A naív ügyfél tavaly decemberben megkívánta a T-Home tripla szolgáltatását, így lemondta addigi előfizetését és jelezte szándékát a megfelelő módon. Pár napon belül ígérték a szerződés kiküldését, ám végül erre csak 3 héttel később került sor, több órányi idegtépő ügyfélszolgálatos ügyintézés után.
Megtetszett a T-Home tripla (IPTv+adsl telefon+internet) csomagja. Persze ahhoz, hogy hozzá juthassunk a magenta szolgáltató eme csomagjához, előtte le kellett mondani a korábbi szolgáltatónál a 4 Mb/sec-es internetet, mert a 2 Mb/sec-es új szolgáltatásra és szolgáltatóra való átállás enélkül lehetetlennek bizonyult (ez külön történet, majd máskor). Úgyhogy, december 18-án este, a családi internetes csúcsidőben egyszercsak megszakadt a szolgáltatás, innen értesültünk arról, hogy az Invitel "elengedett" bennünket.
Sebaj, 21-én imponálóan elegáns módon, telefonon keresztül szerződtünk (mégis csak van haladás!!), s ezzel egy ígéret birtokába jutottunk: néhány napon belül lesz írásos szerződésünk is, és legkésőbb 30 napon belül élvezhetjük a reklámok szerinti csomagot. A felszerelő külső vállalkozó lesz, aki majd előzetesen jelentkezik, s megbeszéljük, mikor alkalmas a szerelés.
A szerződés csomagja azonban csak nem akart megérkezni, gondoltam a karácsonyi bejgli és töltött káposzta okozta kábulatnak köszönhető mindez. Az új évben így érdeklődni kezdtem, mint később kiderült, csak azért, hogy újabb elfoglaltságot találjak magamnak a családom és a munkám mellett. Hiszen a T. Ügyfélszolgálat (ahol a T. nem a "tisztelt" megszólítás rövidítése) szerint nekem annyi szabadidőm van, hogy naponta néhány órát szívesen áldozok arra, hogy kapcsolatot próbáljak létesíteni velük. Azt tapasztaltam, hogy az Ügyfélszolgálatot szinte áthatolhatatlan akadályok választják el az érdeklődő, sürgető ügyfelektől, talán valami önvédelmi reflexből kifolyólag.A Mammut I. T-pontjánál egy óránál rövidebb idő alatt sosem sikerült a pulthoz jutnom. Az 1412-es ügyfélszolgálati szám hívásakor a vokális kapcsolat létrehozására a legjobb időm 20 perc volt, de az átlag 30-45 percre kell búcsút intenem egyéb elfoglaltságaimnak egy-egy próbálkozás idejére, sőt nem volt ritke az egy óra körüli várakozás sem. Mai nap
(január 22), gondoltam, kicselezem a rendszert és az angol menü révén szerzek előnyt - 65 perc után adtam fel (volt egyáltalán valaki a túloldalon?).
A tévézés és az internet vágya kétségkívül összehozott bennünket, de nem egészen úgy, ahogy a téli estéken a meleg szobában a T-Home szolgáltatásokat élvező család esetében figyelhető meg. A családtagok inkább felváltva hallgatják a türelmet kérő hangot és a zenét, míg végre sorra kerülünk az egyébként türelmes és szakszerű ügyfélszolgálatosok valamelyikénél.A szerződést három héttel dec. 21 után megkaptuk, majd visszajuttattuk. Most már csak a szerelőkre várunk. Akik nem jelentkeznek. Sürgetésük csak a T-com ügyfélszolgálaton keresztül lehetséges, munkaidőben. Már, ha sikerül(ne) beszélni valamelyik ügyfélszolgálatossal. S itt az ördögi kör bezárult. Kinn tombol a világválság, tévé / internet nincs, a fogyasztásom fokozására ösztökélő ingerek a szokásosnál kisebb mennyiségben érnek el (ami talán nem is baj). De szívesebben dönteném el én, hogy mennyi és milyen információt engedek magunkhoz.
460 757 337 MT azonosítójú ügyfél
Az utolsó 100 komment: