Tékozló Homár

Kinek a mocska került a tévére?

2009.06.16. 09:50 | ge | 104 komment
Polo belefáradt a kavarásba, ami az új tévéje körül ment és mivel még 8 napon belül volt, szerette volna visszaküldeni. Ám a kereskedő szerint a készülék "össze-vissza van csikargatva, mocskos és még hiányzik a garancia papír",  tehát eladhatatlan. Polo ezzel nem ért egyet és a fogyasztóvédelemhez fordul.
Az AV Planet-től interneten rendeltem 1 LG Full HD LCD TV-t. Bár ezt ne tettem volna. Felhívtak telefonon hogy nincs raktáron csak 1 kiállított darab (pár napja megy a kirakatban) és ha kérem akkor megkapom 163 ezer forint helyett 159-ért. Belementem, de jött 1 újabb hívás hogy az már le van foglalva de tudnak 1 hasonlót ajánlani és persze ebbe is belementem. Ez 1 Sharp TV volt 176900-ért, örültem hogy végre lesz TV-m.

Amikor kihozta a futár, akkor kellett csalódnom, ugyanis hiányzott a távirányító... Sokszori telefonálás után (mert vissza nem tudnak hívni...) sikerült megegyezni, mely szerint hamarosan megkapom. 2 napig bírtam várni aztán arra jutottam hogy azért van lehetőségem a 8 napon belüli visszamondásra. Persze próbáltak nyugtatni hogy már megvan a távirányító és küldik, de persze nem hívhatnak minden órában (de a pénzem pedig jó...). Ezt nem fogadtam el és mondták hogy a visszaszállítást nekem kell intéznem. Erre én: WTF??? Hosszas erősködés után elintézték a futárt és ők is állták. Küldtem 1 lemondó email-t és a számlaszámom. Örültem hogy ezen is túl vagyok és visszakapom a pénzem, DE.

1 hétre a rendeléstől felhív az üzletvezető és szerinte: "a készülék össze-vissza van csikargatva, mocskos és még hiányzik a garancia papír". Ő így nem tudja eladni és vagy visszaküldi vagy 20%-kal tud kevesebbet visszafizetni. Ezt mondjuk nem értem, ha nem tudja eladni akkor miért adna vissza 80%-ot???

Próbáltam fenyegetőzni a fogyasztóvédelemmel és hogy beperelem őket, de nem igazán hatotta meg őket. Felhívtam a fogyvédelmet és holnap reggel megyek be hozzájuk. Remélem sikeresen jövök ki az egészből. Már csak azt sem értem hogy miért lenne nekem jó ha mocskosan, hibásan küldeném vissza.

Találtam a következő linket, itt is az AV Planet-ről írják ugyanezt (Pink1 2009. január 28. - erre keressetek rá).

Érdekes, így akarják az embereket bePalizni? Ha tehetitek akkor nagy ívben kerüljétek őket. Tanácsokat szívesen elfogadom és próbálom folamatosan update-elni a fejleményeket.

Üdv, Polo
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

délioldal 2009.06.16. 09:52:54

igy az elsők között azt mondom nem szép...

Frucsasz 2009.06.16. 09:55:12

kissé balladai homályos a történet, nem? Mintha itt-ott űrt éreznék. De mindenképp érdekes, majd számolj be, mit mondtak a fogyivédők.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.06.16. 09:55:36

Nem volt hozzá távirányító, ezért csikargatta?

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.06.16. 09:55:37

Ennyi pénzt adni egy TV-ért?! Honnan tudod, hogy jó műsor lesz benne?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.16. 09:57:25

"Tanácsokat szívesen elfogadom"
- Akkor nyomtasd ki a fenti sorokat, csavard rá egy vasúti féktuskóra és ablakon, valamint egy másik lapos képmutatón keresztül juttasd be az AV Planet főnökének a saját fejéhez...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.16. 09:58:42

"Persze próbáltak nyugtatni hogy már megvan a távirányító és küldik, de persze nem hívhatnak minden órában (de a pénzem pedig jó...)"
Csak addig vagy ügyfél amíg ki nem fizeted.

Lehet jobban jártál volna ha te viszed vissza, esetleg kifizettethetted volna velük az utat.
(Ha meg nem fizetik, beküldted volna a cég ablakán.)


Különben ilyen nagy értékű cumót szerintem nem érdemes netről rendelni.


Mindenesetre remélem a fogyvéd rendet tesz!

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.06.16. 10:00:36

(Pink1 2009. január 28. - erre keressetek rá).

Az ne zavarjon hogy az összes többi meg van elégedve velük...

bekbórd! 2009.06.16. 10:00:57

Csikargatott a hasa, és lefosódott a tévé? Ilyen volt már a múltkori MM posztban is.

pingpong 2009.06.16. 10:15:34

Egyszer Londonban próbáltam "kiállni az igazamért" jó magyar módjára, amikor egy ügyfél reklamált. a főnököm azonnal odaugrott, amikor meglátta, hogy beszédre nyitom a számat és elrendezte az egyébként nem jogos reklamációt. Akkor tanultam meg, hogyan kellene az ilyen helyzeteket kezelni és nagyon elszégyelltem magam, hogy én a "szájalást" hoztam otthonról, Magyarországról...

Impega 2009.06.16. 10:17:25

Biztos valami szaros RTL logot egettel bele

Jack__Bauer 2009.06.16. 10:23:11

Tudtommal a 8 napon belüli visszavétel (távollévők között kötött szerződés szabályozásai alapján) költségét a vevő állja.
Másrészről tényleg nem ártott volna vmi féle állapot átvételi elismervényt aláíratni a szállítóval (ugyanúgy mint ahogy Te is aláírtad az épségben történt átvételt).
Bár igazából át se kellett volna venned hiányosan...

AkinekSemmiSemTetszik 2009.06.16. 10:23:44

Hát ez elég gáz. Ezért nem ajánlatos műszaki cikket rendelni netről. Semmi garancia nincs, hogy ép példányt kapsz és még neked macera, hogy visszacseréld és talán kapj egy jót.

Énbagoly 2009.06.16. 10:27:23

Tudom korai a postolót szidni... De miért vesz ennyiért tévét neten keresztül? Azért én már megnézném élőben mire adok ki ennyi pénzt.
Most sokkal több ideje el fog menni a reklamáció miatti utánjárásra.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.16. 10:27:43

@Jack__Bauer: Nem hiszem hogy tudta hogy nincs meg a távirga, aztán megtalálta volna benne 1 héttel később pár tintapatron társaságában :D


Viszont az elismervény az jó ötlet, onnantól nem köthettek volna bele.

Esetleg pár fotó mellé (netről rendelt) digitgéppel :P

staropramen 2009.06.16. 10:32:50

pingpong 2009.06.16. 10:15:34
Sose szégyelld Sztrovacsek!
Az alkalmazott-természetesen kultúrált modorban - a cég érdekeit köteles védelmezni a kompetenciája határáig, hangsúlyozottan udvariasan, a vevőt tisztelve.
Mivel te nem vagy nem döntéshozó, a végső rendezés a főnök dolga és joga, hiszen jogtalan reklamációra üzleti megfontolásokból csak ő mondhatja, hogy jogos.Ha te mondanád,sztem másnap már a munkaközvetítőben kereshetnél új munkát.A reklamációkezelésnek a "szájaláson" kívül még sok módja van.
Egyébként ha akarod, nyugodtan szégyellheted magad, állítólag Anglia is szabad ország, tehát megteheted.

Űrhajós 2009.06.16. 10:35:21

miért ne rendelne netről?
biztos megnézte élőben, máshol.
és olcsóbban megrendelte netről.
reálisabb magatartás, mint bedőlni a 0%-os hitel-maszlagnak.
ott szúrta el, hogy hiányosan átvette.

_Feree_ 2009.06.16. 10:42:20

@Ingyen Online Stratégia játék magyarul:
hát ez így nem egészen fedi a valóságot. :)

Ráadásul csak én érzem, hogy a pozitív értékelések kb. fele elég sablonduma?
Lehet: munkaköri kötelesség. :P

Mellesleg nincs az a "kedvező árú" cucc, amit úgy vennék meg, hogy előbb nem néztem meg a saját két szememmel - papírokkal, garival, távirányítóval együtt.
A bolt előzetes "lekáderezéséről" már ne is essék szó ...

Énbagoly 2009.06.16. 10:43:50

@Űrhajós: nekem nem úgy tűnt, hogy előre megnézte volna, de lehet hogy neked van igazad.
Átvenni, meg tényleg nem kellett volna így.
De már biztos nem bírta tv nélkül.

meszi 2009.06.16. 10:45:59

@Ingyen Online Stratégia játék magyarul: jaja:D

én is rendeltem már tőlük, egy hifit, és nem szólt az egyik hangszóró. Telefonáltam nekik, mondták irjak emilt, irtam emilt, felhivtak, mondták csomagoljam vissza a cumót hibajelentéssel együtt és küldjem vissza (a futárt ők állják) két napra rá jött a futár az új hifivel és vitte a régit. Azóta nincs az újjal gond:)

Egy másik esetben nekem is hoztak törött dolgot (üvegből volt és apró darabokban vettem át) Beletelt egy hónapba de végül is kicserélődött:).

Posztíró (meg úgy általában mindenki) jobban tenné ha nem fenyegetőzne, talán többre menne ilyen szitukban;) Ha gecizel velük, ők is geciznek veled.

.lll. 2009.06.16. 10:50:51

ennyi pénzér kínába vehetett volna egy busafejnevelő farmot

bekbórd! 2009.06.16. 10:53:41

@meszi: De ugye nem voltak egyenként becsomagolva a szilánkok?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.06.16. 10:58:48

@Űrhajós: "A sikeres csövesek mindig tudják, hol osztanak ingyen ebédet... "

lacam83 2009.06.16. 10:59:09

@meszi: Kedves Meszi, ha figyelmesen elolvastad volna a posztot feltűnt volna, hogy a srácot hívta az üzletvezető megvádolva, hogy megrongálta a készüléket.
"1 hétre a rendeléstől felhív az üzletvezető és szerinte: "a készülék össze-vissza van csikargatva, mocskos és még hiányzik a garancia papír""
Szerinted ilyen esetben, hogy nem lehet "gecizni" velük ? Te mit csinálnál ebben az esetben ? Légyszíves taníts minket!

staropramen 2009.06.16. 11:03:15

Sztrovacsekek!
konkrétan mit jelent az a szó, hogy CSIKARGATVA ?
Eddi a Sándor Csikar (én még láttam játszani ezt a legendás embert) és a csikar a hasam ősszetételekben ismertem.Lehet, hogy tanultam valami újat?

meszi 2009.06.16. 11:14:55

@lacam83: természetesen elküldeném a jó kurva anyjába ahogy minden kedves magyar honfitársam tenné, hiszen mi erről híresek vagyunk:) Lófaszt! Elöször is, a tévének nem volt semmi baja mikor meghozták csak a távirányitója hiányzott, mondták is hogy küldik, de emberünk elkezd pampogni, hogy dehát neki akkor mégse kell. Érted, visszaküldi a tévét mert hiányzik a távirányítója (amit amúgy küldenének de mi a faszt képzelnek róla, ki ő, hogy megvárakoztatják?!) És utána csodálkozik ha visszakézből megpróbál vele kibaszni a cég. Hát én nem csodálkozom.

staropramen 2009.06.16. 11:15:54

lacam83 2009.06.16. 11:14:43
Köszönöm Sztrovacsek!

lacam83 2009.06.16. 11:24:21

@meszi:

Egy 180ezres TV-hez szerintem alapból JÁR a távirányító (vannak TV-k amik kb használhatatlanok nélküle...van 1 db gomb a készüléken és kifújt)
Én is felfújnám a pofám miatta. Mint azt emberünk leírta, VÁRT rá, a cég hitegette hogy küldik s mégsem érkezett meg.

Jah mellesleg 8napon belül INDOK NÉLKÜL visszaküldhető!
Ráadásul kibontás után tudta meg hogy hiányos a doboz, a futár oda sem adná a cuccot ha nem írod alá hogy a doboz sértetlen.

DaM 2009.06.16. 11:36:16

Magyar ember több oldalról biztosítja be magát. Mivel egy böszme TV-nél nincs az a futár, aki megvárja a kicsomagolást ezért ezt mindig cikis marad itthon online vásárolni (amúgy sok helyen külsős a futár, tehát vissza sem viheti, még akkor se, ha telef0sták a kasznit és úgy küldték).

A csomagküldős vásárlásra sok jogszabály vonatkozik, melyet tudtommal ha utánanéz az illető az AV planetnek, akkor nem biztos, hogy nem talál vajat a fejükön. Ezek alapján 8 napig az átvett állapotban bármikor visszaviheted, futárt viszont nem kell kapnod, sőt, akár a kiszállítás díját is megtéríthetik veled - bár ezt ritkán szokták.

Az, hogy megnézem valahol és megveszem olcsón a neten az egyátalán nem helyes magatartás, bár nem jogellenes ezért nem köpködök. Az viszont tény, hogy az a kereskedő talán amiatt is drágábban adja a cuccot, mert pl. extra szolgáltatásként nála megnézheted működés közben is, nemcsak teszt nélkül kell megvenned. (Más kérdés, hogy kipróbálásra mindenhol jogod lenne, kivéve bugyivásárlás.) Minden esetre jótanács: nagyértékű elektronikát NEM VÁSÁROLSZ olyan helyen, ahol a legkisebb gyanút is találod arra, hogy szívathatnak. Ezért nem vettem TV-t az AV-nál, hanem még viszonylag jó áron, magyar gyártói garival, megtekintett állapotban, ingyen kiszállítással megvettem az EDigitalnál. (Fotóobjektívet persze nem vennék náluk pont a gari miatt, de ez más tészta.)

A lényeg: occsó húsnak valóban híg a leve, az esetek kb. 80%-ában. Nem éri meg minden áron spórolni, mert szarabbul jössz ki belőle a végén. Örök igazság.

DaM 2009.06.16. 11:38:06

Ja persze a sün toalettpapírként jár a kereskedőnek, a posztoló ezekután használja papírzsebkendőnek influenza idején. Talán így lenne szerintem megfelelő mértékű, tanító jellegű büntetés szolgáltatva a feleknek.

meszi 2009.06.16. 11:45:50

@lacam83:

fújd csak fel a pofád azt járjál te is így, meg is érdemled, ahogy a levélíró is;)

Távirányító meg persze, hogy "JÁR" de ha figyelmesen olvasol, észreveheted, hogy nem dobozolt verziót kapott, megegyeztek KÖZÖSEN, hogy kiállított darabot kap! Ami már egyszer ki volt csomagolva aztán meg vissza! Helló! Simán kimaradhat a távirányító a visszapakolásnál, nem gondolod?. Itt semmi rossz szándék nem fedezhető fel az AVPlanet részéről, a vásárló kezdett el feleslegesen ugrálni.

Arra meg, hogy "VÁRT", idézem: "2 napig bírtam várni"... no comment:)

DaM 2009.06.16. 11:49:06

Ja mégegy jó komment a "kiállított darabok" akciójáról: TV-knél ez biza minden maszlag ellenére elérheti a pár hónapos bejáratást vagy akár fél éves üzemelést is. Az biza 500 óra és afeletti üzemidő, ami átlag embernél kb. háromszor annyi idő alatt gyűlne össze (tehát pl. 1-1.5 év). Az azért nem kevés és ha lehet, bizony elkerülném. Az üzemidőt amúgy minden típusnál ki lehet kérni szerintem, egy kis netbúvárkodással lehet szerezni szervízkódot. Vagy ne neked kelljen, hanem a kereskedő mutassa be. Ha azt is meg tudná machinálni, akkor nincs mese, megszívod, de legalább mindent megtettél.

lacam83 2009.06.16. 11:52:55

@DaM:

Ebben egyetértünk: AvPlanet szarjon SÜN-t!

lacam83 2009.06.16. 11:54:56

@meszi:

"Felhívtak telefonon hogy nincs raktáron csak 1 kiállított darab (pár napja megy a kirakatban) és ha kérem akkor megkapom 163 ezer forint helyett 159-ért. Belementem, de jött 1 újabb hívás hogy az már le van foglalva de tudnak 1 hasonlót ajánlani és persze ebbe is belementem"

Nana, azt akart, de nem kapta, helyette egy ÚJ DOBOZOSAT kapott (drágábbért)
Ebben egyeztek meg!

meszi 2009.06.16. 12:09:34

@lacam83: nem írja, hogy az új darab dobozos lenne, sőt azt írja kapott egy hasonlót. Nálam ez azt jelenti hogy az is kiállított darab volt. De mivel ez nem bizonyított, lehet, hogy tényleg dobozos volt, ez nem fog kiderülni. Viszont az, hogy meg se várja, hogy kiküldjék a távirányítót, egy bődületesen nagy faszkalap képét festi le előttem, úgyhogy jár a faszkorbács.

(Zárójelben jegyzem meg, létezik olyan hogy univerzális távirányító, vehetett volna egy olyat, amíg nem jön a másik. És tudom, hogy telik neki rá, mert vett egy 180 ropis tévét!!)

lacam83 2009.06.16. 12:27:24

@meszi:

Írta, hogy várt a távirányítóra...

Jah és képzeldd magad a helyébe, van egy új TV-d amit nemkevés pénzért vettél, nehogymár egy ótvar HAMA 200ft-os multifunkcis távvezérlővel irányítóval kelljen használni. Az a TV tartozéka!

Example:

Veszel egy PC konfigurációt (pl HP) minden eleme egyben, szép csillivilli, viszont nem kapsz hozzá monitort. A gép megy, brummog a venti, viszont használhatatlan! Vehetsz hozzá szuper 14"-os CRT monitort külön, de az nem az igazi....erősen sarkított példa.

Nemelég hogy kilopják (eldiffundál, levegővé válik) a dobozból a cuccot még váratják is? Jó, lehet hogy pár napot még várhatott volna a cuccért?! ...fenetudja hogy lett volna jobb.

Sajnos ez az egyik legrosszabb befejezése egy biznisznek.

Remélem gyorsan rendeződik a helyzet, várjuk az Update-eket!

_Feree_ 2009.06.16. 12:30:15

@meszi:
nem érzed, hogy már nagyon izzadságszagúan véded a kereskedőt?

Persze, hogy faszkalap volt a vásárló, de nem azért, amiért te gondolod.

Első körben kinézett magának valamit, amiről később kiderült, hogy csak kiállított darab van belőle - én itt mondtam volna, hogy hagyjuk - ő belement, hogy OK, akkor kéri azt.

Később kiderült, hogy nincs is olyan, mert már lefoglalták, de tudnak ajánlani hasonlót (hogy ez mit takar, nem derült ki).
Ha az első változtatásnál még enyhén illuminált állapotban rá is bólintottam volna, hogy rendben; akkor ITT biztos, hogy megállítom a násznépet és visszamondom a bulit.

Drága vásárlónk - még mindig jóindulatúan - erre is rábólintott, hogy nem gáz, akkor kéri azt.

Ebből nekem nem az jön le, hogy valami kibaszott kekec vevő lenne.

Gondolom a cérna ott szakadt el nála, mikor ennyi huzavona után kapott egy használhatatlan monitort, mert - mint már más is írta - ezek a felső kategóriás cuccok általában távirányító nélkül semmit sem érnek.

Természetesen lehetett volna továbbra is birka, és vehetett volna univerzális távirányítót, de szerintem ez egy cseppet marhaság.

Nyilván Te sem veszel fűző nélküli bakancsot azzal, hogy majd két nap múlva kapsz hozzá fűzőt (ha kapsz), addig meg oldd meg magad. Pl. vegyél bele.

De a bakancsra nincs ám árleszállítás akkor sem, ha fűző nélkül használhatatlan. :P

Harlequin 2009.06.16. 12:51:21

Így jár ki zugboltban vásárol szürkeimportból származó terméket. Javaslom még a grx.hu-t, az kell neked.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.06.16. 13:05:21

Nem tudom, h mit tennék mert még neten ilyen nagyértékű cuccot nem vettem, de lehet leültetném a futárt egy KV erejéig, amíg kibontom és beüzemelem a cuccost.

Lehet genya vagyok, de monitort pl. az ügyfélszolgálaton kipróbálom, de még a barkácsgépet is bekapcsolom. Nem mintha nem bíznék bennük, de nem szeretek a gari után futni.

Mokele-Mbembe 2009.06.16. 13:22:58

@meszi: Egy univerzális távirányítóval jó eséllyel be se tudod hangolni a tévét...

lacam83 2009.06.16. 13:35:53

@sambalabammbumbumm:

Sajnos erre sosincs idejük, ráadásul addig nem bonthatod meg a csomagot, míg Ő oda nem adja....arra meg várhatsz addíg míg alá nem írod.

Ez ilyen!

2009.06.16. 13:36:39

Tényleg erről jut eszembe...egyszer vettem egy plazma tévét és annyi pornót néztem rajta hogy a rocco siffredinek beleégett a farka.. amikor vittem vissza reklamálni, akkor meg jól kiröhögött a raktáros sanyi a bótban.

neked ugatok 2009.06.16. 13:37:03

tekintve, hogy az avplanet egy fos cég, megelőzhető lett volna a probléma (mint ahogy az összes többi olan cég i skerülendő, ahol kinézel valamit, és megpróbálnak egy tök más terméket rádtukmálni - ez mindig csak nekik jó és nem neked)
de ha már kapcsolatba kerültél velük, és nem voltál elégedett, 8 napod tényleg van elállni - ebben az esetben a jogszabály szerint a felmerülő költségeket NEKED kell állnod, ami a visszaszállítás, a visszatárolás, és a többi esetlegesen felmerülő költséget jelenti, hiszen ezt ő a te kedvedért hozta el a forgalmazótól, a te kedvedért bontotta fel, és akár még használtad is pár napig, ez már jóindulattal sem lesz új, hanem csak értékcsökkent készülék.
ha elfogadtad a vásárlási feltételeket, és a fentiek nem szerepelnek benne, akkor viszont kussolnia kéne - sőt, az etikett is azt kívánja, hogy ezeket a költségeket ne számolja fel neked, mert a büdös életben nem mész oda még egyszer vásárolni.

szóval az avplanet szar, de amit követel, nagyrészt jogos
mondjuk a teljesítés is hibás volt (hiányos termék), szóval akár be is kaphatják

akos147 2009.06.16. 14:08:14

én, de megkopaszodtam, mire ideértél!

Szumóné 2009.06.16. 14:10:06

Az AV Planet egy lehúzós cég. :-(
Én egy fényképkártyával jártam pórul, részben az én hibám volt, hogy amikor tőlük megvettem a fényképezőmet, akkor nagy örömömben nem figyeltem oda, hogy a pluszben rendelt CF kártya nem gyárilag csomagolt, csak egy kis műanyag tokban van.
Hazamentünk használgattuk, majd a kártya besz*rt. Nosza, a férjem ilyen-olyan programokkal próbálta visszahozni elveszettnek tűnő fotóinkat. És lááám, mi történt? Egy vadidegen ember fotóival találkoztunk rajta! S miért? Mert az adott kártya már használt volt, valszeg az előző tulajnál is csődöt mondott.
A programban, mely a képeket visszabuherálta megtaláltuk az előző tulaj adatait - fogalmam sincs, hogy ő ezt hogyan, mihez adta meg, a kép adatai mellett volt. Vagy a kártya adatainál? Nem tudom, már vagy 4 éve történt. Szóval ember felhív, egyeztet, én másnap AV Planetnek telefon, majd személyesen is be. A telefonban is próbáltak elhajtani, de fenyegetőztem, hogy vajon miért van rajta olyan fotó, ami nem az én gépemmel és nem általam készült? Továbbá a másik tulaj is bejelentkezett hozzájuk. Szóval személyesen be, majdnem hogy lebaszólagos fogadtatás, de szerencsére volt pár vásárló, így hangosan mondogattam, hogy ezt a használt CF kártyát visszaadom és kérek egy gyárilag csomagoltat, vagy megyek panaszt teszek a Fogyssztóvédelemnél. Még bepróbálkoztak egy használttal, de nem álltam el szándékomtól és kaptam egy gyárilag csomagoltat. Majdhogynem le is köptek mellé.
A másik srác is bement és kapott egy új kártyát. A fotóit meg megkapta tőlem cd-n. :-)

Soha többé AV Planet, nekem ennyi elég volt belőlük, köszöntem.

meszi 2009.06.16. 14:15:39

@_Feree_: @lacam83:

nem tudom, szerintem azért elállni a vételtől, mert nem volt távirányító hozzá... ráadásul úgy, hogy várakozik mindösszesen 2 napot... elég kivagyi hozzáállás.

Az eladó húzása nem volt sportszerű miután visszakerült hozzá a készülék, de a vásárló magának kereste a bajt. Volt egy működő tévéje azt visszaküldi... ez még mindig nem fér a fejembe:) De biztos én vagyok a hülye.

Ofélia . 2009.06.16. 14:35:19

@Sün‼: Sétálj el minden plazma vagy lcd tv-vevő otthonába és kérdezd meg,hogy a mónikasó szereplőinek ezen van e foga vagy lovagterem méretü e a nappali!!!

Ha a válasz igen akkor szerényen nézz mint brako a hülyékre és hagyd ott őket.

Ha a válasz nem akkor tedd a dolgod de kaményen:DDD

neménvagyok 2009.06.16. 14:43:45

Én nem is értem, miért nem gyanús, hogy milyen óccsó minden a neten?

Hánem? Hátde.

Ofélia . 2009.06.16. 15:04:12

@g.i.: Nagyon hátde!!!

Mikor nőnek már fel az emberek arra a szintre, hogy nem reklámértékü és/vagy ÓCCÓ dolgot vesznek!!!

Hihetetlennek tartom, hogy az legyen a fontos, hogy nekem is legyen olyan mint a szomszédnak!!

Tehát vagy van rá pénzem és akkor nem az árat hanem vagy a minőséget nézem vagy nincs és akkor nem létszükséglet!

Eléggé el nem itélhető példaként ismerek családot aki mint a katonatiszt fizerti az autórészletet(persze két számmal a szükséges méret felett) de 3 éve nem voltak sehol és nem esznek tisztességes ételt sem persze benzinre már nem futja és a gyönyörü 14 millás autó a ház előtt porosodik!!

Ha erre valaki értelmes választ ad nekem..........

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.06.16. 16:18:32

@meszi: És ha csak a távirt kuldik ki vegyen egy HDRedy full LCD 1m-es TV-t addig?

lacam83 2009.06.16. 16:24:47

@meszi: Én erre azt mondom, mi az hogy egy gyári dobozban NINCS távirányító az felettébb furcsa!

Bontogatják a dobozokat? Ennyi erővel bebaxnak a hungarocelbe 5-6-7 téglát, vissza celluxozzák, azt' nesze paraszt, vidd a tévéd! Jah hogy azt állítod nincs benne? Küldd vissza, megnézzük....

...visszaküldted? Ebben csak tégla van, a vevő sumákol, hazudik, és az Ő édesanyukája csuklik! Fityiszt kapsz te, nem pénztvissza!


Ez kivédhetetlen, egy állítás egy tagadás (annak ellenére, hogy elvileg a vevőt védenék az ilyen-olyan jogszabályok) 8 napon belül a netes bizniszen keresztül vásárolt terméket vissza KELL venniük, lehet hogy csak a színe nem tetszik a cuccnak, ez van!!!
Azzal, hogy a futárnak átadta, a szállítólevelet aláírta (vagy mi a tököm annak a neve) onnantól a vevő NEM felelős a termékért. Lehet hogy a futár focizott vele, vagy beborították a tyúkolba, csak heccből, esetleg körzőkkel amőbáztak a készülék kijelzőjén, az már nem a vevő dolga!


Polo eláll a vásárlási szándékától mert nem volt távirányító, ez egy indok...de megtehetné ugyanezt azért is, mert büdös, vagy mert pink szinben hozták neki s nem feketében. Ez van! Ő még várt pár napot, hátha a hitegetésen kívül távirányítót kap....nemkapott.
Anno még a kiállitott darabot is elvitte volna. Szerintem ez korrekt vásárolói hozzáállás. Az igaz, hogy ilyen értékű TV-t nem célszerű neten rendezni, de szive joga, ő döntése. 21. században, a netboltok idejében mindenki azt csinál amit akar, kínálat van! (ergo nem csak a post-író vásárol TV-t neten....viszont jelenleg ő van x@rban)
Ahogy én látom, korrekt hozzáállása ellenére szivatja egy kétes hírű bolt. (nem tagadom, én is vásároltam náluk, személyesen...eddig még nincs gond az onnan elhozott termékkel...kopkop)

Nemtudom mit ér el a fogyivédőkkel, remélem megfingatják a céget (bár erre a nyakamat nem tenném)


Hopp, hosszú post lett...én is mindjárt kapom a SÜN-t! :D

DaM 2009.06.16. 16:58:30

@Szumóné: Azért voltak rajta az adatai, mert okos! Látod, anélkül te sem jutottál volna dűlőre meg ő se kap vissza képeket.
JAVASLOM mindenkinek, akinek van digi gépe, hogy a memóriakártyáira tegyen fel egy TXT-t, amiben leírja az elérhetőségeit ilyen esetekre. Ha külföldre is jár, akkor legalább 2 nyelven. Nekem minden kártyámon van owner.txt és remélem soha nem kell hasznát látnom, de azért az ördög nem alszik.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.16. 17:06:03

en sokat vasarolok netrol
de csak gyartotol vagy
altalam ismert aruhaztol

meszi 2009.06.16. 17:22:39

@horex: ha-ha-ha

ha öreganyámnak kereke lenne akkor talicska lenne:) nem ez történt, a tévét kapta meg a távirda nélkül. Ne ferditsd a dolgokat.

@lacam83: persze persze azt csinál amit akar ez a XXI. század ez eddig ok. Már leirtam 100szor de ugy tünik még mindig nem esett le ezért leirom mégegyszer: ha a vevő kekeckedik ne csodálkozzon, ha ezt kapja vissza! Azt hogy a termék 80%-át kapja csak vissza a kereskedőtől miután visszaküldette a hibátlan terméket egy ilyen piti kis dolog miatt! Azért zaklathatta volna őket, hogy küldjék már azt a rohadt távkapcsot, mert az belefér. De ez nem. És nem jogilag nem fér bele, mert simán elállhat a vételtől, akár azért is mert nem tetszik a színe, ahogy te is írtad. Mint ahogy étteremben is reklamálhatsz a kaja miatt, szíved joga, csak aztán ne lepődj meg ha legközelebb belecsuláznak a kajádba;) Azok amiről én beszélek azok íratlan szabályok vevő és eladó között amit Polo megszegett, és ahogy látom te is megszegnél az első adandó alkalommal. És első látásra lehet, hogy az jobb megoldásnak tűnik ha nagypofával hőbörögve kiállsz az igazadért, hogy "nekem jár az a szájbakúrt távirányító és miazhogy nem jött meg első körben a TV-vel majd jól elállok a megrendeléstől és visszaküldöm az egészet a francba" Tedd meg, és így fogsz járni. Vagy vársz még pár napot türelmesen és kapcsolgathatod is az új tévédet. Én az utóbbit választanám. Mert úgyis megjön, bepótolják a hiányt, dehát ha esélyt sem ad rá a kedves vevő hogy megérkezzen, akkor nehéz javítani a hibát. És úgy jön le az egész, hogy mocsok az egész bagázs akik arra tették fel az életüket, hogy minden egyes vevőjüket átverjék.

Na de most megyek, majd jövök addig emésztgesd amit írtam.

konkry 2009.06.16. 17:24:18

Én rendeltem tőlük TV-t, minden oké volt. A futár megvárta, amíg kibontottam és ellenőriztem a tartozékokat.

lepeny 2009.06.16. 18:50:50

@meszi: "Azok amiről én beszélek azok íratlan szabályok vevő és eladó között amit Polo megszegett"

Szerencsére vannak olyan emberek is, akik csak az írott szabályoknak hisznek. Elvégre ez a 8 napos szabály pont a vásárlót védené azzal, hogy ha egyszer olyan készüléket vesz, aminek a színe, szaga, akármi nem tetszik (mert pl. nem olyan mint amilyennek gondolná) akkor nyugodtan visszaküldheti, INDOKLÁS nélkül! Tekintsünk most el, hogy volt-e távirányítója vagy sem. Megteheti, és a kereskedőnek kötelessége visszaadni a pénzt! Persze szerinted, jobb lenne bírka módon várni, és qssolni .... De nem pont ezért született ez a blog, hogy a vásárlót ért jogos, vagy jogtalan hátrány esetén nyílvánosságot adjon az esetnek ?
Ha kereskedő nem tudja vállalni a kockázatot, hogy adott esetben visszaküldenek egy terméket (mert ő azt megrendelte, tárolta, kiküldte stb), akkor itt az ideje elgondolkodnia, hogy hagyományos boltot nyit (bár megjegyzem a vásárlástól számítva 3 napon belül még ott is megszívhatja!).

meszi 2009.06.16. 20:37:15

@lepeny: nos, neked is kívánok a jövőben további sok sikeres vásárlást. Nekem is voltak problémáim netes vásárlásokkal de sosem szívtam fel magam hanem elintéztem okosba a cserét, és nem vágtam a pofájukba a "szar" terméküket, hogy nesze akkor nem kell. Ezt az "indoklás nélkül visszaküldhető" dumát meg hanyagoljátok már, mert pofátlanság. Mint ahogy a kajakóstolásnál (amik vannak pl szupermarketekben) sem zabálod fel egyedül az egész készletet pedig megtehetnéd. Csak kibaszott parasztnak fogsz tűnni. Itt is ez a szitu.

kaboca36 2009.06.16. 21:31:16

Kiállitott darabért szigoruan félár jár!!!

egy tv-t meg amugysem rendelnék a netröl!!! ez nem Amerika

kaboca36 2009.06.16. 21:44:31

@meszi: miért ne lehetne vissza küldenni??
fejlettebb országokban simán 3-4 hét ig vissza veszik méég a büdös zoknidat is.

KRT 2009.06.17. 01:29:33

"Kedves Zoltán!

Karácsonykor esni fog a hó vagy sem?
Amennyiben Ön erre a kérdésre pontos választ tud adni, úgy mi is
megválaszoljuk az Ön kérdéseit.

Üdvözlettel
AV Planet"
Ezen behaltam xD

Az utolsó balti Hering 2009.06.17. 02:21:05

@DaM: Najah én sem csalódtame eddig az edigitalban, azt kaptam amit rendeltem akkora amikorra rendeltem.
Gondolom hosszútávon ez a magatartás kifizetődöbb, már elég csak a játékelméletre gondolnunk.
Tv-t mondjuk pár éve már csak a rokonoknál láttam, úgyhogy 170et tuti nem költenék rá, de mindenkinek szíve joga arra költeni amire csak akar.
A fogyasztóvédők meg nem tudom mennyire képesek hatni, nem hinném hogy túl erélyesek ha a fogyasztót kell védeni.

polo20 2009.06.17. 07:24:07

Először is köszönöm a sok pozitív kommentet. Tegnap bementem a fogyasztóvédelemhez ahol nagyon segítőkészek voltak. Felhívták az üzletvezetőt aki hebegett-habogott, de nem engedett az igazából. Azt mondták a fogyvéd-esek hogy lehetett hallani hogy HAZUDIK(persze én ezt tudom).

Mondták hogy menjek a békéltető testülethez, be is mentem. Írtam még 1 mail-t cc-n békéltető testület és ebben a levélben megkértem őket még1x hogy utalják vissza a TV árát. Ha nem teszik, akkor tovább viszem a dolgot és a bíróságon találkozunk. 100%-ig biztos vagyok a dolgomban és nem félek az ilyen gerinctelen emberektől. Remélem nagyon megütik a bokájukat és nem fogják ezt mással eljátszani ebből az esetből tanulva. Lehet eddig sokan hagyták magukat azért is mert tudom nagyon sok pénzről van szó, de mivel most nősültem és csurgott 1 kisebb összeg a kasszába, így tudom nélkülözni ezt az összeget.

lacam83 2009.06.17. 07:26:37

@meszi:

Nah, mégegyszer....

Netről rendelsz cuccot, nem tetszik a színe, bajod van vele, hiányzik a használati utmutató egyik oldala, de akár indok nélkül is: VISSZAKÜLDHETED! 8 napon belül el lehet állni a vásárlástól!

Nem tetszik neked? Szerinted ez inkorrekt? Nemérdekel a véleményed, ez egy VEVŐT VÉDŐ JOGSZABÁLY!

Polo korrekt vásárlónak tűnt, mert a kiállított darabot is, valamint a felajánlott új készüléket is elfogadta volna...original csomagolásból hiányzott a távirányító! Ez mit jelenthet? Nekem ez NEM tűnik a BOLT RÉSZÉRŐL korrekt hozzáállásnak! (nehogymár még mi nyaljuk a bolt seggét...ha átbasz a bolt, a vásárló nyeljen?! Ha így gondolod, valóban nincs miről beszélnünk)

A post író napokig várt a távirányítóra, utána úgy gondolta visszakozik, visszaküldi a cuccot. Szabály megengedi! A bolt második inkorrekt megmozdulása a vásárló meghazuttolása, mivel azt állította a vásárló tönkretette az eszközt. Na akkor ki a getzi?

Még mindíg a vásárló igaz?


Vevő kekeckedik ne csodálkozzon rajta??? Ki kekeckedik? Szerintem párszor még át kéne olvasnod a post-ot! Szerintem épp a bolt hozzáállása elfogadhatatlan. Mi oka lenne a vásárlónak tönkretenni a készüléket? Ha a futár átvette a cuccot, onnantól kezdve nincs kecmec, a vásárlóra nem verhető rá semmi!


De nyugodtan védd a boltot! Talán van némi közöd az üzlethez? Tán Te vagy az üzletvezető vagy egy alkalmazott? Netán Te loptad ki az origi csomagból a távirányítót?

Teszed vissza!!! :D


Megint hosszú a poszt, szarjak SÜN-t!


@_Feree_:

Ez van! Lehet tényleg az üzletvezetővel van dolgunk! ;)

lepeny 2009.06.17. 07:37:57

@meszi: nem tudom, hogy hallottál-e arról a vélekedésről, hogy NORMÁLIS kereskedőknél úgy gondolják, hogy a "vevő a király". Hiszen szíve joga eldönteni, hogy mire adja ki a pénzét. Ezek szerint ha Te egy akármilyen boltban a polcról levetetsz valamit megnézni, akkor azt kénytelen vagy megvenni ? Nagyon sajnállak, hiszen egy csomó felesleges dolgod lehet otthon, amit emiatt megvettél, nehogy szégyenbe maradj az eladó előtt .... ;)

Veg_ 2009.06.17. 07:39:47

@ColT -- korbely.freeblog.hu/archives/2009/0:
Ennél nagyobb értékü tévét is érdemes neten rendelni... Mondjuk nem igy, vakrepülve! Én kinéztem a készüléket élőben, megrendeltem a neten, 90Kval olcsóbban. Kiszállitották, beüzemelték, leellenőrizték, hogy minden müx, és azóta is boldog vagyok vele. Egy apróság lemaradt: NEM utaltam!!! Kpban fizettem a helyszinen, beállitás után. Tehát érdekül volt tökéletesen azt a készüléket leszállitani, remek állapotban.
Mondjuk az már a kiszállitó érdeme, hogy nem csak bekapcsolta - a szerződés szerint megnézhetem fizetés elött, hogy müx-e -, hanem felmérve női erőnlétemet, a helyére tette, minden zsinórt a helyére dugott, utána próbálta ki, mégpedig automata hangolással, szóval csak a csatornák helyretétele volt a dolgom :)

polo20 2009.06.17. 07:55:31

@Veg_: Én is kp-ban fizettem a futárnak és sajnos nincs benne a munkakörében hogy feljön és segít beüzemelni, leellenőrizni hogy minden klappol-e vagy sem. Ebben az esetben csak a bizalom marad...

lacam83 2009.06.17. 07:59:37

@polo20: Bizalom? Magyarisztá...izé, Abszurdisztánban? Bizalom, mint olyan, nem létezik!

Bízz magadban.....


....s kicsit a fogyivédőkben! (bár nemtudom mit tudnak kihozni az ügyből :S )

Veg_ 2009.06.17. 08:02:48

Egyébként ha nagy értékünek számit minden, ami mondjuk 50K felett van, sok mindent vettem igy neten, sose csalódtam. Viszont! Mindig rákrestem, ha az üzlet ellen egyetlen normális kifogást találtam, onnan nem rendeltem. Csak és kizárólag futárral (még ha drágább is), utánrendeléssel rendelek, kivéve olyan bejáratott helyet, ahol legalább háromszor már minden oké volt, ott utalok is. Mindig kinyitom a futár jelenlétében, volt egyszer kábelhiányom, ott és akkor felhivtam a boltot, megállapodtunk, a kiszállitásira rákerült a hiány, nem a teljes összeget fizettem, a maradékot megkapták, mikor a zsinor megjött - két nap mulva. Már volt otthon olyan tipusu adatkábel, amugy is a melóhelyre vittem volna be, szóval emiatt nem kaptam szivbajt, de ami jár, az jár.
Akivel rendeléskor alkudozik a bolt, belemegy ilyesmikbe, nem csomagolja ki a cuccot, amig ott a futár, mindezt ugy, hogy még előre át is utalta a pénzt, és nem nézett utána a cégnek, hát az vásároljon a sarki boltban, ne a neten...

Veg_ 2009.06.17. 08:04:46

@polo20: Az nincs, hogy beüzemeli, azt a két szép szememért tette, de arról meg kell bizonyosodnod, hogy müködik! Tehát igenis benne van a munkakörében, hogy te kicsomagolod, ha müszaki cikk, bekapcsolod, müx-e, ha bármi hiba van, jegyzőkönyv a jelenlétében. Ha sürget, akkor se törödni vele.

Veg_ 2009.06.17. 08:07:19

Most esik le! Feljön??? Vagyis a házhoz szállitás nálad nem a lakást, hanem a ház kapuját jelenti? Hát ez érdekes :DDD Eszirnt ha franciaágyat veszel, és házhoz szállitást kérsz, nem a lakásban kell letenni, hanem a lépi elött és cipeld fel??? A házhoz szállitásban benne kell lennie a felvitelnek is. Ha olyan a szerződés, hogy nincs, fizetsz egy ezrest/ötszázast /koponya, és benne lesz.

polo20 2009.06.17. 08:12:39

@Veg_: Most esik le! Feljön??? Vagyis a házhoz szállitás nálad nem a lakást, hanem a ház kapuját jelenti? Hát ez érdekes :DDD Eszirnt ha franciaágyat veszel, és házhoz szállitást kérsz, nem a lakásban kell letenni, hanem a lépi elött és cipeld fel???

sajnos IGEN(pl hűtővásárlás Euronics-ből)

plusz pénzért felhozzák...

Veg_ 2009.06.17. 08:24:34

No most hajigáltam el az agyam. Még keresem (tudom, tudom, nem látszik a különbség ;-P) Én még ilyet nem láttam, még egy memóriakártyát is felhoznak a lakásba (nem beszélve a szekrénysorrol, ágyról, tévéről, stb)... Milyen házhoz szállitó futárszolgálat az ilyen? :-o Meg milyen plusz pénz? A lóvét azért adom, hogy szállitsanak. Mert eleve nem ingyen van (akkor se, ha azt irja a honlap pl. hogy 30Kn felül ingyenes, ők kifizették), de az ember olykor kiszállitást kér a boltban is, pont ilyeneknél, mint a hütő. Vagy a bolt fizeti, vagy te. Ha a bolt szerződésében nincs benne, akkor tuti van 100Ks nagyságrendü kiszállitásnál egy ezresed...

lacam83 2009.06.17. 08:29:23

@Veg_:
Pedig ez nálam is így van. "Vidéki" vagyok, Fejér megye, megyei jogú város!

Futár ki, a parkolóban, örö' bódottá', elémtolja a papírt, "schreiben Sie bitte" kipakolja a parkolóba! a cuccokat, én meg cipelhetem fel a böszme kombi hűtőszekrényt a 10emeletes tömbház sokadik emeletére!

Magyarorszááág....igen igen!

Veg_ 2009.06.17. 08:48:07

Aha! Szóval Fejér megye, megyei jogu város... És merrefele? Béke városrész, belváros, kertváros... :-P (mert hogy én is ugyebár :)
Csak ez téglaház második emelete... De muteréknak is felvitték a tévét meg a butort, benne volt a kiszállitásban, és szintén megvárták a beüzemelést. És szintén itt :) Papirt tolhatna, le se megyek elé, tudja a kapu kódját (a butornál lementem kiakasztani az ajtót)

lacam83 2009.06.17. 08:56:28

@Veg_:
Nem mondod???

Pont az első, Béke városrész! :D

AiRLAC 2009.06.17. 09:31:05

@lacam83: 2009.06.17. 07:26:37
Egyetértek, gyanús ez a meszi gyerek, ha nem is ott dolgozik de hasonló munkakörben, az tuti :)

Veg_ 2009.06.17. 09:37:40

@lacam83: Én meg a Béke tér mellett :) Kicsi ez a világ, meg a netje :-D

Veg_ 2009.06.17. 09:39:02

@AiRLAC: Szerintem futárszolgálatos, akinek netüzlete van :-D

meszi 2009.06.17. 09:50:04

@AiRLAC: na nem akartam már ehhez mit hozzászólni, mert úgy látszik egymás mellet beszélünk valami párhuzamos csatornán:)

Csak annyit, hogy nem dolgozom se náluk, sem ilyen munkakörben máshol. Polo meg rosszul intézte ezt az egészet, most járhat bíróságra és tv-je sincs:) Erre akartam a hozzászólásaimmal utalni, hogy jobb ha kicsit engedsz a boltnak és várod azt a nyomorult távirányítót, de úgy látszik nem sikerült.

lacam83 2009.06.17. 10:15:12

@meszi:

És mennyi a "kicsi"? Mennyit kéne engedni?

1-2-3hét? Azért mert ŐK megbontották az origi dobozt és KILOPTÁK a készülék TARTOZÉKÁT? (jó, lehet hogy elszivárgott, bár ennek kicsit kevesebb a valószínüsége)

Küldik....majd lesz...valamikor...addig meg nézheti az ember a TV-t.....szép fekete a képe és az ilyen TV fogyassza a legkevesebb áramot. Recesszió van ugyebár.. :D

Veg_ 2009.06.17. 10:55:28

@lacam83: Meg a környezetvédelemre is figyelni kell :-D

prüntyike 2009.06.17. 11:11:13

jaaa hogy az avplanet sciennet partner? nincs több kérdésem

szégyelljétek magatokat mind, hubbard bácsi emlékét gyalázzátok! fujj.

BSOD 2009.06.17. 11:28:53

A mocsok mocska került arra mocsok tévére. A tokunk meg már tele van, hogy állandóan nekünk vásárlóknak kell engedni, a mockos kisz szeftesz getszók meg röhögnek a markukba, oszt elszompolyognak az X5-tel. Remélem a bíróság rühesre szopatja ezt a szemét céget, aztán kezdhetik előröl a bodzagyűlytést a familiárisan hiperpigmentált patkányok.

polo20 2009.06.17. 12:02:51

@BSOD: én is pont erre számítok :D

bolhabetu 2009.06.17. 12:07:42

"Erre akartam a hozzászólásaimmal utalni, hogy jobb ha kicsit engedsz a boltnak és várod azt a nyomorult távirányítót, de úgy látszik nem sikerült."

Nem, arról győzködöd az embereket, hogy térdeljenek le és szopjanak, ha valahol egy kereskedő keresztbe tesz nekik, mert különben legközelebb bele fognak csulázni a levesükbe bosszúból.
A hozzád hasonlók miatt tart itt ez az ország.

hatja 2009.06.17. 13:11:52

a tv szinte minden funkciója irányítható távirányító nélkül is, kb csak a teletext nem. persze kényelmetlen, de azért ne írjunk már blődségeket ("egy gomb van csak rajtuk, bámulhatod a fekete képernyőt") etc...

lacam83 2009.06.17. 13:21:43

@hatja:

Láttál Te mostanában TV-t?
Esetleg egy főkapcsoló, hangerő és csatorna váltó. Ez a MAX!

Mivel hangolsz?

Mivel állítod be a jelforrást (tudod, mostanában már nem csak koax-on jön a mounikasó

Mivel állítod be a kép minősége?

Mivel állítod be a képarányt?

stb...

Ugye magad sem gondolod komolyan, amit írtál??

Veszel egy cca 200ezres tévét, Te sem akarnál univerzális távkapcsolóval, vagy partvisnyéllel szüttyögni??

Ha igen, szólj, van eladó "kishibás"...agyon "csikart" TV az AvPlanet-nek!

meszi 2009.06.17. 13:33:34

@lacam83: és most milyen tévét tud nézni hmmm? Azon legalább tudott volna DVD-zni pl.

hatja 2009.06.17. 13:35:08

@lacam83: ezek szerint többet, mint te. műszaki áruházban dolgozom, és kézzel szoktuk behangolni a tv-ket. vagy ha a vevő megnézné a menüt és a távos valahol a raktár sarkában van a dobozba akkor a menüt is úgy mutatjuk meg. a tv-k 95%-ánál az általad felsorolt dolgokhoz nem kell távos, csak kicsit kényelmetlenebb. ez a 20k-s oriontól a félmilliós plazmáig így van.

lacam83 2009.06.17. 13:47:12

@hatja:

Elnézést kérek, Mr TV!
Ezek szerint Te zokszó nélkül használnád távirányító nélkül is a készüléket! Te vagy az ellenpélda!

Ő nem tudta használni, ezért várt, hitegették majd megunta a várakozást s visszaküldte (jogszabály szerint MEGTEHETI!!!) De teheti ezt akkor is, ha nem tetszik a színe, szaga, formája...vagy akkor is, ha a Maunikasó díszletének a színei nem jönnek kristálytisztán!

Nem a távirányító a lényeg, hanem

1) Bolt KILOPTA a tartozékot (jó, lehet elszivárgott, köddé vált, talán nem tették bele a gyárban)

2) Bolt hitegette, nem küldték el a tartozékot

3) Rá akarják verni a balhét! Hazugnak állítják be az ügyben (nemtudom a vásárlónak mi érdeke lehetett összekarcolni a cuccot)

4) Miután a futár aláírta hogy visszavette a készüléket, onnantól nemhiszem hogy bármivel is vádolható lehet a vevő (visszaszállításkor ugye nyitva van már a csomag, a futár bármit csinálhatott vele!!!)

lepeny 2009.06.17. 13:47:53

@hatja: igazából nem értem, hogy miért nagy elvárás manapság egy tévéhez a távirányító. Nyílván van olyan tévé amit lehet enélkül is kezelni, de azért senkitől nem várható el, hogy egy közel 200khuf-os tévét kézzel a tévé oldalány nyomkodjon.

@meszi: feltételezem azért tévén túl is van élet. Viszont a hozzászólásaid alapján még mindig nem érzem, hogy miért kéne meghunyászkodni az embernek. Igaza volt az egyik előttem kommentelőnek, miszerint nem szabad az ilyen fajta viselkedést megengedni egy kereskedőtől. A következő talán így az lesz, hogy egy féltéglát küldenek csak az arú helyett, és qss legyen. Ezt kaptad, kész ....

hatja 2009.06.17. 13:52:31

@lacam83: epic fail. először látatlanban lealázol a dezinformációiddal, most meg a számba adsz dolgokat. senki nem mondta, hogy az eladónak adok igazat. csak többen is azt a téves információt szajkóztátok, hogy ezek a tv-k távirányító nélkül kb be sem kapcsolhatóak.

további jó beszélgetést önmagaddal.

meszi 2009.06.17. 14:25:34

@lepeny: egy szóval nem mondtam hogy meg kéne hunyászkodni. Ha féltégla jönne tévé helyett vagy betört képernyővel érkezne meg, akkor én is küldeném vissza kapásból. De ebben az esetben nem ez történt, azért lássátok már be!

Úgy látszik egyébként a legelső kommentemet nem olvastad, ott leírtam, hogy én is kaptam már rommá tört állapotban árut, de mégsem jutottunk el a pereskedésig és plusz pénzembe se került a dolog, ki lett cserélve ingyen. Igaz egy hónapba telt kb, de meghozták.

"feltételezem azért tévén túl is van élet." ezt ne nekem mondd, a levélíró nem bírt 2 napnál tovább várni;)

Gerolsteiner 2009.06.17. 14:50:26

@hatja: Én az utóbbi hátom évben két hasonló kategóriájú tv-t vettem, egyiket sem lehetett érdemben állítani távirányító nélkül. Kb. úgy tudnám jellemezni a helyzetet, mintha az autódhoz nem kapnál slusszkulcsot, csak egy kurblit. A logikáddal élve végül is csak egy kis kellemetlenséget okozna...

lacam83 2009.06.17. 16:21:59

@hatja:

Először NEM, nem aláztalak le, csak azt mertem közölni, hogy akad (nem is oly kevés) TV, amit NEM lehet normálisan használni távkapcsoló nélkül.

Ha szerinted lealázás hogy elmeséltem mit NEM lehet csinálni (najó, lehet hogy mégis lehetséges, csak nem kényelmes) egy TV készülékkel, akkor valóban megtettem, nem állt szándékomban.

Bekapcsolni természetesen be lehet a TV-t, de a 20. század második felében már gyártottak távkapcsolósat, ezért most, a 21.században szerintem jogos a Polo reakciója.

Lehetne mondani ki mit hibázott, hogy várni kellett volna, nem kellett volna elkapkodni a visszaküldést, de a post iró ezt választotta, megtehette, visszaküldte, hisz jogos a felháborodása. (origi csomagolás esetén...bár nem csak zsir új TV vásárlásakor elvárás a tartozékok hozzácsomagolása, szerintem ez akár egy kiállított darabnál is elvárható lenne [bár ez nem az, a post szerint])


Mindegy, megyek is...már várnak, beszédem van magammal! :)

"PÍSZ"! ....ami nem Green, azokat ma szétkergették BP-en :)

DaM 2009.06.17. 16:44:34

@Gerolsteiner: biztos bennünk a hiba. Én Windowst is lazán használok egér nélkül, ha szükség úgy hozza, a TV-met ellenőriztem, középkategóriás, neves gyártótól, be tudtam volna üzemelni távkapcs nélkül, max a csatornák áthelyezése lett volna problémás, de akár azt is. Neked milyen tv-idnél nem ment? Szerintem csak lusta vagy. :)
süti beállítások módosítása