Tékozló Homár

Naiv ügyfelet kizsákmányolta az FHB

2009.06.05. 13:30 | jackyll | 422 komment

Váratlan fordulat! A bankok nem arra vannak, hogy az ember félretegye a megtakarított pénzét, vagy hitelt vegyen fel, hanemhogy jól megszedjék magukat! A fájdalmas igazságra mai versenyzőnk egy svejci frank alapú lakáshitelen okosodott ki. A bank szerződésben kötötte ki a törlesztőösszeg túlfizetését, amit időnként előtörlesztésként - további büntetődíj fejében - automatikusan megevett. Ezért aztán árfolyamkorrekció idején újra és újra emelt volna a díjon:

Bazisikertelen emberek lévén, CHF alapú lakáshitelt vettünk fel, úgy 5 évvel ezelőtt. Bank: FHB - /tudom-tudom, mondom, hogy azok vagyunk/. Hitelszerződés tartalmazza, hogy az aktuális árfolyamtól függetlenül, a Bank által minden év fordulónapján megállapított HUF törlesztő-összeget, + 5 % -ot a törlesztő-összegen felül fizessünk havonta. És ez lesz a lényeg, - mármint az általuk szerződésbe foglalt, és évente az elszámoló számlákon megerősített követelés a havi rendszeres túlfizetésre. Nekünk ez az elején így rendben levőnek is tűnt, végül is tényleg van árfolyam-ingadozás, legyen miből kompenzálni, - nehogy véletlenül elmaradásunk legyen. (hülye tisztességes kétgyerekes család vagyunk, mindig az első számlabefizetés, a sör csak utána jön.)

Már 4 éve fizettük a hitelt amikor telefonáltak, hogy mostanában majd még egy tízest azért dobjunk hozzá a havi törlesztő-részlethez, biztos ami biztos, mert ezt indokolja az árfolyam. Milyen kedvesek hogy szólnak - megtettük. 

Aztán valahogy azért ez szöget ütött a fejembe, hogy hát mi sok éve mindig több ezer forinttal túlfizetjük ezt a hitelt, hát járjunk már utána, hogy vajon miért kell azt a tízest hozzádobni, hiszen bőven kéne, hogy legyen ott még tartalék. 

Bank felhív, - ügyintéző hölgy szerint nekünk bizony semmilyen túlfizetésünk nincs, épp talán csak 2-3 ezer forint. Ezen igen-igen meglepődtünk, mert attól függetlenül, hogy sikertelen emberek vagyunk akik még birkák is, számolni azért csak-csak tudunk. Majd némi emésztgetés után bankba ember bemegy, mondja nekik hohó, ez ugyan hogyan van mégis - tanácstalan vállvonogatás után felajánlják neki, hogy írjon panaszlevelet. Ott meg is írta - kérdezvén hol a pénz, és hogy akkor lesznek kedvesek visszamenőleg havi bontásban befizetés-levonás tekintetében valamit nekünk mutatni. Erre sikerült küldeniük egy előző évi fordulós törlesztési értesítőt, amin semmi nem szerepel, csak annyi hogy egyenleg : 0,00 CHF. 

Próbáltunk erre gombot varrni, de nem sikerült. Újabb, panaszlevél, most már komolyabban, mire végre kimerítően válaszoltak, és így szembesülhettünk vele, hogy az idiotizmusba hajló becsületességünk már megint másnak hozta meg a gyümölcsét. Ugyanis ők amellett, hogy előírják a túlfizetést, amint az egy bizonyos összeget elér, automatikusan - értsd: nemhogy idiótaügyfél megkérdezése, hanem bármilyen, akár utólagos értesítés nélkül!- előtörlesztésként könyvelik el. Amire még az előtörlesztés díját is ráterhelik!!!

Szerintem azért ez király. Alig tudtam kideríteni, hogy mi történt a pénzemmel (mert sokáig nekik sem jutott az eszükbe). Kiderül, hogy a bank követeli túlfizetést, amely összegre nemhogy kamatot nem fizet nekem éveken át, hanem még ő von le, "előtörlesztés díja" címén, majd szépen elrakja magának, és havonta 15 éven át majd visszacsöpögteti nekem.

Ja, merthogy előtörlesztésre pedig nehogy valaki azt gondolja, hogy akkor mondjuk 1-2 hónappal hamarabb lejár legalább a futamidő! A nagy lófaxt! Havi kb. 800 Forinttal kevesebbet kell fizetnem, amit persze észre sem lehet venni, úgyis mindig árfolyamfüggő.

Ja, és a szerződés szerint ez ellen azt tudom tenni, hogy mindig számolgatom, hogy mennyivel lehetünk túlfizetve, és amikor elérnénk a "Hirdetmény szerinti minimális mértéket", (?) akkor "15 nappal a kamatperiódus fordulónapját megelőzően bizonyító erejű magánokiratba foglaltan (hány pénz a közjegyző is?) kérelmezhetem, hogy ugyan má' hagy ne törlesszünk elő - (ne szippantsák be a pénzünket). - ja, és nem is kapunk számlát az FHB-tól, csak évente egyszer, így meg aztán elég nehéz figyelgetni az egyenleget.

Majd a levelük végére odaírták: "Reméljük a Bank kielégítő válasszal szolgálhatott. "

Hát ja. Tök kielégültem.

Főleg, ha belegondolok, hogy hányan vettek föl hitelt tőlük, és ez valószínűleg a gyakorlat, tehát hány száz milliót (milliárdot) használnak INGYEN, (sőt) az ügyfelek pénzéből... (nekünk most így kb.140 Ezer forintunk párolgott el - és csak csepp vagyunk a tengerben)

Úgyhogy ha más is ki akar elégülni, vegyen fel hitelt az F H B -tól, mondom még egyszer: eeFff Háá Béé.


Egy Igazi Hülye. Mondjuk legyen EIH.
 

(ja, és az FHB az bizony zéjjerté, akiknek a válaszát a fentiekre azért szívesen olvasnám itt, gondolom a többi kedves ügyfelüket is érdekelheti)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EnZsolt 2009.06.05. 13:46:28

Meg kell mondjam, hogy soha nem veszek fel svejci frank alapú hitelt az EFHÁBÉ-nél. Azt hiszem, igencsak kijár nekik egy veszett sün.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.05. 13:46:51

EIH!

ez olyan hihetetlen, hogy biztosan igaz

bennem felmerült kérdések:
- benne volt-e a szerződésben, hogy túlfizetés az valójában előtörlesztés?
- éves elszámolást áttekintettétek-e?
- egyszer sem kérdeztétek, hogy hol tartunk most valójában (tekintettel az előtörlesztésre)?

ha ezekre a válasz sorrendben:
- igen
- nem,
- nem

akkor ......

ha mégsem, akkor pszáf

pizsama 2009.06.05. 13:49:30

Kezdem megérteni a vastag aranynyakláncok viselőit.

Secnir 2009.06.05. 13:52:52

ki a fa**m vesz fel svejci franyk alapú kölcsönt emberek?
vagy ejró alapút?

csak és kizárólag forint alapútot!

Kudee 2009.06.05. 13:53:25

Ezert lakom en alberletben :)

É2I 2009.06.05. 13:53:33

Hát ez nekem kimeríti az átdaszás fogalmát.

PSZÁF, PÁSZF mi f.szt csinálsz?

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 14:01:00

Nagyon hosszú, majd otthon elolvasom
De olvasás nélkül is kijelenthetem, hogy az FHB szarjon V8-as motorblokkokat!
Sokat!

Ofélia . 2009.06.05. 14:02:55

A francnak kellett nekem kaját melegíteni:(((

Mylady 2009.06.05. 14:05:18

1. az FHB speciel Nyrt. Persz attól még lehet zéertézni...
2. A chf alapú lakáshitel nem feltétlenül a sikertelenség bizonyítéka.
A chf, az eur és a huf alapú hitelek közül egyértelműen a chf a legjobb (jenről nem beszélek, mert azt tényleg csak az idióták vettek fel)
persze ha azt nézzük, az a legsikeresebb, aki hitel nélkül tud lakástvenni...

kicsit unom már, hogy mindenki a devizahiteleket szidja
a hitelt is úgy kell nézni, mint a befektetést: az alternatív lehetőségekkel és hosszútávon kell összehasonlítani
ilyen esetben az alternatív lehetőség:
-eur hitel
-huf hitel
-nem vesz lakást

és akkor tessék számolni, hogy pl 20év alatt mennyi a költsége egy lakáshitelnek huf-ban, eur-ban és chf-ben
és mennyi az albérleti díj
aztán tessék pampogni

Mylady 2009.06.05. 14:07:47

@Secnir: én vettem fel
kb 2/3-a a havi törlesztésem a forint hitelhez képest

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.05. 14:10:08

@Mylady: miért nem vagy hiteltanácsadó naiv ügyfeleknek jó pízért?

betegre keresnéd magad.

így biztosan megint mehetnénk a kentáki derbire valami őrült kalapban:))

Mylady 2009.06.05. 14:14:04

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: mert antiszociális vagyok és utálom az embereket :)))
sírba vinnének a hülyeségeikkel

egyébként igaz amit írtam
képben vagyok, ezzel (is) foglalkozom

maincoon © 2009.06.05. 14:15:51

hát kérem szépen, egészen véletlenül van nálam egy fhb-s levél, amiről szól a poszt.. jelzem, nem én írtam, nem is tudnék ilyen hosszú ;)

ha a posztoló úgy utalt, hogy kiszámolta a svájci frank napi árfolyama szerinti esedékes törlesztőrészletet és úgy tett hozzá 5 %-ot, akkor persze, hogy túlfizetése jelentkezett.

az 5 % plusz akkor kell rá, ha nem számolgatod ki az aktuális árfolyam szerinti törlesztőt, hanem a levél szerinti összeget fizeted!

lásd levél utolsó előtti bekezdése...
kepfeltoltes.hu/view/090605/fhb_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

nekem soha semmi gondom nem volt, amikor utalok, akkor kiszámolom és senki nem szólt még, hogy bármi elmaradásom is lenne... :/

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.05. 14:17:45

wáhááhhháááhááááááááááá

Frucsasz 2009.06.05. 14:18:55

@b[ALien] a kopasz baba: iegn! Ezt pártolom! Végre nem sünt akartok a végbelükbe!

Egyébként ezt legalább háromszor el kellett olvasnom, mire tényleg megértettem. Sztem benne volt ám a szerződésben ez a sok minden, de ti aláírtátok. Akkor most ki a szemét?

Ami elsőre megragadott,az hogy magánokirat. Bogaram, a magánokirat az nem KÖZokirat. Így nem kell közjegyző sem. Bizonyító erejű magánokirat egy becses aláírásodat tartalmazó, két tanú által a szabványoknak megfelelően letanúzott kérelem. Szerintem.

Tsabi 2009.06.05. 14:19:18

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: fenypostaval meg nem ettem, de rizzsel isteni, kuldesz nekem is? :)

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.05. 14:20:00

@Secnir: forint alapú hitel? ha neked az megéri, akkor neked nem is kell hitel, hiszen jól megy...

gelsystem 2009.06.05. 14:21:01

ez a hétvégi post? na, nemÁÁÁÁ!
át letté daszva, meg amúgy se olvastam el!
.
bőcsész vagy-e? ez FONTOS!

Tsabi 2009.06.05. 14:23:33

@maincoon: egy osszeget nem satiroztal ki, csak szolok, nehogy itt nekialljon valaki matekozni..

reunalla 2009.06.05. 14:25:42

@Secnir: aki nem hülye....

3 éve (nem lakáshitel) svájci frank alapú, kezdő törlesztő 44ezer (elmúlt fél évben volt 65ezer is) - ugyanekkor több banknál, ha forint alapon vettük volna fel ugyanazt az összeget, akkor azóta fizetnénk a 90-91ezret havonta!!!! Na tessék számolni, hogyan jártunk jobban....

É2I 2009.06.05. 14:28:02

@Mylady:
Én is jól jöttem ki a chf hitelemből. Bár csak három évre vettem fel és autóra.
Az én érzetem az volt hogy hosszú távra az árfolyam kockázat egyre nő, ellenben a - sumák bankárok által - hírdetettel.
Így kiszámoltam mi a reális. Mennyi kp kell és mennyi évre érdemes felvenni. Kijött az összeg, meg a három év.

Aztán még majdnem meg voltak sértődve, hogy nem 8-10 évre akarok eladósodni egy alsó-közép kategóriás autónál.

Hosszútávon, lakásra viszont nagy a lutri. K.rva sok tényezőt kell figyelembe venni, és nincs az hiperszuper tanácsadó, aki csak öt évre jósoljon úgy cirka 70%-nál jobban. (A jelen helyzetben ez kb. 10% sincs.)
Így kisértékű házacskám van, amit már nem vehet el a patás ördög. (Hacsaknem valaki el nem Gordonkálja tőlem :O)

maincoon © 2009.06.05. 14:28:31

@Tsabi: matekozzon aki akar, sokra nem megy vele... ;))) kösz, hogy figyelsz :)

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.05. 14:29:23

ööö...most akkor az van, ha a 18 oldalas szerződésben a bank odaírja a 12. oldalon zárójelben a megjegyzés értelmezéseként hogy márpedig UFO-k léteznek zárójel bezárva, akkor amíg a hitel le nem jár kénytelen leszek alufólia csákóban beülni a wc-re? Ez butaság.
Természetesen vannak dolgok, amikbe beleszalad az ember. Azért ez megérni egymisét mégis. Mert az hogy egy bank valamit beleír a szerződésbe, és kizárja a jóhiszeműséget, vagy éppen nem volt megfelelő a tájékoztatás, az nagyon más tészta. Ugyebár 15 napon választ kapsz ha írsz a pszáf-nek - szerintem kérd az állásfoglalásukat! Megéri nem?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.05. 14:30:23

@Legelő Őse: aki talál értelmes mondatot a hozzászólásomban, az nem két nagy pofont...bocsmá

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.05. 14:32:07

@É2I: nade ha háznál a havi törlesztőrészlet forint esetén mondjuk havi 70e, akkor az chf-nél még most is csak 45e...akkor ha felmegy 70-re akár akkor is csak annyit kell fizetnem mint egy forintosnak...ez pedig igaz...

Tsabi 2009.06.05. 14:32:28

@Legelő Őse: azert meg lehet erteni, hogy mit akartal leirni :)

É2I 2009.06.05. 14:36:39

@maincoon:

Viszont te most nem figyeltél.
A poszt arról szól, hogy a szerződésben előre elkért 5%-ot, gyüjtögették szépen majd amikor elért egy bizonyos összeget _előtörlesztésnek_ vették, beleforgatták a tőkébe és _le is vonták_ az arra járó külön összeget.
Nem kétlem, hogy nincs beleírva a szerződésükbe, sőt biztos bele van dugva.
Viszont az tuti, hogy ez az "apróságot" nem így magyarázták el. Hanem csak ilyen árfolyamkockázatnak adták elő.
Na erre mondom én, hogy szándékos megtévesztés.

Mylady 2009.06.05. 14:38:14

@É2I: ez azért némileg bonyolultabb
ismétlem, az alternatív hitelfelvételi lehetőségekkel kell számolni

egy hitelnél két dolog számít: a hitel kamata és az árfolyam (ha forintban veszed fel, ez utóbbival értelemszerűen nem kell számolni)

a kamatkockázatot (= hogy változik a kamatláb) a forinthitelnél is futod
jelenleg a forintkamatláb sokkal magasabb a chf-nál és sokkal változékonyabb
hosszútávon sokkal bizonytalanabbak a magyar gazdasági kilátások, mint a svájciak

az árfolyamnál pedig: a volatilitás hosszútávon pont hogy nem nagyobb
általában elmondható, hogy trendszerűen működő dolgok hosszútávon sokkal egyenletesebbek és kiszámíthatóbbak, mint rövidtávon
nézd meg pl az elmúlt 4-5 évben hogyan alakult az eur/huf árfolyam

mindegy, ezek csak kiragadott dolgok, összességében nézve sokkal bonyolultabb

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.06.05. 14:40:10

Szerintem meg a banknak kellett volna szólni, hogy T. ügyfelünk, a túlfizetéseiből összejött összegből kíván előtörleszteni?
Az előtörlesztés díja: 10e Ft
A hitele tőkéje így 10M forintról 9M500-ra csökken mely alapján a gyakoriság szerinti díja 65e Ft-ról 60eFt-ra módosul.

Ez világos, érthető, az ügyfél képes dönteni.

É2I 2009.06.05. 14:41:51

@Legelő Őse:
Khm. Ha a tied felmegy, az rántja magával a forintost is. Még ha csak úgy is, hogy devalválják a forint vásárló értékét.
De rövidtávon igazad van.

maincoon © 2009.06.05. 14:42:31

@É2I: abban viszont biztos vagyok, hogy te sem figyeltél :))))
HA úgy fizette volna, ahogy kell, pl:
300 CHF x napi árfolyam => nem kell rá az 5% túlfizetés, hiszen akkor megkapják a rendes törlesztő részletet!

HA így fizette:
(300 CHF x napi árfolyam)+ 5% => akkor lesz neki túlfizetés, és utána nem kétlem a te véleményedet, hogy előtörlesztésnek veszik, de akkor rosszul fizetett!
Szerintem ;)

Mylady 2009.06.05. 14:44:21

azt egyébként érdemes lenne egy jogásztól (meg a pszáftól) megkérdezni (meg a szerződést + ászf-et elolvasni): egyáltalán lehetséges-e ilyen módon számolni az előtörlesztést

amennyire én tudom, a legtöbb bank kiköti, hogy mennyivel előtte kell jelezni írásban, ha az ember előtörleszteni akar

érdekes, hogy itt az ügyfél tudta nélkül történik az előtörlesztés...

É2I 2009.06.05. 14:47:41

@Mylady:

Hát nem akartam belemerülni, ennyi. Tudon én hogy bonyolultabb.
Meg azt is, hogy most Uhri Geller nagyobb eséllyel jósol, mint bármelyik "szakértő" diagnosztizál.

Mylady 2009.06.05. 14:48:32

@maincoon: annyit árulj el nekem, hogyan történik a fizetés?
van egy folyószámlád az fhb-nál és onnan leemelik az összeget vagy adtak egy központi számlaszámot és arra kell átutalni/befizetni ügyfélszám vagy szerződésszám vagy befizetőazonosító vagy akármi feltüntetésével?
(bár gondolom, ez utóbbiról van szó)

Mylady 2009.06.05. 14:50:10

@É2I: "a jóslás mindig kockázatos dolog - különösen, ha a jövőre vonatkozik"

maincoon © 2009.06.05. 14:51:11

@Mylady: a belinkelt levélben közlik, hogy a következő 6 hónapos kamatperiódusra mennyi CHF lesz a törlesztőrészlet.
Ezt szorzom az FHB weboldalán megtalálható törlesztési árfolyam összegével és én saját kezűleg utalom egy számlaszámra, a hitelazonosító feltüntetésével.

Szemben más bankokkal, ahol adnak egy napot, amikor leemelik azt az összeget, amit ők kiszámolnak...

Mylady 2009.06.05. 14:54:49

@maincoon: én is erre tippeltem

ilyenkor egyszerűen túlfizetésként kellene kezelniük a +5%-ot, és a következő törlesztésnél figyelembe venni
a befizetés időrendje szerint számolják el a törlesztésnél

É2I 2009.06.05. 14:55:06

@maincoon:
Ezt senki sem vitatta. Viszont, ha azt adták el neki, hogy dobjon rá 5%-ot és akkor _nem_ kell figyelnie az árfolyamot, ők majd automatikusan korrigálnak. És nem mondták el hogy ezt a pénzt nem a fizetési ciklusnál veszik figyelem, hanem göngyölik és egy határ után tudák be, ráadásul azt előtörlesztésként, ami még plusz költséggel is jár.
ja, hogy miért kötöm az ebet, engem is megpróbáltak ugyan ezzel a trükkel átdaszni, hát nem sikerült nekik.

@sambalabammbumbumm:

Igen ez lett volna egy korrekt, tisztességes eljárás.
De miért is érzem azt, hogy keresve se talélnék ilyen gerincet?

maincoon © 2009.06.05. 14:56:23

azoknak adják meg a 5%-os "túl"fizetés lehetőségét, akik nem számolgatják az utalás napján az árfolyam szerinti összegeket, hanem fix összeggel számolnak és hogy az árfolyamváltozások miatt ne essenek késedelembe, hozzá kell tenniük.

szerintem a levél egyértelmű, legalábbis nekem ezidáig fel sem merült, hogy az aktuális összegre rátegyek még 5 %-ot, aztán meg előtörlesztésnek vegyék... :(

Tsabi 2009.06.05. 14:57:28

@Mylady: szerintem nagy valoszinuseggel ezt is csinaltak, csak par ev alatt annyi ilyen tulfizetesbol szarmazo penz gyult ossze, hogy a bank azt mondta, na ez mar elotorlesztes. Vagy a kommunikacioban volt a hiba (nem szolt a bank) vagy az ugyfel nem olvasta el az errol kikuldott elszamolast.

Ofélia . 2009.06.05. 14:59:53


A világ összes bankja azért ad hitelt, hogy beszedje a kamatot!!

Az előtörlesztés szinte lehetetlen vagy komoly pézbe kerül és itt nincs ismétlem nincs értelme vitatkozni mivel a szerződésben ezt a részét szinte minden esetben pontosan lefektetik.

Tehát ha valaki pl. meglepetésszerüen örököl az nem fogja tudni kifizetni a teljes vételárat és így megmenekülni a kamatok fizetésétöl vagy ha igen akkor összemérhető büntivel.

Ez ugye üzlet és nem méltányosság tehát a bankot se a gyerekek száma se a meghalt nagymama se a szörnyü családi helyzet a legkissebb mértékig sem fogja érdekelni!

A devizahitelekkel kapcsolatban meg egy ország összes közgazdásza és még a bankok is felhívták a figyelmet az árfolyamkockázatra de a sok HÜLYE úgy rabolt rá mint a tescóban a 300 forintos virslire mert ugye óccó volt a forinthitelhez képest.

Isten ne adjon egy a választások utáni zűrzavarban 300 forintos frankot mert 10 ezrek mennek ki az utcára!!! lakni.

Arrol már nem is beszélek, hogy ez a reklámértékü idétlen nép mindent megvesz amire semmi szüksége mert vagy trendi vagy a szomszédnak már van és inkább éhenhal.

Ofélia . 2009.06.05. 15:07:16

@Tsabi: Egyébként erre tényleg vigyázni kell mivel ha okoska módon túlfizet akkor jön a bünti!

Hogy a tűréshatár hol van beállítva azt bankja válogatja:((

Egyébként az ismeretségi körömben is volt ilyen emberke oszt rá is cseszett:((

Ez csak egy magyarosch ügyeskedés:)))

Tsabi 2009.06.05. 15:08:42

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: de ha kikerul az utcara, akkor majd hamar ott van majd tuntet is, hogy neki azert szar, mert nem segit rajta az allam. (Az hogy hulye volt, es nem tud szamolni, sem matek sem kovetkezmenyi ertelemben az ugye egy masodpercig nem tema). Es az allamnak ez ugye kinos, mert az ilyenek kulfoldon is benne szoktak lenni a teveben, es ugye kulfoldrol kell allamszinten kolcsonkerni, naszoval mit csinal az allam - szepen kifizeti a "karosultak" szamlajat, oszt jolvan. Az aki meg megkototte a maga kis hitelet a kis hazikora, mert gondolkozik elore, az meg majd nez maga ele, hogy mar megint nem erte meg okosnak/elorelatonak lenni..

Mylady 2009.06.05. 15:11:34

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: az előtörlesztés a banknak jelentős kockázattal jár
azért kell díjat fizetni, hogy ne akarjon boldog-boldogtalan 3 chf-et havonta előtörleszteni
(nem védem a bankokat, csak értem és próbálom megmagyarázni a "gondolkodásmódjukat")

de ha valaki idő előtt vissza akarja fizetni a hitelt, (a legtöbb esetben) van rá lehetősége
sokan azt hiszik, ilyenkor a kamatokat is meg kell fizetni - nem, csak a hitelből fenálló részt kell visszafizetni, a bank a további kamatokat bukja (hiszen nem is használod a pénzét, miért fizetnél)

maincoon © 2009.06.05. 15:13:27

én egyébként tudom, gondolom, hogy szóban másképp adják el ezeket a dolgokat/feltételeket, de én például nem is emlékszem, hogy a kiscsaj akkor és ott (fhb kecskemét) mit mondott. elolvastam a levelet és az szerint jártam el.

EÖ (törölt) 2009.06.05. 15:17:49

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:
sokkal inkább pévécé :)

@maincoon: akkor én most szólok: elmaradásod van!! tudod, az a bikinis kép.

Nelson és kéri, csak most nem ér rá!

amúgy nekem mongol leva alapú hitelem van, az Argentin Polinézián vettem fel, a Vodafon-Justicia Bank Zrt-nél (könnyű őket fölismerni piros Danubiusos logóban meztelen Geronazzó Mária egy 100,5%-os Norbi rudat tart az ajkai között). a hitelt 54000 forintos címletet elfogadó parkolóautomatában is be lehet fizetni, célszerű 5%-al elhatárolódni a napi középárfolyamtól!

maincoon © 2009.06.05. 15:24:10

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): küld át a bankszámlaszámodat és napi középárfolyamon számolva átküldöm a tartozásomat ;)

éppen írni akartam, hogy együtt vagytok eltűnve Nelsonnal

és ha most nemsokára megjelenik, akkor tényleg senki nem fogja elhinni, hogy...

Ofélia . 2009.06.05. 15:24:31

@É2I: persze, hogy nem véletlen!! Magyarosch ügyeskedés oszt vagy bejön de inkább nem:))

@Tsabi: Fizesse ki nekik a nyárivillám ami a fákat repegeti.:(((

EÖ (törölt) 2009.06.05. 15:26:32

@maincoon: óh persze, erősítsd csak a babonát! :)

Nelson! nem ér most megjelenni!!!
lebukunk!

Ofélia . 2009.06.05. 15:28:22

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): De jó, hogy szóltál én már el is felejtettem a bikinis képet:))

@maincoon: A tartozásokat a bankok végrehajtják! de a homárosok is:)))

☺ágica (törölt) 2009.06.05. 15:28:39

@maincoon: már én is gyanakszom egy ideje:)

EÖ (törölt) 2009.06.05. 15:31:24

@☺ágica: na a másik babonás! :)
van erről is pecsétes papírom, dátummal, aláírással
annak a múltkor is hittél! :)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2009.06.05. 15:31:36

A CHF, EUR alapú hitel minidg alacsonyabb áron 8kamattal) volt elérhető, mint a HUF alapú. Eleinte (amikor nagyon kellett volna) csak a bennfenteseknek adták, később mindenkinek. Aki felvette jól járt: még mindig nem emelkedett olyan mértékűre, mint forint alapú társa. Ennek ellenére valahogy mindenki a devizahitelesekért jajong, a kormányzat is az ó golyó khm hónuk alá nyúl. Szívtak a froncsisok is...

Ofélia . 2009.06.05. 15:32:37

@☺ágica: Így buknak meg legjobbjaink ??:))

EÖ (törölt) 2009.06.05. 15:34:07

@☺ágica: tartottam ettől, de ez most teljesen autentikus, Nelson nevében is aláírtam

maincoon © 2009.06.05. 15:35:50

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): nem kell nekem erősíteni ezeket a dolgokat, erősítitek ti magatok a Nelsonnal ;)))))

maincoon © 2009.06.05. 15:36:57

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: aki rajtam behajtja a tartozást, az már biztosan nagyon ügyes és különleges :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Ofélia . 2009.06.05. 15:39:19

@Fée Verte: Na itt van az ebuci elhantolászva!!!

De ezek a lököttek akik még mindig lényegesen jobban járnak azt akarják, hogy a kockázatukat az ország fizesse ki helyettük:(((

Mintha a szomszéd velem akarná kifizettetni a sörét mert okos módon bukott a játékgépen:(((

EÖ (törölt) 2009.06.05. 15:41:10

@maincoon: @☺ágica: nekem meg ez a közös macska-avatar gyanús!!!
fölöttéb gyanús!!!
három évig kálámbó-poáró szakra jártam a bőcsészkaron, van szimatom az ilyesmihez! :)

Tsabi 2009.06.05. 15:42:57

Maincoon bikinis kepeert katt az indas profilomra. tsabi.inda.hu/kepek

:)))

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.05. 15:43:32

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): De, ráérek! :) Bikinis képet nézni mindig. Az előbb csak azért nem jöttem, mert a chf alapú jen hitelem törlesztőjét próbáltam kiszámolni euró középárfolyamon.

Ofélia . 2009.06.05. 15:44:59

@Tsabi: Bazmeg!!! kiesett a kezemböl a kanál bele a székelykáposztába:)))))

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.05. 15:45:47

Jajj, csak most láttam, hogy nem lett volna szabad megjelennem! Bocs, hogy kiemeltem magam.

maincoon © 2009.06.05. 15:48:45

@Tsabi: basszus Tsabi, tudod hogy megijedtem!!!!! :DDDDDD azt hittem komolyan írod!!!! :DDDDDD

@☺ágica: figyeled Egyévest, hogy miként próbálja kikerülni a dolgokat!! úgy hogy ránk próbálja terelni a figyelmet! :))))

@Nelson Mandula: szia EgyévesNelson! :)))))

EÖ (törölt) 2009.06.05. 15:49:01

@Nelson Mandula: örülök, hogy megjöttem!
izé, hogy megjöttél!

így már nem gyanús az egész, mindenki megnyugodhat hogy mi nem vagyunk azonosak! :)

a hiteled előbb konvertáld át Török-riviérai rubelbe, onnan pedig 17% a váltószám az üzbég tugrikra.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.05. 15:52:54

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): Hálistennek, rendeződött ez a kínos ügy. Most már mindenki visszatérhet a régi vélekedéshez, miszerint homokosok vagyunk. :)

EÖ (törölt) 2009.06.05. 15:54:11

@Nelson Mandula: én hiszek neked! :)
és én ez ügyben tök pártatlanul tudok dönteni!

maincoon © 2009.06.05. 15:55:43

@Nelson Mandula: @Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): írjatok egyszerre, pár másodperc különbséggel, akkor TALÁN hiszünk nektek :DDDDD

EÖ (törölt) 2009.06.05. 15:56:34

@Nelson Mandula: hagyjad Imre! (mert azok is mi vagyunk!)
ha a szavazáson az nyer, akit most "jobb" ha nem írok ide, akkor minket, buzik@t (bocs, hogy kiemeltem!) úgyis falhoz állít a forradalom! :)))

☺ágica (törölt) 2009.06.05. 15:57:59

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): legjobb védekezés a támadás:) De nem jött be:)

@maincoon: nagyon cseles:)

EÖ (törölt) 2009.06.05. 15:58:19

@maincoon: meg lehet oldani, már próbáltam!!!! :)))


így: google chrome böngészőben belépsz A néven
firefoxban belépsz B néven
ez esetben nincs 1 perces limit sem!
csak akkor a passziánsz-ablaknak már alig marad hely!

EÖ (törölt) 2009.06.05. 15:59:46

@☺ágica: óh dehogyisnem, megismerem, ugyanaz a macska, csak kék szemet fotosopoltál neki!
engem nem lehet becsapni! :))

maincoon © 2009.06.05. 16:00:06

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): aha, értem. mindig tanul az ember. köszi :)))))

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.05. 16:00:18

@maincoon: Nem tudunk egyszerre írni, mert csak egy klaviatúránk van négyünknek! (Egyéves, én, meg a két Imre)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.05. 16:01:29

"Havi kb. 800 Forinttal kevesebbet kell fizetnem, amit persze észre sem lehet venni, úgyis mindig árfolyamfüggő. "
Ja. Meg egy tízessel többet addig is :D

Jó ez a sztori, ennyire hülyének nem kéne nézni az embereket...

soseleszekelső 2009.06.05. 16:02:45

Nekem Santandernél van CHF autóhitelem.

Ők is előírják a túlfizetést, de ami ebből ténylegesen túlfizetés lesz, azt a következő részletben jóváírják. Minden hónapban jön az értesítő, ahol ez egyértelműen nyomonkövethető.

Szóval lehet ezt normálisan is csinálni.

Ofélia . 2009.06.05. 16:06:43

@Tsabi: Mivel a nyolcmellü macskáink már megvannak bikiniben szermányolj már a lányoknak egy 100 farku cigányzenekart fecskében:)))))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.05. 16:07:19

@soseleszekelső: "Minden hónapban jön az értesítő, ahol ez egyértelműen nyomonkövethető."
Na ja, a postolónak pl. pont az a gáz hogy évente jön csak (mondjuk szerintem ez is érdekes eljárás...)

Egyébként vajon a PSZÁF tud-e a dologról?
És mennyit kértek azért hogy ne vegyék észre...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.05. 16:09:37

"Reméljük a Bank kielégítő válasszal szolgálhatott. "

Szerintem a kielégítő válasz az lenne ha leszopnák a postolót.

Tsabi 2009.06.05. 16:10:34

@maincoon: ugyanmar, hat artanek en barkinek is? :)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2009.06.05. 16:10:54

@soseleszekelső: Santandre Standard. Bőcsészkaron tanútuk: platós Ifa sóder az egysége, de a magyarok csak faxenessel számolnak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.05. 16:24:21

100. - és még én vagyok százas?!

@Tsabi: Ez jó kép, bár régi :)

LucecitaGonzales 2009.06.05. 16:24:41

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: Egyetértek, csak hát leányka volnék. :)

jesszumpepi (törölt) 2009.06.05. 16:24:57

Mondtam volna,ha nem sikerül 101.-eznem.

jesszumpepi (törölt) 2009.06.05. 16:25:57

Mégis mondom:

A macska rúgja meg!

Tsabi 2009.06.05. 16:28:06

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: na ja, regi, de jobbat nem talaltam.. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.05. 16:30:52

en meg tegnap kimentettem 10 dollart egy cubai offshore cegbe

/ itt portas es hozott par szivart/
sikeres-e?
igaz kesobb rajottem nem szivarozok de olyan kedvezo ajanlat volt aprobetu nelkul

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.05. 16:32:51

amugy meg egyszerubb lenne bevezetni a svajci frankot forint helyett oszt jovan

Ofélia . 2009.06.05. 16:33:03

@Tsabi: :DDD

@hagyma: Jó választás 50-ért simán eladod darabját:)))

akos147 2009.06.05. 16:36:02

Ez még a hétvégi poszt? Sikeres ember olyasmire vesz fel hitelt, ami termeli a pénzt, nem eszi, ahogy Szent Jupát is írja!

Ofélia . 2009.06.05. 16:38:34

@jesszumpepi: Hány mellü macska??:))

És rúgni csak CHF alapon lehet 300 huf árfolyam felett:))))

Frucsasz 2009.06.05. 16:38:36

@Legelő Őse: akkor én nem kapok két kva nagy pofont :D

jesszumpepi (törölt) 2009.06.05. 16:41:53

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

8 százalékkal több mellű macska rúgja meg!

A Neckermann ajánlásával

Ofélia . 2009.06.05. 16:43:51

@Frucsasz: Ezek után NEM!!:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.05. 16:45:42

@hagyma: Szerintem az országhatárok is tök feleslegesek...


@EIH: Ahaaaa :) Hát, azért vannak módozatok.
Pl. bevásárolsz a számlájukra.
Na attól csődöt jelentenének :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.05. 16:50:37

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
megkapja Mary fia, O szereti neha
@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:

persze hogy az, nem tudom mit tokolnek europaban
ez meg az
itt a pelda USA
x tagallam egy pez oszt jonapot majd lesz valami

Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.06.05. 16:58:44

Nomármost: az kizárt dolog, mert nem tudom.

Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.06.05. 17:02:05

...engem már a békekölcsönnel is átdosztak. Azóta nem bízom a szisztémában.

Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.06.05. 17:03:46

@☺ágica: ...hát nem volt egyszerű:)))
A sorszámmal 1000-től indultam lefelé.

Ofélia . 2009.06.05. 17:04:47

@Nálunk meg itt Tarpán0002: Gratula de az a zöld rajta az a tenyésztési plutóniumzselé ala csernobil??:)))

Ofélia . 2009.06.05. 17:07:36

Ki tudja mi van tüvepokkal alias tük vagytok parasztok alias tüve??

Lehet, hogy tényleg leégett a fatelep?:(((

Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.06.05. 17:12:38

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Á, az csak egyszerű stroncium izotóp. Azt szoktam a tápba keverni, mert így tovább tart. 30 év múlva is meglesz legalább a fele.

jesszumpepi (törölt) 2009.06.05. 17:14:10

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

Tüvapok emelt szintű érettségi vizsgát tett éppen a héten,hogy bejusson a bölcsészkar művelődésszervező szakára.

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 17:16:31

Hazaértem, elolvastam
Jó helyen van az a vényóc:)

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 17:20:51

@Frucsasz: több előnye is van
1. Kíméljük a sünöket
2. egy V8 blokk sokkal nagyobb, tehát sokkal jobban fáj
3. kiszarás után fertőtlenítővel leslagolható, és beépíthető egy autóba, vagy értékesíthető

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 17:26:26

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): @Nelson Mandula:
a héten ma volt az egyetlen nap, hogy nem láttam ifát!
feladtátok,mi?:)
Az asgard álcázó berendezések nagyon megbízhatóak

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 17:27:44

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: felőlem a kaszniba is berakhatjuk:)
vagy esetleg kölcsönadnád a roburod?:)

Ofélia . 2009.06.05. 17:29:14

@b[ALien] a kopasz baba: Nem álcázzák ellopták!!!

Az asgard technológia is fejlesztésre szorul néha:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.05. 17:37:52

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
tegnap volt egy parasztvagyok nick
ami uj volt
hirtelen gondotam O az de a hozzaszolasbol hianyzott a megszokott stilus

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.05. 17:39:00

en nekem van egy gondolatom
ez a hetvegi lehet dogojjek meg

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 17:40:29

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: én álcáztam magam, mert engem kerestek az ifáikkal
kedden egy órán belül 4et láttam
sz-cs reggel 1-1et
aztán Egyéves be is vallotta
lóbalzsamba akartak forgatni, és brazil zselében tartósítani:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.05. 17:41:41

ez az elotorlesztesre felszamolt dij ez a vilag legnagyobb baromsaga
OK adok kolcsont
Te fizetsz ennyivel tobbet havonta, mert hat a bank ebbol el
nade ha ugy jarok hogy minden maradek toket ki tudok fizetni egyszerre, akkor mi a picsa van
megkaptak a penzuket hamarabb oszt kuss
alkotmanybirosag
itt ilyen nincs

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 17:43:47

Kikerestem:
b[ALien] a kopasz baba 2009.06.03. 09:44:07
Ez kemény!
off
Egyéves és Nelson már nekem is kezd gyanús lenni!
Tegnap 4 darab ifát láttam 1 órán belül!
sorrendben:
1 kék platós
1 zöld platós
1 fehér locsolós
1 kék platós (itt már azért röhögtem)

+ma reggel is egyet (kék)
Ti követtek engem? Mit akartok tőlem? Nem csináltam semmi rosszat!
:)
j és elnézést a spamért

Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike) 2009.06.03. 09:46:51
@☺ágica: na, legalább egyvalaki figyel! :)

@b[ALien] a kopasz baba: vadászunk rád, elkapunk, lóbalzsamba forgatunk és brazil zselatinban elrakunk

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 17:49:16

Amúgy azt mondta a doki, hogy majd jobban leszek
Csak az a baj, hogy mindig összekeverem a bogyóimat
Reggel sose tudom, hogy a pirosat vagy a kéket
(mikor tűzszerész voltam, akkor is ez volt a baj)

jesszumpepi (törölt) 2009.06.05. 17:50:36

Jó napot kívánok!

Érdeklődni szeretnék:ez már a hétvégi poszt?

jesszumpepi (törölt) 2009.06.05. 17:52:27

Mert a turmixgépünk,a levehető tetejű,a héten végleg elromlott.

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 17:53:10

@jesszumpepi: én azt hittem, hogy az évvégi
elkavartam a naptáram:)

jesszumpepi (törölt) 2009.06.05. 17:55:07

Akarom mondani reggelire zöld currys,kókuszos üvegtésztát ettem zöldségekkel,sertéshússal és garnélarákkal.

Finoman,enyhén csípős volt.

jesszumpepi (törölt) 2009.06.05. 17:58:03

@b[ALien] a kopasz baba:

Legfeljebb tanévvégi.

schdl (törölt) 2009.06.05. 18:40:08

Na ne ne ne!
A bankok tényleg szemét pénzgyújtő OFFSHORE cégek, de a posztoló vmit nagyon félreértet. Ilyen szerződés nem létezhet. A bankok nagyon bebiztosítják magukat jogászokkal. Erről a leírásról ordít hogy törvénytelen, ezért Photoshop.
"a bank követeli túlfizetést, amely összegre nemhogy kamatot nem fizet nekem éveken át, hanem még ő von le, "előtörlesztés díja" címén,"
Barátom téged nagyon hülyének néznek, vagy úgy átb@sztak, ahogyan azt GM sem tudta volna megcsinálni!
Nem vagyok bank FAN, de ennyire ők sem hülyék, nem teszik ki magukat annak a kockázatnak, hogy valaki beperli őket.

Ha ez a sztori tényleg így van, ahogy írod, és írásos bizonyítékod van róla, akkor hétfőn besétálsz a PSZÁF-hez.

staropramen 2009.06.05. 18:42:35

Szevasztok Sztrovacsekek!
B. Brecht mondja:"..semmi egy bankrablás egy bankalapításhoz képest!"

Mylady 2009.06.05. 19:41:46

@hagyma: ez azért van, mert a banknak kerítenie kell pénzt ahhoz, hogy neked hitelt adhasson. Mondjuk egy másik ügyfél által elhelyezett betétből. Neki ezért kamatot fizet. Tőled meg kamatot kap, a kettő különbözete (optimális esetben :) ) pozitív.
És a bank nem napról napra él, neki pontosan tudnia kell, mikor mennyi lóvé fog mozogni. A likviditása (fizetőképessége) miatt. Namost. Ha te váratlanul idő előtt visszafizeted a felvett hitelt, akkor ott áll a bank egy rakat pénzzel, ami után neki ki kell fizetnie a kamatot (hiszen nem mondhatja a betétesnek azt, hogy fogd a pénzed és húzzál innen). Közben ő nem keres semmit, hiszen te már nem fizetsz neki, ráadásul ott van a kockázat, hogy vajon be tud-e palizni még egy embert, hogy vegye fel tőle a hitelt, a tieddel megegyező, vagy annál jobb (mármint a banknak jobb) feltételekkel és ha igen, mikor.
Nos, ennek a kiesőjövedelemnek a kockázatát kell megfizetni az előtörlesztési díjjal.
+ A járulékos költségeket, hiszen ilyenkor foglalkozni kell veled, ami egy jól és rendben fizető ügyfél esetében automatikus, ügyintéző rá sem néz.
De megnyugtatok mindenkit: ha ezt a díjat eltörölnék, kitalálna a bank helyette három másikat...

Mylady 2009.06.05. 19:54:44

és hogy kicsit off is legyek: kint voltam a Balázs Klári - Korda György koncerten a bazilikánál
tök jó volt, korda hatalmas sómen még mindig
viszont: innen üzenem a szervezőknek, hogy talán élvezetesebb lett volna az egész, ha a koncertek idejére leállítják a színpadtól 20 méterre zajló útfelújítást...
a közönséget, a fellépőket igazán tisztelhetnék ennyire...

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 20:03:20

@Mylady: hát legyél is off!
tűrhetetlen ilyenkor onolni:)))
ilyenkor már a sört kell nyitni és nem az elsőt:)
(vagy ki mit szeret)

Impega 2009.06.05. 20:08:02

@b[ALien] a kopasz baba: megvan. Komlo viragos. Ne kerdezd mit jelnt, de jo :)

Ja, amikor otthon voltunk, a nagyon nagyon szep emlekek utan, ami meg megmaradt az a teny, hogy a boltokban (tisztelet a kivetelnek) mindenki flegma, kocsog, punnyadt, tunya.

Tsabi 2009.06.05. 20:12:38

currys csirkemellcsikok ananasszal es kokusztejjel, hozza teljesorlesu sult teszta. ha nem ez a hetvegi poszt, @kkor elnezest a kiemelesert es @ sp@mert :)

Mylady 2009.06.05. 20:22:09

@Tsabi: hétvégére a vaniliáskarikás posztot várjuk oféliától
nem figyeltem: ez már az?

Tsabi 2009.06.05. 20:38:35

@Mylady: szerintem ez nem az, ebben valami bankrol van szo.. :)

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 20:40:08

@Impega: hát ja itt sajna ilyenek
múltkor egy UPC szerelő volt a kivétel
bemutatkozott!

@Tsabi: így nem tetszik, hogy hármat is kiemeltél. Két kiemelést visszavonok.

Tsabi 2009.06.05. 20:45:41

@b[ALien] a kopasz baba: nalam csak egyet emelt ki..vagy ez azert van, mert mar visszavontad?

VIC20 2009.06.05. 20:45:48

"...bizonyító erejű magánokiratba foglaltan (hány pénz a közjegyző is?)"

Nóóórmális?

A KÖZjegyző az KÖZokiratot készít.
A teljes bizonyító erejű magánokirat az, ha két tanúval aláíratod, oszt kész. Illetve, ha mindenképpen ragaszkodsz a közjegyzőhöz, akkor az aláírást hitelesíthet az okiraton, az 1.500 "péz".

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.05. 20:51:03

@Mylady:
en meg aszondom mondhatja a beteteseknek
igy jartal
mindenki visszafizette ido elott penzt nem buktal
de egyelore nincs kamat
itt a penzed

/amugy isnerem a bankrendszert
sajnos/

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 20:58:58

Tényleg ma van a tarda buli:)

Tsabi 2009.06.05. 21:08:37

@b[ALien] a kopasz baba: kivancsi leszek a beszamolokra :)

Mylady 2009.06.05. 21:17:19

milyen tarda buli???
miről maradtam le?

Tsabi 2009.06.05. 21:24:30

@Mylady: a tarda egy blog,es a torzsolvasok meg a blogger ezekben a pillanatokban hanyjak le egymas cipojet (ahogy a fogadkozasokat meg a neger renszarvasvadasz receptjet ismerem)

Mylady 2009.06.05. 21:35:49

ja, azt a blogot is olvasom néha
de nem tudtam, hogy buli van

Impega 2009.06.05. 21:38:39

Piros lap es bunteto a francia torok meccsen

Tsabi 2009.06.05. 21:41:54

@Mylady: ja, van egy kulon poszt ott spanoskodni, abban volt asszem.. en csak a szamozott postokat olvasom ott

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 21:52:17

nem akarom kiemelni, de a D@gi tüntetőleg lefeküdt a monitor elé

Tsabi 2009.06.05. 22:04:20

@b[ALien] a kopasz baba: hat szerintem a Budait inkabb a Hell hozta magaval, nameg a blog.hu se keveset tol a szekeren, mondjuk ugy jo a nathanp nekik a kirakatba :) ezt, mielott barki felreertene nem leszolasnak szantam, nathanp biztos megtalalta a szamitasat, irigyelni meg aztan tenyleg nem irigylem..:)

kugel2 2009.06.05. 22:04:53

En is azt mondom, hogy elotorlesztesi dijat felszamitani eleve tisztessegtelen piaci magatartas. Meg hogy ha minden bank csinalja, akkor az egy rohadt kartell. A bank azert bank, hogy elteritse az ezernyi ugyfel kiszamithatatlansagabol eredo kockazatot.

(Erdekes, hogy aki igy velekedik, az nem otthon el. Itt ugy elhajtottam volna a jelzalogkolcsonzo bankomat, ha ilyesmit probalt volna a szerzodesbe iratni, hogy csak na.)

kugel2 2009.06.05. 22:06:18

folyt: Ilyen erovel folyoszamlarol penzt folvenni is dijkoteles. Azaz varjunk csak egy percet...

Tsabi 2009.06.05. 22:25:11

@b[ALien] a kopasz baba: az enyem epp a hipnozis es a telekinezis kombinaciojaval probalja kivarazsolni a kezembol a fustolt sonkat :)

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 22:25:37

@Tsabi: hát nincs kizárva
egy időben kicsit én is bennfentes voltam
jártam ilyen partikra
sok híres dj-vel ültem egy asztalnál
aztán mikor kinnfentes lettem, hirtelen azt vettem észre, hogy minden ilyen buli szar
vagy szar a zene, az a baj
ha jó a zene, nagy a tömeg, az a baj
a 600 ft-os langyos ásványvíznek álcázott csapvízről ne is beszéljünk
a sört meg sem említem

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 22:28:16

@Tsabi: kis mancsát esdeklően nyújtja-e?:)
engem is mindig megfigyelnek, ha eszem
aztán, ha én nem figyelek a végén, még a főzeléket is kilefetyelik:))

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 22:32:07

Az a baj, hogy ilyet már nem adnak sehol:
www.youtube.com/results?search_type=&search_query=energy+52&aq=f
Ebből is látszik, hogy zeneileg mindenevő vagyok
Csak jó legyen
Na meg a szemeim is kissé keresztben állnak már

Tsabi 2009.06.05. 22:33:37

@b[ALien] a kopasz baba: megmondom neked oszinten, en az elektronikus zenevel nem sokat tudok kezdeni, minden bizonnyal vannak ennek az iranyvonalnak is jeles kepviseloi es kiemelkedo tehetsegei, de sajnos en nem tudom felismerni oket, nekem a zenei elvezethez szorosan hozzatartozik a gitar :) bulizni meg a radayba jartam, asvanyvizet ott en sosem.. :)

Tsabi 2009.06.05. 22:36:55

@b[ALien] a kopasz baba: a nem, csak nez nagyon inteligens fejjel. :)) manccsal akkor szokott bokodni engem, ha ugy erzi, hogy en valamilyen okbol kifolyolag nem latom ot :)

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 22:41:35

@Tsabi: ott én is voltam, de nem sok emlék maradt:)))
én mint mondtam mindenevő
de mindenből csak a jót
pl. Beethoven szimfóniái zseniálisak
gitáros témából a Tankcsapda az egyik nagy kedvencem
stb.

b[ALien] (törölt) 2009.06.05. 22:44:03

@Tsabi: nekem olyat csinál 2ő is
ha simit akar, és lehajolok
2 lábra áll és 2 kézzel megfogja a kezem, és az arcához húzza:)
mondja valaki, hogy nem aranyos

Tsabi 2009.06.05. 22:56:50

@b[ALien] a kopasz baba: engem a kandur koszont hatsolabra allva. olyankor combmagassagban a tenyerembe fejel. 5-10 ilyen utan lenyugszik :)

a radayban evekig mnden pentek szombat lent voltam, nem mindenre emlekszem en se, de voltak hatalmas sztorik :) De ez meg abban az idoben volt, amikor diakkal olcsoert jutottal le, 100ft kornyeken volt a korso csapolt sor, a dohanyzo reszen vasuti kocsikbol voltak az ulesek, a nemdohanyzo reszen meg ilyen muanyag kerti szekeken ult az uri kozonseg. :)

Tsabi 2009.06.05. 23:00:40

@b[ALien] a kopasz baba: komolybol Beethoven nekem is bejon, de inkabb a konnyedebb temak, ill. verdi mozart. nagy kedvencem dvorzaktol, az uj vilag szimfonia. aztan nagy szunet, bar a 20as evek jazzz-e se rossz, de leginkabb a hatvanas evek vegetol a 90es evek eleje-kozepeig pop-rock-blues vonalrol szinte barmi.. nameg hard&heavy.. :)

Kis Hableány 2009.06.06. 00:37:55

Az a baj hogy ezek a mocskos bankok nem nagyon gondolkodnak azon,hogy az ilyen és hasonló viselkedéssel elindítanak egy undort maguk irányába aminek az lesz a következménye hogy a gyerekébe mindenki bele fogja "verni" azt,hogy ha éhen hal,akkor se vegyen fel egy büdös buznyák hitelt se egyetlen banktól se mert rácseszik csak velük(ijesztő példaként szolgál majd a ráceszett papa és mama akiket a bank kiforgatott mindenéből).Szóval ennek a következménye pedig az,hogy nem fognak tudni majd hamrosan hitelt kihelyezni sehova (már most sincs túlnagy kereslet a szaros hitelükre).
Másrészt ez az egész válság jöhetett volna kb 8 évvel előbb és akkor hamarabb kialakult volna egy pénzügyi kultúra ebben az országban és tapasztalat a bankokkal szemben .

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.06. 01:11:28

@www.bolhaplaza.hu: ElindítaNAK egy undort?
Mondj olyan embert aki szereti ezeket a rablóbandákat :D

o_tee 2009.06.06. 07:03:16

ugyan már Nyuszó-muszó! nem hallgattad a rádióreklámot? "tessék gondolkodni!"

gyilkoshód 2009.06.06. 07:54:42

A magam részéről én csak annyit szeretnék kérdezni, hogy:
Ez már a hétvégi poszt?
Továbbá, hogy első vagyok-e, vagy legalább is dobogós-e?

Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.06.06. 07:58:46

Jóreggelt!
Itt ragadom meg az alkalmat, hogy protestáljak Sörecetnek - egy másik postban jelzett - szándéka ellen, miszerint az avatáromból kocsonyát kíván főzni. Kérem minden jóérzésű blogtársamat, hogy álljon ki a paprikás meleg fejhús mellett, mert az sokkal finomabb.

☺ágica (törölt) 2009.06.06. 08:04:29

@Nálunk meg itt Tarpán0002: ezer bocs és egy anyamedve, de én a kocsonyát jobban szeretem. De semmiképp sem az avatarodból:) Pláne, hogy mennyit bajlódtál vele:)

Átlagarcú 2009.06.06. 08:12:35

Felszólítpm a Tarpa nevű bloggert, hogy azonnali hatállyal fejezze be az általa folytatott kampánycsend-sértést! Az inkriminált avatárja joggal sértő valamennyi politikai erőre nézve. Mivel név nem szerepel rajta, bárki tekintheti ellene irányuló támadásnak.

Átlagarcú 2009.06.06. 08:13:42

A "Felszólítpm" helyesen: felszólítom

Impega 2009.06.06. 09:29:28

@☺ágica: szia. Te dolgozol? @Nálunk meg itt Tarpán0002: Reszmrol tarsd meg az orrod :) max paprikas fott orrkent ennem meg, de most igy nem kivanom.

jesszumpepi (törölt) 2009.06.06. 09:36:51

@Mylady:

Kinek a pap,kinek a papné.

Engem Korda Györggyel vallatni lehetne.

Talán még a PIN-kódomat is elárulnám.

jesszumpepi (törölt) 2009.06.06. 09:40:46

@hagyma:

A turmixgép nem NDK-s volt.
De az NDK-ból hozott tejforraló fazék még megvan.

Az alsó részébe vizet kell tölteni,a fazékba a tejet,a víz előbb felforr,és egy kis szelepen keresztül a gőz sípolni kezd.

Ha a gondatlan szakács(nő) éppen leragadt volna a Homár előtt.

☺ágica (törölt) 2009.06.06. 09:41:37

@Impega: sajna még holnap is:( De csak délelőtt:)

jesszumpepi (törölt) 2009.06.06. 09:43:02

@Tsabi:

Nálunk őkelme éppen most csent el két szem cseresznyét.

Impega 2009.06.06. 09:46:41

@☺ágica: Tenyleg? hat akkor kitartas!

Impega 2009.06.06. 10:08:34

Akinek van esetleg 1-2 raero oraja, akkor ajanlom figyelembe :

www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU&feature=channel_page

A filmet tegnap kezdtel el vetiteni, tobb mint 50 orszagban. Sjnos magyarul nem talatam. pedig megy az otthoni mozikban + interneten ingyen nezheto.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.06. 10:09:59

@jesszumpepi: A miénk is imádja lopkodni a cseresznyét, aztán szana-szét hagyja a földön. Tegnap majdnem hanyatt estem egy szemen és már épp ordítani készültem, amikor megláttam, hogy békésen ücsörög a széken, szájában egy cseresznyeszárral, amiről lóg a piros gyömölcs. Erre röhögnöm kellett.

Mit eszünk ma? Sündszinósajtot?

Tsabi 2009.06.06. 10:29:19

@jesszumpepi: :D a mien a cseresznyere hunyorog, nem szereti. A lejobb volt, amikor a kandur meg kiskoraban eloadta a hattyu halalat, hogy o most mindenkepen ehenhal, ha nem kap abbol, amit en is eszem. Tortenetesen lilahagyma volt, en macskat addig meg ilyen okolbeszorult arccal nem lattam nezni :)

jesszumpepi (törölt) 2009.06.06. 12:40:21

@Nelson Mandula:

Én csirkemellet Dubarry módra.

Meg cseresznyét.

Amit a macsek hagyott.

És én is most ülök neki dolgozni.

De előbb iszom egy jó erős kávét.

Mostanában elővettem a kb.húszéves darálót,és én darálom meg a babkávét.

Olyan munkám van,hogy haza is kell hoznom belőle,ha végezni akarok :-(

b[ALien] (törölt) 2009.06.06. 12:42:46

@jesszumpepi: @Nelson Mandula: :)
Az enyémek ezt nem csinálják, de meg lehet érteni
Méretarányos focilabda
Viszont simán kicsomagolják, és megrágcsálják a kenyeret:)

b[ALien] (törölt) 2009.06.06. 12:49:24

@☺ágica: maxi megértés:(
hónapokig ma van az utolsó pihi szombatom

@Secnir: szegény! Én bírtam ezt a formát
De nem gondoltam volna, hogy lyukas tangát daszik, miközben pórázra veszi a pélót meg magát
Kissé aberrált ez nekem
De lehet ez a színészeknél kötelező
Lehet a balett táncosoknál és a kőfaragóknál is?

Ofélia . 2009.06.06. 13:35:15

@Nálunk meg itt Tarpán0002: Főtt csülök dús koleszterin módra. stroncium szinekben ISO szabvány szerint(tekintettel a kandisznó farkincájára) és a kocsonyára:)))

Ofélia . 2009.06.06. 13:45:13

@b[ALien] a kopasz baba:" Lehet a balett táncosoknál és a kőfaragóknál is?"

NEM azok emberböl vannak!!

Ofélia . 2009.06.06. 13:51:02

@jesszumpepi:" Olyan munkám van,hogy haza is kell hoznom belőle,ha végezni akarok"

Elég szomoru de most kell rendbetenni a nyugdíjas jövőt!!

25-46-ig napi tizennégy de már megvan az ami a nyugodt élethez kell viszont van egy alapáláspontom:

NAGY ÍVBEN SZAROM LE A REKLÁMOZOTT SZARSÁGOKAT ÉS A SZOMSZÉD VÉLEMÉNYÉT:))))

b[ALien] (törölt) 2009.06.06. 13:59:49

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: a reklámozott szarságokról:
Az előbb tallóztam a tv-t
Megálltam, mert egy nagyon jó popsit mutattak
Teleshop
Aztán elkezdtem figyelni a szövegre
Valami rezgő öv volt
Azt mondták nem kell zsírleszívni, mert a rezgő öv lefogyaszt! Azt mondták a NASA is használja! :)))
Fekszel az ágyban, és a rezgő öv lefogyaszt!
Reklámon már rég röhögtem ekkorát:))

Átlagarcú 2009.06.06. 14:12:58

Maradjunk a zsíííír leszívásnál! Ragaszkodjunk a hagyományokhoz!

Ofélia . 2009.06.06. 14:25:33

@b[ALien] a kopasz baba: Nálam a mágneses derékalj váltott ki röhögőgörcsöt:DD még mindig röhögök!!!

@Sörecet: Maradjunk az abáltszalonnánál sok fokhagymával!:))

Amugy tegnap láttam egy reklámot könyvröl a címe csajok volt.
Hát majdnem elmúlt a náthám.

A címlap egy a női nemet megszégyenítő GEBE talpig rózsaszínben tépett hajjal és egy rózsaszínbe öltöztetett patkánykutyával a kezében természetesen koktélos pohárral.

Fijjug!!! remélem nem ő lessz fiatalon a feleségetek??:((

Inkább a világvége:)))))

b[ALien] (törölt) 2009.06.06. 14:47:53

@Sörecet: feszítővassal, hegesztőpisztollyal:)

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: az valami fémlepedő?;)
Én kitaktikáztam a reklámokat
Olyankor megyek ki sörért
Piss
Macskaetetés
Alomszedés
Vagy csak nem figyelek oda:)
Ha tényleg náthás vagy (csak mert tegnap teáztál) remélem tömöd magad mézzel!
Teába is lehet, én jobb szeretem forralt borban:))
A méz nagyon jó cucc

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.06. 14:48:39

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: az ideális feleség már régen elkelt személyemben, nekik már csak ez jut:)

amúgy: jó kis milánói makrancost rittyentettem, szottyog a paradicsomos-bazsalikomos-fokhagymás szósz a tésztán, egy fél kiló darált kergemarha társaságában.

elég car idő van....

kétpercenként rohangálok be a ruhaszárítóval

Átlagarcú 2009.06.06. 14:55:33

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Jaja, a harmadik Fejős Éva. ...de szerintem az kifejezetten csajoknak való iromány. Én mondjuk szeretem és a grakika sem rossz a könyv címlapján. ...de ettől még lehet világhírűen szar.

Ofélia . 2009.06.06. 15:03:49

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: Hagyd kint legfeljebb jobban ki lessz öblítve:))

A milánói stimmel épp most van emésztési stádiumban viszont sertésböl volt(na nem tarpa plutóniumosábol).

@b[ALien] a kopasz baba: A lapedőben valami mágneses csíkok vannak és attol múlik el a hexencsúszod de a nasa szerint a másnaposságra is jó:))
Sajnos dógozó úgyhogy marad a tea de már az összes májsejtem tiltakozik az inzultus ellen

b[ALien] (törölt) 2009.06.06. 15:18:24

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: és potencia fokozó is, ugye? Továbbá visszafordítja a hajhullást, az őszülést, és Judit haja nem lesz többé korpás!
Sőt én azt hallottam, hogy mikor nem használják, a csillagkaput is ilyennel takarják le:))))

Ofélia . 2009.06.06. 15:18:51

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:
"az ideális feleség már régen elkelt személyemben, nekik már csak ez jut:)"
:DD és mivel az én feleségem is az ideális kategóriába tartozik hát váljék egészségükre:)))

Ugyanott első osztályu pszihiáterek és válóperes ügyvédek valamint patkánykozmetikusok!!!

Ezekröl a kutyákrol meg az ellátásukrol mindig a surda jut eszembe:"Útálom a buzikat és a kutyákat erre te egy buzi kutyakozmetikusnál szerzel állást")):)))

Ofélia . 2009.06.06. 15:27:11

@b[ALien] a kopasz baba: Budapest, szél, eső: szarok a hajamra:))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.06. 15:31:21

az idealis amerikai is elkelt

ma bazi nagy hamburger lesz krumplival

Ofélia . 2009.06.06. 15:38:29

@hagyma: Hát igen a java már a mienk a fiatalok meg érjék be a selejtjével:)))

Ofélia . 2009.06.06. 16:11:41

Aktimel fogyasztása közben kimostam a tököm perwoll magic colorral!

Olyan vörös akár az új:))

Átlagarcú 2009.06.06. 17:03:02

az ideális feleségekről órákig tudnék mesélni. Nekem ár 3 is volt, a mostani a negyedik.
...persze hallgatni is tudok:)))

jesszumpepi (törölt) 2009.06.06. 17:27:21

@b[ALien] a kopasz baba:

Ukrán samponreklám:

Natasa egyik fejét korpásodás elleni samponnal mostuk meg.

A másikat hagyományos samponnal.

.lll. 2009.06.06. 17:31:30

Használjon busafejből készült fogkrémret!

Szépnapot!

.lll. 2009.06.06. 18:55:41

@jesszumpepi:

bocs,de én bioponnal mosok fogat

Impega 2009.06.06. 18:57:41

Folt?
Volt.
Stop!
BIOPON :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.06. 19:14:17

@Sörecet:
nekem az elso amerikai
es tuti az utolso

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.06. 19:53:58

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
nekem van is itthon mert Mary szeke nyikorgott
majd kiprobalom

Átlagarcú 2009.06.06. 19:56:31

...az enyém megsértődik, ha azt mondom neki, hogy utolsó:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.06. 20:10:58

@Sörecet:
en siman szoktam kover qrwanak is hivni
es van meg legalbb 34 nickneve
tetszik neki
kulonosen az akcentusom
most eppen honey mustardnak hivom

jesszumpepi (törölt) 2009.06.06. 20:29:00

@lófő:

Szépek a fogaid lófő!

Visszateheted a műfogsorod.

.lll. 2009.06.06. 20:40:22

@jesszumpepi:

most már nem kell,használd egészséggel!:)

jesszumpepi (törölt) 2009.06.06. 21:16:29

@lófő:

Újabb bizonyíték a busafejleves hasznosságára?

Visszanöveszti a rég kihullott fogakat?

Nem akarsz céget alaptítani?Termékbemutatókat tartani nyugdíjasoknak a busafejleves csodálatos hatásairól?

aardwark 2009.06.06. 21:20:55

megérkeztem, örömésbódottá..:))
ez akkor most már biztos a hétvégi...
most akkor on legyek vagy off?
olyan bizonytalan vagyok vagy mégse nemdenem?

aardwark 2009.06.06. 21:23:09

még jó, hogy visszacseréltem az avataromat mert gifet nem kezel le..., de a cserét se jegyzi meg, hmmmm
klafa...hehh

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.06. 22:06:21

Itt vagyok! Ki szólitott? Fáradt vagyok, sok munkát nem vállalok ma, ezt tessék figyelembe venni!

maincoon © 2009.06.06. 22:16:09

@lófő: bízom józan ítélőképességben és nemet mondasz jesszum ajánlatára ;)))

@Sün‼: szerintem a 'mai napra' már szabit kapsz :)))

@aardwark: én névváltoztatáson gondolkodom... csak nem tudom mi legyen az új név...

na megyek, mielőtt megég a süti
jóéjt :)

Átlagarcú 2009.06.06. 23:01:14

Off
Most látom csak, van fönt valami postféle. Bank, meg hitel, meg törlesztőrészlet...
Az mi a túró?
On

gabcika 2009.06.06. 23:08:11

@kugel2: Melyik banknál nincs ilyen?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.07. 00:12:33

@Sün‼: Mostanában nem is volt sok post :D

@Sörecet: Az az amit el kell kerülni :D

jesszumpepi (törölt) 2009.06.07. 07:11:33

Sün!!

"az FHB szarjon V8-as motorblokkokat!
Sokat!"

Ebben tegnap közmegegyezés született.


Úgy hiszem,pihenhetsz.

jesszumpepi (törölt) 2009.06.07. 07:14:57

@☺ágica:

Szia,ágica!

Mit tett veled ofélia?

Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.06.07. 07:20:10

...legyen mondjuk LIAZ motor. Váltóstul. Igen ergonómikus forma és csak 11800 cm3. ...és már gyárilag dől belőle a sikosító.

☺ágica (törölt) 2009.06.07. 07:26:28

@jesszumpepi: ezt írta válaszul hagymának:

"Hát igen a java már a mienk a fiatalok meg érjék be a selejtjével:)))"

Pedig még vasalni is tudok! Nem mesterfokon, mint Mamapici, de azért elég jól:)

jesszumpepi (törölt) 2009.06.07. 07:33:09

Na csak kerüljön elő ofélia!

Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.06.07. 07:39:35

...spec minálunk a lyány jobban tud vasalni. Az utolsó fillérem is kivasalja belőlem egy kis dorombolással:))))

Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.06.07. 07:45:09

Az asszony legalább hagy nálam egy kis kocsmáravalót, de a lyány még erre sincsen tekintettel. Ma is cetlire kellett innom az életmentőt.

☺ágica (törölt) 2009.06.07. 07:46:22

@Nálunk meg itt Tarpán0002: ez a malacorr egyébként Jelenához tartozik?

maincoon © 2009.06.07. 07:50:07

JÓ reggelt!

@Mylady: már a kocsiban ;) szülinapi bográcsozás lesz egy tanyán :)))

@☺ágica: teljesen igazad van :DDD

Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.06.07. 08:00:53

@☺ágica: Nemnem. Sima nevenincs lapálysertés. Jelena Cornwall.

☺ágica (törölt) 2009.06.07. 08:28:47

@Nálunk meg itt Tarpán0002: örülök, hogy megismerhettem:) Szép hölgy. A kicsik meg tündériek:)

jesszumpepi (törölt) 2009.06.07. 09:22:51

@Nálunk meg itt Tarpán0002:

Hogy tud egy tizenéves lány könnyen pénzt kifacsarni az apjától?

Melltartó-vásárlásra hivatkozva.

Attól apa olyan zavarba jön,hogy tiltakozni is elfelejt.

zoku 2009.06.07. 11:01:20

Aki bankkal szóbaáll az nem sikeres.

selymesszőrű tejbegríz 2009.06.07. 11:17:57

Tök jó, hogy a sok offoló ezt a blogot is szétbassza mint anno a subbát. Igazán ki lehetne ezeket moderálni.

Átlagarcú 2009.06.07. 11:27:28

Csatlakozom Tejbegrizly megállapításához: szerintem is tök jó:))))

jesszumpepi (törölt) 2009.06.07. 11:44:06

Hej,ofélia!

Tegnap megterrorizélted ágica lelkét.

Te pernahajder!

Énbagoly 2009.06.07. 13:17:15

@selymesszőrű tejbegríz: én is bűnös vagyok. Szeretek másról beszélni.És, igen, vasárnap délután eszem ágában sincs az eredeti posthoz hozzászólni.

Ofélia . 2009.06.07. 14:37:36

@☺ágica: Te még nem tudod, hogy mi az a selejtezési rizottság:))

@jesszumpepi: Elókerültem és reszketve várom alebaszások áradatzát

Mylady 2009.06.07. 15:05:30

@selymesszőrű tejbegríz: ó, mer te aztán ON voltál...

egyébként nem hiszem, hogy anno a subbát az itt offolók baszták szét

Ofélia . 2009.06.07. 15:11:19

@Énbagoly: Nagy igazság!!! ki a fészkes franc szól az eredeti posthoz 2 nap múlva?:))

@jesszumpepi: Ha megírod mivel akkor megkövetem!!!, sünt szarok(bánatomban) veszek neki sört (virágot semmiképp mert az nem iható viszont drága)

Végül is mi a lényeg??:))

Ofélia . 2009.06.07. 15:18:14

@Mylady: Részemröl nem viszont ha megszünt ráfért MINDENNEK VAN EGY HATÁRA:(((((((

Ofélia . 2009.06.07. 15:24:24

három internal server error után hogy vagytok homárosok?:))

Ofélia . 2009.06.07. 15:30:19

Starflight kiszáll!!!

Itt valami nem stimmel MEGUNTAM!!!!!!!

Mylady 2009.06.07. 15:53:00

Jesszumpepi!
Nem Te említettél a múltkor valami uborkás zselét (uborkaszeletek helyett)? Tudnál konkrétumokat mondani?

Ofélia . 2009.06.07. 16:08:03

@Mylady: Az uborkát vékony(1 mm )szeletekre szeled.

A fodrászkellékesnél veszel alapkrémet(hidratáló) és bekened vele a szemed alját , tetejét és a karikákat ráteszed!

Ha hiszitek ha nem ez jobban hat mint bármelyik méregdrága kozmetikum viszont a ház "urával" meg kell beszélni, hogy ne röhögje magát hülyére:)))

Persze ez a szemráncokra hatásos!!!!!

Mylady 2009.06.07. 16:10:03

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: pont erre írta jesszumpepi (azt hiszem), hogy talált egy tök hatásos zselét
az uborkaszeletekkel az a baj, hogy én hamarabb megeszem őket...

selymesszőrű tejbegríz 2009.06.07. 16:10:26

@Mylady:
Persze, legegyszerűb mindig először másra mutogatni. Tudod van különbség off és off között. Ha én felháborodok azon, hogy te itt próbálod csillapítani a szociális éhségedet, teljesen más minthogy éppen nekiállsz a paprikáskrumpli receptjéről beszélni mert senki nem szól hozzád otthon.

@Énbagoly: Ez sajnos nem csak a vasárnapokra jellemző, előbb utóbb eltűnnek a rendes kommentelők, mert unják, hogy itt baromira nem a témáról van szó, hanem csak a tejfölös cseresznyepitéről meg az NDK-s turmixgépek nemi életéről megy a diskurzus. Oké, hogy mindenki így szereti egymást, csak nem szükségszerű teleoffolással szétbaszni még egy blogot.

Ja és igen megelőzöm a "Lehet ám más blogot is nézni" típusú színvonalas kommenteket, köszönöm majd eldöntöm milyen blogot nézek a továbbiakban.

Ja és igen, ezért kell a Cib-bankhoz menni, nekem eddig bevált. Csak, hogy on legyek. ;-)

Ofélia . 2009.06.07. 16:29:29

@Mylady: A zselé drága(és attol,hogy zöld még nem hat) ha meg szereted az uborkát akkor vegyél kettőt!!

Az acszeszröl meg annyit, hogy vegyél, szerezz, lopj egy deci tisztaszeszt (70 százalék) és adjál hozzá 4 narancs raszelt hélyát + egy lemon reszelt hélyát és ezt tárold egy hétig.

Utánna higíts a kétszeresére és kapsz egy csodálatos illatu arcszeszt aminek ugyan nincs reklámértéke viszont isteni!!

És a testápolók: ezt a gyógyszertárakban lehet negvenni illat mentes testápoló néven és senki nem lessz tőle allergiás!!

Krémek: amit már írtam minden krémnek az alapja az alapkrém ez lehet hidratáló,és 5 fokozatban zsíros(bőre válogatja)

Fillérekért kpható és (mivel asszonykám is az ország elit kozmetikusához jár) az árat a hozzákevert adalékok határozzák meg de ez nem szigoruan titkos viszont igen drága is lehet

Mylady 2009.06.07. 16:30:33

@selymesszőrű tejbegríz: próbáltam poénnak szánni, látom, nem sikerült...

azért ha visszanézed a kommenteket, akad pár témához szóló az én nevem mellett

másrészt ha belegondolsz: pénteki a poszt... ma vasárnap van...
mi újat lehet még két nap után ehhez a témához hozzászólni? úgy mégis?
mi nem volt még: hülye a posztoló? ja, bocs, az már volt...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.07. 16:36:10

@selymesszőrű tejbegríz: komolyan mondod, hogy azzal töltenéd a vasárnapot, hogy 280 kommentet végigolvasol az fhb hiteleiről?!

Átlagarcú 2009.06.07. 16:36:10

T. Selymesszőrű tejbegríz et!

Örülök, hogy élt demokratikus jogaival.
Tartsa meg e jó szokását, nekünk mindenki véleménye számít.(...még ha ugyanannyira off is, mint az Ön általt kritizáltak)

Ofélia . 2009.06.07. 16:42:08

@selymesszőrű tejbegríz: Ídes egyszem lelkem(ha akarsz sértődj meg ezen)

Ha több blogot is megnézel és a kommenteket is olvasod akkor nem kell nagy intellektus ahhoz a felfedezéshez, hogy az érdemi hozzászóllások nagyjábol lefedik az első 20 kommentet(-elsőzés).

És ha alkalmasint megnézed a kommenjeinket(és a reakciókat) akkor látod, hogy a humoros és néha nyakatekert hozzászóllásaink valós eredményeket is szoktak hozni.

IGENIS kigúnyoljuk a hatalmasokat,hatalmaskodókat és hidd el,hogy ez sokkal jobban fáj nekik és sokkal eredményrevezetőbb mint modorosan nyüglődni:(((

Átlagarcú 2009.06.07. 16:43:32

Kifelejtettétek a pár szem mazsolát és egy evőkanál diszperzitet.

b[ALien] (törölt) 2009.06.07. 16:47:29

@selymesszőrű tejbegríz: most az van, hogyha a blog tulajdonosát zavarja, akkor biztos szólni fog
Addig hagy cseteljünk már
Ha zavar, görgess:)

A többieknek elmondom, hogy grill partit dobtunk
Mindent megsütöttünk a kis faszenesen, amit csak lehet:)
3 órán át ettünk
8-10 órán át ittunk:)
A hajnali 3-as éneklésért bocs
De. meg arra keltem, hogy egy fűnyíró néz:)
Volt 2 kutya, mini agár
Kettőjüknek összesen 3 szeme volt
Az 1 szemű fél éjjel az ölemben aludt
Meg jó úttörők lévén raktunk tábortüzet
Néhány liter benzinnel:)

Ofélia . 2009.06.07. 16:54:34

@Nelson Mandula: Ez azzal. Sörözés hejjjjet(bocs majmász)

@Sörecet: Sok fajta konyhát ismerek de a diszperzit?? ez űj:)))

@b[ALien] a kopasz baba: Egyet kifelejtettél: A grillparty után hány kutya és hány szem maradt??:))))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.07. 16:55:43

@selymesszőrű tejbegríz:

IGEN!

így kell promótálni egy induló blogot!

gratulálok az ötlethez!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.07. 16:55:55

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
amugy megoritessz
ahelyett hogy szolnek Marynek hozzon egy arcszeszt a botbol 2 dollaret, majd tisztaszeszt kerestegetek, narancsot reszelek citrommal
varok egy hetet , higitok
menny a turoba:)
ha legkozelebb aszondod, hogy a sort is magadnak fozod en eldobom a kanalat

Ofélia . 2009.06.07. 16:55:56

@Mylady:" miből??? "

Személyi kölcsön ingatlan fedezettel:)))

b[ALien] (törölt) 2009.06.07. 16:58:02

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: na jó azért mindenre én sem emlékezhetek!:)
Így is én voltam az est fémpontya
Fél óra gondolkozás (?) után eszembe jutott egy zenekar énekesének a neve:)))

Ofélia . 2009.06.07. 17:00:36

@b[ALien] a kopasz baba: Nyert az agyad ez már nekem nem megy.

Jó esetben tudom, hogy hova tettem a söröm:))

Ofélia . 2009.06.07. 17:04:23

@hagyma: Amit leírtam azt azért nem kapod meg 2 dolcsiért.:((

Munka is van benne a különbség annyi mint egy csöves erősítő és egy mp lejátszó között(végül is mindkettő hangosan szól):)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.07. 17:05:34

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:
uramatyam
politizal
mar nem csodalkozok semmin
tenyleg, dugott mar valaki politikussal?

Ofélia . 2009.06.07. 17:09:23

@hagyma: "ilyen draga a narancs otthon"

Tisztességesen feldolgozva drága is lehet:)))

Átlagarcú 2009.06.07. 17:20:44

Én már dugtam politikussal. Igaz, akkor még targoncavezető volt és minden reggel kisnóbliztuk a kávét. Jó volt vele dugni:)))

Ofélia . 2009.06.07. 17:22:13

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: Na most méééé nem??

Egy igazi urinő válaszol.

Ofélia . 2009.06.07. 17:24:40

@Sörecet: Ezt most a náthám miatt nem értem.

A politikust vagy a kávét snóbliztátok ki?:))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.07. 17:32:32

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
a narancsot is Te termeszted, mondom fogjatok ossze secnirrel es inditsatok be egy vallalkozast
@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:

legalabb a monogrammjat

hat politkusnoben nem sokra emlekszem aki szoba johetett volna a teljes lereszegedes allapota nelkul, talan ha 1-2
abbol az egyik leszbikus
remelem nem sertettem kampanycsendet

/az "on"-t mar megirtam az elejen a bankkal kapcsolatban/

Ofélia . 2009.06.07. 17:37:16

@hagyma: Te nagyon félreértettél: nem állitok elő alapanyagot és nem termesztek még hagymát sem viszont amit leírtam az egyszer próbáld ki és meg fogsz lepődni(ha a szeszt nem iszod meg)

Tényleg jó illatu!!!!

Ofélia . 2009.06.07. 17:39:00

@hagyma: Ja és két dugás közben ne sérts kampánycsendet:)))))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.07. 17:41:05

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
en hiszek neked
de hogy en narancshejjat reszelgessek
orulok ha van 1-2 oram netezgetni
most ne csak a homarra gondolj, nekem 2 orszag torteneseit kell elolvasnom
Mary meg olyan lelkesen hozza ha mar latja hogy kifogyoban van
es mindig mast
arcszeszben nincs allando nekem

b[ALien] (törölt) 2009.06.07. 17:50:47

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: na a legfontosabb tényleg az volt!
Én mindig a többet választottam:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.07. 17:55:59

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

dolgozik hala egnek
delutan meg templomba megy
nem gyakorlo vallasos, de most megy a csalad
mondjuk arra kerdesemre hogy darwin vagy Isten
azt mondta Isten
es ahogy oregszem en is kezdek nem hinnia z evolucioban
viszont templomba se megyek, ma egyedul megy
en meg sutok fasirtot vagy hamburgert oszt jovan

selymesszőrű tejbegríz 2009.06.07. 18:00:37

@Mylady:
Az első tizenöt komment között már kapásból volt hagymamelegítés és a reszelt máj kombinációja.

@Nelson Mandula:
Ha kell szívesen elolvasok akár 580-at is ha van benne olyan dolog amiből akár én is tanulhatok. Ha viszont két értelmes hozzászólás között egy hagymás máj receptet kell olvasnom, meg mások grillpartiját az pöppet kiábrándító.
Nem értem miért nem lehet a szociális problémákat/lekvárrecepteket emailen/emesenen/telefonon megvitatni.

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
Pici prüntyő bogaracskám! Felőlem aztán úgy becézel ahogy gondolsz amíg nem hajlik át személyeskedésbe. :-)

Ofélia . 2009.06.07. 18:03:45

@hagyma: Az én gyomrom az én istenem na ez korrekt.

A család veszélyes!!!

Vigyázz nehogy egy fillért is adjon a papoknak!! Inkább sörért küld le mint a templomba:(((

Ofélia . 2009.06.07. 18:06:51

@selymesszőrű tejbegríz: Nem fog(személyeskedésbe átmenni) viszont a hagymás máj recepjét nem árt megtanulni!

Visszanéztem és már tanultam valamit:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.07. 18:08:01

@selymesszőrű tejbegríz:
az erdemi hozzaszolasok a 10-ik es a 100-ik kozott vannak leginkabb
kiveve ha a post arrol szol hogy elloptak a telefonfulkemet, vagy hogy Benke Laci brazil-e
a tokom bannya elloptak vagy nem es hol csinaltak Benka Lacit
ilyenekre nem lehet erdemlegeset
meg sok az olyan post ami 14-szer tortenik meg es regi homaros mar nehezen ir erdemlegeset, hogy mi van a parkolotarsasagokkal, ha egy normalis ember nincs a politikaban aki azt mondana
eleg
felmondunk mindnek es majd csinalja az onkormanyzat
ennel ami most van meg az is jobb ha nyugdijas bacsik jegyet osztogatnak
de ezt mar ezerszer leirtuk

a hetvegi meg jellemzoen cset ez teny
2 lehetoseg van vagy cset vagy semmi, mert a tema kimerul mar penteken

hat igy

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.07. 18:09:49

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
nahat Ok oszt nem adnak
igazi red neck csalad, attol nem kell felnem
Loui hamarabb ellopja a perselyt:)

Átlagarcú 2009.06.07. 18:12:40

A korrektség kedvéért: amikor még daszható volt, nem volt leszbikus. Mosmegmá nem kívánom:)))
...ha egyre gondolunk.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.07. 18:16:05

@Sörecet:
az volt csak nem tudta
na O se volt egy nagy etvasz, csak hat vakok kozott felszemu a kiraly
amugy vicc vot, kedves Klari meg ne sertodj
tisztellek becsullek es tenyleg szimpi voltal
de hala egnek itt rajottem politikaval nem foglalkozni!!!!!!!!!!
ez fontosh

Átlagarcú 2009.06.07. 18:16:18

Darwinban én is csalódtam. Egy szóval sem említette, hogy emberből állat...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.07. 18:21:01

aze' amikor fiatal voltam es otthon eltem
/mar vege a kampanycsendnek/
a suliban meg a kocsmaban arrol beszeltunk mennyi lett a fradi-dozsa, nem arrol mit mondott Gipsz Jakabne szovono a parlamentben
mameg..........
nahat itt is fontosabb mi lesz a yankees meccs, mint hogy hol jarkal Obama
ez van

Ofélia . 2009.06.07. 18:28:31

@hagyma:" Loui hamarabb ellopja a perselyt:)" Korrekt családi hozzáállás"

Átlagarcú 2009.06.07. 18:31:08

19:00-kor lesz vége:)))

b[ALien] (törölt) 2009.06.07. 18:34:48

@selymesszőrű tejbegríz: pedig nagyon jó volt az a grillparti!:)))
sajnálhatod, hogy kihagytad:)
viccen kívül meg lásd hagyma fentebb
itt van egy ilyen haverkodós társaság
miattuk járok ide
hétvégén online cset és kocsma van
persze nyugodtan formálhatsz véleményt, mert itt még demokrácia is van
a szó normális értelmében
és külön köszönjük a kultúrált hangnemet
de tényleg nagyon beb@sztunk
elnézést a kiemelésért

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.07. 18:35:21

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
vicc volt
asse tudom van-e itt perselyezes, nem hiszem
lopni meg ez a csalad??????
sose 1 centet se
na errol tenyleg blogot kene irnom, nem idevalo
de felelmetes volt becsoppenni ebbe a felfogasba
de szokom es egyre jobban tetszik
annyira mas mint otthon es annyira hasonlo

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.07. 18:37:39

@Sörecet:
akkor most lecsuknak?
remelem nincs kiadatasi egyezmeny

b[ALien] (törölt) 2009.06.07. 18:37:59

@hagyma: rohadjak meg láttam az ellopott fülkéket
egy platón (nem ifa)

b[ALien] (törölt) 2009.06.07. 18:41:51

@hagyma: én itthon sem szoktam lopni
1x 5ezressel fizettem, és 10 e-ből adott vissza
még csak el sem vettem
hanem kérdeztem, hogy ez mi
ilyesmi már kb. 3-4x volt
tudom űrlény

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.07. 18:46:41

@b[ALien] a kopasz baba:
a fulkeket azert vittek mert onnan telefonalnak kampanycsendet serteni
almomban sem gondoltam, hogy Mary csaladja az egyetlen a Foldon aki nem lop
csak valahogy erdekes nekem
9-en vannak testverek
neki 3 gyereke van
meg akarhanyszor osszejott a csalad 1 szot nem hallottam politikarol, de az is igaz, nehany tekintet elarulta nem voltak boldogok Obamatol
de savazni nem mentek el
elik az eletuket
volt hogy valamelyik testver kicsit bajban volt es csak az volt a kerdes, hogy dontse el melyik masikhoz koltozik
otthon ilyen nincs

Ofélia . 2009.06.07. 18:54:13

Na szép és politikamentes jó éjszakát.

Holnap hajnalban kelek és szaladok befelé elsőzni!!!
Mert ez fontosch

@b[ALien] a kopasz baba: Fogadjunk, hogy 25 ezressel fizetél a többi csak pénzmosás:)))

b[ALien] (törölt) 2009.06.07. 18:57:55

@hagyma: ez így helyes!
Mármint politika miatt felesleges egymás torkának esni
Többség dönt és kész

b[ALien] (törölt) 2009.06.07. 19:01:17

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: 54 ezrest akartál írni:)
De ha nem szólok szerencsétlen pénztáros béréből vonják le:(

jesszumpepi (törölt) 2009.06.07. 19:14:00

@Mylady:

A márkája St.Ives
A neve:Eye and Face Stress Gel (cucumber and elasztin)
Én DM-ben vettem,az ára valamennyivel 1000 fölött volt,de 1 évre elegendő.
Én a szemem alatti duzzantokra teszek egy kicsit belőle,és jól kordában tartja a problémát.

zoku 2009.06.07. 19:24:35

Tejbegríz jól mondja! Menjetek csetelni

jesszumpepi (törölt) 2009.06.07. 19:29:25

@ofélia,te pernahajder!

Ezzel terrorizélted meg ágica lelkét:

☺ágica 2009.06.07. 07:26:28
ofélia ezt írta válaszul hagymának:

"Hát igen a java már a mienk a fiatalok meg érjék be a selejtjével:)))"

Pedig még vasalni is tudok! Nem mesterfokon, mint Mamapici, de azért elég jól:)

jesszumpepi (törölt) 2009.06.07. 19:31:00

@zoku:

Te meg szaladj haza anyucihoz,és panaszolj be minket!
Aztán fújd ki az orrod!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.07. 19:41:58

@zoku: Mentünk, ez itt most éppen az. Nemtom miért fáj hogy miután a postot kitárgyaltuk, kötetlenül beszélgetünk.

Persze ha te most a posthoz szólnál hozzá valami okosat, akkor sem lennél ám lehurrogva.


'sszátok meg de fáj a fogam.
Holnap fogorvos, de addig valahogy meg kéne akadályozni a Panadol túladagolását.

b[ALien] (törölt) 2009.06.07. 19:42:05

minek menjünk csetelni, ha épp csetelünk?;) Ez ilyen csetblog:)
Első!

b[ALien] (törölt) 2009.06.07. 19:43:48

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: a fogfájás gáz:(
nekem Donalgin jött be

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.07. 19:46:30

@selymesszőrű tejbegríz: Ja, hát ehhez a belépőhöz meg nem sok hozzáfűznivalóm van.

Tulajdonképp mióta jársz erre? Van egy fogadásom hogy max. 1 hete.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.07. 20:29:46

Hagyjátok már zoku és tejbegríz kollégát beszélgetni az fhb hitelekről!

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
Fogfájásra apranax is jó, meg ahogy b[Alien] mondja, a donalgin is. (A panadol elég gyenge, ha komolyan fáj.)

Elnézést a sp@mért és bocs, hogy kiemeltem!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.07. 20:32:39

Asszem, pár kommentelő ánuszrózsáját is be kell iktatnom a napi munkáim közé. Úgymint: "selymesszőrű tejbegríz" vagy éppen "zoku".

Átlagarcú 2009.06.07. 20:54:47

Hámost mit szóltok ehhez a szemét FHB-hoz?(Felejtesz és Hiszel Bank)
Felháborító!!! Sünt!!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.07. 21:05:21

@Sörecet: Itt vagyok!!! Be is írom a naptárba! Talán jövő héten...qwa sok a meló!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.07. 21:12:26

@Sörecet: erről van szó, térjünk a lényegre, számoljuk ki együtt a hagymás máj hitelkamatát svejci frank középárfolyamon!
zoku, tejbegríz, segítsetek!

Mylady 2009.06.07. 21:18:06

@Nelson Mandula: lóbalzsam-, vagy busafej-paritáson?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.07. 21:30:28

azert az tenyleg gaz hogy evente kap ertesitot hogy all
azt havonta kell, ha havonta fizet
nahat

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.07. 21:51:09

@Mylady: nézzük meg mindkettőt, és még a biztonság kedvéért a vaníliás karikán is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.07. 22:52:31

@Nelson Mandula: Kevéssé fáj, de idegesítő. Ha komolyan fájna, nem melózni jöttem volna, hanem ügyeletre :(

@Sün‼: Ez mekkora :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.07. 23:24:14

nekem most a jobb felso sarokba is ki van irva hogy Sun

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.08. 02:31:06

es szeretnek elh@tarolodni a hetfo reggeli elsozotol

Mylady 2009.06.08. 04:45:57

ELSŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!!!!!!!
De hol az új poszt?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.08. 04:49:50

a fenebe lekestem, de dobogo
de hol az uj poszt?

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 07:03:20

Jó reggelt!

Utolsóóóóóóóó:)

EÖ (törölt) 2009.06.08. 07:15:42

busafej-pálinkás jó reggelt!

b[ALien] (törölt) 2009.06.08. 07:16:50

@☺ágica: muszáj volt:)
Tudod, ez olyan ziccer féle:)
(elnézést az offért, most nincs hétvége)
nem szabad csetelni!!!

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 07:19:10

@b[ALien] a kopasz baba: semmi baj:) És jó, hogy szólsz, el is felejtettem, hogy nem szabad offolni

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): vaníliás karikásat:)

b[ALien] (törölt) 2009.06.08. 07:21:33

@☺ágica: nekem is úgy szóltak, nem az enyém az érdem:)
kissé szédelgek
vicces lesz így bemenni a gyárba

Mylady 2009.06.08. 07:39:35

@hagyma: neeem
az elsőőőőőő én voltam
még hajnalban

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.08. 07:48:42

tudom de probalkozni lehet
mingya 2 ora megyek aludni es nincs uj poszt

EÖ (törölt) 2009.06.08. 07:49:05

@Mylady: @☺ágica: nem írtam le külön, mert annyira egyértelmű, hogy hétfő reggel a busafejből főzött pálinkához lóbalzsamos étcsokis vaníliás karikát kell fogyasztani, mint az, hogy úriember soha nem üt meg nőt szivarral a szájában! :)

Mylady 2009.06.08. 07:53:43

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): jól van, látom, te is klasszikus úri neveltetésben részesültél... :DDD

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.08. 07:59:30

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): Így van. Örülök, hogy ebben is hasonlítok rám! Szivarozó nőt nem ütlegelünk, ez alap. (Épp úgy, mint a Mylady által kiszámolt 42.)

EÖ (törölt) 2009.06.08. 07:59:59

@Mylady: ez lerí az emberről... :DDDD
azt is tanultuk, hogy aktus után úgy lehet még felizgatni a hölgyet, hogy a függönybe kell megtörölni... :DDDD

EÖ (törölt) 2009.06.08. 08:04:34

@Nelson Mandula: boldog névnapot amúgy!
most olvastam, hogy az Örmény-Malaga szigetek ultraoltodox-ateisták lakta részén ma tartják a Nelson napot. (az első tavaszi dagályt követő negyedik kalóztámadást követő virágvasárnap)

EÖ (törölt) 2009.06.08. 08:13:13

@☺ágica: a helyiek ilyenkor megfőzik a télen elejtett Neckermann-turistákat (a legfinomabbakon még búvárcucc is van), utána elmennek skandináv lottót játszatni

Impega 2009.06.08. 08:13:44

Medard napja van. Itt esni fog. Szep jo reggelt es kellemes hetet!

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 08:16:42

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): hagyd abba! Megjött a főnököm!


@Impega: jó reggelt:) Itt süt a nap:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.08. 08:17:07

George clooney lelott mindenkit, megszokott
poszt nincs
alszom

EÖ (törölt) 2009.06.08. 08:19:43

@☺ágica: a főnöködnek* küldjük Nelsonnal közösen innen Örmény-Malagáról a kokódzsámbót
kijöttünk névnapozni a helyiekkel, mivel ugyanazok vagyunk Nelsonnal, így csak egy jegy kellett!

* meg mindenkinek @ki szereti! (elnézést a kiemelésért!)

Frucsasz 2009.06.08. 08:20:34

Jesszusom. Egy hétvégén megyek el házibuliba, és máris megy a rendetlenkedés...

Gyerekek, abba ne hagyjátok az offolást, én kifejezetten ezért olvasom még a blogot. Nem találtam az utóbbi fél évben olyan posztot, ami új lenne. A problémák változatlanok, akkor minek minden egyes posztnál újra és újra ugyanezt leírni? Ellenben kaptam már tőletek tuti jó vacsora ötletet, vagy most épp pakolás receptet, és a káromkodásom is nektek köszönhetően színesedik napról napra. Örök hála érte.

Pici prüntyő tejbegríz, te meg hagyd abba a bacctatást. Ha nem tetszik, ne kínozd magad, de minket se a hozzászólásaiddal. Ha tanulni akarsz, nézd meg jobb oldalt a kulcsszavakat, válaszd ki a neked szimpatikus problémát, minden témakörben fogsz találni hasznos tanácsokat a régi posztok között. De minket hagyj békén.

Egyébiránt, pálinkás szép jó reggelt. 3 órát aludtam, azt is a fürdőszobában a kövön, úgyhogy néminemű ingerültség érhető tetten bennem. Mondhatni, elgurult a gyógyszerem. De a szememre még ma kipróbálom az uborka cuccost.

EÖ (törölt) 2009.06.08. 08:21:53

újabb szabály:
@aki: nem emeli ki
m@ki: kiemeli

a makimajomtenyésztők nevében tiltakozom és elhatárolódom!

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 08:23:45

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): biztos örülne neki, de inkább nem hozom neki szóba:) Próbálom minimálisra szorítani a vele való kommunikációt:)

Impega 2009.06.08. 08:28:42

@☺ágica: :). Hozzam meg akkor se szol ha kerdezek tole valamit. Ez akkor azt jelenti hogy szerencses vagyok vagy azt hogy atlatszo?

É2I 2009.06.08. 08:29:14

@Frucsasz:
Látom, fejlődsz :)
Azért vigyázz azzal az uborkával!
:P

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 08:33:07

@Impega: nem tudom. Én kifejezetten örülök, ha nem zargat:) Különben is, van egy kis kedvence, akivel nagyon jól elvannak, így viszonylag nyugtom van:)Azt hiszem, szerencsés vagyok:)

Impega 2009.06.08. 08:33:17

@Impega: visszavonom. Most szolt be nekem :(. Hmmm...megsem vagyok atlatszo csak mihaszna

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.08. 08:38:52

Nem mellesleg mit szóltok ahhoz, hogy az fhb átvágta a naív ügyfelet?
Minket még itt örmény-maligán izé.. malagán is erősen felzaklat.

Secnir 2009.06.08. 08:39:26

sziasztok
ez már a múlt hétvégi poszt?

É2I 2009.06.08. 08:44:16

Milyen FHB-ról beszéltek?
Ahh, mindig csak az az off.

Frucsasz 2009.06.08. 08:49:40

Egyébként, hogy kicsit ON legyek, az FHB jelzáloghitel ÁSZF-je szerint:

"Egyenlegértesítő
Az ügyleti év, illetve kamatperiódus végét követő 15 munkanapon belül a fennálló tartozás aktuális összegéről, a
fizetett járulékok összegéről, valamint az új ügyleti évre/kamatperiódusra meghatározott törlesztőrészletről, kezelési költség és ügyleti kamat mértékéről, a Bank az Adóst írásban tájékoztatja. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell az Adós(ok) által teljesített befizetéseket, azok jogcímenkénti megbontását kölcsönre, ügyleti kamatra, kezelési költségre, egyéb jogcímekre, valamint az esetleges hátralékos tartozásra és a felszámított késedelmi kamatra vonatkozó utalást, az ezzel kapcsolatos befizetési kötelezettségre való felhívást."

Tehát elvileg a posztoló évente értesítve lett részletesen, hogy épp hogy áll. Ja, hogy el is kéne ezeket a leveleket olvasni? Lehet...

Don Bolesz 2009.06.08. 08:50:35

hétfő van! új postot! plíííííííízzzzzzz!

aardwark 2009.06.08. 08:52:48

jó reggelt
én csak annyit szeretnék kérdezni, hogy a hétvégi után ez a hétfői post?

aardwark 2009.06.08. 08:55:13

mert ha igen akkor első
:)

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 08:58:54

Az a sanda gyanúm, hogy ez már a hétvégi

EÖ (törölt) 2009.06.08. 09:01:27

@☺ágica: itt az Örmény-malagán még vasárnap van, úgyhogy nekem még hétvégi
no meg Nelsonnak is!
aki szintén én vagyunk!

Frucsasz 2009.06.08. 09:01:47

@aardwark: lekéstél, ágicáék már a hétfőit is szételsőzték :D

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2009.06.08. 09:02:41

Jó reggelt! Merre jár a hétfői poszt?

☺ágica (törölt) 2009.06.08. 09:03:13

@Frucsasz: tévedés, én utolsó voltam:)

Na, már megint tiszta off vagyok:( Nem lesz ez így jó...

Frucsasz 2009.06.08. 09:05:29

@☺ágica: oppardon, tényleg. Mylady volt a hétfői első. Mea culpa. :)

fhb_nyuszomuszo · http://csuffhb.blog.hu/ 2009.06.08. 09:12:34

kezdem megszeretni az FHB-t, nem csak velem kivételezik az igazgató elvtárs

EÖ (törölt) 2009.06.08. 09:23:43

@☺ágica: látom már, elszámoltam, elnézést
és én is nagyon örülök, hogy végre sikerült
nagyon oda figyeltem, nehofy véletlen 400.-ként írjak!

EÖ (törölt) 2009.06.08. 09:30:34

@☺ágica: még tánctanárhoz is, azaz lóf@szt, illemtanárhoz is jártam (kártyázni)

b[ALien] (törölt) 2009.06.08. 09:31:29

@Frucsasz: Téged legalább nem nézett a fűnyíró:))

aardwark 2009.06.08. 09:31:42

én már voltam 1,2,3, 10, 50, 100, 200,
de 409 még sosenem voltam
most örömésbodóttá van:))
@Frucsasz: nem baj, amúgy is a hölgyeké az elsőbbség:))

jesszumpepi (törölt) 2009.06.08. 09:33:22

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike):

Kinek a szájában van szivar?

Az úriemberéében vagy a nőében?

EÖ (törölt) 2009.06.08. 09:35:49

@jesszumpepi: jogos a kérdés!
de egy úriember ilyenkor nem mérlegel. ha bárkiében is van szivar, már nem üt! :)

EÖ (törölt) 2009.06.08. 09:37:56

@☺ágica: most kell menni elsőzni!!

Frucsasz 2009.06.08. 09:38:05

@b[ALien] a kopasz baba: ööööö.... nem egészen értem, mire gondolsz a fűnyírónézéssel. Ez azért is lehet, mert nagyon fáradt vagyok.
Engem a szombati kerti partynak indult jakuzzis őrület során sok minden nézett, bár az igaz, hogy a fűnyíró nem. De ma éjjel a lábammal a samponok között, a könyökömmel a mosógéphez préselődve... hát ha lehet választani, legközelebb inkább a fűnyíró...

b[ALien] (törölt) 2009.06.08. 09:44:59

@Frucsasz: kb. 100-al feljebb írtam
még 1x nem szabad, mert az már off
látom te is jót buliztál:)
én voltam 5555 (tudjukkinél)
most a samponokra majdnem írtam valamit, de inkább nem:)))

Mylady 2009.06.08. 09:54:21

én ezredik voltam az agancsos posztban :)
csak mondom

@Frucsasz: látom, latinul sem tudsz! manapság semmire sem tanítják meg a fiatalokat???
azt úgy mondják helyesen: mea clumpa, mea maxima clumpa
tessék megtanulni!!!
:DDD

Frucsasz 2009.06.08. 10:24:12

@Mylady: Huh. Négy és fél évig verték belém a latint, és végig sikeresen úgy tettem, mintha menne. Most a jeges víz futott le a hátamon, hogy ennyi év után valaki lebuktat. Pedig bőőőcsészdiplomát akarok, és ahhoz a latin fontos. Úgyhogy ha lehet, ez a hiányosságom maradjon köztünk. :)

EÖ (törölt) 2009.06.08. 10:33:10

@Frucsasz: miért nem mentél ki Latin-Amerikába, hogy a helyszínen tanuld meg a nyelvet?
én is ott tanultam latinul!
sokkal könnyebb lenne most!

Frucsasz 2009.06.08. 10:39:56

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): Akartam, de csak cserediák programban lehetett volna, ha cserébe 11 brazil gyerek jönne az én helyemre. Azt meg már nem bírta volna el a gazdaság. A háztartásé, mármint :)
Meg kicsit féltem is, hogy utána furcsa szófordulatok épülnének be a beszédembe, mint például az ", Eduardo, érzem, hogy te már nem szeretsz úgy, mint régen! Kettőnk csodás szerelmét egy csalfa harmadik szétzúzta! De bosszúm a sírig üldözni fog!"

EÖ (törölt) 2009.06.08. 10:48:44

@Frucsasz: nekünk is jöttek, de még úgy is megérte, hogy a 11-ből, 6 végleg itt maradt anyám nyakán, a hetedik elvette a húgomat, a nyolcadik lelépett a családi ezüsttel, az utolsó háromról annyi infónk van, hogy jó magaviseletért 2043-ban fognak szabadulni.

az eduárdós mondatodra pedig semmit nem tudok reagálni, bármit is mondanék, az csak elvenne belőle :))

süti beállítások módosítása