Tékozló Homár

Az ember, akinek tojt a fejére a Nordtelekom

2009.05.13. 00:03 | szily | 34 komment

Sz. József tajtékzik, szegény Naiv Ügyfél a Nordtelekom ADSL-ére szavazott, aztán csúnyán rajtavesztett. A mérleg: az utóbbi 3 hónapból úgy 10 napig működött a szolgáltatás, a többin szívatták, majd az egész végén természetesen neki kéne egy rakás pénzt fizetnie. Levél hajtás után.


Volt szerencsém előfizetni a Nordtelekom csodálatos egy megabites "csupasz" ADSL-ére, amit 3 hónap alatt körülbelül 1,5 hétig tudtam használni. Úgy látszik a huszonegyedik században is megállja a helyét, hogy olcsó húsnak híg a leve. Külön küldöm a levelet, nem szerettelek volna az ügyféladatokkal traktálni. Részletek és konklúzió a lenti
levélben:

Tisztelt címzett!

Mivel hónapok óta nem jutunk egyről a kettőre, kénytelen vagyok külső segítséghez fordulni. Felháborítónak tartom azt a nemtörődömséget és/vagy tehetetlenséget amit
az ügyfeleik felé tanusítanak. A további címzettek tisztán látása végett álljon itt tömören az immár negyedik hónapja húzódó ügy:

December közepén úgy döntöttem áttérek egy másik szolgáltatóhoz, és a Nordtelekomra esett a választásom. A szünetmentes átállás gördülékenyen ment, nagyon meg voltam elégedve. Február első hetében váratlanul leállt a szolgáltatás, miután meggyőződtem
róla, hogy biztosan befizettünk mindent febr 5-én küldtem egy emailt az ügyfélszolgálatra, amire még aznap azt a választ kaptam, hogy valószinűleg technikai oka van a leállásnak, az ügyintéző jelentette a hibát, és várjam a technikusok jelentkezését. Ezt is tettem.

 

Két hét alatt semmi sem történt, nem kerestek a technikusok sem telefonon sem írásos úton.

Időközben én ellenőriztem az otthoni telefonvezetéket a bekötéstől a DSL modemig, és megpróbáltam csatlakozni egy másik modemmel is, hátha nálam van a hiba, de semmi rendelleneset nem találtam. Ezért írtam egy újabb emailt 18-án amiben jeleztem, hogy egy technikus sem próbált elérni, a szolgáltatás továbbra sem működik, illetve a munkájuk
megsegítésére közöltem az elöbbi tesztek eredményét. Nyomatékosan kértem hogy a továbbiakban emailen tartsuk a kapcsolatot. Ezt a levelemet válaszra sem méltetták.
Február 24-én ismét írtam egy levelet, hogy semmi sem változott, szolgáltatás továbbra sincs, bármiféle tájékoztatással egyetemben.

Teltek a hetek, egyszer csak azt vettem észre, hogy újra működik az internet hozzáférésem. Mivel semmilyen tájékoztatást nem kaptam arról, hogy bármiféle hibajavítás történt volna, ezért nem tudom pontosan mióta mehetett kihasználatlanul. Teljesen visszaállt a rend körülbelül két hétig, amikor azt kellett észrevennem, hogy újra nem tudok csatlakozni. Ekkor felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol mondták, hogy díjtartozásunk van a fenti időszakra. Elmeséltem, hogy mi történt, megbeszéltük, hogy arra az időre nem kell díjat fizetni amig nem működött a szolgáltatás, és tájékoztatni fognak a kompenzáció mértékéről. Nem tájékoztattak.
Március első hetében járunk, nincs szolgáltatás, nincs visszajelzés. Türelmes ember vagyok, újból telefon, hogy hogy áll az ügy. Az ügyintéző tájékoztatott, hogy folyamatban van, elismerte, hogy valóban a szolgáltató hibájából szünetelt a szolgáltatás, kitalálják, hogy mennyi a pontos összeg amit erre az időszakra fizetnünk kell, befizetjük, és újra élni fog az internet kapcsolat. Azt is mondta, hogy az lenne a legjobb, ha befizetnénk az immár harmadik hónapja álló szolgáltatásra az egész összeget, és majd felvezetik az egyenlegünkre a jóváírt pénzt. Nem éltem ezzel a lehetőséggel, ugyanis nem szeretnék aztán futni a pénzem után. Eltelt azóta három hét. A változatosság kedvéért semmi telefon vagy mail, csak egy fenyegető levél postán, miszerint fel fogják bontani a szerződést és be kell fizetni a hűségszerződés hátralévő időszakára az összes havidíjat egyben,  illetve egy csekk, aminek kiküldését mellesleg külön felszámlázták.

Kérdem én, hogy ha egy jogállamban kötünk egy szerződést, és az egyik fél beismerten nem tartja magát hozzá, akkor mi alapján követelőzik? Meglepő-e ha uriember módjára felháborodom azon, hogy nyájasan igérgetnek, de a szöges ellentétét teszik az igéreteknek (vagy éppen semmit)? Arról nem is beszélve, hogy ha már a skandinávokat majmolják, akkor a szolgáltatói mentalitást is át kéne venni, nem pedig nagy ívben tenni a fizető ügyfelekre.

Felszólítom a szolgáltatót, hogy törölje az összes díjtartozást, bontsa fel a szerződésünket (természetesen kötbér vagy bárminemű egyéb költség nélkül, mivel megszegte azt), és tegye lehetővé az azonnali szünetmentes szolgáltatóváltást, mert nem vagyok hajlandó egy ilyen link szolgáltató szolgáltatását a továbbiakban igénybe venni.

Kérem az illetékes hatóságokat, hogy amennyiben úgy látják indítsanak kivizsgálást az ügyben. Az emailek és a telefonbeszélgetések rögzítve vannak. Kérem a Homár olvasóit, hogy tanuljanak más hibájából, és _soha semmilyen körülmények között_ ne fizessenek elő a Nordtelekom szolgáltatásaira.

Ezen levél további címzettjei a Nordtelekomon túl:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Nemzeti Hírközlési Hatóság
Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blog

Üdv:
Sz. József

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rejtélyes 2009.05.13. 00:10:39

NordTelekom: ami állandóan fagy :D

Megdobbent 2009.05.13. 02:03:20

Telleg ennek a neve is fura, azert nem kene mar minden szarrol feltetelezni, hogy

1) Kepes kiepiteni ket vegponton osszekottetest
2) Kepes az eszkozeit menedzselni
3) Plane kepes mindezek felhszanlasaval kifogastalan internetszolgaltatasra.

Komolyan, kb. 1 eve hallottam roluk, hat ekkora lufit fujni sem tudnek (dohanyzas, eh-eh-eh) :)

Bikicsunáj Bój 2009.05.13. 06:00:59

Mondom én hogy Digikábel... :)

hetech 2009.05.13. 07:20:27

5-e és 18-a között vártál?
Te tényleg nagyon türelmes vagy.
Ha 2-3 napon belül nem jönnek a szerelők akkor megint jelenteni kell!
Szerintem elkeverték a munkalapot és mivel nem reklamáltál elkönyvelték, hogy jó lett...
@Stranger79:
Nekem is az lenne már régen ha elérhető lenne.
De sajnos az ország (szerintem) kb 90%-án nem lehet erre előfizetni.
Így marad az ADSL, vagy valami helyi kábelTV, esetleg kisebb WIFI szolgáltató.
Persze mindegyik a DIGI-hez képest horror áron.
:(

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.05.13. 07:30:19

Hááát, nem akarok rosszat mondani, de szerintem a tisztelt posztoló olyan türelmes, hogy a tűzoltókat is levélben értesíti, hogy ég a ház...

Szűcslaci 2009.05.13. 07:36:39

Neked nem is kell internet.

Minerva89 2009.05.13. 08:16:30

Benne lennék az első 10-ben?? (Off befejezve.) A posztoló naggggyon türelmes, amit pedig internetszolgáltatókkal sosem szabad!A szolgáltató meg mehet a sutyiba, ez a mentalitás elment volna még az átkosban (ha lett volna net), egyedüli ,,szolgáltatóként", de most, mikor vadásznak az ügyfelekre, nem megengedhető az ilyen linkség. (Bár, nem tudom, melyik konkurense lenne a megfelelő alternatíva.)

Bikicsunáj Bój 2009.05.13. 08:16:52

@hetech:
Tökéletesen igazad van! Sikertelenként panelban lakom, sikeresként Digi-m van, szinte bagóért. :-))))
De tényleg nagyon kevés helyen van.
Egyszer csak-csak észreveszi magát a többi szolgáltató.
Előtte nekem is ADSL volt, 4Mbit 5900+3600/hó, most 20 Mbit 2500/hó
Nagyon nem mindegy....

bogec 2009.05.13. 09:02:21

A türelem valahol hátrány. Például itt. Ha nem jönnek a szerelők, akkor másnap telefonálni, ha harmadnap sem jönnek, bemenni asztalt, ügyintézőt, irodát szétfejelni, vért inni, lövöldözés, autók robbantása stb...

Tron65 2009.05.13. 09:36:24

Részemről anno egy másik szolgáltatótól szereztem netet, akik immár a Nord tulajdonában vannak. Állítom, hogy legalább 99%-os a szolgáltatás.

buksikutya 2009.05.13. 09:37:46

mindenki a sajat hibajabol tanul.

pizsama 2009.05.13. 10:01:55

Na most nem akarom én bántani Józsefet, mert tényleg felháborító amit a szolgáltató művel, DE! Ha nem működik a szolgáltatás, a számlát akkor is érdemes befizetni, nehogy aztán a cég arra hivatkozva szüneteltesse a szolgáltatást, értem? Persze, tudom, nem akar a pénze után futni, de úgy is magával baszik ki az ember, ha nem fizet! Pl. ha áramszünet van fél napig, vagy egy napig nincs víz egy nagyobb csőtörés miatt, akkor sem fizeti be a számlákat?

hetech 2009.05.13. 10:04:41

@Stranger79:
És persze a sebességet nem is mondtam.
Mifelénk azért nincs adsl2+ magánszemélyeknek mert nincs rá igény.
(csak 2 éve nyaggatom őket érte...)
Azt mondták alapítsak céget akkor lehet.
Magánszemélynek elég a 8096/512, ami valójában soha semmilyen körülmények között nem lépi át a 6800/430-at az adsl technikából adódó start-, stop és hibajavító bitek miatt.
Hiába lehetne akár 18 mega is a sáv ha nem akarnak adni mert minek az nekem...
Most csak a net miatt vegyek panellakást, hogy DIGI-m lehessen?

Layosh 2009.05.13. 10:22:23

De most a posztoló minek kér szünetmentes szolgáltató váltást, ha már úgyis szünetel a szolgáltatás?...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.05.13. 10:30:12

hasonló esett meg velem is, de végül minden megoldódott.

én is a tavalyi év végén váltottam szolgáltatót, a régi hagyományos t-komos telefon + nem t-komos adsl kombómat cseréltem le egy csupasz adsl-re..

azt mondta minden érintett fél, hogy az átállás automatikus, nekem semmi teendőm nincs, a régi előfizetésem megszűnik, az új él, mindenki örül.

háát, nem teljesen így lett. most derült ki, májusban, hogy a régi szolgáltatóm, valamely apróbetűs marhaságra hivatkozva nem szüntette meg az előfizetésem, és bár egészen mostanáig valamilyen furcsa okból nem köldött számlákat, most mégis be akart hajtani rajtam több havi előfizetési díjat. az ügyfélszolgálatos munkatársuk rendkívül arrogáns volt és egyáltalán nem segítőkész.

nem értették meg, hogy nonszensz az egész, hiszen már régen nem is él a t-komos telefonvonal. Nyilvánvalóan tudtak arról, hogy megszűnőfélben van az előfizetésem, hiszen az ő kérésükre visszaküldtem a modemüket! mi lehet még ennél egyértelműbb?

hála az égnek, egy-két nagyon határozott email után, amit küldtem nekik, végül elnézést kértek és sztornózták a számlákat.

technikai probléma az új szolgáltatómmal nekem is volt, de nem sokkal azután, hogy jeleztem ezt feléjük, felhívott egy technikusuk és közösen pillanatok alatt megoldottuk. (bár nem vagyok egy elveszett gyerek, mégis sikerült az egyik kábelt rossz helyre dugnom a szűrőben.. elég hülye kialakítása van, és megzavart az, hogy már nincs telefon a rendszerhez kapcsolva..)

mindehhez persze a régi szolgáltatót meg kellett fenyegetni a fogyasztóvédelemmel és a nyilvánossággal is... de mivel végül értettek a szóból, bár most is megvan róluk a véleményem, a nevüket nem közlöm, és igyekszem elfelejteni őket.

a röhej az egészben az, hogy amíg én itt cirkuszoltam a szolgáltatóváltással a szomszédom bekötött egy irgalmatlan nagy sávszélességű netet, amelyet titkosítás/jelszó nélküli WLAN routerrel használ.. és ha le akarok gyorsan tölteni valamit, inkább arra csatlakozom :))

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.05.13. 10:37:26

egyébként érdelődéssel szemlélem, hogy mi lesz az ilyen mega-giga gyorsaságú netszolgáltatásokkal azután, hogy gőzerővel dolgoznak a jogalkotók és a véresszájú szerzőijogvégdők a netes letöltések ellehetetlenítéséért..

mert hát az index.hu-hoz, de még a youtube-hoz is bőven bőven elég a legfapadosabb adsl is..

R3c 2009.05.13. 10:39:48

@hetech: Sajna azon túl, hogy kicsit erősebb idegekkel áldott meg az úr, még időm/energiám is kevés volt

@Ingyen Online Stratégia játék magyarul: Igazából ez csak így egyben hangzik ilyen soknak, az ember fia olyan, hogy ha valamit biztosra ígérnek akkor arra hajlamos várni, és kinek több-kevesebb időbe telik ráébredni, hogy b*sztak csinálni bármit is. Mint mondtam _nagyon nyájasak_ voltak. Abszulút naív ügyfél vagyok tudom.

@Szűcslaci: van ilyen egyáltalán?

@Layosh: hogy ne kelljen még 3 hónapot várni :S

É2I 2009.05.13. 11:01:57

@Bukowszky:
Ip tv, videó szolgáltatásokat még mérhetnek rajta.
De addig amíg a győzike sót lehet megtekinteni rajta...na, azt dasszák meg.

Píter 2009.05.13. 16:02:06

DIGI FOR PRESIDENT! digit az ország további 99%-ába is! (nálunk sincs bp kellős közepén)

o_tee 2009.05.13. 18:08:33

@Stranger79:
igen, ahol van. nálunk a közös képviselő próbálta elintézni (mármint azt, hogy a mi tömbünkben is legyen), de már lassan az ügyfélszolgákkal is tegező viszonyban van, mivel az illetékes b.szik felvenni a telefonját...

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.05.14. 10:20:37

Inkabb tobbet adok egy szolgaltatasert, de legalabb tudnom, hogy azt kapok a penzemert amire befizettem.

2009.05.14. 13:16:06

...nekem semmi bajom velük - töb, mint egy éve hagytam ott miattuk tét...(100 Mbps/3990)...egy szar van velük csak hogy csak 22-ig van ügyfélszolgaságuk, de tulképpen nem nagyon volt problémám...már gondolkodtam, hogy most visszamegyek a téhez, mert ugyanennyiért kéccer olyan gyors netet kapnék, de állítólag van valami kisbetűs a szerződésben, hogy korlátozhatnak, ha sok filmet töltök le...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.05.14. 13:54:14

100 Mbps/3990
nóóórmális e vagy vagy csak nem értesz hozzá azt jól átbaszarintottak.

az hogy a modemed és a géped között 100 mbps van és azt írja ki a géped hogy csatlakoztatva 100mbps az nem azt jelenti hogy 100 megás internetelérésed van.

hanem azt hogy cat5 utp szabványú vezetékkel és csatlakozókkal rendelkezel. aminek a fgelső határa 100 mbps. de hiába ekorra a modem és a gép közötti sebesség ha modembe csak 1 mbps-sel csöpög az anyag :D

imádom az ilyen embereket :D

pityuli1966 2009.11.16. 09:49:35

Nekem is sikerült egy évig kínlódni a nordtelekommal, mert a hűségidő lejártáig nem tudtam szerződést bontani. A "szolgáltatásuk" egy ÓÓÓÓÓRIÁRI kalap szar!!!!!!!!!!! Csak NEGATÍV véleményem van róluk, mindenki kerülje őket.

kreszb 2010.01.26. 11:04:30

Nekünk is csak a baj volt a Nordtelekommal. A modem 12 havi részletre volt, de a 13 havi számla is tartalmazta a modem díjat. Tavasszal kikapcsolták a szolgáltatást, hogy díjhátralékunk van (nem volt). Előbb kikapcsolták, utána jött a levél, hogy miért. Próbáltuk a Nordtelekom telefonos ügyfélszolgálatán keresztül elintézni, de nem sikerült mert háromszor mást mondtak hogy melyik hónapban nem érkezett be az átutalás, de előtte mindig 20 perc zenehallgatás volt. Idén összel felmondták a szerződést mert a Nordtelekom csupasz adsl 1MB-s csomag megszűnik nov. végével. Novemberi díj befizetve. Januárban fizetési felszólítást hozott a postás a Nordtelekomtól. A slussz poén, hogy a honlapjukon jelenlegis ott szerepel ez a díjcsomag... A héten megy majd a levél az NHH, meg ide a hommárra, mert nagyon pofátlan dolog amit ezek a Nordtelekomosok művelnek. ja, és a Nordtelekom 1 Mb csupasz ADSL szolgáltatásukra a honlapukon ugyan úgy megtalálható és előfizethető.

rigo8 2010.03.22. 20:01:22

@Hurrá Torpedó: én is imádom az ál informatikusokat :))
a cat 5 utp szabványú vezeték 100mbites felső határát és a cat5 utp szabványú csatlakozó (ez külön tetszett) meghatározások igen pontosak, gratulálok.
nem írok le minden meghatározást pontosan, mert minek. aki tudja tudja aki nem az meg olvasson mielőtt ír.
tehát... vagy írd azt egyszerűen, hogy "a 100mbit az csak 100mbitnek van írva valójában nem annyi" vagy ne írj semmit.

egyébként a nordtelekom mint olyan ezt a lehúzó törvénytelen működését csakis ebben a lepukkant szar országban tudja végezni amilyen ez. amilyenné szegény magyarorszgáot tették a kommunisták és a "nagytőkések".
kitartás!

bigjohny 2011.02.23. 18:54:05

Üdv mindenkinek!
sajnos csak most olvastam ezt a blogot,de már későn,mert decemberben kötöttem a nordtelekommal 10 megás netre szerződést,és hat ahogy kell én is pórul jártam,mert csak 5 megát kaptam.Elöször csak hitegettek 1-2 nap max 1 hét,de hát nem történt változás,telefonáltam,reklamáltam,de ők azt hajtogatták,hogy rendben van az én szolgáltatásom,erre mondtam már,hogy lenne,mikor 5-öt se kapok.Azzal is bepróbálkoztak persze,hogy a garantált 1024 meg van,úgyhogy ennyi,de én nem hagytam magaam és párszor szép magyar szavakkal elmagyaráztam nakik,hogy pedig ez így nincs ezzel elintézve,na így aztán dec 23-án felhívott K.zoltán aki végre beismerte,hogy valaki hibázott és intézkednek,de majd csak ünnepek után.Végül is 1 hónapnyi veszekedésbe került,de sikerült,persze elnézést sem kértek,holott minimum némi kompenzáció kellett volna,vagy legalább annyi,hogy mivel a felét kaptam ezért csak a felét kell fizetnem.Nem ők szó nélkül pofátlanul kiszámlázták a teljes 10 megá-ért járó összeget én pedig megírtam,hogy most már ki sem fizetem az az 1 hónapot,sőt lehet a többit sem,hanem pert indítok,de hát ezekről lepereg minden,pedig volt annyi szép magyar szó a telefon beszélgetésünk végein,hogy csak na.A mai napig nem rendeződött a dolog,még most is azzal jönnek,hogy a garantált az meg volt,igen ám a feltöltés az lehet,de nem kaptam eleve meg a 10-et és a feltöltésem pedig csak 429 volt az 502 garantált helyett.Azért ez győkér f.szopó tetű banda aki arra játszik,hogy aki beveszi a süket dumájukat,azzal már nyertek,mert,ha mondjuk én feladom és hagyom a dolgot,akkor 1 évig 5 megát kapok,de 10-et fizettetnek ki velem,azzal a címszóval,hogy a garantált letöltésem meg van,de hát ez csalás,hát hogy lehet ilyet megcsinálni ki tudja hány ezer emberrel csinálták már meg.Össze kellene fogni és feljelenteni,beperelni a szemeteket.Bezzeg,ha én nem fizetek,akkor rögtön felszólítanak-késedelmi pótlékot tesznek rá,majd kikapcsolják és küldik a végrehajtót,hát miért nincs itt semmi használható érdek képviselet,hogy én is szankcionálhassam őket,ha nem tartják be a szerződést.Sajnos ez általános,mert a t-home-mal is megjártam,mikor díjcsomagot váltottam és az amúgy nagyon kedves ügyefogyott ügyintéző nem törölte az inviteles szolgáltatás(kb feléért lehetett az invitelen keresztül telefonálni,már évek óta így használtuk)ha a t-home-on keresztül akartunk telizni akkor a 1515 előhívót kellett tárcsázni.Még direkt meg is kérdeztem a hölgyet,hogy akkor most már nem kell 1515,hanem csak a szám és az a t-home-on megy keresztül.Na erre bele szaladtunk 2 hónapba amit mind a két szolgáltató kiszámlázott,ennek sincs még vége itt is 1 hónapomba került mire végre beismerték,hogy ők hibáztak,ezek is simán rám akarták verni a dolgot,hogy én hibáztam,miért nem mondtam én le.Na és a hab a tortán anyósomnál 2010.12.15-én kábel telefon lett a kábel tv mellé,be is kötötték el is ment az asszony,hogy a szerelőktől hallotta,hogy a régi számot is kérheti,meg is írták a számhordozó papírt és a lemondást is,de sajnos úgy néz ki,hogy a papírok valahol elvesztek,mert se lemondva,se számhordozást nem intéztek,sőt a központban nem is találják nyomát sem ezeknek a papíroknak,na hát ez kellett még nekem nem élég,hogy már 2 hónapja nyugtatókon élek a szemét tetű bandán,aki teljesen hülyének nézik az ügyfelet,most még itt van ez is,minden kezdődhet elölről,mert persze 1 havi számlát már befizettünk potyára a t-home-nak és a másodikból is be kell valamennyi részt,mert 8 nap az átfutási,felmondási idő.Na hát egyenlőre ennyi és elnézést kérek,ha vannak hibák az írásban,de jelenleg nincs idegem még át is olvasni.üdv
Ja és,ha van folyamatban ügy a nordtelekommal akkor ahhoz,ha lehet én is csatlakoznék,mert valahogy meg kellene ezeket állítani valahogy!

bigjohny 2011.02.23. 19:07:27

@pizsama: Hali,miért szerinted az úgy rendben van,hogy a szolgáltató kibaszik veled,átvág,hazudozik,hülyének néz,te meg csak fizess szó nélkül,mert akkor megadom a szla számom,ha olyan sok kidobni való pénzed van és utalj már rá kérlek.Persze azt az ember megérti,ha csőtörés,vihar stb,olyan dolog van amiről a szolgáltató sem tehet.üdv 1 rettentő dühös ember akit hónapok óta hülyének néz a nord és a t-home.olvasd el,most írtam bejegyzést,abból kiderül minden.üdv
ui:igen is az lenne a normális,ha a szolgáltató hibájából nem megy a net,akkor arra az időszakra ne számlázzanak,1 haveromnak 1 hétig nem volt és mégis a teljes havi díjat fizettették,hát ez arcátlan pofátlanság,bezzeg ha nem fizetsz időben rögtön 500ft késedelmit felszámolnak első körben,hát ezt lehet,csak nekünk van kötelezettségünk a szolgáltatónak nincs?Ő szankcionálhat,mi meg csak bólogassunk,ezért tart itt az ország,mert a többség csak bólogat mindenre és eltűr mindent,hát igaz a mondás sajnos"birka nép a magyar"SAJNOS!!!!

bigjohny 2011.02.23. 19:14:01

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX:
HÁT AZTÁN AZT MEG HONNAN TUDOD ELŐRE?MERT AMIG ÁT NEM MENTEM A NORDHOZ,NAGYON GYORSAN FLOTTUL MENT MINDEN,DE AZTÁN JÖTT A BAMEG,OLVASD EL AZ ÍRÁSOM ABBÓL KIDERÜL MIÉRT.ÜDV

Sikkes Sittes 2013.04.02. 16:47:12

Tisztelt Címzett!

Megdöbbenéssel vegyes értetlenkedéssel olvastam a 2004-ben megszűnt lakcímemre, amely édesanyám címe kézbesített "perlés előtti utolsó felszólítás" tárgyú levelüket.
Ami igazán érdekes volt számomta, az az, hogy én nem kötöttem Önökkel előfizetői szerződést.
A díjtartozásom állításuk szerint a 2012/46748 számú számla alapján keletkezett, amelynek esedékessége 2012.december 24.napja.
A tőke 5432 Ft, ehhez jön még 762 Ft pótdíj és fizetési felszólítás költségeként 461 Ft - valamint 201 Ft késedelmi kamat. Mindösszesen 7156 Ft a vélelmezett saram.
Persze ezen felül 5000 Ft +ÁFA ügyvédi díj, 7607.32 Ft pótdíj, 13307 Ft+ÁFA kötbér, 5990Ft+ÁFA szerződés felmondási díj, valamint 5000 Ft közjegyzői díj. Állításuk szerint ennek minimális összege 43 465 Ft és ha el akarom kerülni a behajtási procedúrát, akkor tartsam be a 2013.április hó 5.napjár megjelölt póthatáridőt.

Először úgy gondoltam begyújtok a levéllel, de végül mégiscsak úgy döntöttem válaszolok.

Tudomásom szerint Önök a Vodafone rendszerét használják,azaz nekem rendelkeznem kellene egy modemmel és néminemű adatforgalmat is magam mögött kellene, hogy tudjak.
Csakhogy én egy Telenor hipernet modemet használok, amelyet egyenesen tőlük szereztem be havidíjas előfizetőként tavaly novemberben.
Azaz sanszos, hogy Önöknek nem fizetek számlát - márcsak abból a prózai okból sem, hogy nem kötöttem Önökkel szerződést.

És végül egy érdekesség, bár agyon szeretném ha megindulna egy eljárás amely során kiderülne, hogy hibáztak.Ebben is...

A Pp. 314. § (1) bek szerint ugyanis kizárólag fizetési meghagyásos
eljárás útján érvényesíthető a kizárólag pénz fizetésére irányuló olyan
lejárt követelés, amelynek összege az egymillió forintot nem haladja meg.

Az 2009. évi L. törvény 1.§ (1) bek-ben foglaltak szerint a fizetési
meghagyásos eljárás a közjegyző hatáskörébe tartozó, a pénzkövetelések
érvényesítésére szolgáló egyszerűsített polgári nemperes eljárás.

Figyelemmel a hivatkozott jogszabályhelyekre - a Pp.127.§-ban foglaltak
kivételével - az Ön által követelt összeg polgári peres eljárás
keretein belül nem érvényesíthető!

Kérem a fentiek szíves tudomásulvételét!
süti beállítások módosítása