Dudált a kispapa, válaszul persze eltörte a fogát a taxis. Az áldozat rendőrt hívott, a személyszállító megjuhászodott, de már későn. A kismama kiborult, és megírta a Homárnak, hogyan kezelte az ügyet hivatalból a rendőrség. Véres részletek alant.
Nem vagyok egy nagy beirogatós fajta, de mióta a kislányom megszületett méginkább aggódom, hogy mi lesz a jövője.
A férjem egy márciusi napon sápadt arccal és igen kiakadva érkezett haza. Én ijedten néztem, azt láttam, hogy nagy a baj. Éppen 1 hónapos kislányom dajkáltam, és a nagy ijedtségben szinte rögtön pánikrohamot kaptam. A történet a következő: a Váci úton haladva egy jelzőlámpánál megállt, előtte egy taxis - City Taxi. A lámpa zöldre váltott, a taxis elfelejtett elindulni. Ilyenkor az ember finoman megnyomja a dudát.. a férjem is így tett. Aztán mentek tovább. Később parkolóhelyet keresett, leparkolt és két táskával a kezében elindult az iroda felé dolgozni. Pár perccel később a füvön átvágva rohanva jön az őrült, és ordítva üti-vágja, ahol éri. Hogy hogy merészelt dudálni és egyéb szitkok. Ő két kezében teli táskával alig tudott védekezni, közben össze-vissza rúgta ez az állat és még a fogából is letört egy darab. Ezt követően a párom kihívta a rendőrséget, mire ez a béna balfék már alkudozni akart, hogy jaj de mégse kellene, meg beszéljük meg stb. Mit is? Mit is lehetett volna ezek után megbeszélni?
Hát hogy neki milyen nehéz az élete, és hogy családi problémái vannak stb. Erre nyilvánvalóan persze nem az a megoldás, hogy elborul az agyam és szétverem a másik fejét. Előre eltervelte, hiszen követte addig, ahol leparkolt. Nem beszélve arról, hogy az autón ott lógott a "Baba az autóban" felirat. Van az ilyen embernek szíve? Normális ez, kérdem én?
10 perc múlva kiment két járőr. A fickó szerencsétlenségére már a rendszámát jegyezték fel, mire az újra előtermett valahonnan, be is vitték a rendőrségre.
Gondoltam, hogy legalább egy kicsit elszámoltatják, persze sosem tudjuk meg ott mi történt. A férjem nem tett sajnos feljelentést (megjegyzem nagy kár), mert a kisbabánkra való tekintettel sem akarta vállalni a nagy hercehurcát, sokat segített itthon, inkább velünk volt. A Rendőrkapitányság hivatalból garázdaság vétségének megalapozott gyanúja miatt vizsgálati eljárást indított. Ezt követően áprilisban még egyszer behívták a páromat egy meghallgatásra, hogy mesélje el, hogy pontosan mi történt. Gondolom a másik féllel is ezt tették. Május végén pedig kaptunk egy levelet: a nyomozást megszüntetik. Indoklás: Btk. 271§ (1) Garázdaság röviden közösségellenes magatartás, amely riadalmat kelthet, erőszakos jellegű. Jelen esetben erőszakos volt ugyan taxis pajtásunk magatartása, de nem közösség elleni, és nem köznyugalom megzavarása ellen irányult, hanem "csak" egymással szembeni konfliktus levezetésére szolgált. Az eset a helyszínen "különösebb feltűnést nem keltett" - tehát jól elrugdosódtak.
Hát ez az óriási poén. Azt hiszem talán a rendőrőrnagynak is válaszolni kellene. Nyilvánvaló emberek: ha bajotok van valakivel az utcán, mert csak rondán néz, vagy beszól, nyugodtan lehet verekedni! Hiszen csak levezeted a mérged és ezzel nem ártasz másoknak. Ha meg még nem is látja senki, akkor aztán ezek szerint bármit tehetünk, lopni, csalni, verekedni akármit lehet. Büszke vagyok Rád hazám, hát ez itten a nagy Magyarország.
CsigaBiga
EÖ (törölt) 2009.06.11. 11:25:18
Meklén és Tamara 2009.06.11. 11:25:33
jesszumpepi (törölt) 2009.06.11. 11:25:44
EÖ (törölt) 2009.06.11. 11:30:16
Impega 2009.06.11. 11:31:24
"Ilyenkor az ember finoman megnyomja a dudát.. a férjem is így tett"
en sose dudalok mert nincsennek nagy dudaim :)
maincoon © 2009.06.11. 11:31:53
É2I 2009.06.11. 11:32:00
Sün!! Jöhetsz!
EÖ (törölt) 2009.06.11. 11:32:28
EÖ (törölt) 2009.06.11. 11:34:07
pif · http://sorbuvar.blog.hu/ 2009.06.11. 11:35:53
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2009.06.11. 11:36:59
EÖ (törölt) 2009.06.11. 11:38:19
@jesszumpepi: na mi újság legyen?
Impega 2009.06.11. 11:41:46
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.11. 11:42:11
staropramen 2009.06.11. 11:42:24
én mindent értek, a taxis egy szarházi, büntessék meg .De!
Miért kell a poszt szinte minden mondatába beleszőni ezt a szegény semmiről nem tudó semmiben részt nem vevő gyereket?Miért lényeges az , hogy milyen matrica van a hátsó ablakban?Ja és szegény férj nem tud írni azért kellett anyunak??
staropramen 2009.06.11. 11:45:25
Az irrevelancia tökéletes példájával állunk szemben, ahogy azt Engels a Lili Bárónő c. művének 3. fejezetében olyan frappánsan leírja.
hetech 2009.06.11. 11:46:18
a szegény férj éppen bevásárol és rohangál anyucit és a csecsemőt kiszolgálni és nem ér rá Homárt olvasni sem, nem hogy posztot írni...
staropramen 2009.06.11. 11:46:35
staropramen 2009.06.11. 11:47:36
Dudálgatni bezzeg van ideje!
Parkőr (törölt) 2009.06.11. 11:48:28
1, ez inkább autozz.blog.hu-s téma
2, minden rohadt taxis a társacdalom legalja, nincs lehhebb még a bkv ellenőr is hasznosabb a társadalomra mint az igyenélő taxisok.
3,A posztolót megértem és igaza van.
4, azt nem szeretjük, hogy valaki a gyerek mögé, meg a baba az autóban matrica mögé bújkálva dramatizálja az amúgy is súlyos helyzetet.A gyereket te akartad ne legyen idok arra amiért neked még szarabb mint másnak.
5, Ha nem tesz feljelentést a párod( amit megértek) akkor a rendőrök elsikálják az ügyet ez a rendszer. ne várd azt hogy nem vádolod meg a az ingyenélőt de mégis súlyos büntetést mérnek ki rá.
6.Én is jelentettem már fel valakit egy affér után, az ember meglátogatott, dirrel durral, megfenyegetett stb, elvertem mint a rongyot, de annyira kiszolgáltatott az ermber ilyen helyzetben hogy inkéább visszavontam a feljelentélst, mi van ha legközelebb akkor jön amikor csak az asszony van ottnon, vagy megmérgezi a kutyát, jobb békesség.
KolomparVinetu 2009.06.11. 11:50:24
Igen, ezt szoktam én is tapasztalni...
És bár kapja be a taxis, de azért hadd ne kelljen már minden pofonhoz rendőrt állítani. "Megver" egy nőnél egy normálisnál kicsit erősebb kézfogás is.
Amúgy ezt nem is értem, mitől lenne garázdaság, bár ma már minden az.
winner_hun 2009.06.11. 11:53:15
Le írta a nő, hogy az eljárással van a baja. Persze Te akkora okos vagy, hogy rögtön megkeresel minden pontot benne, amire recskázhatol. Istenem, bár takarítaná már el valaki az ilyen hulladék nagyképű semmirevaló nagyon okos, neki mindenki szar mindenki hülye embereket.
Undorító, ahogy azt elemezed, hogy miért az áldozat a szar. Remélem egyszer Én is elemezgethetem, mikor Te vagy körberajzolva. És röhöghetek rajtad, hogy hát itt most a matrica irreleváns.
Dr Gregory House 2009.06.11. 11:53:35
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.11. 11:53:49
Így a gyerek, úgy a pánikroham, aztán amúgy a gyerek. A papa nem tesz feljelentést a gyerek miatt, a mama posztot ír a gyerek miatt. Így aztán érdemben jól semmit sem csinálnak a gyerek miatt persze, lényeg, hogy a baby on board matrica ki van ragasztva.
Nem szeretnék náluk gyerek lenni az biztos. Hogy hívhatják szegényt? Hivatkozási Alapnak?
Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.06.11. 11:55:22
Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.06.11. 11:58:29
6. pont - pont ezért kéne, hogy ne az áldozatnak kelljen feljelentést tenni, amiért utána persze az elkövető vígan bosszút áll, vagy terrorizál, vagy fenyegetőzik, hanem hivatalból kelljen eljárást kezdeményezni a rendőröknek, hogy az áldozat ne legyen hibáztatható.
de hát 20 ezer forintos bűncselekmények országában élünk, ahol az kap büntetést, aki védeni próbálja a családját, tulajdonát, életét.
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.06.11. 11:59:07
egy telefon a citybe és kiderült volna...
EÖ (törölt) 2009.06.11. 12:02:02
megöltem 2009.06.11. 12:02:09
Nem véletlenül kell magánindítványt tenni a könnyű testi sértéses ügyekben. Különben a rendőrnek eljárást kéne indítania összeverekedő barátok, ivócimborák, testvérek esetén is. (És akkor azt kérdezi majd a következő posztíró, hogy mit szól bele ebbe az állam...)
Ha pedig a rendőr nem észlelhetett más bűncselekményt, mint a garázdaságot, akkor helyesen járt el.
Tetszett volna feljelentést tenni.
TH 2009.06.11. 12:03:29
Ezért a mondatért én is tudnék ütni. Ki a tökömet érdekli a matrica? Kit érdekel, hogy van-e kölke vagy nincs? Volt ilyen kérdés?
Nem azért nem szabad megütni az illetőt, mert gyereke van, hanem mert egyrészt tilos, másrészt semmi oka nem volt rá. Szóval a posztolónak igaza van, de a "baba az autóban" matrica nem érv.
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.06.11. 12:04:45
TH 2009.06.11. 12:05:44
winner_hun 2009.06.11. 12:06:02
Elnok ur 2009.06.11. 12:07:43
darkmirjam 2009.06.11. 12:10:29
Az taxis nem normális. Dührohamot kap, utcán verekszik. Fényes nappal... Beteg. Nem börtönbe kell küldeni, hanem kényszerszabadságra. A férjed véletlenül osszetalálkozott egy beteg emberrel. Felesleges ezért bárkit rács mogé kívánni, még ha a a bosszú valszeg ideig óráig édes lenne. Ha egy gyerek összeken fagyival, nem pereled az anyját rongálásért. A férjed egy baleset áldozata, a taxisnak pedig sürgősen orvoshoz kell fordulnia, mert ha tovább hülyül és legközelebb kábeldarabbal rak meg valakit azt már nem orvos kezeli majd ki.
Ebbe nem érdemes sem a rendőrséget sem a közállapotokat belevonni.
TH 2009.06.11. 12:12:41
pógi 2009.06.11. 12:14:21
a dudát veszélyhelyzetben kell használni - jelen esetben konkrétan mi is volt a veszélyhelyzet? (ja, persze, sok állat taxis is van, és verekedni se illik)
EnZsolt 2009.06.11. 12:14:26
A gyermeknek a történethez meg tényleg semmi köze.
Marad a postoló által leírt tény. Egy taxis megvert egy embert, aki nem tett feljelentést, az ügy elsikálódott. A hiba ott volt, hogy nem tett feljelentést (minek a nagy hercehurca végül is kitörték a fogamat, megütöttek, megrúgdostak). A második hiba pedig a jogrendszerben van, de abban akkora, hogy jó pár ember megérdemelné a sünt a seggébe.
Természetesen a taxisnak kívánom, hogy a pöcsére nőjjön köröm és menjen át rajta egy talicska majom.
TH 2009.06.11. 12:15:08
TH 2009.06.11. 12:16:10
SzLacika 2009.06.11. 12:18:40
Az ilyen embernek nem számít a gyerek, volt már olyan sztori is, hogy gyerek mellől szállt ki valaki verekedni.
De tényleg feljelentést kellett volna tenni!! Ez fontos!! Az a 3-4 alkalommal való bíróságra mászkálás akkora "hercehurca"? A "kisbabánkra való tekintettel" ?? Na ne már! Mi köze ennek a gyerekhez? A tárgyalások napközben vannak, így talán a "munkájára való tekintettel" indok még elfogadható.
Azért megért volna annyit, hogy kifizettessék a taxissal a férj letört fogát, plusz persze egyéb költségeit a munkaidő+bér kieséssel egyetemben. Ráadásul így, hogy a taxis simán megúszta, lehet nem is tanult belőle és folytatja a randalírozást - amig össze nem találkozik egy erősebb/képzettebb "harcossal" vagy valakivel aki feljelenti.
Ja amúgy pénz volt a táskákban vagy mi, hogy nem engedte el? Esetleg hozzá is volt bilincselve a csuklójához? :)
Sanyi 2009.06.11. 12:18:57
nickita 2009.06.11. 12:19:39
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.06.11. 12:22:06
ha baszakodni akarsz, akkor gyakoroljál még egy kicsit...
de úgy látom másoknak is feltűnt az agykapacitásod :o)
Mr.KANE 2009.06.11. 12:22:08
+1
EnZsolt 2009.06.11. 12:22:23
Sanyi 2009.06.11. 12:22:56
darkmirjam 2009.06.11. 12:23:09
Szerintem épp telefonált a feleségével aki bevallotta, hogy más férfit kíván a testébe, de elköltözni nem tud, a más férfi viszont kivenné a lánya szobáját, aki viszont Jordániába költözik arab barátja családjához. Mert terhes és ott ezek a törvények. Ez szarul jött ki azok után, hogy fia elfelejtette feladni a tipp mix szelvényt, amin két kilót nyerhetett volna. A kutya meg pont behányt az első ülésre, valszeg megint szart evett a parkban... És akkor megszólalt a duda.
DaM 2009.06.11. 12:23:25
Pedig pont ezek fogantak meg bennem: a "baba az autóban" régen biztos jelentett valamit. Azóta láttam nem egy, nem kettő közlekedési vadbarmot ilyen matricával. Na azóta pont lesz@rom, hogy van-e ilyen matricája. A kolléganőmnek amúgy nem volt ilyen, viszont volt 2 gyerekülése, meg egy 2 éves ütöttkopott (vezetni nem mindenki tud ugyebár) Ibizája. Mégis úgy ellopták beriasztózva is, mint a huzat. Gyerekülésekkel együtt.
A másik meg az, hogy MIÉRT AZ ÁLLAMTÓL VÁRJA A JOGORVOSLATOT?! De hogy másként indokoljam, mint az előttem szóló valaki: kispapa igazságot akar. Ő nem jelenti fel, mert az időkiesés. Az állam járjon el. T.f.h. eljárna ilyen esetben magától (még csak az kéne). Akkor szerinte nélküle bonyolítanák le a vizsgálatot meg tárgyalásokat? LOL. Bocsi mama, de fáradt vagy a babócától, nem tudtad végiggondolni, hogy mit is szertnétek. Tényleg bocsi, de evvan.
Amúgy ez a poszt nem homárra való. Max zugügyvéd. Ezt remélem senki nem lőtte le eddig! :)
pógi 2009.06.11. 12:25:35
(fogd fel a szitut úgy, hogy elromlott a lámpa :-))
Sanyi 2009.06.11. 12:25:48
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.11. 12:26:18
egyszerűen nem lehet az autóstársak nagyobbik részével máshogy kommunikálni a kézjeleken kívül.
sajnos nem sokan tudnak közülük szájról olvasni. aki meg igen, mindg azt kiabálja, hogy hülye ribanc vagyok, és az én anyám volt qva.
nem értem miért.
Jimbo75 2009.06.11. 12:26:35
Más kérdés, hogy ezért nem kellett volna szarrá verni.
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.06.11. 12:26:48
több sebből vérzik a dolog...
elsőnek, még senki(!) nem igazolta, hogy valóban city-s az ember... talán ennek utána kellett volna járni rendszám alapján mielőtt elküldi a posztot a homárnak... illetve a homárnak mielőtt egy ilyen konkrét vádat kitesz... homárhomár egyszer fussak csak veled össze, mert a kollegáid nagy részét már ismerem :-)
rendszám alapján mit nyomozol le? mert gondolod hogy mindenki vállalkozásban csinálja? :) de ha igen, akkor gondolod, hogy mindenkinek a lakcíme a telephelye? el kel keserítselek nem :) nálam a rendszám céges, oda mehetnél észt osztani, majd jól kiröhögnek :)
hardrock 2009.06.11. 12:27:02
haopepe 2009.06.11. 12:27:47
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.06.11. 12:28:37
ő vigyázott addig sünökre! :))
metal · http://electric.blog.hu 2009.06.11. 12:29:39
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.11. 12:30:00
mi az, hogy nem tesz feljelentést testi sértésért?
mert az herce meg hurca? megverték bazdmeg. olyankor el kell sunnyogni, hogy az időmet más hasznos és értelmes dologra fordítsam?
haopepe 2009.06.11. 12:30:34
le írta, meg recskázhatol, mi?
nickita 2009.06.11. 12:30:38
tűzokádó rókamanguszta :)
staropramen 2009.06.11. 12:31:54
Higgadjál pajtás, higgadjál.Mielőtt dührohamot imitálsz ,olvasd el az első mondatot amit leírtam.
Utána kérjél sorszámot a rendelőben.
darkmirjam 2009.06.11. 12:32:03
Pittykapitany 2009.06.11. 12:33:02
Ettol elvonatkoztatva a taxis eleg sulyos eset lehet vagy csak szar napja volt. De ezt a gyerek temat enis eroltetettnek erzem. Szar lesz neki burokban felnoni. :) Bar a Homarra mar bekerult, biztos a vilagsiker.
nickita 2009.06.11. 12:33:30
tudtam, hogy taxis vagy :)
walker57 2009.06.11. 12:34:34
Tisztázzuk: csak a matrica volt a kocsiban meg a két cekker, a gyerek nem!!!
Két cekkerrel a kézben, üti rúgja, hogy a foga is beletörik, miért nem negedte el a cekkereket és vágta pofán a taxist????
Mi volt a cekkerben, 20 üveg 1969-es rajnai rizling, mer akkor megérte a fél fog :)
Hölgyem, pánikroham helyett cserélje le férjét egy férfira!!!
Pittykapitany 2009.06.11. 12:35:01
Csak most epp a posztolot veded miutan kiutotted az Urat. Illetve az Ura fogat. :)
Brüki 2009.06.11. 12:35:17
de ez magyarország, egyébként én azt vetem észre hogy a taxisok eleve erpszakosak, és leszorítanak...
Másnak is nehéz az élete, mégsem ver össze bárkit bárhol...
spagetti 2009.06.11. 12:35:34
Tipp: nem a homárhoz kell jogorvoslatért fordulni, hanem a rendőrséghez.
Brüki 2009.06.11. 12:37:27
Melyik út megyen itt Budára, paraszt ? :D
EnZsolt 2009.06.11. 12:40:12
1) vagy visszaütök
2) vagy megpróbálom leállítani, hangos szóval
3) a munkahelyemre futok
a 3)-as nem bátor dolog, de hasznos.
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.06.11. 12:40:24
"Duddantásról" van szó, amiben szerintem - és az emberek 99,9999% szerint - nincs semmi rossz, egyszerű figyelmeztetés, hogy "hé öreg, elbambultál, rád vár mindenki". Nem 30 másodperces kürtkoncertről volt szó, habár néha arra is szükség van...
j311 2009.06.11. 12:41:46
Reggie 2009.06.11. 12:42:35
Persze teljesen irrelevans, de jol hangzik.
Frucsasz 2009.06.11. 12:42:58
Ha nekem bántaná valaki a páromat/gyermekemet, és ezek után megúszná azért, mert beteg, hát hamarosan igen komoly szervi károk érnék.
i23kovacs 2009.06.11. 12:44:58
Az ilyet már csak azért sem szabad hagyni, mert legközelebb az autójával megy azután, aki nem tetszik neki, tehát eléggé közveszélyes.
A múltkor egyébként rám is dudáltak, mert nem indultam a zöldre (pont a lányom kérdezett valamit, és felé fordultam hogy válaszoljak :-)). Baby on board matrica nincs. Nem is szoktam ezt zokon venni, többnyire megköszönöm a figyelmeztetést, de a visszapillantóban láttam, hogy az ürge nem csak dudált, de még hadonászott, meg üvöltött is. Ettől viszont annyira megijedtem, hogy bár már elindultam, de ijedtemben a fékre tapostam, és nagy félelmemben sokáig nem is mertem újra elindulni :-)
bspbsy 2009.06.11. 12:45:18
Frucsasz 2009.06.11. 12:46:55
Kivan az idegrendszerem attól, hogy napi ezer dudaszót hallok az irodában ülve, csak mert egy forgalmasabb lámpás kereszteződés mellett dolgozom, és a legtöbb ember nem képes betartani a kreszt.
odanézz 2009.06.11. 12:46:59
Hová siet? ennyire fáj neki az a 2perc, mire újra zöld lesz a lámpa?
Aztán lehet még kerülni, index ki, és várni, míg egy udvarias kienged.
Jobb a békesség!!!!
Reggie 2009.06.11. 12:49:15
Parkőr (törölt) 2009.06.11. 12:49:47
Nem tud segíteni nekem valaki egy
JDV 270
rendszámú kisteherautó tulaja kellene.
Tegnapelőtt, mert nem engedtem be Róbert Károly végénél lévő záróvonalon magam elé , majdnem megölt.
Szó szerint a szerencs utcáig üldözött.A feleségem zokogóromot kapott.
Kérlek aki tud segítsen szeretnék én is kancigánynak zokogórohamot okozni.
Előre is köszönöm mindenkitől.
ON.
Frucsasz 2009.06.11. 12:51:31
A férj egyébként valóban lecserélendő, ha ennyire muja, a gyerekét vagy a feleségét se fogja tudni megvédeni. Egy dolog a béketűrés, más dolog a beszariság.
Ленина · http://szanalmas.hu 2009.06.11. 12:51:50
Sztávrosz_ (törölt) 2009.06.11. 12:53:14
odanézz 2009.06.11. 12:54:46
Elvileg tudok, de sokat kell könyörögni, hogy neveket is megmondjanak...
Ha céges teherautó, akkor meg veszett fejsze
oncogito 2009.06.11. 12:54:47
Kellett volna feljelentés, látlelet, tanuk -- és akkor van igazságszolgáltatás.
i hate the police (törölt) 2009.06.11. 12:54:48
Pittykapitany 2009.06.11. 12:55:01
darkmirjam 2009.06.11. 12:55:18
j311 2009.06.11. 12:55:49
Frucsasz 2009.06.11. 12:56:28
De az is tény, hogy a dudaszót nem csak az hallja, akinek szól, hanem kb 50-100 m -es körzetben mindenki más is.
Koronás Udvari Chinpoko Mester 2009.06.11. 12:56:35
remélem éred az iróniát.
@Parkőr: "4, azt nem szeretjük, hogy valaki a gyerek mögé, meg a baba az autóban matrica mögé bújkálva dramatizálja az amúgy is súlyos helyzetet."
Nos igen.
Kérdem én, mi köze az esetnek a gyerekhez? Lóf@sz se. ennyi.
De a posztoló histérikus tüneteket mutat, bevallottan 'pánikroham', ha a férje sápadtan jön haza, 'aggódik' satöbbi szavak gyakori ismételgetése...
Rádudált valakire, az neki ment, ő nem tett feljelentést, hisztérikus asszony meg picsog.
Ez ilyen nyuszómuszó feeling.
szánalom.
labi 2009.06.11. 12:56:50
A letört fog sokba kerül ám, nem mindegy ki fizeti...
Frucsasz 2009.06.11. 12:57:51
Parkőr (törölt) 2009.06.11. 12:59:20
Szánok valamennyit a könyörgésre., ha úgy könnyebb.
elég régen vezetek, ha nem egy egész fekete kőművesbrigád ül a kisteherben felveszem a harcot, de így jobbnak láttam elmenekülni.
De legközelebb remélem nem ilyen lesz a felállás.
odanézz 2009.06.11. 13:01:04
darkmirjam 2009.06.11. 13:01:04
Sajnos a városi élet együtt jár a forgalom zajával. Rossz, mint az időjárás.
Dester 2009.06.11. 13:02:39
Reggie 2009.06.11. 13:02:40
winner_hun 2009.06.11. 13:03:16
Mindjárt gondoltam, az a paraszt, akit idegesít, hogy suttyó lenéző szarok vagytok. Igazából, sejthető volt, hogy magatokat igazoljátok, másokba kerestek hibát. DE ez van, nagyon szépek, nagyon okosak, és nagyon gerinctelenek vagytok.
Mondom, majd egyszer én álok a vonal mellett, és mosolygok.
Reggie 2009.06.11. 13:03:49
boldii9 2009.06.11. 13:04:25
Kisbaba ide-oda, ne sírjon nekem senki aki nem képes vállalni azt, hogy elmegy a rendőrségre és feljelentést tesz! (Tudom, jön a bíróság, meg ilyenek, de ez egy ilyen dolog. Ha eltűri, hogy megverték, majd Homározik, azzal nem lesz megoldva az ügy!)
odanézz 2009.06.11. 13:05:01
Rendben, megpróbálhatom(Van ismerős, aki ott dolgozik, s nem egyszer kaptam már adatokat) Ha esetleg hatóságok olvassák ezt, akkor az egész csak vicc!!
Tehát JDV-270, márkát tudsz esetleg?
5perc 2009.06.11. 13:07:11
i hate the police (törölt) 2009.06.11. 13:09:11
szajberpiraty 2009.06.11. 13:09:13
Az ilyen majmok az ellenállás legkisebb jelére abbahagyják, és eltakarodnak nyüszítve.
odanézz 2009.06.11. 13:09:17
Múltkor láttam egy hölgyet Lanciával a nyugati előtt pesten, a reggeli csúcsban.
Szegény kétszer lefulladt, harmadszorra is csak nehezen tudott elindulni, a lámpa már sárga volt, senki nem dudált mögötte, mindenki türelmes volt(nem volt anyázás és mutogatás sem), nem fokozták, a bajt...
Olyan európai érzés, és büszkeség fogott el akkor...
anarch 2009.06.11. 13:10:00
Ilyen matricás izéből az oroszoknál van értelmes változat ahol a matrica tényleg jelent is valamit. Nevezetesen azt hogy: TÉLI GUMI van a keréken, más a fékhatás, bocsi. Az más kérdés hogy nagy ívben nem érdekli őket és folyamatosan kinnt van a matrica :)
vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.06.11. 13:10:38
Egy takaritónő feljelentést tesz a rendőrségen,mert megerőszakolták munka közben, amikor mosta fel a folyosót. -Mondja, és miért nem szaladt el? -kérdi a rendör. Hát hova szaladtam volna, jobbra fal, balra fal, hátam mögött a támadó, elöttem meg már fel volt mosva!
bruhaha
Parkőr (törölt) 2009.06.11. 13:11:53
Piros ducato platós elég újnak tűnt.
A benn ülők elterelték a figyelmem a márkáról:(
acta est fabula 2009.06.11. 13:13:17
nem emlekszem pontosan...
i hate the police (törölt) 2009.06.11. 13:14:20
Pittykapitany 2009.06.11. 13:15:17
leslie nilsen (törölt) 2009.06.11. 13:16:11
hááát bassszalak, aki ezt a kitalálta...
minek?
Frucsasz 2009.06.11. 13:16:53
Másik téma: zavar mások dudálása, igen. És indokolatlan is, mert nem ez a duda funkciója.
Hogy a kettő hol jön össze, és hol a kettősség, nem látom. Első gondolatként az ugrott be, hogy elmebetegnek tartassz, amiért zavar a dudaszó. Ki kell, hogy ábrándítsalak: sok embert zavar, ez nem elmebetegség. Második gondolatom még nincs. :) Nyugodtan világosíts fel, nem akarok értetlenül meghalni.
@darkmirjam: nem kívánom neked, hogy meghaljon valakid, azért, mert valaki másnak idegösszeroppanása volt. (megjegyzem, nem is fogod, mert attól, hogy valakinek idegösszeroppanása volt, még nem lez közveszélyes. Aki mások életére tör, annak nem idegösszeroppanása van.) Azt sem kívánom neked, hogy a gyerekedet félholtan lásd egy kórházi ágyban, mert valakinek idegösszeroppanása volt. Ha te ezek után azt mondanád, hogy hát szegény beteg volt, elnézzük neki, ne haragudj, de azt mondom: nem igaz.
Elmondom, én mit láttam: Láttam egy elmebeteg alkoholista apát, aki többször majdnem megölte a kislányát. A végén az anya elmenekült a gyerekkel, de a másfél évtizeden át tartó folyamatos kínzás megtette a hatását. Az illető apa végeredményként kapott egy diliflepnit. Ennyi. Semmi börtön. Semmi kezelés. Talán ha pár alkalomnyi látogatása volt a pszihiáternél, kötelező jelleggel. Néhányszor 45 perc, közintézményben, futószalagon.
Azóta is kint rohangászik, és bármit, ismétlem bármit csinál: tör, zúz, üt; ha felmutatja a papírját, megússza. Ez az igazolása arra, hogy nem beszámítható, így nem vonható felelősségre sem. Bezárni? Hova? Nem lehet. Ennél súlyosabb esetek kerülnek csak bentlakásos intézményekbe. Ezek meg kint futkorásznak.
Egyébként van némi különbség elmebetegség meg idegösszeroppanás között is. Ha én idegösszeroppanás alatt széttörök pár holmit, vagy kocsi elé vetem magam, vgy katatón állapotban meredek magam elé, az rendben. Kezeljenek. De ha emberi életre támadok, ha ilyen állapotban megpróbálok valakit fizikailag bántani, ott már nem idegösszeroppanásról beszélünk. Az már komolyabb gond. Ott sosem lehet tudni, hogy ha kiengeded, és legközelebb összeomlik, meghal-e valaki. És a legtöbb ilyen típusú elmebetegség nem gyógyítható. Gyógyszerekkel némileg karban tarthatod, de az egyensúly túl érzékeny, sosem lesz belőlük olyan normális ember, akit szabad lenne kiengedni a társadalomba. Robbanásveszélyesek.
i hate the police (törölt) 2009.06.11. 13:17:23
anyahajókabinajtóhajtogató 2009.06.11. 13:18:07
odanézz 2009.06.11. 13:18:35
darkmirjam:
hozzászólására reagáltam :)
Frucsasz 2009.06.11. 13:19:00
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.11. 13:20:53
Bazmeg, ez azért dulvább a dulvánál.
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.11. 13:20:58
@Parkőr:
ha ezt komolyan csináljátok, bajatok lehet belőle. csak szólok.
ennyire amatőrök ne legyetek már! vazz és még a rendszámot is leírja, a másik megismétli, nehogy tévedés legyen. hú bakker... nóóóóórmális?
Ferenczhalmi Ferdinánd 2009.06.11. 13:21:19
Pittykapitany 2009.06.11. 13:21:19
i hate the police (törölt) 2009.06.11. 13:22:03
Pittykapitany 2009.06.11. 13:22:58
Frucsasz 2009.06.11. 13:23:29
Pittykapitany 2009.06.11. 13:24:29
Silent Bob 2009.06.11. 13:25:25
Pofán kellett volna verni a taxist és viszlát. Ha nem jött össze, ez van.
Parkőr (törölt) 2009.06.11. 13:25:39
relax:)
odanézz 2009.06.11. 13:25:53
Nem szabadna rendszámot leírni, vagy most mi a baj van?( oly' parasztosan)
ohmyFgod 2009.06.11. 13:26:16
odanézz 2009.06.11. 13:27:38
Ismétlés a Google miatt volt ;-)
Tudod milyen jó, ha a rendszámodat beírod, és összefüggésbe hozza valami tahósággal :-)
i hate the police (törölt) 2009.06.11. 13:28:36
Frucsasz 2009.06.11. 13:28:42
Egyébként nem, ne írtsuk ki a gyengéket. Akkor a fizikai betegeket, a gyerekeket, a nőket, az időseket is ide sorolnám. Nekem nem a gyengékkel van bajom, hanem azokkal, akik közveszélyesek. Akiknek a szabadlábra helyezése később emberi életbe, vagy legalábbis testi épségbe kerülne.
Palkovics Ede 2009.06.11. 13:30:56
Pittykapitánynál és darkmirjamnál a pont.
Ne ítélj és nem ítéltetsz!
ennek a posznak mi köze a fogyasztóvédelemhez?
Tomi from There · http://fotobolt.blog.hu 2009.06.11. 13:31:28
Frucsasz 2009.06.11. 13:33:41
odanézz 2009.06.11. 13:33:53
Azért talán nem kéne ilyen stílusban személyeskedni....
Hölgynek csak egy normális férfi kell, nem pedig egy ilyen nyámnyila nyuszi
SzLacika 2009.06.11. 13:34:57
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.11. 13:35:42
@odanézz:
A naivitás az első ráb@száskor (bocs, nem akartam kiemelni) gyógyul - ahogy Kant mondta a Periódusos rendszer kritikájában.
odanézz 2009.06.11. 13:35:50
Hát persze, hisz mi mást tudna tenni szerencsétlen?
Közmunka?
i hate the police (törölt) 2009.06.11. 13:35:57
Pittykapitany 2009.06.11. 13:40:03
De az nem ez a taxis szitu. Neha enis pofanvernek egy ket embert de eddig sikerult jambornak maradni.
Es meg egyszer: nem tartalak elmebetegnek csak ereztem nemi kontrasztot a ket megnyilvanulas kozott.
Remelem az ebed azert jolesett :))
Silent Bob 2009.06.11. 13:40:11
Első alkalommal még a szomszédokat se kérdezték meg, hogy láttak-e valakit. Mikor harmadszor kellett bemennem a kapitányságra, hogy elmondjam ugyanazt a tanúvallomást, egy nyikhaj pöcs "rendőr" röhögve sajnálkozott, hogy "az a baj, hogy nem csinálunk semmit csak ülünk itt bent". Anyátok.
A második betöréssel kapcsolatban a mai napig nem kaptam meg még a helyszínelés jegyzőkönyvét sem, pedig kértem telefonon és faxon is.
Nekem ezek a tapasztalataim.
acsko 2009.06.11. 13:40:11
odanézz 2009.06.11. 13:40:43
nehezen... :-)
SzLacika 2009.06.11. 13:41:13
Silent Bob 2009.06.11. 13:25:25
Már megint a rendőrség, meg hogy feljelentést kellett volna tenni. Tegye már fel a kezét, akinek valaha volt ilyen esete és jól jött ki belőle.
Erre írtam, hogy lehet jól kijönni belőle - bár az általam leírt esetben nem testi sértés volt, hanem anyagi kár.
I.R.Baboon 2009.06.11. 13:44:16
Valamint üzenném a nagy okos "sofőröknek", akik mindig és minden KRESZ szabályt betartanak, hogy ha egyszer előttem jön rá "az úgyis feltartalak, amiért rámdudáltál, mert hülye voltam és nem vettem észre hogy rádhúzom a kormányt vagy a lámpa már 8x-or váltott és még mindig itt állok egy helyben": kielőzlek, ha kell 8 záróvonalon átmegyek, kiszedlek a kocsiból és nagyon megruházlak... Soha nem értettem, hogy ha valaki hibázik - szoktam én is, mert elég sokat vezetek, és néha becsúszik egy-két figyelmetlenség - MI A BÜDÖS PICSÁÉRT NEM LEHET AZT ELISMERNI, BOCSÁNATOT KÉRNI ÉS NEM TOVÁBB SZÍVÓZNI A MÁSIKKAL??? Ennyi lenne az egész, és nem kapnék folyton dührohamot, amikor még direkt nekiáll szívatni a saját hülyesége után...
odanézz 2009.06.11. 13:44:26
Értem én :-)
De ez evidens, hogy nyert ügy...
Rsz. megvolt, bejelentés megvolt.
Silent Bob 2009.06.11. 13:45:51
Mondjuk itt a konkrét esetben szerintem a taxisnak egyből lett volna két másik taxis tanúja aki látta, hogy "kispapa" támadt rá a cekkerekkel:D
idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.06.11. 13:50:02
merthogy, ha vezetünk, akkor vezetünk és nem csinálunk mást. ilyen egyszerű.
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.11. 13:51:23
Aztán sirnak a taxisok, ha valaki éppen az őrezred tagja és seggbelövi
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.11. 13:55:05
nekem is van egy álmom. a teljesen mobil kézi iratmegsemmisítő alkalmazása:
- szabálytalan vagy?
- rallizol reggel az ótópályán, hogy mások kiharapják a kormány egy darabját a vészfékezéstől?
- úgy tolakszol, hogy lelöksz a felüljáróról?
- letolsz 130-nél a külső szélső sávban?
stb. stb.
na gyere ide, ledarálom a jogsidat, és menj tovább gyalog Isten hírével.
nem mondom magamról, hogy betartok minden szabályt, mert hazudgálni nem szép dolog. ha nekem darálják le, mert fax voltam, darálják.
de miattam még senki nem költözött a túlvilágra.
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.11. 13:57:50
"mai napig nem kaptam meg még a helyszínelés jegyzőkönyvét "
Nehogy OFF legyek :)
ismerősöm az eltünt férjéröl nem kapott 7 év után nyozást lezáro jelentést, de egy "főhivatal" felelősségre akarja vonni, hogy nem jelentette be őneki
SzLacika 2009.06.11. 13:57:53
Persze aki nem akar rendőrségre menni, ne tegye, csak aztán ne csodálkozzon, ha semmi nem történik - hisz mint a te példád is mutatja, lehet még akkor se lesz semmi ha megteszi. Ez pedig lehet a tanulság a posztolóék számára.
"kispapa támadt rá a cekkerekkel" Főleg ha nem bakjegyek hanem mondjuk aranyrudak voltak a táskákban :)
kispista 2009.06.11. 13:58:29
CsigaBiga (törölt) 2009.06.11. 14:02:01
CsigaBiga (törölt) 2009.06.11. 14:03:30
darkmirjam 2009.06.11. 14:03:32
Utcai bunyókat lefogadom, hogy még Koppenhágában is találsz. Még a tesz vesz városban is tépik egymást a macskák. A fontos, hogy éles maradjon a határvonal köztem és a hülye között.
tocibacsi 2009.06.11. 14:04:16
Frucsasz 2009.06.11. 14:09:06
EGyébként tudom, hogy a megnyilvánulásom szélsőséges volt, de nem a gyógyítható emberekre értettem. Az a szomorú, hogy elmélet és gyakorlat más. Nem csak a kreszben, az egészségügyben is. Nincs pénz, nincs hely, így azokat is hazaengedik, akiket nem lenne szabad.
@I.R.Baboon: nekem pl semmi bajom azokkal, akik véletlenül hibáznak. Nekem azokkal van bajom, akik szándékosan teszik ezt.
@idelle: na, én ezt látom az egyetlen megoldásnak a zöld lámpa-duda témakörben. Ha lámpa előtt várunk, nem kéne telefonálni, sminkelni, enni-inni. A lámpát kéne figyelni, és megoldódna a gond. De olyat is láttam, aki újságot olvasott várakozás közben...
@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: na látod, ez egy nekem is tetsző ötlet. Kár, hogy utópisztikus. De erről eszembe jutott még egy: ugyebár, az autó benzinnel megy, nem jogsival. Hát ki kellene találni azt az autót, ami igenis jogsival megy. Egy elektronikus kártya lenne a jogosítvány, az autóban kártyaleolvasó, és csak azzal indulna. Így 1. senki nem hagyná otthon az iratait 2. nem lennének engedély nélküli vezetők. 3. komolyabban vennék a dolgokat.
SzLacika 2009.06.11. 14:09:41
Az ilyen ember önbecsülésében mély csorbát hagy, ha bénázik - mert bénázik - és inkább megmutatja, hogy legyorsullak-letollak-leverlek-énvagyokafaszábbgyerek. Mindenhol ezt látni az utakon. Nem egyszer röhögtem könnyesre a szemem olyan gyökereken, akik valami tuning-izom-részer verdával lefulladnak a pirosnál, aztán padlógázzal, füstölő gumikkal a többi kocsi közt végigszlalomozva húznak el mielőbb a helyszínről :D
Az ilyen soha a büdös életben nem fogja beismerni, hogy hibázott. Még akkor sem, ha hivatalos papírt állítanak ki a baromságáról...
babyonboard 2009.06.11. 14:10:30
Nekem is van matricám és egy fél éves kisbabám!A matricát meg nem rajolásból meg unalomból tettem ki hanem ,hogy az olyan puhapöcsüek akik belemásznak a seggembe meg dudálnak meg elvárják ,hogy 60-as táblánál 100-zal menjek a szar úton ÉSZREVEGYÉK ,hogy nem hiába nem rodeózok meg cikázok a sávok között!!!Amenyiben lesznek majd gyermekeitek biztosan rájöttök mi a lényege!!!Addig is csattogtasátok a fitymáitokat meg dudálgassatok minden matricásnak ,hátha felkel az alvó babája és akkor biztosan kőkeménynek érzitek majd magatok...gyökerek!
darkmirjam 2009.06.11. 14:10:54
Fél fog bánta, lehetett volna rosszabb is. De így legalább nem alázta magát az utcán. Ha megrakja a taxist az lett volna a legrosszabb.
tocibacsi 2009.06.11. 14:11:15
Frucsasz 2009.06.11. 14:12:49
darkmirjam 2009.06.11. 14:15:00
Gondolom most mész és kivered a fél fogát valami fitymacsattogtató puhapöcsnek. :)
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2009.06.11. 14:17:57
De lehet, hogy tévedek.
Miért nem testi sértés volt a vád?
CsigaBiga (törölt) 2009.06.11. 14:20:00
CSUPÁN érdekesség. Azt hiszem nem örülnénk ha minden kereszteződésnél ez lenne, és csak úgy büntetlenül. Neked még nem volt hasonló autós kalandod?
Doks 2009.06.11. 14:20:16
City Taxi egyike a város legjobb társaságainak, nem véletlenül szeretne jelenleg is néhány száz jelentkező bekerülni. Ha onnan kivágnak valakit, elég nagy büntetés. A City jó presztizse miatt sok belvárosi hiéna is az ő matricájukhoz hasonló megtévesztő jelzést hord. Lehet, hogy az illető citys volt, lehet, hogy nem. Egy telefonnal kiderült volna, és azt hiszem, hogy a cég meglehetős érdeklődést mutatott volna a történet iránt, az ha valóban kollégájuk céget lejárató viselkedéséről szól. Még most se késő, ha megvan a rendszám.
Amig nincs bizonyosság, minden csak fikció.
További jó szájtépést mindenkinek.
Frucsasz 2009.06.11. 14:20:49
Doks 2009.06.11. 14:21:35
babyonboard 2009.06.11. 14:22:16
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2009.06.11. 14:22:22
darkmirjam 2009.06.11. 14:26:55
Blogger Géza 2009.06.11. 14:30:43
1) Kismamaaggyal úgy látszik, az az elképzelés, hogy egy "baba az autóban matrica" az élet minden problémáin átsegít minket. Hát nem, főleg, ha látszik, hogy semmiféle baba nincs az autóban.
2) A dudantás teljesen megszokott és a közvélemény által elfogadott, egyébként ha akarom tényleg balesetmegelőzést is szolgál, ugyanis ha zöldre vált a lámpa, és megindul a másik kocsisor, gyakran ráhajátos balesetet okoz az, aki indokolatlanul feltartja a sávot.
3) A történet elég hihetetlen, már csak azért, mert a szerzője ott sem volt, csak apuci szubjektív otthoni beszámolójából értesült a dolgokról. Sokat utaztam City Taxival, soha semmiféle problémám a sofőrök magatartásával nem volt, ez így nem kerek. Valószínűleg történt itt más is, mutogatások, beszólogatások, egyebek.
Mindezzel együtt sajnálatos az egész, de egy ilyen konflikuts kialakuláshoz 2 ember kell. Számtalanszor duddantottam én is már így, néha rám is, soha nem lett belőle gond. Nagyon kíváncsi lennék a taxis verziójára.
Káposztakukac 2009.06.11. 14:31:14
ez testi sértés, btk. 170, minősített esete, mivel maradandó sérülést hagyott(letört fog).
indapasssucks 2009.06.11. 14:33:03
Na, ma munka után kipróbálom.
RESZKESS MINDENKI, A MAGYAR ÁLLAT ÚJRA AZ UTCÁKON!
:)
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.11. 14:34:26
Csak nehogy előzni, vagy kanyarodni kezgyél
I.R.Baboon 2009.06.11. 14:34:37
Nem szokásom letolni az embereket (pedig szép nagy, sötét autóm van :) ), csak nem szeretem, amikor direktbe feltartanak/rámfékeznek/kirántják elém a kocsit, csak hogy megmutassák, hogy 70-es tábla van, mit képzelek magamról, hogy gyorsabban megyek... Nem az ő feladatuk megakadályozni benne, elkap majd a rendőr és jól megbüntet...
Megelőzve a várható kommenteket, nem az a fajta vagyok, aki a nagy 4karikás autójával 150-el végigmegy a városon, szimplán a tempóm gyorsabb az átlagnál, de idáig bármi volt, mindig meg tudtam állni (le is kopogom gyorsan :) kopp-kopp-kopp :)) )
Frucsasz 2009.06.11. 14:37:23
Ellenben szerintem nem kell vezetni ahhoz, hogy hasonló helyzetbe kerülj. Szép kis országunkben ezer és ezer lehetőség van rá, hogy a törvények kiskapui miatt megszívja az ember lánya/fia. És velem is volt már olyan, hogy nem mentem bele egy harcba (rendőr, bíróság, fogyivédők, stb), mert nem éreztem magamban lelkierőt ahhoz, hogy végigcsináljam, pedig nekem volt igazam. (Úgyhogy megértem a férjedet ilyen szempontból.)Nem vagyok rá büszke, ugyanis pont az ilyen gyengeségek miatt merik továbbra is játszani a kis játékaikat. De az is tény, hogy tisztában voltam vele, hogy az én gyengeségem miatt úszta meg, így bár háborogtam azon, hogy hogy jártam, de nem háborodtam fel azon, hogy megúszta.
EnZsolt 2009.06.11. 14:37:40
kispapának üzenem, hogy törött foggal is lehet élni, én is azt teszem. :)
leslie nilsen (törölt) 2009.06.11. 14:39:01
meg így nem rohannak beéld szemből?
vagymi?
fasság
xboxer 2009.06.11. 14:40:24
de a lényeg:
a city taxit felhívni és kirúgatni a fuvarost
rendőrségen feljelentést tenni.
más:
aki nem indul el a zöldnél (az általában a telefonját nyomogatja) nyugodtan meg lehet nógatni egy rövid dudaszóval, akármi is van a kreszben
a baby on board-os matrica nem ciki, hanem figyelmezteti a többi parasztot, hogy nem fogok a kedvükért száguldozni
darkmirjam 2009.06.11. 14:42:52
Dekatlon 2009.06.11. 14:45:17
Vicces ez a vernyákolás, rákenni mindent a cúna-cúna rendőrségre. Hogy nem csinálja hivatalból! A szemét!
FELJELENTÉST KELL TENNI! Jaaaaa, de az olyan sok idő, meg a kisbaba is, meg aggódom, hogy mmilyen lesz a jövője...
Hát ilyen lesz, bazze! Ha a kedves apuka még feljelenteni is lusta, mi a faszt akar?
A rendőrök megtettek mindent, de NEM minden cselekedet hivatalból üldözendő, oké?
Anyuka harcos hormonokban tobzódik, ez érthető. Meg mentegeti is azt a mamlasz férjét, hogy hát mindkét keze tele volt szegénynek védekezni se tudott. Nyilván, mert letenni olyan bonyolult... :D
De ahhoz elég tökös volt apu, hogy dudálgasson. Szabad, csak néha egy két szociopata begőzöl tőle. (Akit ki is szűrhettünk volna a forgalomból, csakhát, olyan nehéz az a feljelentés)
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.11. 14:47:04
"Sokat utaztam City Taxival"
Ja, itt sem az utast verték vagy az verekedett :)
Amugy meg szekrényméretű -e vagy és borotválod a fejed-e? Mer ugy értem, hogy mersz dudálni egy terhes asszonynak :))
babyonboard 2009.06.11. 14:47:46
A bejegyzésem pont az ilyeneknek szólt amilyen te vagy!
Mi abban a fasszság ,hogy ha a kátyús útjainkon gyorsan mész az felkelti a kisbabát !!Ennyi eszed van tényleg ,hogy el kell magyarázni??Ez hihetetlen...!De belém rohannak szemből...,de majd ,ha lesz egy babád réájösz ,hogy a közlekedésben nem az a fontos ,hogy milyen gyorsan jutsz el vhová..!Amint írtam nem a szélsőségekről beszéltem ,hanem a suttyókról akik letolnak a 60-as táblánál ,ha annyival mész!
Szomorú ,hogy ilyen emberek vannak...ezért tart itt az ország....nincs aki elmagyarázza nektek mi a helyes és mi a nem??Hamár egyszer nincs bennetek morálisan semmi...gratulálok...
CsigaBiga (törölt) 2009.06.11. 14:50:19
Nyilván nem érdekelnek az efféle idétlen beszólások. Csak "tanulságnak" szántam, hogy legyetek résen, talán mással is megeshet.
- kiszálltam - üdv, és szép napot mindenkinek!
bátor Sir Robin 2009.06.11. 14:51:29
Blogger Géza 2009.06.11. 14:55:06
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.11. 14:55:53
Ómájgád 2009.06.11. 14:56:30
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.11. 14:57:22
Ott volt egy zsák szmájli
Blogger Géza 2009.06.11. 15:00:58
Frucsasz 2009.06.11. 15:10:06
ThenSziaÓping (törölt) 2009.06.11. 15:18:43
Odamész pofánvágod megkérdezi hogy miért, erre mondod neki, hogy tudod te...
erre elhallgat, mert az elmúlt 2 órában biztos csinált olyat , hogy megérdemli.
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.11. 15:18:54
2009.06.11. 15:19:26
2009.06.11. 15:27:26
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.11. 15:28:29
Itt majd' mindenki olyan "leverném mint vak a poharat"
Aztán ha bőcsész a sertett, akkor meg lehet "legyen ön is milliomost" játszani, oszt' a taxis west
:)
darkmirjam 2009.06.11. 15:35:58
playgorro 2009.06.11. 15:39:06
Egyébként mit keres a Homáron ez a post????
Col.Maybourne 2009.06.11. 15:42:13
marmint felenk (BE) a nepsuruseg..; :)
UnKnowBoy 2009.06.11. 15:42:15
Így, ebben a formában a saját lustasága miatt büntetlenül megúszta a tróger taxis. Ezek után nem itt kell leírni a sérelmet, hogy jaj, nem történt semmi, hanem el kell beszélgetni kedves férjurammal, hogy igenis szánt volna rá egy kis időt, és megtette volna a kellő lépést az ügy érdekében.
horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.11. 15:44:58
azt megnézném.
Az utcai bulik , pláne manapság, inkább a gyors és váratlan pofonokrol szólnak. Szinte nincs is ido észbekapni. Olyanokért kap a delikvens pofont/kést ami még Rejtőnél sem számit sértésnek.
euAgWzgmmtq7K 2009.06.11. 15:53:25
Impega 2009.06.11. 15:55:30
bugkiller 2009.06.11. 15:59:15
Taxis sztori: egy kedves taxis tükrét lecsaptam, miután rám akart tolatni... Én motorral voltam, és amikor mellé mentem és megkérdeztem, hogy mi a faszt csinál, rám húzta a kormányt. Odacsaptam, tükör lekonyult. Jogerősen én lettem a garázda, egy csomó pénzembe került az, hogy most élek. Igazságszolgáltatás, Magyarország, 2009.
darkmirjam 2009.06.11. 16:03:15
pyromaster 2009.06.11. 16:05:06
pyromaster 2009.06.11. 16:06:37
Rendszerhiba 2009.06.11. 16:08:25
Az ürgét meg nem értem. Táska volt a kezében? Eldobni, letenni nem lehet? Vagy azt hozzávágni a baromagyú taxishoz?
Ja, és a City központ felhívása nem rossz ötlet. Unokatestvérem férje(ez a fazon csak ráerősít a taxisokról alkotott negatív véleményemre)is ennél a "gittegyletnél" dolgozik, és meséli, milyen apróságokért már kibasszák a taxisokat a tuti jól fizető fuvarokat kínáló társaságoktól. Ha bosszút akar állni, elég a rendőrségi papírokból egy másolatot beküldeni... Bár, véleményem szerint a fa testápolós megoldás az est jótékony sötétjében célravezetőbb megoldás... No meg jobban is esik ! :)
euAgWzgmmtq7K 2009.06.11. 16:13:16
Yeto 2009.06.11. 16:15:04
Reggie 2009.06.11. 16:17:19
Fairy Girl 2009.06.11. 16:20:21
Ez volt az ok (biztos kétszázan leírták előttem, hadd csatlakozzam én is).
2009.06.11. 16:25:02
Alan Shore 2009.06.11. 16:25:04
A sértettnek feljelentést kellett volna tenni, ha pedig a rendőrök teljesen inkompetensek, akkor az ügyészségen jelezni a problémát.
A fentiek alapján felelősségre lehetett volna vonni a taxist.
tudos 2009.06.11. 16:26:34
Matschkássy Lukrécia 2009.06.11. 16:37:36
imádom Vagin prof. legkisebb lányát 2009.06.11. 16:59:29
Tapasztalataim szertint a fenti matrica valahogy hatékonyabb.
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.06.11. 17:00:30
Kenderice 2009.06.11. 17:10:27
A postoló onnan is írhatta volna, hogy "...a füvön átvágva rohanva jön az őrült, és ordítva üti-vágja, ahol éri..."
Ez a lényeg. Hogy az elmebeteg taxist mi indította be az nem lényeg, a lényeg az, amit és ahogyan tett (egy esetet kivéve, ha a taxis önvédelemből tette volna, de ez nem volt az).
A rendőrségnek pedig igenis alapból büntető eljárást kellett volna indítania a taxis ellen úgy, hogy az áldozatnak ne kelljen külön ezért perre mennie.
Sajnos velem nem történik ilyesmi, mert ebből élnék...
imádom Vagin prof. legkisebb lányát 2009.06.11. 17:19:49
Butuska gyerkőc!
Eldobod magad a talajon és hangosan jajgatsz, hogy az a rohadék büdösgyökér eltörte a kezedet, SEGÍTSÉG! RENDŐR!
Pár évig nyaralhatnál még Bali szigetén a kártérítésből!
OftF 2009.06.11. 17:34:51
mucibak 2009.06.11. 17:47:46
Joc 2009.06.11. 18:01:43
Ennyire egyszerű. Ez a könnyű testi sértés tipikus esete. Nem itt kell rinyálni, hanem lépni az ilyen barmokkal szemben. Mindenesetre a taxisoknak kötelezővé tenném a pszichológiai vizsgálatot, és akkor nem lenne ennyi barom köztük.
Átlagarcú 2009.06.11. 18:02:33
...szal most azon megy a rágózás, hogy a taxis jogosan, vagy jogtalanul ruházta meg autóstársát?
El tudok képzelni olyan szituációt, hogy kijöjjek a sodromból, de a fent leírtak meg sem közelítik azt a pontot.
A taxis nyilván elmebeteg, csak még nem diagnosztizálták.
Másrészt viszont: a postíró szerint mi lenne a még elfogadható büntetés a taxis számára?
A kisgyerek gyakori emlegetése - hasonlóan a reklámokhoz - a szánalom felébresztését szolgálja?
Azt viszont jól tette a postíró, hogy a társaság nevét megemlítette, mert a cég igenis felejős a színeiben versenyző dolgozókért.
Átlagarcú 2009.06.11. 18:04:14
VőfélySanyi · www.vofelysanyi.hu 2009.06.11. 18:10:48
Irbisz 2009.06.11. 18:18:13
de a kedves férjnek azt kellett volna mondani h. aljas indokú rasszista támadás áldozata lett, mert egyik nagyszülője roma volt, ezért verte meg a kirekesztő taxis, így a máskülönben tényleg kőbunkó taxis gyökér megkapta volna a jól megérdemelt 2 évét :)))
Átlagarcú 2009.06.11. 18:20:51
Ma fővárosban rá vagyok kényszerítve a sorozatos szabálysértésre. Külön iparágak szakosodtak rá, hogy engem bírságolható helyzetbe hozzanak. Fizetem is a számlát tisztességgel.
...de, hogy még egy méretes tetű bunkó pofán is vághasson, azért annak még nem jött el az ideje. Persze közel van, nem mondom...
Irbisz 2009.06.11. 18:23:09
mert ennyi esze és valóságismerete van a csodálkozóknak.
arrogancia 2009.06.11. 18:30:46
moonclown 2009.06.11. 18:42:07
Jön utánam vki én meg szét tett kézzel várom?És le se ejtem a csomagot...és utána nem jelentem fel vagy ütöm agyon, hanem hazamegyek...aha
varvizib 2009.06.11. 19:02:45
Azért a hozzászólók IQ-ja is igen érdekes lehet annak fényében, hogy sokak számára az egész cikkből csak annyi jön le, hogy a szenvedő alanynak jobban ki kellett volna állnia magáért.
Nehogy már a posztoló legyen a hibás amiért egy barom állat belekötött! Azt ne mondja nekem senki, hogy egy rövid dudálás indok lehet arra, hogy valakit képen vágjanak, megrúgjanak, fogát kiverjék!
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2009.06.11. 19:15:36
gophix420 (törölt) 2009.06.11. 19:15:45
és pont.
EMU 2009.06.11. 19:44:02
Pelydzs 2009.06.11. 20:32:57
Hosszú lesz, de simán nyerhető.
Trevi 2009.06.11. 21:17:01
Taxis: gyorsan kell kigyomlálni mert, futófajta és húsevő. Gyorsan növeszt mindenféle kacsokat – gyáva, megnyomja a titkosdudát mielőtt bosszút áll bárkin a nyomorult élete miatt és, akkor jön a többi retek. Sok füvet nehezebb lenyírni, mint egy fűnyírónyi méretűt.
A bádibilder még veszélyesebb, mivel arra kényszeríti a gyanútlan kertészt, hogy azonnal letépje. Mivel zömök, a verbális terrort nem érti, pofonra nem hajlik, ezért muszáj minél gyorsabban olyan szinten összetépkedni a leveleit és a bibéket, hogy az már-már testi sértés – vagy gyorsan vasrúddal gyomlálunk vagy addig kúszik, míg mi, halandók, életünket olvasással és ivással eltöltők, elfáradunk és benő minket a moha.
zsebtelep 2009.06.11. 21:24:36
ubul1 2009.06.11. 21:33:12
A garázdaság alapesetének 3 tényálláseleme van: (1)kihívóan közösségellenes, (2)erőszakos magatartás, ami (3)alkalmas arra, hogy másokban megbotránkozást vagy riadalmat keltsen.
Bármelyik kiesik, nem valósul meg a bűncselekmény. Valószínűleg itt a mások általi észlelhetőség miatt (pontosabban annak hiánya miatt) szüntették meg a nyomozást. Nem tudjuk meg a történetből, hogy pontosan hol és hánykor zajlanak az események, de ha nem voltak járókelők, ablakból nézelődők (stb.) a környéken, tehát nem volt 'más', aki észlelhette volna a verekedést, akkor valóban nem beszélhetünk garázdaságról.
Ilyen esetben könnyű testi sértés miatt lehet feljelentést tenni, ami viszont magánvádas bűncselekmény, tehát feljelentés alapján indul meg az eljárás, azt a rendőrség hivatalból nem indíthatja meg. És a sértett (a férj), mint kiderült, nem tett feljelentést. Ezt utólag lehet sajnálni, de ha egyszer nem tett (és továbbra sem tesz), akkor kicsit ellentmondásos amiatt keseregni, hogy itt ezzel véget is ért az ügy.
Kiegészítésként:
1. ha viszont voltak a környéken mások is a verekedéskor, akkor nem lehetett volna megszüntetni a nyomozást, legfeljebb bizonyíték hiányában (de azt szintén nem tudjuk meg, hogy mi volt a megszüntető végzés indokolása)
2. nem tudom pontosan, hogy a joggyakorlat szerint a letört fog nem maradandó fogyatékosságnak, ergo súlyos testi sértésnek minősül-e. Mert akkor megintcsak nem lehetett volna megszüntetni a nyomozást, és nem is garázdaság miatt kellett volna lefolytatni, hanem súlyos testi sértés miatt. Ebben az esetben viszont panasszal kell élni a megszüntető végzés ellen - feltéve, ha az eljárás folytatása akkor végülis szándékukban áll még.
Fashionistas 2009.06.11. 21:37:37
petyo 2009.06.11. 21:46:27
Persze ha azt vesszük, hogy a foga sem 8 napon túl sem semikor nem gyógyul, akkor lehet súlyos is és akkor viszont a rendőrnek hivatalból feljelentést kellett volna tennie.
Kúrcsány Ferenc 2009.06.11. 21:57:36
Koli 2009.06.11. 22:14:08
Meglepetésemre jött is válasz, amiben az volt, hogy a megadott rendszámú taxi nem tartazik közéjük...
igyszeretlek 2009.06.11. 23:06:10
Szóval én el tudom képzelni, hogy nem csak egy hasonló felirat volt az autón.
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.11. 23:33:23
Nem ettem meg,hanem kihívtam a rend éber őreit, de csak egy bal hátsó lábára sánta kecskegida jött ki hogy a rendőröknek van nagyobb gondjuk is ennél, és hogy tudtam-e hogy ő meg azért sánta mert a halnak már előtte szálka volt a szemében?
Ne képzelhetitek. Alig tudok aludni.
Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.11. 23:36:28
i hate the police (törölt) 2009.06.11. 23:46:42
i hate the police (törölt) 2009.06.11. 23:48:56
i hate the police (törölt) 2009.06.12. 00:17:35
Taiki 2009.06.12. 01:05:15
Páneurópai Harci Kos 2009.06.12. 01:11:53
2# ha már megy a pofon, le is lehet tenni a táskát
#3 feljelentést kell tenni.. és lehetőleg tanúkat kell8ett volna) szerezni - mert igy első ránézésre lehet akár City taxisokat lejárató maszlag is.
Mi van akkor ha Zóna taxi volt?:)
beleszolok 2009.06.12. 01:33:26
Ráadásul ez a rángatás ez gázabb mintha nem csinál semmit.
Rongyláb Jani 2009.06.12. 01:45:59
i hate the police (törölt) 2009.06.12. 02:06:22
atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.06.12. 03:03:25
farkasgabi (törölt) 2009.06.12. 03:58:37
Tudom tudom, rohanni kellett az évzáróra.
vacsy 2009.06.12. 04:25:03
Őszintén sajnálom a férjed, pedig a leírásból nem egy aggreszív pasi, nem letolta a taxist, nem anyázott át stb. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ilyen szituban szinte mindenki megköszöni, hogy ráduddantasz, mert valamerre máshová figyelt stb. Azért egyvalami még megoldás lehet ilyenkor. Még egy ütemet vársz a dudálással, mert a mellette elinduló autóra lehet, hogy magától bereagált volna.(Soksávos Váci út)Érdekes eset történt velem. Ugyanígy elbámészkodott egy autós előttem, én "türelmesen" vártam a zöldnél, mögöttem duddantott valaki egy rövidet. Láttad volna az első arcát a saját visszapillantó tükrében, ahogy nekem gesztikulált, tüzelt a szeme. Próbáltam mutogatni: nem én, mögöttem dudáltak.
vacsy 2009.06.12. 04:51:58
A társadalmi normáink sérülnek. A kismama az elején pontosan elmondta: azért kapott sokkot, amikor ezt végighallgatta, mert félti a most egyhónapos kicsije jövőjét. Nekem '83-as jogsim van. Akkor még a közlekedési morál, aggresszió is más volt: akkor született emberkék jövője meg ez, ami most van. Mindig azt hisszük, hogy erkölcsileg, önuralmilag nincs lejjebb, és ilyen cikkekből derül ki, hogy de igen van! Rajtunk kéne múlnia, hogy legyen-e még lejjebb. És tényleg úgy, hogy a kispapának ne kelljen visszaütni, remegve azon gondolkodni, hogy meddig magánvádas, mikortól hivatalból üldözendő egy dudálás vége.
Egyébként utálom az általánosítást, de tényleg vannak csoportok amikben arányosan magasabb az eggresszív válasz lehetősége (taxis, terepjárós, furgonos áruterítő), más csoportokban a másokra nem figyelő (cégemblémás személy és kis-kisteher), mert ha meghúzza a gépet, vagy kap egy büntetést a cége általában kifizeti. Én meg rohanjak biztosítótól biztosítóig.
Az olaszliszkai-effektus pedig nem csak népcsoportok között érvényesül, hanem lincselés szintig pörög fel valaki ha csak egy kicsi vélt sérelem is éri.
vacsy 2009.06.12. 05:13:15
Jó duma, hogy majd megbüntet a rendőr! Gondolom azért Te sem gyorsítasz, ha meglátod, ha meg nincs ott, akkor marha nagy kockázatot vállalsz!!! DE kockázat van abban is, hogy Te 70-nel mész és jön a zebra, vagy kilépő gyerek, vagy a melletted lévő sávból egy bénázó autós rádhúzódik.
Megmondom őszintén elég sokszor megyek én is a belső sávokban megengedett + 15-20-km/h-val. És itt jön be az, hogy már ennyinél is letolnak!!! Tehát városban nem elég a hetven sem!!! Persze ne tartsalak fel, de ugye én is előzök azzal a + 20-szal, meg a szabály is azt mondja, hogy nála szabályosan gyorsabban haladót engedje el. ÉS ITT NEM A FIZIKA azon szabályáról van szó, hogy ha előre forog a kocsi négy kereke, akkor az autó halad előre.
Másik cuki dolog, amikor valaki város-városon kívül-város kombinációnál ugyanolyan sebességgel megy (kvázi tempomat). Kivül 70-80, OK megelőzöm, beérek a városba, én visszamegyek 60-65-re (lásd megengedett +10-15), hozzám képest az ő 70-80-ja már egy komoly sebességkülönbségű rámfutás, letolás.
vacsy 2009.06.12. 05:24:48
Az anyuci, aki agresszívabb hormonokkal bír?!
Már azt az előrelépést érzékelnéd, hogy elindultunk a "feljelentők országából" valamerre. Alapban igazad van. hogy fel kellene jelenteni! De bármilyen okból ez nem történt meg, attól a jelenséget anyuka leírhatja. Volt is értelme, mert egy-két indulatot ez is a felszínre hozott a posztolók között. És közérdekű téma, mert elég sokan rákattantunk.
cuebler 2009.06.12. 06:09:01
ebből persze csak a nem szeretem az igaz. de aki ilyen matricára hivatkozik, az bizony ne dudálgasson, mert felébred a vélelmezett kis utas...
EnZsolt 2009.06.12. 06:54:57
Qkac · http://urvezeto.blog.hu 2009.06.12. 07:13:43
senderesevece 2009.06.12. 07:32:09
orpheus 2009.06.12. 07:32:54
Én épp a gyerekeimre tekintettel nem szóltam semmit, de elég nehéz volt megállni, mert 40 kilóval voltam nála súlyosabb és egy fejjel magasabb.
walker57 2009.06.12. 07:34:51
Azt kell kiabálni:jajjjajjja ne bántson ne öljön meg!!!
Sőt tovább lehet fejleszteni:
1.jajjjjjjjj cigány vagyok ne bácsonmááá
2. Figyejj vazzeg roma vagyok a tesók ott toporognak a sarkon hozzámnérsz bazmeg leverünk,mint egy karót.
3. nemadomapénztárcámaat segítsééééég (ekkor már rablás)
Thomasz012345 2009.06.12. 08:15:14
Ezzel a rendőrők gyorsan lezárják az ügyet.
Ez nem azt jelenti hogy bárkit lehet verni az utcán, mert legtöbben azonnal feljelentést tesznek. Jobb esetben az ügyvéd annyira kitekeri az ügyet, hogy a verő jól megszívja.
Én ilyenkor azonnal egyből feljelentést teszek, még ki is füszerezem kis agresszivitással, hogy életem függött töle, hogy minnél jobban megbüntessék a verőt. Utána a biróságon meg tagadhatja, úgy sem hisznek neki.
Itt meg föleg jó helyzett lett volna, mert ott volt a felesége, föleg gyerekes is akit megvertek, tehát jó érzés ekkor ha biróságon elitélik a taxist.
És kit érdekel hogy milyen családi helyzete vagy meg állapota van, máskor elsőnek gondolkozon mit csinál.
4ttys 2009.06.12. 08:27:34
fakabát 2009.06.12. 08:32:17
conmorientes 2009.06.12. 08:46:34
Más téma a letört fog, de ahhoz orvosi szakvélemény kellene, hogy vajon a gyógytartama 8 napon belüli, vagy túli, és ennek megfelelően könnyű, vagy súlyos tepsi sértés.
Kapjon mindenki a fejéhez, ebben az egész történetben az az igazi valóság, hogy Szolgáló és Vétő rendőrségünk egy ilyen sima köztörvényes ügyben, sima megszüntető határozatot hoz, holott az tiszta hogy apuka nem verte össze magát a táskával, és az is, hogy az ilyen cselekmények szerintem a legveszélyesebbek a társadalomra, így a generálprevenciós hatásra figyelemmel letöltendővel büntetném. Gondolom nem kell senkinek nagy képzelőerő ahhoz hogy mennyire lecsökkenének az ilyen jellegű ma már sajnos mindennapos atrocitások, ha ezekért lehetne 1-2 évet ülni, és a kopasz bűnözők is kétszer meggondolnák, hogy bevernek-e egyet mert valami mazsola könyvelő rájuk villantott. Nem szabadna a másik ember becsületét tisztességét annyira degradálni amennyire ma az állam engedi. Ehhez képest ha bármelyik kommentelő nem fizetne be valami csekély járulékot, simán levarrják adócsalásért néhány évre, ami a társadalmat illetően kb. lószarnyit sem veszélyes.
Ez van, a rendszer butasága és korlátoltsága ártatlan emberek eltiprásán éli ki hatalmi hajlamait.
Csupán egy költői kérdés ! Utcán verekedő embereket vajon a többi rendes polgártárs miért nem választja szét ?
Először is ezért szégyeljük magunkat.
Sallina 2009.06.12. 09:11:22
papugaja 2009.06.12. 09:23:22
molnisz 2009.06.12. 09:24:55
feljelentést kell tenni, mert a garázdaság nem hivatalból üldözendő.
Ha a sértett nem tesz feljelentést nincs miről beszélni.
I.R.Baboon 2009.06.12. 09:46:55
nem kell elmagyaráznod, hogy mekkora a fékút, de szerintem te is meglepődnél, hogy mekkora távolságokon megállok a - velem együtt - majd 2tonnás autómmal... én is csak nézek néha, mert már látom magam előtt, ahogy nekimegyek a kiégett féklámpával, index nélkül majdnem egyhelyben álló marhának... aztán valahogy mégsem...
ha hiszed ha nem, engem is tolnak le néha, olyankor megnézem, hogy ki tudok-e menni, ha nem, akkor gyengéden rálépek a fékre, hogy érezze, hogy törődöm vele, de nem tudok kimenni, és nem fogok 120-al menni a városban...
és honnan tudom, hogy hol van rendőr és hol nincs? ezt megint nem értem... tudom magamról, hogy az esetek 95%-ban gyorsabban megyek, mint amennyivel lehetne, így benne van, hogy kapok büntetést... ne akard már bemagyarázni, hogy te tudod hogy éppen előtted 3 km-re állnak kint mérni vagy a mögötted jövő civil autóban van a trafi...
Midvegy (törölt) 2009.06.12. 09:54:56
Legombolni 500 rókát a csávóról fájdalom díjjul, és szemet-szemért alapon, megbeszélni vele h tiszta erőből arcon rúghatom 2x. :D
Az hat az önbecsülésnek.
Egyet magyarázz meg!
Hogy jön ide a Baby on board matrica? Mi köze ennek a pofozkodáshoz? A férjed a csecsemő?
Van-e szíve az ilyen embernek, meg normális-e? Esküszöm normálisabb mint az ilyen, aki a 2. világháborút, és a buszon való folytonos, nekem le kell ülnöm dolgot, is azzal magyarázza, hogy hátdekéremszépen nekem gyerekem van.
terezgatya 2009.06.12. 09:57:16
Bejjja 2009.06.12. 10:04:09
Engem is majdnem összetört egy suttyó szándékosan, mert jeleztem, hogy nem kéne a forgalom kellős közepén ácsorognia, feltartva két sávot. Hirtelen hú de megtalálta a gázpedált és rámhúzta a kormányt, átkényszerítve a másik sávba. Sajnos jogosítvány szerzéskor intelligenciahányadost nem mérnek, se pszichés alkalmasságot.
kuroi inu 2009.06.12. 10:05:11
1: „Ilyenkor az ember finoman megnyomja a dudát..”
Elég nagy baj. Ettől is lakhatatlanná kezd válni ez a város: 1 mp zavarás, akadályozás (a KRESZ fogalmai, aki nem érti olvasson utána) következménye rövid, vagy dühödten hosszú dudálás, ami mellesleg már szabálysértés, hiszen lakott területen belül csak balesetveszély esetén szabad kürtöt használni, ha az segíthet az elhárításban.
Ehelyett dudáljunk csak balkáni módon mindenre és mindenkire, főleg a taxisra, aki ebből egész nap hígítás nélkül részesül.
2.: „Pár perccel később a füvön átvágva rohanva jön az őrült, és ordítva üti-vágja, ahol éri.”
Baromállat... Még spanolta magát percekig, ahelyett, hogy elfelejtette volna az egészet... inkább a saját munkaidejét pazarolta. Az előző ponthoz kapcsolódva: egy taxisról már le kéne peregnie ennél sokkal durvább dolgoknak is: alkalmatlan idegroncs.
3.:
„mire ez a béna balfék már alkudozni akart, hogy jaj de mégse kellene,”
Erősebb kutya ... A rendőrtől (ha sajnos nem is mindenki) már berezelünk?
„Hát hogy neki milyen nehéz az élete, és hogy családi problémái vannak stb.„
Sajnos tény: ilyen dumákkal meg lehet úszni hivatalos eljárásokat, ki lehet bújni kötelezettségek alól. Jutott már kezembe teljesen véletlenül (restellem is) olyan levél, amiben egy anyagilag igen jól szituált személy családi és anyagi problémákra hivatkozva esdekel egy bírság kiszabásának eltekintésétől...
„mert a kisbabánkra való tekintettel sem akarta vállalni a nagy hercehurcát, sokat segített itthon, inkább velünk volt.”
Helyes... de reméltem többször már nem kerül a gyermek szóba... Nem érdekel... A kispapa se dudálgasson, amikor az szabály- és fülsértő. A taxis meg nem lehet szülő? Csak túl sok nálunk a tabu, amitől hanyatt vagódva csendben kellene szemlélnünk - többek között -a hasunkon díszelgő babakocsi keréknyomot... unom már.
Próbáljunk már meg a másik fejével gondolkodni néha! Talán nem dudálnánk, verekednénk apróságok miatt...
terezgatya 2009.06.12. 10:12:23
ha az ember vezet, ne aludjon a lámpánál se, mert aztán egyszer fékezni fog elfelejteni.
induljon el.
a szarparaszt taxisok meg azt hiszik a város az ő munkahelyük és mindent megengedhetnek maguknak.
sötét köcsög bunkó állatok!
disznóeledelnek az összeset
RobDN 2009.06.12. 10:24:36
kuroi inu 2009.06.12. 10:34:31
Tökéletesen igazad van.
A taxisokra, bkv sofőrőkre is ki kellett volna térnem. Utóbbiak az utasok érdekeinek védelmére hivatkozva szállnak le és üvöltöznek autósokkal. A taxisok meg semmilyen szabályt nem tartanak tiszteletben, mert „ők éppen dolgoznak”. Említett barmunk fordított helyzetben két tenyérrel állt volna a dudára úgy 1-2 percre+akkor is verekedett volna.
Ők is szent tehenek, akiknek mindent le kell nyelnünk.
És valóban ne „aludjon” senki! Empátia kérdése, hogy ne a seggemet vakarásszam (bocs, ne sms-ezzek, reggelizzek, borotválkozzak) a lámpánál, főleg ha én állok elöl.
Nagyon gáz, hogy az autók a zöldnél jellemzően 1-2 mp-es késéssel követik egymást. Minél előbb áll valaki annál ráérősebben indít.
terezgatya 2009.06.12. 10:46:13
Dr. Fotos 2009.06.12. 10:49:52
2009.06.12. 10:52:58
Kitől vár a posztoló jogszolgáltatást, ha ő nem teszi meg a lépéseket, nem jelenti fel az illetőt, amikor neki ez lenne a szerepe ? Jó, ha visszaütni nem akar/nem tud, akkor fel kell jelenteni.
Vége a paternalista államnak, amikor majd a rendőrbácsi megsimogatja buci fejünket és átkísér a zebrán.
Igenis az embereknek ki kell állniuk a maguk igaza mellett.
Ez lenne a homár üzenete.
Super aGyuri 2009.06.12. 10:53:49
A csajszi a szemöldökét szedegeti, a pasi mobilozik, a fiatal pár puszilkodik, az öregember újságot olvas.
Egyvalamit sz*r le mindenki nagyívben: a közlekedés (és az élet) többi résztvevőjét.
Ez itt a lényeg.
Minden egyéb: az emberek frusztráltak, a taxisok és egyéb fuvarozók megafrusztráltak, a buszvezetők gigafrusztráltak, már csak közhely.
Magába fordult, becsavarodott emberek qrvaországa.
Ehhez képest Dublinban a megállóból már elindult ír buszsofőr az integetésünkre félreállt, mosolyogva (!!!!) ajtót nyitott, látva a bőröndjeinket, segített felszállni (!!!), és még poénkodott is, hogy biztos éhesek (hungry) vagyunk, ha Magyarországról jöttünk.
És az is egy nyomorgó, szerencsétlen nép volt, csak már kigyógyultak belőle.
Talán még van esély. (??)
Super aGyuri 2009.06.12. 10:56:26
- Így jártál, köcsög!
Olyankor szoktam visszaröhögni, hogy neked meg az legyen életed legszebb pillanata, hogy a szemétséged miatt húsz percet kések, és emiatt több jövedelemtől esek el, mint amennyit egész évben keresel :-DDDDDD
Erik Bálint 2009.06.12. 10:56:33
A kommentek viszont világraszólóak. :) Persze Magyarországon ha valaki taxis, vagy rendőr, esetleg tűzoltó, vagy politikus, de sokszor már ha csak tanár vagy orvos, újságíró, vagy Tesco munkatárs, de írhatok bankárt vagy menedzsert is, olyan csoporthoz tartozik, amelyiket valamiért lehet utálni, vagy ki lehet röhögni. Végül talán csak a munkanélküli meg a kismama marad akik tiszteletre méltó tajgai a társadalomnak. És senki nem emel szót ellenük, kivéve ha egyben cigányok is, mert akkor igen. Ejjj.
Super aGyuri 2009.06.12. 11:02:12
Például a mozdonyvezető másfélszer annyit keres, mint egy kezdő jogász vagy közgazdász, tanárról vagy orvosról nem is beszélve - egész nap egy fülkében üldögél, néha megmozdít egy kart vagy megnyom egy gombot -, aztán végigsztrájkolja a januárt, mert ugyanúgy nem kap béremelést, mint ahogy senki más ebben a nyomorországban.
MINDENKI frusztrált. Rossz itt élni, főleg annak, akinek hiába mondják, hogy el lehet menni, van olyan hülye, hogy itt akar maradni, itt akar megdögleni.
Alapvető változtásra van szükség, egy sokkal igazságosabb és tisztességesebb világra, egy olyan országra és környezetre, ahol mindenki alapvetően jól érzi magát a bőrében. Nem tudom, megérjük-e, de bosszankodva látom, hogy Nyugat-Európának valahogy összejött.
Amsterdamban még a hajléktalan is rámosolyog az emberre, pedig aligha él jobban, mint magyar társa. Csak valahogy más a közhangulat, a körérz(ül)et. Vagy nem tudom.
mijazma!? 2009.06.12. 11:06:30
similarthings 2009.06.12. 11:07:12
A többi része a kommentnek jó...
A csoda az az volt hogy a rendőrség feljelentés hiányában önként és dalolva elkezdett vizsgálódni. Nem kellett volna. A rendőrség ebben követett el hibát és valószínűleg az ügyészség utasította hogy szüntesse meg az eljárást, mivel az nem garázdaság.
A könnyű testi sértésnél és hozzá hasonló magánindítványra meginduló eljárásoknál semmilyen hatóság nem befolyálhatja az embert abban a jogában hogy kíván avagy nem kíván feljelentést tenni, azaz pontosabban élni kíván -e a magánindítványi jogával avagy sem.
Ugyanis ez egy személyhez kötődő JOG.
Hatóságnak tilos ehelyütt a személy helyett döntenie. Ráadásul harminc nap múltával ez a jog elvész, már nem lehet vele élni (kivételek vannak, de ez nem az). Ezt a jogalkotók igen helyesen csinálták.
A post írónak üzenem, hogy arra a hm, sületlenségre hogy "gyerek van az autóban matrica" van az autóra ragasztva a bíróság előtt hivatkozni igen helytelen eljárás. Ráadásul épp' akkor nincs is! Ez szinte így nevetséges. Az ügyben döntő bíró azonnal azt látná hogy itt bezony a "sárral való dobálózás esete" forog fent. Emiatt a vádlott szinte biztos hogy kevesebbet is kapna mintha ezt nem említette volna a kedves feleség. Aki nem is tanú az ügyben.
Ugyanis büntetőjogilag teljesen irreleváns és igencsak szakmaiatlan eljárás is lenne ha ezt bárki bármilyen módon figyelembe venné, azaz hogy a férfi sértettnek otthon van egy a feleségével közös csecsemőkorú gyereke. Ugyanis ilyen a vádlottnak (gyanúsítottnak) is lehet. Sőt.
Ezt ide kiírni szinte a büntetőjogi vicc kategóriába tartozik, nem vagyok pszichológus, meg látni kellene tényleg valóságban a feleket, de ez a momentum erősen kérdésessé teszi számomra a postban kiírtakat és a postoló személyét.
Tudom a fentieket bátran vállalni azzal hogy a párom és barátnője egy taxissal történt vitában nemrég majdnem hasonlóképpen járt, csak a taxis az autót ütögette. Ott mindketten megtették a feljelentést, az eljárás simán és zökkenőmentesen megindult.
Ha post írója azon tehetetlenségéből írt mert a férje igazából nem kíván tovább foglalkozni az esettel (amihez joga van), akkor beszélje meg ezt inkább ővele. Mert így csak magát járatja le.
Super aGyuri 2009.06.12. 11:13:20
Biztos én vagyok nagyon szigorú, de számomra egy fog kitörése nem tartozik a könnyű testi sértés kategóriájába, merthogy SOHA nem gyógyul be.
Persze lehet játszani a minősítésekkel, meg ne legyen rendőrállam, de jobb korszakokban az ilyen verekedős állatot kikötözték a falu főterére és addig botozták, amíg mozgott. Aztán fellocsolták és folytatták.
Ja, ma oldja meg mindenki maga a konfliktusait. Aki nem elég erős ahhoz, hogy megvédje magát (esetleg félti a családját a bosszútól), az meg dögöljön meg.
Az itt a gond, hogy szánalmasan enyhék a büntető jogszabályok, hatástalanok és nevetségesek a szankciók, de az egész rohadt büntető anyagi jog nem ér semmit, ha az eljárás egy nagy sz*r, és minden arra épül, hogy a rendőrségnek miért NE kelljen lépnie.
Egy fog kitörésénél nem folyik elég vér? Vagy mi a gond?
NaP · http://nagyek.blog.hu 2009.06.12. 11:13:28
Hali!
Ha nem veszi észre a zöld jelzést, mert pl. túlságosan előre állt, akkor rávillogok. Ezt is észreveszi és a környéken levő járókelőket, lakókat sem idegesíti.
ToMorgan 2009.06.12. 11:14:04
Erik Bálint 2009.06.12. 11:16:16
Super aGyuri 2009.06.12. 11:18:30
Nem bazmeg. Azért akarok feljelentést tenni, hogy 24 órán belül találd meg az elkövetőket, add vissza az autómat, a tolvajt meg verd agyon, de ha már ilyen barom a törvény, és azt nem lehet, akkor zárasd börtönbe.
Ezért van ÁLLAM.
Ha az alapfunkcióit nem látja el, nem védi meg az állampolgárokat a bűnelkövetőktől, nem él a legitim erőszak monopóliumával, hanem jó esetben elnézi, rosszabb esetben ösztönzi az önbíráskodást, akkor mi a retkes -.-.-.-nak fizetünk adókat????
A beteg gyógyítsa meg magát otthon, a sértett üssön vissza, a károsult vegye vissza maga, amit elvettek tőle.
Az adókat meg lenyúljuk. Gratulálok.
Super aGyuri 2009.06.12. 11:20:11
markf 2009.06.12. 11:23:06
mijazma!? 2009.06.12. 11:26:51
Super aGyuri 2009.06.12. 11:34:08
Kétségtelen, hogy egy vidéki kisvárosnak más a hangulata, mint Budapestnek (sok szempontból jobb, mondom ezt ősbudaiként, aki még a Duna túloldalán sem lakott egy pillanatot sem), de azért frusztráció, lincselés, miegymás nem csak a fővárosban fordul elő...
Szóval, relax. Ne ugorjunk egymásnak.
Az egész országon kell változtatni, fővárosiaknak, városiaknak, falusiaknak, tanyasiaknak együtt.
similarthings 2009.06.12. 11:37:20
Szeintem Ön nem államvizsgázott illetve szakvizsgáztt büntetőjogból. Mert ha rég volt akkor sem tudom elhinni hogy az alap jogászi gondolkodást elfelejtette volna.
Jogász pl. nem mond ilyeneket hogy " ... vér folyik...". Ezt az átlag, joghoz nem értő ember mondja. Ez ugyanis egy ún. "urban legend". Állítólag ezt mondja a rendőr is, bár ezt nehezen tudom elhinni.
Ugyanis ha vér folyik az önmagában még jogilag nem értékelhető cselekmény.
Jogász pontosan tudja hogy miért van a magánindítványos cselekmények kicsiny csoportja a büntetőjogban létrehova.
A káromkodásról nem is beszélve. Egy jogász adjon magára legalább ennyit.
Super aGyuri 2009.06.12. 11:47:02
Úgy gondolom, a jognak a társadalom értékítéletét kell tükröznie és igazságosnak kell lennie. Ajánlom figyelmedbe Samu Mihály professzor cikkét az Ügyvédek lapja 2009/2. számában (23-25. oldal).
Biztos a Btk. szövegszerű értelmezése szerint igazad van.
Kérdéseim, de csak azért, mert durván megsértettél az önérzetemben (legszívesebben hozzád vágnám a PhD oklevelem):
1.) A kitört fog hány napon túl gyógyul? A Te fogad azonnal kinő?
2.) A Te értelmezésedben a Btk. 170. § (8) bekezdése az aljas indokból elkövetett, ámde esetleg könnyű testi sértésre is vonatkozik (170. § (3) bek.)?
mijazma!? 2009.06.12. 11:54:44
Super aGyuri 2009.06.12. 11:57:00
similarthings 2009.06.12. 12:03:22
A két pontba szedett kérdése ismételten arra mutat rá hogy Ön nem jogász. Gondolom hallott már a tényleges illetve büntetőjogi gyógytartam közötti lényeges különbségről? Tudja is az mi?
Ezek büntetőjogban annyira alapvető kérdések, hogy ezt elfelejteni sem lehet.
A szakvizsgánál meg különösen csodálkozom hogy nem találkozott ezekkel a kérdésekkel. Mert példának okáért 1998-ban még három fog számított súlyos sérülésnek.
Nagyon csodálkozom azon hogy miért nem egyenesen az Alkotmányból idézett mindjárt, habár ha esetleg erre gondol humorérzék alatt, akkor értem.
Ha esetleg kamarai tagsággal rendelkező jogász (ügyvéd), akkor meg azt is tudnia kell, hogy az ilyen tagság bizonyos viselkedési morált meghatároz tagjai számára.
Bár tudni való hogy a szakvizsga szentté senkit nem tesz.
similarthings 2009.06.12. 12:04:52
Super aGyuri 2009.06.12. 12:26:51
A bosszú csak akkor aljas indok, ha erkölcsileg súlyosan elítélendő. Ha nagyon szigorúan vesszük, a 15. Irányelv szerint nem aljas indok valakit azért követni a parkolóig, majd utána agyba-főbe verni, mert rám dudált.
A tényleges gyógytartam pedig irreleváns - biztos a Btk. kommentár is csak tévedésből említi pont a testi sértésnél -, mert a jogtudomány és joggyakorlat kialakította a "büntetőjogi gyógytartam" intézményét.
Egyébként pedig az az ügyvéd, sőt bíró is jogásznak nevezte magát, aki szerint (utóbbi első fokon ítélkezett) Simon Tibor ellen "halált okozó testi sértés"-t követtek el.
Ha továbbra is ebbe az irányba halad a büntetőjog, büszkén vállalom: igen, elfelejtettem.
Szíves elnézését kérem a Kolléga Úrnak az elővigyázatlan tegeződésért.
Remélem, elfogadja bocsánatkérésemet, és ezzel az ügyvédetikai részét is lerendeztük a dolgoknak. További sikeres pályafutást kívánok Önnek.
Super aGyuri 2009.06.12. 12:43:16
És lett belőle egy személyeskedéstől sem mentes jogelméleti eszmefuttatás, amelyből kiderült, hogy véleményem szerint a büntetőjog valamikor a 17-18. században futott zsákutcába.
És nekem, csak azért, mert jogász vagyok, nincs jogom társadalmi szempontú értékítéletet mondanom. Én, mint jogász, nem mondhatom azt - mert szakmaiatlan -, hogy botrányosnak érzem, hogy a Tudorok és Stuartok önkényuralma után 400 évvel (amikor már senkit nem zárnak azért a Towerbe, mert csúnyán nézett a királyra, királynőre), még mindig arról szól a büntetőjog és büntető gazságszolgáltatás, hogy hogyan lehetne egy cselekményt minél enyhébben megítélni, és hogyan lehetne a terheltek jogait még és még sokkal jobban körülbástyázni?
Boldogult emlékezetű Pálinkás Gyuri bácsi vajon kiírta-e magát a jogásztársadalomból, amikor azt mondta, szerinte helyes a halálbüntetés?
Egy jogásznak minden esetben el kell fogadnia a jogi mainstreamet és nem lehet véleménye?
Ha mégis van, és az nem egyezik a tankönyvekkel, akkor minimum méltatlan a jogi diplomára, de még azt a jogát is elveszíti, hogy Similarthingsszel tegeződhessen???
Tóth Ágas 2009.06.12. 13:43:45
hol van ilyenkor az ombudsman?!
ennyivel megússza az uszító kispapa? hol itt a jogbiztonság?
ma már bárki rendőrt hívhat, mert kitört a foga? (egyébként is: ki tudja, mikor tört ki az a fog)
alig bírom elhinni, hogy ennyire terjed a fasizmus.
similarthings 2009.06.12. 13:48:08
Mert a sok nem tudást utóbb mellébeszéddel, populista szólamokkal (lásd éljen a halálbüntetés) próbálja eltakarni. Mi köze ezeknek mindehhez ?
Inkább frissítse fel a tudását.
Remélem ismeri is Samu professzor urat, remélem nem csak úgy említette hogy írjon valami nevet amire emlékszik valahonnan. Személyesen ismeri is az említett urat, ha már idézett tőle? Mert biztos oka volt annak hogy tőle idézett.
Ezekhez a "szerintem" és "véleményem szerint" kategóriák egy jogásztól eléggé komikusak. Ezért merem állítani hogy ön nem jogász. A büntető jog talán a legkevésbé félremagyarázható jogág. És ha most elkezdi összekverni a büntető eljárást az eset bizonyíthatóságával, akkor nem állok szóba többet Önnel.
Tudorok meg Stuartok ide hogy jönnek, azt már végkép fel nem foghatom: Nekem olybá hat, mint aki mentse a menthetőt valamit próbál az emlékezetéből felidézni még, ami kapcsolódhat a témáház.
Beszéljünk akkor esetleg még a ... példának okáért kompozícionális büntetésékről és tálió elvről is. Biztosan sokkal előrébb lennénk a konkrét esetet illetően.
Vagy ez volna az Ön részéről a viccelődés?
Haladás viszont hogy az ordenáré káromkodás elmaradt. Ez az egyetlen helyes dolog ami az utóbbi postjaiban találtam.
Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.06.12. 15:47:14
cL3r1cK 2009.06.12. 21:04:02
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.06.12. 22:52:31
A kedves anyatigrisnek meg üzenem, hogy a tipikusan buta, hisztérikusan öntudatos anyukákat vélem benne felfedezni, akik meg vannak győződve arról, hogy senki más a világon nem szült még gyereket, ezért a világ 'születlenjei' irigykedve bámulják a harcias kismamát.
Az ilyenek mondogatják társaságban (buszon, munkahelyen, hangosan mobilozva, stb.), hogy POCAKLAKÓ meg BÜFIZTETÉS, PELUSOZÁS, SZOPIZTATÁS. Na, én ezekért is adnék egypár évet... MANÓCSKA HAMIZIK AZ ÁGYIKÓBAN! ááááááááááááááh!
Super aGyuri 2009.06.12. 23:24:24
Csak kapkodom a levegőt. Tényleg ilyen felfuvalkodott hólyag, magabiztos félművelt barom vagy, vagy csak ilyen zseniálisan játszod a hülyét?
A büntetőjog egy szó, bár összetett. Összetett, mint ez az egész világ.
De Te csak maradj meg abban a hitedben, hogy félreértelmezhetetlen. Csak nehogy egyszer csalódás érjen.
Soha ne tudd meg, ki és miért mondta: "a jog találgatás arra nézve, hogy a bíró hogy fog egy ügyet megítélni".
Legyél olyan, amilyen vagy, és előbb-utóbb átcsúszol államvizsgán, összekaparod valahogy a szakvizsgát is, talán még ügyész vagy bíró is lehetsz valamelyik messzi országrészben.
Ha pedig végképp semmi nem jön össze, bérelj ki egy belvárosi lakást a legjobb barátoddal, nyiss egy ügyvédi irodát, mint én, közben tanítgass, és bosszankodj, hogy a kiadó miért késlekedik már három hónapja a harmadik kismonográfiád kiadásával.
Legyen két olyan gyönyörű kislányod, mint nekem, és rá se ránts, ha valaki, aki a cipőfűződet sem köthetné meg, nem fogadja a tegeződésedet.
Super aGyuri 2009.06.12. 23:37:55
Századszor olvasom vissza a hozzászólásaimat, hogy hol sértettem meg ennek a szerencsétlennek az önérzetét.
Vagy egy volt hallgatóm, aki haragszik rám? (Egyikük egy autós hozzászólásomból "visszafejtette" a nicknevemet, és megkérdezte szemináriumon, hogy "A Tanár Úr csak nem Super aGyuri?" :)))
De hát engem általában szeretni szoktak. De tényleg. Idén talán ha két hallgatót sikerült megbuktatnom közel százból. Mindketten visszaadták a tételüket (minden könyörgésem ellenére)...
Egy gonosz tréfa áldozata lennék? Nem tudom, s tán szóra sem érdemes :)
epeficam 2009.06.13. 01:04:58
i hate the police (törölt) 2009.06.13. 12:59:25
Színes Géza 2009.06.14. 21:22:56
Alikam 2009.06.15. 12:31:54
Főleg ha messziről közeledik üvőltve, van 2-3 másodperc felkészülni a támadásra?
Oké, nem mindenki harcos típus, de ilyenkor nem árt már felkészülni a védekezésre!
Vagy visszaszállni az autóba és gyorsan elhajtani ha az idegbeteg muskó látszólag kétszer akkora.
Passzivista 2009.06.15. 14:33:54
megahomer (törölt) 2009.06.17. 00:57:22
widor844 2010.05.13. 01:44:41