Tékozló Homár

Híváskorlátozás a hazudós ügyfélszolgálatos miatt?

2009.02.26. 10:00 | ge | 319 komment

Gábor mindent megtett, amit a Pannon ajánlott neki. Utalt, faxolt, telefonált, levelezett, de a szolgáltatótól pontos tájékoztatás helyett csak híváskorlátozást kapott. Szerinte az ügyfélszolgálat hibájából nem tudja használni a telefonját, ezért perelni fog.

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Az Önök kollegáinak útmutatása szerint befizettem múlt pénteken (február 20.-a) összesen több, mint 100 000 Ft-ot. Egyetlen kollegájuk sem említette, hogy bármiféle lehetõsége lenne bármiféle híváskorlátozás életbe léptetésénék, amit én sem feltételeztem természetesen, hiszen pontosan az Önök által javasolt,  elõírt és megkövetelt módon történt minden. Ezek után korlátozták a kimenõ hívásaimat február 23.-án, és a mai napig nem tudom a telefonomat használni.

Ez azért is érint rendkívül kellemetlenül, mert munkámhoz, mint legtöbbeknek szükségem van a telefonálás jogára.

Miután közel háromnegyed órát beszélgettem különbözõ ügyfélszolgálatos kollegáikkal, több variációt is hallottam a korlátozás okára vonatkozóan.



Az elõzményekrõl:
Elõfizetésem van, csoportos beszedési megbízással fizetem a számláimat, mióta csak tehetem, kövezzenek meg, de nem szeretek sem órákat várakozni tömegesen a bemutatótermeikben, és a postát is kerülöm hasonló okokból, amikor csak tehetem.
Február 7 és 19 között külföldön voltam. Mint ilyenkor általában használtam a telefonomat külföldön is. Korábban emlékeim szerint elõfordult már, hogy 150-200 000 Ft-os forgalmat csináltam 1-1 külföldi utamon. Jellemzõen 30 000 forint körül szokott lenni a havi telefonszámlám.

Elsõ "probléma"
Mivel automatiksnak gondoltam a levonásokat, így lehetett, hogy elkerülte a  figyelmemet, hogy a karácsonyi idõszak körül 2 számlámat is olyan idõpontban próbálták a bankszámlámra terhelni, amikor azon nem volt megfelelõ fedezet.  Valamiért azt feltételeztem, hogy mint más szolgáltatók, újra próbálkoznak a számla ellenértékének a levonásával, ezért is nem fordítottam figyelmet a postai úton küldött csekkjeiknek.

Ferbruár elsõ hetében (kb február 5) kaptam önöktõl sms-t, miszerint számlatartozásom miatt korlátozzák a kimenõ hívásaimat. Akkor beszéltem egy kollegájukkal, és megkérdeztem, lehetséges-e, hgy újra megpróbálják az összegeket a számlámról levonni?
Azt közölte velem, hogy ez természetesen lehetséges, február 20.-án fognak  újra próbálkozni. Az idõpontot csak közölte velem, eleszólásom nem volt.

Hazaérkezésem másnapján, február 20.-án megnyugvással vettem tudomásul a bankomtól érkezett 2 sms-t, miszerint Önök levonták a számlámról a 2 összeget, ahogyan  kollegájukkal ezt korábban leegyeztettem.

1. kérdés)
Miért nem tudnak automatikusan újra próbálkozni?
Önöknek is érdeke, hiszen csekket postázni bizonyára drágább, mint újból elektronikus  tranzakciót indítani, arról nem is beszélve, hogy mivel elõfordul, hogy ugyanazt többször  küldik csekken, sokan személyesen fizetik be az elmaradást, ami érthetõen növeli az ügyfelek számát, és a várakozási idõt az ügyfélszolgálatokon.

Második "probléma"
Szintén február 20.-án, a két korábbi számla levonását követõen kaptam Önöktõl 2 db sms-t, miszerint 24 órán belül korlátozzák a kimenõ hívásaimat.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol kiderült, hogy az ÁSZF egy általam eddig ismeretlen, korábban nem alkalmazott pontja szerint mivel az aktuális havi forgalmam meghaladta a 60 000 Forintot, (korábban nem egyszer volt 100e fölött) ezért be kell fizetnem 60 000 Forintot.Kollégájuk elmondása szerint, erre 3 féle lehetõségem volt:
a) személyesen
b) pannonlájn felhasználóval (mivel az nem jár automatikusan, így nekem olyanom nincsen)
c) átutalással

2. kérdés)
Csodálkozom azon, hogy amennyiben Önök jogosan az ÁSZF szerint szeretnének tõlem levonni bizonyos összeget, akkor miért nem vonják le?

Természetesen a banki átutalást választottam, mivel nem lett volna idõm személyesen megjelenni a bemutatóterembe, és a fent leírt módon nem kívántam fél-egy órát várakozni feleslegesen,ha van lehetõség 5 perc alatt elektroniusan elintézni.

Kollegájuk többszöri több perces várakoztatás után közölte velem, hogy a befizetést vissza kell igazolnom.Egy online tranzakciót, feltételeztem, hogy természetesen a XXI. században lehetséges egy e-mail üzenettel visszaigazolni. (csatolt PDF fileban)
Kollegájuk közölte, hogy nem, csakis FAXon (!) lehetséges a visszaigazolás, mivel az e-mailt manipulálni lehet, ezért nyomtassam ki (!!) a bizonylatot az átutalásról, és faxoljam át.Megrökönyödésemnek hangot is adtam, megkérdeztem kollegájuktól:
"Ne haragudjon, ez nem a XXI. század?"
A válasz helyénvaló volt:
"Nem az a fontos, hogy melyik század, hanem, hogy a szolgáltató így kéri"

3. Kérdés)
Miért nem elegendõ egy PDF file elektronikusan való elküldése, egy ugyanabból a gépbõl kinyomtatott (sõt esetleg ki sem nyomtatott) fax mennyiben "megbízhatóbb"?

Természetesen az átutalás megtörtént, a fax pedig megérkezett a kollegájuk által  megadott telefonszámra 1 órán belül. (A faxhoz a pdf-file átküldtem e-mailben egy olyan gépre, amelyikben volt faxmodem, és arról került elküldésre, így a fax nem lett kinyomtatva.)


A korlátozás:
Február 23.-án napközben minden elõzmény nélkül korlátozták a kimenõ hívásaimat.
Mivel 20.-án befizettem mindent, és akkor 24 órán belül nem került korlátozás a telefonszámomra, feltételezésem szerint valami más miatt került korlátozás a telefonszámra.

Okok:
2 kollegájukkal is beszéltem ezekután, összesen csaknem háromnegyed órát.

1. variáció
Egyikük azt állította, hogy azért került korlátozás a telefonszámomra, mert
a faxos visszajelzés nem elegendõ az elõleg befizetésérõl, azaz az az alkalmazottjuk, aki a banki átutalást javasolta, nem mondott igazat, amikor azt állította, hogy a faxos visszaigazolás elegendõ.

4. Kérdéscsokor
Hogyha a fax nem elegendõ, akkor miért állította ezt a kollegájuk?
Miért nem hívta fel az alkalmazottjuk a figyelmemet arra, hogy hiába utalok azonnal, MINDENKÉPPEN korlátozás kerül a számomra?
Miért ragaszkodnak a személyes megjelenéshez, hogyha nem képesek olyan bolthálózat mûködtetésére, ahol a legforgalmasabb idõszakokban is lehetséges 15 percen belül ügyet intézni?

2. variáció
Másikuk azt állította, hogy az Önök által megadott 20.-ai idõpontban levont összegek nem érkeztek még be, és mivel valamelyik számla 30 napnál öregebb, ezért a beérkezésig került korlátozás a telefonszámra.

5. Kérdéscsokor
Amennyiben Önök határozzák meg a levonás idõpontját, akkor miért nem kalkulálják bele a pénz megérkezésének idejét? Ha nem képesek erre, miért nem hívják fel az ügyfél figyelmét arra, hogy a máshol természetes újabb levonási próbálkozás után BIZTOSAN korlátozás kerül a telefonszámra?


Panaszaim tehát:
1. Korlátozták a kimenõ hívásaimat, annak ellenére, hogy pontosan az Önök által elõírt módon jártam el, a korlátozást nem vették le akkor sem, amikor erre felhívtam a figyelmüket.
2. Kollegáik nem hívták fel egy ponton sem a figyelmemet arra, hogy hiába teszek úgy, ahogyan õk ezt javasolják, korlátozás fog kerülni a számomra.
3. azon kollégájuk, aki azt állította, hogy a február 20.-ai levonás teljességgel rendben van, nem mondott igazat
4. azon kollégájuk, aki azt állította, hogy a faxos visszaigazolás elegendõ, nem mondott igazat
5. amennyiben 3. és 4. pont bármelyike igaz, úgy panasszal azon ügyfélszolgálatossal szemben szeretnék élni, aki ennek ellenkezõjét állította
6. az ÁSZF megfelelõ pontja feltételezésem szerint egy egyoldalú szerzõdés módosítással kerülhetett be, mivel nem kaptam Önöktõl levelet, amely ne számlalevél lett volna.

Mivel a korlátozás teljesen egyértelmûen az Önök cégének alkalmazottainak köszönhetõen lépett érvénybe a telefonszámomon, felmerülõ többletköltségeimet és bevételkiesésemet érvényesíteni fogom Önökkel szemben, ha kell peres úton.

Természetesen, elõfizetésemet azonnal felmondom, amint a korlátozást megszüntetik, mivel még ahhoz sem hagytak jogot, hogy a számomat szabadon elhordozzam.

Várom válaszukat a panaszaimra, valamint feltett kérdéseimre, tételesen.
Remélem, sikerül felgönygyölíteniük az ügyet a korlátozás valódi okáig.

Üdvözlettel,

Gábor

ui. levelemet CC-ztem az index.hu Tékozló homár blogjának

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gasztonyi_Ádám 2009.02.26. 10:02:51

Ugorgyunk, torkos csütörtökös posztot a népnek! Ez FONTOS!

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.02.26. 10:07:29

Ilyen már volt! Csak a másik cégnél...
Elolvastam. Dühítő.

mbond 2009.02.26. 10:09:22

"szükségem van a telefonálás jogára."

Na, ez szép volt.

(a postolót még nem lehet basztatni, ugye?

NorbArt 2009.02.26. 10:09:23

Ez pokoli hosszú, és kicsit unalmas írás volt...
Igazi tömör szivatás nincsen manapság???

kicsimancs 2009.02.26. 10:09:42

@jusztlacika: mért nem moderáltak még ki?

kukatr 2009.02.26. 10:11:06

@jusztlacika: gondolj arra, hogy ennyi sün bújik majd ki a seggedből.:))

amúgy tényleg tökére léphetnének már a monopóliumoknak (najó kartelleknek), mert egyre felháborítóbb méreteket ölt a pofátlanságuk.

maincoon © 2009.02.26. 10:12:35

9., a szülinapomon :S

DonCiccio 2009.02.26. 10:13:16

Szétveritek a kommenteket. Igazi értelmes vicc.
Egyébként pedig a Pannont már rég be kellett volna zárni én is otthagytam őket 6 éve.
A legrosszabb szolgáltató.

jusztlacika 2009.02.26. 10:14:46

@kukatr: na! ez milyen diktatórikus elnyomó kizsákmányoló dolog már! Írok 1 millió edét, erre egy mozdulattal kitörlik. SZÉP!

szemig jimmy 2009.02.26. 10:17:51

@maincoon ♀: heppi börzdéj tújú! Na most eleolvasom. Vagy nem kellene?

Pittykapitany 2009.02.26. 10:20:11

Nos hat igen az ugyfelszolgalat sajnos olyan amilyen. Valoszinuleg nem agysebeszek ulnek be oda hallgatni a kedves Ugyfel hasfajasat havi brutto 80ert.

Addig jo amig nem autszorszoljak Indiaba az ugyfelszolgalatot. A mi cegunknek ott van helpdeskje na az aztan igazan fajdalmas... :)

Ezert tart itt ez az orszag?

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.02.26. 10:21:12

Ha igénybe veszek egy szolgáltatást, azért időről időre átnézem, mert ők is fejlődnek (néha vissza, de akkor is), és ha valami olyan születik, akkor váltok rá.

A Pannon ügyfélszolgálatát az elmúlt évben szétverték, nem az ügyfél, nem a kiszolgálás lett a fontos, hanem a belső statisztika: minél kevesebb idő alatt minél több ügyfél "fogadása" és minél gyorsabb lezárása. Hidd el, aki sokat beszélt veled, megkapja ezért méltó büntetését!

Ha valamit el akarsz intézni, tedd meg személyesen - hiába 21.század, ez itt kis hazánk. Be kell menni olyan helyre, ami nem viszonteladó, hanem saját (Pannon) képviselet. Nem sok ilyen van, az egész országban öt (5)!

Pannonline-t érdemes használni, mert sok mindent nyomon tudsz követni, és intézni is. Ráadásul ingyenes, csak regisztrálni kell.

szemig jimmy 2009.02.26. 10:24:07

Elintézés csak személyesen.
Befizetés csak postán.
Mindkettő munkaidőben.
Nálam így megy. Igaz évente se jön össze a 100.000huf telefonon.
Akkor jó főnököm van?

elwood 2009.02.26. 10:25:49

majd kiveszek egy nap szabit és elolvasom

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.26. 10:29:15

imádom az ilyen jófej akarok lenni embereket. poénosan akar írni de fasság lesz belőle.

"szükségem van a telefonálás jogára"

1. a telefonálának nincs joga!
2. a jogod megvan hogy telefonálhass.

Píter 2009.02.26. 10:35:29

Mind3 mobilszolgáltatónál vannak különböző anomáliák, de a PANNON A LEGNAGYOBB S*AR az összes közül. Több évig voltunk ügyfeleik, rengeteg szívás, telefonálgatás, órákig való várakozás, értetlen munkatársak jellemzik a céget. Pont most olvastam hogy több tízezerrel csökkent 1 hónap alatt az ügyfélszámuk, nem csoda!!! A magentával sem egyszerű az élet, de ég és föld a 2 cég között a különbség. A voda meg kb olcsó hús történet... összeségében: pannon egy katasztrófa hely

Szőrgyáros 2009.02.26. 10:36:07

Ezért tart itt ez az ország.


Most komolyan végigolvassam?

rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.26. 10:36:08

elolvastam, de ehhez nemtudok érdemileg hozzászólni.

jesszumpepi (törölt) 2009.02.26. 10:36:32

Híváskorlátozás?

Újabb kötet a Háború és békéhez?

jesszumpepi (törölt) 2009.02.26. 10:38:04

Mondom az uramnak:

-Bandi!Nagy baj nincs.Kint van az Index címlapján,hogy sokan utaztak a télen Zanzibárba.

szemig jimmy 2009.02.26. 10:38:06

amúgy van egy kis KIA-s érzésem. De azért a pannon üf is hozta a formát.
Ez viszont szíven ütött:"ezért is nem fordítottam figyelmet a postai úton küldött csekkjeiknek."

Pittykapitany 2009.02.26. 10:39:26

"azaz az az alkalmazottjuk, aki a banki átutalást javasolta"

Nekem ez az abszolut kedvenc mara.
Legalabbis eddig. :)

staropramen 2009.02.26. 10:39:36

Sztrovacsekek!
Ezt a posztot sem a Hallgatag Drugics írta.Az már az elején lejött, hogy volt a fickónak rendes tartozása , mert saját bevallása szerint két esetben éppen nem volt a számláján fedezet amikor kellet volna.Az a kitétel, hogy azt hittem újra kérik majd ezért a küldött csekkekre magasról tett, azt jelenti, hogy a szolgáltató legalább 2 hónapig hitelezte kis barátunk havi átlag 30 ezres számláját.
Minden ebből indult ki.
Akkor most mi a fene baja van, hogy szórakoznak vele? Fizetett volna időben.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.26. 10:39:55

egyéb észrevételek:

1. minek csinál valaki 100E-s számlát ha nincsen pénze kifizetni

2. átutalás kinyomtatása sehol sem elfogadható igazolás az utalás megtörténtére

3. minden szolgáltató többször próbál leszedni pénzt a számláról, de nem végtelenségig, max 2-3 alkalommal.

4. nekem a pannonnal semmi bajom. éves szinten nem fizetek annyit mint ez az ember egy átlag hónapba, pedig sokat telefonálok.

5. tudni kell díjcsomagot választani. ha napi 8 órát használja a telót, akkor nem szóltam, de akkor valami alternatív megoldást kéne keresnie VoIP pl.

elwood 2009.02.26. 10:40:02

na jó, az első hibáig elolvastam, hogy megalapozottan lehessen a poszter csesztetni:

"ezért is nem fordítottam figyelmet a postai úton küldött csekkjeiknek."

ez bizony klasszikus

habcsook 2009.02.26. 10:40:54

szerintem az ügyfélszolgálatos,
1., nem szándékosan nem mondott igazat, hanem ő sem volt ezzel tisztában és a logikusnak tűnő választ válaszolta.
2., tisztában volt vele, de meg volt tiltva neki, hogy ezt így közölje. Hiszen ha mindenképpen korlátozás jár, akkor ki rohanna befizetni a pénzt? Valaki egyáltalán nem fizetné be...
Ebből is látszik, a Pannon túlélésre játszik. Hagyott kiábrándulni egy havi több százezres ügyfelet...

staropramen 2009.02.26. 10:41:14

@jusztlacika
eszeden vagy kicsi fiú?

jusztlacika 2009.02.26. 10:42:53

Szerintem a postolo azt üzeni:

BIBIBIBIBI, OLYAN SZÁMLÁT CSINÁLTAM AMIT NEM BÍROK KIFIZETNI GO HOMÁR MAJD Ő ELINTÉZI! HÁT LÓFASZT!
Mi csak a kishomárokon segítünk. aki ennyit telefonálgat, az biztos vállalKOZSÓ, az meg oldja meg maga.

Impega 2009.02.26. 10:44:28

@maincoon ♀: SIman elfelejtettem, pedig beirtam a naptaramba is!!!


EMBEREK! KORUSBAN:

BOLDOG SZÜÜLII NAAPOOOT!
BOLDOG SZÜÜLII NAAPOOOT!
BOLDOG SZÜÜLII NAAPOOOOT MANCOOOOOON!
BOLDOG SZÜÜLIIIII NAAPOOOOOOOOOT!


TAPS TAPS TAPS!!!!!! PUSZIIIIIIIIIII

Tipikusbalek 2009.02.26. 10:46:20

Kedves Barátom. Ezt szerintem nagyon elhibáztad. Mármint azt, hogy ilyen formában közzétetted a történetet. 100 000-eket érő üzleti telefonok, a kártyán hivatalosan nincs fedezet, de hirtelen átutalásra már előkerül az összeg. Ha olvassa ezt az APEH-nél valaki.... Vagyonosodási vizsgálatra számíthatsz. Hogy lehet az, hogy külföldi út, drága telefonszámla számla, hivatalosan, amiből a kamatadót vonhatnák meg nincs pénzed? Azért ha elmaradt üzleti hasznot követelsz rajtuk, akkor azért nézd meg előtte, hogy a tavaji évben keletkezett- e egyáltalán annyi összegben számla amennyit most követelsz. De nem vagyok adószakértő, csak ez már messziről laikusként is szemet szúrt!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.26. 10:47:06

@jusztlacika: Érted már biztos, hogy jönni fog a FEKETE AUTÓ!!!!!!!!
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!

Tsabi 2009.02.26. 10:51:11

Elolvastam. Kedves posztolo, az ugyfelszolgalaton kb. a hasonszoruek miatt vannak hosszu sorok, mer egyik se birja 3 mondatban elmondani, hogy mi a baja. Ha nem tudjak levonni a szamladrol a zset, akkor egyreszt nem kotelezo nekik ujra probalkozni, masreszt a nemet vodafonnal kapsz egy smst a hivaskorlatozas kezdetekor, hogy ne csodalkozz. Balkani modszer mi? Neked jogod van telefonalni? Kotelesseged befizetni nincs? A masik meg, megint a balkani vodafon (nemeto.) is csak faxon fogadja el az utalas bizonyitekat. Tudom, elmaradott helyen elek, de kibirom. szanalmas. Kezd az az erzesem lenni, hogy az ilyen hosszu postokat nincs ertelme elolvasni, mert csak ertetlen, diszlexias egyedek nyafognak.

Tsabi 2009.02.26. 10:52:21

Maincoon, boldog szulinapot!

jusztlacika 2009.02.26. 10:52:52

NEM BÍRT KI 20 PERCET! A MODERATOR valami ipari hashajtó kapkodása mellett sok szódával egyen sünit.

Majd fossa ki alaposan, mások örömére.

köszönöm, ennyit akartam mondani.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.26. 10:54:03

@Tsabi: Igazad van, viszont ezt a faxos dolgot nem értem a XXI. században. Szerinted a faxot nem lehet ugyanúgy hamisítani, mint az emailban küldött képfájlt?

staropramen 2009.02.26. 10:54:15

@gabriseszter
A poszt első mondata helyesen:

"Gábor-miután két hónapig nem fizetett, utána már mindent megtett amit a Pannon ajánlott neki.

Így talán közelebb járunk az igazsághoz.

jusztlacika 2009.02.26. 10:54:21

@maincoon ♀:

Én kívánok neked sok kommentmben gazdad ELSŐZŐS BOLDOG SZÜLINAPOT.

inni kéne.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.26. 10:56:09

@maincoon ♀: Boldog szülinapot!!!!!!
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!

elwood 2009.02.26. 10:57:22

jusztlacika, a moderátor csesztetése kevéssé bölcs dolog, az oroszlán bajszát rángatod

Kozika · http://www.k-1.hu 2009.02.26. 10:59:43

a pdf-et kb 2 perccel tovább tart manipulálni... ennyi idő, míg megnyitom az illustratort, és lementem a manipulált pdf-et.

Dr Net Elek (törölt) 2009.02.26. 11:00:18

Most akkor lehet minuszba menni a Pannonnál, vagy mégse?

maincoon © 2009.02.26. 11:01:06

köszönöm a jókívánságokat nektek. mielőtt megkérdeznétek: a 18. :D

@jusztlacika: mit igyunk???

jusztlacika 2009.02.26. 11:02:04

@elwood: erre a hozzásszólásdra inkább nem mondok semmit. Inkább annyit mondanék, hogy az ilyen tanárnéni előtt kijelentem, hogy csak a többiek pisiltek bele Julcsi táskájába én nem mondatért cserébe:

Mindig alaposan teleköködtük szünetben a szendvicsedet.... és figyeltük, ahogy majszolsz... JÓ ÉTVÁGYAT ELWOOD.


A moderátor, néha néha itt van, törölget ennyi. Pont engem? Hm, leszarom, nincs rajtam sapka.

puszi MAINCOONNAK! :D ? szülinapod ez? várj, máshogy kérdezem: Mikor volt az 5 éves érettségi találkozód? :D

Tsabi 2009.02.26. 11:07:01

@Jani haverja: szerintem azert, mert a faxot (legalabbis itt) birosagon is elfogadjak, az emailt meg (egyelore) nem. Szoval pont az ilyen nemfizettembe de nekem jogom van telefonalni emberek miatt, mint a post szerzoje.

Tipikusbalek 2009.02.26. 11:08:15

@maincoon ♀: Boldog születésnapot kívánok kedves MAINCOON!

maincoon © 2009.02.26. 11:10:46

@jusztlacika: "Mikor volt az 5 éves érettségi találkozód?"
megerősítem: volt, de hogy mikor: arról nem kívánok nyilatkozni :D innen a homárról 2-en tudják és ezennel felszólítom őket, hogy nem járulok hozzá a közléséhez! :DDD

staropramen 2009.02.26. 11:14:10

Sztrovacsekek
érezhetően jön a tavasz, a posztolóknak egyre természetközelibb a szókincse
Táblaerdő, kérdéscsokor....

jusztlacika 2009.02.26. 11:14:14

@maincoon ♀: 60 évek eleje?
kapunk pontos adatot, vagy tippelgessek még? :D

VÉRGETZI JUSZTLACI

jusztlacika 2009.02.26. 11:16:02

TIPP 2.

SZINESTÉVÉ KORSZAK ELŐTTI?

maincoon © 2009.02.26. 11:16:49

@jusztlacika: vérig sértettél!!! :O (:D) ne tippelgess tovább, mert kimoderálnak :)

Almatlan Jozsi 2009.02.26. 11:19:18

Na ez egy sikeres ember levele volt.

150-200 e Ft telefonra 1-1 kulfoldi utjan.

Van meg kerdes?

(Amugy nemcsak sikeres de meg igaza is van)

Segitseg, jusztlacika telefingja a homart!!!!

LouiS 2009.02.26. 11:19:54

Szar ügy, de ha jól tudom, akkor a szerződésmódosítást elég a cég honlapján, plusz egy vagy kettő országos napilapban megjelentetni és csókolom. Ez a része támadhatatlan.

betépett felhasználó 2009.02.26. 11:21:05

leutes utan fizet a homar?

nincs minoseg, kompenzaljuk mennyiseggel?

jusztlacika 2009.02.26. 11:22:17

@maincoon ♀:
a filmek a moziban hangosfilmek voltak? vagy zongorista verta a gépet a jobb oldalon? :D

Almatlan Jozsi 2009.02.26. 11:22:45

@elwood:

Ez szerintem meg jobb:

"Kollegáik nem hívták fel egy ponton sem a figyelmemet arra, hogy hiába teszek úgy, ahogyan õk ezt javasolják, korlátozás fog kerülni a számomra."

Ha jusztlacika sokat spammel, korlatozas fog kerulni a szamara es akkor megismerjuk jusztlacika_2-t

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.26. 11:24:15

@Tsabi: Na, ezt a gyakorlatot változtatnám meg nálatok is, meg itt is. Ugyanis tényleg nagyon könnyű mindkettőt hamisítani. A beérkezésre (email) meg lehet tértivevényt kérni, tehát visszaigazol, mint a fax. Konzervatívak a bírók, meg a törvényhozás, meg nem értenek a modern technikához. Nekünk cégesen sincs faxunk pl. már jó régóta.

nyúzott arcú lány 2009.02.26. 11:25:33

Mielőtt ennyit írsz, tanulj meg helyesen írni.
20-án és 23-án. Pont nélkül. (Tehát nem 23.-án) Ránézésre is csúnya. Nem bántja a szemedet?

maincoon © 2009.02.26. 11:27:01

@jusztlacika: nem engedem magam kifaggatni :D

amúgy miről szól a poszt? érdemes elolvasni? meg fogom érteni ha netalán elolvasom?

nyúzott arcú lány 2009.02.26. 11:27:34

Kötőjel elé nem írunk pontot, tanuld meg.

jusztlacika 2009.02.26. 11:28:59

@maincoon ♀: Figyi, igaz, hogy Petőfi rólad puskázott? Felháborító, nem mesélték, hanem most ment egy film a history-n... Ott mondták, hogy Maincoon rendesen tanult, de Petőfi az csak lógott.

elwood 2009.02.26. 11:29:16

@maincoon ♀: a monarchiában születtél vagy utána ?

szülinapodra egy kérdéscsokrot tudunk prezentálni

nyúzott arcú lány 2009.02.26. 11:29:49

@Jani haverja: és a tértivevény mit igazol? Hogy kaptál egy levelet amit átvettél. De hogy mi volt benne azt nem igazolja semmi, tehát meg lehet támadni bármelyik bíróságon. ( Igen, kaptam tőle levelet, át is vettem, de csak egy üres lap volt benne. )

vape 2009.02.26. 11:29:59

Ez a Gábor elméletileg egy üzletember. A külföldi útjai és a nagyösszegű telefonszámlái legalábbis ezt mutatják.

Egy üzletember viszont legalább hivatalos levelet tanuljon már meg írni!
A helyesírási hibáktól és a mondatok tagolásától most eltekintek. Viszont:
"Elõfizetésem van, csoportos beszedési megbízással fizetem a számláimat, mióta csak tehetem, kövezzenek meg, de nem szeretek sem órákat várakozni tömegesen a bemutatótermeikben, és a postát is kerülöm hasonló okokból, amikor csak tehetem."
Ez hivatalos stílusban kb. így hangzott volna: "Elõfizetésem van, csoportos beszedési megbízással fizetem a számláimat." Kit érdekel és kinek mi köze van ahhoz, hogy az előfizető miért fizet csoportos beszedéssel?

Az üzletemberi lét egyfajta tudást és viselkedéskultúrát is feltételez(ne), nemcsak egy telefonálós, utazgatós, sok pénzt keresős és elköltős életformát. Szerintem.

Netuddki! 2009.02.26. 11:30:11

Első "probléma"
Túl hosszú.
Második "probléma"
Az ügyfélnek nem volt eleszólása.
1.kérdés)
Nem lehetett volna rövidebben?
2.kérdés)
Miért nincs az ügyfélnek eleszólása?
3. Kérdéscsokor
Miért nem fizette be a csekkeket?
4. Kérdéscsokor
Talán akkor nem is korlátozták volna le?

Impega 2009.02.26. 11:30:59

@maincoon ♀: Megertened, de nem fontos. A gyerek kimegy küfõdiba, telefonal tobb szaz ezerert, a szamlajan nincs penz, pannon nem tudja levonni, aztan hazajon a gyerek, a szamlakat kihajitja a kukaba es most reklamal.

betépett felhasználó 2009.02.26. 11:33:23

@maincoon ♀: "Kötőjel elé nem írunk pontot, tanuld meg."

ez hulyeseg, Morze nem igy gondolta es milyen hires lett!

_gabi 2009.02.26. 11:35:44

sziasztok! ez teljesen off-topik, de épp felvételizek egy helyre, és akkor jutok be ha sokan rákattintanak erre az oldalra:
bowlin.atw.hu/
nincs rajta semmi.. kb
11:40ig megy a számlálás.. :)
szorri, nem csinálok ilyet többet, és köszi

Tipikusbalek 2009.02.26. 11:37:48

@_gabi: én rákattintok, ha valaki más lecsekkolja előtte, hogy nincs robot az oldalon

Tsabi 2009.02.26. 11:38:14

@Jani haverja: persze, meg lehetne oldani, de szerintem ez annyira marginalis problema.. Nekem pl semmi fennakadast nem jelent, ha a szolgaltatom faxon ker valamit, vagy postan, vagy fustjelekkel, ennyire azert en is lehetek rugalmas. Most ha a pannon holnaptol csak twitteren fogad el befizetes igazolokat, akkor is lenne felhordules, nem? A fax es az email kozott pedig van meg egy lenyeges es nem elhanyagolhato kulonbseg, a fax fix formatum, olyan amilyen. Az emailes kuldesnel meg a fele azert nyervogna, hogy me nem lehet bmp-ben is kuldeni, a masik fele csak adobe 10kompatibilis pdf-et tud kuldeni, a fogadonal meg mondjuk adobe8 a jelenlegi szabvany, es meg ragozhatnam.

Impega 2009.02.26. 11:39:29

@_gabi: De bena vagy. Aki felvetelezik nem ide irogat. Nem baj, legalabb megprobaltad :/

maincoon © 2009.02.26. 11:39:55

@betépett felhasználó: én mikor is írtam így? :O

@Impega: jó, akkor nem kezdek bele, ugorgyunk :D
Köszi a cicás képeslapot :D

@elwood: @jusztlacika: hát szépek vagytok! lassan nem maincoon-nak, hanem múmiának szólítotok. én meg még azt hittem léteznek igazi lovagok és kérdéscsokor helyett virágcsokrot küldeneka, akár virtuálisan is. :S

betépett felhasználó 2009.02.26. 11:44:25

@maincon: nem te irtal igy, de az ilyen kioktatos balazsgezaknam nem erdemes visszairni. igy esett a valasztasom rad:)
kelt. az Ur evenek masodik havanak 26(PONT)-ikan.

Tsabi 2009.02.26. 11:45:50

Maincoonak szeretnem kerni szuletesnapja alkalmabol a Szketmendzsontol a Bipappoppe c. szamot!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.26. 11:46:21

@nyúzott arcú lány: Teljesen igaz.
@Tsabi: Mondjuk azt ki lehetne kötni a szolgáltatónak, hogy JPG, JPEG formátumot tud fogadni. Ez egyébként teljesen általános.
De miért is én legyek a nagyon rugalmas? Nem a szolgáltatónak kéne lennie rugalmasnak?
Volt biztosítóval már problémám ( a Magyar Posta jóvoltából) ott elküldtem emailben a befizetett csekk másolatát, azonnal jött a visszaigazolás, hogy megkapták a mailt, kb. 2 óra múlva jött a válasz, hogy "köszi, minden ok". Ennek így kellene mindenhol lennie. Mondjuk a Magyar Posta is utalhatta volna határidőre a lóvét, de ez egy másik téma.

elwood 2009.02.26. 11:46:32

@maincoon ♀: "én meg még azt hittem léteznek igazi lovagok"

léteznek hát, katus + kucsera vagy más is számít :-)

Banxa - Changes 2009.02.26. 11:47:42

@Pittykapitany: Ne, az indiánokkal hagyjál.ÁÁÁÁÁÁ. Azok nagyon rosszak.
Helpdesk "Indiánokkal"(indiaiak) háháhááá, szetm ezt megszivtátok. :)

Pénz beszél 2009.02.26. 11:49:08

@habcsook:

Hagyott kiábrándulni egy többszázezres ügyfelet???

Ember, ez a "többszázezres" ügyfél nem fizette ki a számláját!

Secnir 2009.02.26. 11:51:33

és perjel elé lehet pontot tenni?
mer' én úgy tanultam...

Tsabi 2009.02.26. 11:53:05

@Jani haverja: volt nekem egyszer egy allasom, ahol oneletrajzokat kellett osszehasonlitgatni. A kiirasban benne volt, hogy csak pdf-et fogadunk el. 1200emilbol ugy 100-150 volt pdf, a tobbi kuka. A mondjuk 150 pdfbol 30 bmp volt pdf-re atnevezve, volt egy a4-es oldal 3000dpivel es kb 40-et megnyitni se tudtam. Es itt arrol volt szo, hogy szeretett volna nalunk dolgozni, nem egy hulye szolgaltato hulye szamlajanak hulye masolata. Persze, mindent lehet, meg az ellenkezojet is, ugy tunik, hogy a pannonnal ez nem eri meg a felhajtast. Valahol oket is meg tudom erteni.

Secnir 2009.02.26. 11:53:22

"épp felvételizek egy helyre, és akkor jutok be ha sokan rákattintanak erre az oldalra:"

persze. hogyne. manapság már annyira túltelített a felsőoktatás, hogy csak így lehet bejutni az egyetemre.

+1 sün _gabi-nak

maincoon © 2009.02.26. 11:53:29

@betépett felhasználó: ok, már értem :D

@Tsabi: ezt hallgasd meg végig, teljesen leépültem: www.youtube.com/watch?v=hi3pbtrqy70

@elwood: azok legalább nem tesznek megjegyzést a koromra, mert nem is tudják, hogy élek...
menjél, játszál egy kicsit a piros buggyddal, hátha lenyugszol :D

Almatlan Jozsi 2009.02.26. 11:54:51

Szeretnem kérni a Pápoppé-t

Küldöm mindenkinek aki szereti valamint minden megélhetési offtopikolónak.

Gerolsteiner 2009.02.26. 11:56:15

Milyen jó, hogy ilyen sok írástudó ember teszi itt tiszteletét, viszont az baj, hogy csak írni tudnak, olvasni nem. Persze egyszerűbb a posztolót fikázni, mint a szolgáltatót. Lehet, hogy a posztoló körülményesen ír, és túl bő lére ereszti a mondanivalóját, de attól még a lényeg változatlan: noha kétszer is hibázott (nem biztosított elég fedezetet a számláján, illetve figyelmen kívül hagyta a csekkeket), mindenképpen a szolgáltató az, aki nem viselkedett korrekten.
1: erőfölényével visszaél
2: nem ad megfelelő tájékoztatást
3: szarik a régóta fennálló, a leírás alapján jó hasznot hozó üzleti kapcsolatra

Hurrá torpedó:
1. van pénze, csak az adott időpontban (ami eltért a szokásostól) nem volt fedezet a számlán
2. egy régóta fennáló üzleti kapcsolatban, bagatell tétel esetén (a feleknek ez a százezer Ft valószínűleg az) simán elfogadható a kinyomtatott átutalás
3. a szolgáltató csak egyszer próbálta meg levonni a pénzt

Ne csak olvass, értelmezz is, mielőtt írsz. Tipikusbalek dettó.

Almatlan Jozsi 2009.02.26. 11:56:31

@Secnir:

En rakattintottam, de nem jott be semmi, most akkor bena vagyok?

(vagy az IT dolgozik a hatterben)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 11:57:16

tisztelettel érdeklődöm, hogy a kedves posztíróval hogy lehet megismerkedni, kapcsolatba kerülni?

a következők miatt szeretnék vele kontaktálni: annyi havi utazgatás külföldre, amennyi belefér, annyi telefonálgatás amennyi részemről belefér, egy kis shopping (fáking nélkül). ő is azt csinálhat amit akar. de fizesse ki a számláimat. ha nincs fedezet a számláján éppen nem baj, jó lesz később is.

Tsabi 2009.02.26. 12:01:34

@Gerolsteiner: de ideges ember maga. Csak nem a posztirohoz van szerencsenk? :) ha nem, akkor szerintem te is atugrottal egy lenyeges reszt, ugyfelunk szarik a csekkekere es a figyelmeztetesekre, akkor kezd ugyintezni, amikor jon az sms, hogy gond van.

Tsabi 2009.02.26. 12:03:43

@maincoon ♀: egy perc 8 masodpercig birtam, de delutan bepotolom.. :)

nyúzott arcú lány 2009.02.26. 12:08:24

@Gerolsteiner: Már karácsonykor 2 számla ellenértékét nem tudták levonni (ez áll a levélben) Gondolom januárban újra próbálták. Az 3. Ezután jött a február. Szóval a 3. sikertelen után lett letilva. Szerintem. Neked kellene megtanulni olvasni.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 12:08:50

pannonlájn???? Jézus.

Amúgy meg, felmész a honlapra és ingyen regisztrálsz.

150-200 000-es telefonszámla, azt a betyár, milyen téren űzöd az ipart, mert lehet beszállnék én is :D (ha szextelefon, inkább mégsem)

Gerolsteiner 2009.02.26. 12:10:55

@Tsabi: Távedni tetszik, nem a posztíró vagyok. Kiemelem hozzászólásom egy részét: "a posztoló (...) noha kétszer is hibázott (nem biztosított elég fedezetet a számláján, illetve figyelmen kívül hagyta a csekkeket), mindenképpen a szolgáltató az, aki nem viselkedett korrekten"
Ezek után beszélgethetünk arról, hogy ki ugrik át lényeges részeket...

Ami engem irritál, hogy itt a legtöbben sportot csinálnak a posztoló fikázásából, holott a blog igazából fogyasztóvédelmi blog. És aki nem csak olvas, hanem értelmez is, az látja, hogy a posztolónak igaza van, még akkor is, ha ő is hibázott. Alapból úgy gondolom, hogy a több százezer ügyféllel rendelkező szolgáltatónak felkészültebbnek kell lennie az ilyen esetek kezelésére, mint a 10-15 szolgáltatóval ügyféli viszonyban levő magánembernek, és sajnos ebben az esetben sem bizonyosodott be, hogy ez így lenne.

IndaMuncher 2009.02.26. 12:12:27

@mamapicilánya/mpl: Fáking nélkül nem sok ez egy kicsit? :)

Tsabi 2009.02.26. 12:14:29

@Gerolsteiner: en olvastam is, ertelmeztem is, es ezek utan nem ertunk egyet. Szerintem meg divat lett fikazni, hogy mer szolgaltato, odolga, en hibaztam, de ok a szemetek.

staropramen 2009.02.26. 12:14:45

Gerolsteiner Sztrovacsek
A kétszer is hibázott, konkrétan azt jelenti, hogy két hónapban sem volt pénz a számláján amikor kellett volna majd minimum ugyanannyiszor széles ívben hajította ki a csekket amit a pótlásra küldtek, és ugyanennyiszer nem vetett egy kósza pillantást sem a havonta érkező telefonszámlára, amit ugye küldenek rendszeresen akárhogy egyenlíted ki.
A Pannon olyan cég amilyen de ezek után mit vártál?
Símogassa meg kis buksi fejét, mondja el, hogy nem szép amit tesz , vagy mifenét?Esetleg fizesse be Harkányba szaunázni?

maincoon © 2009.02.26. 12:15:11

most kezd érdekelni a poszt. mármint mióta ellenérv is van. mindjárt el is olvasom. :)

Gerolsteiner 2009.02.26. 12:15:59

@nyúzott arcú lány: ne haragudj, de azt írod "Gondolom januárban újra próbálták". A posztoló írása szerint nem próbálták meg. Feltételezni bármit lehet, én viszont abból indulok ki ami, le van írva. (Merthogy tudok olvasni, és nem csak fantáziálgatok :))

nyúzott arcú lány 2009.02.26. 12:20:08

@Gerolsteiner: Ezért írtam, hogy gondolom. Ha decemberben már 2 számlája volt, abból valószínű, hogy az egyik egy régebbi, tehát novemberi. Utána januárban is történhetett valami, de erről nem tudunk, de gondolom nem volt szabadságon az egész Pannon. Aztán a csekkek sem lettek befizetve.
A Pannon olyan amilyen, de most kivételesen igazuk van szerintem.

Mária 2009.02.26. 12:21:05

@Gerolsteiner:

olvastam, értelmeztem.

Az én olvasatomban a kedves ügyfél igénybe vette a szolgáltatást, ám nem fizette ki a számláját. Emiatt korlátozták a hívásait.

A kedves ügyfél rendkívül szimpatikus módon próbálja előadni a sikeres üzletembert egyébként, megfeledkezve arról, hogy a sikeres emberek többnyire rendezni szokták a tartozásaikat.

Nem várják meg a sorozatban küldött csekkeket, felszólításokat, SMS-eket.

Régen volt már pannonos poszt a Homáron, csak nem a konkurenciától szóltak hogy kellene csinálni egyet?

:)))

Gerolsteiner 2009.02.26. 12:21:28

@staropramen: Az írás szerint egy hónapban nem volt pénz a számláján, decemberben, karácsony körül. Ekkor próbáltak meg két számlát is levonni. Persze megpróbálhattak volna levonni tizenötötöt is, akkor meg tizenötöt nem sikerült volna. Mindenesetre szerintem ez egy hibának minősül. A második az volt, hogy figyelmen kívül hagyta a csekkeket.
A lényeg: a telekommunikációs cég kommunikációs csődje. Lehet, hogy egyszerűbb egy automatizált rendszerben kiküldeni két csekket a következő hónapban, de hatékonyabbnak nem nevezném. Valamelyik ügyfélszolgálatos esetleg elereszthetett volna egy telefont is, hiszen tudják a számát. :)
Ami meg utána zajlott, az botrány. Dezinformáció, hanyagság, arrogancia.

Tsabi 2009.02.26. 12:25:25

En akarhogy ertelmezgetem ezt a postot, nekem csak az jon le belole, hogy nem fizettem, szartam ra, aztan jott egy sms. Es a pannon a szemet. Eeeertem.

Mária 2009.02.26. 12:25:45

@Gerolsteiner:

OK és most sorold fel azt is, hogy mikor és miben hibázott az ügyfél.

ja... hogy szerinted az szóra sem érdemes, hogy hónapokon át semmit nem tett annak érdekében, hogy kiegyenlítse a százezres tartozását...???

staropramen 2009.02.26. 12:26:45

Gerolsteiner Sztrovacsek
Azt még kifelejtettem, hogy a saját banki számlakivonatán sem tünt fel, hogy nincs utalva a Pannonnak, illetve a kivonat alján a meghiusult ügyek sorában lévő számok sem voltak gyanúsak.Ha akkora üzletember akkor a könyvelője csapnivaló.
Ennyi elfelejtés kizárólag az Alzheimer Zrt- nél lehetséges.(sic)

Mária 2009.02.26. 12:29:16

@Tsabi:

:)))

Örülhet a hülye, hogy nem végrehajtót küldtek rá :)

Ha banknak tartozik ugyanennyivel, ugyanilyen hosszú ideig, jön a behajtó, a végrehajtó meg a bárlista :)

Gerolsteiner 2009.02.26. 12:29:34

@nyúzott arcú lány: Mondom, én abból indulok ki, ami le van írva, nem költök hozzá semmit. Ha téves az írás, nyilván a Pannon majd reagál. A probléma az, hogy nem akkor szankcionálnak, amikor kellene. Ha ráértek várni két hónapot, akkor még lett volna idejük tovább várni egy-két napot az átutalás beérkezésére, hiszen az ügyfél az elmondása alapján együttműködött velük, régi ügyfél, tehát ennyit megérdemelne szerintem. Ha jól értelmezem, akkor a Pannon most elvesztett egy ügyfelet, és az által generált bevételt, netán az imázsa is romlott, esetleg még pereskedhet is (bár ott szerintem vesztes pozícióban van az ügyfél). Megérte a Pannonnak?

Tsabi 2009.02.26. 12:29:40

@Gerolsteiner: szoltak neki szemelyesen. Kuldtek neki smst. Elotte meg postan kuldozgettek neki a csekkeket. Van a pannonnal olyan szolgaltatas alanyi jogon, hogy szemelyesen felhivnak, hogy edesdragakicsifiam, a szamlad fizesd mar be legyolyszives? Basszus, ha ott ennyire jol megy en visszatelepulok :)

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.02.26. 12:30:38

Egy hónapban szerintem akkor terhelnek rá két havi számlát, ha már az előző hónapban is sikertelen volt az inkasszó.
Egyébiránt a pannon külön, a számlán kívül is küld levélben írásos értesítőt, ha fedezethiány áll fenn. Ezek szerint az sem tűnt fel?

Gerolsteiner 2009.02.26. 12:33:35

@Mária: Már felsoroltam a hibáit, olvass utána. Igenis tett valamit: várta, hogy az érvényes beszedési megbízás alapján a szolgáltató levonja a neki járó összeget. Ha elsőre nem sikerül, próbálja meg még egyszer. Ha az ÁSZF-ben nem ez van leírva általános eljárásként, akkor az a szolgáltatót minősíti szerintem. Mindenesetre az sms-es értesítés után az ügyfél mindenben együttműködött, onnantól már csak a Pannon bénázott.

Mária 2009.02.26. 12:36:40

@Gerolsteiner:

Hagyd már ezt az ostobaságot, hogy egy cég "elveszít egy ügyfelet"...

Szerinted van olyan cég, aki megsirat egy megbízhatatlan, hónapokon keresztül nem fizető ügyfelet, vagy van olyan konkurencia, ami két kézzel kap majd utána, mert pontosan ilyeneket szeretne látni a saját ügyfelei között?

Gerolsteiner 2009.02.26. 12:36:49

@Tsabi: igen, és miután küldtek sms-t, az ügyfél felvette velük a kapcsolatot, aztán a Pannon mindent elrontott, amit lehetett. Nem alanyi jog, hogy felhívják, hanem a szolgáltatás, vagy a vállalati kultúra része. Ha az előbbi, akkor kiszámlázzák a következő számlában, ha az utóbbi, akkor megelégszenek egy köszönömmel.

Mária 2009.02.26. 12:39:36

@Gerolsteiner:

Lehet, hogy FOLYAMATOSAN nem volt pénz a számláján.

Gerolsteiner 2009.02.26. 12:40:43

@Gringо: Nem ismerem a Pannon eljárásrendjét. Csak abból indulok ki, amit a posztol leírt - ha valamit kihagyott, vagy hamisan állít, arra a szolgáltató nyilván reagálni fog; legalábbis megteheti, ha jól tudom, a homár előttük is nyitott.

Mária 2009.02.26. 12:43:19

@Gerolsteiner:

Valószínűleg vannak olyan részletek, amit a posztoló kihagyott és olyanok is, amiket hamisan állított.

Például azt, hogy a "több, mint százezer" Forint a teljes befizetendő összeg volt, amivel rendezete minden addigi tartozását, vagy csak annyi volt, amennyit éppen össze tudott szedni arra az időpontra.

Tsabi 2009.02.26. 12:45:59

@Gerolsteiner: a posztolonak meg az a vallalati kulturaja, hogy november ota nem fizetett (lasd karacsony tajekan 2 szamla nem ment le mert nem volt fedezet), a pannonos leveleket/csekkeket b@szott elolvasni/tartozast kiegyenliteni, es amikor a pannon ezt 3 honapon tulnyulo tartozas utan hivaskorlatozassal viszonozza, a pannon a hunyo, mert a novemberi tartozas kiegyenlitese utan az elmult 3 honap tartozasait figyelembe veve az ugyfelet besorolta a tobbi tulvallaltam magam, lehetne reszletre ugyfel koze? Mondom, tul jol megy nektek odaat..

Gerolsteiner 2009.02.26. 12:46:19

@Mária: Az a bajom az érveléseddel (és még sok más kommentelőével), hogy nem a leírt posztból indul ki, hanem saját feltételezéseidből. Így persze könnyen le lehet vezetni, hogy az ügyfél egy notórius csaló, aki minden lehetséges módon le akarja húzni a szolgáltatót. Meg az ellenkezőjét is.

szemig jimmy 2009.02.26. 12:46:38

Na ma az kap palkovicsné laptopjából aki meg tudja győzni Gerolsteiner kollégát.

elwood 2009.02.26. 12:47:50

@mamapicilánya/mpl: "tisztelettel érdeklődöm, hogy a kedves posztíróval hogy lehet megismerkedni"

ki kell tölteni egy nyolcoldalas kérdőívet: - mit néz meg először egy férfin, van-e tetoválása ... ilyesmi

Tsabi 2009.02.26. 12:48:50

@A mosóporos: az ugyse fog menni, mert Gerolsteiner kollega meggyozodeses "a szolgaltato a hunyo" hivo, azonkivul tud olvasni. Mindegy, kell ilyen is :)

Mária 2009.02.26. 12:51:28

@Gerolsteiner:

Egy több hónapja húzódó nemfizetési procedúrának vetett véget a szolgáltató azzal, hogy korlátozta a hívásokat.

Mit kellett volna tennie?

Gerolsteiner 2009.02.26. 12:51:54

Mondom: ha az érvelésetekben a "lehet", "valószínűleg" stb. kifejezések előfordulnak, azok nem a tényeket rögzítik, hanem a saját elképzeléseiteket. Én abból indulok ki, amit a posztoló megosztott velünk. Nem akarok sem hozzátenni, sem elvenni. A lényeg: igen hibázott az ügyfél is, de a szolgáltató még nagyobbat. A szolgáltatót nem éri kár az ügyfél mulasztása miatt (késedelmi kamatot számít fel), az ügyfelet érheti. Ilyen esetekben az ügyfél mindig kiszolgáltatotabb helyzetben van. A szolgáltató szerintem visszaélt erőfölényével, etikátlanul járt el.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.02.26. 12:52:01

Nagyon jó kapcsolataik vannak. Egyetlen megoldás működik: mindig meg kell tudni az ügyintéző teljes nevét, hangfelvétel, és őt magát felelőssé tenni a kártékonykodásért.

Ha nincs felelős, szabadon választott a felelős. Mondjuk nem érdemes rögtön a vezérigazgatót megverni.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 12:53:35

@F.house: a leveléből olyan nagyvonalú úriembernek tűnik, nem hiszem hogy sok lenne. akinek a szeme sem rebben ekkora tartozásra, csak a telefonálási joga korlátozását sérelmezi, nem lehet mindennapi ember....

@elwood: hát ha elküldi, én válaszolok rá:))

szemig jimmy 2009.02.26. 12:53:55

@Tsabi: höhö, lehet hogy előreklám! Be akar törni a magyar piacra a homáron keresztül!
www.gerolsteiner.de/index.php?id=1244

Gerolsteiner 2009.02.26. 12:56:04

@Mária: Mit tehetett volna?
Mondjuk megtehette volna, hogy januárban mindenféle cirkusz nélkül levonja az ügyfél számlájáról a pénzt. A következő számlához meg hozzácsapja a késedelmi kamatot.

anarch 2009.02.26. 12:57:00

@Mária: Valószínű. Nem mindenki tartja lekötetlenül a pénzét a bankszámláján, hogy azt bármikor bármely szolgáltató leemelhesse. Gyanítom az illetőnél is általában konkrét napokon automatikus átutalással szokott beesni egy fix összeg ami általában fedezi a havi számlákat.

Ez a 60e Ft-os hóközi díjleemelés már volt a homáron többször is, minden szolgáltatónál van hasonló összegnél. Igazából azt nem értem, hogy előtte, amikor 100e fölött fizetett, miért nem csinálták már akkor is így. A másik, hogy ez a 60e-t miért nem próbálják meg sosem leemelni, mindig csak aktív utalással, faxolással és lótúróval megy. Ez így hülyeség...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 12:57:40

@maincoon ♀: HEPPI BÖRSZDÉJ TÚ JÚ, HEPPI BÖRSZDÉJ TÚ JÚ, HEPPY BÖRSZDÉJ DÍR MÉJNKÚN, HEPPI BÖRSZDÉJ TÚ JÚ

(ez énekelve van)

Almatlan Jozsi 2009.02.26. 12:57:57

@A mosóporos:

De akkor fizesse is be a laptop utan jaro ado 16.5%-at a palkovicsne altal megadott XXXXXXXX XXXXXXXXX szamlaszamra.

Rajmond 2009.02.26. 12:59:22

1.pont: Boldog szülinapot Maincoon!
2.pont: A posztíró bekaphatja a faszomat mert idegesítő a stílusa és még világgá is kürtöli hogy mekkora lúzer.
3.pont: most iszok egy kávét...

szemig jimmy 2009.02.26. 13:02:10

@Rajmond: végre valaki akiről elsőre tudom hogy fiú vagy lány

Gerolsteiner 2009.02.26. 13:03:11

@A mosóporos: mea culpa a reklám miatt :)) Te diszkrétebben csinálod, csak nem biztos, hogy ez a taktika sikeres (vagy általános mosóporban utazol?)

Rajmond 2009.02.26. 13:04:36

@A mosóporos: mondjuk a jusztlacika is egyértelmű :))

Tsabi 2009.02.26. 13:05:01

Na itt egy igazi botrany is mara, a Duna Engelhartszellnel nem lett jelentve! Tegnap 396 volt. Gyonyuig arad, onnan apad, igen alacsony vizallasu. Hajohuztak es hajovontak talalkozasa tilos!

Mária 2009.02.26. 13:05:26

@Gerolsteiner:

Levonhatta volna, feltéve, hogy volt pénz a számlán. Szerintem jó eséllyel nem volt rajta a megfelelő összeg.

Te tényleg nem akarod látni a posztoló saját felelősségét a történetben?

Mégis, szerinted ELSŐSORBAN ki a felelős azért, hogy a posztoló számlái időben be legyenek fizetve?

Szerinted???

Ma a telós cégről olvashattunk panaszt.

Lúzerkám holnap a vízdíjat nem fogja befizetni, írat helyette egy posztot a Homáron.

Holnapután a gázszámlával lesznek gondjai... irány a Homár!

Jövő héten az áramot fogják lekapcsolni nála... olvashatjuk majd a történetet a Homáron :)))

maincoon © 2009.02.26. 13:07:47

én is egyértelmű vagyok :D

szemig jimmy 2009.02.26. 13:08:02

@Gerolsteiner: régen volt...
most öblítőben nyomulok, csak megszerettem ezt a nevet

maincoon © 2009.02.26. 13:08:53

köszönöm az újonnan érkezett jókívánságokat :DDD

szemig jimmy 2009.02.26. 13:10:05

@maincoon ♀: ezt elsőre tudtam!
de májgeriberi-vel egy kicsit megtévedtem a héten, azóta óvatosabb vagyok

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 13:10:50

"A faxhoz a pdf-file átküldtem e-mailben egy olyan gépre, amelyikben volt faxmodem, és arról került elküldésre, így a fax nem lett kinyomtatva."

a megoldás: indafax

ha már homározol, ezt illene tudni

maincoon © 2009.02.26. 13:13:32

@A mosóporos: én ugyanígy jártam volna, engem is meglepett a dolog. de örülök, hogy a nőneműek táborát erősíti, elkél a segítség itt néha a sok hímnemű között :D

@mamapicilánya/mpl: nagyon szép hangod van. képzed valahol? ;)

Loree 2009.02.26. 13:13:44

Biztos azért van a posztolónak többszázezres számlája, mert telefonon is annyit pofázik, mint itt. :P Fizette volna be a csekket a balfasz, most nem lenne semmi baja. Én is jártam így Pannonnal, folyószámlát váltottam (be is jelentettem), de még a régiről próbálták leemelni a pénzt, persze sikertelenül. Küldték a csekket, telefonon megbeszéltem velük, hogy utalhatom is (nem hónapok múlva és nem többszázezret), utaltam és minden rendben volt. Ennyi.
Épelméjű ember amúgy nem beszél ennyit, sikeres üzletember meg szerintem végképp nem lyukat próbál beszélni a másik hasába (bár én nem vagyok sikeres üzletember, szóval ez nem biztos.)

@maincoon: BOLDOG 50. SZÜLETÉSNAPOT! ;)

Tsabi 2009.02.26. 13:14:44

@mamapicilánya/mpl: regelhetett volna a pannonline-on is, de neeeem..

lolperec 2009.02.26. 13:15:12

végre egy pannon fikázós poszt,
helyre állt hát a lelki békém :D

remélem elhordozás után rájön, hogy másik szolgáltatónál is ugyanúgy elkenik a száját, ha nem fizet..
ellenben még jobban mint a pannonnál.. :)

a pereskedéshez meg sok sikert, a szolgáltatók olyan szinten védve vannak az ÁSZF által, hogy bexarsz.. :D

de semmi gond, jáccuk a mérges kis magyart..

jaés remélem a vodához mész, aztán majd anyázol, hogy a felét sem érted annak amit a vonal másik végén beszélnek.. mert megérdemled.. :D

jusztlacika 2009.02.26. 13:15:30

@Loree: nem ötven, hanem hatvan plusz áfa, számla nélkül!

Szűcslaci 2009.02.26. 13:17:46

"szükségem van a telefonálás jogára"

1. az meg is van, csak telefonod nincs.
2. A szolgáltatónak meg a befizetésre van szüksége
3. Hihetetlen már, hogy ilyen faszságokat kitesz a Homár - talán nem történik már igazságtalanság mostanában?

jusztlacika 2009.02.26. 13:20:41

basszus 2 ugyanolyan cuccot vettem meg vaterán! IGAZI BALFASZ FAGYOK! SÜNT IDE! SZARNI MEGYEK.
egymás után 2 szer ütöttem le, gyerek visszaír, hogy most akkor mi legyen? visszaírtam neki, hogy 1 kell. (megjegyzem ugyanaz a fotó, ugyanolyan árakkal kirakva. ezért hittem azt, hogy az előző "leütésem" sikertelen volt. :P SÜNT AKAROK SZARNI! GRAT!

Gyerek írt, hogy ok, egyiket csak. nem kell mindkettőt megvennem! :D

Szűcslaci 2009.02.26. 13:21:40

@Gerolsteiner:
Te ne balekdettózz itt, bakker!

Mi az, hogy volt pénze, de pont mégse?
Ha nincs pénze, nem ül be az étterembe, nem vesz szirt-szart, miegyéb. Nehéz ezt felfogni? Elfogadni? A csekket meg kikúrja a kukába. Ez felelős állampolgári hozzáállás.

lolperec 2009.02.26. 13:23:29

énmeg 21612 a sorban a bejelenkezésnél quakelive.com-on, hamár a témához írunk..

májgeriberi 2009.02.26. 13:24:18

én ennyit nem tudok elolvasni, hogy lehet ennyit gépelni?
Asszem ma hisztis napom van.

maincoon © 2009.02.26. 13:24:50

@jusztlacika: nekem is ma érkezik vaterás cucc, 2 egyforma, nekem szándékosan kellett, hétvégén családi buli lesz 5 ünnepelttel :D

@mamapicilánya/mpl: szuper, hát vannak még szerencsés emberek! :D

EÖ (törölt) 2009.02.26. 13:24:55

nekem scepticus alapdíjas vicaversa díjcsomagom van (a gmail-os), azzal műemléki környezetben is ingyen lehet hívni a zanzibári UPC-t minden torkos csütörtököt követő holdtölte utáni napéjegyenlőség napján reggel 7:30 és fél nyolc között

jusztlacika 2009.02.26. 13:28:58

Ennyi sikeres embert! :D jó itt köztetek, maradhatok?

Gerolsteiner 2009.02.26. 13:29:31

@Mária:
No még egyszer, utoljára (lassan mondom): a posztoló nyilvánvalóan hibázott. Ezt el is ismerte. Errare humanum est. A gond az, hogy miután a hibáját elismerte a szolgáltató felé, és kifejezte együttműködési készségét, a szolgáltató nem igazán törekedett a konfliktusmentes megoldásra, ami mellesleg saját jól felfogott érdeke is lenne.

Tehát: az ügyfél nem akarta becsapni a szolgáltatót, akinek nem származott anyagi hátránya a történetből. A Pannon viszont félretájékoztatott, nem korrektül járt el, és akár kárt is okozhat az ügyfélnek. Így elvesztett egy ügyfelet, akin eddig meglehetősen sokat keresett. Plusz a negatív reklám itt a homáron.

A posztoló által leírtakból ez következik. Ha valamit valótlanul állított, arra a Pannon reagálhat, ha akar. Hogy egy kis személyeskedést is belevigyek: az olyan megalapozottsággal bíró kijelentések, mint "Lúzerkám holnap a vízdíjat nem fogja befizetni, írat helyette egy posztot a Homáron" légből kapottak, vagy akár becsületsértőnek is nevezhetők.

maincoon © 2009.02.26. 13:29:33

@jusztlacika: nem tudom most meghallgatni, csak némán bámulom, mert a főnököm itt ül velem szemben :S

szemig jimmy 2009.02.26. 13:30:03

@májgeriberi: nem is érdemes, csak nyafogás van benne.
_gabi meg felvételizik.
maincoon 70 éves
a többiek vateráznak

Mária 2009.02.26. 13:31:49

@Gerolsteiner:

Lehet, hogy nem az együttműködési készséget kellett volna kifejezni, hanem fizetni kellett volna?

:)))

szemig jimmy 2009.02.26. 13:31:55

@májgeriberi:gerolstseinsert kihagytam.
De nem akarom megbántani. Kicsit donkihótésra vette a dolgot.

Rajmond 2009.02.26. 13:32:52

@Gerolsteiner: Becsületsértés a Homáron.... :)))))))))))))))

májgeriberi 2009.02.26. 13:33:16

@A mosóporos: köszi! akkor nem strapálom magam holmi gondolkodással. :]

Mária 2009.02.26. 13:34:02

@Gerolsteiner:

Mostantól rettegek, hátha a posztoló engem is perelni akar majd :D

Lehet hogy megúszom a pert, ha kifejezem az együttműködési készségemet?

XD

staropramen 2009.02.26. 13:35:36

sztrovacsekek
a posztoló házhoz jött a pofonokért, megkapta.
Pósalaki bácsi is azt üzeni, hogy UGORGYUNK, és velem együtt boldog szülinapot kíván Maincoon-nak.Azt mondja az öreg, hogy nem a kor a fontos, hanem a szív.Na

Rajmond 2009.02.26. 13:36:30

EDE miatt úgyis ülni fog itt mindenki élete végéig..

májgeriberi 2009.02.26. 13:36:45

@maincoon ♀: ez a szülinapi izé ez komoly?

staropramen 2009.02.26. 13:37:25

@Mária Sztrovacsek
remélem a rettegéstől nem szorult ökölbe a talpad?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.26. 13:38:02

hogyhogy nincs még a homáron fennt egyetlen "mivel ma torkos csütörtök van, féláron lehet enni, ezért délben lementünk a munkatársakkal xy étterembe" kezdetű átbaszós sztori sem?????

májgeriberi 2009.02.26. 13:38:02

EDEdebedezodoroztadmagadat XD

Timsel 2009.02.26. 13:38:12

Szisztok! Én csak annyit tennék hozzá, ügyfélszolgálatos lévén (konkurencia), hogy:
1.: Az hogy az ügyfélszolgálatosok tudják az ügyfelek telefonszámát, nem jelenti azt, hogy nekünk KELL a nyakukra járnunk, hogy lécci, fizessé. Ha nem fizeted be a villanyszámlád, felhívnak? Nem, kikapcsolják a villanyt!
2. Nem tudom, hogy a Pannonnál hogyan működik, hogyha első körben kiküldték a csoportos beszedési megbízást, s nem volt fedezet, akkor ténylegesen nincs másik kör, hanem az ügyfélnek kell felhívnia, hogy vonjátok már le (én ezt megkérdőjelezném, bár ki tudja, minden szolgáltatónál másképp működik). Viszont! Ha (ahogy ti is írtátok) decembereben már 2 elmaradt számla volt, amit nem tudtak levonni, akkor csodálom, hogy nem januárban korlátozták a kimenő hívásait! És szerintem nem mindig az ügyfélszolgálatos a hibás, hiszen ahogy írta az ügyfél, tisztában volt vele, hogy nem vonták le, várta, h akkor később történjen meg....de mire??? Egy telefont nem tudott volna ereszteni, hogy hello pannon ti másodszorra is próbálkoztok, vagy akkor én utaljam utólag? Egy telefon! SMS értesítés ment, csekk ment és az ügyfél ült a babérjain. Igen, tudom, hogy sajnos az ügyfélszolgálaton téves infok is elhagyják a szánkat, de ez többek között a belső kommunikáciból (ill hiányából) fakad. Persze vannak hülye ügyfélszolgálatosok is.
Egy szó, mint száz, szerintem ha valaki a többszörös felszólítások ellenére sem (holott tisztában van az elmaradásával) tesz azért, hogy kiegyenlítse a számláját, csak arra az SMS-re, hogy holnap tiltani fogunk, az meg is érdemli. Nem az ügyfélszolgálatosokat vagy a szolgáltatókat vagyok hivatott védeni, de sajnos van rálátásom ezekre a folyamatokra. Jah, és mi az, hogyha 2-3 hónapig nem fizetett, várhattak volna még 1-2 napig? Mire van a fizetési határidő?
Csak ennyit szerettem volna....

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.26. 13:40:10

na vajon jó lesz?

EDEEDE EDEEDE EDEEDE
EDE EDE EDE EDE
EDE EDE EDE EDE
EDEEDE EDE EDE EDEEDE
EDE EDE EDE EDE
EDE EDE EDE EDE
EDEEDE EDEEDE EDEEDE

elwood 2009.02.26. 13:40:14

@maincoon ♀: én kérek elnézést, nem pikkelek, viccelek, de néha nem jól

a piros buggyt nem is értettem, nem én vagyok az iwiw-en, de majd megnézem ki lopja ezt az egyedi azonosítót

haragról szó sem lehet

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 13:40:19

szorítóból következik a nemtudomhányadik menet

jobb sarokban: Mária

bal sarokban: Gerolsteiner

a mérkőzést vezeti: tudjukki

pontozóbírók: mindenki más

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.26. 13:42:02

na majd most. kiszedi a spészeket a genya

EDEEDE EDEEDE   EDEEDE
EDE    EDE EDE  EDE
EDE    EDE  EDE EDE
EDEEDE EDE  EDE EDEEDE
EDE    EDE  EDE EDE
EDE    EDE EDE  EDE
EDEEDE EDEEDE   EDEEDE

Gerolsteiner 2009.02.26. 13:42:23

@Szűcslaci: Nem, nem nehéz felfogni, hogy ha nincs pénzem, nem ülök be az étterembe. Viszont a telefonos előfizetői szerződés nem teljesen olyan szolgáltatás, mint a vendéglátás, ahogy a csoportos beszedési megbízás sem ugyanolyan fizetési művelet, mint a készpénzes fizetés.

Hadd próbáljam meg egy analógiával érzékeltetni, mi történt, bár elég nehéz feladat:
Józsi havonta elmegy az üzleti partnereivel az étterembe vacsorázni, jó sokat fizet, mindig hitelkártyával. Így folyik ez több éven át. Egyszer viszont a vendéglős nem kapja meg az ellenértéket a banktól. Küld egy levelet Józsinak, hogy bocs, de nem kaptam meg a pénzt. Józsi nem reagál. A vendéglős erre telefonon is felhívja (mert már régen ismeri, megvan a száma). Józsi elnézést kér, és miután utána nézett, megkéri a vendéglőst, hogy majd legközelebb vonják le a hitelkártyáról az összeget még egyszer. A vendéglős ebbe belemegy. A következő alkalommal viszont, mikor Józsi megjelenenik a vendéglőben, a vendéglős megismétli a múltkori tranzakciót, majd páros lábbal kirúgja Józsit és vendégeit, mondván, hogy addig nem kap vasorát, amíg a pénz meg nem érkezik. Józsi megszégyenül az üzleti partnerei előtt, cserébe soha többé nem megy az étterembe. Jól járt a vendéglős?

maincoon © 2009.02.26. 13:43:46

@A mosóporos: ha mégegyszer leöregasszonyoztok, beperelem az egész homár társadalmat! ez FONTOS! :D

@Rajmond: nem csak Ede miatt, már én is perelni szándékozom ;)

@staropramen: üdv neked és pósalaki bácsinak

@májgeriberi: ja, véresen komoly :D

@Hurrá Torpedó: holnap reggelre saccolom a torkos csütörtökös posztot :S

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.26. 13:44:21

használhatnátok valami értelmes betűtípust ahol minden karater ugyanolyan széles, és a szóköz is. valami 'Console' típusút pl

Rajmond 2009.02.26. 13:45:45

@Gerolsteiner: ez olyan volt mintha esti mesét halgattam volna.
Már csak az igazságos Mátyást hiányolom

maincoon © 2009.02.26. 13:46:46

@elwood: bocs a téves beazonosításért, akár lehettél volna is. puszillak.

májgeriberi 2009.02.26. 13:47:58

@maincoon ♀: akkor boldog szülinapot és mégegyszer ennyit! :)

szemig jimmy 2009.02.26. 13:50:35

@Hurrá Torpedó: Én ma rántotthúst ettem a fehérvári piacon de nem volt akciós.
SMS-t nem kaptam róla.
A padon alig volt hely. Most alig bírok mozdulni. Már négy oldalnál tartok a részletekkel, nemsokára beküldöm.
@maincoon ♀: én csak hozzáadtam az áfát a 60-hoz. :D De most bocsánatot kérek!

staropramen 2009.02.26. 13:50:38

Igazságos Mátyás később jön, harkányban szaunázik Beatrixel.Most keresik a táblaerdőben a kivezető ösvényt, aztán megy a pannonhoz rendet tenni.

Gerolsteiner 2009.02.26. 13:51:07

@Timsel: " Jah, és mi az, hogyha 2-3 hónapig nem fizetett, várhattak volna még 1-2 napig? Mire van a fizetési határidő" Talán azért, hogy megtartsa az addig jól fizető ügyfelet. A fizetési határidő meg valóban azért van, hogy betartsák, meg azért, hogy onnantól kedve késedelmi kamatot számoljanak fel, hogyha mégsem tartják be. Hogy a szolgáltatót ne érje kár. Sőt, elárulom, hogy az extra ügyintézés költségeit is fel lehet számolni, akár átalánydíjban. Ha pedig tényleg nem fizet az ügyfél, valóban, jöjjön a letiltás, a fizetési meghagyás, meg a végrehajtó. De ameddig esély mutatkozik a konfliktus kulturált rendezésére és a jogviszony folytatására, nem az lenne a célszerű?

Gerolsteiner 2009.02.26. 13:52:09

@Rajmond: Mátyás hiányzik, de a tanulság, remélem, megvan :))

Mária 2009.02.26. 13:52:15

@Hurrá Torpedó: ez nagyon jó!

Most egy olyat is kérünk, amihez vízszintesbe kell dönteni a monitort, hogy el lehessen olvasni :)))

maincoon © 2009.02.26. 13:54:53

@A mosóporos: megijedtél a pertől, mi? :D rossz a számológéped, 60+ÁFA nem 70 ;)

@májgeriberi: majdnem kiugrasztottad a nyulat a bokorból. le akartam reagálni a "mégegyszer ennyit" kívánságodat. és honnan gondolod, hogy az elég lesz vagy esetleg nem sok?

Pittykapitany 2009.02.26. 13:55:00

@Timsel: Te egy jofej ugyfelszolis vagy. Melyik konkurencia, megyek oda azonnal rogton. Fogadjunk hogy nem Indiabol irsz. :)

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.02.26. 13:55:47

Előkotortam egy ilysemi levelet a Pannontól azok számára akik tényeket vadásznak... Szituáció hasonló, beszedési megbízás, fedezethiány, számla jött, de befizetni elfelejtődött. Pár hétre rá kaptam a következő írásos figyelmeztetést:

"Tisztelt Ügyfelünk!

Sajnálattal tapasztaltuk, hogy nyilvántartásunk szerint mobiltelefon-számláját a mai napig nem egyenlítette ki:

[blabla]

Abban az esetben, ha a fizetési határidő elkerülte volna figyelmét, a következő módok bármelyikén kiegyenlítheti lejárt számláját:
* a számlához tartozó postai készpénzfizetési csekken,
* belföldi postautalványon,
* banki átutalással,
* személyesen bemutatótermeinkben, és Pannon Partner üzleteinkben.
(Ha belföldi postautalványon vagy banki átutalással fizet, kérjük, tüntesse fel a megbízáson telefonszámlája számlaszámát!)

Kérjük, hogy a fizetési határidő lejártát követő 30. naptári napig a fenti összeget fizesse be, és ennek igazolását (postai csekk vagy a banki terhelési bizonylat másolata) juttassa el hozzánk.
Ezt személyesen bemutatótermeink valamelyikében, illetve faxon a 06 1 464 6130-as számon teheti meg.

Amennyiben a fent jelzett időpontig a számla/ számlák kiegyenlítése és annak / azok igazolása nem történik meg, illetve a Pannonnal szemben bármilyen további, lejárt tartozása van, úgy az Altalános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint a kimenő hívásait valamennyi lejárt fizetési határidejű számla kiegyenlítésének felénk történő igazolásáig korlátozzuk, valamint az előfizetői szerződését az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény alapján megszüntethetjük.
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben Ön valamennyi lejárt fizetési határidejű számláját a híváskorlátozás aktiválása és a felmondási idő lejárata közti időszakban egyenlíti ki, úgy a Pannon GSM Zrt.- hatályos Díjszabásának értelmében - a korlátozás feloldásáért a mindenkori hatályos ÁSZF-ben, illetve Díjszabásában meghatározott egyszeri díjat érvényesít. (A díj mobiltelefonszámonként értendő, és a híváskorlátozás megszüntetését követő mobiltelefon-számlán jelenik meg.)
Ha a fenti összeget időközben már kiegyenlítette, kérjük, tekintse levelünket tárgytalannak. Bízunk a további sikeres és problémamentes együttműködésben!"

Ennyi, feketén-fehéren. Nekem nem telefonáltak és nem esemeseztek, mert anno e levél kézhezvételét követően kiegyenlítettem a tartozást.

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.02.26. 13:57:07

Mellesleg akinek olyan baromira fontos a telefonálás, hogy az élete múlik rajta:
-Fordítson nagyobb figyelmet a számlafizetésre
-Használjon két telefont két előfizetéssel. Mert beszarhat mondjuk a sim kártya is és szerintem azt sem 10 perc alatt pótolják...

Pittykapitany 2009.02.26. 14:04:18

@Gringо: No igen csak valoszinuleg ez a level a csekkekkel egyutt ment a kukaba.

Ennek ellenere nyilvan tovabbra is helyes vedeni a: "kocsog Pannon nem hitelez nekem 3 honapig pedig sikeres sokat utazo es sokat beszelo vallakozo vagyok" hozzaallast. :)

szemig jimmy 2009.02.26. 14:05:18

@maincoon ♀: a fene,de jól számolsz. Ezek szerint szőke sem vagy? :)

Bamba Barack 2009.02.26. 14:06:31

Nem értem ezt a csoportos megbízást...minek kell ilyet adni.De azt sem értem,hogy a posztíró miért nem utalja saját maga neten vagy terminálon keresztül a számláit.Aki havi x tízezret költ telefonra annak valószínűleg internethozzáférése is van.

májgeriberi 2009.02.26. 14:07:24

@maincoon ♀: a hangodon hallom :)
de ha már itt tartunk akkor mi az a szám? (ha nem vagyok túl vindisgréc?)

Gerolsteiner 2009.02.26. 14:07:56

@Gringо: ez így teljesen korrekt a Pannon részéről. Ami nem világos, hogy a posztíró ilyen levelet kapott-e. Mert ő csak csekkről írt, nem felszólításról.

Ami viszont érdekes, hogy az ÁSZF-ben egyáltalán nem említik kifejezetten a csoportos beszedési megbízás lehetőségét, legfeljebb implicite, "a Szolgáltató által elfogadott egyéb fizetési módként" Szerintem nem ártana nevesíteni ezt a fizetési formát is, illetve szabályozni, hogy fedezethiány esetén mi történik, megkísérlik-e mégegyszer a levonást (szerintem ez lenne a normális)

lsd73 2009.02.26. 14:08:32

@maincoon ♀:
Azér 36 évesen csak nem kéne elhalni ugye?

mesegomba 2009.02.26. 14:11:22

Ez igen! Leizzadtam mire elolvastam, és jegyzetelnem is kellett, hogy felfogjam..ennyit írni, nem csodálom, hogy magas számlái vannak:D
Ráadásul milyen szimpatikus stílusban írja le, ennél jobban nem is tehette volna magát nevetségessé! Jól tette, hogy ide is elküldte, be cc-zte, hogy az ő szavaival éljek, legalább tömegesen röhöghetünk rajta. Nem tudom mit kellett ennyit mellébeszélni, meg cifrázni, a lényegen akkor sem változtat, hogy NEM FIZETETT 3 DB HÓNAPIG számlát, viszont a száját meg jártatta! NÉzzen már magába egy kicsit.
Meg az ,hogy a csekkeket kidobta, külön gratulálok!
Lúzer! :D

döm-dö-döm 2009.02.26. 14:14:08

@Bamba Barack: pl azért jó ilyet adni, hogy ne felejtsem el befizetni, vagy a számla kézhezvétele és fizetési határideje között nem tartózkodom itthon stb
én mindent neten utalok, ami nem csoportossal megy - inőnként ez sem nagy élmény, közelít a postás sorbanálláshoz

maincoon © 2009.02.26. 14:17:22

@A mosóporos: padlizsán vagyok

@májgeriberi: pontosan ne kérdezd légyszi, de annyit, hogy az egyik legszebb kort élem éppen. szerencsére van több időszak az életben ilyen, úgyhogy nem árultam el magam nagyon. :D

@lsd73: 18+18-ra gondoltál, értem én :D

szemig jimmy 2009.02.26. 14:19:43

@maincoon ♀: na ilyenkor jó a gugli. Nekem a padlizsán az valami növény, de ezt legalább sejtem...:)

májgeriberi 2009.02.26. 14:20:45

@maincoon ♀: akkor sok szépet s jót kívánok neked! :)

szemig jimmy 2009.02.26. 14:22:19

@maincoon ♀: ajjaj, nem lettem okosabb :(
Akkor vagy zöld, vagy fekete...

Gerolsteiner 2009.02.26. 14:23:03

@mesegomba: Ha már...
Úgy látszik nem volt sikeres a jegyzetelés: KÉT SZÁMLA MARADT KIFIZETETLEN, KÉT HÓNAPIG

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 14:24:22

na mindenki most erősen koncentráljon, hogy beteljesüljön édes gyermekem, Tündérmacika egyik álma, hogy bejusson az angol OKTV döntőjébe.

az erről szóló elektronikus levél már ott van az igazgatónéni postafiókjában, de igazgatónéninek még tart az órája

térdre imához

fél óra múlva kiderül

ha mégsem történne meg ez a dolog, Tündérmackó végtelenül szomorú lesz, és én azt nem szeretem

szemig jimmy 2009.02.26. 14:25:14

pannonpannon
pannonpannon
pannonpannon

ha ez nem Tamás akkor kicsoda?

szemig jimmy 2009.02.26. 14:26:24

@mamapicilánya/mpl: ökölbe szorított talppal ülök Tündérmacika kedvéért :)

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 14:27:32

@Gerolsteiner: szép mese, ha hozzátesszük, hogy az étteremben még több százezer ember szokott kajálni, és van, aki többért. Így lehet, hogy szegény József nyakába szar borul.

Mindenesetre akkor sincs igazad, mert lehet a vendéglő sem nézné el Józsinak, aki ugyan törzsvendég és sokszor evett itt, hogy ugyan null koma Jozef, nem gáz, hogy már több, mint százezer forinttal tartozol. Egyél csak nyugodtan, tömjed a hidroglóbusz fejedet, majd jön Tömör professzor és összetépi a csekket.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 14:29:33

@mamapicilánya/mpl:

Szurkolunk Tündérmackónak!!!!!
Szinte érezni ahogy a kis mancsocskáimmal az ég felé nyúlok nem?

Gerolsteiner 2009.02.26. 14:31:50

@EnZsolt: Bocsika, bocsika; mondtam, hogy az analógia felállítása nehéz feladat; viszont az a része, hogy a vendéglős belegyezik, az megfelel a valóságnak. Legalábbis a Pannon munkatársai belegyeztek abba, hogy ők szedjék le a pénzt az ügyfél számlájáról, meg is mondták ennek az időpontját, és nem tették hozzá, hogy ennek ellenére le fogják tiltani a kimenő hívásait. Erre varrjál gombot.

lsd73 2009.02.26. 14:34:56

Gerolsteiner VS mindenki

IndaMuncher 2009.02.26. 14:36:21

@Gerolsteiner: If my memory serves well....
Ha kapok ilyen levelet, mellékelnek hozzá egy csekket is nem? Bár nem tudom, hogy ez szolgáltatófüggő-e, vagy csak én láttam túl kevés ilyet....

Gerolsteiner 2009.02.26. 14:41:37

@lsd73: Hát igen, olybá tűnik, hogy olyan vagyok mint a viccben a szenilis papa, akivel mindenki szembe megy az autópályán :))
De ha már ennyire ráérek, miért ne...

lsd73 2009.02.26. 14:45:36

@Gerolsteiner: Ilyen is kell néha,másképp nem pörög a komment.

Mária 2009.02.26. 14:46:37

@Gerolsteiner:

Te még mindig nem érted, hogy NEM volt pénz a számlán.

Azért küldtek csekket.

Meg felszólító levelet.

Ami mind ment a kukába.

szemig jimmy 2009.02.26. 14:48:38

Mária jobbcsapottal indítja az utolsó(?) rohamok egyikét...

kadaj01 2009.02.26. 14:49:21

Ez a "Gábor" vállalkozó-ember nem lehet valami okos emberke, ha még egy számlát sem képes probléma nélkül befizetni...

Tegye fel a kezét, aki tőle vásárolna meg valamilyen szolgáltatást, vagy bármit...

Tsabi 2009.02.26. 14:53:07

@A mosóporos: de Gerolsteiner elhajol, es ertelmez.

Mária 2009.02.26. 14:53:22

@A mosóporos:

Lehet hogy le is kell rajzolnom, mert nem érti...

szemig jimmy 2009.02.26. 14:54:00

Hajrá Tündérmacika!!!

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 14:57:01

TündérmacikaTündérmacikaTündérmacika
TündérmacikaTündérmacikaTündérmacika

Emberek, megyünk szaunázni?

szemig jimmy 2009.02.26. 14:57:58

@EnZsolt: ha most igent mondok akkor előjönnek a melegfronttal :)

Gerolsteiner 2009.02.26. 14:59:11

@Mária: Dehogynem értem. Inkább úgy látom, hogy te felejted el kifejteni az igazság minden részletét. Valóban nem volt pénz a számlán, és igen kidobta a csekket. Az sms-re viszont reagált felvette a kapcsolatot a Pannonnal, akik hozzád hasonlóan elfelejtették kifejteni az igazság minden részletét, és a pénz leemelése után letiltották a hívásait, ezek után ő fel fogja mondani a szerződést.
Az ügyfél jóhiszemű balfék, a Pannon viszont ebben az esetben a saját maga számára is legszarabb megoldást választja. Hogy ez koncepció, vagy sima töketlenség, nem tudom.

Tehát: A PROBLÉMÁT AZ ÜGYFÉL OKOZTA, de a MEGOLDÁST A PANNON QRTA EL.
Ok, nem fog csődbe menni, ha elmegy tőle az ügyfél, de hát sok kicsi sokra megy...

szemig jimmy 2009.02.26. 15:03:17

...de Gerolsteiner elhajol és visszatámad. Hiába a hatalmas tempó, az ellenfelek nem fáradnak. Előjön egy jobb-bal kombináció de nem túl határozott, el is csúszik egy kicsit. Aztán balegyenes, de ez sem talál!
Most elfogyott az ötlet,(vagy a szufla) nekikezd táncolni...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.26. 15:04:38

nem kellet volna karacsonyra plazma tvt venni RTL logoval
Marynek3-an lesz szulinapja
nem tudom mit vegyek neki vagy elfelejtsem

Mária 2009.02.26. 15:05:53

@Gerolsteiner:

Hány százalék esélyt adnál annak, hogy ha a szolgáltató nem tiltotta volna le a hívásokat, a posztoló befizette volna a tartozását?

Mert én, tekintettel arra, hogy hónapokig egy mesze a százas feletti összeggel tartozott, (~100e HUF + 60e HUF + ??? HUF), nulla százalék valószínűségét látom ennek.

A posztoló azt látta, hogy a szolgáltató hónapokig türelmes volt a hülye ügyféllel szemben.

Ebből azt következtette ki, hogy lehet hülyének lenni, sőt, érdemes!

Most meg sír, mert rá kellett jönnie, hogy mégsem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.26. 15:06:02

Tundermacika meg ment volna inkabb szaunazni
isteni finn nok locsolgatjak a lavakovet torcsi nelkul

lsd73 2009.02.26. 15:06:15

@A mosóporos: Amíg táncolnak legalább csönbe vannak.

májgeriberi 2009.02.26. 15:06:44

@hagyma: egy szép csokor virágnak minden nő örül :)

szemig jimmy 2009.02.26. 15:08:40

... Mária érzi hogy most eljött az ideje. A Kokótól ismerős "sok kis okos ütés" kitűnő választás ebben a helyzetben, jó megoldásnak tűnik, messze még a menet vége...

Mária 2009.02.26. 15:09:37

Tündérmaci sorsa eldőlt már? Lejárt a fél óra!

májgeriberi 2009.02.26. 15:09:46

@lsd73: törölköző (törcsi=torcsi)

Mária 2009.02.26. 15:10:37

@A mosóporos:

Francokat van messze. Perceken belül pakolok és viszem a dokihoz a macskát...

szemig jimmy 2009.02.26. 15:10:52

@Mária: nekem még mindig ökölben van a talpam...már nem sokáig bírom :)

lsd73 2009.02.26. 15:11:05

@májgeriberi: Értem ,csak jól hangzik

Mária 2009.02.26. 15:13:07

@A mosóporos:

Nem, házimacska.

Csajok után mászkált és beleharaptak az arcába.

szemig jimmy 2009.02.26. 15:14:11

@Mária: ilyen már nekem is volt :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.26. 15:16:44

@lsd73:
nekem is jol hangzik azert tartottam meg
torcsi
kari
pari
stb

mainccon
@maincoon ♀:


heppiborszdej
Maria antoanettet csokoltatom

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.26. 15:18:05

@EnZsolt:

nem tudunk
Tamas van benn egy finn sraccal

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.26. 15:19:56

@májgeriberi:

foleg a viragboltos
tudod- Te mibe van?
igaz olcsobb mint egy vacsora
na meg van 5 napom
viszont ha vacsoraZni megyunk en is ehetek

szemig jimmy 2009.02.26. 15:20:33

...és Gerolsteiner bedobja a torcsit...menet vége!!!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 15:21:54

minden érdeklődőnek:

T.mackó az utolsó info szerint tanárt hajkurász, aki hozzáfér az emilhez, mert a többség elhúzott a vérbe. a telefonja mondat közben lemerült (mondjuk ilyeneket szólt: hol a faxban van már egy köcsög írástudó? az egyik kretén aszonta neki, majd holnap megtudja.
és innentől nem tudom.


hát nem fontos ezeknek a teljesítmény??? a dicsőség az iskolának???? a gyerek lelki békéje???? a sikerélmény??????

vagy csak nem akarják megmondani a rossz hírt

megyek ajtótépni.

Scrabantia 2009.02.26. 15:21:58

Válts a magenta szolgáltatóra, egyszer volt egy hasonló eset miatt korlátozás, telefon ügyfélszolgálatnak egy telefon ki és bekapcs és minden működött... ráadásul simán ki lehet sajtolni belőlük jópár dolgot, csak kitartónak kell lenni:)

maincoon © 2009.02.26. 15:29:58

@hagyma: "heppiborszdej
Maria antoanettet csokoltatom"

hát le vagyok törve...
bárkitől, de tőled nem vártam ezt... :O
te is be leszel perelve ;)

szemig jimmy 2009.02.26. 15:31:42

@hagyma: én akkor is vennék virágot.
Mikor én egyszer úgy gondoltam hogy az nem is olyan fontos, hát az kemény volt...

Tsabi 2009.02.26. 15:32:17

@hagyma: csinalj neki egy gyertyafenyes vacsorat, romantikus is, a villanyszamlat is kimeli, te se maradsz ehen :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 15:33:24

Tmaci nem jutott be.....brühühü


6 pont hiányzott (rohadt szemetek!!). a házunkon félárbócra eresztettük a zászlót. azt mondja, nem szomorú, de sajnálja, hogy menni kell érettségizni emelt szinten.

kicsit szomorkás a hangulatom máma

ja, ápdét a harkányi és az aréna posztban!!! fontosch információk olvashatók

Gerolsteiner 2009.02.26. 15:34:51

@Mária: Nem notórius tartozó. Elismerte a hibáját. Szerintem elég volt neki a fenyegetés, mivel befizette (pontosabban kérésére levonták a számlájáról) a tartozást. Ha ezek után letiltják a hívásait, és erre ő felmondja a szerződést, az egyértelműen a Pannon öngólja.

maincoon © 2009.02.26. 15:35:37

én csak azt kértem szülinapomra, hogy az automata mosógép fémgolyós-csattogós-karattyolós kifolyócsapját az irtózatos zajra való tekintettel cserélje ki gumigolyósra. nem tudom mire haza érek meg lesz-e csinálva.

ge-za (törölt) 2009.02.26. 15:37:53

Hát ezek a csúnya mobilszolgáltatók,pfffuujj.
Az,hogy a pannon nem tudta két hónapig a saját pénzét használni az nem baj,nagy cég megbírja.De hogy a kedves postolónak nincs telefonáláshoz joga egy-két napig,felháborító.
Sünt Gáborkának,de nem keveset hanem jó sokat!!!!

Mária 2009.02.26. 15:38:21

További mindenjót mindenkinek és éljenek a szolgáltatók, az ügyfélszolgálatosok és a rendesen fizető ügyfelek :)

mókus 2009.02.26. 15:39:36

mondjuk az tényleg furcsa, hogy gábor csak várt és várt és nem fizetett

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.02.26. 15:40:14

Ide is írok:
Én azt hittem a Pannonnál mínuszba lehet menni :)

Komolyra: persze, az ügyfélszolgálatosnak kellett volna felvilágosítást adni, hogy mi van ill. várható.

Amúgy ezek a banki csoportos megbízások úgy működtek előző cégemnél ami biztosító volt, hogy megpróbáltak egyszer pénzt leszedni
ha nem ment, köv. hónapban megpróbáltak dupla pénzt leszedni
ha az sem ment automatikusan átállt az ügyfél csekkesre és ki is ment a csekk 2hónap+1 nap után 3 havi díjért kuncsorogva.

Azért volt tuti bukta, mert ha egyszer nem volt fedezete az ügyfélnek ÉS limit volt rajta akkor máris jöhetett be az ügyfél vagy küldhetett még egy módosítást / csoportos beszedési megbízást...

ge-za (törölt) 2009.02.26. 15:44:44

Még egy gondolat.Én vodás vagyok és ha nem kapunk valamiért számlalevelet(szokott előfordulni),akkor dobnak egy sms-t hó vége felé,hogy mennyit fizessek be.Elsétálok egy atm-ig és befizetem a kért összeget ami azonnal jelentkezik a számlámon.Hogy sikeres vagyok-e nem tudom,de még nem kapcsolták ki a telom:)

Gerolsteiner 2009.02.26. 15:45:53

@ge-za: Nem az a felháborító, hogy nem telefonálhat. Hanem az, hogy betartottak neki. Ha előre közlik, hogy lecsengeti kápéban, és akkor nincs tiltás, vagy más módon, de akkor van tiltás - na ez lett volna a korrekt. Én legalábbis érzek nüansznyi különbséget e között, meg a történtek között.

szemig jimmy 2009.02.26. 15:47:13

@Gerolsteiner: a meccset lefújtam, óvásnak helye nincs :)
@mamapicilánya/mpl: most akkor kienged a talpam...

szemig jimmy 2009.02.26. 15:49:49

@mókus: olyan főnökféle lehet :)

Gerolsteiner 2009.02.26. 15:49:58

@sambalabammbumbumm: Ez is egy megoldás. Én mondjuk a következő hónapban inkább két beszedést küldenék, ha technikailag megoldható. És tennék róla, hogy megoldható legyen. A cég is hamarabb jutna pénzhez, meg az ügyfél sem érezné, hogy egy botlás miatt feketelistára került. (Persze csak akkor, ha tényleg egy botlás volt)

lsd73 2009.02.26. 15:50:27

@maincoon ♀: Szóljál én bármikor kicserélem ,nem is kell hozzá szülinap.

Gerolsteiner 2009.02.26. 15:51:05

@A mosóporos: Még nem jött meg a tértivevényes értesítés a meccs végéről :)

maincoon © 2009.02.26. 15:53:22

@lsd73: holnap délután ráérek. cím: füredbalaton, tasé körút 32.

maincoon © 2009.02.26. 15:57:27

@lsd73: természetesen. csak akkor. de pontos legyél! :D

a paraszt a fatelepről (törölt) 2009.02.26. 15:57:36

Szombaton összegyűlnek a szkeptikusok!!! EZ FONTOSCHABB!

index.hu/tudomany/2009/02/26/szombaton_osszegyulnek_a_szkeptikusok/

lsd73 2009.02.26. 15:57:59

Na mentem.
Utolsó!

maincoon © 2009.02.26. 15:59:29

én is mentem. én utolsó.

lsd73 2009.02.26. 16:01:10

@maincoon ♀:Ez így nem ér!
UTOLSÓ!!!!!!!!!

HideousGenius (törölt) 2009.02.26. 16:06:16

Nekem is benne van a szövegben a szülinapom, szinte arról szól az egész, egyébként sokadik.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.26. 16:33:27

@maincoon ♀: A házszám nem 32, nem 23, hanem 21!!!!!
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!!!

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 17:12:23

You're the FIRST, the LAST, my EVERYTHING!!!!!!!!!

Nyugodjék még mindig békében Barry White.

Aki ezek után, még ide mer szólni, annak nagyon a szemébe nézek!!!! (OMG)

PioDVD 2009.02.26. 18:21:11

@Mária: olvasol is? Értesz is?

"Hány százalék esélyt adnál annak, hogy ha a szolgáltató nem tiltotta volna le a hívásokat, a posztoló befizette volna a tartozását?"

A postoló MÁR befizette a pénzt, ELFAXOLTA az igazolást (ahogyan az ügyfélszolgálatos kérte) és EZUTÁN került sor a híváskorlátozásra.

A postoló egy hülye, amiért nem fizetett, de ha a Pannon azt ígérte (márpedig az ügyfélszolgálatos "a Pannon"t), hogy fizessen, faxoljon és minden rendben, akkor utána jogos a reklamáció.

jesszumpepi (törölt) 2009.02.26. 20:36:23

"EDE miatt úgyis ülni fog itt mindenki élete végéig.."

Hogyne.

Én már annyit kerestem megélhetési kommentelőként,hogy Zanzibárban ÜLÖK a tengerparton a pálmafák alatt koktélt szürcsölgetve.

kismandala 2009.02.26. 20:43:52

ettől a "miért nem hívnak fel?" dologtól mindig röhögőgörcsöt kapok.. sztem egy ilyen cégnek cirka 8-10ezer ügyfél tartozik havonta.. vagy késik a számláival.. senki nem gondolhatja komolyan, hogy arra lesz kapacitás, h a notórius nemfizetőknek rimánkodjanak telefonon.. főleg ha mindig ennyit pofázik..

kismandala 2009.02.26. 20:45:50

és biztos a beszélgetése az ügyfélszolgálatossal is azért volt hosszú, mert elmondta milliószor, hogy ő milyen ku*va fontos ember, vele ezt nem lehet csinálni

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 21:11:40

PioDVD, jesszumpepi (rég nem láttalak itt, bár régen még láttam is), kismandala!!!!!

Készüljetek, hogy nagyon a szemetekbe nézek, és nem leszek olyan gyengéd, mint Braco. A nézésem annyira fog szúrni, mint a végbélben elakadt sünanya tüskéjének legélesebbik pontja.

És most, egyszer és mindenkorra én vagyok az utolsó, mert csak egy maradhat.

Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.02.26. 21:27:01

Drágáim! Lehet b@sztatni a posztolót, mert hibázott. DE UGYANAKKOR igenis lehet háborogni a szolgáltató arroganciáján, tekintve, hogy az UTÁN aktiválta a híváskorlátozást, hogy az ügyfél már 3 napja kiegyenlítette tartozását (feb. 20-án, pénteken, ugyanakkor a korlátozás bevezetése feb. 23-án, hétfőn történt). És hiába a habzó szájú hozzászólások, az egyik szerződő fél (ügyfél) szerződésellenes magatartása nem jogosítja fel a másik szerződő felet (szolgáltató) a szerződésellenes magatartásra (ti. a tartozás kiegyenlítése UTÁNI híváskorlátozás), éppen olyan módon, mint ahogy egyetlen utast sem jogosít fel a BKV szerződésszegő magatartása (ti. járatkésések, járatkimaradások, blabla) arra, hogy szintén szerződésszegően ne vegyen jegyet. Magyarul: attól, hogy késik a busz, még nem bliccelhetek, ugyanúgy azért, mert az ügyfél nem fizette be - akár 3 hónapon át is - a számláit, tartozáskiegyenlítés után már nem korlátozhatom a kimenő hívásait. ELŐTTE igen, UTÁNA nem.

CID 2009.02.26. 21:43:14

Szerintem, az lehetett a probléma ( bár nem nagyon vagyok otthon a banki tranzakciók átfutási idejében ), hogy a 20-án indított átutalás, nem érkezett meg 23-án. Azt mondta neki a Pannon, hogy ha 24 órán belül nem fizet korlátozzák, papituszt elküldte a banki átutiról, 24 órán belül nem is korlátozták :) A tartozás ugyebár akkor törlődik, ha megjelenik a számláján.

j311 2009.02.26. 22:22:22

Szerintem szarjon szöget, aki nem fizeti időben a számláit!

Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.02.26. 23:30:27

@CID: Ez egy kissé zavaros lett... De a lényeg, hogy fizetett 24 órán belül, szabályosan igazolta, ennek ellenére korlátozták a kimenő hívásokat, na ez nem fair.

Bubu80 2009.02.26. 23:33:59

Szép jó estét vagy éjszakát!!
Először is Boldog Szülinapot Mainconnak!!!

Bubu80 2009.02.26. 23:47:07

A témához: 10 éve hűséges pannonos vagyok, soha nem volt problémám velük, de jelen esetben sajnos ők hibáztak többet. Nem voltak elég rugalmasak, egy ilyen ügyfélt meg kellett volna becsülniük, aki havi több százezres forgalmat hoz nekik. 1-2 havi csúszás egy ilyen ügyfélnél úgy gondolom bőven belefér, eddig is mindig fizette a számláit, most volt egy kis csúszás és máris irgumburgum. Talán a vendéglátós vérem mondatja ezt velem.

Timsel 2009.02.26. 23:56:03

@Gerolsteiner: Szia! Nem vitatkozni szeretnék, csak szerintem, ha az ember nem húz egy határt, akkor elmehettünk volna ebben az esetben jövő év végéig (persze túlzással éltem). Csak annyit mondanék, hogy Magyarországon élünk. Látom nap, mint nap, hogyha a kisujjunkat nyújtjuk, akk tényleg a karunk kell. Ha az a szitu lépett volna életbe, hogy jó, megvárjuk hogy befizesse, s lekönyvelődjön, akkor az ügyfél mit észlelt volna? jé ezek nem tiltottak le, holott én hibáztam, jóvan akkor köv hónapban is leszarom. Én nem a multik mellett vagyok, elhiszem, hogy kivételes esetek mindig lehetnek, nem zárkózok el, ezt hívásban simán meg lehet állapítani, hogy kivel érdemes úgymond "na, jó tegyük meg ezt tenni" vagy sem. Meg egyébként ettől sokkal durvább esetek is vannak....de persze neki ez eléggé kellemetlen.

Timsel 2009.02.26. 23:58:28

@Pittykapitany: :)))) hehhe red, restless, rock solid....de egyébként egy kutya mind...(bár a többit csak hallomásból ismerem):)

Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.02.27. 00:12:34

@Timsel: Nem arról van szó, hogy az ügyfél szándékosan nem fizetett, hanem csoportos beszedési megbízásról van szó. Látom, sokan nem tudják mi ez: a lényege, hogy jogot adsz - adott esetben a Pannonnak - arra, hogy leemelje a folyószámládról a pénzt, és a számlát így anélkül fizeted be, hogy a kisujjadat is mozdítanád. Szóval figyelmetlenségből nem egyenlítette ki a számláját, nem pedig szándékos rosszindulatból. Nem is szólva arról, hogy - nem győzöm hangsúlyozni, csak úgy tűnik, hogy vannak akik nem értik - nem határról van szó. Szóltak, hogy nem fizettél. Azonnal szólt, hogy oké fizetek, erre szóltak, hogy de tényleg fizess, különben korlátozunk, ő tényleg fizetett, DE ennek ellenére korlátoztak... Én 7 év Pannon-rabszolgaság után tértem át a T-Mobilehoz novemberben. A számlám körülbelül a fele azóta, de nem telefonálok kevesebbet...

Timsel 2009.02.27. 00:26:17

@Christophofil: Abban igazad van, hogy valószínűleg is ott van el...aszva a dolog, mint máshol, hogy a híváskorlátozás automatikusan ugrik fel az elfizetésre, viszont hiába fizette be 3 nappal korábban ez nem könyvelődött le (ti.: átfutási idők), emiatt kérhette az üfszolis az igazolást. Tehát ez valóban el van cseszve (mondjuk ez egy egyhavi elcsúszásnál parásabb, s mikor 2000Ft-ról van szó)Tehát, ha a rendszerben sem látszódik, ha esetlegesen faxolt, viszont kiment az sms, hogy 1 napon belül korlátozzuk, akkor a szépen csengő hangja miatt sem tudunk mit tenni, mert ennyi erővel mondhatná, hogy múlt hét kedden fizetett. Szóval itt is, ott is van igazság, szerintem. De hangsúlyozom, h abból indulok ki, ami nálunk van!

Timsel 2009.02.27. 00:29:20

@Christophofil: Ne haragudj, de nem vagyok retardált, TUDOM mit jelent a csoportos beszedési megbízás, csakhogy az ember látja, hogy mi történik a folyószámláján, látja, h nem volt elég keret, sőt értesítették is, ebből is tudhatta volna, hogy 2 hónapja nincs lóvé a számláján! Csakhogy ő nem az első értesítésre ugrott...ezen van a hangsúly, de mint írtam, mindkét fél részéről van igazság!

kismandala 2009.02.27. 03:03:46

@Christophofil: talán ott sikerült egy költési szokásaidnak megfelelő tarifacsomagot választani?

olcso.hu · http://www.olcso.hu/ 2009.02.27. 13:12:58

A 21.ik század még odébb van az ügyfélszolgálatokon...nevetséges

Gerolsteiner 2009.02.27. 16:00:45

@Timsel: Általánosságban igazad van, csak a konkrét esetben ott hibázik a gondolatmenet, hogy a Pannon belement a beszedési megbízás újbóli érvényesítésébe, mégpedig február 5-én. Viszont azt mondták, hogy csak 20-án fogják megkísérelni. Namost, ha 5-e helyett ráértek várni még két hetet, akkor talán belefért volna még egy-két nap, hogy a pénz beérkezését is megvárják.

Egyébként ma Magyarországon sajnos tényleg az a helyzet, hogy senki senkiben nem bízhat.

kocsonya 2009.02.27. 17:08:42

Gerolsteiner: te fizetsz valamilyen számlát egyáltalán? Neked a fizetésed (ha van, és nem apuka pénzel) késik 1-2 napot, akkor mit szólsz? Vagy netán elfelejtenek kifizetni 2 hónapon keresztül, mert éppen nem volt kedve a bérszámfejtőnek kiszámolni a fizetésedet?
A másik lehet, hogy az ügyfélszolgálat nem volt a helyzet magaslatán, de azért nehogy már a Pannon legyen a hibás azért, mert az ügyfél nem akart időben fizetni?
Ebben az esetben az ügyfél meglehetősen sokszor fel lett szólítva, csak ezzel ő nem volt hajlandó foglalkozni.
Első körben, ha a számla nem kerül kiegyenlítésre (csoportosnál), akkor megy egy csekk, aminek van egy fizetési határideje. A határidőt követő napon elindul egy felszólító levél, amit már korábban beírt ide valaki. Ez mivel a postíró szerint 2 havi számlája nem lett kiegyenlítve kétszer megismétlődött, tehát négyszer kapott csak a lejárt számlák miatt értesítést. Ezután biztosan kapott egy számlatartozásos SMS értesítést is!
A 60ezer forintos magas forgalom miatti felszólítás az valószínűleg a külföldön történő telefonálgatás miatt ment ki. Innentől egyszerű számtan az egész, a Pannonnak van egy személy irányába kb 30+30+minimum60ezer (akutális számlára bekért előleg) szumma 120ezer forintos kintlevősége. Mi a biztosíték neki arra, hogy az eddig jólfizető ügyfél ezután is az lesz. Bizalom? A a posztoló a 2 ki nem fizetett számlájával "kikerült a bizalom köréből".
A másik, hogy ha ennyire szereti elektronikus úton intézni a dolgait (szerintem helyesen), akkor igenis tisztában lehetne azzal, hogy ha ő 2009.02.20-án 18:29-kor utal, akkor azt nem fogják teljesíteni 18:30-ra, hanem legkorábban 2009.02.23-én 8:00-kor. Ilyen esetben meg nem kényelmesnek, hanem hatékonynak illene lenni és személyesen befáradni a legközelebbi Pannon üzletbe.

Hanga_ 2009.02.27. 18:39:01

Kedves postoló! Meséld már el nekem hogy melyik pékségben fizetheted ki a kenyeret 3 hónappal az elfogyasztás után????? És még neked áll feljebb???
Jelzem a pannonline ingyenes elérhető mindenkinek.
Magas forgalomnál meg pl nem elég ha azt befizeted de minden számládat is rendezned kell ami már lejárt. Különben nincs visszakapcsolás.
Ha csoportossal fizetsz akkor valóban többször próbálkozik a rendszer, de ne te akard már azt is megszabni hogy mikor terhelhetnek rá a JOGOSAN követelt összegért.
Aki csoportossal fizet csak akkor kap számlát ha nem sikerült a terhelés.
Szeretném felhívni a figyelmedet hogy abszolút nem vagy képben mi a különbség a magas forgalmi korlátozás és a nem fizetés miatti korlátozás között ( ha már a nagyközönség elé is kiteszed legalább ennyit , na...)
Szerintem élj a lehetőséggel, pereld őket... belekerül majd több éves számládba de akkor is veszteni fogsz.
És mielőtt reklamálsz vedd kezedbe az ÁSZF-et, hogy TE mit vállaltál amikor aláírtad a szerződést. Bontsál szerződést is, remélem még van hűségnyilatkozatod. :-)

u.i. jahh és gondolj bele, annak az ügyfélszolgálatosnak el kellett viselnie a számon kérő stílusát egy olyannak aki hónapok óta nem fizet de még neki áll feljebb jogtalanul... amellett hogy büntit is fog vsz kapni miattad (lehet jogosan).

Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.02.27. 18:44:51

@Timsel: Nem neked szólt a magyarázat... Egyébként elmondta a posztoló, hogy nem arról van szó, hogy két hónapon keresztül ne lett volna pénz a számláján, hanem karácsony körül, amikor egyszerre akarták levonni a 2 havi számlát, akkor épp nem volt rajta ANNYI, amennyi a számla kiegyenlítésére elég lett volna. Felteszem egyébként, hogy nem futott ki a pénzből a "sikeres ember", hanem valószínűleg elektronikus számlacsomagja van és a megtakarítási számlán volt a többi pénze, mert karácsonyi ajándékokra kiköltekezett... De egyébként ez lényegtelen. Mindkét fél hibázott, felőlem marják meg egymást, én már csak meghalni akarok (betegen fekszem... :( )

Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.02.27. 18:47:48

@kismandala: A Pannonnál is és most a T-Mobile-nál is ún. nem publikus csomagom van, papírforma szerint kb. ugyanazokkal a percdíjakkal. Csak lehet, hogy több magenta ismerősöm van mint kék? :P

CID 2009.02.27. 21:15:05

Hanga : "Aki csoportossal fizet csak akkor kap számlát ha nem sikerült a terhelés." Ez azért csúnya lenne :)

Christophofil : Nincs neked olyan ismerősöd a magentánál aki elintézi, hogy az előírások ellenére lekapcsoljanak, ha oda jutsz a tartozásaidban ahol már lekapcsolnak. Egyszerűen kicsit máshogy kezelik az egyedi megállapodással rendelkező ügyfeleket.

A behajtási folyamatok egyébként teljessen autómatikussak, ha jelzi az ügyfél, hogy hajlando fizetni, kiemelik belőle bizonyos időre, max, itt cseszhették el a PGSM dolgozói.
Szerintem max. kimenő hívástiltást és roaming tiltást kaphatott emberkénk. Nem értem mi a faszt akar perelni. Valaki győzze meg, nem tegye, mert rábaszik. Max. kidobnak egy-két ügyfélszolgálatost ( telefonos ) a Pannontól. Bár szerintem füllent egy kicsit emberkénk.

CID 2009.02.27. 21:19:37

Azt nem tudom, tudtátok e, ha valaki befizet egy postai csekket a postán, akkor azt még azon a napon visszakérheti. Tehát van neki egy fénymásolata a postai csekk befizetéséről, meg a befizetett pénz a zsebében.

kismandala 2009.02.27. 22:52:23

@Christophofil: nekem is un. nempublikus csomagom van a kéknél :) és még nem volt vele gondom..

Amugy akinek csoportosa van az is kap számlát, csak nincs hozzá csekk. Ha nem tudják levonni, akkor küldenek egy piros átutalási megbízást, kitöltetlenül asszem, ha arra se reagál küldenek felszólító levelet, és ha arra sem, még egyet. Valamint sms-t is küld a pgsm a sikertelen terhelésről. Hányszor kéne szólni valakinek h nem fizettél bameg???
Egyébként 5-én mi a fenéért nem mászott fel az internetbankjára, és utalta át a lóvét? 2nap és ott van.. ennyi.. valószínűleg sikeres úr mégsem annyira sikeres, és lehet h rohadtul nem volt pénze a számláira, időnyerésnek viszont ez a későbbi terhelés kérés jól jött, hiszen ilyenkor a szolgáltató felfüggeszti a felszólító folyamatot, és addig nem tiltja le.. így is történt.. valószínűleg emberünk nem először nem fizetett rendesen, és nagyon is tisztában volt vele, hogy lehet időt nyerni..

Mr. O'Donaghue · http://watchdog.blog.hu 2009.02.28. 00:41:28

@CID: A Pannonnál is nempublikus voltam... A magenta ismerősön természetesen nem a tartozások korrupt elintézését értettem, hanem azt, hogy több T-Mobile-os ismerősöm van, így több lett a hálózaton belüli hívás. Ennyi.

kismandala 2009.02.28. 09:45:37

jah és még vmi.. 7200 ft-ért fogják visszakapcsolni,
so már előre látom h lesz egy újabb rinyálás a homáron a posztoló részéről.. "többszöri felszólítás után sem fizettem ugyan, de a rohadék ügyfélszolgálatos miatt még a visszaaktiválási díjat is kiterhelték"..

Gerolsteiner 2009.03.04. 17:22:04

@kocsonya: Kicsit fárasztó ugyan sokadszorra is leírnom, de mivel kedvesen személyesen is megszólítottál, válaszolok:
Abból indultam ki, amit a posztoló leírt, nem álltam neki feltételezéseket gyártani, mint például te. A posztban az szerepel, hogy nem sokszor szólították fel az ügyfelet, hanem kétszer. Belementek a hibázó ügyfél kérésébe, ergo onnantól az ő térfelükön volt a labda.
Az ügyfél hibázott, de megpróbálta jóvá tenni, ebbe a szolgáltató belement, majd betartott neki. Ha ez szerinted normális, akkor erről ennyit. Mindenesetre a helyedben én inkább csendben maradtam volna.

Hanga_ 2009.03.18. 20:38:17

CID@CID: Jogos ott a pont. A csekkre gondoltam :-)
süti beállítások módosítása