Gyilkoshód gombot varrhat a számlájára, esetleg máshogy is hasznosíthatja, de megtudni nem fogja miért annyi, amennyi. Legalábbis addig, amíg az egyetlen ügyfélszolgálatos kollégánő felépül. A Homár is jobbulást kíván.
A napokban kaptam az ÉRV ZRt-től (Észak magyarországi Vízművek) egy kiegészítő számlát. Mivel az összege majdnem eléri a 200e Ft-ot, így gondoltam, hogy egyeztetésre lesz itt szükség. Nem a jogosságát kérdőjelezem meg a kiegészítő számlának, de azért szeretném, ha valaki elmagyarázná nekem (hogy én is megértsem), miből is adódik ez a bődületes összeg.
A számla hátulján, annak rendje-módja szerint fel vannak tűntetve az ügyfélszolgálatok elérhetőségei, terület szerint lebontva. Nosza, hívom is a Bélapátfalvai megadott számot, mivel oda tartozom.
Még azzal is igyekeztem az ügyfélszolgálat kedvében járni, hogy nem reggel 7kor hívtam őket (bár a nyitvatartás szerint ez sem jelenthetne problémát 7:00 – 14:30ig), hanem lojális módon 8órakor tárcsáztam, hogy a kedves ügyintézőnek addig leérjen a reggeli kávéja és a kolleginákkal megbeszélhessék, Magdi néni és Vili bácsi mi jót cselekedtek a tegnap esti Barátok közt, négyezernyolcszázhuszoonharmadik részében.
Csörög-csörög-csörög a telefon. Csak nem veszik fel.
Gondoltam rengeteg a dolog és mivel türelmes ember hírében állok, így hagytam és gondoltam később megpróbálom újra hívni őket.
Következetesen, 15 percenként újra- és újra próbáltam a hívást, de semmi eredmény. Csak kicsöng.
Délben eluntam, és fondorlatos módon felhívtam a Vízmű Heves megyei hibabejelentőt. Itt sikerült végre egy segítőkész Úriemberrel beszélnem, aki közölte, hogy.
- Én valóban nem tudok segíteni, de megadom a Bélapátfalvai Vízmű közvetlen számát, hátha ott tudják, miért nem válaszol az ügyfélszolgálat.
A frissen zsákmányolt számot, izgatottan tárcsáztam.
Itt felvette egy kedves hangú hölgy a telefont, akitől illedelmesen érdeklődtem, ugyan miért nem veszik fel az ügyfélszolgálaton a telefont.
Attól tartottam, hogy a válasza az lesz. – Fogalmam sincs miért! – de itt jött a hidegzuhany.
- Igen tudjuk, hogy nem lehet utolérni az ügyfélszolgálatot, A KOLLÉGANŐ TÁPPÉNZEN VAN! - mosolygott bele a telefonba.
Tudtam, hogy az idevonatkozó kérdésem költői lesz, de én bizony feltettem:
- Ezzel azt tetszik mondani, hogy Heves megyei Vízmű ügyfélszolgálatát 1 (azaz egy) ember végzi el?
A válasz érthető és tömör volt:
- Igen!
Arra, hogy - mikor lenne érdemes újra keresnem a jelenleg betegeskedő kolléganőt – már nem is mertem rákérdezni.
Újabb cselhez folyamodtam (nagyon cseles emberke vagyok) és felhívtam az ÉRV ZRt B-A-Z megyei ügyfélszolgálatát, gondolván hátha közös a rendszerük és belelátnak a Heves megyei ügyes bajos dolgokba is.
Itt még 12 óra magasságában sikerült is egy géphangú hölggyel beszélnem, aki kapcsolta a számlázási osztályt.
…és itt elveszett minden kapcsolatom a fent említett vizes szolgáltatóval. Azóta nem veszik fel a telefont, pedig újra és újra hívogatom őket.
Kicsöng, majd a gép kapcsol, majd trallala zene mindaddig, amíg foglaltra nem vált a csörgés.
A kérdésem csak annyi, hogy miként fordulhat elő az, hogy egy vízmű egész megyét lefedő ügyfélszolgálata egy fővel dolgozik?
Továbbá: vajon kitől és nem utolsósorban, mikor kaphatok a kérdéseimre választ? (a befizetés természetesen határidős)
Ja és amíg el nem felejtem. Innen kívánok mielőbbi jobbulást az egy szem ügyfélszolgálatosnak! (mert én ilyen jó fej vagyok)
Maradok tisztelettel:
gyilkoshód
Az utolsó 100 komment: