Tékozló Homár

Már az érvényes jegy sem elég a Centrumnak

2009.01.23. 12:10 | ge | 281 komment

Emelt hangú anyázással végződő történet a Centrum jóvoltából: majd másfél órával a parkolójegy lejárta előtt bírságot kapott a Homár-közeli autós. Miközben a Centrum Parkoló hibájából sorbaállt és ügyintézett, ismét megbüntették, bár beígérték neki, hogy erre az esetre is elfogadják a továbbra is érvényes parkolójegyét. Aztán mégsem.

Ma, január 23.-án 10:19-ig volt érvényes parkolójegyem. Mikor korábban, 9-kor el kellett mennem, döbbenten láttam, hogy a kék csomagolású bírság ott van az ablakon, 10 centire a szélvédő túloldalán lévő, jól látható, érvényes parkolójegyemtől.


 
Mivel a helyi Centrum Parkoló központ pár utcányira van, gondoltam gyorsan elintézem. Odamentem kocsival, de nyilván a méreg miatt eszemben sem volt ott is parkolójegyet venni, hiszen 10:19-ig van érvényes. Kaptam is a jegyre három pecsétet meg két aláírást. Kicsit hőbörögtem azon, hogy miért érvelnek a bírósági ügyekben a "zárt rendszer" szöveggel, ha már az egész folyamat elején ilyen baki lehet, hogy érvényes jeggyel megbüntetnek.
 
Majd kérdeztem, mi lesz ha most amíg ott állok, megint megbüntetnek. Azt válaszolták, egy alkalommal(!) elfogadják ugyanezt a parkolójegyet. Azért ez fura, az érvényes parkolójegyet miért csak egy alkalommal fogadják el? És mi van akkor ha megbüntetnek, és amíg intézem megint megbüntetnek, amíg azt intézem újra, és így tovább, végtelen ciklusba kerülök.
 
Végeztem, megyek a kocsihoz, persze ott van rajta a mikuláscsomag. Fordulok, megyek vele vissza, végigállom megint a sort, odaadom a papírokat az ügyintézőnek. Nézegeti, odahívja az irodavezetőt, majd közli, hogy nem érvényteleníti, mivel van régről lerendezetlen ügyem, ezért (figyelem!) nem kaphatok irodavezetői méltánylást!
 
Amikor levegőhöz jutottam, mondtam, hogy nekem nem irodavezetői méltánylás kell, hanem van érvényes jegyem. Erre azt mondja, a jegyemet a VI. kerületben vásároltam, ez meg a VII. kerület. Kifejtettem, hogy mindkét kerületben ők üzemeltetik az automatákat, ugyanannyiba kerül a parkolás, a távolság sem nagy a Király utca egyik és másik oldala közt, és amióta világ a világ, elfogadták ebben a két kerületben a másik parkolójegyeit. Arról nem is beszélve, hogy az eredeti bírság, amit fél órája érvénytelenítettek, szintén a VII. kerületben fogant, holott a jegyet a Király utca másik oldalán, a VI. kerületben vettem. De ez nem győzte meg, nem érvényteleníti a bírságot.
 
Innentől sajnos nem voltunk közös nézőponton, én felemeltem a hangom és átcsúsztam anyázásba (ez nem kirívó, előttem is mindegyik ügy intézése ügyféloldali anyázással végződött), majd miután az ötvenes alkoholista biztonsági őr is bekapcsolódott, távoztam.
 
A délelőtt eredménye tehát: egy érvényes parkolójegy, egy érvényes bírság, egy érvénytelenített bírság, nettó egy óra sorbanállás, magas vérnyomás.
 
Valahol azt olvastam régebben, hogy ha egy államhatóság (vagy itt egy magát hatóságnak képzelő bűnszövetkezet) tartósan nem akar emberi módon kommunikálni az emberekkel, rákényszeríti az akaratát és süket a másik oldal álláspontjára, az vezethet erőszakhoz, terrorizmushoz. Lassan tényleg ez lesz az egyetlen megoldás, pedig tudjuk, hogy sosem az.
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aardwark 2009.01.23. 12:13:52

dik.má.hé.
so centrum bekaphatja
még milyen jó, hogy nincs autóm...

aardwark 2009.01.23. 12:14:56

no de akkor is dobogó:))
azon gondolkodám ha a járdán megtorpanva egyhelyben ácsorgást követek el, akkor én is kapok mikicsomagot vajon-e?

PITTA 2009.01.23. 12:16:03

Akciós sün van eladó!

kovacsferenc123123 2009.01.23. 12:22:18

"És mi van akkor ha megbüntetnek, és amíg intézem megint megbüntetnek, amíg azt intézem újra, és így tovább, végtelen ciklusba kerülök." :D

PITTA 2009.01.23. 12:22:54

Megijesztett gömbhalat nekik!

Anya 10 2009.01.23. 12:27:48

Járjál gyalog ezentúl. Egészségesebb és még a vérnyomásod sem megy fel.

hiszti 2009.01.23. 12:33:06

Nincs nekik kontroll hatóság és ez gátlástalansághoz vezet, a munkájukban, az ügyfélszolgálaton, a levelezésben stb.
Nem szeretnék Büdipesten élni.

staropramen 2009.01.23. 12:35:56

Sztrovacsekek!
Ez világ életükben lenyúlós strici banda volt és most még az alkotmánybíróság is lovat adott alájuk.Várom azt a posztot amelyikben az is kapott büntetést akinek nincs is autója.Magyarázat:ha lenne biztosan jegy nélkül parkolna.Erre a bíróság:valóban ez így életszerű.
Mindazonáltal,ha ez valakinek a valamilyen jogát sérti akkor követelem, hogy vegyék le a posztot,MOST!!!!!
Ez FONTOS !!!!

silent76 2009.01.23. 12:41:27

El kell költözni Magyarországról.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.01.23. 12:42:08

minden kerületre érvényes sün eladó! ez FONTOS!!!

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.01.23. 12:43:25

honnan jön ez a FONTOS-ozás? Please, help me!

bekbórd! 2009.01.23. 12:48:32

@nyomasek_bobo: ajjaj! sok, amit kérsz. nem szabad elmondani. majd vki talán küldi a linket ;)

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.01.23. 12:50:26

@bekbórd: rájöttem, nem pocsay, csak ott is láttam, hanem NefürEDÉ le.

ex-dr. vuk 2009.01.23. 12:51:47

Valtozatlanul nem ertem, hogy miert nem ul meg a teljes vezetoseg racs mogott bunszovetkezetben elkovetett sorozatos csalas miatt.

Esetleg nem csinalna valaki egy site-ot ahol osszejonnek a fantombirsagot kapott emberek es feljelentest tesznek?

Radi 2009.01.23. 12:52:57

ilyen idegrendszer nekem NEM kell
FONTOS!

hiszti 2009.01.23. 12:58:32

off: Kedves kommentelők egy órája jött ez az emil Németországból nekem.
részlet"Hello

kedves rokon. Tudom hogy neked ebböl doktorid van, úgyhogy némi felhomályosításért fordulok hozzád. Küldtem a barátnömnek, egy kicsi dobozt, postán...és nem érkezett meg. Szerinted érdemes utánakérdeznem, hogy mi vanmár? A blokk amivel feladtam az megvan, de semmi extra megmaradásbiztosítás nem volt rajta. ...
Azt írtam vissza, amit Ti is gondoltok.
Jól esne, ha még valaki rá olvasna a postára 1-2 sünt miegymást. Kösz.

bekbórd! 2009.01.23. 13:00:05

Nyugi, a doboz oda fog érni...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.23. 13:02:15

szopóág!

[off]
budapesten hétvégén ingyenes a parkolás, hasonlóan más magyar városokhoz?
[on]

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.23. 13:05:28

hémár. aki a guglikessből megcsinálta az ezfontos.uw.hu-t az vegye már ki a reklámokat, meg az uw bannert a tetejéből, és építsen be kommentelési lehetőséget, hogy lehessen folytatni a sort :)

hiszti 2009.01.23. 13:13:42

@Cigiző: Én is ezek elérhetőségeit továbbítottam. Köszi.


@bekbórd: jó, de hova? Ja! A doboz. A csavarok pedig kellettek a posta összetartásához, mi?

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.01.23. 13:23:42

Várd meg míg kapsz bírósági idézést, ott megmutatod, hogy te ott voltál, volt érvényes jegyed, aztán még te perelhetsz.

A Centrumnak pedig szeretnék egy számot kérni, melynek címe: Tessék nekem egy 200 kilós sünleányt szarni.
Köszi.

George Jung 2009.01.23. 13:26:00

Szerintem ebben az esetben nyugodtan le lehet köpni azt, aki először azt mondta, hogy jó lesz a jegyed.

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2009.01.23. 13:26:47

Mi lesz a következő?
A centrum helyében a piros lámpához is állitanék parkolóőrt, és aki ott megáll, azonnal kapné a csomagot! Hát nem super kiaknázatlan lehetőség?

Vagy már azt is csinálják?

Rajmond 2009.01.23. 13:29:06

Csókolom! Ma sem szabad kimondani? Tudjátok AZT...

bogec 2009.01.23. 13:39:10

@staropramen: a vicces az, hogy ezt én is el tudom képzelni.

Az alkotmánybíróság, meg csőlátású élőhalottak díszgyűjteménye. csicskák!

ladislaus 2009.01.23. 13:41:43

mit is?
szerintem centrum ele vonulni es tiltakozni! utana demszky budakeszi hazahoz menni es szinten.
sunt abrazolni: odakummantani kapuja ele es fogpiszkalokkal disziteni.

kicsit karakan voltam? :)

Gunter 2009.01.23. 13:41:49

Nana... 5 percig csak megállás, onnantól várakozás. Bár ha kicsit áthangolják kedvükért a lámpák működését és kikerül a "kivéve forgalmi okból" roppant zavró és fölöslefes kikötés a kreszből, akkor máris a tisztelt társaság kezében a lehetőség.

csárli hárper 2009.01.23. 13:43:36

azon a lepra helyen amit irodának neveznek én már vertem őket, biztonsági őröstől mindenestől....tudom nem szép dolog de ez van...

MP 2009.01.23. 13:44:05

Az sokat elmond hogy a székházuknál egy megállni tilos tábla möge festették fel a céges parkolókat. Hogy most így van e nem tudom de két éve még úgy volt. Amúgy felszántani s sóval behinteni. Én nem mentem volna be. Ha küldenek bármit jegy másolata beküld s mehetnek ahová akarnak.

eMM2 2009.01.23. 14:01:12

Most mit csodálkoztok? Egy gyarmaton így megy ez.

myrtill 2009.01.23. 14:03:38

á, a piros lámpás dolgot elfelejthetik, ha az autóban ül valaki, az csak várakozás. ezer éve így parkolok pesten. jelszó: vigyél magaddal még egy embert, aki nem unatkozik a kocsiban.

stab 2009.01.23. 14:03:51

vicc ami ebben az országban ekörül a parkolásos borzalom körül folyik.

természetesen a centrumnál ajtót letépni robbanósünöket ánuszra kalibrálva bedobni, nagy hűtőbe elbújni és élvezni ahogy porig és az egész

hawkeye 2009.01.23. 14:04:50

@ladislaus:

Az ukrán maffia ellen?

Komolyan gondolod???????????

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.23. 14:16:22

@Hurrá Torpedó: Nem tudom, nálam CSAK reklám jön be, felül. Ez FONTOS!
Hogy lehetek így sikeres ember?

Impega 2009.01.23. 14:25:26

@hiszti: Volt benne csavar? Mert ha igen, akkor felejsd el.

Impega 2009.01.23. 14:26:36

Amugy ez a poszt magaert beszel. Ezert tart meg itt az orszag.

tiborc2008 2009.01.23. 14:28:17

Szenny Máfia országában az államhatalom a maffiát védi.
Jó reggelt.

megsemnyikk@n 2009.01.23. 14:34:23

nem teccik el lehet kotozni
Itt franciaban szarnak a parkolojegyre - mindig veszek. 1 ev alatt EGYETLEN alkalommal lattam, hogy buntetnek, pedig rendszeres az ellenorzes. Lejart a jegyed, fel oraval utana max szoban ejnyebejnyeznek egyet. Lopasrol szol az egesz

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.23. 14:36:35

Igazából a Centrumnak sosem a jegy kellett. Csodálkozom is, miért nem az van egyből hogy akárhol parkolsz, akármi van az autódon, megy a bírság. Elvégre válság van emelni kell a profitot.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.23. 14:39:16

Na pá én leléptem hétvégére, vár anyuci főztje 8P Meg a házibor :D

Impega 2009.01.23. 14:42:54

@megsemnyikk@n: Jo neked. Engem 3x is megbuntettek. 2x10 e, 1x35€. Szerencsed van :)

@ColT: Jo hetveget!

j311 2009.01.23. 14:43:50

Aki hülye haljon meg.
Szépen le kellett volna fűzni a mikulás csomagot, meg az érvényes jegyet.
Aztán az első bírósági tárgyaláson bemutatni és visszaperelni őket csalásért. :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.23. 14:45:17

@j311: A user nem mondta hogy nem ezt fogja tenni.

@Impega : Kösz :)

Balogh Ádám Software 2009.01.23. 15:00:26

Rendőrt hívni, jegyzőkönyvet felvetetni a bizonyítékról (érvényes jegy és büntetéscsomag), bemenni a kapitányságra és feljelentést tenni csalás miatt.

Impega 2009.01.23. 15:06:55

@Balogh Ádám Software: ahhh, az nem jo. A rendor inkabb kifiztei a birsagot. Szerintem ez a jo megoldas:
"@j311:Aki hülye haljon meg.
Szépen le kellett volna fűzni a mikulás csomagot, meg az érvényes jegyet.
Aztán az első bírósági tárgyaláson bemutatni és visszaperelni őket csalásért. :D "

blügy-blügy 2009.01.23. 15:08:41

Szélvédő mögé távirányításos bomba, aztán mikulás csomag tesz, gomb nyom, bumm!
Vagy ki kell fordítani az ablakmosót, és lespriccelni kék tintával.
Milyen érdekes, hogy még soha nem vertek meg parkoló ellenőrt...

Alikam 2009.01.23. 15:08:52

Én azt sem értem már, hogy minek parkolójegyet venni?

Vazze, hát az ember fizet adót, a benzinben van egy rakás járulék, autót leadózom, fizetek súlyadót, kötelezőt stb. stb, és ezen felül még a parkolásért is fizessek?

Közterületen parkolsz bazzeg, és akkor megbüntetnek?
Kik ezek? Illetve miért van ilyen jogosítványuk?

Az teljesen más, ha a rendőr megbasz, mert tilosban parkolsz vagy szabálytalanul, de hogy én a közterületen - nem plázaparkolóban, vagy valami magánterületen (az még véletlenül sem az önkormányzaté) szabályosan leparkolok, és ezért fizetnem kelljen?!

Hát komolyan mndom, tényleg orrba kéne baszatni pár emberkét ezért.

ezredess 2009.01.23. 15:14:18

Érdekes mert én is a Király utcánál jártam hasonló képpen. Előző napról volt egy jegyem ami 18:01-ig szólt. Mivel csak 18:00-ig kell fizetni az 1 perc már átcsúszott másnapra . Szóval 08:01 percig volt jegyem. De a parsztja még ezt se várta meg. Ezt figyeld 08:00:50-kor megbírságolt!!!!!!Ennél ostobábbat el se tudok képzelni. A röhej az volt hogy ott voltam a kocsinál 1 percel később, és még láttam az ellenőrt hogy észrevett és hogy feltünően sietve elsétált.

Vacska Mati 2009.01.23. 15:19:27

Hasonló történt a férjemmel is... Pont így. Csak neki szerencsére a másodikat is hajlandóak voltak semmibevenni és így nem lett bünti.

Gyugyó 2009.01.23. 15:24:25

Tudja valaki, hogy hol tájékoztatják a alanyokat (potenciális alanyokat) engem, téged, őt az igen tisztelt parkolótársaságok a beszedett pénznek és bírságok pontos felhasználásáról? Hogy hol van elérhető nyilvános adat, és hogy a gazdálkodást ki és hogyan ellenőrzi?
Hogy kinek, hova és milyen célra jut ebből a beszedett bizonnyára igen szerény összegből?
Engem nagyon érdekelne!

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.01.23. 15:30:39

Az a baj, hogyha perre kerül a dolog, senki nem fogja elhinni, hogy nem a neten vetted a parkolójegyet.

Tulajdonképpen ha akarnak úgyis megbüntetnek bárkit, aztán ha első levelüket nem kapod meg megy a behajtós cégekhez...

Hol van még egy olyan törvénykezés, ami egyszer eltörli, hogy 1 évnél régebbi kiértesítések nem behajthatóak, aztán megváltoztatja VISSZAMENŐLEG ?????????

Miért nem hoznak egy olyan törvényt, hogy aki a postán adott fel csavart az elmúlt 50 évben az fizessen be 1M Ft-ot ?

dr. Trebitsch 2009.01.23. 15:33:59

Ez egy ilyen banda. Nekem is volt velük ügyem pár éve. Olyan helyen való parkolásért akartak megbüntetni, ahol nincs is Centrum parkoló terület (XIX. ker) egy ingyenes részét tüntették fel a bírság-levélen. Megírtam, a válasz, hogy a kifogást nem tudják elfogadni. Aztán nem tudom, mi lett, mert perre eddig nem került sor, pedig kíváncsi lettem volna a Bíróság döntésére.

májgeriberi 2009.01.23. 15:35:14

Nálunk elfogadják a jegyet bárhol is veszem a városban!
Igaz én paraszt vidéki vagyok! :)

staropramen 2009.01.23. 15:37:19

Sztrovacsek Gyugyó!
nemrég olvastam az indexen, hogy a független magyar bíróság ítélete szerint a centrum nem köteles elszámolni a bevételeivel illetve azok felhasználásával a nyilvánosságnak.Ez van.Ha meg érdekel akkor tippeljél, mi az oka annak, hogy nincs olyan politikai erő amelyik érdekelt lenne az adatok nyilvánossá tételében.Szerintem senki nem kap belőle és így nem is kíváncsiak rá.

EÖ (törölt) 2009.01.23. 15:38:35

@staropramen:

a strici szó miatt (mivel az roszz fényt vet rájuk) meg fognak róni téged a Magyar Leányfuttató Egyesülettől és kérni fognak a további jogsértéstől való tartózkodástól

staropramen 2009.01.23. 15:42:12

@egyéves
Nem tudom, hogy személyiségi jogai vannak-e egy közösségnek.Ha egyes számban írtam volna akkorigazad lehetne, de tanult jogi képviselőm tanácsára a többes számot használtam.

EÖ (törölt) 2009.01.23. 15:42:28

@myrtill:

áh! a kezembe adtad a mnegoldást!!

kell egy élethű viasz-szobor, amin egyik rokonod alszik (mint Dobos csoportvezető :) ) az anyósülésre!!!

Azért kell, hogy aludjon, mert ha videó készül, meg tudod magyarázni a bíróságon, hogy azért nem mozog mert aluszik!!!

Copyleft!! ez FONTOS!!!

EÖ (törölt) 2009.01.23. 15:44:36

@staropramen:

akkor ezt most megúsztad,
no de mi van, ha a Magyarok Leányfuttatók!! Egyesületei lépnek fel ellened.

Sadist 2009.01.23. 15:44:48

Az európai megoldás volna, ha minden sértett autós fogná a mikulás csomagját, beleszarnának, és teletűzdelnék vele a centrum vezérigazgatójának a kocsiját?
A bátrabbak esetleg szét is kenhetnének egy kis matériát a szélvédőn, hogy igazgató úr érezze végre, hogy nyakig ér a szar, és nagyon bűzlenek már.

jesszumpepi (törölt) 2009.01.23. 15:48:38

E DErék emberrel így elbánni...

Hiszen vett jegyet,bement a céghez,és próbálta tisztázni az egészet.

staropramen 2009.01.23. 15:51:12

@egyéves
tanult jogi képviselőmnek többezer ötlete van az ilyesmi kivédésére. Pl azt irom, hogy a parkolási társaságok mocsok stircik.A stirciknek meg nincs szövetségük,de nem adnék nekik tippeket.

Karlitosz 2009.01.23. 15:52:21

peterdy utcában állnak a nagy méregdrága autóik, amúgy izraeli kapcsolata is van a cégnek, azért egy nagyot ráturházok azokra az autókra amikor arra járok, leginkább a kilincsre , remélem sokszor belenyúltak már.

EÖ (törölt) 2009.01.23. 15:54:35

@staropramen:

ezzel meg a diszlexiásokat haragítod magadara! :))

na de ez egy vicc, hogy szénné szopat a parkolótársaság és senki nem tud ellene tenni

a csalás simán megállna, persze nem elképzelhetetlen, hogy a BTK ezen paragrafusa nem terjed ki a parkolótársaságokra

bugsy 2009.01.23. 15:57:35

A Centrumos ügyintézők arcbőrének vastagságára még a krokodil is elismerően csettint.
Az ottani dolgozók zöme komoly metamorfózison esik át néhány hét ügyfélszolgálat után, mert a szemünk láttára transzformálódnak emberből szikes talajjá.

Minden ilyen és ehhez hasonló esetben MINDEN írásos dokumentumot (büntit, parkolócetlit stb.) szigorúan megőrizni, és ha jön a dörgedelmes csekk, akkor ezek másolatát tértivevényesen elküldeni. Pont.
A következő felszólítás alkalmával vedd igénybe az Autóklub Jogsegélyszolgálatát - már ha klubtag vagy.

Hja, és kérem a tisztelt kommentelő jogtudósokat, hogy legalább egyszer vigyék el az amúgy a netről is letölthető és kinyomtatható BTK-t, és egy akut kakálás alatt fussák át.
Mindjárt kevesebb baromságot írnának a csalásról, a zaklatásról és effélékről.

staropramen 2009.01.23. 15:57:48

@egyéves
vagy a diszgráfiásokat.Kezdek megijedni konzultálnom kell jogi és személyiségi jogi tanácsadóimmal.
Ja lehet, hogy nekik mentelmi joguk van.

jesszumpepi (törölt) 2009.01.23. 16:00:22

@staropramen:

Na és a diszkalkuliások?
Ne sértsd meg az ő személyiségi jogaikat!

EÖ (törölt) 2009.01.23. 16:05:11

@staropramen:
@jesszumpepi:


no meg a nem pintyféle madarak: a diszpintyek

a kdzsokék, akik alkalmatlanok feladatuk ellátására: a diszkdzsokék

no meg a nem perzites fetékek: a diszperzitek

a félresikerült nóvágás: a disznóvágás

staropramen 2009.01.23. 16:08:35

@jesszum
igazad van , úgy túnik ,hogy minden disz kezdetű szó tulajdonosainak személyiségi jogai sérültek.(Dísszázad stb) Követelem, hogy azonnal vegyék le a posztot!!!!!!!!! MOST!!!!!!!!
ez FONTOS!!!!!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.23. 16:18:35

Na, hát mi a rák van itt kérem szépen? A Centrum helyet bérelt magának a Homáron?

Uninvited 2009.01.23. 16:25:17

Ebben a bíróságos dologban az a baj, hogy itt nincs független bíróság. Azok is oda dolgoznak, politikai ítéletek születnek.

Népítélet kellene már... csak az segít.

Walter Melone (törölt) 2009.01.23. 16:27:40

Én csak annyit szeretnék mondani, hogy:


PURHBOT AZ AUTOMATÁKBA!!!

staropramen 2009.01.23. 16:34:18

@DonC
Sztrovacsek, csak nem a Bastille -opcióra célozgatol éppen?

sálas 2009.01.23. 16:35:58

azthiszem parkolótársaságot fogok alapítani.
mindent megtehetek, és dől a lé. :)

tiborc2008 2009.01.23. 16:40:18

Hogyne lenne független bíróság? Függetlenek ezek a jogtól, igazságtól meg a józan észtől.

tiborc2008 2009.01.23. 16:41:39

Maffia meghekkelte a Magyar Államot és pénzcsináló gépként üzemelteti.

Jehuda 2009.01.23. 16:49:58

Örülj, hogy ennyivel megúsztad. Nemsokára 27%-kal emelik a parkolási díjat, akkor a bírság is magasabb lesz.

Egyébként ez tényleg rablóbanda. Arról senki nem beszél, ki lopja el a beszedett pénzt. Gyarapodást sehol nem látni belőle, azt sem tudjuk, hová megy.

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.01.23. 16:54:00

Segítsetek!
Magyarázza már el valaki, hogy akkor, ha
- mindenben megfelelek a homár kurta alapelveinek,
- nem vagyok obcén,
- nem emlegetem "tudodkit",
- nem vagyok off a hozzászólásban,
akkor mi a bánatos kiskutya bögyörője okán moderál rendszeresen a homár???

staropramen 2009.01.23. 17:07:08

@szemtanu
Pelikán elvtárs, egyszer majd kérünk magától valamit.
Lehet, hogy kértek, nem kaptak, cserébe most fésülgetik kócos kis publikációidat.

Jack79 2009.01.23. 17:18:52

Szevasztok,
Friss szori, szintén centrum! Ki más lenne?

Bünti 2008-11-28-án, hozzáteszem, jogosan. Bár ki tudja miért fizetnék, hisz szolgáltatást nem veszek igénybe.

Befizetés elsején, belül a három munkanapon. Eddig ez is rendben.

Állandó lakcím vidék, így oda mennek maffiacég papírjai, így a hét elején küldtek is egy felszólítást. Itt hozzá kell tennem, hogy szegény szülők nem ismerik ennek a gané bandának a szokásait, így a megkérdezésem nélkül be is fizették.
Telefon ősöknek, hogy mizu otthon, ekkor mondja anyám, hogy ez meg ez történt.

Pumpa agyamban fel, főleg mikor kiderült, hogy megkérdezésem nélkül rendezte.

Telefon sünszaróéknak, hogy W.T.F.? Droid elmondja, hogy az aznapi befizetésekből semmit nem kaptak meg, így mindenkinek kiment a felszólítás.
Jó, oké, jogtalan, elismeri. Erre kérdem én, hogy mikor is kapom majd vissza a pénzecskét?
Majdnem a pofájába röhögtem, mikor közli, hogy az kb. hat hét. Ma a f@sz van?
Ja, és még én küldözgessek csekkeket faxon, meg a szülő rohangált a postára a nyavajás csekkjükkel. Ennek a költségeit ki is fogja állni? Fizet kamatot a drága cég a visszautalásig? Hát nagy lóf@szt! Még örüljek hogy visszakapom.
Ha olvassa még olyan valaki ezt a blogot, aki hasonlóan járt, jelezzen már nekem, találjunk ki valamit.
Az összes centrum alkalmazott meg menjen a jó édes... Bár inkább nem mondom ki, mert kultúrlénynek érzem magam.
Kicsit sokat megengednek maguknak nem?
Na, üdv mindenkinek.

Bit Rot 2009.01.23. 17:22:33

Kedves posztoló!

Drukkolj, hátha lecsukják most a Centrum főnökét, Fürst Györgyöt, a VI. kerületi balhéban (ld. Indexes cikkek).

A büntetésed ugyan megmarad, de legalább lesz egy kis öröm is benne :-)

Don Poli! 2009.01.23. 17:24:53

a Centrum következő lépése az lesz ha igy haladunk, hogy az éjszakai és a hétvégi parkolásért is fizetni kell majd....

-putyin- 2009.01.23. 17:25:07

Sajnos egy hasonló esetnek egy barátommal voltunk szemtanúi. Van érvényes cetli, de a droid kitette a zacskót, fotózott, majd leszedte a zacskót és el akart sétálni. természetesen hangot adtunk a dolognak, az autós meg értesítve lett a dologról.

de ne sírjatok, meg lett szavazva. szdsz kellett, itt van.

Bit Rot 2009.01.23. 17:32:09

hvg.hu/itthon/20060626andrassy47.aspx

"Az Andrássy út 47. az Oktogon és a Liszt Ferenc tér sarkán áll. Réges régen felállványozták, ami a gyanútlan járókelőben azt az érzetet kelti, hogy már csak a szentlélek tartja a falakat. És valóban, a ház már három éve felkerült az önkormányzat kiárusítási listájára. A bérlőket tájékoztatták, hogy az épület életveszélyes, felújítására nincs pénze a kerületnek, ezért a házat eladják.

Megvan a vevő is: a belga Christian Polet tulajdonát képező Ennet Ingatlanfejlesztő Kft. Polet úrnak és nejének három önkormányzati lakása volt ebben a házban. Több százezer forint bérleti díjjal tartoztak ugyan a kerületnek, de minthogy "jelentős bérlők", Fürst György VI. kerületi gazdasági alpolgármester pályáztatás nélkül elfogadta a szerény nettó 150 milliós ajánlatukat a házra."


Fürst György, Centrum főnök.
"Neki" (a Centrumnak) fizet minden parkoló (aki Centrum területen parkol).

moonclown 2009.01.23. 17:32:34

Benzines kanna, purhab, tömeges (tehát mindenki) nem fizetés, az összes elérhető mikulászacsi begyűjtáse és kiborítása Demszky,gyurcsány és haverjai kertjébe persze kamerák előtt.Tényleg nincs egy ráérő gazdag ügyvéd aki kb. fél év alatt szétszopathatná a fejüket?Km-es joghézagokon ülnek, borítsuk már be őket.Bár ahogy hallom érik a dolog, tavaly rossz helyre nyúlkáltak.

yanchi345 2009.01.23. 17:46:48

Meghívás egy elvtársias koktélpartira, díszvendég Molotov et.

stab 2009.01.23. 17:49:56

én ezt igazából nem értem, a Centrum egy magán cég, ami Budapest utcáira kitett pár kék félkarú rablót, és közterületet ad bérbe ? VAgy ők ezt a helyet kibérelték a fővárostól és most én bérlem tőlük ?

yanchi345 2009.01.23. 17:51:49

@-putyin-: Tudsz valami szadeszes Kupper Andrásról? Én csak Fideszesről tudok. Fürst György MSZP-s, hol van itt az szdsz-es szál?

Emiceha 2009.01.23. 18:02:32

Elkeserít, a kurvaannyát.

b4zs1 2009.01.23. 18:06:40

ezt eltalatad. ok kiberlik szare-hugye az onkormanyzattol te meg tovabb berled toluk 100szor annyie. 20milliar arbevetel lofasz alkalmazott lofasz infrastruktura. jo biznisz.

avatartalan 2009.01.23. 18:11:55

addig örüljünk amig csak este 6ig kell fizetni a 6.ker-ben
tervezik(a szinházi elöadások miatt) hogy este 11ig kelljen fizetni
majd meglátjuk...

Don Bolesz 2009.01.23. 18:43:36

Ha az olivaolaj olivabogyóbol készül, a napraforgó olaj napraforgómagból akkor a babaolaj?

Dr. Trebitsch 2009.01.23. 18:44:41

Kicsit hőbörögtem azon, hogy miért érvelnek a bírósági ügyekben a "zárt rendszer" szöveggel, ha már az egész folyamat elején ilyen baki lehet, hogy érvényes jeggyel megbüntetnek.

- barátocskám, ez nem baki, hanem tudatos lehúzás. A parkolómaffiát nem érdekli, hogy volt jegyed, nem érdekli, hogy adott esetben ott se voltál, nem érdekli (mint most az én, már bíróságon járó ügyemben), hogy nem volt ugyan jegyed, de határidőre befizetted a pótdíjat. Nem indokol, csak közli, hogy fizess, mer csak. A bíróság meg többnyire asszisztál ehhez.

MP 2009.01.23. 19:02:05

Szerintem tök mindegy mit hisz a bíróság. Ha a jegyet be tudja mutatni elmehet mindenki a búsba. Ha az adott helyen kiadott adott időre szóló jegye van nem tehet senki semmit.

Gyulimali 2009.01.23. 19:03:45

@sambalabammbumbumm:
"Az a baj, hogyha perre kerül a dolog, senki nem fogja elhinni, hogy nem a neten vetted a parkolójegyet."
Engem ez igazán nagy ívben nem érdekel...
Ad 1: a CP at MONDJA, hogy a neten vettem.
Ad 2: Nekem van egy akkorra érvényes parkolójegyem.
Ezek közül melyik BIZONYÍTÉK?
És pluszpontért: hogyan bizonyítja, hogy a neten vettem?
(Nem beszélve arról, hogy a "zárt rendszerük" is eléggé ingatag lábakon áll. De ez egy másik történet, bár az is elég Homár pozitív...)

Dr. Trebitsch 2009.01.23. 19:03:47

@MP: Naiv vagy.
1. Az van, amit a bíróság mond.
2. A bíróság azt mond, amit akar.

Törvényhez, joghoz, józan észhez az egésznek semmi köze.

Unique Single 2009.01.23. 19:04:23

@Trickman

Kimoderálva
Már írtuk, hogy már nem engedélyezett itt az elsőzés.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.23. 19:09:38

Az "ügyféloldali anyázás" ellentéte az "eladóoldali ribacozásnak"?
Csak mert én nem vagyok odavalósi.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.01.23. 19:23:48

Kedves Homár-közeli Autós!
Ilyenkor nincs kéznél egy Index-közeli ügyvéd ismerős, aki szívességből megír egy levelet, az alábbiak szerint:
- indokolatlan bírság miatti ügyintézés 1,5 óra, á 5.000,- Ft;
- ez alatti újabb, indokolatlan büntetés miatti ügyintézés újabb 1,5 óra, á 5.000,- Ft;
- nem anyagi kár 15.000,- Ft;
- ügyvédi költség 28.762,- Ft.
Nyilván le sem fogják sz...ni, utána meg inkasszó, vagy per. A lényeg, hogy legyél gyorsabb, mint ők az ügyvédi felszólításukkal. Mert nyilván az lesz, ha nem fizeted be a második büntit, és miért is fizetnéd be? Márpedig akkor úgyis bíróságra járás lesz belőle. Ne védekezz, támadj!

Havasi sün · http://havasisun.blog.hu/ 2009.01.23. 19:32:11

A sün Németországban telel át és itt elképzelhetetlen lenne, hogy a parkolási útonállásból származó pénz NE a közösség - az önkormányzat - kasszájába folyon be! Viszont jobba az utak, sőt még az útjelek is látszanak, vannak P&R parkolók is stb....
A Centrum és hasonló társai csak rákos daganatok a nép nyakán! Le kell vágni őket, a pénzt kapják az önkományzatok és (új) törvény kötelezze őket a bevételek visszaforgatására KIZÁRÓLAG a közlekedés javítására ill. parkolók építésére. Minél gyorsabban talál egy parkolót egy autós, annál kevesebb kipufogó gázt termel a járgánya is. Sokkal jobb lenne a levegő a városban.
NE a politika árnyékában lopakodó és ügyeskedő üzérek ill. az ő megbízóik zsebeit növelje a befizetett útvám! Mocskos dolog ez így!
Uff!
=:@)

Donor 2009.01.23. 19:32:55

Egyszer volt, hogy mikulás csomag várt a kocsin, pedig ott figyelt az érvényes jegy.
Munkahelyemről elfaxoltam a jegyet, meg a papírt a büntetésről, és odaírtam hogy többet nem óhajtok ezzel a témával foglalkozni. Azóta nem kerestek.

Ha megtették volna akkor tépőzáras rendszámom lenne már, és az akkus flex is elfér a csomagtartóban az esetleges kerékbilincs ellen. Ja és a büntetés árából purhabot vásároltam volna az automaták részére :) de az öngyújtógáz is jó játék egy ilyen fémkaszniban :)

Donor 2009.01.23. 19:35:18

@Gyugyó: éppen most határozott úgy a bíróság hogy ez nem nyílvános adat...gondolom kiderülne hogy lenyúlnak mindent.

Havasi sün · http://havasisun.blog.hu/ 2009.01.23. 19:35:53

U.i.
Nekem is volt egyszer érvényes egy jegyem, ami fölé odaraktak egy mikulást! Tiszta, vitathatatlan CSALÁS VOLT! Még jó, hogy nem tudják rajtam behajtani.
:-)

Havasi sün · http://havasisun.blog.hu/ 2009.01.23. 19:43:29

@MP:
Igen, de az ilyen esetben fizessen kártérítést a Centrum a felesleges időtöltésért, amit ők a csalásukkal okoztak, plusz jelentsék fel hivatalból HAMIS VÁDért!
Menjen az igazgató a sittre - népszerű lenne ott bent.... hihi
:-)

Donor 2009.01.23. 19:47:15

@Jehuda: Ez külön felháborító.

Ugye amikor bevezették a parkolási díjat azzal nyugtatták a népet, hogy a zunióban is így van meg majd ebből a pénzből lesz mélygarázs, meg PR parkoló, ehhez képest a legutolsó infó az volt a parkolási díjról hogy az teljes egészében a centrumé marad az önkormányzat meg kap valami alamizsnát, mert kurvadrága üzemeltetni az autómatákat.

Most jönnek a behajtási díjjal és ugyan az a szöveg, lesz belőle mélygarázs meg PR parkoló...aztán ebből sem lesz semmi.

Havasi sün · http://havasisun.blog.hu/ 2009.01.23. 19:50:07

@Gyugyó:
Érdekes, hogy minden normális cégnek be kell adnia a mérlegét a cégbíróságra, a Centrumnak miért nem?
Vagy abban is csalnak?
Szarjanak sünt és üljenek bele!

Donor 2009.01.23. 19:50:37

@John42: annyi szörnyűség történik a világban, ugye lelőtek csepelen 2 embert, meg gyújtogatták a kocsit, meg most belgiumban az ovódai tragédia...nem lehetne egy ilyen hibbantat beizgatni a centrumra? ;-)

Donor 2009.01.23. 19:57:16

@Csokis: AZ egyik rádióban volt egy informatikus, aki azzal szórakozik, hogy amikor a centrum bepereli akkor minden formai hülyeségbe beleköt, azt mondta még nem volt olyan eset, hogy az érvényes jegyig eljutottak volna, mert a bíró előbb elutasította a centrum keresetét formai hibák miatt.

Másik. Szerintem egy ügyvéd lazán megélhetne abból ha autós megbízza egy centrumos ügyel, szétpereli a centrumot a teljes pénz az ővé az autósnak meg nem kell ott lennie.

ssszt 2009.01.23. 20:02:17

Kedves Levélíró!

Mielőtt elfog az indulat mindig érdemes végiggondolni ésszel a helyzetet.
1. Kibontod a "mikulás csomagot" (már ha a Mikulás kék csomagokat hoz)

2. Megnézed, hogy mi a pótdíj oka. Mindig oda van írva. Lehet az lefordított jegy vagy sok minden más is. Ha ezek után is úgy ítéled meg, hogy jogtalan a pótdíj, akkor sajnos be kell fáradni az ügyfélszolgálatra, ahol jobb esetben törlik azt ( a benzin árát persze senki sem fizeti).

3. Amíg intézed az ügyet szintén kell fizetni a parkolásért, ha zónában állsz.

4. Ha egy kerületben veszel jegyet, az nem érvényes az egész kerületre, ezt hangsúlyozom. Mivel eltérő díjzónák vannak. Minden kerület kisebb zónákra van osztva, még ha ugyanannyiba is kerül a jegy néhány zónában, nem lehet átparkolni. Az ellenőr köteles megbüntetni téged ilyen esetben, hiszen őt is ellenőrzik.
Van néhány kivétel ez alól. Pl. a király utca mindkét oldalán elfogadják mindkét jegyet.

TANULSÁG:
1. Indulattal semmit nem érsz el, csak rontasz a helyzeten.
2. Tájékozódni kell a szabályokról, mert az írásból az derült ki, hogy fogalmad sincs róla. Így nem lehet reklamálni.

Mr. Pink2 2009.01.23. 20:27:40

@sszt:

Kedves sszt. Azzal kezdeném, hogy te egy nagyon okos ember vagy.

Én írtam a levelet a Homárnak. Néhány apróságot a megjegyzéseddel kapcsolatban pontosítanék.

1. Kibontottam. A köznyelvben Mikulás csomagnak hívják, mert régen még piros volt. Talán akkor még gyerek voltál azért nem emlékszel.

2. Megnéztem. Érvénytelen parkolójegy volt a büntetés oka - jogtalanul.

3. Én nem vettem az ügyintézés idejére jegyet, mert érvényes volt még az, amivel az ügyfélszolgálaton álltam. Neked gratulálok, egy buddhista szerzeteshez mérhető idegeid vannak, ha jogtalanul megbüntetnek, és úgy mész ügyintézni, hogy az érvényes parkolójegyed mellé nyugodtan veszel még egyet.

4. Köszi a figyelmeztetést, de tisztában vagyok a díjzónák fogalmával. És hidd el, a VI. és VII. kerületben ugyanazon díjszabású zónán belül elfogadják a másik kerületben vásárolt jegyeket. Ennek legjobb példája, hogy érvénytelenítették a VII. kerületben kapott első bírságot, pedig a VI. kerületben váltottam a jegyet. Ha mégegyszer elolvasod a levelemet, talán észreveszed, hogy nem is ez volt a problémájuk.

A tanulságokat köszönöm, de indulatba csak akkor jöttem amikor kiderült, szép szóval nem lehet semmit elérni. Mint uttaltam is rá, a sorban állásom ideje alatt egyetlen esetben sem(!) volt pozitív végkifejlete az ügyintézéseknek. Nekem ebből az jött le, a CP semmilyen kétes esetben sem hajlandó elfogadni az autós érveit.

A szabályokkal kapcsolatban tájékozódtam, de köszönöm humánus és megértő hozzászólásodat, és kellemes autózást kívánok neked!

Én lennék terrorista! 2009.01.23. 20:30:02

Tököm rohangálna a saját igazamért! Amúgy tetűhintás-e a banda-e? Merthogy azok ilyen sóvárgó kufárok! (-e, hogy Homár-humorosak legyünk).

Amúgy is, gravírozást kikarcolod, rendszámot leveszed, DC/AC konverter és kisflex legyen nálad, ha így teszel, powerBPuser vagy.

Riszpekt fo' szúrós sün!

Alf (törölt) 2009.01.23. 20:37:34

a parkolóhelyek meg a mi adóinkból vannak...

ember100 2009.01.23. 20:46:44

itt egy figyelemre méltó eset , a 18:01 ig érvényes jegy , hogy is van ez , meddig kell fizetni a parkolásért ? 18:00 ig ez nem véletlenül csalás a szerzödö fél megkárositása , nekem is van több ilyen parkolójegyem , mennyi autó áll az utcákon , soknál a + 1 percek , a hentest , zöldségest... ellenörzik , vizszintes-e a mérleg , hitelesitve van-e stb . , DE ezek szerint a parkolótársaságokra nem vonatkoznak a törvények

ssszt 2009.01.23. 20:57:19

@Mr. Kobayashi:

Úgy látom még mindig nem vagy tisztában a szabályokkal.

A Centrum a városban összesen 2 helyen fogadja el a más kerületben vásárolt parkolójegyet. Az egyik a Király utca. Ez azt jelenti, hogy ha a Király utca egyik oldalán parkolsz, de a másikon vetted a jegyet, azt elfogadják. De csak a Király utcában, nem a 2 kerület egész egészében. Hidd ezt el nekem :) Tehát nem volt érvényes jegyed a reklamálás idején, ezért az a pótdíj jogos. Ugyanis a Dohány utca nem egyenlő a Király utcával.
Nem mintha a Centrumot akarnám védeni... csak azért írom, hogy másnak is felhívjam a figyelmét erre. És nem kioktatási szándékkal írok, kérlek ne így fogd fel.

b[ALien] (törölt) 2009.01.23. 20:59:23

Kobayashi szan!

Nem gyerek volt még akkor, hanem már parkolóőr:)

b[ALien] (törölt) 2009.01.23. 21:00:50

Amúgy meg megyek EDElénybe
Nem is, inkább elindítom az 5. sört

b[ALien] (törölt) 2009.01.23. 21:02:08

hagyma! nem viszket még az ujjad?
Fogadok hogy azé olvasol:)

sttzze 2009.01.23. 21:04:28

sszt! hát persze, ha-ha-ha

Denernél a pont. A konkrét ügyben a helyes eljárás a többek által javasolt totális leszarás lett volna és természetesen a jegy megőrzése.

Néhány fontos tanács:

1. Őrnél nem reklamálunk, mert lehet hogy meg akar majd verni (szem. tapasztalat). Egyre suttyóbb arcokat vesznek fel, akiknek ráadásul semmi közük jogilag a centrumhoz. Bizony-bizony.

2. Telefonon nem reklamálunk, mert pénzbe kerül, és csak felbasszuk rajta magunkat. Teljesen felesleges.

3. Irodába bemehetünk, de ha már munkaidőt szánunk az ilyesmire, akkor inkább menjünk a bíróságra, az többe kerül ennek a suttyó brigádnak.

4. Ügyvéd urat, ill. asszonyt is felhivhatjuk, ha már nagyon perelni akarnak, ilyenkor lassan érthetően max. 5 szóban foglaljuk össze a telefonos kisasszonynak, hogy miért fogják beszopni az ügyet. Meglepően hatékony.

5. A fizetési meghagyás kivételével minden levelet, értesítést nyugodtan ki lehet dobni a kukába ami nem tértivevénynel érkezett. Persze ha volt jegyünk, akkor akár azt is. Esetleg adjunk fel valami választ, tértivevénnyel.

6. Amikor tényleg jogtalanul büntettek meg, a legegyszerűbb, és legolcsóbb egyszer a bíróságra elmenni. Szopjanak csak. Ügyvéd sem kell, max. google.

b[ALien] (törölt) 2009.01.23. 21:05:01

Most tulajdonképpen sünt szeretnék szaratni valakivel. Először a páros rendszámúakra gondoltam, de aztán eszembe jutott TUDODKI... !!!!!!!!!!!!

b[ALien] (törölt) 2009.01.23. 21:09:54

Én voltam már bíróságon
Tökjó páternoszter van
De sajnos még döntetlenre sem sikerült kihozni
Mondjuk nem a C miatt volt

b[ALien] (törölt) 2009.01.23. 21:14:54

Mondjuk ennek már vagy 15 éve
De ne aludjatok már

Nápolyi maszti 2009.01.23. 21:20:06

Bocs, de sszt hozzászólónak igaza van. Körülhőbörögtök egy esetet és Demszky Gáborral bezárólag elküldtök mindenkit sünt szarni, holott Mr. Kobayashinak az adott helyszínre vonatkozóan NEM volt érvényes parkolójegye.
Tökmindegy, csak anyázni lehessen egy ízeset?

b[ALien] (törölt) 2009.01.23. 21:23:47

Persze. Vagy torkon harapni egy masztiffot:)

b[ALien] (törölt) 2009.01.23. 21:26:04

Egyébként meg demszki tényleg szarhatna sünt
akár egy ifa platónyit is
ferikével + az összes szarházi tolvaj politikussal együtt

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.23. 21:26:54

A Kárpát-medencében egyetlen sünféle él, a keleti sün. Európa nyugati felén ugyanakkor kizárólag a hozzá megtévesztésig hasonló európai sün fordul elő. A sünféléket – különösen a keleti sünt és az európai sünt – leggyakrabban csak a sün névvel jelölik. Főleg a mesékben szerepel gyakran a régies sündisznó elnevezés. Egyéb népies nevei a sül, a tüskésdisznó és a sünkutya. A szó ősi örökség a finnugor korból. A régi magyar nyelvben csak a sül alakot használták, a sün forma a 19. században terjedt el.A mai tudományos szóhasználatban viszont a sül szó már a rágcsálók közé tartozó sülfélék (Hystrichidae) családjának fajait jelöli, amelyeknek semmi közük nincs a sünfélékhez.

M13 2009.01.23. 21:28:32

Hali! Az EDE sztorit fújja mindenki. Hol találom meg?

Nyenyere 2009.01.23. 21:33:27

Guggli: "ezfontos"

Hamar megleled' e remeket! :)

b[ALien] (törölt) 2009.01.23. 21:35:25

@M13: az ez fontos keresése mindössze kb.3000 komment. Oféliánál lehet igényelni 5056-ot. Azt hiszem jario kukac freemail.hu

b[ALien] (törölt) 2009.01.23. 21:37:13

De javítsatok ki vagy szarjak sünt ha tévedek

Én lennék terrorista! 2009.01.23. 21:40:08

b[ALien]!

Hogyan tudtál hajszál pontosan öt percre hozzászólni egymás után (21:09:54 és 21:14:54)? Másodperces sün-e vagy, fő homáros? :)
Látjátok feleim, a ti vigyázó jó terroristátok mindenre ügyel-figyel :)?

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.23. 21:45:23

...hát olyan nehéz minden komment végire odabiggyeszteni, hogyaszongya:
A CENTRUM ÉS AZ ÖSSZES BEHAJTÓ SZRVEZETE TOLVAJ, RABLÓ, MAFFIÓZÓ BŰNSZÖVETKEZET!!! FONTOSCH!!!!!

átlátó 2009.01.23. 21:50:36

Én kérem gyenge idegzetű vagyok és nem szeretek ilyeneket olvasni. Amúgy meg hajlamos vagyok irodista helyekre egy horganyzottvödörnyi szarral bemenni és megbotlani. Ez már majdnem szokásommá vált.

b[ALien] (törölt) 2009.01.23. 21:52:49

@Én lennék terrorista!: hát ez így volt bekalkulálva:) De ha nem mondod fel se tűnik
Biztos a sör miatt van
Akkor az 5.ik sört ittam:)
Ja! még most is
De mingyá megyek 6.ér a megfelelö méretü hüttö-be

b[ALien] (törölt) 2009.01.23. 21:54:28

@átlátó: Isten tartson meg jó szokásodban:)

Xezs 2009.01.23. 21:56:24

- Mi vagyunk a lovagok, akik azt mondják: Ede!
- Nem nem nem, azt nem lehet mondani!
- Hát akkor mit mondunk?
- Mi vagyunk a lovagok akik azt mondják: Faszom.

b[ALien] (törölt) 2009.01.23. 21:58:32

Najó most már megyek szundihomárok
A macskák basztatnak hogy simogassam őket, meg a 6.sört már ágyból iszom,aztán sleep
Basszameg ma se kapok kávét mindegy már nem is kell
CINAMMON

M13 2009.01.23. 22:01:09

vettem köszi! Lesz mit olvasni. Külön oldala lett Edének.

b[ALien] (törölt) 2009.01.23. 22:05:23

@M13: mondom oféliától kérd
+2000
na off

Vladimir Harkonnen 2009.01.23. 22:07:39

@hiszti:
Hello! A Vaterán boltoltam egy postással. Mondom küldöm neki a cuccot a postán. Válasz: -Inkább találkozzunk személyesen. (mert nem bízik a saját cégében)

wtchp 2009.01.23. 22:09:40

NEM ÉRTEM:

Ha veszek egy parkolójegyet a 6. kerületi X. utcában, és még nem járt le, átparkolok a 7. kerületi Y. utcába, akkor ott is érvényes a lejáratig?

Mert ha nem, akkor már az elején is méltányosan tévedtek a posztoló javára!

Magyarázza el valaki?

wtchp 2009.01.23. 22:12:00

Ezek szerint ha 8. kerben lakom és az autómra kapok 8. kerületi matricát és átjövök vele a 7. kerületbe parkolni akkor azért se büntethetnének.

Jól értem?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.01.23. 22:48:43

@M13:
Tőlem is kérheted a +2000-ret, szintén Oféliának köszönhetem áttételesen!!!!!!
Rákattintasz a nevemre, és kiválasztod az üzenetküldést. Én meg csak válaszolok egy szép nagy fájlt. Olyan 4,35 MB-osat. Merthogy az úriember, AKINEK NEM SZABAD LEÍRNI A NEVÉT ennyi kommentet kapott (nem véletlenül).

Prala 2009.01.23. 22:58:50

halio

nem célom védeni ezt a cégnek semmiképp sem nevezhető képződményt, rákos daganatot, a Centrumot, de arra mindenképp felhívnám a figylemet, hogy nem szabad általánosítani az alkalmazottait illetően. Vannak köztük is rendesek. Velem is volt már jó fej egy hölgy alkalmazott, valóban "elkéstem a jegy megvételével", mire odamentem az autóhoz, ő már épp dolga végeztével el akart jönni onnan. Mondom neki, hogy héj béjbe, ju drájv mí kréjze...szóval hogy ne legyen már ennyire komoly és legalább szóljon valamit erre az egészre. Nem mondott semmit, csak sejtelmesen azt, hogy épp két perce tette oda a kék tacskót, ezzel is érzékeltetve, hogy még adott a kresz által biztosított jogom 3 további percet egy jegy megvételére...hát, mivel apró nem volt nálam, gond volt, így kénytelen voltam rábírni arra, hogy vagy 80- 90 FT aprót adjon már nekem, hát az nem a világ vége...és adott aprót is, sőt, ő maga vette meg a jegyet (5 méterre volt az autómata)...noh, a végén már csak azért kellett izgulnom kicsit, hogy ő nehogy "jótett helyében jót várj" elven cserébe valami természetbeni ellenszolgáltatást kér majd (hát asszem kimerítettem volna az impotencia 100% os fogalmát akkor, rá nézve...)
Node, lényeg az, hogy először szép szóvakm, ha úgy nem megy, akkor körbenéz, megnézi van-e térfigyelő a közelben, ha nincs, akkor elő a fegyver és le a torkán...ennyi.

A Centrum egy gusztustalan sz~r, Demszky papa már rég le kellett volna rázza a nyakáról ezt az élősködőt...de hát ehhez sincs töke ezek szerint. Ha egyszer oda kerülök (nekem úgysem a lobbisták hálapénzeiből kell megélnem majd) rakok olyan rendet, hogy reggel 6-tól 6:30- ig merevedés, 8:00- től munka, ebéd csak teljesítmény esetén, és ha valakit sunyizáson és lazsáláson kapok, akkor beköltöztetem egy 16 tagú borsodi putriscigó családhoz...
Diktatúra kell mint Kínában! --> volt szmog, nincs szmog. Jön a tejpor, meghal a gyerek, cégvezető/tulaj kaputt. Ennyire egyszerű az élet....csak ez a sok neolibsi majom hiszi azt, hogy a jogok korlátlan kiteljesítése és ilyen meg amolyan szabadság és lélektani meg emésztést segítő jogok megadása a demokráciát jelenti. Mi is a demokrácia???? Érdekes, a diktatúrát egy mondatban le lehet írni, de a demokrácia "fogalmára" még nem hallottam két ugyanolyat! Szar élni, inkább születtem volna a II. világháború előtt és mentem volna frontra..annak is több értelmét látom jelenleg!

Prala 2009.01.23. 23:12:15

Egyébként azt elfelejtettem az előbb megkérdezni, hogy a Centrum akkor hogy is nyerte el a jogot a fővárosi parkolások kezelésére?? Ez amolyan közbeszerzéses úton zajlik? Megversenyeztették a cégeket álszent módon és az egyedüli induló nyert is? Tényleg van izraeli érdekeltsége a cégnek? Akkor miért nem megy a f~szba Gázába parkoltatni a tankokat: egy tank legalább 4 személyautónyi helyet foglal, mennyi pénz!!!
Ha tényleg izraeli érdek és izraeli cég, akkor itt komoly gondok vannak...én azt hittem állami cég, állami tulajdonban áll (legalább is többségiben)
Hát ez feletébb érdekes, b~sszák meg az anyjukat apjuk hátán parkolás közben, amint rokkantparkolóba igyekeznek beállni!!!

Párton-kívüli 2009.01.23. 23:30:06

Ha mindenki rabol akkor mi miért nem? Nem ügyvédek hada kell ide, hanem csak egy aki mindent visz. Azt értem ez alatt, hogy az autósoknak arra kéne gyűjtést szervezni, hogy megvegyék a főváros legdrágább hirdetési felületeit és az összes kurva politikus a kampánya idején horrorisztikus összegekért bérelné tőlünk a szaros kampányához a felületet. Így vissza kerülne hozzánk az összes CP-nél tisztára mosott pártpénzük. Ja és reklamáció nincs. Vagy van felárért de tutira elutasítjuk.

Havasi sün · http://havasisun.blog.hu/ 2009.01.23. 23:42:10

@b[ALien]:
Ne személyeskedjünk itt kérem, a Havasi sün, az külön fajta! Nem szúr, nem harap, csak piszkálódik a gonoszokkal.
=:-)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.24. 01:01:09

Francba, megint hétvége, rágódhatunk megint napokig ezen a szar poston...

Megdobbent 2009.01.24. 01:09:07

@mamapicilánya: Allitllag sikerult megegyezni EDE-vel: az "e", valamint az "E" betu, mi tobb, ennek irott valtozata - offline - immar viszonylag kedvezo aron hasznalhato lesz, csekely jogdijat kell csak fizetni EDEnek, hiszen ez FONTOS dolog.
En berletet vettem, igy kurvasok EeEeE-t irhatok :> Ha akarod, az utolso ket hetet atadom neked felaron!

seto3 2009.01.24. 03:25:41

örülök hogy nálunk megszünt a centrum debreceni kirendeltsége

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.24. 07:04:54

off (*zt szaba* írni most vagy n*m?)

@M*g*obb*nt: köszi,é**s vagy, ** anutám azt mondta, i**g*n*ktől n* fogadjak *l * b*tűt. pénzért m*g plán*, csak ojróban, a m*ga*ott számlaszámra.

vagy gy*r* o*a nyáron, ahol a tu*o*ki lakik a tu*o*hol. ott talunk az ámerikás magyarral(m*rt őt tényl*g ism*r*m), nos akkor tég** is m*gism*rl*k maj* és utána *lfoga*om a betűt ingy*n. ha kitart addig....

*gyébként most tért*m magamhoz *bb*n az ügyb*n, *gy napig ült*m a sötét szobában magamba roskadva, hogy mit t*tt*m a tu*o*kiv*l (*gyébként visszaolvastam min**nt, én s*mmit) és mit t*sz*k mostanában a homárral

aztán m*gvilágoso*tam és rájött*m, hogy pont l*szarom

on

én minden bírságot befizettem amit kaptam ezektől a köcsögöktől. ez nem zavarta az ügyvédjüket, amíg nem válaszoltam a huszadik "utolsó figyelmeztetésükre, mellékelve öt kiló papírt a befizetésekről, és le kellett fénymásolnom a hőpapíros izét,hogy bizonyíték híján ne maradjak a független magyar bíróság előtt.
azóta nem írtak. most nem tudom be vagyok-e perelve vagy be vagyok-e perelve.

Kökény6 2009.01.24. 07:39:27

@mamapicilánya: "be-e vagyok-e perelve-e" helyesen :)

Páneurópai Harci Kos 2009.01.24. 08:04:46

"az vezethet erőszakhoz, terrorizmushoz."

Igen kapitális barom lehet aki egy parkolójegy vagy kettő miatt, terrorista módszerekhez nyulna.

amúgy, a történet vérlázító.

Koordinátor (törölt) · urbanlegend.blog.hu 2009.01.24. 08:42:18

T. Alkotmánybíróság!

A parkolódíj szedése nem alkotmányellenes véletlenül 1999-re visszamenőleges hatállyal? Nem-e?

aardwark 2009.01.24. 08:45:35

jó reggelt:))
én csak annyit szeretnék mondani, hogy ....
má nem is tom mit...
jahh
EDE
és még mindig kíváncsi vagyok hogy lesz-e ebből 700 komment...

A CENTRUM ÉS AZ ÖSSZES BEHAJTÓ SZRVEZETE TOLVAJ, RABLÓ, MAFFIÓZÓ BŰNSZÖVETKEZET!!! FONTOSCH!!!!!

star77 2009.01.24. 09:06:18

Először kezdjük a demszkyvel.aztán az összes többi ingyenélő,magukat a -köz szolgálatában álló tekintélyeknek csúfoló-manapság politikusoknak nevezett
rablókkal.mikor lesz már elég?ebben az országban,csak a lehúzás,az állampolgárok átverése,megkárosítása,félrevezetése,konkrétan hülyének nézése megy???megyeri híd,regadó,centrum parkoló,4 es metró,privatizáció...stb,stb a sor végtelen.sajnos.a politikusok nem bűnösök?őket a hibáikért,csalásaikért,nem,miért nem lehet felelősségre vonni?a parlamentet nem érinti a recesszió?mindegyik mondjon le,pártállásra,hovatartozásra és nemtől függetlenül.ELÉG VOLT BELŐLETEK!!!

Netuddki. 2009.01.24. 10:44:30

@star77: Akkó amikó a sok lúd összefog. Addig csak nyomják le a torku(n)kon a brét.

aardwark 2009.01.24. 10:55:12

@megélhetési sünöző - kinEmondDeztanevEt: és ismét grat a nickért, ezt elfeledtem az előbb...
termelni emberek, gyerünk a kommentekkel, hogy lesz ebből 700? no és az 5000-ről nem is beszélve....
EDE hol vagy?
csak ki moderálnak már egyszer:))))

b[ALien] (törölt) 2009.01.24. 11:21:39

@Havasi sün: ne haragudj, hogy az intim szférádba hatoltam:)
Jelentem EDE balatonfürEDEn van

kujoon 2009.01.24. 14:04:32

Ezt a sok fasságot, hogy EDE meg fontos, nem lehetne abbahagyni?Én is imádom a hülyeséget, nem is megyek a szomszédba érte, de ez már egy kissé fárasztó...mostantól legyen az a kulcsszó, hogy ÖDÖN, jó? Köszönöm.

Kökény6 2009.01.24. 16:32:34

@kujoon: Jól van EDE. Szivesen.

staropramen 2009.01.24. 18:10:10

@kujoon
figyu Sztrovacsek. miért pont ödön?
Szíves figyelmedbe ajánlom mézes b. ödön szívhezszóló kispublicisztikáit.Kukkants bele nehányba és rájössz:1000x inkább EDE!!!
Ezt alanyi jogon napi ejro árfolyamon műemléki környezetben osztottam meg veled.

۝merta-X 2009.01.24. 20:16:25

A posztról: Az annyira kellemetlen, amikor értemi fogyatékos és/vagy rosszindulatú emberkarikatúrák kezébe kerül az ember sorsa, még ha parányi mértékben is. Én, amikoe ilyet konstatálok, azonnal elkezdem törni a fejem, hogy tudnám az illetőt azonnali idegrohamba kergetni. Persze ehhez le kell dobni a civilizáltság álcaköppenyét, amivel a posztíró is próbálkozott.
Kár, hogy kulturált távozásával beismerte vereségét.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.01.24. 20:36:57

az aardwark hollandul földimalac, ugye?

miért nem fordul a posztoló a Magyar Igazságos Férfiak Anakronisztikus Szövetségéhez (MIFASZ), ott majd megoldják a gondját - ez egy ilyen ország, minden rászorulón segít, ha nincs egyéb FONTOS dolga.

Nyenyere 2009.01.24. 21:14:39

Balatonfüred weblapján a külföldi vendégek már sztrájkolnak a hősünkért a külföldi vendégkönyvekben. :)

Impega 2009.01.24. 22:16:15

Nos ujra elolvastam a posztot, mert annyira raertem.
Az volt mar, hogy NAGY AZ ISTEN ALLATKERTJE?

Ja es nem mondom ki Tudjukkinek a nevet! (pedig olyan jo lenne). En a Tudjukkinek a helyeben bizniszt csinalnek ebbol.
Eloszor is egy belepos bogratsh partit. Aztan polokat meg bézboll sapkakat arulnek. Karacsonykor meg karacsonyfa talpat. Majd magamnak meg jutalekot irnek ki, mert ha nem, akkor beperelem Tudjukkit otletlopasert. Ugyhogy stipistopi. A szamlaszamom : xxxxxx-xxxxxx-xxxxxx-xxxxx. lejarat napja 2:29

wtchp 2009.01.24. 22:50:15

ez meg mi a szösz?

szleng.blog.hu/2008/10/22/homar_5

akkor most EDE homár?

wtchp 2009.01.24. 23:19:15

1835.lattilad.org/ 2008.08.07. 15:21:05 edézés itt is

Megdobbent 2009.01.25. 02:56:47

@mamapicilánya: Anutadnak igaza volt. Azert tedd csak zsebre ezt a kis zacsit, talalsz benne 10 D es 10 E betut, ez most ingyen volt. Itt a kioszkban megtalalsz ejszakankent, ha kell meg tudok adni, de az mar penzes lesz ;)

Egyebkent hopapirt szkenelni olcsobb, aztan majd kinyomtatod ha kell.

Kocsog felszolito ugyvednek meg lofaszt se adj, ha tudod hogy igazad van, el a birosagra a papirokkal, es meghatarozni a raforditott utazasi, szabadsagolasi egyeb koltsegeket, aztan pernyertesseg eseten inkasszalni.

Nemtom, ugyvednek szerintem max annyit irnek, hogy "Dokumentumok nalam, birosagon talalkozunk". Aztan mehet a kurva anyjaba. Postakoltseg persze szinten keruljon felszamolasra -> szamlat kerni a postan.

Amugy jut mar eszembe, ebben a dzsunkaorszagban tenyleg _mindent_ lehet? Es _tenyleg_ nem fel egyik szarhazi sem, hogy falhoz allitja a forradalom?

Weh.

Megdobbent, most erEDEti izzel 2009.01.25. 02:58:04

Jot szoltam, rossz nickkel, a francba :)

Átlagarcú 2009.01.25. 10:47:18

Behalt a Tékozló Ede?

Ofélia . 2009.01.25. 14:15:43

Valami nem műkszik????.

Ofélia . 2009.01.25. 14:18:55

Az annya valaga működik Valami???.

Ofélia . 2009.01.25. 14:26:14

Utálatos egy nap miért nincs hozzászólás????.


Lusta ista pista Bruhaha!!

Bableves 2009.01.25. 15:13:54

Piciny sztori:

Tavaly ősszel Pápán volt dolgom a belvárosban. Mivel úti célomnál nincs parkoló ("sétálóutca"), ezért távolabb, a légvonalban pár száz méterre lévő Autóbusz állomás melletti városi piacon parkoltam. Itt ki volt írva táblára, hogy keddi és pénteki (piaci)napokon a parkolás ingyenes, szuper. Zsúfolva is volt autókkal, alig találtam helyet. Az utcákat, ahol álltam és ahonnan behajtottam a piacra, úgy kell elképzelni, mint egy nagy T betűt, ahol (mint később kiderült) a főút két végén van fizető parkolást jelző tábla, kb. 200 méterre, de a középen becsatlakozó mellékút felől nincs. Igaz ez mindegy is lenne, mivel kedd volt. Ennek ellenére másfél óra elteltével visszaérve piros csomag befigyelt. Felkutatván az illetékes irodát, kiderült, hogy a bizonyos utca egyik felére érvényes az ingyenes parkolás, a másikra nem! Kérdésemre, hogy mi van akkor, ha lehetséges leparkolni olyan útvonalról, ahonnan sehogy sem derül ki a fizetős parkoló létezése, sem az utca hosszanti tengelyében mutatkozó financiális különbség, továbbá mi a helyzet a piaci nappal, nem kaptam választ, csak vállvonogatást. Mindenesetre visszamenve a helyszínre lefotóztam az egyetlen táblát, ami a piacra vonatkozott, és azóta is őrzöm a 3000 ft-os csekket. Fizetni természetesen nem fogok, várom a bírósági ügyet. Jobban jártam volna, ha szabálytalanul egyből beparkolok a "sétálóutcára", és tíz perc alatt végzek.

Ofélia . 2009.01.25. 15:30:21

@Bableves: Na látod lehet,hogy jobban jártál volna.

Ha egyszer sikerül írd le a homárnak.

Sokan fognak örülni!!.

Minden parkolást elfogadok ha nem akadályoz senkit!!!.

Ofélia . 2009.01.25. 15:48:27

Hagyma: mint régen nem viszkednek az ujjaid???

Ha elfogadtuk,hogy megfejtem amit írsz(kell az agyat piszkáni mivel abbol él) megsértődni szigoruan tilos.

Ha baszogatnak ne válasolj mivel ŐŐ sem tud utánna okoskodni!!!

Aki utál az irigy nálam a az SI( sárga irigység faktor)

Bruhaha a tetü mindig a laposság felé tendál mivel a nagy tetüség mellett így kevésbé lehet észrevenni!!

Ha tetszik valakinek ha nem én imádom. hogy első kézböl kapok infót amerikábol az ottani életröl.

Magát az ottani politikusokat utálom mivel azt képzelik,hogy ők a világ urai, talán ez most változik.

Utálom, hogy az Ő országuban csak a pénz számít DE nálunk ez még undorítóbbá kezd válni.

VAGY NEM????

Boo 2009.01.25. 15:59:38

@Bableves: Pápán esélytelen vagy. Ott lakik a miniszterelnök anyja...válság van ...

Ofélia . 2009.01.25. 16:03:14

@Boo: Te hol parkosz ingyen??

Mármint a garázsodon kivül(mindent értékelünk):)))

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.25. 16:19:36

Meghalt a Pápa.


Felkészülési mérkőzés: Honvéd FC-Lombard FC Pápa 3-0 (3-0)

jesszumpepi (törölt) 2009.01.25. 16:50:28

No,és hogy vannak a kismalacok?

Ofélia . 2009.01.25. 16:53:31

@jesszumpepi: A jelena utódjaira gondolsz??

Akikböl ugye nem lehet disznóóóóó:))

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.25. 16:54:19

@jesszumpepi: Köszönöm kérdésed, kismalacok, de nagy disznóságokra képesek:)))) Többet vannak a házban, mint Jelenával.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.25. 16:55:59

Országos netkimaradás volt. Azért volt itt ilyen kuss.

Ofélia . 2009.01.25. 17:10:05

@Nálunk meg itt Tarpán: Nem mondod:??

Akkor elintézte akiröl nem szabad beszélni??.

Ofélia . 2009.01.25. 17:14:29

Hagyma: Egy hatalmas mangalica comb figyel a sütőben.

Három napig pácoltam a kicsontozás után.

Isteni piros bőrkéje lett!

KOmmenteljél MÁÁÁÁ.

Ofélia . 2009.01.25. 17:15:50

Hagyma tudom,hogy OLVASOD!

Ofélia . 2009.01.25. 17:18:34

@Nálunk meg itt Tarpán:" Meghalt a Pápa."

Minek ezt híresztelni???.

Ofélia . 2009.01.25. 17:20:26

Hagyma: Mivan a másik féltorony felével??.

Mary hízik még??

Ofélia . 2009.01.25. 17:36:40

Fehívás!!!
Megkérem azokat az "apartman-buszmegálló-fesztivál"," aloe veras", "ne szőrösödjél többé", "nem vagyok szőrös klub!"valamint intim betétesek, stb."ismeretleneket, ha még nem találkoztunk az életben, akkor ne jelöljenek ismerősnek, mert "a nem ismerem" gombot őszintén használom. Sok szeretettel, én.

Ofélia . 2009.01.25. 17:37:54

Ilyen a világunk mostanság:
Vonnegut:"Egy Zog nevű lény repülő csészealjon megérkezik a Földre, hogy elmondja a Föld-lakóknak, hogyan lehet megakadályozni a háborúkat és gyógyítani a rákot. Ezt az információt Mango nevű szülőbolygójáról hozza, ahol ő és társai fingás és sztepptánc útján érintkeznek.

Ofélia . 2009.01.25. 17:39:40



"A humor az elme mindennapos tisztálkodása..."

Ilyen "Egészségesek legyünk, ha már vénülünk", program szerű életmód megvalósítása, MENNYIT NYOMSZ FEKVE 80 ÉVESEN? című könyvem megelőző munkálatait folytatom egyelőre...

Ofélia . 2009.01.25. 17:40:57

Tudok jósolni a női mellekből…
Költői módon zongorázom...

Ofélia . 2009.01.25. 17:42:27

Életbölcsesség:
Aki golyóálló mellényt visel, ne csodálkozzon ha seggbe lövik!

Ofélia . 2009.01.25. 17:46:40

Bocsi az utóbbi 5 kommentem lopott volt de meg kellett osztani veletek:)))

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.25. 19:58:04

@ofélia: Mangalica? Sütőben? No kiláccik, hogy pesti vagy.
Itt az ember malackát levág, fülét-farkát bebandázsojja fóliába, oszt el a pékhez, be a kemencébe. Oszt jóvan. Friss kenyér, meg vörösbor legyen ám!
No nembánom, még egy-két kovászosuborka, vagy neaggyisten pároltkáposzta. Jóétvágyat!

Ofélia . 2009.01.25. 20:15:15

@Nálunk meg itt Tarpán: Kemence!!!

Na lazán kabd be:))

Cerépkályhám azért van te isten átka:))

Mylady 2009.01.25. 20:19:20

Hova lett mindenki?

A múltheti letolások miatt (miért csetelünk és ki ne mondd, hogy ede) már senki sem mer irogatni?

Vagy túl szép volt az idő odakint?

Mondjuk én is lenyomtam 2 kört a szigeten, de attól még itt vagyok.

Ofélia . 2009.01.25. 20:19:49

@Nálunk meg itt Tarpán: Friss kenyér vörösbor és koviubi azért leledzik ám a hülye belvárosinak is(kurva drágán)

De ami a pociban van az már az enyém(se autó se plazmatévé) mert így szép az élet!.

Ofélia . 2009.01.25. 20:23:14

@Mylady: Ma valami teljes net elhullás volt!

Majd LEHET PANASZKODNI!!.

Ha már kifizettem miÉÉÉÉrt NÍÍÍncs??.

Ezt a tudod,hogy a nemkimondható intézte!.

Mylady 2009.01.25. 20:33:25

Igen, nálam is gond volt déltájban, de mire este hazaértem, megoldódott.

Hú! Kezdem tisztelni tuddjukkit! Akkora hatása van, hogy még az M6-os építkezését is be tudja folyásolni???
Azt hiszem, félek.

Ofélia . 2009.01.25. 20:40:29

@Mylady: Ne félj FEGYVERKEZZ!!.

1. Tüzes koszoru műemléki környezetben.

2. Forró ólom konderban

3. Bográtschgulasch tulhevített állpotban

4. Mister molotov, kis hordó lőpor, dinamit(csak vekkerrel),esetleg atom:)))

Mylady 2009.01.25. 20:42:21

Jajj!

Pedig pont most cseréltem el a kondért, a bográtschot és a kis hordó lőport egy futócipőre!
És én még azt hittem, jó vásárt csináltam :(

Ofélia . 2009.01.25. 20:44:49

@Mylady: A két kört tisztelem még bringával is!

Tudod az én példaképem csörcsil volt:csak semmi sport, jó konyak,dohányzásés finom kolbász,sonka, szalonna és hosszu életü leszel a földön:)))))

Mylady 2009.01.25. 20:47:25

Csörcsil?
Nem semmi egy ember volt.
Én sokáig azt hittem, béke nobel díjat kapott.
Aztán kiderült, hogy irodalmit.
Elolvastam a 2. vh-s könyvét (hat kötet), szerintem tök jó.

Ofélia . 2009.01.25. 20:48:15

@Mylady: Akkor a dinamitrúd a vekkerrel még meg van HASZNÁLD!

Ofélia . 2009.01.25. 20:51:02

@Mylady: Én csak olvasnám de nem vagyok krőzus!!

Meg van ez valahol magyar fordításban(könyvtár)???

Ofélia . 2009.01.25. 20:53:07

Na mi van mindenki FÉÉÉL kommentelni??.

Megyek a varázslók bankjába(Kajmán szigetek)

Ofélia . 2009.01.25. 20:54:37

@Mylady: Arra azért kiváncsi fáncsi leszek, hogy mikor kapunk a pofánkra a csörcsillért???.

Mylady 2009.01.25. 20:58:51

@ofélia: én a könyvtárból vettem ki, természetesen magyarul.
Mondjuk elég lóhalálában olvastam, mert kötelező (vagy erősen ajánlott?) olvasmány volt és csúszásban voltam.

Valami antikváriumfigyelőn felraktam a listámra (úgy 5 éve), azóta sem jelentkeztek, hogy lenne belőle bárhol az országban egy kóbor példány...

Egyébként tényleg jó könyv. Ha érdekel az a korszak, érdemes elolvasni. Nagyon sok érdekes dolgot leír.
Csak nyilván némi fenntartással kell kezelni, mégiscsak a saját tevékenységét, döntéseit magyarázza...

Mylady 2009.01.25. 21:02:29

@ofélia: a két kör nem sok (10 km), mások maratont futnak.

Megjegyzem, én akkor szoktam anyázni, mikor az utolsó 1-2 km-en teljesen behalok, a mozgásom inkább megtorpanásra és tanácstalan ácsorgásra hasonlít, és akkor elsuhannak mellettem ketten lihegés nélkül, olyan iramban, hogy a menetszél szétzilálja a frizurámat és b+ beszélgetnek közben...

Ofélia . 2009.01.25. 21:03:41

@Mylady: Hogy a magasságos poszeidon 3 águ szigonya áldjon meg.

MELYIK KÖNYVTÁRBOL???.

Mylady 2009.01.25. 21:06:13

@ofélia: hát vagy a fszekből vagy a közgázosból (mert pont odajártam), már nem emlékszem

Ofélia . 2009.01.25. 21:06:14

@Mylady: Mi az, hogy FRIZURA???

Haználj fekete fej hajlakkot az még a munkahehyem hirheddt szélcsatornáját is állja NAHÁT:)))

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.25. 21:06:57

@Mylady:
"Mondjuk én is lenyomtam 2 kört a szigeten, de attól még itt vagyok. "

Mondjuk én is lenyomtam 2 sört a szigeten, de attól még itt vagyok.

Ofélia . 2009.01.25. 21:08:38

@Mylady: Az fszeket nem értem a közgázhoz hozzáférek!

Mylady 2009.01.25. 21:09:21

@ofélia: megnéztem neked, a fszek központiban van bent kölcsönözhető példány, a 940.53 C20-as jelzésen.

Mylady 2009.01.25. 21:10:33

@Nálunk meg itt Tarpán:
üdv, Tarpa!
Jaj, hát én is úgy értettem ám, csak elírtam egy bötüvel :)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.25. 21:10:52

ezt ma nem birom ki fovarosi szabo ervim
es egy idezet a mai Nem zeti sportbol
"Császár addig erőszakoskodik, amíg vele erőszakoskodnak. Hetes, nagyon fontos."

lehet letiltjak a sportot
na mentunk Maryvel vacsorazni
ez nem komment volt

Ofélia . 2009.01.25. 21:10:55

@Mylady: Én megértem hagyma leveleit fszek az mi a franc???

Ofélia . 2009.01.25. 21:12:22

@hagyma: Na ugye,hogy nem bírtad???

Mylady 2009.01.25. 21:13:39

@ofélia: szabó ervin könyvtár

megnéztem, a közgázon is megvan

Ofélia . 2009.01.25. 21:13:45

@Mylady: Köszi hagyma felvilágosított már nem halok meg propán bután!

Mylady 2009.01.25. 21:15:20

Üdv, hagyma!
Ha az a kép iwiw-en tényleg Mary, akkor tök jó nő a nejed :)
Én teljesen másnak képzeltem.

Ofélia . 2009.01.25. 21:20:44

@Mylady: Volt egy másik kép is amit gyorsan letörölt de ott is jó volt a nŐŐŐ(ő már kevésbé):))

Ofélia . 2009.01.25. 21:23:21

@Nálunk meg itt Tarpán: Én hármat de még mindig leledzek(ez már egyszer eltünt)

Mylady 2009.01.25. 21:26:16

@ofélia: vagy csak neked nem tetszett :)))

Ofélia . 2009.01.25. 21:31:33

@Mylady: Hagyma szerint a sör volt sok amit megivott és azért törölte:))

A felesége azon is szép volt hagyma meg tetszen a belzebúbnak:))

Sztem itt valami bűűűzlik nem hiszem,hogy ketten maradtunk a homáron (nem olyan jó a tv műsor)

Mylady 2009.01.25. 21:33:53

@ofélia: lehet, hogy a többieket már elvitte a rendőrség kinemondanevét személyiségi jogainak megsértése miatt???

Ofélia . 2009.01.25. 21:36:14

@Mylady: dehogy mondom ki!!!!!!!!!!!!!!!

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.25. 21:42:34

Törölték a Wikipédiáról, de állítólag hamarosan lesz megint szócikk róla.
EDE ATNIF-ról
Majd figyelni köll, mert sokáig nem marad ott, az ziher.

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.25. 21:44:10

Valami nyenyere nevű szerkesztette be.

Mylady 2009.01.25. 21:47:49

Tanultam angolórán :) hogy a wikipédia úgy működik, hogy a szerkesztők önjelölt moderátorok is egyben. Ha megjelenik valami nem odaillő, pár perc múlva eltűnik.
Lehet, hogy tényleg nem lesz ott hosszúéletű

Ofélia . 2009.01.25. 21:58:06

@Mylady: Nézzétek csak a googlit!

Ha onnan is eltünik az már érdekes lenne.

Van egy olyan blog is nogy a kinemmondom a csótány:))

Ofélia . 2009.01.25. 22:16:07

Na jó akkor egyedül maradtam!:((

Mylady 2009.01.25. 22:16:51

@ofélia: nem, nem , itt vagyok, csak közben nézelődök a neten, újságot olvasok és egy dolgozatot is írok :)))

Mylady 2009.01.25. 22:18:32

épp valentin-napi csöpögős ömlengéseket olvastam
mindjárt rosszul leszek :(

Átlagarcú 2009.01.25. 22:38:30

Jóestét, sziasztok!
...hát ebből már nem lesz hétszáz, csak, ha közbe nem jön valami.:)

Ofélia . 2009.01.25. 22:38:39

@Mylady: Mazohista!!! Sögeságyad nincs??:))

Ofélia . 2009.01.25. 22:40:34

@sörecet: Ma valahogy mindenki eltünt pedig az idő szép a sör fogy és hagyma is hozzápittyentett fogasalma ellenére:))

Mylady 2009.01.25. 22:41:44

hello, sörecet, mondj valami szépet és biztatót

Ofélia . 2009.01.25. 22:42:38

@Mylady: Én amit ennyire utálok nem szoktam tenni(kivétel a lábkörömvágás de azt is csak intenzív fenyegetések után)

Mylady 2009.01.25. 22:42:58

@ofélia: nincs, de a női lap, amit olvasgatok kettővel is felér (hogy minek vettem???)
most láttam egy cuki kis csizmát, alig 180ezerért...

Átlagarcú 2009.01.25. 22:43:54

Frank Morey - Slick and Mary Lou
vincepetak.googlepages.com/stand3

Ez nem semmi:))

Mylady 2009.01.25. 22:44:29

@ofélia: kicsit borús volt a hangulatom délután, úgyhogy vásárolgattam.
ez is beleesett a szórásba :)

Ofélia . 2009.01.25. 22:47:00

@Mylady: Van itt a dob u. sarkán nerc három milláért.

Reggel félretetessem neked??

Átlagarcú 2009.01.25. 22:48:58

@Mylady: szép is, bíztató is:)))

Mylady 2009.01.25. 22:49:37

@ofélia: nem is tudom, olyan bizonytalan vagyok

most találtam egy kistáskát, aranyszínű, egy hatalmas simpson(!) képpel (ezek hülyének néznek engem????)
mindössze 130ezerért, muszáj megvennem, de nem tudom, menne-e a nerchez...

Mylady 2009.01.25. 22:51:15

ezek az újságok olyanok, hogy veszek egyet, aztán úgy megcsömörlök tőle, hogy félévig semmi

lehet, hogy nem is vagyok igazi nő?

Átlagarcú 2009.01.25. 22:52:50

...hát ezt így látatlanban ugye...

Átlagarcú 2009.01.25. 22:54:27

...bár nálam a Nő 43-as lábnál kezdődik.:)))

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.25. 22:57:58

@sörecet: Minek neked olyan ott pesten?
Nem tudod kihasználni:)))

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.25. 23:01:05

Ofélia sem igazi nő. Pedig a neve után megesküdne rá az ember.

Mylady 2009.01.25. 23:06:17

mégiscsak jó ez az újság
vannak benne alsónadrágos pasik is

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.25. 23:08:51

Én leszbikus vagyok. A nőket szeretem.
A gatyás palik nem érdekelnek.

Ofélia . 2009.01.25. 23:11:33

@Mylady: 46-os gumicsizmában a kezükben butykossal?:))

Ofélia . 2009.01.25. 23:13:55

Na szép álmokat rózsás csókokat.

Mylady 2009.01.25. 23:15:37

@ofélia: nem, nem ,jóvágású, elegáns férfiak, egyszál gatyában

jó éjt

Nálunk meg itt Tarpán (törölt) 2009.01.25. 23:18:52

Megyek én is aludni, mert még valami pajzán gondolatom támad:)))
Jóéjszakát!

Mylady 2009.01.25. 23:21:49

hát akkor én is lépek

neked is jó éjt, Tarpa

besz@rok 2009.01.26. 00:51:39

Utolso!

novegre... :-D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.26. 01:27:24

@ofélia:
hat nem hiszem L, hat nem tudsz olvasni?
vilagosan oda van irva a vegere :
"ez nem komment volt"
hihetetlen hogy idaig sullyedt az oktatas es a szovegertes szinvonala
es ez egy nem komment volt a nem kommentre
es most ujra alamerulok

délioldal 2009.01.26. 11:17:43

jönnétek csak szegedre! a bp-i helyzet még áldásos ehhez képest. itt valóban egyoldalú a kommunikáció. meg sem hallgatnak és ha igen sem érsz el vele semmit. a bünti pedig kapásból 6.500 de ha kifogással élsz ami eleve egy kitöltött papírral lehetséges sem enyhítik hanem 30 napon belül megkapod a határozatot illetve máris 500 Ft-tal többről szóló csekket mint ügyintézési díj.
arról nem is beszélve h a parkolás drága és ósdi parkolócédulának csúfolt papírcetlikre kell vadászni a trafikokban és szerencséd van ha tudsz venni. az automata az luxus....
ha egy percet késel (és nem mindenkinek jár együtt az órája) már bünti van a kocsin és nincs az az isten aki elengedi neked a bírságot...
szóval mindenkit várunk szegeden sok sok szeretettel és tömjétek meg a kesztyűtartót parkolócetlivel mert bizony a társaság szabályzata kimondja h legyen nálad és ne akkor próbálj venni ha a belvárosba érkezel mert jön a bünti.
ja hogy bp-en nem lehet kapni??? ez van emberek. ha felkészületlenül érkezel szegedre jobb ha le sem parkolsz...

lwcolors 2009.01.26. 15:32:05

Vidékről nézve a legjobb megoldás, amit egyik pesti ismerősöm több éves rutinjával fejlesztett ki a parkolási bírságok ellen. A lényeg, hogy a rendszámtartó speciálisan van kiképezve, U alakú, felülről bele lehet csúsztatni a rendszámot. Megáll a kocsival, körbenéz, csomagtartóból osztrák rendszám elő, magyarral kicserél, magyar rendszámot csomagtartóba bedob, majd el. Visszaérkezéskor a zacskót rituálisan, "Ferdammte sajsze" mondatok kíséretében, nagy ívben eldob és elhajt.
süti beállítások módosítása