Szabolcs dörzsölt és felkészült ügyfél, diktafonnal jár bankba. És milyen jól teszi, levele szerint az Erste ügyintézője alaposan félretájékoztatta, majd ezt később elismerte, majd még később letagadta, úgyhogy most lesz mivel bizonyítani az igazát, akár a bíróság előtt is.
Kb. 1 hónapja beléptem az Erste Bank egyik fiókjába, ahol az ügyintézővel hosszas beszélgetésbe keveredtem. Sok terméket ajánlott és győzködött, hogy milyen jók a termékeik. Végül elakadtunk egy Fix 10 kötvénynél, mellyel kapcsolatban az ügyintéző elmondta, hogy most diszkont áron lehet vásárolni és, hogy mennyire jó, mert a futamidő alatti visszaváltás költsége 2,5%.
Az jó modtam, akkor most megveszem diszkont áron a jegyzési időszak alatt, majd ha elindul a futamidő akkor a névértékből (10.000 HUF) levonva a 2,5%-ot visszaváltják, ugye ez 9750 Ft. Kicsit gyanús volt a konstrukció, de az ügyintéző 4x megerősítette, hogy ez így van, mert, hogy a cél az ügyfelek hosszú távú megtartása, meg az, hogy ide hozzák a pénzt stb.... Erre elmeséltem neki, hogy ez egy igen jó üzletnek tűnik annak fényében, hogy két hét alatt kb. 15%ot lehet keresni. Mondta, hogy ez így van, de a bank tényleg arra számít, hogy mindenki ott tartja a pénzét.. Még egyszer rákérdeztem, hogy akkor két hét múlva visszaveszik 9750 Ft-ért.. mondta igen.
Nagyszerű, megvettem.
2 nappal későb kiderült hosszas utánajárás után, hogy amit az ügyintéző mondott az majdnem igaz csak elfelejtette közölni, hogy diszkontálják az árfolyamot. Hoppá, ez jelentős különbség.
Bementem a fiókvezetőhöz elmeséltem neki a sztorit, odahívtuk az ügyintézőt megerősítette, hogy így volt (ezt szerencsére rögzítettem diktafonnal)... és itt kezd pikánsá válni a történet. Mondta a fiókvezető, hogy érti a problémát de nem nagyon tud vele mit tenni, ha elindult a futamidő akkor majd visszaváltják kedvezménnyel és jó lesz. Én annyit kértem, hogy a jegyzési áron vegyék vissza mert téves tájékoztatás történt.
Eltelt pár hét és visszamentem, hogy akkor zárjuk le a történetet, ekkor elmondta, hogy ők nem hibáztak, elmondtak mindent, nem is mondták, hogy 9750 Ft on visszaveszik és, hogy nem tud segíteni. Ezt is rögzítettem diktafonnal. Majd jött egy levél a panaszkezelésről, hogy minderől tájékoztattak és nem jogos a panaszom.
Összegezve:
- hiányosan tájékoztattak
- két nappal később az ügyintéző a fiókvezető előtt ezt elismerte
- két héttel később közösen letagadták
Most kapnak egy ügyvédi felszólítást ami felveti a fiókvezető bűntetőjogi felelőségét is.
Érdeklődve várom a fejleményeket.
Az utolsó 100 komment: