Bokor lakói megnyugodhatnak: a posztra reagált az Invitel és azt ígéri, hogy új hálózati eszközökkel megduplázott sávszélességet nem fogják lassítani új előfizetők. Öröm és boldogság.
Kedves Homározók!
Az Invitelnek ugyanolyan fontosak Bokoron élő ügyfeleinek panaszai, mint a más városokban, falvakban lakó invitelesek esetleges problémáinak megoldása. Viszont azt is érdemes tudni, hogy a kisebb-nagyobb települések otthonaiba eljuttatni az internetet ADSL technológiával más-más technikai kihívásokat rejt.
Társaságunk számos kisebb településen küzd az évtizedekkel ezelőtt lefektetett rézkábelekkel, amelyeket az akkori állami telefonszolgáltatótól örökölt meg. Ezeknek a kábeleknek az állapota alapvetően meghatározza az otthonokban elérhető internet sebességét. A kábelek cseréje országszerte folyamatos, ugyanakkor az Invitel kénytelen fokozatosan haladni, hiszen ez a fejlesztés jelentős költséget ró a társaságra, és ezzel társaságunk nem terhelheti se kistelepülésen, se városokban élő előfizetőit.
A Bokor településen elérhető szolgáltatás színvonala esetében is jelentős szerepet játszik az évtizedekkel ezelőttről megörökölt rézdrót-hálózat, ami nem csak előfizetőinknek jelent hátrányt, de társaságunknak is. Ezért a helyi központban munkatársaink új hálózati eszközöket telepítettek a közelmúltban, hogy megduplázódhasson a Bokoron elérhető sávszélesség. Dávid ennek a karbantartási munkának következményeképpen érzékelhette azt, hogy jelentősen lecsökkent az internet sebessége – szerencsére csak átmenetileg.
A jó hír, hogy munkatársaink jelezték, sikeres volt az eszközök telepítése, így most stabilan, jelentősen nagyobb sávszélesség áll a településen lakó internetezők rendelkezésére. Ezzel együtt társaságunk továbbra sem létesít új ADSL szolgáltatást a településen, hiszen elsődleges célunk, hogy a jelenlegi technikai eszközökkel elérhető szolgáltatás színvonala a lehető legjobb maradjon előfizetőink számára.
Az utolsó 100 komment: