Gábor mindent megtett, amit a Pannon ajánlott neki. Utalt, faxolt, telefonált, levelezett, de a szolgáltatótól pontos tájékoztatás helyett csak híváskorlátozást kapott. Szerinte az ügyfélszolgálat hibájából nem tudja használni a telefonját, ezért perelni fog.
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Az Önök kollegáinak útmutatása szerint befizettem múlt pénteken (február 20.-a) összesen több, mint 100 000 Ft-ot. Egyetlen kollegájuk sem említette, hogy bármiféle lehetõsége lenne bármiféle híváskorlátozás életbe léptetésénék, amit én sem feltételeztem természetesen, hiszen pontosan az Önök által javasolt, elõírt és megkövetelt módon történt minden. Ezek után korlátozták a kimenõ hívásaimat február 23.-án, és a mai napig nem tudom a telefonomat használni.
Ez azért is érint rendkívül kellemetlenül, mert munkámhoz, mint legtöbbeknek szükségem van a telefonálás jogára.
Miután közel háromnegyed órát beszélgettem különbözõ ügyfélszolgálatos kollegáikkal, több variációt is hallottam a korlátozás okára vonatkozóan.
Az elõzményekrõl:
Elõfizetésem van, csoportos beszedési megbízással fizetem a számláimat, mióta csak tehetem, kövezzenek meg, de nem szeretek sem órákat várakozni tömegesen a bemutatótermeikben, és a postát is kerülöm hasonló okokból, amikor csak tehetem.
Február 7 és 19 között külföldön voltam. Mint ilyenkor általában használtam a telefonomat külföldön is. Korábban emlékeim szerint elõfordult már, hogy 150-200 000 Ft-os forgalmat csináltam 1-1 külföldi utamon. Jellemzõen 30 000 forint körül szokott lenni a havi telefonszámlám.
Elsõ "probléma"
Mivel automatiksnak gondoltam a levonásokat, így lehetett, hogy elkerülte a figyelmemet, hogy a karácsonyi idõszak körül 2 számlámat is olyan idõpontban próbálták a bankszámlámra terhelni, amikor azon nem volt megfelelõ fedezet. Valamiért azt feltételeztem, hogy mint más szolgáltatók, újra próbálkoznak a számla ellenértékének a levonásával, ezért is nem fordítottam figyelmet a postai úton küldött csekkjeiknek.
Ferbruár elsõ hetében (kb február 5) kaptam önöktõl sms-t, miszerint számlatartozásom miatt korlátozzák a kimenõ hívásaimat. Akkor beszéltem egy kollegájukkal, és megkérdeztem, lehetséges-e, hgy újra megpróbálják az összegeket a számlámról levonni?
Azt közölte velem, hogy ez természetesen lehetséges, február 20.-án fognak újra próbálkozni. Az idõpontot csak közölte velem, eleszólásom nem volt.
Hazaérkezésem másnapján, február 20.-án megnyugvással vettem tudomásul a bankomtól érkezett 2 sms-t, miszerint Önök levonták a számlámról a 2 összeget, ahogyan kollegájukkal ezt korábban leegyeztettem.
1. kérdés)
Miért nem tudnak automatikusan újra próbálkozni?
Önöknek is érdeke, hiszen csekket postázni bizonyára drágább, mint újból elektronikus tranzakciót indítani, arról nem is beszélve, hogy mivel elõfordul, hogy ugyanazt többször küldik csekken, sokan személyesen fizetik be az elmaradást, ami érthetõen növeli az ügyfelek számát, és a várakozási idõt az ügyfélszolgálatokon.
Második "probléma"
Szintén február 20.-án, a két korábbi számla levonását követõen kaptam Önöktõl 2 db sms-t, miszerint 24 órán belül korlátozzák a kimenõ hívásaimat.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol kiderült, hogy az ÁSZF egy általam eddig ismeretlen, korábban nem alkalmazott pontja szerint mivel az aktuális havi forgalmam meghaladta a 60 000 Forintot, (korábban nem egyszer volt 100e fölött) ezért be kell fizetnem 60 000 Forintot.Kollégájuk elmondása szerint, erre 3 féle lehetõségem volt:
a) személyesen
b) pannonlájn felhasználóval (mivel az nem jár automatikusan, így nekem olyanom nincsen)
c) átutalással
2. kérdés)
Csodálkozom azon, hogy amennyiben Önök jogosan az ÁSZF szerint szeretnének tõlem levonni bizonyos összeget, akkor miért nem vonják le?
Természetesen a banki átutalást választottam, mivel nem lett volna idõm személyesen megjelenni a bemutatóterembe, és a fent leírt módon nem kívántam fél-egy órát várakozni feleslegesen,ha van lehetõség 5 perc alatt elektroniusan elintézni.
Kollegájuk többszöri több perces várakoztatás után közölte velem, hogy a befizetést vissza kell igazolnom.Egy online tranzakciót, feltételeztem, hogy természetesen a XXI. században lehetséges egy e-mail üzenettel visszaigazolni. (csatolt PDF fileban)
Kollegájuk közölte, hogy nem, csakis FAXon (!) lehetséges a visszaigazolás, mivel az e-mailt manipulálni lehet, ezért nyomtassam ki (!!) a bizonylatot az átutalásról, és faxoljam át.Megrökönyödésemnek hangot is adtam, megkérdeztem kollegájuktól:
"Ne haragudjon, ez nem a XXI. század?"
A válasz helyénvaló volt:
"Nem az a fontos, hogy melyik század, hanem, hogy a szolgáltató így kéri"
3. Kérdés)
Miért nem elegendõ egy PDF file elektronikusan való elküldése, egy ugyanabból a gépbõl kinyomtatott (sõt esetleg ki sem nyomtatott) fax mennyiben "megbízhatóbb"?
Természetesen az átutalás megtörtént, a fax pedig megérkezett a kollegájuk által megadott telefonszámra 1 órán belül. (A faxhoz a pdf-file átküldtem e-mailben egy olyan gépre, amelyikben volt faxmodem, és arról került elküldésre, így a fax nem lett kinyomtatva.)
A korlátozás:
Február 23.-án napközben minden elõzmény nélkül korlátozták a kimenõ hívásaimat.
Mivel 20.-án befizettem mindent, és akkor 24 órán belül nem került korlátozás a telefonszámomra, feltételezésem szerint valami más miatt került korlátozás a telefonszámra.
Okok:
2 kollegájukkal is beszéltem ezekután, összesen csaknem háromnegyed órát.
1. variáció
Egyikük azt állította, hogy azért került korlátozás a telefonszámomra, mert
a faxos visszajelzés nem elegendõ az elõleg befizetésérõl, azaz az az alkalmazottjuk, aki a banki átutalást javasolta, nem mondott igazat, amikor azt állította, hogy a faxos visszaigazolás elegendõ.
4. Kérdéscsokor
Hogyha a fax nem elegendõ, akkor miért állította ezt a kollegájuk?
Miért nem hívta fel az alkalmazottjuk a figyelmemet arra, hogy hiába utalok azonnal, MINDENKÉPPEN korlátozás kerül a számomra?
Miért ragaszkodnak a személyes megjelenéshez, hogyha nem képesek olyan bolthálózat mûködtetésére, ahol a legforgalmasabb idõszakokban is lehetséges 15 percen belül ügyet intézni?
2. variáció
Másikuk azt állította, hogy az Önök által megadott 20.-ai idõpontban levont összegek nem érkeztek még be, és mivel valamelyik számla 30 napnál öregebb, ezért a beérkezésig került korlátozás a telefonszámra.
5. Kérdéscsokor
Amennyiben Önök határozzák meg a levonás idõpontját, akkor miért nem kalkulálják bele a pénz megérkezésének idejét? Ha nem képesek erre, miért nem hívják fel az ügyfél figyelmét arra, hogy a máshol természetes újabb levonási próbálkozás után BIZTOSAN korlátozás kerül a telefonszámra?
Panaszaim tehát:
1. Korlátozták a kimenõ hívásaimat, annak ellenére, hogy pontosan az Önök által elõírt módon jártam el, a korlátozást nem vették le akkor sem, amikor erre felhívtam a figyelmüket.
2. Kollegáik nem hívták fel egy ponton sem a figyelmemet arra, hogy hiába teszek úgy, ahogyan õk ezt javasolják, korlátozás fog kerülni a számomra.
3. azon kollégájuk, aki azt állította, hogy a február 20.-ai levonás teljességgel rendben van, nem mondott igazat
4. azon kollégájuk, aki azt állította, hogy a faxos visszaigazolás elegendõ, nem mondott igazat
5. amennyiben 3. és 4. pont bármelyike igaz, úgy panasszal azon ügyfélszolgálatossal szemben szeretnék élni, aki ennek ellenkezõjét állította
6. az ÁSZF megfelelõ pontja feltételezésem szerint egy egyoldalú szerzõdés módosítással kerülhetett be, mivel nem kaptam Önöktõl levelet, amely ne számlalevél lett volna.
Mivel a korlátozás teljesen egyértelmûen az Önök cégének alkalmazottainak köszönhetõen lépett érvénybe a telefonszámomon, felmerülõ többletköltségeimet és bevételkiesésemet érvényesíteni fogom Önökkel szemben, ha kell peres úton.
Természetesen, elõfizetésemet azonnal felmondom, amint a korlátozást megszüntetik, mivel még ahhoz sem hagytak jogot, hogy a számomat szabadon elhordozzam.
Várom válaszukat a panaszaimra, valamint feltett kérdéseimre, tételesen.
Remélem, sikerül felgönygyölíteniük az ügyet a korlátozás valódi okáig.
Üdvözlettel,
Gábor
ui. levelemet CC-ztem az index.hu Tékozló homár blogjának
Yoss 2009.02.26. 10:02:02
Gasztonyi_Ádám 2009.02.26. 10:02:51
szemtanú - alibit nem igazol! 2009.02.26. 10:07:29
Elolvastam. Dühítő.
mbond 2009.02.26. 10:09:22
Na, ez szép volt.
(a postolót még nem lehet basztatni, ugye?
NorbArt 2009.02.26. 10:09:23
Igazi tömör szivatás nincsen manapság???
kicsimancs 2009.02.26. 10:09:42
kicsimancs 2009.02.26. 10:10:42
kukatr 2009.02.26. 10:11:06
amúgy tényleg tökére léphetnének már a monopóliumoknak (najó kartelleknek), mert egyre felháborítóbb méreteket ölt a pofátlanságuk.
maincoon © 2009.02.26. 10:12:35
DonCiccio 2009.02.26. 10:13:16
Egyébként pedig a Pannont már rég be kellett volna zárni én is otthagytam őket 6 éve.
A legrosszabb szolgáltató.
jusztlacika 2009.02.26. 10:14:46
szemig jimmy 2009.02.26. 10:17:51
Pittykapitany 2009.02.26. 10:20:11
Addig jo amig nem autszorszoljak Indiaba az ugyfelszolgalatot. A mi cegunknek ott van helpdeskje na az aztan igazan fajdalmas... :)
Ezert tart itt ez az orszag?
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.02.26. 10:21:12
A Pannon ügyfélszolgálatát az elmúlt évben szétverték, nem az ügyfél, nem a kiszolgálás lett a fontos, hanem a belső statisztika: minél kevesebb idő alatt minél több ügyfél "fogadása" és minél gyorsabb lezárása. Hidd el, aki sokat beszélt veled, megkapja ezért méltó büntetését!
Ha valamit el akarsz intézni, tedd meg személyesen - hiába 21.század, ez itt kis hazánk. Be kell menni olyan helyre, ami nem viszonteladó, hanem saját (Pannon) képviselet. Nem sok ilyen van, az egész országban öt (5)!
Pannonline-t érdemes használni, mert sok mindent nyomon tudsz követni, és intézni is. Ráadásul ingyenes, csak regisztrálni kell.
szemig jimmy 2009.02.26. 10:24:07
Befizetés csak postán.
Mindkettő munkaidőben.
Nálam így megy. Igaz évente se jön össze a 100.000huf telefonon.
Akkor jó főnököm van?
elwood 2009.02.26. 10:25:49
szemig jimmy 2009.02.26. 10:27:30
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.26. 10:29:15
"szükségem van a telefonálás jogára"
1. a telefonálának nincs joga!
2. a jogod megvan hogy telefonálhass.
Píter 2009.02.26. 10:35:29
Szőrgyáros 2009.02.26. 10:36:07
Most komolyan végigolvassam?
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.26. 10:36:08
jesszumpepi (törölt) 2009.02.26. 10:36:32
Újabb kötet a Háború és békéhez?
jesszumpepi (törölt) 2009.02.26. 10:38:04
-Bandi!Nagy baj nincs.Kint van az Index címlapján,hogy sokan utaztak a télen Zanzibárba.
szemig jimmy 2009.02.26. 10:38:06
Ez viszont szíven ütött:"ezért is nem fordítottam figyelmet a postai úton küldött csekkjeiknek."
Pittykapitany 2009.02.26. 10:39:26
Nekem ez az abszolut kedvenc mara.
Legalabbis eddig. :)
staropramen 2009.02.26. 10:39:36
Ezt a posztot sem a Hallgatag Drugics írta.Az már az elején lejött, hogy volt a fickónak rendes tartozása , mert saját bevallása szerint két esetben éppen nem volt a számláján fedezet amikor kellet volna.Az a kitétel, hogy azt hittem újra kérik majd ezért a küldött csekkekre magasról tett, azt jelenti, hogy a szolgáltató legalább 2 hónapig hitelezte kis barátunk havi átlag 30 ezres számláját.
Minden ebből indult ki.
Akkor most mi a fene baja van, hogy szórakoznak vele? Fizetett volna időben.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.26. 10:39:55
1. minek csinál valaki 100E-s számlát ha nincsen pénze kifizetni
2. átutalás kinyomtatása sehol sem elfogadható igazolás az utalás megtörténtére
3. minden szolgáltató többször próbál leszedni pénzt a számláról, de nem végtelenségig, max 2-3 alkalommal.
4. nekem a pannonnal semmi bajom. éves szinten nem fizetek annyit mint ez az ember egy átlag hónapba, pedig sokat telefonálok.
5. tudni kell díjcsomagot választani. ha napi 8 órát használja a telót, akkor nem szóltam, de akkor valami alternatív megoldást kéne keresnie VoIP pl.
elwood 2009.02.26. 10:40:02
"ezért is nem fordítottam figyelmet a postai úton küldött csekkjeiknek."
ez bizony klasszikus
Kardics 2009.02.26. 10:40:28
habcsook 2009.02.26. 10:40:54
1., nem szándékosan nem mondott igazat, hanem ő sem volt ezzel tisztában és a logikusnak tűnő választ válaszolta.
2., tisztában volt vele, de meg volt tiltva neki, hogy ezt így közölje. Hiszen ha mindenképpen korlátozás jár, akkor ki rohanna befizetni a pénzt? Valaki egyáltalán nem fizetné be...
Ebből is látszik, a Pannon túlélésre játszik. Hagyott kiábrándulni egy havi több százezres ügyfelet...
staropramen 2009.02.26. 10:41:14
eszeden vagy kicsi fiú?
jusztlacika 2009.02.26. 10:42:53
BIBIBIBIBI, OLYAN SZÁMLÁT CSINÁLTAM AMIT NEM BÍROK KIFIZETNI GO HOMÁR MAJD Ő ELINTÉZI! HÁT LÓFASZT!
Mi csak a kishomárokon segítünk. aki ennyit telefonálgat, az biztos vállalKOZSÓ, az meg oldja meg maga.
Impega 2009.02.26. 10:44:28
EMBEREK! KORUSBAN:
BOLDOG SZÜÜLII NAAPOOOT!
BOLDOG SZÜÜLII NAAPOOOT!
BOLDOG SZÜÜLII NAAPOOOOT MANCOOOOOON!
BOLDOG SZÜÜLIIIII NAAPOOOOOOOOOT!
TAPS TAPS TAPS!!!!!! PUSZIIIIIIIIIII
Tipikusbalek 2009.02.26. 10:46:20
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.26. 10:47:06
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!
Tsabi 2009.02.26. 10:51:11
Tsabi 2009.02.26. 10:52:21
jusztlacika 2009.02.26. 10:52:52
Majd fossa ki alaposan, mások örömére.
köszönöm, ennyit akartam mondani.
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.26. 10:54:03
staropramen 2009.02.26. 10:54:15
A poszt első mondata helyesen:
"Gábor-miután két hónapig nem fizetett, utána már mindent megtett amit a Pannon ajánlott neki.
Így talán közelebb járunk az igazsághoz.
jusztlacika 2009.02.26. 10:54:21
Én kívánok neked sok kommentmben gazdad ELSŐZŐS BOLDOG SZÜLINAPOT.
inni kéne.
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.26. 10:56:09
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!
elwood 2009.02.26. 10:57:22
Kozika · http://www.k-1.hu 2009.02.26. 10:59:43
Dr Net Elek (törölt) 2009.02.26. 11:00:18
maincoon © 2009.02.26. 11:01:06
@jusztlacika: mit igyunk???
jusztlacika 2009.02.26. 11:02:04
Mindig alaposan teleköködtük szünetben a szendvicsedet.... és figyeltük, ahogy majszolsz... JÓ ÉTVÁGYAT ELWOOD.
A moderátor, néha néha itt van, törölget ennyi. Pont engem? Hm, leszarom, nincs rajtam sapka.
puszi MAINCOONNAK! :D ? szülinapod ez? várj, máshogy kérdezem: Mikor volt az 5 éves érettségi találkozód? :D
Tsabi 2009.02.26. 11:07:01
Tipikusbalek 2009.02.26. 11:08:15
maincoon © 2009.02.26. 11:10:46
megerősítem: volt, de hogy mikor: arról nem kívánok nyilatkozni :D innen a homárról 2-en tudják és ezennel felszólítom őket, hogy nem járulok hozzá a közléséhez! :DDD
staropramen 2009.02.26. 11:14:10
érezhetően jön a tavasz, a posztolóknak egyre természetközelibb a szókincse
Táblaerdő, kérdéscsokor....
jusztlacika 2009.02.26. 11:14:14
kapunk pontos adatot, vagy tippelgessek még? :D
VÉRGETZI JUSZTLACI
jusztlacika 2009.02.26. 11:16:02
SZINESTÉVÉ KORSZAK ELŐTTI?
maincoon © 2009.02.26. 11:16:49
Almatlan Jozsi 2009.02.26. 11:19:18
150-200 e Ft telefonra 1-1 kulfoldi utjan.
Van meg kerdes?
(Amugy nemcsak sikeres de meg igaza is van)
Segitseg, jusztlacika telefingja a homart!!!!
LouiS 2009.02.26. 11:19:54
betépett felhasználó 2009.02.26. 11:21:05
nincs minoseg, kompenzaljuk mennyiseggel?
jusztlacika 2009.02.26. 11:22:17
a filmek a moziban hangosfilmek voltak? vagy zongorista verta a gépet a jobb oldalon? :D
Almatlan Jozsi 2009.02.26. 11:22:45
Ez szerintem meg jobb:
"Kollegáik nem hívták fel egy ponton sem a figyelmemet arra, hogy hiába teszek úgy, ahogyan õk ezt javasolják, korlátozás fog kerülni a számomra."
Ha jusztlacika sokat spammel, korlatozas fog kerulni a szamara es akkor megismerjuk jusztlacika_2-t
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.26. 11:24:15
nyúzott arcú lány 2009.02.26. 11:25:33
20-án és 23-án. Pont nélkül. (Tehát nem 23.-án) Ránézésre is csúnya. Nem bántja a szemedet?
maincoon © 2009.02.26. 11:27:01
amúgy miről szól a poszt? érdemes elolvasni? meg fogom érteni ha netalán elolvasom?
nyúzott arcú lány 2009.02.26. 11:27:34
jusztlacika 2009.02.26. 11:28:59
elwood 2009.02.26. 11:29:16
szülinapodra egy kérdéscsokrot tudunk prezentálni
nyúzott arcú lány 2009.02.26. 11:29:49
vape 2009.02.26. 11:29:59
Egy üzletember viszont legalább hivatalos levelet tanuljon már meg írni!
A helyesírási hibáktól és a mondatok tagolásától most eltekintek. Viszont:
"Elõfizetésem van, csoportos beszedési megbízással fizetem a számláimat, mióta csak tehetem, kövezzenek meg, de nem szeretek sem órákat várakozni tömegesen a bemutatótermeikben, és a postát is kerülöm hasonló okokból, amikor csak tehetem."
Ez hivatalos stílusban kb. így hangzott volna: "Elõfizetésem van, csoportos beszedési megbízással fizetem a számláimat." Kit érdekel és kinek mi köze van ahhoz, hogy az előfizető miért fizet csoportos beszedéssel?
Az üzletemberi lét egyfajta tudást és viselkedéskultúrát is feltételez(ne), nemcsak egy telefonálós, utazgatós, sok pénzt keresős és elköltős életformát. Szerintem.
Netuddki! 2009.02.26. 11:30:11
Túl hosszú.
Második "probléma"
Az ügyfélnek nem volt eleszólása.
1.kérdés)
Nem lehetett volna rövidebben?
2.kérdés)
Miért nincs az ügyfélnek eleszólása?
3. Kérdéscsokor
Miért nem fizette be a csekkeket?
4. Kérdéscsokor
Talán akkor nem is korlátozták volna le?
Impega 2009.02.26. 11:30:59
Tipikusbalek 2009.02.26. 11:33:00
betépett felhasználó 2009.02.26. 11:33:23
ez hulyeseg, Morze nem igy gondolta es milyen hires lett!
_gabi 2009.02.26. 11:35:44
bowlin.atw.hu/
nincs rajta semmi.. kb
11:40ig megy a számlálás.. :)
szorri, nem csinálok ilyet többet, és köszi
Tipikusbalek 2009.02.26. 11:35:54
Tipikusbalek 2009.02.26. 11:37:48
Tsabi 2009.02.26. 11:38:14
Impega 2009.02.26. 11:39:29
maincoon © 2009.02.26. 11:39:55
@Impega: jó, akkor nem kezdek bele, ugorgyunk :D
Köszi a cicás képeslapot :D
@elwood: @jusztlacika: hát szépek vagytok! lassan nem maincoon-nak, hanem múmiának szólítotok. én meg még azt hittem léteznek igazi lovagok és kérdéscsokor helyett virágcsokrot küldeneka, akár virtuálisan is. :S
betépett felhasználó 2009.02.26. 11:44:25
kelt. az Ur evenek masodik havanak 26(PONT)-ikan.
Tsabi 2009.02.26. 11:45:50
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.26. 11:46:21
@Tsabi: Mondjuk azt ki lehetne kötni a szolgáltatónak, hogy JPG, JPEG formátumot tud fogadni. Ez egyébként teljesen általános.
De miért is én legyek a nagyon rugalmas? Nem a szolgáltatónak kéne lennie rugalmasnak?
Volt biztosítóval már problémám ( a Magyar Posta jóvoltából) ott elküldtem emailben a befizetett csekk másolatát, azonnal jött a visszaigazolás, hogy megkapták a mailt, kb. 2 óra múlva jött a válasz, hogy "köszi, minden ok". Ennek így kellene mindenhol lennie. Mondjuk a Magyar Posta is utalhatta volna határidőre a lóvét, de ez egy másik téma.
elwood 2009.02.26. 11:46:32
léteznek hát, katus + kucsera vagy más is számít :-)
Banxa - Changes 2009.02.26. 11:47:42
Helpdesk "Indiánokkal"(indiaiak) háháhááá, szetm ezt megszivtátok. :)
Pénz beszél 2009.02.26. 11:49:08
Hagyott kiábrándulni egy többszázezres ügyfelet???
Ember, ez a "többszázezres" ügyfél nem fizette ki a számláját!
Secnir 2009.02.26. 11:51:33
mer' én úgy tanultam...
Tsabi 2009.02.26. 11:53:05
Secnir 2009.02.26. 11:53:22
persze. hogyne. manapság már annyira túltelített a felsőoktatás, hogy csak így lehet bejutni az egyetemre.
+1 sün _gabi-nak
maincoon © 2009.02.26. 11:53:29
@Tsabi: ezt hallgasd meg végig, teljesen leépültem: www.youtube.com/watch?v=hi3pbtrqy70
@elwood: azok legalább nem tesznek megjegyzést a koromra, mert nem is tudják, hogy élek...
menjél, játszál egy kicsit a piros buggyddal, hátha lenyugszol :D
Almatlan Jozsi 2009.02.26. 11:54:51
Küldöm mindenkinek aki szereti valamint minden megélhetési offtopikolónak.
Gerolsteiner 2009.02.26. 11:56:15
1: erőfölényével visszaél
2: nem ad megfelelő tájékoztatást
3: szarik a régóta fennálló, a leírás alapján jó hasznot hozó üzleti kapcsolatra
Hurrá torpedó:
1. van pénze, csak az adott időpontban (ami eltért a szokásostól) nem volt fedezet a számlán
2. egy régóta fennáló üzleti kapcsolatban, bagatell tétel esetén (a feleknek ez a százezer Ft valószínűleg az) simán elfogadható a kinyomtatott átutalás
3. a szolgáltató csak egyszer próbálta meg levonni a pénzt
Ne csak olvass, értelmezz is, mielőtt írsz. Tipikusbalek dettó.
Almatlan Jozsi 2009.02.26. 11:56:31
En rakattintottam, de nem jott be semmi, most akkor bena vagyok?
(vagy az IT dolgozik a hatterben)
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 11:57:16
a következők miatt szeretnék vele kontaktálni: annyi havi utazgatás külföldre, amennyi belefér, annyi telefonálgatás amennyi részemről belefér, egy kis shopping (fáking nélkül). ő is azt csinálhat amit akar. de fizesse ki a számláimat. ha nincs fedezet a számláján éppen nem baj, jó lesz később is.
Tsabi 2009.02.26. 12:01:34
Tsabi 2009.02.26. 12:03:43
nyúzott arcú lány 2009.02.26. 12:08:24
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 12:08:50
Amúgy meg, felmész a honlapra és ingyen regisztrálsz.
150-200 000-es telefonszámla, azt a betyár, milyen téren űzöd az ipart, mert lehet beszállnék én is :D (ha szextelefon, inkább mégsem)
Gerolsteiner 2009.02.26. 12:10:55
Ezek után beszélgethetünk arról, hogy ki ugrik át lényeges részeket...
Ami engem irritál, hogy itt a legtöbben sportot csinálnak a posztoló fikázásából, holott a blog igazából fogyasztóvédelmi blog. És aki nem csak olvas, hanem értelmez is, az látja, hogy a posztolónak igaza van, még akkor is, ha ő is hibázott. Alapból úgy gondolom, hogy a több százezer ügyféllel rendelkező szolgáltatónak felkészültebbnek kell lennie az ilyen esetek kezelésére, mint a 10-15 szolgáltatóval ügyféli viszonyban levő magánembernek, és sajnos ebben az esetben sem bizonyosodott be, hogy ez így lenne.
IndaMuncher 2009.02.26. 12:12:27
nyúzott arcú lány 2009.02.26. 12:13:52
Tsabi 2009.02.26. 12:14:29
staropramen 2009.02.26. 12:14:45
A kétszer is hibázott, konkrétan azt jelenti, hogy két hónapban sem volt pénz a számláján amikor kellett volna majd minimum ugyanannyiszor széles ívben hajította ki a csekket amit a pótlásra küldtek, és ugyanennyiszer nem vetett egy kósza pillantást sem a havonta érkező telefonszámlára, amit ugye küldenek rendszeresen akárhogy egyenlíted ki.
A Pannon olyan cég amilyen de ezek után mit vártál?
Símogassa meg kis buksi fejét, mondja el, hogy nem szép amit tesz , vagy mifenét?Esetleg fizesse be Harkányba szaunázni?
maincoon © 2009.02.26. 12:15:11
Gerolsteiner 2009.02.26. 12:15:59
nyúzott arcú lány 2009.02.26. 12:20:08
A Pannon olyan amilyen, de most kivételesen igazuk van szerintem.
Mária 2009.02.26. 12:21:05
olvastam, értelmeztem.
Az én olvasatomban a kedves ügyfél igénybe vette a szolgáltatást, ám nem fizette ki a számláját. Emiatt korlátozták a hívásait.
A kedves ügyfél rendkívül szimpatikus módon próbálja előadni a sikeres üzletembert egyébként, megfeledkezve arról, hogy a sikeres emberek többnyire rendezni szokták a tartozásaikat.
Nem várják meg a sorozatban küldött csekkeket, felszólításokat, SMS-eket.
Régen volt már pannonos poszt a Homáron, csak nem a konkurenciától szóltak hogy kellene csinálni egyet?
:)))
Gerolsteiner 2009.02.26. 12:21:28
A lényeg: a telekommunikációs cég kommunikációs csődje. Lehet, hogy egyszerűbb egy automatizált rendszerben kiküldeni két csekket a következő hónapban, de hatékonyabbnak nem nevezném. Valamelyik ügyfélszolgálatos esetleg elereszthetett volna egy telefont is, hiszen tudják a számát. :)
Ami meg utána zajlott, az botrány. Dezinformáció, hanyagság, arrogancia.
Tsabi 2009.02.26. 12:25:25
Mária 2009.02.26. 12:25:45
OK és most sorold fel azt is, hogy mikor és miben hibázott az ügyfél.
ja... hogy szerinted az szóra sem érdemes, hogy hónapokon át semmit nem tett annak érdekében, hogy kiegyenlítse a százezres tartozását...???
staropramen 2009.02.26. 12:26:45
Azt még kifelejtettem, hogy a saját banki számlakivonatán sem tünt fel, hogy nincs utalva a Pannonnak, illetve a kivonat alján a meghiusult ügyek sorában lévő számok sem voltak gyanúsak.Ha akkora üzletember akkor a könyvelője csapnivaló.
Ennyi elfelejtés kizárólag az Alzheimer Zrt- nél lehetséges.(sic)
Mária 2009.02.26. 12:29:16
:)))
Örülhet a hülye, hogy nem végrehajtót küldtek rá :)
Ha banknak tartozik ugyanennyivel, ugyanilyen hosszú ideig, jön a behajtó, a végrehajtó meg a bárlista :)
Gerolsteiner 2009.02.26. 12:29:34
Tsabi 2009.02.26. 12:29:40
Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.02.26. 12:30:38
Egyébiránt a pannon külön, a számlán kívül is küld levélben írásos értesítőt, ha fedezethiány áll fenn. Ezek szerint az sem tűnt fel?
Gerolsteiner 2009.02.26. 12:33:35
Mária 2009.02.26. 12:36:40
Hagyd már ezt az ostobaságot, hogy egy cég "elveszít egy ügyfelet"...
Szerinted van olyan cég, aki megsirat egy megbízhatatlan, hónapokon keresztül nem fizető ügyfelet, vagy van olyan konkurencia, ami két kézzel kap majd utána, mert pontosan ilyeneket szeretne látni a saját ügyfelei között?
Gerolsteiner 2009.02.26. 12:36:49
Mária 2009.02.26. 12:39:36
Lehet, hogy FOLYAMATOSAN nem volt pénz a számláján.
Gerolsteiner 2009.02.26. 12:40:43
Mária 2009.02.26. 12:43:19
Valószínűleg vannak olyan részletek, amit a posztoló kihagyott és olyanok is, amiket hamisan állított.
Például azt, hogy a "több, mint százezer" Forint a teljes befizetendő összeg volt, amivel rendezete minden addigi tartozását, vagy csak annyi volt, amennyit éppen össze tudott szedni arra az időpontra.
Tsabi 2009.02.26. 12:45:59
Gerolsteiner 2009.02.26. 12:46:19
szemig jimmy 2009.02.26. 12:46:38
elwood 2009.02.26. 12:47:50
ki kell tölteni egy nyolcoldalas kérdőívet: - mit néz meg először egy férfin, van-e tetoválása ... ilyesmi
Tsabi 2009.02.26. 12:48:50
Mária 2009.02.26. 12:51:28
Egy több hónapja húzódó nemfizetési procedúrának vetett véget a szolgáltató azzal, hogy korlátozta a hívásokat.
Mit kellett volna tennie?
Gerolsteiner 2009.02.26. 12:51:54
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.02.26. 12:52:01
Ha nincs felelős, szabadon választott a felelős. Mondjuk nem érdemes rögtön a vezérigazgatót megverni.
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 12:53:35
@elwood: hát ha elküldi, én válaszolok rá:))
szemig jimmy 2009.02.26. 12:53:55
www.gerolsteiner.de/index.php?id=1244
Gerolsteiner 2009.02.26. 12:56:04
Mondjuk megtehette volna, hogy januárban mindenféle cirkusz nélkül levonja az ügyfél számlájáról a pénzt. A következő számlához meg hozzácsapja a késedelmi kamatot.
anarch 2009.02.26. 12:57:00
Ez a 60e Ft-os hóközi díjleemelés már volt a homáron többször is, minden szolgáltatónál van hasonló összegnél. Igazából azt nem értem, hogy előtte, amikor 100e fölött fizetett, miért nem csinálták már akkor is így. A másik, hogy ez a 60e-t miért nem próbálják meg sosem leemelni, mindig csak aktív utalással, faxolással és lótúróval megy. Ez így hülyeség...
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 12:57:40
(ez énekelve van)
Almatlan Jozsi 2009.02.26. 12:57:57
De akkor fizesse is be a laptop utan jaro ado 16.5%-at a palkovicsne altal megadott XXXXXXXX XXXXXXXXX szamlaszamra.
Rajmond 2009.02.26. 12:59:22
2.pont: A posztíró bekaphatja a faszomat mert idegesítő a stílusa és még világgá is kürtöli hogy mekkora lúzer.
3.pont: most iszok egy kávét...
szemig jimmy 2009.02.26. 13:02:10
Gerolsteiner 2009.02.26. 13:03:11
Rajmond 2009.02.26. 13:04:36
Tsabi 2009.02.26. 13:05:01
Mária 2009.02.26. 13:05:26
Levonhatta volna, feltéve, hogy volt pénz a számlán. Szerintem jó eséllyel nem volt rajta a megfelelő összeg.
Te tényleg nem akarod látni a posztoló saját felelősségét a történetben?
Mégis, szerinted ELSŐSORBAN ki a felelős azért, hogy a posztoló számlái időben be legyenek fizetve?
Szerinted???
Ma a telós cégről olvashattunk panaszt.
Lúzerkám holnap a vízdíjat nem fogja befizetni, írat helyette egy posztot a Homáron.
Holnapután a gázszámlával lesznek gondjai... irány a Homár!
Jövő héten az áramot fogják lekapcsolni nála... olvashatjuk majd a történetet a Homáron :)))
maincoon © 2009.02.26. 13:07:47
szemig jimmy 2009.02.26. 13:08:02
most öblítőben nyomulok, csak megszerettem ezt a nevet
maincoon © 2009.02.26. 13:08:53
szemig jimmy 2009.02.26. 13:10:05
de májgeriberi-vel egy kicsit megtévedtem a héten, azóta óvatosabb vagyok
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 13:10:50
a megoldás: indafax
ha már homározol, ezt illene tudni
maincoon © 2009.02.26. 13:13:32
@mamapicilánya/mpl: nagyon szép hangod van. képzed valahol? ;)
Loree 2009.02.26. 13:13:44
Épelméjű ember amúgy nem beszél ennyit, sikeres üzletember meg szerintem végképp nem lyukat próbál beszélni a másik hasába (bár én nem vagyok sikeres üzletember, szóval ez nem biztos.)
@maincoon: BOLDOG 50. SZÜLETÉSNAPOT! ;)
jusztlacika 2009.02.26. 13:14:18
háde!
Tsabi 2009.02.26. 13:14:44
lolperec 2009.02.26. 13:15:12
helyre állt hát a lelki békém :D
remélem elhordozás után rájön, hogy másik szolgáltatónál is ugyanúgy elkenik a száját, ha nem fizet..
ellenben még jobban mint a pannonnál.. :)
a pereskedéshez meg sok sikert, a szolgáltatók olyan szinten védve vannak az ÁSZF által, hogy bexarsz.. :D
de semmi gond, jáccuk a mérges kis magyart..
jaés remélem a vodához mész, aztán majd anyázol, hogy a felét sem érted annak amit a vonal másik végén beszélnek.. mert megérdemled.. :D
jusztlacika 2009.02.26. 13:15:30
Loree 2009.02.26. 13:16:07
Szűcslaci 2009.02.26. 13:17:46
1. az meg is van, csak telefonod nincs.
2. A szolgáltatónak meg a befizetésre van szüksége
3. Hihetetlen már, hogy ilyen faszságokat kitesz a Homár - talán nem történik már igazságtalanság mostanában?
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 13:18:52
szemig jimmy 2009.02.26. 13:19:00
@lolperec:
:DDDDDD
jusztlacika 2009.02.26. 13:20:41
egymás után 2 szer ütöttem le, gyerek visszaír, hogy most akkor mi legyen? visszaírtam neki, hogy 1 kell. (megjegyzem ugyanaz a fotó, ugyanolyan árakkal kirakva. ezért hittem azt, hogy az előző "leütésem" sikertelen volt. :P SÜNT AKAROK SZARNI! GRAT!
Gyerek írt, hogy ok, egyiket csak. nem kell mindkettőt megvennem! :D
Szűcslaci 2009.02.26. 13:21:40
Te ne balekdettózz itt, bakker!
Mi az, hogy volt pénze, de pont mégse?
Ha nincs pénze, nem ül be az étterembe, nem vesz szirt-szart, miegyéb. Nehéz ezt felfogni? Elfogadni? A csekket meg kikúrja a kukába. Ez felelős állampolgári hozzáállás.
Rajmond 2009.02.26. 13:22:37
szemig jimmy 2009.02.26. 13:23:27
lolperec 2009.02.26. 13:23:29
májgeriberi 2009.02.26. 13:24:18
Asszem ma hisztis napom van.
maincoon © 2009.02.26. 13:24:50
@mamapicilánya/mpl: szuper, hát vannak még szerencsés emberek! :D
EÖ (törölt) 2009.02.26. 13:24:55
májgeriberi 2009.02.26. 13:25:26
jusztlacika 2009.02.26. 13:27:56
jaja heppiend, és nem kia!
jusztlacika 2009.02.26. 13:28:58
Gerolsteiner 2009.02.26. 13:29:31
No még egyszer, utoljára (lassan mondom): a posztoló nyilvánvalóan hibázott. Ezt el is ismerte. Errare humanum est. A gond az, hogy miután a hibáját elismerte a szolgáltató felé, és kifejezte együttműködési készségét, a szolgáltató nem igazán törekedett a konfliktusmentes megoldásra, ami mellesleg saját jól felfogott érdeke is lenne.
Tehát: az ügyfél nem akarta becsapni a szolgáltatót, akinek nem származott anyagi hátránya a történetből. A Pannon viszont félretájékoztatott, nem korrektül járt el, és akár kárt is okozhat az ügyfélnek. Így elvesztett egy ügyfelet, akin eddig meglehetősen sokat keresett. Plusz a negatív reklám itt a homáron.
A posztoló által leírtakból ez következik. Ha valamit valótlanul állított, arra a Pannon reagálhat, ha akar. Hogy egy kis személyeskedést is belevigyek: az olyan megalapozottsággal bíró kijelentések, mint "Lúzerkám holnap a vízdíjat nem fogja befizetni, írat helyette egy posztot a Homáron" légből kapottak, vagy akár becsületsértőnek is nevezhetők.
maincoon © 2009.02.26. 13:29:33
szemig jimmy 2009.02.26. 13:30:03
_gabi meg felvételizik.
maincoon 70 éves
a többiek vateráznak
Mária 2009.02.26. 13:31:49
Lehet, hogy nem az együttműködési készséget kellett volna kifejezni, hanem fizetni kellett volna?
:)))
szemig jimmy 2009.02.26. 13:31:55
De nem akarom megbántani. Kicsit donkihótésra vette a dolgot.
Rajmond 2009.02.26. 13:32:52
májgeriberi 2009.02.26. 13:33:16
Mária 2009.02.26. 13:34:02
Mostantól rettegek, hátha a posztoló engem is perelni akar majd :D
Lehet hogy megúszom a pert, ha kifejezem az együttműködési készségemet?
XD
staropramen 2009.02.26. 13:35:36
a posztoló házhoz jött a pofonokért, megkapta.
Pósalaki bácsi is azt üzeni, hogy UGORGYUNK, és velem együtt boldog szülinapot kíván Maincoon-nak.Azt mondja az öreg, hogy nem a kor a fontos, hanem a szív.Na
Rajmond 2009.02.26. 13:36:30
májgeriberi 2009.02.26. 13:36:45
staropramen 2009.02.26. 13:37:25
remélem a rettegéstől nem szorult ökölbe a talpad?
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.26. 13:38:02
májgeriberi 2009.02.26. 13:38:02
Timsel 2009.02.26. 13:38:12
1.: Az hogy az ügyfélszolgálatosok tudják az ügyfelek telefonszámát, nem jelenti azt, hogy nekünk KELL a nyakukra járnunk, hogy lécci, fizessé. Ha nem fizeted be a villanyszámlád, felhívnak? Nem, kikapcsolják a villanyt!
2. Nem tudom, hogy a Pannonnál hogyan működik, hogyha első körben kiküldték a csoportos beszedési megbízást, s nem volt fedezet, akkor ténylegesen nincs másik kör, hanem az ügyfélnek kell felhívnia, hogy vonjátok már le (én ezt megkérdőjelezném, bár ki tudja, minden szolgáltatónál másképp működik). Viszont! Ha (ahogy ti is írtátok) decembereben már 2 elmaradt számla volt, amit nem tudtak levonni, akkor csodálom, hogy nem januárban korlátozták a kimenő hívásait! És szerintem nem mindig az ügyfélszolgálatos a hibás, hiszen ahogy írta az ügyfél, tisztában volt vele, hogy nem vonták le, várta, h akkor később történjen meg....de mire??? Egy telefont nem tudott volna ereszteni, hogy hello pannon ti másodszorra is próbálkoztok, vagy akkor én utaljam utólag? Egy telefon! SMS értesítés ment, csekk ment és az ügyfél ült a babérjain. Igen, tudom, hogy sajnos az ügyfélszolgálaton téves infok is elhagyják a szánkat, de ez többek között a belső kommunikáciból (ill hiányából) fakad. Persze vannak hülye ügyfélszolgálatosok is.
Egy szó, mint száz, szerintem ha valaki a többszörös felszólítások ellenére sem (holott tisztában van az elmaradásával) tesz azért, hogy kiegyenlítse a számláját, csak arra az SMS-re, hogy holnap tiltani fogunk, az meg is érdemli. Nem az ügyfélszolgálatosokat vagy a szolgáltatókat vagyok hivatott védeni, de sajnos van rálátásom ezekre a folyamatokra. Jah, és mi az, hogyha 2-3 hónapig nem fizetett, várhattak volna még 1-2 napig? Mire van a fizetési határidő?
Csak ennyit szerettem volna....
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.26. 13:40:10
EDEEDE EDEEDE EDEEDE
EDE EDE EDE EDE
EDE EDE EDE EDE
EDEEDE EDE EDE EDEEDE
EDE EDE EDE EDE
EDE EDE EDE EDE
EDEEDE EDEEDE EDEEDE
elwood 2009.02.26. 13:40:14
a piros buggyt nem is értettem, nem én vagyok az iwiw-en, de majd megnézem ki lopja ezt az egyedi azonosítót
haragról szó sem lehet
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 13:40:19
jobb sarokban: Mária
bal sarokban: Gerolsteiner
a mérkőzést vezeti: tudjukki
pontozóbírók: mindenki más
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.26. 13:42:02
EDEEDE EDEEDE EDEEDE
EDE EDE EDE EDE
EDE EDE EDE EDE
EDEEDE EDE EDE EDEEDE
EDE EDE EDE EDE
EDE EDE EDE EDE
EDEEDE EDEEDE EDEEDE
Gerolsteiner 2009.02.26. 13:42:23
Hadd próbáljam meg egy analógiával érzékeltetni, mi történt, bár elég nehéz feladat:
Józsi havonta elmegy az üzleti partnereivel az étterembe vacsorázni, jó sokat fizet, mindig hitelkártyával. Így folyik ez több éven át. Egyszer viszont a vendéglős nem kapja meg az ellenértéket a banktól. Küld egy levelet Józsinak, hogy bocs, de nem kaptam meg a pénzt. Józsi nem reagál. A vendéglős erre telefonon is felhívja (mert már régen ismeri, megvan a száma). Józsi elnézést kér, és miután utána nézett, megkéri a vendéglőst, hogy majd legközelebb vonják le a hitelkártyáról az összeget még egyszer. A vendéglős ebbe belemegy. A következő alkalommal viszont, mikor Józsi megjelenenik a vendéglőben, a vendéglős megismétli a múltkori tranzakciót, majd páros lábbal kirúgja Józsit és vendégeit, mondván, hogy addig nem kap vasorát, amíg a pénz meg nem érkezik. Józsi megszégyenül az üzleti partnerei előtt, cserébe soha többé nem megy az étterembe. Jól járt a vendéglős?
maincoon © 2009.02.26. 13:43:46
@Rajmond: nem csak Ede miatt, már én is perelni szándékozom ;)
@staropramen: üdv neked és pósalaki bácsinak
@májgeriberi: ja, véresen komoly :D
@Hurrá Torpedó: holnap reggelre saccolom a torkos csütörtökös posztot :S
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.26. 13:44:21
Rajmond 2009.02.26. 13:45:45
Már csak az igazságos Mátyást hiányolom
maincoon © 2009.02.26. 13:46:46
májgeriberi 2009.02.26. 13:47:58
szemig jimmy 2009.02.26. 13:50:35
SMS-t nem kaptam róla.
A padon alig volt hely. Most alig bírok mozdulni. Már négy oldalnál tartok a részletekkel, nemsokára beküldöm.
@maincoon ♀: én csak hozzáadtam az áfát a 60-hoz. :D De most bocsánatot kérek!
staropramen 2009.02.26. 13:50:38
Gerolsteiner 2009.02.26. 13:51:07
Gerolsteiner 2009.02.26. 13:52:09
Mária 2009.02.26. 13:52:15
Most egy olyat is kérünk, amihez vízszintesbe kell dönteni a monitort, hogy el lehessen olvasni :)))
maincoon © 2009.02.26. 13:54:53
@májgeriberi: majdnem kiugrasztottad a nyulat a bokorból. le akartam reagálni a "mégegyszer ennyit" kívánságodat. és honnan gondolod, hogy az elég lesz vagy esetleg nem sok?
Pittykapitany 2009.02.26. 13:55:00
Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.02.26. 13:55:47
"Tisztelt Ügyfelünk!
Sajnálattal tapasztaltuk, hogy nyilvántartásunk szerint mobiltelefon-számláját a mai napig nem egyenlítette ki:
[blabla]
Abban az esetben, ha a fizetési határidő elkerülte volna figyelmét, a következő módok bármelyikén kiegyenlítheti lejárt számláját:
* a számlához tartozó postai készpénzfizetési csekken,
* belföldi postautalványon,
* banki átutalással,
* személyesen bemutatótermeinkben, és Pannon Partner üzleteinkben.
(Ha belföldi postautalványon vagy banki átutalással fizet, kérjük, tüntesse fel a megbízáson telefonszámlája számlaszámát!)
Kérjük, hogy a fizetési határidő lejártát követő 30. naptári napig a fenti összeget fizesse be, és ennek igazolását (postai csekk vagy a banki terhelési bizonylat másolata) juttassa el hozzánk.
Ezt személyesen bemutatótermeink valamelyikében, illetve faxon a 06 1 464 6130-as számon teheti meg.
Amennyiben a fent jelzett időpontig a számla/ számlák kiegyenlítése és annak / azok igazolása nem történik meg, illetve a Pannonnal szemben bármilyen további, lejárt tartozása van, úgy az Altalános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint a kimenő hívásait valamennyi lejárt fizetési határidejű számla kiegyenlítésének felénk történő igazolásáig korlátozzuk, valamint az előfizetői szerződését az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény alapján megszüntethetjük.
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben Ön valamennyi lejárt fizetési határidejű számláját a híváskorlátozás aktiválása és a felmondási idő lejárata közti időszakban egyenlíti ki, úgy a Pannon GSM Zrt.- hatályos Díjszabásának értelmében - a korlátozás feloldásáért a mindenkori hatályos ÁSZF-ben, illetve Díjszabásában meghatározott egyszeri díjat érvényesít. (A díj mobiltelefonszámonként értendő, és a híváskorlátozás megszüntetését követő mobiltelefon-számlán jelenik meg.)
Ha a fenti összeget időközben már kiegyenlítette, kérjük, tekintse levelünket tárgytalannak. Bízunk a további sikeres és problémamentes együttműködésben!"
Ennyi, feketén-fehéren. Nekem nem telefonáltak és nem esemeseztek, mert anno e levél kézhezvételét követően kiegyenlítettem a tartozást.
Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.02.26. 13:57:07
-Fordítson nagyobb figyelmet a számlafizetésre
-Használjon két telefont két előfizetéssel. Mert beszarhat mondjuk a sim kártya is és szerintem azt sem 10 perc alatt pótolják...
Pittykapitany 2009.02.26. 14:04:18
Ennek ellenere nyilvan tovabbra is helyes vedeni a: "kocsog Pannon nem hitelez nekem 3 honapig pedig sikeres sokat utazo es sokat beszelo vallakozo vagyok" hozzaallast. :)
szemig jimmy 2009.02.26. 14:05:18
Bamba Barack 2009.02.26. 14:06:31
májgeriberi 2009.02.26. 14:07:24
de ha már itt tartunk akkor mi az a szám? (ha nem vagyok túl vindisgréc?)
Gerolsteiner 2009.02.26. 14:07:56
Ami viszont érdekes, hogy az ÁSZF-ben egyáltalán nem említik kifejezetten a csoportos beszedési megbízás lehetőségét, legfeljebb implicite, "a Szolgáltató által elfogadott egyéb fizetési módként" Szerintem nem ártana nevesíteni ezt a fizetési formát is, illetve szabályozni, hogy fedezethiány esetén mi történik, megkísérlik-e mégegyszer a levonást (szerintem ez lenne a normális)
lsd73 2009.02.26. 14:08:32
Azér 36 évesen csak nem kéne elhalni ugye?
mesegomba 2009.02.26. 14:11:22
Ráadásul milyen szimpatikus stílusban írja le, ennél jobban nem is tehette volna magát nevetségessé! Jól tette, hogy ide is elküldte, be cc-zte, hogy az ő szavaival éljek, legalább tömegesen röhöghetünk rajta. Nem tudom mit kellett ennyit mellébeszélni, meg cifrázni, a lényegen akkor sem változtat, hogy NEM FIZETETT 3 DB HÓNAPIG számlát, viszont a száját meg jártatta! NÉzzen már magába egy kicsit.
Meg az ,hogy a csekkeket kidobta, külön gratulálok!
Lúzer! :D
döm-dö-döm 2009.02.26. 14:14:08
én mindent neten utalok, ami nem csoportossal megy - inőnként ez sem nagy élmény, közelít a postás sorbanálláshoz
maincoon © 2009.02.26. 14:17:22
@májgeriberi: pontosan ne kérdezd légyszi, de annyit, hogy az egyik legszebb kort élem éppen. szerencsére van több időszak az életben ilyen, úgyhogy nem árultam el magam nagyon. :D
@lsd73: 18+18-ra gondoltál, értem én :D
szemig jimmy 2009.02.26. 14:19:43
májgeriberi 2009.02.26. 14:20:45
szemig jimmy 2009.02.26. 14:22:19
Akkor vagy zöld, vagy fekete...
Gerolsteiner 2009.02.26. 14:23:03
Úgy látszik nem volt sikeres a jegyzetelés: KÉT SZÁMLA MARADT KIFIZETETLEN, KÉT HÓNAPIG
lsd73 2009.02.26. 14:23:09
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 14:24:22
az erről szóló elektronikus levél már ott van az igazgatónéni postafiókjában, de igazgatónéninek még tart az órája
térdre imához
fél óra múlva kiderül
ha mégsem történne meg ez a dolog, Tündérmackó végtelenül szomorú lesz, és én azt nem szeretem
szemig jimmy 2009.02.26. 14:25:14
pannonpannon
pannonpannon
ha ez nem Tamás akkor kicsoda?
szemig jimmy 2009.02.26. 14:26:24
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 14:27:32
Mindenesetre akkor sincs igazad, mert lehet a vendéglő sem nézné el Józsinak, aki ugyan törzsvendég és sokszor evett itt, hogy ugyan null koma Jozef, nem gáz, hogy már több, mint százezer forinttal tartozol. Egyél csak nyugodtan, tömjed a hidroglóbusz fejedet, majd jön Tömör professzor és összetépi a csekket.
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 14:27:53
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 14:29:33
Szurkolunk Tündérmackónak!!!!!
Szinte érezni ahogy a kis mancsocskáimmal az ég felé nyúlok nem?
Gerolsteiner 2009.02.26. 14:31:50
szemig jimmy 2009.02.26. 14:34:30
lsd73 2009.02.26. 14:34:56
IndaMuncher 2009.02.26. 14:36:21
Ha kapok ilyen levelet, mellékelnek hozzá egy csekket is nem? Bár nem tudom, hogy ez szolgáltatófüggő-e, vagy csak én láttam túl kevés ilyet....
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 14:36:26
Gerolsteiner 2009.02.26. 14:41:37
De ha már ennyire ráérek, miért ne...
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 14:41:51
Miért mondták volna? Nem kérdezte :)
lsd73 2009.02.26. 14:45:36
Mária 2009.02.26. 14:46:37
Te még mindig nem érted, hogy NEM volt pénz a számlán.
Azért küldtek csekket.
Meg felszólító levelet.
Ami mind ment a kukába.
szemig jimmy 2009.02.26. 14:48:38
kadaj01 2009.02.26. 14:49:21
Tegye fel a kezét, aki tőle vásárolna meg valamilyen szolgáltatást, vagy bármit...
Tsabi 2009.02.26. 14:53:07
Mária 2009.02.26. 14:53:22
Lehet hogy le is kell rajzolnom, mert nem érti...
szemig jimmy 2009.02.26. 14:54:00
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 14:57:01
TündérmacikaTündérmacikaTündérmacika
Emberek, megyünk szaunázni?
szemig jimmy 2009.02.26. 14:57:58
Gerolsteiner 2009.02.26. 14:59:11
Az ügyfél jóhiszemű balfék, a Pannon viszont ebben az esetben a saját maga számára is legszarabb megoldást választja. Hogy ez koncepció, vagy sima töketlenség, nem tudom.
Tehát: A PROBLÉMÁT AZ ÜGYFÉL OKOZTA, de a MEGOLDÁST A PANNON QRTA EL.
Ok, nem fog csődbe menni, ha elmegy tőle az ügyfél, de hát sok kicsi sokra megy...
szemig jimmy 2009.02.26. 15:03:17
Most elfogyott az ötlet,(vagy a szufla) nekikezd táncolni...
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.26. 15:04:38
Marynek3-an lesz szulinapja
nem tudom mit vegyek neki vagy elfelejtsem
Mária 2009.02.26. 15:05:53
Hány százalék esélyt adnál annak, hogy ha a szolgáltató nem tiltotta volna le a hívásokat, a posztoló befizette volna a tartozását?
Mert én, tekintettel arra, hogy hónapokig egy mesze a százas feletti összeggel tartozott, (~100e HUF + 60e HUF + ??? HUF), nulla százalék valószínűségét látom ennek.
A posztoló azt látta, hogy a szolgáltató hónapokig türelmes volt a hülye ügyféllel szemben.
Ebből azt következtette ki, hogy lehet hülyének lenni, sőt, érdemes!
Most meg sír, mert rá kellett jönnie, hogy mégsem.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.26. 15:06:02
isteni finn nok locsolgatjak a lavakovet torcsi nelkul
lsd73 2009.02.26. 15:06:15
májgeriberi 2009.02.26. 15:06:44
lsd73 2009.02.26. 15:07:58
szemig jimmy 2009.02.26. 15:08:40
Mária 2009.02.26. 15:09:37
májgeriberi 2009.02.26. 15:09:46
Mária 2009.02.26. 15:10:37
Francokat van messze. Perceken belül pakolok és viszem a dokihoz a macskát...
szemig jimmy 2009.02.26. 15:10:52
lsd73 2009.02.26. 15:11:05
szemig jimmy 2009.02.26. 15:12:01
Mária 2009.02.26. 15:13:07
Nem, házimacska.
Csajok után mászkált és beleharaptak az arcába.
szemig jimmy 2009.02.26. 15:14:11
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.26. 15:16:44
nekem is jol hangzik azert tartottam meg
torcsi
kari
pari
stb
mainccon
@maincoon ♀:
heppiborszdej
Maria antoanettet csokoltatom
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.26. 15:18:05
nem tudunk
Tamas van benn egy finn sraccal
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.26. 15:19:56
foleg a viragboltos
tudod- Te mibe van?
igaz olcsobb mint egy vacsora
na meg van 5 napom
viszont ha vacsoraZni megyunk en is ehetek
szemig jimmy 2009.02.26. 15:20:33
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 15:21:54
T.mackó az utolsó info szerint tanárt hajkurász, aki hozzáfér az emilhez, mert a többség elhúzott a vérbe. a telefonja mondat közben lemerült (mondjuk ilyeneket szólt: hol a faxban van már egy köcsög írástudó? az egyik kretén aszonta neki, majd holnap megtudja.
és innentől nem tudom.
hát nem fontos ezeknek a teljesítmény??? a dicsőség az iskolának???? a gyerek lelki békéje???? a sikerélmény??????
vagy csak nem akarják megmondani a rossz hírt
megyek ajtótépni.
Scrabantia 2009.02.26. 15:21:58
maincoon © 2009.02.26. 15:29:58
Maria antoanettet csokoltatom"
hát le vagyok törve...
bárkitől, de tőled nem vártam ezt... :O
te is be leszel perelve ;)
szemig jimmy 2009.02.26. 15:31:42
Mikor én egyszer úgy gondoltam hogy az nem is olyan fontos, hát az kemény volt...
Tsabi 2009.02.26. 15:32:17
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 15:33:24
6 pont hiányzott (rohadt szemetek!!). a házunkon félárbócra eresztettük a zászlót. azt mondja, nem szomorú, de sajnálja, hogy menni kell érettségizni emelt szinten.
kicsit szomorkás a hangulatom máma
ja, ápdét a harkányi és az aréna posztban!!! fontosch információk olvashatók
Gerolsteiner 2009.02.26. 15:34:51
maincoon © 2009.02.26. 15:35:37
Mária 2009.02.26. 15:36:12
:(((
ge-za (törölt) 2009.02.26. 15:37:53
Az,hogy a pannon nem tudta két hónapig a saját pénzét használni az nem baj,nagy cég megbírja.De hogy a kedves postolónak nincs telefonáláshoz joga egy-két napig,felháborító.
Sünt Gáborkának,de nem keveset hanem jó sokat!!!!
Mária 2009.02.26. 15:38:21
mókus 2009.02.26. 15:39:36
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.02.26. 15:40:14
Én azt hittem a Pannonnál mínuszba lehet menni :)
Komolyra: persze, az ügyfélszolgálatosnak kellett volna felvilágosítást adni, hogy mi van ill. várható.
Amúgy ezek a banki csoportos megbízások úgy működtek előző cégemnél ami biztosító volt, hogy megpróbáltak egyszer pénzt leszedni
ha nem ment, köv. hónapban megpróbáltak dupla pénzt leszedni
ha az sem ment automatikusan átállt az ügyfél csekkesre és ki is ment a csekk 2hónap+1 nap után 3 havi díjért kuncsorogva.
Azért volt tuti bukta, mert ha egyszer nem volt fedezete az ügyfélnek ÉS limit volt rajta akkor máris jöhetett be az ügyfél vagy küldhetett még egy módosítást / csoportos beszedési megbízást...
ge-za (törölt) 2009.02.26. 15:44:44
Gerolsteiner 2009.02.26. 15:45:53
szemig jimmy 2009.02.26. 15:47:13
@mamapicilánya/mpl: most akkor kienged a talpam...
szemig jimmy 2009.02.26. 15:49:49
Gerolsteiner 2009.02.26. 15:49:58
lsd73 2009.02.26. 15:50:27
Gerolsteiner 2009.02.26. 15:51:05
szemig jimmy 2009.02.26. 15:52:33
lsd73 2009.02.26. 15:52:38
maincoon © 2009.02.26. 15:53:22
lsd73 2009.02.26. 15:55:42
maincoon © 2009.02.26. 15:57:27
a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.26. 15:57:36
index.hu/tudomany/2009/02/26/szombaton_osszegyulnek_a_szkeptikusok/
lsd73 2009.02.26. 15:57:59
Utolsó!
maincoon © 2009.02.26. 15:59:29
lsd73 2009.02.26. 16:01:10
UTOLSÓ!!!!!!!!!
HideousGenius (törölt) 2009.02.26. 16:06:16
Tsabi 2009.02.26. 16:06:53
Gerolsteiner 2009.02.26. 16:15:02
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.26. 16:33:27
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!!!
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 17:12:23
Nyugodjék még mindig békében Barry White.
Aki ezek után, még ide mer szólni, annak nagyon a szemébe nézek!!!! (OMG)
PioDVD 2009.02.26. 18:21:11
"Hány százalék esélyt adnál annak, hogy ha a szolgáltató nem tiltotta volna le a hívásokat, a posztoló befizette volna a tartozását?"
A postoló MÁR befizette a pénzt, ELFAXOLTA az igazolást (ahogyan az ügyfélszolgálatos kérte) és EZUTÁN került sor a híváskorlátozásra.
A postoló egy hülye, amiért nem fizetett, de ha a Pannon azt ígérte (márpedig az ügyfélszolgálatos "a Pannon"t), hogy fizessen, faxoljon és minden rendben, akkor utána jogos a reklamáció.
jesszumpepi (törölt) 2009.02.26. 20:36:23
Hogyne.
Én már annyit kerestem megélhetési kommentelőként,hogy Zanzibárban ÜLÖK a tengerparton a pálmafák alatt koktélt szürcsölgetve.
kismandala 2009.02.26. 20:43:52
kismandala 2009.02.26. 20:45:50
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 21:11:40
Készüljetek, hogy nagyon a szemetekbe nézek, és nem leszek olyan gyengéd, mint Braco. A nézésem annyira fog szúrni, mint a végbélben elakadt sünanya tüskéjének legélesebbik pontja.
És most, egyszer és mindenkorra én vagyok az utolsó, mert csak egy maradhat.
Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.02.26. 21:27:01
CID 2009.02.26. 21:43:14
j311 2009.02.26. 22:22:22
Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.02.26. 23:30:27
Bubu80 2009.02.26. 23:33:59
Először is Boldog Szülinapot Mainconnak!!!
Bubu80 2009.02.26. 23:47:07
Timsel 2009.02.26. 23:56:03
Timsel 2009.02.26. 23:58:28
Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.02.27. 00:12:34
Timsel 2009.02.27. 00:26:17
Timsel 2009.02.27. 00:29:20
kismandala 2009.02.27. 03:03:46
olcso.hu · http://www.olcso.hu/ 2009.02.27. 13:12:58
Gerolsteiner 2009.02.27. 16:00:45
Egyébként ma Magyarországon sajnos tényleg az a helyzet, hogy senki senkiben nem bízhat.
kocsonya 2009.02.27. 17:08:42
A másik lehet, hogy az ügyfélszolgálat nem volt a helyzet magaslatán, de azért nehogy már a Pannon legyen a hibás azért, mert az ügyfél nem akart időben fizetni?
Ebben az esetben az ügyfél meglehetősen sokszor fel lett szólítva, csak ezzel ő nem volt hajlandó foglalkozni.
Első körben, ha a számla nem kerül kiegyenlítésre (csoportosnál), akkor megy egy csekk, aminek van egy fizetési határideje. A határidőt követő napon elindul egy felszólító levél, amit már korábban beírt ide valaki. Ez mivel a postíró szerint 2 havi számlája nem lett kiegyenlítve kétszer megismétlődött, tehát négyszer kapott csak a lejárt számlák miatt értesítést. Ezután biztosan kapott egy számlatartozásos SMS értesítést is!
A 60ezer forintos magas forgalom miatti felszólítás az valószínűleg a külföldön történő telefonálgatás miatt ment ki. Innentől egyszerű számtan az egész, a Pannonnak van egy személy irányába kb 30+30+minimum60ezer (akutális számlára bekért előleg) szumma 120ezer forintos kintlevősége. Mi a biztosíték neki arra, hogy az eddig jólfizető ügyfél ezután is az lesz. Bizalom? A a posztoló a 2 ki nem fizetett számlájával "kikerült a bizalom köréből".
A másik, hogy ha ennyire szereti elektronikus úton intézni a dolgait (szerintem helyesen), akkor igenis tisztában lehetne azzal, hogy ha ő 2009.02.20-án 18:29-kor utal, akkor azt nem fogják teljesíteni 18:30-ra, hanem legkorábban 2009.02.23-én 8:00-kor. Ilyen esetben meg nem kényelmesnek, hanem hatékonynak illene lenni és személyesen befáradni a legközelebbi Pannon üzletbe.
Hanga_ 2009.02.27. 18:39:01
Jelzem a pannonline ingyenes elérhető mindenkinek.
Magas forgalomnál meg pl nem elég ha azt befizeted de minden számládat is rendezned kell ami már lejárt. Különben nincs visszakapcsolás.
Ha csoportossal fizetsz akkor valóban többször próbálkozik a rendszer, de ne te akard már azt is megszabni hogy mikor terhelhetnek rá a JOGOSAN követelt összegért.
Aki csoportossal fizet csak akkor kap számlát ha nem sikerült a terhelés.
Szeretném felhívni a figyelmedet hogy abszolút nem vagy képben mi a különbség a magas forgalmi korlátozás és a nem fizetés miatti korlátozás között ( ha már a nagyközönség elé is kiteszed legalább ennyit , na...)
Szerintem élj a lehetőséggel, pereld őket... belekerül majd több éves számládba de akkor is veszteni fogsz.
És mielőtt reklamálsz vedd kezedbe az ÁSZF-et, hogy TE mit vállaltál amikor aláírtad a szerződést. Bontsál szerződést is, remélem még van hűségnyilatkozatod. :-)
u.i. jahh és gondolj bele, annak az ügyfélszolgálatosnak el kellett viselnie a számon kérő stílusát egy olyannak aki hónapok óta nem fizet de még neki áll feljebb jogtalanul... amellett hogy büntit is fog vsz kapni miattad (lehet jogosan).
Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.02.27. 18:44:51
Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.02.27. 18:47:48
CID 2009.02.27. 21:15:05
Christophofil : Nincs neked olyan ismerősöd a magentánál aki elintézi, hogy az előírások ellenére lekapcsoljanak, ha oda jutsz a tartozásaidban ahol már lekapcsolnak. Egyszerűen kicsit máshogy kezelik az egyedi megállapodással rendelkező ügyfeleket.
A behajtási folyamatok egyébként teljessen autómatikussak, ha jelzi az ügyfél, hogy hajlando fizetni, kiemelik belőle bizonyos időre, max, itt cseszhették el a PGSM dolgozói.
Szerintem max. kimenő hívástiltást és roaming tiltást kaphatott emberkénk. Nem értem mi a faszt akar perelni. Valaki győzze meg, nem tegye, mert rábaszik. Max. kidobnak egy-két ügyfélszolgálatost ( telefonos ) a Pannontól. Bár szerintem füllent egy kicsit emberkénk.
CID 2009.02.27. 21:19:37
kismandala 2009.02.27. 22:52:23
Amugy akinek csoportosa van az is kap számlát, csak nincs hozzá csekk. Ha nem tudják levonni, akkor küldenek egy piros átutalási megbízást, kitöltetlenül asszem, ha arra se reagál küldenek felszólító levelet, és ha arra sem, még egyet. Valamint sms-t is küld a pgsm a sikertelen terhelésről. Hányszor kéne szólni valakinek h nem fizettél bameg???
Egyébként 5-én mi a fenéért nem mászott fel az internetbankjára, és utalta át a lóvét? 2nap és ott van.. ennyi.. valószínűleg sikeres úr mégsem annyira sikeres, és lehet h rohadtul nem volt pénze a számláira, időnyerésnek viszont ez a későbbi terhelés kérés jól jött, hiszen ilyenkor a szolgáltató felfüggeszti a felszólító folyamatot, és addig nem tiltja le.. így is történt.. valószínűleg emberünk nem először nem fizetett rendesen, és nagyon is tisztában volt vele, hogy lehet időt nyerni..
Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.02.28. 00:41:28
kismandala 2009.02.28. 09:45:37
so már előre látom h lesz egy újabb rinyálás a homáron a posztoló részéről.. "többszöri felszólítás után sem fizettem ugyan, de a rohadék ügyfélszolgálatos miatt még a visszaaktiválási díjat is kiterhelték"..
Gerolsteiner 2009.03.04. 17:22:04
Abból indultam ki, amit a posztoló leírt, nem álltam neki feltételezéseket gyártani, mint például te. A posztban az szerepel, hogy nem sokszor szólították fel az ügyfelet, hanem kétszer. Belementek a hibázó ügyfél kérésébe, ergo onnantól az ő térfelükön volt a labda.
Az ügyfél hibázott, de megpróbálta jóvá tenni, ebbe a szolgáltató belement, majd betartott neki. Ha ez szerinted normális, akkor erről ennyit. Mindenesetre a helyedben én inkább csendben maradtam volna.
Hanga_ 2009.03.18. 20:38:17