A Homár se gondolta volna, hogy a "válság" nem vitte el az üdülésijogturizmust, de nem. Sőt, még emberek is vannak, mint Feriék, akik befizetnek egy "nyereményhétvégére", hogy aztán többórás agymosásért fél nap kárpótláswellnessz után utcára tegyék őket:
Párom a siófoki gyógyszerészkongresszus tomboláján nyert egy wellnesshétvégét a 4-csillagos siófoki Hotel Azúrba. A részvétel feltétele volt, hogy meg kell hallgassunk egy értékesítési előadást, ahol üdülési jogot árulnak. A nyereményben étkezés nem volt, így befizettünk félpanziót, az italokért meg ezen felül is kellett fizetnünk. Ezeket figyelembevéve számomra kérdéses volt, hogy ezzel a "nyereménnyel", tulajdonképpen ki nyer, a szálloda vagy mi?
Péntek este érkeztünk, majd a szombati reggeli után 10 órától végigültük a röpke 3 órás bemutatót. Délután 1-től kezdtünk wellnesselni, majd este megvacsoráztunk. Ezután lettem figyelmes arra, hogy a szobát vasárnap 10 óráig el kell hagynunk. Ez picit mellbevágott, mert arra számítottam, hogy a wellnesshétvége szombat-vasárnapra vonatkozik. Érdeklődtem a recepción, ahol egy fiatal hölgy azt mondta, hogy talán ha kicsekkolunk, és veszünk fürdőjegyet féláron, 2250 Ft/fő-ért, akkor még fürödhetünk. Kérdeztem, mi ebben akkor a nyeremény? Erre azt válaszolta, hogy beszéljem meg a dolgot vasárnap reggel a Club Azúros kolléganővel.
Másnap reggel megkerestük a Club Azúros hölgyeményt. Kértem, hogy pontosítsuk a "wellnesshétvége" fogalmát, mert nekem ez így inkább wellnessdélutánnak tűnik, ezért pedig nem érdemes 100 km-t utazni Bp-ről. Ő azonban már nem volt csupa kellem és bűbáj, mint szombaton az előadáson. Közölte, hogy tévedés lehet ez a wellnesshétvége, mert a visszaigazoló emailben látnunk kellett volna, hogy vasárnap 10-kor el kell hagyjuk a szobát. Mondtam, hogy oké, biztos figyelmetlenek voltunk, jogilag elfogadom az érvelését. Azonban tekintettel a szálloda alacsony kihasználtságára (borotválkozás előtt 2 percig vártam, mire a csőben odaért hozzám a melegvíz, a wellnessrész is pangott), nem lehetne-e, hogy vasárnap délutánig fürödhessünk, és elégedetten távozzunk? A legjobb reklám az elégedett ügyfél - mondtam. Erre egy vállrándítást, valamint azt a választ kaptam, hogy ez őt ugyan a legkevésbé sem érdekli.
Látva, hogy a tulajdonosi szemlélet itt teljesen hiányzik, megköszöntem, hogy a tegnapi előadással ellentétben most megismerhettük az érem másik oldalát is, majd pedig távoztunk. A posztot a Club Azúr mottójával zárnám:
"Club Azúr - Több mint egy utazás" - de nem sokkal
Az utolsó 100 komment: