Tékozló Homár

Az idegbeteg ügyfélszolgálatos mintapéldánya

2009.06.26. 07:48 | ge | komment

Szabolcs megtalálta a legtirpákabb ügyfélszolgálatost, akiről eddig hallottunk. Az Indesit garanciális hibabejelentését végző hölgy nem hogy nem volt segítőkész, de többször is lekúrta a telefont, vagy egyszerűen fel sem vette. Szerencsére nem ő az egyetlen, aki ezzel a területtel foglalkozik, így Szabolcsnak is sikerült a 7. hívásra bejelentenie a hibát.

Vettünk fél éve egy Indesit WITP 102 típusú mosógépet, a piros boltban (ahol nem vagyunk hülyék). Tegnap este kb. fél adag ruha mosása közben leégett a dobot forgató motor és a szivattyú eszeveszett zúgását hallottuk meg. Persze utána már éreztük az égés szagát is. Gép leáramtalanít, ruha kiszed, víz leenged a szűrőnél, stb. Aztán lefeküdtünk aludni, mivel gondoltam éjfél körül nem zaklatom az ügyfélszolgálatot, ráérek ma.

Nemrég felhívtam őket.


1. hívás: telefon kicsöng, 1-es menüpont kiválaszt (garanciális hibabejelentés), telefont felveszik és azzal a lendülettel leteszik.


2. hívás: mondom van ilyen, biztos mellé nyomott az ügyfélszolgálatos... újratárcsáz, 1-es menüpont, telefont felveszik (ha lehet köszönni alpári hangnemben, hát akkor már a hölgy bejelentkezése is az volt... mindegy, túlléptem rajta). Felsorolta, hogy milyen dokumentumokra van szükség a hiba bejelentéséhez: számla, garanciajegy, idegennyelvű tájékoztatófüzet(!) és a készülék típusa. Mivel munkahelyen vagyok, ezért megköszöntem a segítségét, mondtam, hogy az adatokkal visszahívom őket nemsokára. Hazatelefonáltam, otthonról minden adatot megkaptam, a tájékoztatófüzetet minden oldalával, szkennelve.


3. hívás: telefon kicsöng, 1-es menüpont, iménti (alpári) hölgy felveszi. Ismét felsorolja, mikre van szükség a hiba bejelentéséhez. (ugyanazokat, mint előbb írtam) Mondom oké, minden itt van előttem, akkor akár fel is vehetné a bejelentést. Kb. 10 percébe telt, mire berögzítette hol lakom, mi a telszámom, stb. Aztán mondja, hogy az idegennyelvű tájékoztatófüzeten keressek egy matricát, amin rajta a S/N. Mondom neki, hogy előttem a füzet, de nincs rajta ilyen matrica. Erre mondja, de lenni kell. Mondom neki, biztosan nincs. Kattogás... erre mondja, hogy akkor szét kellene pattintani a gép elejét, mert nem is a füzeten van a matrica, hanem a szűrő mellé ragasztva és az kell neki. Erre még én kértem elnézést és jeleztem, hogy erről nem volt szó korábban. Mondtam, hogy mivel melóhelyen vagyok, ha tartja egy fél percig, másik telefonon megkérdezem a S/N -t. Erre iszonyat alpári bunkó módon közölte, hogy a matrica márazonnali beolvasása nélkül nincs hibabejelentés és leb@szta a telefont, mielőtt egy mukkot szólhattam volna...


4. hívás: ugyanarról a mobilról hívom, számom elküldve, telefon kicsöng, 1 menüpont kiválaszt, a túloldalon telefont felveszik és szó nélkül lerakják.


5. hívás: felhívtam a melóhelyi vezetékesről, 1-es menüpont, az előbbi alpári nőszemély (erőltetett) kedvességgel bejelentkezik, mikor megszólaltam, hogy Jó na... (itt megismerte a hangom), leb@szta a telefont... mondanom sem kell, itt már valahol Schumacher rajt előtti pulzusszámához közel járt a szívritmusom, a vérnyomásom meg kb. a mindenkori csúcssebességét közelítette.


6. hívás: hívom mobilról, kikapcsolt számról, 1-es menüpont, kicsörög, felveszi-leteszi szó nélkül.


7. hívás: ismét mobil, kikapcsolt szám, 1-es menüpont, kicsörög, felveszi valaki (akiről azt hittem, az iménti "úrhölgy") és elkezdtem ordítani, mint a sakál (tintát nem tűrő szóvirágokkal cifrázva), hogy kapcsolja a főnökét... köpni-nyelni nem tudott, csak annyit mondott, ha panaszt szeretnék tenni, ad egy email címet... itt még mindig azt gondoltam, hogy a tirpát címzetes úrnővel beszélek és tovább mondtam a magamét, amikor megcsillantotta az értelem reménysugarát a vonalban lévő hölgy: "hibát szeretne bejelenteni? " - kérdezte. Kicsit rácsodálkozva, némileg megindulva a lehiggadás rögös ösvényén mondtam - bár még remegő hanggal -, hogy "igen". Ő, mintha mi sem lenne természetesebb, felvette a hibabejelentést. Közben ecsetelte, hogy többen dolgoznak ott és hogy vele először beszélek (ami közben leesett, de az előző alkalmakkor mindig a "másik" vette fel, ezért nem volt evidens számomra). Türelmesen tartotta a kagylót, míg a S/N is meglett és végül ráklikkelve az okéra, rögzítette a bejelentést.

Utóbbi hölgytől - időközben (fehér) emberhez méltóbb vérmérsékletem visszanyerve - bocsánatot kértem a hangnemért, megköszöntem a segítségét és mondtam neki, hogy a "kedves" - ide mást gondoltam közben - kolléganőjével közölje, hogy ha ő nincs (mármint utóbbi néni), akkor nagy botrányt csináltam volna és kb. lehet, hogy ma dolgozott volna ott utoljára (a tirpák néni). Nem azért, mert akkora nagy arcom van vagy én vagyok a jóisten és elintézem, hanem mert egy európai(??) cég magyarországi központi ügyfélszolgálatán az ilyen viselkedés egy ügyféllel szemben egyszerűen nem megengedett. Legalábbis nem lenne szabad, hogy az legyen. Kb. Tadzsikisztánban éreztem magam, vagy fene sem tudja... de azt mondom, a nyugati világ vállalati kultúrája megkívánja az ügyfélközpontúságot. A legfontosabb, amit mi is szem előtt tartunk a melóhelyen: ha az ügyfél hülye, akkor is neki van igaza, mert ő fizet.

A mai nap tanulsága: soha többé indesit termék! (két okból: fél év után nekem ne égjen le egy mosógép motorja, meg legyen egy normális ügyfélszolgálatuk, ha mégis... előző gép Whirlpool volt, 9 évig bírta... annyi idő után is csak az lett a baja, hogy csapágyas lett a dob tengelye, ezért vettünk egy másikat... inkább a régit kellett volna megjavíttatni) 

Üdv: Szabolcs

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b[ALien] (törölt) 2009.06.26. 09:00:59

Ha úgyis csak egy emil, panaszos nénit felnyomni!
Vszeg nem csak téged szivatott meg

EÖ (törölt) 2009.06.26. 09:02:08

@staropramen: A Szudáni Állami Kényényseprő vállalat például tankkal tisztítja a kéményeket, egy lövéssel egy egész falu ügyfélszolgálatát ellátják.

(egyáltalán van Szudánban kémény? )

b[ALien] (törölt) 2009.06.26. 09:02:25

Különben én azt is hiányolom, hogy kinek hány diplomája van
Lebontva férj, feleseég, üfsz-os

EÖ (törölt) 2009.06.26. 09:04:06

@b[ALien] a kopasz baba: na és azt sem tudjuk, hogy mennyi nílusi palóc van a történetben! :)

É2I 2009.06.26. 09:04:29

@Bamba Barack:
A mienk 9 éves, de a lekopó festék a tetején stimt. ;)

@az igazi mpl (kurtaszoknyában, mint Gogolák et.nő):

Van. :)

ági anyu 2009.06.26. 09:09:32

Az Indesittel én is megjártam :(((
Nem ajánlom senkinek!

staropramen 2009.06.26. 09:18:18

Egyéves Önkéntes 2009.06.26. 09:02:08
Sztrovacsek! Abban az egy faluban volt, a tankos kéménytisztítás előtt.A fiúk nagy bakot lőttek, mert ha nincs kémény, nem kell a kéményseprő.Mindenkit kirúgtak, de a társaságot átvette a helyi Indesit vevőszolgálat.Azóta arrafelé megszünt a reklamáció, az aszzonyok újra a patakban mosnak.Száraz évszakban a mosás szünetel.

staropramen 2009.06.26. 09:19:56

Zakeus 2009.06.26. 09:11:47
Sztrovacsek!
Mi tudjuk ki a tirpák, (nem mi a tirpák) a posztolónak címezd a reklamációdat

EnZsolt 2009.06.26. 09:23:47

Kedves Szabolcs!

A nyugati világ kultúrája sok mindent megkíván. Például azt is, hogy nem írunk le ilyet: "időközben (fehér) emberhez méltóbb vérmérsékletem visszanyerve". Szóval mindenképpen jár neked egy mutáns sün, amiért ekkora herezacskó vagy.

Vagy ennyire nyilvánvaló, hogy egy mesztic, néger, vietnámi tovább verte volna az asztalt?

Ügyfélszolgálatos leányzónak meg üzenem, hogy ne jöjjön meg a következő menstruációja és egy tarajos sült hozzon a világra.

EÖ (törölt) 2009.06.26. 09:23:50

@staropramen: szerencsétlenek alig jutnak vízhez, mi meg azzal húzzuk le a wc-t és ha nem szerződés szerinti a hőmérséklete meg pH-ja, akkor beírunk a homárra

amúgy ha te válaszolsz nekem, akkor nem sárgítja ki, míg ha más akkor igen
miért van ez?
és miért nem tudom a profilomban az országot és várost átírni?
és a lyuk az tárgy vagy fogalom?
csupa kínzó kérdés...

/tno+DA= 2009.06.26. 09:27:44

Én a delikvens helyében továbbra is simán panaszt tennék.
A beszélgetés rögzítve, a többi telefonlecsapkodás is vélhetően rögzítve a hívások meg regisztrálva.
Fogyasztóvédelemnél egy feljhelentés és egyből ráharapnak. Ettől persze már sem jobb sem rosszabb nem lesz a mrá amúgy is megoldott hibabejelentés, de legalább mások akik indesitet vesznek és netán rossz szériát fognak ki (mert nem feltétlenül az összes indesit fos, lehet egy hibás szérria is), azoknak ne kelljen egy ilyen munkáját kelletlenül végző szipirtyóval háborúzni.
Én nem front office dolgozom, de ügyféllel én is kapcsoaltba kerülök, és néha legszívesebben már ütném az illetőt, de akkoris mosolyogva előzékenyen kezelem.

staropramen 2009.06.26. 09:33:15

Sztrovacsekek!
Minden kedves homározónak meglepetés e költemény.
Csecse-becse.

Indesited hogyha leállt
hétszer jelentsd be a hibát
egyszer-lecsapják a kagylót
kérszer- megmondják a frankót
harmadikra- matricát kér
negyedikre szó oda sem ér
ötödikre felismernek, törzsügyfélként elkergetnek
a hatodik-ahogy eddig rég
a hetedikre minden szép
refrén.a la Halmos-Sebő

Bocsi de érzem a hét végét.

Meklén és Tamara 2009.06.26. 09:33:33

jó napot kívánok! A tadzsikisztáni Tirpák kissebségi Intézet ügyfélszolgálatosa vagyok. Most pedig mindenki vegye úgy, hogy lecsaptam a telefont...

É2I 2009.06.26. 09:33:47

@az igazi mpl (kurtaszoknyában, mint Gogolák et.nő):
Lombról szó se volt, az általában nincs rajta. Hacsak nem vágják a lombok közé.
;P

doktorúr 2009.06.26. 09:35:16

Szerintem nagyfokú taplóság egy népcsoport nevét használni a bunkóság kifejezésére!

májgeriberi 2009.06.26. 09:35:26

@staropramen: eléggé pihent az agyad van :DD

Meklén és Tamara 2009.06.26. 09:35:47

@Meklén és Tamara: és még csak anniyt szertnék hozzáfűzni, hogy:
kissebség= kisebbség

AlulírottFentemlített 2009.06.26. 09:38:13

Elektonika van benne?

Egyébként számtech.prog

staropramen 2009.06.26. 09:40:33

@májgeriberi:
éreztem, Sztrovacsek, hogy az irígy kritikusok le fogják húzni a versemet.

staropramen 2009.06.26. 09:41:53

@Egyéves Önkéntes: most kisárgítja?
Ha nem jön ki a sárga folt, javaslom az Indesit automatát.

Dr. Kix 2009.06.26. 09:43:28

@Sün‼: Akkor jegyezzed meló van! Ügyfélszolgálatos soron kívül a lista elejére, ha kérhetném. Egy kis extra "kényeztetéssel" lehetőség szerint.

Rigris 2009.06.26. 09:45:19

És mondd csak, megjavították már a mosógépet? Mert nekem is hasonló esetem volt az Indesittel, csak nekem nem az ügyfélszolgálattal, mert az jó volt, hanem a szervizzel, ami viszont pont ugyanilyen.
Én se veszek többé Indesit cuccot, az biztos...

EÖ (törölt) 2009.06.26. 09:46:04

@staropramen: igen! sárga mint a fábri gatyája! :)
és így már a versed is jobban tetszik.

Exchange_student (törölt) 2009.06.26. 09:48:36

posztolót lehet e már?

ügyfélszolisnak ijedt sün családot,majd utána hozzáb@szni egy háromlábú kisbográcsot is...

EÖ (törölt) 2009.06.26. 09:48:39

praktikeres mosógépet kell venni, abban gyerek is van grátisz

AlulírottFentemlített 2009.06.26. 09:48:42

Unatkozik?

Vásároljon mosómedvét!

Illetékbélyeges elvtárs 2009.06.26. 09:48:54

"gondoltam éjfél körül nem zaklatom az ügyfélszolgálatot"

De az also szomszedodat az ejfeli mosasaiddal zaklathatod? Egyebkent itt a megoldas: az ugyfelszolgalatos holgy a szomszedod, igy allt bosszut. Megerdemelt-ed-e?

ALEB 2009.06.26. 09:49:10

sztem mindenkinek volt mar hasonlo esete,es mindenki tudja hogy ennel nincs duhitobb!!Igazandibol nem tudom hogy van e erre megoldas,mindenesetre felhaborito (!!!!),foleg az hogy a hulye azert nem vagyokban is hulyenek neznek!!!!!!!!!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.26. 09:50:49

@Kix: 1 db ügyfélszolgálatos feljegyezve alapos vizsgálatra.

EnZsolt 2009.06.26. 09:56:49

@Sün‼: a postolót is vedd fel a listára kérlek.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.06.26. 10:06:13

@EnZsolt: 1 db ügyfélszolgálatos feljegyezve alapos vizsgálatra.
Szabolcs szintén feljegyezve.

Grg76 2009.06.26. 10:15:44

Én csak annyit fűznék az Indesit témához, hogy nekünk lassan 6 éve van ilyen mosógépünk, és eddig szerelőt nem látott (kopp-kopp).

somask8 · http://www.linuxempire.hu/ 2009.06.26. 10:16:47

Nekünk is Indesites a mosógép és a garancia elött (1 év) 2 héttel adta meg magát. Azaz a gyors program átment végtelenbe.
Élőszőr belső elektronikát cseréltek, de amint elment a szerelő, a próbamosás (gyors) átment végtelenbe, így visszaszól, hogy nem okés. 1 hét múlva már kijelző csere (????) és lőn boldogság a cserélt alkatrészekkel (1 év gari) is a lejárat előtti 1 hónappal adta meg magát, de korrektűl kicseréltek rajta mindent ("agy" kijelző). AMi furcsa volt, hogy az "agy"-on az egyik IC igencsak "kokszos" állapotban leledzett mindkét esetben.

Rá kell jönömm, hogy a noname (Candy alias Indesit) cuccok olcsóbbak és 1 helyett 2-3 év gari van rá.

Indesit a hűtőgépünk is és a belső világítása kicsit kontakthibás már az elejétől fogva, de ha megnyomod a tetejét (2 m magas hűtő) akkor világít jól.

QAQ 2009.06.26. 10:18:43

Turkmenisztanban ez egy teljesen elfogadott teny de Tadzsikisztanban mar NEM !

(avval h leteszik a telefont az azt jelenti nyugodj le amolyan Tadzsikisztanosan)

AlulírottFentemlített 2009.06.26. 10:19:05

Mosógépben szoktak fűrészelni a manók?

Hétvégi-e?

akos147 2009.06.26. 10:19:11

@potha: ha az ismerősöd is 25 éves, nagymellű szőke, még rá is fizetek!

staropramen 2009.06.26. 10:23:59

Sztrovacsekek!
Most hallottam, hogy Tadzsikisztán a hadüzenetet fontolgatja a poszt miatt.A nagylövetünket felszólították, hogy hagyja el az országot, szerencsére ott nincs követségünk.A magyar -tadzsik határon tevés csapatokat vontak össze, és mozgósították a tartalékos ügyfélszolgálatosokat.Óvatosan a kommentekkel!

betépett felhasználó 2009.06.26. 10:24:53

@Impega:
ime a kivonat:
telefont felvesz, es hangosan beleorditja kovetkezoket:
()*&)#(*&%R)#$)*(@^)@
a kurva kib@szott retkes edesanyjat maganak, hogy rohadjon le a szukreszakalu kecsekehatankurt agyveleje, hogy azt a félegyházi, kaporszakállú rézangyalát, hogy a kurvák vére folyjon patakokban!
A macskabajszát neki,hogy a Terry Black fogadja örökbe!
Azt a nádvágó, kaporszakállas, oltáron bicikliző mindenségit,hogy a birsalmakombájn akadjon a torkán!
Azt a félegyházi, kaporszakállú rézangyalát, hogy a fekete holló mondaná szemének, hogy csecsebogyó!


hogy micsoda? azt kerdezte, hogy "hibát szeretne bejelenteni? "
bejelenteset tehetek?

ÖÖööööööööö...
akkor en most egy vadparaszt voltam vegig? itt uvoltoztem ossze vissza faragatlan modon, ahelyett, hogy illedelmesen koszontem volna es vegighallgatom ont?

ÖÖööööööööö... igaza van. elnezest,
szabolcs vagyok, az indesites vadparaszt

konkluzio:
indesit never!
--------------------------------
hogy miert nem, azt en sem ertettem...

QAQ 2009.06.26. 10:28:07

@betépett felhasználó:


Indesitet azert nem mert Tadzsikisztanba gyartjak ....erted :)

anarch 2009.06.26. 11:05:05

Érdekes, van egy 15-20éves Indesit otthon és semmi baja. (Valamikor rendszerváltás után vásároltuk, mikor a Hajdú megmurdelt, azóta is műxik.) Lehet, hogy akkor még tudtak mosógépet gyártani, aztán elfelejtettek.

májgeriberi 2009.06.26. 11:15:51

@anarch: ja, azóta fellendült a kínai piac

Nanemá 2009.06.26. 11:22:40

Hány ilyen poszt kell még, hogy az emberek megértsék végre, hogy nem szabad olasz műszaki cikket (se) megvenni?
Hány ilyen poszt kell még az Indezitről (volt már néhány) hogy ez a "márka" végre kitakarodjon az országból?

staropramen 2009.06.26. 11:34:25

@Nanemá:
Higgadjál le Sztrovacsek!
Ha elolvasod a kommenteket láthatod, hogy a vélemények erősen megoszlanak.Itt egyébként sem a márkát ekézte a posztoló, hanem a vevőszolgálatnál egy embert.

pizsama 2009.06.26. 11:36:41

@anarch:
Nem elfelejtenek, hanem alkalmazkodnak. Magyarán nem szabad gyártani olyat, ami több évig jó, mer' akkor nem vesznek az emberek újat! Még azt is el tudom képzelni, hogy a gyártók egymás közt megbeszélik, kinek mikor megbízható/selejtes egy-egy szériája, s így mindig épp máshoz pártolnak a vevők, de 5 év alatt körbeérnek!

Nanemá 2009.06.26. 11:41:05

@staropramen:
Az, hogy akad, akinek (még) működik az Indezit fosógépe, és itt el is büszkélkedik vele, még nem garancia semmire. Egyébként, ha visszaolvasol a Homáron, akkor láthatod, hogy van elég baj az Indezit termékekkel, aminek gyakran egyenes folyamodványa a konfliktus a bunkó ügyfélszolgálattal.
homar.blog.hu/.../re_problemas_ugyfel_vagy_ne_vasarolj_tolunk_mondta_az_indesit -
És vajon melyik márkához is köthető az "ajtóletépős" szállóige?

Stefan_Schneider 2009.06.26. 12:09:32

Jo a posztironak hogy (feher) ember. A mosogepet is nyilvan a negerek rontottak el.

polakvenger 2009.06.26. 12:24:15

A tadzsik négereken hajdumatos mosógéppel se lehet segíteni, hogy rendesember színük legyen-e?

Nickon (törölt) 2009.06.26. 12:30:42

Hanyas vagy te disznó!? :D

Mr Y · http://blog.hu 2009.06.26. 12:39:55

nekem most a kurva silihostosokkal volt egy ilyesmi köröm csak tárhely szolgáltatásban... hihetetlen milyne büdös paraszt ügyintézők vannak (bár itt éppen "úrról".

i hate the police (törölt) 2009.06.26. 12:46:58

Én meghallgatnám ezt a beszélgetést:)Jó, nem szép dolog, de biztos, hogy egész nap röhögnék:))))

Palkovics Ede 2009.06.26. 12:48:20

"időközben (fehér) emberhez méltóbb vérmérsékletem visszanyerve" Hú, vazze. Múlt héten lebarnultam a szikrázó napsütésben. Maradtam ugyanaz az EMBER!
Ok okozati összefüggés: az ügyfélszolgálatos csak tükröt tartott, mert a posztot olvasva az írója is minősíthetetlen.

hatesz 2009.06.26. 12:56:45

én csak a bevezetöszövegbe kötnék bele:
"Szabolcs megtalálta a legtirpákabb ügyfélszolgálatost"
A tirpák szó jelentésével az író tisztában van?

ja nem számoltam össze, hogy posztíró hányszor nyomta az egyes menüpontot, talán a második hívas után mást kellett volna, ott talán nem Orkné az ügyeletes. Vadász, vadász...

jesszumpepi (törölt) 2009.06.26. 13:00:47

Az ügyfélszolgálatos nyert egy hét kecskefejést a Népszigeten.

Még fizetnie sem kell érte :-)

betépett felhasználó 2009.06.26. 13:10:19

kérem a címet a következő módon tagolni:

Az idegbeteg ügyfél szolgálatos mintapéldánya

Köszönöm

-----------
izgatottan várom az Indesit zéerté hivatalos magyarázkodását, hisz köztudott, hogy náluk nincs is "garanciális javítás bejelentéséhez, kérjük nyomja megy az 1-es gombot" menüpont. Csupán annyi található, hogy "Dusanbe-i (Душанбе) kapcsoláshoz, nyomja meg a 3-as gombot, ha Hudzsand-i , vagy Iszfara-i kapcsolást kér, nyomja a 4-es, vagy 5-ös gombot, ha meg Imomali Sharipovich Rakhmonov tadzsikisztán elnökével szeretne beszélni, nyomja meg a 13-as gombot."

OUTdesit rulez!

entropic · http://e-konyv.blog.hu 2009.06.26. 13:38:35

Hol van Rékuc, aki leosztaná a posztolót azért, mert nem ragozza az igéket??

jokkmokk 2009.06.26. 14:20:19


vegyél Electroluxot, megbízható márka, nekem bevált.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.06.26. 14:42:50

vegyél teknőt. abban nincs elektronika, így elbaszódni sem tud.

Mr Y · http://blog.hu 2009.06.26. 15:20:04

eztfigyeljétek...

"Váltson szolgáltatót, hátha másutt nem talál alpári hangnemet, s varázscsapásra átváltozik az Internet Prokotoll, s David Copperfield pedig térdre borul a jelenség előtt..."

Silihost Kft - 2009.

Hát én váltok :)

GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2009.06.26. 15:53:01

nekünk is (volt!) indesit tök jól ment, míg le nem járt a garancia, utána pár hónappal behalt az elektronika, a javítás majdnem annyiba került volna mint egy új. vettem egy BOSCH-t kicsit drágábban, a szerelő azt ajánlotta, mert megbízható.
Az indesit monnnyon le!!! egy rakás szemét!

EÖ (törölt) 2009.06.26. 16:10:54

@staropramen: kiengedted a szellemet a palackból és az engem megihletett. :) vállald a következményeket! :)

Tadzsik és az ügyfelek
(Donászy Madga verse)

Volt egy tadzsik, Sztrovacsek,
sose látott ügyfeletet.
Nem is tudta Sztrovacsek
milyenek a zügyfelek.


Egyszer aztán Sztrovacsek
lát egy csomó ügyfelet.
Csudálkozik Strovacsek,
"Ilyenek a zügyfelek?"

Én vagyok a Sztrovacsek,
Mi vagyunk a zügyfelek.
Számlálgatja Sztrovacsek,
Hány félék a zügyfelek.

Meg is számol Sztrovacsek
három féle ügyfelet:
Őszet, feketét, barnát,
Meg ne fogd a zügyfél farkát!

Nem tudta ezt Sztrovacsek,
S felrúgták a zügyfelek!


És most elhatárolódom önmagamtól.

EÖ (törölt) 2009.06.26. 16:33:12

@májgeriberi: tudd be a nehéz gyerekkoromnak, amikor is apám golfütővel kergetett a zongora körül, ha nem ettem meg a libamájat! :DDDD

staropramen 2009.06.26. 16:51:01

@Egyéves Önkéntes:
Magam is láttam ezt a zongorát.Szentpéterváron az Ermitázs borostyántermében van kiállítva, időnként az Alexandrov együttes játszik rajta Borogyin blockfőteszonátákat.Bérletem van.

Matschkássy Lukrécia 2009.06.26. 17:20:34

Szabolcs! Elhiszem, hogy turelmetlen voltal, de hidd el, hogy baromi kevesen vannak a customer-servicesek, es baromi sok hivasuk van potom penzert. En is egy olasz haztartasi gepeket gyarto cegnel dolgozom, ugyan nem ugyfelszolgalatis, de sokszor latom, hogy az ugyfelszolgalati telefonosok sirogorcsot kapnak az ideges ugyfelektol. Nem egyszer volt, hogy letettek a tollat, es elmentek haza. Te hogy szolitottad meg oket? Higgadtan? Kicsit azert tullihegted ezt. Azert mert a Te geped elromlott, nem biztos, hogy a gyarto ceg a hibas, es az osszes olyan markaju termek szar! Jo neked amugy, hogy feher vagy. En nem, nekem van szinem :)

Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.06.26. 17:33:34

...ki tirpákol megin itt és minek? A csekély számú Tirpákság nevében kikérem magamnak:)))) Annyi mással lehetne helyettesíteni. Pl: fruttyó, hletni, komócsiny és még sorolhatnám:))))

Matschkássy Lukrécia 2009.06.26. 17:44:07

@Nickon: Gondolom, hogy hasonloan folyt a beszelgetes! :DDD

Kiváncsifáncsikiselefánt 2009.06.26. 17:55:48

Azért valljuk be az vesse rá az első követ, aki soha nem csapta rá a telefont egyetlen telefonos emberkére sem, vagy küldte el melegebb éghajlatra (legyen az közvéleménykutatás vagy bármi egyéb). Nem hiszem, hogy a posztoló is olyan nagyon kedvesen hívta fel az ügyfélszolit. Sőt, mire a másik hölgy vette fel, már ordított anélkül, hogy tudná ki van a vonal másik végén. Ott is emberek ülnek és dolgoznak. Nem akarom védeni az ügyfélszolgálatost, de neki is lehet rossz napja, mint bárki másnak. Ennyi erővel a másik ügyfélszolis lányka is írhatna az ordibáló ügyfélről. Azt meg végképp nem értem, miért kell párhuzamot vonni a termék és az ügyfélszolgálat között....

Kiváncsifáncsikiselefánt 2009.06.26. 18:16:27

@májgeriberi:
Akivel ordibált azt igenis lehet sajnálni.
A másik tényleg nem oda való.
Nem tudom mennyi tapasztalatod van, de nagyon stresszes, ha csak úgy elkezdenek veled ordibálni a munkahelyeden.

májgeriberi 2009.06.26. 18:33:51

@Kiváncsifáncsikiselefánt: hát a helyzet az, hogy én intelligens emberek között dolgozom, itt megbeszéljük a problémákat.

Matschkássy Lukrécia 2009.06.26. 18:33:57


1. A telefont nem biztos, hogy Szabolcsra csaptak, sot ketlem! Sokszor szetkapcsolnak ezek a "modern" telefonkozpontok, ismeretlen okoknal fogva.

2. Kb 99%, hogy nem volt goromba a telefonos csaj, ugyanis minden rogzitve van + szorol-szora leirva adatokkal egyutt a beszelgetes. Hatarozottsag nem egyenlo a bunkosaggal.

3. "Kb. 10 percébe telt, mire berögzítette hol lakom, mi a telszámom, stb." - ezek az adatok mennek a marketingosztalyra piackutatas celjabol, es az adatbazis egy cegnel altalaban oriasi.

Kiváncsifáncsikiselefánt 2009.06.26. 18:36:53

@májgeriberi:
Nem azt mondtam, hogy a munkatársaid ordibálnak veled, hanem mondjuk az ügyfél mint itt is. Azt, hogy beszéled meg.

Kiváncsifáncsikiselefánt 2009.06.26. 18:47:14

@májgeriberi:
:)
Mindegy, én csak annyit akartam kihozni belőle, hogy mind a két fél hibás lehet:)

Átlagarcú 2009.06.27. 07:52:58

Jó. ...hát az a duma nem kell, hogy mindenkinek lehet rossz napja.
...még a tűzszerésznek is? Vagy az idegsebésznek?
Egy ügyfélszolgálatosnak az a dolga, hogy az ügyfél rossz napját rendbetegye.
Ezért tréningekre jár, módszereket tanul, helyzeteket gyakorol.
Egy cég, aki a takarítónőt ülteti a telefonhoz(csak, hogy legyen ott valaki) az magáról állít ki bizonyítványt.
Cégeink már ismerik a fejlettebb országokban működő cégek felépítését, csak még nincs meg hozzá az alkalmazott.
Erre mondják, hogy: "amolyan Magyaros", meg hogy "ezért tart itt ez az ország"

ez már a hétvégi? ...no nem baj:)))

six76 2009.06.27. 09:20:09

tadzsikisztan?bunko12

misterx 2009.06.27. 12:16:24

@Nanemá:
Azért az olasz műszaki cikkeket általánosságban leszólni, legalább is tájékozatlanságra vall.
Nem akarok hétköznapi/háztartási példákat hozni, annyit javasolok csak, nézd gyakrabban a Forma1 -et. Tudod, szaladgál ott két piros autó...

Matschkássy Lukrécia 2009.06.27. 15:50:39

@misterx: En is beloluk elek. Csak hozzateszem, hogy az egyik legelitebb kavefozoket is egy olasz ceg gyartja 1%-os "return-rate"-tel. Persze vannak mindenhol gagyi cegek.

Átlagarcú 2009.06.27. 16:04:52

...és akkor még Luigi Colani mestert nem is említettük:))))

Matschkássy Lukrécia 2009.06.27. 16:07:39

@Sörecet: ujjat huzol egy major bitch-el :)))

Nehogy azt hidd, hogy kapnak "pszihologiai" treninget. Mezei emberek, es altalaban van sok-sok turelmuk. Sajnalom oket tiszta szivembol. Olyan nagyszajuva, es bunkova teszi a reklamalot az erzes, hogy most o a "reklamalo" hogy az ihaj. Tegnap akarja a megoldast a problemajara, es aranyozva!
Hozzam termekinformacioert jonnek be, sokszor meghallgatom oket, es elmondjak, hogy epp ki kuldte oket el a ...ba, es hanyan akarnak a ceg vezetojevel szemelyesen targyalni az ugyfeles "viselkedesetvel" kapcsolatban, NEM a problemajukat az adott termmekkel. Immunisnak idiotakkal csak ideig-oraig lehet. Ha teged felhivnak, es ugy kezelnek mint egy darab rongyot te hogy turtozteted magad? Legtobbje nem szol vissza, csak a hanglejtesevel erezteti, hogy vegyel vissza egy kicsit emberallat.

Matschkássy Lukrécia 2009.06.27. 16:10:59

@Sörecet: :))) Luigi az Victoria Gotti "udvari bolondja". Legalabb is az jut eszembe a Luigi nevrol :D

Átlagarcú 2009.06.27. 16:22:30

@Matschkássy Lukrécia: "Ha teged felhivnak, es ugy kezelnek mint egy darab rongyot te hogy turtozteted magad?"
Pénzért? Ahogy óhajtja a kedves ügyfél.
Ez a munka, ezt kell elvégezni akkor is, ha nem az ügyfélnek van igaza. Az ügyfélszolgálat a cégnek egy "helyőrsége" és mindenekfölött a cég érdekét kell szem előtt tartani. A cég érdeke pedig az elégedett ügyfél.

Emberek százezrei élnek ennél alantasabb munkából, nekem elhiheted.
Ránk férne egy kis nézetazonosítás:))))

Matschkássy Lukrécia 2009.06.27. 16:47:53

@Sörecet: nezek elebe :)) asszem en is tudnek beszelni alantas munkarol, vot benne reszem...itt is, otthon is. Sosem szegyeltem a munkat.
"Pénzért? Ahogy óhajtja a kedves ügyfél." azert vannak dolgok legalabbis nalam, penzert nem megy, akarmennyire is szellemes a polom. :)

Umbrella Corp. 2009.06.28. 19:02:21

Mosógép...ugyan.Én már rég photoshopal casinálom.Action-nel simán megy a nagymosás is.

Navarone 2009.07.03. 14:27:50

Ha velem üvölteni kezd ügyfél, én is ráteszem a telefont. Európai szolgáltatást akar? Akkor beszéljen úgy is!
süti beállítások módosítása