Tékozló Homár

Re: Mi lesz a további sorsa a telefonfülkémnek?

2009.04.14. 13:37 | ge | 77 komment

Az idei tavasz legjobb híre: Zoltán visszakapta a fülkéjét! Amint szembesült ezzel a csodával, és tudatosította magában, hogy nem halucinációról van szó, azonnal billentyűzethez nyúlt és egy pár sorban köszönetét fejezte ki, valamint küldött néhány képet az objektumról. Persze van egy pici szépséghibája is a dolognak: a fülke egyelőre nem működik, de legalább ott van.

Képzeld, visszavitték a fülkét!!  Pont ugyanaz a fülke mint előzőleg volt, csak éppen kitakarították meg leásták.  Elsőnek nem hittem a szememnek hogy ott a fülke. Percekig csak gondolkoztam hogy akkor a múltkor láttam rosszul vagy most. De miután közelebb mentem észrevettem hogy nem pont ugyanott van, centikkel arrébb és le van ásva. Szóval nem bennem volt a hiba.. tényleg eltünt aztán meg visszakerült.

Nekik már nem is írtam panaszlevelet hogy eltünt a fülke mondván minek és ezekszerint nektek köszönhető hogy visszakaptam a fülkét. Ennek örömére beugrottam egy netkávézóba hogy megírjam nektek ezt, még képeket is sikerült róla küldenem.

A fülkét még jól le is ásták hogy nehogy véletlenül úgy járjon valaki mint Edelényben egy nő. Ezt meg is örökítettem mert mostmár biztos nem fogok vele felborulni. :-)

Csak egy bajom van: a fülke kicsöngeni kicsöng de ha felveszem akkor is csöng tovább... Vonalat meg nem ad. Tehát kommunikációra nem alkalmas jelenleg csak vihar előli menedéknek. De remélem ezt is kijavítják majd rajta!

Köszi köszi köszi Homár hogy visszakaptam a fülkémet!!! Köszönöm telekom hogy visszakaptam a fülkét!

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

765mb 2009.04.14. 13:38:50

Be kell valljam, csaltam. Sajnálom. De nem nagyon. Csak kicsit. És mivel örülök is, ezért összességében jól jövök ki a dologból.

765mb 2009.04.14. 13:40:58

Eh, minden dobogós hely az enyém. A többi meg nem kell.

KáposztaMedve 2009.04.14. 13:41:19

orvos még mindig nem látta? kár...

elwood 2009.04.14. 13:41:58

már csak a kábelt kell visszadugni, mássz fel az oszlopra ott lesz

KáposztaMedve 2009.04.14. 13:43:17

visszahoszták drágaszáááágot

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.04.14. 13:43:34

Mit csinálj, ha a telefonfülkében az előtted lévő túl sokat telefonál?

- Rugdosd a fülkeajtót!
- Löttyints vizet a fülkébe!
- Kérdezgesd hangosan: - "Mikor kezdődik a film?"
- Kiáltsad: - "Van itt orvos?"
- Nótázz!
- Ragassz ragasztószalagot az üvegre.
- Emeld le a fülkeajtót!

betépett felhasználó 2009.04.14. 13:49:24

kabeltelen fulkek
csengesetol zajong
a koszmosz

de nem hallom

boldog vagyok Isten,
fulkem visszatert.
köszmösz

lemondhatsz

elwood 2009.04.14. 13:49:26

egyszer hallottam egy ilyet csörögni, bementem és felvettem, a Domust keresték, hogy megjött-e a bútor.

Mondtam neki, hogy még várni kell rá.

szarjal szaz sunt, ezeret 2009.04.14. 13:49:39

Mikor kidobták a macimat, én is üvöltöttem, majd kaptam helyette másikat. Majd kinövöd az ilyesmit.
Igenis mindenkinek saját telefonfülkét!
Ilyen egy sz.r postot...

helianthus 2009.04.14. 13:49:48

Köszi köszi köszi Homár hogy visszakaptam a fülkémet!!!
Szívesen!! (ne gondolják, hogy ide csupa udvariatlan kőfaragó és balett táncos kommenttel.) :D

helianthus 2009.04.14. 13:52:44

@elwood: Szerintem tutira nem csaptad be. Ha a Domus nyilvános fülke számát adja meg a sajátja helyett, akkor a bútor nem is jön meg soha. :C
engem megcsörgettek a múltkor mobilom és elkezdtek belehadarni, hogy szia, akkor hozod?
Én mondtam, hogy persze, csak mondd meg mit hova mikor kinek és miért? a túloldal hallgatott kicsit aztán tisztáztuk, hogy téves és letette.

bogec 2009.04.14. 13:58:04

Ebből a sztoriból egyszer film lesz, az már biztos! Amúgy műemléki környezet-e?

Jó Estét 2009.04.14. 13:59:20

Ez egy igazi meghato, szivhezszolo tortenet, kivacsi vagyok mikor filmesitik meg. En azt szeretnem hogy bredpit jacca a telefonfulket!!

NemesekErnyo 2009.04.14. 14:08:42

És boldogan éltek, míg meg nem haltak....

Bolee 2009.04.14. 14:12:20

boooooldog ember, jó olvasni :)

elwood 2009.04.14. 14:12:20

piros acél és üveg, hirdetés az oldalán
eltűnt és előkerült, sosem tudjuk meg talán

vándor akit vihar tép, jégeső és sötét felhő,
menedéket lel várában mint Edelényben egy nő

kicsöng, kicsöng ... ha fölveszi csak csöng tovább
merengve néz a távolba, köszönöm ... Matáv

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.14. 14:31:26

van fülkéd. gratula.

mi ez a negatív kisugárzás, hogy nem ad vonalat, meg egyfolytában csöng?

hát neked minden kell?

a kisujjukat nyújtják, te meg már markolnád a karját?

ejnye bejnye.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.14. 14:37:27

en tenyleg kenyszert erzek hogy vegyek egy fulket
mar a helyet keresem a nappaliban

Leadfoot 2009.04.14. 14:38:55

Erről írta Wass Albert az Adjátok vissza a fülkéimet c. regényét.

Egyébként itt a bizonyíték, hogy nem kell mindig mindenben a gengszterkedést látni, és mindenen rögtön fölháborodni a háttér ismerete nélkül.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.14. 14:39:46

egyszer ugy be voltam rugva, nagyon regen-vagy 20 eve-, hogy egy kartyas fulkeben 1 oraig kerestem hol tudom bedobni a 20-ast
mentsegemre szolgaljon akkor meg nem sok kartyas volt
azota se hivtam fel anyamat

staropramen 2009.04.14. 14:41:40

Sztrovacsekek!
a világirodalom igenis ismer ilyen -tárgyak iránti-vonzalmat .
Klasszikusként emlitem Hallgatag Drugics barátunkat és az ő Melanie nevű létráját.
Zoltán a fülkéket kedveli.Ez egy szabad ország, joga van hozzá.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.04.14. 14:46:39

én tudom ki volt! Hepi Endre!

elwood 2009.04.14. 15:05:39

ha jól értem a posztot akkor csak elvitték kimosni

Sanyi 2009.04.14. 15:08:28

valami jo husvetosat, romlott sonkasat lecci

Themuezzin · https://sites.google.com/site/mybookspages/ 2009.04.14. 15:09:10

szerintem a fülke Nagykovacsitól innen volt egy vadvirágos réten, egy verset mondott mindenkinek, aki felvette a kagylóját, de egyre kevesebben mentek kirándulni, ezért hazament.

aardwark 2009.04.14. 16:29:01

nagyon jó...
ezek szerint a post író ezeket követte el egymás után:
örülés
hazamenés
evés
lefekvés
boldog álmodás a fülkével

grat...

szarjal szaz sunt, ezeret 2009.04.14. 16:29:30

@staropramen: Azért mikor elképzelem Zoltán sztrovacseket, ahogy telefonfülkéjével a vállán, hátában egy bentfelejtett 30 centis konyhakéssel ballag A Négy Vidám Bérgyilkoshoz címzett intézménybe, miközben csörög a telefon, ő felveszi, és mondja, hogy: kedves Matáv sztrovacsek....hukk

Igenis mindenkinek saját telefonfülkét!

epeficam 2009.04.14. 16:41:13

Elmorzsoltam egy könnycseppet.

telefonfülke 2009.04.14. 16:42:08

Nekem pedig jogom van a magam Zoltánjához!

aardwark 2009.04.14. 16:56:13

tupa öröm éhj bódottá...

É2I 2009.04.14. 17:08:30

@hagyma:
Tarajos sül.
OLYan, mint a sün, de mégsenemaz.

/on
Fülke tiszta, vonal nincs.
Majd lesz.

Tsabi 2009.04.14. 17:50:03

Jezus is feltamadt, a telefonfulke is visszatert, mindenki kialudta a masnapossagot, a csajok se huszfele kolnitol szaglanak, szerintem jol indult. Ez mar a hetvegi poszt? :)

Impega 2009.04.14. 19:28:00

@Tsabi: engem 2-en locsoltak meg, de az nagyon szivbol jott, ugyhogy erzem ebben az evben nagyon szep es friss leszek. (igaz ma majd elaludtam az iroasztalom mogott).de most mar
fozok

Tsabi 2009.04.14. 19:40:15

@Impega: Picit elamultam, de rettenetes logikammal kikovetkeztttem, hogy te akkor ezek szerint meg Magyarorszagon vagy :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.14. 19:43:23

@Tsabi:
not sure
Mary is meg lett locsolva

Tsabi 2009.04.14. 19:56:58

@hagyma: igaz ami igaz. Bar en asszonynal leszoktam a dologrol, nem ertekeli :)

Secnir 2009.04.14. 20:01:28

khm.
kedves gabriseszter
moderálunk? moderálunk?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.14. 20:04:56

@Tsabi: O ertekelte
eleteben eloszor kapott hetfon hajnalban hidegvizet a testfeluletere
legalabb akkora orom mint egy telefonfulke
el is ujsagolta a csaladjanak hogy most mar nem fog elszaradni

betépett felhasználó 2009.04.14. 20:36:20

"Báró Tele von Fülkhe visszatér"
kétfelvonásos magyar melodráma

jegyek elővételben

greggrant 2009.04.14. 20:40:17

@Themuezzin: csak ha a posztoló egy költő!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.14. 21:33:01

Örkény István: Ballada a költészet hatalmáról

A körúton állt egy telefonfülke. Ajtaja sűrűn nyitódott-csukódott. Az emberek megtárgyalták ügyes-bajos dolgaikat, fölhívták a lakáshivatalt, megbeszéltek egy találkát, pénzt kértek kölcsön a barátaiktól, vagy féltékenységükkel gyötörték kedvesüket. Egy idős asszony, miután visszaakasztotta a hallgatót, egyszer nekidőlt a készüléknek és sírt. Ilyen eset azonban csak ritkán fordult elő.
Egy napsütéses nyári délutánon a fülkébe lépett a költő. Fölhívott egy szerkesztőt, és így szólt:
– Megvan az utolsó négy sor!
Egy piszkos papírszeletről felolvasott négy verssort.
– Jaj, milyen leverő! – mondta a szerkesztő. – Írd át még egyszer, de sokkal derűsebben.
A költő hiába érvelt. Hamarosan letette a hallgatót, és eltávozott.
Egy ideig nem jött senki, a fülke üresen állt. Aztán megjelent egy javakorabeli asszony, feltűnő kövér termettel, feltűnő nagyságú keblekkel, nagy virágos nyári ruhába öltözötten. Ki akarta nyitni a fülke ajtaját.
Az ajtó nehezen nyílt. Először nem is akart kinyílni, de aztán hirtelen kivágódott úgy, hogy valósággal visszalökte az utcára a hölgyet. A következő kísérletre az ajtó olyan módon válaszolt, hogy az már rúgásnak is beillett. A hölgy hátratántorodott, és nekiesett a postaládának.
Az autóbuszra várakozó utasok odacsoportosultak. Kivált közülük egy aktatáskás, erélyes fellépésű férfi. Megpróbált benyitni a fülkébe, de olyan ütést kapott az ajtótól, hogy hanyatt esett a kövezeten. Mind többen és többen gyűltek oda, megjegyzéseket tettek a fülkére, a postára és a nagy virágos hölgyre. Egyesek tudni vélték, hogy magas feszültségű áram van az ajtóban, mások szerint a nagy virágos hölgy meg a cinkosa el akarták rabolni a készülékben levő érméket, de idejében lefülelték őket. A fülke egy ideig némán hallgatta oktalan találgatásukat, aztán megfordult, és nyugodt léptekkel elindult a Rákóczi úton. A sarkon éppen pirosat jelzett a lámpa, a fülke megállt és várt.
Az emberek utánanéztek, de nem szóltak semmit; minálunk semmin sem csodálkoznak, legföljebb azon, ami természetes. Megjött az autóbusz, elvitte az utasokat, a fülke pedig vidáman ballagott végig a Rákóczi úton a verőfényes nyári délutánban.
Nézegette a kirakatokat. Elácsorgott a virágüzlet előtt, egyesek látták bemenni egy könyvesboltba, de lehet, hogy összetévesztették valaki mással. Egy mellékutcai italboltban felhajtott egy kupica rumot, aztán végigsétált a Duna-parton, és átment a Margitszigetre. Az egykori kolostor romjainál meglátott egy másik telefonfülkét. Továbbsétált, aztán visszafordult, végül átment a másik oldalra, és tapintatosan, de kitartóan szemezni kezdett a túlsó fülkével. Később, amikor már sötétedett, belegázolt egy virágágyba a rózsák közé.
Hogy éjszaka mi történt a romoknál, mi nem, azt nem lehet kideríteni, mert a szigeten rossz a közvilágítás. De másnap a korai járókelők észrevették, hogy a romok előtti fülke tele van dobálva vérvörös rózsával, a telefonkészülék pedig egész nap tévesen kapcsolt. A másik fülkének akkor már hűlt helye volt.
Ő pirkadatkor elhagyta a Szigetet, és átkelt Budára. Fölment a Gellérthegyre, onnan hegyen-völgyön át a Hármashatár-hegy csúcsára kapaszkodott föl, aztán leereszkedett a hegy oldalán, és nekivágott az országútnak. Soha többé nem látták Budapesten.
A városon kívül, a Hűvösvölgy utolsó házain is túl, Nagykovácsi községtől azonban jóval innen van egy vadvirágos rét. Akkora csak, hogy kifulladás nélkül körbe tudja futni egy kisgyerek, s olyan rejtve él a magas törzsű fák közt, mint egy tengerszem. Túl kicsi még ahhoz is, hogy valaki lekaszálja; ennélfogva nyár közepén már derékmagasságig nő rajta a fű, a gaz meg a virág. Ez az a hely, ahol a fülke letanyázott.
A kirándulók, akik erre vetődnek vasárnaponta, nagyon megörülnek neki. Kedvük támad megtréfálni valakit, aki még az igazak álmát alussza, vagy eszükbe jut hazatelefonálni, hogy tegyék a lábtörlő alá az otthon hagyott kulcsot. Belépnek a fülkébe – mely kissé rézsút dőlt a puha talajon –, s miközben az ajtón utánuk hajolnak a hosszú szárú vadvirágok, fölveszik a telefonkagylót.
A készülék azonban nem ad vonalat. Ehelyett négy verssor szólal meg a telefonkagylóban, olyan halkan, mintha hangfogós hegedűn… A bedobott pénzt a készülék nem adja vissza, de emiatt még senki sem tett panaszt.

Píter 2009.04.14. 21:35:38

unalmas és szánalmas...

Szelíd hangorkán 2009.04.14. 21:40:29

Ez annyira kedves és megható. Vannak még emberek, akiknek lehet örömet okozni.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.14. 21:45:01

Igen, ez megható, könnyes történet! Zoltánt minden rendes leánynak!

Tsabi 2009.04.14. 21:55:57

@megélhetési sünöző ♀ - the bloody hedgehog: de van, csak epp egy Bankszamla megszuntetesi kervenyt nyomtatok. Majd ugyis homar poszt lesz, ha ugy alakulna :)

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.14. 21:59:46

@Tsabi: inkább szavazzatok az abszolút homárszlengre!

Tsabi 2009.04.14. 22:24:21

@megélhetési sünöző ♀ - the bloody hedgehog: megvolt :) Meg az is, hogy per pillanat en vagyok a legidosebb szavazo :)

Meddwe 2009.04.14. 23:21:46

Most, hogy olvasom, csak azt nem értem, ha a telefonfülke volt az egyetlen, akkor mi a bánatról hívta fel? Különben nekem régen saját könyvtáram volt a saját telefonfülkémben. Panel WC-ben könyvespolc és madzagos telefon.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.15. 04:47:00

na jon az uj post vagy ez a het vegi ofeliaje?

ge-za (törölt) 2009.04.15. 06:07:06

Zoltán ismét nagyon kivan...
de legalább ő tud ilyeneknek is örülni,irigylem

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.15. 06:28:50

mivel nagyon korán van, ilyen korán még soha nem kommenteltem, és új poszt meg nincs:


ELSŐ

Ofélia . 2009.04.15. 06:45:51

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: Szia mamapici illen korai órában!!

Szerintem visszalopta a szomszéd vastelepröl és most a vonalra vááár....

É2I 2009.04.15. 07:19:50

Na lassan visszatérnek a tékozló homárok.
De poszt meg nincs.

Ofélia . 2009.04.15. 07:58:23

@É2I: Mit tetszik itt hajnal hasadtán postért esedezni??:)

Tessék örülni a fülkének!! nahát!!

É2I 2009.04.15. 08:05:59

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
Kis mancsocskámat összetettem, és esedezem.

Már szeretném hallani ahogy a pocaklakó manócskák sünöket reszelnek.
;)

Ofélia . 2009.04.15. 08:08:39

Még nincs post pedig már kicsöngök és vonalam is van igaz nagykovácsiban:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.04.15. 09:14:38

fülke kicsöngeni kicsöng de ha felveszem akkor is csöng tovább... "

Minek kapkodod fel , ha nem téged keresnek?

Tsabi 2009.04.15. 09:14:52

Szep joreggelt, mivel meg nincs uj poszt, a nevem melletti linkre kattintve egy homarfolklorra epulo fikcios egypercest olvasgathattok, ha van kedvetek. Kulonos ismertetojele a munek, hogy en irtam :) a tobbit a blogon nem en irtam, (kiveve masik kettot) de azok is jok :) csakennyitakartam, koszonom :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.04.15. 09:18:10

@hagyma: sül az, nem sul

A tarajos sül a mi borzunknál nagyobb, de nem hosszabb, és tüskeruhája révén sokkal nagyobbnak látszik, mint aminő. Egész teste 65 cm, farka 11 cm hosszú, vállmagassága 24 cm, súlya 15-20 kg közt változik.
Ezek után mit kivánhatok....

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.04.15. 09:25:54

@Tsabi: Olvasgattam már.
Nem semmi. Tecc.

Ofélia . 2009.04.15. 09:27:41

@Tsabi: Akkor ott itt második.

DD

betépett felhasználó 2009.04.15. 09:30:52

vivés és hozás
közt a fülke mindig áll
egy pillanatig

számolatlanul
szólnak csengései
de egy sem vész el

eredetileg
csak egy doboz a járdán
nekem már idővers

ha vinnétek
ismét homárhoz irok
hogy sunt szarjatok

betépett felhasználó 2009.04.15. 09:46:39

@Tsabi:

a telefonfulkek a kedvenceim
kolyokkorom ota gyujtom oket
amig az apam platosIFAja muxott, addig
szepen gyarapodott a gyujtemeny,
ujabban mar nem eri meg. A T-comnak is egyre nagyobb lovet kell adnom..:(
azt hiszem atnyergelek az autopalyak aluminium feluljaroira.

Tsabi 2009.04.15. 09:50:13

@betépett felhasználó: csak siess, mert a szines femgyujtok sosem alszanak, lehet, hogy mar ott sincs, amiert indultal :)

anarch 2009.04.15. 12:36:50

@Tsabi: A gyaloghidat még őrzik, egy telefonfülkéből :).

Tsabi 2009.04.15. 12:46:29

@anarch: ha meg gond van, elokapja az or a mobiltelefont, a fulke meg csenget, de nincs vonal :) ki van ez talalva :)
süti beállítások módosítása