Jkbuda levele szerint nem elég, hogy a Fibernet késett a beszereléssel és a javítással, hogy nem küldött ki szerződést, tehát elvileg nem is állnak kapcsolatban egymással, de a szakik még csak nem is a Fibernet hálózatára kötötték be őket.
Tisztelt Fibernet Kommunikációs Zrt!
2009.01.14-én online rendeltünk egy analóg kábel tv szolgáltatást, a *** címre. A rendeléstől számítva 30 napon belül nem történt semmi, annak ellenére, hogy naponta telefonáltam az ügyfélszolgálatra, hogy kössék be a szolgáltatást, mert eltelik a 30 nap. A bekötés végül február 19-én csütörtökön történt meg, 36 nappal a szolgáltatás megrendelése után. Ezzel a 30 napon túli bekötéssel megsértették az ÁSZF 4. pontját a bekötésre vonatkozó határidővel kapcsolatban.
Sajnos itt a problémák nem érnek véget. A szerelő nem hozott magával előfizetői szerződést, ezért nem is tudtuk aláírni, ezért nem valósult meg az előfizetői jogviszony, ugyanis az ÁSZF 3.1-es pontja szerint: Az előfizetői szerződés azon a napon jön létre, amikor a Szolgáltató kézhez veszi az Előfizető által is aláírt szerződést.
További probléma, hogy másnap, február 20-án pénteken 12 órakor, tettünk egy hibabejelentést, hogy néhány csatorna rosszul működik, amit felvettek az ügyfélszolgálaton, mint hibabejelentést. Az első megkeresést a hibajavításra, csak a törvényes határidő-azaz 72 óra lejárta után- tették meg a műszaki kollégák, február 23-án délután 5 órakor. Szerencsére gyorsan átütemeztük programunkat, és 6 órakor már fogadtuk is a műszaki kollégákat. Ők viszonylag gyorsan megállapították a csatornák mennyisége és a csatornakiosztás alapján, hogy nem a Fibernet Kommunikációs Zrt. Kábelhálózatára vagyunk rákötve, hanem egy másik, -számunkra, és a műszaki kollégák számára is ismeretlen- szolgáltató hálózatára. Erről tanuskodik az 144429-es munkalap, amit xxx töltött ki február 23-án este, amikor itt voltak.
Tehát a tények:
1.Nem történt meg a bekötés a megrendeléstől számított 30 napon belül, ezzel megsértették az ÁSZF 4. pontját.
2. Nem írtunk alá előfizetői szerződést a Fibernettel, ezért nem minősülünk előfizetőknek az ÁSZF 3.1-es pontja szerint.
3.A 30 napon túli bekötés is hibás volt, és nem a Fibernet kábelhálózatára kötöttek rá minket, és még a mai napig sem vagyunk rajta, és soha egyetlenegy percig sem voltunk rajta, és nem vettük igénybe a Fibernet Kommunikációs Zrt. Szolgáltatását.
4. Ezenkívül, pedig az ÁSZF-ben meghatározott 72 órás hibajavítást is túllépték, ezzel megsértették az ÁSZF 11.2. Hibaelhárítási határidőről szóló pontját.
Mindezek alapján, ha egyáltalán előfizetők vagyunk, szeretnénk az egyébként soha nem használt- szolgáltatást azonnali hatállyal, díjmentesen, kötbér és bármilyen egyéb díj megfizetése nélkül felmondani, és kikerülni az Önök rendszeréből.
Mindezek mellett a későbbi reklamációk megelőzése céljából kérünk egy írásos, hivatalos pecséttel és aláírással ellátott papírt arról, hogy nem állunk a Fibernettel szerződésben, és a Fibernet nem támaszt velünk szemben semmilyen anyagi és egyéb követelést, vagy igényt.
Jelen levelemre mennél hamarabb szeretnék választ kapni, és személyesen beszélni valakivel az igazgatóságból, a Krisztina körúti cégközpontban, egy előre egyeztetett időpontban.
Tisztelettel:
jkbuda
Az utolsó 100 komment: