Tékozló Homár

Belehazudott az ügyintéző a diktafonba

2009.05.06. 08:50 | ge | 174 komment

Szabolcs dörzsölt és felkészült ügyfél, diktafonnal jár bankba. És milyen jól teszi, levele szerint az Erste ügyintézője alaposan félretájékoztatta, majd ezt később elismerte, majd még később letagadta, úgyhogy most lesz mivel bizonyítani az igazát, akár a bíróság előtt is.

Kb. 1 hónapja beléptem az Erste Bank egyik fiókjába, ahol az ügyintézővel hosszas beszélgetésbe keveredtem. Sok terméket ajánlott és győzködött, hogy milyen jók a termékeik. Végül elakadtunk egy Fix 10 kötvénynél, mellyel kapcsolatban az ügyintéző elmondta, hogy most diszkont áron lehet vásárolni és, hogy mennyire jó, mert a futamidő alatti visszaváltás költsége 2,5%.

Az jó modtam, akkor most megveszem diszkont áron a jegyzési időszak alatt, majd ha elindul a futamidő akkor a névértékből (10.000 HUF) levonva a 2,5%-ot visszaváltják, ugye ez 9750 Ft. Kicsit gyanús volt a konstrukció, de az ügyintéző 4x megerősítette, hogy ez így van, mert, hogy a cél az ügyfelek hosszú távú megtartása, meg az, hogy ide hozzák a pénzt stb.... Erre elmeséltem neki, hogy ez egy igen jó üzletnek tűnik annak fényében, hogy két hét alatt kb. 15%ot lehet keresni. Mondta, hogy ez így van, de a bank tényleg arra számít, hogy mindenki ott tartja a pénzét.. Még egyszer rákérdeztem, hogy akkor két hét múlva visszaveszik 9750 Ft-ért.. mondta igen.

Nagyszerű, megvettem.

2 nappal későb kiderült hosszas utánajárás után, hogy amit az ügyintéző mondott az majdnem igaz csak elfelejtette közölni, hogy diszkontálják az árfolyamot. Hoppá, ez jelentős különbség.

Bementem a fiókvezetőhöz elmeséltem neki a sztorit, odahívtuk az ügyintézőt megerősítette, hogy így volt (ezt szerencsére rögzítettem diktafonnal)... és itt kezd pikánsá válni a történet. Mondta a fiókvezető, hogy érti a problémát de nem nagyon tud vele mit tenni, ha elindult a futamidő akkor majd visszaváltják kedvezménnyel és jó lesz. Én annyit kértem, hogy a jegyzési áron vegyék vissza mert téves tájékoztatás történt.

Eltelt pár hét és visszamentem, hogy akkor zárjuk le a történetet, ekkor elmondta, hogy ők nem hibáztak, elmondtak mindent, nem is mondták, hogy 9750 Ft on visszaveszik és, hogy nem tud segíteni. Ezt is rögzítettem diktafonnal. Majd jött egy levél a panaszkezelésről, hogy minderől tájékoztattak és nem jogos a panaszom.

Összegezve:

- hiányosan tájékoztattak
- két nappal később az ügyintéző a fiókvezető előtt ezt elismerte
- két héttel később közösen letagadták

Most kapnak egy ügyvédi felszólítást ami felveti a fiókvezető bűntetőjogi felelőségét is.

Érdeklődve várom a fejleményeket. 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meklén és Tamara 2009.05.06. 08:53:57

pedig Mátyás királynak tetszett...

aardwark 2009.05.06. 09:00:02

ez most hogy is?
nagyon reggel van még..., vki segítsen ezt ki matekozni...

Luckye 2009.05.06. 09:00:40

Csak egy kérdés: az ügyintéző tudott a felvételről? Nem? Akkor nem nagyon fogod tudni felhasználni, ugyanis erősen nem törvényes dolog, tudtommal....

betépett felhasználó 2009.05.06. 09:02:02

diktafonos sherlockozni a masik fel bele1ezese nelkul sz@rt se er.
nehogy ok pereljenek be....

VR6 2009.05.06. 09:05:56

Tedd már fel valahova a hangfelvételeket, hogy meghallgathassuk.

zxs-zxs 2009.05.06. 09:08:32

Az ügyintézőnek k*rvára nem kell tudni arról, hogy az ügyfél felveszi e a beszélgetést. Amit neked címeznek, nyugodtan felveheted. Ami tilos, az az, hogy mások beszélgetését felvenni. Lóf*szt perelhet ezen a bank.

Tsabi 2009.05.06. 09:11:01

Lehet en vagyok matekbol verszegeny, de tulajdonkeppen abban mi az uzlet _nekem_, hogy en most megveszek valamit 10 ezust magyar buznyakert, es ket het mulva 9,75 ezust magyar buznyakot kapok erte vissza?

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.05.06. 09:11:42

Sajnos, ha nem tudnak a felvételről, akkor az ügyfél követett el bűncselekményt.

Hozzátenném a dologhoz, hogy mindenkinek diktafonnal kellene minden hasonló esetben rögzíteni a beszélgetést, a hazug félretájékoztatást, hogy a törvényhozás ne mehessen el széttárt kezekkel az esetek mellett, vigyorogva nézve, hogy valakit meghurcolhatnak, miközben ő az átvert áldozat.

A felvételről sok másolatot csinálj, és legyen néhány média a címzettek között, ha a nyakadba szakad a per!

májgeriberi 2009.05.06. 09:13:21

Mi az,hogy diszkont ár?
Az olyan, hogy befizetsz mondjuk 10000 Ft és az 15-öt ér?

Secnir 2009.05.06. 09:13:41

"Kb. 1 hónapja beléptem az Erste Bank egyik fiókjába, ahol az ügyintézővel hosszas beszélgetésbe keveredtem. Sok terméket ajánlott..."

hát barátom...
1. én még véletlenül sem lépek be egy fiókba, hacsak nem tudom, hogy mit akarok
2. ügyintézővel ne keveredj beszélgetésbe, mert az semmit nem tud. keress fel egy szakembert.
3. sokféle terméket ajánlott - Avon-os a hölgy vagy Amway-es? vásárolni lépsz be egy bankfiókba, vazze?

Nikorene 2009.05.06. 09:14:03

legközelebb kérd írásban :D

Tony Almeida 2009.05.06. 09:14:31

Valami jogász kolléga nyilatkozna azon ügyben, hogy lehet e így felvételt készíteni? Mindenképpen érdekes lenne!
Ha legális, akkor beizzítom a diktafonom én is, nemrég rettenetes módon átk*rták a fejem (=naív ügyfél).

Vagy mi van, ha a felvétel elején jól hallható, hogy az illető hozzájárul, hogy felvétel készüljön?

Köszi!

Smacika 2009.05.06. 09:15:30

Má' megin' bank.
A tököm televan ettől a sok ingyenélő faszkorbács pénzintézettől.
Bográtschot a fejére, azt megdobálni disznósajttal.

EÖ (törölt) 2009.05.06. 09:16:13

@Tsabi: az benne a biznisz, hogy máshol (kaszinó, kocsma) még ennyi se maradna belőle! :)

Koky_ 2009.05.06. 09:16:22

Mindenhova viszed a diktafont? :)

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.05.06. 09:17:36

Hozzá kell hogy járuljon...
2. a szerződést el kell olvasni, ha aláírtad, akkor hivatkozhatsz bármire, szarnak rá...

Viktor-a-konyhában · http://viktorakonyhaban.blog.hu 2009.05.06. 09:17:40

@Tsabi: úgy működik, hogy megveszed kibocsátáskor mondjuk 8-ért, vagy valami egyéb árfolyamon, és lejáratkor kapol 10-et. Minél később veszed meg, annál drágábban kapod ->annál kevesebbet keresed rajta. Ha lejárat előtt váltod vissza, értelemszerűen 10-nél kevesebbet adnak.

Koky_ 2009.05.06. 09:17:58

@Secnir: tipikus suttyó hozzáállás... az ügyintéző szerinted minek van ott? minimális bizalom kell, ha belépsz valahova.

Smacika 2009.05.06. 09:18:15

A posztolót lehet-e?
Azért a válság nem mindenkit b@szott oda úgy látom.
Van még ember akinek van kess a zsebében mindenféle haszon reményében lekötni.
Szegény emberkének az a legnagyobb baja, hogy mibe fektessen.

Taurusz 2009.05.06. 09:18:33

Grat, így tovább! A sok kétkedőnek meg üzenem, hogy teljesen jogos bármit felvenni, aminél személyesen ott vagy. Ha beszélsz valakivel, azt hány évre titkosítod? Na, ugye. Szóval kalandra fel, vár a bíróság. (Ha nem vagy ott személyesen, akkor kezdődnek az érdekesebb dolgok, de ez itt nem érinti rutinos ügyfelünket.)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.05.06. 09:18:56

a rejtettkamerás felvételeket is lenyomják a tévében hogy kikockázzák az arcokat. ha azt lehet akkor rejtetten hangfelvételt is lehet, nem? csak nem szabad közzétenni úgy hogy ezt most kovács mancika (szül: 1980.02.12. an: takáts borbála szigsz: AB123456 lh: 1000 bp fasor u 13.) mondta.

vagy rosszul gondolom?

Majmász Gedeon 2009.05.06. 09:19:14

Egyik bankban sincs biztonságban a pénzünk. Ajánlom a The Money Masters c. filmet megnézésre.

eszteranyu 2009.05.06. 09:19:47

NEM ÉRTEM....ANYÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ

parapali 2009.05.06. 09:21:03

Valaki tényleg írja le ide,hogy mi is ebben a bolt???lécci?????
10 ezret befizetek és két hét múlva örülnöm kell a 9750 forintnak???:-( :-(

szgyula 2009.05.06. 09:21:09

Ha bűnügyről van szó, akkor az akár illegálisan készült felvétel is felhasználható, ha az illegális felvétel legálisan kerül a bírósághoz. Polgárinál nem.

Koky_ 2009.05.06. 09:21:23

Bírom mikor hozzánk is bejönnek, de élből a férfi kollégákhoz indulnak el, holott ki van írva, hogy nálam kell intézni. Talán esély kéne, utána még mindig eldöntheti az ügyfél, hogy érdemben előrébb van-e.

Tsabi 2009.05.06. 09:21:36

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): vegulis :)

Emberek, van egy remek uzleti modellem, a neve SzkajposFax10, az a lenyege, hogy elkuldtok nekem 10000 forintot, mert az ugy diszkont, en meg visszafaxolok belole rogton 5000-et. Az evszazad uzlete, ne hagyjatok ki! aki 54ezressel fizet, az 6 kotvenyt kap, es egy utalvanyt egy palkovicsne laptophoz! Csak ma, csak itt, csak nektek!

EÖ (törölt) 2009.05.06. 09:23:49

@Tsabi: engem érdekelne! van fölső limit, vagy bármennyi tízezrest küldhetek?
szóljál és rohanok az erstébe kivenni...

É2I 2009.05.06. 09:24:36

Az biztos, hogy nem kell hinni az ügyintézőknek.
Sok konstrukció van és bonyolultak. Egy átlag ügyitéző jó, ha a marketing dumát ismeri belőle. Neki ezt el kell adni és punktum. Sokszor az ilyen-olyan szívatást ők sem látják, értik.
Persze ez nem mentesít senkit, hogy más pénzét a saját tudatlanságával amortizálja.

De most ezt szívja az egész világ, persze ez tudatos volt a legfelsőbb szinteken.

A felvételt szerintem nem használhatja fel a bíróságon.

Harlequin 2009.05.06. 09:24:50

Egyébként ezért nem kellett volna az erste-hez mennie a postolónak. Én is vállalom, hogy ha ad 10ezer forintot 2hét múlva visszaadok neki 9750-et.

Tsabi 2009.05.06. 09:25:53

@Viktor-a-konyhában: koszi, ezeket a kotvenyeket ismerem, csak a posztolot nem ertem, hogy miert biznisz valamit tobbert megvenni mint eladni. :)

parapali 2009.05.06. 09:26:04

Tsabi!:-)
ha nem veszed rossz néven és megtudunk egyezni akkor én egy másik kedvezőbb konstrukcióval lépek szinre!!
Nekem csak Pest és pestmegyében megadjátok a címet és elmegyek a 10ezerért! a helyszinen vissza adok 6 ezret és nincs adminisztráció!:-):-):-)
Palkovicsné kukac pont vazze emilre:D

☺ágica (törölt) 2009.05.06. 09:27:58

@Tsabi: hú, én beszállok 2 54ezressel:) Kellene az az utalvány nagyon:)

Tsabi 2009.05.06. 09:28:12

@Egyéves Önkéntes (Sün-díjas): nincs limit, annyit kuldesz, amennyit akarsz, 800.000 ft ertek felett elkuldom a Bracot is, fel ora szelidnezesre, ha kuldesz cimet. :)

Secnir 2009.05.06. 09:31:38

@Koky_:

bankkal szemben nincs semmiféle bizalom. erről tudna mesélni párszáz ember, akiket a bankok kúrtak át. a bank az én pénzemet akarja mindenáron. ennyi. minek vigyem oda a pénzem?
legjobb példa, mikor a TV ógyvédjében jusztlacika (az igazi) kiszámolta egy bankos hölggyel, hogy a 11% KAMAT felkiáltású hirdetés az mit hoz. szépen levezették 100.000 forintra vetítve, hogy a számlanyitási díjtól kezdve a havi költségen levonása stb. után te megkapod papíron a 11%-ot, de mire kiveszed (az is költség), addigra összesen 2300 forint plusz marad a kezedben. tehát beraksz 100.000-et 11%-ra, te várod a 111.000-et, s egy év múlva megkapsz 102.300-at. jó mi?
de ha te kérsz a banktól hitelt, mondjuk 100.000-et egy évre, 4%-ra, akkor 12*11.000-et kell visszafizetned. azaz egy év alatt 104.000 helyett 132.000-et.
ha van egy ügyfele, aki egy kilót akar kamatoztatni, és egy, aki egy kilót felvesz, a kettő különbözetén nyer cca 30.000 forintot. a semmire.
bizalom? apjuk faszát.

helianthus 2009.05.06. 09:33:17

@É2I: Láttam tegnap a filmet, amiből az avatarod van. Eléggé megrázott, még úgy is, hogy az elejéről lemaradtam (kb az első próbatétel végétől láttam.)

Tsabi 2009.05.06. 09:33:24

@parapali: az egy teljesen mas termek, amit te kinalsz :) az enyem az eredeti!
kedves ugyfeleim reszere jelzem, hogy ezentul lila alapon pirospottyos tehenes lesz a logom, hogy jol kulonbozzon konkurrenciatol.

-Gyöngyibaba- 2009.05.06. 09:35:27

@helianthus: még jó hogy lemaradtál az elejéről. Ott voltak csak igazán durva dolgok.

betépett felhasználó 2009.05.06. 09:36:11

kedves "Érdeklődve várom a fejleményeket"!

te itt egy nagy uzletet kotottel az erstevel, megpedig a kovetkezot:

bementel, rizikoztal es elve kijottel!
tobben voltak akiknek ez nem sikerult.

a mor megtette a kotelesseget, a mor mehet....

mooooorrrrr??erste bank???? meheeeeet???
na ugye mazlista vagy?

bar, nem tagadom, 5leteddel sokat segitettel volna az utolagos nyomozason: diktafonrol hangok: " KUSS LEGYEN< POFA BE! PUFFF, PUFFFFF, RATATTATA>>>... stb. stb

-Gyöngyibaba- 2009.05.06. 09:39:02

Tavaj nyáron szerettünk volna lakást venni ahelyett, hogy albérletet kelljen fizetni. Párom Erstes, be is ment megérdeklődni a nagyon reklámozott 0% önerős lakáshitel hogysmintjét. A tájékoztatás végére kiderült, hogy a 0% végülis 20% önerő.

Miigeii 2009.05.06. 09:39:29

Adjatok 10.000-et, és 9810-et adok vissza. Azonnal. Csak sokan legyetek.

-Gyöngyibaba- 2009.05.06. 09:41:10

@☺ágica: A faun labirintusa a címe

Frucsasz 2009.05.06. 09:42:24

@Luckye: FONTOS kérdés, hasonló témakörben:
Épp most készülök rögzített vonalról felhívni egy hivatalos személyt, mert a nem rögzített beszélgetéseken durva hangnemben küldi el a fenébe az érdeklődőket, és tojik a jogszabályra, ami kötelezné valamire. Na most, ha előre szólok, hogy rögzített a vonal, nem fog szóba állni velem, vélhetőleg megszakad a hívás. Ezért eszemben sincs szólni neki előre. Később nem feltétlenül akarom felhasználni a vele folytatott beszélgetést, de a lényeg az, hogy közölhessem vele a beszélgetés végén, hogy rögzített vonalon hazudozik és hágja át a szabályokat, mert tudom, hogy ettől betojik, és hajlandó lesz megtenni, amit egyébként amúgy is meg kellett volna már tennie. Szerintetek ebbe bele lehet kötni? Mármint abba, ha nem szólok neki előre a felvételről?

helianthus 2009.05.06. 09:43:11

@-Gyöngyibaba-: Te is láttad? Nem bírom az ilyen filmeket, amiben hatalmon lévő emberek határtalan erőszakkal lépnek fel másokkal szemben, viszont maga a műfaj (sci-fi, fantasy, thriller, horror...) eléggé bejön. De ezekből is inkább az intellektuálisakat kedvelem (Jason x nem, Kör igen stb.).

-Gyöngyibaba- 2009.05.06. 09:46:56

@helianthus: Bizony. Nekem kifejezetten tetszett. A Kör és társai filmeket viszont nem kultiválom. :)

Miigeii 2009.05.06. 09:46:59

@Frucsasz: Szerintem kérdez a Zugügyvédet. Ott mindenki nagyon okos ilyen témában. :)

helianthus 2009.05.06. 09:50:10

@☺ágica: @eszteranyu: Elnézést, de dolgoztam közben kicsit, szóval ahogy Gyöngyibaba írta feljebb, tegnap volt elég későn királyi 1-en, csak későn értem én is haza, aztán nem volt kedvem rögtön ágyba zuhanni, ilyen napokon, mikor reggel kelek elmegyek este hazaérek lefekszek aludni és közben meg csak megyek és teszem a dolgomm úgy érzem kicsit nem is élek, úgyhogy kapcsolgattam kicsit a három csatornám között és ottragadtam. tuti ismétlik majd idővel, ha máshogy nem megy nézzétek meg úgy. Nekem kicsit olyan Greenaway-es volt talán, de őt is bírom.

eszteranyu 2009.05.06. 09:52:47

@helianthus:
Greenway is "beteg" egy kicsit...

helianthus 2009.05.06. 09:53:26

@-Gyöngyibaba-: Akkor ne nézd meg (A Kört!!!), szerencsére nem kötelező :D
És mit kedvelsz még filmben?
A Lilja4ever-t láttad pl? Attól is kikészültem.

helianthus 2009.05.06. 09:55:55

@eszteranyu: ezzel az "is"-sel rámcéloztál???
Szerinted én is beteg vagyok????
???
??
?


Igazad van egyébként.
Nagyon bírom még a Szoba kilátássalt, a Trainspottigot is.

eszteranyu 2009.05.06. 09:56:45

Nem Rád, a rendezőre! Jajjj TE!

☺ágica (törölt) 2009.05.06. 09:57:11

@-Gyöngyibaba-: @helianthus: köszi:) Alkalomadtán megnézem, egész kíváncsi lettem:) Nálam amúgy a Fűrész viszi a pálmát. Az egyetlen, amit nem tudtam újra megnézni:)

eszteranyu 2009.05.06. 09:57:55

@helianthus:
Nem volt-e beteg a "Szakács, a tolvaj, a feleség, és a szeretője"?

betépett felhasználó 2009.05.06. 09:58:16

OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFF! OFFuljuk szet a vilagot!
szakitsuk le a viragot!
offfff offff offff....

helianthus 2009.05.06. 09:58:21

@helianthus: Már ha "művész filmeket nézni és még azokat élvezni is betegség".
A Született gyilkosok is mély benyomást tett rám. Annak a zenéjét is rettenetesen bírtam.
Egyébként elnézést, hogy szétoffolom a topicot, de É2I avatarja a hibás!!!

eszteranyu 2009.05.06. 09:59:00

De tessék keresni a "Tudatlan tündérek" című filmet is...

helianthus 2009.05.06. 10:00:25

@eszteranyu: Hááááát de igen talán lehetséges elképzelni ezt így.

zapkorte (törölt) 2009.05.06. 10:02:21

Axa Bank! Az összes többi meg bekaphatja a gázcsövet az "akciós lekötéseivel", meg a mindenféle mondvacsinált költségeivel.

-Gyöngyibaba- 2009.05.06. 10:02:45

@helianthus: Láttam A kört, de nem szeretem az effajta ijesztgetős filmeket. Párom nagy horror fan. Én a vizilovakkal vagyok és szeretem a hagymás babot, és te mondd hogy rablótámadás, mert a te hangod mélyebb... :))
Ebből talán látszik merrefelé hajlongok filmek terén. :)

helianthus 2009.05.06. 10:04:38

@eszteranyu: Rendben! Bár teljesen korszerűtlenül élek, egy tv azon három csatorna és azt nézem. Még DVD-m sincs. Szóval akkor tudom megnézni valszín, ha adja az egyes. De akkor nagyon megnézem!!!

@☺ágica: másik off, szórjál szotyolát a párkányra, akkor a madár enni fog nem énekelni. :D

Jedlik 2009.05.06. 10:05:27

Anal virgin 3, na az tuti film.

É2I 2009.05.06. 10:06:09

Ha már én miattam, meg én miattam, no meg Irén miatt offolunk.
A Kaptár első része is, illetve a 28 nappal később, a folytatása a 28 héttel később, a Sin Sity is benne van nálam a fent említett cultokban :)
+ még vagy 10-20 film, amiknek a címe nem jut eszembe ;)

staropramen 2009.05.06. 10:08:18

Sztrovacsekek!
A bevezetővel ellentétben szerintem Szabolcs nem dörzsölt ügyfél, hanem egy paranoiás majom, hogy mindenhova csőre töltött diktafonnal jár.Semmiesetre sem korrekt ember.
Ha tárgyalni kezd és jól láthatóan kiteszi a pultra vagy az asztalra a diktafont az még csak hagyján , de ez a mószer elindítja a reggeli kaját bennem fölfelé.

☺ágica (törölt) 2009.05.06. 10:08:20

@helianthus: :) De "eltűntetni" szeretném, nem méginkább odaszoktatni:) Az alufóliás dolgot kipróbálom, csak tegnap szakadt az eső:)

helianthus 2009.05.06. 10:08:32

@-Gyöngyibaba-: Hát azok örök klasszikusok, azt nem lehet nem imádni!!!(a kedvencem a Kincs ami nincs???-ből amikor a végén elrepülnek a pénzzel és áll Bud tátott szájjal közeliben a karja Terence vállán és távolít a kamera és a kékszemű már nincs ott. Az nagyon ott van.

Frucsasz 2009.05.06. 10:08:50

@Miigeii: igen, de nekem egy órán belül kéne válasz. Max másfél. Ennyi idő alatt a zugügyvéd ki se teszi a problémámat. próbálok ott is kommentelőket kérdezni, de mivel SOS, plusz még ide is vág, gondoltam, hátha.

-Gyöngyibaba- 2009.05.06. 10:09:52

Ha már filmek...
Nem lehet kihagyni a felsorolásból a Die Hard és a Halálos fegyver kvartetteket sem. Örök klasszikusok.

É2I 2009.05.06. 10:11:19

Belehazudott a szemebe,
Kinyílt a diktafon a zsebembe.

/Bikini után szabadon/

-Gyöngyibaba- 2009.05.06. 10:12:39

@helianthus: ahogy mondod:)) Nálam a Bűnvadászok a favorit, nem Fárosz:)

helianthus 2009.05.06. 10:14:45

Kedvenc rész "Erre elmeséltem neki, hogy ez egy igen jó üzletnek tűnik annak fényében, hogy két hét alatt kb. 15%ot lehet keresni. Mondta, hogy ez így van, de a bank tényleg arra számít, hogy mindenki ott tartja a pénzét.."


HÁháhá!!! A bank arra számít, hogy mindenki ott tartja a pénzét és ezért ad két hétre 15 % kamatot.
Ez hülye.
Vajon hány kötvényt vagy mit vásárolt??

b[ALien] (törölt) 2009.05.06. 10:15:32

Hamár filmek:
Ponyvaregény
Utolsó cserkész
Pofa be
Ford Fairlane
Dobermann

helianthus 2009.05.06. 10:16:09

@☺ágica: nálunk is végre, épp ideje volt hétvégén fújt a szél és úgy kavarta a port, mint a sivatban a homokvihar.

b[ALien] (törölt) 2009.05.06. 10:16:55

Amúgy meg rohadt hiéna bankok, ez mindig érvényes
De persze a poster is hülye:)

b[ALien] (törölt) 2009.05.06. 10:18:28

@☺ágica: egy off-áradat, amit végre nem én kezdtem:) De ezekben a filmekben is sok állat van:)

Édesapám 2009.05.06. 10:19:20

Én már többször mondtam, hogy a válság miatt a bankok a humánerőn kezdték a spórolást....

kigyúrt állat 2009.05.06. 10:19:31

@Frucsasz: elhangzott a válasz. jogszerűen nem készíthetsz felvételt az illető tudomása nélkül, illetve ha mégis, ilyen bizonyíték csak büntetőperben játszhat...

Jano962 2009.05.06. 10:20:25

Ha a beszélgetésről hangfelvételt készítesz és erről nem tájékoztatod előre a másik felet, nem használhatod fel a felvételt a bíróságon (meg hivatalosan sehol).

elwood 2009.05.06. 10:20:57

ügyintéző tévedett, nem a névérték hanem a diszkontárfolyam -2,5% -ért váltják vissza

user gondolta nagyon okos lesz és megszívatja a bankot, nem jött neki össze

ügyintézőt kirúgni, mert mégis csak pénzzel dolgozik, bank vegye vissza a terméket, ha udvarias kárpótolja az ügyfelet

poszter menjen dolgozni és próbáljon nem sumákságból élni

elwood 2009.05.06. 10:25:32

azt valami jogvédő elmagyarázhatná, hogy ha van egy felvétel amin valaki láncfűrésszel feldarabol valakit, akkor
miért nem lehet a felvételt bizonyítékként felhasználni ?

kit véd ez a dolog ?

b[ALien] (törölt) 2009.05.06. 10:25:40

@☺ágica: hát pedig pont most akartam kérdezni, hogy hánykor ébresztett a madarad :D

É2I 2009.05.06. 10:25:54

.
.
.
Borítsam? Ne borítsam? Azon tűnödtem.
De egy törött üvegasztal nem old meg semmit sem.

/Bikini után szabadon/

Édesapám 2009.05.06. 10:31:03

Letzte bankkal egyébként sem érdemes kezdeni....

nyavajás labancok!

Koky_ 2009.05.06. 10:31:34

@Secnir: sok mindenben egyetértek, de ha az ember rászorul és hozzájuk fordul, kénytelen megelőlegezni a bizalmat. Másrészt legtöbb esetben azt kúrják át, aki hagyja magát.

É2I 2009.05.06. 10:32:36

/off
Na most futott le az adatbázis összefésülés.
Kijött, hogy tévedtem.
Több ezres nagyságrendű az a film adatbázis, ami tetszett és több százas, amit kultnak tartok ;P
/on

Koholmány 2009.05.06. 10:33:11

Az adatvédelmi törvény szerint a hangfelvétel készítése adatkezelésnek minősűl, amihez külön törvényi felhatalmazás hiányában az érintett hozzájárulása szükséges, ezt a beszélgetés kezdetekor közölni kell.
PONT.

helianthus 2009.05.06. 10:33:39

@elwood: ez olyasmi, mint a távoltartási törvény, amit elutasítottak arra hivatkozva, hogy a BÁNTALMAZÓ JOGAIT SÉRTI. Ezt így bemondták a rádióban reggel. Nem kicsit lettem tőle ideges. Egy bántalmazónak vannak jogai? Azon kívül, hogy jogában áll hallgatni?
Hát itt is van még mit tanulnunk Amerikától. Ja azt is mondták, hogy túl tágan fogalmaz a törvény így visszaélésre ad lehetőséget. Háháhá!!! Ezek olyan törvényt akarnak, amivel a magyarok nem élnek vissza??? Olyan nincs.

Koholmány 2009.05.06. 10:34:51

@Jano962:
ez nem igaz, a bíróság felhasználhatja, az egy másik kérdés, hogy jogsértő módon került hozzád és azért egy másik perben te fogsz felelni. De bizonyítékként csatolható, a bíróság meg mérlegeli, hogy elfogadja -e vagy sem.

betépett felhasználó 2009.05.06. 10:38:27

en a bankba puceron szoktam bemenni* csak egy polo van rajtam a kov. szoveggel:
" az on szeles mosolyat mint feltetel nelkuli bele1ezeset ertelmezem, hogy a most kovetkezo kotetlen tarsalgasunkat a zsebemben lapulo diktafonnal rogzitsem. Magam reszerol a hozzajarulast megadtam. Kezdhetjuk!'

----
* ja, es meg pucerabban kijonni...
de a polo marad

elwood 2009.05.06. 10:42:12

@helianthus: érted a jogos bántalmazó nem gyakorolhatja a jogait, kéne erre valami ombudsman mert előbb utóbb kis módosításokkal majd átmegy aztán szegény bántalmazók ott lesznek jogfosztva

jesszumpepi (törölt) 2009.05.06. 10:43:48

Ne azt kérdezd,hogy mit tehet érted az Erste bank,hanem azt,hogy te mit tehetsz az Erste bankért!

EÖ (törölt) 2009.05.06. 10:46:05

@Tsabi: akkor te nagyon korrekt üzletember vagy.. :)

Frucsasz 2009.05.06. 10:50:00

@Jano962: Ó, nem baj ,nem akarom én felhasználni. Csak megijeszteni.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.05.06. 10:51:10

@jesszumpepi: Eladtam a családot rabszolgának. Hova utaljam a pénzt?

helianthus 2009.05.06. 10:52:04

@É2I: van ilyen film vagy ezzel az 1984-re gondoltál?? (abban van 101-es szoba, de lehet, hogy van ilyen című film is, ezért kérdem)
ha az utóbbi akkor láttam. Hasonlóan az Egerek és emberekhez. Ezek amúgy könyvben is jók. Ja és még nagy kedvenc a Halálhajó (Event Horizon). Azt csomószor láttam, de még mindig bírom.

É2I 2009.05.06. 10:53:13

Irén azt mondja ugorgyunk!
(Tudom, hogy Pósalaki bácsi szokta, de Irén nem enged a hatszázból)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.05.06. 10:54:17

@helianthus: A távoltartási törvénnyel megint sikerült gumiszabályt alkotni, ami rengeteg visszaélésre ad lehetőséget. Engedjük már meg nekik, hogy egyszer az életben jó törvényt alkossanak, legalább második nekifutásra.

helianthus 2009.05.06. 10:56:00

@elwood: ok rendben elhiszem, hogy vannak jogai, de legyen már először a bántalmazottnak joga (mondjuk kicsinálni a bántalmazót és ezért ne őt ítéljék el!!!) aztán jöhetnek a bántalmazó jogai is.
Ez ugyanaz a kettős mérce, mint amit valaki nemrég panaszolt. Apa veri otthon részegen a családot és amíg nem öl meg semmit joga van ehhez? Ha megöl valakit, akkor kap 1.5 évet felfüggesztve?
Miért lehet egy gyilkos arcát kitakarni a tv-ben? Ország-világnak kéne mutogatni, hogy bármerre megy, felismerjék az emberek és leköpjék. Szerintem.

É2I 2009.05.06. 10:57:01

@helianthus:
Hát az igazi az az 1984. (Pont az lett a 101. hozzászólás :)

Sam Neill egyik legjobb filmje az Event Horizon.

zxs-zxs 2009.05.06. 10:57:16

Szerintem amit hallasz, és jogosan hallod, azt rögzítheted is, nem? Te rögzítheted, a másik fél rögzítheti, nem kell semmilyen beleegyezés. Egyedül ahhoz kell beleegyezés, ha harmadik fél akarja rögzíteni.

aardwark 2009.05.06. 10:58:15

valakit vertek már meg gyöngyvirág csokorral, vagy csak én vagyok ilyen szerencsés?

mqqq 2009.05.06. 10:58:51

nem tilos hangot rögzíteni, csak jogosulatlanul felhasználni az (publikálni stb)

helianthus 2009.05.06. 10:59:41

@atpijkamo: én megengedem, mert nem vagyok érintve, azokat kéne megkérdezni, akiket esetleg napi szinten vernek otthon és erre a szaros törvényre várnak végre, hogy tehessenek ellene valamit.
Szerintem meg hozzák meg végre azt a rohadt törvényt, aztán módosítgassák, ha már annyira rosszul sikerült. Szerintem.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2009.05.06. 11:00:51

@Smacika - Klint Ísztvúd bekaphatja:

"Azért a válság nem mindenkit b@szott oda úgy látom.
Van még ember akinek van kess a zsebében mindenféle haszon reményében lekötni.
Szegény emberkének az a legnagyobb baja, hogy mibe fektessen."

Ja, vannak olyan emberek, akik képesek pár hónapra (netalántán évekre) előre gondolkodni, és a bevételük kicsiny százalékát félretenni, neadjisten befektetni... és nem mondjuk devizahitelből élni, aztán pislogni, hogy felment a törlesztő... rohadt burzsuj mocskok...

Koholmány 2009.05.06. 11:01:28

@atpijkamo:
Tegyük fel, hogy az asszony félrekacsint, válófélben vagytok, utál téged és kitalálja hogy te bántalmazod.
Ennyi elég is lenne, hogy kitegyenek téged a saját lakásodból az utcára, akár 2! hétre is. És otthon van minden cuccod, a ruháid,a pénzed, az irataid, mindened.

helianthus 2009.05.06. 11:01:53

@É2I: nincsenek véletlenek!!! nagy testvér figyel!!!
Igen szerintem is Sam Neil legjobbja. Mást nem is nagyon tudnék mondani amiben játszik.

-Gyöngyibaba- 2009.05.06. 11:02:15

Erste = volt Posta Bank
Szerintem ez mindent megmagyaráz.
Szerintem...

b[ALien] (törölt) 2009.05.06. 11:03:39

@aardwark: most már ezt meséld el rendesen:)
Próbáltam elképzelni
Összevesztél egy virágárussal?

☺ágica (törölt) 2009.05.06. 11:03:49

@helianthus: ezt speciel én sem értem. Meg amikor a vezetéknevét nem írják ki...Bírom, hogy ennyire védik őket. Nagyon off, de pl állítólag ezt az elmebeteg Fritzl-t sem rakták végül dutyiba, mert a rabok már kellően felkészültek a fogadására. Inkább valami intézetbe zárták, nehogy baja essen. Mert aztán akkora veszteség lenne...

Koholmány 2009.05.06. 11:05:17

@mqqq: tilos,
személyes adat, hozzájutni is tilos beleegyezés nélkül. Adatvédelmi törvény.

eszteranyu 2009.05.06. 11:08:05

Jó kis filmes topic kerekedett itten :)

É2I 2009.05.06. 11:17:32

@É2I:
Szóval nem egy egy filmes emberke, és bárhol, bármilyen szerepben megállja a helyét.
Én bírom a csókát.
Én is.
Irén azt mondja; neki már öreg.

helianthus 2009.05.06. 11:19:14

@-Gyöngyibaba-: Ó tényleg. Ha agyonütnek, sem jöttem volna rá, hogy abban is ő van, de hát az nem tett rám olyan mély benyomást na.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.06. 11:22:46

Látom, már semmi értelme hozzászólni a poszthoz. (Pedig nagyon okosakat tudtam volna most mondani.:)

Kedvenc filmem az Erste's mystery I., amelyben a dörzsölt Szabolcs küzd meg az Erste ezerfejű szörnyetegével. Érdekessége, hogy csak negatív hősök szerepelnek benne.

Frucsasz 2009.05.06. 11:22:48

@Koholmány: és akkor ha a villamoson beszélgetek, és más meghallja, akkor feljelenthetem? Hiszen úgy jutott a személyes adatomhoz (bár a beszélgetés nem adat sztem...), hogy én nem engedtem...

helianthus 2009.05.06. 11:23:35

@É2I: bakker. Omen, dr Zsivágó, most láttam. Nahát, mik vannak. Tényleg nem kevés film bár a nagy részét nem láttam asszem. De így már ok az ember, és most már bármikor tudok majd kapásból 4 filmet mondani, amiben játszik. :D

☺ágica (törölt) 2009.05.06. 11:24:52

@Nelson Mandula: halljuk! Ne fogd vissza magad:) Tudod, nem jó az, ha magadban tartod:)

Koholmány 2009.05.06. 11:28:15

@Frucsasz:
akkor nem figyelsz rám. Hangfelvétel készítéséről beszélünk jelen pillanatban...

aardwark 2009.05.06. 11:47:01

@b[ALien] a kopasz baba: a volt exemmel találkoztam tegnap, van még pár lezáratlan dolog, és én állat vittem neki a kedvenc virágját..., nem kellet volna

tv2 most aki tudja nézni:
Blues Brothers 2000
az egyik cooooool film

Frucsasz 2009.05.06. 11:48:01

@Koholmány: Nem tudom, nekem ez valahogy fura. Egyrészt, egy beszélgetés nem adat. De legalábbis nem személyes adat, az biztos. Másrészt, nem hozom nyilvánosságra. De azért még kaparászok kicsit, mert sokfélét hallottam pro és kontra is.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.05.06. 11:54:51

Válság idejént befetketsz?
Büdös burzsuj.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.05.06. 11:59:00

NAÍV ÜGYFÉL BAZE!
kérte volna írásban. megérdemelte, hogy így járt. ostoba volt. majd mások tanulnak a kárából, ha ő nem volt képes másokéból tanulni. höhöhö.

Frucsasz 2009.05.06. 12:00:03

A zugügyvéden meg senki nem válaszolt...

Édesapám 2009.05.06. 12:24:32

Nelson, 10 plusz pont az avatarért! a helyes indoklásért 12 pont adható...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.06. 12:26:24

@Édesapám: Hejj, ha Antal Imre ezt megérhette volna!

Édesapám 2009.05.06. 12:30:04

...de nem érte meg Nyanya!

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.05.06. 13:04:52

@Édesapám: Jaja
A Raif***en, az igen, az még Árpád apánkkal jött be a Vereckei szoroson
:)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.05.06. 14:15:30

@Koholmány: Pontosan. De helianthus-nak írd, ne nekem!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.06. 14:17:51

basszatok meg hat el sem hiszem egyeseknek mennyi ideje van
ha mar lehet a posztolot
bankba jar
tobbszor
titkos hangfelveteleket keszit
most ugyvedhez
aztan birosagra
azt a qrwa diktafont meg tessek kitenni a pultra, hogy igen en nem bizom benned felveszem amit karattyolsz
amugy meg xart sem er mert bizonyuthatatlan hogy nincs megvagva
nahat

rexter 2009.05.06. 16:03:09

jezusom de gaz ez a sztori, baccpapuccsal vernem agyon az ilyen embereket mint a postiro, nem si ertem, van akinek van ideje, kedve, energiaja, 10000 forintos banki kotvenyekkel szarakodni?? te joisten.

b.szabolcs 2009.05.06. 22:39:02

@rexter: látom nem igazán érted a sztorit, itt sok százezer forinrol van szó

a diszkonton vásárlás azt jelenti, hogy mondjuk 8200on veszed és elvileg a végén 10.000 ér

Cseber Lajos 2009.05.07. 00:13:16

A napokban felhívtam a T-home ügyfélszolgálatát. A géphang közölte, hogy "minőségbiztosítási okokból" beszélgetésemet rögzítik. Az ügyintézővel aztán valamin összeszólalkoztunk, mondom neki, hogy én is rögzítettem a beszélgetést. Azt mondja, hogy az törvénytelen.

hardrock 2009.05.07. 01:16:35

Ha jól tudom, csak akkor használható fel a felvétel, ha a csávót tájékoztattad arról, hogy rögzíted a beszélgetést. De sztem nem is árt, ha mondod, tán kicsit csipkedik a pudvás valagukat. Én minden hivatalos telefonbeszélgetést azzal kezdem, hogy "tájékoztatom, hogy rögzítem a beszélgetést".

speirs 2009.05.07. 07:17:05

Valóban nem használhatod fel a felvételt bíróságon, mivel engedély kell ahhoz, hogy más hangját rögzítsd (valamint külön engedély ahhoz is, hogy azt felhasználd, közzétedd, stb. Ptk!!). Annak azonban szerintem nem lehet akadálya, hogy szó szerint leírd a felvett beszélgetést, annak a felvétellel való azonosságát két tanú igazolja és a leírt anyagot add be a bíróságnak. Egy próbát megér.

Frucsasz 2009.05.07. 11:13:30

@hardrock: És tényleg rögzíted is?

hardrock 2009.05.07. 14:16:09

A hivatali telefonokat kivétel nélkül mindig, az ügyfélszolgálatosakat csak a hiba/garibejelentésnél. Van egy százéves amerikai üzenetrögzítőm, az kazira tudja felvenni, ami a telefonban elhangzik.

hardrock 2009.05.07. 14:17:45

@speirs: Szerintem nem kell a másik beleegyezése a felvétel bizonyítékként való használatára, ha az egyik beszélgetőpartner mi vagyunk (tehát nem két harmadik fél beszélgetését vesszük fel), és előre tájékoztatjuk a másikat, hogy vesszük a dumát. De nem vagyok jogász, lehet, rosszul tudom.

hardrock 2009.05.08. 00:52:09

@hardrock: Mármint japán üzenetrögzítő, mert Panaszkodik márkájú, csak épp amcsi piacra készült, 110 V-os, úhhogy csak trafóval műxik Mo-on. Na nem, mintha nem lenne tökmindegy a dolog szempontjából, de csak pontosan.

a_nick_mar_letezik 2009.05.10. 11:56:49

arról ne feledkezzünk meg, hogy ha az ügyintéző nem tudta, hogy rögzíti a beszélgetést, akkor análisan dughatja fel magának a naív ügyfél a diktafonját! :D

Pilgram (törölt) 2009.05.11. 12:57:32

a másik fele pedig, (azon kívül, hogy nem rögzíthette a beszélgetést), hogy T. ügyfélnek halvány ótvaros fingja sincs arról, hogy miről ír. mert ami ÍRÁSBA van foglalva, az számít, nem az amit az ügyintéző mond!
a másik fele: milyen 15%-ról beszél? teljesen idióta vagy tisztelt posztíró, egy igazi BUTA, rosszindulatú, kötözködő buzi. óriási faszkorbácsot érdemelnél, és remélem a nagy pereskedésben úgy megfingatnak, hogy a perköltségre elmegy pár éves fizetésed.

Pilgram (törölt) 2009.05.11. 13:00:16

ja és teszem hozzá, megnéztem a honlapon a konstrukciót, és kurvára nem értem még mindig, hogy a posztíró honnan akasztott le ilyen orbitális faszságokat? ráadásul a jegyzési időszak 2008. október 22. - 2008. december 12-ig tartott, akkor hogy is volt ez 1 hónappal ezelőtt? a homár nemhiszem, hogy 5 hónapot várna egy poszt kihelyezésével. Szabolcs, Szabolcs, te inkább Baszolcs vagy.

b.szabolcs 2009.05.12. 11:45:35

@Pilgram: igazi gyökér vagy... és még információt se tudsz gyűjteni

Erste Fix10/B Kötvény
Jegyzési időszak: 2009. március 2. - 2009. április 30.

Látom az osztrákok hülyesége rád is átterjedt.

toyotaska 2009.05.13. 21:08:50

Mekkora tuskó a postoló, fingja nincs a kötvényekről, és diktafonnal jár bankba.Szerintem az ügyintéző jól mondta a dolgokat csak te vagy a paraszt h 15 % os garantált hozamot remélsz 1 hét alatt és baromira fel se fogtad az ott hallotakat.Gondolom vettél vagy 3 db kötvényt.
"Most kapnak egy ügyvédi felszólítást ami felveti a fiókvezető bűntetőjogi felelőségét is." kemény vagy mint a stones.

harakiri 2009.07.15. 08:46:25

Vicces de velem ugyanez esett meg, csak épp 500e forinttal! Azt mondta az ügyintéző az OTP-ben, hogy ez egy kihagyhatatlan lehetőség, mert 3 hónapra 10% jár.... Ez igaz is csak12 hónapra lebontva! Uh forgatták a pénzemet és kaptam egy jelképes összeget! A nő meg átbaszott! Köszi!

harakiri 2009.07.15. 08:46:30

Vicces de velem ugyanez esett meg, csak épp 500e forinttal! Azt mondta az ügyintéző az OTP-ben, hogy ez egy kihagyhatatlan lehetőség, mert 3 hónapra 10% jár.... Ez igaz is csak12 hónapra lebontva! Uh forgatták a pénzemet és kaptam egy jelképes összeget! A nő meg átbaszott! Köszi!

harakiri 2009.07.15. 08:46:49

Vicces de velem ugyanez esett meg, csak épp 500e forinttal! Azt mondta az ügyintéző az OTP-ben, hogy ez egy kihagyhatatlan lehetőség, mert 3 hónapra 10% jár.... Ez igaz is csak12 hónapra lebontva! Uh forgatták a pénzemet és kaptam egy jelképes összeget! A nő meg átbaszott! Köszi!

harakiri 2009.07.15. 08:47:26

Vicces de velem ugyanez esett meg, csak épp 500e forinttal! Azt mondta az ügyintéző az OTP-ben, hogy ez egy kihagyhatatlan lehetőség, mert 3 hónapra 10% jár.... Ez igaz is csak12 hónapra lebontva! Uh forgatták a pénzemet és kaptam egy jelképes összeget! A nő meg átbaszott! Köszi!

harakiri 2009.07.15. 08:48:10

Vicces de velem ugyanez esett meg, csak épp 500e forinttal! Azt mondta az ügyintéző az OTP-ben, hogy ez egy kihagyhatatlan lehetőség, mert 3 hónapra 10% jár.... Ez igaz is csak12 hónapra lebontva! Uh forgatták a pénzemet és kaptam egy jelképes összeget! A nő meg átbaszott! Köszi!@toyotaska:

harakiri 2009.07.15. 08:52:14

Vicces de velem ugyanez esett meg, csak épp 500e forinttal! Azt mondta az ügyintéző az OTP-ben, hogy ez egy kihagyhatatlan lehetőség, mert 3 hónapra 10% jár.... Ez igaz is csak 12 hónapra lebontva! Uh forgatták a pénzemet és kaptam egy jelképes összeget! A nő meg átbaszott! Köszi! És ismétlem: 3 hónapra jár a 10% nem 12-re!

harakiri 2009.07.15. 08:53:15

Vicces de velem ugyanez esett meg, csak épp 500e forinttal! Azt mondta az ügyintéző az OTP-ben, hogy ez egy kihagyhatatlan lehetőség, mert 3 hónapra 10% jár.... Ez igaz is csak 12 hónapra lebontva! Uh forgatták a pénzemet és kaptam egy jelképes összeget! A nő meg átbaszott! Köszi! És ismétlem: 3 hónapra jár a 10% nem 12-re!

harakiri 2009.07.15. 08:53:36

Vicces de velem ugyanez esett meg, csak épp 500e forinttal! Azt mondta az ügyintéző az OTP-ben, hogy ez egy kihagyhatatlan lehetőség, mert 3 hónapra 10% jár.... Ez igaz is csak 12 hónapra lebontva! Uh forgatták a pénzemet és kaptam egy jelképes összeget! A nő meg átbaszott! Köszi! És ismétlem: 3 hónapra jár a 10% nem 12-re!

harakiri 2009.07.15. 09:13:44

Vicces de velem ugyanez esett meg, csak épp 500e forinttal! Azt mondta az ügyintéző az OTP-ben, hogy ez egy kihagyhatatlan lehetőség, mert 3 hónapra 10% jár.... Ez igaz is csak 12 hónapra lebontva! Uh forgatták a pénzemet és kaptam egy jelképes összeget! A nő meg átbaszott! Köszi! És ismétlem: 3 hónapra jár a 10% nem 12-re!

SomethinWild 2010.05.28. 10:07:04

@harakiri: És ez annyira idegesít, hogy kapásból kilencszer kellett klikkelned?
süti beállítások módosítása