Tékozló Homár

Feltörték a CIB netbankját?

2009.05.28. 11:37 | jackyll | 74 komment

Sötét erők kerítették hatalmába Tutanhamon bankszámláját. Váratlanul és kitörölhetetlenül jelent meg a közüzemű megbízásai között a Nagy Kanyar Kft, ami egyelőre pénzt ugyan nem vett le tőle, de ha a cibeseken múlik még bármi történhet. A bankban azt sem akarták elhinni, hogy nem ő irta be magának:

Közérdekű információm van: feltörték a CIB bankot, mindenki, akinek van CIB bankszámlája, azonnal ellenőrizze! Nekem egy "NAGY KANYAR Kft." írta be magát szolgáltatónak a felhatalmazásaim közé, visszamenőleg 2004-es dátummal. A múlt hónapban még nem volt ott. Ha ellopták volna a jelszómat, akkor sem lett volna jogosultságuk 2004-re visszadátumozni. Eddig nem emeltek le pénzt a számlámról. Sose hallottam erről a cégről, de megnéztem, létezik, és már 2004-ben is létezett.

Hívtam a CIB telefonos segélyvonalát, de simán hülyére vettek. Azt mondták, töröljem ki. Jó, kitörlöm, de megint beírja magát, vagy még gonoszabb dolgot művel, nem kéne kivizsgálniuk? Kedvesen közölték, hogy nem lehetséges hogy nem én írtam be. Na mindegy, én szóltam. Eddig se volt a CIB a szívem csücske, de ezzel feltették az i-re a pontot. Amint időm lesz, kiveszek szabadságot, és másik bankba viszem át a közüzemi számlákat. Addig is azonnal kiveszem a fizetésem, amint megérkezik, és másoknak is ezt ajánlom.

Üdvözlettel lelkes olvasód és íród:
Tutanhamon

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogec 2009.05.28. 11:42:36

elolvastam, századik!

http://www.nagykanyar.hu/


lehet tőlük veszed a zinternetet vagy a kábeltévét, csak nem tudod...

EÖ (törölt) 2009.05.28. 11:43:19

a buzi cib is először hülyére veszi azt, aki szól, ahelyett, hogy utánajárna

Joco74 2009.05.28. 11:43:42

Le a piros sajtokkal! Éljen a sün!
Követeléseink a következők:
- sajtok/rákollók azonnali lecserélése sünre.

Több követelésünk nincs! Mi vagyunk a társadalom, és most nyomunk!

EÖ (törölt) 2009.05.28. 11:44:39

legalább kértek elnézést a spamért?

hatesz 2009.05.28. 11:45:42

nem a Nagy Kanyar kft. gyärtja a vaniliäskarikät?

hanzs 2009.05.28. 11:48:06

Szerintem majd kiderül, hogy vagy a múltban tőlük vett valami szolgáltatást emberünk, vagy ennek a cégnek a jogelődjétől, vagy ez által a cég által megvett kisebb cégecskétől.

És majd jön a CIB-es ejnyebejnye levél.

De az is lehet, hogy majd az derül ki, hogy félreadminisztráltak egy csoportos beszedési bigyót.

Ha esetleg valami Kajmán szigeteken bejegyzett cég lenne, nem egy kis magyar cég, akkor gyanakodnék, így csak valami hiba lesz vagy a panaszosban, vagy a banki ügyintézőnél.

.lll. 2009.05.28. 11:48:54

a nagy kanar busafejlevesben utazik,mégpedig nagyban

Tutanhamon 2009.05.28. 11:51:51

@ArthÚr: Nem vettem tőlük soha semmi, sem az elődjüktől, sem az utódjuktól. Az internet szolgáltatóm több mint tíz éve ugyanaz, és semmi közük semmilyen nagykanyarhoz. És az internetet nem a CIB-ből és nem én fizetem. Úgyhogy dobjuk ezt a szálat!

kötsög 2009.05.28. 11:53:31

@hatesz: Nagy Kanyar kft. zéerté-e?

rekafoto 2009.05.28. 11:59:19

'Amint időm lesz, kiveszek szabadságot, és másik bankba viszem át a közüzemi számlákat.'

jajj ez fájt
errefelé ez 2db telefonhívással megoldható :(

kötsög 2009.05.28. 11:59:31

pedig szerintem sem valoszinü, hogy feltörték volna a rendszert.
egyrészt mert meglehetösen biztonságos, nem egyszerü.
másodszor folyamatosan figyelik és ha több probálkozás van, tiltják. nem robot figyeli, hanem élö ember.
harmadszor pedig ennyire nem béna egy hacker. ha feltöri, le is nullázza a számlád. nem várja meg, hogy egyszermajdcsak lenyul egy kis lovét.
föleg nem egy létezö és müködö kft. számlájára.
mégis, szerinted onnan hogy kaphatja meg bárkiis!?
szerintem elnéztél valamit és gondolkodásnélkül posztoltál.
nem védem a bankokat, mert 1 se szent, de örülj ha nem ajánlanak fel sünt rágalmazásért.
jobb gondolkodni, mint süntszarni.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.28. 12:01:29

olaszul:

grande curva societa responsibilita limitata

magyarul: nagy kanyar kft.

Tutanhamon 2009.05.28. 12:02:23

Azóta anyyit még kiderítettem, hogy a szolgáltató azonosító az adószám. Ez az adószám pedig a Multiplex Kft.-hez tartozik. Egyébként a (letakart) 2004-es dátum is létezik, csináltam akkor egy megbízást. Tehát létező adatokból szerkesztették össze ezt a furcsaságot.

Smacika 2009.05.28. 12:05:31

@kötsög: Nem, az nem zéerté, hanem káefté.
@Tutanhamon: Tehát egyszer fizettél nekik csoportos beszedéssel, vagy miafasszal, most lehet, hogy kicsit megpróbáltak lehúzni.

Tutanhamon 2009.05.28. 12:08:47

@kötsög: Gondolkodtam a lehetőségeken. Lehet, hogy egy ügyfélszolgálatos unatkozott. De neki se lenne szabad össze-vissza adatokat tudnia beírnia. Vagy egyszerűen elromlott az adatbázisuk. Nem is tudom, melyik a legkisebb rossz. Persze, a legegyszerűbb megoldás, hogy hülye az ügyfél, a CIB is így gondolja.

Lehet, hogy őrült vagyok, és téged is csak képzellek. Vigyázz!

EvilHedgehog 2009.05.28. 12:10:19

Csoportos beszedésit soha...
Leülsz és utalsz...az a biztos...

kötsög 2009.05.28. 12:12:13

@Tutanhamon: engem nehéz elképzelni :D
ez már a hétvégi post?

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.05.28. 12:12:17

Na szerintem ez egy jó kis hoax lesz. :-)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.28. 12:12:26

@Tutanhamon: mit vagy úgy oda?

nekem volt a netbanki felületemen egy olyan üzenet, aminek a feladási dátuma az aznap utáni nap volt! és nem is tudtam megnyitni!

printscreeneltem nekik, de így sem hitték el.

azt mondták, hogy az egy állandó megbízásról az értesítés.
akkor pont nem volt állandó megbízásom és nem is adtam.
arról meg nincs is értesítés a postafiókban.

némi görcsölés után abban maradtunk, hogy nem tudják.

ámen.

de a csekkes történetet velük megírom omárnak, ha addig élek is.

kötsög 2009.05.28. 12:13:47

@EvilHedgehog: nekem le sem kell ülnöm, hogy utáljak.
nincsenek elöitéleteim. mindenkit egyformán utálok.

Majmász Gedeon 2009.05.28. 12:14:56

Tutanhamon: Ne másik bankhoz vidd a pénzed (a többi se jobb), hanem egy takarékszövetkezethez, de inkább a készpénzt részesítsd előnyben.
video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&q=source:010939096061906806268&hl=un

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.28. 12:18:14

@Tutanhamon: igen drágám. te még új vagy itt, és nem tudhatod, hogy eddig én, a gyenge nő többször dobtam már rajtuk ippont: rendőrség, pszáf, adatvédelmi biztos.

most is fogok. két hónap alatt képtelenek voltak befogadni usd csekkeket beváltásra a saját tudatlanságuk miatt.

de elégedett vagyok a szolgáltatással mindezek ellenére, mert a kellemetlen esetek után kapcsolatunk jelentősen javult. de úgy látszik, ezek a dolgok régen voltak, vagy kicserélődött a személyzet és nem ismernek.

aztán meg kellőképpen lusta is vagyok, hogy bankot váltsak.

ezért inkább bacctatom őket, igen eredményesen, úgy, hogy nekik is fáj.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.05.28. 12:34:44

A cib netbankja a múltkor nekem is produkált egy érdekeset. Le akartam kötni pénzt, erre kiírta, hogy nincs fedezet a számlán. Mondom biztos elnéztem az összeget. Nyomom újra: nincs fedezet a számlán. (Persze volt, kb dupla annyi, mint amennyit le akartam kötni.)
Hívom a telebankot, hogy most akkor mi van. Aszongya, szombaton nem lehet lekötni, ezért nem engedi a rendszer. Na, jó, mondom, de miért nem ezt írja ki? Azt ő nem tudja.
Biztos nagy flash lenne, ha nem a "nincs fedezet" ablakkal riogatnák az ügyfeleiket, hanem "hétvégén nem elérhető szolgáltatás" felirattal.

kötsög 2009.05.28. 12:44:06

@hatesz: akkor ez sem zéerté. ez FONTOS!

Kutyuu 2009.05.28. 12:53:19

Hihi, ismerősnek a múlt héten 750.000 forinttal szerette volna megterhelni a Főgáz a számláját egy téves, pontosabban meg nem történt leolvasás miatt (valószínüleg kamuzott 1-et a leolvasó). Az a vicc, ha nem lett volna rajta limit - éppenséggel le is tudták volna kapni az összeget...

Kutyuu 2009.05.28. 12:54:22

Amúgy el kell kérni a pontos történetét a meghatalmazás kérésének, a CIB-nél megvan tutira, ki mikor kérte. Egy ideig az üzenetekben is benne van.

EÖ (törölt) 2009.05.28. 13:17:25

@hatesz: de csak a tejcsokisat!

@Nelson Mandula: ez pedig így van! A ráckevei lóbalzsamgyár rangidős csődöre is azt mondja a kancáknak: hétvégén* nincs fedezet! szegényeknek muszáj beletörődni.

pontosabban: hétvégei napokon, de az meg spam lenne, amiért elnézést kérek

ace911 2009.05.28. 13:18:05

Vicces a cím.. még ha a történet igaz is lenne, akkor is inkább valami hibára lehetne gyanakodni.. jó nagy hoax szaga van, az "Amint időm lesz" kezdetű mondat miatt is: ha én ilyet látnék, akkor azonnal be a bankba, minden pénz kivesz, számla felmond, másikba be, vagy van aki nem?

EÖ (törölt) 2009.05.28. 13:18:58

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: és te mint gyenge nő, miért nem lököd a padlóle le öket, de dulván? :)

vape 2009.05.28. 13:44:01

"Közérdekű információm van: feltörték a CIB bankot"
Enyhe költői túlzás az alapján, hogy neked ott egy ismeretlen csop.besz. felhatalmazás a számládon azt állítani, hogy feltörték a CIB Bankot. Szerintem valami adminisztrációs, esetleg adatbázis hiba.
Ideges lettél, jelezted a banknak, letörlöd, vége.

2009.05.28. 13:58:56

Biztos nem törték fel a bankszámládat.
Az lehet hogy a cégnél a DBA vagy valami ember aki az adatokat manipulálja elszúrt valamit és összekeverte az ID-kat: hozzád került ez a megbízás valaki más helyett.
Az adatbázisban ez egyetlen egy szám, semmi világösszeesküvés.
"Persze nem valami jó itt a biztonság, sok a köcsög, a rosszakat el kell ítélni"

nemertekhozza 2009.05.28. 14:26:42

Tutanhamon, te mar nehany ezer eve meghaltal, biztos azert nem ertesz ezekhez a modern dolgokhoz! :P

Tutanhamon 2009.05.28. 14:39:13

@nemertekhozza: Az rendben is lenne, de a CIB meg a Kempelen Farkas sakkozógépét licenceli. Ott ül benn egy törpe, és kézzel keveri, manipulálja az adatokat. Legalább felvennének néhány írnokot, akik mindent rögzítenek papírusztekercseken, és időrendben valami száraz helyen tárolnák, hogy ne tudjon a törpe visszadátumozni megbízásokat.

Frucsasz 2009.05.28. 14:41:48

Szerintem a többi cibes nézzen szét a netbankján. Ha mások is találtak vmit, megérte a poszt. Ha viszont senki, akkor pánikkeltésért szét lehet rúgni Tutanhamon lóbalzsamos fenekét :) És a Cib lehet, hogy meg is teszi, de minimum elhatárolódik tőle :D:D

Tutanhamon 2009.05.28. 14:42:01

@Kulics: Az egyenlegem az adatbázisban egyetlen egy szám. Nem szeretném, ha valami ember aki az adatokat manipulálja lefelé változtatná. Miért manipulálja? Az én adataimat ne manipulálja senki!

2009.05.28. 14:49:05

hat, nekem nincs Nagy Kanyar Kft. a CIB online bankon, viszont ez a post szerintem fotosopp, a homar meg bevette, mint a nagy kanyart...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.28. 14:54:35

@Frucsasz: szétnéztem


hogy az a.....

senki nem növelte az egyenlegemet az elmúlt 24 órában a tudtom nélkül

hát ez szívás

na, majd vigyázok, nehogy ne történjen meg mégis

Frucsasz 2009.05.28. 15:01:50

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: Az én egyenlegemet (bár nem cibes) még a tudtommal sem emelték, nemhogy a tudtom nélkül. Lehet,hogy az én számlámat is feltörték??? Rendőőőőőr!

Kategórikus Imperatívusz 2009.05.28. 15:10:49


rekafoto 2009.05.28. 11:59:19
'Amint időm lesz, kiveszek szabadságot, és másik bankba viszem át a közüzemi számlákat.'

jajj ez fájt
errefelé ez 2db telefonhívással megoldható :(

Az tutter amerókában van. Itt Ungarissébe ilyet nem lehet.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.28. 15:14:28

Nagy Kanyar Kft.
Csatorna képviselet - Kábeltévé és internet

Elérhetõségeink
Ügyfélszolgálati iroda:
2071 Páty, Rákóczi Ferenc út 11.
Ügyfélszolgálati idõ:
Hétfõ, Csütörtök - 1400-1800
Számlainformáció:
Elektronikus levélben: info@nagykanyar.hu
Ügyfélszolgálati időben: 23/343 042
Munkanapokon munkaidőben (830-1630): 1/213 4000
Munkaidőn kívül: 23/343 042 (üzenetrögzítő)
Kábeltévé hibabejelentés:
Ügyfélszolgálati időben: 23/343 042
Munkanapokon munkaidőben (830-1630): 1/213 4000
Munkaidőn kívül: 23/343 042 (üzenetrögzítő)
Internet hibabejelentés:
0-2400 a 1231-es telefonszámon

Egyéb kérdés?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.28. 15:18:36

@vape: Vagy megvették az internet-szolgáltatóját, öt éve, csak most visszamenőleg is átnevezték.

parmenion 2009.05.28. 15:33:27

http://www.nagykanyar.hu/index.php?site=telkiktv

Telki KábelTV lesz az.

Girhes macska 2009.05.28. 15:39:21

Szétnéztem a bankszámlámon (CIB), se kis, se nagy kanyar nincs rajta. Akkor most az enyimet nem törték fel? Vagy Tutanhamonét sem?

Kábeltévéd honnan jön?

napalm 2009.05.28. 15:47:57

ez unalmas, jöhet a következő.

egyébként lesz@rom.

Tron65 2009.05.28. 15:50:20

Nálam is minden rendben.

Isaura 2009.05.28. 15:59:20

Én írtam be mindenkinek egy új bankszámlaszámot az állandó megbízásai közé. Gyűjtök a kiszabadításomra.

kulup 2009.05.28. 16:21:18

>>jajj ez fájt errefelé ez 2db telefonhívással megoldható :(

>Az tutter amerókában van. Itt Ungarissébe ilyet nem lehet.

Telefonon nem tudom, de neten néhány kattintással megoldható. Itt, Magyarországon. Próbáltam.

Magg (törölt) 2009.05.29. 06:44:01

@rekafoto:
"jajj ez fájt
errefelé ez 2db telefonhívással megoldható :( "

Látszik, hogy nem szoktál idejárni.
Nem tudom, hol van az az "errefelé", de itt hungisztánban semmit nem lehet elintézni csak telefonhívással.

The Paradise 2009.05.29. 09:08:13

CIB-s vagyok, nekem nincs ilyen, reklamaljak?:)

whocares11 2009.05.29. 09:30:43

Én is CIB-es vagyok, nekem sincs ilyen. Sikeres-e vagyok?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.29. 09:45:43

@cornus: @whocares11:

azonnal panaszt kell tenni tutanhamonnál

vagy

vegyétek fel parntnernek a nagy kanyart és máris nem lesz ilyen hiányosságotok

gergo1000 2009.05.29. 09:53:58

Szerintem nem hoax, valami nagy gaz van a cib netbankjaval. Nekem egy 50 ezres lekotesem "tunt el". Felhivtam a CIB24-et azt mondták, hogy ők látják. Csodák csodájára pár óra úlva már én is láttam újra. Felhívtam őket újra, hogy tájékoztassanak a hiba okáról, erre közölték, hogy SEMMI hiba nem volt. Erre küldtem a hibáról egy emailt, hogy legyen irásos nyoma. Az emailre azt a választ kaptam, hogy nem használtam a görgetősávot. Na ezen kiakadtam..Szerencsére volt printscreen arról a képernyőről, mikor nem volt látható a lekötés. Jelenleg kivizsgálás alatt van az ügy. Kiváncsian várom a lezárását.

moli 2009.05.29. 10:37:40

@gergo1000: de erted, baszki, ha azt mondjak, hogy: igen, hibas volt, mert elszartuk, akkor sokkal kevesbe van gaz, mintha sunyiban megcsinaljak es tagadjak a hibat. mert elso esetben csak hibaztak, masodikban viszont hazudnak. es a bank az bizalmi allas.

de MEG EZT SEM ertik meg............

The Paradise 2009.05.29. 11:05:31

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:

ok ertettem rohanok:) sztem az egesz egy nagy kacsa:) nem kellett volna annyit inni elotte:)

The Paradise 2009.05.29. 11:10:53

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:

ok ertettem rohanok:) sztem az egesz egy nagy kacsa:) nem kellett volna annyit inni elotte:)

Tutanhamon 2009.05.29. 11:19:10

@rekafoto: Nem írtam, mert úgyse hinné el senki. A gázosoknál háromszor voltam egy gázóra átírás ügyben, de még mindig nem jó. Pl. a csoportos beszedésin nem az én nevem szerepel, hanem egy családtagom keresztneve és az én vezetéknevem. Ezt nem a CIB, hanem a gázosok szúrták el. A legújabb hiba, hogy csekket küldenek. Egyébként én se hinném el, akárki mondaná. Ezt csak megélni lehet.

Első alkalommal két és fél órát vártam. Már ők is belátták hogy ez egy kicsit sok, ... és gyümölcslét és sportszeletet osztottak. Kérdeztem a hölgyet, miért ilyen tetű lassú? Mert nem csak aláírom a papírokat aztán megcsinálják, hanem ott előttem intéz el mindent. Lassabb, de így nehezebb elrontani... Hááát.

Tündee 2009.05.29. 15:07:35

Szerintem ha valaki a számládat akarná manipulálni, biztos nem csoportossal tenné... Hanem mondjuk úgy venné le a pénzed, hogy elutalja egy külföldi számlára, ahonnan soha nem tudod visszaszedni. Velem érdekes módon nem történnek ilyen dolgok. Szerintem is valami susmus van a dolgoban, de nem a cib részéről... szerintem magyar viszonylatban jó bank.

trónkövetelő 2009.06.02. 19:54:42

=============================================================
========================================
===============================
SENKINEK NEM TŰNIK FEL AZ ELSŐ SOR?

SZÁMLASZÁM 0 (SATÍR) HUF

AHA...

bocsi a nagybetűért

Tutanhamon 2009.06.02. 20:36:07

Többször telefonáltam nekik, hogy jó-jó, leszarják, de hogy lesz ezután? Aztán egyszer csak visszahívtak. Elismerték hogy programhiba és bocsánatot kértek, hogy először nem megfelelően reagáltak. Kivizsgálták, ez egy valódi megbízás volt, amit anno én csináltam. A Multiplex Kft.-t, amihez a szolgáltató azonosító tartozik már törölték a rendszerből, és a program az utána következőt tette be névnek. Az nem teljesen világos, hogy a régi megbízás honnan került elő, na mindegy, kissé megnyugodtam. Azt még nem döntöttem el, hogy hosszabb távon maradok-e náluk.

EÖ (törölt) 2009.06.02. 21:02:18

@trónkövetelő: na és ha úgy képzik a számlaszámot, hogy forintalapú számla:12345678HUF
eurós számla: 3456789EUR?

moli 2009.06.03. 10:12:04

@trónkövetelő: Mr Holmes megkeresett mar?

knorbert 2009.06.07. 11:53:24

A CIB-el nekem is tele van a t***m. Dombornyomott MC kártyámhoz SMS értesítés van beállítva. Egyik este látom a telefonomon, hogy sms-t kaptam a banktól, vásárlási visszaigazolást. Miszerint New Jersy-ben vásároltam x USD értékben. Mivel én nem is (neten sem), így telefonáltam a CIB24-re. Az ügyintéző megnézte: igen, a tranzakció megtörtént. Ő még lát két másik tranzakciót is, ami csak azért hiúsult meg, mert túllépte volna a napi limitet (200.000 Ft van beállítva). Ha kívánom, letilthatom 10.000 Ft-ért! Kívántam.
Meg kell jegyeznem, hogy mindig nagyon gondosan ügyelek bankkártyáimra és az azzal kapcsolatos dolgokra, valamint számítógépemen is megteszek minden tőlem telhetőt, ami azért az átlag polgár számítástechnikai szintjét (elvárható védelem) megüti (rendszerinformatikus vagyok). Interneten fizetni a kártyával csak igen ritkán szoktam, akkor is magyar webshopokban, az OTP vagy a K&H felületén keresztül (a magyar webáruházak ezekkel vannak szerződve).

Ami azonban igazán bassza a csőröm, hogy két, külföldről indított, limittúllépéses tranzakció után sem gondolkodott el a cib bank azon, hátha nem is az én kezem van a dologban... Esetleg felhívhattak volna, valóban én indítottam-e a tranzakciókat..

Mindenesetre elfaxoltam egy ilyen esetekre rendszeresített cib-es reklamáló adatlapot kitöltve több mint egy hónapja nekik, még nem jött rá semmi válasz.

Egy időben gondolkodtam rajta, átmenjek-e a cib-hez. Szerencsére nem tettem. Az Allianzhoz mentem át a K&H-tól, és megérte: 0 Ft-os a bankszámlám (különböző könnyen teljesíthető kedvezményeknek köszönhetően); akár mikor mentem a bankba 1-2 percen belül el tudtam intézni az ügyemet (K&H-ban pl. a minimum várakozási idő 30 perc volt mindig).

bbt62009 · http://www.pannon.info 2009.06.25. 11:56:14

A CIB Bank Zrt. elmarasztalása a BBT által
"Szégyenlistán" a CIB Bank

A CIB Bank Zrt. egyik ügyfele 2008. november 7.-én internet bankon kezdeményezte a CIB Ingatlan Alapok Alapja befektetési jegyeinek visszaváltását amit a bank nem hajtott végre és az ismert PSZÁF felfüggesztés miatt ez a fogyasztónak kárt okozott. A bank telefonos beszélgetésekben kártalanítást ígért de később ezt változó indokokkal megtagadta.

Az ügy a Budapesti Békéltető Testület elé került, amely BBT/6/2009. számú határozatában kötelezte a bankot az ingatlan jegyek 2008. november 24.-i árfolyamon történő visszaváltására (megtekinthető: www.pannon.info).

Ezen túlmenően megállapította a következőket:
• Az bank az Ingatlan alapját a fogyasztókat megtévesztő módon reklámozta és vonzó befektetésként tüntette fel még 2008. november 7.-én is.
• A Bank nem tagadhatja meg a fogyasztókkal készült hangfelvétel kiadását, és azt adja ki az ügyfélnek.

Ezzel szemben a CIB Bank Zrt:
• A megtévesztő reklámozást még 2008 végén is folytatta és a fogyasztókat megtévesztette mivel az ingatlan alapot az állampapírokhoz hasonlóan vonzó és biztonságos, de annál nagyobb hozamot ígérő befektetésként mutatta be akkor amikor azok árfolyama már folyamatosan csökkent. Kockázatát az állampapírokéhoz hasonlónak állítja be.
• A Bank nem hajlandó kiadni az ügyféllel készült hangfelvételt.
• A CIB Bank nem rendezte az előírt árfolyamon a jegyek visszaváltását és azokat csak 2009. áprilisában váltotta vissza az előírtnál jóval alacsonyabb árfolyamon ami a fogyasztónak jelentős kárt okozott.

A fentiek alapján a CIB Bank Zrt. joggal szerepel azon cégek "szégyenlistáján" amelyek a a Budapesti Békéltető Testület (BBT) honlapján is helyet kaptak. Ezen azon cégek szerepelnek akik nem hajtják végre a BBT határozatát és a fogyasztó jogokat semmibe veszik.

További információ a www.pannon.info oldalon!

süti beállítások módosítása