Domonkos egy (sok) hibás monitor miatt több hónapja áll levelezésben a HP-val, illetve ők csak telefonban válaszolnak, írásban eddig még nem reagáltak. A lenti levél volt az első, azt követi sorban a többi. Jelenleg a HP reklamációs osztályának válaszára vár, ahol nem hitték el, hogy 6-7 monitort szállítottak már ki, ezért kérték a beszkennelt munkalapokat.
"Pár hete vásároltunk egy HP LP2275w monitort. Mint bizonyára tudják, javasolt bruttó listaára 134.196 Ft. A frissen kicsomagolt árú selejtes volt, zizegett. Ezért a 3 napos cseregaranciát vettük igénybe.
A cseregarancia keretében hozzánk került második monitor már halkabb volt, de annak is zavaró hangot adott ki a háta. Utánaolvastunk internetes fórumokon a hibának, még a HP hivatalos felhasználói fórumán is írnak róla, számos más helyen is, hogy jó néhány selejtes darab készült ebből a típusból. Szakértők még a hibás alkatrészt is megnevezték, ezért arra gondoltunk hogy garanciális javítás keretében minden bizonnyal meg tudják javítani a monitort. Ezért garanciális javítást kértünk önöktől.
Ekkor érkezett a harmadik monitor. Így tudtuk meg hogy nem javítanak, csak a monitor fejrészét cserélik. Ennek a hangja is egy öreg TV-re emlékeztetett. Ismét kértük a cserét telefonon.
Ekkor érkezett a negyedik monitor. Itt már azt kérte a futár, hogy előtte próbáljuk ki, hogy megfelel-e nekünk az általa hozott fejrész. Így is tettünk, de a negyedik monitor szintén hangos volt, talán még hangosabb is mint a harmadik. Ezzel a futár is egyet értett, és nálunk hagyta a harmadik monitort. Nem telefonáltunk újból, gondoltuk elég egyszer szólni, hogy kihozzanak egy működő terméket.
Ekkor érkezett az ötödik monitor. Itt is kérte a futár, hogy előtte próbáljuk ki. Így is tettünk, de az ötödik monitor nem adott képet. Ezt látva a futár nálunk hagyta a harmadik monitort. Nem telefonáltunk, gondoltuk elég egyszer szólni, hogy kihozzanak valami működő terméket. Nem így történt.
A mai napig a harmadik monitor van nálunk. Nem értem. Talán hogy kiküldtek egy működésképtelen monitort azzal azt akarták jelezni, hogy örüljünk annak hogy egyáltalán színeket látunk a 60 Hz-es tévé hangján működő LCD monitoron? Netán úgy gondolják, hogy elfelejtjük: a harmadik monitort még mindig nem cserélték ki a hatodikra?
A futárok segítőkészek és kedvesek voltak, de az ügyfélszolgálatos ígérete ellenére egyszer sem telefonáltak előre, hogy mikor hozzák ki a cserealkatrészt. Azt mondták foglalt volt a vonal, ami nem felel meg a valóságnak.
Szeretném még megjegyezni, hogy a kiküldött monitorok közül volt, amin több jel is arra utalt, hogy valaki már visszaküldte. Fel sem merem tételezni, hogy a visszaküldött termékeket körbe-körbe küldik a vásárlók között.
A kérdéseink a következők:
1. Önök mit tennének a helyünkben?
2. Ha egy Performance (magyarul a legdrágább és legjobb) kategóriájú HP termék ilyen minőségű, milyen lehet a többi? (Advantage? Essential?)
3. Önök szerint normális-e egy listaáron 135.000 Ft-os monitor esetében ez a történet?
4. Van-e esélyünk arra, hogy hozzájussunk egy működő HP LP2275w monitorhoz?
Amin van kép, és nem ad ki zizegő hangot."
--- On Fri, 2/20/09, Domonkos <..@yahoo.com> wrote:
From: Domonkos <..@yahoo.com>
Subject: Performance monitor
To: vevoszolgalat@hp.hu
Date: Friday, February 20, 2009, 12:37 PM
Tisztelt HP Ügyfélszolgálat!
Az alább csatolt levelemre választ nem kaptam. A cseremonitor amit küldtek, (mármint a hatodik) a futár vélemény szerint is hangosabb mint a mostani (harmadik monitor). Ezért visszaküldtük, és kértük az újabb cserét. Ez nem történt meg. Kérem válaszoljanak a korábban küldött levelem négy kérdésére! Amennyiben nem tudnak egy olyan monitort küldeni amin van kép és nem ad ki zizegő hangot, kérem ezt jelezzék felénk, és a lehetséges megoldásokat a problémára.
A futár kit utoljára küldtek telefonált, mielőtt jött volna, ezt köszönjük szépen.
Domonkos
From: Domonkos <..@yahoo.com>
Subject: Performance monitor
To: vevoszolgalat@hp.hu
Date: Friday, March 13, 2009, 5:26 PM
Tisztelt HP Ügyfélszolgálat!
Az alább csatolt levelemre választ nem kaptam. Egy angol nyelvű formalevelet ugyan kaptunk ami értesít arról, hogy rendszerbe vették bejelentésünket a monitorral kapcsolatban. Ez lassan két hete volt. Azóta nem kerestek minket, nem írtak levelet, nem hívtak telefonon és nem jött futár sem. Kérem mondják meg mit tegyünk, hogy kapjuk egy kifogástalanul működő monitort! El sem tudom képzelni hogyan kezelhetik egy átlag vásárló ügyét, ha egy egy listaáron 135.000 Ft-os "Performance" csúcskategóriájú monitor esetében így járnak el.
Domonkos
Azonosító:1603818741-161
illetve az egyik munkalapon az azonosító szám:1603771481-161
HP LP2275w
From: Domonkos <..@yahoo.com>
Subject: 160-410-16-30 (LP 2275w)
To: xy@hp.com
Date: Tuesday, March 17, 2009, 2:10 PM
Tisztelt XY!
A reklamáció száma: 160-410-16-30
Mint ahogy ma kettő körül megbeszéltük, csatoltam küldöm a munkalapokat, a számlát, és a jótállási jegyet TIF formátumban egy zip-be tömörítve. Amennyiben más formátum(ok)ban kéri, azt jelezze felénk, biztos találunk megoldást.
Segítségét előre is köszönöm:
Domonkos
From: Domonkos <..@yahoo.com>
Subject: Fw: 160-410-16-30 (LP 2275w)
To: xy@hp.com
Date: Sunday, April 5, 2009, 6:44 PM
Tisztelt XY!
Ezúton ismételten elküldöm önnek a levelet a csatolmányokkal.
Köszönettel:
Domonkos
Tisztelt XY!
Elnézést hogy zavarok, ismételten elküldöm önnek a beszkennelt munkalapokat. Várom megtisztelő válaszát.
Domonkos
Az utolsó 100 komment: