Pettyespiroskát gyógyszertárban még sosem küldték el a francba, de úgy látszik ennek is eljött az ideje. Az önérzetes patikus 20 perc várakoztatás után egyszerűen felajánlotta neki, hogy vásároljon a konkurenciánál, ha ennyire siet.
02.05-én betértem az Újbuda centerben lévő Alma Gyógyszertárba. Egy idősebb, vállig érő szőke hajú nő volt csak a kiszolgáló gyógyszerész, épp egy öregasszony huszonötezer receptjével foglalkozott. Idővel már öten áltunk sorba, jelzem, kabátban, sálban. 10 perc múltán, a gyógyszerész feltűnően észre sem véve a sort, még felajánlotta a nénikének, hogy most minden felírt gyógyszer helyett keres neki vmi közgyógyosat, átnézik, kiszámolják… stb. Hát itt kezdett elgurulni a gyógyszerem, mert immár 15 perce álltunk ott már 6-an kabátban, és izzadtunk mint a ló, míg az idősebb gyógyszerésznő minden pillantást kerülve le sem szart minket.
Én voltam olyan határozott, hogy közbeszóltam, hogy küldje már ki ide kiszolgálni a kollegáját a hátsó traktusból, mert nem viccből álldogálunk itt ebédszünetben és megy a munkaidő. Erre megjelent egy fiatal hosszú barna hajú nő, és megjegyzi előttünk a kollegájának, hogy „szakmai” telefonban volt. A szőke idős nő esedező hangon válaszolta neki, „ a fiatal hölgy siet és a munkaidejére hivatkozik” Itt viszont az epésen megjegyeztem, hogy nem a munkaidőről van szó, hanem immár 20. perce állunk itt kabátban izzadva. A válasz kiverte a biztosítékot: nyugodtan vegyem le a kabátom. Jeleztem, hogy nem veszem le, mert nem azért jöttem gyógyszertárba, hogy melegedjek, és mivel a DM-ben öt perc alatt kiszolgálnak, mégis ide jöttem be, máshogy kéne a vásárlóhoz szólni. Erre mi a reagálás? Hogy akkor vásároljak a DM-ben! Szép számú keresetlen szó kíséretében átmentem a DM-ben, ahol két perc alatt kiszolgáltak, és nyoma sem volt ennek az ingyenélő – régirendszeres stílusnak.
Wazze már mikor fog ez a stílus megszűnni? Megteheti ezt egy gyógyszertár ilyen konkurencia mellett?
Üdv, Pettyespiroska
mutti0710 2009.02.10. 09:41:09
Grg76 2009.02.10. 09:43:18
Hellisfitar 2009.02.10. 09:44:24
A gyógyszertár egy külön világ, imádják nem észrevenni a növekvő sort. De a legszebb (és ez nem a patikusok hibája, legfeljebb annyiból, hogy engedik), mikor a főleg idősebb emberek beállnak egy sorba, majd sasolják, hogy melyik halad gyorsabban, és ha a másik, akkor átpenderülnek oda, mondván, ők már előbb ott voltak mint a később betérő.
Ez a bosszantó, és nem lehet, nem szabad velük leállni vitázni.
Grg76 2009.02.10. 09:48:50
Impega 2009.02.10. 09:49:55
Ha meg kapkodva hashajtot ad a hahasfogo helyett, akkor meg azert reklamalsz? Es akkor ez meg a jobbik eset! Vegyel fel bundakesztyut, bundabugyit es mennyel a konkurenciahoz!
Dugesz 2009.02.10. 09:51:47
Amúgy meg mért is baj, hogy szerencsétlen nyanyának megkeresik az olcsóbb, de támogatott gyógyszereket? Lehet nem hagy ott a nyugdíjából (ami mint tudjuk legalább a diplomás minimálbér 3szorosa, nemde) sok tízezret. Menjen Ms.Okoska a dmbe bele azt gondolkozzon. Robitusin!
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.02.10. 09:53:09
Most már nem tudom hogy van mert nyílt egy másik, a régiben azóta nem voltam...
(Vajon miért?)
Asidotus 2009.02.10. 09:55:04
(mivel én sosem járok a DM-ben)
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.10. 09:55:53
Paraszt viselkedés nélkül is át lehetett volna menni a DM-be...
Lakkozotteger (törölt) 2009.02.10. 09:56:09
Érdekes stílusuk van még mindig, egy darabka cocialista-kommunista fíling, csak hogy el ne felejtsük.
Remélem éhen halnak...
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.10. 09:57:34
B43L2WY 2009.02.10. 09:59:04
Páneurópai Harci Kos 2009.02.10. 10:01:11
szeretünk aszalódni a sorban?
mi a "levélíró volt a hülye" kódszáma?
Valaki más 2009.02.10. 10:01:23
Inkább ne írt volna
moTa 2009.02.10. 10:01:54
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.10. 10:03:03
Ezért szoktam én mindig zenét hallgatni sorbanállás közben.
2009.02.10. 10:03:10
Na de most ez egy mindennapos szitu, minek ezért homározni ?
Össze is török egy üvegasztalt a pocsayék készletéből. BUÉK !
Páneurópai Harci Kos 2009.02.10. 10:03:23
u.i. el kell kerülni azt a patikát
50% -50%
Grg76 2009.02.10. 10:03:55
Agyalap 2009.02.10. 10:05:19
Grg76 2009.02.10. 10:05:50
Agyalap 2009.02.10. 10:08:03
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.10. 10:11:55
1. megpróbálom kerülni, ahogy csak lehet pl. netbankinggal vagy a DM-be megyek haha :)
2. ha mégis menni kell, akkor inkább elfoglalom magam, mintsemhogy percenként hergeljem magam azzal hogy nézdmárdelassandolgozik
3. orvosi rendelőbe pl. könyv nélkül soha nem megyek
szóval mindenki eldöntheti hogy mennyire akar méregzsák lenni...
staropramen 2009.02.10. 10:12:28
azt már az elején fogtam, hogy magadtól nivcs annyi eszed, hogy meleg helyen a sorban állva lekabátolj.Amikor szóltak, hogy vedd le akkor meg azértsem. Okos nagykislány.
A patikus gyógyszert ad ki.Ha elcseszi és a beteg rosszabbul lesz nem mondhatja , hogy egy nagykabátos sálas tyúk miatt kellett sietnie,azért adott rossz medicinát.
Remélem szép nagy prémsapka is volt rajtad.
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.10. 10:14:39
A gyógyszerészeknek igen is szokott lenni szakmai telefonjuk. Tudod, gyógyszereket kell rendelni, esetleg a főnök érdeklődik stb. Ha meleged van 5 perc sorbanállás utána, akkor gombold/zipzározd ki a kabátod, ahogy a legtöbb normális ember, és ne álldogálj 20 percig izzadtan az elveid miatt. Ha saját magadat szopatod, miért sír a szád? Tény és való, hogy lehetett volna nyitva egy másik ablak, de nehogy már a kiszolgáló leányzóé, vagy az idős hölgyé legyen a hiba, hogy próbáltak nem kifizettetni vele irdatlan sok pénzt. Ha pedig olyan dolog kell, ami a DM-ben is megvan, és ott tudod, hogy 5 perc alatt kiszolgálnak, akkor minek mész patikába? Nekem is szokott lejárni az ebédidőm, mégsem szólogatok be senkinek, mert akkor irathatsz a dokival nyugtatót, amit a patikánál kiválthatsz. És a gyógyszerészeknek is van ebédidejük, szóval kedves nem te szartad az Eiffel-tornyot, legyél türelemmel.
punpa 2009.02.10. 10:15:53
Agyalap 2009.02.10. 10:22:28
Ha az orvosnál, postán, bankban fél órát kell sorbaállnom, miközben adminisztartív szarral foglalkozó emberek feltűnően kerülik még a rám pillantást is, az nagyon fel tud bosszantani, ugyanis ők is ezért kapják a fizetésüket, ráadásul a legtöbbjüket még az én pénzemből fizetik.
Mária 2009.02.10. 10:27:04
Gondolom, a panaszkodó szerint el kellett volna hajtani az öregasszonyt a picsába, a szaros receptjeivel együtt ???
A panaszkodó szerint negyven év fölött gondolom, mindenkinek méreginjekcióval történő elaltatás járna.
Nehogy már a vén szarosok lassítsák az egyébként pörgős tempót.
Esetleg szembesítsenek azzal, mi az, amire a magukat örök huszonévesnek és egyben halhatatlannak képzelőkre vár.
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.10. 10:30:14
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.10. 10:32:43
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.10. 10:34:37
Impega 2009.02.10. 10:37:16
nem várt fordulat 2009.02.10. 10:38:08
Ez poszt? Leülhet, egyes.
Mária 2009.02.10. 10:38:27
Egyre rosszabbul viselem, amikor a sok hülye picsa úgy megy be egy üzletbe, hogy nem veszi észre, hogy a pult másik oldalán is emberek állnak, meg azt sem veszi észre, hogy a pult innenső oldalán is emberek állnak, esetleg éppen őelőtte.
Az ilyenek alapból elvárnák, hogy ahová méltóztatnak belépni, lehetőleg senki más ne legyen jelen, legfeljebb egy biorobot zombi a pult másik oldalán.
Aki ugye, alapból arra van idomítva, hogy kinyalja a kedves vevő valagát A PÉNZÉÉRT.
Mert mi lesz, ha a kedves vevő a PÉNZÉÉRT nem kapja meg azonnal, amit akar...
Mi lenne... semmi...
Impega 2009.02.10. 10:40:03
Tsabi 2009.02.10. 10:42:22
dr. _mmm_ 2009.02.10. 10:44:45
Agyalap 2009.02.10. 10:45:13
Gumidomino 2009.02.10. 10:51:30
Azért kapsz itt tanácsokat.
Tsabi 2009.02.10. 10:51:32
Mária 2009.02.10. 10:52:18
Kik?
Például a valóban beteg emberek, akik korrekt kiszolgálást, türelmet, odafigyelést, tanácsokat kapnak a felkészült szakemberektől.
Vagy szerinted az lenne a normális, ha a gyógyszerész hátul félbehagyná a gyógyszerrendelést, a helyben készített termékek kikeverését, az áruátvételt, csak azért, mert az eladótérben valami hülye toporzékol és vágja a pofákat?
ringer 2009.02.10. 10:58:11
Pancsera 2009.02.10. 10:58:55
elwood 2009.02.10. 11:02:55
maincoon © 2009.02.10. 11:09:15
nem.
a nénike csak egyszerűen örült neki, hogy talált egy segítőkész embert.
szerintem a "fiatal hölgy" is örült volna neki, hogyha egy adott problémájára teljeskörű segítséget kap a patikában.
de a "fiatal hölgy" ideges, mert egy nénike rabolja az idejét. mert a nénike csak egy ingyenélő szerinte, akinek ahhoz sincs joga, hogy a patikában normális kiszolgálást kapjon.
biztos azt szerette volna, ha a nénikét gyorsan lerázzák és őt pedig azonnal kiszolgálják, hiszen ő termeli a GDP-t - jobb esetben. rosszabban pedig nem ő.
és miért ne legyünk jóindulatúak: a másik gyógyszertáros akár tényleg bonyolíthatott szakmai telefont, hiszen a "fiatal hölgy" által megvásárolni kívánt termékeket is meg kell rendelni egyszer, nem?
az, hogy eleve fennhangon közli, hogy máshol gyorsabban kiszolgálják - simán eredményezhette azt a választ, hogy akkor tessék oda menni. ha normálisabban reagál, feltételezhetően nem kap ilyen választ. mondom: feltételezhetően - és magamból kiindulva.
m e o w · http://eletfalun.blog.hu/ 2009.02.10. 11:10:58
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.10. 11:13:54
Agyalap 2009.02.10. 11:15:40
A felvetésem ennyi lett volna: Ha elkezdünk tanácsot adni és a sor szépen nő legyen már valaki aki észreveszi, esetleg a hőbörgő vásárlókat megnyugtatja (nem lecseszi).
deresedő 2009.02.10. 11:19:03
elwood 2009.02.10. 11:20:45
Te szabit veszel ki ha feladsz egy levelet ?
hatesz 2009.02.10. 11:20:57
anyamadár · http://atmenetiallapot.freeblog.hu/ 2009.02.10. 11:21:13
Kimegy az eladótérbe és kedvesen azt mondja: - Sajnálom egy picit még várakozniuk kell! Köszönöm a türelmüket!
Telefonhoz vissza, nem kerülni szemkontaktust.
Erre elhúzott volna a türelmetlenebbje.
A posztíró nekem sem a legszimpatikusabb, hogy a sokrecceptes nénikét meg a másik - látványosan dolgozó gyógyszerészt - izélgeti, de azért a történetben nem ő volt a hibás, nem azért lett homáros a poszt...
Tsabi 2009.02.10. 11:21:34
Mária 2009.02.10. 11:21:57
Neked talán szimpatikusabb lett volna az, ha a gyógyszerész nem szól semmit, hanem lenyúlja a mamikát pluszban x ezer forintra, elhallgatva előtte az olcsóbb megoldásokat?
Azt sem gondolom, hogy ha egy gyógyszertárban öten állnak egy sorban, akkor ott azonnal új kasszát kellene nyitni, mint a Mekiben, meg a Tescoban.
Aki ehhez van szokva, az valóban vegye meg a cuccot ott, ahol ezt biztosítják a számára.
Mint ahogy szerintem egy gyógyszerésznek az sem a feladata, hogy felzárkóztassa az otthon, gyerekkorban gyengécske szocializációban és hiányos nevelésben részesített parasztokat.
deresedő 2009.02.10. 11:22:24
deresedő 2009.02.10. 11:23:28
velö 2009.02.10. 11:26:29
deresedő 2009.02.10. 11:27:40
ayeti azaki - távolkeleti segédmunkás 2009.02.10. 11:29:05
Jó Estét 2009.02.10. 11:29:41
Brigi \"B. A.\" főnöke 2009.02.10. 11:30:37
szemtanú - alibit nem igazol! 2009.02.10. 11:31:37
Proprímó másodszor: Piri egy HP.
Proprímó harmadszor: Piri biztos nem túl beteg, mert a DM-ben csak nem vényköteles cuccok vannak. Ha meg így van, várjon a sorára.
És végül az utolsó sorban: El a mocskos szádat a nénikéktől!
Jó Estét 2009.02.10. 11:31:49
Szal mindenki hulye csak en nem, ez a lenyeg diohejjban
Jó Estét 2009.02.10. 11:33:50
posta tele van retardaltakkal, nyugatinal is bejarathoz kozeli sorban kb 20 ember nyomorog, mig a masik vegen jo ha 3-4 ember all sorban. Ja meg sorszamokkal is kreativnak kell lenni, a gep mellett mindig van par eldobott :D Ha mar a posta nem torekszik a gyors kiszolgalasra, muszaj okosnak lenni, kulonben tarkonbasz a fonokom peklapattal hogy mier veszek ki 2 oras ebedszuneteket :O
velö 2009.02.10. 11:34:23
moli 2009.02.10. 11:34:32
en, ha melegem van, le szoktam venni a kabatomat. batran probald ki te is.
szemtanú - alibit nem igazol! 2009.02.10. 11:34:53
Darth Revan 2009.02.10. 11:35:18
Es meg vilagga is kurtulod mekkora segg vagy.
maincoon © 2009.02.10. 11:36:23
az én olvasatomban az, hogy ott állok x időt és nem tudom megvásárolni amit akarok és utána kell elmennem egy másik helyre.
szerintem az nem fölösleges, ha várakozik az ember a sorban - mert addig egy ugyanolyan embert szolgálnak ki - végül megveszi amit kér és kész.
hát sajnos vannak olyan emberek akik nem értékelik pozitívan azt, hogy vannak mások is rajtuk kívül. pedig lehet, hogy pont belőlük él, mert a munkahelyén az a fő vevőkör...
aki nem tud a többivel együtt élni, az menjen lakatlan szigetre. ott nem kell várakozni pl. a síkosító gélre a gyógyszertárban...
Jó Estét 2009.02.10. 11:36:25
mondjuk azt ensem ertem hogy a plazakban, ahova az emberek joresze kabatban megy telen mier van 40 fok, de amugy enis le szoktam venni ha melegem van, erre meg anyukam tanitott 3 eves koromban :)
Jó Estét 2009.02.10. 11:37:55
igen erre valoban ez a megoldas :D megegy ablakot kinyitni az nonszensz volna :D Es akkor lehet mondjuk fele vevo nem fordulna ki onnan es meg penze is lenne, de igazabol o baja, postolo meg hulye hogy ilyenen kiakad, menjen mashova ha lehet oszt kesz :)
Nanemá 2009.02.10. 11:39:38
1. Ha sokan vannak, miért nem segít be a másik patikus
2. Miért nem beszélnek tisztességesen a felesleges várakozástól joggal ingerült vevővel?
Szerintem a patikusok ebben az országban nagyon el vannak varázsolva. Aki hozzájuk betér, az maximum kiszolgáltatott "beteg" lehet, de semmiképpen sem "VEVŐ", aki ugyanolyan tisztességes elbánást érdemel, mint amit pl. a közértben is elvárna. A gyógyszer ugye, qva drága, de általában a patikában minden más is sokkal többe kerül, mint máshol, tehát az ember elvárhatná, hogy a pénzéért kedvesek legyenek vele. Na de nehogy má' lehessen kapni pl. Kalmopirint a benzinkúton, vagy a DM-ben, mert abból világkatasztrófa lesz, ugye! (Emlékezzünk, hogy felháborodtak ezen a patikusok) Ha viszont valaki éjjel vetődik egy ügyeletes gyógyszertárba, enyhítendő a fejfájását, akkor az fizesse ki a drága gyógyszer mellé az ügyeleti díjat, + esetleg még jól be is szólnak neki, hogy miért nem jött nappal. Miért is? Ha a Tuskóba be lehet menni éjjel fejfájdítós tablettásborért (felár nélkül), akkor egy ÜGYELETES patikában miért nem lehet megvenni a fejfájáscsillapítót akár éjjel is, ugyanolyan természetességgel, különdíj nélkül? És amíg ez így van, mire föl háborognak a patikusok, ha más is árul alapvető gyógyszert? Sírni azt tudnak, de valahogy nem vesznek róla tudomást, hogy már 2009-et írunk, és piacgazdaság van!
szemtanú - alibit nem igazol! 2009.02.10. 11:40:32
hatesz 2009.02.10. 11:40:44
maincoon © 2009.02.10. 11:42:33
a posztoló lehetett volna úgy is határozott, hogy nem tesz hozzá cinikus megjegyzéseket, mint például: "nem viccből álldogálunk itt ebédszünetben..."
lehet, hogy a válasz sem ilyen formában született volna meg rá...
deresedő 2009.02.10. 11:43:13
Nanemá 2009.02.10. 11:44:02
Agyalap 2009.02.10. 11:44:05
Mégegyszer megpróbálom, figyelj erősen:
Teljesen jó dolog, ha egy nyugdíjasnak (vagy másnak is) segíteni tud a patikus. Ő is tudja, hogy nem fog vele végezni 5 perc alatt. És bár nem én akarom beosztani az idejüket, de ők is kérhetnek segítséget egymástól - ergo valaki apaszthatja a növekedni kezdő sort is.
A piacgazdaság ezek szerint az, hogy választhatok, melyik egységben kell kevesebbet várnom? Menjek inkább a tecsóba vásárolni mert rövid a sor, ne menjek a sarki boltba ahol ismernek és emberszámba vesznek?
Jó Estét 2009.02.10. 11:44:26
de azert a westendben a 26 fokot akkoris eros tulzasnak tartom, azert nem kell tangaban dolgoznia a ruhaboltosoknak :) Meg szvsz uzeletekben kulon is lehet allitani a homerseklet, szal ezt nem fogadom el valasznak :) Illetve sztem van egy homerseklet intervallum amelyben sem a kabatban levok sem a hosszuujju poloban levoknek nem kellemetlen, de a 26 fok az nekem meg rovidujjuban is sok...
maincoon © 2009.02.10. 11:44:40
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.10. 11:45:08
meg a nagykörúti patikákban is vicces lenne ha elkezdenék kalapáccsal széjjelverni a nagy kirakati ablakokat :D
Nanemá 2009.02.10. 11:45:11
seik 2009.02.10. 11:47:23
Amúgy én egész nap CD-ket meg DVD-ket adok el (tudom, nem vagyok sikeres, de sem ez, sem az eladás nem érdekel). Ha a sorban álló faszkalapnak nem tetszik, hogy valakivel sokat beszélgetek, menjen el a konkurenciához. Én is azt teszem, ha lehet választani, hogy nem állok sorba. Amúgy nem ebédidőben kell menni, hanem 11 órakor, vagy 14 órakor. Akkor mindenhol pangás van. Ja, hogy nem enged el a főnök? Na, ki a nemsikeres? :)
Jó Estét 2009.02.10. 11:47:26
jezusom te a kakan is csomot keresel kislany? Ablak ertsd megegy hely/ember ahonnan gyogyszert lehet venni... agyfaszt kapok a retardalt emberektol komolyan...
maincoon © 2009.02.10. 11:47:46
on.
hatesz 2009.02.10. 11:48:23
Mi az hogy nem kell?? ejj, mikor jön mär el a tangäs munkaruha-elöiräsok kora...
Amugy ha jol emlekszem a gäzvälsäg idejen 23 fokra csökkentettek ideiglenesen pär napra. Szerintem mondjuk meg az is sok, de lätod, van itt manimanimani
maincoon © 2009.02.10. 11:51:13
velö 2009.02.10. 11:52:22
Most nekem ne mondja senki, hogy csak a lajhàr patikus tud felelösségteljes munkàt ellàtni a veszély miatt. Aki ilyen dumàval jön az valszeg éppen kàvézik a minisztériumban és unalmàban pötyög a Homàrba.
Jó Estét 2009.02.10. 11:53:38
hat nemtom, te lehet szivesen stirolned a nyugdijas gyogyszereszeket tangaban, en nem annyira :D amugy szvsz umlaut vicces, akar meg idegesitonek is mondhatnam :D ekezetek rosszak, rosszat tesznek neked :)
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.10. 11:54:18
sok kommentelő hajlamos elfelejteni, hogy a gyógyszertárban nem nyolcáltalános miszpicsák dolgoznak, hanem képzett, diplomás szakemberek, akiknek óriási felelősségük van kiadni a helyes gyógyszert, elszámolni a recepttel, tanácsot adni a betegnek, esetleg kenőcsöt vagy szirupot készíteni. Én speciel nyugodtabban érzem magam, ha azt látom, hogy nem odafigyelés nélkül lökik az ember elé a gyógyszert, hanem megnézik rendesen, hogy mit csinálnak...
hatesz 2009.02.10. 11:54:31
Ja mer nem tudod levenni a kabätod? Vagy essen hasra azonnal mindenki, mer betevedtel hozzajuk?
Amugy tuti, hogy nem Te szoltäl, hogy mivanmä_menem_halad_a_sor, ugyanis nyilvän nem mersz megszolalni a valo eletben, csak itt mered elmondani (velt) serelmeidet.
Ebben az orszagban ismert meg az a szo, hogy EMPATIA???
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.02.10. 11:56:58
Sokan vannak, sietnie kell, nem szól be, átmegy a DM-be.
A DM-ben amúgy is jóseggű csajok vannak.
Jó Estét 2009.02.10. 11:58:09
lehet ha munkanelkuli lenek enis szivesen acsorognek orakat egy gyogyszertarban :D Amugymeg szeretlek azert tudod, csak hat a stressz meg a sok ingyenelo patikus, tudod hogy van ez, valsag is van...
@hatesz
aztan beled is kurvasok empatia szorult, pl te meg a psotirot nem tudod megerteni... ja tudom, de neked van igazad...
Tsabi 2009.02.10. 11:58:12
hatesz 2009.02.10. 11:58:54
amugy azer umlaut, mer nem magyar klaviatura, mivel külföldröl...
es nem miniszteriumbol:)))
Jó Estét 2009.02.10. 11:59:59
hat nekem sincs ekezetem, meg umlautom se, es megis felnottem valahogy :D persze nem mindegy, hogy basszatok meg vagy bassza'tok meg :D
maincoon © 2009.02.10. 12:00:46
az idegbeteg emberektől áll fel a hátamon a szőr...
ascella 2009.02.10. 12:00:59
A posztban valahogy senkinek nincs igaza.
hatesz 2009.02.10. 12:01:09
velö 2009.02.10. 12:01:30
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.10. 12:01:35
fika.blog.hu/2009/02/10/akik_tul_fontosak_ahhoz_hogy_sorbanalljanak
jusztlacika 2009.02.10. 12:01:45
Mikor sorban állok, mostanság elnézem az embereket, hogy ki mekkora sünt bírna szarni, így gyorsan repül az idő.
Kedvencem a szörmesapkás zöld pulcsis aranynyaklánckintvan kezépe a kabátja szemüveg nyakon lóg ilyen fosmadzagon, okosan néz körbe fekete nadrág, de olyan 1983es burda divatos. ÉS ISZONYATOSAN NAGY SEGG! na ez 3-4 sünszarásra alkalmas! :D
moli 2009.02.10. 12:02:03
ooo, dehogynem. sot, mar 2 embernel kellene. az orszagban en vagyok az egyetlen ember, aki abc-ben 5 embernel mar megkeres egy eladot, es megkeri, hogy nyissanak uj penztarat. szinte mindig nyitnak is, az emberek orulnek, de persze maguktol eszukbe se jutna (senkinek. nektek sem), mert annyira ostobak, csak allnak a melegben a kabatjukban. az eladonak meg mindegy, mert a munka mennyisege ugyanannyi, csak mas idopontban vegzi el.
Jó Estét 2009.02.10. 12:02:35
moli 2009.02.10. 12:06:32
Jó Estét 2009.02.10. 12:06:48
szvsz irni kene azokrol is akiknek a legjobb idotoltese masok kritizalasa :D Amugy ha helpdeskes voltal ott hogy birtad? Mert sztem ott ez a hozzaallas nem meno, de persze lehet en vok a hulye :) Sztem ebben a nyamvadtsagos orszagban mindenkire raferne egy jo adag tolerancia, mind a kiszolgalo, mind a ugyfel oldalrol...
Jó Estét 2009.02.10. 12:09:24
nem emlekszem hogy irtam volna abba a postba :O Persze lehet epp a masik enem volt, fene tudja. Sztem akarhanyan irok emailt a westendnek rendszammal, nem lesz elorebb az orszag se, es ami megfontosabb kb leszarom, mert amennyi idot ott toltok az viszonylag elhanyagolhato resze az eletemnek :) inkabb irok asszonynak, hogy mit susson vacsira, az szamomra nagyobb hasznossagu, es tobb eredmenyt is erek el vele :) de persze izlesek es plafonok
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.10. 12:10:43
Szóval így...
Jó Estét 2009.02.10. 12:13:28
vegulis igyis lehet, en csak szimplan utalom az embereket, mindet :D
Jó Estét 2009.02.10. 12:14:33
velö 2009.02.10. 12:15:02
maincoon © 2009.02.10. 12:15:31
itt pedig tök jól lehet fejleszteni az emberismeretedet. ha valaki végigolvassa a hozzászólásokat, simán jellemrajzot készíthet a nick mögötti emberekről...
no comment.
metal · http://electric.blog.hu 2009.02.10. 12:17:20
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.10. 12:18:00
nálunk nemrég nyílt egy gyógyszerta, ott kérdés nélkül elmondják a recept nélkül kaphatóknál, hogy hány napig kuruzsolhatja magát az illető és utána forduljon orvoshoz, vagy hogy ha kiütést tetszik kapni a szedéstől mert eddig nem ezt kapta akkor tegye ezt meg ezt
először mindenki kibukott, meg cittegett meg sóhajtozott mint dartvéder, de aztán rájöttek az emberek, hogy ez nekik jó, és szépen befogták a pofájukat, meg örültek is, hogy de jó, hogy mondja a patikus, mert ez neki eszébe sem jutott volna
a dm-ben is kapható cuccokról (fogkefe, fogkrém) azért nem tartanak különórát, de a dm-ben ezek a dolgok üvegkalickába zárva pihennek. egyszer akartam ott venni homeopata tabletát, tíz percet kellett várni kérés után, míg jött a kulcsos ember kiba kelletlenül, és kinyitotta az üvegszéfet, majd hozzámvágta a cuccot
maincoon © 2009.02.10. 12:19:35
viszont a vásárló ne hőbörögjön modortalanul, mert ha visszamegy a munkahelyére és ott vele ezt csinálják, akkor meg átbillen a másik oldalra és fennhangon oktatni kezdi a vevőt...
sajna, de két oldala van a dolgoknak.
moli 2009.02.10. 12:21:31
IndaMuncher 2009.02.10. 12:21:45
És mivan ha nem? Oké?
Loree 2009.02.10. 12:21:57
Jó Estét 2009.02.10. 12:23:56
en mar mondtam, hogy mindenki hulye, sot meg az is lehet hogy en se vagyok kivetel :O
velö 2009.02.10. 12:26:24
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.02.10. 12:26:41
Jó Estét 2009.02.10. 12:27:21
en spec ilyenjkor azzal tiltakozom, hogy nem megyek oda tobbet, ha ugy erzem nekem az a hely nem jo, max ha jofej akarok lenni megmondom nekik mier nem jarok oda tobbet (merhat amugy biztos lelkitores lenne nekik hogy csak ugy szonelkul nem jarok tobbet oda), aztan ha sokan nem jarnak oda akkor elobb utobb csodbe mennek, vagy legalabbis kevesebb penzt fognak keresni mint amennyit kereshetnenek ha jofejek volnanak.
@Loree:
Na vegre az elso logikus valasz erre a kerdesre, koszonom!! :)
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.10. 12:27:54
Szinte hihetetlen, hogy ezt felnőtt embereknek külön meg kell magyarázni..
metal · http://electric.blog.hu 2009.02.10. 12:31:52
annak kéne lelki törésnek lenni, amikor kirúgják a parasztot, mert nem tud megfelelően viselkedni az ügyféllel!
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.10. 12:34:50
skandalum
svájcban roppant türelmesek és udvariasak az emberek(legalábbis saját tapasztalatom szerint)
Leonard Zelig 2009.02.10. 12:35:10
nem várt fordulat 2009.02.10. 12:36:41
ahova járok, az fényes, tiszta, szellős, ápoltak és kulturáltak a gyógyszerészek, patikusok, kedvesek, mosolyognak, sor nem szokott lenni, lehet bankkártyával fizetni, és adtak egy lapot, mint a dorgériákban, amire lehegy pontokat gyűjteni, és be lehet váltani őket ha megtelik. szóval a picsám ki van nyalva, minek menjek másikba? ez a verseny.
velö 2009.02.10. 12:37:26
www.youtube.com/watch?v=NDIcEYURYkI&NR=1
nem várt fordulat 2009.02.10. 12:39:00
mert azt csinálják, hogy bemennek egy receptet feliratni, közben meg elmesélik a fél életüket, aki meg tényleg beteg, az szopik mint az ördög.
mondjuk ezt nem tudom miért írtam le.
nem várt fordulat 2009.02.10. 12:40:21
egy ép elméjű ember nincs a sorozatban, csak az áskálódás, konspiráció, hátulról jövés és idegbaj.
maincoon © 2009.02.10. 12:44:07
Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.02.10. 12:49:04
Mylady 2009.02.10. 12:50:17
Én egyszer (és azóta se) bementem este a MAmmutban az abc-be. Ki volt írva, hogy 3 sorbanálló esetén új pénztárat nyitnak. Amikor beálltam a sorba, 3 pénztár működött a kb 10-ből. Konkrétan 20an álltak előttem. A pénztáros tyúk kedélyesen eltársalgott a szomszédos pénztárossal, megjegyzéseket tett mindenre stb. Kurva lassan haladtunk.
Mikor sorra kerültem, megemlítettem neki
kulturáltan, hogy talán nyitni kellene új pénztárat, főleg, ha kiírták. A válasz: nincs több pénztárosuk. Egy műszakban csak három van. És teljesen fel volt háborodva, hogy mit képzelek.
Munkaidő után, egy központi helyen lévő, elég nagy abcben.
Siralmas.
velö 2009.02.10. 12:51:39
@maincoon: senki nem tudja elfogadni de minek is. Elöbb utobb meg fognak vàltozni a dolgok, csak a magyarnak ahhoz husz év kevés. Ne csüggedjetek!
nem várt fordulat 2009.02.10. 12:55:13
és sok családban apunak és anyunak is ez a program. én egy hónapban kettőt hármat meg szoktam nézni unalmas esti óráimban, amikor nem dolgozom, vagy netezek, hát, nézz meg te is néhányat. nem örömből, csak, hogy lásd, milyen emlőt szopnak igen sokan.
esef 2009.02.10. 12:59:34
frocli 2009.02.10. 13:05:52
Most mit banyáskodsz?
Mosolyogjál muffocska!
velö 2009.02.10. 13:07:12
Huäre Tubel.
Agyalap 2009.02.10. 13:09:19
maincoon © 2009.02.10. 13:13:30
@velö: a Gálvölgyis videóról jutott eszembe, hogy amikor 19 éves voltam, a jelenlegi (egyenlőre az első) férjemmel vacsorázni akartunk egy étteremben, balatonszéplakon. kértük a kaját, majd amikor enni kezdtük, akkor láttuk, hogy mindkettőnk tányérján folyik a véres lé, ahogy a húst vágjuk. szóltunk illedelmesen a pincér srácnak, hogy süssék már át, mert ez így nem jó. pár perc múlva kijött a tulaj, pálmafás térdnadrágban, trikóban és fellengzősen megkérdezte, hogy mi a probléma. amikor előadtuk, akkor mondta, hogy ő már pedig másikat nem fog adni, azt fogja átsüttetni. tette ezt bátran azért, mert ő akkor kb 40 lehetett, mi pedig 19-20 évesek. saját tapasztalataimból kiindulva és soha életemben nem viselkedtem így emberekkel, bár nem vendéglátóiparban dolgozom, jelenlegi munkakörömben is tehetnék sok mindent, amit nem teszek, jobban is szeretnek a kollégáim, mint a kolléganőmet. és ez engem boldogít, jobban, mintha mindenkit lealázva élném az életemet.
on.
Ofélia . 2009.02.10. 13:17:10
Nekem vcolt egy fordított tapasztalatom pedig ott ketten adtak el és nem egyedül!.
Két díszszingli tartott fel a rakás öreg beteg embert mivel valami hiper szuperpempők lelkivilágát, tartalomjegyzékét és persze az árát 25 percig kérdezgették és a legfontosabb persze az volt, hogy a csodatermékek elszámolhatók e a nemtudommi égészségpénztárral.
És ami a FONTOS az öregek nem verték a nyálukat ti mélyen utált síszpicsák:(((
velö 2009.02.10. 13:20:28
maincoon © 2009.02.10. 13:22:16
UTOLSÓ.
De előtte: Ofélia, milyen gyakran nézed a regisztrálásra használt e-mail-edet? ;)
velö 2009.02.10. 13:31:53
Ha legközelebb valaki ugy ledorongol mint az emlitett köcsög restitulajdonos, Te nem szolsz semmit és lenyeled a sértést (a pénzedért) figyeld meg, hogy napokig az fog jàrni a fejedben, gomboc lesz a torkodban mert nem szoltàl semmit. Csak a harc kedvéért sem szabad ilyen kreaturàkat érvényesülni hagyni. Màr megbocsàss, olyan az orszàg, amilyennek Ti csinàljàtok. Hagytad magad "kiszàmolni" :)
Tipikusbalek 2009.02.10. 13:35:11
Jó Estét 2009.02.10. 13:43:12
sztem ezt a postot a nyugdijasok tettek ki akik a disszinglik mogott alltak, csakhogy szitsag a mar amugy is igen mely nyugdijas vs. nemnyugdijas vitat, csak te naiv vagy es nem latod at ezeket az osszeeskuveseket
maincoon © 2009.02.10. 13:43:29
ofélia egyébként férfi, tudtommal :DDD
a restitulajjal kapcsolatban igazad van, de 19 évesen, szerelmesen és nagy izgalommal várva a vacsi utáni (ismételt) sátorbabújást ... szóval megmaradt bennem a beszólása, de ki nem sz@rta le???
gombóc a torokban: volt a múlt héten is, de már sikeresebben nyelem le, mint akkoriban :D
velö 2009.02.10. 13:47:26
Tizenkilenc évesen ettél vért. Hàny éves vagy most, hogy még mindég nyomaszt az emlék? Tizenkilenc és fél?
velö 2009.02.10. 13:55:57
A csalodàs csucsa, hogy még a magyarok àltal enyhén lenézett Szlovàkok is jobbak nàlunk. Nekik màr van Ojro :(
maincoon © 2009.02.10. 13:58:22
Bamba Barack 2009.02.10. 13:59:33
velö 2009.02.10. 14:05:26
Na, de most màr megyek. Levonok a fizetésemböl négy percre jàrok svàjci frankocskàt, mert tulhuztam az ebédidöt. LOL.
Netuddki! 2009.02.10. 14:11:41
Kértem is egy doboz gyógyszert. A gyógyszerész hölgy megkérdezte, hogy orvos ajánlotta-e ezt a gyógyszert. Mondtam nem, csak én gondolom, hogy ez jó lesz nekem.
A hölgy nem volt hajlandó odaadni a gyógyszert, amíg el nem mondtam neki, mi a konkrét panaszom. Ezután közölte, hogy ez a gyógyszer nem megfelelő az én problémámra, és ugyan bajom nem lesz abból, ha beszedem, de kidobnék az ablakon 6000 Ft-ot, és nem fog változni semmi. Meggyőzött. Ha nem beszélget velem (igaz, hogy nem állt mögöttem senki), akkor lehet, hogy hónapokig szedtem volna valamit, amire semmi szükségem nem volt. Szóval a gyógyszerészek sokszor tényleg nem feleslegesen jártatják a szájukat, hanem segítenek az öregasszonyoknak épp úgy, mint a fiataloknak...
Ofélia . 2009.02.10. 14:11:58
JDG 2009.02.10. 14:13:33
Akkor, ha a bunkó parasztkodás helyett az alábbiakat választod:
1.) Ilyen konkurencia mellett kifordulsz a gyógyszertárból, és oda mész, ahova tetszik.
2.) Leveszed azt a kurva kabátot és türelmesen vársz, ahogy egy normális társadalomban a vevőtől is elvárható.
Tehát majd akkor fog ez a stílus megszűnni, ha a vevő tisztelettel bánik az eladóval, amiért cserébe joggal elvárhatja, hogy az eladó is tisztelettel bánjon vele. Én elsőre olyan 50 évet jósólok, amíg a magyar fejekben rendet rak az idő.
Te viszont csak egy hülyetetvesbüdöskurvázást érdemeltél volna, meg egy picsánrúgást egy csizmára kötött sünnel, hogy kirepülj a gyógyszertárból.
staropramen 2009.02.10. 14:20:52
most ahogy újra átolvastam tűnt fel , hogy összesen öten álltak a sorban kabátban. Tényleg senkinek nem volt annyi esze, hogy levegye?
Lehet, hogy csak rövid kimenő volt valamelyik közeli elmegyógyintézetben.
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.10. 14:33:31
Jó Estét 2009.02.10. 14:34:33
kabatakcio volt a mangoban
Sir Pub 2009.02.10. 14:39:36
Annak is kitépném a szívét, és azzal verném agyon, aki délután ötkor állít be a zsúfolt postára a céges postakönyvel és kb 100 hivatalos levéllel. Mindezt úgy, hogy a kabátja alatt rejtegeti, és csak akkor veszi elő, mikor ő kerül sorra (saját tapasztalat, emiatt 2*fél órát álltam sorban a napokban).
Amivel viszont nem tudok azonosulni, az a postoló taplósága. Ha már annyira siet, és ráadásul alternatív megoldás is a rendelkezésére áll (DM), akkor minek idegesíti magát, a kisnyugdíjjast és a gyógyszerészt a beszólással? Nem értem...
Ofélia . 2009.02.10. 14:47:38
Na ez az ott a mai pont:)))
@Sir Pub: Egyszer láttam ilyet én is. de mikor elővette a póstakönyvét ugy fél hat felé győzött a népharag.
A mögötte álló három kopasz ugy vágta ki a sorbol, hogy tán még ma is ott mereng:))
Jó Estét 2009.02.10. 14:51:37
off, de Londonban pl reggel fel6 (vagy fel5 nemtom) es fel10 kozott nem jarhatnak ingyen a nyugdijasok a tomegkozlekedesen, minden mas idopontban igen, sztem tok jogos, pijac nitvavan kesobb is, barati kofaval meg lehet beszelni hogy tegyen felre, de persze ezek lehet olyan dolgok amik tulnonek rajtam :)
Sir Pub 2009.02.10. 15:08:12
Sir Pub 2009.02.10. 15:09:36
kismunk 2009.02.10. 15:12:33
moli 2009.02.10. 15:17:33
b[ALien] (törölt) 2009.02.10. 15:20:58
moli 2009.02.10. 15:21:31
Jó Estét 2009.02.10. 15:23:16
mar mier ne tudnek? Kocsival jarok (vagy taxival ha kicsit sok volt a soritalbol :)), BKV-ra a legritkabb esetben fanyalodom, nekem nem er havi 9ezret az hogy tetves hajlektalanokkal, meg budos emberekkel utazzak osszezsufolva. Es ezt nem sznobizmusbol mondom, en szivesen jarnek tomegkozlekedessel ha nem ilyen lenne, mondjuk igy se zokogom magam alomba minden este emiatt...
moli 2009.02.10. 15:32:14
moli 2009.02.10. 15:33:43
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.02.10. 15:51:17
Te meg bemész egy levél Aspirin-ért, és elvárod, hogy elzavarják a patika kedvenc aranytojást tojú tyúkocskáját? Esetleg ott helyben le is vágják?
Komolyan mondom, nem értelek...
mesegomba 2009.02.10. 16:02:57
B! 2009.02.10. 16:03:09
Nagy a sor, megyek a dm-be, anélkül, hogy véggiggondolnám az okait.
Van másik munkatárs. Lehet, hogy épp kencét kever, de ha a seggét vakarja az se érdekel, mert a célom hozzájutni valamihez, nem siránkozni. Tehát megincsak dm.
B! 2009.02.10. 16:04:26
Walter Melone (törölt) 2009.02.10. 17:02:52
szeretném kívánni neked, hogy öregedj meg boldogságban, és megtudd, milyen az mikor 15 féle gyógyszert kell szedned. Milyen az, mikor már nem megy olyan flottul észben tartani, melyikből mennyit kell bevenni, és ha mondjuk most 100mg-osat kaptál az eddig szedett 50mg-s helyett, akkor azt ne felejtsd el felezni, stb.....
Legyél türelmesebb, és tiszteld jobban az időseket, mert egyszer Te is az lehetsz, és akkor majd joggal fogsz posztot írni a homárnak, hogy milyen türelmetlenek veled a fiatalok.
Jó Estét 2009.02.10. 17:06:55
bankommal nagyjabol rendbe vagyok, jupiszi se baszott meg at eddig, sot legutobb kifejezetten kedvesek voltak a telefonba mikor nem fizettem szamlat nehany honapig, de pl t-lofaszt megutaltam, nem is veszek naluk lufaszt se. Mindenre van megoldas ha nagyon akarja az ember :)
ugyhogy 2009.02.10. 17:13:18
Amiota liberalizaltak a gyogyszerarusitast bizony a gyogyszertaraknak konkurenciaja lett. Nyilvan sebessegben nem lehet versenyezni egy benzinkuttal vagy a DM-mel. Helyette valami massal kell vonzova tenni a gyogyszertarat. Peldaul azzal, hogy szakemberek segitenek. A benzinkutnal nincs gyogyszeresz.
Megoldas: aki gyors kiszolgalasra vagyik (vagy kabatban akar lenni egesz nap), menjen a DM-be. Aki szeretne szakmai tanacsot kapni, az meg gyogyszertarba.
Jó Estét 2009.02.10. 17:13:48
latom neked is leesett ugyamugy a post lenyege...
Az a lenyeg hogy miervolt kabatban!!!
sok diszlekszias
Walter Melone (törölt) 2009.02.10. 17:16:16
Mert kiütéses? őőőőő... pettyes?
:-)
Jó Estét 2009.02.10. 17:20:30
aze volt kabatba mer mier pettyes!
hatesz 2009.02.10. 17:54:27
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.10. 17:56:14
Stupido_Girl 2009.02.10. 18:01:07
Talán ne szolgálják ki a sokféle betegséggel küszködő kisnyugdíjast?
Talán azt is tudta, hogy a gyógyszerész kollega pl. nem gyógyszert kever ki, hanem passziánszozik?
A válasz nagyon logikus, akinek melege van, vegye le a kabátját, vagy gombolja ki. Én is a DM-be küldtem volna Piroskát. Ebédidőre hivatkozni dőreség. Vagy tán van valahol olyan, hogy aki ebédidőben van, az elsőbbséget élvez? Én nem tudok róla, de ha valaki tud, az írja meg, mert ezentúl akkor csak oda fogok járni.
Az "öregasszony" kifejezés pedig sértő és megalázó, Piroka is lesz öregasszony, de csak akkor, ha szerencsés.
Nagyon nem szeretem a türelem, tolerancia nélküli, énvagyokavilágközepe embereket.
Megyek is a gyógyszertárba nyugtatót venni, és remélem Piroska elé kerülök a sorban :)
Stupido_Girl 2009.02.10. 18:07:09
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.10. 18:08:48
Hülye a postoló, mert egy életképtelen, nyávogós picsa.
Hülye a gyógyszerész, mert baszik szólni, hogy várjanak egy kicsit kérem, mert épp anyóspajtinak keresgélte az ócccsógyócccert.
Hülyék az öregek, mert nekik mindig mindenhova rohanni kell, mindenkin átgázolva, utálom a fajtáját is ennek a típusnak.
Mivel mindenki hülye, hát megértemlik egymást.
That's all
hatesz 2009.02.10. 18:16:02
Peter Griffin 2009.02.10. 19:09:20
Vladimir Harkonnen 2009.02.10. 20:09:41
Kisfalumban is szokás, hogy a ráérő mamikák begyűjtik utcahosszan a recepteket, mondván úgyis arra mennek szívesen kiváltják mind a húsz szomszéd receptjét. Nálunk legalább rutinos a patikus, mindig megigéri, hogy összeszedi, kiporciózza, és másnapr lehet érte menni!
Az árakról: az orvos gépén megvan a frissített lista, és (hacsak a beteg másképp nem rendelkezik írásban) köteles a legolcsóbbat felírni azonos hatóanyag tartalom mellett! Akkor mit tud még adni a patikus? Lopottat, vagy lejárt szavatosságút féláron?
Közgyógyellátás: Sajnos a lányomnak is van "közgyógy" igazolványa, meghatározott gyógyszerekkel, pénzkerettel. Ha az orvos nem jelöli be a közgyógy rubrikát a recepten, akkor a patikus nem tudja dobozdíjért adni a gyógyszert, hacsak nem saját zsebre.
Rittyentett Hőzönbőzön 2009.02.10. 20:20:18
hatalmas tévedésben vagy, meg kellett volna tanulni olvasni és értelmezni a szöveget. itt nem abc-ről van szó, hanem gyógyszertárról. a gyógyszerész meg nem pénztáros vagy bolti eladó, hanem doktor.
Az rendelőben is balhézol, amikor az előtted levő beteggel 15 percnél többet foglalkozik az orvos, neked meg várnod kell? Nyissanak új rendelőt vagy mi?
UnitedParcelService · http://www.hevederzar.hu 2009.02.10. 21:33:24
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.10. 22:23:35
egyszer az a baj, hogy 18 fok van, most meg az, hogy 30.
nem jó ennek semmi
DoktorKotász 2009.02.10. 22:28:56
moli 2009.02.10. 23:10:16
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.10. 23:52:46
Azért ha lecsökken a forgalom és be ell zárni remélem eszébe jut.
Vagy ők prímán megélnek a nyugdíjasokból is?
velö 2009.02.11. 07:48:14
A fogyaszto ideje ugyanolyan értékes mint a tehetségtelen patikusé. @Gabriseszter, menj be legközelebb a tunya patikushoz ha nincsenek sokan. Végy egy doboz aszpirint, fizetéskor keresd hosszan a buxàdat. Ha elökerült guberàlj és szàmold ki az àrat kizàrolag aproban. Mielött odaadod ejtsd le, szedd össze a földröl hosszasan és esetleg telefonàlj közben egy kevésnyit, aztàn még mielött az egész àrat leperkàltad rohanj ki a klozetra.
Üdvözletem.
ariadne_9 (törölt) 2009.02.11. 08:59:19
Én is az Alma Patika hálózatban dolgozom, belső működési szabályzatunk van, viselkedésre, kiszolgálásra, mindenre. És ezt rendszeresen ellenőrzik is próbavásárlókkal. Három oldalas kérdőíven ellenőrzik a munkánkat. Nem akarom védeni a kollegáimat, de azért vannak tisztázásra szoruló dolgok.
Arról sajnos mi sem tehetünk, hogy feltorlódik a sor, vagy valakinek huszonötezer receptje van.
Mi azért vagyunk, hogy segítsünk azoknak az embereknek akit le sem sz@r az orvos, vagy csak össze van zavarodva, vagy nem tud kijönni a pénzéből és olcsóbb szereket keres.
Igen, mi is emberek vagyunk és valóban ahogy valaki olyan szépen megfogalmazta: azért kapjuk a fizetésünket, hogy kinyaljuk a kedves beteg hátsóját. Én ezt úgy szoktam megfogalmazni, hogy a magam részéről szívemet-lelkemet beleadom a munkába, hogy mindenki aki előttem áll, tanácsot kér, receptet vált ki, stb. az úgy menjen ki, hogy ide fog visszajönni és nem a konkurenciához.
Nem egy, nem két betegtől hallom rendszeresen, hogy inkább hozzánk jönnek, mert mi mindig kedvesek és türelmesek vagyunk.
Az Újbudában meg kevesen vannak, és valóban vannak szakmai telefonok, én is szoktam a céges mobillal a kezemben járkálni és beszélni a központtal valamilyen ügyben és elítélhető módon nem kiszolgálni a betegeket.
Ez is a munkám része.
Az meg, hogy nem veszik észre a sort a patikusok?
Hát engem frusztrál ha sokan várnak, mindig próbálok egyensúlyt teremteni, figyelni hogy ki jött előbb.
Persze vannak külön betegeim, akik lehozzák a kórházi leleteket, vérképet, stb. hogy ugyan magyarázzunk már el ezt meg azt. És ez bizony idő.
Én nem sajnálom ezt az időt, más se sajnálja, mert bármikor kerülhet olyan helyzetbe, hogy szüksége lesz tanácsadásra.
Azért azt se kellene elfelejteni, hogy van kismillió gyógyszer és az receptre mindig a helyeset kell rákészíteni. Ha beszólogatnak, dohognak, dumálnak nagy hangon, mobiloznak az nagyon zavaró.
Sajnálom, hogy egyesek még mindig egyfajta arisztokratikus, nem-betegcentrikus dologként tartják számon a munkánkat. Csak egy napot töltenének bent velünk, és megváltozna kicsit a szemlélet.
Nálunk nagyon adnak a betegközpontú ellátásra és ez az elsődleges szempont a patikai munkában.
Teljes képet úgysem tudok adni a dologról, de tény hogy sokszor látom valamelyik fiatalabb beteg arcán az utálatot amikor valamelyik idősebb beteggel foglalkozom. Tény, hogy ők több időt igényelnek. Basszus, mindenki lesz egyszer öreg, elesett, összezavarodott, nagyon beteg, stb.
ariadne_9 (törölt) 2009.02.11. 09:01:32
Birca Man 2009.02.11. 10:57:14
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.11. 11:00:05
Orizatriznyák 2009.02.11. 11:23:02
velö 2009.02.11. 11:33:39
Nàlatok. Ahol engem esz a fene, ott az aszistens (Apothekenhelferin) a receptet a gyogyszerrel együtt megmutatja a kolléganöjének vagy a patikusnak (ebböl nagy patikàkban is többnyire csak egy van) és ha összepasszol a gyogyszer a recepttel az aszisztens szolgàll ki.
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.11. 11:44:22
Sir Pub 2009.02.11. 12:57:27
Nem hinném, hogy ilyen a munkarendje. Mert ha munkaidő után viszi a postára a leveleket, akkor az már nem a munkaidejéhez tartozik. Amelyik cég ekkora levélforgalmat bonyolít, és nem képes némi plusz pénz befizetésével a posta alkalmazottját telephelyére rendelni, az nem csodálkozzon, ha az alkalmazottját megszólják (mint esetemben) vagy kib...szák a sorból (mint valaki más írta). Hozzánk minden reggel jön a postáskocsi, hozza a bejövő küldeményeket és viszi a kimenőt. Ennyi.
velö 2009.02.11. 13:01:15
Szoval kérdezem magam érdemes irni valamit ami màshol màshogy van? Az embereknek fogalmuk nincs, nem tudnak összehasonlitani, hozzà vannak szokva a pökhendi bànàsmodhoz, a vàrakozàshoz, az idétlen, teljesen értelmetlen adminisztràciohoz ami mind a vevö, a fogyaszto költségére megy? Tudnék egy tucat példàt mondani, de csak egyet emlitek: még soha nem tudtam leolvasni a gàzszàmlàmrol (Magyarorszàgon), hogy mennyi 1 köbméter gàz àra. A szomszédom csak röhög ezen és az mondja, hogy "ez mindég igy volt". Gondolod megértené, ha az ügyön felizgatom magam? Arrol nem is beszélve, ha felizgatom magam akkor sem lesz a köbméter àra a szàmlàn. Szoval, marad a dilemma: Mondani, hogy milyen a svàjci gàzszàmla, vagy inkàbb hallgatni?
moli 2009.02.11. 13:34:08
hatesz 2009.02.11. 14:22:20
@velö: Most hogy mär egy ideje en sem Mo-n elek, en mär ertem amit mondasz, es igenis mutassuk meg, hogy mäshol hogy van. Erdemes...
Krisztina (törölt) 2009.02.11. 14:51:20
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.11. 15:37:52
Komolyra fordítva, hidd el én is szívesen itthagynám ezt a posványt, de sajnos még nem tehetem meg. Majd pár év múlva, addig meg edzem az idegeimet. Tényleg, milyen a svájci gázszámla? Sok ember jár bringával? És könyörgöm van jó svájci sör? Mert akkor kezdek elgondolkodni Írország helyett :)
moli: hatesz megmondta neked a frankót, természetesen létezik olyan patika, ahol kettőnél több ablak van, és gyógyszerészek látják el az embereket, de igazából nem is értem, hogy mit akartál ezzel kérdezni.
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.11. 15:39:36
Tsabi 2009.02.11. 16:44:43
moli 2009.02.11. 16:51:36
altalanossagban egy embernek hany haziorvosa van?
Gunter 2009.02.11. 17:23:54
"Hát itt kezdett elgurulni a gyógyszerem"
Ha már volt gyógyszered, akkor minek is mentél gyógszertárba? Vagy gondoltad hogy az öreg néni gyorsan fölkapkodja a földről és elrohan vele szabad utat biztosítva neked a pénzköltéshez?
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.11. 17:54:08
Egy embernek több háziorvosa is lehet. Mert ugye van gyerekkorban egy, aztán felnőttkorban még egy. Illetve lehet még több, ha ne adj Isten valamelyikük elhuny, és más kerül a helyére.
Fergeteg 2009.02.11. 18:06:07
Az volt a szerencséd, hogy én nem álltam a sorban, mert az „epés megjegyzéseid” hallatán úgy szájba vágtalak volna, hogy nem kellett volna visszamenned dolgozni. De legkésőbb a „szépszámú keresetlen szó” után rugdostalak volna el a DM-ig.
Arról meg nem a patikus tehet, hogy a DM-be küldött, hiszen te adtál gondolatokat a fejébe és szavakat a szájába.
És vagy annyira degenerált, hogy a saját szegénységi bizonyítványodat még közröhej tárgyává is teszed.
„mikor fog ez a stílus megszűnni?”
Agnesko (törölt) 2009.02.11. 19:19:47
"10 perc múltán, a gyógyszerész feltűnően észre sem véve a sort, még felajánlotta a nénikének, hogy most minden felírt gyógyszer helyett keres neki vmi közgyógyosat, átnézik, kiszámolják… stb."
Annak meg csak örülni kéne, hogy van olyan figyelmes a gyógyszerész, hogy próbál segíteni a néninek abban, hogy ne a gyógyszerekre menjen a fél nyugdíja.
Egy kis tolerancia a másikkal, no.
DTBOY 2009.02.11. 19:42:03
Szűcslaci 2009.02.12. 06:38:43
Engem meg az idegesít, mikor a gyógyszertárban cukorkát, sampont, kekszet, tisztasági betétet, kütyü-mütyüt vesznek, ezzel késleltetve mások gyógyszerhez jutását. Én nem akarok benzinkúton gyógyszert venni, sem patikában tankolni az autómat. Cipőt a cipőboltból.
UnitedParcelService · http://www.hevederzar.hu 2009.02.12. 08:38:12
HandG 2009.02.12. 08:46:38
Az a helyzet, hogy rossz döntései minden nap vannak az embernek, amikor legalább 2 dolog közül választhat.
Kár volt olyan nem speciális dolgot megszopásból olyan helyen keresni, aminek épp az az előnye, hogy a speciális dolgokat csak ott lehet megvenni. Egyrészt ragasztkodunk a régi rendszerből áthozott szokásainkhoz?! Inkább patikába mint DM-be? hmmm?:) De mégis elvárjuk, hogy rendszerváltásos, piacgazdaságos módon elégítsék ki e régi elvárásainkat?:) Nincs egy percnyi időnk, mert rohanunk? De arra van, hogy 20 percet rászánjunk egy ilyen panasz vagy hozzászólás megírásához?! Na ja!:) Elvégre munkahelyen van idő(nk)m :) Szerintünk nincs empátiája a sorban állókkal szemben a patikusnak? Mi meg szétcsattanunk a bennünk feszülő hatalmas empátiától a szegény nyugdíjas nénivel szemben?!
Kiskezitcsókolom! Rakjuk már össze az életünket!:)
Ez az indulat, amivel megíródott ez a szösszenet nem ettől az egy esettől keletkezett ez csak az utolsó csepp volt a pohárban!:)
Szóval olvashatunk majd bunkó főnökről, hátba támadó kollégákról, hisztiző gyerekről házaséletet elhanyagoló férjről is?!:)
Beszéljünk róla?:)
velö 2009.02.12. 09:08:34
ime:
----------------------------------------
mamapicilánya/mpl 2009.02.10. 12:34:50
36 év svájcban, és nem esett hasra a gyógyszerész?
skandalum
svájcban roppant türelmesek és udvariasak az emberek(legalábbis saját tapasztalatom szerint)
----------------------------------------
szoval ilyen okosat ir a félnotàs picilàny. Gondolod, hogy ezt érdekli milyen a svàjci gàzszàmla? LOL
moli 2009.02.12. 10:24:40
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.12. 11:00:13
moli: nem politikuskodom, bár kétségtelenül jövedelmező szakma. Egy időben, csak egy háziorvosa van valakinek :)
velö 2009.02.12. 11:17:07
Mint @mamalànya emlitette neki tetszik Svàjc. Én 37 éve élek itt, harminc évig tele voltam patriotizmussal. Az utolso hàrom évben -valoszinüleg azért, mert egész nyàron otthon voltam- kezdek leszokni a patriotizmusrol.
- Gàzszàmla ügy: itt nem gàzzal fütök. Retorikus kérdés volt. Azt viszont tudom milyen a bank-kivonat itt Svàjcban. Kb. A5 nagysàgu. Azon csak az van, hogy mennyit vettem fel, és mennyi maradt a szàmlàmon. Ilyent én még az OTP-töl nem kaptam. Ha bemegyek és kérdem mennyi van a szàmlàmon, hosszas keresés utàn felirja a hölgy egy cetlire. Ha kéred, hogy hiteleistse, azt mondja, hogy neki ezt nem szabad. Tehàt van a kezedben egy fuckin sajtcetli. Ezzel szemben küldenek egy fuckin A4-es lapot egyik szélétöl a màsikig teleirva vagyon, ha türelmed van megtudod mennyi pénzed volt amikor a fuckin papirt kitöltötte a fuckin computer.
Egyébként kérdezz. Ha tudok vàlaszolni a kérdéseidre szivesen megteszem.
lazile@bluewin.ch
velö 2009.02.12. 11:26:23
moli 2009.02.12. 13:07:05
moli 2009.02.12. 13:11:18
es akkor meg nem beszeltem arrol, hogy a netbankos kivonat .pdf miert nem hiteles. megis mennyivel nehezebb egy papirlapot hamisitani, mint egy pdf-et?! es mennyivel kisebb buncselekmeny?
velö 2009.02.12. 19:28:48
A történetnek nincs vége. Legközelebb azt mondtam, hogy nem töltök ki semmi szar papirt, nem tudok magyarul irni. Erre kijött az igazgato és megmondta nekem, hogy ö tudja, hogy megy a pénzfelvétel külföldön, de ez itt nem külföld, jelentette ki talàloan. különben is, a kitöltés az én biztonsàgomra van. Talàld ki mit csinàltam ezutàn?
velö 2009.02.12. 19:54:47
Okos akartam lenni. Gondoltam majd kibaltàzok én ezekkel - méghogy papirt kitölteni. Fuck!
Pàr lépéssel odébb van az OTP-fiok. Bemegyek és kérdem, kell itt papirt kitölteni? Nem, mondja a hölgyemény. Jo, akkor kérem szeretnék egy valutaszàmlàt nyitni. Tessék felirni nekem a szàmlaszàmot, mindjàrt jön a szàmlàra pénz a szomszédbol. Vissza a Raiffeisenbe ahol közöltem, felmondom az ottani szàmlàt, a pénzt kérem àtutalni erre szàmlàra (mutatom az OTP szàmlaszàmot) és vigyorogtam elégedetten: hurrà nem kell papirt kitöltenem! Csak ne hidd! Még nagyobbb papirt kellett volna kitölteni. Miutàn energikusan tiltakoztam a fönök küldött fogcsikorgatva egy alkalmazottat, hogy segitsen. Vajon a "segitségért", vagy valami màsért vontàk le a 20 frankocskàt a pénzemböl az nem ismeretes.
velö 2009.02.12. 20:17:47
viharboszorka 2009.02.15. 08:25:07
Ha tudom, hogy kapható 2 méterrel odébb 2 perc alatt akkor nem várok 20 percet,pláne, ha látom,hogy lassan halad a sor. Átmegyek,megveszem és kész.
Kíváncsi vagyok, ha a cikk írójának lett volna 20 receptje és a gyógyszerész hölgy neki segített volna megfelelő terméket találni, pláne olcsóbbat is, akkor vajon hogyan alakult volna a történet?
Korrekt kiszolgáláshoz mindenkinek joga van, és aki előtted áll a sorban, valószínűleg ugyanúgy kivárta a sorát :))
Ebből ügyet csinálni?
Veg_ 2009.02.17. 11:48:43
Mellesleg a teszkó egy dolog, de amig nem volt, a 24 órán át nyitvatartó boltok sokkal drágábbak voltak, mert kellett délutános, hétvégi, éjjeli, stb pótlékokat fizetniük (igen, ha fogcsikorgatva is, de kifizették)
Veg_ 2009.02.17. 12:36:46