Tékozló Homár

Utaznak a terhes nőkre a BKV-s buszsofőrök

2009.05.04. 08:49 | szily | 98 komment

Annyi ilyen sztorit kapunk, hogy nyugodtan nevezhetjük a fővárosi buszvezetők egyik kedvenc sportjának a terhes nők becsípését az ajtóba. Én még sosem csíptem be terhest, így nem tudom, mi lehet ebben annyira jó, de valaki majd remélem megírja. Balázs feleségének kalandjai alant:


Feleségem 6 hónapos terhes. Közel 2 éves kislányunkkal gyakran veszi igénybe a 16, 16A buszjáratokat. Ezzel kapcsolatban több fontos probléma merül fel:

1. A söfőrök nincsenek tekintettel a gyerekkocsival felszállókra, pláne a nem magaspadlós járatokon. Legtöbbször már akkor csöngetnek, amikor még a leszállás sem fejeződött be, a felszállókat és a gyerekkocsival felszállókat nem várja meg, többször rácsukták már az ajtót vagy a terhes feleségemre, vagy a gyerekkocsira.

Konkrét két eset: ma (április 30-án) a BPO-693 rendszámú  (06-93 sz.) buszon illetve április 21-én a BPI-399 rendszámú (13-99 sz.) is ugyanez volt a helyzet. Felszállás közben rácsukta a vezető az ajtót a feleségemre illetve a gyerekkocsira. Remélem nem kell kifejtenem, mennyire fájdalmas ez, illetve hogy milyen további bajok keletkezhettek volna. Mindez figyelmetlenségből, hiszen a megállóba beálláskor már láthatja, hogy gyerekkocsival fognak felszállni, utána pedig a tükörből is, hogy valaki gyerekkocsit próbál beemelni. Ha nem látja, akkor pedig alkalmas buszsofőrnek?

2. A Palota úton, a kanyargós, lejtős részeken is kifejezetten száguldoznak lefelé a buszok, olyan sebességgel, hogy állva maradni - pláne egy terhes nőnek, miközben a gyerekkocsit is fogni kell - szinte lehetetlen. Ez szintén nagyon balesetveszélyes!

Így törődik a BKV az utasaival, akiket próbál megtartani? Ez a BKV üzenete a vele közlekedők felé?

Várom válaszukat, illetve az ilyen esetek elkerüléséért tett intézkedések leírását. Ezt a levelet a Tékozló Homár internetes oldalnak is elküldtem.

Üdvözlettel:

L. Balázs

 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalbaba 2009.05.04. 08:52:10

Jóóó reggelt, Magyarország!:-)

Antalbaba 2009.05.04. 08:53:48

@Antalbaba: Nem a BKV-figyelőn kéne ennek lenni? Vagy már azt sem tudom, én hol vagyok;-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.04. 09:04:43

Mondjuk ja, nemtom mi a faszt figyel egy sofőr amikor látja hogy félig van bent valaki.

Meklén és Tamara 2009.05.04. 09:05:37

a vizsgálat majd megállapítja,- persze tanúk beszámolója alapján-, hogy a feleséged nem is terhes, és a kétéves kislányod pedig trágár szavakkal az utasokra támadt és örülj, hogy nem tesznek ellenük feljelentést!

aardwark 2009.05.04. 09:06:19

naaa, bkv, bár azt hiszem ez simán csak a sofőr bunkósága
következő megállónál a vezetőfülkéhez menni, kirángatni és berakni a busz alá...

ötödik-e?

betépett felhasználó 2009.05.04. 09:14:02

a BKV neveben kerek elenzest.
az igazi bkv-ugyfeleink tudjak, hgoy a BPO-693 illetve a BPI-399, valamint a BRY-569 *de ez mas jaraton jar, a kedves feleseget ez nem erinti* , szoval e harom jarmu ajtubecsukomechanizmusat upgredeltuk es azota 100xrosan gyorsabban csukodik. Igy akarjuk a folyamatos busz-keseseket lecsokkenteni. Ha e modszer bevallik, az osszes bkv jarmu ajtaja sugarhajtaso ionherelt motorral lesz felszerelve es a ter-ido-konszisztencia_differencalkoeficiensevelkozel azonos intervallum alatt csukodik ill. nyilik majd. Szakembereink kiszamitottak,hgoy igy evi 47 masodperces idoj-avulas eszlelheto a bkv kesesi grafikonjan.
ja, hogy a terhes nok becsipodnek... igen, ez mint jarulekos aldozathozatal ertekelendo.

Lángharcos 2009.05.04. 09:14:24

Remélem a posztíró elküldte a panaszt a ugyfelszolgalat@bkv.hu címre is.

EnZsolt 2009.05.04. 09:26:53

Tényleg nem értem, hogy egyes buszsofőrök, mi a fészkes fenét néznek, ha odacsípnek egy gyerekkocsit? Nem igaz, hogy nem lehet észrevenni, egyszerűen figyelmetlenség az egész.

b[ALien] (törölt) 2009.05.04. 09:30:25

Nem is tudom mit csinálnék az ilyen sofőrrel
De vasrúd az tuti szerepel benne
Mondjuk az utasok se semmik
Babakocsit eszébe nem jut felsegíteni senkinek

Tsabi 2009.05.04. 09:33:54

@EnZsolt: a technika fejlodesevel a babakocsik olyan kis meretre zsugorodtak, hogy a buszsofor nem latja a borotvalkozotukorbol.

Kedvenc buszsofor idezetem : "na ezt itt megnyomom, oszt vagy elindul a busz, vagy halljak a hangom a hangszoroba". A poszt meg amugy a bkv figyelobe jobban illett volna.

Secnir 2009.05.04. 09:35:25

asszony öthónapos terhes.
ha panaszkodna, hogy a helyijáraton paraszt volt vele sofőr, a pincéből felhoznék egy colos vascsövet, ráillesztek egy KB-s könyököt, és beautózom apóssal a helyijárat irodájába. a többit a kedves olvasók fantáziájára bízom...

...mondjuk óvom annyira, hogy nem engedem busszal járni, ha el kell mennie valahová, vagy én viszem el, vagy após.
vagy otthonhagyom az autót és meg motorral megyek...

Fairy Girl 2009.05.04. 09:36:05

Ez nem csak BKV-nál fordul elő, Győrben is mindennapos, és ez nem túlzás. Nekem még csak OK, hogy a hosszú hajamat csípik oda időnként :) de babakocsit, bottal közlekedő bácsi-néni botját (vagy őt magát) rendszeresen. Arról nem beszélve, hogy rohansz rohansz, a busz áll, vár, vár, majd amikor a nyitott ajtó elé érkezel, kedélyesen rád mosolyog a sofőr, becsukja előtted az ajtót, és úgy elhajt, hogy csak porzik. Na ez a méreg.
Piroson áthajtást már észre se vesszük, ami meg az észvesztő tempót illeti, vagy csigalassúsággal megyünk, szépen, lassan, DIREKT belehajtva minden egyes lámpába, elvégre a menetrend az smafu, vagy pedig mint az őrültek, hogy mindenki csak lóg a kapaszkodón, minden megálló előtt 2 méterrel padlófék, hadd hányjon aki csak akar (8 hónapos terhes kolléganőm pár hónappal ezelőtt egy ilyen megállásnál esett el, többekkel együtt, szerencsére nem lett baja, de lehetett volna!)

Tizenkettedik, vagy tizenharmadik-e?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.05.04. 09:38:17

Mikor a sofőr száguldozik a busszal, a többi utas nem segít tartani a babakocsit?

É2I 2009.05.04. 09:39:40

Egyszer láttam, amikor az anya ledta a gyereket apának. Közben sofőrünk simán rácsukta az ajtót az anya kezére. Gyerek kívűl lóg, apja magán és a buszok kívül, anyára rácsukódva az ajtó, mellesleg tartja az utódot.
Hát volt üvöltés a soförre, mire meg is állt. Anya gyerekkel le. Apa előre rohant. Biztos szeretett volna mondani valamit a sofőrnek ;)
Hát olyan gyorsan buszt elindulni, azóta sem láttam.

Zep 2009.05.04. 09:41:01

faszkorbácsot a bkv-nak, egyértelmű

Bernát Péter · http://limes.blog.hu/ 2009.05.04. 09:43:56

Ez az eset is alátámasztja azt az elméletemet, amely szerint a BKV számára csak nyűg az utas. De lehet, hogy mi vagyunk a köcsögök, mert fel és le akarunk szállni a járűvekről, sőt egyesek közülünk még terhesek is és babakocsival akarnak utazni!

Tudom, csak érintőlegesen tartozik ide, de nálam az szokta kiverni a biztosítékot, amikor a piros metró vonalán még ki sem nyíltak a kocsik ajtajai a hangosbeszélő máris megszólal: "Kérjük igyekezzenek a ki és beszállással, vegyék igénybe a szabad ajtókat is!" Ez a felszólitás viszont, tapasztalataim szerint eddig mindíg csak két esetben hangzik el:

1. Kb. 5-en vannak a peronon és kb. 4-en szállnak le, ergo a le és felszállás nem lehet gyorsabb és gyakorlatilag minden ajtó szabad.

2. A szerelvény és a peron is tömve van, gyakorlatilag leszállni is alig lehet, ergo nincsen szabad ajtó. Amíg pedig nem szállnak ki a szerelvényből, addig meg nem lehet megkezdeni felszállást.

É2I 2009.05.04. 09:45:25

Nekem egyszer a táskámat csukta össze. Elindult a barma, én meg tartottam a táskát, kirántani nem tudtam. Két-három lépés busszal együtt, majd kinyitotta az ajtót úgy menet közben.
Mindenem szétszóródott, mivel a táska faszántosul szarrá ment. összeszedegettem a dolgaimat miközben azon gondolkoztam miért nem hordok magammat páncélöklöt.

Szovak igaza van Zepnek, faszkorbácsot nekik.

helianthus 2009.05.04. 09:49:50

Eger helyijárat busz ugyanez. 500 méterenként megálló van, közte minimum egy többnyire piros lámpa. Busz elindul, 3 másodperc alatt 4-ben van, hogy átérjen a sárgán, ami már régóta sárga. Persze nem sikerül, padlófék a lámpánál, utasok repülnek. Zöld lámpánál ugyanez, padlófékkel áll be a megállóba. Pár hete baleset is volt egy idősebb asszonyt sikerül úgy megreptetnie a busznak, hogy mentők vitték el.

genyó kapitány 2009.05.04. 09:50:38

Érdekes
Az én feleségem nem 'terhes' volt hanem várandós.
Azt mondta neki nem teher a születendő gyermekünk.

☺ágica (törölt) 2009.05.04. 09:54:04

Ez országos jelenség, és mégcsak nem is újkeletű. Anno még általánosba jártam, amikor egy lány próbált felszállni a buszra, de a sofőr odacsukta a lábát, majd elindult. Szegényt a hátán fekve vonszolta pár méteren keresztül, mire észbekapott...

Kotnyeles 2009.05.04. 09:54:05

Suetonius-nak igaza van, jól működne a BKV, csak azok a fránya utasok ne lennének...

Amúgy ez tényleg inkább Bkv-figyelős sztori. Különben is, felhergelt sünhadat az ilyen sofőrnek...

Huszonharmadik-e?

Hepciás 2009.05.04. 09:56:14

@genyó kapitány:
ja, egy kis genyó sosem teher:-)
(bocs, magas labda volt, remélem nincs harag, ill ha igen, lőj vissza és 1:1)

stano 2009.05.04. 09:57:41

Secnir véleményét osztom.
Ha az én feleségem lenne terhes és ilyen történne vele, akkor még a mentőben is ütném a sofőrt.
Aztán ha túléli, legközelebb talán jobban megnézi becsukhatja-e már az ajtót.

helianthus 2009.05.04. 09:58:27

@Hepciás: hát én is sűrű elnézések közepette nevettem magam könnyesre ezen. :D Bocs Genykap!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.04. 09:59:03

Az a baj pl. hogy az ilyesmi egyáltalán nem függ össze azzal hogy a BKV nyereséges-e.
Normálisan dolgozni tudnának a sofőrök, ellenőrök is ha akarnának.
Függetlenül attól hogy mennyit kapnak.

Persze értem én hogy nincsenek motiválva, de most attól jobb nekik ha geciznek emberekkel?

kapujanincs (törölt) 2009.05.04. 10:01:01

egyszer futnom kellett a megállóba, hogy elérjem a már bent álló buszt. a marhája direkt becsukta az ajtót, ezzel odazárt egy leszálló (!) utast, aki mögött még ketten várták, hogy le tudjanak szállni.

AnChoR 2009.05.04. 10:01:26

nekem a metró csukta oda 1x az alkarom. egy néninek segítettem felrakni a motyóját, én meg így lassan tudtam csak beszállni a szerelvénybe. egy megállóig kint lógott a kezem, ami órákig fájt emiatt. megfogadtam, hogy többet nem segítek senkinek felszállni, hanem amilyen gyorsan csak lehet felnyomakodok, oszt jóvan.

helianthus 2009.05.04. 10:02:16

@stano: ezzel az a baj, hogy ha sokan alkalmaznák, kb. 2 hét alatt elfogynának a sofőrök, mert 8 napon túl lennének. Tisztelet a Nagyon kevés Kivételnek, de a buszsofőrök saját statisztikám szerint kb. 80 %-át el kellene hajtani a halál fa....őőőő melegebb éghajlatra és kormány mögé nem engedni többet. Én sofőr ismerősöm meglátása: a buszsofőrök fele alkoholista fele idegbeteg. Arra a kérdésre, hogy ő hova tartozi, azt mondta, még ingadozik. :D

renraku 2009.05.04. 10:04:30

Az ilyen parasztokkal megetetném a kormányt, utána pedig a mardék alkatrészeket.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.04. 10:06:46

@AnChoR: Erre való a vészfék.

@helianthus: Így meg sztrájkolnak és azért nem járnak a buszok... nem mindegy...?

betépett felhasználó 2009.05.04. 10:10:32

"mindig a hulyek kormanyoznak!!" (macimicko)

EnZsolt 2009.05.04. 10:10:48

@AnChoR: milyen intelligens következtetést vontál le, szinte hihetetlen. És ezt magadtól, vagy segített valaki?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.05.04. 10:13:16

Ne fikázzuk már a sofőröket! Van sok paraszt is, de a többség nagyon tud vezetni. És abból a fizetésből nem gazdagszanak meg.

vape 2009.05.04. 10:13:47

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
"de most attól jobb nekik ha geciznek emberekkel?"

Portás, buszsofőr, rendőr, parkolóőr, stb. Vannak foglalkozások, ahol a lelkisérült, kisebbségi és egyéb komplexussal bíró emberek hirtelen mindenhatónak képzelhetik magukat. És tök ismeretlen embereken állnak bosszút gyerek- vagy fiatalkori sérelmeikért. Vagy egyszerűen csak unatkoznak, és jó néha feldobni a hangulatot azzal, hogy kicsesznek másokkal.
Hogy fordulnának fel az ilyen szellemi nyomorékok...
Hozzáteszem: tisztelet a kivételnek.

consigliere 2009.05.04. 10:16:37

dehogy csuknak oda, biztos, hogy nem, sehol, soha

b[ALien] (törölt) 2009.05.04. 10:17:49

jut eszembe:
1x a 2es villamos sofőrje is oda akart csukni egy csajt
Én lovag voltam és elkaptam az ajtót
El is romlott tőle:)
Lehet csak véletlen volt
A vezető még bekóstolt, kicsit kiabálni kellett vele mire kihűlt

stano 2009.05.04. 10:19:38

@helianthus: hát ez engem nagyon nem érdekelne.
Pont ez a baj, hogy mindenki sz@rik rá bármit csinálnak, csak olvassa tovább a blikket maga elé meredve, nincs senki, aki - ha még nem is az ő felesége a szenvedő - odamenne és kérdőre vonná és/vagy addig ütné amíg mozog.

Fairy Girl 2009.05.04. 10:26:10

OFF
@genyó kapitány: és akkor nem terhességi teszt, hanem várandóssági teszt, és nem terhesgondozás hanem várandósgondozás?
Sajnos sokan félremagyarázzák a "terhes" kifejezést. Nem az a jelentése, hogy kellemetlen terhet "cipel" a kismama. Sokkal szebb az eredete. Kazinczy nyelvújítása a tereh ősi magyar szónak, melynek jelentése:
térben-időben kiterjedő gyönyörűség pl: "még nézni is tereh..". Így a terhes nő jelentése: térben-időben kiteljesedő gyönyörűségben lévő.

gugli jóbarát :)

ON

Hozzá Szóló 2009.05.04. 10:26:52

Bazzeg, bekapja a sofőr a nejedet, kapd el, ne itt sírj, mint a többi lúzer, hát mennyi eszed van...?

almonda 2009.05.04. 10:38:54

Stockholmban a kisgyerekkel utazók iNGYEN tehetik ezt, azért is, hogy ne kelljen a soförig megtenni pár lépést se, hogy jegyet vegyenek - ugyanis ök, a minden ajtónál, a kivett 2-3 ülés helyén babakocsibeállónál foglalnak helyet.. A fel-leszállásnál pedig kérés nélkül is mindig kapnak segítséget valamelyik utastól. Ajtórázárást még soha nem láttam.

Arról már ne is beszéljünk, hogy minden metrómegállóban van lift a mozgólépcsö mellett.

É2I 2009.05.04. 10:47:35

@almonda:
A Holdon sincs ilyen probléma.

almonda 2009.05.04. 10:56:26

és Pesten miért van?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.04. 10:56:48

@atpijkamo: Nem általában fikáztunk sztem. Mindenki tudja hogy fárasztó meló és nem fizet jól, de attól még nem lesz jobb ha némelyik basztatja az utasokat.
Az ellenőröknek sem.

@vape: Tudom mi az a portás-szindróma. De megérteni attól még nem fogom :D

janikahhh (törölt) 2009.05.04. 11:07:03

Na, én ezért fogom odaadni az egy szem autónkat a zasszonynak, majd én járok BKV-vel, és lobogok a FOGÓDZKODÓN, vagy bicajozok.
dom.ir/0tipli

almonda 2009.05.04. 11:12:35

tipli, azért ezt gondold meg... ha egy - barom miatt - hirtelen fékezésnél a pocakjára rándul a biztonsági öv... - az se veszélytelen.

É2I 2009.05.04. 11:13:53

@almonda:
Mer Pest nem a Holdon van. Bár tőlem lehetne.
Viszont ez a fajta sofőr morál az egész országban érvényben van.
Lehet, hogy szabályzatba van írva, hogy ajtót csak utassal együtt szabad becsukni?
Lehet.

É2I 2009.05.04. 11:18:43

@almonda:

Biztonsági öv? Na olyat se láttam még buszsofőrőn.
Bár lehet egy-két elvetemült ;)

moli 2009.05.04. 11:20:30

@L. Balázs: """a BPO-693 rendszámú (06-93 sz.) buszon illetve április 21-én a BPI-399 rendszámú (13-99 sz.)"""

a rendszam es a jarmu szama kozott -jelenleg meg- osszefugges van.

Megbocsatasblog · http://www.megbocsatas.blog.hu 2009.05.04. 11:22:14

Remelem valahogy fel lehet jelenteni ezeket a soforoket, vagy valami megrovasban/fizetesi megvonasban reszesiteni

jesszumpepi (törölt) 2009.05.04. 11:23:42

Apám buszsofőr volt.

Az utasokat egymás közt varangyoknak hívták.

almonda 2009.05.04. 11:23:49

É2I, biztonsági öv itt az utasoknak is jár - a távolabbi célállomásra futó járatokon.

almonda 2009.05.04. 11:26:31

jesszumpepi, ez természetes, minden, emberekkel kapcsolatops szakma müvelöi lereagálják valahogyan a kuncsaftokat, betegeket, tanítványokat, turistákat, stb.

É2I 2009.05.04. 11:30:08

@almonda:
Járni itt is jár, csak nem jut ;O

janikahhh (törölt) 2009.05.04. 11:31:42

@almonda: Költözni akarok ki ebből a tetű városból a getzibe...

Silverf@x 2009.05.04. 11:32:41

A BKV továbbra is alkalmatlan várandós hölgyek, öregek és betegek szállítására. A BKV ajánlott melegedőhely otthontalan honfitársainknak és jó kihívás kalandvágyóknak. Miért nem lehet ezt elfogadni, ha már úgyis annyi mindenbe beletörődtünk?

emci 2009.05.04. 11:37:36

Nagyon ritkán veszek részt buszos kalandtúrán babakocsival +1 6 évessel lábon, de ha megteszem a két végletet tapasztalom. Kedvencem, amikor a busz (kizárólag alacsony padlósra vadászom)úgy áll meg a járda mellett, hogy a járda és a busz közé nem fér be a babakocsi, de a busz ahhoz távol van, hogy fel tudjam tolni. Mivel a kocsi babával kb. 15 kg, nem szoktam emelgetni. A busz miatt pedig nem vagyok hajlandó plusszköltségbe verni magam könnyű babakocsiért. A buszról többnyire kedélyesen figyelik, sikerül-e felszállnunk. A másik véglet, amikor a sofőr szépen beáll, bemondja a hangszóróba, hogy tessék a babkocsinak a helyet biztosítani és le is száll a buszról, hogy segítsen nekem leszállni, mert nem tudott pont a járda mellett megállni. Nem hiszem, hogy ő többet keres, mint az, aki az ellenkező végletet képviseli.

Smacika 2009.05.04. 11:41:53

Ecsém, tudtuk, hogy a békávé parasztok gyülekezete, de ennyire?

almonda 2009.05.04. 11:43:13

silverfax, a legszebb az, hogy a BKV-jegy abszolút értékben s reálértékben (utazás vs. költség) drágább, mint a stockholmi...

almonda 2009.05.04. 11:45:38

a stockhomi helyzet talán azért is kedvezöbb, mert itt a soförök kb. fele nö, sok közülük 50 feletti...

Aropa · www.finnisztan.blogspot.com 2009.05.04. 11:55:32

@genyó kapitány: az enyém terhes, és azt mondja, hogy az efféle eufemizmusokat a pasik találták ki (gondolok még: áldott állapot, ilyesmi)

bocs az offért

budipa piroska 2009.05.04. 11:56:34

Nálunk egyszer leszállás közben csukta rá az ajtót a babakocsira a sofőr, el is indult, és csak az utasok ill. a feleségem ordítozására kapott észbe. Megtett pár métert úgy, hogy a babakocsi félig kiállt a buszból, a feleségem futott mellette, próbálta kirángatni, és már nem volt messze egy villanyoszlop, amikor megállt (a busz). Én nem voltam ott, a sofőr szerencséjére.

Mr.KANE 2009.05.04. 12:01:42

@atpijkamo: nem erre kéne bazírozni...
mer mivan, ha nincs többiutas?

Mr.KANE 2009.05.04. 12:03:13

@almonda: ehj! pedig ez is milyen kafa kis város lehetne... :-/

Calden 2009.05.04. 12:03:41

magyarország...ennyi. NEM KELL CSODÁLKOZNI. Oda kellene már ba..ni egy hatalmasat az ilyen férgeknek, hogy végképp eltűnjenek. Annyi normális ember van és le a kalappal sokunk előtt! Csak azt a 15-20 százaléknyi szemétládát kellene likvidálni, akik ilyenné teszik hazánkat. (nem párthovatartozásra gondoltam!)

almonda 2009.05.04. 12:07:37

Mr.Kane, egyetértek... de, hogy milyen egy város, a benne lakókon múlik.

pár éve még évente többször, mostanában egyáltalán nincs kedvem odautazni - pedig nagyon szeretem... :(

almonda 2009.05.04. 12:09:07

Calden, úgy tünik, te sem vagy különb, mint az egyszeri buszsoför - agresszív. Miért is?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.04. 12:16:03

en sose tudnek buszsofor lenni pesten
2 nap utan zart osztaly
ennyi utassal abban a forgalomban nem csoda hogy a fle idegbeteg
amugy emlekszem a modszer az, csnget, ajtot csuk, de mar a baloldali tukrot nezi, tud-e menni
mar ahol oblos a megallo mint egerben volt
ritkan jartam busszal de mindig attol feltem halalt latok
szall fel a neni tortaval a keze bent, meg a torta a busz meg mar megy a neni meg fut
az eletoszton mentette meg
botranyos

helianthus 2009.05.04. 12:32:59

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: tulajdonképpen teljesen igazad van. :D

Turboanyu 2009.05.04. 12:36:27

Dettó ugyanezt eljátszotta az egyik troli sofőrje a 9 hónapos terhes + babakocsit emelő barátnőmmel. Mivel elsőre nem csukódott be az ajtó, még egymás után vagy háromszor rábaszta az ajtót a hasára + babakocsira. Mert miért is nézné meg a tükörben, hogy mi a manóért nem tud becsukódni az ajtó....Aztán leszállt üvölteni.

kovácspéterke 2009.05.04. 12:48:49

genyó kapitány, akkor a nejed szerencsés volt.

inmem 2009.05.04. 12:52:04

Asszem az én férjem s laposra verte volna a sofőrt még utólag is plusz rendőrségi feljelentés stb. Remélem a postíró is megteszi ezt.

Én is pont ezért nem BKV-zok gyerekkel és babakocsival. Inkább magamra kötöm ha menni kell vagy leszervezem valahogy a bejutást a városba (bevitetem magam kocsival ha valaki arra jár) és/vagy inkább km-eket gyalogolok babakocsit tolva (na jó, ez ritka mert rühellem a babakocsit pont azért mert olyan sebezhető vele az ember és a gyerek sincs biztonságban)...

Na jó, ebben az is benne van, hogy a buszjegyet havonta többször már nem tudom kifizetni (1 út a belvárosig kb. 1200 Ft lenne) a bérlet meg nem éri meg, mert soha a büdösben nem BKV-znék el 10e Ft-ot.. (mert az állítólagos kisgyerekes bérlet csak a gyesen lévőknek jár, aki max. 70e gyedet kap az már ugye nem rászorult...)

nemuccaszoc 2009.05.04. 12:56:06

Itt is néha egy-egy táskát, lábat, járókeretet bekap az ajtó. Véletlen.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.04. 12:58:24

@Turboanyu: És még ő üvöltött? Gratulálok neki.

Krisztina (törölt) 2009.05.04. 13:10:50

Szeged, 90F buszjarat, en babakocsival, rajtam kivul 2 db masik felszallo, nem csucsidoben. Ket masik utas szall fel az elso ajtonal, mert ugye csak ott lehet (ez Szeged)en babakocsival allok a zart kozepso ajtonal, varok. Egyik utas szol, hogy nyissa ki a kozepso ajtot a babkocsinak. Semmi. Odatolom a kocsit, szolok nyissa ki a kozepso ajtot, hogy fel tudjak szallni a babakocsival. Aszondja' rem utalatos hanghordozassal "hol a babakocsi?" Namost akinek ilyen komoly baj van a latasaval, az alkalmas-e buszsofornek? Vagy csak sungyarnak? Kerem az iteletet, kedves bolgtarsak.

Mylady 2009.05.04. 13:16:33

@moli: lehet, hogy van összefüggés, de ha panaszt teszel, érdemes feltüntetni a járatszámot. Ugyanis leírhatod nekik, hogy a BPO-693 rendszámú, a deák téri végállomásról 13:00-kor induló 2-es busz, aminek a vezetője egy féllábú, vak néger volt, lila alapon zöldpöttyös ingben és a busz az erzsébet hídon 13:10-kor felrobbant - a válasz úgyis az lesz: sajnos járatszám hiányában nem tudtuk beazonosítani, hogy melyik buszról, melyik sofőrről van szó....
Ez a BKV.

Andie 2009.05.04. 13:25:47

Dehát rendesen még meg sem verheted a szerencsétlent, mert közfeladatot ellátó személy, azt 2x annyit kapsz érte, mint egy rendes emberért...

Silverf@x 2009.05.04. 13:30:21

Stockholmot nem magyarok lakják, ez a különbség (és mindennek a fele nő :D). Nem 15-20%-kal van probléma, hanem sokkal többel. Calden pedig szerintem nem agresszív.

balage71 2009.05.04. 13:36:41

Kösz a sok megértő kommentet, hasonló eset leírást.
Gondolhatjátok, hogy ha jelen vagyok, nem ússza meg a fazon ennyivel... azért az asszony is tisztességgel leordította (már amennyire tőle kitellik). Még a végállomáson is odajött a sofőr hozzájuk, de elnézést kérni nem tudott, merthát ez "nem az ő hibája"... akkor kié??
Sajnos továbbra is kénytelenek vagyunk időnként BKV-zni. Nem áll módunkban mindenhová autóval menni, gondolom vagyunk ezzel így még egy páran. Örülök, ha másnak sikerül megoldania, nekünk nem megy.
Amúgy azért irtam ide, mert Homárt olvasok, bkvfigyelőt (eddig) nem. Ment oda is a levél, és természetesen a bkv is kapott belőle.
Balázs

moli 2009.05.04. 13:55:40

@Mylady: :)
BPO-693 = BP (budapest) 0(o=>0)-693 => 0693
ketezernel meg gondolom jon a BPZ, haromezernel E

El Paso-i macho 2009.05.04. 14:00:28

Budapest Tv-n ma 14.05-kor egyórás élő adás Kolompárral a cigánybűnözésről... Aki akar betelefonálhat a cigányvezírnek: 210-5540, 210-5542
www.bptv.hu

indapass90210 2009.05.04. 14:23:33

"Én még sosem csíptem be terhest, így nem tudom, mi lehet ebben annyira jó, de valaki majd remélem megírja."

Olyan ez, mint a space invaders. Egy lövés két találat!

almonda 2009.05.04. 14:39:37

Én bedobnék egy használt pelenkát a soförfülkébe, ha odazáróssal hozna össze a sors... - mindenkivel a saját szintjén kell kommunikálni.

aGerald 2009.05.04. 15:34:45

Vagy ez a balage folyton bajba keveredik, vagy rengeteg ilyen nick van, vagy vki sorban gyártja az ilyen kamukat. Miafaszomért zárna vki szándékosan rá egy ajtót egy babakocsira?! Azt a száguldozás részt meg nem értem, nem hiszem, hogy 160 km/h-ról lenne itten szó...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.04. 16:18:30

@aGerald: Aha. Majd állj egyszer egy buszon, amikor az úgy 60-ról nagyot fékez. A hátadon lehet esetleg táska. Akkor majd leesik.

parmenion 2009.05.04. 16:21:59

Két szabályt elég lenne betartani:
-amíg van le és felszálló, a sofőr őket nézze, és várja is meg.
-amikor megszólal a csengő, már nem szabad sem le-, sem felszállni, mert abból ajtó közé szorulás lehet, ami még akkor is kellemetlen, ha az ajtó gyorsan nyílik.

Бабаяга 2009.05.04. 16:28:51

Velem is megesett a dolog. Nagy fiam három és fél volt, húga másfél, én pedig a harmadikat vártam. Kicsi a kezemben, konkrétan a hasamon ült, fiam fogta a kezemet. Szállunk fel a délutáni buszra, a soför pedig rámcsapta az ajtót. A kislány egy óráig sírt, a fiam a döbbenettől elnémult és amíg apa nem került haza szorította a kezemet. Én pedig begörcsöltem. Ezen eset után a férjem volt az, aki nem engedte meg, hogy BKV-val járjak. Szóval üdvözletem a zöldeknek, de az autó biztonságosabb, és én felelősnek érzem magam a felnövekvők sorsáért, ezért nem járok busszal.

lovacska30 2009.05.04. 16:31:43

ha valalki figyelmetlen es idegbajos valasszon otthoni munkat es ne tegyen ki senkit az életveszélynek- szerintem..
A masik meg, h nem tudom mennyit keresnek, lehet h keveset de ennyiert vallalztak ezt a munkat. Nem hinnem h a munkaköri leirasukban az szerepel, h kötelesek naponta legalabb egy öreg nenit/bácsit vagy terhes nöt odacsukni, valamint azt sem hiszem h barki pisztolyt tartott a fejükhöz h nekik pont a bkv szakadt buszain kell allast vallalniuk.. reszemröl az ö siralmas munkakörülmenyük es a keves fizetesük nem mentseg.. ha emiatt nyomorultul erzi magat es bosszut akar allni idegeneken, menjen orvoshoz, képezze at magat es valtson foglalkozast, aki fizet a szolgaltatasert azt ne veszelyeztesse.. grrrrr..

neked ugatok 2009.05.04. 18:08:12

sajnos a sofőröknek semmi érdekük a bkv mögé állni, és szolgáltatást nyújtani. mert így is, úgy is megkapja azt a kevés pénzt amiért dolgozik, akkor meg minek...
persze a történtek az illető szegénységi bizonyítványa, ki kell rángatni a vezetőülésből, beültetni a babakocsiba és rázárni az ajtót izomból, hátha legközelebb talán...

Mylady 2009.05.04. 20:20:22

@parmenion: ez nagyon szép elmélet
de! hogy valósítod meg mondjuk egy zsúfolásig tömött busz (metró, villamos) esetén, ha a sofőr amint beáll a megállóba, és kinyitja az ajtókat, elkezd csengetni? sokszor még a leszállni vágyók nagyrésze fentvan, a felszállóknak meg esélyük sincs...

Mylady 2009.05.04. 20:21:39

@Mylady: ja, és a kérdés lemaradt: te továbbutaznál (pár megállót vagy kilométert) csak azért, mert már csönget a sofőr?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.04. 22:45:09

"Én még sosem csíptem be terhest"
vagyis szily még nem dugott terhes nővel?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.04. 22:54:24

jaj, csak ne csináljunk már enelcét a homárból, könyörgöm

semmicicó 2009.05.06. 02:44:11

MINDEN TISZTELETEM A "HARCEDZETT" KISMAMÁKÉ/ANYUKÁKÉ ,AKIK A BKV JÁRMŰVEIVEL KÉNYTELENEK UTAZNI.
SAJNOS A SOFÖRÖK TÖBBSÉGE ELÉG FIGYELMETLEN,INGERÜLT VAGY CSAK DIREKT GENYÓ.
(DE AZÉRT, TISZTELET A KIVÉTELNEK.)
süti beállítások módosítása