Jkbuda levele szerint nem elég, hogy a Fibernet késett a beszereléssel és a javítással, hogy nem küldött ki szerződést, tehát elvileg nem is állnak kapcsolatban egymással, de a szakik még csak nem is a Fibernet hálózatára kötötték be őket.
Tisztelt Fibernet Kommunikációs Zrt!
2009.01.14-én online rendeltünk egy analóg kábel tv szolgáltatást, a *** címre. A rendeléstől számítva 30 napon belül nem történt semmi, annak ellenére, hogy naponta telefonáltam az ügyfélszolgálatra, hogy kössék be a szolgáltatást, mert eltelik a 30 nap. A bekötés végül február 19-én csütörtökön történt meg, 36 nappal a szolgáltatás megrendelése után. Ezzel a 30 napon túli bekötéssel megsértették az ÁSZF 4. pontját a bekötésre vonatkozó határidővel kapcsolatban.
Sajnos itt a problémák nem érnek véget. A szerelő nem hozott magával előfizetői szerződést, ezért nem is tudtuk aláírni, ezért nem valósult meg az előfizetői jogviszony, ugyanis az ÁSZF 3.1-es pontja szerint: Az előfizetői szerződés azon a napon jön létre, amikor a Szolgáltató kézhez veszi az Előfizető által is aláírt szerződést.
További probléma, hogy másnap, február 20-án pénteken 12 órakor, tettünk egy hibabejelentést, hogy néhány csatorna rosszul működik, amit felvettek az ügyfélszolgálaton, mint hibabejelentést. Az első megkeresést a hibajavításra, csak a törvényes határidő-azaz 72 óra lejárta után- tették meg a műszaki kollégák, február 23-án délután 5 órakor. Szerencsére gyorsan átütemeztük programunkat, és 6 órakor már fogadtuk is a műszaki kollégákat. Ők viszonylag gyorsan megállapították a csatornák mennyisége és a csatornakiosztás alapján, hogy nem a Fibernet Kommunikációs Zrt. Kábelhálózatára vagyunk rákötve, hanem egy másik, -számunkra, és a műszaki kollégák számára is ismeretlen- szolgáltató hálózatára. Erről tanuskodik az 144429-es munkalap, amit xxx töltött ki február 23-án este, amikor itt voltak.
Tehát a tények:
1.Nem történt meg a bekötés a megrendeléstől számított 30 napon belül, ezzel megsértették az ÁSZF 4. pontját.
2. Nem írtunk alá előfizetői szerződést a Fibernettel, ezért nem minősülünk előfizetőknek az ÁSZF 3.1-es pontja szerint.
3.A 30 napon túli bekötés is hibás volt, és nem a Fibernet kábelhálózatára kötöttek rá minket, és még a mai napig sem vagyunk rajta, és soha egyetlenegy percig sem voltunk rajta, és nem vettük igénybe a Fibernet Kommunikációs Zrt. Szolgáltatását.
4. Ezenkívül, pedig az ÁSZF-ben meghatározott 72 órás hibajavítást is túllépték, ezzel megsértették az ÁSZF 11.2. Hibaelhárítási határidőről szóló pontját.
Mindezek alapján, ha egyáltalán előfizetők vagyunk, szeretnénk az egyébként soha nem használt- szolgáltatást azonnali hatállyal, díjmentesen, kötbér és bármilyen egyéb díj megfizetése nélkül felmondani, és kikerülni az Önök rendszeréből.
Mindezek mellett a későbbi reklamációk megelőzése céljából kérünk egy írásos, hivatalos pecséttel és aláírással ellátott papírt arról, hogy nem állunk a Fibernettel szerződésben, és a Fibernet nem támaszt velünk szemben semmilyen anyagi és egyéb követelést, vagy igényt.
Jelen levelemre mennél hamarabb szeretnék választ kapni, és személyesen beszélni valakivel az igazgatóságból, a Krisztina körúti cégközpontban, egy előre egyeztetett időpontban.
Tisztelettel:
jkbuda
Rajmond 2009.02.26. 16:05:51
Rajmond 2009.02.26. 16:06:58
Rajmond 2009.02.26. 16:08:19
Szőrgyáros 2009.02.26. 16:08:53
mbond 2009.02.26. 16:09:38
Szőrgyáros 2009.02.26. 16:09:56
Hubikaaa 2009.02.26. 16:11:17
George Jung 2009.02.26. 16:11:21
Esetleg a történethez valamit?
Rajmond 2009.02.26. 16:12:52
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 16:13:44
Bugreport 2009.02.26. 16:14:53
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 16:15:06
and the post too.
Go jkbuda, fight for your right, to paaaaaartyyyyyyyyyy!!!!!!
szemig jimmy 2009.02.26. 16:15:27
Novemberben rendeltem, most már csak azért nem mondom le hátha abból is lehet majd posztot csinálni.
Impega 2009.02.26. 16:15:35
Hubikaaa 2009.02.26. 16:16:17
Ha nincs szerződés, mi a faszt reklamál arra, hogy nem jöttek ki megjavítani a hibát.
Versenyezzen a szolgáltatóval sünszarásban.
Kicsit antiszociális vagyok ma.
Pittykapitany 2009.02.26. 16:16:36
Valaki mondjon mar egy normalis szolgaltatot mert itt ugy tunik mindegyik sux.
Impega 2009.02.26. 16:17:56
Azert mert en ugy csinalok mintha lelepnek az utrol, az meg nem azt jelenti hogy atmentem a tuloldali uszodaba szaunazni Tamassal es Krisztiannal.
kamushamus 2009.02.26. 16:18:51
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 16:19:08
Mi januárban megrendeltük. Mondták sok a meló. Kicsit mézesmázasabban szóltam, január 26-ától, mindenhol az megy, telefon, net, tv. Azóta T-Home, TVNet lemondva, kifizetve 1800 T-Home-nak a telefonért, és 500 Ft, a TVNet-nek a netért februárra.
Mindenki happy.
But everybody hurt's. Sometime. :)
Bugreport 2009.02.26. 16:19:11
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 16:20:21
Rajmond 2009.02.26. 16:21:55
Mekkora egy lúzer vagy te haver...
vape 2009.02.26. 16:23:19
Ellentétben a pannonos üzletemberrel ez már egy egész korrekt reklamációs levél volt. ÁSZF-ből is felkészült, fel is mondta írásban a szerződést. Innentől kezdve a Fibernetnek nincs más teendője, mint elfelejteni ezt az előfizetést.
Bugreport 2009.02.26. 16:23:24
Ui: Bocs a radikális hasonlatért, csak a példának okáért...
kamushamus 2009.02.26. 16:24:31
Nem tudta használni a szolgáltatást,mert nem arra kötötték,amire szerette volna!
Bugreport 2009.02.26. 16:25:02
Impega 2009.02.26. 16:26:46
Ugyhogy pitty. Sztem igaza van.
De a hasonlatod nagyon jo volt!
Mert ha te bkv-val akarsz utazni, de a BKV egy MALEV gepet kuld, te miert fiztenel a Malevert?
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.26. 16:26:50
kamushamus 2009.02.26. 16:27:06
Mekkora egy lúzer vagy te haver...
Itt a pont
Szőrgyáros 2009.02.26. 16:27:17
szemig jimmy 2009.02.26. 16:27:44
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.02.26. 16:29:19
Szőrgyáros 2009.02.26. 16:31:54
Hubikaaa 2009.02.26. 16:32:22
Szőrgyáros 2009.02.26. 16:34:08
liven 2009.02.26. 16:34:11
Hajrá ÁSZF!
A POCSAY-NET-tel már fogható a Pocsay család mindennapjai című valóságsóóó! A mai részből: Pocsaypapa Ráckevén összeveszett Palkovicsnéval, mert a baczpapucs eltünt a platós Ifa alatt! De amikor kinyitották a laptopot, kiderült, hogy az egy "szereld magad" modem...és itt kezdődnek a bomyodalmak!
Boldog Új Évet Minden Homározónak 2010-re! A Pocsay család
Rajmond 2009.02.26. 16:35:31
MosoMasa 2009.02.26. 16:37:18
Dolce Vita 2009.02.26. 16:40:37
modoktol erdeklodnek, hogy ugy tenyleg hanyan neznek meg egy postot atlagban? es mennyi ebben a kulonbozo ip? csakhogy sejtsuk, mekkora pofon ez egy szolgaltatonak.
on:
a leveliro semmikepp se engedjen be szerelot a lakasba kikotni a tv-t, mert hat ugy sincs fibernet halozaton a konkurencia pedig nem tud rola. :D
Pittykapitany 2009.02.26. 16:48:05
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.02.26. 16:48:14
az emberek képesek felhúzni magukat nyíves hat nap csúszáson."
add fel az adóbevallásod 6 nappal később, azt rájösz! vagy járjál 6 nappal lejárt bérlettel, azt ha jön az ork megtudod!
az ÁSZFet, nem az user írt! a szolgáltató dalolva vállalta, aztán megszegte a saját feltételeit...
szóval teljesen jogos, ha visszaszopatják :D
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.26. 16:52:11
DE
"nem a Fibernet Kommunikációs Zrt. Kábelhálózatára vagyunk rákötve, hanem egy másik, -számunkra, és a műszaki kollégák számára is ismeretlen- szolgáltató hálózatára"
Ha nem az ő hálózatukra kötöttek akkor hogy működött bármi is :D
Ettől függetlenül, be lehet inteni nekik és egy büdös kanyit sem fizetni, mert ha nem írtál alá szerződést akkor bizonyítsák be hogy használtad a szarjukat :D :D
Szarjanak sünt akik így szolgltatnak, továbbra is.
Tsabi 2009.02.26. 16:53:30
Rajmond 2009.02.26. 16:54:28
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.26. 16:57:05
OK kell egy jelszó + usernév is de hát csak eltalálok egyet :D :D :D
Poén persze de hajszálra van a valóságtól ezek szerint...
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.02.26. 16:59:36
Rövid kérdés a "csupán 6 nap"os hozzá/beszólásod kapcsán:
Ha Te szegsz szerződést, mi jár azért?
Képes vagy megvédeni bárkit, aki a saját feltételeit sorozatosan megszegi?
Tsabi 2009.02.26. 17:01:04
Rajmond 2009.02.26. 17:04:14
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 17:04:42
EZ FONTOS!
Tündérmacikával mi van kiderült már?
Dolce Vita 2009.02.26. 17:05:47
admin, admin
szivesen
Tsabi 2009.02.26. 17:09:45
@EnZsolt: nekem lejott, hogy mit akartal irni :)
tundermacko sajna bukta, de pont leszarja, ha jol idezem a klasszikusokat :)
elwood 2009.02.26. 17:13:07
Nem kötötték belém se 8 napon belül se 8 napon túl.
Nem kaptam számlát, és nem is fizettem be semmit.
Nincs semmilyen igényem, elég igénytelen vagyok.
Nem akarok beszélni a központban az igazgatóval, és máshol sem.
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.26. 17:13:13
Bugreport 2009.02.26. 17:15:22
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 17:19:43
bakker, pedig szurkoltam.
akkor mamapicilánya, engedd el velünk szaunázni, legalább pihenje ki a fáradalmakat. :)
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.02.26. 17:23:30
Azoknak, akik ide járnak, szerintem meg kéne próbálni átérezni azon emberek törekvését, akik szeretnék, hogy a mostani - hibás - gyakorlat megváltozzon. Az a fajta nemtörődömség, hozzá nem értés, elutasító magatartás, amivel a szolgáltatók viszonyulnak hozzánk, fogyasztókhoz.
Azt gondolom, hogy az ide írók egy része nem csupán világfájdalma közössé tétele érdekében tölti a homár postaládáját, hanem mert szeretné, hogy változzon már valamit ez a szájbalökött világ. Szerintem.
bounty123 2009.02.26. 17:24:10
EnZsolt szerintem ne erőltesd az angolt, nem megy.
"It's sucks." "But everybody hurt's."
Ez így^ hülyeség.
It sucks. Everybody hurts.
Bugreport 2009.02.26. 17:29:13
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 17:32:27
De megy, csak te nem érted :D
Na jó komolyan elkúrtam. Nem kicsit. Nagyon. A hurt's már nekem is fáj, csak szemet nem szúrt. Foghatom az antibiotikumokra?
Ezt bezzeg leírom hibátlanul, elsőre.
kritikusolvaso 2009.02.26. 17:52:58
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 17:53:29
üzeni, hogy kicsit el van kámpicsorodva, de gyorsan kijön majd belőle. aki nem találta meg nála a hiányzó 6 pontot az üdvözüléshez, annak mindazt kívánja egyszerre és egyidőben, amit itt mi szoktunk.
@EnZsolt:ha 182 felett vagy, és jóképű, nem lesz gond. de ez a magasság csak mezítláb érvényes, magassarkú esetén kell még vagy öt centi. a többi feltétel később érkezik.
poszthoz is (az értékelhetőség miatt)
nem mondom meg hol, nem mondom meg kinél, de besz*art kábeltévé, újra kellett valamit csinálni.
na ennek a valakinek alapcsomagja volt. eddig. ezután - lassan öt éve - minden csatornát nézni tud, még azokat is, amiket nem akar. ő jogkövető állampolgár, nem lop stb, azonnal szólt. lassan öt éve,kétszer. azóta sem történt semmi. sőt, minden olyan csatornát lát, ami azóta bejött. de az alapcsomagot fizeti. a hívások dátuma óra percre feljegyezve, ügyintéző neve kis borítékban.
kritikusolvaso 2009.02.26. 17:54:52
kritikusolvaso 2009.02.26. 18:18:00
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.26. 18:21:48
kritikusolvaso 2009.02.26. 18:25:52
már lassan kezdem unni...
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.26. 18:27:12
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 18:27:34
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, support@blog.hu and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.2.3 (Debian) mod_fastcgi/2.4.2 Server at blog.hu Port 80
kritikusolvaso 2009.02.26. 18:29:04
kritikusolvaso 2009.02.26. 18:30:18
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.26. 18:30:44
www.youtube.com/watch?v=Ezjh4rmSt38
kritikusolvaso 2009.02.26. 18:31:49
korlatos a anetem nemtom megnzni a videjot :(
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.26. 18:33:25
nem, valóban nem. :D
kritikusolvaso 2009.02.26. 18:34:00
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.26. 18:34:49
kritikusolvaso 2009.02.26. 18:35:51
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.26. 18:38:49
kritikusolvaso 2009.02.26. 18:42:55
azt meg nemakarom...
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.26. 18:46:52
kritikusolvaso 2009.02.26. 18:48:25
nyomorult egy világ lett ez...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.26. 18:48:59
Aha. Gyere el és mondd meg mi a faszt köttessek be a szar Tré-hómon kívül az albérletbe ami olcsóbb és jobb is.
@mamapicilánya/mpl: Ez ám a jó világ, már a kábeltévés. :D Merjen valaki beszólni.
T. macika magassága pedig dícséretes :) Amúgy meg ne szomorkodjon 6 ponton, nem éri meg.
@Télikert: Pornó nélkül simán ráfér...
kritikusolvaso 2009.02.26. 18:50:13
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 18:53:42
De miért kell ez ahhoz, hogy szaunázni mehessen az ember??? :O
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.26. 18:54:34
@ColT: neked is köszönjük
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 18:55:04
kritikusolvaso 2009.02.26. 18:59:05
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.26. 19:12:54
kritikusolvaso 2009.02.26. 19:33:12
---------------------------------------------------------
pazola 2009.02.26. 19:58:18
" Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2009. január 23-tól ügyfélszolgálatunk – az internet és telefon hibabejelentést kivéve – szünetelteti chat szolgáltatását.
Megértését köszönjük. "
Igen! Onlajncseten akarom bejelenteni, hogy nem megy a net!
princessophia 2009.02.26. 19:58:28
Akkor ez a kábelszolgáltató hasonlít az én egyik ismerősömnél lévőhöz.
Megegyezik az ügymenet is: telefon , telefon, semmi reakció.
Viszont ő egy fillért sem fizet már két éve.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.26. 20:01:16
Amúgy meg én sem fizetnék, lehúzzák elég módon az embert, legalább hadd élvezze néha hogy ingyé' van a cucc :D
Radi 2009.02.26. 20:01:55
És anyukád elárulta-e már hogy a télapó nem létezik?
Mert hogy álomvilágban élsz az biztos
kritikusolvaso 2009.02.26. 20:27:18
moli 2009.02.26. 20:35:41
ez a resz a legfontosabb, jkbuda okos ember. ezt szoktak elmulasztani az aldozat-tipusu emberek.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.26. 20:37:19
Silcon 2009.02.26. 20:39:45
A hibát az okozhatta, hogy közös szekrényben volt a két erősítő és elosztó. Vagy az egyenkulcs egyenebb volt a szokásosnál :)
moli 2009.02.26. 20:40:01
nem 6 nap. 36 nap.
elinor 2009.02.26. 20:49:55
1.) jön egy telefon,hogy "csókolom, a kábelszerelő vagyok"
2.) kijön a "szerelő", de nincs nála papír
3.) beköti a kábelt, de másik szolgáltatóhoz?
Elmondom, mi is történt:
1.) telefonált az ún. trükkös tolvaj,aki valamilyen szerelőnek adja ki magát. Ha pont ilyet vársz, akkor sirály; ha meg nem,akkor azt mondja, hogy a központban észleltek egy szingularitást, és ki kell jönnie, hogy megjavítsa.
2.) te beengeded, ő szöszmötöl és közben körülnéz, hogy mit lehetne lopni, érdemes-e betörni.
3.) az ilyen "szerelők" maguk is lopják a kábelt, tudja hogy kell, semmibe nem került neki, hogy bekösse nálad, mert ugye különben nem engeded el onnan.
Ez történt eddig. Ami ezután történni fog:
4.) Feltörik és kirámolják a lakásod. Már ha a "szerelő" úgy ítélte meg,hogy érdemes.
Szóval én a helyedben a betöréstől félnék, nem a számlától. Fibernet ui. szimplán elfelejtett téged.
elinor 2009.02.26. 20:52:15
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.26. 21:17:47
Köszönettel:
Az élet egyik nagy kérdésére választ váró EnZsolt.
metal · http://electric.blog.hu 2009.02.26. 21:24:42
Hát ennyit a fiberről! Azóta egyszer még megfordult a fejemben, hogy a cégemnek náluk kötök internet előfizetést, de mivel az árajánlat kérésemre semmi válasz nem jött, így nem ők lettek a befutók!
Circus 2009.02.26. 21:39:03
Felmondják a szerződést, 'oszt számlázgatnak tovább?
Élelmes!
guy 2009.02.26. 21:43:00
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.26. 21:43:18
Mondjuk gondolom amíg adás van addig mindegy nem :D
Az a röhejes hogy cégen belül képtelenek elintézni hogy egy felmondott szerződéshez tartozó ügyfélnél kikössék a cuccot?
Akkor már sünt sem kell szarniuk ha már ilyen hülyék :D
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.26. 21:50:04
mimcs aláírt szerződés, meg is állapította hogy nem ügyfelek. akkor mi a faszt akar felmondani? milyen kötbértől fosik?
maradjanak kussba, nézzék azt ami bejön, tojjanak a pár szar minőségű csatornára, és röhögjenek a markukba hogy ezért senkinek soha semennyi pénzt nem kell fizetniük. én ezt tenném :)
Jegkoko 2009.02.26. 21:58:47
elinor 2009.02.26. 22:01:43
ssjani 2009.02.26. 22:05:51
dcg 2009.02.26. 22:24:12
Egy-két mondatban megírnám az én esetemet a Fibernettel. Még valamikor 2004 környékén történt, hogy a kínálatból eltűnt egy számomra fontos adó. Ügyfélszolgálaton rákérdeztem, elromlott a beltéri, maximum 2 hét és cserélik. Eltelt 1 hónap, semmi. Telefonáltam, még nem érkezett BP-ről meg a beltéri. Havonta kb. kétszer hívtam őket 10-12 hónapon keresztül!! Természetesen a többi csatorna is élvezhetetlen volt. (Saját hálózaton, több csatorna nem létezett, ugyanúgy eltűnt, mint az én csatornám...) Egyszer elkaptam a szerelőket, kinn voltak szerelni az oszlopon. Megkérdeztem őket, hogy mi a helyzet a csatornámmal, mondták, hogy persze, nyugi, majd már hozzák a beltérit. Mondom oké, én meg írom a levelet a fogyasztóvédelemnek. Kiröhögtek, nekem sem kellett több, gyorsan megírtam a levelet, és azon nyomban elvittem a postára. Akkor még nem volt internetem. Mire hazaértem, anyum már mondta, hogy kerestek a szerelők, hogy ne adjam már fel a levelet, kész lesz a csatorna napokon belül. KÉSŐŐŐ! Kb egy héttel később kijött a fogyasztóvédelem. Természetesen felfedezték a hiányosságokat, és mondták, hogy két hét múlva visszajönnének. Az első látogatásuk után olyan minőségben tündökölt a Fibernet, hogy azt hittem anyumék kicserélték a dobozt :). Ellenőrzéskor minden rendben volt. Természetesen idővel visszaromlott (kellett neki vagy másfél-két év...). Azóta tányéros tévével nyomom... Aki talál a történetemben tanulságot, az nyugodtan vonja le. Elnézést, hogy ilyen hosszúra nyúlt a mondandóm, próbáltam tömöríteni a történetet. :)
adfly 2009.02.26. 22:28:17
a Fnet-es szerelőknek vagy a bedolgózó csapatnak az aláíratott szerződéssel kell elszámolni a kiadott melórol,
nem bolt nekik nem papírozni
?
FélkupicaFehérFőnök 2009.02.26. 22:28:52
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.26. 22:56:29
MI??? NEM LÉTEZIK A TÉLAPÓ???
ave 2009.02.26. 23:01:24
Répalaki Edömér 2009.02.26. 23:12:47
2003-ban kis falunkban befizettük a Fibernet busás belépési díját (25k), hogy kiépülhessen a hálózat. Mi jól jártunk, mert csak 10 hónapot vártunk, volt aki velünk egy időben csengetett és alig 1,5 év múlva köthette a tv-re a koaxot. Körzeti ügyfélszolgálat elérhetetlen, ha mégsem, akkor töketlen balf'szp'csák gyülekezete. Bp-re csörögtünk többször is, ott korrektek voltak, segítettek, informáltak. (Helyi irodát be is zárták, mert lincs hangulat lett idővel, erről később.)
Természetesen azonnal előfizettünk a net-re is. Öröm és boldogság, nem pofáztunk a viszonylag ritka minőségromláson és szolgáltatás kimaradáson, mivel a net mindig egy kategóriával feljebb volt korlátozva (512kB helyett 768 jött lefelé) - ez kábelTV-s szokás volt anno, hogy csábítsák az előfizetőket. Az egy év hűség végén volt az első nagyobb galiba, egy hetes kiesés, állandó kamuzás. Éppen összejött az egy éves rendelkezésre állási idő alulteljesítése, de kussban voltunk (bizonyítani is nehéz lett volna, mert nem adtak igazolást, csak szóban a kiesett időről, bár végül volt minimális kp. jóváírás). Bíztunk a további korrekt együttműködésben.
Idővel meghalt a modem, hoztak másikat. Azután sokszor volt még akadás, leszakadás, míg végül egyszer csak semmi net. Iroda ekkor már elköltözött szomszéd városból. Telefonon sikerült 2 hét alatt egy tucatnyi hibabejelentést tenni az üzenetrögzítőre, részletes telószámla alapján alig másfél órát hallgatuk a kapcsolós zenéjüket. Végül sikerült egy ügyfélszolgálatost elérni, igérte jelentkeznek. Semmi. Bementünk, lebasztak, hogy minek, hiszen az üzenetrögzítő miatt 3-szor is benne vagyunk a rendszerben, miszerint nincs netünk, de erről küldtek e-mail-t is. Hülye p'csának nehéz volt elmagyarázni, hogy ha nincs net, vajon miként nézhetem meg az e-mailjüket? (Sajna nem volt tartalék kapcsolatunk, de aznap vettünk egy 56k analóg modemet, bár szerencsére nem sokat kellett használni.)
Végre kijöttek nagyon messziről a szerelők. Nem tudták megoldani a dolgot, de nem voltam hajlandó elengedni őket. Kitalálták: első szerelő rosszul kötötte be a kábelt. A modem előtt van leosztva mind a 4 tv (társasház) ezért a jelveszteség miatt halt meg. Kérdem én, hogy akkor 2 évig postagalamb hozta-vitte a biteket? Hát, biztos már beállt a rendszer és visszavették a jel erősséget. Furcsálltam, mert ha egyre több az ügyfél, egyre messzebb van a végpont, akkor nem éppen erősíteni kéne? Sz'rtak rám és mivel az első kábeles csapat alvállalkozó volt, ezért Fibernet nem vállal felelőséget (vagy egyikük sem volt rokona az igazmondó juhásznak). 10K forintba került az újboli bekötés, munkalap és számla nélkül.
Most ajándékba kaptunk egy DigiBox-ot, de olykor azon is rettenetesen szar a jel, viszont legalább a kölköknek van +4 mesecsatorna. Analógon sokszor 5-6 adó sem nézhető a 4x-ből, több pedig élvezhetettlen.
Szerencsére az elmúlt 6 évben 2x1 évig nem volt tv-m (most éppen 2 hónapja megint nincs) szóval én nem izgulok, de lehet nézni kéne egy tányéros egységet a sláger "okosított" vevők egyikével...
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.26. 23:17:23
EDE-E? akart lenni....
Bugreport 2009.02.26. 23:54:57
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.27. 00:04:32
@megélhetési sünöző / Egy hónapos a szlengportál!: Gyönyörű :D
@Acsi: Na de miért kell megvárniuk a 30 napot?
Az az érdekük hogy minél gyorsabban igénybe vedd a szolgáltatásukat.
Bugreport 2009.02.27. 00:16:25
Almatlan Jozsi 2009.02.27. 00:32:03
Almatlan Jozsi 2009.02.27. 00:39:54
besz@rok 2009.02.27. 01:15:33
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.27. 01:46:12
@besz@rok: Ja tényleg hol az éjjeli post?!
Megdobbent 2009.02.27. 02:47:49
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.27. 03:14:14
Most viszont örülhetsz hogy nem kezdem el a magánéletem mesélni mert kurva szar lenne asszem.
nagymester_b 2009.02.27. 03:14:48
Mandrake83 2009.02.27. 06:35:10
"
Itt megjegyezném, hogy létezik olyan is, hogy "ráutaló magatartás" (beengedted a szerelőt, hogy bekösse, majd használtad), szóval erre hiába hivatkoznál a bíróságon pl....
Magg (törölt) 2009.02.27. 06:36:34
"a leveliro semmikepp se engedjen be szerelot a lakasba kikotni a tv-t, mert hat ugy sincs fibernet halozaton a konkurencia pedig nem tud rola. :D"
Hát nem tudom, hol és milyen házban lakik a post írója.
Nálunk (és az összes ismerősöm házában így van) nem a lakásban kötik ki-be a csatornákat.
Hellisfitar 2009.02.27. 06:53:11
Mert megfogtam a mondandó lényegét.
active speaker 2009.02.27. 07:34:40
köpőcsésze 2009.02.27. 08:09:39
maincoon © 2009.02.27. 08:31:23
vagy melyik posztnál garázdálkodtok?
Metz 2009.02.27. 08:32:55
dpspeti 2009.02.27. 08:35:46
"1.Nem történt meg a bekötés a megrendeléstől számított 30 napon belül, ezzel megsértették az ÁSZF 4. pontját."
A megrendeléstol számitott 30 MUNKAnap... ami nem egyenlo a naptárinappal, tehát ha febr 19én kotottek be, akkor jocskán belul voltak
2. Nem írtunk alá előfizetői szerződést a Fibernettel, ezért nem minősülünk előfizetőknek az ÁSZF 3.1-es pontja szerint.
En nem tudom, milyen ONLINE rendelés tortent meg, de az ONLINE rendelés tudtommal már "eloszerzodes"nek minosul, de mindenesetre ráutalo magatartás mindenképp..
4. Ezenkívül, pedig az ÁSZF-ben meghatározott 72 órás hibajavítást is túllépték, ezzel megsértették az ÁSZF 11.2. Hibaelhárítási határidőről szóló pontját.
72 ora MUNKANAPON... ujra. Ha valaki pentek este jelez valamit, azt legkorabban mindenképp hetfon fogják, lévén szombat vasarnap nem dolgoznak. De ez sztem (sajnos) magatolertetodo, hogy itt a 3 munkanapot forditottak le orára, tehát 3 MUNKAnap a javitasi hatarido...
dpspeti 2009.02.27. 08:37:02
Taxomükke (UK) 2009.02.27. 08:41:23
Nem fizetett semmit és nem is kapott szinte semmit.
Olvassatok könyvet inkább.
Nem kell tévé és nem kell inter...
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.27. 08:42:04
kicsit skeptikus vagyok ezzel kapcsolatban, mert nincs tetőbox a kocsimon.
de lehetnének már torkos posztok. nem hiszem el hogy minden rendben volt tegnap mindenhol.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.27. 08:43:05
sergio11 2009.02.27. 08:49:06
www.fibernet.hu/files/KTV_ASZF_2009_01_01.pdf
Úgy van benne, ahogy a levélíró is megírta, 30 napon, és nem munkanapon belül kell beszerelniük, ráutaló magatartás nem történt, mert a Fibernet kábelhálózatát nem használták soha.
A 72 óra nem munkanapokkal együtt értendő!
Nézd meg az ÁSZF-et!
Azon kívül pedig az első bejelentés csak igénybejelentés, ez is benne van az ÁSZF-ben.
dpspeti 2009.02.27. 08:54:08
sergio11 2009.02.27. 08:57:39
Azon kívül gondolj már bele: 30 munkanap az 6 hét. Kicsit sok lenne.
Ami nincs benne az ÁSZF-ben azzal nem érvelhet a bíróság. Ennyi. Oda képzelni nem lehet semmit. Egy törvénybe sem lehet odaképzelni valamit, ami nincs ott.
Amúgy a Fibernet szerelői hétvégén is dolgoznak. Elvileg...
dpspeti 2009.02.27. 09:00:49
Es igen, elvileg dolgoznak, elvilg minden szolgálato dolgozik, csak hetvegen kevesbe elérhetoek :D
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.27. 09:02:20
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.02.27. 09:02:45
staropramen 2009.02.27. 09:03:36
van a posztolónak kábeltv-je?-van.
van fibernet szerződése?- nincs
Kap fibernet számlát? -nem
kap a tényleges szolgáltatótól számlát?-nem
Van papír arról, hogy a fibernet bekötötte?--Nincs
Akkor miről beszélünk.?
Akkor miért ragaszkodik a személyes beszélgetéshez, pláne a krisztinában.
sergio11 2009.02.27. 09:04:26
dpspeti 2009.02.27. 09:06:28
sergio11 2009.02.27. 09:10:53
szemig jimmy 2009.02.27. 09:12:15
Ez akkor torkos csüt. vagy nem?
warcry83 2009.02.27. 09:14:34
dpspeti 2009.02.27. 09:17:10
csőgörény 2009.02.27. 09:30:19
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.27. 09:31:48
sergio11 2009.02.27. 09:33:41
greggrant 2009.02.27. 10:01:09
moli 2009.02.27. 10:15:40
ujra elmondom, bar kurvara unom: digitv szerelo aznap akart jonni, de nem ertem ra, igy csak masnap tudott (~20 oraval a telefonhivas utan)
moli 2009.02.27. 10:29:50
olcso.hu · http://www.olcso.hu/ 2009.02.27. 13:03:37
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.02.27. 21:14:03
... ami ráadásul valójában 31 nap, nem 30. ;-)
MuadDib 2009.02.28. 12:58:11
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy ezt utána vmelyik dolgozóján leveri-e a cég aki miatt húzódott ez a dolog, na de ez már az ő bajuk. Szóval egy jó tanács, hogy az ÁSZF-t jól át kell olvasni és kihasználni mindent amit csak lehet abból.
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.02.28. 18:20:05
HandG 2009.03.04. 09:40:26
Épp perelni akarom én is a fibernetet (direkt nem írtam nagybetűvel és jó lenne pirossal)
Én is on-line rendeltem meg a 2 éves szerződésem meghosszabbítását. Még 2008. december 4.-én!!! Azóta sincs szerződésem, amit kiküldtek volna, akár aláírásra akár nem.
A rendelésemről semmiféle visszaigazolást nem küldtek, hogy mit és mennyiért rögzítettek a rendszerben csak egy rendelési számot.
Viszont a kedvezményes KIT-et külön kezdték el számlázni. Amiből az internet előfizetés magában drágább volt, mint addig kábel-tv meg a telefon.
Hívtam őket, mondták, hogy 30 napjuk van a szerződésre. És majd jóváírják. Oké.
Januárban, jóval túl a 30 napon még mindig az volt a válaszuk, hogy előreveszik a szerződésemet. Én már a 2. megemelt számlát is kifizettem. Mert ugye előre küldik a számlát!!!!
Aztán még mindig semmi.
Februárban egy figyelemfelhívó levél, hogy a következő levél címzettjei közt lesz a Hírközlési felügyelet a Fogyasztóvédelem és a Homár is. 2 nap múlva hozták a HBO dekódert. De szerződést még mindig nem.
Vártam a szerződést, amit e-mailben kértem is.
A 3. számlánál írtam egy levelet, hogy írják jóvá már az eddigieket, mert már jó kis túlfizetésben vagyunk és nem vagyok én bank és nem hitelezek nekik tovább. Valamint felhívtam a figyelmüket, hogy ha késedelmi kamatot próbálnak meg azért felszámolni, mert nem fizetem ki a 3. megemelt számlát a jó számla helyett, akkor én is kamatra fogok igényt tartani!
Jött jóváíró számla, amin a tv előfizetéseket jóváírták, de az internet ugyancsak magasabb összeg és még késedelmi kamatot is számoltak fel.
Na, most itt tartok, hogy fogalmazom a levelem és ügyvédnek adom oda, hogy beperelje őket. Ugyanis szerződésszegést hajtottak végre. És gondolom, van pár ezer szerződésük, köthetik majd újra, ami nem kis költség lesz!
Egy cég már megszívta ezt a témát és inkább szó nélkül kártérítést is fizetett, semmint több ezer szerződését újrakösse a meglévő ügyfeleivel, mert a bírósági határozat azok megsemmisítéséről szólt volna.
Egyszerűen egy távközlési társaság nem engedheti meg magának, hogy ekkora kupleráj legyen nála! Kérdem én, hogy hogy a fenébe kap ilyen ISO minősítést?
Circus 2009.03.04. 19:12:02
Ne fizess. Ha nincs érvényes szerződés, mire számláznak?
ISO = vicc.
Maszek adó.
Csak annak jó, aki kitalálta.