"Mókás rendszerek" versenyünk erős trónkövetelője a T-Mobile online ügyfélszolgálata, ahol létezik egy "Kiegyenlítetlen számlák befizetése az Interneten keresztül" nevű menüpont. Naiv Ügyfél erre kattintott, de jött a magentaleves: ez a funkció nem érhető el azoknak az ügyfeleknek, akiknek számlatartozásuk van. Erre kössenek kuncsaftbarát gombot! Sztori hajtás után.
Kedves T betus nemlila mobilszolgaltatonk online ugyfelszolgalatan mokas uzenet fogadott.
Beleptem a telefonszamommal/jelszavammal, hogy a hosszu kulfoldi tartozkodas alatt felgyult szamlakat a "Kiegyenlítetlen számlák befizetése az Interneten keresztül" menupontban atadhassam a virtualis enyeszetnek, erre ezt kaptam kisse megnyult arcomba:
A feldolgozás során a következő hiba történt!
Hiba: Felhívjuk szíves figyelmét, hogy számlaegyenlege rendezéséig az Ön által kiválasztott funkció nem elérhető. Kérjük, egyeztetés céljából keresse fel ügyfélszolgálatainkat! Kérjük, a vissza gombbal lépjen az előző oldalra, és ismételje meg a műveletet. Újabb hibaüzenet esetén hívja ügyfélszolgálatunkat a 1430-as számon, és kérje ügyintézőnk segítségét!
Tehat egyreszt hiba, hogy amig nincsenek rendezve a szamlaim, addig nem tudom befizetni oket. Ez tiszta sor, szerintem is hiba, vegre valamiben egyetertunk. Viszont az uzenet nem tul intelligens modon arra buzdit, hogy probalkozzak ujra. Talan ezalatt kijavitjak a hibat? Azert en keszseges ugyfelhez illoen megprobaltam parszor, csekelynek mondhato sikerrel. Irtam e-mailt is, masnap jott egy automatikus uzenet, amiben kozlik hogy "Az e-maileket munkanapokon 8:00-20:00 között dolgozzuk fel", ami biztosan rendkivul fontos informacio, kar hogy semmit nem arul el arrol, hogy mennyi idon belul varhatom hogy foglalkoznak velem. Ez volt lassan harom napja. Varok, elobb-utobb csak eszukbe jut, hogy ki kellene fizetni a szamlakat...
udv:
egy (egyelore) nemlila ugyfel
frantyi 2009.03.20. 00:07:24
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.20. 00:08:05
frantyi 2009.03.20. 00:08:28
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.20. 00:10:43
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.03.20. 00:16:52
örüljetek, hogy nem vágok hozzátok bögréket!
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.03.20. 00:17:09
Mondjuk ez nem mentesíti a T-t a "Hülye Multi" jelző jogosságától.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.20. 02:39:21
1430-at
erre emilt irsz
en nem tudom otthon elfelejtettetetek beszelni?
kulgye nekik sms-t a konyhabol
Megdobbent 2009.03.20. 05:19:37
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.20. 05:36:34
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.03.20. 06:29:52
Ó, valahogy éreztem hogy ez lesz.
Gratulálunk az adatbázis tervezőjének, baráti kézrázással. Ennél szebben nem is lehetett volna.
10.?
(Kíváncsi lennék ám hogy mit reagálnának arra hogy azért nem fizettél, mert nem műxik a menüpont... Valszeg análisan inzultálnának, te mégiscsak csak egy ügyfél vagy...)
Deviáns 2009.03.20. 07:52:43
maincoon © 2009.03.20. 07:54:31
posztoló hívja inkább az ügyfélszolgálatot, kevesebb energiájába kerül, mint megírni egy hosszú levelet homárnak.
leszálló ág 2009.03.20. 08:00:47
"...ott van feheren feketen, hivdd fel az
1430-at
erre emilt irsz"
Te hagyma...itthon nem otthon vagy. ;)
Gondolod, h a 1430-at bárki felveszi???
Egyébként nem világos számomra, hogy ha már van 24 órás ü.sz., az mé' nem tudja az emileket is lerendezni?
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.20. 08:09:32
RaveAcE 2009.03.20. 08:22:17
Utald át home-bankig az összeget (ha tudod), oszt csókolom. Akkor
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.03.20. 08:37:54
Ha nincs ott sem tud fizetni.:)
Miért nem ezeken a helyeken akart a postolo fizetni?
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.20. 08:38:26
ja ez nem az a a lila...
bocsesz
Neménvótam 2009.03.20. 08:57:33
Takika 2009.03.20. 08:59:25
Gumidomino 2009.03.20. 09:24:13
más kérdés, hogy ha van kiegyenlítetlen számlák akkor van kiegyenlített számlák befizetése menüpont is?
Hakka sallala 2009.03.20. 09:25:32
orient 2009.03.20. 10:04:30
helianthus 2009.03.20. 10:26:11
helianthus 2009.03.20. 10:28:27
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy számlaegyenlege rendezéséig az Ön által kiválasztott funkció nem elérhető. Kérjük, várja meg egyeztető partnercégünk (Centrum Intrum )jelentkezését, akik hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.03.20. 13:09:17
aztán rájöttem, hogy fogalmam sincs mi a telefonos kódom
de kell az nekem egyáltalán?
bexarok, hogy mindenki kódozik meg jelszavazik ilyen fostos helyeken, amikor anyja neve három példányban az első kérdésük, a másik a cipőméretem, és még egy rakás hülye kérdést tesznek fel annak ellenére, hogy beazonosítottam magam az ügyfélszámommal stb.-vel
hát ki az a hülye, aki a másik ember ügyfélszámával akarja a másik ember tartozást kifizetni???
akkor persze nem fontos hogy ki a f*sz vagyok, amikor rendelni kell valamit
próbáljak meg lemondani valamit telefonon, ügyfélkód nélkül
azt csak személyesen, teljes életnagyságban lehet
glezmen 2009.03.20. 13:57:56
igen, van olyan szamla amit par honapja nem tudtak levonni (ez miert nem vontak le februarban, az aktualissal egyutt??), tehat reginek tekintheto a horribilis kb. 8000 ft-nyi tartozas
azert nem hivtam a telefonos ugyfelszolit, mert kulfoldrol kisse draga lenne a gepnenivel beszelgetni es zenet hallgatni, az e-mail megiscsak gazdasagosabb...
es igen, meg mindig kulfoldon vagyok. ma megyek haza hetvegere, hetfon vissza, es ezt a par napot nem a T-hez torteno zarandoklassal szeretnem kezdeni/befejezni/tolteni/stb
van netbank, az emailben jeleztem is nekik hogy nekem ez lenne a legjobb (kvazi az egyetlen) jarhato ut, csak mondjanak egy szamlaszamot, illetve hogy mit es milyen formaban irjak kozlemenybe, mert nem akarok utana meg 2 honapig azon veszekedeni veluk, hogy "de en igenis elutaltam, itt a bizonyitek"
Tenoce · http://www.deezer.com 2009.03.20. 14:47:45
glezmen 2009.03.20. 15:15:33
az egesz post lenyege az volt, hogy nem ertem, miert tiltjak le a befizetesre szolgalo menupontot, ha tartozas van...
mindenesetre koszi a tippet, lehet hogy utananezek mennyibe kerul skype-on egy hivas haza...
orient 2009.03.20. 16:45:52
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.20. 17:06:14
OK
jogos
ugy ertelmeztem hazament a hosszu kulfoldi tartozkodas utan es ugy
en sem vagyok tokeletes
Eszt kell csináni e (törölt) 2009.03.21. 22:28:23
seric2 2009.03.22. 08:12:37
buga jayson 2009.03.22. 16:46:49
pl nem tudod ki az aki hívogat zaklat akármi stb. bemész és azt mondod h erre a számra akarsz szlát befizetni. akkor fogsz kapni egy bizonylatot amin szerepelnek az előfizető adatai. (név cím) hát ezért fontos h tudd kinek fogsz befizetni. vagy te örülnél ha vki így szerezné meg adataid?
Picujka 2009.03.22. 18:51:05
szmoker (Homo Trollicus) 2009.03.22. 20:26:14
Most már soha nem fizethetsz.
2 év múlva majd kapsz bírósági idézést az Intrumtól, hogy megvették a tartozást és ki akarnak lakoltatni.
:)
Dr Kangörény 2009.03.23. 09:44:38
Vagy a t csoport már saját bankot is üzemeltet?
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.03.23. 10:04:29
én bemegyek a benkbe, és bemondom a szlaszámot, hogy szeretnék rá befizetni
itt fogom a kezembe a papírt, ez van rajta:
bank adatai
igazoló szelvény
fiókszám
ügyletszám
szlaszám (amit én adtam meg, e nélkül sajna nem megy)
befizetés összege
befizető neve,címe
közlemény a jogcímről
ügyintéző azonosítója, aláírás
szolgáltatónál ugyanez
bemegyek, mit kérnek?
telefonszám nem elég, mondjam tollba:
ügyfélszámot
ügyfél nevét
most akkor mit is tudtam meg?
sanpedroy 2009.03.28. 21:46:05