Tékozló Homár

Hetekig nincs géped, ha elromlik a HP-laptop

2009.05.22. 08:42 | szily | komment

Titokzatos okból európai, sőt világszintű szolgáltatást várt a cégtől a magát "egy szerencsétlen HP-tulaj"-nak nevező olvasónk, de aztán nagyot padlózott. Pár hetes, új gépe egyszer csak nem működött, mint kiderült, a memóriamodulok mentek tönkre. Hiába az egyszerű alkatrész, talán hetekig szívhat most latop nélkül. Hogy miért, alant kiderül.


Hirtelen felindulásból, a pipától alig látva írok neked.

Április 22-én vásároltam (nem is vásároltam, hanem ez már egy cseregép volt, de az egy másik történet) egy HP laptopot az Electro Worldben. Csilli-villi, mint egy karácsonyfa, használtam is egy picit, de sajnos május 14-én nem tudtam bekapcsolni.Lámpák világítanak, két led villog, gép zúg, de kép az nincs. Persze egyből bosszankodik az ember, ha nem tudja használni a gépét. Van a HP-nak egy csodálatos szolgáltatása, telefonos support, hívom is őket, hátha tudnak segíteni. Fél napig kell tartani a kagylót, mire egy technikus kollégához kapcsolják. Amit adott tippeket, sajnos nem jöttek be, újabb telefon, hosszú percekig várakozás, mire szakemberrel tudtam beszélni. Van egy másik csodálatos szolgáltatás, ami úgy néz ki, hogy jön egy futár, elviszi a hibás készüléket, 3-5 nap alatt megszerelik, majd futár visszahozza. Az ügyfél meg örülni, mint majom a farkának. Örülne, ha ez így működne is. Csütörtökön beszéltem a HP ügyfélszolgával, péntekre kértem futárt, 8-12 óra között. Pénteken várom, mint a messiást, de csak nem akar jönni. Fél kettőkor telefonálok, hogy mi merre tekereg, mire megnyugtattak, hogy legyek türelemmel, fél ötig biztos ott lesz. Naná, hogy nem volt. Újabb telefon után kiderült, hogy a szerencsétlenek meg sem rendelték hozzám a futárt. Köszi HP!

Sebaj, hétfőn jöttek, vitték a gépet. Kedden telefon, hogy megvan-e a hiba oka. Állítólag tönkrementek a gépben a memória modulok. Szuper, filléres alkatrész, gondolná az ember, csak van raktáron. De nem tudják megmondani, hogy van-e, telefonáljak másnap.

Ez megtörtént most, és naná, hogy nincs alkatrész. Majd talán 1-2-3 hét múlva, ha érkezik. De hihetetlen, ha egy ilyen "filléres", alapvető alkatrész nincs náluk, akkor mi lehet a sorsa pl. egy alaplaphibás gépnek... Egy alkatrész miatt szív az ember, amit szinte minden sarki számtech. boltban megvehet. Rákérdeztem a cserére, de ők hallani sem akarnak róla, ahogy a telefonos hölgy mondta, erre nincsen lehetőség, ha a hiba javítható.

Nem tudom, pontosan hogy szól a fogyasztóvédelmi törvény, mennyi idón belül kell törekedni a javításra, mennyi időn túl lehet kérni a cserét.

egy szerencsétlen HP tulaj

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagszemu_juhasz 2009.05.22. 08:43:42

Mindig ezek a hápék. Sünt.

silversurfer 2009.05.22. 08:48:02

3.-e?
Úgy tudom, ha 30 napon belül nem javítható a hiba, akkor kérhetsz cserét.

EÖ (törölt) 2009.05.22. 08:49:18

mekkora pipája van, hogy nem lát tőle?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.22. 08:50:02

add be írásban

30 napon belül válaszolnak rá, hogy mi a hiba

arra te írsz, hogy jó ez neked vagy sem

utána megint 30 napon belül válaszolnak rá, hogy ők - akármit is írtál - nem fogadják el

és így megy ez majd életed végéig

b[ALien] (törölt) 2009.05.22. 08:50:50

Tegnap telepítettem egy scannert
Felismerte a gép, minden jónak tűnt
Az első próbánál megjelent a képből kb 2cm-s csík, majd: kommunikációs hiba
lámpahiba
Kitaláljátok? Persze, hogy HP!

staropramen 2009.05.22. 08:54:25

Sztrovacsekek!
Valakik nagyon ekézik a HP-t.
Mi tudjuk ki áll mögötte, ki a felbujtó!

Frucsasz 2009.05.22. 09:03:40

@staropramen: mesélj, mit tudsz? :)
Amúgy én sem vennék HP-t. Már rég nem minőségi. Ez természetesen nem mentség arra, amit csinálnak (nem jön a futár, lassú a javítás, az egyik előző posztnál ugyebár 6-szor sem sikerült jó cseremonitort kiküldeni). Ez már hozzáállás kérdése. De aki teheti, ne szivassa meg magát azzal, hogy HP-t vásárol.

É2I 2009.05.22. 09:06:27

@staropramen:
Nem mondod, hogy EDEnek is elromlott a HP laptopja és most gyakja őket. ;)

ichtus 2009.05.22. 09:07:58

Na én éppen ezért vettem DELL-t. Múltkor leesett egy billentyű, telefon fel, ügyfélszolgálatos 1 percen belül elérhető, a hibáról küldött képekre azonmód válaszol e-mailben, másnap délelőtt kijött(!) a szerelő a cserebillentyűzettel, lakásban megcsinálja, semmi pénzt nem kell fizetni érte - 4 év garancia - és már újra minden működik. Sikeres vagyok-e?

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2009.05.22. 09:11:46

Mondjuk az is elgondolkodtató, hogy már nem először van HP-s poszt és még mindig nem jött tőlük valami elfogadható magyarázat vagy sűrű elnézéskérés.

Biztos hp hálózati eszközökön dolgoznak ők is, amik persze bekrepáltak, nem látják a netet és épp a supportot várják.

Ami sz@r az sz@r. Mondjuk ki bátran.

ringer 2009.05.22. 09:12:02

Ha 400-500 ezer Ft fölött veszel notebookot, az valószínűleg minőség lesz. Ha 200 ezer alatt, az nem.
A fogyasztóvédelmi törvényt az EU-ba való belépésünkkel puhították fel: Előtte volt a 15/30 napos cserekészülékes/visszafizetéses lehetőség, azóta a szerviznek csak törekednie kell a 15 napon belüli javításra. Ha a szerviz igazolja, hogy a notebook átvételétől számított 15 napon belül elkezdte a hibaelhárítást (pl. mert megállapította, hogy mi a hiba oka, és megrendelte az alkatrészt) azzal részéről teljesítette a törvényi előírást. A "törekednie kell" szóhasználat pedig nem jelenti azt, hogy ha 15 napig rá se szagolt a hibás berendezésre, bármiféle kötelezettsége lenne a fogyasztó felé. Ez ma a fogyasztóvédelem Mo-on.

staropramen 2009.05.22. 09:12:13

Sztrovacsekek!
Elárulom a tényvalóságot.
A Hp ekézése mögött a Palkovicsné által vezetett ráckevei Cosa Nostra fedőnevű gerillakertész társaság áll, akiknek a Túró rudi érdekeltségeit veszélyezteti a Hagyó -féle temetkezési lobbi.Többet most nem mondhatok.Aki akarja ennyiből is megérti.Sapienti sat.

Keen25 2009.05.22. 09:14:49

Hehe. Telleg luzer vagy.
HP notit veszel? Hat, Ezzel nincs semmi baj. Ha gondolod, akkor vasarolj HP pontban, vagy a hp netshopjabol, es tegyed ra a megfelelo care-packet.
Egyebkent meg Dell? Ne szivass. Business class notibol 80%os alaplaphiba? Hehe.

Harlequin 2009.05.22. 09:15:34

Et elég uncsi sztori volt, kövi?

b[ALien] (törölt) 2009.05.22. 09:16:46

Én azért savazom a hp-t, mert megérdemli:)
Amúgy Zrt-e?

bolhaplaza.hu 2009.05.22. 09:20:29

A Magyarországon vásárolható laptopok legfeljebb cigarettatárcána lennének jók,de ahhoz meg túl nagyok.

elwood 2009.05.22. 09:27:47

állítólag szavatossági időn belül penészednek is

egyébként nálunk a hp laptopok-ra 3 év garancia volt, ezért 3 év + 1-2 hónap után sorba elfüstöltek, tényleg,

csak levittem az illetékeshez mondom se kép se hang azt mondja melyik széria, ja azok most futottak ki a garanciából, mind ezt csinálja, ügyes

Smacika 2009.05.22. 09:32:46

Mámegin' hápé.
A faszkivan ezekkel.
Azér' megsúgom, hogy nálunk a boltban 3000 kopek egy giga ddr2 a lapitopiba.
Minden bótban lehet kapni ilyent, a hápé mennyen el a leközelebbi hardwerbótba, azt vegyen pár modult.
De előtte a faszkorbátschot a picsáLYukba!

TooKooL 2009.05.22. 09:39:10

Az igaz hogy alapvető alkatrész, de filléresnek nem nevezném. Bár most jó árban vannak az ilyesmik, meg kinek hogy...

Facelessbook · www.dont.think.so 2009.05.22. 09:39:54

Szintén HP laptopom van, ami már 3 és fél éves. Az első évben 2x vittem el garanciális javításra, akkor még nem volt futáros történet. Egyszer az optikai meghajtó ment tönkre, egyszer pedig a töltő. Mindkétszer 3 hétbe telt a javítás. Az utóbbi 4 hónapban pedig már 3x cseréltem tápegységet, mert mindig behal. Azon gondolkodom, hogy kellene egy másik laptop...

anarch 2009.05.22. 09:44:58

Én azért megnézném hogy javítanak memória modult. Csak úgy okulásképpen :).

Frucsasz 2009.05.22. 09:49:36

@Keen25: Én hiszek a Dell-ben. Minőség. Semmi baja nincs, száguld, mint egy táltos. Sokáig kételkedtem, mert alapvetően dárgának tartottam. De már tudom, hogy megérte, mert ez nekem igen-igen sokáig működni fog.

elwood 2009.05.22. 09:50:40

3 hét akkor volt a várakozás amikor volt vám.

Most ha komolyan vennék magukat akkor beszólnak a logisztikai központba és a repülő aznap este leteszi nekik amit akarnak

persze csak ha van rá akarat

Jacques Ucca (törölt) 2009.05.22. 09:53:44

Az ASUS is Prágába hordja ki a szarjait javításra, nem tudom hol éri ez meg nekik..

balazst 2009.05.22. 09:54:31

HP notebookba nem raknak "noname", sarki boltban is kapható memóriát, csak gyári HP matricást (az egy másik kérdés persze, hogy azt ki gyártja). Gondolom a kedves user sem örülne, ha pl. Samsung memóriákat kapna a gépébe. Az meg egy másik dolog, hogy nem minden típusú/gyártmányú memóriával indulnak el ezek. Ezért képzelhető el az, hogy nincs raktáron, bár a 2-3 hét akkor is sok, inkább 2-3 nap szokott lenni szervizalkatrészek esetén.

É2I 2009.05.22. 09:56:49

@anarch:
Ismerek olyan embert, aki elég hatékonyan. :)

2Bálint 2009.05.22. 09:58:19

@balazst: gyárilag samsung van benne...

Pema 2009.05.22. 10:02:36

Csak nem a DELTÁhoz vitték be ? :)
Az egy akkor fasz banda...hibás vinyónkat nekem kellett felvennem, mert a technikus csávó el sem indult a megbeszélt találkozóra mert hogy nem fog visszaérni a munkaideje végére. Felhivott, hogy inkább odaadja a hibás alkatrészt és vigyem ki én és szereljem be helyette. Meg is tettem mert ezek után a kutyámat nem bíznám rájuk.

Ja és HP nem kicsit Fosh....nagyon :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2009.05.22. 10:05:26

"Az ASUS is Prágába hordja ki a szarjait javításra, nem tudom hol éri ez meg nekik.."

Tegnap vettem ajándékba egy Neutrogena Wave arctisztító gépet. Az van ráírva, hogy a készüléket Kínában gyártották, az USA-ban szerelték össze, és most ugye itt van Magyarországon.

Egy műanyag kis vacak.

Na ez hogy éri meg???

É2I 2009.05.22. 10:06:15

@b[ALien] a kopasz baba:
Á dehogy! Betontörő fúrókalapácsra szerelt lángheggesztővel. :D

facsipesz 2009.05.22. 10:07:34

Nekem nincs bajom a HP-val, most az van már évek óta, de az Asus-t is csípem. Mert az is van. Na ez utóbbi már négy hete porosodik valami szervizben, mert alkatrészre várnak. Van ilyen.

A Dell viszont jószar volt, ilyen is van.

Hisztis-e a posztoló vagy csak a századik után szabad szidni szegényt?

Mylady 2009.05.22. 10:07:46

nem lehet, hogy ez olyan, mint az én vadiúj, csilivili HP laptopomnál?

ha nem megfelelő ideig nyomom a bekapcsológombot, akkor nem indul el
illetve a lámpák világítanak, a gép zúg, de kép nincs...
ilyenkor egyszerűen a nagykalapácsos módszerrel kikapcsolom (bekapcsológomb 10mpig nyomvatart) és utána újra bekapcsolom, ügyelve a bekapcsológomb megfelelő ideig történő nyomására (nem tudom pontosan mennyi a megfelelő idő, ezt érezni kell)

gond nélkül bekapcsol, egyetlen furcsaság van benne: az általam alapból elnémított hangszóró ilyenkor nincs elnémítva...

bolhaplaza.hu 2009.05.22. 10:12:23

Örüljetek neki hogy nem robban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.22. 10:14:19

Palkovicsnénál HP laptopot lehet nyerni? Mennyi mnost a nyeremény-illeték?

qwertzuiop1 2009.05.22. 10:17:18

Leírom mi történik (történt), ha egy garanciális HP laptopban tönkremegy az alaplap:
elviszik, adnak cserekészüléket, majd kb. 10 hét múlva visszakapod a géped, ha visszaadod a cseregépet. Persze a cseregép a felét sem tudja annak, amit az eredeti géped...

daat 2009.05.22. 10:17:52

@balazst: Mondjuk egy Kingston nem mondható noname-nak. Ára annak is 4k körül van. Azt meg remélem te sem gonolod komolyan,hogy a hp által pakolt ramok csúcsminőségűek..

daat 2009.05.22. 10:20:33

@facsipesz: Azért mert neked sikerült kifogni egy működő HP-t, badarság azt gondolni,hogy megtudod ítélni,hogy melyik márkák jók.. Majd ha volt a kezed között 100. Az már ad valami alapot. A HP-k köztudottan szarok, ráadásul a mo.-i szervize kritikán aluli.
Örülj,hogy mázlid volt és a tied megy.

facsipesz 2009.05.22. 10:37:17

@daat: Igazad van, eddig csak 4-5 "mákos" HP-laptopom volt, mit tudhatok én ezekről! Meg Asus-om is csak kettő, na erről még kevesebbet tudok mondani. Csupa szerencse, hogy csak egy Dell-em volt, ami kapásból beszart. Én magamnak másfajta listát állítottam fel a saját - szerencsés - tapasztalataim alapján.

De nem fényezem én itt ezeket tovább, még kiderül, hogy valami közös HP-Asus laptopgyárban tolom a sor mellett Palkovicsnéval.:)

É2I 2009.05.22. 10:42:02

@daat:
Nyilván a hp ramok sem biztos, hogy csúcsminőségűek. Viszont lehet un speckó ramok, és csak azokat lehet beletenni.
Hp-re nincs infóm, de IBM-nél megvan ez a trükk. Érdekes módon ezek sokszoros áron szerezhetők be. Rosszabb esetben egyáltalán nem.

daat 2009.05.22. 10:43:03

@facsipesz: Tudod mit, igazad van a HP egyszerűen fantasztikus.
Mondjuk,ha megkérdezel valakit aki szereli is, nem csak használja, az valszeg mást fog mondani, de az nem érdekes. Megjegyzem nem mind1,hogy az a HP 400k fölött vagy alatt van.
Ahogy nézem, elég nagy notebook fogyasztó vagy.. 8 laptopot elnyűni.

Mind1, HP az istencsászár. Legalább annyira mint az Asus,Acer..

daat 2009.05.22. 10:45:58

@É2I: IBM által használt ramokkal lényegesen kevesebb gond van. Az,hogy sokszoros ár nem sok mindent jelent, de ők azért jobban választják meg az alkatrészeiket. Mondjuk garon túl abba is Kingstont vagy Kingmaxot tennék :)
A HP meg ahogy valaki mondta, valóban kedveli a Samsung ramokat.. no comment..

2Bálint 2009.05.22. 11:06:27

@É2I: speckó ramok, aha, na ne vicceljünk már! Megfelelő típus, méret és időzítés. Semmi speckó.

chris-v 2009.05.22. 11:30:37

@daat: Na azért egy Asus és egy Acert ne melítsünk egy lapon!

Amúgy ahogy a HP monitoros sztorinál is írtam, aki jó számtech cuccot akar vásárolni akkor ASUS és DELL!
Esetleg még ha jó írót akkor valaki akkor a PIONEER márka a legjobb döntés!
Ennyi!

Persze mindenhol vannak hibák, csak kérdés mennyi. Egy Aston Martin-t is lehet hogy el kell vinni szervízbe az első pár km után!
Semmi sem tökéletes!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.22. 11:37:58

ezt azer birom
a HP szar
nem a DELL
de legszarabb a Sony Caio
de nem mert...
es VW=en sokkal szarabb mint a renault, nade a Skoda
hehe

É2I 2009.05.22. 11:56:41

@2Bálint:
Nos nem tudom a mai helyzetet, de P3-P4-s gépeknél ez volt. Nem tudtál beléjük, csak ibm-t tenni és az ibm ram nem működött rendesen egy nonémben. Egy cím felett dobták a hibát. Az ibm gép meg nem indult el hagyományossal. Természetesn azonos paraméterekkel rendelkezőkről beszélek.
De nem kötelező elhinni.

daat 2009.05.22. 12:07:39

@chris-v: Igazad van, de nem volt kedvem külön venni. :)
Asust mondjuk 180k alatt én nem nagyon vennék,de ezen nem fogunk összeveszni.
A Dellben egyetértek, nekünk még az IBM-ekkel (most Lenovo) sem volt sok bajunk.
Hp-kat csoportosan vittük szervizbe :(

Kenderice 2009.05.22. 12:27:50

Igaz, hogy törekedniük kell a 15 napon belüli javításra, viszont nem várathatnak akármeddig. 30 nap után be kell menni a vásárlás helyére, és jelentős kényelmetlenségre hivatkozva (hosszúra nyúlt javítás) el kell állni a szerződéstől.
Ilyenkor a vételár visszajár, a gépet meg kenjék a hajukra.

májgeriberi 2009.05.22. 12:43:24

nekem HP-m van és évek óta tökjó, viszont belement valami papírdarab a ventillátorhoz, és amikor az bekapcsol eléggé kerreg és kattog. De nem merek megválni tőle ilyenkor rázogatom majd elkopik. :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2009.05.22. 12:44:01

Márpedig létezik olyan, h nem megy egy gép csak spec rammal. Az én régi (3 éves) LG notebookom csak valami Huvei rammal (vagy mi a szösz volt a neve) ment, mással nem. Mikor szétszedtük a cseréhez kiderült, h a gyári is az volt benne. Alig találtam hozzá anno, amikor bővítettem.

Frucsasz 2009.05.22. 12:48:55

@májgeriberi: :D:D:D nem félsz, hogy leég?

Fairy Girl 2009.05.22. 12:51:02

"Nem tudom, pontosan hogy szól a fogyasztóvédelmi törvény, mennyi idón belül kell törekedni a javításra, mennyi időn túl lehet kérni a cserét."

Gugli jóbarát...

Fairy Girl 2009.05.22. 12:54:12

@klarky: Én le vagyok maradva, hogy az arcomat vízzel tisztítom? :)))

májgeriberi 2009.05.22. 12:55:31

@Frucsasz: bevallom, erre még nem gondoltam, de ha leégne megoldódna a kattogási práblem. Nameg a többi netes gondom is :)

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 12:56:27

Rosszabb is lehetett volna, nekem egyszer kiesett az erkélyről, és ráesett egy hetesbéemvére...alig tudtam visszakapni a fejem, hogy az erős ember ne lásson meg az autóból...aztán csak lementem, de nem, szerencsére nem haragudott, és meghívtam egy krémesre, megdöbbenésemre diabetikusat evett. később megvette a szomszéd dzseszkijét, szóval megint találkoztunk, de addigra lopattam magamnak a kávézóból egy új nótbukot.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.05.22. 13:14:35

HP laptopom van. már vagy 6 éves. 2 éve van nálam. memóriát bővítettem sk, "sarki boltban" vásárolt memóriával, optikai meghajtót cseréltem benne sk, nem azért mert elromlott, hanem mert csak cd olvasó volt benne...

egy érintkezési hiba a töltőnél, amit sk javítottam. ezenkívül néhány gombról kopik a betű.

sikeresnek érzem magam

É2I 2009.05.22. 13:20:02

@Legelő Őse:
Ez nem lehet, ez fotoshop ;D

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.22. 13:23:18

@É2I: jó lebuktam...nem evett diabetikusat...

Бабаяга 2009.05.22. 14:16:05

Azt tudjátok-é, hogy HP szervíz nincs az országban, tehát autóba rakják a gépet és megutaztatják a csehekhez. Ettől tart sokáig a dolog, mivel nem fognak naponta rohangálni olyan messzire egy darab géppel. A HP szerint (és lassan már a Bosch szerint is) ez így ésszerű!

elwood 2009.05.22. 14:39:25

ezek szerint HP gépet venni sem és_szerű

Jegkoko 2009.05.22. 19:55:12

Nah azoknak üzenem akik szerint a HP szar, egy számtech nagykerbe dolgoztam ahol volt szerviz is, és furcsa mód HP notikból csak egy pár hibás darab jött vissza szervizelésre, de fujitsu siemens noti minden nap és több darab vlt olyan nap, hogy 20 darab várt szervizelésre. A HP pedig ha el lett küldve a szervizükbe mert olyan baja volt akkor 1-2 héten belül mindig megjött.A szervizes srác is HP notit használt és ő is meg volt velük elégedve, nem ugy mint a fujitsukal amik jó kibírják az egy évet és aztán szépen beszarnak. És ezt egyszer leírtam egy másik fórumon és az állásom bánta mert a fujitsu lenyomozta ki vagyok és hol dolgozom ,majd pedig kirugtak , mert ez üzletrontás és nem mondhatom el róluk és a köpedék szarjaikról a véleményemet

b[ALien] (törölt) 2009.05.22. 20:12:20

@Jegkoko: f-s még szarabb, ez tény
a hp viszont geci is
múltkor írtam a driver cd-t, neked válaszoltam
majd olvasd el
asszem az aksisnál
én aszondom toshiba
made in japan (ha jól tudom még)
a garis ügyintézésükről fogalmam sincs, mert még egy se romlott el azalatt
kb. 40 emberrel vetettem

b[ALien] (törölt) 2009.05.22. 20:14:27

@Jegkoko: sajnálom amúgy, hogy kirúgtak, nagy szarháziak

Jegkoko 2009.05.22. 20:32:37

Driver problémáim nem adódtak a notimnál, feltettem a videókártyának a legujabbat és tökéletesen meg, de minden ami gyárliag rajta volt azzal is kifogástalanul működött. Mulltkor megijesztett, mert egy 4.6 giga körüli dvd képfile-t nem volt hajlandó ki írni, de szerencsére csak a mérete miatt nem ment, mert az ujrairhatót pillanatok alatt ki írta.

chris-v 2009.05.22. 20:35:10

@daat: Örülök hogy megvan az egyetértés! :D

ghck 2009.05.22. 21:12:27

nekem is hp laptop.. semmi baja nincs, nem is volt. ha valaki kérdezte, milyen laptopot vegyen, mondtam neki, hogy ha jót akar, vegyen hpt. Ezek szerint csak szerencsém volt?

Ááá.. mindegyik között van szar. A memória beszerzés meg azért tart sokáig, mert hp kerülhet csak bele. Vissza kellett volna kérned a gépet, venni bele a sarki boltban ramot, azóta is vígan használnád..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.22. 21:32:59

beszallok akkor en is a ringbe
alma

É2I 2009.05.22. 22:03:36

@hagyma:
Hagymának alma? Nanemán :DDD

@Jegkoko:
Ez kemény! De, ha már kritizálsz nem kellett volna maszkolnod egy kicsit?
A fusi loptopok meg, szóval igazad van.
Remélem azóta legalább fusi loptop teszteket nyomod a világba. Mármint valamit valamiért. :D

É2I 2009.05.22. 22:07:06

@hagyma:
Ja mégegy. Azt mondtad deputysherif beállítja az ékezeteket, ha megkapod a gépét. Ezek szerint az alma eztetet azóta se nem tudja? ;P

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.22. 23:24:54

Má megin hápé?
Má megin baumax?
Má megin centrum?
Má megin trémobil?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.22. 23:30:53

Nekem fusim van. Nem is vagyok sikeres. De még eccerse volt szervizben.

csak Norrisz! 2009.05.23. 00:41:47

2 hónapos Asusom táp problémás. A garanciális javítás meg Szlovákiában...
Ollan bódog vagyok.

etiop 2009.05.23. 01:47:34

Én a poszt írójától szeretnék érdeklődni, hogy ezt hogy állapították meg, mert nekem pontosan ugyanezt a hibajelenséget produkálja a HP laptopom. Az ügyfélszolgálaton biztosítottak, hogy világgaranciás termék (kár hogy ezt akkor tagadták amikor még garanciaidőn belül voltam és meghosszabbíthattam volna azt 2 évvel) és ha igénybe veszem a szerviz szolgáltatásukat, 80 eurós bevizsgálási díj ellenében tesznek árajánlatot a javításra. Mivel nekem annyit nem ért meg, elvittem egy szervizbe, amit egy barátom ajánlott. Ők persze nem tudták megmondani a hiba okát, de remélem a memóriamodulokat próbaképpen csak kicserélték.
Egyébként egy munkatársam azt mondta, hogy világgaranciás gépet Bécsbe kell vinni, mert Mo az a hely, ahol a nagy világcégek mind "elkurvulnak".

Jegkoko 2009.05.23. 08:38:22

@É2I: Maszkolni ezt meg hogy érted?Amugy egy büdös szóval sem említettem meg a volt munkahelyem nevét akkor , azt szépenm lenyomozták iwiw ről.Azóta oda csak minimális adatot adtam meg pontosan ez ilyen patkány férgek miatt

csviktor 2009.05.23. 17:15:28

HP Compaq nx6310-es félüzleti laptopot vettem 200000 nettóért most már 2 és fél éve. 1 éves garancia után pár nappal elkezdett befagyni mp3 és videó lejátszás közben. Néha összeszarta magát a Windows is tőle. Most elmúlt, néha jön elő véletlenszerűen.

Aztán a tápkábelének a vége halt be, egy kis tű van benne, ez megy a gépbe, ez kopott le annyira, hogy nem tudta tölteni. 10000 HUF, utángyártott pont ebből a fajtából nincs.

Fél éve meghalt a 80 Gb-os vinyó, vettem másikat.

Aztán egy hete egyik napról a másikra meghalt a szuper, sokcellás akksim. Azóta nem bír ki 3 percet áram nélkül.

Jah, és a monitorban csíkok jelentek meg. Szervíz (nem HP): 20000 Ft azért hogy megnézik (mert laptop, szóval biztos sok pénzem van).

Soha-soha többé HP-t. Az asztali nyomtatóm dettó, azt sem bírta még két különböző gép egyféle módon megtalálni.

Jegkoko 2009.05.23. 20:23:07

Azért vicces, mégis mit vársz, 2.5 éve használod és csodálkozol, hogy elgyengült az aksija, a telefonoknál is ez szokott lenni idővel, de a notik nagyobb terhelésnek vannak kitéve.
A vinyó hibája miatt pedig ne a HP t okold, hiszen nem ők gyártották, akármilyen asztali gépben lévő vinyó is képes meghalni, szóval ez elég gyenge érv szerintem. Ha egy szervíz 20 ezret kér a megnézésért, akkor sürgősen el kell onnan menni, mert át akarnak vágni. Ez megint csak nem a HP hibája.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.05.23. 23:35:52

Nem is értem, miért vesz valaki HP-t.
Én csak egyszer tettem, megszoptam.

A cégünk többet is vett (amikor nem ordítottam elég hangosan, hogy NE!), meg is szoptuk minddel - nyomtató, szkenner, fényképezőgép... laptoppal hál' Istennek nem, abból Asus-t és Lenovot veszünk. Nyomtatóból meg kizárólag Xeroxot, mer' az jó és megbízható és még sohasem tudott a féltucatnyi közül egy sem elromlani.

HP-t soha, még ingyen sem.

A HP ősi román cég, és aki HP-t vesz, az nem lehet sikeres ember :)

(Azt mondjuk elismerem, hogy 15 éve egész jó lézernyomikat csináltak.)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.24. 06:12:04

@É2I: hogyne tudná, de nem használom, mert akkor mindig máshol vannak a betük
es az nekem bonyolult

Fíldödi Ferenc 2009.05.24. 11:35:09

Nekem egy pont 9 (kilenc) éves Portocom
laptopom van (fa billentyűk, W 98, stb)
Semmi baj nem volt még vele pedig minden nap munkára használom!
Akkor 500 eFt volt akciósan.
Most azért vegyek újat-szebbet-könnyebbet, hogy aztán ide sírjak ?
ui.: az eredeti akksija még több mint 1
órát bír!

Jegkoko 2009.05.24. 14:56:31

@szmoker: Birom az ilyen embereket, egyszer volt neked HP nyomtatód és nem volt jó, akkor már biztos minden szar amit csinál, szép meglátás, csak éppen nem igaz. Azt hiszed máshol nem lehet hibás darabot kifogni?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.25. 08:32:29

@ichtus: Agree.
Dellt vegyetek, ha már drága laptop kell.
Csak ne az E-sorozatot (bár brutál jó gépek), lengyelben szerelik össze, és kb. 10%-os a veszteségi arány (kifelejtett csavarok, szarul bepakolt HDD, szoruló DVD - amit beszereléskor csak el lehet b*szni azt megteszik)

balazst 2009.05.25. 09:01:13

@Бабаяга:

Mielőtt hülyeséget beszélsz, menj fel a HP oldalára és nézd meg hány Mo.-i szerviz van.

RedWing 2009.05.25. 09:09:34

Kedves posztíró leírhatta volna, hogy milyen árkategóriájú a laptopja. Itthon a 200-250.000 alatti kategóriában nem szabad venni! Inkább vegyen egy asztalit 100.000-ért, ami legalább 2x akkora teljesítményű. Egyébként nem 2 HP notim van. Egy 250.000-s (legalábbis anno annyi volt) ami 3,5 éve megy gond nélkül, illetve egy 400.000-s, ami 2 éve megy gond nélkül. Az ismerőseim körében is van jó pár HP (8-10 db), soha egyikkel sem volt még gond.

neked ugatok 2009.05.25. 12:28:40

sztem a hp mint márka, nem rossz
viszont a többi márkához képest (asus, acer, dell, lenovo) az ügyfélszolgálatuk egy rakás fos, csak ahoz értenek, hogy lerázzák az embert

az asusnak és a hp-nak is a DPD futárszolgálat végzi a szállítást. kedden kértünk felvételt egy hibás hp notira, és csütörtökön kértünk egy felvételt egy hibás asus-ra, mind a két gépért pénteken jöttek
a hp-nál nem csak lerázni próbálnak meg, hanem még a rendszerük is szar és egy felvételi megbízást is el tudnak baszni könnyedén.. és fogadni merek, hogy mire az asus gép megjavítva visszajön Brno-ból, a hp-nál akkor még éphogy csak iktatták, hogy beérkezett a csomag a szervizbe

Jegkoko 2009.05.25. 17:50:28

@RedWing: Már miért ne lehetne notit venni 200 ezer ft alatt?Nagyon jó kis gépek vannak már jóval 200 alatt.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.05.26. 14:20:20

Nekem régi emlék a HP, munkahelyen évekig használtuk őket, aztán váltottunk a Dellre.
A tapasztalataim:
- spéci alkatrészek: tápegységből mondjuk minden márkának egyedi van, de tényleg egyedi a HP memória is, más rajta az SPD a Vectrák idejében más nem is ment bele..
- a netes driver letöltő központjuk akkoriban igen jónak számított, ma már azt hiszem az az alapkövetelmény.

Aki vásárolni szeretne szerintem vagy értsen hozzá, vagy megbízható, tapasztalt ismerős tanácsát esetleg fórumokat nézzen át. Van 60e-ért is jó eepc nem biztos, hogy a drágább a jobb. Ha ma megveszel 400e-ért egy gépet nézd meg mennyit fog érni 1 év múlva és nézd meg a 100e-es gép mennyit fog érni.. hol buksz többet? Minden attól függ MIT akarsz a géppel csinálni, ha valami speciális feladat lehet, h nem gond ha buksz 200e-et ha meg is keresed vele azt néhány hónap alatt. Ha meg játszani akarsz, nos akkor meg nem laptop kell hanem konzol.

gyunagyos 2009.05.27. 06:35:56

nabasszus én meg pont most akarom visszaküldeni, mert beszart a dvd író:S:S mi a retket csináljak 3 hétig gép nélkül???

facsipesz 2009.05.27. 16:19:06

Különben jó ez a HP vs. mindenkimás. Gondolj bele, mi lenne, ha a cikkben a HP-t kicserélné a posztoló mondjuk Asus-ra, Dell-re, IBM-re, tudomisénmire. Ugyanez lenne, csak a cégnevek lennének mások. És itt most nem kell elkezdeni, hogy "de nem, mert XY sokkal faszább, mint YX", mert nem. Vicces.

kernelpanic 2009.05.27. 20:48:32

szerintem nem az a fontos, hogy milyen márka, mert amiben elektronika van :) az elromolhat; más kérdés milyen gyakran. Afontos az, hogy ha baj van, mennyire hatékony és ügyfélbarát a gyártó/szerviz/ügyfélszolgálat. Na emiatt van itthon Dell és Alma..

facsipesz 2009.05.28. 07:16:56

@kernelpanic: Én pont azért nem mertem Apple-t venni, mert kizárólag szart hallottam az itthoni supportról. Akár meg is cáfolhatnál..

kernelpanic 2009.05.28. 08:27:48

@facsipesz: én is úgy hallottam, hogy macerás Mo-n; ez vlsz azzal függ össze, hogy az Alma nincs teljesen jelen otthon, csak "közvetve", magyarul még nincs olyan hogy Apple Hungary.. Ennek ellenére elintézhetök dolgok, csak max tovább tart a szerviz pl. Hotline meg csak angolul van. (én jelenleg nem otthon élek)
süti beállítások módosítása