Tékozló Homár

A DIGI az új előfizető kedvéért kihúzza a régi kábelét

2009.06.15. 00:35 | szily | 177 komment

A szezon egyik legviccesebb leleplezése: a DIGI nem számított arra, hogy ennyire népszerű lesz az internetszolgáltatása, ezért akkora (úgy értem, olyan kicsi) elosztó aljzatokat szereltek föl, ki tudja hány lépcsőházban, hogy a switch-nek nevezett alkatrészek néhol már beteltek. Magyarán minden aljzatot elfoglalt egy-egy előfizető kábelének a vége.

Na mit gondolnak, hogy oldották meg a DIGI szerelői, amikor egy ilyen épületben újabb lakó fizetett elő? Igen, úgy, a rutinos Homár-olvasók nyilván már tudják. Bizony, kihúzták az egyik régebbi előfizető dugaszát, és a helyére pattintották az újét. Fetrengünk a röhögéstől, a lábaink az ég felé kalimpálnak. A pompás történet lentebb olvasható:


Az alábbi esetet, ami a minap történt velem, ha nekem mesélik, egyszerűen nem hiszem el. Tulajdonképpen a mai napig nem tudok a dolog frengünk a röhögéstől, pelett napirendre térni, annyira megdöbbentett, hogy ilyesmi megtörténhet. Megpróbálom dióhéjban leírni az eseményeket.
 
A múlt hét csütörtökön délután a lakásomban lévő internet elérésem megszűnt, úgyhogy betelefonáltam a DIGI ügyfélszolgálatára, hogy bejelentsem a hibát. Rövidesen kapcsoltak egy műszaki kollégát, aki megvizsgálta a saját műszaki nyilvántartásukat, ahol nem talált semmi problémát az én vételi helyemen, valószínűsítette, hogy a probléma nálam lesz. Ezek után néhány rutinszerű ellenőrzést végeztetett el velem a saját gépemen, hálózati kapcsolatok, tűzfal, vírusirtó, stb. Ezek nem vezettek eredményre, így az ügyfélszolgálatossal abban maradtunk, hogy mivel sem náluk nem látszik a probléma, sem nálam nem oldható meg szoftveres beállításokkal, felvesz egy munkalapot, és szól a szerelő kollégáknak, akik felveszik velem majd a kapcsolatot.
 
Estefelé újra betelefonáltam, mert sem az elérés nem javult meg, sem a kapcsolatfelvétel nem történt meg. Ekkor az üszisnek elmondtam az előzményeket és rákérdeztem, hogy miért nem jelentkeztek a szerelők. A hölgy tájékoztatott, hogy a kapcsolatfelvételre 3 munkanapjuk van (szerződés szerint), úgyhogy legyek türelemmel. Nem néztem utána, de bizonyára tényleg ez szerepel a szerződésben, úgyhogy elkönyveltem magamban, hogy most pár napig a telefonomra vett internetelőfizuval kell boldogulnom.
 
Legnagyobb meglepetésemre másnap reggel csöngetnek a lakásom ajtajánál, a DIGI-s szerelők jöttek kivizsgálni a bejelentést (le a kalappal a reakcióidő tekintetében, lett volna rá 3 napjuk). Kérdezték, hogy melyik szomszédnál akadozik a net? Elsőre meglepődtem a kérdésen, mondtam, hogy nem a szomszédnál, hanem nálam, és nem szakadozik, hanem egyáltalán nem megy a net. Kiderült, hogy az ő munkalapjukra az írta az ügyfélszolgálatos, hogy a bejelentő (vagyis jómagam) szomszédjában akadozik az internet elérés, amin ők is csodálkoztak, hogy akkor miért nem maga a szomszéd tette a bejelentést? Mindegy, ezen a kis kommunikációs problémán gyorsan túllendültünk, és azonnal elkezdték a kivizsgálás érdemi részét: az egyik szerelő a lakásban felhelyezett egy műszert a kábel végére, a másik az elosztószekrényben kereste, hogy melyik lehet az én végpontom. Két perc sem telt bele, kiderítették a probléma okát: az én kábelem másik vége (hozzám már UTP kábelen jön a net, nem koaxon) nem volt bedugva a lépcsőház központi switchbe. Hogy-hogy? – kérdeztem. Hát úgy, válaszolta az egyik szaki, hogy valaki kihúzta a tegnapi bekötés során. Nyílván kiült az arcomra az értetlenség, ezért megértő, tanári stílusban elmagyarázta a jelenséget: annak idején a lépcsőházba egy 24-férőhelyes switchet szereltek a DIGI munkatársai, mert senki nem gondolt arra, hogy ennyire népszerű lesz a szolgáltatásuk. Ahogy szaporodtak az internet előfizetések, úgy fogytak a szabad helyek a switchben, egészen addig, amíg el nem fogyott az összes. A következő bekötésnél a szerelők gondban voltak, volt aznapra 8 címük, nincs szabad hely, mi legyen - morfondíroztak, végül egy másik lakóét kihúzták, az új előfizetőét meg bedugták a helyére. Így az új előfizető boldog volt, a munkalapot lezárhatták, csak a pórul járt másik lakó ette a kefét, és telefonált a DIGI-hez, hogy nem megy a net. Így minden új előfizető bekötésével egy elégedetlen ügyfelet generáltak. Minden elégedetlen ügyfél visszadugása után egy másik elégedetlen ügyfelet generáltak, ugyanis amikor kijöttek egy hibát kivizsgálni, akkor valakit megint kihúztak, és bedugták a korábban kihúzott méltatlankodót. Persze a "kihúzott" csak onnan tudta meg, hogy valami nem stimmel, hogy nem megy a net.
 
Az én esetemben sem jártak el másképp, valaki más helyére visszadugták az én kábelemet, amit előző nap egy új előfizető kedvéért húztak ki. A korrektség jegyében meg kell említeni, hogy a két szaki beszólt a "központba", hogy megrendeljen egy nagyobb switchet, így a közeljövőben talán megszakad a panaszkodó ügyfelek lánca.
 
Üdv.:
 
surgyelan
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.15. 00:36:47

"Bizony, kihúzták az egyik régebbi előfizető dugaszát, és a helyére pattintották az újét"
Ó hát persze. Stackelhető switchek meg a mesében.
Meg persze az is hogy költsenek az infrastruktúrára.

m e o w · http://eletfalun.blog.hu/ 2009.06.15. 00:39:17

Szerintem ez így igazságos. Hát mér akar mindenki külön madzagot? Tessenek átjárni egymáshoz netezni :-).

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2009.06.15. 00:40:39

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: hagyjad már, hat kinek van 10ezer forintja egy ujabb 12es switch-re? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.15. 00:43:16

@Koronás Udvari Chinpoko Mester: Stackelhetőben (hivataloan úgy kell) van az 200 is. De a DIGI nyeresége meg... Kicsit több.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.15. 00:49:41

@mercsi:
sorry
itt meg csak 7 ora es unatkoztam

a tortenet amugy hihhetetlen
hogy kihuzzanak oszt lesz ami lesz amire szerzodesem van es fizetek
nem hiszemL

Zsola777 2009.06.15. 00:53:32

"Hankiss Elemér: Hihetetlen Magyarországon a szakértelem hiánya" - és milyen igaza van

Megdobbent 2009.06.15. 00:58:09

Weh, nem a szakertelemben volt a hiany, hanem az aljzatban :) Amugy digi helyeben tuti minden kocsi csomagterebe tetenek kozpontilag egy 48-as swith-et haszonlo esetekre, vagy legalabbis a mellenyzsebukbe egy 5-ost, hogy legyen mihez kapni hirtelen :)

Azert kivancsi leszek a matavra (nem erdekel az uj neve), amikor az ftth szaporodik fel :) Majd ures vodkasuvegben fogjak mergelni a sok madzagot? :>

röntgenszeműlány 2009.06.15. 01:00:12

"Tulajdonképpen a mai napig nem tudok a dolog frengünk a röhögéstől, pelett napirendre térni, annyira megdöbbentett, hogy ilyesmi megtörténhet."

Nem tudom, ha egy újságírónak már egy levél bemásolása is meghaladja a képességeit, akkor annak nem kéne elgondolkodnia?

hablabla 2009.06.15. 01:05:27

Ez a közteherviselés magyar módra. :)

ufó - stoppos az infósztrádán 2009.06.15. 01:40:01

no?
hun a bugyiszagatás?

áll a zászló :)))

Black.Angel 2009.06.15. 01:41:59

Gyere a gmail csetre.Tudod a cimet

ufó - stoppos az infósztrádán 2009.06.15. 01:42:10

pörgessük meg, yó?
szocpszichó könyvek, jegyzetek a sarokba dobva :)))
minden oké?

Bezmag 2009.06.15. 02:20:14

@ Megdöbbent,

el kell mondjam, hogy tájékozatlanságod lenyűgőző, T-Home a neve. Ott ilyen nem fordulhat elő FTTH esetben, ahány lakás annyi üvegszál. Ugyanis. Nem kihúzuk-bedugjuk, 72 órába beleférünk technológia.

Csókollak.

Megdobbent 2009.06.15. 02:59:08

@Bezmag: Nem erdekel mi az uj neve, nekem matav es kesz :> A temara majd visszaterunk, ha lesz annyi ftth elofizetoje a matavnak, mint lan elofizetoje a diginek (alkalmasint upload tempoban is egyenertekuve valik) :)

A csokoltatast sajnos vissza kell utasitsam, amig meg nem gyozodom kulonnemusegunkrol, alkalmasint nonemunek kellene lenned, de meg igy is komoly ellenerzeseket taplalnek, de a szandekot megkoszonom :)

Btw a digi is minden lakas ele huz egy utp madzagot, eszerint csak a helyi gocpontban van hianyuk ;) Szal egy uvegmadzag az ajtoban meg nem garancia semmire.

ertekelem · http://www.ertekelem.hu 2009.06.15. 03:35:30

Egy wireless router kell es kesz mindenki fillerekert kaphat netet

gergel 2009.06.15. 05:00:22

Hát ez rotfl
Nálunk a szomszéd kábel tv-jével együtt kötötte ki a a DIGI a tv-t,mert már előtte is toldozva-foldozva volt a kábelek rövidsége miatt :D és a címkék sem egyeztek. Másnap ugyanígy méltóztattak kijönni,és vissza is dugták a kábelt.Bosszantó ,de amit a UPC művel a nettel az még inkább(korlátozások,szakadozások.)
Nem baj a UPC is rájött(1 év alatt) mennyibe is kéne normális esetben kerülnie a szolgáltatásainak...

japhar 2009.06.15. 05:51:10

Ez egy nagy baromság. Erről nem a Digi tehet, hanem az a balfasz bekötős.

Taurusz 2009.06.15. 06:01:07

@japhar: Aki kinek is dolgozott? Várj, várj ne mond meg... Upc? Fiber? Hmm.... csak nem a diginek? Értem én, nem a cég tehet róla, hanem az alkalmazottja. Akivel szerződést kötött a naiv ügyfél... aha, a telefonos kisasszony. Vagy mégiscsak egy céggel szerződött?

BaluBéla 2009.06.15. 06:28:13

Ettől még a DIGI a legkorrektebb a piacon.

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.06.15. 06:34:07

@BaluBéla: azért ebbe ne éld bele magad. Nemrégiben levelezgettem az ügyfélszolgálatukkal, semmivel sem jobbak, mint a jupici, sőt... szánalmas, hogy ilyen "szolgáltatók" meg tudnak élni.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2009.06.15. 06:38:58

De ha másodjára kértek a "központtól" switchet, akkor elsőre miért nem tudtak? Nekem ez ellentétes a fizika törvényeivel.

Gyulimali 2009.06.15. 06:47:12

@Bezmag:
Ja, FTTH, csak hogy mondjam. Két hete voltam bent náluk, és a szokásos "hááát, majd úgy egy-két hónap múlva"
Ja, értem, ez kb annyira volt meggyőző, mint '98-ban az UPC "telefonáljon fél évente, hogy elértünk-e már magukhoz is" (azóta sem lehet előfizetni a kábeles UPC-re nálunk...
Azn felül meg lehet, hogy a Tré-csoport ilyen, meg ilyan frankó, de nekem már tele velük a zsákom.
- a diginél a LAN-os net 20/20 illetve 30/30 _MEGA_bites
- szimmetrikus
- korlátlan (nem "priorizált")
- és 2500/3500HUF havonta
- nincs rá hűségszerződés.
- a koaxos netjük is 2/1Mbites, ugyanennyiért, határozatlan időre.
Ezzel szemben egy FTTH 5/2,5 (a fele a garantált) az:
- asszimetrikus
- 12/24 hó hűségidővel
- jó kis apró betűel (határozatlan szerződés hűségidővel LOL)
- és mindez 5390 HUF 12 hónap igával
Pedig nem tanyán lakunk. Igaz a 10. kerületben, de egy 2x 120 lakásos tömbben.

Venesz 2009.06.15. 06:51:37

@BaluBéla: Azért erről tudnék érdekeseket írni. Televízió szolgáltatásom megszakadt, és én (mivel ez rendszeres volt) felmondtam a szerződést. Na természetesen csak faxon fogadták el, és a beérkezéstől számított 8 napra még kiszámlázták a díjat, holott akkor már két hete nem adtak jelet, ezt be is jelentettem. Most éppen még pénzt akarnak tőlem kérni, holott túlfizetésben vagyok. Még tart a meccsünk, de már nagyon teli van a tököm a céggel.

Borzasztó Károly 2009.06.15. 07:08:46

le kellett volna mondja az internetet, es ujra megrendelnie. Akkor ujra visszadugjak a helyere. Erre nem jott ra?? :D

eami 2009.06.15. 07:10:17

@Bezmag: a tied is:P a t-home csak egy új termékcsalád... maga a cég még mindig magyar telekom :)

wesborland 2009.06.15. 07:19:36

Nálunk az albérletben (XI. kerület) semmi gond a digivel. Itthon meg a UPC a 6600-as 1.5MBit-es netével meg a harmincegykét szutyok csatornájával elvonulhat a tarka f***ra :)

mtk001 2009.06.15. 07:28:42

Üvegszál minden lakásig ? Na ezt nem hiszem. Üvegszál-konverter-switch (esetleg egyből switch, ha olyan) és abból simán szétosztva UTP-vel.

Amanitin2 (törölt) 2009.06.15. 07:33:43

kiemelem azt a pontot, ahol végképp megkérdőjelezhetetlenné válnak a földrajzi koordináták:

"Az én esetemben sem jártak el másképp"

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.06.15. 07:34:25

Akkor a végére igaza lett.
A szomszédban a végén nem lett net :)

walker57 2009.06.15. 07:39:14

Mit lehet erről ennyit írni és beszélni?
mindenhol ez van.
Te már aláírtál 1-2 évet rádcsapták az ajtót, ne ugrálj, az új áldozat a fontos.
Nézd meg telefon Tv Internet, mindenhol az újak kapnak kedvezményeket, te már csak fizetel.
Ajáld fel,kifizeted a szomszédét is,hátha kapsz egy darab kábelt :)

aardwark 2009.06.15. 07:43:46

erre nem is tudok mit ...
kicsit mekk elek, kicsit mr. bean, kicsit magyar...
de megoldották, nemdenem?

BKV reszelő 2009.06.15. 07:43:51

@Gyulimali: "Azn felül meg lehet, hogy a Tré-csoport ilyen, meg ilyan frankó, de nekem már tele velük a zsákom.
- a diginél a LAN-os net 20/20 illetve 30/30 _MEGA_bites
- szimmetrikus
- korlátlan (nem "priorizált")"

Te vagy a jó fogyasztó, benyalsz mindent.

A LAN-os net is csak addig 20/20 (mondjuk) amíg el nem éri a netet azaz a lokális hálóban. Szimmetrikus, hiszen a lanos hálójukba vacak switchek és routerek vannak, ahol nem tudják állítani a sávszélt...de ez csak a lokális hálóra él. ...és most magyarázd el a korlátlan=nem priorizált pontot, mert ezt nem érti szerintem senki. Ez két eltérő fogalom. Nem mellesleg betehetnél egy sebességteszt eredményt, de nem lokális szerverrel. ;)

augusztino 2009.06.15. 07:45:10

hozzánk összesen tízszer (10x) jöttek ki a műszakis kollégák röpke két hónap alatt, mire rájöttek a switch hibájára amit már az első alkalommal is jeleztünk.
további problémákat okozott egyébként nekik a linux, uh a legvégén már másik kerületből kaptunk szakértőt, hogy értsen hozzá:)
nálunk egyébként a nettel együtt a telefon is megszakadt...

tiborc2008 2009.06.15. 07:51:03

Vicces ez a digi. Pár hónapja néztem honlapjukat. Le lehetett tölteni pdf-ben, hogy melyik kerületben melyik házba szolgáltatnak.
A téhóm meg azért vicces, mert minden fél évben nevet változtatnak, és arra a kis időre nem nagyon érdemes megtanulni, megszokni a nevüket.

staropramen 2009.06.15. 07:51:58

Sztrovacsekek!
Kihutigálta valaki a susnyást a Duna parti lépcsőről?
hazajöttek a mentősök Fr.-ból?

crow 2009.06.15. 07:57:55

A Digi tv -t elsöpörném.. mert aki februárban igér egy bekötést az ha juniusban nem tudja megcsinálni akkor szomorú.
Hazudnak !
Tré egy társaság.
Alja népség!
Valaki jól tejelhet a hirközlési felügyeletnek és a fogyasztó vdelemnek hogy még bejegyzett cég a szabálytalanságok miatt . Nem értem hogy lehet hogy még van müködési engedélye.. mást már rég kirugdostak volna az orsszágból..

blackshepherd · http://suckit.blog.hu 2009.06.15. 08:04:51

Jó látni, hogy a digi ilyen korrekt cég. Három napra jöhetnének, de már kijönnek másnap (de azért leintenek, hogy legyél nyugodt), meg miután két aktív lúzert is kihúztak, azért csak bővítenek eszközt.

Bezzeg ha az Invitel, T, vagy UPC szerepelne a cikkben, ők lennének a megtestesült gonosz! :)

zümmmi 2009.06.15. 08:07:04

1 kiszállás költségéből kikerül egy 4-es switch. és mindenki elégedett lenne, meg nekik se kéne annyit rohangálni. hát ha még egy 8-asra ruháznának be!

hulk 2009.06.15. 08:15:04

Vicces, hogy félévente megjelenik egy a digit lejáratni szándékozó írás az indexen és a többség még mindig megeszi. Mivel a „csődbe mennek”, már vagy háromszor volt, most váltani kellett. Lásd gogli: csőd+digi . Eh.

É2I 2009.06.15. 08:18:15

@crow:
Romániából üzemel ;)

ertzuiop 2009.06.15. 08:22:29

A DIGI egy inkorrekt társaság, kerülendő.

2008. őszén teleszórták a házat, hogy innentől kezdve vegye mindenki a netet, mert itt vannak, november elején meg is rendeltem.

Hívtam a szerződéskötőt, reklamáltam a központi számukon, semmi.

7 hónapja semmi, azaz egyszer jött két csávó, akik fúrtak egy lyukat, és betuszkoltak rajta 15cm kábelt, mondván, a teljes bekötést majd egy másik csapat csinálja.

2008. decemberében megrendeltem egy DIGI tányérTV-t is. Azzal sincs semmi azóta sem.

Működik egyáltalán ez a cég, vagy elfogyott a lóvéjuk és épp csődbe készülnek?

Igazi szocialista vállalat, ha van más, akkor inkább azt válaszd!

Énbagoly 2009.06.15. 08:24:45

Mér kellene a kedves postolónak annyira örülni azért, mert már másnap jöttek.A magyar fejekbe bele kellene verni azt, hogy ez szolgáltatás.
Valaki kitörölné az álbeszélgetőket?

ertzuiop 2009.06.15. 08:25:12

@ertzuiop: Ja, hogy mindenki értse:

A DIGI NEM MENŐ!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.15. 08:26:55

@bécsi pszicho: Jó a termék, az a titkuk.
A T hülyeségeivel sem lenne baja senkinek, ha 3000Ft-ért 10Mb netet adnának.

@crow: Csak aztán a post a DIGI TV-ről szól-e?

@tiborc2008: A UPC is meg tudja mondani utcára pontosan hogy hol tudnak szolgáltatni.
Egyedül ki nem? A T.

@BKV reszelő: Akkor érdekes, hogy tudják teljesíteni le- és feltöltésben az ígér sávszélt? A legtöbbeknek a 20Mb/s -es net is gyorsabb mint az ígért.
Amúgy nem hinném hogy nem managelhetőek a switcheik, már az egészen olcsók is tudnak olyat.

Csak itt switch címén nem egy 15x10cm-es dobozra kell gondolni, hanem valami jóféle Cisco cuccra.

tollas 2009.06.15. 08:26:57

Ilyen mókát egy Fibernet nevű szolgáltató is megcsinált, méghozzá velem.
Azzal a különbséggel, hogy a szakik nem szóltak be a központba egy nagyobb switchért, hanem úgy hagyták. Nekem kellett szólnom néhány nap múlva, hogy mi a helyzet, akkor aztán némi várakozás után megcsinálták.
Elég ganéj megoldásnak tartottam, fel is mondtam a cégnek.

BKV reszelő 2009.06.15. 08:32:32

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: nO, HA EZEKNEK MINDEN ELŐFIZETŐJE MEGKAPJA A TELJES SZIMMETRIKUS 20/20-AT, AKKOR A DIGINEK TITKOS GERINCHÁLÓZATA VAN, AMI NAGYOBB SÁVSZÉLESSÉGGEL BÍR, MINT A BIX ! ;)


Bocs, CL bent maradt egy másik ablak miatt.

BKV reszelő 2009.06.15. 08:36:14

@BKV reszelő: Arról most nem is beszélek, hogy ha a digi mindenhová menedzselhető cisco-t tesz ki, ami azért nem valószínű, akkor én holnap kitúrom Dózsa Gyurit a tüzes trónról és ülök rajta egy kicsit.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.15. 08:39:06

@BKV reszelő: Szerinted egy hálózat kihasználtsága mikor 100%?

Már csak ezt azért merem mondani, mert akiknek ismik közül Digi van, azoknak valahogy mindnek gyorsabb mint az ígért, bármilyen speedtesttel (már persze ahol a külf. szerver is bírja a tempót).

Pl. itt Pécsett a város alatt asszem 2Gb-es üveg volt pár éve, csak az egyetemi gyűrűnek. Gondolom már az sem annyi, de ez a T-től volt bérelve. Szóval nekik mi lehet? A Diginek mi lehet?

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.15. 08:41:13

Anno., mikor még a Matávnak kötöttünk telefont ők is kicsit benézték ezt a dolgot. Nem volt már szabad érpár a házban. Mit tegyünk? Rakjunk fel vonal többszörözőt (PCM). No, rakjunk! És kinek legyen lassabb a net ezért? Azt meg kisorsoltuk.... Ilyen dolgok ezek.

tcom 2009.06.15. 08:41:31

Olcsó húsnak...

tcom 2009.06.15. 08:42:49

@kaska!

A PCM-en nem megy a net.

knoti 2009.06.15. 08:42:54

Nalunk ujpesten pl: az onkormanyzatnak volt szerzodese a upc-vel, es azert nem kezdhettek meg a szolgaltatast!
Tobb mint fel eve bent volt a doboz, bekotve lakasig, bekotve hazig, minden megvolt.
Ujpesten vannak olyan helyek ahol szinten bent van a doboz, bent van a lakasban, de a hazig nem jutottak el a csatlakozassal!
Nagyon sok a merendeles, amit ilyen nagy utemben nem lehet teljesiteni!
A upc se kezte maskepp, mindig azt montak, majd a kovetkezo honapban!
Hadd ne mondjam, hogy anno a matav analoggal+isdn mennyi problema volt, de persze a digi a gonosz, hogy nem egy nap alatt epit ki egy orszagos halozatot!
ar-ertek aranyban a digi a legjobb!
Sakoknak az faj, hogy hozzajuk meg nem jutott el a digi, pedig a haver mar 50/25-os neten szaguldozik!

tcom 2009.06.15. 08:45:16

@kaska!

És a MATÁV nem benézte, hanem spórolta. Kábelt kihúzni sokkal drágább, mint egy switch-et berakni.

BKV reszelő 2009.06.15. 08:47:57

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: Nem lehet 100%-os, hiszen a tankönyvi példa sem írja elő a 100%-os sávszél tervezését. Ekkor is impossibile mission amit ígérnek, hiszen csak a X. kerületi lakótelep gyakorló utcájának 20 gigabit kéne és ez még csak egy utca. Ez egyszerű matek.

Sátán meg a Jocó 2009.06.15. 08:49:22

@BKV-reszelő, nekem az új 50M-s csomi van, stabilan tudja a 45-47-et. :)
Volt egy cikk az ftth-ról a hwsw-n, ahol is elég korrekten leírták, hogy miért megy ennyire kielégítően a dolog. Ha csak nem streamel az egész ház HD-videót, a meghirdetett sávszél elég korrekten biztosítható.

Tessék pár teszt:
két magyar:
www.speedtest.net/result/495983054.png
www.speedtest.net/result/495983386.png
Grönland :)
www.speedtest.net/result/495983681.png
USA:
www.speedtest.net/result/495983915.png
Malajzia:
www.speedtest.net/result/495984840.png

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2009.06.15. 08:54:57

@tcom: A betárcsázós sem? Mert ez már legalább tíz éve volt. Hát ISDN?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.15. 08:55:19

Király. Oda lehetne ültetni minden DIGI switchez egy nyugdíjas váltóőrt, és lekiabálni neki, ha gond van.
"Bélabá, most engem dugjon be!"
munkanélküliség csökken, lakóközösség erősödik, DIGInek sem kell annyit switchre költeni, mindenki jól jár.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.15. 09:00:57

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: Az ismik azok olyanok, mint a pirézek, csak szőkék és mégsem kazohínok?

Kokibaba 2009.06.15. 09:14:20

A Digi egy szar. Húgomék melóhelyén heti 3 nap biztos hogy nincs net. Csakhát ott más szolgáltató nincs és ezt kihasználják a rohadékok.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.15. 09:17:04

Egyszer olyan volt, hogy a laptopomat használtam a Hévízi tóban, de belesett a vízbe. Sajnos a tó közel 40 méter mély, ezért hagytam a sellőkre. De ami érdekes hogy utána vezeték nélküli kapcsolatot tudtam vele létesíteni három napig. Sőt a webkameráját is be tudtam kapcsolni, így láthattam a nagymama tavaly elhagyott flopipapucsát az aljzaton ringatózva.
Na most azért írtam ezt ide, mert a biztosító nem fizet. Hét ezért tart itt ez az sportág...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.15. 09:17:22

@knoti: Hm, van ahol a lakók nem hajlandóak 200Ft plusz (közös) villanyt kifizetni.
Pedig volt aki azt mondta hogy kicsenget ő, csak a T-vel szakíthasson.

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Simán megoldjuk a gazdasági válságot jee.

@BKV reszelő: Szerintem az emberek nagy részének mindegy hogy hogy működik a dolog, ha gyors és olcsó a net, akkor az jó nekik.
Én is tudom hogy elméletileg végtelen :) sávszél se lenne elég, de műxik.

@Kitalátor feljegyzete: Nem, mert a kazohírok olyano mint a ródaiak, de nem kelkékisek.

Krumpliorr (törölt) 2009.06.15. 09:18:29

Nem a DIGI védelmében, de mióta nekik fizetek nem kellett bemennem az ügyfélszolgálatra, nem is telefonáltam nekik, azt sem tudom, hogy létezik ilyen náluk. jön egy csekk befizetem oszt jóvan jön a tv.
Előtte a diginél havonta kellett a lomb utcába zarándokolnom, mert a legritkább esetben sikerült normálisan számlázniuk.Néha meg csomagot ugrottam csak úgy. telefonon nem lehetett elintézni irány a lomb utca.
És most 4(!) éve DIGI nem tudom hol az ügyfélszolgálat, nem is érdekel, sosem volt dolgom velük.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.15. 09:19:53

Ehhez a poszthoz nem tudok hozzászólni, mert kikötötték a netem, hogy Egyéves új előfizetését aktiválni tudják.

kulup 2009.06.15. 09:23:11

@BKV reszelő:

"A LAN-os net is csak addig 20/20 (mondjuk) amíg el nem éri a netet azaz a lokális hálóban. Szimmetrikus, hiszen a lanos hálójukba vacak switchek és routerek vannak, ahol nem tudják állítani a sávszélt..."


Ne beszélj már hülyeségeket, legalább nézz utána egy kicsit. A csomagok : www.digikabel.hu/Internet.html . Már nem 20/20, hanem 20/10, valamint 30/20 és 50/25. Tehát tudják állítani a sávszélt. Nem igaz, hogy csak lokális hálóban ennyi, érdekes módon nálam minden torrent (megfelelő seeddel) 5.7 megabájt / sec -cel jön :-)

" Nem mellesleg betehetnél egy sebességteszt eredményt, de nem lokális szerverrel. ;)"


Hidd el, annyi az. Nem lokális szerverrel is. Miért fáj az neked, ha ekkora sávszélt adnak ennyiért ? Inkább reklamálj a többi szolgáltatónál, azok drágák, nem a digi olcsó.

szgobe 2009.06.15. 09:31:30

Háborgok
1 mennyiért mocskolod a DIGIT
2 az indexet hol lehet fikázni – mert ugyancsak megérdemli
3 20 éve a matáv ha nem volt felszáló elvette az élő előfizető érpárját
4 azt derogál leirni hogy a digi 2500 ért ad nagy sebeségű internetet hasonlitanád össze más
szolgáltatóval menyi hány
5 hogy ezt leirjam mért kell regiszrálni a nagy INDEX tök köcsög
6 utsó igen utálom az INDEXET

BKV reszelő 2009.06.15. 09:31:40

@kulup: Nekem nem fáj, csak lehetetlen. :)

C. R . M · http://siebel-crm.blog.hu 2009.06.15. 09:32:55

vaze nem megy a digitv netem, ..az enyémet huztátok ki... vazzeee...

kulup 2009.06.15. 09:34:19

@BKV reszelő: Mi lehetetlen ? Gyere el, megmutatom :-)

Frucsasz 2009.06.15. 09:37:02

Pálinkás szép jó reggelt!

Ez annyira tipikusan magyar... lehet, hogy a humorérzékemmel van ma baj, de nekem ettől nem nevetni, hanem sírni támadt kedvem.

Hétvége szuper volt, a vasárnapi nasi sült sáska és pirított gyászbogár-lárva nyárson, az Afrika-nap jegyében. Meglepő, de finom volt. Legalább háromszor szedtem belőle.

walker57 2009.06.15. 09:42:19

"szgobe"
Köszöntjük körünkben a DIGIT TV kommunikációvak megbízott illetékesét.
Sajnálattal konstatálom,hogy nem az eset miértjét boncolgatja, hanem a : na és, amerikában pedig verik a négereket ...tipusú csere fikázásba kezdett.
Nos a cég arca, maga a cég.
A baj az,hogy a cégek felosztották egymás között a területeket és hiába szeretnék én Pl. Ó-Budán UPC-t(nem szeretnék) nem lehet,mert a lobbitörvény ellenére be vagyunk skatulyázva.
Innetől pedig monopol helyzetben van, az ügyfélnek nincs hová mennie, tűrnie kell.
Nem DGIT-es jelenség, mindenhol előfordul.

zazak 2009.06.15. 09:47:20

Jó biznisz ez a kiszálló szerelő cégnek... Úgy tűnik mostanában nem volt elég hiba, így mindig generáltak egy újat, hogy legyen munkájuk...

tomi888 2009.06.15. 09:48:02

Ez így igazából ennyi :)
Erre nem lehet mit mondani :)

EÖ (törölt) 2009.06.15. 09:58:07

@Nelson Mandula: köszönöm! ezt már az új előfizetésről írom, a 8%-kos (100-ról 67-re) sávszélességbővítést ki is használom. egyszerre két ablakban pasziánszozok!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.15. 10:04:11

@Legelő Őse: a hévizi tóba süllyedt laptopod webkamerájáról a falkland incidens idején, élőben kapcsolta a cnn a lakógyűlést. Onnan tudom, hogy a nagynéném keresztanyjának a postása szintén ott hagyta el a fecskéjét és azt akartuk megnézni. Jellemző, hogy amikor pont hozzászólt volna, elkapcsoltak a ráckevei strandra.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.15. 10:06:02

Reggelt!

Keresett valaki a hétvégén?`Nem volt netem...

É2I 2009.06.15. 10:11:03

DIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDIGIDAGANAT
Jump?

☺ágica (törölt) 2009.06.15. 10:11:50

"Sárga homárt fogtak Kanada partjainál, és a szakemberek szerint ez egy rendkívül ritka mutáció, harmincmillió homárból mindössze egy ilyen."


Ezt most találtam:)

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.06.15. 10:20:00

Két hónapja rendeltem a DigiTV-től tányorostévét. 6 hétre vállalták a bekötést. Ugye kitaláljátok, hogy még mindig nem történt semmi??

aardwark 2009.06.15. 10:21:34

@Frucsasz: Neked is szép reggelt, de hol a pálinka?:)
Merre voltál hétvégén, csak nem kiruccantál Thaiföldre, vagy Dél-Afrikába?:)

archer 2009.06.15. 10:22:25

Wazze!
Vele ugyanez tortent es meg azt hittem, hogy van egy rosszakarom a hazban!

kaboca36 2009.06.15. 10:24:20

Szerintem az a baj ,hogy a hirtelen terjeszkedés miatt felvett emberek nem megfelelöen dolgoznak. ezek kiszüréséhez idö kell. Mire ezek felfogják hogy obb becsületesen elvégezni a munkát ,mint simlizni. Sajnos a munka morálunk ugy átlagban nagyon lefelé száll. ( gondolom a fizetés elértéktelenedése okoza ezt)

nekem nincs okom panaszra, az alap dij fizetése mellett a sebeségem 50MB/25MB.

EÖ (törölt) 2009.06.15. 10:26:21

@☺ágica: ki látott már együtt 30 millió homárt, hogy ilyen pontosan tudják?

biztos britt kutatók! :))

Impega 2009.06.15. 10:27:20

Nem olvastam el. Jo Reggelt Mindenkinek!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.15. 10:27:32

@Sün‼: De még mennyire! Kell menni az Auchan-ba pl. Meg a Parlamentbe, meg a pesti közteresekhez vastagon.

Nálad húzták ki a digiék a kábelt amúgy? :D

@walker57: Na hát igen, nincs monopolhelyzet, de mégis minden kikerülhető.
Azért érdekes lenne megnézni, hogy az emberek költözési szokásait mennyire befolyásolja az hogy milyen net van ott :) Mondjuk persze csak az ilyen geekekét mint mi :P


@☺ágica: Az olyan mint a fehér holló? Vagy a becsületes politikus?

Impega 2009.06.15. 10:30:11

Digieket kellene kikuldeni gazolni.

☺ágica (törölt) 2009.06.15. 10:30:30

@Egyéves Önkéntes: ez egyértelmű:)

@Impega: szia:)

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: mint a fehér holló:) Utóbbit még nem találtak:)

EÖ (törölt) 2009.06.15. 10:32:29

@☺ágica: tudtad, hogy britt kutatók felfigyeltek arra, hogy az orvos által mért percenkénti pulzusszám mindig páros szám?

aztán rájöttek, hogy a doki fél percet mér, aztán felszorozza kettővel! :DDD

Frucsasz 2009.06.15. 10:33:18

@aardwark: a pálinka-témába nem mélyedek bele, mert a múltkor is majdnem sün-díjas lettem... :)

Szombaton állatkertben voltam, aztán vasárnap délelőtt a maciparkban Veresegyházán. Délután pedig Törökbálinton voltak Afrika-napok, mindenféle fotókiállítások, versenyek, játékok, afrikai zene és tánc, és persze kuriózumként volt többféle rovar, amikből lehetett csemegézni: csótány, szöcske, sáska, lárvák. A csótányt kihagytam, a szöcskét meg akartam kóstolni, de lebeszéltek róla, mert az még a bártabbak szerint is bumeráng hatású, de a másik kettőt megkóstoltam, és azt kell, hogy mondjam, gyászbogárlárva-fan lettem :D

☺ágica (törölt) 2009.06.15. 10:33:28

@Egyéves Önkéntes: de ha 20 mp-t mérne, akkor lehetne páratlan is:)

Énbagoly 2009.06.15. 10:33:56

Jó reggelt a most ébredőknek.:)
Egyébként mindenféle szolgáltatót fikáz valaki. Én csak azokat nem értem, akik rajongva beszélnek valamelyikről.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.15. 10:35:57

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: Tankesőn, máris bejegyezve. Gondoltam, h összejön némi megrendelés, nade ennyi?

archer 2009.06.15. 10:36:04

Ja es nalunk csak 3 elofizeto van

☺ágica (törölt) 2009.06.15. 10:36:22

@Frucsasz: láttál már bogarat belülről?

foodlfg 2009.06.15. 10:37:31

Én is meg vagyok elégedve a DIGI-vel, nálunk jó a sebesség. És hát az sem utolsó szempont, hogy olcsó is.

Ez pl most mértem (20/10M):
www.speedtest.net/result/496026016.png
..de torrenttel jobban is ki lehet hajtani a letöltést.

Itt mintha valaki írta volna, hogy szimmetrikusak a DIGI csomagjai, de fogalmam sincs, hogy honnan vette az infót, mert az oldalukon nem ez áll:
www.digikabel.hu/Internet.html

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.15. 10:37:56

@Énbagoly: Más kérdés hogy melyiket mennyien.
Tehát a T és az Invitel szerintem jelentősen magasabb aránnyal szerepel a 'omáron mint a Digi meg a UPC.

@Frucsasz: SÜN napok a Homáron a héten! :D

É2I 2009.06.15. 10:40:33

Na, itt ki kapja a Nyeles Szem díjat?

É2I 2009.06.15. 10:41:43

@É2I:
És a Nyeles Kalmopirint?

Énbagoly 2009.06.15. 10:44:52

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: Ja, én is UPCs vagyok, remélhetőleg nem lesz vele bajom (netet 2 nap alatt kötötték), de nem szándékozom ezt nagyon dícsérni. még elbíznák magukat, aztán jön a kimaradás. :)

grigorij (törölt) 2009.06.15. 10:45:23

Inkább örülj neki, hogy Digid van nem pedig a náci vagy az upc...

Énbagoly 2009.06.15. 10:46:49

@Frucsasz: Azt hiszem nem fogok Afrika napokra mászkálni. Ha mégis, akkor nem eszem. Viszek vajas kenyeret, oszt jól van. :)

EÖ (törölt) 2009.06.15. 10:47:50

@☺ágica: én a szélvédőmön többször is! :)

és figyelem, milyen virtuózan szorzol hárommal! :DDD

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.06.15. 10:48:31

Még jó, hogy nekem nincs internet előfizetésem, mert lemondtam. Napközben könyveket olvasok, esténként meg nevetgélünk a családdal és zsoltárokat hallgatunk kazettás magnóról.

Ja, és tévém sincs, meg számítógépem sem. Rádióm sincs. (A kazettás magnóról letörtem az antennát).
:)

É2I 2009.06.15. 10:51:08

@hüjehalyó:
Nekem meg semmim sincs még én se vagyok. ;X

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.15. 10:51:52

@Egyéves Önkéntes: Hehe, én egyszer kilométereken keresztül egy darázs seggét néztem a szélvédőn.
Mármint ott ült amikor elindultam, és a menetszél odaszorította az üvegre. Ott szörfözött, amíg meg nem álltam. Utána meg szépen le tudtam venni, mert kicsit bedermedt :D

b[ALien] (törölt) 2009.06.15. 10:52:11

Persze hogy mivel szabin vagyok arra keltem, hogy füvet nyírnak az ablak alatt
Először ideges lettem
Aztán rájöttem, hogy vannak hangfalaim:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.15. 10:53:12

@hüjehalyó: Amikor kimész az utcára, akkor pedig becsukod a szemed :D

EÖ (törölt) 2009.06.15. 10:53:58

@hüjehalyó: és nagyon nehéz a kenyérpirítóról homározni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.15. 10:54:38

@b[ALien] a kopasz baba: Ja, itt meg megint nekiálltak utat javítani.
Mondjuk az út teljesen fasza volt, 1-2 éve csinálták, és tök sima, mivel nincs nagy forgalom.

Na de most valamiért bazmeg fel kellett szedni.

20 méterre ott a 6-os főút, atom kátyúkkal, huplikkal, ahhoz hozzá sem nyúlnak.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.15. 10:56:12

Még nem esett szó a füstjelekkel továbbított kommunikációrol, pedig rengeteg lehetőség rejlik benne.

☺ágica (törölt) 2009.06.15. 10:59:00

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: hogyisne! Ott tényleg melózni kellene! Ahhoz meg túl meleg van (gondolom)

b[ALien] (törölt) 2009.06.15. 11:03:44

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: azt hiszem nem szereti a gitárt, mert eltűnt:)
Elnézést a spamért, nekem még hétvége van:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.15. 11:04:54

@Sün‼: OKé! Mit gyújtunk fel?
T-Pontokat?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.15. 11:06:06

@☺ágica: Na de melózni kell a sima útnál is... Ezért nem értem!
Ez már nem simple lustaság, hanem valami rosszabb!

☺ágica (törölt) 2009.06.15. 11:08:03

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: de a jó útnál lehet támasztani a lapátot munka címén:) A valódi kátyúsnál meg tényleg melózni kell:) Én így értettem:)

Impega 2009.06.15. 11:08:09

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: Azta akarod mondani, hogy esetleg valami lefizeteses dolgog van az ugy hattereben? Esetleg csuszopenz? Aaaaahhhhh, nemhiszeeeem

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.06.15. 11:08:47

@Egyéves Önkéntes: ha van a kenyérpirítóban bimetál, akkor nem lehetetlen.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.15. 11:09:57

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: Kezdhetnénk a digivel is, de a susnyás a Parlament előtt érdekesebben hangzik.

EÖ (törölt) 2009.06.15. 11:11:20

@hüjehalyó: én is bimetálos voltam kamasz koromban, még szimatszatyrom is volt! :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.15. 11:15:15

@☺ágica: Mind a kettőnél lehet támasztani a lapátot. Ráadásul egy részét már megcsinálták (a jó útnak) pikkpakk pár nap alatt.
De ugyanúgy felmarták a felső réteget, betonoztak, aszfaltoztak, stb., stb, mint a kátyúsnál kéne...

Még a csúszópénz sem igazán játszik, mert miért kenne meg valaki valakit, hogy pont azt az utat csinálják meg még egyszer? Egy tulajdonban mind a kettő...


Amúgy a rosszabb mint a lustaságnál, hülyeségre gondoltam...

☺ágica (törölt) 2009.06.15. 11:18:13

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: értem. Azt hittem csak kivonultak a jó úthoz, úgy csinálni mintha...És az milyen rossz, amikor a hülyeség még szorgalommal is párosul!

Frucsasz 2009.06.15. 11:18:53

@☺ágica: persze. Voltam kisgyerek, és a kisgyerekek bizony hajlamosak megnézni, hogy néz ki egy bogár belülről :)
Őszintén szólva én is bizarrnak éreztem, de aztán mégis kiderült, hogy finom.

☺ágica (törölt) 2009.06.15. 11:21:38

@Frucsasz: ez igaz, de bennem az nem maradt meg. Az egyetemi emlékek viszont elég frissek ahhoz, hogy eszembe ne jusson bogarat enni:( Képtelen lennék rá

É2I 2009.06.15. 11:21:43

@Énbagoly:
A semmit megmutatni egészségtelen, tehát nem teszem.

EÖ (törölt) 2009.06.15. 11:26:39

@☺ágica: jobb családokban alapfelszereltség! :D

Énbagoly 2009.06.15. 11:28:20

@É2I: mindig csak a duma, aztán sosem látom a semmit...

É2I 2009.06.15. 11:28:56

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
Azhagyján. Errefele csináltak faxa 2x2 sávos utat. Azt 3/4 év múltán (tökéletes volt még) ötven méterenként,20 méter hosszokban, 50 centi szélességben felmarták, felöntötték szurokkal, a tetejét megszórták apró kaviccsal, oszt' úgyhagyták.
Gondolom, hogy a felverődő kavics csináljon egy kis karosszériás bevételt, illetve a keletkezett dombocskák dobálják már egy kicsit az autókat, úgy magyarosan.

A murva annyukat!

EÖ (törölt) 2009.06.15. 11:30:52

@Frucsasz: karamelles szöcskét már ettem, az nem olyan rossz

vagy motorozáskor lepkét! :DDDD

de a gyerekkori barátnőm még nálam is rosszabbul járt, a Balaton parti nádasban bekapta a legyet! :DDD

É2I 2009.06.15. 11:31:27

@Énbagoly:

Atráskó mindig elcseszi a szórakozásomat ;)

Énbagoly 2009.06.15. 11:32:32

@Egyéves Önkéntes: Jajjj
Meg muslicát, meg álmunkban pókot, meg cseresznyében kukacot. :)

EÖ (törölt) 2009.06.15. 11:39:59

@Énbagoly: a lapke nem volt komoly! :)
életemben nem ültem még motoron. és remélem ez már így is marad

EÖ (törölt) 2009.06.15. 11:41:10

a "lepke" sem...

de amúgy "lapkét" sem ettem még, bármi is legyen az :)

Énbagoly 2009.06.15. 11:43:49

@Egyéves Önkéntes: Én már valószínűleg mindent ettem, amit leírtam. De nem akarom pontosan tudni!

EÖ (törölt) 2009.06.15. 11:47:14

@Énbagoly: ha a zepres joghurtban lehet hivatalosan kármintetű akkor ahhoz képest mi egy pár pók meg muslica

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.15. 11:56:46

@É2I: Ja, errefele a csatornások meg az utasok nem beszélnek egymással, tehát a csőcsere SZIGORÚAN az új út felszedését is jelenti.

Énbagoly 2009.06.15. 12:01:45

@Egyéves Önkéntes: Lehet, hogy jobb ha bele se gondolok, milyen bogarakat ettem már. Brrr
Egyébként a tetűnek mi az E száma?

b[ALien] (törölt) 2009.06.15. 12:02:25

Volt egy osztálytársam, megevett egy tücsköt
Mer látta a tévében
Azt mondta margarin íze van
De ez semmi a kollégámhoz képest
Minden macskakaját megkóstolt, megerősített, hogy a Royal Canin a legfinomabb:)

☺ágica (törölt) 2009.06.15. 12:03:11

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0: anyám főnöke bútorozással is foglalkozik. Tavaly Pesten kellett vmi intézményt bebútorozni, úgy, hogy a falak mág nem voltak vakolva, festve...

-putyin- 2009.06.15. 12:17:25

nálam Digi az internet, a TV és bizton állítom, ilyen jó szolgáltatóm még nem volt semmiben. minden szempontból elégedett vagyok és az ár is elfogadható.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.06.15. 12:41:47

nyugi, a T-Online is csinált már ilyet, Szegeden.

VőfélySanyi · www.vofelysanyi.hu 2009.06.15. 13:08:51

A DIGI az egy igen érdekes cég. Apámnak rendeltem tőlük egy parabolás verziót, még januárban (vidéken élnek ahol nincsenek kábelszolgáltatók. Március közepére sikerült is felszerelniük. Viszont nekem azt mondta a szerelő, nehogy kihúzzuk a konnektorból, mert akkor tönkre megy a memóriája... :-O Mivel anyám nagyon fél a villámoktól, zivatarok idején mindent kihúz a konnektorokból (még az antennát is a Tv-ből...)még a beltérit is. Azóta egyet gondol a kütyü és elkezd magától lépegetni percenként a csatornák között. Cserét nem hoznak ki, igaz garanciális, de csak ha 40 km-re elviszik. A távirányítója az már az első héten bekrepált, azzal ugyan ez a helyzet. De a java még csak most következik. Az apáméval egy időben magamnak is rendeltem egy parabolás szettet (januárban) azt ígérték 4-6 hét a beszerelés. A mai napig 3x voltam bent az ügyfélszolgálaton érdeklődni, de még semmi (Budapestre!) Tegnap voltam az öregemnél látogatóban. Azt mondja, hogy ráz a kütyü! Villanyszerelő vagyok, szerszám hiányába egyik kezemet a falra, másik kezem alkarját a kütyüre. Olyat csípett rajtam, hogy magam is meglepődtem. Szerintem több mint 80V van a burkolatban. Mint azóta kiderítettem, nem egyedi a jelenség. Tehát ha kezd tele lenni a tökötök a DIGI szolgáltatásával és vadul nyomogatni kezditek a beltérit, vagy egyszerűen csak ki akarjátok dobni a picsába, akkor VIGYÁZZATOK, mert beépített elektorsokkolós védelemmel van ellátva!!! Ezek után epedve várom a hozzám öt hónap után érkező szerelőt. Ha megjön, akkor bezárom belülről az ajtót, lekísérem a kert végébe, majd adok a kezébe egy ásót...

zovar 2009.06.15. 13:23:51

Még annó a XIII. kerületben történt, mikor még a UPC helyett Satimex volt. Havi rendszerességgel tűnt el a net 1-2 napra. Egyszer azután elkaptam a szerelőket, mi is történik ilyenkor. Az ürge elmagyarázta, mint apuci a hülye fiának, hogy azért, mert a lépcsőházból valaki rendszeresel ellopja a dobozt, de nem csak nálunk, az egész kerületben.
Kérdem, hogy ezt még amúgy mire lehet használni? Hát semmire, csak erre. És akkor ki veszi meg?
Mire a fickó, kicsit szégyenlősen közölte, hogy hát a Satimex visszavásárolja. Merthogy így olcsóbb, mint az új.
És ez így kerek. Van áru, eladó, vevő. Pont.
Ez Magyarisztán.

EÖ (törölt) 2009.06.15. 13:44:24

@Énbagoly: E-120, de kármin a neve, kármintetű (Coccus cacti)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.15. 14:02:48

@mercsi:

na most nezd meg az ejszaka kozepen vegre valaki kinyilvanitja hogy szeret
erre kimoderalnak
ez volt az elso sikerem a homaron es tessek
Szily irigy!!!

Nancsi 2009.06.15. 14:40:57

Jó, hát éljetek csak abban a hitben hogy a Digi szar, nekem meg havi 2500-ért van stabil 15/10Mbit, 3 msec pinggel budapesti szerverekre.
Amúgy digi belföldi sávszélje kb fele mint az upc-é, viszont ügyfeleik száma meg töredéke. Szóval soká fog még ez elfogyni.
Amúgy abba nem tom belegondolt-e valaki, hogy 40 Mbittel, (ha valaki olyan krózus hogy havi 4500-at is ki tud fizetni) mennyi időbe kerül telerakni egy mai átlagos vinyót, mondjuk egy fél terrásat. Elárulom, kevesebb mint 28 óra. Szóval nem kell betojni hogy pistike elkezd tőteni és elmegy a sávszél, mivel pistikének nincs olyan dvd irtója, ami bírna ilyen sebességgel karcolni (meg pénze sincs annyi dvdre, hogy csak 1 hétig is tudjon folyamatosan tölteni és írni).

kulup 2009.06.15. 15:24:00

@Nancsi: Nem 15/10, hanem 20/10, valamint nem 40, hanem 50 megabit. A többi stimmel.

Énbagoly 2009.06.15. 15:47:06

@Egyéves Önkéntes: kösz!!! :)
Ezentúl Téged használlak információforrásnak. :)

EÖ (törölt) 2009.06.15. 15:50:12

@Énbagoly: kérni is akartalak!

Personal Google szolgáltatás, nem is lesz drága! :)

EÖ (törölt) 2009.06.15. 16:14:43

@Énbagoly: elfogadok játékpénzt is és 54000 forintost is! :)

olvastad Google: A Köpönyeg című könyvet??

gyunagyos 2009.06.15. 17:12:57

@kaska - Helló-belló!: a mávtól úgyis sok váltóőrt elbocsátottak annak idején:D:D Újra fellendülne ez a szakma is:D:D

BSz 2009.06.15. 17:53:13

time sharing net...

Co2 2009.06.16. 10:10:35

@Legelő Őse: wtf?

azért mert te béna vagy és laptoppal mész fürödni amit ráadásul, elejtesz még a biztosító is fizessen? lol!

vtec 2009.06.22. 11:36:49

@mtk001: igen, minden lakásig, övegszál, ezt jelenti az FTTH , fiber to the home

Brainless · anyulontul.blog.hu 2009.06.30. 10:15:50

@BKV reszelő:
Íme egy külsős sebességmérés eredménye a 20/20-as digi előfizetésre:
www.sebessegmero.com/hu/?ty=3&ps=1241768286477&pe=1241768286598&us=1241768286828&ue=1241768286998&ds=1241768286999&de=1241768287222

A priorizálás alatt pedig azt értette Gyurimali, hogy a köcsög UPC a P2P protokollnak adott sávszélt durván korlátozza. Saját tapasztalat alapján a névleges maximum negyedére a feltöltésnél ez még rosszabb, mert ott jó ha a hatodát megkapod. A diginél pedig gyakran bps-re megvan mind.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.08.05. 22:43:37

EEEEEEEEEEEEEEEEZ! :DDDD
Assztem lepetézek mire a végére értem!
süti beállítások módosítása