Tékozló Homár

Többszörös szívás a Fibernettel

2009.02.26. 16:05 | ge | 161 komment

Jkbuda levele szerint nem elég, hogy a Fibernet késett a beszereléssel és a javítással, hogy nem küldött ki szerződést, tehát elvileg nem is állnak kapcsolatban egymással, de a szakik még csak nem is a Fibernet hálózatára kötötték be őket.

Tisztelt Fibernet Kommunikációs Zrt!

2009.01.14-én online rendeltünk egy analóg kábel tv szolgáltatást, a *** címre. A rendeléstől számítva 30 napon belül nem történt semmi, annak ellenére, hogy naponta telefonáltam az ügyfélszolgálatra, hogy kössék be a szolgáltatást, mert eltelik a 30 nap. A bekötés végül február 19-én csütörtökön történt meg, 36 nappal a szolgáltatás megrendelése után. Ezzel a 30 napon túli bekötéssel megsértették az ÁSZF 4. pontját a bekötésre vonatkozó határidővel kapcsolatban.

Sajnos itt a problémák nem érnek véget. A szerelő nem hozott magával előfizetői szerződést, ezért nem is tudtuk aláírni, ezért nem valósult meg az előfizetői jogviszony, ugyanis az ÁSZF 3.1-es pontja szerint: Az előfizetői szerződés azon a napon jön létre, amikor a Szolgáltató kézhez veszi az Előfizető által is aláírt szerződést.

További probléma, hogy másnap, február 20-án pénteken 12 órakor, tettünk egy hibabejelentést, hogy néhány csatorna rosszul működik, amit felvettek az ügyfélszolgálaton, mint hibabejelentést. Az első megkeresést a hibajavításra, csak a törvényes határidő-azaz 72 óra lejárta után- tették meg a műszaki kollégák, február 23-án délután 5 órakor. Szerencsére gyorsan átütemeztük programunkat, és 6 órakor már fogadtuk is a műszaki kollégákat. Ők viszonylag gyorsan megállapították a csatornák mennyisége és a csatornakiosztás alapján, hogy nem a Fibernet Kommunikációs Zrt. Kábelhálózatára vagyunk rákötve, hanem egy másik, -számunkra, és a műszaki kollégák számára is ismeretlen- szolgáltató hálózatára. Erről tanuskodik az 144429-es munkalap, amit xxx töltött ki február 23-án este, amikor itt voltak.

Tehát a tények:
1.Nem történt meg a bekötés a megrendeléstől számított 30 napon belül, ezzel megsértették az ÁSZF 4. pontját.

2. Nem írtunk alá előfizetői szerződést a Fibernettel, ezért nem minősülünk előfizetőknek az ÁSZF 3.1-es pontja szerint.

3.A 30 napon túli bekötés is hibás volt, és nem a Fibernet kábelhálózatára kötöttek rá minket, és még a mai napig sem vagyunk rajta, és soha egyetlenegy percig sem voltunk rajta, és nem vettük igénybe a Fibernet Kommunikációs Zrt. Szolgáltatását.

4. Ezenkívül, pedig az ÁSZF-ben meghatározott 72 órás hibajavítást is túllépték, ezzel megsértették az ÁSZF 11.2. Hibaelhárítási határidőről szóló pontját.

Mindezek alapján, ha egyáltalán előfizetők vagyunk, szeretnénk az egyébként soha nem használt-   szolgáltatást azonnali hatállyal, díjmentesen, kötbér és bármilyen egyéb díj megfizetése nélkül felmondani, és kikerülni az Önök rendszeréből.
Mindezek mellett a későbbi reklamációk megelőzése céljából kérünk egy írásos, hivatalos pecséttel és aláírással ellátott papírt arról, hogy nem állunk a Fibernettel szerződésben, és a Fibernet nem támaszt velünk szemben semmilyen anyagi és egyéb követelést, vagy igényt.

Jelen levelemre mennél hamarabb szeretnék választ kapni, és személyesen beszélni valakivel az igazgatóságból, a Krisztina körúti cégközpontban, egy előre egyeztetett időpontban.

Tisztelettel:
jkbuda

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kritikusolvaso 2009.02.26. 17:54:52

egyebkent megmondtam a zasszonynak is hogy leviszem azokat a kurva labosokat megis azt mondta ugyse. szerintem ez igazsagtalansag mert tenyleg levittem volna...

kritikusolvaso 2009.02.26. 18:25:52

ugyan, már régóta én vagyok itt az ur

már lassan kezdem unni...

rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.26. 18:27:12

@Télikert: énmegmár elmondtama posztról a véleményem, hszekhez meg nemtudok hozzászólni, senkitse ismerek. :D

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 18:27:34

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, support@blog.hu and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.2.3 (Debian) mod_fastcgi/2.4.2 Server at blog.hu Port 80

kritikusolvaso 2009.02.26. 18:29:04

a hsz az olyan mint a bsz?

kritikusolvaso 2009.02.26. 18:30:18

egyebkent letoltottm az egesz internetet egy usb r es onnan nyomom en...

kritikusolvaso 2009.02.26. 18:31:49

@a nyugodt koffeinista: látom egy malomba örlünk.

korlatos a anetem nemtom megnzni a videjot :(

kritikusolvaso 2009.02.26. 18:34:00

ehehehe most látom milyen türelmesen elmagyaraztad mia az a hsz... :D :D

rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.26. 18:34:49

@Télikert: látod? :D de énmég mindg nemtudom mi az a bsz.

kritikusolvaso 2009.02.26. 18:35:51

az a helyzet az amolyan szabadkömüves dolog ugyhogy itt nem beszelhetek rola

rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.26. 18:38:49

@Télikert: azokról csak olvastam érintőlegesen, mikor kutattam az alkimisták után. írd meg üziben. :)

kritikusolvaso 2009.02.26. 18:42:55

megirnam de akkor meg kéne hogy öljelek

azt meg nemakarom...

rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.26. 18:46:52

@Télikert: jó, akkor ne. namostmár tényleg tied az internet énmeg megyek vacsizni. helló

kritikusolvaso 2009.02.26. 18:48:25

áhh holvan már az őshomári korszak amikor éjfélig is ment a szövegelés.

nyomorult egy világ lett ez...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.26. 18:48:59

@Acsi: Van alternatíva mindenhol.
Aha. Gyere el és mondd meg mi a faszt köttessek be a szar Tré-hómon kívül az albérletbe ami olcsóbb és jobb is.

@mamapicilánya/mpl: Ez ám a jó világ, már a kábeltévés. :D Merjen valaki beszólni.
T. macika magassága pedig dícséretes :) Amúgy meg ne szomorkodjon 6 ponton, nem éri meg.

@Télikert: Pornó nélkül simán ráfér...

kritikusolvaso 2009.02.26. 18:50:13

@ColT: porno a netn??? hol? hol?

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 18:53:42

183 vagyok, hogy jóképű azt meg nem mondom, mert nem az én tisztem megítélni.

De miért kell ez ahhoz, hogy szaunázni mehessen az ember??? :O

kritikusolvaso 2009.02.26. 18:59:05

nem porno hanem porhó, csak rossz volt a nyomtató es elkenődött a h teteje

kritikusolvaso 2009.02.26. 19:33:12

nah kapcsolom a villanyt vege
---------------------------------------------------------

pazola 2009.02.26. 19:58:18

Az UPC sokkal jobb. Figyeldoda:

" Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2009. január 23-tól ügyfélszolgálatunk – az internet és telefon hibabejelentést kivéve – szünetelteti chat szolgáltatását.
Megértését köszönjük. "

Igen! Onlajncseten akarom bejelenteni, hogy nem megy a net!

princessophia 2009.02.26. 19:58:28

mamapicilánya!
Akkor ez a kábelszolgáltató hasonlít az én egyik ismerősömnél lévőhöz.
Megegyezik az ügymenet is: telefon , telefon, semmi reakció.
Viszont ő egy fillért sem fizet már két éve.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.26. 20:01:16

@princessophia: MAjd pár év múlva egyben követelik az egészet, mikor esetleg már el is költözött :/

Amúgy meg én sem fizetnék, lehúzzák elég módon az embert, legalább hadd élvezze néha hogy ingyé' van a cucc :D

Radi 2009.02.26. 20:01:55

"Jelen levelemre mennél hamarabb szeretnék választ kapni, és személyesen beszélni valakivel az igazgatóságból, a Krisztina körúti cégközpontban, egy előre egyeztetett időpontban."

És anyukád elárulta-e már hogy a télapó nem létezik?
Mert hogy álomvilágban élsz az biztos

moli 2009.02.26. 20:35:41

"""Mindezek mellett a későbbi reklamációk megelőzése céljából kérünk egy írásos, hivatalos pecséttel és aláírással ellátott papírt arról, hogy nem állunk a Fibernettel szerződésben, és a Fibernet nem támaszt velünk szemben semmilyen anyagi és egyéb követelést, vagy igényt."""

ez a resz a legfontosabb, jkbuda okos ember. ezt szoktak elmulasztani az aldozat-tipusu emberek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.26. 20:37:19

@moli: Jaja! Persze ők valószínű azt sem fogadnák el amit ők írtak, de a bíróság már annál inkább érdekesnek találná :D

Silcon 2009.02.26. 20:39:45

Emberünk most dobott ki egy határozatlan időre szóló ingyenes kábeltv-s szerződést az ablakon. A szerződés addig szólt volna, amíg az ismeretlen szolgáltató emberei észre nem veszik, hogy van egy partizánkábel a rendszerben.
A hibát az okozhatta, hogy közös szekrényben volt a két erősítő és elosztó. Vagy az egyenkulcs egyenebb volt a szokásosnál :)

moli 2009.02.26. 20:40:01

@Acsi: """az emberek képesek felhúzni magukat nyíves hat nap csúszáson."""

nem 6 nap. 36 nap.

elinor 2009.02.26. 20:49:55

Na és nektek nem gyanús, hogy
1.) jön egy telefon,hogy "csókolom, a kábelszerelő vagyok"
2.) kijön a "szerelő", de nincs nála papír
3.) beköti a kábelt, de másik szolgáltatóhoz?

Elmondom, mi is történt:
1.) telefonált az ún. trükkös tolvaj,aki valamilyen szerelőnek adja ki magát. Ha pont ilyet vársz, akkor sirály; ha meg nem,akkor azt mondja, hogy a központban észleltek egy szingularitást, és ki kell jönnie, hogy megjavítsa.
2.) te beengeded, ő szöszmötöl és közben körülnéz, hogy mit lehetne lopni, érdemes-e betörni.
3.) az ilyen "szerelők" maguk is lopják a kábelt, tudja hogy kell, semmibe nem került neki, hogy bekösse nálad, mert ugye különben nem engeded el onnan.
Ez történt eddig. Ami ezután történni fog:
4.) Feltörik és kirámolják a lakásod. Már ha a "szerelő" úgy ítélte meg,hogy érdemes.

Szóval én a helyedben a betöréstől félnék, nem a számlától. Fibernet ui. szimplán elfelejtett téged.

elinor 2009.02.26. 20:52:15

@elinor: esetleg, ha olyan munkakörben dolgozol, akkor nem trükkös tolvaj volt a szerelőd, hanem az NBH embere. vagy a feleséged fogadott detektívet, mert attól tart, hogy megcsalod. keresd a rejtett kamerát! :)

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 21:17:47

Még mindig keresem a választ az élet ama nagy kérdésére, hogy mi köze a testmagasságnak és a jóképűségnek a szaunázáshoz.

Köszönettel:
Az élet egyik nagy kérdésére választ váró EnZsolt.

metal · http://electric.blog.hu 2009.02.26. 21:24:42

Nekem is volt egy kis ügyem a fiberrel! Egyszer csak 3X-ra emelték a kábel díját, és közölték, hogy amennyiben ezt nem fogadjuk el, és az új szerződést nem küldjük vissza 15 napon belül aláírva, akkor a szolgáltatást kikapcsolják, mert az eddigi szerződést ők most felmondták! Én persze nem kötöttem meg velük az új szerződést, mivel keveset tévézek, arra meg elég a DIGI is, kb harmad annyiért! Aztán hogy hogynem a fiber számlák csak jöttek, csak jöttek, aztán a fizetési felszólítások, majd a behajtási értesítő is! Ekkor felhívtam őket, és közöltem velük, hogy ha még egy levelet kapok tőlük, akkor feljelentem őket zaklatásért, mert ők mondták fel a szerződést, erről nekem papírom is van! Azóta nem jött tőlük semmi! Ez kb 2 éve volt! Ja a kábelt azóta sem húzta ki senki, és még mindig jön benne az adás!

Hát ennyit a fiberről! Azóta egyszer még megfordult a fejemben, hogy a cégemnek náluk kötök internet előfizetést, de mivel az árajánlat kérésemre semmi válasz nem jött, így nem ők lettek a befutók!

Circus 2009.02.26. 21:39:03

@metal:
Felmondják a szerződést, 'oszt számlázgatnak tovább?
Élelmes!

guy 2009.02.26. 21:43:00

Hasonló történt meg velem is. T-Home tv-t megrendeltem tavaly augusztusban, mondták, hogy harminc napon belül megnézik, hogy megvannak-e a technikai feltételek, majd küldik a szerződést. Kiküldték a szerződést, aláírtam és örültem, hogy biztos megvannak a feltételek, majd jönnek bekötni. Nem jöttek, októberben felhívtam őket, hol vannak, mondták, nem jönnek, mert nincsenek meg a technikai feltételek. Mondtam nekik, akkor miért is írja a netes felületük, hogy én t-home tv előfizető vagyok, mondták, hogy azért, mert a netes felület szar. Azért írtam nekik emilt, hogy légyszi a netes cuccról is szedjék le, hogy én előfizető vagyok, nem szedték. Októberben ment el az e-mail, majd január végén küldtek válaszemilt, hogy bocsi a késésért, azért nincs tv, mert nincsenek meg a technikai feltételek. A neten azóta is fenn van, hogy én előfizető vagyok...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.26. 21:43:18

@metal: Ügyesek :D
Mondjuk gondolom amíg adás van addig mindegy nem :D

Az a röhejes hogy cégen belül képtelenek elintézni hogy egy felmondott szerződéshez tartozó ügyfélnél kikössék a cuccot?

Akkor már sünt sem kell szarniuk ha már ilyen hülyék :D

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.26. 21:50:04

nemértem.

mimcs aláírt szerződés, meg is állapította hogy nem ügyfelek. akkor mi a faszt akar felmondani? milyen kötbértől fosik?

maradjanak kussba, nézzék azt ami bejön, tojjanak a pár szar minőségű csatornára, és röhögjenek a markukba hogy ezért senkinek soha semennyi pénzt nem kell fizetniük. én ezt tenném :)

Jegkoko 2009.02.26. 21:58:47

Totális össze visszaság ez a post, mi az hogy nem a fibernet hálózatára kötöttek rá?Ha másikra akkor meg egyálltalán hogy jött be bármilyen csatorna is.Bár mint megtudtam a világ legegyszerübb dolga megmókolni a bejövő kábelezést, minödsze egy kis fém pöcköt kell kiszedni és máris jön minden csatorna

elinor 2009.02.26. 22:01:43

Egyébként mindenhol az a baj, hogy szar az adatbázis. Pontosabban szarOK az adatbázisOK, és ezek nem is kommunikálnak egymással máshogy, csak humán interfészen keresztül. mondjuk úgy, hogy Mancika átfaxolja a számlázási osztálynak, hogy XY ügyfélmár nem ügyfelük. A számlázási osztályon meg Margitka lekávézza a papírt, és nem vezeti át az ő adatbázisába az adatot.

ssjani 2009.02.26. 22:05:51

Amikor bekötjük valakihez a KTV-t( nem Fibernetes vagyok) , be szoktuk programozni a TV-t is. Ilyenkor nekem feltünne , hogy nem egyezik a csatornakiosztás a mienkel. Tehát a következő a kérdés: ki volt az a szerelő aki bekötötte az adást ? Ha Fibernetes volt a diszpécser miért nem kérte tőle az aláírt szerződést? Ha az "ügyfél" nem kapott szerződést ,hogyan tud idézni belőle? A másodjára kijött szakemberek miért nem ismerik saját területüket? Tudniuk kell , hogy mijen szolgáltatók vannak még a környéken. Szóval zavaros ügy ez.

dcg 2009.02.26. 22:24:12

Sziasztok!

Egy-két mondatban megírnám az én esetemet a Fibernettel. Még valamikor 2004 környékén történt, hogy a kínálatból eltűnt egy számomra fontos adó. Ügyfélszolgálaton rákérdeztem, elromlott a beltéri, maximum 2 hét és cserélik. Eltelt 1 hónap, semmi. Telefonáltam, még nem érkezett BP-ről meg a beltéri. Havonta kb. kétszer hívtam őket 10-12 hónapon keresztül!! Természetesen a többi csatorna is élvezhetetlen volt. (Saját hálózaton, több csatorna nem létezett, ugyanúgy eltűnt, mint az én csatornám...) Egyszer elkaptam a szerelőket, kinn voltak szerelni az oszlopon. Megkérdeztem őket, hogy mi a helyzet a csatornámmal, mondták, hogy persze, nyugi, majd már hozzák a beltérit. Mondom oké, én meg írom a levelet a fogyasztóvédelemnek. Kiröhögtek, nekem sem kellett több, gyorsan megírtam a levelet, és azon nyomban elvittem a postára. Akkor még nem volt internetem. Mire hazaértem, anyum már mondta, hogy kerestek a szerelők, hogy ne adjam már fel a levelet, kész lesz a csatorna napokon belül. KÉSŐŐŐ! Kb egy héttel később kijött a fogyasztóvédelem. Természetesen felfedezték a hiányosságokat, és mondták, hogy két hét múlva visszajönnének. Az első látogatásuk után olyan minőségben tündökölt a Fibernet, hogy azt hittem anyumék kicserélték a dobozt :). Ellenőrzéskor minden rendben volt. Természetesen idővel visszaromlott (kellett neki vagy másfél-két év...). Azóta tányéros tévével nyomom... Aki talál a történetemben tanulságot, az nyugodtan vonja le. Elnézést, hogy ilyen hosszúra nyúlt a mondandóm, próbáltam tömöríteni a történetet. :)

adfly 2009.02.26. 22:28:17

fura a sztori,

a Fnet-es szerelőknek vagy a bedolgózó csapatnak az aláíratott szerződéssel kell elszámolni a kiadott melórol,

nem bolt nekik nem papírozni

?

FélkupicaFehérFőnök 2009.02.26. 22:28:52

Nem szabad ezzel a céggel kezdeni. Szintén kábel tv szolgáltatást rendeltünk, rengeteg telefonálás után kiderült, hogy miért nem sikerült két hónap alatt telepíteniük. A válasz(vagy ürügy) megdöbbentő, az ügyfélszolgálatos szerint rossz a kapcsolatuk a szentendrei szerelő csoporttal, és kinyomják a mobilt, ha rájuk telefonálnak, és körberöhögik őket. Ha igaz, akkor agyrém, ha nem, akkor nem tudom mi lehetett a háttérben, hogy ilyen fedősztorit talált ki az emberünk...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.26. 22:56:29

@Radi: "És anyukád elárulta-e már hogy a télapó nem létezik?"

MI??? NEM LÉTEZIK A TÉLAPÓ???

ave 2009.02.26. 23:01:24

Es? Ezt minek ide elkuldeni?

Répalaki Edömér 2009.02.26. 23:12:47

Dehogy nem bolt! Annak mindenképpen aki zsebre dolgozik:

2003-ban kis falunkban befizettük a Fibernet busás belépési díját (25k), hogy kiépülhessen a hálózat. Mi jól jártunk, mert csak 10 hónapot vártunk, volt aki velünk egy időben csengetett és alig 1,5 év múlva köthette a tv-re a koaxot. Körzeti ügyfélszolgálat elérhetetlen, ha mégsem, akkor töketlen balf'szp'csák gyülekezete. Bp-re csörögtünk többször is, ott korrektek voltak, segítettek, informáltak. (Helyi irodát be is zárták, mert lincs hangulat lett idővel, erről később.)

Természetesen azonnal előfizettünk a net-re is. Öröm és boldogság, nem pofáztunk a viszonylag ritka minőségromláson és szolgáltatás kimaradáson, mivel a net mindig egy kategóriával feljebb volt korlátozva (512kB helyett 768 jött lefelé) - ez kábelTV-s szokás volt anno, hogy csábítsák az előfizetőket. Az egy év hűség végén volt az első nagyobb galiba, egy hetes kiesés, állandó kamuzás. Éppen összejött az egy éves rendelkezésre állási idő alulteljesítése, de kussban voltunk (bizonyítani is nehéz lett volna, mert nem adtak igazolást, csak szóban a kiesett időről, bár végül volt minimális kp. jóváírás). Bíztunk a további korrekt együttműködésben.

Idővel meghalt a modem, hoztak másikat. Azután sokszor volt még akadás, leszakadás, míg végül egyszer csak semmi net. Iroda ekkor már elköltözött szomszéd városból. Telefonon sikerült 2 hét alatt egy tucatnyi hibabejelentést tenni az üzenetrögzítőre, részletes telószámla alapján alig másfél órát hallgatuk a kapcsolós zenéjüket. Végül sikerült egy ügyfélszolgálatost elérni, igérte jelentkeznek. Semmi. Bementünk, lebasztak, hogy minek, hiszen az üzenetrögzítő miatt 3-szor is benne vagyunk a rendszerben, miszerint nincs netünk, de erről küldtek e-mail-t is. Hülye p'csának nehéz volt elmagyarázni, hogy ha nincs net, vajon miként nézhetem meg az e-mailjüket? (Sajna nem volt tartalék kapcsolatunk, de aznap vettünk egy 56k analóg modemet, bár szerencsére nem sokat kellett használni.)

Végre kijöttek nagyon messziről a szerelők. Nem tudták megoldani a dolgot, de nem voltam hajlandó elengedni őket. Kitalálták: első szerelő rosszul kötötte be a kábelt. A modem előtt van leosztva mind a 4 tv (társasház) ezért a jelveszteség miatt halt meg. Kérdem én, hogy akkor 2 évig postagalamb hozta-vitte a biteket? Hát, biztos már beállt a rendszer és visszavették a jel erősséget. Furcsálltam, mert ha egyre több az ügyfél, egyre messzebb van a végpont, akkor nem éppen erősíteni kéne? Sz'rtak rám és mivel az első kábeles csapat alvállalkozó volt, ezért Fibernet nem vállal felelőséget (vagy egyikük sem volt rokona az igazmondó juhásznak). 10K forintba került az újboli bekötés, munkalap és számla nélkül.

Most ajándékba kaptunk egy DigiBox-ot, de olykor azon is rettenetesen szar a jel, viszont legalább a kölköknek van +4 mesecsatorna. Analógon sokszor 5-6 adó sem nézhető a 4x-ből, több pedig élvezhetettlen.

Szerencsére az elmúlt 6 évben 2x1 évig nem volt tv-m (most éppen 2 hónapja megint nincs) szóval én nem izgulok, de lehet nézni kéne egy tányéros egységet a sláger "okosított" vevők egyikével...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.26. 23:17:23

@megélhetési sünöző / Egy hónapos a szlengportál!: elcsúszott :-((((((

EDE-E? akart lenni....

Bugreport 2009.02.26. 23:54:57

@moli: 30 nap a szerződésben foglalt maximális határidő, ezen felül számolandó a csúszás. Ha én a 29.-ik nap szereltem be, akkor még jó vagyok a vállalt határidő szerint is 1 nappal! Ne keverjük a szezont a fazonnal

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.27. 00:04:32

@FélkupicaFehérFőnök: És szerződés? Cégen belüli ügyek intézése hivatalos úton? Tehát ha az X osztályról rámcsörögnek itt a cégnél és nem veszem fel, 3 perc múlva hív a főnököm hogy mi a faszt képzelek... Bazzeg ha egy cég ilyen láma akkor menjenek el bodzát szedni.


@megélhetési sünöző / Egy hónapos a szlengportál!: Gyönyörű :D

@Acsi: Na de miért kell megvárniuk a 30 napot?
Az az érdekük hogy minél gyorsabban igénybe vedd a szolgáltatásukat.

Bugreport 2009.02.27. 00:16:25

@ColT: Figyi, te is úgy kapod a számlát, hogy fizetési határidő. Biztos veled is volt már, hogy elcsúsztál vele, vagy utolsó nap fizetted be. Istenem, előfordul velem is... Azért 1-2 nap csúszás miatt nem ír a szolgáltató a homárra :) Különben a szerelők száma és a szolgáltatóhoz küldött megrendelések száma miatt van 30 nap (vagy amennyi) (nekem is kicsit sok, de istenem...)Ellenben egyetértek veled, hogy érdeke a szolgáltatást minél hamarabb létesíteni a szerződésben meghatározott időn belül, és azt amire az igény szól (szó se róla) Csak ez nem mindig sikerül, mint postunk is mutatja. Én inkább a szolgáltató helyében lennék kiakadva, hogy másik hálózatra kötött a szerelő (és ez tesók közt is lopás)

Almatlan Jozsi 2009.02.27. 00:39:54

Csak nehogy megjelenjen Sztalin szelleme es moderalni kezdjen :-()

besz@rok 2009.02.27. 01:15:33

Ez ma'n a Torkos Csutortokos poszt?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.27. 01:46:12

@Acsi: Aham, én úgy kapom a számlát hogy fizetési határidő, de (pl. én nem szoktam késni) ha a az ügyfél késik akkor valahogy olajozottabban tudnak működni a cégek... Meg azért nem 1 szerelőbrigád van egy szolgáltatócégnél.

@besz@rok: Ja tényleg hol az éjjeli post?!

Megdobbent 2009.02.27. 02:47:49

Vazzemar, melyik blogbol dobtak ki ennyi csetes getalife nepet, hogy mind itt landolt?! Offoljatok mar szarra egy ideje ezt is, aztan jajhaj, miert nem lehet kommentelni, hude diktatura van. Na miattatok ez lesz itt is hamarosan. A fasze' nem jo a sok-sok chat kozul valamelyik? Vagy egy forum, vagy mittomen... Oltok mar meg, annyira, hogy buntibol nem vagyok erEDEeti... Fuj!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.27. 03:14:14

@Megdobbent: Most mi bajod? 127 komment óta szinte csak a Fibernet a téme, maraggyonmámama...

Most viszont örülhetsz hogy nem kezdem el a magánéletem mesélni mert kurva szar lenne asszem.

nagymester_b 2009.02.27. 03:14:48

Ez egy tipikus olcso husnak hig a leve tortenet szerintem.

Mandrake83 2009.02.27. 06:35:10

"2. Nem írtunk alá előfizetői szerződést a Fibernettel, ezért nem minősülünk előfizetőknek az ÁSZF 3.1-es pontja szerint.
"

Itt megjegyezném, hogy létezik olyan is, hogy "ráutaló magatartás" (beengedted a szerelőt, hogy bekösse, majd használtad), szóval erre hiába hivatkoznál a bíróságon pl....

Magg (törölt) 2009.02.27. 06:36:34

@Dolce Vita:

"a leveliro semmikepp se engedjen be szerelot a lakasba kikotni a tv-t, mert hat ugy sincs fibernet halozaton a konkurencia pedig nem tud rola. :D"

Hát nem tudom, hol és milyen házban lakik a post írója.
Nálunk (és az összes ismerősöm házában így van) nem a lakásban kötik ki-be a csatornákat.

Hellisfitar 2009.02.27. 06:53:11

A pecsét az hivatalosan nedves bélyegzőlenyomat.
Mert megfogtam a mondandó lényegét.

active speaker 2009.02.27. 07:34:40

csak szólok, hogy a Krisztina körúti telephely nem működik. csak telefonon lehet velük értekezni, vagy kimész a 22. kerületbe vagy hova.

köpőcsésze 2009.02.27. 08:09:39

Hol vannak már a torkos csütörtökös posztok???!!!!!!! Senki nem torkoskodott tegnap?

maincoon © 2009.02.27. 08:31:23

mindenki alszik???
vagy melyik posztnál garázdálkodtok?

dpspeti 2009.02.27. 08:35:46

Végigfutottam a hozzászolásokat, de lehet, hogy csak nekem tunt fel pár dolog, ha nem, bocs az ismétlésért.

"1.Nem történt meg a bekötés a megrendeléstől számított 30 napon belül, ezzel megsértették az ÁSZF 4. pontját."

A megrendeléstol számitott 30 MUNKAnap... ami nem egyenlo a naptárinappal, tehát ha febr 19én kotottek be, akkor jocskán belul voltak

2. Nem írtunk alá előfizetői szerződést a Fibernettel, ezért nem minősülünk előfizetőknek az ÁSZF 3.1-es pontja szerint.

En nem tudom, milyen ONLINE rendelés tortent meg, de az ONLINE rendelés tudtommal már "eloszerzodes"nek minosul, de mindenesetre ráutalo magatartás mindenképp..


4. Ezenkívül, pedig az ÁSZF-ben meghatározott 72 órás hibajavítást is túllépték, ezzel megsértették az ÁSZF 11.2. Hibaelhárítási határidőről szóló pontját.

72 ora MUNKANAPON... ujra. Ha valaki pentek este jelez valamit, azt legkorabban mindenképp hetfon fogják, lévén szombat vasarnap nem dolgoznak. De ez sztem (sajnos) magatolertetodo, hogy itt a 3 munkanapot forditottak le orára, tehát 3 MUNKAnap a javitasi hatarido...

dpspeti 2009.02.27. 08:37:02

Jah es, ezt is javitsa ki valaki, de ha jol emlékszem, Interneten kotott szerzodes/megrendelés esetén 15 napig elállhat az ember a szerzodestol...kotber stb nelkul

Taxomükke (UK) 2009.02.27. 08:41:23

Nem értem, mi a gond.
Nem fizetett semmit és nem is kapott szinte semmit.
Olvassatok könyvet inkább.
Nem kell tévé és nem kell inter...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.27. 08:42:04

edénél vajon bográtcshoztak e tegnap az összetört dohányzóasztal mellett féláron délután 14.00-kor?

kicsit skeptikus vagyok ezzel kapcsolatban, mert nincs tetőbox a kocsimon.

de lehetnének már torkos posztok. nem hiszem el hogy minden rendben volt tegnap mindenhol.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.27. 08:43:05

én voltam mekdonácba ott nem lehetett féláron enni tegnap. basszák meg.

sergio11 2009.02.27. 08:49:06

@Metz: nézd már meg az ÁSZF-et mielőtt belekötsz!Itt van:
www.fibernet.hu/files/KTV_ASZF_2009_01_01.pdf

Úgy van benne, ahogy a levélíró is megírta, 30 napon, és nem munkanapon belül kell beszerelniük, ráutaló magatartás nem történt, mert a Fibernet kábelhálózatát nem használták soha.
A 72 óra nem munkanapokkal együtt értendő!
Nézd meg az ÁSZF-et!

Azon kívül pedig az első bejelentés csak igénybejelentés, ez is benne van az ÁSZF-ben.

dpspeti 2009.02.27. 08:54:08

sergio: Attol, hogy nincs ott, h MUNKAnap, attol az még munkanap, mert gondolom az sincs ott, hogy 30 kalendár/naptárinap... ilyenkor automatikusan szolgáltatásrol leven szo simán 30 munkanapnak értendo, akkor is, ha nincs kiirva. Ha perre mennének, tuti ezzel érvelnének és szerintem nyernének is.

sergio11 2009.02.27. 08:57:39

@dpspeti: Nekem is volt már ügyem a Fibernettel, és biztosan tudom, hogy 30 nap, és nem munkanap!!!
Azon kívül gondolj már bele: 30 munkanap az 6 hét. Kicsit sok lenne.
Ami nincs benne az ÁSZF-ben azzal nem érvelhet a bíróság. Ennyi. Oda képzelni nem lehet semmit. Egy törvénybe sem lehet odaképzelni valamit, ami nincs ott.
Amúgy a Fibernet szerelői hétvégén is dolgoznak. Elvileg...

dpspeti 2009.02.27. 09:00:49

sergio: Nem védem a Fibernetet, de tapasztalatom szerint munkanapnak értik, ez van. Amugy, te irod, hogy odaképzelni nem lehet semmit, hát a naptári jelzot sem :) Ekkor max azt fogják mondani a biroságon, hogy félreértheto volt a fogalmazás, nem volt elég konkrét és kész :)
Es igen, elvileg dolgoznak, elvilg minden szolgálato dolgozik, csak hetvegen kevesbe elérhetoek :D

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.27. 09:02:20

Mikor lesz már torkos csütörtök post???

staropramen 2009.02.27. 09:03:36

Sztrovacsekek
van a posztolónak kábeltv-je?-van.
van fibernet szerződése?- nincs
Kap fibernet számlát? -nem
kap a tényleges szolgáltatótól számlát?-nem
Van papír arról, hogy a fibernet bekötötte?--Nincs
Akkor miről beszélünk.?
Akkor miért ragaszkodik a személyes beszélgetéshez, pláne a krisztinában.

sergio11 2009.02.27. 09:04:26

@dpspeti: akkor miért van szerinted odaírva egy olyan megrendelésre ami 12.03-án lett megrendelve, hogy teljesítés időpontja 01.03? Saját szememmel láttam ezt egy Fibernetes munkalapon.

dpspeti 2009.02.27. 09:06:28

sergio: a kérdés jogos. Miért? :)

sergio11 2009.02.27. 09:10:53

@dpspeti: azért mert addig van idejük beszerelni a szolgáltatást. Ne próbálj meg oda képzelni valamit ami nincs ott. Hívd fel a 1280-at, és kérdezd meg az ügyfélszolgálatot.

szemig jimmy 2009.02.27. 09:12:15

Blahánál giroszt ettem vacsira. Nem volt olcsóbb de jól megtömték hússal.
Ez akkor torkos csüt. vagy nem?

dpspeti 2009.02.27. 09:17:10

sergio11: A mellékelt ábra mégsem azt mutatja, hogy 30 napot naptárinak értik :P :)

csőgörény 2009.02.27. 09:30:19

Hol vannak a torkos csütörtök?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.27. 09:31:48

@eltérő: ételmérgezéssel kórházban, vagy otthon a wécén, ezért nincs még ilyen poszt

sergio11 2009.02.27. 09:33:41

@dpspeti: no comment. Hívd fel az ügyfélszolgálatot, és kérdezd meg, ha nekem nem hiszel.

greggrant 2009.02.27. 10:01:09

Hajrá Posztoló! Egy korrekt felszólítás, amire kötve hiszem, hogy két hónapon belül bármit is reagálnának (és még optimista is voltam). Be kell menni ügyfélszolgálatra, és a kezükbe átadni ezt a levelet, máshogy csak rád fogják verni a válaszig eltelt időre vonatkozó előfizetési díjat. Lesz még ennek folytatása!

moli 2009.02.27. 10:15:40

@Acsi: nem. a 30 nap az a torveny altal toleralt ido. az ugyfel altal toleralt ido a 0 nap.
ujra elmondom, bar kurvara unom: digitv szerelo aznap akart jonni, de nem ertem ra, igy csak masnap tudott (~20 oraval a telefonhivas utan)

olcso.hu · http://www.olcso.hu/ 2009.02.27. 13:03:37

no comment...ez is csak nálunk mehet igy...

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.02.27. 21:14:03

@sergio11: "akkor miért van szerinted odaírva egy olyan megrendelésre ami 12.03-án lett megrendelve, hogy teljesítés időpontja 01.03?"

... ami ráadásul valójában 31 nap, nem 30. ;-)

MuadDib 2009.02.28. 12:58:11

A Fibernet-tel nekem is van egy sztorim. Egy internet előfizetést szerettem volna átíratni apám nevéről a sajátomra. Tehát az előfizetési cím, szolgáltatási hely nem változott volna. Elküldtük a levelet nekik és utána kezdődött a kálvária. Hónapokig csak telefonálgatás, hogy mit csinálnak eddig, miért nincs már átírva stb. Az ügyintézők meg mindig ugyan azt a szöveget mondták, hogy továbbítják a problémát. A vége az lett, hogy bementem személyesen az ügyfélszolgálathoz és ott sikerült átíratnom a nevet. Viszont utána küldtünk egy másik levelet, melyben felszólítottuk őket, hogy az ÁSZF szerint nem tettek eleget a saját határidejüknek ezért kötelesek kötbért fizetni ami ~72000 Ft. Érdekes, hogy 1 héten belül sikerült telefonon felhívnija a cégnek engem, de előtte hónapokig nem sikerült nekik és felajánlottak fél év ingyen netet ha elállok a követelésemtől. Persze nem álltam el, így ezt a követelést jóváírták a számlán -72000 forinttal.
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy ezt utána vmelyik dolgozóján leveri-e a cég aki miatt húzódott ez a dolog, na de ez már az ő bajuk. Szóval egy jó tanács, hogy az ÁSZF-t jól át kell olvasni és kihasználni mindent amit csak lehet abból.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.02.28. 18:20:05

@MuadDib: Az ilyen "a dolgozó tehet róla, nem a cég"-ről az a véleményem, hogy ha a konkrét ügyfélszolgálatos fölötti szinteken nincsen megszervezve a munka ahhoz, hogy a dolgok ne "felejtődjenek" el, akkor a cég megérdemelné, hogy becsődöljön, de az ISO-minősítését - ha van neki - rögvest vegyék el. Már elnézést, de ha EGY ember EGYSZER téved, akkor annak a hibának az idők végezetéig meg kell maradnia - eszkaláció, minőségellenőrzés, audit nyema? Akkor az egy szar cég.

HandG 2009.03.04. 09:40:26

Na egy sorstárs!

Épp perelni akarom én is a fibernetet (direkt nem írtam nagybetűvel és jó lenne pirossal)

Én is on-line rendeltem meg a 2 éves szerződésem meghosszabbítását. Még 2008. december 4.-én!!! Azóta sincs szerződésem, amit kiküldtek volna, akár aláírásra akár nem.
A rendelésemről semmiféle visszaigazolást nem küldtek, hogy mit és mennyiért rögzítettek a rendszerben csak egy rendelési számot.
Viszont a kedvezményes KIT-et külön kezdték el számlázni. Amiből az internet előfizetés magában drágább volt, mint addig kábel-tv meg a telefon.
Hívtam őket, mondták, hogy 30 napjuk van a szerződésre. És majd jóváírják. Oké.
Januárban, jóval túl a 30 napon még mindig az volt a válaszuk, hogy előreveszik a szerződésemet. Én már a 2. megemelt számlát is kifizettem. Mert ugye előre küldik a számlát!!!!
Aztán még mindig semmi.
Februárban egy figyelemfelhívó levél, hogy a következő levél címzettjei közt lesz a Hírközlési felügyelet a Fogyasztóvédelem és a Homár is. 2 nap múlva hozták a HBO dekódert. De szerződést még mindig nem.
Vártam a szerződést, amit e-mailben kértem is.
A 3. számlánál írtam egy levelet, hogy írják jóvá már az eddigieket, mert már jó kis túlfizetésben vagyunk és nem vagyok én bank és nem hitelezek nekik tovább. Valamint felhívtam a figyelmüket, hogy ha késedelmi kamatot próbálnak meg azért felszámolni, mert nem fizetem ki a 3. megemelt számlát a jó számla helyett, akkor én is kamatra fogok igényt tartani!
Jött jóváíró számla, amin a tv előfizetéseket jóváírták, de az internet ugyancsak magasabb összeg és még késedelmi kamatot is számoltak fel.

Na, most itt tartok, hogy fogalmazom a levelem és ügyvédnek adom oda, hogy beperelje őket. Ugyanis szerződésszegést hajtottak végre. És gondolom, van pár ezer szerződésük, köthetik majd újra, ami nem kis költség lesz!

Egy cég már megszívta ezt a témát és inkább szó nélkül kártérítést is fizetett, semmint több ezer szerződését újrakösse a meglévő ügyfeleivel, mert a bírósági határozat azok megsemmisítéséről szólt volna.

Egyszerűen egy távközlési társaság nem engedheti meg magának, hogy ekkora kupleráj legyen nála! Kérdem én, hogy hogy a fenébe kap ilyen ISO minősítést?

Circus 2009.03.04. 19:12:02

@HandG:
Ne fizess. Ha nincs érvényes szerződés, mire számláznak?

ISO = vicc.
Maszek adó.
Csak annak jó, aki kitalálta.
süti beállítások módosítása