme ???? basszus vegyétek elő az eredeti hírt, és olvassátok el a kommenteket.

cookac (törölt) 2007.07.04. 17:13:18

úgy meghatódtam, hogy potyogtak a könnyeim, mikor a leveled végén sikerült csontig benyalni; bazz, ekkora feneket keríteni egy szaros papucsnak...

Sir Mortzosch 2007.07.04. 18:23:58

kinyalt egy papucsot magának.
Sóher vagy anyukám.

kritikusolvaso 2007.07.04. 18:31:17

ez igen! kis lépés egy papucsba de nagy lépés a fogyasztóknak...

dehiszezénvagyok 2007.07.04. 18:50:48

Hm...nekem is köll ingyér pacsker.

mch 2007.07.04. 18:52:19

Celebrity Deathmatch:
Gasztonyi Ádám vs Makó László

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2007.07.04. 19:56:37

Mostmárcsak az én 42-es női papucsomat kéne valahogy elintézni....

vakrepülés 2007.07.04. 21:13:52

Végre egy cég ami tényleg fontosnak tartja a fogyasztók érdekeit. Ez egy magyar cég és a papucsokat is Magyarországon gyárgyják. Ezért ahelyett bemocskolnánk a névét inkább büszkének kéne lennünk rá, hogy jó áron magyar terméket kapunk,nemúgy mint a scholl akik kritikán aluli termékeket árusítanak horribilis áron!

Fanyuvo 2007.07.04. 22:37:52

En fivefinger-s lábtyűt szerettem volna venni, de persze Mo-ra nem szallitanak :(

Ha esetleg valaki lat itthon ilyen labbelit akkor ertesitsen:
href.hu/x/316k

nilsholgersson 2007.07.05. 05:53:07

hétfői meeting Batzéknál:

szereplők:
V: vezérigazgató
L: a mi Lacink

V: Jó reggelt Laci! Mi történt, amíg szabadságon voltam?
L: jó hetet zártunk. itthon 213 üzletbe szállítottunk, mindenhova egy párat. sehol nem tudnak többet raktározni.
V: jaj, ne is mondd..
L: export. betörtünk a zimbabwei és a trinidadi piacra. Ugandából folyamatosan jöttek a megrendelések, alig győztük.
V: szép, mondhatom.
L: organizáció, logisztika, ügyfelekkel való kapcsolattartás, volt minden..
V: Te vagy a legerősebb pillére a vállalatnak! Nélküled nem menne.
L: köszönöm.
V: volt e probléma?
L: neeem. semmi.
V: biztos?
L: biztos.. na jó.. öööö...volt egy pesti picsa, aki csak repedt bőrű papucsot talált a boltokban és bánatát szétkürtölte az interneten.
V: viccelsz, ugye?
L: nem. sajnos. ööö. de leállítottam. Hála a BKF-en és az üzleti főiskolán szerzett ismereteknek, válaszlevelemmel még aznap hatástalanítottam.
V: ez nagyon nem tesz jót nekünk
L: ugyan már! holnapra mindenki elfelejti.
V: műbőrök voltak?
L: igen. te mondtad, hogy az igaziakat az Emirátusokba exportáljuk, mert ott erős a konkurencia
V: apropó konkurencia! mi a helyzet velük itthon?
L: Az interneten különböző fórumokban álnéven szapulom őket. Esélyük sincs az idei nyáron.
V: jó. nagyon jó.. a pesti macának meg van a címe?
L: igen
V: ok. vegyél ki gyorsan neki egy igazit és add postára. kapja meg ingyen. de csak akkor, ha ír pár szép sort a termékeinkről.
L: ok, főnök. így lesz.
V: köszönöm Laci. jó munkát a hétre.
L: viszont

Énbiz' · http://nemcsalokadot.blogspot.com/ 2007.07.05. 07:20:16

Na most aztán szeretném Makó Úr véleményét is megismerni az ügyről!
Konkrétan miért is döntött a grátisz papucs mellett? A nyilvánosság miatt?
Egyébként pedig: vevő papucsot akar, nem kap. Nyilvánosan panaszkodik, kereskedelmi igazgató ezek után okítja a vevőt. Néhány nyilvános ide-oda fikázás után vevő kap grátisz papucsot, majd benyal medencecsontig. Összefoglalva ennyi...

Malek 2007.07.05. 08:08:52

nilsholgersson! KIRÁLY VAGY!!!!!!

szasa 2007.07.05. 09:13:13

Hogy nektek mindig van valami bajotok...:)

papucsállatka 2007.07.05. 09:22:14

nilsholdersson, barom vagy!!!!
Húzd a szemedbe és a füledre a kis sapkádat, a fütyülődet meg fújjad hazáig! Ha így folytatod, akkor te is kapsz egy papucsot és egy klumpát te kis finn kancsó, a papucsot maximum odaadod a lappföldi influenzás madaradnak, így legalább ő nem lesz lúdtalpas. És én se vagyok makói....

tapeta 2007.07.05. 09:58:34

Bazz, kimentem Dubaiba csak, hogy jó papucsot tudjak venni. Erre mi van?
Gyűrött volt vazze. Mondom, jól van akkor hozzon egyet a raktárból. Erre mi van?
Nincs, mert kicsi a raktár. Na, kösz.
Akkor megkapom a papucsot, meg a repjegy árát?

Szumi 2007.07.05. 10:04:13

lepapucsoztak.........gyenge jellem

Egy Fogyasztó 2007.07.05. 10:08:12

Nilsholgersson és az Idő Ura !


Egy Mesés beszélgetés felnőtteknek, gyerekekről....



N : Húú, de k*rvára unatkozom, mit is írhatnék hmmm, szerintem ez lesz az igazi, csúfolok egy kicsit itt az interneten..

IU: Te Nils, dolgozz inkább, mert amíg más jelen esetünkben papucsot képes adni ajándékba egy idegennek, hogy megpróbálja kárpótolni egy hiba miatt, holott magyarországon erre nem nagyon volt példa hasonló keretek és körülmények mellett, addig legalább a Kormány „szorgalmas” emberei mellett Te legyél rendes hazafi, és húzz a p*csába dolgozni a bolondozás helyett.

N : Nem tehetem Idő Ura ! Felkeltem és sugallatra úgy döntöttem, ha már a nőm elhagyott mert törpévé lettem, és így ugye a rudim is összement, akkor megszívatok másokat mert húú de gonosz vagyok.

IU: De Nils, vedd figyelembe, hogy ezzel csak azt éred el, hogy számodra idén is elmarad a Karácsony.. Emlékezz, tavaly sem örültél a Virgácsnak a seggedben, arról nem is beszélve, hogy egy vállalat egyik vezetőjét fikázni ezen az oldalon még egy ilyen kis törpének is elég gyerekes dolog, bár….ha belegondolok, hogy valaki annyira kancsó, hogy egy lúd hátán akar eljutni Lappföldre…

N : Értsd meg, én így tudok csak kitűnni, törpe rudival, és a kancsal kis szememmel így állok bosszút a világon, fikázok másokat itt az oldalon, mert bazira ráérek, és mint említettem nem csak ratyi de még húúúú de gonosz is vagyok.

IU : Rendben Nils, Gratulálok, Átmentél a Vizsgán! Innentől kezdve részese lettél a szorgalmas magyar társadalom azon részének, ahol az emberek nulla munka mellett képesek azokat becsmérelni, akik legalább megpróbálják megtenni azt, ami a hozzád hasonló kis fikák még csak elméletben sem képesek követni….próbálnak úgy hozzáállni a helyzethez, hogy az Mind a két fél számára előnyös legyen.

N : eeez az, na végre, akkor ma tudom is mihez fogok kezdeni, ha szépen sírok, akkor a makói ad nekem egy papucsot, tuti kirinyálom magamnak, mert törpe lévén csak kicsi papucs kell majd nekem, és kisebb méret…kisebb ár… szerintem ma el is megyek, és végigjárok pár boltot, és veszettül balhézok majd neten ha nem lesz valami, pár nap, és postán érkezik is a kis pacskerem…..mert Ti is láttátok gyerekek a mesét Ugye ??? A kis bügykös lábaimra nem lesz semmi….Mert Nincs a méretemben ;)

2007.07.05. 10:10:32

A jövőben rövidre zárom a történetet, egyből a gyártónak irok, hogy milyen selejtes a termékük, hátha küldenek egyet, megspórolom az üzletben az idegeskedést..

fruktózmütyür 2007.07.05. 10:55:18

Örömmel látom, hogy Makó megfogadta a tegnapi tanácsomat :))))))) ! Amit az ő levelére kommenteltem. Bakker, mindent elolvas, nahát! Asszem, helyet is cserélhetnék vele... :)

kim.bauer 2007.07.05. 13:21:23

nilsholgersson, könnyesre röhögtem magam, köszi!

Egy Fogyasztó, van még mit tanulnod, nehogy írásra add a fejed légyszi. ha viccesnek szántad, szörnyű, ha nem, még rosszabb.

_pierre_ 2007.07.05. 13:26:22

kezd marketingszagú lenni a történet...

Egy Fogyasztó 2007.07.05. 15:29:58

kim.bauer
A Szomorú, hogy a legtöbb írásból sem tanulni, sem bármilyen konzekvenciát levonni nem lehet, természetesen az enyémből sem, hozzáteszem a cél nem is ez volt, akiknek írtam jól tudják „miről szól a történet”.
Hiszen a Jéghegynek Te is, és még sokan mások Csak a csúcsát látják, csak egy bizonyos százalékot…de ez már, egy másik történet ;)

SkyWalker a texas-i lotyó 2007.07.05. 21:19:38

Fogyi!

Kúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúrva gáááááááááááááááááááááááz vagy...

Nils - respect!!!

beachball 2007.07.05. 21:24:08

Tisztelt Egy Fogyasztó!
Tudod,hol hibádzik erkölcsileg ez az egész éervelés?
A hölgy elment egy rakat boltba, nem talált megfelelő papucsot magának és erre rögtön,magas c-n megírta a levelét ide, a Homárra.Semmi céges baromság, meg vevőszolgálat vagy ilyenek, nem, hanem rögtön a sűrejébe.
Aztán hogy,hogy nem,rögtön kap egy papucsot,noha-valljuk be-nincs miért kártalanítani, mert nem vett semmit, ergo nem érte kár. Hadd ne tiszteljem már az eljárásért,nálunk nem szokás azonnal világgá kürtölni az elégedettségünket, ugyanis ebben az esetben egy olyan féllel szemben volt inkorrekt aki nem is jelent meg a történetben.Mert ugye mi is történt? Karcos papucsokat látott, erre tényként közölte, hogy akkor gilt, a cég minden terméke szar.

beachball 2007.07.05. 21:25:18

bocsánat, természetesen elégedetlenségünket akartam írni.

Bebécó 2007.08.10. 15:30:14

papucsállatka, nilsholgersson svéd volt amúgy...
süti beállítások módosítása