Tékozló Homár

Megvezette utasait az EXIT III.

2009.02.04. 13:07 | ge | 164 komment

Kövekezzen a sítáboros horror harmadik, egyben remélhetőleg befejező része. Úgy tűnik, a szervező Exit utazási iroda munkatársa átbeszélte a sítáborban résztvevő magyarokkal a problémákat, és miután kiderült, hogy a problémákat a franciák okozták, ezentúl igyekeznek együtt megoldani azokat. (I. rész, II. rész.)

Tegnap este sikerült beszélnünk G.-vel. Ő kezdeményezte ezt, és normális hangon részletesen átbeszéltük azokat a gondokat, amiket nektek is megírtam. A jelenlegi helyzetben a legégetőbb probléma továbbra is az, hogy 40 embernek a szállása nem megfelelő, 6 és 5 ágyas apartmanok helyett a legjobb indulattal is 4 ágyas szobákban lakunk.

G. csoportja 900 fős, és az eredeti megállapodásában a szállásadókkal nem azok a szobák szerepeltek, amiket mi kaptunk. Egy héttel érkezésünk előtt G. itt járt és átnézte az összes szobát, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden rendben lesz, ehhez képest amikor el akartuk foglalni a szállást, a franciák „minimális” módosításokról tájékoztatták G.-t. A telepen  továbbra sincs több szabad szoba, így ezt nem lehet megoldani, ezt megértettük, ezután is azzal gazdálkodunk amink van a szobában. Minderről G. ígéretét bírjuk, hogy jegyzőkönyvet fogunk kapni, hazaérkezésünket követően.

A franciák mentalitása elképesztő, gyakorlatilag G. és csapata háborúban áll velük. Elintézték, hogy most már nincs náluk vipera. Nevetséges, hogy fegyverrel vonulnak fel ellenünk a szállásunkon a helyiek! Ez valóban „koncentrációs” tábor jelleg, mint azt közölünk néhányan emlegetik. A lefoglalt buli helyszínt sem kaptuk meg, G. szerint ez is a franciák egyoldalú lépésének köszönhető,mivel a francia polgármester minden ok nélkül letiltotta a magyar bulit, ezt érkezésünk estéjén közölték G.-vel, a szobákért folytatott harcot követően, bár holnap estére sikerült szerezni valami mást, G. kivett nekünk egy helyi diszkót.

Tegnapra a szállásunkhoz tartozó (Balon des Arrelles, Eurogroup) fürdőrészben lekapcsolták a fűtést a pezsgőfürdőben, ami viccesnek tűnik, de gyakorlatilag az igénybe venni szánt infrastruktúrák közül a szálláson semmi sem olyan mint a franciák megígértek G.-nek, aki azt megígérte nekünk.

A Magyarországon rendelkezésre álló síboxok száma tizedannyi mint amennyire szükség lenne az évnek ebben az időszakában. Így a  buszunkra síboxot fizikailag nem tudnak nekünk szerezni a visszaútra, ugyanis Magyarországon az összes ki van adva a különböző sítúráknak jelenleg, de a csomagjaink közül ha valami mégsem fér be azt majd valamely másik busszal vagy mikróbusszal hazaszállítják. A hazaúton már valószínűleg az elfogyasztott kajának köszönhetően jóval kevesebb csomagunk lesz, és már mindenkinek három csomagja lesz mindössze ahogy eredetileg az utazási tájékoztatóban szerepelt, bár a síléceket és boardokat akkor is a csomagok közt kell majd szállítanunk és nem külön tárolóban.

Az egész ügy esszenciája az, hogy a franciák egyoldalú, diktatórikus módosításai eredményezték a kinti helyzet tarthatatlanságát, és G. csapata megfeszül, hogy legalább a status qou fennmaradjon, és visszaszorítsák a szekusokat. A kauciónkért meg kell majd küzdenünk, nem csak a szobákért, hanem az utazási iroda által fizetett kollektív sok milliós kaucióért is (két nappal az érkezésünk előtt kérték ezt, 25000 €), annak ellenére hogy rombolás, rongálás egyáltalán nem történt, legalábbis azokban a szobákban ahol én jártam ott biztos hogy nem. Az a lehúzás amit a franciák itt velünk csinálnak az elképesztő.

Mindezek után remélem, hogy az irodával együtt sikerül majd a lehető legjobban kijönni ebből az egészből, bár azt hozzáteszem, hogy nekünk továbbra sincs semmilyen kapcsolatunk a francia céggel, pusztán az irodával, aminek képviselője G. készségesnek és segítőkésznek mutatkozik a lehetőségekhez mérten. Reméljük, hogy az ígéretek betarthatónak bizonyulnak, mert megértjük, hogy a változtatásokról nem az iroda tehet, de az általuk nyújtott szolgáltatás mégsem az amit megbeszéltük, és  mindezért az EUROGROUP-VACANCES a felelős, amely Franciaország egyik meghatározó turisztikai cége. Ezért sem értjük sem mi, sem G. hogy ez hogy történhet meg. Ahhoz hogy érdekeink a továbbiakban ne sérüljenek és hogy legyen következménye annak ami történt, az EXIT TOURS-szal közösen kell a franciákból „kivernünk” a kárpótlást, de csoportos utazás lévén ezt csak az EXIT-en keresztül tudjuk megtenni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nikorene 2009.02.04. 14:38:24

900 ember valóban kicsit soknak tűnik... ekkora ember tömeg mellett a 25000 Ojrós kaució nem is sok :) nem lehet, hogy megszaladtak kicsit a nullák, és 90 ember és 2500 Ojró? :)

elwood 2009.02.04. 14:42:21

Ákost beengedték a VIP páholyba Jan Michel Jarre-ra, így lehet megvenni az embereket.

Ja mikor szemlézik a szobát és visszatartják a kauciót akkor kell a visszatartott összegnek megfelelő mennyiségű üvegasztalt összetörni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.04. 14:43:26

@AlulírottFentemlített: Hát igen, tömegtúra :D

Kezd nagyon kamuzódni a dolog.
Még 90-et el is hinnék.

homár molla 2009.02.04. 14:43:42

ha a megfelelő szavak kezdőbetűit összeolvassátok, akkor kijön hogy HELP ME. szóval kényszer hatása alatt írta a szöveget, el van rabolva.

É2I 2009.02.04. 14:44:49

Hmm...
A piroska és a farkast olvastátok-e?
Igaz az nem háromrészes.
FONThOS!!!

bagolybagoly 2009.02.04. 14:47:14

Ahhoz minek kell történnie, hogy ne írjanak több zűrzavaros, unalmas, érdektelen élménybeszámolót? Menjen ki valami homárközösség a szegény törődött buksijukat simogatni. Nem lehetne, hogy az ellenséges csapatok valamelyike megvonja ezektől a Wifit?

É2I 2009.02.04. 14:50:27

Az egy kicsit sem gyanus, hogy 900 emberkéből csak egy ragadott emailt?
Vagy ez volt az első turnus? Talán akkor.

Homár szolgálati közleményt kérek!
(Bár tudom reménytelen, garbiseszter nem olvassa saját posztjait ;)

Gumidomino 2009.02.04. 14:52:31

Na jó, jó, de hó! hó az van-e??


@ColT:
a "mindössze" azért megkavart ugye? :D
:P

elwood 2009.02.04. 14:56:14

@É2I: "Az egy kicsit sem gyanus, hogy 900 emberkéből csak egy ragadott emailt?"

A többiek sielni mentek ki.

holas 2009.02.04. 14:56:54

@É2I:
A 900 ember még ott van fhanszoában, ezért nem írnak.
900 emberből hány olvas homárt, hány tud ezekből annyi esetről, hogy érdemes megírni, hánynak jut eszébe és hánynak van erre még lehetősége is? Így leszűkítve a kört, sztem szerencse, hogy egy ember írt.
Amúgy 900 emberből 1 homáros.
Ha a 10 millió magyart elosztod 900-zal (ennyi emberre jut egy homáros), máris megkapod, hogy 11 ezren olvassák a homárt, aminek a valósághoz nem tudom, hogy mennyi köze van, de reális számnak tűnik...
Neked? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.04. 14:58:26

@Gumidomino: Ja tényleg.
Hát az utazási iroda beszedi a sarcot :D

Ja, az eredeti postból (ott még elég hihető volt, azóta sokat romlott az összkép) :
"az ülések magasságáig álltak a csomagok, miközben a fejünk feletti kalaptartón síléceket szállítottunk. Életveszélyes helyzetben voltunk"

Na barátom, utaztál volna rendszeresen te ia a Kapos Volán Kaposvár-Siófok járatain péntekenként haza mint én egyetemista koromban... Ott ez volt az alapállapot...
Elkényeztetett kissé nem?

jusztlacika 2009.02.04. 14:59:11

Namost ez egy érdekes komoyl kérdést vet fel.

Érdemes lenne foglalkoznia a TV ügyvédjének ezzel, csak ez eyg kicsit nemzetközi, vagy francia vizekre evez, mert magyar állampolgárt átbasznak itt, vagy ott, vagy franicába, vagy Tiszafüreden, oly édes mindegy. JUSZT László, kedves barátunk, gondold át.

ui:AZért írom ezt, mert szöget ütött a fejembe a következő:

bezzeg amikor "kiszámlázunk egy somlóit drágábban, azonnal megy a nemzetközi levél midnenhova, még Iran is kap levelet, hogy nálunk milyen gecik a vendéglátosók, ilyenkor meg semmi? A franciának mindent lehet?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.04. 14:59:34

@Gumidomino: Ja, hó. Az Angliában landolt, mert félreszervezték kicsit...

staropramen 2009.02.04. 15:02:09

Sztrovacsekek!
Továbbra is aggódom a mentősökért.Csak nem hadifogságba vetették őket a fr-k?
a'propos ki finanszírozza a mindigjáró motor üzemanyagköltségét?

holas 2009.02.04. 15:03:36

@ColT:
Összekevered a tömegközlekedés egy szélsőséges helyzetét azzal, hogy valaki szervezett túrára megy sokpénzé (ahol előre tudják hány ember, csomag stb. lesz).
A kettő azért nem ugyanaz...

Miron 2009.02.04. 15:11:22

A szememben egyre hiteltelenebb lesz a posztoló. Olyan meggyőződéssel írja le "G" mondatait, mintha Ő is ott lett volna minden megbeszélésen.
Eddig "G" volt a népellenség, most a franciák lettek azok?
Nem kerek ez a történet.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.04. 15:12:11

@holas: mondjuk ez igaz.
Ez az utazási iroda balfaszsága. Vagy inkább lehúzás.

gastro, missing in action 2009.02.04. 15:13:14

ez az a 3ezer fős magyar buli, ahonnan Gáspár Lacit hazaküldték, mert hisztizett a körülmények miatt?!

facsipesz 2009.02.04. 15:15:02

Mindig sejtettem, hogy a franciák köcsög egy népség, de most már tudom is. Nem volt elég nekik trianon, még a magyar tömegturizmust is le akarják rombolni a gazok.

G. kommunikációs képességei viszont vitán felüliek: lásd előző 2 poszt merőben eltérő stílusát. De lehet azért, mert időközben "felfújta":))

Miron 2009.02.04. 15:15:04

@jusztlacika: Honnan tudod, hogy "G" milyen szerződést kötött a franciákkal?
Én nem ítélkeznék, amíg nem látom, mert minden a visszájára fordulhat. Fennáll az esélye, hogy "G" azt kapta, amit leszerződött...

Nem kereste 2009.02.04. 15:16:55

@staropramen:

Szerintem csak simán kifogyott az üzemanyag, és csendben megfagytak. Még észre sem vették a nagy gumibotos-lámpás wifis-sms-es ütközetben. Amúgy sem kellenének, mert senki sem siel...

megsemnyikk@n 2009.02.04. 15:19:47

@jusztlacika: Igen, nekik mindent, eleg kozelrol tapasztalom :P

jusztlacika 2009.02.04. 15:20:40

@Miron: lehet
de én az ilyenért szoktam kinyitni a számat, amíg bele nem szarnak.

bezzeg ha Szentgotthárdon hideg a szoba, azonnal megy az anyázás! Ha elmész nyaralni, vagy sielni tengerre néző szobát pipálod be, és tűzfalasat kapsz, (velem ez fordult elő) a kulcsot kb 40 méterről dobtam a recepciós pultba. Kérdezte a paraszt, VÁC PROBLEM? Mondtam anyád, az! Mondtam, hogy kól hángérien ofisz, véjt. Dialing előtt hadonászott, mert sejtette hogy miért vagyok türelmetlen. azonnal korrigáltak. nem volt szükség semmire sem. sőt minden rendben volt és azóta voltam ugyanabban a szállodában már 4 szer ez az eset után. HIDD EL ÍGY VOLT!

megsemnyikk@n 2009.02.04. 15:21:03

Persze ez az egesz egy nagy kamu, mar a monitorom is buzlik. meg a vegen a Zexit lesz a kialy, mindenki azzzal nyarajjonn ez FONTOS!!!!

megsemnyikk@n 2009.02.04. 15:22:34

Ja es mingya itt anyar, gyorsan kell vmi happyEDE ennek a sztorinak, hogy ott foglaljatok. DE GYORSAN!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.04. 15:25:51

@megsemnyikk@n: Lehet G átvette az uralmat a wifi felett és ő postolt már a III postba :D :D

@jusztlacika: Neked sztem szerencséd volt, meg hát az lenne a hozzáállás hogy ha a vendégnek nem tetszik valami akkor megoldjuk, elvégre ő fizet.
Egyébként hogyhogy nem csak szétfingtad a pultot?! :D

Amúgy ja, amikor a külföldieknek van bajuk akkor nagyon benyalnak nekik a magyarok... De amikor - akár szlováikában - magyarokat vernek, akkor valahogy semmi nem történik. :( !!!!

staropramen 2009.02.04. 15:26:56

@jusztlacika
A kettőnek semmi köze egymáshoz.Az ,hogy egy (megkockáztatom)labilis kölyök marhaságokat írogat,hogy hazajőve ő legyen a sztár, még nem jogosít fel egy rabló vendéglátóst sem, hogy aranyárban mérje a bort és túristákat verjen át és pláne előre.Megjelent neki egy próféta és azt mondta "Sanyi verd át ezt az amerikai túristát mert jövő télen a franciák nem nézik jó szemmel az utcán éjjel részegen lófráló magyarokat".Nanemá.

Trejo 2009.02.04. 15:29:48

Szerintem ezt a levelet a srác úgy írta, hogy DZSÍ egy pisztolyt tartott a halántékához.
Ilyen naiv bőcsész dumát.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.04. 15:30:21

@staropramen: Hát, azért nem vagyok benne biztos hogy magyarokat nem húztak le külföldön.

Arra lennék kíváncsi hogy ha egy magyar kiscsaj tűnne el, mondjuk tőlünk nyugatabbra, akkor nemtom mekkora dérrel-dúrral folyna a nyomozás?

jusztlacika 2009.02.04. 15:32:23

@staropramen:
OKÉ. akkor a javaslatom a következő:
Amint hazajött ez a bagázs, hozzák le valamelyik nagy médiában.
1 kiderül, kinek volt igaza,
2 homár hitelességét visszakapja, ha szerinted ez kamucikk. Teljesen mindegy ebből a szempontból.
3 Sanyi verd át... ÓRIÁSI! :D
4 Imre hagyjad, Sanyi majd átveri.

staropramen 2009.02.04. 15:33:51

@Colt
dehogynem, csak a két dolognak nincs köze egymáshoz.
Az eltünt lányt + a csodálatos megyar rendőrségnek nem most , hanem az eltűnés után azonnal kellet volna dérrel-dúrral keresni.Ez ,amit most csinálnak már csak parasztvakítás.

staropramen 2009.02.04. 15:38:01

@lacika
olvasd el a kisregény mindhárom fejezetét, és utána írd bele az arcomba, hogy nincsenek kétségeid a dolog valóságtartalmát illetően.
Annyi rémség egy pápuaföldi túlélőtáborban sincs amennyit ez a gyerek ránkzúdított.

labi 2009.02.04. 15:43:24

G pisztolyt szorított a fejedhez, amikor ezt írtad? :)

holas 2009.02.04. 15:46:05

Ja, a kiscsaj dec. 3.-án eltűnt, a rendőrség elkezdte keresni január elején, aztán január végén meg rájöttek, hogy két embert keresnek, akiket a kamera rögzített...
Jövő karácsonykor közlik, hogy már hivatalosan is eltűnt a csaj, 2 év múlva meg sajnálattal közlik, hogy egy ilyen régi ügyet nem lehet felderíteni: a nyomozás eredménytelenül lezárul.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.04. 15:48:00

@staropramen: Ö, hogy nincs köze?
A vendéglős lehúzásnak nincs köze ahhoz ha eltűnik 1 személy, de sokat mutat a nemzetközi viszonyokról.

Úgy van egyenlőség az EU-ban is mint itthon az országon belül. Látszat.


A magyar rendőrségről meg kendőzetlenül kiderült hogy semmit nem ér. Mi ezt tudtuk eddig is, de most "legalább" ország-világ előtt beégették megukat.

holas 2009.02.04. 15:54:20

Bezzeg ha azonosító nélkül kellett volna a csajt agyonverni, vagy kilőni a szemét, azt pikk-pakk elintézték volna...

staropramen 2009.02.04. 15:54:33

@colt
lehet, hogy félreérthetően írtam.Első mondatom a "dehogynemes"a te első mondatodra válasz.Igen lehúznak magyarokat külföldön, de ez nem lehet magyarázat és érv arra, hohy néhány rabló idehaza is ezt teszi.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.04. 15:58:44

@staropramen: Ja, persze hogy nem lehet, de érdekes hogy a külföldi lehúzásokból nem lesz akkora ügy.
Persze egyáltalán nem kéne lehúzni senkit, de attól sajnos még messze vagyunk.

nothing.at.all (törölt) 2009.02.04. 16:05:49

de amúgy most mi a gond? nincs elég kanál meg szék? ezért kellett egy felháborodott posztot írni? nabazz. ja meg hogy a franciák bunkók. nem kell részegen lehányni még a plafont is, akkor talán nem lesznek azok.

Banxa - Changes 2009.02.04. 16:09:56

@nothing.at.all: Én egyszer láttam egy ilyen plafonlehányást.Vizuális tipusoknak:
Kicsi faház, emeletes ágyak, alacsony, felső ágytól kb fél méterre plafon.Emberünk háton fexik.Gondolom tovább nem kell meséljem. :)

Baltás Jenő 2009.02.04. 16:14:35

Nekem nagyon ijesztő ennek a levélnek a stílusa, főleg ha összehsonlítjuk az első kettővel. Miközben olvasom olyan érzésem van mintha G.ott állna mellette egy viperával a kezében és diktálná.

Csatlakozom azokhoz, akik azt írták, hogy megfenyegették vagy megvették a posztírót.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.02.04. 16:25:11

A poszt címét is dinamikusan javítani kéne az ápdéteknek megfelelően:

- Megvezette utasait az Exit (eredeti)
- Megvette utasait az Exit (jelenleg)
- Megette utasait az Exit (amennyiben Ákos holnap nem jelentkezik)

Mérgező Hulladék 2009.02.04. 16:30:03

1. sikerült beszélnünk G-vel
2. G. kezdeményezte
3. normális hangon átbeszéltük
4. G. itt járt, átnézte az összes szobát
5. G. megígérte, hogy lesz jegyzőkönyv
6. G. és csapata háborúban áll
7. G. kivett nekünk egy helyi diszkót
8. G. hazaszállíttatja a csomagokat busszal
9. G. csapata megfeszül
10. G. készséges és segítőkész

Ilyen szermérmetlenül dicsérő cikk Rákosi ideje óta nem született. gabriseszter, ez neked nem tűnt fel? Az Exit megfenyegette a Homárt, így írtatok gyorsan egy kamu levelet? Nem, ti azt jobban csináltátok volna.
Jöjjön már az Exit IV., hogy megtudjuk, mi történt!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.04. 16:30:29

@Nelson Mandula: A következő postot a fhanszoá chef fogja írni, hogy hogy ízlettek a magyarok a többi vendegnek.

rainman35 2009.02.04. 16:40:30

A a poszt irója, sms-ben küldte a tudósitását vagy e-mailban? Mert jó sok sms-be kerülhet (160karakter/üzi) ? Valószinü, hogy új poszt is lesz ez miatt: A mobilszolgáltató a sitúra alat küldött sms-kért túl sokat számlázott ki.

elwood 2009.02.04. 16:47:54

Voltam egyébként fhansziába nem egyszer. Mindenhol leltárt kell aláírni mikor bemész ami azért mókás mert csak helyi nyelven van, és a fhansziaszakos társunk sem tudta megmondani, hogy most a petit demigon vagy a chef coulach hiányzik.

De normális helyen ilyenkor lemegy az ember központba, elsírja, hogy ez meg az nincs és adtak egy lábast. Meg villát is adtak volna. Ezek ugyanis fogyóeszközök. Kauciót még sohasem tartottak vissza, igaz nem is törtük össze az üvegasztalt. Lepusztult egy tanya lehet ahol laknak szegények ...

lodenkabat 2009.02.04. 16:54:51

Én már k...ra unom ezt a posztot, remélem nem maradnak még 2 hétig, vagy ha mégis, megérdemlik a sorsukat.

scubadiver 2009.02.04. 16:55:40

Tavaly Franciákhoz mentünk síelni (már többször voltam, de eddig nem történt rossz velünk). Az Olaszoknál feltörték a kocsit és elvitték az összes pénzt, bankkártyát. A francia szálláson szerencsére megértették, hogy nincs kaucióra pénzünk, így eltekintettek tőle. A hütte teraszáról viszont úgy zavart el a tulaj, hogy az asztalról lesöpörte a szendvicsünket, meg az italunkat, mert a sajátunkat fogyasztottuk az üres terasz sarkában(pénz nélkül ugye nem adnak semmit). De ezektől eltekintve jövöre is megyek, mert 4 főre 120 000 Ft 7 éjszaka, 6 napos bérlettel 180 km sípályával, pályaszállással kurva jó!!! Utazási iroda nem az Exit volt!!!

elwood 2009.02.04. 16:56:40

szerintem szórakoztató, mint a folytatásos sorozatok, szinte már családtag

Ofélia . 2009.02.04. 17:08:29

Na most akkor este 11-kor hódvilágnál letolt gatyában sörrel a kézben a fekete pályán szabad e:

1 Hegedúlni vagy egyébb hangszeren játszani?
2 Éezelmes népdalokat részegen kántálni?
3 Dugni?
4 Bográcsoéni kis faszenesen
5 Ánuszrózsát gusztálni?

Fenti Fontos kérdéseimre aadott pomtos és kimerítő tájékoztatásra jövő évi sítáborszervezéshez van szükségem!!.

Impega 2009.02.04. 17:31:03

@ofélia: 3, bizonyara, de ne a hideg hoban. Nem probaltam meg...baaar...hamarasan megyek silni, majd mondom, csinaltam e vagy sem :D. Viszem a dekoltazsomat is

Ofélia . 2009.02.04. 17:35:46

@Impega: Légyszives síelés közben egy erősebb pályán és másnap olvasd röhögve a kórházi jelentéseket:)

Impega 2009.02.04. 17:38:07

@ofélia: :D Tudod mit? Meg buszke is lennek ra! Az uramnak szilveszterkor sultkrumpli repult a szemebe. Csak a fel korhez rohogott rajta.

Ofélia . 2009.02.04. 17:43:10

@Impega: Félreértettél.

Arra többszáz sebesültre és néhány halottra gondoltam akik a nyálcsorgatás hevében mentek fának:)))

Ofélia . 2009.02.04. 17:45:18

az az iq 10 a köbgyök alatt +1 mikorra várható??

hiszti 2009.02.04. 17:52:10

@Impega: a serpenyővel olajjal együtt?

superdonovaly 2009.02.04. 18:00:00

@Mérgező Hulladék:

Igazad van!
A történet ill. a tálalása sok helyen sántít..
900 utast kivinni egy helyre,az kb. 15-20 autóbusz, elég ritka. Arról nem beszélve,hogy ennyi szállást kb. 150 apartmant lehetetlen átnézni, soha senki nem tudná megcsinálni és nem is csinálta.Céges kaució sem gyakori, miután az utas már eleve fizet. Olyan igen,hogy magától a cégtől kérnek a szállás előlegezésére,hogy ki legyen fizetve. Jegyzőkönyvet meg a cég képviselőjével a helyszínen kell felvenni,ha bármit is szeretne idehaza elérni a károsult. Bár az utolsó levél hangneméből ítélve, mindent elhitt.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2009.02.04. 18:18:33

És arról is a franciák tehetnek, hogy a buszban nem volt rendes csomagtartó meg elég hely az utasoknak? Nekem is szerecsenmosdatásnak tűnik ez - naná, a franciák nyilván nem olvasnak Homárt.

Mindenesetre aki ezután Exittel utazik...

holas 2009.02.04. 18:34:45

@superdonovaly:
szerintem nálad van a pont.

A legvalószínűbb, hogy az illető első reakciója (az első post előtt) az volt, mint minden embernek, hogy homárra ír, de előtte összeszedi azért a tapasztaltakat csokorba és úgy tálalja.

Második nap az emberünk még mindig nem kapott hivatalos magyarázatot, plusz még egy csokrot gyűjtött nekük, amik sztem full jogos sérelmek voltak.

A harmadik szitu előtt pedig már tudott beszélni G-vel, aki érthetően védte magát, bár nem mondom, hogy bizonyos dolgokban nem volt igaza (pl a franciákat nem ők küldték rendet rakni valszeg).
Csakhogy a magyarázkodó, emberi hangnem és hogy egy-két dolgot belátott maga is félrevezették emberünket és csupa pozitív élményt gyűjtött össze.

Utálom, ha valaki mindent általánosít:
- minden jó
- minden szar

Tsabi 2009.02.04. 18:38:40

Off : nem lehet, hogy a francia csajszit is annal a rendornel akartak leadni mint talalt targyat?
On : szerintem a sracot megvettek kilora. Ilyen szaftos benyalast az elso ket level utan massal nem tudok megmagyarazni...

Ofélia . 2009.02.04. 18:53:00

@hiszti: Nem a serpenyő nyele a beteg fejéböl állt ki:))

Nem kereste 2009.02.04. 18:58:05

@holas:

Igen, a harmadik szitu előtt felébresztette az alvó oroszlánt. Innen két eset lehetséges (az oroszlán hozzáálásától függően) vagy megfenyegette, hogy anyját a ravatalon Bacc-papuccsal, vagy megvette kilóra hősünket.
Emberi hangnem, meg pozitív élmények... Ahhha

(EDE is végigment a Kékszalagon, húdepozitív........)

lótumfaktum 2009.02.04. 19:13:52

Á ez is olyan EDE szagú ,bár tegnap volt EDE Megeve ebédem jancsó film ,látta valaki ,mert csak 5percig bírtam szuflával.Biztos a készülékemben van a hiba.és ez vóóót 850 mila,ez lapjan az 5 percem cca 60 mila volt.egy rakas EDEért.lehet más nem is nézte? akkor jó a saccom.

holas 2009.02.04. 19:22:10

Megvették (kilóra)
megverték (viperával)
megvezették (900 embert)
vagy mindegyik
vagy bármely kettő együtt
stb

Meg kéne kérdezni az arcot, abból talán megértjük...
Persze mikor a saját postját kéne kommentelni, akkor nem homár-huszárkodik!

holas 2009.02.04. 19:26:49

Másrészről a történetből hiányzik az egyetlen nyitott kérdésre a válasz, ugyanis az sms-t még nem magyarázta meg.

Ha szeretném az összeesküvés elméleteket, akkor azt mondanám, hogy ha az sms-t kihagyjuk a történetből, akár kerek is lehetne...

É2I 2009.02.04. 19:56:30

@holas:
Reális szám a 11e homározó.

De a 900 mellé én még hozzászámolnám azok rokonait, ismerőseit, mivel általában az ember elmeséli otthon a történteket. Így már nagyobb az egynél az esélye, aki elsírná a storyt, de ne statisztikázzunk. ;)

További magyar hang 2009.02.04. 19:59:01

A franciák durván idegengyűlölők. 92-ben két hétig csavarogtam Franciaországban és eleinte azt gondoltam, hogy véletlenül mindig kiszúrok magamnak egy bunkót, de pár nap után rá kellett döbbennem, hogy mindegyik az. Aztán vicces lett a dolog mert úgy a 3-4. naptól elkezdtem számolni, hogy hány franciával kerülök kapcsolatba és abból mennyi a bunkó, pontos számokra már nem emlékszem, kb. 100-ból 95 egészen biztosan bunkó, idegengyűlölő. Tisztelet a kivételnek, ők nagyon kevesen vannak, sajnos.
Az autóik viszont tetszenek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.04. 20:13:32

@ofélia: Érdemesnek még csak-csak, de aztán lehet hogy viperával fognak eduklni :D

Szűcslaci 2009.02.04. 20:25:55

Variásciók:
1.Ez lefeküdt G-nek.
2. Ez kinyalta G fenekét.
3.Ez leszo*ta G-t.
4. Ez G.

radómanci 2009.02.04. 20:39:13

Érdekes: az I. felvonásban és a II. felvonásban a "hogy" -ok előtt van vessző, a III. felvonásban sehol nincs.
Ekkorát csak akkor változhat valaki helyesírása, ha
1. erős sokkhatás alatt áll az illető (lásd oroszlánnal/nuncsakuval/kihegyezett síléccel stb. való fenyegetés),
2. nem ugyanaz a személy a szerző.

Impega 2009.02.04. 20:41:07

@hiszti: Nem nem, sot meg csak nem is en voltam a felado, de aztan jol leapoltam szegenyt ;)

lótumfaktum 2009.02.04. 22:24:24

@radómanci: jó a megfigyelés,,,de lassú,mivan,,ha ki,,szorult a ",,,,".

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.04. 23:00:24

Hát kéhem szépen, itt valaki, valamikoh, valahol eltéht az igazság ösvényéhől. Nagyon nem kóseh valami.

Több lehetőség van:
1. A csávó össze-vissza hazudott, és most behezelt, hogy az ohoszlántól-e vagy mitől, azt csak ő tudja meg a jóisten.
2. Fegyveht tahtottak a fejéhez, miközben a posztot íhta.
3. G. önkhitikát gyakoholt, meht beijedt a homáhtól.

Máh csak egyvalamit nem éhtek. Ha a fhansziák is fegyveht tahtanak majd a posztoló fejéhez, akkor ki lesz a következő bűnbak?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.04. 23:01:34

Kíváncsi vagyok a legújabb fhancia szappanopeha legújabb hészéhe.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.04. 23:10:21

Megvezette utasait az EXIT IV.

Már harmadik napja vagyunk a táborban.
A hangulat egyre jobb. Kiderült, hogy G. egy nagyon jó fej arc, csupán félreértés volt minden. Már sajnálom, hogy posztot írtam a Homárra, mert lehet, hogy mások is félreértik.

Megvezette utasait az EXIT V.

G. a legjobb arc a világon. Nagy spanok lettünk. Az esti buliban már egymás fejét fogtuk hányás közben.

Megvezette utasait az EXIT VI.

Azért ez felháborító, hogy a Homár nevű blog mindenféle mendemondákra alapozva fikáz egy olyan korrekt utazási irodát, mint az Exit. Ma egész nap G-t vigasztaltam.

Megvezette utasait az EXIT VII.

Követelem, hogy a Homár vegye le a posztot, mert különben jönnek a jogi lépések! G. depressziós, én tartom benne a lelket.

Megvezette utasait az EXIT VIII.

G. megpróbálta felvágni az ereit. Alig tudtam tőle elvenni a műanyag kést. Ez már értékelhetetlen. Ha azonnal le nem veszik a postot, harakirit fogunk elkövetni mind a ketten, a műanyag késsel! Amúgy lefoglaltam a nyaralásomat, természetesen az EXIT toursnál. 60 ezerből megyek Mauritiusra, all inclusive. TUDOM, hogy azt az ellátást kapjuk majd, amit megígértek!

Megvezette utasait az EXIT IX.

Végre megtörtént, szerelmet vallottam G-nek. Kicsit megviselt, hogy nem viszonozza az érzéseimet, de elkezdtük az oltárt építeni, amin az életnagyságú szobra fog állni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.04. 23:24:28

@megélhetési sünöző: Valahol a III és IV között, volt egy ilyen is :

Kiderült hogy G rendesen betankolt zölddel az útra. Mindenki azt fogyasztja, jó a hangulat. Igazából már nem érdekelnek senkit a franciák.

Xezs 2009.02.04. 23:27:14

Azért azt megjegyezném, hogy nehogy már a csigaevő, puhapöcsű Franciák fenyegessenek viperával. A saját bevándorló csőcselékükkel se tudnak mit kezdeni, mert azok szabadon törnek-zúznak, akkor mit keménykednek?

Megdobbent, most erEDEti izzel 2009.02.05. 01:18:13

... es a SEND gomb megnyomasa utan Gabor elvette a poster tarkojatol a fegyvert, es visszament inni a francia szekusokkal :)

s_marky 2009.02.05. 04:47:42

pont ugyanezt akartam írni,csak mostmár korán reggel van

rainman35 2009.02.05. 06:13:37

Újabb hir a sitáborból: "Ma néhányunk elindult a Vatikánba, hogy G szenté avatását kezdeményzzük a pápánál."

Dr.Traktor 2009.02.05. 06:45:42

Ezek után ott maradni merő faszság.
Ki tudja mi lesz ott még?
Ki tudja ki mond igazat?
Ki tudja G. oroszlán-e vagy papucsbojt?

Az Exit Tours szar, a franciák szintén (ezt legalább tudtuk) és a postíró is. Punkt.

Ofélia . 2009.02.05. 07:02:56

A mentősöknek legalább vitt valaki forraltbort??

Elképzelem gét csuhában vezeklés közben:))

Megdobbent, most erEDEti izzel 2009.02.05. 08:10:08

Na de eleve mar a mentos sztori is buzlik. Mi a faszt keresne ott rohammentos? Vagy maganmentos? Mert akkor nem roham.

Aztan eros a gyanu, hogy ezek valami pocs yuppie-k, szetorditjak a falut, kotozkodnek a helyiekkel, szal olyan pocsok, akiket itt mar reg levertunk volna.

Aztan ki nem visz magaval annyi penzt/bankkartyat, hogy jusson menekulore?

Melyik nem tarcsazza a nagykovetet, ha pofanbasszak viperaval?

Ket dolog azonban valoban fix:

1) A franciakat a vilagon mindenutt ruhellik, es tudjuk is, hogy milyen satnya kis szarok. Az Eiffel torony toveben bevandorlok rabolnak rendszeresen turistakat, illetve ciklikusan felgyujtjak fel parizst, es ezzel nem tudnak mit kezdeni a hires vaganyok.

2) Az exit mar szemre is szar, eleg csak ugye a lapjukat tanulmanyozni.

3) A sztori most mar ugy buzlik, mint egy zaptojas.

Ugyhogy az alabbi reakciok valamelyike varat magara:

- A Index utanajar, hogy mi a lofasz van. Ha semmi, akkor elteszi a postolo IP-jet, mert tutira jol fog jonni.

- Az exit kozlemenyt ad ki, amiben cafol vagy tamogat, de van valami.

- Amig nem erkezik foto/video, addig az egesz egy kalap szar: par beszivott idiota hagymazas orjongese. Tehat kikenyszeriteni a bizonyito foto/videot. Nem leteszik, hogy egy 352x288-as par k-s kep nem fert be barmelyik afferbol.

frocli 2009.02.05. 09:37:18

Tanulság:
Ha megráncigálod az oroszlán bajszát, rögtön kezesbáránnyá válik.

papugaja 2009.02.05. 10:51:14

Valaki regeljen már a franszia Homárra, és posztolja be a sztorit a csigaevőknek.

nagyd 2009.02.05. 11:10:41



ez a rész egy kicsit csöpögős lett, a 4. részben remélem, 1-2 viperás csigaevőt azért snowboardélre hánytok, ősi magyar huszárhagyomány szerint

sh4d0w 2009.02.05. 12:23:01

Nem értem, miért kell a csigazabálókkal üzletelni... közelebb nincsenek sípályák?

G.T. 2009.02.06. 01:06:24

Ez a 3. poszt nem illik az összképbe, itt a megvesztegetés gyanúja is felmerül erőteljesen... G. alapvetően nem változhatott meg egyik napról a másikra, mint rendszerváltáskor az MSZMP-sek sem tudtak átváltozni, csak más néven futottak tovább... G.-nek máshol is vannak tartozásai. A franciák viszont nem hülyék, hogy agyonverjék a népet, és saját maguk alatt vágják a fát, ez csak Magyarországon szokás, hogy rendőrök/kidobók vernek/erőszakolnak/vesztegetnek meg egyes esetleg külföldi állampolgárokat.
Illetve főleg magyar mentalitás, hogy basszunk át mindenkit, de a NY-i kultúra ezen már régen túlhaladt, ott annyira nem hülyék, hogy egy síparadicsomban maguk alatt vágják a fát, mert akkor annak elmegy a rossz híre... Szóval én nem hiszem, hogy a franciák ekkora parasztok lennének, bár nem szimpatikusak nekem... Volt egy Trianon is, ott is ott voltak a franciák, akiknek fingjuk sem volt, hogy melyik területeken élnek magyarok, de alapvetően a magyarok qúrták el, hogy oda jelölték a határokat, ahol most van, és a kistrianon sem jött össze, hogy a nagyobb magyar lakta városok legalább ide tartozzanak, mert mit keresne Nagyvárad, Arad Romániában vagy Kassa Csehszlovákiában?

Szóval ez a Gábor naggyon gyanús, az utazási irodájával együtt! És nincsen szó francia magyarverésről, sem magyarok átbaszásáról, ott már 40-50 évvel előbbre járnak fejlettségben, turisztikai szempontból pedig főleg!

Sőt ami a posztban van "és mindezért az EUROGROUP-VACANCES a felelős, amely Franciaország egyik meghatározó turisztikai cége" ...na ők nem lennének azok, ha tényleg ekkora gennyládák lennének, és amit ígértek, nem tartanák be, szóval itt még a kedves G. "és a sícsapata is???" rágalmazza az egyik legnagyobb francia turisztikai irodát? Mi köze lenne bármelyik sítúra-résztvevőnek a francia nagy múltú, ám ezen posztban megrágalmazott "EUROGROUP-VACANCES" céghez? Csak az EXIT utazási irodához van közük, a többit meg beszéljék meg egymás között az utazási irodák! ..bemószerolni a balhéba a francia céget is, hát tippelni lehet, hogy mi a valóság, a "jókis magyar suttyom megoldás"-t alkalmazták a kedves EXIT toursos, feketén és minimálbéren dolgozó alkalmazottai...

Várom a 4. posztot, mert G. nagy jogász lehet, és simán fel kellene jelentenie az "EUROGROUP-VACANCES" francia nagy múltú utazási irodát, és egy csomó pénzt kellene kiverni belőlük, mert nem a megszabott feltételeket biztosították! ...de ezt a pert erősen kétlem, mert G. a busz szervezését is szándékosan elqrta, és a szállás lefoglalásánál is valószínűleg kevesebb emberre foglalt szállást, hogy nagyobb profitra tegyen szert... ha G. fasza gyerek, akkor idemásolja a szerződést a két utazási iroda között (magyar-francia verziót), amit biztosítania kellett volna a francia cégnek! ...de ez nem fog megtörténni, mert kevesebb helyre foglalt szállást, és ezzel átverte az utazás résztvevőit... Szóval a 4. posztban ki kellene derülnie, hogy tényleg a megvádolt francia utazási iroda a hibás, és pert nyertek ellenük!, de ezt erősen kétlem, mert itt egy "tipikus magyar" mentalitású, suttyó utazási irodáról beszélünk, a faparaszt dr. titulusú vezetőjével együtt! Várjuk a 4. posztot, hogy mi lett a végkifejlet! (aminek vagy lehet hinni, vagy nem:) Mindenesetre a story-nak ezzel a posszttal nem lehet vége!

G.T. 2009.02.06. 01:18:06

Tipp:
- G. túlszervezte a buszt, mint amennyien felférnek rá, ez tény. (Erről a franciák nem tehetnek...)
- Kauciót nem kapja vissza senki, mert G. dupla annyi embert akart elszállásolni az adot üdülőhelyen, gondolta csak nem veszik észre ezek a hülye franciák, hogy 2x annyi ember lakik a lakásban, mint amennyit bejelentett! (de a franciák sem hülyék)
- Nem lesz per a "EUROGROUP-VACANCES" utazási irodával, mert valószínűleg amit vállaltak, az teljesítették is, sőt inkább ők indíthatnának pert az EXIT ellen, hogy dupla annyi embert akartak elhelyezni, mint amennyire a szállás volt foglalva!

Az egészben az a legszánalmasabb, hogy egy ilyen szaros utazási iroda miatt Magyarország "image"-e mocskosul romlik, és netán aki később menne ide sielni magyar, azt nem szívesen fogják majd fogadni a franciák, vagy egyáltalán nem! Tuti, hogy nem ide lesz szervezve a következő EXIT sítúra! 99,99%! ..de ezek szerint jobb, ha a magyarok is elkerülik a helyet, mert szépen bemutatkoztunk ott!

G.T. 2009.02.06. 01:19:11

Apropó hol vannak a fényképek? ...valaki légyszi tegye fel a netre lécci-lécci!

ezazt 2009.02.06. 01:36:31

Egyébként érdekes ez a G.

az első posztban kiburult a bili, nem fogta fel, hogy mekkora paraszt,

a 2. posztban a kommenteket megpróbálta szabotálni, de kezdett rájönni, hogy mégis csak apja pénzén vette a dr.-i kitüntetését, és a diplomáját, és tényleg alulképzett, kellene még egy kis iskola, majd a faterja kifizeti, mint az eddigi papírjait vagy külföldi utazgatásait is!

a 3. posztban meg a balfasz G. az előző két poszthoz képest egy inkonzisztens cikket iratott (akár pisztolyt tartva a posztoló fejéhez:), ahelyett, hogy felvállalta volna magát, a tévedéseit, a hibáit, a valóságot, hogy átbaszta az utasait, a franciákat, stb. és persze talált még1 bűnbakot, az EXITnél kicsikét "híresebb" francia utazási céget, ami "tipikus" magyar parasztság.

A legszánalmasabb az egészben, hogy apucija a parlamentben/minisztériumban ülhet, és el lesz tusolva az ügy! De akkor kérdem én, mitől lenne fordulat Magyarországon, a parasztok, csalók, és ügyeskedők országában, ahol ilyen faszkalap dr. G.-k ilyen fiatalon már abból akarnak megélni, hogy átbasszák az embereket??? Istentől lehet remélni a fordulatot, de amíg ilyen parasztok lesznek cég/állami vezetők, addig itt nem változik/nem lesz jobb semmi! Most is a csőd szélén áll az ország!

4. posztot ide, azon nyomban! Különben G. a Homárt is felvásárolta, ha nem lesz befejező része a történetnek!

beste 2009.02.06. 05:03:19

A Magyarországon rendelkezésre álló síboxok száma tizedannyi mint amennyire szükség lenne az évnek ebben az időszakában. Így a buszunkra síboxot fizikailag nem tudnak nekünk szerezni a visszaútra, ugyanis Magyarországon az összes ki van adva a különböző sítúráknak jelenleg, de a csomagjaink közül ha valami mégsem fér be azt majd valamely másik busszal vagy mikróbusszal hazaszállítják. ...

hazugság. Csak a mi log. cégünk raktárában sok négyzetmétert foglalnak el a tárolt boxok... Lehet Budapesten találni, csak gondolom, azért fizetni kell a kereskedőnek.

iBen 2009.02.06. 14:10:52

kellemes ezt itthonról olvasni úgy, h a korábbi elképzelés szerint ott lennék. amiért nem vagyok ott, az az exit megbízhatatlansága, mellébeszélése, hitegetése, aminek következtében elálltunk az amúgy elég jónak hangzó ajánlattól.

másrészről kb. 10 éves francia síelés tapasztalatból mondom, h ezekhez hasonlókat már nemegyszer megjátszottak a franciák, párszor szem- és fültanúja is voltam annak, ahogy a magyar szervező küzd velük az amúgy előre egyeztetett dolgokért. amikor pedig azt mondják, h az erdeti pályaszállás helyett csak a 300 méterrel odébb lévőben tudnak helyet adni (miközben párszáz éhes, 20 órája úton levő, idegösszeroppanáshatáron táncoló utas a parkolóban ül a csomagjain), akkor lehet, h ezt a kompromisszumot meg kell hozni. az ember először ideges, aztán elfogadja, h ez van és megpróbálja jól érezni magát. illetve először nyilván a szervezőre irányul minden elégedetlenség, majd később szembesülhetünk vele, h nem mindenről ő tehet.

akinek meg a 900 utas miatt hiteltelen a történet, az menjen ki mostanában péntekenként este a Felvonulási térre és nézzen körbe (amit látni fog, az nem zászlós felvonulás, hanem kb. 40-50 kétszintes Neoplan busz és párezer sícuccot húzgáló honfitárs, na ők mennek franciaországba). vagy nézzen képeket francia síhelyekről, ahol látszik, h a békási tízemeletesekkel vetekedő méretű apartmanházakkal dolgoznak arrafelé.

kíváncsi vagyok mi lesz a vége. azt viszont kétlem, h az exit ki tud jönni jól ebből a történetből.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.06. 20:10:53

@iBen: az exit ki tud jönni jól ebből a történetből

ki fog jönni

exitál

Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2009.02.08. 12:41:03

Könyörgöm ne légy már ilyen NAÍV!!!

1) G mindent a csúnya gonosz franciákra ken
2) nem fogtok jegyzőkönyvet kapni, ezt garantálom
3) a társaság 70%-a nem fogja visszakapni a kaucióját és ha szerencséd van Te/Ti is csak azért, mert G fél tőle, hogy ezt is megírnád a Homárnak... ezért inkább kifizeti zsebből, hiszen ez neki aprópénz
4) G harcban áll a gonosz, elvetemült, ok nélkül viperázó/pofozkodó franciákkal? Nahát, vajon miért? Biztos nem azért, mert időben és rendesen fizetett és normálisan lekommunikálta a létszámot, meg, hogy mire számítsanak a 900 fős társasággal kapcsolatban. Gondolom a franciákkal sokkal korrektebb volt, mint a kedves utasokkal és nekik nem mondta egyik EXIT-es se hogy "perejj' be!".

Összefoglalva: nem kell elolvadni attól, hogy a megrángatott bajszú "oroszlán" dr G. személyesen odafáradt hozzátok és elővette legmézesebb-mázosabb stílusát. Az első adandó alkalommal át fog *****ni titeket mint ****t a palánkon. De őszintén (!) kívánom, tényleg... hogy NE LEGYEN igazam.

Tanácsok:
1) jegyzőkönyvet bevasalni
2) bizonyítékokat (fénykép, stb) megőrizni
3) kártérítést elkérni
4) többet EXIT-el nem utazni

McCoy Capt 2009.02.08. 15:24:19

Aki ilyen jellegű sítáborba utazik Franciaországba kb. 60-70ezerért az ne csodálkozzon, ha gettóban kell töltenie egy hetet... bár a síterepek jók,de nekem elég volt egyszer

ewke 2009.02.08. 18:25:08

Sziasztok,
nem olvasom végig a kommenteket. Ma jött meg a gyermekem innen. 800 magyar egyetemista, valóban magyar mentősök és viperás őrök. A busz nem elég nagy, a méreg drága felszerelések behányva a csomagtartóba,többszöri átpakolás indulás előtt. Kaució igaz, indulás előtt pár nappal közlik 300 Ft-os áron lehet még váltani, takarítani nekik kellett mégis fejenként 2 EU leszedtek ezért. Ágyak használhatatlanok. Megérkezéskor ellopták az egyik lány sícipőjét, kifosztottak egy sítárolót. 80 EU az elhagyott kulcsért.....
Azért az olcsónak sem kell szemétnek lenni. 10-kor elmennek úgy hogy kitakarítanak, amit le is ellenőriznek! 17-kor lehet mégis a szobákat elfoglalni. Ment a harc a magyarok között is, hiszen ilyenek vagyunk.
Pár nap múlva nagy élmény lesz nekik. A sípálya szuper volt.
Ilyen egy olcsó egyetemi síelés :-)

enrdav 2009.02.08. 20:39:28

hali,
énis az exit tours szervezésében voltam, bár mi chamrousseba mentünk, ahová további 13 busszal érkeztek magyarok, szal ott kb 500an lehettünk. nálunk a szállás rendben volt, nem hallottam, hogy ebből problémák lettek volna, mi 8an voltunk egy apartmanban, nagyjából minden okés volt. nade! ugye az exit meghirdette a "magyar bulik magyar árakon"-t, ami úgy nézett ki, hogy kibérelték a közösségi házat, ami rendelkezésre is állt, egészen az utolsó estééig, amikoris a rendőrség megtiltotta, hogy buli legyen.. magyar árak: a hír az volt, hogy minden egységesen 2 euro lesz. gondoltuk az még belefér, 600ft egy long drinkért, mondhatni reális. ám mikor megérkeztünk, közölték, hogy a buliba, csak úgy mehetünk be, ha kiváltunk egy kártyát 10 euróért. 3000 ft minusz.. oké, legyen. a buliba megérkezvén meglepődve tapasztaltuk, hogy a minden 2 euro, csak a sörre borra vonatkozott, long drnkek 4 euro, amit egy 3 decis müanyag pohárba szervíroztak.. namost így már 1200ft 3 deci kóla (wishky-kóla esetében) ami whiskyt csak nyomokban látott, így már kissé sokaltuk az összeget. nade mind1. Lehet én voltam félreinformálva, de itthon még arról beszéltek, hogy a bulikon mindenféle banda lesz, többek között az irie maffia is fellép majd, viszont helyettük csupán a méltán feledésbe merűlt NKS nevű "hipphopp" formáció lépett színpadra, akiket olyan fél óra leforgása alatt sikerűlt letessékelni a színpadról, bár állítólag valaki moondta, hogy valkitől halotta, hogy valakinek tetszett... Nade eljött a várva várt póker verseny, selejtező majd döntő. az elején kérdezgettük, mi lesz a nyeremény, mer ugye azért nem árt a motiváció, mondták, hogy síléc, és egy toshiba kamera. Hát én a selejtezőben kihullottam, de egyik szobatársunk továbjutott a döntőbe, majd 8 óra felé hazatért 4. helyezetként kezében egy felfújható toshiba reklámfotellel, valamint egy activityvel. ami tök jól jött, mert elszórakoztunk, vele, de kérdeztük, hogy a kamerát, lécet ki vitte, monndta, hogy állítólag a kamerát már nem tudták elhozni ezért az első helyezett is activityt kap... a buikról még annyit, hogy a rendőrség minden este kinnt volt, bunyó is volt minden nap, amit álltalában a 30+os ritka hajszerkezettel, ám éves szoli és kondibérlettel rendelkező hontársaink szítottak. Csak azt nem értem, hogy egy egyetemistáknak és főiskolásoknak szoló utazáson mit kerestek, mert, hogy egyik felsőoktatási intézménynek sem voltak tagjai, az fix.. Amúgy ezeket az apróságokat leszámítva, én jól éreztem magam, exit toursal többet nem utazom, bár aláírom, nem lehet egyszerű egy ekkora kaliberű utazást megszervezni, dehát lehet a kiscsaládos utaztatást kéne főprofiljukká tenni..
ja és még egy szomorú esemény, hogy milyenek is vagyunk mi magyarok: körülbelűl minden apartmantól maximum 3 percnyi járóútra volt hulladékgyűjtő, ami valljuk be nem egy nagy táv, de jólnevelt honfitársaink egyike kitalálta, hogy a házfal tökéletes helyszín lesz az ő dzsuvájának, mert most épp nincs kedve még 3 lépést megtenni. erre a többiek jó birka módjára elkezdték odapakolni a szemetüket, mire utsó napra akkora dzsuva lett, hogy kerűlni kellett mellettte. a franciák szóltak, hogy a szemetes ottvan odébb, éshogy ki kéne dobni, dehát valahogy csaknem akart odébbmenni a szemét. Erre kitalálták, hogy akkor szankció, kaucíó ugrik. erre persze gyorsan odagyűltek, és még a földet is felsikálták.. Dehát úgy tűnik a buta embernek az kell, hogy seggberugdossák, hogy civilizátan éljen..
süti beállítások módosítása