Tékozló Homár

A Penny hibázik, a Penny visszafizet

2009.02.11. 14:30 | ge | 214 komment

A karácsonyi bevásárlásnál nem tűnt fel a sztori főszereplőjének, hogy 18 üveg ásványvíz helyett 18 rekeszt ütött be a Penny pénztárosa. Csak januárban, amikor átnézte, hogy mire is szórta el a pénzt az előző hónapban. Úgyhogy megpróbálta és bejött neki: visszament a Pennybe a blokkot lobogtatva.

A történet tavaly kezdődött karácsony előtt. Történt, hogy kari előtti nagybevásárlásra indultam a családdal a Pennybe (Budapest). Mondanom sem kell kisebb vagyont hagytam ott. Mindenki eszetlenül pakolta a finomságokat a kosárba. De amikor a pénztárhoz kerültem megszívtam a fogam mert kissé, háát hogy mondjam huzós számla kerekedett ki.

De hát abban a nagy sietségben nem volt idő átnézegetni, mint ahogy „fogtechnikus” létemre mindig is szoktam. Mögöttem a sor, mindenki rohan, nem akartam ezzel is húzni senki idejét, meg olvadt a mirelit stb... Gyorsan bepakolás, húzás haza. Ünnepek elteltek, frankó minden.

Januárban szűk hónap, szívtam a fogam mire ment el annyi lovetta karácsonykor? Gondoltam kicsit átbogarászom  a fogyasztói kosaramat. Durr!! Infarktust kaptam!!  18 db ásványvíz helyett 18 karton ásványvíz van beütve a blokkra, az 8000 kemény magyar Forint bukó.  Mondanom sem kell ekkor már 2009 febr.eleje volt. Na most akkó mi legyen? Leszaladtam a Pennybe. Üzletvezetőt hívtam. Kijön a kis hölgyemény, szájából a sonka lóg kifelé.

- Mondom neki: Jó étvágyat!

- Válasz : Hááát lenne!!!

- Mondom: Szíves elnézést kérek, hogy itt alkalmatlankodom, de van egy kis bibi!

-Válasz: Mi a probéma?

Előadom a történetet.

-Válasz: Látom látom a számlát, de ez már egy tavalyi számla.

Mondom Neki azt én is tudom, de ez iszonyat bukó nekem, pénz a semmiért. Tudom, hogy bizonyítani sem igazán tudom, hogy tényleg nem vittem annyit, meg pénztártól való távozás után igen sok idő telt el. De 18 karton víz az kb. laza 160 kg összsúlyú, meg nézze meg az év elei leltárt hátha kibukott benne a dolog.

-Válasz: A leltárban ne bízzon, mert az úgy is rossz mert mindenki sajtot meg csokit lop.

Mondom, én biztos nem. De egyébként a karton ásványvíz amúgy sem fér el a zsebemben, de még  1 palack sem. Másrészről a lopás a leltárban hiányként jelentkezik, ez viszont többletként fog jelentkezni.

-Válasz: Megkérdezem a nagyfőnököt.

OK tegye.

Telefon a raktárban. 5 perc múlva vissza. Fáradjon a pénztárhoz visszafizetjük a különbözetet.

Tesséék? Még csak nem is vásárlási utalvány?

- Válasz: Nem! Kp vissza.

- Mondom (Isten nyugosztalja Hofi után szabadon): Mivan Géza, rendszerváltozás van? Ne álmodjon mama, ha ébren van!

Azért a hölgy tett még egy megjegyzést, hogy legközelebb figyeljek oda, és ha rajta múlik ugrott a lóvém, de a kegyes főnöke így döntött.(Magamban: a pénztárosnak lenne szerintem munkahelyi kötelessége odafigyelni és nem nekem. De abban a karácsonyi dömpingben havi 60 ezerért, én is a hamut mamutnak ütném a pénztárgépbe az tuti.)

Véleményem: Én személy szerint mindkettejüknek megköszönöm a megértő hozzáállást. Különösen a nagyfőnöknek. Eztán is bizalommal, bár jobban odafigyelve ott vásárlok. A visszakapott pénzt persze rögtön elvertem ott helyben, sonkára, szalonnára stb..

Végül is jól jártam, mert segítettek spórolni az év elejére. Ha nem ragad bent a pénzem lehet szilveszterkor elvertem volna petárdára meg ilyesmi. De így a szűk januári hónap után maradt egy bőséges bevásárlásra való ami nagyon jól jött akkor.

Köszönöm PENNY 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.11. 19:42:45

@chevyfan: örülj, hogy nem gombás szájú...
amúgy meg tényleg reklám az egész, emberek, menjetek a pennybe, és ha hó végén megszorultok, még ki is segítenek...aha, a kéz meg a bilibe lóg.

É2I 2009.02.11. 19:45:23

@ofélia:
Tudom. Már kevesen gyárják és tényleg csak audiofilek adnak pénzt érte. No meg aki még fél az atomtámadástól, de azért még azután is szeretne háborúzni ;D

É2I 2009.02.11. 19:50:43

@chevyfan:
Szerintem simán hihető. Már megvolt az év végi rovancs és 18 kartonnyi többlet azért már egy negyed év alatt észrevehető.
Az már más kérdés, hogy ilyen könnyen visszaadták a manit. Szinte szemrebbenés nélkül megtagadhatták volna az ilyen irányú reklamációt. (Lsd. fentebb írtakat.)

Ofélia . 2009.02.11. 19:50:52

@chevyfan: Miaz,hogy repis víííz: visszaforgatta a fogorvosi köpőcsésze tartalmát de mivel nem tudott rá áfát visszaigényelni így kupán vertee a serpenyővel élete és BT társát.

Mivel semmit sem tudott elkészíteni (fog)
így lemaradt a karácsonyi pacalrol:)))

Egy fogtechnikusnál 8000 nagyjábol annyi mint nálam egy szál cigi:)))))

Ofélia . 2009.02.11. 19:55:00

@Pocsay Ede/ megélhetési sünöző: Ezt ugy mondják kolléga, hogy felébrettél és bilibe lógott a kezed??.

Sörözni csak pontosan szépen ahogy a csillag megy az égen úgy érdemes:))

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.02.11. 20:09:24

Én nem védeném a Penny, nekem csak rosz tapasztalatom van velük.
A multkor az elöttem vásárlónak ledobta a földre a zsömléjét, és még utána neki állt feljebb, nem ám bocsánatot kért...

zubug 2009.02.11. 20:28:47

áááááááá....... kuka!!!!!!!

Ofélia . 2009.02.11. 20:35:21

Mindjárt jön +1 oszt lessz nemulass:))

Ofélia . 2009.02.11. 20:51:03

@chicken, a 'Kérem, Szilyt ne!' lobbi alapítója: Na te se vagy semmi!!

Striguláztad a tökfejelést:)))

betépett felhasználó 2009.02.11. 20:58:43

AAAAA. leragott csont ez a modszer, de be kell ismernem, magam is profin muvelem: pl. holnap kerul sor a 2008-as husveti bevasarlasos szamlak "visszaforgatasara". Vegre elhasznaltam az osszes 2007es karacsonyi kasszabonokat. MIndig mukodik a dolog, csak az a kellemetlen, hogy IFAval jarok bevasarolni. Ma pl. a Corabol vettem masfel kobmeter szarnyasbetetet, a Metrobol meg egy raklap oklozozsirt. Remelem 2012-ben meg allni fog e ket multikupi, hogy el tudjak menni es visszakolduljam a mai kiadasom 90%at.
Nem hazudtam, meg lehet elni belole...

b[ALien] (törölt) 2009.02.11. 21:51:50

@ofélia: Ő a Sértett Lelkű Lány.
A nyúzott arcú lány unokatestvére, ez FONTOS!!!!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.02.11. 22:05:56

@ofélia:
Ennél sokkal pofonegyszerűbb volt a módszer:D
blog.hu/user/225363/tab/activity
csak végiggörgettem és feltűnt, hogy a sok értelmes megjegyzése között van egy kakukktojás.

Ofélia . 2009.02.11. 22:15:36

@b[ALien]: Legalább résztvett a pinaszépségversenyen??

falevél (törölt) 2009.02.11. 22:32:04

Azért nekem is feltűnt hogy hogy lehet már az hogy valakinek megvannak a tavalyi blokkjai. Nekem már a maiak sincsenek meg, ebből látszik mennyire tudatos vásárló vagyok :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.11. 23:05:47

a "kari" nekem is felallitja a szort a hatamon
most telleg lehet hujet csinalok magambol de a fogtechnikus itt azt jelenti fogahoz veri a garast, nehanyan mintha aszinnek metszo fogat koszorul
hat nalam a tegnapi blokk sincs meg, igaz ekkora differenciat siman eszerevennek akar karikor akar nem
na ez erdemi volt
akkor offolhatok is?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.11. 23:07:56

ja meg egy on
a'merikaban minden vizet le tudnak huzni, bar nem tudom mi az a zsugor, csak a zsugorit
de en csak igazi narancsbol facsart floridai juicet iszok
vagy csapvizet

Ofélia . 2009.02.11. 23:09:01

@hagyma: +1 nincs a láthatáron offolj:))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.11. 23:09:36

es az off
ma volt egy vendegem es teat kert
vittem neki hozza mezet, mert szoktunk
aszondta nem kell mert vegetarianus
hat de mondom ez csak mez
aszongya semmi ami allattol van
hat lehet ez csak nekem uj, de nekem az

Ofélia . 2009.02.11. 23:10:35

mi az a zsugor?? csak nem a zsigérzsugorodás??

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.11. 23:16:16

@ofélia:
ez a mez meg lehet +1-nek is ujdonsag

Ofélia . 2009.02.11. 23:17:12

@hagyma: Az az izé jól mondta mivel a mézet az a kicsi és bosszantóam zümmögő rovarka gyártja.

Miért nem vittél neki izesítésként egy filodentront?:)))

chevyfan 2009.02.11. 23:17:17

végülis tényleg ez a tudatos vásárlás alapja: 2 évig eltenni a blokkokat, és ha megszorulsz (pl nem veszik a protkót), akkor átnyálazod a gyűjteményt. Be lehet iktatni fokozatokat: ha csak kicsit nincs pénzed, akkor csak nagyon jó, hihető ötlettel kunyerálsz vissza pénzt. Ha nagyon nincs pénzed (mert mondjuk elment az árfolyamkülönbözetre) , akkor jöhetnek a durvább sztorik (nem akarok ötleteket adni, de mondjuk mondhatod azt, hogy nem is vettél x mennyiségű vizet, hanem csak 18 üveggel...de ez csak egy hülye példa, ettől jobbat találjatok ki, ezt nem veszi be senki:-))

chevyfan 2009.02.11. 23:18:19

a mézet nem gyártja a méh, hanem hányja...

chevyfan 2009.02.11. 23:19:20

a víz árát középárfolyamon adták vissza?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.11. 23:25:31

@hagyma: vazze hagyma, túl jó dolgod van neked a 110%-os floridai narancslével

Ofélia . 2009.02.11. 23:25:54

@Pocsay Ede/ megélhetési sünöző:

Az álhangya olyan mint az álfeleség: nem dugott veled viszont fizetheted az álgyereket:))

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.11. 23:29:52

@ofélia: :-D
aki nem dug a feleségével és mégis gyerekük lesz, és nem fog gyanút, azt annak idején nem világosították fel a MÉHEKről

Ofélia . 2009.02.11. 23:30:14

@megélhetési sünöző --- (nő) --- Pocsay Ede fan: Na akkor hányan akartok még megélni a szegény sünikböl????

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.11. 23:30:31

@megélhetési sünöző --- (nő) --- Pocsay Ede fan:
nade vendegloben csak csapviz
icewater
itthon dasani, orange meg serital
bar ma kaptam egy 62 dollaros italt tipsnek
vodka, francia konyak es tropusi gyumolcsok
kek a szine es nem rossz
viszont Mary ugyanazt mondhja szazadszor
ha kicsit spicces elmond egyet szazszor
tobbet nem adok neki ma

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.11. 23:32:58

@megélhetési sünöző --- (nő) --- Pocsay Ede fan:
najovan de O honeynak hivja
mondjuk lehetne fokozni
ha meg egyaltalan tragyaznak szervessel akkor asse ehetne meg ami abbol kino
\nekem ez a mez, bocs, hani, ez utott
iszom is meg egy ilyen likort a sorhoz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.11. 23:35:34

@megélhetési sünöző --- (nő) --- Pocsay Ede fan:
motantol resen kell lenni, barmikor johet, mint ede a platos ifaval

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.11. 23:37:22

Mary megorult aszonta a bablevesemet pulykas szendviccsel eszi
es qrwa nagy szel van olyan 36 mile, de nem megyek mar sehova

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.11. 23:41:04

@ofélia:
pedig jo csaj volt, megfeleloen vekony is
de azert ehhez sok energi kell, hogy kivalogassa mit eszik
en tolok mindent
mondtam Marynek a Valantajsz ap be van tiltva nalunk ezert sajnos kihaggyuk
\de megigertem neki megnezzuk a csarli braun valantines reszet
sose vegyetek el amarikai not
na szetnezek mi tortent ma otthon aztan jovok elsozni

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.11. 23:44:41

Történt, hogy kari előtti nagybevásárlásra indultam a családdal a Pennybe (Budapest).

-Sikeres ember nem Pennybe megy "kari" előtti "nagybevizni"!

Mondanom sem kell kisebb vagyont hagytam ott.

-Ezt miért kell mondani? Ki az a hülye, aki ilyen helyen vagyonokat hagy ott?

Mindenki eszetlenül pakolta a finomságokat a kosárba.

-Mármint az egész áruház teljes vásárlóközönsége és staffja a te kosaradba rakott bele mindent?

Januárban szűk hónap, szívtam a fogam mire ment el annyi lovetta karácsonykor?

-arra, hogy megvettétek a fél pennyt vazze

Gondoltam kicsit átbogarászom a fogyasztói kosaramat. Durr!! Infarktust kaptam!!

-akkor most a kórházból írsz?

18 db ásványvíz helyett 18 karton ásványvíz van beütve a blokkra,

-nem lehet, hogy ez egy olyan ásványvíz volt, ahol 1 kartonban 1 db van?

Leszaladtam a Pennybe. Üzletvezetőt hívtam. Kijön a kis hölgyemény, szájából a sonka lóg kifelé.

-Miért, mi lógjon? Lóf...z, kapanyél, traktorkulcs, disznósajt, vagy?

- Mondom neki: Jó étvágyat!

- Válasz : Hááát lenne!!!

-Ha nem ment volna el az ilyen balfékektől, tette hozzá gondolatban a hölgyemény.

Tudom, hogy bizonyítani sem igazán tudom, hogy tényleg nem vittem annyit, meg pénztártól való távozás után igen sok idő telt el.

-Pénztártól való távozás után nincs reklamáció! Ez újdonság?

De 18 karton víz az kb. laza 160 kg összsúlyú, meg nézze meg az év elei leltárt hátha kibukott benne a dolog.

-Ja, így nagy hirtelen legyen szíves már leleltározni a bótot, hogy kibukjon az a többlet.

Válasz: A leltárban ne bízzon, mert az úgy is rossz mert mindenki sajtot meg csokit lop.

-Jó, hogy nem biciklit, az nem fér el a belsőzsebben...

Másrészről a lopás a leltárban hiányként jelentkezik, ez viszont többletként fog jelentkezni.

-Ja, ha meg kiegyenlíti egymást a kettő, akkor mint mi fog jelentkezni?

Tesséék? Még csak nem is vásárlási utalvány?

-Ja, hogy erre ment ki a játék? Vásárlási utalványt akart a kedves vevő. Vajon melyik szexshopba?

A visszakapott pénzt persze rögtön elvertem ott helyben, sonkára, szalonnára stb..

-Valamint kapára, gumicsizmára és vetőmagra.

Köszönöm PENNY

-Ez pedig reklámszlogenünk volt, köszönjük hogy nálunk vásároltak!

twinport 2009.02.11. 23:53:30

A szlogen nem éppen ez! De való igaz nagyon sok a bunkó és tudálékos vevő! Aki azt hiszi hogy ő bitang okos! Sajnos a legtöbb esetben "kötelességünk" meghagyni őket ebben a hitben.A leltárhoz is oly annyira értenek!!!!! Ja! Igen, én Pennys vagyok!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.11. 23:55:49

Én meg még tavaly nyáron vettem a Pennyben egy bográcsot. A pénztárnál el is mondtam, hogy azért kell, mert Balatonfüredre megyek nyaralni, mert az a faint. A pénztáros nem szólt semmit. Elmentem Balatonfüredre, és az történt, hogy EDE elkobozta a bográcsomat, és el kellett hagynom az apartmant, minden kár megfizetése mellett. Szerencsére megvolt a blokkom, visszamentem a Pennybe, és felelősségre vontam az üzletvezetőt, hogy a pénztáros miért nem figyelmeztetett, hogy ne vigyek Füredre bográcsot. Merthogy amúgy meg sem vettem volna a bográcsot, csak a füredi nyaralás miatt kellett. Erre szó nélkül visszaadták a pénzem.
Na ez az én igaz történetem a Pennyről. Köszönöm Penny.

Ofélia . 2009.02.12. 00:14:21

@megélhetési sünöző --- (nő) --- Pocsay Ede fan:

@Jani haverja:

Kapjátok be még a szomszéd is átkopogott a röhögésem miatt:DDDDD

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.12. 00:14:56

@megélhetési sünöző --- (nő) --- Pocsay Ede fan:
Ja, azt elfelejtettem leírni, hogy a visszakapott pénzt én is elvásároltam, de nem finomságokat vettem, hanem egy kis faszenes grillsütőt...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 00:19:22

@ofélia:
akkor micsinal ha dugtok?
baccban

Ofélia . 2009.02.12. 00:20:28

@twinport: Reggel meglátogatlak.

Légyszi élőkészíteni a bevételi és a kiadási bizonylatokat.

De a legfontosabb : a bélszint félig átsütve szeretem zöldfűszerekkel.

Egy évtizedes tapasztalatokkal rendelkező revizor(ez tényleg komoly):)))))))

Ofélia . 2009.02.12. 00:22:06

@Jani haverja: Meg üvegasztalt pótlás gyanánt:)

Ofélia . 2009.02.12. 00:25:44

@hagyma: Papucsban dugni eleve snassz azt lakkcsizmában kell tűsarokkal

Hát hiába tanítalak ?:)))

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.12. 00:27:47

@ofélia:
Üvegasztalt azért nem vettem, mert szép kovácsoltvas üvegasztalt akartam, és abból a Pennyben csak gagyik voltak, úgyhogy inkább versenytárgyalást írtam ki a kovácsoknak, hogy ki tud a legolcsóbban a legszebbet gyártani. Érkezett is egy olyan ajánlat, ami megtetszett: a négy lába egy-egy nílusi palóc figura, és ez tartja az üveg részét. Azt hiszem ez pont jó lesz EDÉNEK kárpótlásul.

Ofélia . 2009.02.12. 00:35:40

@Jani haverja: Mindig tudtam,hogy a doni kovácsoknak van izlésük.

Bár inkább a gangeszi románokra szavaznék(tekintettel a lovakra).:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 00:38:34

tudott mar a meggyotort arcu vizelni a nepligetben?
vagy meg mindig elsozni akar?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 00:39:50

nem igassag mingya 7 ora oszt nincs uj post
es meg a blikket se olvastam el

Ofélia . 2009.02.12. 00:44:43

@hagyma:" a blikket se olvastam el "

Hogy mit mulasztottál!!

Ma még nem láttad győzike csíkos ánuszrózsáját!!

Irgumburgum nahát dehát:))

Ofélia . 2009.02.12. 00:46:37

@hagyma: Na jóccakát neked reggel nekem éjjel:))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 00:46:57

@ofélia:
hejj gyozit nem olvasok
bunesetek
dolgozyam bulvarujsagnal sokszor tobbet tudnak mint barki
sokszor meg kitalaljak amit var az olvaso
el tudom helyezni

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.12. 00:46:58

@ofélia: A gangeszi román kovácsok ajánlata azért nem tetszett, mert ha négy ló tartja az asztalt, akkor ugye az asztalnak 16 lába lesz, és mégis megbotlik.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 00:49:25

@ofélia:
nekem meg oderbb van az eccaka
Mary most hozza a babot
es meg a bors es az NS is hatravan
nem beszelve Lebvai Ilsokorol
behez egy emigrans elete

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.12. 01:05:42

@hagyma: Sajnos én is lassanként magadra hagylak, mert álmos vagyok. A kis faszenes legyen Veled!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 01:21:25

a littledickNS mindig velunk van
holnap Mary
vagy holnaputan
hunfarian hamburgetrt/fasirto. kap
mutkor szerette

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 02:49:19

most az amerikai idolt nezzuk es kitalaltuk a nevet
az amerikai fasirt az mostantol
hunburger

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 03:06:35

@ofélia: Nem olvasta, most értem haza :D
Sörözés történt rövidezéssel több ízben is, előre megfontoltan, két szórakozóhelyen, sajnálatos módon csak hímnemű erősen kocka társaságban :( Én akartam vinni nőt de a sajátom nem hajlandó füstös helyre menni :(

@hagyma: A fasírt az fasírt mindenhol :D

@Jani haverja: A 4 lábnak 4 kis faszenes kell! Vagy négy kékszalagh.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 03:07:57

Ésch mi az hogy nincsh éjszakay post!
Ez felháborytó!
Le is fexem aluszni.


És különben is 1 csigabájt a netem sebessége :( Szóval kérem kapcsolja ki.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 03:18:53

@ColT:
hat nalunk ostantol hunburger
szerintem nagyon jol ktalaltuk a nevet
Mary ilyen meettballokat meg ilyeneket mondott
hat ne man'
nem is leszek meglepve ha otthom bevezetik
hogy hogy hunburger ujkrumplival es uborkasalataval
vagy
tokfozelek hunburgerrel
copy right!!!!!!!!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 03:21:20

persze a regi szep idokben/ lehet most is/
szerenyen vagdaltnak hivtak
de ennek vege magyar embernek hunburgert!!!!!!!!!!!!!

Szűcslaci 2009.02.12. 06:43:56

Eszter: "Történt, hogy kari előtti... "
Mi a f#sz az a kari? Amikor fenycsi van a szobcsiban, jön a Jézcsi, hozza az ajáncsit? Sötétség, sötétség...

Más: "nézze meg az év elei leltárt"
Kinek az elei, Te?

kopaszfeketemercis 2009.02.12. 07:41:32

Na sok görény rasszista! Leírom, hogy mi történt! A szegény cigányok éppen kulturáltan szórakoztak és arról társalogtak, hogy a veszprémi volt vegyipari egyetemen újraélesszék a vegyészetet. Egy spéci szénvegyületről, a fullerénekről társalogtak, és azok orvosi és gyógyszerészeti alkalmazásának lehetőségeit tárgyalták. Ekkor a pultos lány obszcén módon, rasszista és fasiszta jelszavak ordítása közben egy számla segítségével rájuk rontott. Ők védekezésül kitértek. A magából kivetkőzött nő ekkor elbotlott és beverte az orrát az asztalba.

A társaság ekkor jobbnak látta, ha fizet és elmegy. A tömegben viszont, a fizetésül hátrahagyott összeget valami mocskos, tolvaj magyar ellopta! Ekkor támadta meg őket a három külföldi! A szórakozó helyről mikor kiléptek a gaz idegenek rájuk rontottak. Hogy kihasználják a látens rasszizmust, a lappangó fajgyűlöletet, a románul beszélő háromszor szíven és mellkason szúrta magát, a másik a saját veséjébe hátulról szúrt kést, a harmadik ennek láttán fejberúgta magát bosszúból!

A szegény cigányok segíteni akartak, de összezavarodtak. A vért és a hörgő hangokat nem bírták elviselni, ráadásul mert segíteni akartak és a késeket eltávolították, de közben véresek lettek, még azt a téves képet alkották volna a műintézményből kilépőkben, hogy ők a tettesek, ezért jobbnak látták az elvonulást. A kettő azért ment Olaszország felé, mert a milánói egyetemen pont a saját témájukban szerveztek előadásokat a szerveskémia témakörében.

Meg most nem bujkál, hanem a disszertációját írja Svédországban a szénvegyületek stabilitási és kombinációs problémáiról, és nem tud arról, hogy keresik! Hiszen ártatlan! Őket érte támadás!

Gumidomino 2009.02.12. 08:24:51

@kopaszfeketemercis:
akkor most gyorsan ctrl+c mert ezt innen valszeg törlik, és ha mégegyszer le kell írnod ott, ahova szántad, akkor az az egy agysejted is elpuxtul.

staropramen 2009.02.12. 08:30:36

@kopaszfeketemercis
Te amúgy eszednél vagy?Mi lesz veled egész nap , ha már reggel ilyen vagy?
Dőlj le és próbáld meg elviselni az elvonási tüneteket.

betépett felhasználó 2009.02.12. 08:32:16

Kimentem én a kis térre,
Beléptem egy Pennyigére,
Áj-lá-lá-lá…

Pennyigéről,Pennyigére,
Vágyik szívem a sok vízre.
Áj-lá-lá-lá…

hatesz 2009.02.12. 08:43:06

Ezt a rejtett poent: "fogtechnikus" es "De amikor a pénztárhoz kerültem megszívtam a fogam"
ez FONTOS!

Tsabi 2009.02.12. 09:19:08

Lesz ma meg uj poszt? :)

b[ALien] (törölt) 2009.02.12. 09:23:24

@ofélia: hát ennyire nem vagyunk közeli ismeretségben:)

Switcher 2009.02.12. 12:02:57

Azért én egy kicsit védeném a Penny dolgozóit. Aki akár csak egy hetet is dolgozott ott az tudja, hogy minden embertől 3 ember feladatait követelik meg. És ez nem Tesco, ahol a pénztáros beül a kasszába délbe és este kiszáll. És kérdem én, hány műszakvezetőt látni a tescóban, vagy bármelyik láncnál kasszázni. Ez elvileg két külön pozíció, mindenhol, csak a pennynél nem!A Pennyben egy pénztárosnak, műszakvezetőnek a kasszázás mellett még ki kell tölteni jó pár raklap tejterméket-hentesárut, figyelve a szav. időre és persze még a polcos áruk is rájuk várnak. A vezető is csak ezek mellett a feladatok mellett tudja végezni a vezetői feladatait. A kassza mellett mindenki felel még valamelyik sor/polc feltöltöttségéért. Ezért kapkodnak és ingerültek az ott dolgozók. Hisz nekik 8 óra alatt több feladatot kell végrehajtani sokszor párhuzamosan is, és több helyen kell helyt állniuk. Ez embertelen. Tehát senki ne csodálkozzon ezeken a hibákon. És az, hogy a műszakvezető mennyire kedves és segítőkész az szerintem azon múlik, hogyan reklamálunk. Ha bunkók vagyunk ő is az lesz. Ez tuti! Tehát nem kell ennyire ellenségesnek lenni, amikor nem tudjuk, hogy milyenek a körülmények és teljesen tudatlanok vagyunk. Előbb tájékozódj utánna támadj!( elismerem néha szükség van a támadásra, de nem minden áron!)

nick nolte (törölt) 2009.02.12. 12:11:30

és a 8 ronygbó hány ásványvizet vetté??

:D:D

Tipikusbalek 2009.02.12. 12:11:59

@Szűcslaci:Mi a f#sz az a kari? Amikor fenycsi van a szobcsiban, jön a Jézcsi, hozza az ajáncsit? Sötétség, sötétség...

Miért Te sohasem mondtad még, hogy szia amikor találkoztál valakivel. Vagy mindíg az eredeti serverus szót használod?

Szerverusz Lacikám, hogy vagy?

Tipikusbalek 2009.02.12. 12:18:52

@Switcher: Szerintem a postoló is védte a PENNY dolgozóit. A pénztárosnőt aki az igazi bakit csinálta nem is szídta, sőt védte. De azért egy üzletvezető akármilyen elfoglalt is legyen, nem kajával a szájában jön a vevővel tárgyalni, ha hivatják. Ez alapszabály, szerintem.

Breki77 (törölt) 2009.02.12. 12:51:06

Ilyen csóró vagy, hogy a következő hónapban nézed, hogy hová úszott el a pénzed? 8000Ft-ért ilyen cirkuszt.

Switcher 2009.02.12. 14:21:32

Ezt nem is annak szántam, aki védelmébe vette a hibázó dolgozót, hanem azoknak akik azt írják, hogy soha nem vásároltak a pennyben és nem is fognak, de milyen h...e a pénztáros, hova figyel, miért kapkod stb. Csak ezért írtam, hogy kicsit tájékozódjon mielőtt kritizál! Egyébként azt én sem pártolom és nem védem, aki alapból, csak mert a vásárló az vásárló, szóval ezért bunkó, paraszt módon beszél vele.

Switcher 2009.02.12. 14:25:06

És igen az egy nagy hiba még a karácsonyi csúcsban is, hogy nem nézi meg a blokkot a kedves vásárló aztán egy "új évezredben" visszamegy reklamálni. És visszatérek az előbbihez, ilyen csúcsban pláne kapkodnak a pénztárosok is, ahogyan a kedves vásárló is írta, hogy kapkodott, sietett, ezért nem nézte a blokkot. HIBA! Mindkét oldalról!

Tipikusbalek 2009.02.12. 14:52:07

@Breki77: Miért, itt 2 Ft-ért nagyobb cirkuszt csináltak már jópáran.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.12. 19:01:23

@Switcher: Valamint a Pennyben állnak a kasszában és nincs kézi scanner sem. Mindennapi dolog, hogy a kasszás simán kidől és viszik a kórházba :-( Soha nem dolgoznék pennyben.

Switcher 2009.02.12. 20:17:18

@megélhetési sünöző --- (nő) --- Pocsay Ede fan: Igen az ilyen korházas eset nagyon ismerős. Nem is olyan régen volt "szerencsém" egy ilyen esethez.......

islanderman 2009.02.13. 22:53:41

@chevyfan: Egyébként hasonlóan jártam a Lidl-vel és minden vita nélkül visszafizették a vitatott összeget. Van még ilyen is. És ha negatívumokat írunk akkor a pozitívumokat sem rejtsük el.

Switcher 2009.02.14. 10:41:40

@islanderman: Egyet értek! Csak hibázik, aki dolgozik!

Switcher 2009.02.14. 13:57:40

pontosítok.......Csak az hibázhat, aki dolgozik!

angel_84 2009.02.16. 10:34:26

Sziasztok!

Pénztáros vagyok az egyik Penny Market üzletben, ezért szeretném megírni a véleményem ezzel kapcsolatban. Az a bizonyos pénztáros minden valószínűséggel 18-al szorzott és véletlenül nem az egyik palack ásványvizet húzta le, hanem a zsugor oldalán lévő kódot, ugyanis nálunk is van olyan zsugor ami beviszi az egész karton árát.Velem is megesett már, hogy nem vettem észre egy-két ilyen hibát.Az üzletvezetőről hasonló a véleményem, igaz, hogy egy Pennyben az evésre kb 5-10 perce jut az embernek, vagy van olyan nap, hogy még annyi sem!Akkor sem kajával a szájában kellett volna a vevő elé állnia..
A Kedves mélyen tisztelt vásárlóknak pedig azt javasolnám, hogy a blokkot minden esetben nézzék át még ott az üzletben, mert sokkal egyszerűbb helyre hozni a hibát.
A PR fogásról meg annyit, hogy a mi üzletünkben is visszaadtuk volna a pénzt. Nem hiányzik, hogy a vásárlók könyvét kérje az illető, vagy a fogyasztó védelemmel kezdjen el zsarolni.Jobb a békesség.:)

Switcher 2009.02.17. 19:55:04

Van egy dolog, amit nagyon nem értek: Minden vásárló baromira tisztában van a jogaival, de kérdem én, hogy mi van a köteleségével???!!! Nem csak jogaik vannak, hanem kötelességeik is. Pl. köteles az árut kifizetni, köteles nem megetetni a gyereket az üzletben a kasszásnak meg annyit mondani, hogy a gyerek OTTHON reggelizett csokit (mert ugye a gyerek fülig csokis)!és a fél zsemle pedig meg sem kottyan az üzletnek, vagy a megevett banán után nem csak a héját odaadni a pénztárnál, hogy "ja volt egy ilyen is". Nem is beszélve a sok, csokiról, chipsről, kóláról, a 2dl-es üdítőről, ja és a túrórudiról, meg arról a rengeteg mindenről, amivel minden áldott este szembesülünk! Ha összetörnek valamit azonnal elhúzzák a csíkot, ha látjuk és szólunk nekik, akkor Ők ott sem voltak. Ha meg ki akarjuk fizettetni világvége van és elrohannak. Így jártak. Mindent a dolgozók pénztárcája és a bolt kálója sem bír fedezni. Pedig mindenki azt hiszi, hogy egy ekkora láncnak az apró lopások, törések meg sem kottyannak és teljesen felháborodik, ha az eladó rá mer szólni. Mi erre a válasz?:"mit érdekli magát nem a magáé!" De igen!!!! Főleg, ha ez mellé még társul minden nap egy-két társaság aki az üzleteket járja és alig tizen ezrekért lop. Nem kell messzire menni, kb. 2 hete mutatta be a tv, azt a társaságot, akik az áruházláncokat fosztogatták. És az üzlet dolgozói tehetetlenek.

2 éve, amikor elkaptunk két tolvajt, engem is halálosan megfenyegettek. Megígérték, hogy kiírtják a családomat,mert tudják hol lakom és tudják melyik az autóm. A következő héten egy fekete autó hazafelé menet leszorított az útról. Akkor megúsztam. De miért vagyok köteles ezt elviselni? Választhatok, vagy hagyom, hogy kedvére lopjon mindenki és a munkáltatóm a nagy leltárhiányra hivatkozva elveszi a füzetésem egy részét, vagy szembeszálok a tolvajokkal és reménykedem, hogy épp bőrrel megúszom és látom még a családom!
Ezt sokan nem hiszik el, de ez folyik a mai kereskedelemben!!!

Switcher 2009.02.17. 19:56:41

Hozzáteszem nem utálom a vásárlókat!!!!
Csak már nem bízom szinte senkiben!

Kockacukor 2009.02.18. 21:54:04

@Switcher: Hát ha a füzetésed(sic!) elveszik, megérdemled. Meg ha a rudimaffia hetes BMW-je leszorít, azt is. Nem tudom amúgy, ezek a nagyboltok is levonják a pénztárosok/árucipelők fizetéséből a leltárhiányt? Mert ha nem, akkor meg pofa be, tényleg hungaricum, hogy minden szaros közlegény cégtulajnak érzi magát, amikor a céget kritika (neadjisten kár) éri.
Ellenkező esetben elnézést kérek.
A zsugor azt jelenti, hogy a zsugorfóliát rábasszák a palackokra, majd mikor az "kihűl", összemegy, így fogva a össze a pakkot.

twinport 2009.02.22. 22:35:16

@Kockacukor: Sajnos te egy tipikus fafejű vásárló vagy!!

Switcher 2009.02.23. 18:55:48

@Kockacukor: Szia. Igen sajnos levonják a fizetésemből, ha leltárhiány van. És úgy gondolom teljesen mindegy, hogy közlegény sorban vagy vezető beosztásban vagy, minden pozícióban meglékelik a pénztárcádat. És nálunk nincs egyáltalán dolgozói lopás. Ebben biztos vagyok, nálunk a "kedves vásárlók" lopnak, ha nyugdíjasok akkor azért, ha gyerekkel vannak akkor azért. A tegnapi nap eredménye közel -30.000ft értékű milka csoki. És csak két ......kölyök volt.
süti beállítások módosítása