Tékozló Homár

Motozással a bolti lopások ellen

2009.01.26. 08:53 | ge | 88 komment

Lesley, a 8ker blogger hívta föl a figyelmünket a legfrissebb bicskanyitogató posztjára. Kellemes vásárlást és molesztálást kívánunk mindenkinek.

A Futó és Nap utca sarkán lévő boltban nem ajánlatos vásárolni, legalábbis a felirat szerint. Azt nem tudom, mennyire veszik komolyan a saját kiírásukat - nem mertem bemenni, hiszen MINDEN ESETBEN átvizsgálnak, jól. Nem csak a csomagomat, de a ruházatomat is; és mi van akkor, ha nincs nálam mindenről nyugta??

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bekbórd! 2009.01.26. 08:56:32

másodszorra mélymotozás!

gelsystem 2009.01.26. 08:59:28

pont nem dobogó, de pontszerző...
így hétfőn nem is olyan rossz kezdésnek

mbond 2009.01.26. 09:00:01

Remélem mindenki elolvassa a kiírást, aztán úgy dönt, hogy nem megy be.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.01.26. 09:00:04

Még, jó hogy nem vagy köteles megmutatni nekik, ami a táskádban, kabátban van, csak ha erre biztonsági őr kér fel, és akkor is csak, egy külön helységben.

mbond 2009.01.26. 09:01:07

Mi az az "elnézéket"?

champy 2009.01.26. 09:02:06

meg az anyjuk picsáját...

bekbórd! 2009.01.26. 09:06:12

@EnZsolt: Viszont kérheted (én kérném, ha épp véletlenül mégse loptam volna), hogy ott a többi vevő előtt ellenőrizzenek, mivel ha bekísérnek vhova, a közönség nem fogja megvárni, hogy mi lett az eredmény, elkönyvelik, hogy loptál, bevittek az irodába.

lókupec 2009.01.26. 09:06:40

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.

Grg76 2009.01.26. 09:09:23

Engem nem zavar ez, ha nincs félnivalóm akkor állok elébe. Ha pedig van nálam máshol vásárolt áru, nyugta nélkül, akkor azt belépéskor megmutatom a félreértések elkerülése végett. Ennyi.

myrtill 2009.01.26. 09:10:01

lókupec, miért nem vizsgáltátok át a ruházatukat? :)

É2I 2009.01.26. 09:12:20

A "täs kákát" se rossz. :D

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.01.26. 09:12:46

@bekbórd: Ha te kéred, hogy menjetek másik helységbe, akkor annyira nem vészes. Ellenben nem biztos, hogy szeretném, ha mindenki előtt átkutatnának. :)

myrtill 2009.01.26. 09:13:43

@Grg76: ja, a biztör meg megjegyzi egy női táska tartalmát, főleg mikor a feléről se tudja, hogy mi az. hihető :) pláne, ha bent van mondjuk 10 vevő, csuklóból felsorolja, kinél mi volt.

-Gyöngyibaba- 2009.01.26. 09:15:28

@EnZsolt: Csak és kizárólag a táskádat vagy köteles megmutatni az őrnek, semmi mást. Hozzád nem nyúlhat, mert testisértést követ el. A táskából is neked kell kipakolni mindent, ahhoz sem nyúlhat. Ha mégis szeretne, akkor rendőrt kell hívnia, mert csak a közeg motozhat és turkálhat a holmidban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 09:15:52

Hitelrontásért vajon perelhetők-e?

Grg76 2009.01.26. 09:16:06

@myrtill: Nos nem tudom, de erre az a megoldás legalábbis ahol találkoztam ilyennel, hogy a bizt. őr matricát nyom az ilyen dolgokra dátum+aláirás vagy pecséttel...

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.01.26. 09:17:56

@-Gyöngyibaba-: nagyon jól tudom, beszéltem jó pár biztonsági őrrel :)

maincoon © 2009.01.26. 09:18:18

én azt gondolom, hogy ha van rá okuk (mert tettem rá utaló dolgokat), akkor vizsgálják át a ruházatot és a táskákat ...

... de rutinból ne inzultáljanak csak azért, mert mások lopni szoktak vagy akartak.

majd én bűnhődöm a saját bűnömért, a másokét hagy ne vegyem már a nyakamba, bocs

staropramen 2009.01.26. 09:35:08

Sztrovacsekek!
Íme a nem kívánt vevők előzetes elhajtásának egyik módja. Mindent megteszünk, hogy be se jöjjön. Ha mégis beette a fene akkor motozás,legvégül a Cserépváros opció (jól lehülyeribanckurvázzuk)
Így aztán soha nem jön a tájunkra sem többé.

Tron65 2009.01.26. 09:40:28

Nincs joguk hozzá. Megkérhetnek, hogy mutasd meg, és ha kedved van, megmutatod. Ráadásul ezzel az okkal (márminthogy nem mutatod meg) nem akadályozhatják meg, hogy bemenj és vásárolj.

2009.01.26. 09:42:40

Szerintem korrekt, legalabb kiszurik azokat akik masok karara lopnak a boltban (mert ugye a bolt tulaja beepiti az arba a hianyt).

Lasd meg bliccelok a BKVn. :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 09:49:38

@staropramen: Ehh, a nem kívánt vevők így is bemennek, csak a motozás alól a "csak azért mert c***** vagyok" dumával kibújnak. Különben rendőrt vagy ombudsmant hívnak.

ex-dr. vuk 2009.01.26. 10:05:47

Na ide se mennek be sohatobbet...
Mar az obi-ba sem jarok, mert ott is tolvajnak neznek, ha be mered vinni a taskadat, amit mondjuk nem mersz kint hagyni a "megorzoben" (esetleg tobbszazezer ft-os tartalommal), amihez csak annak nincs kulcsa aki nem akar.

helianthus 2009.01.26. 10:07:22

@ColT: pontosan ezt akartam mondani, a réti népcsoport tök tisztában van vele, hogy őt nem lehet motozni és ennek hangot is ad.

staropramen 2009.01.26. 10:07:39

@ColT
láttam én már nercbundás naccságát is ezt-azt lopni meg közismert személyt is meglógni benzinkútról fizetés nélkül. Az meg a tudjamagakinekafeleségevagyokén dumával bújt ki.Azoknak is van ombucijuk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 10:09:18

@staropramen: Ismerős :/

@helianthus: Meg aztán ha lehet motozni akkor a biztonsági őr (azok se különbek, némelyik) merjen hazamenni egyedül.

lodenkabat 2009.01.26. 10:13:57

Hüvelyvizsgálat is lesz? Akkó jelkezek motozónak...
Egyébként Ausztriában olyan boltba be nem teszem a lábamat, amelyik ajtajára kiírják: Magyar ne lopj! Inkább oktatást tartok nekik bekiabálva minden idők legjobb magyar káromkodásait németre szabadon fordítva.

elwood 2009.01.26. 10:21:54

@lodenkabat: akkor is ha többnyire nem lefürdött nyolcgyerekest kell vizsgálni

lodenkabat 2009.01.26. 10:23:18

Hüvelyvizsgálat is lesz? Akkó jelkezek motozónak...
Egyébként Ausztriában olyan boltba be nem teszem a lábamat, amelyik ajtajára kiírják: Magyar ne lopj! Inkább oktatást tartok nekik bekiabálva minden idők legjobb magyar káromkodásait németre szabadon fordítva.

lodenkabat 2009.01.26. 10:24:39

basszus újraküldtem - bocsi

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 10:27:11

Hát ezzel sokra mennek, bemegy egy 8 tagú réti family, és amíg a staff 2-t vizsgál belőle, a többi kirámolja a bótot. Gratulálok!

Ficak 2009.01.26. 10:53:07

Akkor még nem dolgoztatok "hátrányos helyzetű" helyen lévő boltban. Remélem lesz ilyen kommentező, nekem csak másodkézből való infóim vannak, így nem írom le, de érthető a kiírás. Egyébként korrekt, hogy előre figyelmeztet,akinek nem tetszik vagy lopni akar az be se menjen.

Ficak 2009.01.26. 10:54:26

@lodenkabat:
Gratulálok hozzá! Előbb-utóbb csak szégyen lesz magyarnak lenni!!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 11:09:42

@elwood: Szerintem az első 80 éves mammernál felmondana.

Átlagarcú 2009.01.26. 11:10:20

@Ficak: A felének nem tetszik, a fele lopni akar. Kész, redőny le!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.26. 11:16:39

@Ficak: "Ezeknek" akikről elsősorban szó van, mindegy mi van kiírva.

2009.01.26. 11:24:42

Ide is ki kene irni, hogy VIP bolt, es csak tagsagival lehet bemenni. Tagsagi a helyszinen igenyelheto a biztiortol, azonnali elbiralassal. :D

balapety 2009.01.26. 11:26:13

Nem vagy köteles megmutatni a táskádat,nem vagy köteles megmutatni a személyidet.A bizt.őr kihívhatja a yardokat,de nem vagy köteles megvárni.Csak akkor tarthat vissza ha bizonyítottan bűncselekményt követtél el.Viszont a lopásra az sem bizonyíték ha bejelez az áruvédelmi kapu.:) Ez van

Boo 2009.01.26. 11:36:35

A kiírás is pont olyan igénytelen, mint a kereskedőnek a kereskedelemről alkotott felfogása. Kedvem volna bemenne és egy dohányzóasztalt hozzávágni. Azt értED-E, hogy te vagy a vevővékért?

AlulírottFentemlített 2009.01.26. 11:37:13

Ameddig olyanok a törvények, hogy nincs visszatartó erejük, illetve a bíróságok olyan nevetséges büntetéseket szabnak ki (nem csak lopási ügyekben), amilyeneket kiszabnak (azokat is felfüggesztve), addig ne csodálkozzunk, hogy ehhez hasonló feliratokkal találkozunk.

Egyébként meg "az a gyanus, ami nem gyanus" (Virág Elvtárs)

Vladislav 2009.01.26. 11:41:59

A RENDŐR sem nyúlhat bele a táskába...
megkérhet, hogy nyisd ki, belenézhet, de nem nyúlhat bele - ha megteszi fel lehet jelenteni.
A rendőröknek meg valszeg jobb dolguk is lesz minthogy minden vásárlót végig motozzanak...
Ha meg "erőszakkal ott tartanak" akkor meg mehet a feljelentés.(személyi szabadság korlátozása...)
A biztonsági őr meg kb a táskát kívülről!! végigtapogathatja - DE csak a táskát - egyéb esetben ismét feljelentés... :)
Szal csak nyugodtan vásárolgasson mindenki:)

satho 2009.01.26. 11:46:35

Ez teljes mértékben törvénysértés, szerintem ezt a posztot a BRFK-nak kellett volna elküldeni. A tulajdonost meg rabosítani emiatt.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 12:17:33

@sörecet: Nem tom ki az a mazochista, aki élelmiszerBÓTot nyit a nyóckerbe.

hiszti 2009.01.26. 12:20:28

Ilyen bolt felénk nincs. Nekünk szakrendelést kell igénybe venni, ingyenes motozás helyett.hm.

elwood 2009.01.26. 12:59:09

A Balatonnál ilyenkor melléírják, hogy fajtajelleget mutató egyének csak egyesével léphetnek be.

Átlagarcú 2009.01.26. 12:59:33

@megélhetési sünöző - kinEmondDeztanevEt: Nem tom ki az a mazochista, aki élelmiszerBÓTot nyit a nyóckerbe.
Válasz erre
Aki ott boltot nyit, az legalább annyira van megkenve minden hájjal, mint a vevő/lopóköre.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.26. 13:42:38

"Hát én ezt nem értem, csak azért mert szőke vagyok, és 150 cm-es a mellbőségem, miért gondolják azt mindenhol, hogy lopni akarok???? Állandóan megmotoznak, belenéznek a testnyílásaimba! Na meg az a rohadt bőrszonda!!!"

ehhehhe

David Webb 2009.01.26. 13:43:45

Egyszer az madaras tescóban vettem 1 mikrót, a kasszás csaj 5 percig hívogatta a biztonsági őrt, aki 3 kasszával arrébb vakargatta a zsákját. Aztán elfogyott a türelmem, szóltam a kasszásnak, vagy kifizethetem a motyóm, vagy megyek. Ahogy elindultam megjelent az éber őr. Megfogta a kocsimat, h most pedig TÉTELESEN megvizsgál mindent. Mondtam neki, ha nem veszi le mancsát a bev.kocsimről úgy álcsúcson csapom, h a vér ellepi, mert kasszától való távozás után én sem fogadok el reklamációt.. Csak pislogott mint hal a szatyorban, de el is húzta a belét.

Carnivora (törölt) 2009.01.26. 13:53:14

kártyával sem lehet fizetni ... menne oda a fene ...

teddypicker 2009.01.26. 14:32:06

lol:D ez a bolt alattunk van!! amugy rendesek az eladók

guruka 2009.01.26. 14:58:53

Ezen nem kell csodálkozni. Mindenki úgy védekezik, ahogy tud. Nyilván a kiírás célközönsége nem olvassa a posztot, hanem a környékből ítélve megélhetési bűnöző.
Azt is nehéz felfogni, hogy azért kerül többe a túró, mert neked kell kifizetni amit a kisebbségi ellop.
Ha ennek hatására kevesebbet lopnak vagy olcsóbb lesz, vagy a boltos lesz gazdagabb.

423ft 2009.01.26. 15:24:23

Megélhetési bűnöző. Ugye ez az az egyén aki a megélhetéséért bűnöz. Nos. Akkor én megélhetési dolgozó vagyok. Ugyanis én a megélhetésemért dolgozok. Munkahelyen. Bejelentve. Adózva. Kérem kapcsolja ki.

stab 2009.01.26. 15:39:09

enyveskezű sünt nekik ! ajtót cetlivel együtt letépni (már ha az ajtón van) nagy hűtőbe bele, és a grill alá vele.

shaman87 · http://mediagezd.shamanoldala.hu 2009.01.26. 16:23:34

Szerintem egyszerűen ilyet nem csinálhatnak, nincsen joguk hozzá.

BiG_ 2009.01.26. 16:25:39

Csak nem frankfurti reptéri bolt ez?
Úgy értesültem, arrafele csöcsörésznek is... :-DD

homar.blog.hu/2008/01/30/csocsoreszik_a_terroristakat_frankfurtban


Üdv!

2009.01.26. 16:40:38

"nagyon jól tudom, beszéltem jó pár biztonsági őrrel :)"

Atyaég, egy biztonsági őr max. azt tudja ezzel kapcsolatban, hogy "há' a tanfolyamon asz' mondták...".
Némileg autentikusabb forrás a személy és vagyonvédelemről, magánnyomozásról szóló törvény, amiből egyértelműen kiderül, hogy NEM vagy köteles együttműködni vele ilyen téren. Max. rendőrt hívhat, de egyrészt csodálkoznék, ha ilyenbe belemenne, mert jó eséllyel feketén dolgozik, másrészt ilyen hülyeségekkel, hogy szúrópróbaszerűen kinézett magának, és nem mutatod meg neki a csomagodat, nem foglalkozik a rendőrség sem. Még ha tetten érnek lopás közben, a rendőrség első kérdése akkor is az, hogy "Meghaladja-e a 20 e Ft-ot...?" Szóval elég gáz, hogy a biztonsági őr ismerőseid még a munkájukat érintő legalapvetőbb jogszabállyal sincsenek tisztában :(.

Ofélia . 2009.01.26. 17:17:38

@BiG_: A csöcsörészés csak zoomolva az igazi!!

Vajon a patront is megnézik??

Azért a lányoknak mégiscsak könnyebb:)))

Anyegin 2009.01.26. 18:19:50

sziasztok! Én is az utcában laktam, voltam is a boltban többször is: nemrég nyílt, láthatóan azok számára, akik a kerületrehabilitáció hatására költöztek a környékre. Persze kártyával még mindig nem lehet fizetni...
Elhiszem, hogy sokan lopnak a környéken. Rákérdeztem, engem megmotoznak-e? De csak szomorúan mosolyogva rázták a fejüket.

Anyegin 2009.01.26. 18:26:20

Megéri amúgy elsétálni a Futó utca Baross felőli végébe. Ott is van egy élelmiszerbolt: úgy hívjuk, "a kis koszos". Ott ez van kiírva: "Aprópénzt nem váltunk! A postást nem láttuk!!!"
Megkérdeztük, hogy jön ide a postás? Negyvenes hölgy mondja: midenki a postást várja a segéllyel. Ha valakinek mégis el kell mennie otthonról, rögtön először a BOLT-ba megy megkérezni, nem járt-e ott.
:))))))))

povodom 2009.01.26. 18:41:27

Mikor megnyitott az Europarkban a HERVIS, elmentünk körülnézni. Mikor ki akartunk menni, az őrök jónéhány embert feltartóztatva a hátsó raktárba invitáltak minket. Kb lehettünk 6-8-an. Ott aztán megkérdezték a bolti vezetőtől, hogy látnak-e rajtunk a hervisben árult cuccokat. Megnézték a táskákat, a pulóvert is fel kellett húzni. Igen megalázó volt. Senki nem szólt semmit, mivel nem volt rajtunk olyan ruha, amit a bolt árult. Én azért megkérdeztem, mi lenne, ha lenne rajtam olyan holmi, ami itt is kapható. Akkor letépik rólam, és tolvajnak titulálnak? De a vezető nem válaszolt, a biztonságiak már toltak is kifelé, hogy takarodjak innen. Mondtam, hogy feljelentem ezeket a tapló köcsögöket. De aztán rájöttem, semmi esélyem az ilyen férgekkel szemben. Azóta NEM TETTEM BE A LÁBAM EGY HERVIS-be sem. Pfujjj ezeknek a dögöknek.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.26. 18:53:16

és akkor mi van, ha nincs rajtam ruházat, és táskám sincs????


bemehetek-e?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.26. 19:25:49

honne johetnel

ez csak pittyentes volt nem komment!!!!!
ez fontosh

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.26. 19:32:18

valahogy éreztem,hogy pittyenteni fogsz erre.
legyen nálad kamera a zoomhoz,tudod

Ofélia . 2009.01.26. 19:47:37

@mamapicilánya: Mindig van nála tudod olyan eldobható:))

FéeVerte 2009.01.26. 19:53:35

nna, egy hétig sem bírta...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.26. 20:12:23

@FéeVerte:
hogyne birtam volna es most is birom
ez nem komment
es ez nem is en vagyok
ez csak pittyentes

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.26. 20:14:46

@mamapicilánya:
na ez meg a masik
ez most meginta alemeruolok par orara csek meg abba a szalonnasba meg valamit el kell magyaraznom
vagyis pittyentenem

Xezs 2009.01.26. 20:25:45

Teljesen jogos a tábla. A bolt nem közterület, ergo úgy engedhet be vagy ki a tulaj ahogy neki tetszik (jó ez túlzás). Akinek nincs rejtegetnivalója az nem háborodik fel. Aki járt már fesztiválon vagy komolyabb koncerten, az tudja hogy bemenetelkor mindig motozás van. Akinek nem tetszik, nem muszáj oda mennie, mehet máshova. Ennyi.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.26. 20:32:36

@Xezs: te így jársz vásárolni hogy motoznak? de ráérsz. vagy élvezed?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.26. 20:33:40

motozzon meg a szigeten az inkal,de közértbe nehogymár a pénztáros taperoljon

Xezs 2009.01.26. 20:35:51

@mamapicilánya: Sosem motoztak még boltban, csak fesztiválon és koncerten. De akibe szorult egy kis intelligencia és együttérzés, az felfogja hogy mire megy ki a játék és együttműködik. Amúgy meg hidd el, nem a mi fajtánkat motozzák ebben a boltban, úgyhogy felesleges felháborodni.

Xezs 2009.01.26. 20:37:14

@mamapicilánya: Na látod, az In-kal motozását meg elfogadod. Talán ráérsz, netán élvezed?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.26. 20:42:47

@Xezs: ha a szigetre megyek, roppant mód ráérek egy hétig:)) de ott sem motoztak meg, mindössze a szatyoáromba pillantottak bele, azt is úgy, hogy előtte megkérdezték, megnézhetik-e.

de ha kenyérért megyek, nem mondanám hétköznapinak az eljárást, így valszeg tökön rúgnám azt, aki erre a sajtcetlire való hivatkozással jogalap nélkül ruházatátvizsgálást óhajt rajtam végrehajtani (ez a szakszerű megfogalmazás)

LittleBear 2009.01.26. 20:42:57

Van a közeli lakótelepen kínai ruházati bolt. Ott bemenni nem lehet nagy táskával, le kell tenni a bejáratnál. Annyira felhúztam magam rajtuk, hogy azóta be nem teszem a lábam hozzájuk. Pedig régebben sok mindent vettem náluk, komolyabb pénzeket otthagyva. Ha ez nekik nem fáj...

A Media Marktok is ezt csinálták régebben (hátizsákot le kellett rakni a bejáratnál), pufogtam is rajtuk (ott mondjuk a nagy zenebona miatt is visítani támad kedvem, ha véletlenül bemegyek).

Xezs 2009.01.26. 21:22:32

Azt fogjátok már fel hogy ezek az intézkedések nem ellenetek vannak. Szerintetek naponta hány putriszökevény próbál meg lopni, és hánynak sikerül is? A probléma gyökere sokkal mélyebben van mint ahogy látszik.

Yasashi Tanuki 2009.01.26. 21:38:10

Erről a környékről énekelt Dopeman:

www.zeneszoveg.hu/lyrics.php?lc=14477

[Bevezető: Dopeman (csaj énekel)]
Felnőttem a gettóba,
A mamám nekem azt mondta
Inkább fiam te vedd el
Minthogy tőled vegyék el
És tudom lopni nem szép dolog
De dolgozni azt nem fogok
Mindig jönnek az ötletek
Hogy hogyan szedjem el a pénzedeet
Ilyen az életem (ilyen az életem)
Tele a két zsebem (tele a két zsebem)
(és senki nem szól ránk)
Ilyen az életem (ilyen az életem)
De a te pénzeden (de a te pénzeden)
(és senki nem szól ránk)

[Első Versszak: Tyson]
Én tizennégy voltam, amikor megtanultam
Hogyha van egy jó vasam, egyenes az utam
Nekem az eb a hátamon, az csak a spanom lehet
A bűn a keresztem, a pénz a végzetem
Keresem,kutatom, az üzletet akarom
A főnököt, a munkát, meg a verebekre hagyom
Hát hiába dugod el tőlem a vagyonod
Én úgyis én úgyis ellopatom és úgy, ahogy akarom

[Második Versszak: Dopeman]
A tanítók mondták, hogy a bűn nem fizet
De iskola után a soron néztük a striciket
És amit tanultunk, bizony abban csalódtunk
És csak azt hittük el, amit a szemünkkel láttunk
Kilós fuxokkal, a Mercikben ültek
A gádzsik ludáztak, ők meg örültek
Kártyáztak, loptak, gépeztek és csaltak
De mi felnéztünk rájuk, mert gengszterek voltak

Refrén 2X
Lopni, megyünk lopni
A Pityinger, meg a Váradi
És lopni, megyünk lopni
(senki nem szól ránk)

Oktalanokoska 2009.01.26. 22:54:39

Az a szomorú, hogy ilyen kiírásra szükség van. Nem értem a felháborodást, sajnos jelenleg sok más lehetősége nincs a boltosoknak, mert a törvény pont a bűnözőket védi.

Csak átfutottam a kommenteket, de látom, már szóba került: azt nézzétek HOL van az üzlet. Ha tudjátok, akkor azt is könnyű kikövetkeztetni, hogy milyen alakok mászkálnak arrafelé a Józsefvárosban (aka Nyócker). Ezek után puffogás helyett inkább némi szolidaritást kéne mutatni a másik TISZTESSÉGESEN MEGÉLNI PRÓBÁLÓ emberrel. Ahhoz, hogy az ilyen kiírások eltűnjenek és ne legyen szükség rájuk, a kiváltó okot kell megszüntetni és EZ FONTOS!!!!!
(nem vagyok boltos vagy ilyesmi, még mielőtt elfogultsággal vádolna bárki)

Mi lenne, ha mindenki önként megmutatná a táskáját/kabátját, akinek nincs takargatnivalója? Ki lehetne zárni ezzel azokat, akik miatt erre szükség van! (Ha elmegyek egy hipermarketbe, akkor is sokszor felfordul a gyomrom, milyen kultúráltsági szintű és láthatóan nem(csak) vásárolni érkező egyedek mászkálnak ott (tudom, aki hipermarketbe megy, az sikeres ember nem lehet)

Megélhetésibűnöző-mentes Magyarországot kívánok mindenkinek! ;)
A Megélhetési Sünözők természetesen maradhatnak! ;)

kees · http://neuhappysex.ch 2009.01.27. 00:26:28

Ilyen cetliket látva mindig felmerül bennem a kérdés: égen-földön sincs egy ismerős, haver, barát, akinek van számítógépe, és egy kicsipicit igényesebben/olvashatóbban ki tudná nyomtatni a kívánt szöveget? :-O

Orizatriznyák 2009.01.27. 05:57:02

Minden az Anyegin múlik.

(Én kérek elnézést, nem tudtam kihagyni.)

MediaSlave 2009.01.27. 14:53:56

Van ám különbség a motozás, és az átvizsgálás között. A motozáshoz bokafogás, és gumikesztyű is kellhet. Viszont tényleg nem teheti meg más csak rendőr. Intézkedési törvény.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.01.27. 22:54:18

@Kismackó: "A Media Marktok is ezt csinálták régebben (hátizsákot le kellett rakni a bejáratnál)"

Ezzel csak az a gond, hogy vele párhuzamosan nem vállalnak felelősséget a csomagmegőrzőbe letett cuccaidért. Szigorúan nézve ez egy patthelyzet. Valaki mesélte, hogy a cigányok odamennek, bedobják a pénzt csomagmegőrzőbe, hazaviszik a kulcsot, lemásolják, visszaviszik, pénzt vissza. Aztán bármikor bárki bármilyen érdekes cuccot betesz bármelyik csomagmegőrzőbe, már vihetik is el. Azóta megpróbálom ugyanott, de inkább kis boltban megvásárolni az elektronikai cuccokat is.

Pakito 2009.01.29. 01:17:25

Birom,hogy mindenki szajkozza itt a jogait. Mint szinte mindenki, minden esetben MO-n.
Megalit a rendor mert esetleg keresnek valakit akire hasonlit az illeto es erre kiakad, hogy hat a jagaim.
Kerem tisztelettel emberek a sorrend a kovetkezo: KOTELESSEG es csak utana a jog.
Marpedig mindenkinek kotelessege kene legyen,hogy segitsen kiszurni a nem kivanatos elemeket, ha ehez az kell, hogy a biztonsagi or atnezze a zsebeket, taskakat, hat kerem tisztelettel senki nem hal bele.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.01.30. 19:57:04

@Pakito: Én kérek elnézést, hogy Amerikára mutatok, de ott, ha nincsen vaj a fejeden, nem állítanak meg. És ez jó dolog, mert ez is azt érzékelteti, hogy a rendőrtől nincsen félnivalód, ő a barátod. Amikor mindenféle mondvacsinált okokkal megállítanak, azt rendőrállamnak hívják, amikor meg már természetesnek is veszed, akkor egyfajta 1984-nek.

_gabi 2009.02.26. 11:25:12

ez elég komoly... el kell menni a köv sarokig...
bowlin.atw.hu/
süti beállítások módosítása