Tékozló Homár

Trükkösen nem cserélt pólót a Springfield

2009.04.29. 12:41 | ge | 75 komment

Hogy a sztoriban szereplő póló anyaghibás volt, vagy egyszerűen ilyen anyagból készül mind, azt innen nehéz lenne eldönteni, de azt még az eladók is elismerték, hogy ami egy mosás után összemegy, az szar. Ehhez képest a címke hiányára hivatkozva nem tudták kicserélni, mondván az a pólóhoz tartozik, a kivágása pedig az áru megkárosításának számít.

A Springfield Camponában található üzletében vásároltam kb. 2 hete egy egyszerű, szürke piké polót 6000 Ft-ért. Egy sima egyszínű felsőért szerintem ez egy olyan ár, amiért az ember azt várja, hogy minőségi árut kap, legalábbis nem olyat, ami kettő 30 fokos mosás után felére megy össze.. Az érdekesség még az, hogy a poló csak hosszanti irányában veszített méretéből, így egy elég vicces formájú valamit sikerült alkotni egy szimpla mosással.

A polót természetesen visszavittem az üzletbe, ahol az eladók egyből elismerték, hogy hibás az áru, majd a blokk ellenőrzése után felajánlották, hogy adnak egy másikat. Mondtam, hogy nem szívesen kísérleteznék ugyanezzel a termékkel, így adtak egy olyan opciót, hogy azonos értékben válasszak valami mást. Elkezdtem nézelődni, majd kb 10 perc után egy másik eladó (mint később kiderült az állítólagos üzletvezető) utánam jött, hogy nem veszik vissza a polót, mert kivágtam belőle a címkét. Mondtam, hogy szerintem polóban ritkán hagynak az emberek egy 10 centis éles, több oldalas, műanyag szalagot; erre mosolyogva és vállat vonva megmutatta, hogy ő is kivágta az épp rajta lévő Springfield felsőjéből, de ezt így nem veszi vissza, mert károsítottam az árut. Erre elviharzott, miközben jelezte a korábbi eladónak, hogy intézze el ezt a dolgot.

Az említett eladó azt mondta, azért nem veszik vissza a polót, mert a címke hozzá tartozik és így nem tudják beazonosítani(?). A blokkra mutattam, hogy itt van mikor és hol vásároltam, de állítása szerint ez nekik nem elég. Nem értem a blokk szerint mondjuk miért nem lehet visszakeresni pontosan mit vásároltam, a vonalkódot akkor lehúzzák a géppel.. Azt sem hiszem (és remélem), hogy azért kellett a címke, mert a felsőt még kirakják és megpróbálják eladni, mivel még az eladók is viccelődtek a formáján, egyértelműen alkalmatlan arra, hogy valaki azt még viselje. Az eladó beismerte, hogy ez nem fair, de ő nem tud mit csinálni, az üzletvezető már döntött.

Tapasztalat, hogy ne vágjuk ki azt a hosszú, karcoló izét még a nyári polók oldalából se, mert anélkül az egyértelműen náluk kapható termék már "beazonosíthatalan". Nem értem a Springfieldnek miért éri meg elveszíteni egy törzsvásárlót egy anyagárban valószínűleg elég olcsó póló miatt, csak azért mert az eladó nem tud elszámolni egy hibás áruval. Egy kicsit több bizalom kellene a vásárlók felé, ha már az áru minősége pocsék..

Egy volt vásárló

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zep 2009.04.29. 12:43:09

második, de leszarom

euAgWzgmmtq7K 2009.04.29. 12:43:41

egyébként meg kurvára igaza van a boltnak, a többi szöveged pedig mind-mind csak mellébeszélés. tanulság: első mosásig ne vágd ki a címkét legközelebb.

euAgWzgmmtq7K 2009.04.29. 12:46:42

na megvan a másik hiba: a vonalkódot az eladó biztos nem a seggén húzta le, és nem volt batz papucsban. ajtót eltávolítottad-e?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.04.29. 12:46:43

Szar kínai szar. 6000?

A ruhát az első mosás után vágjuk szét. És nem hordjuk az első mosás előtt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.04.29. 12:46:54

"Ehhez képest a címke hiányára hivatkozva nem tudták kicserélni, mondván az a pólóhoz tartozik, a kivágása pedig az áru megkárosításának számít."
Szerintem ez máshol is így lett volna, mármint erre hivatkoztak volna. Ettől függetlenül ez egy faszság a vevővel szemben.

Az ilyen gagyi fost én letömtem volna a boltvezető torkán, aztán távozott volna belőle EXIT tourssal.


"ő is kivágta az épp rajta lévő Springfield felsőjéből"
Az már az ő tulajdona, azt csinál vele amit akar, de azért az ilyesmit (kivágott címkéjű cuccot nem veszünk vissza) lehetne jelezni az üzlet ajtaján.

gamegod 2009.04.29. 12:47:00

Na de márt mért lenne igaza a boltnak? Ezt még elmesélhetnéd.

lacasa 2009.04.29. 12:47:10

boltja válogatja
Van ahol egész korrekt a reklamáció kezelés,máshol meg le se s*arnak.

gamegod 2009.04.29. 12:48:21

nem véletlen van rárajzolva ezekre a címkékre egy olló és szaggatottvonal.

szajberpiraty 2009.04.29. 12:54:01

Ónémet komódot kell vágni a kirakatba!

Col.Maybourne 2009.04.29. 12:57:10

6e Ft 1 piké poloert? 20 ajroert veszek 2 Nike, Umbro, Everlast, Lonsdale, youpickthebrand polot. Mindenki megbolondult odahaza?
Tudom korai a posztolo piszkalasa...

Viktor-a-konyhában · http://viktorakonyhaban.blog.hu 2009.04.29. 12:59:21

Ezredes.Maybourne és hol veszed mindezt 20 ojroért?

Don Bolesz 2009.04.29. 13:01:02

hatezeré már pólót is lehet venni

RaveAcE 2009.04.29. 13:01:19

Hát ha a 600 forintos kínai pólót 6000-ért veszed, hogy villoghass vele, nem értem, mi a baj.

É2I 2009.04.29. 13:01:37

Nem veszi ezért vissza?
Vásárlók könyve!
Fogyasztóvédelem!
Hányszor mondjuk még?

A tájékoztató (mosás, vasalás) cimke kivágása nem lehet indok. Ahogy gamegod is írta, soknál meg is van jelölve, hogy kivágandó.
Persze első használat és cimke kivágás előtt kimosandó a poló. Ki tudja mivel szennyeződött be, milyen vegyszerrel tisztították, stb.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.29. 13:01:51

@Col.Maybourne:
itt 5 dollarert eredeti kinai Niket kapok es nem megy ossze
vagy csak kesobb

Col.Maybourne 2009.04.29. 13:03:10

@Viktor-a-konyhában: Roeselare, West-Flanderen, Belgie. Egy piké polo 10 ajro. Mint a SportsDirect tobbi uzleteben (kb 30 Belgiumban). Magyarorszaghoz legkozelebb Muraszombaton van boltjuk. Vagy rendelj a neten.

Dr. Kix 2009.04.29. 13:03:29

@Viktor-a-konyhában: Erre én is kíváncsi lennék.

É2I 2009.04.29. 13:04:10

Ja, meg kellett volna gyújtanod a pólót ott helyben egyébként, ha már asztal nem volt, amit felborogathattál volna.

Col.Maybourne 2009.04.29. 13:04:46

@hagyma: Jobb szeretem a hondurasi gyartasut, bar igaz, hogy a kinai sem megy ossze. Megyek 3 het mulva Amcsiba vasarolni ugyis, majd veszek. Ha osszemegy visszakuldom sunnel, vagy nelkule

szemig jimmy 2009.04.29. 13:06:16

vettem egy pólót
30ezer volt
van a hátán egy felirat, azt nem értem
hogyaszongya :"BALEK"
???

É2I 2009.04.29. 13:06:59

Ó hogy kínai póló? Akkor teljesen jogos a boltvezető gunyoros mosolya.
Ugyanis a kínai pólót kínaiakra gyártják, és mosás után nyeri el végleges formáját.
:P

Smacika 2009.04.29. 13:08:52

Lehet már a posztolót szidni?
Ecsém 6000-ért pólót...
A fasz te voltál, mert mosás előtt nem veszünk fel új cuccot, főleg ezekben az influenzás pestises időkben.
Honnan a pennszilvániából veszed, hogy nem valami bubópestises, kolerás kínai varrta?
Mert az remélem világos, hogy kínai termék volt, bármennyit csengettél érte te szerencsecsomag.
Amúgy meg 40 celziuszos cimke volt-e benne?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.04.29. 13:09:22

Hát nem tudom... El tudom képzelni, hogy veszek egy pólót 6 rugóért a Springfieldben és veszek egy ugyanolyan kínait ezerért, aztán az összement kínait visszaviszem a bótba (a HyangCe márkajelzés gondos eltávolítása után), hogy cseréljék ki. Leleményesek tudnak lenni az emberek, ha muszáj. (Meg akkor is, ha nem.)
Talán hasonló esetek miatt nem veszik vissza cimke nélkül.

Smacika 2009.04.29. 13:11:23

@Nelson Mandula: A feltételezés nem teljesen értelmetlen.Mint tudjuk, trükkösek vagyunk mi Magyarok.
Ezt is el tudom képzelni.

☺ágica (törölt) 2009.04.29. 13:11:52

@Nelson Mandula: na igen, de nem ezért van a nyakánál is egy kicsi címke? Az enyémekben van, a bolt nevével, ahonnan származik.

Smacika 2009.04.29. 13:17:00

@☺ágica: Te milyen hiszékeny vagy.
Képzeld el, hogy te vagy a boltos.
Te visszavennéd?
Mert a posztból az derült ki, hogy az egyazegyben cserétől elzárkózott a vevő, tehát megpróbált pénzt (vissza)szerezni, mikor rájött, hogy ezt benézte, akkor próbált meg mást elvinni.
Ez jó módszer.
Veszek egy pólót 6000-ért.
Veszek egy kínai pólót 600-ért.
Kínai póló 90 fokon kimos, címke ki belőle.Visszavisz a boltba, hogy bazmeg tönkrement.
Csere, mert pénzt nem kap vissza.
Cserélek másik 6000 forintos cuccra.
Tehát a 2x6000 forintos árut 6600-ért hozom el.
Jó bolt ez.

É2I 2009.04.29. 13:18:43

@Nelson Mandula:
Ennek elkerülésére a vásárláskor az eladó közli, hogy csak cimkével tudjuk cserélni, visszavenni.
Értelmesebb helyeken így szokás.

Viszont vettem már én is olyan cuccot, amibe szabályosan egy brossúra volt belevarrva. Na ha azt nem vágom ki, akkor eljátszhattam volna a Pupos főszerepét.;)

☺ágica (törölt) 2009.04.29. 13:21:22

@smacika: én csak azt mondtam, hogy sok helyen a nyakában van a bolt neve, ha esetleg itt is, akkor onnan be lehetett volna azonosítani. Bár, azt is ki lehet szedni és átvarrni egy másikba. És igen, hiszékeny vagyok, mert nem rögtön azt feltételezem, hogy csalni akar a vevő. Vagy csak szimplán magamból indulok ki...

Harlequin 2009.04.29. 13:23:05

@Col.Maybourne: Akkor nagyot spóroltál, 20X295=5900.

Smacika 2009.04.29. 13:24:26

@☺ágica: Sajnos a vevő mindig megpróbál trükközni.Én egy számítógépboltban dolgozom, és ne tudd meg milyen trükkösek az emberek.
Ha te tisztességes vagy annak csak örül a lelkem mert te nem próbálnál átbaszni.

jesszumpepi (törölt) 2009.04.29. 13:32:46

Néhányan felületesen olvastok:kettő mosás után vitte vissza a vásárló.

Col.Maybourne 2009.04.29. 13:36:58

@Harlequin: Olvass rendesen, 5900-ert kettot veszek :)

Smacika 2009.04.29. 13:37:25

@jesszumpepi: Mondja ő.
De kicsit lehetünk hitetlenek.
Lehet, hogy kéményseprő a szentem és napjában 2x volt a póló mosva.

Mokele-Mbembe 2009.04.29. 13:39:37

@Harlequin: Volt ott egy kettes szorzó is...

É2I 2009.04.29. 13:46:17

@smacika:
A kimosott számítógépek is összeszoktak menni?
Mer akkor nem mosom többet egyiket se.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.29. 13:52:15

@jesszumpepi: és a két mosás között mennyi ideig hordta a cuccot?

eccer az egyik picha boltban kedvesen szóltak, hogy csak akkor veszik vissza, vagy cserélnek probléma esetén, ha a fityegő papírok kívül belül rajta vannak.

bátorkodtam megkérdezni, hogy ugyan hogy lehet felvenni egy olyan ruhát, aminek az ujján jól láthatóan árcédula fityeg. aszondja a kislány: hát, talán el lehet rejteni az ujjában. nem kértem.

a legjobb akkor is az, amikor összehegesztik a bikinit, és nem szedik szét, hogy fel tudd próbálni.

szerintük előbb vedd fel a cicifixet, aztán le, aztán külön a bugyót. végül a fejedben rakd össze, hogy nézhetsz ki valójában.

az ilyen helyeken látványosan megsértődve elvonulok. ne nézzenek már hülyének. kötsögök

a cundában amikor az uramnak vettem egy vászongatyát, az anyag NEM varrás mentén, hanem frankón a szárán hosszában teljesen szétrepedt. visszavittem, mutatom. néni szó nélkül adta vissza a pénzet.

vagy amikor a mókusok kirágták egy hónap után a ketrecet és megszöktek a kis rohadékok, de aztán előkerültek a szekrényfiókból. a blokk nem volt már meg, csak a bankkártya terhelés bizonylata.

aszonta a nagyon kedves üzletvezető, hogy választhatunk valami mást. választottunk is egy luxus-mókusketrecet, kétszerannyiért. mondták, hogy oké, viszlát, nem köll fizetni. de ez biztosan valami nyitási akció volt az állatosáruházban.

É2I 2009.04.29. 14:00:37

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:

Már aszittem, hogy a mókus rágta bugyigót is visszacserélték, de ha csak a keterecet, az nem is érdekes.
:P

Smacika 2009.04.29. 14:01:05

@É2I: A kimosott gépek nem összemennek, hanem tönkre.
Inkább a meglocsolás a jellemzőbb.
A gép fölötti polcon van a muskátli, a dolgozó jó bőven megöntözi a virágot, és kész a veszélyeshulladék, szép fémdobozban.

Fairy Girl 2009.04.29. 14:02:02

Nem értitek? Ő POLÓT vett. Az biztos valami más.

Eric_Cartman 2009.04.29. 14:03:57

Nekem még sosem volt szürke pólóm.

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2009.04.29. 14:04:29

@Fairy Girl: Tényleg, akkor a posztoló nem a bombagyáros Tomcat véletlenül?

betépett felhasználó 2009.04.29. 14:10:05

ha ha ha, hulye vagyok, kivagom a 14 oldalas hasznalati utmutatot a polobol, melyben tobbek kozt azt is leirjak, hogy a polot SOHA< DE SOHA NEM MOSSUK SEMMIVEL!!, majd jol leforrazom, oszt megyek rihalni a szamlaval.
Kedves "volt vasarlo" jegyezze meg:
soha semmit, de semmit nem dobunk ki abbol, amit elmeletileg 1x visszavihetunk a boltba!!!
en orzok 2 hsznalt ovszert, 4 kilo madartejet (nem volt benne egy madar se). egy fel raklap intelligens mosoport (hulyebb volt az anyosomnal) na es ami inkabb idevag: 8,3 meter hosszu polo-bugyi-cicifix-saka stb cetlit, asszony szepen osszefonta, 10cmrenkent muanyag paprikat is font hozza es ott diszeleg a kalotaszeg-festeses szemteladank folott.

na, ennyi

Fairy Girl 2009.04.29. 14:15:41

@Gringо: most hogy mondod? Hmm. :)

parapali 2009.04.29. 14:16:36

Vásárlók Könyve! Jegyzőkönyv! Bratz papucs!
ez a sorrend szerintem!
Megjegyzem lehet az üzlet vezető vette 600 ért a polót a kínaitól :-):-)

Színes Géza 2009.04.29. 14:22:09

El kell adni egy dagadt törpének!

É2I 2009.04.29. 14:27:20

@smacika:
Kár. Pedig játszottam a gondolattal, hogy kimosom jól, oszt' hátha lesz belőle a kafa laptop. De ezek szerint kár is próbálkoznom.

É2I 2009.04.29. 14:31:09

@ericcartman:
Nekem meg mindegyik szürke.
Irén azt mondta, hogy nem tudja, mi lehet a baj. Mindig mindent együtt mos, ahogy kell.
Ráadásul Indesit mosógépünk van, tehát végképp nem értem.

Harlequin 2009.04.29. 14:37:41

@Col.Maybourne: Aham, azt a lonsdale-t ismerem, műszálas bóvli...

Passzivista 2009.04.29. 15:10:01

"Tapasztalat, hogy ne vágjuk ki azt a hosszú, karcoló izét még a nyári polók oldalából se" Mirol beszelsz??? A tapasztalat, hogy ne kolts 6000-ret egy egyszinu gagyi polora, es hogy a szpringfild bekaphatja...

hawkeye 2009.04.29. 16:20:40

Hát ebbe a bótba se megyek akkor....

Sir Pub 2009.04.29. 16:32:38

Nem lehet, h a züzletvezető vett haccázé kínait, kicserélte a bóttyában a hosszú, karcoló izét, és a posztolónak eladta hatezeré?

cbc 2009.04.29. 16:33:15

A springfieldben csak és kizárólag az ún. "2. leárazás" alatt szabad vásárolni. Nagyjából az a valós értéke a cuccoknak, amiket akkor kérnek értük.

vigarc 2009.04.29. 17:18:04

szpringfildbe vásárolsz?? sikeres-e vagy? :D

spring 2009.04.29. 18:14:33

Én is vettem egyszer egy alsógatyát a Springfieldben. Jó vicces volt, színes pöttyös. Egy mosás után viszont lejöttek a pöttyök!! Mondjuk, azt visszavették akkor.

QAQ 2009.04.29. 19:10:54

Be kell probalkozni egy masik eladoval ... mikor nincs ott az uzletvezeto mondjuk ebedidoben ;)

Megdobbent 2009.04.29. 20:16:51

Esakkor mar soha tobbet nem vasarol semmit a kedves poster?

Meg egy masik polot sem valahol 20k-ert? :(

Fene vigye, en nem ertek ehhez, ezert a sima kornyakos szurke poloim kb. 500-ba fajnak es nem akarnak osszemenni, raadasul szep kicsi (nem zavaro) cimkeik vannak, szinuket sem eresztik, pamutok is :I

Nem vagyok ternedi :(((

Farkasbab 2009.04.29. 23:22:12

nekem mákom van az ilyesmivel, egy napig még megőrzöm a címkéket, merthogy én "beavatom"/kimosom a ruhaneműt, mielőtt felveszem. másnapra kiderül összemegy-e, aztán ott a blokk meg címke és mehetsz vissza reklamálni, ha úgy alakul.
csak ennyi és megússza az ember.

Circus 2009.04.29. 23:42:27

Reptéri üzletközpont, lilás színű svájci nevű cég. Inget vettem, hazavittem, kimostam, megszáradt, vasalnám, találtam benn rágógumit 4 helyen... ahogy össze volt hajtogatva, gondolom kiskínai szájáól belepotty, széthajtogatásnál nem veszi észre a paraszt. Mindegy, kicserélték(-tem), megnéztem, jó. Nagyjából, leszámítva a varráshibákat ittott.

Mellette Canda bolt. Egy ing ott is leesett, én hüje, nem néztem meg, csak mosás után valami barna folt a jobb vállán... és sárga foltos a nyaka belül végig (tuti kínai cucc). Miután nem szoktam sáfrányos-fűszeres gatyába járni és külön mosok fehéret meg színeseket, ez se nálam került bele, így 7végén megyen vissza a feladónak. Ugyanitt tavaly vajszínű (tavalyszínű, ez jó, hehe) ing, valamiért csak hetekkel később vettem fel, fehér foltok vállmagasságban, kb ott, ahol össze lehetett hajtva (elvágólag lett vége a foltnak, tehát megint nem én mostam össze, nameg kevés fehér ruhám fog...).

Természetesen mindkét boltban kibontva, felvállfázva tárolják a cuccot. Ha veszek valami új ruhát, akkor tényleg át kell nézzek minden négyzetcentijét nagyítóval, hogy foltos-e, jól-e van-e megvarrva-e?
Vagy csak üldözési mániám amikor azt gondolom, egyrészt azért is vannak kibontva, mert máshonnan (ország) hozták ide át, másrészt ezek esetleg itt is többször ki lettek rakva, hátha valami balek megveszi a 30 ezres pólója mellé?

fakoffer 2009.04.30. 00:00:43

Pszichológusok szerint aki nem vágja ki a címkét a ruhájából, az határozatlan, bizonytalan, tehát nem sikeres ember. Most megtudtuk, hogy aki kivágja, az sem.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.30. 00:05:19

@Circus: hát azért ennyiszer kifogni a foltosat, ehhez már tehetség kell.

ennyi szopóág után jobban megnézném őket.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.30. 04:14:31

hat en ugy vagyok cele
markat veszek pl adidas es az OK
6 evig ha akarom
ilyen 1 dollaros polokat is lehet venni, es tulajdonkeppen az elso mosas utan is alkalmasak alvasra

scubadiver 2009.04.30. 10:17:58

Turkálóban 1000 Ft-ért 10 db szinte vadi új, kiváló minőségű, márkás, vagány pólót vettem.

Breki77 (törölt) 2009.04.30. 11:29:04

Aki ennyiért vesz magának pólót, az meg is érdemli. Lúzer!

renugard 2009.04.30. 11:45:59

Mekkora lúzer, aki a szpringfildben vásárol kínai pólót hatezerért :DDDDD
IDIÓÓÓÓÓÓÓTAAAAAAAA :DD

renugard 2009.04.30. 12:02:55

Jahogy ez már másnak is egyértelmű volt. Mentségemre, hogy nem olvastam a kommeneteket csak a cikket.

lIlIlI! 2009.04.30. 12:53:19

akkor mondjatok egy helyet, ahol tud venni nem kína, nem gagyi, nem kurvadrága cuccot!
vagy itt mindenkinek ráfáel láuren és hilfilger tamás varrja személyesen a cuccait a dubai szigeteken?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.30. 13:02:04

@lIlIlI!: dehogyis. nem bírják azt megfizetni.

ha jól tudom lágerfeld károly vállalta nekik ócsón, de már kirúgták, mert állandóan csak legyezgeti magát munkaidőben, ahelyett, hogy dolgozna.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.04.30. 13:42:46

@lIlIlI!: Túrkálóban! ;)

HH síoverál a gyereknek (fabrique en Hongrie, benne egy dán kiscsávó neve-címe) 1100
Rokkkker-motoros bőrdzseki - kb. 1500
Dockers nadrágok 40/32 méretben (igen, hasban vállas vagyok :) ) 500-700 Ft
Női hasított/nappa bőr kiskabátok (500-1200)
Protest snowboarddzseki - 3000 (Ez drága volt)
The North Face túrakdzseki cippzározható polárral 1980
valamint pulóverek, rövidnadrágok, egyebek, mind-mind kiváló állapotban, kínát még térképen sem láttak... :)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.04. 12:07:50

Vettél vólna kiciolcó pólót, 30 darb is kijött volna ennyiből, minden nap egyet viselhetsz, oszt mehet a kukába, mosni sem kell.

sramenzikarbonát 2009.05.04. 15:06:05

Sosem értettem mi a francnak vesz valaki ennyiért egy pólót. Ha cipőből vagy hasonlóból veszel márkásat az oké, elvileg kibírja évekig. Nade egy pólót...? Én a nagykerben megveszem a sima környakú vagy piké pólót olcsóé', aztán szitázok rá valami mintát magamnak. Ugyanolyan biztos nem is fog szembe jönni..

Karl Boro 2009.05.05. 10:56:12

ne csodálkozz, hogy nem vették visza, miután szétbarmoltad. magadra vess.
süti beállítások módosítása