Tékozló Homár

Botrány! Belgiumban készül a Győri Keksz

2009.05.04. 11:22 | jackyll | 100 komment

A Homár nem egészen érti ezt az egyre hangosabb antiglobalizációs mizériát. Aki tényleg fél a multinacionális világparadicsomtól, az mérnem termeszt magának? Nem olyan nehéz. A Győri Keksz egy márka. A világ legnagyobb sütigyártójának tulajdonában van. Tulajdonképpen zsíroskenyeret is árulhatnának ezzel a névvel, csak hülyén nézne ki. Lehet amiatt sírni, hogy megszűnnek a munkahelyek, de ráérünk majd akkor sírni, ha majd keksz sem lesz:

Mindannyian emlékszünk a néhány évvel ezelőtti botrányra, amikor a Danone a Győri Keksz tulajdonosaként meg akarta szüntetni a kekszgyártást a győri üzemben, és ezért sokan bojkottáltuk egy darabig a Danone termékeket. (Évekig körözött a bojkottáló email, miközben üzemelt a gyár/már eladták - a Homár.) Azóta Győrben valóban megszűnt a kekszgyártás, viszont Székesfehérváron továbbra is készülnek a Győri Keksz termékei, tehát ha nem is Győrben, de legalább továbbra is Magyarországon gyártják őket.

A Győri Keksz nemrég reklámkampány közepette új termékcsaládot hozott forgalomba, Tuc néven. Nagyon megörültem, amikor megláttam a boltban ezeket a kekszeket, gondolván, hogy a hazai élelmiszeripar fejlődik, és új termékekkel jelentkezik, mindjárt vettem is a sonkás ízesítésűből. Mit ne mondjak, eléggé megdöbbentem, amikor a csomagoláson elolvastam, hogy a termék Belgiumban készül (lásd a mellékelt fotót).

Nekem nincs semmi bajom Belgiummal, sőt a belga élelmiszeriparral sem, de eléggé visszatetsző, hogy Belgiumban készült árut "Győri Keksz" néven árulnak. A dologban az a legfélelmetesebb, hogy a Tuc keksz kísértetiesen hasonlít a közismert Tele Krékerre, tehát a piacra történő bevezetéssel igazából nem egy új termék jelent meg, hanem a cél nyilvánvalóan a magyar termék kiszorítása a piacról, és a magyarországi kekszgyártás leépítése.

A Danone egyébként már nem tulajdonosa a Győri Keksz márkának, hanem azt időközben eladta a Kraft cégnek, aki tehát ezzel más multikhoz hasonlóan nyilvánvalóan piacot vásárolt Magyarországon, és nem célja, hogy megmaradjon a magyar élelmiszeripar, és ezzel megmaradjanak a hazai munkahelyek.

Én nem akarok bojkottra szólítani senkit, vásároljon mindenki belátása szerint. Mindenesetre fel akartam hívni a figyelmet, hogy aki azért vásárol Győri Keksz termékeket, mert fontos számára a hazai ipar, és a hazai munkahelyek sorsa, jól nézze meg, mit vesz, mert különben becsapják!

Tamás

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trixilw 2009.05.04. 11:24:38

Az vagy, én meg második és dobogós.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.05.04. 11:26:17

Ezután jobban megnézem a csomagolást. Csak győri győrit fogok venni. De max székesfehérvárit.

Azért veszik meg, hogy megszűntessék, és piacot nyerjenek.

gyilkoshód 2009.05.04. 11:29:57

A győri édes... sonkás. Tehát nem édes.
De lehet mégiscsak az.
Egyébként meg hallatlan.

É2I 2009.05.04. 11:31:22

Tuc ennél jobbat ?
:P

elwood 2009.05.04. 11:35:29

tuc-tuc keksz a menő a dizsiben,
flamand vagy vallon ? akárkit nem támogatok

elwood 2009.05.04. 11:37:33

én egyébként igyekszem magyar árut vásárolni valami hóbortból, bár az adómból már eleve tíz embert eltartok.

aztán néha megszívom és vissza kell térnem a megbízhatóbb német és osztrák termékekre

Eric_Cartman 2009.05.04. 11:37:40

"Nagyon megörültem, amikor megláttam a boltban ezeket a kekszeket, gondolván, hogy a hazai élelmiszeripar fejlődik, és új termékekkel jelentkezik, mindjárt vettem is a sonkás ízesítésűből."

Ez van olyan, mint aki vesz 2 kutyaházat, mert akciós.

köpőcsésze 2009.05.04. 11:37:46

Lehet, hogy Győr már Belgiumhoz tartozik??? Ez a japán- magyar közös határ gondolatával épp ellentétes irányú fejlődést mutat....

ze79 2009.05.04. 11:40:19

Mondok jobbat. A globus majonéz sem Mo.n
készül. Ráadásul rohadt drága lett. Azóta nem veszem. Ezek legalább ráírták a származási országot. Eldöntheted kell vagy nem?
A globus rá sem írja, csak hogy forgalmazza blabla.

b[ALien] (törölt) 2009.05.04. 11:43:21

Belgiumban kutyaház tetőt is gyártanak?

-Gyöngyibaba- 2009.05.04. 11:45:24

@ze79: vegyél univert, azt 100%-ig magyar.
Kecskeméten van a telephelyük és ott is csinálják a cuccot.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.04. 11:45:25

most mi ebben az érdekes.

győri keksz, ami nem győrben, de nem is magyarországon készült.
senki nem mondta hogy ez így van.
azt mondták, hogy új terméket hoz forgalomba.
rajta is van: hogy forgalmazza győri keksz. kész.

egyébként minden keksz hízlal. én nem eszem ilyesmit. tehát nem érint.

az meg egy utópia, mint tudjuk, hogy mi a "magyar áru".

újra beírom ide a linket, hogy világosodjanak már meg végre azok, akik ragaszkodnak a magyar termékhez:

tudatosvasarlo.hu/cikkek/678

szvsz olyan, hogy magyar áru/termék lassan nincsen. a magyar csirke is csak akkor magyar, ha magyarországon készített tápot kapott.

betépett felhasználó 2009.05.04. 11:46:15

"finoman csillapitja az ehseget" ....??
vagyiseppenhogy???

GZoli 2009.05.04. 12:06:21

@-Gyöngyibaba-: Ráadásul a szar Globus tele van tartósítóval, az Univerben legutóbb még nem volt.

Dervenkál Egon 2009.05.04. 12:13:20

Most mit gondolhatnak a svájciak, akik azt hiszik, hogy a Nestlé svájci cég. Azt szemét módon gyárt vagy 20 országban. Nahát-nahát.

-Gyöngyibaba- 2009.05.04. 12:14:49

@GZoli: bizony!
Rá van írva jó nagy betűkkel, hogy hozzáadott tartósítószer nélkül ;)

Jacques Ucca (törölt) 2009.05.04. 12:14:58

A kereskedelem így is úgy is ráteszi a saját nem kevés hasznát minden szarra ha magyar ha nem, akkor meg nem mindegy.?! :-)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.04. 12:17:34

Az a bälga, aki szemétkaját vesz.

Utoljára egy agyonreklámozott ropimutációt ettem, (Nem vettem!) egy konferencián. Valahonnét bemásztak a kerti hangyák, és csípték a lábunkat. Odaszórtam nekik a vonatkozó műkajából némi morzsát, hogy egyék azt, ne a lábam szárán felmászva kóstolgassák a családi ékszereket. Kikerülték, nem ették. Körbeszórtam magam morzsával, elkerülték a környékemet is.
Az embernek étel való, nem vegyipari termékekből liszt hozzáadásával készülő veszélyes készítmény.

É2I 2009.05.04. 12:17:49

@betépett felhasználó:
Jó hogy nem óvatosan. Marketingest sejtek emögött, mit a "Tucc.." szlogenjüknél is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.04. 12:20:24

hat EU-n belul van
mi a gond?
a NIKE -t meg kinaban csinaljak
na meg mindent
kutyahaz van amerikai

M. Péter 2009.05.04. 12:22:23

A TUC az egy ir keksz, amelynek gyartojat szinten megvette a Danone.

lótumfaktum 2009.05.04. 12:24:11

tuc = zsír? csehül,legaláb is szlávul?
egyébként lassan mi a magyar? a gyulainál,már rég a hús is a paprika is füstíz, bél nagyrészt vagy teljesen kűfödi.középeu.legnagyobb csapágygyára az MGM török kézen haldoklik,román ,kinai,koreai csapágyakat csomagolnak,itteni eredeti bobozokba./csak hallllottam/.a daewwoosok csődbe meg egyebekbe vitték ,kihallot róla a sajtóban?
gardenia textil,graboflax műbőr gyár-kampec doloresz! most tarolták le győrben.győr! rába motorgyár.porrá zúzva,lakótelep! már építik! ez kell nekünk.közben az olcsón vett kig long cshiniz buszok motorjai döglődnek a garancia alatt is mi lesz később? kis pénzért eladtak-nak amit csak lehet. mi meg csomagolhatunk,mikor jön a nagy fekete vagon.

helianthus 2009.05.04. 12:25:12

@elwood: képzeld, valamiért én is igyekszem. Viszont időnként megdöbbenek, hogy van amiből nincs magyar, pl. porlevest vettem a múltkor, és az egyik ilyen volt a másik olyan, de egyik sem magyar (a vonalkód alapján, én legalábbis azt nézem meg először, bár azóta megtudtam, hogy kaphat magyar vonalkódot akkor is, ha itt csomagolták.)

É2I 2009.05.04. 12:27:37

@M. Péter:
Mindez nem mentesíti őket az ilyen olcsó poénoktól, mint a "Tucc ennél jobbat?" szlogenük.
Balta nyitogatós kedvbe hoznak, amikor meghallom a tyelevízorból.

helianthus 2009.05.04. 12:29:08

@helianthus: jaj már látom mit kapok a porlevesért, de sajnálom, én időnként bizony eszek ilyet, mert nem tudok főzni (kicsikét csak-teát, rántottát, paprikáskrumplit.... őőő asszem ennyi).

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.04. 12:32:44

azert megvalosult az internacionalizmus

gyori keksz TUC neven, ami sonkas izu "kreker"
Belgiumban gyartjak es a gyori kft forgalmazza ami szekesfehervaron van

É2I 2009.05.04. 12:32:59

@lótumfaktum:
Sajnos ez az utóbbi húsz év produktuma.
Csak piac kellett a régi EU tagországoknak. Nem olcsóbb és szokszor jobb termékű konkurencia.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.04. 12:34:14

@helianthus:
hat levest mi se nagyon fozun
maceras
van jo kis dobozos meg zacskos oszt jo van

É2I 2009.05.04. 12:35:13

@hagyma:
Jól látod. Remélem, azért Lennin nem forog miatta. ;)

bldo 2009.05.04. 12:35:42

A tuc vagy miatököm keksz Belgiumban készül? Ez egyszerűen felháborító, irigyellek a problémáidért, kedves postoló.

(Egyébként meg ki nem szarja le?!)

helianthus 2009.05.04. 12:38:33

@hagyma: nálunk is van dobozos is minimális választékban (sólet, bableves, stb) viszont elképesztő áron. Én egyelőre maradok a pornál. Szoktam otthon tartani mirelit leveszöldséget és azt főzök hozzá, meg ha van krumplim éppen azt is kockázok bele és ezzel javítok rajta.

helianthus 2009.05.04. 12:40:53

Tényleg Hagyma mikor jöttök Maryvel? És megkaptad már az állampolgárságot? (bocs, ha igen és már közzé is tetted, de időknént nem jutok homárhoz és vannak pár hetes kihagyásaim, aztán azt nem tudom visszaolvasni.)

É2I 2009.05.04. 12:43:24

/off
Most vettem egy szívócsövet és az van a magyar garanciáján, hogy 30 évig van rá jótállás.
Hát szerintem ezt megszívták :)
A német meg görög gariján csak hét évről hadoválnak. Ezek szerint mi sikeresebbek vagyunk. :D
/on

Yanayana 2009.05.04. 12:45:02

Lelki szemeimmel látom az echte német fogyasztóvédelmi blog-ot, amikor rájönnek, hogy az Audi TT biza nem Ingolstadtban készül, hanem pont Győrben. Sőt az A4 kabrió is. Az Audi motorokról nem is beszélve. Na ha én német lennék, bizony mondom bojkottálnám az Audit ahogy van, hisz oda a nemzeti büszkeség.

Szégyen, gyalázat, skandallum.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.04. 12:45:14

@helianthus:
igen mar OK
csk jovore mert recesszio van
a multkori paycsekkem 237 dollar volt 2 hetre
szoval meg nincs vege, most a derby megdobta, de nem tudom mi lesz ezutan
szar van mindenhol

lótumfaktum 2009.05.04. 12:46:14

@blackdogone: ahogy olvashatod sokunknak felment a pumpa!
a tudatos vásárlói énhez még sokat kell nekünk is fejlődni,Hát még neked!
20 éve röhögten a holland diszidens/nem a megbántásért/rokonokon,mikor a margitszigeti nagyszálló tereszán az ásványvizes palackot stírölték a só ,és egyébb tartalmai miatt. s nem is itták meg mert magas volt a só tartalma!ma már én is figyelek ilyen egyszerű dolgokra is,sőt!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.04. 12:46:20

@É2I:
meg ha megtenned ha megmondanad mi az a szivocso?

É2I 2009.05.04. 12:51:21

@hagyma:
www.aldi-hungary.hu/hu/html/offers/58_11700.htm

Itt ugyan hét évről írnak, de a mellé adott papíroson biza 30. Nyilván elírás, de vicces. Mondjuk a hét év is megmosolyogtató egy műanyag darabra.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.04. 12:52:19

Amúgy ezt soha nem értem, hogy volt itt 1 gyár, ami az övék, erre megszüntetik a gyárat, egy tök hasonló terméket elkezdenek gyártani egy MÁSIK ORSZÁGBAN, és onnan ide is szállítják.
Ne mondja már meg valaki hogy ez így olcsóbb...? Mikor Belgiumban valszeg több fizut kell adni...

Másrészt, megvennék egy xxxxxx gyárat, tuti úgy kezdeném hogy ha nem kell a kapacitás, azonnal kiadni bérbe valami cégnek, és élvezni az ingyen lóvét.

Persze ha mutyi volt a háttérben, az érthető.

lótumfaktum 2009.05.04. 12:53:31

@elwood: "adómból már eleve tíz embert eltartok"

ha így mennek a dolgok akkor számíts rám is 6 kollégámmal+2kutya örzővédő+
1 vemhes veres macska utolsó naposan/6 latt nem szokott elleni+ hozzájuk való bolha állomány. majd csak meg leszünk valahogy!

elwood 2009.05.04. 12:54:33

azért nem teljesen olyan mint a Nestlé meg az Audi, merthogy azt is szerteszét gyártják

a "győri" szó azért halványan Mo.ra aszociál, ...
ez a tuc meg mintha a svéd acélt az albán leányvállalattól venném meg, azért jó tudni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.04. 12:55:00

@É2I:
ja szivotomlo
ugy ertettem volna:)
itt ilyenekre siman rairjak lifetime
par evet tuti kibirnak es utana ki a turonak van meg a blokkja rola

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.04. 12:57:36

@lótumfaktum:
kutyaknak van-e hazuk
es tetovel-e?
amugy itt kkekszet "krekerst" legonkabb csak sajthoz esznek

É2I 2009.05.04. 12:57:47

@lótumfaktum:
Én húsz éve nem röhögtem amikor hazaruccantak a holland rokonok egy vadiúj Mitsubishi Coltal.
Mindazonáltal kellett kapkondnom a levegőt, amikor azt mondták, három évente cserélik újra és ha márkahűek elég nagy kedvezménnyel vehetik meg.
Na ez valahogy nem gyűrűzött be hozzánk.
Csak a bubis víz ;)

helianthus 2009.05.04. 12:59:46

@hagyma: ó, hát ezt sajnálom. Akkor még egy évig várni kell, aztán ki tudja, lehet, hogy addigra már mi is amcsik leszünk és BKV-val jöhetsz idáig. (láttad a Csinibabát?? "Helsinki nyugat? Hát momentán még igen, de már komp jár át Leningrádból." :D)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.04. 13:00:18

"amikor azt mondták, három évente cserélik újra"
Csak azt nem mondták hogy hitelből...
Vagy ha nem akkor azért elég jól ment nekik :

aardwark 2009.05.04. 13:00:25

hát most erre mit?
tényleg ez a legnagyobb probléma?
no megyek is és csinálok valami nagyon nagy problémát magamnak...

mondjuk leírom, hogy


wazze

elwood 2009.05.04. 13:00:32

@lótumfaktum: ""adómból már eleve tíz embert eltartok"
ha így mennek a dolgok akkor számíts rám is 6 kollégámmal+2kutya örzővédő+"

így van. munkahelymegőrzésért vegyek magyar árut, ja. abban az 1 millában vagyok aki eltartja az országot, és még egyek szart is.

így is a fizetésem 65%-ával támogatom az ingyenélőket.
Ennyi van, osszák be.

(egyébként először tényleg a magyar árut veszem, ha nem sokkal rosszabb)

lótumfaktum 2009.05.04. 13:01:57

@Dervenkál Egon: mért téged zavar,hogy az otp a fél balkánt megfogta? ott minőséget kellene adni és nincs problem. csak itt minden fordítva történik.
a gyengébb minőséget terítik ide szavatosság vége felé,kúúúrva drágán!
a hétvégé olvastam a danon délafrikába felvásárolta a tejfarmokat. onnan karja a világot el látni tejtermékkel
na akkó?

É2I 2009.05.04. 13:08:30

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:

Hogy legyen áthallás a másik posztból, buszsofőr volt kint :D
Az tény, hogy nem kereshetett rosszul, mivel nem mellesleg bejárták az egész világot.
Az meg hogy részletre vették, miért is ne? Ha tudták fizetni a részleteket és jó kamatozással kaptak rá kölcsönt. (Nem tudom, nem kérdeztem.)

De a Coltot elkértem egy körre. Gondolhatod, trabihoz képest :DDD

lótumfaktum 2009.05.04. 13:09:43

@É2I: "három évente cserélik újra márkahűek elég nagy kedvezménnyel vehetik meg.
Na ez valahogy nem gyűrűzött be hozzánk"

sajnos én jobban emlékszem úgylátszik!
de de itt is 3 évente cseréltem a trabit+ a wartyogót, mert akkor még új árban el is tudtam adni!
mindíg bent volt egy igénylés minimum! így működött. bruhahahaha de szíp is vót!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.04. 13:10:50

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
persze hogy hitelbol
ki a fax vesz uj kocsit kp-ert h fizetheti havonta
az a nem mindegy mennyivel dragabb ugy
hat nem sokkal
mi aa zsigulinkat csereltuk 3 evente mert akkor mar el lehetett adni es mar kozel volt a sorszam a Merkurnal

É2I 2009.05.04. 13:14:17

@lótumfaktum:
Ja igen, öt évre meg is jöttek szépen.
Bár én akkoriban nem igényeltem, mivel nem voltam saját lábon.
De később boldog másod tulaja voltam egy trabinak, aki általam lett nyugdíjazva is. RIP.

lótumfaktum 2009.05.04. 13:17:24

@É2I: nem nem 3 év! a pinkód: ika!!!
valuta ! kelett az elvturaknak. a pénnznek nekik sem volt szaga.

É2I 2009.05.04. 13:19:18

@hagyma:
Hát errefele sokan vettek 0Ft-ért tíz éves futamidőre Suzukit.
Mostanság elég sok van belőle a használt piacon néhány kilóméterrel, meg hitel átvállalási "lehetőséggel".
Ahh! Felelős vásárlás, felelős hitel kihelyezés, persze. F.szt.

É2I 2009.05.04. 13:23:13

@lótumfaktum:
Én még öt éves opcióra is emlékszem. Igaz rémlik a három is, az én trabimat is háromra kapta meg a legelső tulaja. Gyorsan el is adta, mert előtte nyert egy zsigulit, úgy meg már nem kellett a keletnémet csoda.

lótumfaktum 2009.05.04. 13:27:28

@É2I: ki gondolta volna ,hogy az amcsik ilyem szart csinálnak,és aztán mi ránk mutogatnak.
az usa fenn állása ota a hitelből finanszírozza magát.ök a fogyasztói társadalon elsői. 80évente tabularázát csinál.ezt nem figyelte senki!
ha 80 évig jó volt senki nem gondolta ,hogy most lesz fucs.

Mylady 2009.05.04. 13:30:17

@lótumfaktum: olyan megtévesztő ez a kép... mindig azt hiszem, én írtam... :P

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.04. 13:33:38

@hagyma: Akkor csak mi voltunk ilyen loserek hogy vaze 3 évig egy 105-ös Skodri, aztán Kispók 18 évig (1980-1998) (imádtam), aztán 10 éve Ford Escort van, de abból volt már egy MkIII (1981) meg már 6 éve van egy MkV (1991)-es :)

Én úgy vagyok vele hogy autót csak sajátot, és nem hitelre. Azaz enyém, egyszer megveszem, nem fogja visszavenni a bank ha kirúgnak a melómból, stb.

A jelenlegi autóm rendben van tartva. Szervizbe kb. félévente jár, de általában piti dolgok miatt, komolyabb baja akkor volt amikor megvettem (németből hozott szétbaszott szar, rejtett hibákkal) meg amikor összetörtem (vaddisznó elütése). Évek óta semmi nagyobb összeg nem ment rá, és nem is hagy ott az úton soha, keveset fogyaszt, és hely is van benne.
A kulccszó itt az odafigyelés.
Állítom, kevesebbet költök rá mintha egy új autó hitelét fizetném.

Mylady 2009.05.04. 13:33:41

@helianthus: "mert nem tudok főzni (kicsikét csak-teát, rántottát, paprikáskrumplit.... őőő asszem ennyi)"

meg vajaskenyeret, nem?

egyébként ha paprikáskrumplit tucc, akkor már pörköltet is (abból meg sokféle van), a leves az csak annyi, hogy egy vödör vízbe beledobálsz mindenfélét + leveskocka, a tészta az nyilván megy...

mindjárt kihozom, hogy egy igazi szakács szerénykedik itt...

É2I 2009.05.04. 13:35:40

@lótumfaktum:
Amikor el kezdett mutogatni ez a barack lekvár, én is csak néztem ki a feljemből. Milyen aranyos gyerek, a térképen nem tudná megmutatni hova is mutogat, az alapokat ők rakták le, de akkor is mi vagyunk a hunyók. Mert itt mindenki tékozló. Még a homár is ;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.04. 13:39:29

@É2I: Már aki.

Anyám nevén tavaly óta van egy mosógép áruhitele. Asszem 3 év.
Nekem van egy törleszteni való diákhitelem.
Ennyi.

és még csak le le lehet gazdagozni minket, mert anyám egész életében minimálbérből élt (apám is, amíg).
Én most egész jól keresek, de ez csak az utóbbi pár évben van így.

(Anyám mindig pénzt akar adni nekem, nem tudom honnan szerzi, de győzöm lebeszélni róla, hogy maradjon már, nekem kéne neki adni :D )

pizsama 2009.05.04. 13:43:03

Ez a TUC régen nem Tele néven futott? Van a Tele Kréker, ami zacskós, sós aprókeksz, és volt a TUC-ra hajazó, hasonló csomagolású "sima" Tele keksz is. Én azt hittem csak névváltoztatás történt, ezek szerint mégsem.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.05.04. 13:47:52

@Kitalátor feljegyzete: "Az embernek étel való, nem vegyipari termékekből liszt hozzáadásával készülő veszélyes készítmény."

Honnan veszed, hogy liszt van benne?

É2I 2009.05.04. 13:54:59

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:

Persze, hogy nem mindenki.
De érdekes módon pont azok sírnak, akik tudván-tudva vállalták túl magukat. (A bankok is.)
És most a mi nyakunkba akasztják ennek az árát. A felelősebb emberek jövőjét is szétbarmolva. Így legalább sose tanulja meg a sok iq huszár, hogy felelőséggel tartozik mások irányában is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.04. 14:00:58

@É2I: Azám! Teljesen egyet tudok érteni.

Mivel a világ cégeinek egy része nem létező pénzekből működött, amikor kiderült hogy azok a pénzek nem léteznek, azoknak a cégeknek is a levesbe kell menniük.

Én már régen nem hiszek abban hogy fenntartható fejlődés.

moli 2009.05.04. 14:14:00

@Tamás, bazeg.
posztolot lehet mar szidni? es a szar-fos magyar termekeket?

É2I 2009.05.04. 14:21:21

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:

Már többször kifejtettem én is, hogy a "fenntartható fejlődés" egy meghámozott luftballon. Csak sok olyan cég van aki ezzel kufárkodik és behüLYítették az egész világot.

Így van, addig amíg nem csukják be a boltot, addig továbbra is menni fog a piramisjáték. Ők továbbra is prémium kategóriás fizetéseket kapnak. Mi meg gatyásodunk.
Gondolom valahol már le is tették az új játék alapjait. Ha tippelhetnék, a tengerentúlra tenném.

Fairy Girl 2009.05.04. 14:31:16

Gondolhatjátok hogy itt, Győrben mennyire szeretjük ezeket a cuccokat...

É2I 2009.05.04. 14:34:21

@Fairy Girl:
Gondolom nem kell belőlük előjegyeztetni ;)
Egyébként valóban szívfájdító lehet, főleg azoknak, akik annó ott dolgoztak.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.04. 14:34:24

@atpijkamo: Valami csak fel kell hogy igya a különböző krakkolt kőolajszármazékokat!

Fairy Girl 2009.05.04. 14:40:02

@É2I: Ja. Amúgy ezeket a f@sz bojkottos emaileket még a mai napig kapom, aztán jól meg is válaszolom. Marhák :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.04. 14:40:57

aze' mindenkit megnyugtatnek miota itt elek sose vettem uj kocsit
vehetnek akar holnap is de nem kell
ha van 2-3 ezer dollarom es kocsi kell, na jo 4-5 max, akkor megyek es veszek egy hasznaltat kp.
most kene is egy mert csak 1 van kettonknek, de nem surgos

É2I 2009.05.04. 14:47:36

@Fairy Girl:
Spammet megválaszolni felesleges, attól csak szaporodik. :D

Amúgy bojkottálhatunk mi bármit is, a tudatos vásárló, a vásárlók arányában, konvergál a nulla fele.
Ha danon joghutért üvölt a csemete, megkapja, csak fogja már be a büdös kölke...

helianthus 2009.05.04. 15:51:59

@Mylady: köszi a gyorstalpalást, de nem fogsz meggyőzni, hogy a paprikás krumpli=pörkölt, mert utóbbiba már hús is kell, azt kéne tudni milyen, stb. szóval bonyolult, előzőbe meg elég kabász vagy virsli.
De azért értékelem a próbálkozást.
Vajas kenyér is megy!

☺ágica (törölt) 2009.05.04. 16:04:12

@helianthus: hát, pedig igaza van. Én úgy jöttem ki, hogy előtte életemben nem főztem még semmit. Talán pudingot, de ahhoz meg aztán óriási tudomány kell:) Most meg tök jól elvagyok:) Szerintem bőven van annyi alapod, hogy tudj főzni, akár pörköltet is:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.04. 16:16:35

@É2I: A hipermarkecekben a gyerekekre törő hiszti gyógyítható kézrátétellel is, akkor legalább tudjuk, miért bőg. Ha meg "extra" igényei vannak, még azt sem kapja meg, amit amúgy megkapott volna, oszt' kész.
Egykéknél nem működik a dolog...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.04. 16:17:07

@hagyma: Én is vehetnék, csak az a spórolt pénzem (kurva sikeres lehetek ha ilyenem van) a fele minimum lenne.
És akkor anyám kaphatna egy Marutit :D

Mylady 2009.05.04. 16:39:59

@helianthus: nem azt mondtam, hogy paprikáskrumpli = pörkölt, teeee!
Hanem ha tudod az egyiket, megy a másik is. Ugyanúgy kezded el, csak nem krumplit teszel bele (meg kóbászt), hanem húst.

gtamasl 2009.05.04. 16:41:41

A Kraft ugyanezt csinálta a sport szelettel is.
Megvásárolta a magyar gyártó céget, majd a gyártást külföldre vitte.
Ugyanígy külföldön (Szlovákiában készül) a Bocsi csoki is.
A Tibi viszont magyar termék.

elwood 2009.05.04. 16:54:39

és sajnos nekem a boci jobban ízlik, az étcsokis mogyorós volt a legjobb, de csak nekem ízlett a világon így megszűnt

elwood 2009.05.04. 16:56:36

sőt a bocit egész prémiummárkává emelték és volt kézzel gyártott boci konyakmeggy, hű de jó volt

É2I 2009.05.04. 16:57:32

@Kitalátor feljegyzete:
Hát, ja. Csak az a kérdés milyen gyorsan teszed a kezed juniorra. ;)
Az még az egykéknél is beválhat.
Csak a gyermeki jogvédők meg ne lássák, mert akkor százezerév börtön, meg gyerek elkobzás.

Na eszembe jutott:

"Egy nagy pofon nem old meg semmit sem."

Szerintem néha azért mégis. Bár inkább csak egy kis legyintés, mert nem az eliminálás a cél.

Fairy Girl 2009.05.04. 17:22:22

@É2I: Ismerőseim küldözgetik ezeket a baromságokat, most a fordított pin kód a divat... istenem...

lótumfaktum 2009.05.04. 18:19:22

@Mylady: de nekem már a fan szőr is a fejemen van ebben a korban,hogy enyi hajam látszódjon!
no ifjúság,még várhatsz....

lótumfaktum 2009.05.04. 18:30:32



@gtamasl: mé? mert itt csomagoljáák?
a kakaóvaj amit nem tesznek bele afrikai
cukor német,vagy cubano
a guár kutyagumi india a csodálatos
az egész csokira hasonlító maszát az olaszoktól veszik,a jobb minőséget
vagy egyiptomból. az adalékokat teszik itt hozzá.
az alu fóliát sem itthon gyártják már,mert így olcsóbb
a nyomda román. nu akkor ?mitől is magyar? magyar kéz nyomkodja a gépeket!

É2I 2009.05.04. 19:26:50

@Fairy Girl:
Nos, ezek szerint mindenkinek van oLYan ismerőse, aki mindennek bedől.
Amióta erre rájöttem, azóta egyszerűen törlöm az általuk továbbított k.rva fontos, világ megváltó leveleket. És nem kapok idegbajt, hogy a danon hogy tette tönkre a civilizációt.
Kellett ahoz még pár kéz, akik azóta már az űrbe is eljuthatnának, csekély 20-30 millió $-ért.

lótumfaktum 2009.05.04. 19:53:14

@hagyma: nem nincs itt az ugaron olajos hordók vannak nekik, nem kell a bolhának sem.
ők ha krekerst hallanának azt hinnék keresni kell a mozdonyszőkét.
csak csirke farhát,kacsanyak,meg ott a friss patak víz.multkor a marhái valami bazi nagy marha csontokat hoztak,mint zsákmányt letették elénk,szóval nagy az összetartás köztünk.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.04. 23:00:35

nem hiszem el, hogy valaki megveszi a szart csak azért, mert az magyar!

én leszarom, azt veszem, ami ízlik, felőlem szuahéli is lehet, vagy malajalam, érjék be azzal, hogy rendesen adózom

erkanada (törölt) 2009.05.04. 23:12:21

a sok siránkozás helyett, ki kellene már lassan valamit találni amiben ejrópai neadjisten világszinvonalon jó vagyunk, nem kell sok, mondjuk 2-3 dolog és abban nyomulni. győr nem csinál több kekszet mert a vezetőség és úgy együtt mindenki elbaszta. pont. hát nem leszünk keksznagyhatalom ezekszerint. teszemazt svájci tévéről sem hallottam még soha, de ettől még jól elvannak. a nagy szocializmusban próbálták beadni, hogy minden amihez a szuper tervgazdaságos osztályharcunkkal hozzáérünk az a világcsúcs. nagy lófaszt. verseny van.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.05. 09:42:10

@fougyesz: Verseny az van, csak előre leosztják a helyezéseket. "Egyenlő pályák, egyenlő esélyek, én biciklivel megyek!"

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2009.05.05. 09:44:22

Csak hogy a témához:

A Győri Édes Jó reggelt! kekszek és a Zabfalatok is Lengyelországban készül. Nem magyar itt már semmi, bassza meg. Hányhatnám van ettől.
A Kraft logó nekem is feltűnt a zacskókon...

Pionír Pál 2009.05.05. 19:14:06

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:

A védjegyes magyar baromfi definíciója ez: Magyarországon kel ki a tojásból, magyar farmokon nevelik, itthon kevert takarmánnyal, és itt is vágják le, csomagolják be. Magyar kukoricát kap a baromfi (ha a magyar gazda nem adja el drágábban intervenciós raktározásra az egész termést :9), de teljesen nem tud magyar lenni a takarmány, mert szójatermelésben például nem kimondottan vagyunk erősek stb.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2009.05.06. 19:49:01

Én így jártam a Piros Mogyoróssal vagy valamelyik ilyesmivel.

Zsoó 2009.05.09. 01:13:57

Én danone-t se veszek. Hulladék mind:S
süti beállítások módosítása