Van úgy, hogy egy bonyolultabb ügyben az ügyfélszolgálatossal nehéz eljutni a megoldásig, mire minden részletet és adatot tisztázunk, de Maci most rendesen beletenyerelt. Egy egyszerűnek tűnő lakcímváltozás és csekküldés jutott el odáig, hogy begépelje nekünk a teljes beszélgetést és a hanganyagért még egy sört is felajánljon az azt ellopó operátornak.
Két éve elköltöztünk, az ilyenkor szokásos lakcímváltozásokat mindenhol bejelentettem de a Merkantil Car Zrt – ahol a feleségem által használt autónk hitelszerződése fut - kimaradt a körből, elfelejtettem. A havi részleteket állandó átutalási megbízással fizetem bankon keresztül úgyhogy a lakcímváltozás bejelentésének elmulasztása ellenére úgyanúgy fizettem tovább a részleteket, így nem tűnt fel.
Amikor a forint megzuhant picit furcsa volt, hogy nem jön kiegészítő csekk, hogy fizessem be az árfolyamváltozásból eredő különbözetet de fene se törődött vele, örültem.
E hét hétfőn viszont megcsörrent a telefonom és jelezte a Merkantil, hogy tartozásom van az árfolyamváltozásból eredően amit már be kellett volna fizetnem.
Ekkor leesett, hogy mi lehet a gond és a kedves ügyintéző hölgy rögzítette az új címemet és jelezte, hogy akkor oda postázzák a csekkeket én pedig jeleztem, hogy várom és rögtön befizetem ahogy megjött és elnézést kértem a hibámért.
Hangsúlyozom: Ők hívtak fel.
Ma péntek van és még nem jött meg a csekk. Mivel egy ilyen apróság miatt pl. BAR-listára kerülni botorság volna, hirtelen indíttatástól vezérelve felhívtam őket, hogy megkérdezzem minden rendben van-e, jön-e a csekk mert szeretném végre befizetni.
Egész hamar átjutottam a menürendszeren és eljutottam másik ügyintéző hölgyig.
Neki röviden vázoltam a helyzetet és érdeklődni akartam, hogy akkor kiküldték-e azt a csekket, mert eddig nem jött meg.
Innentől nagyjából az alábbi beszélgetés zajlott le:
Ügyintéző: - Kérem adja meg a szerződésszámát.
Én: - Nincs nálam a szerződés, rendszám nem elég?
Ügyintéző: - Nem. Úgy nem tudjuk azonosítani.
Én: - De hétfőn amikor Önök hívtak még a rendszámot se kérdezték meg.
Azután 5 perc vita következett erről amiben én győzedelmeskedtem, elindult hát az azonosítási folyamat, rendszám, nevem, anyám neve, szigszám, lábméret stb. amikor jött az első érdekesség:
Ügyintéző: - Mondja meg még az állandó lakcímét!
Én: - A régit amivel a szerződést kötöttem vagy az újat amit elvileg hétfőn rögzítettek és ahová várom azt a szerencsétlen csekket, hogy fizethessek?
Ügyintéző: - Azt ami nekem ide van írva. (!!!)
Én: - Honnan tudjam, hogy melyik van odaírva? Hiszen épp ezért telefonálok, hogy kiderítsem megtörtént-e a címváltoztatás a rendszerben.
Ügyintéző: - Azt ami nekem ide van írva, de egyébként is címváltoztatást csak postai úton küldött levélben fogadunk el.
Én: - Nézze Hölgyem, ez ellentmond a hétfői hívásukkor megbeszélteknek, úgyhogy én most bemondom mindkettőt aztán Ön majd eldönti, hogy ennyi adat alapján biztosan én vagyok-e a szerződéshez tartozó XY csávó aki fizetni AKAR.
Ügyintéző: - Rendben, Ön az. (Hurrá! 15 perc alatt eljutottunk idáig) A csekket az új címre kiküldtük. (Tehát akkor mégsem csak postai levélben lehet bejelenteni?)
Én: - Kérem nézze meg, hogy mikor? Ugyanis még nem jött meg, én pedig nagyon szeretném befizetni.
Ügyintéző: - Múlt héten.
Én: - Az lehetetlen! Mert hagyján, hogy akkor már rég meg kellett volna jönnie, de ráadásul az új lakcímemet én csak e hét hétfőn diktáltam be Önöknek, múlt héten még nem tudhatták!!!
Ügyintéző: - De akkor is kiküldtük már múlt héten az új címre. (Áhhhh!!!)
Én: - Kérem, nem lehet, hogy múlt héten valóban kiküldték de még a régi címre, hétfőn viszont átírták a címet ezért látja Ön a rendszerben rosszul?
Ügyintéző: - Nem. (/!//%/=!!!)
Én: - Tudja mit, hagyjuk ezt a vonalat mert úgy látom ezen nem jutunk előbbre. Mit szólna ha elutalnám bankon keresztül?
Ügyintéző: - Mikor utalná? (Ezt máig nem értem miért kérdezte meg)
Én: - Most. Csak mondja meg kérem a pontos összeget.
Ügyintéző: - Az összeg annyi amennyi a csekken szerepel. (a nem vagy rossz címre kiküldött csekken vazze)
Én: - De mennyi?
Ügyintéző: - Mondom, amennyi a csekken van.
Én: - Arról a csekkről beszél amit nem kaptam meg és amiért 20 perce huzakodunk már itt egymással?
Ügyintéző: - Igen. Azon rajta van. Amúgy is ne mondja nekem, hogy nem tudja mi a pontos összeg… tudja azt maga.
Én: - Honnan tudnám? Hiszen EZ NEM A NORMÁL HAVI RÉSZLET, EZ EGY EGYSZERI KIADÁS AZ ÁRFOLYAMVÁLTOZÁS MIATT. RÁADÁSUL NEM JÖTT MEG A CSEKK. HA MEGJÖTT VOLNA MI MOST NEM BESZÉLNÉNK EGYMÁSSAL ÉS NEM KÉNE UTALÁSSAL SE B***KODNOM.
Ügyintéző: - Ki mondta, hogy utalja? Fizetheti csekken is. (Itt jött el a múhaha pont)
Én: - Jobbulást kívánok, viszont hallásra.
A hívás előtt figyelmeztetett a géphang, hogy a beszélgetést rögzítik.
Ezúton ajánlok fel egy rekesz sört annak a Merkantil operátornak aki kilopja ezt a beszélgetést onnan és elküldi a Homárnak.
Üdv:
Miriuta Maci
scimkawal 2009.04.27. 01:24:55
pizsama 2009.04.27. 02:07:16
Teszt típusa: szóbeli
Feladat: szövegértés
Érdemjegy: 1
Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.04.27. 02:24:48
ez mindenkinek hallani kellene
Megdobbent 2009.04.27. 02:41:53
Telleg ez a mercantil ez regen nem egy bank volt, pont ilyen lufiszeru? :o
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.27. 03:49:38
koltozgetni....
ezert tart itt...
Ofélia . 2009.04.27. 05:35:07
Vagy aki egész éjjel erre vár:((
ge-za (törölt) 2009.04.27. 05:38:43
Csodálom a türelmedet,én elküldtem volna a harmadik mondata után a...
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.27. 06:14:37
evek ota nem elsozok
es erdemlegeset irtam
nahat
Ofélia . 2009.04.27. 06:39:07
Walter Melone (törölt) 2009.04.27. 06:44:25
Könnyesre röhögtem magam!
"Ügyintéző: - Ki mondta, hogy utalja? Fizetheti csekken is."
:-)))))))))
Ofélia . 2009.04.27. 06:50:04
Host 2009.04.27. 07:41:55
staropramen 2009.04.27. 07:56:09
Ha bármilyen vetélkedőn felolvasnák nekem ezt a párbeszédet ,és kérdeznék az íróját, gondolkodás nélkül sorolnám Örkény István egypercesei közé. Csodálkoznék, hogyan kerülhette el a figyelmemet eddig,de nem hagynám magam a szerző kilétében megingatni.pedig ezek szerint a szerző az élet maga.
fhb_nyuszomuszo · http://csuffhb.blog.hu/ 2009.04.27. 07:57:49
(csuffhb.blog.hu/)
Mellékesen nekem a Merkantil Car-ral sosem volt gondom. Csak a többivel.
Impega 2009.04.27. 07:57:57
☺ágica (törölt) 2009.04.27. 07:59:14
Impega 2009.04.27. 08:01:44
É2I 2009.04.27. 08:01:45
GRATULA!!!!
(Kölcsönzitek-e a munkaerőt?)
Impega 2009.04.27. 08:02:50
☺ágica (törölt) 2009.04.27. 08:06:50
Fairy Girl 2009.04.27. 08:10:39
☺ágica (törölt) 2009.04.27. 08:14:24
Fairy Girl 2009.04.27. 08:14:44
leszálló ág 2009.04.27. 08:21:43
É2I 2009.04.27. 08:22:00
Azután rakd fel valahova, légyszi. Asszem meg lenne az új gátvéder.
Ofélia . 2009.04.27. 08:22:27
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.04.27. 08:23:58
Nekem rögtön a gumimatracos egypercese jutott eszembe.
Ofélia . 2009.04.27. 08:24:26
bolhaplaza.hu 2009.04.27. 08:24:54
Harlequin 2009.04.27. 08:25:55
☺ágica (törölt) 2009.04.27. 08:26:22
Fairy Girl 2009.04.27. 08:31:23
@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: jaja, de nem így írják :D
Impega 2009.04.27. 08:41:51
EnZsolt 2009.04.27. 08:46:59
☺ágica (törölt) 2009.04.27. 08:52:08
maincoon © 2009.04.27. 09:00:05
Mi kapcsolatban vagyunk a merkantillal, de nem a központon keresztül tartjuk velük a kapcsolatot, hanem fix ügyintézőnk van. Teljesen korrekt, segítőkész és biztos hogy kiakadna ha elolvasná ezt a posztot. Elküldjem neki? :)
Secnir 2009.04.27. 09:01:04
fel kell ismerni ezeket a helyzeteket - embereket, és kell keresni egy másikat, aki megüti az általunk elvárt színvonalat.
ennyi.
Ofélia . 2009.04.27. 09:13:36
@EnZsolt: Korrekt és rövid post a postban:)
Secnir 2009.04.27. 09:18:17
alapesetben köszönésre reagál, nyál nem csurog, arckifejezése nyugodt.
A "hasonlítson össze két lakcímet" mondat kivált belőle egy reakciót (mellyel a mindent gyógyító készülék sem tud megbirkózni), ami után a stílusjegyek megváltoznak. testtartása fészkelődős, arckifejezés zavart, enyhe nyálfolyás a száj jobb sarkában. Köszönésre nem reagál.
A "Mert hagyján, hogy akkor már rég meg kellett volna jönnie, de ráadásul az új lakcímemet én csak e hét hétfőn diktáltam be Önöknek, múlt héten még nem tudhatták!" mondat után testtartása görnyedt magzatpóz lesz, agyi tevékenységeit a légzés kivételével felfüggeszti, amíg az azt kiváltó ok meg nem szűnik, bökdösésre nem reagál, és az agyi coproci az utolsó elhangzott mondatot tudja csak ismételgetni, ilyenkor lebegőpontos számításokat nem tud végezni a droid.
A "viszonthallásra" szó elindítja az újraindulási folyamatot az agyban, időtartama 2-4 perc, és visszaáll az alapesetre.
EnZsolt 2009.04.27. 09:23:09
Ofélia . 2009.04.27. 09:25:25
aardwark 2009.04.27. 09:33:06
amúgy szép hétfő reggelt
személyes élmény: 2 éve, Mamutban a T-pont, ügyintéző ül üresbe, sorszám nélkül odamentem hozzá megkérdezni, hogy megtudom itt venni a 300 Ft-os kiegészítőt (dsl-vonal elválasztó kütyü)
válasz: (kikerekedett szemmel, enyhe zavartság az arcon) aztat én nem tudom, mert ÉN az account sales manager vagyok itten! Húzzon sorszámot!
maincoon © 2009.04.27. 09:47:45
gyilkoshód 2009.04.27. 09:48:57
Ez a fegyver nagyon kétélű. Gondolok itt az adatszolgáltatásokra.
Az egy dolog, hogy a kedves posztoló elfelejtette a lakcímváltozását bejelenti. Ejnye-bejnye.
De amikor telefonon érdeklődünk, akkor igen is kell, hogy előttünk legyen egy szerződés. Bármilyen ügyintézéssel legyen is ez kapcsolatos. Fontos, hogy itt "banktitok" esete forog fent, így senki ne képzelje, hogy HIVATALOSAN egy rendszám beolvasása mellett bármilyen információt is köteles lenne a finanszírozó közölni. Miért is tenné?
Fordított esetben, ha valaki egy rendszám alapján tudna meg a finanszírozótól adatokat (akár a kedves posztolóról), akkor meg abból lenne óriási balhé, mert az ökörmarha ügyintézőről elmondhatnánk: nééémááá; egy rendszám alapján "intézkedik" . Ugye.
FONTOSCH:
Az ügyintéző kislány egy szellemi toprongy (a leírtak alapján), de itt jegyzem meg, hogy szívesen meghallgatnám én is ezt a beszélgetést.
Tanulság? Az nincs. Legfeljebb annyi, hogy banki ügyintézésnél vegyük elő a szerződést.
Bár kétschégtelen, hogy a leírás igen mókásra sikeredett.
gyilkoshód 2009.04.27. 09:50:49
EÖ (törölt) 2009.04.27. 09:56:41
Fairy Girl 2009.04.27. 10:01:49
maincoon © 2009.04.27. 10:04:56
@Fairy Girl: szólj ha van valami jó hely, ahol beszerezhető. dupla adagot rendelek belőle :/
EÖ (törölt) 2009.04.27. 10:07:58
jpmjpm 2009.04.27. 10:21:17
jpmjpm 2009.04.27. 10:26:05
b[ALien] (törölt) 2009.04.27. 10:28:42
Lehet direkt megviccelt
É2I 2009.04.27. 10:34:20
Van.
Úgyhívják: szívlapát. ;)
Viktor-a-konyhában · http://viktorakonyhaban.blog.hu 2009.04.27. 10:49:04
Clear-water 2009.04.27. 10:58:14
Ugye milyen jó lenne a személyi szám? Normálisabb országokban, ahol a személyi szám rendszer működik, a lakóhelyet csak egy helyen kell bejelenteni - és azt is elég interneten. Aztán az összes cég látja a változást, és az új helyre jönnek a papírok. Ennyi.
Szép napot
2009.04.27. 10:59:06
Ügyfél teli torokkal üvölt az ügyintézőnkkel, hogy milyen hangnemben beszél vele, amikor szegény szóhoz se jutott. Teljesen higgadtan udvariasan kérdezte meg, hogy mikor fizeti be a sok hónapja elmaradt részletet. De az ügyfél fokozatosan annyira felhúzta magát hogy a végén üvöltött.
Szal kell egy bizonyos rinocéroszbőr páncél egész nap idióta ügyfelekkel beszélgetni.
Fairy Girl 2009.04.27. 11:05:23
Koky_ 2009.04.27. 11:05:53
Szervizben dolgozom, átvételi lapot adunk a leadott készülékekhez /laptop/. Mikor telefonon érdeklődnek, szinte soha nem készítik maguk elé a papírt, amin az azonosító szám szerepel, hogy meg tudjuk nézni, miről is van szó. Kérdezem: Akkor azt árulja el legalább, milyen névre adta le /az alapján is ki tudjuk keresni, csak hosszabb ideig tart/
Ügyfél: hát az enyémre!
Muhahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Fairy Girl 2009.04.27. 11:08:53
Koky_ 2009.04.27. 11:15:43
Fairy Girl 2009.04.27. 11:22:54
Viccet félretéve, vannak borzasztó ügyfelek, és vannak borzasztó ügyfélszolgálatosok is. Ez ilyen. (Az már volt, hogy ezért tart itt...?)
☺ágica (törölt) 2009.04.27. 11:24:48
Koky_ 2009.04.27. 11:26:16
Minerva89 2009.04.27. 12:04:01
Kisebb sztorim van: ellopták a bankkártyámat (legyenek boldogok vele, volt a számlámon egy ezres, és PIN nélkül az sem lehet az övék) én pedig mivel fővárosunkban tartózkodtam, besétáltam az illetékes bankba, hogy letilttassam. Bő egy órás sorbanülés után kedves fiatal ügyintéző úr közli velem, hogy hát letiltani azt csak telefonon lehet. Szívemhez kaptam, és megkérdeztem, hogy úgy jó lesz, ha most előkapom a mobilom, és felhívom őket? Erre felajánlotta a vezetések telefonukat, azon végigjátszottam az egyesgomb, négyesgomb, nyolcasgomt, egyesgomt, stb. játékot és letilttattam a kártyám. Gyerekek, előnn sz@rjatok rohamosztagos sünt, mint bankkal kerüljetek párbeszédbe. Okos ember még folyószámlát sem nyit, kispárnába dugja a pénzét, az nem pofázik vissza. Bocs. magánvélemény volt.
Minerva89 2009.04.27. 12:08:59
HitelesBalu · http://www.credithill.eu 2009.04.27. 12:16:56
Koky_ 2009.04.27. 12:21:53
EnZsolt 2009.04.27. 13:02:01
AlulírottFentemlített 2009.04.27. 13:18:53
Fairy Girl 2009.04.27. 13:53:58
Fairy Girl 2009.04.27. 13:56:11
agymester_b 2009.04.27. 14:08:38
Türkménbasi 2009.04.27. 14:39:36
Én vagyok a cikkben említett Miriuta Maci, az index fórumokban is ezen a nicken futok csak az indán vagyok T.Basi.
Mai napon megjött a csekk. Nem érdekel, hogy végül mi az igazság, mikor küldték ki, satöbbi, befizettem és kész.
Eddig is viszolyogtam a telefonos ügyintézéstől (és az ügyintézőktől) de örökre megtanultam a leckét és ezentúl csak akut életveszély esetén emelem fel a telefont hasonló ügyekben.
Mert csak utólag vicces a dolog, közben kis híján agyvérzést kaptam és exitáltam.
Üdv:
Miriuta Maci
Koky_ 2009.04.27. 15:41:48
Smacika 2009.04.27. 16:49:28
Olyan hülyék, hogy nem fogják fel, hogy ugyanazzal a névvel, ugyanott lakhat két ember.
Állandóan az a baj, hogy a fatter neve ua. mint az enyém.
Az ökrök nem tudják felfogni, hogy a kiköltözés után a számlafizető ott marad(fatti).
Feszt nekem küldik az új címre a fattiék csekkjeit.
Ezek barmok.
2009.04.27. 17:16:02
ez a szentecsabázás keményen odab***tt ma :)
kandris 2009.04.27. 17:28:22
Adatvédelmi Biztos Ügyiratszám: 752/A/2005-4.
A rögzített hívások hanganyagában való keresés lehetőségét technikailag lehetővé kell tenni annak érdekében, hogy egy esetleges jogvita esetén a hangfelvétel visszakereshető legyen. A rögzített hívásokat olyan formában kell tárolni (vagy a hívásokról olyan nyilvántartást kell vezetni), hogy a visszakereséshez elegendő legyen a fogyasztó azonosítójának és a hívás témájának ismerete. Hangsúlyozandó, hogy a hívó személy jogosult megismerni (visszahallgatni) az ügyintézővel folytatott beszélgetésről készült felvételt, illetve a felvételről másolatot kérhet. A másolat kiadásának ingyenesnek kell lennie, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos kérelmet még nem nyújtott be az érintett engedélyeshez [Avtv. 12. § (3) bekezdés].
1992. évi LXIII. törvény
a személyes adatok védelméről
és a közérdekű adatok nyilvánosságáról
12. § (1) 4 Az érintett kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt, illetőleg az általa megbízott feldolgozó által feldolgozott adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat. Az adattovábbításra vonatkozó nyilvántartás – és ennek alapján a tájékoztatási kötelezettség – időtartamát az adatkezelést szabályozó jogszabály korlátozhatja. A korlátozás időtartama személyes adatok esetében öt évnél, különleges adatok esetében pedig húsz évnél rövidebb nem lehet.
(2) Az adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában megadni a tájékoztatást.
(3) A (2) bekezdésben foglalt tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos területre vonatkozó tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Egyéb esetekben költségtérítés állapítható meg. A már megfizetett költségtérítést vissza kell téríteni, ha az adatokat jogellenesen kezelték, vagy a tájékoztatás kérése helyesbítéshez vezetett.
kugel2 2009.04.27. 18:50:59
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.27. 18:55:35
A droid az artuditu meg a szritripió a STAR warsból! És ők OKOSAK!!!!!!!!
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.04.27. 21:10:48
Okos ember még folyószámlát sem nyit, kispárnába dugja a pénzét, az nem pofázik vissza. Bocs. magánvélemény volt."
1et értünk, így is cselexem évek óta és nem értik miért nem tudok utalni :) de nem is nézegeti az apeh az egyenlegem :))
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.04.27. 21:21:43
Kedves Fairy Girl!
Köszönöm, hogy ennyire felkészült a telefonos ügyintézésre, hogy minden azonosítóját kéznél tartja. Viszont szeretném figyelmét felhívni egy apróságra! Az ügyintézés biztonságossága érdekében, kérem ne használjon mindenhol egyforma jelszót! Különösen ajánlott a jelszavainak azonnali megváltoztatása, mivel az én jelszavam is ****!
tisztelettel:
egy ügyfélszolgálatot :o)
beste 2009.04.27. 22:59:36
májgeriberi 2009.04.28. 10:05:46
biztos a ügyfélszolgálatos kisasszonynak nem adtak jó régóta bránert
johndoe83 (törölt) 2009.04.29. 00:55:54
Sati 2009.04.29. 22:00:01
jaj, vajh értik-e a fiatalok???
Hatalmas rádiós kabaré volt, szinte hallom az egészet :)))
mondjuk a post ui. jó, csak sajnos az a való világ.
en2100 2012.10.13. 15:28:23
Fairy Girl 2012.10.23. 16:34:31